Pirmdien, pie Saeimas

88

Komentāri (88)

Jānis Zolbergs 16.10.2011. 13.01

Visu Latvijai arī ir provokātors un arī TBLNNK(mazākā mērā)tāpēc tavs skaidrojums nekam neder vienus provukatorus slavē citus noliec tāpēc tav komentārs nekam neder

0
-1
Atbildēt

0

dro 16.10.2011. 10.48

Paldies Viesturam un SC, kas mums pensionāriem nodrošinās pārtikušas vecumdienas, bērniem silītes un dārziņus, katram vecim pa pudelei, bet katrai “bābai” pa vecim! Slava! Slava!:)

+2
0
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > dro 16.10.2011. 10.59

    —–
    2xPALDIES arī tām partijām, kas 20 gadu laikā ir nodrošinājušas aptuveni 10 procentiem Latvijas iedzīvotājiem, t.s. ”oligarhu piramīdai” (M.Zālīte.) iespēju sasniegt attīstīto Rietumvalstu dzīves līmeni!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.10.2011. 11.23

    edge_indran. No ko tu mocies? Uzliec uz sava patafona Ai, Maskava, tu varena, un dziedi līdzi! Atveldzēsi sirdi:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 16.10.2011. 13.59

    ——
    ”Mocās” tagad ‘tupikā’ Eiropas Savienības ‘gudrās galvas’:
    ‘G20 dod ES astoņas dienas, lai atrisinātu eiro zonas parādu krīzi’
    – un savas jaunības dziesmas atceras:
    http://www.youtube.com/watch?v=BaHhxRGYjFA

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 16.10.2011. 19.06

    to lno
    “Paldies Viesturam un SC, kas mums pensionāriem nodrošinās pārtikušas vecumdienas”

    Lauj tacu vel reiziti pameginat, ja neiznaks, tad. 45 gadi pirms un darbiba RD neskaitas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > dro 16.10.2011. 20.28

    “edge_indran —— …savas jaunības dziesmas atceras

    ATBILDĒT 16.oktobris 2011 13:59”

    — Увидел Сида Вишеса и вспомнил:

    http://www.youtube.com/watch?v=h5iSBkiPXTE

    Слова, слова, слова:

    http://masteroff.org/1898.html

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 15.10.2011. 22.02

——-
Būsim mierīgi – Rīga nav ne Londona, ne Roma – šeit vēl augt un augt līdz rietumnieku pilsoniskajām aktivitātēm:
http://www.youtube.com/watch?v=MxfxbjfwIo0

0
-1
Atbildēt

0

eva_o 15.10.2011. 21.34

Protams, ka pirmdien būšu piketā pie Saeimas. Kāpēc? Man nepatīk tas, ka Saskaņu otru reizi pēc kārtas politiski boikotē. Nu, nebūs tā, ka “latviešu” partijas stiprināsies un smels enerģiju savā vienotībā pret Saskaņu. Neizdosies mālēt Saskaņu par “pasaules ļaunumu”. Nāksies meklēt vienotībai citādus, pozitīvākus motīvus, piemēram kādas idejas par Latvijas valsts attīstību… Pagaidām redzu, ka ne Vienotībai, ne VL-TuB/LNNK nav valsts attīstības ideju, nav vajadzības neko mainīt, jo ir gaviles uzvarā pār Saskaņas Centru. Visa enerģija nāk un aiziet bļāvienos: “Latviet, nepadodies!” Bet kas būs ar Latviju? Valsts tak nerullē… Tas pat bērniem laukos ir skaidrs… :(

+1
-7
Atbildēt

16

    ilmisimo > eva_o 15.10.2011. 21.55

    Protams, ka pirmdien būšu piketā pie Saeimas. ..
    __________________________________________________
    jauki.Varēsiet uzspēlēt bermontiešus. Gan jau Ustinovs ar atnāks. Pillā uniformā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > eva_o 15.10.2011. 22.23

    viesturs_501 Protams, ka pirmdien būšu piketā pie Saeimas, ļoti sakarīgi,

    varēsi iepazīties ar Buenju :) …. un Lindermani

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 16.10.2011. 04.15

    Viesutr – nosauc man domokrātisku valsti, kuras parlamenta valdošajā koalīcijā garantētu vietu tādas pazīmes kā tautība, rase, vai ideoloģija? Kopš LR neatkarības atjaunošanas visas vēlēšanas pēc kārtas ir pierādījušas, ka neesat jūs vajadzīgi 2/3 Latvijas iedzīvotāju. Visās tās ” latviešu” politiskās partijas, kuras ir mēģinājušas atklāti sadarboties ar jums ir šādi parakstījušas sev ” nāves spriedumu” . Ja velkam paralēles ar indiešu kastu sistēmu, tad jūs aizņemat to politisko vietu, kura ir paredzēt ” neaizskaramajiem” un ne jau tādēļ, ka pārsvarā esat tur krieviski runājoši :) Tas tādēļ, ka jūs esat silimi ar staļinismu. Pat Tu nespēj vēl joprojām atvadīties no savas CA formas tērpa – dvēselē to nēsā :)) Bet Rīgā jūs pašvaldību vēlēšanas ar šito teātri esat jau zaudējuši. Kad pienāks laiks – es Tev to atgādināšu :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > eva_o 16.10.2011. 06.48

    Dr. riņķī apkārt,

    Ļoti precīzi, labāk nepateiksi. Parakstos zem katra vārda :)

    Klejotājs

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 16.10.2011. 09.28

    =>riņķī apkārt
    “nosauc man domokrātisku valsti, kuras parlamenta valdošajā koalīcijā garantētu vietu tādas pazīmes kā tautība, rase, vai ideoloģija?”
    Kaut kas ar loģiku izteikumā nav kārtībā – neapšaubāmi, ka Eiropas valstīs valdošajā koalīcijā vietu garantē ideoloģija un negarantē tautība vai rase! Kuri veido valdošo koalīciju un kuri paliek opozīcijā – liberāļi, konservatīvie vai sociāldemokrāti – tas ir cits jautājums. Bet ideoloģija ir būtisks kritērijs.
    Tāpēc nevaru saprast, kā interneta komentu rakstītāji Latvijā redz partiju veidošanu – latviešiem savas “latviešu” partijas un krieviem – “krievu”? Tā tam jābūt un āmen! Acīmredzami, ka nekādi argumenti te nelīdzēs! Situāciju mainīs laiks, ekonomisko interešu apzināšanās un balsošana… Stipri riskējam, ka Latvijas valsts iekšēji (sociāli, ekonomiski) sabruks ātrāk, nekā spēsim aptvert – kas un kā notika… Jau tagad demogrāfi saka – IZMIRSTAM, nebūs, kas strādā, kas pelna pensijas vechiem. Bet “patrioti” klaigā: “Sta-ļi-nis-tus ā-rā-ā-ā! Ko-mu-nis-tus ā-rā-ā-ā!! O-ku-pan-tus ā-rā-ā-ā!!!”
    Nu, nu, pabļaujiet, kamēr nebūs neviena, kas spēj vadīt sabiedrisko transportu, remontēt ūdenvadus un siltumtīklus, labot elektrolīnijas… Būs tikai 80-gadīgi izsalkuši un nemazgājušies “patrioti” nekurinātās mājās. Latviešu jaunā paaudze būs ES valstīs, jo cilvēkiem vajadzīgs darbs un normāla darba apmaksa. Viens strādājošs latviešu jaunietis NESPĒJ uzturēt divus vecus un dullus “patriotus”. Vai TAS VĒS NAV SKAIDRS? Kādus vēl argumentus vajag? Skatieties statistiku! Nav jēgas diskutēt, ja cilvēki nepazīst skaitļus un nedomā… Emocionāla “taisnība” beidzas tad, kad sagribās ēst. Vēl neesat izsalcis? Labs darbs un laba alga? “Chomi” palīdz būt “pie siles”? Tad jau vēl ir labi, tad var neko nedomāt un nedzirdēt… Nekā personīga. :) Kā saka, apziņu nosaka dzīves apstākļi… Daudziem tie JAU IR SLIKTI. Kad būs slikti vairākumam, latvieši patrieks “latviskās” partijas. 10. Saeimu JAU atlaida un tautas vairākums uzgavilēja atlaišanai. VAI TAS NEKO NEMĀCA? Redzu, ka tādus, kā Āboltiņa, nemāca. Tad mācīs biļetenu svītrošana, kā Kr-r-r-istovskim un Ēlertei.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 16.10.2011. 09.55

    Viestur. Ok, par “praktiskajām” lietām :) Jūs taču neko citu nespējat piedāvāt, kā tikai pārdalīt un apēst saražoto :) Tas tā vienkāršoti, ja vēlies padziļināti – pameklē IR arhīvā Dombrovska un Ušakova pirmsvēlēšanu diskusiju par LR ekonomisko situāciju šodien un nākotnes prognozēm :)

    Un vēl viena lieta. Kā Tu skaidro to 51 reizi, kad SC, bloķējoties ar ZZS, balsoja pret tiesiskumu un citām reformām Latvijā? Ušakovs uz to atbild, ka, ja SC būtu atradusies pozicijā, tad balsojums būtu citāds :) Šito anekdoti var atrast tajā pašā diskusijas materiālā. Kas tas ir ? Vai tā ir nopietna politiķa runa? :)

    Un vēl – SC vadoņu priekšvēlēšanu solījumi un gatavību apsalūti ” uzmest” savu vēlētāju koalīcijas veidošanas sarunu gaitā – sākot ar okupācijas atzīšanu un beidzot ar tām pašām pensiju indeksācijām.
    Vai šīs lietas nebija pirms vēlēšanām jāpārunā ar vēlētājiem? Par to pašu okupācijas atzīšanu – vai SC būtu ieguvusi 31 balsi Saeimā, ja pirms vēlēšanām SC valde, jeb, kas tur jums ir – būtu atzinusi LR okupācijas faktu? Droši vien, ka nē, bet tādā gadījumā jautājums – ko tad šobrīd jūs īsti pārstāvat?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > eva_o 16.10.2011. 09.58

    —-rinķīApkārt
    (..)
    Tas tādēļ, ka jūs esat silimi ar staļinismu….
    ============================================================================
    ”Jo zini, / kā esi caur gadsimtiem nākts, / nevis vakardienai / no ratu pakaļis izkritis. /” – Ojārs Vācietis tā savā laikā (1980) mēģināja savus bezvēstures tautiešiem atgādināt.
    2011.g.16.oktobrī rītā vajag atgādināt par kādu vēsturisku notikumu, lai labāk saprastu staļinisma piesaucējus (bezvēstures mankurtus) –
    ”1944.g.16.oktobrī plkst.10 ģenerāļa Alfrēda Kalniņa vadītās 43. gvardes Latviešu strēlnieku divīzijas pulki ar izvērstiem kaujas karogiem pa Lubānas šoseju ar parādes maršu ienāca Rīgā.
    Latviešu strēlniekiem šis bija īpašs maršs!
    Šie latviešu karavīri ilgus kara gadus, par spīti svešām varām, bija ticējuši, cerējuši un cīnījušies, lai atkal varētu atgriezties savā Rīgā. Ilgus gadus Krievijas frontēs savu karavīra slavu spodrinājuši un daudzus cīņu biedrus kaujas laukos zaudējuši latviešu strēlnieki divu lielvalstu izpostītajā Rīgā tika uzņemti ar prieka asarām un pelnītiem rudens ziediem.” A.Pētersons:’Krustugunīs. 60 gadus no tautais slēptais’.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > eva_o 16.10.2011. 10.14

    viesturs, viesturis, viesu turis, tāds kas tur viesus, tāds kas tur viesus no kurienes gan viņi neatnāk un pat ja kāpj uz galvas saimniekam. un cienā viņus ar izmeklētu, smalku voblu :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 16.10.2011. 10.19

    edge_indran -“..1944.g.16.oktobrī plkst.10 ģenerāļa Alfrēda Kalniņa vadītās 43. gvardes Latviešu strēlnieku divīzijas pulki ar izvērstiem kaujas karogiem…”+++ es vēlētos ticēt, ka nevien kareivis no 43.gvardes Latviešu strēlnieku divīzijas pulkiem nepiedalījās tajā represijās, kurās LR pilsoņi tika dzīti uz Gulagiem pēc ” atbrīvošanas” .

    “Latviešu strēlniekiem šis bija īpašs maršs!..” Ticu, ka vienai daļai tas bija tiešām īpašs maršs, jo pirmkārt – viņi taču vēl nesaprata, kādu iznīcību Latvijai tie līdzi nes un otrkārt – kareivji ir arī cilvēki un, ja viņi laikā, kad Kremļa okupanti izsformēja LR armiju, pret savu gribu nonāca PSRS bruņotajos spēkos, tad, kas tur ko brīnīties, ka , lai arī svešā formas tērpā, bet bijušie LR armijas kareivji priecājās par atgriešanos mājās.

    PS. Vari īpaši neatsaukties uz okupācijas laika literārajiem citātiem, pat tik godājamiem dzejniekiem, kā Vācietim bija jādod sava nodeva, bet dzejnieks tajā pašā laikā sarakstīja arī šādas rindas

    Kuries
    slīpā lietū, mana uguns,
    kuries.
    Buries
    pāri senču kauliem,
    mana sirdsapziņa,
    buries.
    Kur ies
    mana tauta,
    mana dūša
    tur ies.
    Turies
    debesīs un zemē,
    mana nolemtība,
    turies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > eva_o 16.10.2011. 10.53

    viesturs_501…Tad mācīs biļetenu svītrošana, kā Kr-r-r-istovskim un Ēlertei.
    _____________________
    He, he! Vienotības vēlētāji svītrojuši “sliktos” latviešus Ēlerti un Kristovski, bet kādēļ jūs svītrojat no saviem sarakstiem “labos” latviešus?:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > eva_o 16.10.2011. 10.56

    —–rinķīApkārt
    Tas ir uzslavas vērts – ka ‘tici’, ka atceries – jo 20 gadus jau Latvijas vēsturi skolās kā atsevišķu priekšmetu nemācīja, tā kā tagad jau ‘bezvēstures mankurtu’ ir daudz, jo daudz.
    Kas neatceras – atgādināšu – , kas atceras, tas lai uzdzied līdz to dziesmu, kas brīvi skanēja visā Latvijā pirms 30 gadiem!
    Strēlniekiem, kas TICĒJA, cīnījās un uzvarēja ar savu ”TIKunTĀspēku” (I.Ziedonis)!
    http://www.youtube.com/watch?v=JfqnZ7Op1ys&feature=related

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 16.10.2011. 11.19

    edge_indran -Kas neatceras – atgādināšu – , kas atceras, tas lai uzdzied līdz to dziesmu, kas brīvi skanēja visā Latvijā pirms 30 gadiem! +++
    Tu nu gan spēj visu sagriezt ar kājām gaisā. Ja runa ir par okupācijas laiku un lielu daļu muzikas un dzejas, tad “padomju” laikā gan dzejnieki, gan lasītājs bija līdz pilnībai izkopuši tādu izteiksmes veidu, kā rakstīt un lasīt starp rindām.
    Piemēram, Vizmas Belševicas dzejoļu krājums Gadu gredzeni un tajā ietilpstošā poēma Indriķa Latvieša piezīmes uz Livonijas hronikas malām, I. Kalniņa pirmo dziesmu teksti ar Vika, M.Čaka vārdiem – tas ir tas ar ko mēs – pirmsatmodas laika divdesmit – trīsdesmit gadnieki elpojām. Bet Tu te stāsti man visādus pekstiņus pār to, cik brīvi brīvs vārds pār okupēto Latviju plīvoja :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 16.10.2011. 12.20

    Atvainojos – pārrakstījos un, kad pamanīju kļūdu – nokaunējos :) nevis M.Čaka, bet M. Čaklā vārdiem

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > eva_o 16.10.2011. 14.06

    Bagātini sawu dseesmu grahammatu(meld. ir dikti buhtisks):

    Meld. Es dsillâs behdâs nosauzohs.

    Kur Kreewu karrohgs rahdahs, Deews!
    Tur raidi tawu warru!
    Us rneecru waldi dwehseles
    Un beids drihs gruhtu karru.
    Darr’ gailu wissam eenaidam!
    Mehs meeru-dseemâs wehlejam

    0
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 16.10.2011. 16.53

    =>Ino
    No tā, ka Jūs sakāt: “bet kādēļ jūs svītrojat no saviem sarakstiem “labos” latviešus?:))” vēl nerodas latviešu svītrošanas fakts Saskaņas sarakstos (ja pareizi saprotu, tad doma ir, ka Saskaņas vēlētāji svītrojot latviešus?) Lai netērētu laiku atkārtoti rakstos to, kas reiz jau noformulēts, iesaku (ja lasāt krieviski) – paguglējiet manu rakstu “Как в Латвии выбирали Х сейм”. Viss, kas tur teikts par 10. Saeimas biļetenu grozīšanu (“+” vai “-“) Saskaņās sarakstos, attiecas arī uz 11. Saeimas vēlēšanām (apskatīju datus par grozītajiem biļeteniem). Tas ir MĪTS, ka Saskaņas sarakstos latvieši ir kaut kā īpaši svītroti. Mazāk pazīstamie nav ievēlēti, bet ne tapēc, ka svītroti – ir nepietiekoši plusu, bet ne vairāk svītrojumu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > eva_o 16.10.2011. 19.21

    to viesturs_501
    Paskaidro man, vai tu esi tads pretigs kroplis, vai tev mute ta smird, vai ari dienesta laika krievu pulkveza traumetais sledzejmuskulis nesatur fekalijas, ka cilveki tevi atraidijusi un tev jacupojas ar pasaules atstumtajiem, kuri ienist visus un kurus visi nicina, ar sub-human, kurus gaida driza atmaksa par WWII karu un noziegumiem taja?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 15.10.2011. 21.06

valsti 70 proc latviesu 30 proc.krievu kolonistu..kaa demokratijaa pierasts vairakuma diktatura..lai protestee cik grib.pec tam organizetaa baraa uz staciju vilciena Riga-maskava un prom.pat stolipina legera vagonos nebus jakapj.

+4
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 15.10.2011. 20.36

—-
Indignados/sašutušo protesti visā pasaulē pret ”resnvēderiem”/fat cats –
http://takethesquare.net/
– Berlīnes mūris krita 1989.gadā, laukums tiks ieņemts 2012.g.?
p.s.
Ja 1990.g.15.maijā Jēkaba ielas namiņa apdzīvotājus paglāba Maskava, kad deva komandu OMON iztrenkāt protestētājus, tad tagad tikai un vienīgi NATO iznīcinātāji?!

0
-3
Atbildēt

2

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 15.10.2011. 21.33

    Jā, CIP āgenti gatawuojuoties edge ar mēmuriju drausmīgi spīdzināt-vakarā dot spaiņiem šņabi, bet no rīta neļaut uzlāpīties.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Signija Aizpuriete 16.10.2011. 10.44

    edge_indran…Ja 1990.g.15.maijā Jēkaba ielas namiņa apdzīvotājus paglāba Maskava, kad deva komandu OMON iztrenkāt protestētājus
    __________________
    Tā nu tu te diendienā fleitē, cerībā, ka kāds jauns mazāk informēts cilvēks tev noticēs: nekāda Maskava toreiz nebija iejaukta. Maskava būtu bijusi pat ļoti apmiedrināta, ja AP toreiz būtu izdzenāta. Katram omonietim, kurš todien piedalījās, AP Lietu pārvalde samaksāja 1000 rubļus:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.10.2011. 17.32

vēl kāds mīļš fragmentiņš:
..надо чтобы у Линдермана, Осипова и их товарищей был успех. Надо показать, что русские в Латвии способны дать ответ. Вот это я не стесняясь говорю своим однопартийцам. Помогайте Линдерману. Но, пожалуйста, только те, кто не давал клятву депутата… Я лично — давал. А что будет из того, если Яниса Урбановича просто сейчас выгонят из парламента?

— За что?

— За то, что я нарушу клятву депутата! …
http://imhoclub.lv/material/41/c/46259#.TpokyHLbxth

+1
0
Atbildēt

2

    mary75 > ilmisimo 15.10.2011. 18.17

    Nu, taisnības labad jāpiezīmē, ka tai intervijā viņš arī atzīst, ka uzvarēt viņi nevar, bet, spēks viņiem jānodemonstrē, lai ar viņiem sarunātos, kaut arī visumā intervija provokatīva, tas jāatzīst.
    Vispār, tas ir paradokss, ka Lindermanis, kuru Krievijā iesēdināja par politiku, bet, Latvijas tiesa izlaida, cīnās par krievvalodīgo tiesībām Latvijā.
    Nu tas ir no tiem cilvēkiem, kuriem dzīves jēga pret kaut ko cīnīties, un , nav svarīgi, pret ko.
    Diezgan zīmīgi, ka provokatoram Urbanovicam atradušies tikai Lindermaņa tipa etaloni un paraugi ciņai par “krievu tiesībām Latvijā”, par kuru pašu psihisko veselību ir jāšaubās.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 15.10.2011. 21.45

    Lindermaņa tipa etaloni un paraugi ciņai par “krievu tiesībām Latvijā”..
    _______________________________________________________
    Kāda sirdsapziņa – tādi bruņinieki.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

andris902 15.10.2011. 17.07

….SC vēstulē prezidentam min, ka Rīgā 41% vēlētāju 11.Saeimas vēlēšanās nobalsoja par SC, bet Latgalē vairāk nekā 52% vēlētāju…

…patiesībā notiek manipulācijas ar skaitļiem:
….Rīgas vēlēšanu apgabalā balstiesīgo skaits – 408 672; bet vēlēšanās par SC nobalsoja 118 079, t.i. 28,9% no balstiesīgo skaita;
…Latgales vēlēšanu apgabalā balstiesīgo skaits – 237 056, vēlēšanās par SC nobalsoja 60 784, t.i. 25,64% no balstiesīgo skaita…..

…var jau procentus pievilkt aiz matiem, lai iespaidīgāk izskatās un, kā redzams, daudzi to sāk pieņemt kā patiesību, bet….ja kādā miestā no 100 balstiesīgajiem uz vēlēšanām aizies tikai divi – Beņa, kurš nobalsos par SC un Janka, kurš savu balsi atdos par NA….SC to noteikti paziņos kā uzvaru, jo 50% būs nobalsojuši par saskaņiešiem….bet, vai tā ir uzvara?…:))

+7
0
Atbildēt

1

    Liene > andris902 15.10.2011. 19.48

    Вывод из этого только тот, что за антифашистскую партию ЦС голосуют русские избиратели, но не только: многие латыши тоже голосуют.

    Кстати, в Германии 1933 года “паматнация” тоже голосовала за Гитлера.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 15.10.2011. 15.32

SC ir visas tiesības taisīt protestus. Šādas tiesības viņiem Krievijā nebūtu, tā kā neizprotu viņu mīlestību pret Kremli.

Pārējo jau Askolds pateica. Paldies viņam par to.

+7
0
Atbildēt

3

    ilmisimo > andrisskrastins 15.10.2011. 15.55

    SC ir visas tiesības taisīt protestus. Šādas tiesības viņiem Krievijā nebūtu, tā kā neizprotu viņu mīlestību pret Kremli.
    ______________________________________
    Tiesības jau ir. Vai visas? ….

    Tikai tiesības (visas pašu un visu pārējo tiesības) viņiem ir pie………….dienvidpuses.

    Viņiem vajag varu. Visu varu.
    Tādu reālu varu, kā to saprot Kremlī(vai kādreiz Smoļņijā).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 15.10.2011. 16.21

    Nu bet tā jau ir viņu problēma :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 15.10.2011. 16.35

    mūsu problēma toties ir partija, kuras dēl valdības deklarācija raksta šitādus cundurus:
    Jaunā valdība apņemas attiecības ar Krieviju turpināt tajā labu kaimiņattiecību un savstarpēja izdevīguma gaisotnē, kuru radīja Valda Zatlera darbība Valsts prezidenta amatā

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.10.2011. 13.18

un tagad iedomāsiemie, ka kāds Vienotības vai ZRP līderis ,ko tikpat mīlīgu(и Женя Осипов, и Владимир Ильич [Линдерман] ) kādā intervijā veltītu Uldim Freimanim un Aivara Gardas fontei………………………………………debesis atvērtos un trakojošās erīnijas un liesmainās harpijas saplosītu šo politiķi pāris dienās.

+7
0
Atbildēt

0

ilmisimo 15.10.2011. 12.50

reālā “Saskaņa”:
Линдерман и Осипов — рыцари нашего достоинства
Каждый честный ЦС-овец должен им помогать………………………………………
Скоро Линдерман с Осиповым начнут собирать 153 тыс. подписей. Что будет делать ЦС? Помогать, стоять сбоку или мешать?

— Мне эти вопросы коллеги по партии уже давно задали. Это дело чести каждого. Своим людям, которые меня слушают, я говорю: первое — запрещено мешать. Второе: чем можете, помогайте. Если вы можете своим умением или другим талантом подсобить, делайте. Это дело чести. Вашей и нашей.

У них [Линдермана и Осипова] сейчас масса рисков. Во-первых, может распальцовка начаться, они крутые и они уже держат Бога за бороду… С другой стороны, и Женя Осипов, и Владимир Ильич [Линдерман] — тертые калачи..
http://imhoclub.lv/material/41/c/46259#.TpnigHLbxtg

+5
0
Atbildēt

0

itommy_ 15.10.2011. 12.08

Šaubos, vai Saskaņas stratēģija sakoncentrēt krievvalodīgos vienā kulakā un tad vēlēšanās bliezt pret latviešiem ir pareiza. Igauņu piemērs rāda, ka labāk ir konsolidēties nevis uz nacionālās, bet gan uz sociālekonomiskās platformas. Ja tomēr saskaņieši turpinās kā līdz šim, tad pirmdienas manifestācijas ir loģisks solis – tā ir demokrātjas mācībstunda, kam latvieši izgāja cauri jau astoņdesmito beigās. Vēl tad arī sagaidāmas publiskas petīcijas ar krievvalodīgo inteliģentu parakstiem un tamlīzīgi. Tāpat tad arī turpināsies latvisko uzvārdu svītrošana laukā no saskaņiešu listēm. Bet tas ir ļoti garš ceļs tad līdz Latvijas krievu laimei tikt klāt pie varas valstī. Labāk būtu darīt gudrāk, kā Igaunijā.

Redzam jau, ka pamazām Ušakovs pārņem varu Saskaņā, jo viņa sāncensis ir sasniedzis savus griestus un pārstājis politiski augt. Bet ir šaubas, vai Nils stratēģiski iet pa pareizo ceļu, turpinot veco tradīciju uz nacionālo separāciju. Taktiski jau viņš šo to ir izmainījis pozitīvi, piemēram, okupācijas sakarā. Bet pa lielam viņš nav mainījis kursu. Turklāt darbs Rīgas domē arī netiek pienācīgi darīts – sadarbība ar mācītājiem ved morālā un ekonomiskā strupceļā, departamentos notiek nelikumības, pat Izglītības departamentā rupji pārkāpj likumus, nodarbojas ar pierakstījumiem, bet tā vadība jūtas pilnīgi nesodāma, jo ir politiski lojāla pret priekšniecību, un tad jau var atļauties daudz… Toties ir lielkoncerti, lielsalūti, bezmaksas biļetes pensināriem… Nē, ar ārišķībām nevar un nedrīkst aizmālēt ciet iekšējās Domes problēmas – struktūrvienību visatļautību savās interesēs un valstiskā sektora vajadzību ignoranci iedzīvotāju ilgtermiņa interesēs.

Skaidrs, ka latviskās partijas nav veidotas tā, kā tas būtu atbilstoši mūsdienu Rietumu demokrātijas interesēm. Vēl vairāk – Vienotība, šis ideoloģiju kokteilis, ir nožēlojama Saskaņas parodija. Un ievērojamais Vienotības iegūto balsu skaita samazinājums vēlēšanās tagad pēc gada liecina par idejas fiasko. Agrāk vai vēlāk līdzīgs fiasko būs arī Saskaņai, ja tā nemainīsies. Protams, pastāv iespēja formāli Saskaņai tikt koalīcijā vēl šī sasaukuma laikā, jo diez vai NA iztiks bez kādu tādu podu sagāšanas, ka tos vajadzēs izmest ārā. Bet tik un tā pilnvērtīgi Saskaņa valdībā pārstāvēta netiks, jo redzam – tai nav intelektuālās kapacitātes. Tie cilvēki vēl nav izauguši līdz Rietumu demokrātijas līmenim, viņi nav pietiekami socializējušies šajos platuma grādos, viņi nav spējīgi uzņemties atbildību par valsts vadīšanu.

Un pirmdienas manifestācijas ir tikai apstiprinājums tam, ka Saskaņai vēl ir par agru ļaut vadīt valsti, tā der tikai kā aizbāznis pēkšņi radušamies caurumam, ja tāds būtu.

+4
-2
Atbildēt

7

    itommy_ > itommy_ 15.10.2011. 12.33

    Būtībā tas, ko es Ušakovam ieteiktu, ir ņemt vienu daļu no Saskaņas intelektuālākajiem biedriem, sameklēt vienu grupiņu no latviskajiem spēkiem tā, lai sanāk ap 50/50, un taisīt augšā jaunu partiju, kas nebūtu ne latviska, ne krieviska. Un katrā ziņā arī ne sociāldemokrātiska, jo Latvijā šī paradigma nestrādā, tā ir kā bubulis. Tā vietā par pamatu varētu būt Latvijas izaugsmes plāns, jo šī niša ir pilnīgi tukša, joprojām te nekādi dombrovski un nekādi zatleri nav bijuši spējīgi uzzīmēt reālistiskas ekonomiskās attīstības vīzijas, šobrīd viņi tikai taustās un mauc uz dullo.

    Šobrīd Ušakovam ir ļoti liela popularitāte krievu vidū, pats biju pārsteigts, kā viņa saslimšanas laikā divas manas paziņas skrēja Nilam nest savus latiņus ziedumiem. Redzam arī, ka Ušakovs politiski aug, un tad jau var arī šādas tādas kļūdiņas piedot, ja cilvēks attīstās pareizā virzienā. Jā, par vienu šādu kļūdiņu uzskatu prasību, ka Saskaņai tagad un tūliņ jābūt valdībā. Nē, ne obligāti! Lai arī atzīstu, ka NA nav ne par matu labāki, vienkārši viņiem vairāk paveicās, arī NA nav nobrieduši līdz Rietumu demokrātijai. Ušakovs ir izvēles priekšā – turpināt līdzšinējo Saskaņas ceļu uz politisko nīkšanu opozīcijā, vai tomēr riskēt un taisīt lielās pārmaiņas, visu savu lielo krievvalodīgo auditoriju pagriežot ar seju pret Rietumiem, mongoļu-tatāru tradīcijas atstājot vien vēsturei un anekdotēm. Tā tad būtu reāla integrācija. Nevajag arī neko tradīcijās pārāk latviskot, jo arī viņiem pietiek visādu blusu, pasvītroju – akcents ir Rietumu demokrātijas vērtības, runāsim latviski, krieviski un angliski un visādi citādi, ja vien spēsim un kā dzīves telpa prasīs. Man nav šaubu, ka Nilam ietu līdzi ļoti daudzi.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 15.10.2011. 13.05

    Andrejs Zviedris . Būtībā tas, ko es Ušakovam ieteiktu, ir ņemt vienu daļu no Saskaņas intelektuālākajiem biedriem, sameklēt vienu grupiņu no latviskajiem spēkiem tā, lai sanāk ap 50/50, un taisīt augšā jaunu partiju, kas nebūtu ne latviska, ne krieviska.+++ Tu esi pārpratis Ušakova tēla būtību. Viņš ir interfrontists līdz kaulu smadzenēm. ZRP varētu sākt darīt to par ko Tu šeit runā pēc laika, kad sapratīs, ka ideoloģija un etniski jautājumi – ta nav viens un tas pats.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 15.10.2011. 13.18

    Es negribu idealizēt Ušakovu, viņa kā galvaspilsētas mēra teiktais par iespējamu bāru sodīšanu, izmērot nepietiekamu burbuļu daudzumu kokakolā, ir nepieņemami. Bet nu nekādi es nevaru piekrist, ka viņš līdz kaulu smadzenēm ir interfrontietis. Ja cilvēks šai zemē ir dzimis un uzaudzis – nu kāpēc gan viņam tai darīt pāri, ja vien viņu kāds neiedzen stūrī? Tas, ka ir kādas atšķirības, tas ir saprotams, jo mācīties Rīgas krievu skolā – tā ir cita veida atmosfēra, tur ir jāpaiet diezgan ilgam laikam, lai būtu izmaiņas. Diezgan labi zinu šīs skolas, arī to vadītājus – vēl ir ļoti daudz darba situācijas uzlabošanai. Diemžēl man atkal negatīvi jāpiemin RD Izglītības departaments, kas ir tiešais skolu pārraugs: tāda darba, kas tiktu veikts Rīgas krievu skolu socializācijai atbilstoši Latvijas šodienas vajadzībām, nav. Nav dienaskārtībā tādas politikas, neviens par to sevišķi nedomā. Un praksē notiek šādas te lietas: ienāk krievu klasē krievu skolotājs un ar nopūtu saka: aaahhh, mums tagad jārunā latviski. Un klase pretī nopūšas – aaahhhh. Un pēc trim teikumiem skolotājs neiztur: a davaiķe na russkom. Nu kā gan šādā veidā var dabūt valstij lojālus pilsoņus? Bet nepieskaitīsim automātiski viņus pie interfrontiešiem. Paši, latvieši, neesam savu darbu līdz galam izdarījuši.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 15.10.2011. 13.28

    Andrejs Zviedris . Tas, ka skolotāja krievu skolā nopūšas par to, ka jārunā latviski taču nenorāda, ka viņa ir interfrontiete :)))
    Kvēlas runas 9. maijā un paziņojums, ka pat būdams premjers Ušakovs neatteiksies no Kremļa militāro parāžu translācijas, kuras reizē ar savu atbalstītāju pūli vēros Karātavu laukumā, mēģinājums 4. maiju Rīgā aizstāt ar ģimenes dienu, locīšanās 23. augusta sakarā utt – tās ir pazīmes, pēc kurām mēs atpazīstam interfrontieti. Interfrontietis ne vienmēr ir krievvalodā runājošs un nevienmēr krievs, kurš lieliski runā latviski, atbalsta pamatus uz kuriem tiek atjaunota LR.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 15.10.2011. 13.37

    Neesmu Ušakova kunga advokāts, man nav viņš ne jāaizstāv, ne jāizskaidro viņa rīcības motīvi, ne jāiebilst pret viņa darbību izkopļotu izklāstu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kadrija > itommy_ 15.10.2011. 19.04

    Paldies par Jūsu komentāru. Interesanti, bet ko Jūs domājat ar “….visu savu lielo krievvalodīgo auditoriju pagriežot ar seju pret Rietumiem, mongoļu-tatāru tradīcijas atstājot vien vēsturei un anekdotēm…”?
    “Mongoļu -Tatāru tradīcija” jau noteikti pieder vēsturei un anekdotēm, bet kāds tai sakaras Ušakova un viņa auditorijas rīcību? Iespaids ko “mongoļu -tatāru tradīcija” ir atstājusi uz krievijas impērijas izveidi, vēsturisko apziņu, un ko Krievija pēcāk ‘izdarīja’ ar tatāriem droši vien ir mazliet cits mērogs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 15.10.2011. 19.31

    Nē, es šeit negribētu izvērst pārāk dziļu diskusiju par tatāru tautas vēsturiskajām gaitām. Jo, piemēram, ja saka – muld kā Trockis – mēs parasti nesākam analizēt šī ievērojamā revolucionāra piedzīvojumus Krievzemē un vēlāk emigrācijā. Runa vairāk bija par uzvedības kultūru.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

katzchenjulja 15.10.2011. 11.55

Man šķiet zīmīgs un simbolisks SC gājiens ar Armandu Strazdu. Viņš tāpat kā Elksniņš SC rindās strādāja par “latvieti” un sarunās ar latviešiem ātri vien formulēja domu, ka “latviešiem būs ar torti jādodas pie krieviem un jāatvainojas par ilgo nelaišanu pie varas , atstumšanu un diskriminēšanu”. Tas bija elpu aizraujošs apgalvojums, kuru izteikt nudie uzdrošinās vienīgi tāds “latviešu” pakalpiņš, īsta vīnstīga, kuras vienīgais atbalsts ir boļšaja i ņerušimaja. Kāds gals ir Strazdam – tieši tāds, kādu pelnījis līdzskrējējs, dupsī līdējs. Liktens tāds – to neciena arī “darba devējs”.
Bet SC problēma ir tāda, ka viņi sdkatās tikai uz “biluju mo”sč SSSR’, TO GLORIFICĒ UN VĒLĒTOS ATGIEZT ATPAKAĻ. vĒSTURES RATS UZ ATPAKAĻU NEGRIEŽAS. tURKLĀT SAVĀ NAIDĀ PRET lASTVIJU, KAS BŪTU LATVISKA, VIŅI NEDOMĀ KONSTRUKTĪVI. tĀDĒL IZRĀDĀS, KA LAI KO ARĪ VIŅI NETEIKTU paši par sevi, viņu intelektuālais potenciāls pat tādas nelielas valsts vadīšanai, kāda ir Latvija, ir par mazu. Viņiem nav ne jēdzīgas programmas, ne zināšanau, ne jēdzīgu kadru, ko piedāvāt, izņemot apokalipses un sagrāves sludinātājus un Kurginjana tipa šarlatānus, kas ar krampjainu kratīšanos un krītamās kaites pazīmju simulēšanu ietekmē cilvēkus. Un tik daudz krievu par viņiem balso. Apbrīnojami, kā vienu lielu tautas daļu tādi gēbela cienīgi paņēmieni vēl var aizraut. Cik liela ir muļķības suģestija, cik maz cilvēku izlieto savu smadzeņu potences.
Un tā ar mūsu SC elektorātu – viņi norīs jebkuru savu vadoņu teikšanu, atteikšanos, pieteikšanos un noteikšanos, lai tikai savējie tiktu pie varas, jo pēc tam, viņi tic, būs tā, kā bija – visur krievi, visur krieviski, visur svjataja Russkaja zemļa, kur vien kāds krievs vai krieviski runājošais sovjets trāpa ar savu papēdi.

Nu lai viņi iet savā piketā.

Nav viņiem nākotnes. Vēstures paģiras, un tikai.

+15
-1
Atbildēt

0

oktaavs 15.10.2011. 11.45

Nekad, neviena valdība nespēs veikt reformas, ja tai nebūs plaša tautas atbalsta. Vairākuma atbalsta. Nevajag sevi mānīt. Pretējā gadījumā būs visvajadzīgāko pārmaiņu ignorēšana un nodokļu nemaksāšāna, sliktākajā – atklāta pretdarbība.
Var jau sākumā, pa burzmu, nokampt sev izdevīgu kumosu, ignorējot visus, bet tas beigās dārgi maksās. Vismaz pāris piemērus jau zinām.
Ja kāds iedomājas, ka varēs ignorēt pamatnācijas intereses un uzspļaujot tām, veidot tikai sev izdevīgas koalīcijas, tad tas smagi maldās. Tam ir tikai viens ceļš nākotnē – politiskā izgāztuve un nicinājums no tautas, kura šeit tomēr ir saimnieks. Vienalga, ko šajā sakarā domā tie, kam sakāpis galvā.
p.s
Provokatoru buen-a ignorējam. Neatbildam. Vērtējumus neliekam. Lai viņš pats vārās savā sulā, kamēr iznīks, kā šķira.

+22
-1
Atbildēt

1

    Liene > oktaavs 15.10.2011. 19.46

    “west … Tam ir tikai viens ceļš nākotnē – politiskā izgāztuve un nicinājums no tautas, kura šeit tomēr ir saimnieks. Vienalga, ko šajā sakarā domā tie, kam sakāpis galvā.

    +15 ATBILDĒT 15.oktobris 2011 11:45”

    — Хозяин здесь — русский народ. Надеюсь, этого еще вы не забыли.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Liene 15.10.2011. 11.35

Янис Урбанович:

Нынешние национал-радикалы — это уже принципиально новая их генерация, выросшая на мифах и байках, не знающая ни войн, ни лишений, ни трудностей, с горящими глазами торопящаяся перейти от слов к делу. Но самое главное, они не только собираются строить “Латвию для латышей”, но и верят в реальную возможность этого. Поэтому, может быть, они и не будут пилить госбюджет, но непременно начнут отливать из него пули.

А деятели из “Единства” будут при этом создавать интеллектуально-идеологический фон, как они это делали и делают все последнее время. Вспомним, что как только г-н Затлерс заявил, что видит коалицию только с нашим участием, более или менее “парламентская” критика в адрес “Центра согласия” сменилась площадной бранью, замешанной на ксенофобии вообще и черной русофобии, в частности, граничащей с расизмом.

Лидеры правых с крайним цинизмом и бесстыдством сбросили в один миг маску европейской политкорректности. Те же люди, кто еще вчера докладывал с трибун в Брюсселе и Нью-Йорке об успехах Латвии в деле общественной интеграции, в надежной защите прав нацменьшинств, в расцвете их культур и образования — те же самые личности начали кричать: “Русских и прочих нелатышей нельзя ни в коем случае нельзя допускать к управлению страной!.. Потому что они определению агенты Путина и Кремля”.

Иногда я жалею, что эти выступления редко и мало переводятся на европейские языки. Если хотя бы 20% той лжи и грязи, которая льется на нас и нашего избирателя, все эти унижения и оскорбления, — если они стали бы известны европейскому общественному мнению, то уже через месяц “приличные” страны отозвали бы из Риги послов. Ну, в самом деле: можно ли представить себе, чтобы однопартийцы г-жи Меркель, выступая в бундестаге или в прессе, цитировали Геббельса или Розенберга? А ведь у нас цитируют:

http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yanis-urbanovich-oshibka-doktora-zatlersa.d?id=41193365

+1
-4
Atbildēt

2

    ievuliitis > Liene 15.10.2011. 12.31

    Беня, выборы уже позади и ты уже получил рассчёт. Тебя о5 на работу приняли? На полную или полставки?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Liene 15.10.2011. 21.09

    jaa par benu taisniba..cik atri jus betija savus tautiesus atpzistiet..tas ir iedzimts talants.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 15.10.2011. 11.27

Par uzvarētāju partija varētu justies tikai tad, ja pēc rezultāta paziņošanas varētu fiksi sarēķināt, ar ko viņai sanāk >50%. SC sarēķināja, ka pa lielam ne ar vienu, ja sarunās uzmetas par galveno. Reāli sanāk tikai pievienoties, nevis uzņemties vadību. Vai tā ir uzvarētāja pozīcija?
Savukārt, ja pievienoties, tad kam. Vienīgais reālais ir ZRP, bet te atkal šaize – it kā balsis sanāktu, bet programmas neklapē, rubikieši iecirtušies, ZRP vēlētājs brēc, ka ir piemānīts. Ja ZRP+SC tomēr saņemtos uz koalīciju – piemānīti būtu abu partiju vēlētāji, turklāt valdību 100% veidotu pirmklasnieki. Lai kādas būtu ambīcijas, reāli jau to saprot abi. Tāpēc var jau šūmēties, var jau kacināt ierindas pilsoni, tikai nesanāk tāpēc, ka nesanāk, nevis tāpēc ka krievi vai kas tur vēl. Kā tajā teicienā “sliktam dejotājam xx traucē”.

+14
0
Atbildēt

0

Liene 15.10.2011. 11.22

Популярные комментарии читателей под статьей о митинге перед сеймом в пнд. на Делфи:

Придется., 13.10.2011 16:19
Нужно идти. Мне самому лень, но такое часто не происходит и один день можно на это потратить. Я не агитатор просто обрыдло это лживое, латышское дерьмо. Сейчас не выйдем нас растопчут и унизят с ухмылкой на лице. За себя я могу постоять в прямом и переносном смысле. Тут даже не в ЦС смысл. Мы просто обязаны это сделать ради себя самих. латышня и та в малом количестве в старухе нарисовалась. Думаю Даугавпилс и Латгалия успеет к 11 приехать. Спустим на тормозах, то грош цена всем нам и нашим высказываниям и комментариям.
Письмо редактору | Оценка: 81 3

Чемодан,вокзал, Австралия, 13.10.2011 16:19
Войны НЕ будет! С введением российских войск ситуация устаканится и начнется совместная работа по востановлению страны.
Письмо редактору | Оценка: 15 3

Aina, 13.10.2011 16:23
Раздать пикетчикам оружие!Захватим в пять сек город.
Письмо редактору | Оценка: 7 1

Революция в Риге., 13.10.2011 16:28
Где получать винтовку и сухой паек?
Письмо редактору | Оценка: 3

Латгальцы, 13.10.2011 16:29
Все на Ригу!!!!Пешим походом!Отстоим демократию!Даёшь оранжевую революцию!
Письмо редактору | Оценка: 5

Микки Маузер, 13.10.2011 16:30
Есть еще одна тривиальная причина происходящего — деньги. Единство прочно присосалось к хлебным местам и без боя их на отдаст. Именно этим объясняется неслыханная наглость Аболтыни и Домбровского по отношению к Затлерсу и ЦС. А “русский медведь” — это страшилка для обывателя, которая, судя по результатам, очень хорошо работает. Пропаганда, однако. Доктор Гебельс отдыхает.
Письмо редактору | Оценка: 14

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/centr-soglasiya-gotovit-tysyachnyj-piket-u-sejma.d?id=41161643&com=1&s=1&no=20#c41162185

Мнения своих сограждан можно разделять или не разделять, но их надо знать. И эти комментарии — не экстремизм, иначе бы Рус.Делфи их убрало. Они показывают настроения в обществе. В том обществе, которое вы проиграли.

+1
-3
Atbildēt

20

    buchamona > Liene 15.10.2011. 11.30

    buen-a līdzīgus tekstus un vēl pretīgākus rus delfi komentētāji raksta kopš brīža, kad viņiem tika dota iespēja šādi ” izpausties” :) Deviņdesmito gadu sākumā ” vissaturīgākos” komentus varēja lasīt staļinistu upuru atceres dienās, kādus pāris gadus pēc kārtas es pat tos saglabāju CD :), bet tad apnika. Viens un tas pats, tā kā – neko jaunu jau Tu šeit nepavēstīji. Visiem taču sen ir skaidrs, kas tie tādi – Delfi.ru komentētāji, SC elektorāts un, kas tur jums vēl ir :))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 15.10.2011. 11.32

    Они — ваше зеркало.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Liene 15.10.2011. 12.19

    R.A. – vienkārši ne Ukraina, ne Moldāva nav ES valstis, un ES valstīs, pie kurām pieder arī Latvija, pastāv tāds tā ka nerakstīts likums vai ne likums, drīzāk, tradīcija – nedrīkst ignorēt tik lielu etnisku minoritāti.
    Un taisni tā SC vērtē citur – kā etnisku minoritāti pārstāvošu partiju.
    Tāpēc tik uzstājīgi ieteikumi ņemt tos koalīcijā no visām pusēm, viņi uzskata, ka tas, nākotnē, Latvijai nestu tikai labumu.

    P.S. – neapnika komentēt buenas tekstus, cilvēks ir tik nozombēts, ka, tikpat labi, tu varētu ko pierādīt elektrības stabam.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Liene 15.10.2011. 12.22

    Net, Beņa – eto vashe zerkalo.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Liene 15.10.2011. 12.41

    Dzeri. Nu, ja ES ir radies iespaids, ka SC ir krievalodīgo apvienība un runa ir par ” etnisku apspiešanu”, kura notiek LR, tad jāpalīdz Ušakovam šo pārpratumu kliedēt. Mums nav jāatdod Kremļa komunistiem vara, kaut vai daļēji, tikai tādēļ, ka tādu mums ir 1/3 iedzīvotāju :) Gluži otrādi – pret komunistiem ir jācinās ar visiem iespējamiem līdzekļiem, demokrātiskiem, protams. Komunisti ir sliktāki par mēri, to mēs esam piedzīvojuši jau kopš Stučkas ” valdības” laikiem

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 13.23

    Gundars Dāvidsons Noskatījos interviju ar Nilu Ušakovu “Pervij Baltijskij” un, atdzīšos, galvā galīgi viss saputrojās. Intervētāja bija tik histēriska, ka diksriminē “russkojazičnih” un Nils piekrita…Tad kā īsti ir? SC ir sociāldemokrāti vai etniska partija? Manuprāt, abi varianti ir ok, taču…
    Ja SC ir sociāldemokrāti, tad es nesaprotu, par ko histērija. Nu vairākums Latvijas vēlētāju neizvēlējās šīs vērtības. Tādi nu viņi, diezgan konservatīvi un labēji, vienmēr ir bijuši. Par ko asaras tagad?
    Zināms pamats histērijai varētu būt tad, ja SC ir etniska partija. Taču tad, atvainojiet, ko par to domā tā “trešdaļa” SC latviešu vēlētāji? Vai viņi zina, ka ir balsojuši par etnisku krievu partiju?
    Man sanāk tā, ka histērija pašlaik apliecina tikai to, ka ir noticis SC latviešu vēlētāju pamatīgs “uzmetiens” pirms vēlēšanām. Vai ne tā?
    14.oktobris 2011 14:16

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Liene 15.10.2011. 13.27

    buen-a,
    labiem dejotajiem personigas olas parasti netrauce, ta ka – не пеняй на зеркало, коли рожа кривая.
    apskatieties uz sevi un izvertejiet kas jus esiet un kas velaties but, ushchemljonnije-obezdoljannije ta isti vairs nevelk.
    novelu pirmdien pie Saeimas kartigi atpusties, dzeriet ar meru.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 13.29

    buena(15.oktobris 2011 11:35) skaisti aprāda, kādi patiesībā izskatās tie,ko Džeris tik dikti grib redzēt valdībā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Liene 15.10.2011. 13.40

    Buena tikpat daudz atspoguļo visu krievvalodīgo un pat SC elektorāta viedokli, kā tie naidīgie, tumsonīgie primitīvie un pret krieviem vērsti komentāri delfos un visur citur pārstāv visu latviešu viedokli, nevajag kārtējo reizi censties situāciju dramatizēt un SC demonizēt, kaut arī,ir cilvēki, kuriem histērija ir permanenta un kļuvusi jau par dzīvesveidu, jo histērija jau arī ir viens no līdzekļiem, kā panākt savus mērķus, vai kompensēt savas problēmas, it sevišķi “smalku dāmu” aprindās.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 14.47

    …kartigi atpusties, dzeriet ar meru.
    ______________________________________
    Tas gan.
    Civēks jau nav zirgs.Izdzer spaini un pietiek.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 14.51

    Buena tikpat daudz atspoguļo visu krievvalodīgo un pat SC…
    ______________________________________
    Buena citē Urbanoviču.
    http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/yanis-urbanovich-oshibka-doktora-zatlersa.d?id=41193365

    Neredzi?

    tad kādēl citus sūti pie okulista?

    Uzdāvināt očkas?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Liene 15.10.2011. 15.31

    Vispār, es te runāju par tiem komentāriem, ko buena te augstāk pārpublicējis no krievu portāliem, kuri ir klaji agresīvi, un kur runa iet jau par šautenēm un ko tur vēl.
    Analoģiskus komentārus, tikai, attiecībā uz krieviem, var atrast latviešu portālos.
    Domāju, ne vieni, ne otri galīgi neatspoguļo ne vairākuma krievu, ne latviešu viedokli, jo savā vairākumā ne viena, ne otra etniska grupa nekādu vardarbību šai valstī nevēlas, un ir normāli cilvēki, nevis kādi naida pārņemti pusaudži vai psihiski neveseli cilvēki.
    Kas attiecas uz Urbanovica murgaino viedokli – to jau buena ir zemāk pārkopējis, un tas ir uz Urbanovica sirdsapziņas, izskatās, cilvēks ir galēji aizvainots un atrodas uz nervu sabrukuma robežas, bet, aicinājumus uz vardarbību es tur kaut kā nemanīju.
    “Očkas” man nevajag, jo tādas man ir pašam, bet, par piedāvājumu, protams, paldies.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 15.10.2011. 16.27

    to dzeris49
    Etniska minoritate Latvija ir livi, tavejie bidlas ir civil un militarie okupanti, kas, izejot no 1949. gada Zenevas konvencijas seit ir nelegali.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 16.27

    ..uz Urbanovica sirdsapziņas, izskatās, cilvēks ir galēji aizvainots un atrodas uz nervu sabrukuma robežas, bet, aicinājumus uz vardarbību es tur kaut kā nemanīju
    ___________________________
    cilvēks(ilggadīgs partijas adītājs, parlamenta frakcijas līderis)-labi zina kā
    spēlēt” galēji aizvainotu,uz nervu sabrukuma robežas” bet tomēr izvairīties no DP.
    Komjaunatnes skola.

    un šis te/Ну, в самом деле: можно ли представить себе, чтобы однопартийцы г-жи Меркель, выступая в бундестаге или в прессе, цитировали Геббельса или Розенберга? А ведь у нас цитируют…/ ir pavisam adekvāti alkaša rēcienam pie šņaba bodes – “fašysty!!!” —- tikai caur veca komsomolca “prizmu”.
    Būtībā jau vēl bēdīgāk.Ja liekam vērā iespaidu uz SC auditoriju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 15.10.2011. 16.30

    to rinķī apkārt
    “Gluži otrādi – pret komunistiem ir jācinās ar visiem iespējamiem līdzekļiem, demokrātiskiem, protams.”

    Pret komunistu cukam, okupantiem, blaktim un tarakaniem visi lidzekli ir demokratiski

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Liene 15.10.2011. 16.51

    Nu te viņam būtu pienācis laiks atbildēt par “bazaru” un kādam žurnalistam kādā intervijā paprasīt, kurš tieši un kurā vietā citējis tos att. autorus.
    Vai, vēl labāk, DP uzaicināt viņu uz pārrunām un paprasīt, lai viņš norāda avotus vai cilvēkus, kur tiek atbalstītas šī te totalitāras ideoloģijas un citēti šie te kungi.
    Principā jau es piekrītu, tā ir tīša kūdīšana, tikai, tādā veidā, ka nav kur īpaši piesieties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Liene 15.10.2011. 17.06

    >dzeris49
    Principā jau es piekrītu, tā ir tīša kūdīšana, ..
    _______________________________________________
    un to nevar atstāt bez ievērības.

    Jau pirmdien mēs varam ieraudzīt rezultātus.

    Ja kas-Urbanovičam par to jāatbild.Turpat -pie kases.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 15.10.2011. 19.43

    “ombros to dzeris49
    Etniska minoritate Latvija ir livi, tavejie bidlas ir civil un militarie okupanti, kas, izejot no 1949. gada Zenevas konvencijas seit ir nelegali.
    ATBILDĒT 15.oktobris 2011 16:27”

    — Закон обратной силы не имеет. Если 1945 год — “оккупация”, то как она может быть запрещена в 1949 году? То, что уже было на момент принятия документа в 1949 году, то законно. Ведь вы ссылаетесь на Женевскую конвенцию от 1949 года.

    В 1949 году она еще не была “оккупация”, а то, что уже было на 1949 год — признается законным.

    Вот если бы мы к вам пришли в 1950 году, то тогда да. А так, чушь несёте.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Liene 15.10.2011. 21.13

    pirmkart jasak ar ninbergas procesu parskatisanu un holokosta revizionismu..ka to dara vesturnieks devids irvings sava gramata ninberga pedejaa cina.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Liene 16.10.2011. 18.47

    to KRUSTTEVS
    Nirnbergas process nav japarskata, vienkarsi ir jaatzist, ka ta bija izrekinasanas ar tiem, kas aplauza Stalina un vina cilvekedaju planus par pasaules kundzibu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 15.10.2011. 11.13

Bez tankiem grūti pakļaut brīvu valsti, [pat ar piektās kolonas paļidzību] tikpat kā neiespējami, Urbanoviča kungs!

+9
-1
Atbildēt

0

buchamona 15.10.2011. 11.07

Ušakovs jau kuro reizi apgalvo, ka SC tā nav krievvalodīgo apvienība, ka 1/3 daļu SC elektorātu sastāda latvieši un, ja viņš tā saka, tad kā var neticēt?:)
Ir pavisam vienkārša lieta – LR ne ar ko netšķiras no pārējām postpadomju telpas valstīm, kurās vēl jo projām liela daļa iedzīvotāju slimo ar nostalģiju pēc ” sociālistiskās ” pagātnes. Mums tie ir aptuveni 1/3 iedzīvotāju, Ukrainā tādu ir aptuveni puse, Moldovā gandrīz 90%. Moldovā vēl joprojām komunisti ir pie varas, Ukrainā praktiski arī, bet tas vēl nenozīmē, ka Latvijā būtu viņi jāņem koalīcijā – uz kāda pamata? Vēl pagaidām turamies pretī šim mērim, vēl 2/3 LV iedzīvotāju ar galvu viss kārībā :)
Pēc Zatlera ” uzmetiena” saskaņiešu aizvainojums ir tik liels, ka acis aizmiglojās un šobrīd viņi neredz pat soli uz priekšu, un par to var tikai priecāties :) Vēstules prezidentam, Dzintara bildes uz Rīgas stabiem, tagad būs pikets pie Saeima – tas ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai iesētu sēklu SC zaudējumam arī nākošajās – tagad jau pašvaldību vēlēšanās. Domāju ka pavisam drīz Rīga tiks pie jauna mēra :)

+19
-1
Atbildēt

0

mary75 15.10.2011. 10.54

Pareizi jau ir, demokratiskā valstī miermīlīgi procesi nav aizliegti.
Par esošās koalīcijas stabilitāti gan brīžam parādās šaubas.
Pēc tā līguma, faktiski, visu lemj ZRP, ar tām veto tiesībām, utt., cik var spriest, tur ir lielas domstarpības ar V ekonomikā un NA praktiski liegts runāt par visiem jautājumiem, par ko tā runāja pirms vēlēšanām.
Nu labi, “tvaika nolaišanai” tiem iedota tā Valstiskas audzināšanas apakškomisija, bet, cik ilgi divas partijas varēs izturēt vienas partijas faktisko diktātu?
Tāda situācija jau pati par sevi ir nestabilitātes garants.

+6
-5
Atbildēt

2

    ievuliitis > mary75 15.10.2011. 12.19

    Dzeri, tu raksti par domstarpībām un ekonomikas atšķirīgu redzējumu starp V. un ZRP? Bet padomā, ja tevis te piesauktajā koalīcijā vēl iekļautu SC, – tavs ideālais variants – tās pretrunas un atšķirības būtu vienkārši nepārvaramas. Vai tu (nezinu uz kāda pamata) ceri, ka tanī koalīcijā SC būtu, kā miera balodis, kas vienotu nesamierināmos strīdniekus V. un ZRP?
    Bet raksts vispār bija par citu tēmu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 15.10.2011. 13.45

    Vispār, es te SC pat nepieminēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam