Zatlers: tikai ar tankiem var mainīt ZRP lēmumu

138

Komentāri (138)

lindukjis 04.10.2011. 12.02

Domāju ka nodevējs, Zatlers, īsti neapzinās ka tankus viņš kopā ar »laimīgo» tautu varēs sirsnīgi sveikt tieši pēc tam, kad būs radījis »vēsturisko» koalīciju kopā ar Putina Kremļa stutēto interfrontiešu apvienību.

0
0
Atbildēt

0

Edzs 03.10.2011. 15.38

TVNET krievu versija izpauzhas Ilga Kreituse un Marina Kostenjecka – bez SC bus slikti, bus katastrofa:
“Публицист: если «ЦС» не войдет во власть, наступит катастрофа”
http://rus.tvnet.lv/novosti/kommjentariy/178976-publicist_jesli_cs_nje_voydjet_vo_vlast_nastupit_katastrofa

+1
0
Atbildēt

0

Edzs 03.10.2011. 15.23

TVNET, Pauls Raudseps “Zatlera pusnakts paziņojumi”
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/394104-zatlera_pusnakts_pazinojumi

+1
0
Atbildēt

0

dro 03.10.2011. 14.47

+1
0
Atbildēt

2

    Ligiña Doniña > dro 03.10.2011. 15.26

    Zatlers melo!
    Tā, Valdis Liepiņš.
    Tā lūk notiek…

    http://www.pietiek.com/raksti/valdis_liepins_zatlers_nekaunigi_melo

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 03.10.2011. 16.32

    gruti tagad pateikt kursh te melo – Zatlers, Liepinsh vai Grantinsh.
    skatiju Liepinja majaslapu un nekadu skaidribu neguvu, zem “AKTIVITATES” ir rakstits: “Gatavojos ļoti intensīvai vēlēšanu kampaņai. 24.08.2011.”
    ja ir tanki tad varbut ari nauda nav problema.
    azhi bljin. ja tadus salidzina tad trakais L.Grantinsh ir simpatiskaks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.02

A šitas vēl labāks!:
„11.Saeimas vēlēšanās uzvarējusī apvienība Saskaņas centrs paudusi gatavību veidot jauno valdību arī divatā ar Zatlera Reformu partiju, nosaucot kādu bezpartejisku premjeru, pirmdien ziņoja Latvijas Radio.”

Lūk arī atslēdziņa, kas atver noslēpumu, kāppēc jenoti tik fiksi jau gatavi taisīt „varavīksnes valdības”. Tāpēc, ka vilciens tūlīt draud aiziet bez viņiem. Un, ja tam pievienosies vēl Štokijiešu 8 deputāti (par kādiem 2 ministru krēsliem – elementāri !!), tad jenotības atlikumam draud sēdēšana opozīcijā tuvākos trīs gadus !!! Kas dažam labam, piemēram kamparam un Pīļknābim nozīmē arī personīgo bankrotu ! … Tāpēc šie tagad uz vēdera līdīs, lai tikai arī tiktu pie Siles! … :)))

0
-3
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 13.54

„Apvienība Vienotība aicina veidot varavīksnes valdību, iesaistot tajā visus politiskos spēkus, tostarp arī Zaļo un zemnieku savienību. To pirmdien pēc tikšanās ar Nacionālo apvienību Visu Latvijai!–Tēvzemei un Brīvībai/LNNK žurnālistiem paziņoja “Vienotības” sarunu rīkotājs premjers Valdis Dombrovskis.”

http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×470/article/1391/13906894/4049686_ORIGINAL_1317636171.jpg.jpg

Hi, hi, hi, hi … nu re – kā jau tika prognozēts, jenoti pasprēgāja, pasprēgāja ,bet pie Siles tomēr gribās ! Tā ka tagad pamuldēs kādu nedēļu par „varavīksnes valdību”, līdz kamēr visi aizmirst, ko šie tikko kā svētdien samuldēja ēterā, tad „ar lielu izbrīnu atklās”, ka zatlerieši nu ne par kādu makti nez kāpēc negrib iet vienā koalīcijā ar „oligarhu” zemniekiem, tad ar tikpat „lielu izbrīnu atklās”, ka arī tēvzemieši negrib iet kopā ar Saskaņu un neatliks nekas cits, kā nocietinot savu tik dikti, tik dikti par tautas labumu domājošo nacionāli pukstošo sirsniņu vienai pašai jenotībai „uzupurēties” un, lai nu notiek – atkal iet valdībā un uzticēt valdības vadības smago nastu Pīļknābim un pie viena vēl kādus pāris treknākus krēslus saviem muldonīšiem ! …. Man pilnīgi asariņa nobira no sagaidāmā aizkustinājuma … :)))

P.S. Starp citu – kas attiecas uz „varavīksnes valdību” – kāds var man izskaidrot to ūber-unikālo domu gājienu, ka Saskaņas aicināšana valdībā zem ZRP karoga, ir slikti, tik slikti, ka jārīko histērijas un jābrēc par valsts un koalīcijas partneru un nacionālās idejas nodevību, toties, ja jenoti aicina Saskaņu valdībā zem „varavīksnes” karoga, tad tas ir baigi labi ? A, jenotu muldonīši? Kāds man izskaidros šo dilemmu ? … :)))

0
-4
Atbildēt

1

    Andris > Roberts Gūtšmits 03.10.2011. 14.28

    Par to tu vari vairs nelauzt galvu, jo interfronte ar zatlera tankiem no ši varianta tikko ir atteikušies. Vakardienas opozīcionāram Urbanovičam trešdaļa vietu valdībā jau liekas stipri par maz, apetīte aug!

    0
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 03.10.2011. 13.20

VL biedrs dodas uz ZRP biroju ar tankiem http://www.apollo.lv/portal/news/articles/251616

+3
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > tuba76 03.10.2011. 13.34

    Zatleru var ietekmēt tikai tanks Josifs Staļins.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pēteris Penka 03.10.2011. 13.07

Nu Biškekai ir arī tanki! Un tie brauc auzās!

Gribētu arī uzzināt ZRP vēlētāju viedokli. Varbūt aptauja piem. “Par ko jūs balsotu tagad?”. Varbūt ka nemaz vairs nebūtu neviena vēlētāju, un visa šī māžošanāš nemaz nav leģitīma.

+2
0
Atbildēt

0

solanay 03.10.2011. 12.50

Demokrātikas ES valsts partijas līderim un bijušajam valsts prezidentam šādi mājieni ar tankiem nav pieņemami! Dubultie standarti un liekulība ar tiesiskumu, valsts ekonomisko orientāciju neliecina par “jaunu sākumu”, bet par vecās shēmošanas turpināšanu. Sasteigtība un aizbildināšanās ar it kā sabiedrības interesēm drīzāk draud izjaukt trauslo līdzsvaru sabiedrībā un atmest integrācijas procesu vēl vairāk atpakaļ. Nevar vēlamo uzdot par esošo, pārmērīga procesa forsēšana var panākt pretējo efektu… Man ļoti žēl! No malas tas vairāk atgādina 1939.g. Molotova – Ribentropa paktu un slēptas intereses. Varbūt koalīcijas sarunas būtu jāsāk no “0” punkta, ultimātiem nav vietas!

+5
0
Atbildēt

0

dro 03.10.2011. 12.43

Svētdienas vakarā pēc četru stundu ilgām diskusijām visi 22 jaunajā Saeimā ievēlētie Zatlera reformu partijas (ZRP) deputāti parakstījuši naktī uz sestdienu partijas valdes pieņemto lēmumu veidot nākamās valdības koalīciju kopā ar Saskaņas centru (SC) un Vienotību tās premjera kandidāta Valda Dombrovska vadībā.

ZRP valdes lēmumu par koalīciju ar SC parakstījis arī 11. Saeimā ievēlētais Valdis Liepiņš, kurš vēl svētdienas pēcpusdienā Pietiek kategoriski noraidīja šādu koalīcijas variantu. Līdz ar to ZRP šķelšanās draudi ir novērsti, un tā ar lielāku pašpārliecinātību gaida Vienotības valdes lēmumu pirmdien. Margēviča Pietiek

0
0
Atbildēt

8

    Ligiña Doniña > dro 03.10.2011. 12.55

    vienprātībā un mērķos, mazliet atgādina PSKP politbiroju.
    Par Liepiņu, ne mazāks izbrīns. Varbūt viņš uzzinājis, ko šokējoši jaunu, piem., ka Krievija patiesībā atrodas rietumos..?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 03.10.2011. 13.04

    “…parakstīja lēmumu veidot koalīciju ar SC un V, Dombrovska vadībā”.
    Man šis formulējums liekas svarīgs – tas acīmredzot bija vienīgais izvairīgais formulējums, kuru bija gatavi parakstīt sacēlušies ZRP deputāti pēc intensīvās nakts ietekmēšanas zoodārzā (vai kur viņi tai naktī tika iespundēti). Tātad, ja V un Dombrovskis viņiem nepievienojas, šie paraksti zaudē spēku, jo tie neattiecas uz gadījumu “tikai ZRP un SC”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.10.2011. 13.32

    Par Liepiņu, ne mazāks izbrīns. Varbūt viņš uzzinājis, ko šokējoši jaunu, piem., ka Krievija patiesībā atrodas rietumos..?
    ____________________________________________ Vai arī viņam parādīja skapi,kur skelets ar asti bluķī?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 03.10.2011. 14.02

    vot bljin – kas elle tur ir noticis, kas tie par apstakljiem kados vinji shos protokolus ir parakstijushi?
    sestdienas nakti vinjiem bija atnjemti mobiljnjiki, tad kas notika svetdienas nakti?
    Kirhenshteinam pistole bija pielikta pie galvas. kas un ka iedarbojas uz Valdi Liepinju ta ka tas ari saliecas?? gaidam vinja skaidrojumu bet varbut ari tads nesekos ja ar biedriem ir parakstijis papiru “о неразглашении” – par konfidencialitati.
    oi oi, – kamer nav skaidribas no vinjiem javairas ka no lepras slimniekiem.
    mana dziljaka lidzjutiba un atbalsts veletajiem, to kas notiks bija neiespejami iedomaties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 03.10.2011. 14.11

    TanteSidra
    Liepiņš vēl vakar Twitterī pats rakstīja, ka nekam nav pievienojies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 03.10.2011. 15.52

    ak Merilī, – nu tad kam var ticet tagad?? :) aarpraac..
    apskatiju to pietiek.com lapu: Valdis Liepiņš: Zatlers nekaunīgi melo. Linards Grantiņš.
    http://www.pietiek.com/raksti/valdis_liepins_zatlers_nekaunigi_melo
    bet ta ir izradas L.Grantinja sarakste ar V.Liepinju.
    nezinu kas tagad ir ar V.Liepinju bet Grantinsh pats biezhi melo, visiem kas nepatik Latvija no distances neklatiene piespriedis navessodus nesen arstejas nervu klinika, bet varbut vel joprojam ir Minsteres trakomaja.
    pietiek.com turpat blakus aizvien ir raksts “Visi 22 ZRP deputāti parakstījuši lēmumu par SC aicināšanu koalīcijā”
    http://pietiek.com/raksti/visi_22_zrp_deputati_parakstijusi_lemumu_par_sc_aicinasanu_koalicija
    L.Grantinsh uzruna V.Liepinju – “…Tu esi viens no pretīgākajiem jūdasiem… lai velns tevi parauj uz Elli…”
    skatijos V.Liepinja lapu, neko vinsh tur neizskaidro. http://www.valdisliepins.lv/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 03.10.2011. 16.01

    TanteSidra

    Jā, es raidu tādu pašu izmisuma kaucienu pret debesīm :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > dro 03.10.2011. 16.34

    Biju gan kļūdījusies – Liepiņš to rakstīja 1.oktobrī nevis vakar, bet tik un tā tobrīd Zatlers meloja
    http://twitter.com/#!/valdisliepins6

    Vispār varētu taču domāt, ka tā falšā ideālisma dēļ, ar ko Zatlers sāka savas partijas veidošanu, vismaz kāds nejaušš īsts ideālists tajā partijā būs, bet… klusums… Ei, Jūs Tur!

    0
    0
    Atbildēt

    0

agnese_lokmane 03.10.2011. 12.23

Jā,jā,nēģēr zēn!Urbanovičs parādīs ar Biškeku,Zatlers ar tankiem un būs kā Zimbabvē.Urbanovičam,savos plašajos īpašumos,Latgalē,ir paslēpti neesošie okupanti un,laikam aŗī tanki Zatleram.Galu galā,kur tu dzīvo?Šeit ir LATVIJA un mums nav vajadzīga jauna okupācija ar Zatlera tankiem un Urbanoviča Biškeka.Tu vienkārši esi kūdītājs un dzīvo pēc motīva,jo sliktāk,jo labāk.

+3
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 03.10.2011. 12.20

…mjā cilvēks nemainās, kā saka antropologi. Kāds Zatlers bija neizlēmīgs, mīksts un bīdāms kā prezidents, tāds arī partijā palicis. Principā, žēl to sakarīgāko cilvēku daļu, kas sastājās ZRP. Kauns arī kaimiņu, īpaši Igaunijas priekšā…

+4
-2
Atbildēt

2

    dro > Ligiña Doniña 03.10.2011. 12.46

    Ivars…žēl to sakarīgāko cilvēku daļu, kas sastājās ZRP
    ______________________
    Nu cik viņi ir “sakarīgi” to viņiem ir iespēja pierādīt tieši tagad:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ligiña Doniña 03.10.2011. 17.27

    mai ir zhel labticigos veletajus, shoreiz liekas ka neko tiem nevaram parmest. labticigus politikjus nav ko zhelot, tiesham, kur vinji ir tagad? istais laiks un iespeja butu tagad izpausties, bet, – negrib un nevar. klusums, partijas disciplina.
    nekas nespej vienot cilvekus tik cieshi ka lidzdaliba noziegumos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 03.10.2011. 12.10

Diskusijas ar radiem dienu pirms velesanam teicu, ka joprojam balsosu par Vienotibu, jo si partija manuprat ir cela uz tadu politisko speku, kadu es velos redzet Latvija. Es velos, lai krievi un citi cittautiesi iesaistas Latvijas politika un labprat balsosu par Latvijas valstij lojaliem krieviem Vienotibas sastava. Sodien sezu un stradaju, un gaidu Vienotibas atbildi ZRP un man no uztraukuma znaudzosa sajuta vedera un ir slikta dusa. Jo, ja Vienotiba teiks ja ZRP un SC, tad musu celiem jaskiras. ZRP izturesanas arvien vairak vairs neskiet ka dazu egocentrisku un nepieredzejusu politiku ampelesanas. Katra zina nez kapec man klust zel Sprudza…

+4
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > tuba76 03.10.2011. 13.31

    Vienotība aicina veidot Varavīksnes valdību(tā radio)-ha!

    Sudrabas stunda?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 03.10.2011. 12.01

Arī man ļoti sāp ka tagad mūsu valsti var pārvaldīt citas nācijas pārstāvji, kuri šeit galvenokārt ir nonākuši valsts okupācijas rezultātā. Tomēr Zatleram ir taisnība, nevar ignorēt trešdaļu velētāju, iebāzt galvu smiltīs un izlikties to neredzam. Tagad vispirms būtu “jāslavē” šī trešdaļa vēlētāju, kuri ar savām balsīm to ir atbalstījuši. Ne jau tikai pilsonību ieguvušie okupantu pēcteči par to ir balsojuši, bet arī liela daļa pamatnācijas vēlētāju. Zatlers tagad realizē šo vēlētāju gribu, un lai izveidotu attiecīgu kvorumu Saeimā, ir spiests ar to rēķināties. Bez kvoruma visu to 20 gados radīto valsts izlaupīšanas shēmu likvidēt nav iespējams. Grūtupi, šķēles, krištopāni, gaiļi, lembergi un vēl vesela rinda valsts treknā krējuma ir dūšīgi pastrādājuši lai uz mūsu rēķina tagad varētu dzīvot kā karaļi un turpināt mums diktēt savu kārtību. Protams ka Zatlers ar to sev ir uzkrāvis milzu atbildību un sekas tam nav zināmas. Tomēr vispirms šo atbildību ir jāuzņemas tiem pamatnācijas vēlētājiem, kuri ar savām balsīm to visu ir radījuši.

+4
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ilona Auziņa 03.10.2011. 12.29

    Bez kvoruma visu to 20 gados radīto valsts izlaupīšanas shēmu likvidēt nav iespējams
    >Janka
    Nē.
    Koalīcija ar SC ir vērsta uz augstāk minētās sistēmas(un pavisam konkrētu “sistēmas cilvēku”) saglabāšanu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 03.10.2011. 11.54

“Zatlers: tikai ar tankiem var mainīt ZRP lēmumu” –
es Zatlera teikto uztveru ka draudus, vinsh liek saprast ka ir nenovershams jo aiz vinja ir tanki un Maskava.

+12
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > Edzs 03.10.2011. 12.26

    …Zatlera teikto uztveru ka draudus…
    ______________________________________________
    Kā gan citādi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > Edzs 03.10.2011. 12.28

    Lilitu piemirsi…:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

aguslens 03.10.2011. 11.33

Pēc retorikas spriežot Puzes klaunam nu ir nobriedis pārinieks.

+12
0
Atbildēt

0

Sanšains 03.10.2011. 11.26

Tā jau ir – to, kas ar tankiem savulaik izveidots un nostiprināts, mainīt var tikai ar tankiem.

Izrādās, Zatlers tomēr jauš, ar ko kopā grasās valdīt un kas šeit ir īstā “kontinuitāte”.:)

+10
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 03.10.2011. 11.23

vai tas par tiem tankiem bija Freidiska pārteikšanās? vai varbūt vienkārša pamuļķa vientiesībā teikts? varbūt Sondore Kukule nāks klajā ar izskaidrojumu

+9
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 03.10.2011. 11.22

Jā, nu sašutums un vilšanās valda Tēvuzemē, pēc šī vēlētāju lielākā uzmetiena Latvijas vēsturē. Autors protams kosmopolītisma apoloģēts, Londonā izglītojušais Ķīlis. Žēl, ka lielajam gudriniekam metodes, gan tādas zemiskas, brutāla vēlētāju uzmešana, pret ko pats iepriekš tik skaļi uzstājās. Bet ko gan citu varēja gaidīt.
Mums te biržas spekulantiem jau pirmajā minūtē pēc slavenā lēmuma bija skaidrs, ka nav nekādas cīņas pret oligarhiem. Ir tikai ambicioza cīņa par varu, prasmīgi manipulēta no Londonas gudrinieka un sintētisko ZRP sieviešu puses. Viens vecs muļķis, kuram ir iestāstīts, ka viņš nu būs īstais.
Žēl, ka Latviju kapā novedīs stulbās Ķīļa kosmopolītisma idejas (starp citu Vienotībā tās pārstāv Štokenbergs ar Pabriku)un sintētiskās Kukules&Co nerealizētās polittehnolgu ambīcijas. Tiešām žēl, jo pa lielam valsts ir pakāsta. Ir Baltkrievija, būs Latkrievija. Jā, pa kuru brīdi tas viss notika. Laikam jau tāpēc,ka tautai nav skaidrs, ka par savu valsti ir jāstāv un jācīnās vienmēr un visur, ka to nevar pārdot par desu un/vai par kosmopolītisma idejām.

+20
0
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > dzerkaleliva 03.10.2011. 11.42

    …valsts būtu pakāsta, ja vēlētājs tiešām atbalstītu zatlera kosmapolitismu un teiktu jā, Sondores smadzeņu skalošanai -pārdoties par desu Krievijas virzienā. Vēlētājs tika apkrāpts( un zema vēlētāju aktivitāte), jā tas ir tas, kas ir noticis, bet tas vēl nav gals. Bet šī kursa turpināšana būtu gala sākums, tas fakts.
    No V ir šobrīd ļoti daudz, kas atkarīgs.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

Dmitry 03.10.2011. 11.13

Nu ”lieliski”.
Tagad jau ar ”tankiem” it kā kāds Zatleram darītu pāri.
Ja vien viņš tā aizstāvētu mūs visus kā SC….trūkst vārdu un loģikas.

+10
0
Atbildēt

0

Liene 03.10.2011. 11.07

Jums ir kļūda apakšvirsrakstā vārdā “partijas”:

“Visi ZRP Saeimas deputāti atbalstot partias valdes lēmumu.”

— Kaut kā greizi jums šodien sanāk ar to sabiedriskās domas manipulēšanu.

Sirdsapziņa jūs moka un liek jums neviļus kļūdīties. Zemapziņa, ko lai dara.

+1
-8
Atbildēt

0

Dārta Eglīte 03.10.2011. 11.03

Vēl viena “pērle” Zatlera intervijā:
“…kā jāsadzīvo latviešiem ar cittautiešiem…”.

Tātad tikai latvieši nemāk sadzīvot, bet citi māk?
Gribētos vismaz kaut kādu paritāti šinī jautājuma.

+11
-1
Atbildēt

1

    juhans > Dārta Eglīte 03.10.2011. 12.11

    Pag, kas tie par CITTAUTIEŠIEM? Visu laiku lasu un dzirdu par vienu Latvijas tautu. No kurienes tad Zatlers taisās importēt cittautiešus?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 03.10.2011. 11.03

Izskatās, Zatleram piemirsies pirms vēlēšanām Likteņdārzā notikušais.
Atgādinu. http://www.youtube.com/watch?v=24PHQ3FPl8Y

+7
0
Atbildēt

3

    Liene > Pēterītis 03.10.2011. 11.12

    Jā, jā, ticiet arī tālāk māņiem un sapņiem, Lāčplēsim, Melnajam Bruņiniekam un pārējai bēgšanai no realitātei.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > Pēterītis 03.10.2011. 12.32

    Atkal palaidi iespēju paklusēt… Nožēlojami.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > Pēterītis 03.10.2011. 13.58

    Šis dzejojums šodien jau izklausās pavisam citādi kā 3.jūlijā :) Tikai trīs mēneši pagājuši…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 03.10.2011. 11.02

Eh, nedaudz laikam esmu piekusis pats visu laiku “klabināt” par to, ka 20 gadus ar “nacionālu un latvisku valdību” esam tur, kur esam, un ka TIKAI un vienīgi tas viss, kas notiek šobrīd (ņemšanās ap “nacionālām interesēm”), ir vajadzīgs tikai un vienīgi atsevišķiem politiķiem. Tāpēc piedāvāju tiem, kuri vēlas paplašināt redzesloku, izlasīt Ivetas Kažokas komentāru par tēmu – http://ej.uz/cxg4.

Lai visiem jauka diena! :)

+4
-14
Atbildēt

9

    tuba76 > Dzintars Kalniņš 03.10.2011. 11.09

    Nevajag aizmirst, ka so 20 gadu laiks ir bijis skolas laiks politikiem un sabiedribai. Neviena sabiedriba neklust demokratiska automatiski – par tadu izaug un augsanai vajadzigs laiks. Sabiedriba ir izmainijusies, politiki ir apguvusi, ko nozime sods no veletajiem. Latvijas valstij nav cita cela ka turpinat iet uz prieksu nevis meklet sancelus, pa kuriem var iemaldities austrumu tundras.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Dzintars Kalniņš 03.10.2011. 11.18

    …Kažokas komentāru par tēmu…
    __________________________________________
    To kažuoku valkā pats.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Vita, nezinu, kurās skolās esi mācījusies, bet, manuprāt, 20 gadi ir laiks, kurā būtu bijis jāiemācas (nevis no sevis, bet no ārvalstu prakses – kaut vai skandinvāvu modeļi jāizpēta), jāievieš apgūtā teorija, zaļi jādzīvo sakārtotā valstī. Negribās visu laiku to darīt, bet neko labāku par Igaunijas piemēru nevaru minēt! Cik gadus var “cackāties” ar nesekmīgiem skolniekiem, kuri nav un nekad nevarēs kļūt par darbu darītājiem?
    Smieklīgi un ksenofobiski ir biedēt ar kaut kādu tur “austrumu tundru”. Vitiņ, tā Tevis pieminētā “austrumu tundra” te jau ir 20 gadus – cik ilgi vēl izliksimies, ka tā nav? Šo ultra nacionālismu nevaru salīdzināt ne ar ko citu, kā staigāšanu pa sūnu ciemu ar klapēm uz acīm! Mēs esam EIROPAS SAVIENĪBĀ! Cik ilgi var brēkt par nacionālajām interesēm, kā galveno valsts problēmu un visu nelaimju iemeslu!

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > Dzintars Kalniņš 03.10.2011. 12.44

    to changalim Tādu kā tu dēļ te ir tundra! pareizi, nevedīs uz tundru, bet tundru uztaisīs te! Ko var gribēt no KGB projekta? Tu laikam no vecajiem stukaču kadriem, ko tagad “maķ roģina” sauc? Vai parasts kangars, kas par sviestmaizi dzimteni gatavs nodot?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Dzintars Kalniņš 03.10.2011. 12.44

    Changalim Nav nekadu noslepumu – pirmo pusi no pedejiem 20 gadiem dzives skolu apguvu Latvijas mezoniga kapitalisma dzunglos, kad nacas iegut ari zinamu pieredzi sisdienas antivarona tuvuma. Kad Rigas tramvaja piekeru sevi pie domas, ka vienkarsak butu nevis izkapt pie Brasas, bet turpinat celu lidz Daugavai, tad parcelos ar berniem uz Zviedriju. Seit pedejo 20 gadu otras puses laika esmu ieguvusi zinamu pieredzi no istiem socialdemokratiem valdiba un katra zina neiesaku laist pie stures meligus pseidosocialdemokratus.
    Un runa jau nav par nacionalajam, bet gan valstiskajam problemam. Jo Rubiks jau neversas tiesi pret latviesiem, bet gan Latvijas valsti.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vita, ļoti jauki, ka ir bijusi iespēja gūt pieredzi ārvalstīs. Skandināvu sociāldemokrātijas modelis, diemžēl, mums ir noiets etaps, jo tam ir nepieciešama attiecīga sabiedrības un katra indivīda izpratne par valsts pārvaldi un atbildību savu līdzcilvēku un arī valsts priekšā.
    Mans komentārs vairāk gan bija par to, ka 20 gadu ir stipri par ilgu, lai vēl cilvēki turpinātu mācīties. Kaut kur pat dzirdēju/lasīju, ka ir tāds 20 gadu cikls, kura laikā cilvēki var realizēties un turpina iet uz priekšu, vai arī ir sabrukums un tiem cilvēkiem ir jāaiziet. Latvijas gadījumā, manuprāt, ir diezgan skaidrs, ka ir jābūt būtiskai REFORMAI. Neiet runa tikai par valsti, bet gan par katru tās iedzīvotāju. Mums, katram valsts iedzīvotājam, ir jāsāk iesaistīties procesos un beidzt jāsāk šķirot “graudus no pelavām”. Nu nevaram mēs dotajā brīdī ļaut iet to pašu ceļu, kuru esam gājuši šos 20 gadus. Jā, un tieši nacionālais jautājums ir bijis viens no noteicošajiem (ja ne pats galvenais) mūsu politikā. Ir skaidrs, kur tas ir novedis, jo bieži vien maskējoties aiz šiem nacionālajiem jautājumiem, tika izbīdītas rebes un neizveidota normāla likumdošana, kura kalpota VISIEM un nevis atsevišķiem bārdainiem punduriem hūtēs un buldozeriem. Pietiek kāpt uz tā paša grābekļa – ZRP šobrīd mēģina ieviest pavisam citu kultūru mūsu ierastajā politiskajā vidē. Tas daudziem nav ērti un tāpēc arī visa šī bļaušana un apmelošana (par slēptiem finansētājiem, krievijas interesēm, utt).
    Esam šoreiz drosmīgi un paskatamies realitātei acīs un nemēģinam to turpināt bāzt atpakaļ skapī!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    @Riii
    Ārkārtīgi “inteleģents” komentārs. :D
    Par lietu kaut ko arī vari pateikt, vai personīgi apvainojumi ir augstākais, uz ko esi spējīgs/a? ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    changalis. Kā var atsaukties uz Igaunijas piemēru, ja pats piedavā pavisam citu ceļu? va tik pašam klapes netraucē?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    @pirozkovs
    Igaunija – piemērs, kā valstvīri ir strādājuši valsts interesēs (un nevis otrādi, kad viss valsts aparāts koncentrēts uz atsevišķu pietuvinātu grupu apkalpošanu). Tie mūsu valstsvīri (tā saucamie nacionālisti) nav strādājuši valsts interesēs. Un, kurā vietā no manis rakstītā izlasījia, ka piedāvāju pavisam citu ceļu? Kas ir tas, ko es piedāvāju? Kādu ceļu? Lūdzu, konkrētāk!
    Klapes – var jau būt, ka man ir klapes, kuras ir uzlikusi 4 gadu augstākā izglītība ārzemēs, pieredze vadošos amatos Latvijā un aktīva darbība starptautiskā biznesā pēdējo 4 gadu laikā. Tās klapes man varētu būt uz sīkmanību, lepnību, iedomīgumu, provinciālismu, ksenofobiju, nacionāla naida kurināšanu, utt. Tici man, man ir pietiekama pasaules pieredze, lai spētu paskatīties arī nedaudz “no malas”. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 03.10.2011. 11.00

Tikko lasiju Diena:
Medijiem, kas sestdien bija intervējuši ZRP līderi Valdi Zatleru, uz jautājumu par SC balsojumiem kopā ar oligarhu partijām viņš atbildējis: «Ja skatīsimies pagātnē, atradīsim daudz muļķīgu balsojumu arī citām partijām.»

Vienotībā un ZRP ir atšķirīga lēmumu pieņemšanas kārtība, par ko liecina ne tikai tas, ka, sākoties ZRP sēdei, visiem bija jānodod savi mobilie telefoni – to parādīja LTV Panorāma.

+13
-1
Atbildēt

2

    Pēterītis > tuba76 03.10.2011. 11.05

    Interesanti, kuri bija poļitruki…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > tuba76 03.10.2011. 11.41

    ko gribi, prokremļa partija, KGB projekts kopā ar mūsu bāleliņiem. šķēles projekts…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Dārta Eglīte 03.10.2011. 10.50

no Zatlera intervijas: “…mums tikai ar tankiem var atļaut mainīt šo lēmumu…”.

Ja uzmanīgi paklausās audio ierakstu, var manīt, ka pirms vārda “atļaut” izskan norīts “likt”.

Gribētos saprast, kas tie par tankiem un atļāvējiem..

+12
0
Atbildēt

1

    Sanšains > Dārta Eglīte 03.10.2011. 12.12

    Pareizi – precīzais Zatlera izrunātais teksts ir tāds, kā rakstāt Jūs: “mums tikai ar tankiem var ATĻAUT mainīt šo lēmumu”! “Ir” rakstā tomēr ir tikai atstāsts.

    Manuprāt, ĻOTI ĪPATNĒJA vārdu izvēle. Pat Jūsu pamanītais, gandrīz izskanošais “likt” ir normālāks vārds. Bet – ATĻAUT?

    Tiešām kaut kāda Freidiska izrunāšanās…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 03.10.2011. 10.44

Domāju, ka tankus nevajadzēs, lai nomainītu ZRP. ZRP izrādās ir bezprincipu varza, kas ir gatava upurēt visu, lai varētu bīdīt savas ieceres. Vara varas pēc. Patiešām skumji, ka 22% naivuļu nobalsoja par ZRP.

+14
-1
Atbildēt

2

    inese zandersone > Una Grinberga 03.10.2011. 11.40

    22% nenobalsoja. Es un mani radi un draugi nobalsoja, esam gatavi iet uz ielas un labot savu kļūdu! Neticēju, ka var tā melot, bet nekas, viss dzīvē nāk atpakaļ…jāsāk process saeimas atlaišanai, jo tik nekaunīgi meli var sagraut mūsu valsti. SC nav krievu partija, bet prokremļa partija.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 03.10.2011. 11.54

    @Riii
    Man patiešām žēl, bet nevar taču vienu mēnesi taisīt un nākamajā mēnesī labot kļūdas it sevišķi tādos jautājumos. Tīri loģiski neredzēju iespēju balsot par ZRP, jo viņiem nebija nekādas “vēstures”, pēc kuras spriest par viņu spējām. Un kādēļ balsot par nezināmu ZRP ar tādu pat programmu kā V, ja par V vismaz var spriest pēc viņu darbiem un kļūdām.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 03.10.2011. 10.35

kā “advocatus diaboli”

Kas par neticamu HISTĒRIJU …

ZRP pateica, ka ir ar mieru SC aicināt valdībā ar šādu pamatprasību:
“SC jāatbrīvojas no interfrontes un komunistiskās partijas rēgiem”, ko konkretizēja ar vairākiem priekšnoteikumiem, piem. ka SC jāatbrīvojās no Rubika (LSP) un oficiāli jāatzīst, ka ir bijusi okupācija.

Neesmu redzējis, ka SC šīm ZRP prasībām ir oficiāli piekritusi. Ušakova neoficiālie mājieni par to, ka varēs iztikt arī bez rubikiešu (laikam 3) balsīm un okupācijas atzinums angļu valodā kādā runā ārzemju vēstnieku priekšā protams neskaitās. Šie u.c. (vēl definējami) principi būtu jāieieraksta arī valdības deklarācijā.

S.c. arī Dombrovskis pirms vēlēšanām vairākkārt runāja par šīm prasībām un sarkanām līnijām, kuru ievērošana prasa V, lai būtu ar mieru uzsākt sarunas ar SC. Neko daudz vairāk arī Dombrovskis neprasīja.

Mani arī tracina NA Saeimas deputātu Dombrava, Parādnieka, Stalta u.c. retorika, apzīmējot Zatleru par kangaru. Vai līdz ar to vispār vēl iespējama NA – ZRP sadarbība valdībā, ja piem. nesanāktu SC – V – ZRP koalīcija? NA uzlikusi neatgriezenisku zīmogu Zatleram, bet vai viņi tomēr būtu vēl ar mieru iet ar viņu valdībā? Ar šādu stulbu un neapdomātu retoriku NA nodedzina visus tiltus pašiem sev un arī atpakaļceļam ZRP…

+5
-18
Atbildēt

9

    kristaps_drone > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 10.51

    Kangara zīmogu zatlers pats sev ir uzlicis.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 11.04

    sigma…Kas par neticamu HISTĒRIJU …
    __________________________
    Kāda neticama sigmas aprobežotība:))

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 11.15

    Kāda neticama sigmas aprobežotība:))
    _____________________________________
    Kāpēc “neticama”?

    Pilla informatīvā telpa ar sigmām…..

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 11.49

    Tipiņam, Ino, lamai:

    Ir arī argumenti, nevis tukša retorika, bļaustīšanās un apsaukāšana?

    Šorīt Ijabu LNT neredzēju, bet apollo virsrakstam piekrītu:
    “Politologs: jārunā par konkrētiem iebildumiem, nevis jākliedz: «ārprāts, ārprāts»”.

    Tātad lūdzu uzstādīt konkrētas prasības, kurām SC būtu jāpiekrīt, lai to uzņemtu valdībā !!! Lai tā latiņa SC būtu pietiekama augsta.

    S.c. es vienmēr esmu bijis par valdību ar ZRP + V + NA (gan bez iesalniek- & kiršteintipa dullajiem).

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 11.58

    sigma –

    Piekrītu, ka vajadzētu mēģināt valdīties. Tomēr visam ir robežas…

    Nu, kādi vēl argumenti vai iebildumi, ko iesaka izvērtēt Ījabs? Viss taču sen skaidrs.

    Visas pārējās partijas, izņemot tieši ZRP, ir darbojušās gadiem, viņu DARBI un IDEOLOĢIJA ir bijusi redzama un vērtējama gadiem – pat katram ieinteresētam malāstāvētājam sen ir skaidrs priekšstats par to, kas ir kas. Kur nu vēl POLITIĶIEM.

    Būtu normāli diskutēt par niansēm, nevis par gluži pretēju pasaulskatu savienošanu. Protams, ja vispār eksistē šādas, pirms vēlēšanām izrādītās pasaulskatu atšķirības.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 12.53

    @sigma – jau kopš vēlēšanām redzu, ka lielai daļai šeit nav cita argumenta kā tikai – “krievi nāk!”. ļoti žēl! patiesi cerēju, ka šinī vietnē cilvēki varētu būt nedaudz vairāk nobrieduši.
    Es arī nesaku, ka SC ir ideāls partneris (tie paši argumenti par tiesiskumu, utt), taču arī NA nav parādījusi NEKĀDU vēlmi norobežoties no saviem margināļiem (Iesalnieks, u.c.), bet tikai biedē ar krieviem un austrumiem. Nu, nav tas nopietns piedāvājums. Attiecīgi, daudz vairāk novērtējo to, ko sarunu laikā ir izdarījuši SC (gatavība iet valdība bez Rubika atbalsta, okupācijas atzīšana, utt). Šie, kā arī vienošanās par programmu (darbības plānu 3 gadiem), ir galvenie argumenti, kāpēc gan ZRP, gan arī es sliecos domāt, ka SC dotajā brīdī ir iespējami labāks partneris par NA.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 13.16

    Būtu normāli diskutēt par niansēm, nevis par gluži pretēju pasaulskatu savienošanu. Protams, ja vispār eksistē šādas, pirms vēlēšanām izrādītās pasaulskatu atšķirības
    ______________________________________
    redz Hari: tās sigmas vienmēr pieprasīs no mums argumentus(lai ar pašas sigmas tos 1000kārt dzirdējušas un zin no galvas).
    Aprēkins vienkāršs- vai nu oponets nogurs vai zaudēs pacietību un sāks lamāties. Tas arī sigmām jāpanāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 13.33

    sigma _…Tātad lūdzu uzstādīt konkrētas prasības, kurām SC būtu jāpiekrīt, lai to uzņemtu valdībā !!!…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    vinji jau ir apliecinajushi ka piekritis dajebkam lai tos “uzņemtu valdībā”.
    jautajums ir par to kam tas ir vajadzigs lai lidz shim atklati pretvalstisks speks tur tiktu uznjemts.
    viens draudeja ar Bishkeku, cits piesolis tankus, zinot ka ta ir normala krievu uzvediba latvieshi no ta parasti netrukstas. var neprasit antropologiem bet pajautat vesturniekiem – uz latvieshiem shadas uzrunas neiedarbojas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Rinalds Āriņš 03.10.2011. 15.22

    Tantei Sidrai:

    Bet ja uzstādītu arī prasību, ka pārmaiņām jānotiek arī Rīgā un no Rīgas Domes vadības jāizmet LPP/LC, t.i. A.Amerika banda, un tās vietu jāliek PS + Stalta, Krūmiņa, Šica u.c. “Demokrātiskie Patrioti” (kas tad cerams spētu kontrolēt SC darbību…), vai SC arī šo krupi norītu?

    Un ja piekristu, kamdēļ nemēģināt?

    Līdzīgas prasības varētu uzstādīt vēl pāris, bet atklāti sakot neticu Jūsu tēzei. TIK lielas “m.ukas” viņi manuprāt tomēr nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ingunaapine 03.10.2011. 10.28

Zatleram
“Laiks šovasar vairs neies vecās sliedēs,
Būs puķes skumjas, bišu medus rūgts,
Uz tāliem ciemiem kumeļš netiks jūgts,
Un jasmīns zarains maijā neuzziedēs.

Par velti saule dienu tumsu kliedēs,
Prieks Jāņu naktī neatnāks pat lūgts,
Un rokā savītīs zieds tikko plūkts,
Būs klajums baigs, aiz katra krūma biedēs.

Vējš miglu sarkanu pār laukiem dzīs,
Bez laika kokiem augļi nokritīs,
Par nastu būs, kas ir, un tas, kā nava.

Pats zemes dziļums taujāts paliks kluss,
Jo pārvērtusi ūdens avotus
Par vērmelēm būs nodevība tava.”
/E.Virza 1939./

+22
0
Atbildēt

5

    dro > ingunaapine 03.10.2011. 11.01

    Merilī. Paldies! Cerēsim, ka arī šoreiz traģēdija realizēsies kā farss.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ingunaapine 03.10.2011. 12.12

    Merilī
    jaa, shis E.Virzas redzejums izradijas pravietisks.
    divaini ka pat detaljas, – vecaki cilveki zina teikt ka Baigaja Gada jasmini neziedeja.
    bet, – esam pardzivojushi gan Peteri Stuchku gan Vili Laci, ari Interfronti un puchus ar brunjutransportieriem. shis aktieris nespes mums lielu skadi padarit, vinsh to jau saprot un tas muljkjibas ko vinsh ghenere ir vinja agonija.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > ingunaapine 03.10.2011. 12.33

    TanteSidra
    Jā, bet kāpēc viņš uz šo savu agoniju “parakstījās”?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ingunaapine 03.10.2011. 12.51

    Merilī
    kapec? :))
    elementari, – negausiba, naudaskare.
    Zelta Zivtinja:
    “Жил да был у синего моря старик со старухою…”
    “Жили-были дед да баба…”
    2 varianti ar vienadam beigam – laulatais paris paliek pie sasistas siles. tapat neviens no shis gudribas nemacas.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > ingunaapine 03.10.2011. 13.03

    TanteSidra
    Trāpīgi un skumji

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ronalds_vuskans 03.10.2011. 10.19

—tikai ar tankiem var piespiest mainīt lēmumu—
Emocionāli! Bez maz jādomā, ka lēmējam zem lāpstiņas “draudzīgi” urbjās mazāka izmēra šaujamais.
Tik steidzīgs un kategorisks pusnakts lēmums? Zatlera izteikumi LR, ka jāļauj SC Saeimā pareizi un atbildīgi balsot, ka nav ko pieminēt iepriekšējos balsojumus…, izklausījās mulsinoši, lai neteiktu,bērnišķīgi.
Gandrīz kā VVF “baltā lapa” un tam sekojošais.
Ko gan šādā kompānijā meklēt Dombrovskim kā premjeram?

+20
0
Atbildēt

0

dro 03.10.2011. 09.59

Nu vienreiz jāpieliek punts žurnālistu un politologu muldēšanai par dumjo vēlētāju /protams, ir arī tādi/! Ko var saprast vēlētājs, ja ZRP liek saprast, ka tā dos priekšroku NA, V – SC, bet pēc vēlēšanām dara pretējo?
Tātad ir tikai viena partija, kurai daudz maz var uzticēties – NA!:)

+20
0
Atbildēt

4

    kristaps_drone > dro 03.10.2011. 10.45

    Vai tad visa zatlera (šo uzvārdu nu gan tagad jāraksta ar mazo burtu – lielo šis preteklis nav pelnījis) vēsture – aploksnes, tukši solījumi cīnīties ar aploksnēm pēc “ievēlēšanas” par prezidentu, visa tā līšana uz maskavu, epopeja ar ūdens sienu laikā kad visiem un visur sāka zvērīgi cirpt finansējumu, meli un locīšnās ar tiem “komandpunkta” dīvāniem, kategoriska norobežošanās no oligarhu atbalstītājiem un tiesiskuma grāvējiem ZZS bet nenorobežošanās no tādiem pašiem SC utt. un tā joprojām bija par maz, lai saprastu, ko no šī glumekļa var sagaidīt? Protams, bija cerības, ka viņš nebūs spējīgs uz tik kliedzošu nelietību, taču tās bija tikai cerības. Latvijā labāk nelikt likmes uz cerību. Bet par to, ka tikai viena partija – NA – pieturās pie saviem solījumiem un programmas – arī tas bija skaidrs uz reiz, un šajā gadījumā šī skaidrība jau 10. Saeimas darbības laikā bija balstīta uz šīs partijas darbību.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 03.10.2011. 14.38

    Bet man ,Tipiņ, ir mierinājums, lai cik arī stulbs tas neliktos citiem!
    tas ir Finka pareģojums, ka beidzot taču tauta patrieks tos neliešus un tad tie dabūs iet prom no šejienes, un tad sāksies citi laiki latviešiem un labi laiki. Laikam par daudz nedomājošu stulbeņu, jo piekrītu, ka par to, ka Zatlers varēja sačupoties ar SC gan varēja nojaust tie, kas sekoja līdz, jo viņš nekad nekritizēja SC par tā darbību un tas jau bija aizdomīgi!!!
    Es gan balsoju par Vienotību, drīzāk PS un tomēr ticu, ka manas izvēlētās meitenes neies kopā ar SC!!! Un es ticu tam, lai gan… varbūt arī V kāds Pabriks piesola tankus!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.10.2011. 14.50

    Bet –

    Vai tiešām joprojām cerat uz Finka pareģojuma “pieplidīšanos”? Viņš esot teicis, ka tas notiks gadā, kura skaitlis no abiem galiem būs nolasāms vienādi. Tāds bija 1991. gads un 2002. gads. Viss:)

    Tomēr ar šo pareģojumu man saistās mulsinošas atmiņas. Atceros, ka to pirmo reizi dzirdēju sakām Viktoru Strunski radio “Brīvā Eiropa” (neatceros viņa ētera vārdu), kādā 1989. gadā – katrā ziņā labu laiku pirms 1991. gada. Un tiešām izrādījās taisnība…

    Var uzskatīt, ka tas pareģojums piepildījās – mums tiešām tika dota iespēja piepildīt tai pareģojumā it kā pasludināto. Bet mēs neizmantojām šo iespēju. Gluži tāpat, kā tagad – prātīgi, ar līku muguriņu – mēģinājām ar visiem “pa labam”. Gan okupantiem, gan kolonistiem, gan komunistiem, gan kolaboracionistiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 03.10.2011. 16.48

    Hari!
    Tu jauc visu kopā, jo Finka pareģojumā bija teikts, ka neatkarību Latvija atgūs gada skaitļī, kas rakstāms no abām pusēm vienādi!
    Taču Tu neatceries tālāko tekstu, kurā bija teikts, ka viltus patrioti tikai vicinās karogu un Latvijai būs slikti laiki, bet tad notiks tas, ka tauta patrieks šos blēžus un atgūs nozagto,tad pie varas nāks jauns cilvēks, bet blēži laidīsies prom uz ārzemēm. Nu apmēram tā, jo tieši rakstīto neesmu lasījusi, jo tas pat nebija man pieejamā grāmatā. Acīmredzot to slēpj.
    Tas, ka šo sākuma tekstu ar neatkarības atgūšanu, jau pat bija raksts komsomoļskaja gazeta tolaik. Atceros, ka mēs visi toreiz to apspriedām , jo bija 1991. gads. Tur vēl bija rakstīts, ka tajā naktī būs pilmēness un to vēl atceros kā šodien, ka Latvijas neatkarība tika atgūta, kad bija pilmēness naktis. Toreiz bija tas pučs Maskavā un bailes par savu valsti neļāva gulēt un šo milzīgo pilmēnesi atceros vēl tagad!
    Būs viss kā teica Finks- tikai mazliet jāpaciešas, kā redzu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

anete_raugule 03.10.2011. 09.55

Njāā, Zatlers piesauc tankus, visi okupanti pēkšņi pazuduši, SC nesavtīgi vēlas celt Latviju… Tā turpināt, un augusta emigrācijas rekords drīz tiks pārsniegts.

+22
0
Atbildēt

1

    austrisv > anete_raugule 03.10.2011. 14.34

    Bet varbūt ar tiem piesauktajiem tankiem okupanti aizbraukuši un to vairs Latvijā nav!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 03.10.2011. 09.50

Nudien, es sāku domāt, ka “zelta akcija” ir izrādījusies pārāk smaga, tāpēc tā tiek visai savdabīgā veidā nodota Vienotībai. Varbūt, ka tāds ir bijis plāns? Tikai kāpēc Zatleram un partijai bija jāzaudē cieņa?

+8
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 03.10.2011. 09.50

Zatlers: tikai ar tankiem var mainīt ZRP lēmumu
____________________________________________________—
mājiens draugam ar Dinamo krekliņu?

+17
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 03.10.2011. 09.49

Laikam taisnība būs Krievijas demokrātam Borovojam ,ka SC ir čekas, ar jauno nosaukumu – Krievijas Federālā drošības dienesta, projekts. Tā vismaz runā Maskavā.

Izlūkdienesta projektos – atbilstošu disciplīnu. Ja kāds traucē, vai Rubiks ar savu revolucionāra romantismu, vai kāds cits, tāds ātri tiek “pārliecināts”. Vienam otram tankam arī var nepaveikties:

http://www.youtube.com/watch?v=h9_bW6coBqc&feature=share

+26
0
Atbildēt

8

    kristaps_drone > jessdrthomas 03.10.2011. 10.39

    Paldies par video! Tas tikai apstiprina lietas, par kurām bija kaut arī ne fakti, taču nojausmas gan! Patīkami dzirdēt no domājošiem Krievijas cilvēkiem un disidentiem (par Novodvorsku to zinu droši – ka ir disidenta, par video redzamo k-gu gan neko nezinu) lietas, ko daudzi apmuļķotie latvieši nespēj iedomāties! Tā zatlers tagad parādīja savu īsto gluma nelieša purnu!

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > jessdrthomas 03.10.2011. 11.21

    PALDIES! Video graujoš, īsti krievu cilvēki pasaka no malas to, par ko latviešu inteliģence nodevīgi klusē un izliekas, kas viss ir kārtībā.
    VL neliekas, ka pēc Zatlera nodevības jāsāk kaut ko darīt, nevis klusi stenēt portālos????

    Paldies vēlreiz papageno!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    betija.tur > jessdrthomas 03.10.2011. 11.27

    Patiesībā šis video netieši pasaka, ka ne tikai SC ir Kremļa projekts, bet arī ZRP ir specoperācija, kas ieplānota jau sen. Atkāti sakot jau tad, kad tika organizētas Oligarhu bēres man radās jautājums, par kādu naudu tas tika darīts. Arī Zatlera kampaņa nebija nekāda trūcīgā.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > jessdrthomas 03.10.2011. 12.30

    Jā, uz krāsns sēdošie Maskavā nīkuļi protams labāk par jums zina Latviju.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > jessdrthomas 03.10.2011. 13.29

    Ja interesē – Novodvorskai un Borovojam iekš YouTube ir savs kanāls, uz kuru ir vērts pierakstīties – visu laiku komentāri par aktuāliem tematiem. Bez visāda datorgrafikas un montāžas pulējuma, bet vienmēr asredzīgi, dzīvesgudri… Novodvorska jau, kad runā, vienmēr ir interesanti.

    http://www.youtube.com/user/TheSpeechOfFreedom

    Borovojs bija viens no redzamākajiem 90.gadu Krievijas uzņēmējiem, Tirdzniecības un resursu biržas vadītājs. Vēlāk kļuvis par Novodvorskas Demokrātiskās savienības atbalstītāju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > jessdrthomas 03.10.2011. 13.31

    No pēdējā laika klipiem Latvija ir apspriesta vēl divos –

    http://www.youtube.com/watch?v=_m5YmTI1jtk&feature=channel_video_title

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > jessdrthomas 03.10.2011. 14.03

    Papageno
    Liels paldies par šiem video.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.10.2011. 09.46

…tikai ar tankiem var mainīt ZRP lēmumu
________________
Zatlers arī no tanku bučotājiem? Tad jau beidzot sniegta atbilde uz: Kas es esmu?:)
Visu cieņu tiem, kuri neatbalstīja Zatlera Nr.2 ar VVF priekšgalā!

+17
-1
Atbildēt

1

    Edmunds Zālīte > dro 03.10.2011. 10.24

    piekrītu, te nu var redzēt tie skeptiķi, kuri bija sašutuši par VVF ieturētību sakarā ar ķirurga personību. :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

ivarsd 03.10.2011. 09.44

Interesanti, cik ilgs laiks paies līdz ZRP sastāvā paliks tikai VALDE un Saeimā ievēlētie deputāti? Pieļauju, ka biedru skaitam lemts mainīties līdz ar ierindas biedru sāpīgo apjēgu par šīs partijas vadoņa un “spices” manipulatoru spējām un patiesajiem mērķiem.

Nav šaubu, ka VALDEI nākas krietni papūlēties, lai salauztu jaunievēlēto deputātu pretestību partijas jaunajam kursam, bet kāda “burkāna” dēļ lai savu sākotnējo pārliecību mainītu ierindas biedri?

+16
-1
Atbildēt

1

    kristaps_drone > ivarsd 03.10.2011. 10.27

    Tomēr izskatās, ka šīs partijas ierindas biedri nav sevišķi gudri vai nav sevišķi godprātīgi, par to liecina jau pats fakts, ka viņi noticēja tādam glumam mērglim kā zatlers un iestājās šajā partijā.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 03.10.2011. 09.40

Fantastika! Pret Zatleru nav vajadzigi nekadi kompromati – vins pats teicami veic sevis kompromitesanu!

+23
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 03.10.2011. 09.29

Zatleram tanki arī jau piesolīti !?

+16
0
Atbildēt

2

    Gunārs Nažinskis > gundega_heiberga 03.10.2011. 09.44

    Šī jau ir reāla austrumu virziena leksika.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > gundega_heiberga 03.10.2011. 11.01

    Kādreiz miermīlīgs dakterītis jau domā tanku kategorijās – kas notiek ar viņa galvu? Varbūt viņš tiek apstarots ar slēpeno smadzeņu apstrādāšanas ieroci? Vai čeka regulāri piemaisa kaut ko viņa tējai?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

gstrazds 03.10.2011. 09.15

Ko nu ņematies, vakar “tauta” parādīja savu nostāju – pret SC iekļaušanu valdībā veseli 60 (!) cilvēki sapulcējās. Zinu, zinu, ja būtu savlaicīgāk sākts organizēt, tad vislatvieši veselus 100 būtu saorganizējuši.

+7
-16
Atbildēt

0

disassociative 03.10.2011. 09.08

Varbūt tad Zatleram vispār pietiek spēlēt paslēpes un uztaisīt koalīciju ZRP + SC + ZZS?

+23
0
Atbildēt

2

    ilmisimo > disassociative 03.10.2011. 09.52

    …uztaisīt koalīciju ZRP + SC + ZZS?
    ________________________________________
    uz to pusi jau tas tanks brauc

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > disassociative 03.10.2011. 10.41

    Man tikai šķiet, ka ZRP tanka īpašnieks nav tas pats, kas ZZS tankam. Taču ņemot vērā to, ka biznesā visu dara nauda, tad agri vai vēlu kāds tanks tiks pārdots…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

Gunārs Nažinskis 03.10.2011. 09.00

Nupat Zatlers pats ir pierādījis, ka reāli pārstāv sevi un savu sponsoru un te vairs nav nekāda runa par partijas nostāju. Kā nekā pats partijas nosaukums norāda, ka tā ir Zatlera partija.

Šis cilvēks ir gatavs Latviju, savu fizioloģisko vajadzību dēļ novilkt tik zemu, cik tā vēl pēdējos 20 gadus nav bijusi.

Šajā ziņā man ir tikai emocionāla pieeja – šī maukas Zatlera dēļ mūsu valsts cietīs ļoti, ļoti. Šobrīd man nav ne mazākās nojautas, kāds varētu būt risinājums… .

+38
-1
Atbildēt

0

Ieva 03.10.2011. 08.58

Man jau liekas, ka Kangars te ir pāršāvis par strīpu. Pat ja tagad viņš ir piespiedis visus “ATBALSTĪT”, tad tādām parakstam ir nulles svars.
Daomāju, ka frakcijā ir Latvijas patrioti, kam svarīga Latvijas nākotne, un tas ir tikai laika jautājums.

+34
0
Atbildēt

0

disassociative 03.10.2011. 08.45

Man nepielec viena lieta. Zatlers ierosināja Saeimas atlaišanu pēc balsojuma Saeimā par kratīšanu pie Šlesera. Šis balsojums tika izgāzts tieši pateicoties SC. Ar šo balsojumu SC pierādīja, ka ir tiešs oligarhu atbalsts. Tagad Zatlers gatavs kopdzīvei ar SC. Loģika pieprasa izdarīt secinājumu, ka Zatlers gatavs atbalstīt oligarhus, uzmetot lielu daļu savu vēlētāju. Vai tiešām vara tik ātri samaitā cilvēku? Jeb norādes šādai koalīcijai ir ne no iekšienes?

+47
0
Atbildēt

5

    garausiitis > disassociative 03.10.2011. 10.31

    alias – tur loģikas nav …. tapēc ir loģiski pameklēt citus izskaidrojumus.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Liene > disassociative 03.10.2011. 11.36

    Tāda ir dzīve, uzvar ne pareizais, bet veiksmīgais.

    Jūsu, latviešu, problēma ir tā, ka esat neveiksminieki un gļēvuli, tāpēc arī cenšaties paslēpties aiz savas pareizības.

    Tāda ir latviešu ēnas puse. Bet ir jūsos arī labas lietas, ko pierādīja Zatlers.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > disassociative 03.10.2011. 11.39

    klusais –

    Un kādi izskaidrojumi nāk prātā Jums?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    akilasulphur > disassociative 03.10.2011. 12.02

    Tak ne jau balsojums par Šleseru bija izšķirošais. Pirms slavenā rīkojuma nr. 2 Zatlers piedāvāja Vienotībai valdībā iekļaut SC. Tie atteica, un tad sekoja “vēsturiskais lēmums”…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > disassociative 04.10.2011. 00.55

    Ideja sākās ar SC vēlēšanos labāk pakalpot Kremlim. Bet Z., kā viesiem zināms, mīl aploksnes. Taču traucēja Vienotība un ZZS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 03.10.2011. 08.09

Liekam likmes! Kad varam gaidīt ZRP sadraudzības līguma slēgšanu ar “Vienoto Krieviju”?

Un otras likmes- ja SC būs valdībā, tad cik gados no Latvijas būs emigrējuši visi latvieši, kas uzskata, ka labāk, lai viņu bērni/mazbērni ir vācieši, īri vai briti, nevis krievi? Ja kopš maija/jūnija izskatījās, ka Latvijā vēl varēs dzīvot, jo ekonomika tiešām uzlabojās, tad tagad tas viss tiek sačakarēts citā veidā- kangari pilnīgi atklāti tirgojas ar komunistiem un imigrantiem no austrumiem par to, cik kuram trekns kumoss tiks no mūsu valsts. Man ZRP biedru vietā būtu kauns iziet uz ielas un paskatīties cilvēkiem acīs. Ne jau tāpēc par ZRP balsoja, lai pārvilktu treknu svītru latviskai Latvijai. Ne tāpēc cilvēki gāja uz barikādēm. Ne tāpēc visus padomju gadus slēpa sarkanbaltsarkanos karogus.

Jābrauc apstaigāt veikalus un izzināt koferu cenas…

+29
-3
Atbildēt

2

    Gunārs Nažinskis > daina_tabuna 03.10.2011. 09.06

    Bēdīgi, taču jāpiekrīt. Cik saprotu, tad SC vēlas Satiksmes ministriju un Reģionālās attīstības ministrijas. Tas nozīmē:
    – izpildīsies krievijas valdības diezgan neslēptās vēlmes nopirkt Latvijas lielākos infrastruktūras objektus (ostas, lidostas, tranzīta mezglus utt., pašvaldības vēlēs nepilsoņi un jau nākamajā piegājienā būs otrā oficiālā valoda – krievu. Tā kļūs par tādu arī ES. Un tad sāksies darbaspēka ievešana Latvijā no krievu zemēm.

    Mūs jau vienkārši izspiedīs …, nav jau runa par palikšanu.

    +27
    0
    Atbildēt

    0

    akilasulphur > daina_tabuna 03.10.2011. 11.55

    Nav vajadzības “izspiest”. Pie nelielām grūtībām latvieši paši steidz laimi meklēt citur, un savas dzimtās mājas atdod iebraucējiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 03.10.2011. 08.02

Man nelīmējas bilde. Ja kritēriji koalīcijas veidošanai ir “plašums” un “pieredzējis premjers”, kā ZRP to nodrošinās, ja V tomēr iespītējas un neiet? Kaut kā dīvaini sanāk, Zatlers ir uzurpējis arī V viedokli, pašai V to nemaz neprasot, ja tas, protams, nav vnk. triks. Akurāt 2 nedēļas V+ZRP runā par “programmātiku”, lai tagad publiski nodemonstrētu, ka nekas šajā laikā nav izrunāts. Es spētu saprast un pat akceptēt ZRP scenāriju, ja iepriekš par to būtu panākta vienošanās ar V, bet tagad? Tagad – ja V atsakās un ja SC TIEŠĀM norobežojas no rubikiem, nesanāk ne plašs, ne šaurs vairākums, bet akurāt 0 punkts, turklāt bez “pieredzējuša premjera”. Ja koalīcijas veidošanu uztic SC – veidojas tas pats riņķa dancis, tikai no otras puses. Vēlēšanu rezultāts parādīja skaidru un loģisku koalīciju, bet nez kāpēc labā auss bija jākasa ar kreiso roku. Jāprasa, kāpēc? Vai tā ir nacionālā īpatnība?

+28
-1
Atbildēt

2

Marita 03.10.2011. 07.46

“SC augsti vērtē ZRP valdes lēmumu, kas ir pieņemts rūpējoties pirmkārt par valsts interesēm,” norāda Ušakovs.”

Tātad Zatlers rūpējas vispirmas par valsts interesēm, kā viņš tās personīgi uztver, un acīmredzot it nemaz nerūpējas par solījumiem tiem, kuri balsoja par ZRP. Tā nav demokratija, tā ir diktatūra.

+20
-2
Atbildēt

6

    bekijja > Marita 03.10.2011. 08.35

    i_zemitis: Vai tad pie varas esosajiem politiskajiem spekiem nav jarupejas par visiem valsti dzivojosajiem?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Marita > Marita 03.10.2011. 08.54

    Visām partijām ir atbildība rūpēties par valsts labklājību saskaņā ar saviem pirms vēlēšanas solījumiem.
    ZRP augstprātība ir pretīga.

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Marita 03.10.2011. 09.09

    Kaut kāds supernaivums. Zatlera valsts intereses – tā jau trešo dienu ir anektode. Žēl, ka ļoti sāpīga.

    +28
    -1
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > Marita 03.10.2011. 09.12

    Zatlers jau sameklējis grēkāzi! http://www.apollo.lv/portal/news/articles/251571

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Marita 03.10.2011. 11.46

    Vai man vienīgajam Zatlera pieminētie tanki uzreiz asociējās ar 40.gadu…?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Çriks Rozenfelds > Marita 03.10.2011. 13.03

    …acīmredzot it nemaz nerūpējas par solījumiem tiem, kuri balsoja par ZRP.
    ____________
    Manuprāt, tieši otrādi – pilda solīto. Šogad, 29. maijā, vēl pirms slavenā rīkojuma, Zatlers, būdams vēl LR prezidents, skaidri un gaiši teica – SC jāuztic noteiktas sfēras valdībā.
    Kas balsoja par ZRP, uzvedās kā iemīlējušies jaunuļi – redz tikai to, ko grib redzēt, bet pēc tam, nez kāpēc – “nodevējs”, “šausmīga vilšanās”, “piečakarēti” utt. utjpr.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Maira Zandberga 03.10.2011. 07.43

Stipri šaubos, ka piekrituši visi 22 ZRP frakcijas deputāti.

+28
-1
Atbildēt

2

    elinaliepina > Maira Zandberga 03.10.2011. 08.32

    Tieši tā! Latviešiem ir šai tēmai atbilstošs sakāmvārds – Di*st jau var, bet ne tik šķidri…

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Maira Zandberga 03.10.2011. 14.25

    Četri esot tikai mutiski pauduši atbalstu! bet domāju, ka šie četri nav pauduši atbalstu un Zatlers prasti blefo! Izskatās kā kompartijā, kur viss jābūt vienbalsīgi un, ja ne tad ar tankiem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam