Laikraksts: aviokatastrofa Jaroslavļā notikusi neatslēgtu stāvbremžu dēļ

25

Komentāri (25)

jeers 15.09.2011. 10.30

palaid pie varas SC un šitas bezpreģels būs arī mūsu ikdiena

+1
0
Atbildēt

0

mary75 14.09.2011. 13.08

Šis te paziņojums par to stāvbremzi jau atsaukts kā nepamatots.

+1
0
Atbildēt

2

    Aivars Krauklis > mary75 14.09.2011. 14.38

    Versiju nomaiņas frekvence – nepilnas divas dienas. Pat Krievijai labs rādītājs. Gaidām nākošo pasaku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > mary75 14.09.2011. 20.03

    ..taisniiba , krievu PSRS nopelniem bagaataa pilota O.Smirnova komentaars izsleedz šaadu versiju par staavbremzi , lasaams Dienaa…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 14.09.2011. 12.44

“Ļotčiki” aizmirsa atlaist lidenei “ručeni”. Vai tas nav murgs no kādas sireālas šausmu filmas? Es tādus “ļotčikus” neliastu tuvumā pat vecam norakstītam autiņam, lai tie tam neizsvilinātu “kolodkas”. Bet te tādu āžu dēļ aizgāja boja tik daudz cilvēku, ieskaitot pašus “ļotčikus”. Varenā Krievija atkal rullē ar saviem “labākajiem kadriem” Pasaulē.

+1
0
Atbildēt

1

    dro > Ilona Auziņa 14.09.2011. 13.15

    Janka. Par mirušajiem tikai labu vai neko! Kādi pierādījumi, ka netika atlaista stāvbremze? Ja tā ir normālā tehniskā stāvoklī, tad lidmašīna nevarētu izkustēties no vietas. Vairāk nesaprotams tas, ka kuģa komandieris sēžas lidmašīnā ar sliktu labsajūtu. Pārsvaru manuprāt gūst hipotēze, ka lidmašīna sāka ieskrējienu no skrejceļa vidus un distance bija par īsu, lai sasniegtu vajadzīgo pacelšanās ātrumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Liene 14.09.2011. 10.27

“..pacēlās gaisā ar neatslēgtu stāvbremzi..’

– Kas par zvēru — stāvbremze? Varēja tomēr iekavās arī uzrakstīt oriģinālalodā — стояночный тормоз — , lai man nebūtu jāmeklē Runetā.

0
-8
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > Liene 14.09.2011. 11.37

    Paldies, lieliski apstiprinājāt, ka šoreiz latviskais tulkojums ir veiksmīgs un precīzs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Andris 14.09.2011. 09.20

Krievijā vienmēr novel visu vainu uz bojā gājušajiem, tā ir sena tradīcija. Neticu nevienam Krievijas komisiju paziņojumam.

+7
0
Atbildēt

5

    Smadzene > Andris 14.09.2011. 10.00

    tikko tieši gribēju jautāt – un kur garantija, ka tas ko mēs kā oficiālu paziņojumu saņemam, ir patiesi?
    Tagad pateikt – aij, sīkums, stāvbremze nebij atlaista un vainīgie jau ir miruši..
    Pati kā “blondīne” esmu ar neatlaistu stāvbremzi Rīgā aizbraukusi no punkta A līdz punktam B. Tiešām negribas ticēt, ka elektronika ir tik zemā līmenī lidmašīnām, ka atļauj diezgan normāli uzņemt tempus šādā situācijā.

    Vai te ir kāds pilots, kas būtu ar mieru padalīties tehniskajās lietās, kas skar lidaparāta izkustināšanu no vietas?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > Andris 14.09.2011. 10.14

    Un kam tad tu ticētu? Tam, ka Putins bija ieķēries lidmašīnas astē un vilka to uz atpakaļ?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Smadzene > Andris 14.09.2011. 10.19

    Gudrinieks.
    Kā būtu ar neatkarīgu komisiju, kas piesaistīta (un ne subejktīvi iesaisīta) situācijai?
    Tā kā cietušie bija ne tikai RU pilsoņi, bet arī ES citizens, tad lietu būtu jānodod starptautiskā līmenī. Ne tikai NVS SAK…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Andris 14.09.2011. 12.20

    tvverotajs. Tam, ka Putins bija ieķēries lidmašīnas astē un vilka to uz atpakaļ?
    _________________
    Ko tu! Ja Putins, būtu ieķēries astē, tad lidmašīna varētu pacelties tikai tad, ja tās aste būtu notrūkusi. Putins ir supermens! Viņam pietiek nolaisties 2m dziļumā, lai atrastu tūkstošiem gadu vecu amforu, viņš par sprāguša ēzeļa ausīm var dabūt tūkstošiem ha zemes. Putinam tic miljoni, bet īpaši Šlesera izsalkušie atbalstītāji:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Andris 15.09.2011. 09.37

    2LNO Ja Putins, būtu ieķēries astē, tad lidmašīna
    ============ Putins ir naturāldebīls puisis, ja var plātīties ar to ka “pasēdējis pie ruļļiem”: playing at being a fly-boy: President Vladimir Putin, sitting in the pilot’s seat, broke the sound barrier Tuesday as he flew in a long-range bomber to a Northern Fleet outpost to attend a war game similar to one that embarrassed the armed forces last year. After opening the MAKS 2005 air show at the Zhukovsky airfield, Putin was whisked to the Chkalovsky Air Force Base northeast of Moscow to board a waiting Tu-160 supersonic jet. Putin sat in the commander’s seat while Khvorov’s deputy, Anatoly Zhikharev, piloted the 275-ton bomber, which can carry nuclear and conventional cruise missiles. Two navigators were also on board. Viens tāds dižās krievzemes pilots pamanījās “krašot” pat Āirbusu, piesēdinot pie “kloķiem” savus bērnus. Aeroflot Flight 593 CV and FD recorders revealed the presence of unauthorised people in the flight deck at the time of the accident. In particular, the pilot’s 12-year-old daughter and 16-year-old son were both there. The latter apparently had unknowingly disabled the A310 autopilot’s control of the aircraft’s ailerons while seated at the controls. Puķens kā bezdievīgi “naglijs purns” un pasaules sabiedrībai bīstams eksemplārs ir jāsēdina aiz restēm. “Ļetaiķe samaļotami Aeroflota”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 14.09.2011. 08.53

Šāds unikāls notikums ir iespējams tikai Krievijā un ar Krievijas lidmašīnu. Man ir aizdomas, ka pašreiz nevienu lidmašīnu pasaulē nevar izkustināt no vietas, ja nav atbrīvota stāvbremze – elektronika visu nobloķējusi. Bet piedzēries pilots Krievijā ir štata situācija, par ko es personīgi boļševiku laikos pārliecinājos vairākkārt.

+7
-1
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > ekmanis 14.09.2011. 11.36

    Nepārspīlēsim diženās Krievzemes unikalitāti. Visādās zanzibarās, venecidešās un citos senas kultūras bantustānos arī tā māk. Gara radniecībai robežas nav šķērslis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 14.09.2011. 08.18

Šādas traģiskas sekas ir radījusi daudzu sīku apstākļu sakritība un droši vien būtu nepareizi teikt, ka, lūk, atrasts galvenais iemesls, jo arī šis iemesls var būt sekas kam citam. Izmeklēšanā būtu jānoskaidro, kāpēc 2 pieredzējuši piloti nav piefiksējuši šo faktu (ja tas patiesi tā ir bijis, nevis vnk kārtējās spekulācijas) un kāpēc galvenajam pilotam ir bijusi slikta pašsajūta, nevis jāapmierinās ar fakta konstatāciju… bet tas jau laikam “iz oblasti fantastiki”.

+5
0
Atbildēt

2

    Vestnieks_Epak > silvija_vitina 14.09.2011. 09.11

    bija minēts, ka šiem pilotiem bija pārāk maz nolidojuma stundas lai vadātu pasažierus un vienam bija pirmais lidojums ar šāda tipa lidmašīnām, bet tā jau ir Krievija un nav zināms cik reāli patiesa ir informācija.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > silvija_vitina 14.09.2011. 12.27

    Ticamāk, ka krievi pīles pūš, kā jau pie viņiem pieņemts. Nupat pa radio viens specs stāsta to pašu, ko savā neziņā biju iedomājies – pabraukt labu gabalu ar nobremzētiem riteņiem un to nemanīt – diezgan neticami. Variants izdevīgs, lai nebūtu jāmeklē pilna patiesība – piloti beigti, vainīgā nav, ģēlo zakrīto. Tradīcijas tādas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam