Zatlers: otrā Dombrovska valdība nav attaisnojusi cerības
37Saistītie raksti
Aktuāli /
25. aprīlis
Šķiltava nr.213: Stadions vai mazdārziņi? Konkursu vājās vietas. “Vienotība” krustugunīs
Radars /
13. marts
Radars Latvijā
Viedoklis /
26. oktobris 2021
Traģikomiskie burbuļi
Komentāri (37)
liidaka 25.08.2011. 14.11
Pārāk lielas tās cerības arī nevarēja būt. Ja Vienotībai Saeimā būtu 51 balss, tad netīkamu partneri varētu pasūtīt tālāk. Pat nezinu, kas ir labāks partneris: oligarha kontrolēts politisks spēks vai apvienība, kurai ir no Saeimas vairākuma atšķirīgs viedoklis dažos sensitīvos jautājumos.
7
garausiitis > liidaka 25.08.2011. 14.18
51 balss ir ļoti bīstams precendents
0
liidaka > liidaka 25.08.2011. 14.26
51 būtu īsts demokrātiska centrālisma modelis
0
garausiitis > liidaka 25.08.2011. 15.10
Rix Goa – iedomājies ,ko būtu Repše ar Titavu sastrādājis, ja dabūtu 51 balsi?
0
ilmisimo > liidaka 25.08.2011. 15.25
Pat nezinu, kas ir labāks partneris: oligarha kontrolēts politisks spēks vai apvienība, kurai ir no Saeimas vairākuma atšķirīgs viedoklis dažos sensitīvos jautājumos.
________________________________________________
Netieši aģitējam par scientistiem/urbānistiem?
0
ilmisimo > liidaka 25.08.2011. 15.27
..,ko būtu Repše ar Titavu sastrādājis, ja dabūtu 51 balsi?
_____________________________________________
Būtu baigās ziepes.
varbūt pat IMF aizdevums nebūtu jāņem….
0
liidaka > liidaka 25.08.2011. 15.37
Ja iedomājamies hipotētisku Latīņamerikas valsti, kas varētu būt ierindas iedzīvotājam tīkamāks: latifundistu partija vai indiāņus atbalstošs sociāldemokrātisks spēks? latifundisti domā par sevi, bet indiāņi uzskata, ka valsts viņiem kaut ko atņēmusi un nedadevusi.
0
ilmisimo > liidaka 26.08.2011. 00.34
latifundisti domā par sevi, bet indiāņi uzskata, ka valsts viņiem kaut ko atņēmusi un nedadevusi.
_________________________________________________
un ko domā “baltie salašņas”?
0
BaleLiina 25.08.2011. 14.03
Pretrunās ir nonācis Zatlers pats. Un lielās. Patlaban itin nekādas pārliecības par ZRP entuziastu varēšanu praktiskā darbā – gan Saeimā, gan (ha-ha) valdībā.
0
aldis_grunde 25.08.2011. 13.13
Es nesaprotu šobrīdējo Vienotības pozīciju. Zatlers noliek Vienotību kā tipisks opozīcijas pārstāvis, bet vienotība tik viņam pielaizās, aicināja pie sevis, aicina būt par tuvākajiem partneriem, u.t.t.
Vai tad jau ar Saeimas atlaišanu nepietika – izskatās kā Vienotība zaudēs pusi no savas pārstāvniecības Saeimā, tā kā būtu jābūt neapmierinātiem, bet nē – visi Vienotības vadoņi tik pateicīgi par to Zatleram…
2
garausiitis > aldis_grunde 25.08.2011. 14.04
tvverotajs – Zatlers ar savu retoriku pats zāģē savus reitingus un parāda cik patiesībā ir nenobriedis politiķis. ZRP ir Lilitas kaprīze, stulba kaprīze , kuras dēļ var nākties ciest daudziem. V saprot, ka noliekot Zatleru , iegūs tikai mīnusus, kamēr Zatlers māžojoties brucinās savu reitingu.
P.S. Vo būtu smieklīgi, ja patiesībā ZRP būtu smalkais Šķēles rezerves variants ….
0
austrisv > aldis_grunde 27.08.2011. 14.42
Klusais!
Par to Lilitas projektu pilnībā piekrītu, jo ši kundzīte jau nu neatļausies palikt par vienkāršu sabiedrības cilvēku, jo pārāk jau labi bija iekārtojusies ar savu dēlu pie valsts labumiem. Pārāk jau lielas ir viņas ambīcijas, un neņem viņa vērā, ka Valdis Z jau nevelk , intelekts politikā viņam zems, un to jau var redzēt kādi biedri ir viņa partijā.
0
disassociative 25.08.2011. 13.06
Zatleram ir taisnība – otrā Dombrovska valdība un Vienotība vispār nav attaisnojusi cerības. Eiforija pēc Vienotības uzvaras vēlēšanās (par to, ka neuzvarēja SC) dudziem ilga tikai pāris dienas. Vēlēšanu naktī likās, ka viss ir ok, beidzot iesim uz priekšu, SC nav uzvarējis un kremliskas novirzes nebūs. Un tad sākās portfelīšu un krēslu dalīšana, kas noraka šo valdību jau pirms tās sastādīšanas. Nu un mūžīgās atrunas par to, ka Lembergs neļauj to un Lembergs neļauj šito ir vienkārši smieklīgas. tas nozīmē, ka Vienotībai nav pietiekamas kapacitātes, lai, uzvarot vēlēšanās, spētu diriģēt parādi. Un tā tiešām bija smaga vilšanās.
0
Ieva 25.08.2011. 12.49
Un ko Zatlers piedāvā? Dombrovska vietā Sprūdžu. Augsti kvalificēta profesionāļa vietā autodidaktu? Tas ir tas ceļš kā radīt stipru valdību? Un Sondori Kukuli, Zatlera ētikas karogu, par tieslietu ministru?
Izskatās ka Zatlera burbulis plīst, jautājums tikai vai saplīsīs līdz vēlēšanām?
1
jessdrthomas > Ieva 25.08.2011. 13.30
Jo ātrāk, jo labāk!
Vispār, arvien vairāk ZRP sāk izskatīties pēc Zoodārza projketa otrās fāzes.
0
tuba76 25.08.2011. 12.42
Kadas nu kuram tas ceribas :-) Bet, ja nopietni – tuksa runasana, bet tuksa muca talu skan…
0
kasparslicitis 25.08.2011. 12.15
“očnulsa, gips?”
nez kur šis viedoklis bija papslēpts VZ prezidentūras laikā
vajadzēja tak tad tās savas cerības paust aktīvāk
:)
izskatās, ka VZ dara to, ko SC nekad nav izdevies – iedabūt SC valdībā.
kaut tā nebūtu
0
dro 25.08.2011. 11.49
otrā Dombrovska valdība nav attaisnojusi cerības
______________________
Tas būtu brīnišķīgi, ja ZRP vadībā varētu sasniegt līdzīgus rezultātus kā Dombrovska valdība. Pagaidam liekas, ka ZRP galvenais uzdevums ir ievilkt valdībā SC.
1
austrisv > dro 27.08.2011. 14.38
Ino!
gluži manas domas. Domāju, ka ne jau par velto Zatlers pilnīgi neko neizsakās par SC!!! Varbūt viss šis ir smalks projekts, kā SC piekļūt pie varas, jo kāpēc tad Zatleram vajadzēja tik ātri dibināt partiju?
0
Ilona Auziņa 25.08.2011. 10.28
V. Zatlers ir nonācis pretrunās. Arī viņš izmanto negodīgu retoriku lai sagramstītu vairāk balsu savai partijai šajās vēlēšanās. Vai tad Dombrovskis radīja tos oligarhus, vai Dombrovskis aiz laba prāta bija spiests veidot koalīciju ar ZZS? Izskatās ka ZRP sāk braukt auzās. Tieši Vienotība ne tikai pārvarēja krīzi, bet ar ļoti izsvērtiem lēmumiem un rīcību neļāva ne ZZS, ne arī citām populistu partijām sagraut tik tikko iegūto līdzsvaru ekonomikā, kas ir vēl ļoti trausls un ievainojams. Tieši V panāca ka sāka celties Latvijas reitingi starptautiskajās prognožu aģentūrās un Zatlers tam visam stāvēja līdzās. Bet nu jau viņš ir aizmirsis kādēļ tieši pats atlaida Saeimu. Jā, būt politiķim nav viegli. Jumts var aizbraukt ļoti ātri.
1
austrisv > Ilona Auziņa 27.08.2011. 14.35
Janka, piekrītu rakstītajam, jo , lai Zatlers labāk paskatās uz savām pielaistajām smagajām kļūdām politikas virtuvē, un tā smagākā no kļūdām bija Godmani virzīt par krīzes laika premjeru!!!! Ko Godmanis izdarīja labu valstij savā premjerēšanas laikā??? iegrūda Latvijas valsti vēl dziļākā bedrē ,nopērkot Krā&;Kar banku par vairāk nekā 1 miljardu Ls ar valstij neizdevīgu līgumu, bet izdevīgu abiem Krā &Kar!!!Bez tam atstājot Valsts kasi tukšu un paši aiskrēja uz SVF pēc naudas.
Vai ši nav tā liktenīgākā Zatlera kļūda , un tāpēcnekad nebalsotu par Zatlera partiju, it sevišķi paskatoties, kas šo ZRP veido un tajā sastāv.
0
dro 25.08.2011. 10.28
Atkārtošu vairākkārt uzdotu jautājumu: Vai Dombrovskis būtu tik tolerants pret ZZS /Lemberga/ nekaunību, ja Zatlers būtu garantējis V saeimas atlaišanu ZZS nepakļaušanās gadījumā? Kā izriet no Āboltiņas un Zatlera izteikumiem tagad jau eksprezidents pēdējā brīdī zondējis V gatavību nomainīt ZZS pret SC! Jo tuvāk vēlēšanas, jo vairāk sāku domāt, ka jābalso par NA, jo tā ir vienīgā cerība saglabāt Dombrovski un nepieļaut SC iekļaušanu koalīcijā.
2
Andris > dro 25.08.2011. 10.52
“Jo tuvāk vēlēšanas, jo vairāk sāku domāt, ka jābalso par NA, jo tā ir vienīgā cerība saglabāt Dombrovski un nepieļaut SC iekļaušanu koalīcijā”.
Welcome in the club! Man iet tieši tāpat.
0
ievuliitis > dro 25.08.2011. 21.03
Kā man tīk dedzīgie jaunieši, kas to vien dara, ka pasaciņas stāsta.
:D
Kurš ir nominējis Valdi Dombrovski par NA pemjera kandidātu? Lūdzu atsauci.
0
anita_meistere 25.08.2011. 10.18
vispār, man godīgi sakot ZRP ir samerā simpatiska….bet nu daži iztecieni tomēr ir dīvaini.
“otrā Dombrovska valdība nav attaisnojusi cerības “….gada laikā, no eiropas vajākas ekonomikas, kuru visvairāk skārusi recesiju…uz ko? uz plaukstošu demokrātiju, pārticību un tiesiskumu….gada laikā??? pie nosacījuma, ka 40% nemaksā nodokļus, 20% šo valsti neatzīst pašos pamatos, un 1/2 saemas strādās tikai un vienīgis savu merkantilu interešu vadīti?!?!? halooooo….mīļie cilvēki, lūdzu domājiet kritiski…
p.s. komentārs par faktisko kolaīciju no zzs un sc arī ir vietā!!!
tapēc to, ko lāčuks ir spējis no šis te visa dabūt gatavu, ir tik tiešam apbrīnojami.
2
ievuliitis > anita_meistere 25.08.2011. 10.23
“… halooooo….mīļie cilvēki, lūdzu domājiet kritiski…”
Tu to Valdim Zatleram, domāju?
0
anita_meistere > anita_meistere 25.08.2011. 10.31
visiem, kas uz to ir spējīgi! aleluja
0
mary75 25.08.2011. 10.14
Ko Zatlers domā ar vārdiem “Dombrovska valdība”?
ZZS un SC koalīciju, kurā V bija mazākumā, un, pateicoties kurai, Lembergs varēja nemitīgi šantažēt V un likt tai spieķus riteņos?
Kurš tur tādos apstākļos varēja paveikt vēl daudz ko vairāk, pie kam, jāpiekrīt šoreiz Ābiltiņai, ar visu to panākts pietiekami daudz, un balsojums par Saeimas atlaišanu vairāk bija vērsts pret Latvijas politiku vispār, nevis konkrēti pret Dombrovska valdību?
Pirms ko teikt, vajadzētu, tomēr, padomāt, vai neizklausīsie tendenciozi un muļķīgi.
6
Ligiña Doniña > mary75 25.08.2011. 10.59
Teic man, kur tā Āboltiņa bija 20 gadus un ne tikai viņa vien? Ja tu esi politikā kurā ,vai “kā par brīnumu” valda āži par dārzniekiem, bandīti un korumpanti un neko nedari, nebļauj pilnā kaklā- zog, tad nes līdzatbildību par nodarīto postu. Arī bezdarbība ir darbība…
Tieši ši V nostāja, ka nevis mēs ,bet viņi…tracina. Saprotams, ka ZZS ,SC un citi neļauj strādāt utt. Bet, kad V beidzot pamodīsies un pasūtīs savus oponentus d. Šķiet, ka V mugurkauls arī nozagts, par zobiem nerunājot. Politikā un arī tautā ciena stipros un pareizi.
Vienīgais ,kas liks kustēties ir pašas partijas eksistences pastāvēšana, bet kāpēc tik ilgi gaidīt?
0
mary75 > mary75 25.08.2011. 12.08
Un kas V bija jādara?
Jāaiziet opozīcijā “lepni paceltu galvu”, un jāatdod pilnīgi visa vara ZZS un SC?
Un ko tas dotu valstij?
0
mary75 > mary75 25.08.2011. 15.10
Derēja izlasīt šo te, un beigt kritizēt Dombrovski, ja daudzi vienkārši apbrīno, ko paveikusi Latvija un citas Baltijas valstis http://www.diena.lv/pasaule/papildinata-fitch-grutibas-nonakusajam-eirozonas-valstim-bus-loti-gruti-atkartot-baltijas-veiksmes-s-13899925.
0
disassociative > mary75 25.08.2011. 16.52
Uz kā rēķina? Cik aizbraukušo un cik zem nabadzības sliekšņa? Uz tā rēķina jau arī viss notiek.
0
Ligiña Doniña > mary75 25.08.2011. 22.30
@ dzeris. Nav runa par par aiziešanu, bet par savas nostājas paušanu. Ja tevi nodod koalīcias partneri, bet tu rausti plecus un saki, nu dīvaini gan, tad dīvains esi tu pats. V ir saņēmusi lērumu spļāvienus tieši sejā. Runa ir par neizlēmību un komunikāciju ar savu vēlētāju, kurš ir apjucis redzot kā tavējos sit. V nav sapratusi galveno, ka iet karš. Karš par varu un naudu un daži cīnās par pastāvēšanu ar zobiem un nagiem. Tādā situācijā ir jāmāk asi un konstruktīvi reaģēt.Jo pretinieki ir reālā labuma guvēji. Rezultātā zaudē iedzīvotāji. V rindās ir liels daudzums gaišu un drosmīgu prātu, bet toni nosaka….pat grūti pateikt, acīmredzot daži brīnumaini indivīdi.
0
Leflere > mary75 26.08.2011. 09.09
Vienkārši Zatlers ir radījis partiju, kas ir dabisks oponents Vienotībai, (vismaz pirms vēlēšanām noteikti), jo abi politiskie spēki cīnās par vienu un to pašu elektorātu. Tāpēc šo abu it kā ideoloģiski tuvo spēku attiecības pirms vēlēšanām var kļūt diezgan saspīlētas. To var redzēt arī interneta portālu diskusijās. Cilvēki Zatleru pretnostata ne jau Lembergam, bet Dombrovskim (=līdzšinējai valdībai). Rezultāts tam visam jau tagad skaidrs. SC iegūs visvairāk balsu un, iespējams, mandātu veidot jaunu valdību. Savukārt dabiskās pretinieka pozīcijās esošā V un ZRP kopā noteikti nesavāks 51 mandātu. Domājams, ka SC un ZRP koalīcija šādā gadījumā ir diezgan reāla. Tikmēr letiņi turpinās viens ar otru kasīties un meklēt vainīgos savās ikdienas problēmās…
0