Dombrovskis neprasīs Mūrnieces demisiju

157

Komentāri (157)

elis 26.01.2011. 15.28

Kāpēs tiek atstādināts Ķuzis bet Mūrniece sēdēs savā vietā ?
Kurš ir vainīgs pie tā,ka policistiem ir nogriezta alga ? Ne mūrniece ?
Problēmas risinātāja – Smiekli nāk ! Varbūt Ķuzis tieši tāpat gribēja risināt šo problēmu !

+1
-1
Atbildēt

0

Marija 26.01.2011. 12.04

>betijai
Diemžēl, man Tev jāatgādina, ka Ilmāram Poikānam kā pilsonim neviens likums vai lēmums nav atņēmis tiesības izteikties par savu Iekšlietu ministru.
Bet šausmīgākais Tavā nostājā ir tas, ka ar ieteikumu Ilmāram stāvēt klusu klusu, Tu pieļauj, ka Vienotības Iekšlietu ministrs varētu ietekmēt kāda no ierosināto kriminālprocesu iznākumu.

Šis fakts mani drusku nošokēja. Ir ko padomāt.

+2
-2
Atbildēt

15

    piziks > Marija 26.01.2011. 12.19

    Parastais, Tu nekā nesaproti no Betijas morāles, — tā ir īpaša morāle, jo met ēnu uz vis-vismīļaķo partiju un tās partei genosse, kuru rīcība nav apspriežama, jo nevainojama iraid. Un Betijas morāles ēnā šobrīd ir JL/Vienotības nevainīgums! :)

    Iedomājies, kā Tu no Betijas norautos, ja pajautātu, kas notika ar VID EDS caurumainā produkta pārdevējiem? Uzliec ķiveri, kamēr nav atgriezusies Be(s)tija! :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 26.01.2011. 12.34

    >Optiskais
    Tur jau tas traģisms, ka tā nav ĪPAŠA morāle, tā ir tāda pati kā labiešiem un visiem pārējiem lietu “sakārtotājiem” – sēdēt mierīgi, nelekties, gan jau viss būs labi.
    Man žēl, ka tā. Paliek mazāk cerību/gaismas tuneļa galā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Marija 26.01.2011. 12.40

    Ak, Parastais… Optimists esi… Būtu es tik optimistisks, mainītu niku uz OptiMistisko Tēmekli… :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 26.01.2011. 16.12

    …puiši!….Optiskais un Parastais!…vīrišķo pārākumu var demonstrēt arī nedaudz citādi, vai ne!…:))…Betija taču teica, ka aizdodas un nespēs Jums atbildēt…eh!…:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Marija 26.01.2011. 16.16

    ZanE, un Tu tici, ka Morāles Eksperte, ja aizdevās, tad nekad vairs neatdosies un neizlasīs?! :)Es gan tik lētticīgs neesmu. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 26.01.2011. 22.16

    Mans teksts:” es būtu turējusi muti aiz apsvērumiem, ka esmu ieinteresēta persona, aiz bailēm būt neobjektīvai”
    Tavs teksts: “Bet šausmīgākais Tavā nostājā ir tas, ka ar ieteikumu Ilmāram stāvēt klusu klusu, Tu pieļauj, ka Vienotības Iekšlietu ministrs varētu ietekmēt kāda no ierosināto kriminālprocesu iznākumu.”
    Es saprotu, ka cilvēkiem mēdz būt dažādas motivācijas kaut ko darīt vai nedarīt. Situāciju, ko apskatam tīri teorētiski, man tās ir bailes būt neobjektīvai, tev bailes, ka pret tevi kāds vērsīsies par izteikto viedokli. Atšķirību nejūti?
    Gaidīju augstāku lidojumu no tevis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Marija 26.01.2011. 22.43

    zanE. Vīrišķais pārākums? Kā tas izpaužas? Manuprāt Betija ir daudz savaldīgāka, tātad, lai neņem ļaunā, arī virišķīgāka. Kur tad ir Latvijā tie īstie vīri? Nu nāciet ārā no meža. Viens vecis Latvijas politikā bija – Repše, arī Bojārs seniors. Vecais Lācis arī ir īsts vecis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 26.01.2011. 22.57

    Paldies par atbalstu, lno.:)
    Es arī cienu Repši:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 27.01.2011. 09.35

    betij,
    Paskaidro labāk, kā kāda pilsoņa iekšlietu ministra kritika iespaido viņa lietas izmeklēšanu Vienotības augsto ideālu garā.
    Man patiešām tas interesē pēc būtības, neizmantojot augsto vai zemo lidojumu epitetus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 27.01.2011. 12.15

    Parastais! Tiešām nesaproti vai lasi to, ko gribi izlasīt? No kā tu izsecināji, ka es saku, ka viņa izrunāšanās iespaidos izmeklēšanu un procesa iznākumu? No kā?
    Tev nekad nav ienācis prātā, ka būdams procesā iejaukts, cilvēks var uzdot sev jautājumu, vai viņam ir ētiski izteikties par citu personu, kam arī ir loma viņa lietā? Es nezinu, kā lai tev vēl to lietu paskaidro. Esi ieciklējies uz absolūti plakanu, pirmo prātā nākušu apsvērumu – primitīvas bailes no soda. Žēl, ka tālāk par šo līmeni tava iztēle nesniedzas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 27.01.2011. 15.27

    >Berta Ceļmale
    jo tālāk mežā, jo vairāk koku un jo juceklīgāk Tu taisnojies savā neapdomīgā izteikuma sakarā. Patiesībā Tev bija 2 ļoti rupjas kļūdas:
    1. Interešu konflikts ir tikai tad, ja cilvēks valsts amatā pieņem kādu lēmumu, kas skar vinu pašu vai viņa radiniekus;
    (Nebiju dzirdējis, ka pie Il.Poikāna strādātu Mūrnieces radinieki.)
    2. Tu turpini uzskatīt, ka ministra viedoklis drīkst ietekmēt lietas virzību.

    P.S.
    Bez tam, turpmākai zināšanai – manas iztēles lielums nav šī topika tēma un baidos, ka šī ir nākamā Tava kļūda :D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 27.01.2011. 16.13

    Tevis teiktajam nav nekāda sakara ar to, ko gribēju tev iestāstīt. Meklē vēl “blusas”!
    Viens tavs aizrādījums formāli varētu tikt ņemts vērā. Interešu konfliktu man vajadzēja Ielikt pēdiņās. Nekļūsti sīkumains, skaties pēc būtības.
    Centos ieskaidrot tev, ka uz lietu var skatīties ne tikai no izdevīguma/neizdevīguma, baiļu/drosmes, lietderības/ nelietderības līmeņa, bet arī taisnīguma un ētiskuma aspektiem. Ja tev tas viss izskatās pēc taisnošanās, acīmredzot, šie kritēriji tev ir sveši. Šaubos vai ir vērts ar tevi tālāk diskutēt:(

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 27.01.2011. 16.30

    >BC
    Tiesības prasīt taisnīgumu un ētiku no MM ir arī NEO.

    Tu izdomāji dalīt cilvēkus pēc savas izpratnes par ētiku, kurā Tu patvaļīgi piespriedi Poikānam sodu, t.i. ieteici viņam justies vainīgam MM priekšā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Marija 27.01.2011. 16.37

    Kādi skaļi vardi – “patvaļīgi piespiedi”(droši vien domāji “piespriedi”?), “sodu”, “justies vainīgam”!
    Iedzer ūdeni:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Marija 27.01.2011. 16.52

    betijacelmale. Kādēļ iesaisties polemikā ar sazvērestību teoriju atbalsītājiem? Bezcerīgi:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kika,kiki,banija 26.01.2011. 11.41

“Bet šis konkrētais gadījums jau nu nav viņas darba auglis”, – darba auglis ir tāds, ka divu gadu laikā policijā ir radīts priekšnieku drauģeļu klans, kurš ir sliktāks gan morāli, gan profesionāli par iepriekšējiem, kuri arī ne tuvi nebija tie labākie.

+2
-2
Atbildēt

0

inghem65 26.01.2011. 11.26

Betij, man nav grūti atkārtot vēlreiz – es neizteicu savu viedokli par Mūrnieci, es ieliku linkus uz viņas pašas teikto. Katrs pats pēc vēlēšanās var izdarīt vai neizdarīt kādus secinājumus. Es Tev piekrītu, ka politiķu solītajam ticēt ir naivi, bet tāpēc jau nevajag tādu politiķu [ne]uzvedību uzskatīt par normālu lietu.

P.S. Es gan esmu sapratis, ka mana kriminālprocesa virzība nav atkarīga no IeM ministra. Vismaz saskaņā ar likumu :) Tā kā neredzu pat formālu iemeslu pārmetumiem par ieinteresētību.

+3
-2
Atbildēt

0

Marija 26.01.2011. 11.19

>betij,
Ceru, ka Tu piekritīsi, ka šis ir pēdējais punkts viņas tukšajiem solījumiem?
Pēc kārtējā nākošā skandāla jebkurš viņai atklāti varēs spļaut ģīmī!

+3
-3
Atbildēt

4

    ievuliitis > Marija 26.01.2011. 11.35

    Es nemēdzu spļaut cilvēkiem sejā. Man viņu žēl. Un ar kājām pakritušos arī nespārdu. Un pēc atriebības nealkstu. Man ir daudz trūkumu. Diemžēl nevarēšu vairs turpināt mūsu diskusiju par morāles jautājumiem. Dodos prom no mājām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 26.01.2011. 12.56

    Mūrniece pakritusi? Kā gan tas varēja gadīties, ja viņa ir pieskrūvēta stingri pie beņķa? Pārbaudi, vai nav gadījies kāds misēklis, varbūt kāda skrūve izļurkājusies…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Marija 26.01.2011. 13.57

    Spļaudīties gan nav forši. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 26.01.2011. 14.05

    Bet, kā ir tad, ja spļaujot uzņemas superīgo “politisko atbildību”? Tad taču drīkst, vai ne?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 26.01.2011. 11.09

Betij, Ilmārs tais tiešām atgādināja vienīgi Lindas pašas teikto. Arī Tu taču vari kaut ko atgādināt un ielikt te linkus uz vietnēm, kur redzams, kā Lindas padotie cīnījušies pat taisnību un valsts labklājību, aizturot un sodot tos, kuri par caurmumaino/brāķa VID EDS miljonu ar astīti nopelnīja, kā arī linku uz vietni, kur redzams, kā sodīja finmin-a un VID caurumainā brāķa pircējus, kuri nejēdza tos caurumus paši pamanīt. Tas taču, Betij, nav sarežģīti: atgādināt, kur, kas, kā un kāpēc?

+1
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > piziks 26.01.2011. 11.18

    OT! Ja pret mani Lindas padoto darba rezultātā būtu ierosināta krimināllieta, es būtu turējusi muti aiz apsvērumiem, ka esmu ieinteresēta persona, aiz bailēm būt neobjektīvai. Saprotu, ka tev un Ilmāram tādas šaubas nepiemīt. Piedod! Atļaušos būt savādāka.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Mārčonkuls 26.01.2011. 10.50

Kāpēc jāatlaiž tie augstākie čini? Vai tad tie nav ievērojuši kaut kādas procedūras no kvalitātes uzraudzīšanas sistēmas? Es vēl saprastu, ja sataisītu nepatikšanas viņu draudzes mācītājam, iecirkņa milicim, kauninātu tēti un māmiņu. Bet te jau sauc pēc ministres atlaišanas. Savāda valsts.

+2
0
Atbildēt

0

inghem65 26.01.2011. 10.38

No vēstures:

2009. gads. Linda Mūrniece, stājoties IeM ministres amatā – Es būšu laba, bet stingra un prasīga ministre. http://bit.ly/ehoxWI

2011. gads. Ir pagājuši 2 gadi un ir izlietas asinis. Linda Mūrniece ir sapratusi, ka nepieciešama vērienīga “tīrīšana” policijā. http://bit.ly/g5dZPL

Nedaudz konkrētāk par savā laikā iecerētajiem darbiem var izlasīt

2009. gada 24. marts. Latvijas Avīze: Policijas kapteine Mūrniece atsvaidzinās asinis. http://bit.ly/hYiL7t

Vai iecerētais sasniegts?

+2
-2
Atbildēt

6

    ievuliitis > inghem65 26.01.2011. 10.50

    Ilmār, tev tā kā nesolīdi pret Lindu Mūrnieci vērsties. Kurš tad ticēs tavai objektivitātei, ja pats esi “netaisnīgi cietis” no Lindai padotajiem:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inghem65 > inghem65 26.01.2011. 10.56

    Betija, kur Tu manā komentārā redzi vēršanos pret Mūrnieci? Es vispār savu viedokli par viņu neizpaudu, bet ieliku linkus uz viņas pašas teikto, ko manā skatījumā vērts atcerēties vakardienas notikumu kontekstā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > inghem65 26.01.2011. 11.01

    Betij,
    Latvijas visas tiesībsargu struktūras ir pārņēmušas metastāzes – savējo piesegšana.
    Linda Mūrniece ir atklāti sludinājusi, ka iestāsies par policistiem. Tagad mēs redzam, pie kā noved ši ģimenes virtuvē taisītā kadru politika.

    Nekas nemainīsies, ja paliks šī populiste, kas vairs nav ne žurnāliste, un nekvalificējas arī kā policiste, ministra amatā.
    40 (!) pārkāpumi ir bijuši Alfas kaujiniekiem un tikai pēc 41 gadījuma ar letālu kolēģa rezultātu šī madama saprot, ka Alfas vadība ir loši!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inghem65 26.01.2011. 11.11

    Parastais! Vai atceries, pēc atkārtotas nozīmēšanas par Iekšlietu ministri, Mūrniece teica, ka sapratusi mājienu no tautas, kas salika daudz svītrojumu vēlēšanās. Ka viņas kļūda ir padoto aizstāvēšana. Tagad būs prasīgāka utt.
    20 gadi ir pietiekoši ilgs laiks lai saprastu, ka ticēt tam, ko politiķi saka vienā vai otrā gadījumā, ir – vismaz naivi.
    Vēl reizi atkārtoju – nav Linda Mūrniece izcils iekšlietu ministrs. Bet šis konkrētais gadījums jau nu nav viņas darba auglis. Izmantot to par ieganstu – visi līdzekļi labi lai panāktu nosprausto mērķi… Tā tagad ir arī mūsu taktika?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inghem65 26.01.2011. 11.12

    Ilmār Poikān! Tev ir interešu konflikts. Tiešām nesaproti?
    Jālieto viens no trim latviešus raksturojošiem teicieniem – tas nav smuki:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > inghem65 26.01.2011. 13.12

    Poikāns varēja arī savādāk to izgaismot:
    Mūrniece saka: tagad policijā palikuši tikai labākie
    un pēc pāris dienām
    Mūrniece: policijā nepieciešama vērienīga tīrīšana

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 26.01.2011. 10.23

Te nu laba izdevība sensāciju un spožumu meklētājiem medijos: visatļautības lietas ir ļoti lasablas/pieprasītas, — nu papuriniet tagad IeM iešējās drošības biroja zvaiģžņotos utml., lai pastāsta, kur un kas līdz šodienai noticis ar tiem CP virsniecības (!) gudriniekiem, ko pērn Ādažos savanģoja ar radaru, kas bija pārbūvēts tā, ka varēja uzsttelllēt radījumus, kādus pašiem gribas. BET! Tad arī tālāk der meklēt, — vai pārējos radarus arī var pārskrūvēt un vai tai virzienā nevienam citam CePešniekam kājiņa vairs paslīdēt nevar… :) Un noskaidrojiet, vai aizturēto virsnieku tuvumā atkal poliču Sūn-ainā arodbiedrība savējos netaisās kārtējo reizi ručīt! :)

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 26.01.2011. 10.22

Atļaušos banalitāti- policisti elpo to pašu gaisu ko citi.Valstī kuras šibrīža motto ir : katrs par sevi,šāds nenormāls notikums ir tikai normāla,pat loģiska , konsekvence.
A prasīt Mūrnieces demisiju diezgan smieklīgi, kāda tam jēga? Varbūt tad profilakses pēc ik pa 2 mēnešiem atlaist kādu ministru, pirms kaut kas noticis.Varbūt tas palīdzēs sakārtot valsti :)

+2
-1
Atbildēt

0

sinergie 26.01.2011. 10.06

Visdziļāko cieņu policistiem, kas šos neģēļus aizturēja!

+1
0
Atbildēt

0

piziks 26.01.2011. 10.01

Klusais, toties konkrētajā IeM situācijā ir pilnīgi vienalga, kurš sakārtos IeM specvienību personāla atlases un kontroles problēmas: redz, šmotes — aprīkojums, bruņojums — vispirms ir “alfiniekiem” sagādāts, jēkabpilieši turpina nēsāties ar kalašiem, un Varbūt, ka tā taisnība, tas nav iekšlietnieku instruments pilsētas darbiem, toties garām palaista nianse: kam tās iepirktās šmotes uztic. Arī šā rīta Lindas runas par pārbaudēm un auditiem visiem un visur ir labs PR un birokrātisks ķeksītis, bet es ceru, ka mums abiem gribēsies redzēt reālu “sauso atlikumu”: loģisku rezultu. Un pirmajam no rezultiem būtu jābūt visatļautības piegriešanai jebkurā līmenī. Ierunāšanās par to, ka otrs darbs nedrīkstētu būt inkasācijas speļu zālēs, ir stulbums: problēma nav piestrādāšanā, ja jau budžetā naudas nav. Piestrādāt var arī spēļu zāles inkasācijā, — ja ne tā, tad LB Aizsardzības pārvaldes vislabāk trenētie inkasenti u.c. naudas sargi sen visu LB būtu tukšu izsituši un zelta rezerves polšos izpirkuši.

+1
0
Atbildēt

2

    garausiitis > piziks 26.01.2011. 10.11

    Tas ko Lindai pārmet galda sarunās struktūrnieki ir stāsts par to ,ka viņas lēmumi tiek saskaņoti mājās vakarā dzerot tēju un tad sākas , ka Ekonomiskās policijas džeki ir labāk piemēroti virzībai pa dienesta kāpnēm, kaut gan subjektīvi dzirdēts , ka tieši Ekonomiskā policija ir viena no “vistīrākajām” . Un vēl – bija man saruna pirms gandrīz 2 gadiem ar vienu policijas veckadru – policijā nav strikti nodalītas atbildības , tapēc arī daudzas lietas kaut kur sprūst, Linda to izskatās nav spējusi sakartot pa šiem gadiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > piziks 26.01.2011. 11.35

    “kaut gan subjektīvi dzirdēts , ka tieši Ekonomiskā policija ir viena no “vistīrākajām”, – kur tādus murgus var saklausīties?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 26.01.2011. 10.00

to klusais
95% no trubas nosūca pati čekistu firma LatRosTrans, kas dīzeli bez akcīzes laida tirgū, norakstot zaudējumus uz “zagļiem”

+1
0
Atbildēt

4

    piziks > raimonds_bossltd 26.01.2011. 10.02

    Ombros, Klusais tieši uz to, visu vārdā nesaucot, precīzi jau pats norādīja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 26.01.2011. 10.05

    ombros – nu ja ,ka Latros veči paši… Tapēc jau bija stāsts par skaitītāju. Tie caurumu griezēji jau bija vajadzīgi oficiālai norakstīšanai. Es vienkārši zinu , kas to degvielu tolaik realizēja un izveda, pie kam zem paša Lemberga deguna , kurš nekā protams neredzēja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 26.01.2011. 10.19

    to Optiskais Tēmeklis
    Redz cik jauki. Tagad vismaz neviens nedomās, ka tie bija ar Repši vai Dombrovski saistītie noziedznieki. Katrs zin, ka čeka tie ir SC un PLL.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimonds_bossltd 26.01.2011. 10.28

    ombros – tur vēl bija iesaistīti Lat-west -east keksi ,tie gan īstenie čekisti , veda ar viņu paspārnē dibinātas firmas transportu, realizēja ar Mārīša kreiso firmu papīriem. Brauca vēsi ārā pa ostas muitas vārtiem . Tas ,kas te notika līdz 2002. gadam vispār bij reāls murgs , nesen lasīju,ka VD aktivitātes palielināja degvielas akcīzes ieņēmumus par 27% . Tur gan nebij tikai truba – vēl jau bunkerēšana ( pazīstamākā kompānija OVI ) un kreisais tranzīts uz Baltkrieviju, kas pilns iebrauca un tukš caur Daugavpili izbrauca.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 26.01.2011. 09.23

Kad lumpena komenti e-medijos kļūst par orientieri (arī) iekšlietu ministra uzvedībai publiskajā telpā, jāsaprot, ka ministrei jākoriģē sava uzvedība un attieksme pret savu darbu. Linda, kā jau žurnālistu augstāko izglītību Latvijā ieguvusī un šo to par personīgo PR dzirdējusī, vairākas reizes ir publiski centusies spodrināt savu tēlu starp policistiem: kāda es kruta beibe, — ar pisķiku rokā pa jumtiem paskraidīt, vot ģela brīvajā laikā. Tas nav slikti, kamēr neseko normāla prasību līmeņa pazemināšana tiem, kuriem arī pa jumtiem jāskrien līdzi. Kamēr pastāv aizdomas, ka par reģiona policijas priekšnieku strādā policijas virsnieks, kurš savas karjeras sākumā noziegumu un noziedzniekus ir izdomājis, tikmēr ierindas poliči var pieņemt, ka tāda nu mode = visatļautība. Ventspilī tā bijis ar kādu Vilemsonu, kurš ar narkotiku apkarotājiem veselu vasaru “dežurējis” pie maza privāta dārziņa Ventmalā, kur augušas visparastākās kaņepes, ar kuru novārījumu saimniece apkarojusi dārza kaitēkļus. Katrs 2. kursa biloģijas students zināja tolaik un zina tagad, ka no tām durņa nesanāk, bet attiecīgais Vilemsons visu policijas instrumentu jaudu šai famīlijai pārlaida pāri, bet no lietas, protams, čiks. Toties poliču priekš Ventspilī ir tieši Vilemsons, — vai tikai uzvārdu sakritība? Zināmas CP ekipāžas Rīgā pie Elkora un RVR gadiem, ilgi strīdīgus CSN traktējumus izmantojot, pārkāpumus un pārkāpējus izdomā, ražo “agresīvo braucēju” ķeršanu, — rets to nezina, bet neviena ne CP augšā, ne augstāk Kārtības policijā par to galva nesāp: viena, divas pārbaudes ar videofiksāciju un lieta būtu sakārtota uz ilgu laiku… Nekā! … Kamēr nekā, tikmēr buciņiem radziņi aug lielāki un no nobadītajiem jau sākam atsevišku kapu rindu rakt.

+4
0
Atbildēt

3

    garausiitis > piziks 26.01.2011. 09.37

    OT – izlasīju par pistjikiem , redz es savulaik pirms 8 gadiem mazā lokā iedevu Lindai kļičku – ” pistoļvecene” , bet stāsts bija tāds – no Ventspils trubas zaga ( izlikās ,ka zog ) dīzeli megaapjomos ( ap 300 t dienā ) , toreiz Tavs nemīlētais VD pateica “smukajam” Gulbju Mārim kā IeM , ka jāpievērš uzmanība un kaut kas jādara, Mūrniece bij gatava bez maz ar pistoli skraidīt gar trubu un to sargāt, tā nu kļička tapa. Bet jautājumu atrisināja pavisam elementāri , bez visiem pistjikiem – vienkārši apgrūtināja realizāciju , iznīcinot kreisās papīrus zīmējošās firmas un iepirka VIDam laboratorijas, kas varēja noteikt pēc sēra daudzuma, ka tas var būt trubas dīzelis ar tālāku konfiskāciju. Tiesa ar skaitītāja uzlikšanu trubas Ventspils galā gan gāja jautri, bet tas ir cits stāsts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 26.01.2011. 09.53

    Klusais, normāla loģika, normāla rīcība, vienā aspektā normāli labs rezults. Par manu attieksmi pret VD gan Tu kļūdies: konstruktīva kritika nav personiska nepatika. Es pērn nesagaidīju no VD lietiški profesionālu VD reakciju par finmina bardaku, jo VD nespēja pārvarēt savu psiholoģisko atkarību no ER kā savas karjeras polistikā tēva. Tad nu šogad turpināšu cerēt, ka šie abi ar naudas Vilku beidzot finmina vārgās smadzenes izmēzīs un bardaku sakārtos. Gribu redzēt finminu kā veselīgu nodokļu likumdošanu ģenerējošu un ekonomiku regulējošu, darba tirgu juridiski loģiski regulējošu, ne tikai paklausīgi zem ārbanku lobija nekritiski guļošu un iekšvalstiski reketējošu. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 26.01.2011. 10.12

    to Optiskais Tēmeklis
    Viennozīmīgi jāatbrīvo no darba un jāveic izmeklēšana pret tiem, kuri Čevera, Trulā, Ādamsona, Segliņa, Jēkabsona, Jaundžeikara un Godmaņa ministrēšanas laikā, nebūdami īpašiem talantiem apveltīti, strauji taisīja karjeru. No tiem, kuru darbības galvenais kritērijs bija spēja atsūkāt priekšniekam un sadalīt ar to nozagto. Iekšlietu struktūrās vēl pilns ar bugajiem, krasovskiem, bogdanoviem, kondrašoviem un griguļiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 26.01.2011. 02.28

Dombrovska vārdi “Notikušais ir ļoti negatīvi ietekmējis policistu prestižu, jo parāda to, ka policisti diemžēl ir arī noziedzīgās pasaules otrā pusē” man kaut kā asociējas ar KNAB priekšnieku Vilnīti.
Protams- situācija ir atšķirīga. Bet man šo piecu, kā izrādījies, neuzticamu ļaužu atrašanās policijas rindās šķiet nožēlojams sīkums salīdzinot ar to, ko dara Vilnītis.
Manā uztverē notikušais policijas prestižu nav mazinājis ne par mata tiesu. Jo laupītājus notvēra nevis kaut kāds supermens, specbrigādes vai vēl kāds cits- bet Latvijas policisti. Par to viņiem arī paldies!
Dziļa līdzjūtība bojāgājušā policista ģimenei.

+3
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 25.01.2011. 23.16

Dienā, kad Jēkabpils policisti veikuši veiksmīgu labi izglītotu un sagatavotu, bruņotu bandītu ātru aizturēšanu, par ko pelnījuši visaugstāko atzinību, nākas vērot vienu vienīgu sūdu ēšanas rituālu. Rēders arī, 100. pantā rūpīgi aptecēja, ka organizētā noziedzība plaukst policijas arodbiedrību paspārnē. Vai LTV jau bandītu rokās !?

+3
-1
Atbildēt

3

    Marija > gundega_heiberga 26.01.2011. 08.04

    >eiserts
    Ja atceramies, ka frāze “mentu kari” ir radusies labu laiku atpakaļ, tad vakardienas notikumi rāda, ka beidzot tas ir apstiprinājies realitātē.
    No sākuma kaut kam jānotiek notiek policistu galvās, lai pieļautu iespēju uzbrukt savējiem kolēģiem.
    Jēkabpils notikumi parādīja, ka pilnīgi noteikti zināmā skaitā policijas darbinieku galvās uzbrukums savējiem netiek uzskatīts par nonsensu.
    PIe šīs problēmas var pieskaitīt arī neatrisināto KNAB lietu, un, protams, seno gadījumu ar Gulbi, kurš uzpeldēja citu spridzinātā Vaškevica lietā.
    Vienkārši runājot – bardaks padomju stilā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > gundega_heiberga 26.01.2011. 12.10

    A kurš uzpeldināja Gulbi, kam ar de(!) Vaškevica blast-ošanu nebija nekāda sakara? Birokrātiskā vajadzība pēc ķesīša. Vienīgais labums, ka atklāja viltotos izglītības “diplomus” un šopotās bildes pie sienas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 26.01.2011. 12.20

    Es gan vairāk piekrītu versijai, ka nospēlējušies spēlmaņi “atriebjas” spēļu namam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mh 25.01.2011. 22.33

Murniece sakariiga ministre.Vinas nomaina tikai sekmeetu vecaas sisteemas poziicijas.Manupraat,taadi reksnas,kuzi vairaak noruupeejushies par savu vietu sisteemaa,ne pasu sisteemu un taas reformu.

+3
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 25.01.2011. 22.05

Būtu tikai pareizi, ja JL zemu noliegtu galvu Eināra Repšes priekšā un uzaicinātu viņu vadīt IeM. Viņa darbs finansu ministra amatā parādīja “marsieti” vislabākā gaismā. Mūrniece, Āboltiņa un Kampars viņam līdzi nestāv.

+9
-2
Atbildēt

0

Marija 25.01.2011. 22.03

>Anita Brauna
Starp citu, kāpēc žurnālisti neuzdod jautājumus Mūrniecei par to, kāda ir garantija ka šie paši 4 policisti-noziedznieki nav pastrādājuši vēl kādus noziegumu?
Vai – kāda ir garantija, ka vēl ir citi alfas vai betas policisti, kas ir izdarījuši noziegumus?

+4
-1
Atbildēt

0

dro 25.01.2011. 21.54

Tai ir jābūt cienījamai ziņai sabiedrībai.
________________________________
Ar tādām ziņām PSKP politbirojs baroja visu savu pastāvēšanus laiku, ne tikai atstādināja, bet pat nošāva, tomēr veikalu plaukti pilnāki nepalika…

+5
-2
Atbildēt

2

    vilcēns, madarīnmeit > dro 25.01.2011. 23.40

    Zalāna izteiciens par to, ka policistus – noziedzniekus uz laupīšanu un slepkavību varētu būt pamudinājusi algu griešana jau tika nolīdzīnāts līdz ar zemi.
    Ja jau reiz pieminēts sociālisms ar tā tukšajiem plauktiem:

    Jebkurai sistēmai, lai tā funkcionētu, nepieciešams komandas darbs, zināma atdeve, plānošana, finansiāls nodrošinājums un tā tālāk.
    Lai attīstītos, vajag arī entuziasmu, pašatdevi, lielāku finansējumu un mērķi, uz kuru tiekties. Tāpēc sākotnēji sociālisms ne tikai izdzīvoja, bet arī strauji attīstījās, jo kolektīvi var sasniegt daudz vairāk nekā individuāli (Ķīnas ekonomikas izrāviens nav nejaušs).
    Taču – ikdienā, kad nācijas, valsts vai globālā mērogā nekas nenotiek, cilvēks domā un rūpējas vispirms pats par sevi, savu ģimeni. Kad izrādījās, ka komunisms ir utopija, ka valsts ir kaut kas pats par sevi, PSKP virsotnēm domāta sistēma, gar kuru indivīdam labākajā gadījumā nav daļas, sliktākajā – tā ir represīvs, ar cietuma uzrauga funkcijām līdzīgs veidojums, tad ar šo bezmērķību, kolektīvo (bez-)atbildību cilvēki vienkārši sāka darboties tikai savā labā, “grozīties’, “sisties” bez kādiem morāles aizspriedumiem. Tā laika tikumi redzami filmā “Mans draugs nenopietns cilvēks”.

    Latvijā šobrīd ir tāds ekonomiskais modelis, kurš balstīts uz individuālo iniciatīvu, ar materiālo vērtību prioritāti, tāpēc valsts funkcionēšanai vajadzīgām sistēmai ir jādarbojas, ņemot vērā arī šīs sistēmas darbinieku individuālās vajadzības.
    Ja visu atstāj pašplūsmā, ļaujot it kā “pašattīrīties”, tad izrādīsies, ka palikuši nevis sava darba entuziasti, bet tādi, kas iemanījušies gūt papildus labumus sev.
    Tādā sistēmā zobratiņi sāk strādāt nevis sazobē, lai panāktu kādu kopīgu rezultātu, bet katrs sev. Attiecīgi – sistēma buksē, par attīstīšanos vispār nerunājot.

    “Viņi izliekas, ka maksā, mēs izliekamies, ka strādājam” – tā ir padomju laika politiskā anekdote, kura diemžēl vēl nav aizgājusi vēsturē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > dro 26.01.2011. 00.37

    Kur šobrīd tiek saskatīta vaina?
    Tajā, ka Tukuma policijā un Alfā tika pieņemti darbā cilvēki, kuri pēc savas morāles ir noziedznieki. Attiecīgi – ieteikums rūpīgāk izvērtēt personāla komplektēšanu.
    Taču – gan jau, pieņemot darbā tika pārbaudīta viņu sodāmība, tātad – tad tādas nebija. Ne sejā, ne CV laikam nebija rakstīts par tādu hobiju kā laupīšana no darba brīvajā laikā.
    Droši vien policijā drīzāk ir kadru trūkums nekā konkurence uz brīvajām vietām, tātad – prasību līmenis strādāšanai tur nav tas augstākais.

    Labi, nokļuva viņi policijā. Vismaz tukumnieki uzreiz nesāka ar laupīšanām, viņi tika pieķerti kukuļņemšanā, kas nav ārkārtējs gadījums policijā, tikai viņiem vieglas peļņas kāre auga ar laiku. Arodbiedrībai un tiesai var pārmest saprāta trūkumu, iestājoties par viņu atjaunošanu darbā, taču viņi neuzrauga, nepārbauda un neanalizē cilvēku piemērotību un morālo stāju.

    Te ne bez pamata teica – ja paaugstinās prasības, bet algu ne, tad neviens arī nenāks. Un – ja visus negodīgos atlaidīs, ko liks vietā?
    Sanāk, ka pie vainas ir finanšu un sabiedrības vērtību krīze. Ar visu to, policistu, pie tam pretterorisma vienības policistu kļūšana par slepkavām ir ārkārtējs gadījums. Tas ir nopietns brīdinājums par IeM sistēmas darbotiesspēju. Jā, tagad galvas ripos, taču pati Mūrniece jau 2 gadus ir ministre, tāpēc pārmaiņu vajadzību saistīšana ar viņas demisijas prasīšanu ir pilnīgi loģiska.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 25.01.2011. 21.49

Pēc komentētāju loģikas tuvākā nākotnē slepkavu kontingentu papildinās arī pensionāri, jaunās māmiņas, ierēdņi, īsāk visi, kam samazinātas algas:))

+5
-2
Atbildēt

0

Juris Dzelme 25.01.2011. 21.38

iekšlietās aldziņa maza,un kā nu kurš piepelnās -cits reketējot sīkos pārkāpējus , cits…..

sakait-kādi kārdinājumi ir kontrobandas ķērājam, ja alga ap 300Ls ?

+1
-1
Atbildēt

0

simpsons 25.01.2011. 21.36

Latvijā nav vienotu standartu kad politiķim būtu jāvācas ārā no kabineta.

– Visjūtīgākais bija Repše. Kad 2004. gadā Saeima sāka ‘izmeklēt’ no kurienes viņam nauda, viņš atkāpās, jo normālā valstī par ministru nevar strādāt cilvēks kuru izmeklē. Kaut arī visiem skaidrs, ka lieta bija tīri politiska un izbeidzās uzreiz pēc vēlēšanām.

– Vēl agrāk Jaunā Laika veselības ministrs ‘zelta rokas’ pazuda no ministrijas un partijas nedēļu pēc tam, kad uzzinājām, ka viņš bez valsts algas slimnīcā saņēma pateicības no pacientiem.

Parējām partijām viņu biedri ir goda vīri, kamēr burtiskā izpratnē nesēd cietumā.

– Zalters, neskatoties uz tādu pašu pārkāpumu kā ‘zelta rokām’, ir valsts Prezidents.
– Lembergs ir gan mērs, gan ZZP kandidāts vadīt valdību.
– Tēvzemiešu Boldāns pēc vēlēšanu biļetenu viltošanas sēdēja Saeimā līdz pat brīdim, kad bija jāiet uz Matīsa cietumu.

Tā kā Mūrniece nāk no JL, tad viņai būtu jāatkāpjas. Galu galā, četri policisti ne tikai izdomāja, ka ir jāpiepelnās ar bruņotu laupīšanu, bet arī domāja, ka kolēģi viņus nenoķers. Policistu savstarpējas apšaudes var redzēt Latīņamerikā, bet Latvijā tas nav pieņemams.

+9
-1
Atbildēt

2

    vilcēns, madarīnmeit > simpsons 25.01.2011. 22.26

    Patiešām, atgādināji, ka JL savulaik bija citādāki standarti, ideāli.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > simpsons 26.01.2011. 10.54

    Kādā Sporta Akadēmiju sajietā katrs dižojās ar saviem audzēkņiem….
    S. Peterburgas pasniedzēji pavēstīja ka beidzamie 6 vai 8 no desmit saņemtajiem reketieriem ir viņējie….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 25.01.2011. 19.54

to Anita Brauna
Pietiek jau tikai ar to, ka viņa par padomniekiem bija uzaicinājusi Sausnīti un Kazjolu. Ja tas tika darīta ar nolūku, lai tie palīdzētu iegāzt savas sugas brāļus, tad vēl jo vairāk, viņai bija jāatkāpjas savas neprofesionalitātes dēļ. Bandītiem uzzinot par savējo sadarbību ar iekšlietu ministru, ziņotāji-provokatori būtu pakļauti nāves briesmām.

+4
-2
Atbildēt

0

lailabidzane 25.01.2011. 19.45

.
Var jau politiskas simpātijas sabremzēt veselo saprātu.
Var, ka te dažas, pagriezt jautājumu uz sieviešu/vīriešu konfrontāciju.
Var jau teikt, ka veco demokrātiju pieredze ir nekur nederīga.
Var apgalvot, ka demisija visus poganos kļūt godīgus nepiespiedīs.
Bet pat tad, ja kāds nelaimīgais cieš no visa augstākminētā, ir tomēr jābūt arī kādiem citiem normālas funkcionēšanas traucējumiem, lai neredzētu, ka šis ir hrestomātiski klasisks gadījums, kurā ministram būtu jādemisionē nekavējoties.

+6
-5
Atbildēt

6

    lailabidzane > lailabidzane 25.01.2011. 19.59

    .
    Īpaši apdāvinātiem atkārtošu pa zilbēm:
    Iekšlietu ministra demisija nebūtu īsais kurss policistiem. Tai ir jābūt cienījamai ziņai sabiedrībai. Un brīdinājumam tam, kurš nākošais savu dibenu uz tā ministra ķebli nomērķējis.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 25.01.2011. 20.11

    Kā jau redzi šobrīd, te ir vēl sliktāk, — kā no rīta jau paredzēju, Valdis Dombrovskis ministri jau aizstāv un arī pats borē, ka demisija nav vajadzīga! Te jau ir 2 valdības pārstāvju greizi/apšaubāmi uzskati un pozīcijas!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > lailabidzane 25.01.2011. 20.20

    …varbūt kā tā….”Tai ir jābūt cienījamai ziņai sabiedrībai”….sauc lietas īstajos vārdos – izrādei!…sabiedrības nomierināšanai!…ja Rekšņa var atļauties Ķuža atstādināšanu nosaukt par “pirmajām asinīm”, ko sabiedrība pieprasa…tad – sabiedrībai nepieciešama izrāde, vai notikušā izmeklēšana?….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lailabidzane 25.01.2011. 20.30

    > ZanE, > Varbūt, ka tā … Ja apstiprinās Anitas Braunas izteiktās aizdomas, ka “alfinieki” bruņuvestēs un visi policijas formās bijuši tādēļ, ka, iespējams, regulāri piehalturējuši par azartzāļu inkasatoriem, tad Ķuža atstādināšana — varbūt? iespējams? — saistīta ar haltūru saskaņošanu ar ģenerāli? No šejienes tālāk varbūt saprotama arī citādi nesakarīgā Zalāna muldēšana par mazām algām, jo pa klauso atļautas haltūras… Par psiholoģiskās noturības un personāla atlases problēmām Iekšlietu ministrijas speciālajās vienības miera nav jau gandrīz visus atjaunotās LR gadus, — Krusttēva pieminētais scenārijas par varbūtēju spēlēšanu inkasējamā uzņēmumā arī nebūtu tik fantastiski neiespējams, kā iesākumā varētu rādīties: bojevikus tie čaļi skatās, mafijseriālus arī… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 25.01.2011. 20.31

    .
    Izrāde, zanE, nav lamuvārds. Bet Tev tas droši vien par sarežģīti. Tu labāk paskaiti, kuri ir vīrieši, un kuras sievietes…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 25.01.2011. 20.33

    .
    Piedod, OT, bet tā vibrēšana uz vienas stīgas Tev padodas daudz dabīgāk.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Nellija Ločmele 25.01.2011. 19.44

Neuzskatu Lindu Mūrnieci par briesmīgi sliktu ministri, kā daudzi šeit izsakās, tomēr šī gadījuma mērogs, manuprāt, prasa uzņemties politisko atbildību. Piekrītu tiem, kas saka, ka uz viņu vispārējais atbildības līmenis attiecas tikpat lielā mērā, kā uz atstādināto Intu Ķuzi. Par Ķuzi līdz šim bijušas labas atsauksmes policijā un ārpus tās, un nezinot sīkāk, ko tieši viņam pārmet savu padoto kontrolē v.tml., viņa atcelšana šķiet sitiens nepareizā virzienā.
Vēl viena interesanta detaļa šī notikuma sakarā – daudzi Alfas (un ne tikai) policisti piepelnījās, strādājot par inkasatoriem azartspēļu uzņēmumos. Līdz ar to jautājums, vai šajā gadījumā uzbrucēji nebija arī inkasatori.

+12
-2
Atbildēt

14

    Rūķis > Nellija Ločmele 25.01.2011. 20.27

    Nemanīju nevienu viedokli par briesmīgi sliktu ministru, bet ir vēlme pēc laba ministra, kurš pārzinātu situāciju valstī un spētu spert soļus, ne tikai algu samazināšanas virzienā, bet arī situācijas sakārtošanā. Bet, redzot sistēmu: roka – roku, cerību maz. Varbūt uz to arī cer visi A?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Nellija Ločmele 25.01.2011. 21.44

    Anita Brauna. Ķuzis atstādināts uz izmeklēšanas laiku. Iespējams emocionāls, nepareizs lēmums. Vai politiskā atbildība nozīmē amata pamešanu sarežģītā situācijā? Vai ministres vaina pierādīta? Varbūt pieprasīt arī Dombrovska demisiju, jo Mūrniece taču arī viņa izvēle?:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Nellija Ločmele 25.01.2011. 22.53

    Varbūt pieprasīt arī Dombrovska demisiju, jo Mūrniece taču arī viņa izvēle?:)
    ———————————————–
    Jā!
    Barozu un EK demisiju arī!

    Pie viena.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Viņi esot bijuši inkasācijas laikā – iespējams, ka bijusi uzvedināšana.

    Pirmais, ko izdara Mūrniece – it kā to vien gaidījusi, ātri atstādina Ķuzi, pamatojot to ar to, ka Rīgas reģionā strādā 60% no visiem valsts policistiem.
    Atvainojiet, bet tas ir neadekvāti.
    Zemgales reģiona priekšnieks paliek, Valsts policijas priekšnieks Voins, kurš nosūtīja Alfu uz Bausku, starp citu, bez Mūrnieces ziņas, paliek, Alfa komandieris paliek.
    Ja tas nav sieviešu loģikas gājiens, tad kā to lai saprot? Personisks motīvs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Nellija Ločmele 26.01.2011. 09.25

    Starp citu būtu interesanti apklaušināties pašu policistu apkārtnē ,ko viņi domā par Mūrnieci un ko domā par Ķuzi. Baidos, ka viedokļi nebūtu glaimojoši Mūrniecei.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Nellija Ločmele 26.01.2011. 10.13

    Tas, ka Mūrniece nav tā izcilākā iekšlietu ministre, nenozīmē, ka jāmeklē iegansti demisijas pieprasīšanai. Nenoliegsi – starp iemesliem un ieganstiem ir viegli pamanāma robeža.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Nellija Ločmele 26.01.2011. 10.18

    .
    Labrīt, betij!
    Vai labi izgulējies? Izskatās, ka būsi saldā miegā vismaz 24 stundas dusējusi! Ne visiem tā veicas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Nellija Ločmele 26.01.2011. 10.46

    Grūti tev, varbūt ka tā. Mana līdzjūtība. 24 stundas diennaktī nepārtrauktās rūpēs par valsti, augstiem morāles standartiem, nevainojamu gaumi un augstu intelekta lidojumu. Tikai pārcilvēks spēj atbilst, kur nu man:))
    Biezpienu gan arī tev tā pastiprināti jālieto – vakar tev nelielu piebildi uzrakstīju:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Nellija Ločmele 26.01.2011. 11.42

    .
    Ko nu par mani… Bet par to saldo miegu es vien tāpēc, ka nespēju noticēt, kā cilvēks, nomodā un pie skaidra saprāta, nav pamanījis vairāk kā acīmredzamus iemeslus ministres kundzes demisijai.
    Bet gadās jau visādi. Klapes uz acīm un ausīm, rozā brilles…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Nellija Ločmele 26.01.2011. 12.06

    Karakula cepurīte, plikādas kažociņš un kritiens uz pakaļas: viss kopā. :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Nellija Ločmele 26.01.2011. 16.03

    ….Optiskais!…Tev arī gribās pievienoties nekorekto komentētāju klubiņam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Nellija Ločmele 26.01.2011. 16.08

    Kas nekorekts: precīzi citēti formulējumi no IR… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Nellija Ločmele 26.01.2011. 16.16

    …neizliecies par pirmklasnieku!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Nellija Ločmele 26.01.2011. 22.26

    Atšķirībā no dažiem Supermeņiem man nav jāslēpjas zem nikiem:)) Un arī par kažociņu un cepurīti nekaunos. Tev A. slabo laikam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 25.01.2011. 19.25

Interesanti, vai apstiprināsies info, ka uzbrucējiem Jēkabpilī esi bijušas arī bruņuvestes?! (Tikpat interesanti, bvai no “Alfas” noliktavām?

Te no rīta viens kristālskaidrais ciniķis pārmeta Jāekbpils poličiem, ka tie ar kalašiem medījuši šāvējus, kuri pistoles esot sniegā izmetuši… Ar kalašiem, bet, izrādās, kreklos pret “alfiniekiem” broņikos! Jēkabpilī ir vismaz daži riktīgi čaļi.

+8
0
Atbildēt

3

    lailabidzane > piziks 25.01.2011. 19.40

    .
    Muldi, OT, bet ar mēru!
    No rīta, kā saki, Tu izteici apgalvojumu, ka Jēkabpils policisti ir rīkojušies izcili profesionāli.
    Mana replika bija par to, vai “profesionalitātes” novērtējumā tika ņemts vērā tas, ka viena darbojās ar pistolēm, bet otra ar automātiskajiem ieročiem. Citiem vārdiem sakot, vai Tavs paziņojumam par profesionalitāti bija vien vibrēšana uz vienas stīgas ar atbildīgo ministri, vai tajā bija kaut kripata objektivitātes.
    Ja attīstam domu, tad ir valstis, kurās automātisko ieroču lietošana apdzīvotās vietās policistiem ir aizliegta ar likumu. Un profesionāļi to respektē, atrodot citus risinājumus. Ziņu avoti vēsta, ka Jēkabpilī šaušana, tajā skaitā ar automātiskiem ieročiem, bija vērojama “pusē pilsētas”.
    Un nogalinātais, un smagi ievainotais policists? Vai tas norāda uz profesionalitāti?
    Tad jau par profesionalitāti var runāt arī par padomijas armijas panākumos pie Staļingradas, kur apšauto vietā sūtīja nākošos, kamēr fričiem beidzās munīcija, vai stobri uzkarsa…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 25.01.2011. 20.05

    VKT, ja attīstām Tavu domu par automātiskajiem ieročiem (kalašiem), tad laikam trīs reizes jāmin, kas un kurš atbildīgs, ja LR IeM vēl arvien bruņota ar policijas funkcijām neatbilstošu bruņojumu, bet atbilstošiem “pilsētas stroķi”/speciālais policijas bruņojums nav sagādāts vai pieejams? :) Un, ja Tev taisnība par neprasmīgu ieroču lietojumu no Jēkabpils čaļu puses, kuri noteikti nav tik labi mācīti kā “alfinieki”, tad kur ir nejaušo civiliedzīvotāju līķu kaudzes?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > piziks 25.01.2011. 20.28

    .
    Tu gribēji līķu kaudzes?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Rūķis 25.01.2011. 19.18

es savulaik pievienojos bezmurnieces.lv, bet tad sapratu, ka viss ir kaķim zem astes. Lai rušina. Ne es viņu taisīju, ne regulēšu. Diez vai policijā mainīsies kas ar citu iekšlietu ministru, tāpat kā valdībā – jaunie laiki vai tautas partija. Visi zog, visi drāž. Stulba bezizeja šai valstī.

+4
-6
Atbildēt

1

    oskaar > Rūķis 26.01.2011. 03.06

    Ko nozīmē “Visi zog”?
    Jūs neredzat nekādu atšķirību starp, teiksim, Šķēli un Dombrovski?
    Vaišu Jums ir izdevies atrast, ka Dombrovskis ne gluži likumīgi ir iztērējis kādu latu Latvijas nodokļu maksātāju naudas- un tad nu Jūs ar pilnām tiesībām varat viņu pielīdzināt Šķēlem? (Šķēle droši vien justos aizvainots, uzzinot, ka valsts līdzekļu privātās “apgūšanas” ziņā kāds nopietni viņu salīdzina ar Dombrovski).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

piziks 25.01.2011. 19.16

Elma, dažs onka jau nemaz tik kusls nebija: pēc 89 cietumnieku izmukšanas Jelgavas metro nekas un neviens nevarēja piespiest Kristovski atkāpties, — šamējs demisionēja vienīgi pēc vēl 15 bēgļiem no Daugavpils Grīvas.

Turlais pēc Talsiem esot aizgājos pats, “morālu apsvērumu dēļ”: viņam tā morāle laikam citādāka nekā citiem/citām.

+3
-5
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > piziks 25.01.2011. 19.45

    to Optiskais Tēmeklis
    Ja nezini, bērns, iekšlietu ministrs neapsargā cietumus, to dara tieslietu ministrs.
    Kāda morāle civiliedzīvotāju slepkavu, marodieru, večiņu izvarotāju, cilvēkēdāju un pederastu armijas oficierim?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 25.01.2011. 19.48

    Pēc cik ilga laika pēc notikuma Turlais aizgāja? Atkal te cilvēkiem makaronus uz ausīm karini?:)) Morāle Turlajam:)) Nu, sasmīdināji:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

www.pearlytime.lv 25.01.2011. 19.04

Lielas sērgas un epidēmijas bieži sākas no sīkiem higiēniskiem sīkumiem. Tāda pati higiēnas neievērošana ir Mūrnieces kundzes uzskats, ka viņai ir lielākas tiesības vizināt ar darba auto savus bērnus nekā nodokļu maksātājam, kurš pēc būtības ir apmaksājis viņas komfortu. Vai tā nebija viņa, kas izteicās par viena liela Latvijas politiķa ne pārāk likumīgo caurlaidi – viņs jau nu gan to esot pelnījis… ?
Jā, pelnījis varbūt ir, bet, ja likums to neparedz, tad nedrīkst un viss. Tāpat arī attiecībā uz sevi – Mūrniecei ir jābūt kristāldzidram paraugam it visā, ja grib izmēzt to stalli.
Šis gadījums, protams, nav Mūrnieces darba vai nedarbu tiešs rezultāts, bet pārdomāt dažus sīkumus ir vērts.

+9
-1
Atbildēt

2

    oskaar > www.pearlytime.lv 26.01.2011. 02.49

    Ja bērnu vadāšana ir aptuveni tajā pat maršrutā kā māja- darbs, tad neredzu nekādu ļaundarību pret nodokļu maksātājiem.
    Vai bērni tika vizināti kardināli citā virzienā? (es nezinu- tikai jautāju).

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    www.pearlytime.lv > www.pearlytime.lv 07.02.2011. 22.46

    Protams, ka tiešas ļaundarības nav, it sevišķi, ja maršruts sakrīt. Bet daudz svarīgāks valstsvīra un valsts-dāmas rīcībā ir piemērs un precedents. Ķēniņam Zenonam bija slavenie jautājumi, kuriem nebija atbildes, viens no tiem – cik graudu ir kaudze? Ja 1000 ir kaudze, 999 arī ir, vai 998 arī ir… kur būs robežšķirtne. Un tā it visā. Kādam nākošajam ierēdnim liksies, ka torte viņam pienākās ar putukrējumu no kroņa naudas, bet vēl kādam sanatorisks komandējums, lai ražīgāk strādātos atlikušajā laikā. Bet vēl ļaunāk, ja dažiem policistiem sāk likties, ka viņiem pašiem ir jāpaņem nauda sevis pienācīgai atalgošanai, jo, kas tur ļauns, ja pa ceļam braucošs autovadītājs, kas drusciņ virs simtiņa, bet būtiski nepārkāpjot ātrumu – izpalīdz ar kādu banknotīti. Jēkabpilī pat, kā daiļrunīgi raksta pēdējais IR, viens policists otru “atbrīvoja” no kredīta saistībām par dzīvības cenu. Droši vien tam pirmajam arī patika, ka Mūrniece drusciņ nav šķīsta. Bet kritušajam kapteinim Znotiņam, spriežot pēc tā pat` raksta, bija skaidrs, ka nevar būt daļēji godīgs vai daļēji stāvoklī utt.

    Un, ja tomēr nonākam līdz detalizētam līmenim… lai tiktu galā vienlīdz labi gan ar darbiem, gan ar bērnu vadāšanu uz skolu mēs, ka daudzas ģimenes, kas vēl nav izputējušas, uzturam ģimenē otru automašīnu. Maksājam līzingu, apdrošināšanu, riepas, apkopes, apskates, apdrošināšanu ar visiem pvniem un degvielas akcīzēm. Citādi jau pietiktu ar manu darba auto (no dienesta auto nodokļa jau mani arī neviens tāpēc neatbrīvo un par to es neraudu, tas ir jāmaksā, jo tiešām dažreiz netikai privāti pačurāju pa ceļam, bet arī ieskrienu veikalā un atbraucu mājās, nepērkot vilciena biļeti)
    … un kas tur būtu tiešām ļauns, ja arī Mūrnieces kundze un citi ierēdņi samaksātu nodokli par labuma gūšanu izmantojot par nodokļu maksātāju naudu pirktos auto un degvielu. Turklāt viņiem tas būtu pēc taisnības jāsedz no savas neto algas. Ja nepatīk – lūdzu – autosaloni gaida šobrīd visus atplestām rokām, līzingu stabiliem amata brāļiem bankas arī dod droši. 200 – 300 Ls mēnesī pret nieka 30 Ls nodoklī, tik vien tās izvēles.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Rūķis 25.01.2011. 18.34

Var jau gadīties, ka Mūrniece ir neaizvietojama un ļoti laba ministre. Kaut kā nav manītas pārmaiņas policijā. Gribētos jau, lai kritiskos brīžos varētu lūgt palīdzību no policijas un nenorauties pa muti. Paldies Dievam, pēdējos pāris gados nav sanācis tikties ar policistiem aci pret aci, bet bailes ir palikušas.

+6
-2
Atbildēt

4

    Krista Vitena > Rūķis 25.01.2011. 18.42

    Bāc, no ko var vaidēt un braukt “tantukam” ādā!!! Viņa ir gana darbīga, loģiska un adekvāta. Pakauciet par kusliem “onkām”!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Rūķis > Rūķis 25.01.2011. 18.48

    Tas ir svarīgi – tantuks vai onka? Nekad nēesmu šķirojis ļaudis pēc dzimuma.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > Rūķis 25.01.2011. 20.18

    Bet reizēm vajadzētu gan, jo ir pavisam cita darīšana, kad sievietei jātiek galā ar veču pasākumu…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Rūķis > Rūķis 25.01.2011. 22.34

    Tad nav ko bāzt degunu veču pasākumos, ja esi bāba!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

photocom 25.01.2011. 18.34

Tā jau ir pie šprices Zane linda
jau drīz divi gadi
vēl valsts sektretāre
tā ko sarainis draž kā viņu pētersone vai
nu kur esam ar dāmām vadībā ..?
:((
sākumā trenkājam tantukus uz bauskas tilta
vakarā noliekam uz ausīm spēļu zāli

+4
-4
Atbildēt

4

    andris902 > photocom 25.01.2011. 19.06

    …BugOr!…vai Lindai iespējams divos gados pacelt sistēmu, kura mērķtiecīgi 18 gadus ir degradēta?…jebkurš mēģinājums sistēmā kaut ko sakārtot…tiek uztverts, kā apvainojums uzplečotajiem kungiem…Linda nav pasaku feja, kas ar vienas rokas mājienu spēs izmainīt domāšanu un izdzēst visatļautības paliekas demagogu prātos…vispirms būtu jāmeklē cēloņi…lai nenāktos cīnīties ar sekām…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    egfoto > photocom 25.01.2011. 19.28

    Linda diemžēl pie teikšanas IeM sistēmā ir jau gandrīz 10 gadus. Tā kā nekādas atrunas te nederēs. Tiesāt par bezdarbību!!!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 25.01.2011. 19.29

    Nu ja nespēj tad lai iet pati lai iet !
    :))

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    aigiigais > photocom 26.01.2011. 10.14

    Bet lindai tak vīrs DP strādā, viņš jau nu to sistēmu pārzin no līdz..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 25.01.2011. 18.32

atbildiiba simtprocentiigi mafijai , kurš tad finanseeja aplamo likumu pieņemšanu saemaa , uzpeerkot deputaatus ar stipendijaam , te ir rezultaats , pat policijaa bandiiti , arii drošiibas speekos bija gadiijums kad drošiibnieku virdnieks Margeevičs pieņeema kukuli no gaļas kontrabandistiem , petrolijas kontrabandists Oderovs paziņoja tiesaa , ka maksaajis augstjam VID iereednim 7 santiimus par katru kontrabandas benciina litru … valstii valda totaals bardaks , nodokļus var nemaksaat , valstij nenomaksaato nodokļu summa sniedzaas simtos miljonu latu , bet mazais viirelis seed blakus premjeram unmieriigi smaida nosakot kurš te buus prezidents un citas augstas amatpersonas , valstii pirmaam kaartaam jaaiekaarto paraadnieku cietums lai nebuutu eenu ekonomikas , nevis jaaluudz šos noziedzniekus , samaksaajiet daļu paraada un mees juus liksim mieraa , tie kuri valsti sagraavuši lai arii nes atbildiibu, nevis Muurnieci daloi un Lembe pateiks vot šis buus labais ministrs , a noziedziiba turpinaasies jo vara tad kam šodien rokaas??? … populaaraakajam politiķim vastii , ar to jau viss izteikts

+10
-1
Atbildēt

0

Inese Birzniece 25.01.2011. 18.28

Cepuri nost Jēkabpils policijas priekšā! Noziedznieki operatīvi aizturēti. Mūrniecei demisijai varētu būt citi iemesli (soda pārsūdzēšana par dienesta auto izmantošanu, Segliņa apbalvošana, neadekvāta reakcija Bauskas notikumos), nevis šodienas notikums.

+11
0
Atbildēt

0

andris902 25.01.2011. 18.11

….man ir tikai jautājums – vai Linda Mūrniece sagrāva policijas darbinieku prestižu?…viņas dēļ norisinājās šodienas notikumi?….pajautāsim brašajiem vīriešu kārtas pārstāvjiem, kas strādājuši pirms viņas – kāds ir viņu ieguldījums?….kurš man to atbildēs?..

Iekšlietu ministri Latvijā pēc valsts neatkarības atgūšanas 1990. gadā
Aloizs Vaznis
no 04.09.1990. līdz 20.11.1991.
Ziedonis Čevers
no 20.11.1991. līdz 02.08.1993.
Ģirts – Valdis Kristovskis
no 02.08.1993. līdz 10.11.1994.
Jānis Ādamsons
no10.11.1994. līdz 21.12.1995.
Dainis Turlais
no 21.12.1995. līdz 10.07.1997.
Ziedonis Čevers
no 07.08.1997. līdz 09.04.1998.
Andrejs Krastiņš
no 02.05.1998. līdz 26.11.1998.
Roberts Jurdžs
no 26.11.1998. līdz 16.07.1999.
Mareks Segliņš
no 05.05.2000. līdz 01.10.2002.
Māris Gulbis
no 11.07.2002. līdz 09.03.2004.
Ēriks Jēkabsons
no 15.03.2004. līdz 21.10.2005.
Dzintars Jaundžeikars
no 02.11.2005. līdz 07.11.2006.
Ivars Godmanis
no 07.11.2006. līdz 20.12.2007.
Mareks Segliņš
no 20.12.2007. līdz 12.03.2009.

+13
-3
Atbildēt

6

    Rūķis > andris902 25.01.2011. 18.26

    Un pajautāsim, kapēc viņi aizgāja no šī amata?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Krista Vitena > andris902 25.01.2011. 18.29

    Esi nu čakls un noskaidro…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egfoto > andris902 25.01.2011. 19.04

    Meitiņ, Mīrniecei 3x būtu jau demisija jāpieprasa. Viņa pa lielam IeM sistēmā strādā kopš 1989. gada. Domāju, ka viņa par visu ir atbildīga un ne tikai morāli. Tiesāt viņu par bezdarbību!!!
    Bet ko var gribēt no komunikāciju speciālistes ar bakalaura grādu :) – kārtējais nothing special.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 25.01.2011. 19.45

    …onkulīt!…Tev kaut kas mikroshēmā pamatīgi nobrucis!…veči, kuriem pagonu smagums spiež uz prāta spējām – ne pie kā nav vainīgi?…gribi uzsist uz pleca?…uh! savējie?…Linda visu sistēmu sačakarējusi un nav atļāvusi uzplečotajiem milžiem izpausties?….restart!!!…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > andris902 25.01.2011. 22.12

    Zane, dzimumizvēlē neesi korekta – Segliņš tajā aizizgāšgad janvāra vakarā arī uzvedās kā bāba.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > andris902 25.01.2011. 22.22

    Nu tad atlaidīsim visus uzskaitītos :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Rūķis 25.01.2011. 18.00

“Valdis Dombrovskis uzskata, ka iekšlietu ministrei Lindai Mūrniecei nevajadzētu uzņemties politisko atbildību par šodienas notikumiem Jēkabpilī, jo “šis ir bezprecedenta gadījums”” – droši vien, kamēr policisti nešauj uz policistiem ikdienā, kamēr kukuļņemšana policijā nav ikdienas parādība, kamēr policisti var atgriezt nozagto spēkratu pret atlīdzību līdzīgi bandītiem, tikām nav vērts satraukties. Varbūt tiešām nomainot viņu pret citu viss kļūst vēl sliktāk? Vietā nāk krievs? Ar ko vēl varētu iebaidīt?

+3
-6
Atbildēt

4

    Krista Vitena > Rūķis 25.01.2011. 18.08

    Kas ta’ viņai būtu bijis jādara – brekši jāatrunā? Varbūt viņai kāds atļauju prasīja, saskaņoja? Gan jau ka tiem tur savi priekšnieki-pusvadītāji, kas dien-dienā ar viņiem kopā strādā un situāciju bija spiesti “labāk redzēt”…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Rūķis > Rūķis 25.01.2011. 18.25

    Zini, varbūt dzīvo kaut kur citur, vai rados ir poliči, normālā tauta ir neaizsargāta. Policists ir cilvēks, kurš var tevi izdrāzt par kaut ko, nevis aizsargāt, vai novērst netaisnību. Policistus labāk redz ejot, nevis nākam. Cita lieta, ja policists ir rados vai draugos, tad vari jebkuru jautājumu risināt pavēršot sev par labu. Mēs dzīvojam nelielā sādžā, kur viens par otru lielākoties visu zina. Kā var neatrast noziedzniekus gadiem ilgi, kā var notikt nelikumības daudzu gadu garumā? Nejūti, ka viss notiek policijas aizsegā?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Rūķis 25.01.2011. 18.37

    =kamēr policisti nešauj uz policistiem ikdienā=
    ===
    Kā man patīk tā uzsvaru salikšana… Uz pārējiem šaut var? WTF???

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Rūķis > Rūķis 25.01.2011. 19.12

    Uz pārējiem šaut ir ikdienišķa parādība. Kaut kādas bandītu razborkas, kur kāds kādam parādā palicis. Vai kādu dzērumā ar nazi nozūmē. Tik pat labi varētu prasīt demisiju tam Degpunkta vadītājam. Par to, ka nespēja noprognozēt situāciju policijā. Neapgalvoju, ka nav godīgu policistu, tāpat, kā Dieva vai Santa Klausa, kaut arī tādus nav gadījies sastapt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ābelīte 25.01.2011. 17.42

Vau vau vau

0
-1
Atbildēt

0

LAURIS 25.01.2011. 16.59

mūžīgā Mūrniece, viņas pozīciju neviens nespēj gāzt,ne bezpreģēls policijā, ne vēlētāju viedoklis. Vai tiešām tik vērtīgs cilvēkresurss, ka jākrīt līdz pēdējās banānvalsteles līmenim?

+10
-11
Atbildēt

1

    andris902 > LAURIS 25.01.2011. 17.17

    …bet Tu pajautā,kāda ir Sūnas atbildība?…kāda tā bija, kad zīmējās par savējo aizstāvi un kāda tā ir tagad?…

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

P_Dancis 25.01.2011. 16.56

Daudz pamatotāka būtu Auguļa atlaišana par savējo cilvēku bīdīšanu valsts uzņēmumu valdēs.

+13
-2
Atbildēt

0

disassociative 25.01.2011. 16.54

Kāda jēga no ministra maiņas? Būs nākamais uz pusgadu un pēc tam nākamais, nākamais. Sistēma ir jāmaina. Šobrīd varas nesēji, tai skaitā policija, dzīvo ar pārliecību, ka varnešiem viss ir atļauts un ne par kādiem pārkāpumiem nekas nedraud. Jārīkojas ir tikpat kardināli kā Gruzijā – jānomaina viss policijas štats.

+4
-2
Atbildēt

0

photocom 25.01.2011. 16.47

Melei un demagoģei jānoliek
pistoli galdā
tā nav nejaušība
laiks reformēt policiju
krievu mentu atraugas pagoni vienās zvaigznēs
kā amerikā
seržants lietnats kapteinis
alfu – ar kaunu izformēt
un veidot jaunu vienību

+7
-10
Atbildēt

0

Dina Repša 25.01.2011. 16.45

Domāju, ka mūsu valsts politika kādā nozarē – policija, medicīna, skolas – ir tik vāja un privāta [personiski sakārtota], ka runāt par atbildību nebūtu korekti. Nav jau tā, ka ministri mainās, bet darbs notiek. Katram ministram sava slota un lupatiņa… un putekļi gaisā ceļas no jauna. Otrs – par cita cilvēka rīcību atbildēt… Vai to var? Mēs par kolēģiem un padotajiem daudz ko zinām?
Trešais. Pērn kāds ceļu administrators apstākļos, kad Dombrovskis meklē naudu citviet, pavēstīja, ka 5 miljonu ietaupījums neesot iemesls, lai pārskatītu kaut kādu iepirkumu… Kur vispār mūsu valstī sākas un beidzas atbildība valstiskā ziņā?
Es saprotu, ka tā sākas ar katra cilvēka doto vārdu un likums šai brīdī atpūšas… Likums taču nevar likt atbildēt par otra cilvēka domām.

+11
-1
Atbildēt

0

mary75 25.01.2011. 16.39

Īstenībā, interesants ir Gruzijas variants, kur tika atlaista pilnīgi visa policija ar visu vadību, izņemot patiešām neaizvietojamus specialistus, un darbā pieņemti jauni cilvēki, sistēmaas nesamaitāti, kuriem maksā Gruzijas apstākļiem pieklājīgu algu, bet, izvirza arī augstas prasības, kontrolē, arī uz melu detektoriem, taisa provokācijas, un par mazākiem parkāpumiem atlaiž no darba un stingri soda.
Latvijā situācija policijā gan tik traka, kā bija Gruzijā, nav, manuprāt, Latvijas policija visumā strādā apmierinoši, kontekstā ar citām struktūrām.
Kā var prasīt ideālu darbu no vienas atsevišķas struktūras, ja visās valsts struuktūrās un ministrijās valda bardaks, izšķērdība, nelikumīgi naudas tēriņi, utt, bet neviens neprasa. lai atkāpjas citi ministri.
Te būtu jāuzdod daudzi jautājumi Sūnam, uz kāda pamata tika tā aizstāvēti aizdomās turamie policisti, un vai Sūnam neliekas, ka bojā gājušā policista dzīvība ir arī viņa līdzatbildība?

+24
-3
Atbildēt

7

    Una Grinberga > mary75 25.01.2011. 16.50

    Gruzijā jau vairāk tas bija ārējās drošības nolūkos arī, jo nodevēju bija pa pilnam, kas iztapīgi kalpoja lielajai kaimiņvalstij.
    Nezinu, cik tas ir reāli, bet būtu jānosaka stingra policijas priekšnieku atbildība un arī rotācija. Ja policijas priekšnieks nespēj vadīt savu komandu vai to dara neprofesionāli, tad viņam tur vietas nav. Policijai tomēr ir hierarhiska struktūra – līdz ar to vara un atbildība ir jāpārdala vienmērīgi pa vertikāli.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    malinens > mary75 25.01.2011. 17.21

    Sūnas darbības jauda vērsta pret noziedznieku izķeršanu policijas vidū.
    Sūna darbojās pret ministres aktivitātēm.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 25.01.2011. 17.23

    to dzeris49
    Gruzijas variants Latvijā neies cauri. Tavējie SC tūlīt sāks brēkt, ka valsts atbrīvojas no godīgiem un pašaizliedzīgiem “profesionāļiem” un viņu līdzdalībnieki PLL skaļi piebalsos.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > mary75 25.01.2011. 17.28

    Tā būtu pareiza un efektīva sistēma: noteikt pieklājīgu algu un tai pašā laikā stingru kontroli. Tas atmaksātos daudz vairāk nekā šķiet, skatoties budžeta tabulās, jo tagad daudz lielākas summas vienkārši aiziet valstij garām pa taisno negodīgu policistu kabatās (kaut vai – vai tad pēkšņais noķerto dzērušo velosipēdistu skaita pieaugums neradīja nekādus jautājumus par korupcijas mērogiem IeM?).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 25.01.2011. 17.40

    @ezm
    OK. Negodīgo ar lielo algu noķers. Atlaidīs. Ko liks vietā? Jaunu negodīgo vai celtnieku ar 6.klasēm?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vilcēns, madarīnmeit > mary75 25.01.2011. 18.16

    Tad, kad ir stingra kontrole, tad cilvēki raustās būt negodīgi. Tur, kur ir laba alga, parādās arī konkurence uz vakancēm. Tāpat arī, ja ir liela alga, to negribas viegli zaudēt.

    Bet ar mazajām algām diemžēl sanāk kā anekdotē – iedod pistoli vai zizli un tālāk grozies kā gribi.
    Ar entuziasmu vien tik liela sistēma ilgstoši noturēties nevar.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 25.01.2011. 19.04

    Bail no PLL un SC? Tad priekš bija varu no grīdas celt, kad pie kājām nomesta bija? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 25.01.2011. 16.37

Mūrniecei nav jāuzņemas politiska atbildība. Taču viņai ir jāuzņemas kaut vai kāda cita, bet atbildība. Viņa šajā amatā nav pirmo mēnesi, ir bijis pietiekami daudz laika, arī tam, lai pārskatītu personāla veidošanu Valsts policijā.

Tas, ka Dombrovskis neprasīs Mūrnieces demisiju, nav pārsteigums – viņš ir daudz maz godīgs valsts vadītājs, kuram ir maza teikšana paša partijā.
Tikai šādi gadījumi (arī ar Augustovsku) ar laiku izveidos viedokli par viņu kā neizlēmīgu, nepatstāvīgu ierēdni.

+9
-9
Atbildēt

2

    vupats > vilcēns, madarīnmeit 25.01.2011. 17.07

    Šito izlasīju un apraudājos no sajūsmas. Kāda “vienotībēnu” fanu principialitāte! Cik skaidri formulētas doma – mēs, taisnie, bezgrēcīgie, jūs, nepareizie, visu pasaules grēku nastas nesēji un atbildētāji!

    Bravo! Tā turpināt! Prasiet pricipialitāte un politisko atbildību no citiem! Rokas nost no mūsējiem!

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    easy, jūtu līdz – tev ar savu sāpi visur Vienotība rādās.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 25.01.2011. 16.23

Nezinuu, kaada ir policijas struktuura un attieciibas, bet, ja jau polichi nesaa uzplechus, tad, droshi vien, tuva armijai. Tadaa gadiijumaa par notikusho galveno atbildiibu nes policha – bandiita tieshais komandieris, vinjsh buutu jaatstaadina no ienjemamaa amata, jo vinjsh ir tieshi atbildiigs par notikusho, vinjam ir jaapaziist savi padotie personigi un jaazin uz ko katrs ir speejigs.
Kjuzha atstaadinaashana arii nav sameeriga, bet par Murnieces demisiju runaat, tas ir ljoti paarsteidzigi.
Ir citas epizodos, kuras Muurniecei, kaa iekshlietu ministrei, var paarmest – piemeeram, iesaistiishaas priekshveeleshanu kampanjaa, nezinju un baumas Naglas “kratiishanas” laikaa, emocionaalu nesavaldiibu, kad Afganistaanaa krita muusu karaviirs uc. Taadas ir ministra liimenja kljuudas, nevis ierindnieku shaudiishanaas.

+18
-4
Atbildēt

0

Stanislav 25.01.2011. 16.12

Ir gan bezprecedenta gadījums, taču nevajadzētu aizmirst, ka pirms laika Mūrnieces kundze lepni pavēstija, ka policijā tagad esot palikuši tikai tie, kas grib strādāt. Ministrei ir jāatbild par saviem izteikumiem, kas neatbilst patiesībai… Es kā bijušais policists uzskatu, ka viņai jāatstāj amats.

+11
-9
Atbildēt

6

    Una Grinberga > Stanislav 25.01.2011. 16.22

    Cik var apelēt pie puspatiesībām! Ja ir kaut viens policists, kas vēlas strādāt, Mūrniecei ir daļēja taisnība. Tas, ko visi grib uzreiz – policisti kļūst godīgi, atbildīgi un saņem 5x vairāk divu gadu laikā. Esam reāli!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > Stanislav 25.01.2011. 16.55

    pilnībā piekrītu zivs pūst no galvas. Ņemot vērā to ka šo gadu laikā kadru politiku pa lielam ministrijā un Valsts policijā noteica Mūrniece, tad arī ir pienācis viņas laiks atkāpties

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Stanislav 25.01.2011. 17.42

    @bimbo
    Vai sapuvuša zivis pēc svaigas galvas transplantācijas spēs elpot?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Stanislav > Stanislav 25.01.2011. 17.50

    man ir skumji, ka, nokļūstot IeM ministres amatā, Mūrnieces kundze nav bijusi ne par matu labāka/savādāka kā viņas priekšteči. Pats IeM sistēmai biju ziedojis 10 gadus, no dienesta aizgāju pēc paša vēlēšanās 2003.gadā, jo neredzēju perspektīvu. nē – mani neizmeta. man bija kapteiņa uzpleči un VP pateicība aizejot. ar skumjām skatos, ka kopš 1992.gada NEKAS nav mainījies vadības stilā. 90.gadu sākumā IeM sistēmā ieplūda daudz jaunu kadru, kas bija pilni entuziasma un jaunu ideju, bet vadība to neizmantoja – varaskāre un ambīcijas bija stiprākas…. pats strādāju reģionā. mēģinājām uz vietas realizēt visādas trakas idejas (arī tādas, kādas bijām Discovery kanālā saskatījušies). kuriozi, bet rezultātā pie mums sāka braukāt visādas pārbaudes ar vienu mērķi – IZDRĀZT! (atvainojos par izteicienu). Centram bijām kā dadzis acī…. tā lūk tai iekšienē viss notiek – Centrā visi trīc par savām vietām, viens uz otru vāc kompromatus (ne jau velti savulaik ar Stara mapēm visus biedēja) utt.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Stanislav 25.01.2011. 19.20

    Vai gadījumā nestrādāji Valmierā? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Stanislav > Stanislav 28.01.2011. 09.29

    Strādāju gan ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 25.01.2011. 16.11

2010.gada politiskās modes lieta “demisijas pieprasīšana” ir topā arī 2011.gadā! :)

+5
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam