Vajag pieminēt,- vajag painteresēties par čeroku tautas likteni demokrātijas pirmssākumos:
“The Indian Removal Act was passed by Congress on May 26, 1830, during the presidency of Andrew Jackson, who signed it into law two days later. The law authorized the president to negotiate with southern Indian tribes for their removal to federal territory west of the Mississippi River in exchange for their ancestral homelands.” Indian Removal Act (From Wikipedia, the free encyclopedia)
Indian Reservation – A story of attempted American Genocide against Cherokee nation
Un ko jaunu tu ar to pateikti gribēji? Norādīt uz atšķirību starp Krieviju un ASV, t.i. to, ka ASV to visu atzīst un māca skolā, savukārt Krievija savus karus vēl aizvien turpina saukt eifēmismos? Var protams teikt “Сибирский поход Ермака” bet var saukt lietas savos vārdos – “Conquest of the Khanate of Sibir”. Palasi kā Sibīrija un tālie austrumu tika iekļauti cariskās Krievijas sastāvā. Vieni vienīgi karagājieni. Jebšu tu varbūt domā, ka Sibīrija pirms tika pievienota Krievijai bija tukša un neviens cilvēks tur nedzīvoja?
Te ir atbilde – tie paši 1830. gadi, taču atšķirīga varnešu attieksme (kultūras kods). Kas neizdevās čeroki, to spēja latvieši ar Baložu Dāvi priekšgalā:
Kapēc mēs nerīkojamies kā žīdi( piedodiet, ēbreji) intensīvi meklējot taisnību? Visa informācija par PSRS sistēmas noziegumiem nāk novēloti – it kā negribīgi, PSRS mantojuma pārnēmēju interesēs?
Vai mēs bruģējam ceļu jaunām nozieguma noliedzēju zvērībām?
Edīte, jūs patiešām nezināt, ka mūsu vēsturniekiem piekļuve Krievijas arhīviem ir stipri apgrūtināta un, arī, ja tur tiek, tas vēl nenozīmē, ka tiks pie izvēlētiem materiāliem.
vai valstij būtu jāveido šāda laboratorija? Varbūt pietiek, ja noslēdz līgumu ar RTU, kur aparatūra lietderīgi tiktu izmantota arī studentu apmācībai? Nebūtu “draugu būšanas”, varētu arī valsts deleģēt kādai privātfirmai pasūtījumu.
Jau deviņdesmitajos gados rosināju – uzticiet studentiem veikt pārbaudi kvalitates noteikšanai un tad dodiet ierēdņiem parakstīt tos darbu nodošanas-pieņemšanas aktus.
Ticu,ka šīsdienas valdībai ir patiesa interese sakārtot lietas visās nozarēs un tas tiks izdarīts arī ceļu remonta jomā.
Jādomā, ka tā Ceļu Laboratorija būs moderna augstceltne no stikla un betona kura ienesīs patīkamu izmaiņu Rīgas siluetā. Neies jau nu cūkoties kā vecos laikos kad kāds strādnieks ar tačku paurba asfaltu, paņēma to paraugu, iebēra maisiņā un uz maisiņa uzrakstīja kurā ceļa posmā ņemts paraugs un kāda kompānija to būvējusi. Vecos laikos tos paraugus aizsūtītu uz Vāciju kādai labi zināmai firmai kas ar šo lietu nodarbojās, samaksātu un pēc 2 nedēļjām saņemtu izsmeļošu, akurātu vācu stila atbildi. Langsām aber zicher!
Es domāju katram ir skaidrs – laboratoriju veido lai varētu atskaitīties Briselei, kas ir izrādījusi neapmierinātību par Eiropas naudas izlietojumu Latvijas ceļiem.
Nav vajadzīga īpaša laboratorija. Izpēte jāpasūta neatkarīgām ekspertu organizācijām ārpus Latvijas. Citādi jēgas nebūs vēl ilgi: gads, kamēr nodibinās laboratoriju, gads, kamēr nosertificēs, vēl gads, kamēr izstrādās metodiku utt. Un galā – atnāks kāds ietekmīgs vīriņš, un pateiks, ka viss ir kārtībā ar Latvijas ceļiem.
Vai tu traks, kādi neatkarīgi eksperti, kas tad to pieļaus, būs savējie Lemberga eksperti, kas visu pateiks, kā vajag, būs “otkati” arī ekspertiem, būs atkal miļjonus liels bidžets, desmitiem darbavietu savējiem, vai tad kāds tiešām vēl tic, ka to laborotoriju veido kādiem citiem merķiem?
Tik tiešām, pagājušā gadsimta trīsdesmitajos Latvijas Universitātes (un daļēji arī “krievu laikos” RPI)laboratorijas veica dažādas ekspertīzes un par ekspertīžu kvalitāti neviens nešaubījās. Šodien…tehniskā bāze droši vien būtu, bet, vai drošāk tomēr nebūtu darīt, kā ieteic scuffler (15:37) un alodzins (09:00), un pasūtīt ekspertīzes ārzemju firmām?
Latvijas autoceļu un ceļu satiksmes drošības jomās trūkst vienotas pieejas inženiertehnisko zināšanu pielietojumam.Autoceļu projektēšana ir nodota komersantiem,kuriem trūkst valstiskas koordinācijas (trūkst Latvijas klimatiskajiem apstākļiem atbilstoši būvnormatīvi un metodiskie norādījumi)kā rezultātā autoceļu tehniskie risinājumi un būvmateriālu pielietojums ir atšķirīgi gan saturā,gan formā,gan krāsā un sagādā problēmas satiksmes dalībniekiem ne tikai ziemā un nakts laikā,bet arī dienā.Lai optimizētu valsts pārvaldi un turpmāk katrs autoceļu,ielu un ceļu satiksmes drošības jomās ieguldītais lats netiktu “iemīcīts tikai sniegā,asfalta sliedēs un bedrēs”,bet kalpotu sabiedrībai,SM jāizveido Latvijas autoceļu tīkla vienotā direkcija-saimnieks par esošo valsts un pašvaldību ceļu tīklu.Jādibina arī Latvijas autoceļu un ceļu satiksmes drošības attīstības centrs,kurš veido valsts attīstības politiku ,balstoties uz pasaules zinātniskajām atziņām,nevis Latvijas ierēdņu viedokļiem.Laikam esam vienīgā valsts ES ,kurā ielu un autoceļu inženiertehnisko politiku nosaka politiķi:)
VAS “Latvijas Valsts ceļi” ceļu laboratorija faktiski ir laika posmā no 1995.gada 1.jūlija līdz 2003.gada 1.septembrim veidotās BOVAS “Autoceļu izpēte” inženiertehniskā un materiāli-tehniskā bāze,kuru BOVAS “Latvijas Autoceļu direkcija” 2003.gada 1.septembrī sev pievienoja,cerot,ka varēs atdot topošajai VAS “Ceļu inženieri” komandai.VAS”Ceļu inženieri “to nepaņēma,laikam ceļu lietu izpēte un attīstība bija par cietu riekstu,lai pēc 4.gadiem to privatizētu “pa lēto”.Rezultātā Ceļu laboratorija ir pārvērsta par “rūpnīcu-konveijeru”,kurš ražo “rezultātus” – kādi ir labvēlīgi “ceļu politikas noteicējiem” pēc principa “..ak,cienījamā kundze,viss būs kārtībā,…viss ir kārtībā “:).Tomēr esošā situācija uz Latvijas ielām un ceļiem parāda faktisko stāvokli.To pierāda 2010.gada “dienesta izmeklēšana par polimērmodificēto bitumenu” :).
Skatieties,domājiet,vērtējiet un izsakiet priekšlikumus,kas Saeimai,MK,ministrijai jādara,lai Latvijas ielu un ceļu kvalitāte uzlabotos!
To Latvijas ielu un ceļu satiksmes dalībnieki sen ir pelnījuši.
Institūcijas tika dibinātas,reorganizētas,pārveidotas,uzlabotas,likvidētas valsts ceļu pārvaldītāju interesēs.Pašvaldību ceļiem tās nebija domātas.Lauku ceļi jāsakārto-laboratorijas nav:).Ko darīt :)?Ēka jāuzceļ,iekārtas jāiegādājas,jāapmāca darbinieki un pēc trīs gadiem pie ZM būs arī īpaša Ceļu laboratorija:)Lai veicas!
Uz 10.Saeimas vēlēšanām ZZS bija vienīgā partija,kura savā mazajā programmā runāja par lauku ceļu sakārtošanu:).V.Dombrovska valdības deklarācijas 14.sadaļā minētās ieceres ceļiniekus varētu iepriecināt,pie nosacījuma,ja tiks realizētas,un pašvaldību ielu un ceļu kopgarums ir lielāks par valsts ceļu kopgarumu….Tur gan nav minēts,ka būs īpaša Ceļu laboratorija :)! Varbūt SM pietiktu :) ar VAS LVC ceļu laboratoriju,kuras tehniskais aprīkojums ir ES līmenī;ar datu interpretēšanu gan tā pašvakāk,bet, veicot profesionālu/nevis formālu kadru attestāciju,lietas ir sakārtojamas.Gadījumā,ja ZZS pārdomās un būvēs jaunu ēku tikai VAS LVC ceļu laboratorijas paplašināšanai un nemainīs pastāvošo kontroles sistēmu ,tad ielu un a/c kvalitātē straujas izmaiņas nez vai būs.Lai V.Dombrovska valdībai veicas lietas pareizi sakārtot!
Kāpēc vēl vajadzīga šāda laboratorija? Vai tad iepriekšējā ministra ministrēšanas laikā ministrija bez visas speciālās laboratorijas “nepierādīja”, ka taisnība ir tai, bet nevis visādiem dumpiniekiem un kaut kādā tur Vācijā izdarītiem mērījumiem?
Man jau arī liekas, ka šādu pakalpojumu, godīguma labad, vajadzētu “outsource-ēt”.Priekš kam vēl viena struktūrvienība, kas visdrīzāk būs tāda pati kā geimerotājas organizācija- konkurences uzraudzības kantoris- kas maksās, tas pasūtīs mūziku.
protams problemas pieseguma tiks radita struktura ar miljoniem lielu budzetu..kas palidzes savejiem tikt pie celu buves pasutijumiem un tik vala no konkurentiem..plus citiem savejiem bus siltas vietas un labs darbs un liela alga.veco blezu- vezu shemu limena izdomajums-lai man viss butu un nekas par to nebutu.
Kādreiz šadas laboratrijas bija katrā celu būves rajonā. Tur parasti strādāja divi, trīs laboranti. Te tas vairak izskatās pēc jaunu darba vietu radīšanas saviem čomiem. Pie mums tik maz būvē ceļus, ka nebūtu litderīgi dēļ šiem dažiem kilometriem uzbūvetā ceļa uzturēt veselu laboratoriju. Agrāk viens pats CBR3 vienā vasarā uzbūveja daudz vairāk ceļa un asfaltētu laukumu kā šodien visa valsts kopumā. Pie kam tehnika tur bija toreizējā, ne tagadējā modernā.
hmm…es laikam galīgi neko nejēdzu no ceļu lietām, bet kā līdz šim tika pieņemti tik grandiozi ceļu infrastruktūras projekti bez šādas te laboratorijas slēdziena? uz aci mērīja…un asfaltbetonu lika uz zoba? vai kā??? uz kā pamata ierēdņi lika zīmogus/parakstus pieņemšanas-nodošanas aktos?
Komentāri (47)
brandiepabst25 27.07.2016. 11.22
http://vuongquoctom.com/lau-vit-nau-chao-thanh-giao.html
http://vuongquoctom.com/nha-hang-noi-tieng-o-sai-gon.html
http://vuongquoctom.com/nha-hang-dai-loan.html
http://vuongquoctom.com/am-thuc-dai-loan.html
0
edge_indran 27.07.2016. 00.23
———–
Kā ASV “pazuda” pamatiedzīvotāji?
http://www.ancient-wisdom.com/Images/countries/American%20pics/AmericanIndianTribes.jpg
7
Antons no Aizkrāsnes > edge_indran 27.07.2016. 04.57
https://www.youtube.com/watch?v=0x4D-UUXgB4
0
moonlight > edge_indran 27.07.2016. 09.30
edge_indran ———–
Kur palikuši simtiem Aziopas pamattautu? Kādreiz vairāku miljonu lielo čerkesu tautu šodien Krievijā pat nepiemin.
0
edge_indran > edge_indran 27.07.2016. 11.18
————-
“Kas meklē, tas atrod, kas….”
Vajag pieminēt,- vajag painteresēties par čeroku tautas likteni demokrātijas pirmssākumos:
“The Indian Removal Act was passed by Congress on May 26, 1830, during the presidency of Andrew Jackson, who signed it into law two days later. The law authorized the president to negotiate with southern Indian tribes for their removal to federal territory west of the Mississippi River in exchange for their ancestral homelands.” Indian Removal Act (From Wikipedia, the free encyclopedia)
Indian Reservation – A story of attempted American Genocide against Cherokee nation
https://www.youtube.com/watch?v=axPsG9idwkc
“They took the whole Cherokee nation / Put us on this reservation…”
0
Unabomberz > edge_indran 27.07.2016. 12.29
Un ko jaunu tu ar to pateikti gribēji? Norādīt uz atšķirību starp Krieviju un ASV, t.i. to, ka ASV to visu atzīst un māca skolā, savukārt Krievija savus karus vēl aizvien turpina saukt eifēmismos? Var protams teikt “Сибирский поход Ермака” bet var saukt lietas savos vārdos – “Conquest of the Khanate of Sibir”. Palasi kā Sibīrija un tālie austrumu tika iekļauti cariskās Krievijas sastāvā. Vieni vienīgi karagājieni. Jebšu tu varbūt domā, ka Sibīrija pirms tika pievienota Krievijai bija tukša un neviens cilvēks tur nedzīvoja?
0
Antons no Aizkrāsnes > edge_indran 27.07.2016. 16.23
Čaroki? Jā jā amīši ir maitas, krievi balti un pūkaini , bet kas tad šitais:
https://en.wikipedia.org/wiki/Genocide_of_indigenous_peoples#Russian_Empire.27s_conquest_of_Siberia
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_cleansing_of_Circassians
pidaru infonapalm.ru jau tādas blēņas neraksta, vai ne stepiņ-pepiņ?
0
edge_indran > edge_indran 28.07.2016. 00.46
———Unabomberz Un ko jaunu tu ar to pateikti gribēji?
===================================================================================
Te ir atbilde – tie paši 1830. gadi, taču atšķirīga varnešu attieksme (kultūras kods). Kas neizdevās čeroki, to spēja latvieši ar Baložu Dāvi priekšgalā:
Guntis Dišlers:”Uz citu zemi”
http://kra.lv/wp-content/uploads/2015/06/Untitled-1.jpg
http://uzcituzemi.kra.lv/
0
Antons no Aizkrāsnes > edge_indran 29.07.2016. 20.05
edge_indran ———Unabomberz Un ko jaunu tu ar to pateikti gribēji?
————————
Gribēja pateikt ja steps ir daunis.
0
lno 26.07.2016. 22.46
http://i1172.photobucket.com/albums/r571/eriksmaris/CoSrJ5uW8AAYuC8_zpsm7nlxmsp.jpg
0
Edite Gornova 26.07.2016. 20.13
Kapēc mēs nerīkojamies kā žīdi( piedodiet, ēbreji) intensīvi meklējot taisnību? Visa informācija par PSRS sistēmas noziegumiem nāk novēloti – it kā negribīgi, PSRS mantojuma pārnēmēju interesēs?
Vai mēs bruģējam ceļu jaunām nozieguma noliedzēju zvērībām?
3
moonlight > Edite Gornova 26.07.2016. 21.25
Edite Gornova
Vai mēs bruģējam ceļu jaunām nozieguma noliedzēju zvērībām?
Protams, ja nolādētiem putļerastiem, kremļa pakalpiņiem, krievu fašistiskais izdzimtenis, grūtnieču dedzinātājs, Kononovs, ir upuris.
0
betijacelmale > Edite Gornova 26.07.2016. 23.30
Edīte, jūs patiešām nezināt, ka mūsu vēsturniekiem piekļuve Krievijas arhīviem ir stipri apgrūtināta un, arī, ja tur tiek, tas vēl nenozīmē, ka tiks pie izvēlētiem materiāliem.
0
edge_indran > Edite Gornova 27.07.2016. 00.10
———–
Ak, šie apgrūtinājumi bonifācijiem, ak, šī VDK……
Maizītis: VDK kartotēkas publiskošana nebūtu vēlama gan no cilvēktiesību, gan valsts drošības viedokļa
http://itvnet.lv/article/zinas/604330_640x420.jpg
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/604330-maizitis_vdk_kartotekas_publiskosana_nebutu_velama_gan_no_cilvektiesibu_gan_valsts_drosibas_viedokla
0
daina_markova 11.03.2011. 09.45
Piedodiet par stulbu jautājumu, bet ko darīs ar esošo ceļu laboratoriju? Vai arī ministrs nav informēts, ka tāda jau eksistē? Hmmmm…
0
inga_ausekle 29.01.2011. 15.02
vai valstij būtu jāveido šāda laboratorija? Varbūt pietiek, ja noslēdz līgumu ar RTU, kur aparatūra lietderīgi tiktu izmantota arī studentu apmācībai? Nebūtu “draugu būšanas”, varētu arī valsts deleģēt kādai privātfirmai pasūtījumu.
Jau deviņdesmitajos gados rosināju – uzticiet studentiem veikt pārbaudi kvalitates noteikšanai un tad dodiet ierēdņiem parakstīt tos darbu nodošanas-pieņemšanas aktus.
Ticu,ka šīsdienas valdībai ir patiesa interese sakārtot lietas visās nozarēs un tas tiks izdarīts arī ceļu remonta jomā.
0
lama 21.01.2011. 04.48
Treknie gadi ir atgriezušies, kad katrai “jaunai” funkcijai taisīja pa iestādītei?
0
dace_ampermane 20.01.2011. 11.13
Jādomā, ka tā Ceļu Laboratorija būs moderna augstceltne no stikla un betona kura ienesīs patīkamu izmaiņu Rīgas siluetā. Neies jau nu cūkoties kā vecos laikos kad kāds strādnieks ar tačku paurba asfaltu, paņēma to paraugu, iebēra maisiņā un uz maisiņa uzrakstīja kurā ceļa posmā ņemts paraugs un kāda kompānija to būvējusi. Vecos laikos tos paraugus aizsūtītu uz Vāciju kādai labi zināmai firmai kas ar šo lietu nodarbojās, samaksātu un pēc 2 nedēļjām saņemtu izsmeļošu, akurātu vācu stila atbildi. Langsām aber zicher!
0
ievuliitis 20.01.2011. 10.24
Es domāju katram ir skaidrs – laboratoriju veido lai varētu atskaitīties Briselei, kas ir izrādījusi neapmierinātību par Eiropas naudas izlietojumu Latvijas ceļiem.
0
anita_meistere 20.01.2011. 09.13
vēl viena vietā uz kurieni aiziet daļa no projektu naudas (ts “otkatos”). jebkam ,ko viedo tie divkoši ZZS, uzreiz var piešut interešu konfliktu.
0
harijs_m 20.01.2011. 09.00
Nav vajadzīga īpaša laboratorija. Izpēte jāpasūta neatkarīgām ekspertu organizācijām ārpus Latvijas. Citādi jēgas nebūs vēl ilgi: gads, kamēr nodibinās laboratoriju, gads, kamēr nosertificēs, vēl gads, kamēr izstrādās metodiku utt. Un galā – atnāks kāds ietekmīgs vīriņš, un pateiks, ka viss ir kārtībā ar Latvijas ceļiem.
1
mary75 > harijs_m 20.01.2011. 09.53
Vai tu traks, kādi neatkarīgi eksperti, kas tad to pieļaus, būs savējie Lemberga eksperti, kas visu pateiks, kā vajag, būs “otkati” arī ekspertiem, būs atkal miļjonus liels bidžets, desmitiem darbavietu savējiem, vai tad kāds tiešām vēl tic, ka to laborotoriju veido kādiem citiem merķiem?
0
bebiekste 20.01.2011. 08.14
Vai šādas lietas valsts nevar pasūtīt savām augstskolām?
Varbūt IR var pajautāt?
2
juhans > bebiekste 20.01.2011. 22.10
Tik tiešām, pagājušā gadsimta trīsdesmitajos Latvijas Universitātes (un daļēji arī “krievu laikos” RPI)laboratorijas veica dažādas ekspertīzes un par ekspertīžu kvalitāti neviens nešaubījās. Šodien…tehniskā bāze droši vien būtu, bet, vai drošāk tomēr nebūtu darīt, kā ieteic scuffler (15:37) un alodzins (09:00), un pasūtīt ekspertīzes ārzemju firmām?
0
bebiekste > bebiekste 21.01.2011. 00.42
Risks, protams, ir, bet ir man tāds apsvērums, ka ciešāk sasaistīt augstkolas ar tautsaimniecību ir Latvijas ilgtermiņa interesēs.
0
Iveta Kalniņa 19.01.2011. 21.59
Latvijas autoceļu un ceļu satiksmes drošības jomās trūkst vienotas pieejas inženiertehnisko zināšanu pielietojumam.Autoceļu projektēšana ir nodota komersantiem,kuriem trūkst valstiskas koordinācijas (trūkst Latvijas klimatiskajiem apstākļiem atbilstoši būvnormatīvi un metodiskie norādījumi)kā rezultātā autoceļu tehniskie risinājumi un būvmateriālu pielietojums ir atšķirīgi gan saturā,gan formā,gan krāsā un sagādā problēmas satiksmes dalībniekiem ne tikai ziemā un nakts laikā,bet arī dienā.Lai optimizētu valsts pārvaldi un turpmāk katrs autoceļu,ielu un ceļu satiksmes drošības jomās ieguldītais lats netiktu “iemīcīts tikai sniegā,asfalta sliedēs un bedrēs”,bet kalpotu sabiedrībai,SM jāizveido Latvijas autoceļu tīkla vienotā direkcija-saimnieks par esošo valsts un pašvaldību ceļu tīklu.Jādibina arī Latvijas autoceļu un ceļu satiksmes drošības attīstības centrs,kurš veido valsts attīstības politiku ,balstoties uz pasaules zinātniskajām atziņām,nevis Latvijas ierēdņu viedokļiem.Laikam esam vienīgā valsts ES ,kurā ielu un autoceļu inženiertehnisko politiku nosaka politiķi:)
6
bebiekste > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 08.25
Ar ko tad nodarbojas VAS “Latvijas Valsts ceļi”? :)
Labi, jautājums retorisks. Te ir informācija:
http://www.lvceli.lv/LV/?i=99
0
Iveta Kalniņa > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 10.37
VAS “Latvijas Valsts ceļi” ceļu laboratorija faktiski ir laika posmā no 1995.gada 1.jūlija līdz 2003.gada 1.septembrim veidotās BOVAS “Autoceļu izpēte” inženiertehniskā un materiāli-tehniskā bāze,kuru BOVAS “Latvijas Autoceļu direkcija” 2003.gada 1.septembrī sev pievienoja,cerot,ka varēs atdot topošajai VAS “Ceļu inženieri” komandai.VAS”Ceļu inženieri “to nepaņēma,laikam ceļu lietu izpēte un attīstība bija par cietu riekstu,lai pēc 4.gadiem to privatizētu “pa lēto”.Rezultātā Ceļu laboratorija ir pārvērsta par “rūpnīcu-konveijeru”,kurš ražo “rezultātus” – kādi ir labvēlīgi “ceļu politikas noteicējiem” pēc principa “..ak,cienījamā kundze,viss būs kārtībā,…viss ir kārtībā “:).Tomēr esošā situācija uz Latvijas ielām un ceļiem parāda faktisko stāvokli.To pierāda 2010.gada “dienesta izmeklēšana par polimērmodificēto bitumenu” :).
Skatieties,domājiet,vērtējiet un izsakiet priekšlikumus,kas Saeimai,MK,ministrijai jādara,lai Latvijas ielu un ceļu kvalitāte uzlabotos!
To Latvijas ielu un ceļu satiksmes dalībnieki sen ir pelnījuši.
0
bebiekste > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 12.50
Tad jau institūcijas ir sadibinātas. Atliek tikai panākt rezultātu. :)
0
Iveta Kalniņa > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 21.36
Institūcijas tika dibinātas,reorganizētas,pārveidotas,uzlabotas,likvidētas valsts ceļu pārvaldītāju interesēs.Pašvaldību ceļiem tās nebija domātas.Lauku ceļi jāsakārto-laboratorijas nav:).Ko darīt :)?Ēka jāuzceļ,iekārtas jāiegādājas,jāapmāca darbinieki un pēc trīs gadiem pie ZM būs arī īpaša Ceļu laboratorija:)Lai veicas!
0
bebiekste > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 22.34
Aha, un kur pamats domāt, ka šoreiz būs savādāk? Kas ir mainījies?
Un kāpēc pie ZM nevis SM? Resoru savstarpējās cīņas?
0
Iveta Kalniņa > Iveta Kalniņa 20.01.2011. 23.45
Uz 10.Saeimas vēlēšanām ZZS bija vienīgā partija,kura savā mazajā programmā runāja par lauku ceļu sakārtošanu:).V.Dombrovska valdības deklarācijas 14.sadaļā minētās ieceres ceļiniekus varētu iepriecināt,pie nosacījuma,ja tiks realizētas,un pašvaldību ielu un ceļu kopgarums ir lielāks par valsts ceļu kopgarumu….Tur gan nav minēts,ka būs īpaša Ceļu laboratorija :)! Varbūt SM pietiktu :) ar VAS LVC ceļu laboratoriju,kuras tehniskais aprīkojums ir ES līmenī;ar datu interpretēšanu gan tā pašvakāk,bet, veicot profesionālu/nevis formālu kadru attestāciju,lietas ir sakārtojamas.Gadījumā,ja ZZS pārdomās un būvēs jaunu ēku tikai VAS LVC ceļu laboratorijas paplašināšanai un nemainīs pastāvošo kontroles sistēmu ,tad ielu un a/c kvalitātē straujas izmaiņas nez vai būs.Lai V.Dombrovska valdībai veicas lietas pareizi sakārtot!
0
lebronj2356 19.01.2011. 21.26
Mazs provokatīvs jautājums – valde šai ”laboratorijai” būs ? :)
0
info 19.01.2011. 21.17
lai tautpiitu valsts liidzekljus, laboratorija sastaavees no viena pilsonja – tas buus raavis, atradiisies raavja dzhipaa.
0
juhans 19.01.2011. 19.41
Kāpēc vēl vajadzīga šāda laboratorija? Vai tad iepriekšējā ministra ministrēšanas laikā ministrija bez visas speciālās laboratorijas “nepierādīja”, ka taisnība ir tai, bet nevis visādiem dumpiniekiem un kaut kādā tur Vācijā izdarītiem mērījumiem?
1
karokakis > juhans 20.01.2011. 15.37
Man jau arī liekas, ka šādu pakalpojumu, godīguma labad, vajadzētu “outsource-ēt”.Priekš kam vēl viena struktūrvienība, kas visdrīzāk būs tāda pati kā geimerotājas organizācija- konkurences uzraudzības kantoris- kas maksās, tas pasūtīs mūziku.
0
janazakovica 19.01.2011. 17.50
protams problemas pieseguma tiks radita struktura ar miljoniem lielu budzetu..kas palidzes savejiem tikt pie celu buves pasutijumiem un tik vala no konkurentiem..plus citiem savejiem bus siltas vietas un labs darbs un liela alga.veco blezu- vezu shemu limena izdomajums-lai man viss butu un nekas par to nebutu.
0
mxblack 19.01.2011. 17.46
Kādreiz šadas laboratrijas bija katrā celu būves rajonā. Tur parasti strādāja divi, trīs laboranti. Te tas vairak izskatās pēc jaunu darba vietu radīšanas saviem čomiem. Pie mums tik maz būvē ceļus, ka nebūtu litderīgi dēļ šiem dažiem kilometriem uzbūvetā ceļa uzturēt veselu laboratoriju. Agrāk viens pats CBR3 vienā vasarā uzbūveja daudz vairāk ceļa un asfaltētu laukumu kā šodien visa valsts kopumā. Pie kam tehnika tur bija toreizējā, ne tagadējā modernā.
1
anita_meistere > mxblack 20.01.2011. 10.34
hmm…es laikam galīgi neko nejēdzu no ceļu lietām, bet kā līdz šim tika pieņemti tik grandiozi ceļu infrastruktūras projekti bez šādas te laboratorijas slēdziena? uz aci mērīja…un asfaltbetonu lika uz zoba? vai kā??? uz kā pamata ierēdņi lika zīmogus/parakstus pieņemšanas-nodošanas aktos?
0
andrejs_kirsis 19.01.2011. 17.25
Būs savējiem vēl viena barotava… Tikai neprasiet, lai viņi strādā…
0
girts 19.01.2011. 17.15
Cerams, ka būs arī kāda reāla darbība, nevis darbības imitācija…
0