Būtiskas domstarpības par “Vienotības” pārtapšanu partijā

96

Komentāri (96)

janis17 02.01.2011. 19.35

Te daži spiedz – cilvēki gribot vienotību. Bet vai ir padomāts – uz kādas bāzes, par ko būsim VIENOTI? Vai par jaunlaicēnu un “saskaņas centra citu politiku” bezprincipiālās varaskāres un krieviskuma iedzīvināšanas un attīstības pasākumiem un neslēpto Latvijiešu nācijas veidotāju idejām????
Vai par to man jābūt vienotam?
Nē!
Vienoties var tikai uz nacionālas valsts attīstības platformas! TIKAI!

+4
0
Atbildēt

0

Guna Jirgena 02.01.2011. 16.11

Vienotības Ēlerte ļoti neglīti uzmeta Dālderi, tā parādot savas ambīcijas un patieso seju. Vilšanās cilvēkos, kuriem uzticējāmies ir smaga, un viņu varaskāre ir ceļš uz pašiznīcināšanos.

+3
-2
Atbildēt

3

    austrisv > Guna Jirgena 03.01.2011. 14.54

    Velti ceri, ja vaino Ēlerti, jo, kā varēja saprast, tad Vienotībā esošās partijas sadalīja ministru amatus kaut cik vienlīdzīgi, bet JL, kā par nelaimi jau dabūja gan MP, gan SP, gan vēl EM, Ie. M. Ko tad Tu domāji, ka vēl KM vajadzēja dot jaunlaicēnam Dālderim???? Tas gan tiešām būtu sevišķi taisnīgi, pēc velns zin kādiem standartiem1

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Guna Jirgena 03.01.2011. 17.06

    Dālderi neuzmeta Ēlerte, bet JL. Nav man arī nekādu simpātiju pret Ēlerti, kura atkal vedīs aunu baru uz saulaino tāli kopā ar SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Guna Jirgena > Guna Jirgena 06.01.2011. 19.48

    Pēc “velns zin kādiem standartiem” Elerte domā, ka var vadīt kult min!!! Nesaprotot valsts / pašvaldības iestādes pārvaldības atšķirību, neatšķirot mūzikas skolas no mūzikas vidusskolas, etc. Ar kādu gan velnišķu uguni acīs jābūt apveltītam cilvēkam , lai par katru cenu sēstos da-jebkurā ministra krēslā, pašos pamatos nesaprotot, kā darbojas valsts institūcija ??????? Novēlu viņai drīzu “aplauzienu”. Kaut gan ilgi Elerte man nelika gaidīt: noklausījos LR1 5.janv Streipa vakara interviju, kur, atbildot uz jautājumiem par LNB un LNMM viņa lieliski nodemonstrēja totālu nekompetenci. Uz konkrētiem jautājumiem nozares ministrs nevar atbildēt tā, kā to darīja Elerte! Tā vairs nav priekšvēlēšanu kampaņa!
    …omg, kas viņa ir par cilvēku…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 02.01.2011. 01.51

“…vai manā vietā? Šādi jautājumi par apņēmību vispirms būtu jāizdiskutē un jāsaskaņo ar mani kā esošo priekšsēdētāju…”

Ar mani, ar mani, ar mani jāsaskāno…nasing spešel nr.2…sakāpis gan sviets šitam paurī…ar Berķi un Stepanovu arī jāsaskaņo…

+2
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 31.12.2010. 15.49

to Optiskais Tēmeklis
“ne tik personiski alkatīgs kā pārējie”
———-
Tomēr alkatīgāks kā zilā brālība (AŠ)², Lembergs, Dolgopolovs, Ušakovs un Urbanovičs? Vai pareizi?

+2
-2
Atbildēt

0

wrvinovskis 31.12.2010. 00.19

Ņemiet vērā, ka ir vērotāji no malas, kam “jo sliktāk, jo labāk” un “lielākais kretīns ir vislabākais” kandidāts visiem amatiem. Ievērojiet, ka naski tiek pavairotas visas ministru kļūmes, pēdējā Kampara saruna ar Putinu, kā īsti bija, nav svarīgi, bet pasniegts un izplatīts profesionāli. Ja to zinām, tad vērtēt visu vajag tikpat profesionāli. Saprotot, kas no kurienes pūš un kāds var būt galarezultāts. Balsojums par Judinu bija skaidrs apliecinājums, ka neko mēs neesam izmainījuši ar šīm vēlēšanām. Patiesi, cīņa vēl nav galā un pašlaik tiek darīts viss, lai veidotu kādu citu platformu nākotnei.
Tādēļ doma, ka nav vēl pienācis laiks lepni celt galvu gaisā, ir vissvarīgākā, un Ukrainas pieredze ļoti zīmīga. Tie, kas augšā, nu ieklausieties mūsu balsīs, mēs redzam, ka jūsu ambīcijas nav pamatotas! Nav runa par nākošajām vēlēšanām, bet par to kā dzīvosim šogad un nākošgad, kaut kas ir jāizdara, lai uzticība vairotos un valsts kustētos uz priekšu.

+13
0
Atbildēt

1

    Bebrs > wrvinovskis 31.12.2010. 09.51

    Jā, pēc vēlēšanām tiešām daudz kas tikai sākas! Labā nozīmē. Daudzas lietas bez liekas reklāmas nostājas savās vietās….
    Bet tieši tāpēc, ka “saprotot, kas no kurienes pūš un kāds var būt galarezultāts”, žurnālistiem vairāk jāpadomā par savu misiju.
    Lai mums visiem veicas!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 30.12.2010. 22.56

Ja šitie,kas sauc sevi par Vienotību, būtu patiesi vienoti un viņu uzdevums būtu ievest kārtību un uzlabot dzīvi Latvijā, tad jau starp viņiem valdītu miers un laba saprašanās. Nesaskaņas rodās tādēļ, ka viņi domā tikai katrs par savu pakaļu [nu, var jau būt arī par kādu Kirkegarda sacerējumu jeb Guči somiņu…]

+1
-4
Atbildēt

0

vilmar1964 30.12.2010. 20.35

Solvita grib valdīt. Varu, vēl vairāk varas un nekādus līdzpriekšsēdētājus! Tas arī viss stāsts.

+5
-2
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 30.12.2010. 17.11

Pa lielam jau Vienotība nav nekas īpašs.Partiju kokteilis,jā,ok,visu cieņu- itkā rietumniecisku orientāciju.Bet, faktiski apvienojies ap VD personu vienkāršā vēlēšanu aprēķinā.Balsošana beigusies,un viss atgriežas savās sliedēs- ambiciozie fīreriņi un fīrerītes vēlas stūrēt nu da jebko.Un šķelties- kāpēc ne? 4 gadus vismaz varēs gozēties pašlaimē.Ar Latvijas nākotni un interesēm tam tikai pastarpināts sakars.

+6
-4
Atbildēt

0

Bebrs 30.12.2010. 16.58

Pilnīgi piekrītu, ka šī “ziņa” ir no sērijas “viena tante teica…”. Jaunkundze, esmu ievērojis, tendēta uz “sensācijām”. Laikam tāds darbs…
Bet nu nebeigsim šo gadu uz tādas nots!
“Gribas, lai baltā pasaulē
balti sniegi snieg,
Un pa baltiem lielceļiem
balti cilvēki iet.
Un, lai baltos cilvēkos baltas domas dzimst.
Un, lai baltās darbdienās
balti svētki ir”. /Imants Ziedonis/

+4
0
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > Bebrs 30.12.2010. 22.50

    Mums jau apsolīti nākamgad kaķis un trusis, būs vēl citi sīki grauzēji, bet zvēru karali Latvijai nāksies pagaidīt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ivetao2007 30.12.2010. 16.32

Intersanti palasīt pastāvīgos tīmekļa “komentētāju un lietpratēju” kariņus virtuālajā telpā. Visur vieni un tie paši. Kā viņi pelna maizi? Iespējams, ka pensionāri. Galīgi skaidrs gan ir tas, ka šos “komentārus” diezin vai lasa iespējamie adresātu un, ja lasa, tad neņem galvā. Piedevām man nav pilnīgi nekādas intereses debatēt ar anonīmu gaisa jaucēju. Te ir daudzi diplomētā inženiera un jurista Kristovska ķengātāji, kuri atvemj LŠŠ “toikas” murgus. Pilnīgi bez kādiem konkrētiem argumentiem. Var diezgan droši apgalvot, ka tie ir Latvijas izsaimniekotāju šaikas kažoka utīs, kuriem Kristovskis traucē saņemt savu drupaču porciju no kažoka nesātāja guvuma esot pie siles. Diskusija anonimo gudrinieku ceļa uz nekurieni. Man arī ir zināmas pretenzija VIENOTĪBAS līderiem. Tad es tās dar zināms viņiem pašiem pa tiešo.

+9
-9
Atbildēt

0

vupats 30.12.2010. 16.28

Lai arī man IR patiess prieks, ka es par šo savtīgo mērgļu Vienotību nebalsoju, vienlaikus man IR patiesas skumjas, ka viss beidzies ar lielu ČUŠS.
Viss.
lai arī kā mani te lādēs, latvieši savu valsts izveides iespēju, piedodied, “projebaļi” kā idioti un mazspējnieki.

Piedodiet, spējam gan ieviest kārtību citās pasaules malās kā labi zaldāti, kā arī labi strādnieki.

Un tas arī viss. Pārējais aiziet tauru skanās, žēlabās, kā atrī maku pildīšanā.

tad jau labāk es, tiešām, izvēlos atklātu kabatas pildīšanu. Vismaz es un man tuvie būs paēduši.

P.S. Pārējie lai turpina pucēt saviem elkiem tupeles.

+4
-16
Atbildēt

0

dro 30.12.2010. 16.24

Politiķiem nevajadzētu aizmirst, ka, jo augstāk mērkaķis uzkāpj, jo vairāk redzama viņa pakaļa /franču/.

+12
-4
Atbildēt

1

    piziks > dro 30.12.2010. 22.09

    Ino… :) Ar Vienotību, iespējams, ir mazliet citādi… Pēc sava cilvēciskā uzstādījuma Dombrovskis ir mazliet gudrāks, mazliet solīdāks un ne tik personiski alkatīgs kā pārējie, viņa ambīcijām vairāk pietiek ar glābēja un ugunzsdzēsēja misijas apziņu. Tieši tā’dēl vispirms jau Āboltiņa, Jaunups, Kalniete, Kristovskis no Dombrovska uztaisīja publisko svētbildi, ko pirms vēlēšanām stūma palmā. G-Lāčukam tā pakaļa nav sarkana, toties visiem tiem stūmējiem =/IR ļoti izteikti. Un tieši proporcionāls tas sarkanums valstiska darba spējām, a valstiska darba gribēšanas tiem stūmējiem tā īsti nekad i nav bijis.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 30.12.2010. 16.10

Spilgta personība vēl nebūt nav gudrs un par Latvijas likteni norūpējies politiķis. Personiskas ambīcijas neliecina par spilgtu personību.

+12
-1
Atbildēt

0

dro 30.12.2010. 16.01

Visu jau pateicis riņķī apkārt. Lai nu ņem par labu, bet man uzticību neizraisa daudzi Vienotības personāži. Vairāk uzticos PS bez Kristovska un ĒLERTES kompānijas, kura nesaprotamu iemeslu dēļ neiestājās SCP. Lai nu paliek apvienība bez kopējas partijas, jo nevar apvienot uguni un ūdeni.

+9
-4
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 30.12.2010. 15.57

Par dažu cilvēciņu ambīcijām, protams, – nav komentāru … Iesaku pamainīt virsrakstu, aizstājot ” Būtiskas domstarpības par … ” ar ” Būtisks kašķis ap … ” … Domstarpības, galu galā, saistās ar DOMĀŠANU, no kuras šeit nav ne smakas !!

+12
-4
Atbildēt

0

austrisv 30.12.2010. 15.43

Es arī domāju, ka tik savstarpēji dažādas politiskās partijas diezin vai spēs saplūst vienotā partijā! Lai tik turpina tāpat : partiju apvienībā, kā gumijas partija ZZS, taču ZZS ir savs komandors_ Lembis, tad jau arī Vienotībai ir savs gurū: Dombrovskis un labāk tā kā tagad, nekā atkal pēc apvienošanās dažas personas tēlos Vienotības partijas vadoni!
SCP taču ir ar pilnīgi citām nostādnēm nodokļu jautājumā un tā ir soc demokrātiska partija!
Tāpat JL ir par sadarbību ar SC, bet PS ir nacionāli orientēta partija un simpatizē man visvairāk, it sevišķi pēc saeimas vēlēšanām!

+6
-3
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > austrisv 30.12.2010. 16.03

    Kas tieši tur varētu simpatizēt? Tantuki, kas Saeimas namā fotografējas ar līdzatnestiem ziepjutraukiem, Kalnietes zeķes latviskajā musturā kā prioritāte, vai Ģirtvaža varonīgā cīņa ar Pabriku par ām portfeli? Tiešī šī partija no visām 3 ir ieslīgusi pilnīgā transā un pagātnē.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > austrisv 31.12.2010. 15.39

    to Ghost Dog
    Vai Abrenes notirgotājam, Pabiram par sniegšanos pēc ĀM portfeļa, nebija roķeles līdz pleciem jānorauj?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 30.12.2010. 15.24

Apmainīt nosaukumu “apvienība Vienotība”, pret “interešu pulciņš Vara” un dzīvot nost…

+8
-4
Atbildēt

1

    piziks > brigita_damme_rtk_lv 30.12.2010. 21.56

    Var pat vēl konkrētāk, situācijai atbilstošāk: Budžetnieku Vara, plašākā izpratnē — ar baņķieru lobēšanu kā latvisko mazdārziņu. Piepeļņai.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

sandris 30.12.2010. 14.32

Bezcerīgi, skumīgi un nožēlojami tas viss izklausās.

+4
-6
Atbildēt

0

lebronj2356 30.12.2010. 14.18

Šaubos, ka tuvākajā laikā kāda svienošanās V partijā notiks, jo tur vienkāršā valodā runājot ir saliets par daudz no visa kā..turklāt pirms kāda laika pats Pabriks bija pret saplūšanu – laikam jau no sīkpartijas vieglāk diriģēt ! Pašlaik nekādas vainas V nav, tikai nav skaidra šīs partijas pozīcija vairākos jautājumos..būtiskos. Te nu varētu Kristovskim piekrist, ka jābūt spēcīgai PS, jo kā nekā tieši šī partija saņēma vislielāko atbalstu. Par Āboltiņas kāri ”bīdīt” un ”komandēt” dažādus procesus jau sen zināms, ja nu vienīgi Jaunups vēl var konkurēt. Šādi politiskie darboņi ar skaidru vēlmi pielaizīties SC jau nu nekādi nav nepieciešami.

Vēl kas, lai pārtaptu partijā V ir drusku jāapslāpē savas amatu un slavu kārās dāmas, arī Kristovskim nedaudz derētu palūkoties uz lietām ar vēsu galvu !

+9
-3
Atbildēt

0

Rudīte Bite 30.12.2010. 13.56

Āboliņas kundze krietni šauj pār strīpu, domādama, ka cilvēki balsoja par Vienotību. Lielais savilkto plusu un mīnusu skaits kā ar pirkstu acī iebaksta, ka cilvēki balsoja tomēr par PS, JL un SCP, vai vēl ļaunāk – balsoja par personālijām, pilnībā uzšķaudot Vienotības juridiskajam statusam. Vēl šodien, ticiet vai nē, tas ir mazsvarīgi. Un ja jau vēl šodien ir vērojamas viedokļu, ideju atšķirības, uzticības trūkums, kā arī neaizmirsīsim, no kuras partijas atšķēlās PS, vienīgā vajadzība JL spiest uz vienas partijas izveidi ir novājināt konkurējošo PS.

+9
-6
Atbildēt

5

    modriss > Rudīte Bite 30.12.2010. 14.05

    Nevajag pasakas stāstīt… Ja jau PS tik konkurētspējīga, tad kāda vella pēc iesaistījās tai Vienotībā?

    Realitātē – dikti gribējās iekļūt Saeimā un tikt pie varas “siles”, bet kad tikts, tad jau var sākt atkal no jauna kombinēt, lai tās vadoņi pie treknākiem kumosiņiem tiktu

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Rudīte Bite 30.12.2010. 14.15

    Lai tur kā, pagaidām izskatās, ka tie darītāji, tomēr, vairāk no JL, no PS vairāk runātāji.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Rudīte Bite > Rudīte Bite 30.12.2010. 14.25

    Ja saskaita iegūto mandātu piederību konkrētai partijai, tad vēlēšanās uzvarēja tieši PS, nevis JL. Par to, ka darītāji ir vairāk no JL (tai skaitā arī tādi, kad elkoņiem izgrūstīs pārējos, lai tiktu “silei” klāt, ko skaidri parādīja valdības veidošanas process), par to gan tiešām ir taisnība.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    modriss > Rudīte Bite 30.12.2010. 18.36

    Var jau tos mandātus skaitīt cik vien vēlas, bet vēl pirms pāris mēnešiem visas Vienotības partijas viena otru slavēja un lielīja, būvēja “kopējas gaisa pilis” LR saulainajai nākotnei (Vienotības vēlēšanu programmas izskatā). Pagāja pāris mēneši pie varas “siles” un no viss – jāskrien katrai uz savu pusi. Tieši tālab, ka visam tam veidojumam nekādu patriotisku ideju nav. Bija tikai pragmātisks aprēķins, uz īsu brīdi piegludinātas līderu ambīcijas un personīgās merkantīlās intereses, bet tagad jau sākas jauns posms un sākas jauna shēmošana.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Rudīte Bite 31.12.2010. 15.36

    to dzeris49
    Vai Kampars un Mūrniece tie “darītāji”?. Repšes kungs neskatoties uz viņa dīvainībām un kļūdām bija darītājs, bet viņš jau JL nebija pietiekošu labs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 30.12.2010. 13.55

Kāda šeit var būt demokrātija? Kā Lembergs teiks, tā te būs. Un divas trešdaļas vēlētāju kliegs URRĀ. Nevienu jau neinteresē sistemātiskā un ar likumiem atļautā iedzīvotāju apzagšana. Tik milzīgi nodokļi attiecībā pret ienākumiem nav nekur citur Pasaulē.

+3
0
Atbildēt

4

    zigis > mxblack 30.12.2010. 22.39

    Loģikas trūkums. Ja jau visu nosaka Lembis, kapēc nodokļus ceļ un tautu apzog (Jūsu terminoloģijā) Vilks un Dombrovskis?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mxblack 31.12.2010. 15.32

    to akirstei
    Te jau nu ož pēc vecuma marasma.
    Par Lembergu, bez īpašiem talantiem un Dauna sindromu sirgstošo šudru – kolaborantu mēs zinām, kur ir viņa Latvijai nozagtais. Kur nozagto iegrūduši Vilks un Dombrovskis, varbūt informēsi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > mxblack 01.01.2011. 14.27

    to ombros Man ir saprotamas loģiku laupošas naida izpausmes pret visiem apkārtējiem, bet opis555 taču runā par nesamērīgiem nodokļiem ar kuriem apzog tautu. Par to gan vairāk atbild Vilks un Dombrovskis. Lembergam var pārmest tikai vienu, ka viņš atbalsta šo valdību, kura ceļ nodokļus.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mxblack 02.01.2011. 20.16

    to akirstei
    Protams, ka pareizāk būtu izdauzīt no Lemberga visu Latvijai nozagto līdz pēdējam santīmam un ziņas par pārējiem Venstpils tranzīta parazītiem un viņa bosu starptautisko noziedznieku, kriev-žīdu čekistu bandas locekli Lučanski, lai atgrieztu tā salaupīto. Varētu tad nodokļus nepaaugstināt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

modriss 30.12.2010. 13.41

Bet rodas jautājums: LR Saeimas vēlēšanās tiek balsots par sarakstu un ar tā izveidoto programmu vai atsevišķām personālijām?

Ja jau tiek balsots par sarakstiem, tad
1)kā vispār Saeimā var uzrasties “neatkarīgie deputāti”. Vai tad no partijas atšķēlušies indivīdi tiesiski atrodas deputātu rindās?
2)kas tad notiek ar sašķēlušās apvienības izvirzītās programmas izpildi? Vai tad atkal nekas nav jāievēro?

Jautājumi radušies vienkārši palasot vai dzirdot mūžīgos ekspertu vai tādu kas sevi uzskata par tādiem pārmetumus tautai, ka atkal kārtējo reizi ievēlējuši ne tos vai arī iz sērijas “ko vēlējāt, to dabūjāt”. Un tas situācijā, ka neievēlēt kaut ko praktiski nav iespējams, politiskā atbildība un pēctecība praktiski neeksistē un uz katrām vēlēšanām kā parasti tiek būvēts kārtējais “trojas zirgs”…

+6
-3
Atbildēt

0

kdaljajev 30.12.2010. 13.23

Jāatmet pie malas visi apvainojumi.Ja demokrātiskie spēki nebūs vienoti būs Krievijas demokrātu liktenis.Vajag izstrādāt visiem pieņemamu programmu,jo mazāk partiju jo labāk.Vajadzētu ar likumu atļaut divas partijas kā Amerikā.Galvenais ir darboties valsts interesēs,ja esi politikā.

+9
-2
Atbildēt

3

    andrejs_kirsis > kdaljajev 30.12.2010. 13.45

    Tad būs latviešu partija un krievu partija…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > kdaljajev 30.12.2010. 13.45

    Nu tas gan būtu galīgi garām.
    Amerikā, vispār, ir daudz vairāk partiju, pat komunistiskā, bet, vēsturiski izveidojies, ka dominē divas.
    Mazajā izraelā ir liela politiska sadrumstolatība, un vēlēšanu barjera ir tikai 2%, bet Izraela kļuvusi par bagātu, ietekmīgu un demokratisku valsti.
    Daudzās Eiropas valstīs ir ne mazāk partiju, kā Latvijā.
    Apvienošanai jānotiek dabīgā ceļā.
    Ar likumu atļauj zināmu skaitu partiju tikai autoritarās valstīs, un tas noved pie politiskas konkurences trūkuma un stagnācijas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > kdaljajev 30.12.2010. 14.59

    Tagad krieviem viena partija,latviešiem 10.Nākošajās vēlēšanās rezultāts paredzams.Vajadzētu beidzot saprast,ka tā kūdišana notiek apzināti.Visi tie kompromati,poikāni,sluči tikai pielej eļļu ugunij.Beigās nebūs par ko cīnīties,paši būsim visu sagrāvuši.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

guncho 30.12.2010. 13.20

Manuprāt, viena no “Vienotības” problēmām ir sabiedriskās attiecības. Labs PR speciālists šādus publiskus izteikumus nepieļautu, lai gan – ja ir slikta vadība, kura stūrgalvīgi neieklausās PR speciālistu padomos, labas sabiedriskās attiecības nav iespējamas.
Par apvienošanos vienā partijā – ja pareizi atceros, tad salīdzinoši nesen Sandra Kalniete (PS) LTV1 rīta raidījumā bija pozitīvi noskaņota pret vienas partijas izveidi uz JL, PS un SCP bāzes jau tuvākajā laikā (atšķirībā no partijas biedra Kristovska) un kā partijas līderi minēja Dombrovski, nevis, piemēram, Āboltiņu vai jau pieminēto Kristovski, kura ambīcijas, man liekas, pēdējā laikā ir lielākas par zināšanām.
20 gados esam piedzīvojuši pietiekami daudz partiju parādīšanos un pazušanu, zaudējot vēlētāju uzticību. Manā skatījumā – turpmākajos gados Latvijas politikā jādominē dažām partijām ar skaidri definētu pozīciju vēlētāju priekšā. Sadrumstalotība un savstarpējie kariņi ne pie kā laba nav noveduši un nenovedīs.

+23
-1
Atbildēt

1

    ronalds_vuskans > guncho 02.01.2011. 14.19

    Kalniete pasvieda Dombrovski, rēķinoties, ka Dombrovskim premjera amatā rūpju un darbu bez gala, un nav manīts, ka viņš “ķerts” uz līderismu. Štokijs gudrs, tā goda nealkst.Kad Āboltiņu ar Kri8stovski būs viens otru “piebeiguši”, nāks Kalnietes stunda…Jā, vēl jau Ēlerte… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 30.12.2010. 13.15

Šitas būs labākais politiskais un publiskais cirks nākamgad visa gada garumā. Pie tam bez maksas. Gatavojam popkornu un kolu un ieņemam vietas zālē! Pašmāju ziepene daudzās sērijās. Galvenajās lomās Kristovskis, Štokenbergs un Āboltiņa. Tik nez kurš “sliktais”, kurš “labais” tēls?

+5
-7
Atbildēt

0

shefere 30.12.2010. 13.13

Ja Ģirtvaldim piesolītu būt par jaunās partijas vadoni, tad apvienotos fiksi un bez liekām runām, bet tā kā Solvitai pašai gribētos vadīt pasākumu, tad nu ziniet,ideoloģiskas nesaskaņas tomēr.

+14
-4
Atbildēt

1

    Valdemārs Valdemārs > shefere 30.12.2010. 14.16

    Zālamāna lēmumus būtu sekot britu piemēram, kur partiju līderi vienlaikus ir arī premjera amata kandidāti. Tāds izkārtojums palīdzētu nošķirt ar nesamērīgām ambīcijām apveltītus intrigantus no darbaspējīgiem līderiem, pēdējos biežāk izvirzot partijas priekšplānā.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

zigis 30.12.2010. 13.13

Ja atmet ideoloģiskus strīdus un atsevišķu cilvēku godkāri, nav saprotams, kā var apvienot veselīgo Ošleja skepticismu pret eirozonu ar Dombrovska un Vilka bezdomu klanīšanos zviedru banku priekšā? Kā var apvienot nacionālo pašapziņu, kas nenoliedzami piemīt daļai PS biedru, ar neoliberālo internacionālismu un klanīšanos visa ārzemnieciskā priekšā?

+5
-30
Atbildēt

10

    Silvija Adijāne > zigis 30.12.2010. 13.21

    Piekrītot, ka šīs lietas ir grūti apvienojamas, tomēr neredzu kā konsekventa prorietumnieciska nostāja būtu nosodāma. Īpaši jau Latvijas ģeogrāfiskajā (ģeopolitiskajā)situācijā. Jeb kā: būtu labāk, ja valsts de facto defolta situācijā varēja labāk aizņemtries no kādas krievu vai arābu bankas un izpildīt tās prasības?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > zigis 30.12.2010. 13.32

    Es īsti nesaprotu, ko nozīmē bezdomu klanīšanās zviedru banku priekšā un klanīšanās visa ārzemnieciskā priekšā?
    Atteikties aizņemties naudu no zviedru bankām, nepirksim importa preces, sāksim, kā Ziemeļkoreja, piekopt “čučhe”, ja pareizi atceros, ideoloģiju – noslēgsim robežas un dzīvosim tikai no pašu saražotā un izaudzētā?
    Staigāsim pastalās un ēdīsim rāceņus?
    šitas ir Lemberga ģeniālais plāns?
    Un sāksim cīņu ar “kosmopolītiem” un tiem, kas “klanās pūstošajiem Rietumiem”?
    Tas viss jau bija kādā valstī – PSRS, kur tagad ir šī valsts?

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > zigis 30.12.2010. 13.33

    >>> ar neoliberālo internacionālismu un klanīšanos visa ārzemnieciskā priekšā
    =====
    Tādā veidā runāja komunistu partijas orgāni īsi pēc 2.pasaules kara – galvenās problēmas toreiz bija “безродный космополитизм” un “низкопоклонство перед Западом” (bezsakņu kosmopolītisms un klanīšanās rietumu priekšā).

    Tikpat labi pretējas nostādnes ekonomikā ir arī ASV demokrātu partijā – ir ekonomistu Paul Krugman atbalstošie (Keinsa sekotāji) un ir arī pārstāvju palātas kongresmenis Dan Boren (Oklahoma) un daudzi viņa kolēģi, kuri ir par fiskālo konsolidāciju, pret Obamas veselības finansēšanas reformu. Arī imigrācijas kontroles jautājumos viedokļi šajā partijā mēdz būt pretēji; arī šaujamieroču nēsāšanas jautājumos, viedokļos par to, vai Ņujorkā bijušo Dvīņu torņu tuvumā jābūvē mošeja, utml. Kādas problēmas? Visi draudzīgi piedalās vienā partijā, apmeklē tās pašas sanāksmes un diskutē.

    Līdzīgi ASV divpartiju sistēmai, Latvijas politikā ir palikušas tikai trīs reālas alternatīvas – Vienotība, VL-TB/LNNK un ZZS. Skaidrs, ka ikvienai no šīm apvienībām jāietver sevī diezgan plašs uzskatu spektrs.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > zigis 30.12.2010. 14.55

    to akirstei
    Par to klanīšanos jau nu gan tu varēji paklusēt. Kurš cits, ja ne tavs maizes tēvs, ņedobitais kolaborants Lembergs, ir starptautiskās krievžīdu čekistu mafijas instruments, mūsu tranzīta miljardu aizceļošanai uz to off-shore kontiem?

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > zigis 30.12.2010. 15.02

    Starp citu, es jau nu kaut kā Jums neieteiktu gudri vervelēt, jo laikam jau tieši Jūsu partiju biedri (vairāku partiju)noveda valsti šajā situācijā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > zigis 30.12.2010. 15.45

    Vispār labs jautājums: varbūt Kiršteina kungs varētu padalīties atklāsmēs kā evolucionārā ceļā, aci nepamirkšķinot, var nonākt no LNNK caur TP pie pseidozemniekiem? Un pēc tam vēl smelties nekaunību, lai kritizētu Rietumus. Varbūt ko jaunu iemācīšos.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 30.12.2010. 21.43

    Dīvaini, ka daži domas giganti nav pamanījuši, ka raksts jau nav par zaļajiem vai zemniekiem, bet par Vienotības nevienotību. Kad būs par ZZS, tad arī varēsim par to diskutēt.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > zigis 30.12.2010. 22.04

    Labs deguns,jūt naudas smaržu.Mums tādu hamelionu daudz.Ja būs izdevīgi,pametīs arī ZZS.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 30.12.2010. 22.13

    Kam ir skleroze, varu atgādināt, ka LNNK pirms beidza pastāvēt, Saeimā atradās vienā frakcijā nevis ar TB, bet gan ar Zaļo partiju. Tur kopā strādāja gan Eniņš, gan Cilinskis, gan Emsis, gan Dobelis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > zigis 31.12.2010. 15.25

    to akirstei
    Lai kaut ko varētu vērtēt, nepieciešams to salīdzināt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

martins_spravniks 30.12.2010. 13.08

Daudzi no Vienotības vēl joprojām uzskata sevi par pietiekami spilgtām un atraktīvām personībām, kuras spējušas sasniegt tik labus vēlēšanu rezultātus. Ja šis skurbums reiz izgaisīs un nāks skaudrā atskārsme par sevi kā vagonu, ko saeimā ievilkusi lokomotīve Dombrovskis, ir cerības sagaidīt ko labu arī valstij. Ja ne, žel mūsu visu.

+42
0
Atbildēt

0

LAURIS 30.12.2010. 13.01

Kristovskis pamazām izkonkurē Šleseru par lielākā latvijas polit-āksta titulu

+19
-11
Atbildēt

1

    inese_adamovicha > LAURIS 30.12.2010. 14.53

    Vai tiešām Vienotībai nav skaidrs,kas par putnu ir Kristovskis?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

Dina Repša 30.12.2010. 12.56

Nez vai Vienotības darboņi ir kaut reizi paklausījušies Vitu Matīsu un padomājuši par viņas vārdiem: Darbs valsts labā ir misija… un kaut nojautuši viņas domu.
Kā partija ar šādiem biedriem varēja izvēlēties nosaukumu Vienotība? Un kur šeit ir valsts intereses? [Es nerunāšu par Kļūdu Kļūdu ĢVK…]

+13
-4
Atbildēt

0

buchamona 30.12.2010. 12.56

…Cilvēki vēlas redzēt nevis tās trīs partijas, kuras veido apvienību, bet viņi vēlas redzēt “Vienotību”… +++ patiik Aboltinjai runaat lozungos un tautas vaardaa :)
Shii briizha apvieniibai “Vienotiiba” ir tikai viens uzdevums – notureet Dombrovska valdiibu, ljaut tai sraadaat. Viss,punkts. Par to es arii kaa Vienotiibas veeletaajs balsoju shajaas veeleeshanaas. Kaadaa statusaa ir Vienotiiba – partija, vai apvieniiba – man tas ir pilniigi vienaldziigi liidz briidim, kad kaut kaadu politisku speelju rezultaataa Vienotiiba sashkelsies un zaudees varu, un kritiis Dombrovska MK.
Bet, ja veel par politisku partiju – es nespeeju iedomaaties PS un SCP kaa vienu partiju. Ja tas ir iespeejams, tad jajautaa, kas ir politiska partija? :)

+29
-4
Atbildēt

1

    mary75 > buchamona 30.12.2010. 14.02

    Maz ticams variants, ka Dombrovska valdība kritīs V škelšanās dēļ.
    Daudz ticamāks iemesls ir Lembis ar savu ZZS.
    Un, ja nekritīs, būs spiesta pildīt visus Lemberga untumus, un nekādas lielas pārmaiņas un reformas nenotiks.
    Nu bet citu variantu nav, arī skaidrs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

mary75 30.12.2010. 12.55

Ideoloģiskās atšķirības ir tikai dūmu aizsegs, noteicošas ir personāliju pretrunas un cīņa par līderismu.
Pie mūsu politiskās kultūras tāda lieta kā kompromisu meklēšana un apvienošanos nevis pret kaut ko, bet, par kaut ko ir apgrūtināta.
Vēl arvien pārspīlētās personiskās ambīcijas spēlē galveno lomu, valsts interses – otrajā vietā, ar atbildības sajūtu un valstisku domāšanu tā ir, kā ir.
Lai tur kā, visus no V vieno dažas svarīgas lietas – vēlme veidot demokratisku, liberālu un atklātu sabiedrību, tiesiskuma prioritāte, vēlme apkarot korupciju, vēlme veidot nacionālu ( nevis nacionalistisku) valsti.
Kāpēc uz šīs platformas arī nevarētu apvienoties?

+12
-1
Atbildēt

1

    Maija > mary75 30.12.2010. 14.30

    nu domāju ka visus gan tādas domas nevieno! viena daļa ir šajā apvienībā, jo tā var tikt pie amatiem un piepildīt savas merkantīlās un godkāres ambīcijas. nav pat jāsauc vārdā neviens personīgi – daža laba narcismu nespēj noslēpt nekas!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Sanita Vasiïjeva 30.12.2010. 12.51

tas bija absolūti paredzams. Abi vadoņi (JL un PS) pat neuzskata par vajadzīgu slēpt savu īsto motivāciju – godkāri un tukšas pēc satura bet milzīgas ambīcijas. Parasti tādiem cilvēkiem arī ir divas vietas kur atrasties: politikā vai klīnikā – napoleonu palātā. Latvijai nepavecās – viņi politikā.

+8
-7
Atbildēt

0

Una Grinberga 30.12.2010. 12.49

Kāda starpība apvienība vai partija? Vēlētājiem tas neko nemaina. Varbūt atsevišķi pat tas ir labāk – saglabājas dadzpusība partijas iekšienē un līdz ar to arī idejas ir vairāk un risinājumi līdz ar to.

+8
-1
Atbildēt

0

sandris 30.12.2010. 12.43

Laikam tagad visi varam būt gaišreģi un precīzi pareģot, kas notiks tālāk:) Tikai kas maksās par pareģojumu?

+2
-5
Atbildēt

0

astra_ozo 30.12.2010. 12.42

Štokija partija ir parodija par sociķiem. Viņiem vienalga kā saucas partija un ko tā propagandē pirms vēlēšanām. Tādiem tipiem galvenais tikt pie varasun jau nākamajā dienā aizmirst par saviem solījumiem vēlētājiem.

+6
-7
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > astra_ozo 30.12.2010. 12.52

    Protams, ka tā bija parodija. Zēni mēģināja ieņemt uz inflācijas fona Latvijā iztrūkstošo socdemu nišu, bet paši nenoticēja. Un tad atnāca krīze, kur ikviens uzmetās par “darbaļaužu aizstāvi” un viss plāns izgāzās.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 30.12.2010. 12.35

Kāds tur brīnums? Tas, kas apvienoja Vienotības politiķus, bija vēlme nokļūt pie varas. Varbūt zināma kopīga ticība parlamentārismam. Visādi citādi tiešām nesaprotu, kas varētu apvienot Štokija sociķus ar JL “brīvtirdzniekiem” un PS auseklīšiem.

+5
-6
Atbildēt

3

    mary75 > Silvija Adijāne 30.12.2010. 14.05

    Ja Kristovskis iedomājies, ka viņam obligāti jābūt līderim, un to, ka savu viņš panākt prot, viņš jau pierādīja, teoretiski iespējams variants ir PS un VL apvienošanās ar Kriestovski priekšgalā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > Silvija Adijāne 30.12.2010. 14.25

    nu nez vai tie jaunie čaļi no VL ir tik stulbi, lai gultos ar Kristovski vienā gultā! :) Padejot vēl varētu, bet laulāties – tas būtu neprāts! Cilinskis politikā ir iespējams pat ilgāk par Kristovski un partijas ir mainījis tikai savu nemainīgo principu un nevis amatu kā Kristovskis pēc

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Silvija Adijāne 30.12.2010. 14.50

    to dzeris49
    Bet tu, dzēris, iedomājies sevi par patiesības monopoloistu.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 12.35

Pirmssvētku noskaņā aiztaupīšu rupjus vārdus, kas man būtu uz mēles. Šogad pirms pašvaldību vēlēšanām pavadīju divas nedēļas Ukrainā, padziļināti pētot situāciju starptautiskas organizācijas misijas sastāvā. Un ziniet, ko es teikšu, cienījamie līdzpriekšsēdētāji: aizbrauciet un parunājiet ar Timošenko partijas BYT biedriem par to, kas ar viņiem un partiju notika pēc tam, kad demokrātiskie spēki sašķēlās. Ja tas vēl netop jums par biedinājumu, tad varbūt ir laiks nodarboties ar kaut ko citu, nevis pārbaudīt Latvijas vēlētāju pacietību jau kuro reizi.

+81
-4
Atbildēt

12

    Silvija Adijāne > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 12.41

    Neesmu pārliecināts, ka uzskatu Timošenko par kādu godīguma un demokrātijas etalonu. Daudz vairāk Latvijā gribētos redzēt partiju ar konsekventu ideoloģiju, nevis kārtējās labo zēnu un meiteņu apvienības, kas klūp viena otrai matos 5.minūtes pēc uzvaras vēlēšanās.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Es arī ne, jo tituls “gāzes princese” jau neradās tukšā vietā. Par demokrātiskajiem spēkiem viņus ar Juščenko nodēvēja pēc 2004, un tā iegājās kā parocīgs apzīmējums blokam, kas bija pretī pro-krieviskajam un pro-autoritārajam galam. Kad es pieminu BYT, es runāju par situāciju, kurā Timošenko un Juščenko sašķēlās, ar nepārtrauktiem strīdiem noveda savu elektorātu apātijā un neticībā izvirzītajiem mērķiem, sāka dušīt presi,
    mainīt izpratni par vēsturiskiem procesiem, piemēram, golodomoru. Viens no viņiem politiski ir līķis, otrs ir apsūdzētais, partiju dušī gan valdošie (dubultnieku skandāli Kijevas apgabalā, Ļvovā un citur, kad BYT vēlēšanu listē līdz vēlēšanu dienai bija cilvēki, kas rezultātā sen bija iestājušies Reģionu partijā), gan tā mirst pati, bet tikmēr Janukovičs būvē arvien spēcīgāku varas vertikāli, kas vairs nestūrē ne uz Rietumiem, ne arī alkst saplūst ar Krieviju, bet arvien vairāk skatās uz savu nabu, virzīdamās pašizolācijā un nacionālismā. Ukraina ir lieliska, interesanta, sarežģīta valsts, izņēmums tā gala postpadomju telpā vairākās jomās (pozitīvi) un tagad to zaudē. Un kāpēc? Tikai tāpēc, ka divi (un viņu politfinansiālie atbalstītāji) gribēja pamērīties. Spoža perspektīva?

    Es jums pilnīgi piekrītu par partiju ar ideoloģiju, kas to turklāt arī konsekventi realizē, nevis reizi 4 gados ieraksta programmā, jo “CVK prasa”.

    +30
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 13.00

    Par apātiju diezgan precīzi. Jo, godīgi sakot, ja tagad būtu jābalso, tad nezinātu. Vai nu “ar kājām”, vai par VL. Kas abos gadījumos būtu pret maniem uzskatiem. Katrā ziņā tās šausmas, ko tikai pāris mēnešos izdarīja Vienotība, principā šo apātiju rada.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 13.01

    Manuprāt… Ir būtiska kļūda Latvijas deputātus un valdības darboņus saukt par politiķiem. Ar politiku viņiem ir maz sakara. Saeimā ir ap 10 cilvēku, kam ir nopietns, izstrādāts [protams, apspriežams] plāns kādā nozarē. Tas arī viss. Kādi politiķi no tiem, kas “paļaujas”, “uzticas” utt.
    Man šķiet, ka politikas vietā Latvijā eksistē lieliska iespēja 4 gadus par svešu naudu neko nedarīt un gūt kaut kripatu publicitātes…

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 13.03

    Timošenko galīgi nav godīguma etalons, arī Juščenko nē, bet, salīdzinot ar Janukovica zēniem viņi ir demokrātijas un libreralisma etaloni.
    Viņi atļāva Janukovicam nākt pie varas, nodrošinot godīgas vēlēšanas, un ko viņš dara tagad – likvidē visas dem. brīvības un izrēķinās ar opozicionāriem pēc Putina parauga.
    Vairs nav cerību, ka Ukrainā vispār var būt godīgas vēlēšanas, un ka šie te putinoīdi vispār atdos varu.
    Un proincipā viss notika tāpēc, ka Timosenko un Juščenko apkaroja cits citu, nevis darīja ko vajadzīgu valstij.

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 13.13

    Jušcenko ne par mata tiesu nav labāks par Janukoviču. Vismaz nav izvarojis, par ko arī paldies. Visādi citādi abiem patīk braukt labās mašīnās, valkāt Armani un ierasties uz ASV oficiālajām pieņemšanām.Tikai viens tiek uztverts kā demokrātijas simbols, bet otrs nē.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 13.26

    Principā jā, beigās izrādījās, ka tā, Juščenko jau palīdzēja Janukovicam nākt pie varas, jo pirms vēlēšanām nomainīja vairākus gubernatorus un milicijas priekšniekus reģionos, lai Janukovicam nodrošinātu uzvaru, jo tur bija Timošenko cilvēki.
    Tagd arī abi bieži redzami kopā, un viņu neviens nevajā. atšķirībā no Timošenko cilvēkiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 14.48

    to Ghost Dog
    Kritērijs ir atsūkāšana Putinam, tāpēc nejauc.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 14.57

    Sorry, piemirsu par Putinu, bet Tev taisnība!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 16.51

    Atļaušos klusu bilst, ka “visa progresīvā” pasaules žurnālistika, ieskaitot Latvijas “sargsuņus”, gan Timošenko, gan Juščenko dēvēja par vienīgo un reālo “austrumu” puses glābējiem.

    pašiem “sargsuņiem” tagad vēmiens no tā nenāk? Jebšu “demokrātijas” pasūtījums to ļauj “norīt”?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 17.55

    Katrs var kļudīties, arī žurnalistiem ir tendence vēlamo uzdod par esošo.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > Anda Burve-Rozīte 30.12.2010. 21.07

    he, hē, te nu , vecīt, gan atļaušos maigi un indīgi pasmīnēt.

    Nezināja? Džeri, Tu, ko, takš neesi “ar pirkstu taisīts”.

    Gan zināja lieliski, paši brauca “mācīt” demokrātiju, vai ne? Kā tad tur bija, Delna? Braucāt takš.

    Un tagad, vah, vah!

    Kādas šausmas! I TUR, I TE šmuce.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Maris 30.12.2010. 12.34

Ja man vajadzētu iestāties vienā partijā ar Kristovski,tad es labāk emigrētu
uz Sibīriju vai Āfriku.

+16
-11
Atbildēt

1

    Edgars Sējējs > Maris 30.12.2010. 13.27

    es gandrīz to pašu varu teikt par Āboltiņu,kaut arī emigrēt nekur netaisos.
    Kristovskis,protams,ir pārpratums,bet Āboltiņa ir arī nelaime,jo, atšķirībā no Valdīša-Ģirtiņa, ir mērķtiecīga savā pašiedvestajā iznīcināšanas misijā.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam