Kristovskis paliek amatā

92

Komentāri (92)

Ilko 10.11.2010. 00.56

Slucis ir varonis un liels patriots un 100% pareizs un korekts savos viedokļos ne kā bezaknu lupatas Pilsoniskā Savienība! Par viņa nostāju nav nevienam jābrīnās jo jau okupācijas gados viņš cīnijies par Latvijuy un brīvības gados varējām bieži viņa vēstules lasīt Diena, Neatkarīgā Rīta avīzē un Latvijas avīzē kur viņš iebilda par okupantu etnocīdu pret Latviju, Latvijas tautu, kultūru un valodu. Pret visiem internacionāliem likumiem PSRS mēģināja Latvijā latviešus atvietot ar krieviem ar brutālu nošaušanu vai izsūtīšanu. Tā mums radies neproporcionālā krievu daļa Latvijā. Pret to Slucis cīnijies. Cepure nost atklātam, patiesam patriotam!! Nevaram ne piedot ne aizmirst!!

Jānis Bībelnieks

+6
-2
Atbildēt

0

Pēteris Justovičs 10.11.2010. 00.12

Faktiski, ja tā paskatās, Klāvam ir taisnība. Un Mūrniece varētu būt pelnījusi daudz lielāku un aktuālāku “Fuj” nekā Kristovskis.
http://www.satori.lv/blogs/2420/Klavs_Sedlenieks

0
-3
Atbildēt

2

    andris902 > Pēteris Justovičs 10.11.2010. 00.24

    …zvvanda…nu,nav taisnība!…pīli palaida lapsa…un Mūrniece tikai apstiprināja, ka DP noskaidro lietas apstākļus…nevajag putroties…un pīles laist tālāk…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pēteris Justovičs 10.11.2010. 09.06

    zanE. Tā jau laikam ir: Lapsa gribēja vienlaicīgi nomedīt 2 zaķus – Kristovski un Mūrnieci, bet kā tādos gadījumos notiek, palika bešā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lemurs/ C..... p.... 09.11.2010. 23.45

Kristovskim vajadzēja demisionēt

Vienotība pierādīja, ka tai nerūp Latvijas tēls ārzemēs

citās valstīs tas nebūtu iedomājams, ka ārlietu ministra posteni ieņem cilvēks ar aptraipītu reputāciju, turklāt šis cilvēks nejūt kaunu pats atkāpties

+1
-9
Atbildēt

0

maija_br 09.11.2010. 21.05

Mateja evaņģēlijs
1 Netiesājiet, lai jūs netopat tiesāti.
2 Jo, ar kādu tiesu jūs tiesājat, ar tādu jūs tapsit tiesāti; un, ar kādu mēru jūs mērojat, ar tādu jums taps atmērots.
3 Bet ko tu redzi skabargu sava brāļa acī, bet baļķi savā acī neieraugi?
4 Jeb kā tu vari sacīt uz savu brāli: laid, es izvilkšu skabargu no tavas acs, – un redzi, baļķis tavā paša acī?
5 Liekuli, izvelc papriekš baļķi no savas acs un tad lūko izvilkt skabargu no sava brāļa acs.
6 Nedodiet svētumu suņiem un nemetiet savas pērles cūkām priekšā, ka tās ar savām kājām viņas nesamin un atgriezdamās jūs pašus nesaplosa.

+2
-1
Atbildēt

0

maris 09.11.2010. 20.08

Pēc totalitārisma (tirānijas) parasti sekojošais ( to zināja jau senie grieķi) oligarhu laiks Latvijā oficiāli beidzies ar šo balsojumu.

+2
-1
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 09.11.2010. 18.11

Sanāca tā, ka klausījos R3 un pēkšņi pieslēdzās Saeimas nams “ārkārtas situācijā”…klausos, klausos un nevaru saprast – kam tur piemetusies verbālā caureja un par ko vispār tur spriež(?)…beigās jau atpazinu ‘akadēmiķi’…ar interesi noklausījos visas debates. kopš Atmodas šī bija pirmā reize…godīgi sakot, man vēl kaut kāda drupača cieņas bija palikusi pret TP, bet pēc šādas vecbiedru pļū… (atvainojos),nerunājot nemaz par Kabanovu & Co, esmu pārliecināts, ka pēc četriem gadiem PLL nepārvarēs 5%…’taukmūlīši’ šoreiz pārkāpa sarkano līniju… to neaizmirsīs. tas ir tas, par ko Kabanovs runā – katram latvietim tas iesēdies dziļi sirdī…
/ tā pat kā katram krievam/

+14
0
Atbildēt

3

    lebronj2356 > Pauls Puķītis 09.11.2010. 23.32

    To, ka TēPistu nodevējiem ir krahs parādīja jau šīs vēlēšanas un šis process visiem maskavas pakalpiņiem uz skuju taku ir neatgriezenisks, jo lai cik skaļi blētu visādi internacisti paslēpušies zem ”demokrātijas un kosmopolītisma, reizēm pašizdomātu cilvēktiesību” maskas, šīs vēlēšanas skaidri parādijā, ka latvieši ļoti labi atcerās tos, kas cūkojas par tautas svētumiem. To nevajadzētu aizmirst arī visādiem štokijiem un vēl dažiem no V rindām !

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 10.11.2010. 09.14

    markoni. …godīgi sakot, man vēl kaut kāda drupača cieņas bija palikusi pret TP…
    ___________________
    Godīgi sakot, Tu man sagādāji vilšanos.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 10.11.2010. 10.31

    Ino,
    Par ko tad?
    Atkal sāc savus “komjaunieša” niķus stiķus? :)

    Es jau Tevi saprotu, bet pie mumsiem laukos aina ir maķenīt citāda…brauc biežāk brīvdienās uz fazendu- tuvāk Dabai…:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

guna 09.11.2010. 17.53

Informācija sevišķi Lapsam un pietiek.com.
“В Риге и Даугавпилсе на этой неделе пройдут очередные встречи с желающими переселиться в Россию. В Риге желающих вернуться на историческую родину ждут 11 ноября в Международном центре торговли (Элизабетес, 2) в 17.00. В Даугавпилсе аналогичное мероприятие состоится 12 ноября в Русском доме в 14.00. Среди регионов, которые включились в программу по переселению соотечественников, и Воронежская область. Там побывал наш корреспондент.
ЧАС
9 ноября 2010 г., 08:16”
Slucis neminēja par krievu deportācijām, pietiek.com izpratnē, bet pieminēja par repatrāciju uz etnisko dzimteni, kā tas notiek demokrātijās. Šim teicienam nevar piekārt rusofoba birku, un apvainot visus, kas tam nepiekrīt. Kas attiecas arī Sluča izteikto domu, par latviešu krievu ārstēšanas iespējām, tad viņš, lai to gribētu, nevar, jo nepārvalda krievu valodu.

+10
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 09.11.2010. 17.38

… kaa tagad buutu ar nelielu kompensaaciju , no demisijas pieprasiitaajiem??/

+5
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 09.11.2010. 16.17

Par koalīcijas balsojuma +/- vienotību var tā kā priecāties.Kas gan nemaina būtību- kā ĢVK sev beņķi sagādājis.Un Vienotība to akceptējusi.Par Pabriku Lieģa vietā- vispār sviests.Varbūt ambiciozajiem ampelmaņiem,kas jūtas profesionāļi da jebkur,vajadzētu ieviest kādus goda prezidenta amatus.Kādus padsmit, lai taču visi var pagorīties saulītē :)

+5
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 09.11.2010. 16.05

Lembergs vēlreiz parādija savu pretlavisko un komunistiskjo domāšanu, savu aprobežotību. Lapsa ar kampēja īpašībām. Viņa leksikā un domāšanā tāpat ka čingizhana klaidoņiem nav jēdzienu un vārdu LŪDZU, PALDIES un PIEDODIET. Patiesībā mežonis ar hūti, bez sirdsapziņas un goda. Noskauda vienīgā pasaulē zināmā ventspilnieka Daiņa Kūlas godināšanu. Skauģis – ne tas, kas maizi cepj.

+8
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 09.11.2010. 15.49

Vienī zāgēs Kristovski, uotri Pabriku, citi “Ēlerti, vēl kādi vēl kādus citus….. un skat visi nuozāģēti gan. Tīra vieta.

Un pašu spēkiem. Ar minimālām ārvalstu investīcijām.

+9
-2
Atbildēt

0

snjuu 09.11.2010. 14.54

Nedaudz par citu.
“Šadurskis slavēja Kristovski, viņa devumu politikā, Latvijas vēstures popularizēšanā.”
===
KAD vienreiz sāksim “popularizēt” ko citu (lasi: pārdodamu), i.e. kaut ko, kas ir vajadzīgs arī kādam citam, nevis mums pašiem kaut kādu ielāpu likšanai uz mazvērtības kompleksa izguējumiem?

+3
-4
Atbildēt

3

    ilmisimo > snjuu 09.11.2010. 15.02

    KAD vienreiz sāksim “popularizēt” ko citu (lasi: pārdodamu), i.e….
    ——————————————-
    Dvēseli?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 15.57

    Es teicu “pārdodamu”. Kam vajag Tavu dvēseli?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 09.11.2010. 16.01

    “pārdodamu”. Kam vajag Tavu dvēseli?
    ————————————————-
    Labi. Manu ne.

    kāpēc ne Tavu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 09.11.2010. 14.40

Varam saakt ieskiceet naakosho koaliiciju. PS-16 balsis, VL! – 8, no ZZS vareetu atshkjelt 11. Tas buutu viens pamatiigs, labeejs speeks, ko likt pretii oligarhu un Maskavas ieliktniishiem. Vēl atliek atrast 16 patriotiskus valstsviirus no atlikushajiem 65.
Bet kopumaa man patika visa shii epopeja, kad Lapsa noslaaniija Vienotiibu ar to pashu riiksti ar ko Shtokenbergs slaaniija VL! :)

+3
-9
Atbildēt

2

    snjuu > Vaira Tempele 09.11.2010. 14.56

    atšķēlējs :) šo nu gan gribētu redzēt… ZZS vēlēšanas izbrauca stabili, bez īpašiem nerviem, šiem nav par ko īpaši iespringt. Kāpēc lai kāds tagad pārlektu VL laivelē?
    P.S. PS šādā gadījumā nav 16 balsu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mario1 > Vaira Tempele 09.11.2010. 15.48

    VL vairs nav 8, bet septiņi – Parādnieka atturēšanās liecina par šķelšanos Visu Latvijai nometnē. Kā savādāk to skaidrot?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

kdaljajev 09.11.2010. 14.30

Atlaišana ir laika jautājums.Varbūt paglāba Sluča upurēšana.Pirmais šāviens iznāca diezgan skaļš,sacēla lielu brēku faktiski no nekā.Tas vien liecina cik šī koalīcija ir vāja,Tagad tik jāgaida nākošais upuris kurš taisnosies.Ar lācīšiem tālu netiksim,kad vilku un lapsu bari šņakstina zobus,gatavi jebkurā mirklī iekost.Vajadzēja viņus pašus iejūgt ratos un piesegt aizmuguri.Savu ambīciju dēļ paši vainīgi ka tagad jāraud par ļaunajiem spēkiem.

+4
-10
Atbildēt

2

    ilmisimo > kdaljajev 09.11.2010. 14.35

    un lapsu bari šņakstina zobus,gatavi jebkurā mirklī iekost.Vajadzēja viņus pašus iejūgt ratos …
    ——————————————
    Ka tik lapsa neprasa kompensāciju.
    Par aicinājumu šuo iejūgt?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > kdaljajev 09.11.2010. 14.43

    Dzintrux “Ar lācīšiem tālu netiksim..”
    ————————————-
    Lācīši ar laiku paaugas un izaug par lāčiem :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 09.11.2010. 14.25

Dzintars malacis – pareizi salika akcentus, savs labums jau no shiis izraades ir, paarbaudiija koalicijas stiprumu un apvilka rinkji ap pretinieku.

+16
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 09.11.2010. 14.24

11 uzticamie ZZS Venstpils bruņininieki?

+5
-2
Atbildēt

0

Ieva 09.11.2010. 14.11

Nu nedrōikstam mēs pieminēt vārdu okupācija, tāpat kā nedrīkstam pieminēt vārdu “žīds”. Tas nekas ka tā bija , tas nekas, ka Blaumanis Skroderdienās to lieto tā, kā to lietoja toreiz – bez jekādas nievājošas nozīmes. Jo, lūk ir tautas, kam tas nav pieņeamami. Tāpēc latvieši, vairs neņemiet šādus vārdus mutē! Klausiet, ko lielais lācis, ko Latvijā sauc par minorītāti, saka!

+11
-5
Atbildēt

11

    ilmisimo > Ieva 09.11.2010. 14.25

    lielais lācis, ko Latvijā sauc par minorītāti
    —————————————————-
    La minors ursus?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > Ieva 09.11.2010. 14.49

    Kurš nedrīkst pieminēt vārdu “žīds”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 09.11.2010. 16.10

    Es ebrejus sarunvalodā reti kad saucu savādāk kā “žīds” vai “žīdiņš”; arī kulturālā sabiedrībā. Un viss ir normāli. Jāsaka gan, ka es to daru familiāri un attiecīgi ar zināmu ironisku siltumu.
    Bet ir arī dzirdēts, ka to izrunā ļoti asā intonācijā.

    Tas ir līdzīgi kā ar vācu valodu – to var izrunāt asi un rejoši, bet var arī ļoti pietuvināti franču valodai.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    litlefairy > Ieva 09.11.2010. 16.50

    Blaumanis ‘Skroderdienas’ rakstiija PIRMS holokausta, kuraa miljoniem cilveeku ieskaitot beernus sadzina gaazes kameraas vai noshaava. Latvijaa shis vaards skaneeja ar aarkaartiigu ljaunumu visu laiku no 1941, liidz 1945. gadam. Vai kaads ir palasiijis taa laika aviizes?Es esmu pilniigi paarliecinaats, ka humaanists Blaumanis nekad sho vaardu nelietotu, ja vinjsh zinaatu par holokaustu Ja kaut viens eebrejs luugs man sho vaardu nelietot, es to nelietoshu. Aiz cienjas pret cilveeku saapeem. Un, Kaspar, mana siltaa (vai patiesiibaa dzilji aukstaa) ironija radiis shajaa pasaulee tik vien vairaak saapju.

    Cita lieta ir par okupaaciju. Bet tur jau gana sarakstiits.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 09.11.2010. 17.23

    >Mārim
    Protams, būtu apdomīgs par šī vārda lietošanu ebreju vidē (kādā parasti neapgrozos). Noteikti no tā izvairītos, ja saņemtu tādu lūgumu.
    Tomēr jautājumi, vai būtu jāaizklāj svastika uz dainu sējumiem, vai “žīds” ir familiārs vai naidīgs vārds pats par sevi, vai latviski ir korektāk “melnais” vai “nēģeris”, nav viennozīmīgi.

    Šie elementi ir iesakņojušies krietni ilgākā kultūrvēstiskā kontekstā, un tos nevar tā sterili izburt laukā. Kāds ebreju pāris man reiz uz Rīgas ielas gandrīz pieprasīja nokalt stilizētu svastiku no kādas nacionālā romantisma ēkas. Es saprotu, ka tas ir no milzīgas (neaprakstāmas!) sāpes, bet nevar no viena neprāta mesties citā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 09.11.2010. 17.25

    >Mārim
    Bet mans komentārs patiesībā bija pret kaut ko citu. Ne nu mūs kāds spaida, ne kaut ko liedz. Tikai nevajag piesegt naidu ar tēlotu nevainību. Kā tas ir daudziem latviešiem, kuri ar “žīds” lietošanu slēpti priecājas, ka izdara kaut ko it kā sliktu, bet to dara it kā leģitīmi (jo vārds pats par sevi jau patiešām nav vainīgs).

    Kad to lietoju, tas ir mans piemērs, ka to var darīt arī bez naida. Tieši blaumaniskajā intonācijā. Jo argumentācija un moralizēšana sarunā ar naida apmātiem cilvēkiem nepalīdz. Mīļas attieksmes piemērs varbūt palīdz vairāk. Tā nav mana uzruna ebrejiem, bet latviešiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ieva 09.11.2010. 17.44

    Iesākumam to vēsturi pamācies no pirmavotiem, Santa k-gs. Kā tad dēvēt Staļina uzsāktās represijas, pēc otrā pasaules kara beigām, pret ebrejiem? Viņam tikai neizdevās līdz galam realizēt iesākto – tas tā, iz vēstures.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 10.11.2010. 00.46

    >Ak Dievs

    Neesmu konkrēti pētījis, bet pieļauju, ka minētajā periodā terminu “žīds” vairs nelietoja. Arī pats arguments, rodas tāds iespaids, ir vērsts ne tik daudz pret Māra teiktā būtību, bet mēģina viņu “iegāzt tehniski”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Ieva 10.11.2010. 00.50

    Vārda “žīds” negatīvā nokrāsa ir tieši saistīta ar krievu “žid” un pogromiem, kas Latvijā neizdevās. Ar holokaustu tam nav ne mazākā sakara, un tas vispār ir liels bulšits – gandrīz visi slavenie latvieši ir žīdi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ieva 10.11.2010. 15.41

    Kaspar, vārds “žīds” ir aizguvums no vācu valodas, kurā vēl joprojām saka Jude angliski izmanto Jew u.tml. nezinu, kopš kura laika tas ir kļuvis par sinonīmu holokaustam? Ar ebreju ir domāts Hebronas krastu iedzīvotājs?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Ieva 12.11.2010. 02.31

    >Ak Dievs
    Vārda izcelsme un lietojums ir ļoti dažādas lietas. :D
    Izcelsme pilnīgi nekādi nevar kalpot par ierobežojumu reālajam lietojumam. Tad jau slaveno krievu lamuvārdu “huj” vajadzētu lietot tikai, lai apzīmētu peni. :D

    To es kā cilvēks, kas profesionāli strādā ar terminoloģiju katru dienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 09.11.2010. 14.02

Pašattīrīšanās process izpalika.

+5
-6
Atbildēt

7

    ilmisimo > Tane-Dane 09.11.2010. 14.31

    Pašattīrīšanās process izpalika.
    ————————————–
    ļergu neizfiltrēja caur aktīvuo uogli?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 09.11.2010. 17.00

    Nejauc mušas ar kotletēm. Attīrīšana nav tas pats kas pašattīrīšanās. Dzerot ļergu tauta pašattīrās, jo galus atdod tās lietotāji. Savukār ļergu attīrot caur aktīvo ogli, mēs iegūstam tautas nemateriālās kultūras mantojumu – šmakovku.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 09.11.2010. 17.33

    …aha!…ir Tev saistība ar Latgali!…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 09.11.2010. 17.52

    Jā, es fanoju par Latgali un Latgaļiem:)!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 09.11.2010. 18.39

    …atpazinu!…tikai īsts fans zina, kas ir šmakovka…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Tane-Dane 09.11.2010. 20.28

    šmakovku.
    ————–
    aha.

    Sakāruojās šmakovka ar uoglēs ceptu ministru?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 09.11.2010. 23.49

    …ļaudis!…Jūs kļūstat jocīgi ar saviem +/-…vai tas, ka kādam patīk Latgale un latgaļi..jāvērtē ar mīnusiem?…nepatīk tas, kurš to teicis?…tas jau paliek smieklīgi!…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 09.11.2010. 14.01

Saglabāja savu krēslu, bet Sluci nodeva un izmeta no partijas. Vai tādu ministru var cienīt???
Piekrītu, ka E-pasta lieta bija falsifikācija, bet nodevība ir konkrēta un neapstrīdama. GLUMI!

+9
-8
Atbildēt

5

    austrisv > Elīna Barkovska 09.11.2010. 14.27

    Bet ko Tu pats būtu darījis Kristovska vietā?
    Upurējot bandinieku turpinās šaha spēle, ko sauc par valdību!
    Vai par vārdu: piekrītu, gan Kristovskim būtu jāaizit no ĀM posteņa!
    Kur vārdā piekrītu, pēkšņi var atrast rasismu!
    Stulbuma kalngals, bet ko gan citu no PLL bija gaidīt!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > Elīna Barkovska 09.11.2010. 14.39

    Bet Var jau , protams, nodevību nosaukt par bandinieka upuri….
    Neiet jau runa par tām e-vēstulēm (krekliem), bet gan par….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Elīna Barkovska 09.11.2010. 15.15

    Štrunts ar vārdiem, bet nav viņš ārlietu ministrs un tagad tur klāt vēl kliba pīle.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    vismantsk > Elīna Barkovska 09.11.2010. 17.50

    Kāda vēl nodevība?! Jau pirms gada PS Ētikas komisijai vajadzēja vērtēt tos Sluča izteikumus un izslēgt viņu no partijas!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 09.11.2010. 19.49

    BET:

    SC tā nedarītu nekad, bet mēs tik klanamies paši savā valstī. Vajadzēja izslēgt no partijas pēc sarakstes, ja bija iemesls. Nevis žurciski paniskās bailēs pazaudēt savu krēslu. Nu numainīti Kristovski, un??? ne jau valdība kristu vai koolicija.
    Tas nav ne šahs, ne politika- gļēva nodevība. Bet var jau visu aizmālēt, ja vajag:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 09.11.2010. 13.55

Lai labāk nacionālists Kristovskis, nevis kurmis Bendrāte. Labāk, lai darbojas ar atklātām kārtīm, nevis atstrādā trasta līgumus, darbojoties citu interesēs.

Un vēl ļoti interesanti- Lapsa par to, ka ir nozadzis privātu informāciju (jā Neo, tā ir zagšana!), prasa kompensāciju. Tas, ka viņš ir pārkāpis personas datu aizsardzības līkumu, viņam un lielai daļai Latvijas iedzīvotāju šķiet sīkums.. Nav taču desmitnieku no maka paņēmis!

+26
-1
Atbildēt

1

    snjuu > Ieva 09.11.2010. 14.46

    =Lapsa par to, ka ir nozadzis privātu informāciju=
    ===
    Muahahaha…
    Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Lapsa šajā gadījumā info ir dabūjis no PUBLISKĀS (partijas biedru sarakstes liste tomēr drīzāk ir publiska, uz to norāda arī izmantotais sarakstes stils) PS biedru e-pasta sarakstes dalībnieka.
    ===
    Par žurnālistu papildtiesībām diskutēt pat nav jēgas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 09.11.2010. 13.46

Nu Zalāns, protams, ir malacis… Nosaukt pietiek.com par mediju :-)

Viena prozaiķa darbu reklāmas lapa. Tāds medijs, ka tik turies…

+33
-5
Atbildēt

3

    snjuu > daina_tabuna 09.11.2010. 13.52

    Medijs ir starpnieks starp gariem un šo pasauli.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > daina_tabuna 09.11.2010. 14.28

    Medijs ir starpnieks starp gariem un šo pasauli.
    ———————————————————–
    un šamaņa ceļojumā mags ar lapsas totēmu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Elita Ļabe > daina_tabuna 09.11.2010. 17.38

    Zalaans nosauks ne tikai to vien, ja saimnieki prasiis.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 09.11.2010. 13.46

Tik tālu viss ok, tātad valdība tiek saglabāta. Un tagad būtu pat ļoti korekti Kristovskim pašam iesniegt demisiju un Vienotībai ar steigu nomainīt šo cilvēku uz sava amata cienīgu kandidātu.

+15
-15
Atbildēt

12

    Elīna Barkovska > disassociative 09.11.2010. 14.03

    Pareizi, vīrišķīgi, bet pēc Bendrātes, Mūrnieces naivi:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 09.11.2010. 14.24

    alias!
    varbūt Tu tomēr paskaidrosi, kāpēc gan Vienotības priekšsēdim būtu jāatsakās no ĀM posteņa!
    es jūtos savā valstī daudz drošāk, ja šo amatu ieņem nacionāls cilvēks nevis tādi kā Riekstiņš un Pabriks, kas, tad ja tik krievija uzsvilp, tūlīt izpilda tās lūgumus!
    Atceros to gadījumu ar to krievu spiegu, kas bija akreditēts Krievijas vēstniecībā, bet Riekstiņš nedarīja pilnīgi neko, lai šo fruktu izraidītu!
    pagaidīja, kamēr termiņš beidzas: ir nu gan valsts interešu aizstāvji!

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > disassociative 09.11.2010. 14.34

    Bet Ak tad drošāk ar nacionālu ministru, kuram Krievijai nemaz nav jāsvilpj. Ar tik nacionālu patriotu, ka pietiek ar vietējo čukstu, lai šis noliegtu da jebko un jebkuru.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 09.11.2010. 14.39

    varbūt Tu tomēr paskaidrosi, kāpēc gan Vienotības priekšsēdim būtu jāatsakās no ĀM posteņa!
    _____________
    Paskaidrošu gan. Par meliem. Jau pie pirmā Lapsas mēģinājuma bija godīgi jānopublicē visa sarakste nevis jāmelo par montāžām un provokācijām. Un nekāda skandāla nebūtu bijis.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 09.11.2010. 14.45

    …alis…Tu to izplatīto papīru redzēji?…tā bija vistīrākā teksta sakopēšana…ikviens, kurš ir saņēmis un redzējis e-pastus to pamanītu…:))
    …pavirši strādā lapsas kantoris…:))

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 09.11.2010. 15.01

    Publiski pieejamās lietas redzēju, bet ne par to ir stāsts. Stāstu nevajag nonivelēt līdz krekliem. Iet runa par augstākām kategorijām, par sirdsapziņām, uzmestu partijas biedru, meliem, augsprātību. Ja Kristovskis būtu godīgi pateicis, ka nacionāla domāšana ir goda lieta, viņš būtu iemantojis tikai cieņu. Sarkozī izmeta no valsts čigānus, kas nevēlējās godīgi dzīvot viņa valstī un iemantoju lielu francūžu cieņu pret sevi. Itālija dara to pašu un itāļi atbalsta savu valdību un savus valstsvīrus šajos pasākumos.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 09.11.2010. 16.05

    Alias
    “Ja Kristovskis būtu godīgi pateicis, ka nacionāla domāšana ir goda lieta, viņš būtu iemantojis tikai cieņu.”

    Pareizi Tu saki, ka noliekot ĀM posteni Kristovskis būtu iemntojis TIKAI cieņu!
    Ar to , kā Tu pats zini, ir par maz stabilai valdībai , bet Latvijai tagad vajag stabilu valdību un protams, arī cieņu, kuru vismaz manās acīs Ģirts Kristovskis nav zaudējis, jo neaizskrēja no ĀM amata, acīmredzot nav viņš teicis tās , viņam pierakstītās muļķības, jo rakstījis kontekstā tikai vārdu “piekrītu”,bet kam tieši šis vārds domāts, bez pierādījumiem , to nevar pierakstīt arī LL,lai gan ir liels kompromātu meistars!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Bet, ĢVK pirmais “mājasdarbs” ir palūkoties uz kopainu, piemēram šeit http://cot.ag/b7E0KE

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    krizdolelv > disassociative 10.11.2010. 08.30

    No pozitīva PR viedokļa svarīgākais ĢVK darbiņš saistīts ar ķīlniekiem
    http://www.stratfor.com/analysis/20101108_dispatch_oil_revenue_complicates_south_sudans_referendum

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Šādu krīžu risināšanai mums nav nopietni sagatavotu ministru, viņam tas neizdosies, tāpat, kā tas neizdotos aŗi Pabrikam vai vienalga kuram citam no mūsu “politiķiem”, varbūt vienīgi Z.A. Meirovicam, taču viņš vairs nav starp dzīvajiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    krizdolelv > disassociative 10.11.2010. 17.28

    Kā būtu ar Lejiņiem?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Iespējams, ļoti iespējams. Bet vienalga, mums tādas klases speciālistu ir maz un viņi pat tuvu politikai nestāv..

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.11.2010. 13.44

Šī balsojuma sausais atlikums ir – ZZS ļoti acīmredzami vairs nav vienota fronte kā agrāk. Kas ir labi – Lembergs tiek jūtami neitralizēts, bet arī slikti, jo nav 100% garantijas, ka ZZS būs vienota koalīcijas balsojumos.

Šķiet, tieši Lemberga tālākais liktenis noteiks, kas notiks ar ZZS un šo valdību. Būs aizraujoši. Un cerams, ar labām beigām.

+30
-4
Atbildēt

11

    snjuu > andrisskrastins 09.11.2010. 13.45

    Lembis, visdrīzāk, īpaši nespieda, tikai izmantoja gadījumu ieknābt Kristovskim. Cita lieta, ka ZZS jau kādu brītiņu nav tikai Aiviņš.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 09.11.2010. 13.47

    Nu nu…Lembergs pazaudēja savu vēso saprātu, kas viņam parasti piemita, gānot Kristovski, it kā viņš būtu viņa mātei uzbraucis. Šķiet, ka problēmas ir drusku dziļākas par vienkāršu hūtes vēlmi pazīmēties presē.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 09.11.2010. 13.48

    @Kristaps Freimanis
    Domā Vējonis sāk demonstrēt muskuļus?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > andrisskrastins 09.11.2010. 13.51

    Šo konflikts ir ļoti, ļoti sens. “Lemberga Balss” Kristovski ir gānījusi no laika gala, izmantojot katru iespēju.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrisskrastins 09.11.2010. 14.09

    …Dolārs…ne tikai Vējonis…arī Brigmanis…:))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrisskrastins 09.11.2010. 14.20

    Pēcik!
    Vai tad Tu nezini, ka sen jau atpakaļ uz Ventspils mēra amatu kandidēja ventspilnieks Ģ. Kristovskis!
    Kristovskim ir ietekmīgi draugi Ventspilī, kuri, kā par brīnumu, ir opozīcijā lembim! te nu ir tā lemberga lielā nepatika, kuru izmantoja opozīcijā esošais PLL un SC!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > andrisskrastins 09.11.2010. 14.43

    =Kristovskim ir ietekmīgi draugi Ventspilī=
    ===
    Opzoīcijā šie gan ir pavisam īsu laiku.
    Liekas, ka arī “draugi” būtu pamatīgi pārspīlēts termins.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > andrisskrastins 09.11.2010. 15.35

    Brigmanis un Vējonis ļoti labi apzinās, ka arī viņi ir saņēmuši “uzticības kredītu” no vēlētājiem, kā arī to, ka Vienotība tomēr ir dāsni padalījusies ar varu – dodot vairāk nekā pirms vēlēšanām bija iecerēts! Ne SC, ne PLL nebūs gatavi padalīties varā – šādā kombinācijā viņi būs pastarīši. Taisnība ir tam, kas teica, ka koalīcija ir stipra – abas puses apzinās, ka nevienai no pusēm nav nevienas labākas kombinācijas!

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > andrisskrastins 09.11.2010. 15.56

    ZZS dabūja: 1. Lembja pielūdzēju balsis un 2. piesardzīgo “stabilitātes” cienītāju (džeki nemūk no problēmām, kā LPP/TP, bet nav arī īpaši eiropeiski vai vēl kaut kādi = ir nekādi) balsis. Un runa (arī Dombrovska gadījumā) nav par “kredītu”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > andrisskrastins 09.11.2010. 17.32

    Ja ZZS pirms vēlēšanām būtu teikuši, ka viņi strādās ar SC un PLL, tad tāds PLL čiks vien sanāktu ar labi ja 8 vietām. Saprātīgā latvieša “uzticības kredīts” sadalījās starp V, VL/TB/LNNK un ZZS. Tagad būtu tikai muļķīgi teikt, ka kredītu deva V, bet ZZS nekāda kredīta nebija! Un kredītam visos gadījumos ir nozīme, jo tā ir arī attiecīgu partiju un to vadītāju nākotne. Sava veida eksistenciālisms ar stingriem nosacījumiem, ko un kā drīkst darīt, jo vēlētājs nav tik ļoti liels muļķis, kā visiem polittehnologam iepriekš likās.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > andrisskrastins 10.11.2010. 00.45

    ZZS teica, ka strādās ar “visiem”.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 09.11.2010. 13.44

tas tikai Vienotībai nāk par sliktu un tas ir labi

+3
-27
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam