Lapsa no Kristovska un PS prasa 23 000 par kaitējumu

117

Komentāri (117)

Tane-Dane 10.11.2010. 11.56

Šķiet, ka būtu vērtīgi vienreiz nolemt, vai Lapsa ir sliktais, vai labais, jo citādi kaut kā dīvaini sanāk. Ja lapsa apķēza Lembergu jaunatni, tad ir labais, bet kad ĢVK, tad sliktais.

+1
0
Atbildēt

0

edzabeen 10.11.2010. 05.14

Protams, ka Lato Lapsa ir psihiski slims cilvēks.
Paskatieties uz viņu TV raidījumos. Nav jābūt mediķim, lai
noteiktu diagnozi šim cilvēkam.

+4
0
Atbildēt

0

reksa 09.11.2010. 21.21

Par to viedokli, ka ārsts “nevarētu ārstēt krievus” (vai kā tur bija).

Tā kā pēc izcelsmes esmu krievs, tad, padzirdot šādu viedokli, sāktu domāt – kāpēc cilvēkam šāds viedoklis ir radies.

Cilvēks dzīvo trimdā. Acīmredzot viņa vecāki kādreiz bija spiesti bēgt no Latvijas, lai nenokļūtu krievu verdzībā. Krievu valsts – Krievija – ir atņēmusi viņam Dzimteni, izpostījusi dzīvi, masveidā iznīcinājusi viņa tautiešus. Kādai attieksmei viņam būtu jābūt pret krieviem? Kāda attieksme Otrā pasaules kaŗa laikā ebrejiem bija pret vāciešiem? Ne jau mīlestības jūtas.

No vienas puses, cilvēks ir ārsts, kuŗa aicinājums ir palīdzēt cilvēkiem. No otras puses, ir cilvēki, kas paši vai viņu senči (viņu valsts) ir iznīcinājuši viņa valsti un izpostījuši dzīvi veselai tautai. Droši vien divējāda sajūta ārstam – vai viņš spētu palīdzēt ienaidniekiem.

Esmu krievs, esmu spējīgs saprast šādu viedokli. Vai LL nespēj?..

+12
-1
Atbildēt

1

    esmeralda_se > reksa 10.11.2010. 00.39

    Domāju, ka spēj pat LL to saprast. Bet sensāciju kāre un vēlme būt uzmanības centrā ir daudz stiprāka par šo “saprašanu” :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

reksa 09.11.2010. 20.39

Pēc šī gājiena man liekas, ka Lato Lapsa ir psīchiski slims.
Ja agrāk biju domājis, ka viņš vienkārši neprasmīgi un neveiksmīgi mēģina cīnīties ar oligarchiem, tad tagad es tikai brīnos – kur viņš savas smadzenes ir izkūkojis…

+8
-3
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > reksa 09.11.2010. 22.18

    Pievienojos viedoklim, ka nepieciešams mediķa skaidrojums par Lapsas motivāciju.
    Lasot komentārus pārliecinājos, ka tie, kuri saņem algu par latviešu literatūras analīzi, neattaisnos uz viņiem liktās priekšniecības cerības.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ramona Zaikovsk@ (ex 09.11.2010. 19.28

/Brainstorm (Latvian) – Lapsa Lyrics/
“….
Tad ķeriet lapsu aiz astes
Ķeriet lapsu aiz astes
Ķeriet kamēr vēl var

Lapsa Kūmiņš smaida
Mēs zinām, zinām ko viņš gaida

Bet var jau būt, piemēram ka rīt
Kūmiņš pārstās muļķi dzīt
Un kļūs par svēto. Nesmīdiniet mani
Katram savas avis, un katram savi gani…”

pietiek.lapsa.mulki.dzit.lv

+9
-1
Atbildēt

0

martins_kibilds 09.11.2010. 17.35

Lapsas rīcība ir, maigi izsakoties, neadekvāta. Bet laikam jau nekas cits neatliek, ka risināt visu šo jezgu tiesā, lai tad noskaidro, kurš tad ir tas, kurš karina makaronus.

+4
-2
Atbildēt

0

photocom 09.11.2010. 17.09

Jā lapsa – pats kampējs !

+6
-1
Atbildēt

0

oskmak 09.11.2010. 16.31

Kad “pietiek” būtu attiecināms uz pašu, tad kaut kā nevis pietiek, bet tik vēl un vēl.

+5
0
Atbildēt

0

ivetao2007 09.11.2010. 16.21

Dolar , paldies, labāk 2 dolaru banknote, kur ASV tēvi paraksta Satversmi. Tā ir uz divām lapiņām, jo ka zagt ir noziegums, tas taču ir pāsaprotami un nav jāraksta Satversmē. Man, rakstot presē un pa tiešo Prezidentam kā arī liecinieku klatbūtnē iesniedot papīrus Ordeņu kapitula kamcleram, izdevās panākt, ka tagad ar militāro Viestura ordeni var apbalvot pēc varoņa nāves. Tā iznāca ka kritušie varoņi bija aizmirsti. “Tas, ka ši paragrfa nebija ordeņu satutos, izrādās bijis LC politiķu “nopelns”.

+5
-1
Atbildēt

0

dro 09.11.2010. 15.06

Pēdējais. Nespējot rast argumentus, lai pierādītu krievu tautas diženumu, oponenti neatrada neko labāku kā nolikt savējo, lai “dižā” izskatītos labāk:)

+11
-3
Atbildēt

3

    a_oleinika > dro 09.11.2010. 15.31

    Nespēdams vairs argumentēt vispār neko, tikai dvest “mankurti”, “sadomazohisti” un “galadomors”, Ino lepni aizcirta durvis, iztēlodamies to par neapgāžamu argumentu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 09.11.2010. 15.32

    .
    Sāc raudāt, Ino! ;)))

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 09.11.2010. 15.37

    neatrada neko labāku kā nolikt savējo, lai “dižā” izskatītos labā.
    ———————————–
    Džeki procesā. Jaunas pievilcīgas identitātes meklējumi.
    Prasās ko lielu un varenu.Lāci vai ziluoni.

    Nīlzirgu varbūt…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

dro 09.11.2010. 14.58

Daltoniķiem nepierādīsi, ka pasaule ir krāsaina. Lai jums jauka diena:))

+8
-3
Atbildēt

2

    a_oleinika > dro 09.11.2010. 15.25

    Piekrītu! Šausmīgi grūti kaut ko iestāstīt cilvēkam, kas pasauli redz melnbaltu. ;)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > dro 09.11.2010. 15.42

    Ir iespēja runāt arī par mūziku.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 09.11.2010. 14.50

Nu tas Lapsa gan bezgodis: aplej Ģirtu ar samazgām par vārdu, piekrītu, bet pats gan izsktās diži apvainots un aizskarst, ja viņam parāda viņa īsto vietu!
Kompromātu meistars liekas vēl neko nav sapratis!

+9
-5
Atbildēt

1

    snjuu > austrisv 09.11.2010. 15.46

    Nez, ja Kristovskis atļautos mani publiski nosaukt par meli, es arī patiesātos. Varētu jau šauties, bet dueļi aizliegti un ej nu sazin, ko šis pa vakariem dara…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

dro 09.11.2010. 14.11

Tā pataloģiskā māžošanās līdzi tiem, kas latviešu intereses cenšas padarīt par kaut ko apkaunojamu un iznīdējamu, ir prātam netverama. :(/raivis_springis/

+9
-6
Atbildēt

0

Osis 09.11.2010. 14.09

nu pavej, kāds LL biznesa plāns… pasūtītāja nav, naudu samaksās paši upuri ;)

+6
-1
Atbildēt

0

idzelme 09.11.2010. 13.55

Vecā anekdotē pagrīdniekam Knābim mainīja iesauku uz Dirsa. Lapsa pēdējo notikumu gaismā izskatās pēc Lisa(kr.).

+8
-2
Atbildēt

0

a_oleinika 09.11.2010. 13.51

Tā arī neviena puse nav parādījusi šo vēstuļu tekstu pilnībā (pieļauju, ka nav vajadzīgas pārāk daudzas no šīs sarakstes, lai pamatotu savu pozīciju)… Bet jau paspējuši apvainot viens otru melošanā! :)

Saprotu, ka sarakste parasti nemēdz būt paredzēta publiskošanai, bet tā jau tāpat ir kļuvusi gana publiska.

P.S. Atbildot uz “es darītu vai nedarītu to un to”, atbilstoša atbilde būtu “es arī darītu vai nedarītu tāpat”, nevis “es Tev pilnībā piekrītu”. Bet tomēr gribētos redzēt pilnu kontekstu.

+2
-5
Atbildēt

2

    daina_tabuna > a_oleinika 09.11.2010. 13.57

    @Kaspars Gasūns
    Šī būtu kārtējā reize (ja aizietu līdz tiesai), kad tiktu pieaicināts lingivsts, kas to novērtētu tā, kā liek, nevis pēc būtības :-)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 09.11.2010. 14.21

    Lingvists ir lingvists, un ietekmējamība ir ietekmējamība. Lingvists [nav vienāds zīme] ietekmējamība.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ivetao2007 09.11.2010. 13.42

Lapss ir kūmiņš. Viņa nav žurnālists, bet gan aferists un kā rdzams arī izspiedējs. No Lapsas Latvijai nav bijis kāds labums. Drīzāk otrādi. Kam šis afērists kalpo? Netīrajai naudai. Tikai tā to var redzēt.

+11
-5
Atbildēt

1

    daina_tabuna > ivetao2007 09.11.2010. 13.55

    @mezavilks
    Nu tur nu es ar visām četrām atbalstu! Lapsas prozas darbi līdz šim ne reizi nav palīdzējuši tiesībsargājošām iestādēm panākt kaut ko vairāk kā vēl papildus pareklamēt tās grāmatas. Ja LL sevi uzskata par žurnālistu un turklāt vēl analītisko, tad tos materiālus vajadzētu nevis kārtējā grāmatelē nopublicēt, bet nest pa tiešo uz prokuratūru. Ja viņš to nedara, tad nav nekas cits kā kārtējo lubeņu autors.
    Šoreiz vēl turklāt izrādās, ka ne tikai lubeņu autors, bet arī gaisa maisītājs.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

Mareks Balmanis 09.11.2010. 13.40

Ino. Nē, patiešām nav pelnījis aplausus. Šaja kontekstā lamāšanu arī nav pelnījis.

+4
-3
Atbildēt

2

    dro > Mareks Balmanis 09.11.2010. 13.51

    Kristaps. “daudzcietušie latvieši”
    ______________________________
    Vai tas jau nevelk uz mankurtismu? Tas nav apgalvojums, bet jautājums:)))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > Mareks Balmanis 09.11.2010. 14.37

    Lietas ir relatīvas.
    =
    Latvieši pārlieku bieži savas identitātes pamatā liek vēsturiskos pāridarījumus un būtībā upura pasivitāti (ar to brīžam pamatojot tiesības uz “atriebību” aka “es vācietim tā darīšu” ar citu tekstu)…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

kriksis_ 09.11.2010. 13.38

Pareizi! Un minēto naudas summu vēlams pārskaitīt uz PLL oficiālo bankas kontu, jo tur, kā zināms, ziedotājumu summa samazinājusies par 100X.

+3
-4
Atbildēt

0

Mareks Balmanis 09.11.2010. 13.30

Var dažādi vērtēt L.Lapsu (man personīgi nekad nav izraisījis simpātijas), bet pēc vakardienas 2 savu biedru izmešanas, Kristovskis ir politisks līķis. PS paliks Kalniete, Ēlerte &co. Domāju, pietiek.com, negaidīja, ka kārtējais “lakatiņš” izraisīs tādu stulbuma lavīnu. Tad kāpēc lai L.L. to neizbaudītu līdz galam?

+5
-5
Atbildēt

2

    dro > Mareks Balmanis 09.11.2010. 13.33

    Ka PS izgāzās, tas nenozīmē, ka cilvēks, kas rada problēmas savai valstij /piespēlē Krievijai, kura tagad apsver iespēju pasludināt Kristovski par nevēlamu personu/, pelnījis aplausus.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    snjuu > Mareks Balmanis 09.11.2010. 14.32

    “Piespēlē Krievijai”
    ===
    Vēl tik pasaki, ka Tava ienaidnieka ienaidnieks vienmēr ir Tavs draugs…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

disassociative 09.11.2010. 13.22

Ir vai nav bijis pasūtījums, šobrīd tas lielu lomu nespēlē. Atcerēsimies, ka Gudele atkāpās par zemeņu torti. Vienotībai bija iespēja pierādīt, ka patiešām ir augstākas kvalitātes politiska apvienība kā oligarhu politekonomiskie grupējumi, bet šī iespēja ir palaista vējā.

+6
-7
Atbildēt

6

    dro > disassociative 09.11.2010. 13.30

    alias. Mēģini atdalīt mušas no kotletēm:)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 09.11.2010. 13.32

    …alias…nedzen vēju!…ja par katru aiz matiem pievilktu lapeli opozīcija prasīs demisiju…un katru reizi kādu norakstīs…tad tādas ārkārtas sēdes notiks katru nedēļu!..vajadzētu reiz saprast, ka opozīcijā sēdošie darīs visu, lai traucētu strādāt, lai bremzētu jebkādas attīstības iespējas…lai pēc tam norādītu uz valdības nespēju…PLL+SC bloks nedomā par valsti…tikai par savām merkantilajām interesēm…un tiks izmantotas visas iespējamās metodes…

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > disassociative 09.11.2010. 13.39

    =šī iespēja ir palaista vējā=
    ===
    Nē, “vējā palaista” nav. Vēsture vēl nav beigusies.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 09.11.2010. 13.43

    Man nav nekādu simpātiju pret Lato Lapsu, ne mazāko simpātiju pret SC, PLL vai ZZS, bet man nav arī nekādu simpātiju pret Kristovski un Vienotības nostāju šajā jautājumā. Ārlietu ministrs, par kuru šobrīd ir starptautisks skandāls, kas var novest pie lielām nepatikšanām valstij, mums nav vajadzīgs. Un, ja šāds skelets skapī bija, tad godīgi bija valdības veidošanas laikā jāatsakās no ministra krēsla. Patiesībā jau Kristovskim tas nav pirmais skelets. Atcerēsimies kaut vai ES pabalstu. Nu un šobrīd šis skandāls, piemēram, Krievijai ir milzu trumpis pret mums. Tā tiešām ir valstiska domāšana no Vienotības puses?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > disassociative 09.11.2010. 14.23

    >alias
    Es gan tos par skeletiem nenosauktu.
    Tomēr Kristovska virzīšana ārlietu ministra postenim nav valstiski atbildīga rīcība. Tur piekrītu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 09.11.2010. 14.24

    …alias…Kristovskim ES pabalsts bija likumīgs…nevajag jaukt!…TPJO taču atzinumu saņēma..neesi lasījis?…redz’ skandāls noskanēja skaļāk…nekā atzinums, ka viss ir likumīgi…tā mērķtiecīgi ar dubļiem tiek nolieta jebkura persona…un ej pēc tam pierādi, ka neesi kamielis…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

lailabidzane 09.11.2010. 13.20

.
Kas tad nu, puikiņi???
LL taču bija varonis, kad gānīja “nepareizos”!
Bet kā pieķērās “pareizajiem” – tā pūķis Baisulis? ;)

+8
-10
Atbildēt

32

    disassociative > lailabidzane 09.11.2010. 13.22

    +10

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 13.29

    varbūt ka tā. alias -10. Es tikai īsi brīdi uzskatīju LL par drosmīgu žurnālistu, kad viņš uzrakstīja rakstu pat Ludzas muitnieka? slepkavību ja nemaldos tas bija 2002. gadā/, bet kad viņš sāka murgot, ka Repše grib ieviest Ulmaņa režīmu, pat ezim vajadzēja saprast, kas viņš par tipu:) Varbūt nosauc konkrēti, kurš būtu fanojis par LL?:))

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 13.38

    >varbūt ka tā

    Labs! :D

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 13.41

    >Ino

    Jūs apstiprinat “varbūt ka tā” tēzi, ka Lapsas “ļaunums” ir relatīvs – kamēr viņš neknābj JL vai Vienotībai, viņš ir pat ļoti ok. :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 13.47

    kaspars Gasūns. Kristovskis nav tikai Vienotības, bet arī LV ministrs un nav pateicis arī nekā nosodāma pēc visstingrākajiem kritērijiem, ja neskaita savas personības glorificēšanas reizes.
    Bet jautājums paliek: Ar ko krievu tauta būtu izcilāka par pārējām? Vai tiešām nevarat paskaidrot savu apgalvojumu?:))

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 14.05

    .
    Ino!

    Tā nu tas ir – ĢVK ir ministrs. Bet, vai tā ir kāda indulgence? Vai tas ir kvalitātes rādītājs? Vai tāpēc viņš stāv ārpus kritikas?

    P.S.
    Var jau būt, ka tā ir nejaušība, bet varbūt arī nē. Tu, Ino, pats atzīsti, ka attieksmi pret LL mainīji ne jau analizējot viņa aprakstītos faktus, bet gan “izvērtējot” aprakstos iesaistītās personas.
    ;)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 14.05

    Par krieviem esmu Jums to jau vairākkārt pamatojis, bet Jūs nebūsiet pēc tam pie šiem rakstiem atgriezies, lai izlasītu.

    Turkāt mans apgalvojums ir, ka krievi ir pieskaitāmi pie dižajām tautām, kamēr latvieši pie mazajām un jaunajām (ar tām raksturīgajiem kompleksiem + specifiskiem mūsu kultūrvēsturē sakņotiem). Šis nav savas tautas noliegums, bet gan distancēts skatījums uz to pasaules tautu kontekstā. Mani, godīgi sakot, šokē, ka kādam tas vispār ir jāpierāda. Latviešu rakstura mazums un arī maziskums ir visai acīmredzams. :) “Verga tikums”, kā to pirmās brīvvalsts laikā nodēvēja Ludviks Adamovičs.

    Un tam nav tieša sakara ar šī raksta tēmu… :D
    Kaut arī Jūs kā pašsaprotamu mēģināt saistīt politiķa un žurnālista konfliktu un jautājumu par ziņu patiesumu ar pro/kontra Krievijas pozīciju.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 14.18

    >varbūt ka tā

    Viņš ir “latviskais” ministrs – tā ir tā indulgence! :D

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 14.19

    > Ino

    Paskatieties, piemēram, uz “Limuzīns Jāņunakts krāsā” nevis kā uz komēdiju, bet kā uz latviešu rakstura pētījumu. Tā ir latviešu dēmonu enciklopēdija! Un nekā diža tur nav; pats to pēdējā laikā noskatos ar šausmām. Arī “Mērnieku laiki” neportretē latviešus kā cēlu dziņu vai pozitīva neprāta ķīlniekus. :D

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    snjuu > lailabidzane 09.11.2010. 14.21

    =”Verga tikums”, kā to pirmās brīvvalsts laikā nodēvēja Ludviks Adamovičs.=
    ===
    Nu, šī jau drīzāk mūsdienās, ir bezjēdzīga mantra, ko ļautiņi atkārto vietā un nevietā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > lailabidzane 09.11.2010. 14.23

    P.S. Par “tautām”. Tiesības ir indivīdiem, nevis tautām.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.25

    Kaspars Gasūns! Paldies par atbildi. Dižs nozīmē cildinājumu atšķirībā no liels, angļu manuprāt great. Ar ko tad krievu tauta būtu tik diža, salīdzinot ar citām,nespējot gadu simteņos nonākt pie demokrātijas? Patreiz 52% federālās! valsts iedzīvotāji atbalsta lozungu Krieviju krieviem! 1/6 daļa sauszemes teritorijas, Mendeļējeva tabula dzīlēs, bet valstī valda trūkums, alkoholisms, narkomānija un despotisms. Kādreiz gadsimta sākumā skatījos RTV pārraidi, kurā stāstīja par to, ka federācijā ir apgabali, kur pat zīdaiņi ir alkoholiķi. Nu, Kaspar, uz priekšu! lno – rasists, ksenofobs, cilvēknīdējs:))

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 14.26

    .
    “Distancēts skatījums”. Skumji, bet “šejieniešiem” tas ir terra incognita vai mission impossible… Te visu cenšas identificēt, akceptēt, jā, arī glorificēt vadoties pēc “pareizā” kaujas krāsojuma. Iezemieši, ar savu izpratni par lietu kārtību.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > lailabidzane 09.11.2010. 14.27

    “Arī “Mērnieku laiki” neportretē latviešus kā cēlu dziņu vai pozitīva neprāta ķīlniekus. :D”
    ===
    Šōr, bet ir gan “cēlas dziņas” (kaut Veidenbaums, šis gan pārlieku agri izbeidzās, lai sabojātos) , gan “pozitīvs neprāts” (Eduards Liedskalniņš), gan dajebkas cits.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 14.28

    .
    Vai tiešām, Ino, Tu esi tik /cenzēts/, ka neatšķir tautu no valsts?

    P.S.
    Manuprāt ĢVK gan nav tā vērts, lai viņa dēļ sāktu analizēt tautas un valstis… ;)))

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.29

    Ak Kungs! Tu tiešām domā, ka krievi ir mazāk nenovīdīgi kā latvieši? Es tomēr nevaru iedomāties, ka latviešu lauku cilvēki, apmētātu ar akmeņiem izsūtītos 1941. gadā, kuru vidū bija sievietes ar zīdaiņiem uz rokas…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 14.31

    >Kristaps
    Manuprāt, nav zaudējis aktualitāti. Un tas jau neizpaužas tikai kā paklausība priekšniekam.
    Latvieši vispār parasti skata lietas no padotā, pakļautā, mocekļa pozīcijām. Tajā pašā krievu kontekstā – pilna Eiropa ar etniskajiem konfliktiem, bet par “bāreņu tautu” gan sevi neraujas dēvēt.

    Tāds pasīvs īgnums uz visu pasauli, kura nekad nav gana laicīgi un gana daudz galviņu noglāstījusi. Kā teica viens mans mācībspēks (absolūti noteikti ne antisemīts) par ebrejiem: “Kamēr viņi laizīs savas brūces, nekas viņiem nesanāks.” Un tagad pagriežam šo uz latviešiem. Kā izskatās?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.33

    Kaspars Gasūns. “Arī “Mērnieku laiki” neportretē latviešus kā cēlu dziņu vai pozitīva neprāta ķīlniekus. :D”
    _____________________________
    Jā, cik lieliski uz šī fona projecējas kolektivizācijas un golodomora idille, vai ne:))

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 14.40

    .
    Tu, Ino, esi aizmirsis, ka mums, latviešiem, pārmet Arāja komandu?
    Un kā Tu spēj šiem pārmetējiem atbildēt, ja koncentrējies uz tiem, kuri “metuši ar akmeņiem”?
    Kā Tu atbildēsi tiem, kuri saka, ka “vecais sifilītiķis” būtu izmests vēstures mēslainē, ja vien nebūtu pratis sagrozīt galvas bariņam Rīgas pašpuiku?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.45

    Es atšķirībā no tevis neesmu sadomazohists, ar dzimtcilvēka pazemību vienmēr gatavs nosodīt savu tautu un kalpot citai:) Kas tad dibina un attīsta valsti, ja ne tauta, to starp īpaši diža?:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 14.50

    .
    Būtu jauki, Ino, ja Tu vēlreiz izlasītu to, ko Kaspars par distancētu skatījumu…
    Varbūt tad skatītos uz dzīvi bez aizvainojuma.
    Un kam tie tavi dumie smaidiņi? Vai tā droša zīme, ka tekstu vairs nespēj kontrolēt?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.51

    varbūt ka tā. Uz pārmetumiem par Arāja komandu var reaģēt idioti, žīdi kaut kā nereaģē ne uz čekistiem ne tiem saviem tautiešiem, kuri dienēja Vācijas vai to sabiedroto armijās, bet piešķīra tiem Izraēlas pilsonību. Nevajag slēpties aiz demagoģiskām muļķībām, noniecinot savu tautu un zemojoties “dižās” tautas priekšā.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 14.53

    var būt ka tā. Man nav nekāda aizvainojuma uz dzīvi, drīzāk līdzjūtība pret tautiešiem, kuri savas muļķības vai dzimtcilvēka instinkta dēļ kļūst par mankurtiem:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 14.54

    Bija arī krievi, kas palīdzēja izsūtītajiem. Tas nav piemērs, kas ilustrētu tautas raksturu, bet drīzāk individuālo kultūru.
    Turklāt jāņem vērā, ka krievi (nepamatoti un propagandiski indoktrinēti) uzskatīja visus, kas atradās uz Rietumiem no viņu robežas, par kara izraisītājiem. Mēs taču arī attaisnojam nacistu armijas brīvprātīgos ar Baigo gadu. Kādēļ viņu tautas ciešanas nevar kalpot par vismaz daļēju attaisnojumu saprāta un cilvēcības zudumam?

    Starp citu, tieši nenovīdīgums ir īpašība, kas pēc maniem novērojumiem, latviešiem ir vēl dziļāk izteikta kā krieviem.
    Es jau nesaku, ka nav foršu latviešu. Ir! Bet mūsu tautas raksturā kopumā ir pārlieku daudz maziskuma un provinciālisma. Cēlas dziņas un atvērts skatījums ir vairāk izņēmumi.

    P.S. Un nemaz tik pastorāli sargeņģeļi tie latviešu laucinieki nav – vismaz ne masveidā. :)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 15.18

    >Ino
    Pag, pag, starp “latvieši (nogrimušo) piramīdu cēlāji un visu valodu pirmvalodas nesēji” attieksmi un kolektivizāciju un golodomoru ir vesela pasaule! Vai tā nav dažādu kategoriju jaukšana?

    Manuprāt, spēja atzīt savu mazākumu un tomēr saglabāt stāju, liecina drīzāk par spēku, nevis “mankurtismu”. Es mīlu savu tautu, iespēju robežās arī ar to lepojos (citas ta’ nav!). Tomēr pamatu grimt cūciskā paštaisnumā un pašindulgencē neredzu. Un tieši ar to, manuprāt, krietna daļa latviešu nodarbojas.

    Tātad Jūs uzskatāt, ka “pasākumi”, kuros piedalījās Arāja komanda, ir ok, jo arī citu tautu pārstāvji un citas karojošās puses praktizēja tādus pašus vai vēl briesmīgākus? Te gan man jāatkārto “varbūt ka tā” jautājums par “akmeņu metējiem” – ko tad Jūs viņiem vairs varat iebilst?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 15.24

    .
    Ārējs ienaidnieks, Ino, nedara bīvu! Tas pēc definīcijas.

    Mēğināšu Tev savu nacionālo izpratni paskaidrot ar vienkāršu piemēru.

    Stāstu visiem, ka Rīga ir skaista pilsēta. Un savus kolēğus vai draugus vedu uz skaistākajām vietām Rīgā.
    Bet esmu redzējis Prāgu un Krakovu, Minheni un Kopenhāgenu, Geteborgu un Oslo, utt. Tāpēc necenšos sev iestāstīt, ka Rīga ir visskaistākā. Pietiek ar to, ka tā ir mana Rīga. Un man nav nepieciešams apgalvot, ka Pēterburga jau nav nekas…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 16.55

    Kaspars Gasūns. Tātad Jūs uzskatāt, ka “pasākumi”, kuros piedalījās Arāja komanda, ir ok, jo arī citu tautu pārstāvji un citas karojošās puses praktizēja tādus pašus vai vēl briesmīgākus?
    ___________________
    Nu jau jāpaskaidro kā mazajam Kaspariņam:) Tas bija ļoti, ļoti, ļoti slikti, bet par to jāatbild Vācijai:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > lailabidzane 09.11.2010. 17.49

    >Ino

    Tātad jūs nostādāt latviešus par infantiļu tautu, kas nekad nepar ko neatbild? Ok, es negribu pārspīlēt kolektīvo atbildību (kaut tautai jebkurā gadījumā ir jādefinē sevi attiecībā pret šādiem noziegumiem), bet vai pašiem šo notikumu līdzdalībniekiem nav nekādas personiskās atbildības?

    Ja seko Jūsu loģikai, tad arī “akmeņu metēju” gadījumā bija vainīga Vācija. Cik jauki, ka var tā viegli atrast vainīgo par visu, kas notika Otrajā pasaules karā. Tieši to arī piekopj staļinisma mītu apjūsmotāji.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 20.30

    Kaspars Gasūns. Tātad jūs nostādāt latviešus par infantiļu tautu, kas nekad nepar ko neatbild? Ok, es negribu pārspīlēt kolektīvo atbildību
    _______________________________
    Nu kā tad galu galā ir latvieši ir infantila tauta vai tomēr iestājies par kolektīvo atbildību, koa?:)

    …vai pašiem šo notikumu līdzdalībniekiem nav nekādas personiskās atbildības?
    _________________
    Nu redz līdz kādām muļķībām var aizrunāties, atbalstot dižo tautu:))

    Nu bet šī vispār ir pērle: Ja seko Jūsu loģikai, tad arī “akmeņu metēju” gadījumā bija vainīga Vācija. Cik jauki, ka var tā viegli atrast vainīgo par visu, kas notika Otrajā pasaules karā. Tieši to arī piekopj staļinisma mītu apjūsmotāji.
    __________________________
    Kā vainīga var būt Vācija, ja šis prātam neaptveramais notiek PSRS varas iestāžu pārvaldītā teritorijā? Tātad vainīgie par 2. pasaules kara noziegumiem ir latvieši? Jā, tā tiešām ir loģika! Kornet, vai jūs esat sieviete?:))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.11.2010. 21.37

    .
    Ino! Vai atgādināt, kurā kultūrā “aug kājas” tevis piesauktajam kornetam? ;)

    Ir jau saprotams, ka Tev, regulāri te plusotam (bet,ak vai! ak vai! tas ne tuvu nav rādītājs), nav viegli pieņemt ne to, ka pats maldies trīs priedēs, ne arī to, ka joprojām ir cilvēki, un tādu nav maz, kas skatās uz kopsakarībām, nevis muļļājas sīkmanīgu interesīšu tīklos.

    Angliski tas skan “apaļāk”, bet mēģināšu latviski: Diži cilvēki spriež par idejām, viduvēji – apspriež notikumus. Sīkie cilvēciņi aprunā līdzcilvēkus.
    Kā ar idejām, Ino? Jā, ar tām pašām, kuras var saskatīt tikai distancēti. Ne pārāk izdodas? Krievi traucē? “Nepareizie” aiz sterbelēm pietur?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 09.11.2010. 22.49

    Varbūt ka tā. Vai atgādināt, kurā kultūrā “aug kājas” tevis piesauktajam kornetam? ;)
    ____________________
    Ja neatzīstu latviešu “maziskumu” salīdzinot ar krieviem /Gasuns/, tad jau rusofobs? Vai neatgādina padomisko nacionālists – internacionālists?

    …pats maldies trīs priedēs, ne arī to, ka joprojām ir cilvēki, un tādu nav maz, kas skatās uz kopsakarībām, nevis muļļājas sīkmanīgu interesīšu tīklos.
    _______________________
    Neglaimo sev – pieej tuvāk:)) Kas attiecas uz plusiņiem, tie nozīmē tikai to, ka ne visi latvieši pazaudējuši pašcieņu. Paliec sveiks savā iedomāto “ideju” pasaulē:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.11.2010. 08.20

    .
    Vai tad tieši idejas un iedomas nav tās, kas raksturo homo sapiens?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

snjuu 09.11.2010. 13.06

Patiesība, protams, ir partejiska lieta, tāpēc Lapsa un Rulle ir sliktie.

+4
-11
Atbildēt

15

    dro > snjuu 09.11.2010. 13.07

    Par kādu patiesību Tu runā? Par dzegūzes tiesībām?:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 13.08

    Bišķi konkrētāk, lūdzu. Kādas “dzegūzes tiesības”?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > snjuu 09.11.2010. 13.14

    Kristap, sliktie nē, neobjektīvi žurnālisti “ar viedokli” – gan. Ne velti žurnālos un citur ļoti uzsver kas ir editoriālis, un kas ir analītisks raksts. Lapsa centās iesmērēt editoriāli par uzpūstu ziloni kā analīzi, līdz ar to zaudējot jebkādas cieņas paliekas. Man nevajag emocionālu postulāciju kas ir kas. Man vajag faktus.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 09.11.2010. 13.15

    Var arī konkrētāk – kolonistu tiesības uz varu Latvijas valstī.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 09.11.2010. 13.23

    tāpēc Lapsa un Rulle ir sliktie
    _____________________________
    Es piemeklētu stiprāku vārdu. Izraujot teikto no konteksta pat Čekatillo var pataisīt par lielāko cilvēktiesību aizstāvi un otrādi – māti Terēzu par cilvēknīdēju.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > snjuu 09.11.2010. 13.24

    @pecisk
    Nē, nu faktam pašam par sevi nav ne vainas. PS rindās ir cilvēki, kuri pēc izteikumiem vairāk piestāvētu VL! Un ja ārlietu ministrs nāk no partijas, kuras rindās ir šādi cilvēki, tad paceļas jautājums vai ministrs valsts politiku nemēģinās veidot līdzīgā gaisotnē. Žēl, protams, ka neveidos, bet Latvijā (un ne tikai) ir cilvēki, kas uzskata, ka Latvijai tas nepiedienētos.

    Jautājums ir cits- kāpēc tieši šobrīd (ja tas ir gadu vecs notikums) un kāpēc ne kaut kas jauns par kādu opozicionāru? Nav pārliecības, ka tas tā pilnīgi nejauši sanāca…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 13.27

    Nu, neredzēju gan. Lapsa pameta sīku ziņu, ar pirkstu iebakstot “skaties šeit”. Nedomāju, ka šamējais pretendēja uz “analīzi”. Cita lieta, ka Lapsa ir labāks šahists, ko demonstrēja jau iepriekšējā Kristovska uzvilkšanā ar apgrozījuma nodokli. Vispār jau tik viegli izčakarējams ārlietu ministrs pat ir bīstams, cita lieta, ka LR visdrīzāk spēs pasargāt “diplomātiskais korpuss” kā tāds, kas spēlēties prot labāk.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 13.34

    “kolonistu tiesības uz varu Latvijas valstī”
    ===
    1) “kolonistu” tiesības laikam nav gluži apskatāmais jautājums,
    2) šādas terminoloģijas lietošana netieši norāda, ka Tu uzskati, ka LR pilsoņi būtu diferencējami – ļoti slidens pasākums, jo
    a) velk uz aparteīdu (ko “daudzcietušie latvieši” var arī norīt)
    b) velk uz “4. maija republikas” laikā pieņemto tiesību aktu (un tādējādi arī pašas “republikas”) neatzīšanu, kas rada pamatīgu jucekli (vismaz)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 09.11.2010. 13.37

    PVN un apgrozījuma nodoklis /kurš LV nav/, jau pirmajā acu uzmetienā liekas identiski. Ja noziedznieks iepriekš gatavojies tev uzbrukt kāpņu telpā, tad viņam vienmēr būs priekšrocības.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > snjuu 09.11.2010. 13.40

    Kristap, Tu taču labi zini, ka Latvijā ir biezā slāni nepilsoņi un Krievijas pilsoņi. Tāpēc pat tīri juridiski lno nav šāvis pār strīpu. Ja pieskaitam klāt ne mazāk biezo slāni ar LR pilsoņiem, kurus grūti nosaukt par lojāliem… tad paliek skumji.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > snjuu 09.11.2010. 13.41

    Nemurgo, Kristap. Tev jau pat nav pieņemams fakts, ka SC ir Putina partijas filiāle, neskatoties uz to, ka Vešņakovs nekaunas publiski strostēt Urbanoviču. Aparteidu tu atstāj Kristovskim, mani uz tādām muļķībām nepaķērsi:)) Es jau par šo jautājumu esmu pietiekoši skaidri izteicies.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 14.03

    Par PVN un apgrozījuma nodokli stāsts bija šāds: Kristovskis kaut kādā sakarā uzmetās par ekonomikas ekspertu. LL uzprasīja, kāda atšķirība pirmējam no pēdējā. K sāka kaut ko murgot mākoņos. LL atgādināja “ekonomikas ekspertam” K, ka 1) tas ir viens un tas pats un ka 2) līdz kaut kādam brīdim (laikam 1996., kad K jau darbojās LR politikā) LR bija apgrozījuma nodoklis, pēc tam to aizstāja PVN (kas tiek piemērots plašāk, AN neattiecās uz daudzām lietām, tostarp pārtiku, u. tml.).

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 14.15

    =Tev jau pat nav pieņemams fakts, ka SC ir Putina partijas filiāle=
    ===
    Protams, ka, ja tas ir fakts, man tas nav pieņemams, kāpēc lai man būtu pieņemami likumpārkāpumi. Cita lieta, ka gribētu drīzāk tiešām faktus. Le Monde raksts ir interesants, bet kārtis uz galda neviens neliek.
    ===
    “neskatoties uz to, ka Vešņakovs nekaunas publiski strostēt Urbanoviču”
    ===
    :) Par šo neko nezinu (iemet linku). Cita lieta, ka plašākā kontekstā pati labu attiecību demonstrēšana ar KF vēstniecību SC nāk par labu, jo šie var iezvejot nostaļģiski noskaņoto daļu (netaisos noliegt, ka tāda pastāv).
    ==
    “Aparteidu tu atstāj Kristovskim”
    ===
    Stāsts ir par to, ka pilsoņus vairs nevar diferencēt “kolonistos”, “imigrantos” un “dzimušos pilsoņos”, šo pilsoņu tiesības un pienākumi ir vienādi, jebkuru iedzīvotāju minimālās tiesības lielākoties reglamentē ANO cilvēktiesību deklarācija (ūbervājš dokuments) u.c. starptautiski ties. akti, ko LR ir parakstījusi/kam LR ir pievienojusies.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 09.11.2010. 14.15

    “Es jau par šo jautājumu esmu pietiekoši skaidri izteicies.”
    ==
    Nedomāju, ka Tu pārlasi visus manus tekstus un gaidi no manis to pašu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Elita Indriksone > snjuu 09.11.2010. 15.48

    Redz, Pēteri, fakti pēc LL ir tādi, ka ĢVK ir melojis un pēc tam vēl vairāk melojis. Arī tev un man melojis.

    Ja ĢVK jau sākumā būtu atzinis šādu saraksti un piekritis neveiksmīgai argumentācijai, tad nekādu problēmu. Tad tiešām Lato Lapsa ir uzpūtis ziloni no mušas un lieta beigta.

    Bet, ja melo jau par tādiem sīkumiem, tad par lielām lietām nu noteikti melos. Loģiski taču, ne?

    Un tā kā Kristovskis nav ar saviem darbiem līdz šim izdarījis neko tādu, lai viņu ļoti cienītu, tad ar šiem meliem jau es vairāk nesākšu viņu cienīt.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

dro 09.11.2010. 13.04

Ko arī vajadzēja pierādīt: PS piekāpšanās tikai palielina lapsas agresivitāti.

+10
-4
Atbildēt

4

    snjuu > dro 09.11.2010. 13.08

    Liekas, ka PS īsti nepiekāpās. ĢVK nekādus melus vai puspatiesības nav atzinis. Nav jau, protams, viegli būt gan “eiropietiem”, gan “nacionāli domājošam” latvietim.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 09.11.2010. 13.11

    Divu biedru izmešana ir sava veida piekāpšanās.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > dro 09.11.2010. 13.23

    :) Protams, karaļa dēļ jau var peškas noziedot.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 09.11.2010. 13.27

    Tas ir tikai loģiski. Tā ir bijis vienmēr un visur- atrod kādu malējo un miers. Cik no dažādām iestādēm nav cilvēki izmesti, ja iestādes vadītājam piekar bumbas… Neies taču atdot karali un zaudēt spēli.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 09.11.2010. 12.51

Izmaksāt! 1961. gada rubuļos.

+8
-1
Atbildēt

0

buchamona 09.11.2010. 12.49

Nevajadzeetu pieljaut, ka taads nelietis kaa Lapsa apgaana Liktenjdaarzu, pat, ja vinjam ienaaktu praataa ziedot shim projektam no savas kabatas, bet zhurnaalistiem vajadzeetu izvairiities uzsveert to, ka Lapsa ir vinja amata braalis. Lapsa nav zhurnaalists.

+31
-6
Atbildēt

0

Verners Losbergs 09.11.2010. 12.45

Izlasīju saraksti, no ārsta puses ir pāris neētiskais tēzes, bet Kristovska atbildē, kaut caur puķem ir nojaušams, ka tā runāt nav smuki, tā ka lāgā nevaru iebraukt, kas Lapsam sakāpis.

+10
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Verners Losbergs 09.11.2010. 12.48

    @oskars666
    Lapsam nekas nav sakāpis- dara to, par ko viņam samaksāja.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 09.11.2010. 12.42

Tas sarkanzilbaltais mikorfoniņš bildē ar uzrakstu POCCNR- riktīgi vietā. Uzreiz skaidrs, no kurienes pasūtījums nācis.

+12
-2
Atbildēt

8

    snjuu > daina_tabuna 09.11.2010. 12.55

    Tad jau Tu būsi pirmais, kas beidzot (daudzi ir nākuši) ir noteicis “Lapsas pasūtītāju”…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 09.11.2010. 13.03

    @Kristaps Freimanis
    1) valdības nestabilitātē ir ieintersēti SC (lasi- Krievija), ZZS un ašisti,
    2) lai tiktu pie tiem materiāliem ir jābūt spiegu līmeņa iemaņām, krieviem, protams tādas iemaņas ir un arī ZZS rīcībā ir sava slepenpolicija, ašisti- atkrīt,
    3) lai arī Aivars piekrīt, ka Krrrristovskim jāiet (acīmredzot spekulē, ka izdosies neaiziešanu iemainīt pret Vilnīša palikšanu), tomēr ZZS biedri neizsakās tik viennozīmīgi, tātad ZZS pa lielām šaibām to tā nemaz tik ļoti nevēlas, kas tik disciplinētā partijā kā ZZS nozīmē to, ka Aivars nav stingri pateicis, ko darīt, kas, savukārt, nozīmē to, ka tas nebija Lemberga pasūtījums un paliek tikai krievi.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > daina_tabuna 09.11.2010. 13.22

    Lūdzu, nejauc pierādījumus ar sazvērestības teorijām un aizdomām.
    1) par interesēm ir visādi, nedomāju, ka ZZS ir īpaša interese, šie visu var dabūt tāpat
    2) lai “tiktu pie materiāliem” konkrētajā gadījumā ir jābūt PS biedru e-pasta listes biedram, t.i. šādu ļautiņu varētu būt padaudz, ja skatās vispārīgi, tad, lai tiktu pie materiāliem ir jābūt tādam cilvim, kas tos ņem pretī. Protams, ka brīžam tā ir apzināta iebarošana, etc., visdrīzāk, ka to apzinās arī Lapsa, tomēr neaizmirsti, ka “pie materiāliem” tiek arī VID (anonīmais info tālrunis) un liekas nespēj visus “apstrādāt”.
    3)Aiviņam ar Kristovski ir diezgan sens naids, un man ir radies iespaids, ka šamējais ir ļoti ļaunatminīgs tipiņš.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 09.11.2010. 13.30

    Konkrētajā gadījumā- jā, pietiek ar jebkuru no PS listes. Bet dīvainā kārtā pie LL nonāk tādi materiāli, ka pat WikiLeaks varētu viņu apskaust…

    Zinu- pārspīlēju :-)
    Bet arī par WikiLeaks ir smagas aizdomas par palīdzību no kādas ASV “draudzīgas” valsts specdienestiem…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > daina_tabuna 09.11.2010. 13.59

    “arī par WikiLeaks ir smagas aizdomas par palīdzību no kādas ASV “draudzīgas” valsts specdienestiem…”
    ===
    1. “draudzīgo” valstu specdienestiem nav vajadzīgs WikiLeaks, šamējiem ir pieejama visa prese. Arī liela informācijas apjoma publicēšana šiem nav īpaši izdevīga – ļautiņi ir jākārdina un jābaro mazās devās, saglabājot intrigu, etc.
    2. Tu pārāk zemu vērtē “interneta sabiedrību” un to, ka ir ļoti daudz ļaužu, kas vēlas publiskot slepenas lietas, kas viņuprāt sabiedrībai būtu jāzina.
    3. Nupat lasīju (laikam Ino teica), ka Lapsa savu serveri novietojis blakus WikiLeaks…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 09.11.2010. 14.09

    @Kristaps Freimanis
    WikiLeaks gadījums nedaudz atšķiras.
    Kas liek būt uzmanīgam?
    1) WikiLeaks galvenais “līkotājs” ir austrālieties, bet materiāli nezkāpēc gandrīz tikai un vienīgi par ASV,
    2) par Krieviju un Ķīnu, kas rada ne mazāk interesanta materiāla, nav vispār nekas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > daina_tabuna 09.11.2010. 14.20

    Nu, vēl tur, ja uzmanīgi paskatās, Pirmā Baltijas kanāla mikrofons blakus atrodas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > daina_tabuna 09.11.2010. 15.42

    =WikiLeaks galvenais “līkotājs” ir austrālieties, bet materiāli nezkāpēc gandrīz tikai un vienīgi par ASV=
    ===
    ASV šobrīd ir Pasaules Naba. Tāda nu reiz ir situācija. Šo darbības ietekmē visus, un, kas ļoti svarīgi, šie ņem vērā sabiedrības viedokli, tāpēc pasākumam ir lielāka jēga, bez tam ir jāņem vērā, ka attieksme pret lietām ir relatīva, to nosaka lokālā morāle un izpratne par lietu dabu, ASV pilsoņi (arī R-Eiropas) var sajusties aicināti kaut ko publiskot, jo jau atkal – pat ja tiks nošauts ziņotājs, lietas var mainīties uz labo pusi. Krievijā un Ķīnā vnk tiks nošauts ziņotājs. Pēdējās valstīs pilsoņi ir diezgan iebiedēti, pat žurnālistika tur ir diezgan bīstams hobijs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

andris902 09.11.2010. 12.40

…aha!…lapsa piesaistījis Stendzenieku PR veidošanai?…pazīstams rokraksts….:))

+24
-3
Atbildēt

3

    Mareks Balmanis > andris902 09.11.2010. 14.06

    zane Neliek un neliek tas Ēriks Jums mieru :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 09.11.2010. 14.12

    …ivs…esi pamanījis?…labi!…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 09.11.2010. 14.16

    Es to lietu savādāk saprotu – kompensējot izgāšanos vēlēšanās Stendziniekam bez atlīdzības brīvprātīgi-piespiedu kārtā jāstrādā gan pie scenārijiem, gan pie iesaiņošanas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.11.2010. 12.39

Lapsa, kažociņš tev ritīgi saķepis, neatmazgāsi ar šādiem gājieniem.

+29
-5
Atbildēt

2

    varbūt ka tā > andrisskrastins 09.11.2010. 13.37

    LL sāk patīka,mi pārsteigt, sāk gāzt mēslus arī par Vienotību.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > andrisskrastins 09.11.2010. 16.43

    puisis šķiet paņemts aiz jarblēm..pirms vēlēšanām noplauka un nu spiests atgriezties jaunā “kvalitātē” – ko mums secināt pēc paziņojuma par draudiem..tikai to ka džeks ir pārbijies un atsrādā cik spēj .. tiesa ja salīdzina , piemēram , ar papīriem ko publicēja par hūti vai kampēju šie te neaizkustinātu pat Māti Terēzi..

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam