Pozīcijā esošas partijas nomelnošana jau nav nekas neparasts. Jocīgi gan izklausās informācija par tādiem apaļiem 10 ! kompromitējošiem materiāliem… Dariet labus darbus un kompromāti jums nekaitēs. Pagaidām gan vairāk var vērot tik vien kā varas spēlītes un saspēlītes, kas Vienotības tēlam skādē vairāk kā visi kompromāti.
…TanteSidra….par nogaidošu – varētu Tev piekrist…bet…pozitīva?…uz teksta analīzes trūkuma un safabricējuma pamata tiek grauts valsts tēls…sabiedrībā pieaug etniskam naidam pilna spriedze…ko tie tirliņi gaida?…kaut kā neticās, ka DP gaida Mūrnieces komandu – fas!…
Tiešām nezināju, ka DP sāk strādāt tikai pēc augstākstāvošo pavēles. Vai darba alga ir pēc padarītā vai mēneša samaksa? Diezgan nelietderīgs valsts līdzekļu izlietojums.
miljas Betija un Zane,
Kalniete runa par arejiem ienaidniekiem – _…esot sagatavoti vēl “10 “kompromitējoši materiāli”…daļa no lielāka plāna, kuru opozīcija centīsies īstenot tik ilgi, kamēr nebūs tikusi atpakaļ pie varas…_
vinja nepieljauj domu ka opozicijai hvz kada burkana pec lieliski piepalidz 2 personas Vienotibas iekshpuse, varda protams atkal nesaukshu bet viena no abam draudzenem izskatas pec lapsas ar rudu purnu.
shaja pienjemuma varbut ir atbilde uz to kapec DP sho lietu neizskatis.
man ir patiesi zhel markoni, es visu ljoti labi saprotu, liekas ka neko iekshpuse nevar darit, neko nevar aiztikt jo maja var sabrukt. tachu fakti jau ir uz sejas un ta turpinat tos ignorejot ari bus tas pats celjsh uz nekurieni.
Nav mums vieniem tāda kaite. Šovakar skatījos National Geographic filmu par Baikālu. Tu arī tās pašas Latvijas problēmas. Baikāla roņiem trūkst dabisko ienaidnieku un tad viņi kasās paši savā starpā.
Sākumam varētu no savam rindam izspert visus tos, kam normālā partijā nav vieta- Āboltiņu, Šadurski, Bendrāti, Štokenbergu, Pabriku, Čaklo, Orleānu… Patiesībā… Nešķirojot- visu SCP kopumā. Ar to vajadzētu pietikt, lai Vienotība pati sevi nediskreditētu.
Diezgan loģiski, tieši pēc vēlēšanām sāk parādīties dažādi nomelnojoši materiāli par Vienotības deputātiem..Tas, ka šī sabakstītā un izvilktā(sazin no kurienes) informācija uzpeld tieši tagad, parāda pašu polit. pretinieku “atklātības” līmeni glabājot kompromitējošus materiālus un publicējot sev izdevīgā laikā nevis uzreiz.
Nu, konsekventi saistībā ar VL nepaņemšanu būtu arī ĢVK ksenofobiskās (aktīvi vismaz no “ārsta” puses un pasīvi (neiebilstot un turpinot saraksti) no ĢVK (un citu e-pasta listes dalībnieku) puses) sarakstes lietas atšķetināšana. Šis jau ir interesantāk par “čukču skandālu” (kaut tāpēc, ka norāda uz iespējamu tendenci).
Sandra! Tu taču esi pieredzējusi politiķe. PLL nekad neliksies mierā un izmantos visu savu arsenālu, kurš krāts gadu gadiem. Iedomāties vajag, kā jūtās PLL vadoņi, kad par vēlēšanām izgāzti miljoni, bet ,,nabaga,, Kirsonam un ,,neveiksminiecei,, Plaudei jāpiesaka maksātnespēja. Ja tauta būtu tik dumja un būtu devusi PLL uzvaru tas viss taču izpaliktu. Godīgi cilvēki pat opozīcijā cīnās par Latvijas labklājību, bet to nekad nedarīs PLL!!!!!!!!!
…UN SĒDĒS VIŅI, UN AIZ GARA LAIKA MEKLĒS KOMPROMATUS, TĀDĒĻ VIENOTĪBAS DEPUTĀTIEM JĀBŪT TĪRIEM KĀ BĒRNA ASARAI. UN KURI TĀDI PAŠI APZINĀS, KA NAV, LAICĪGI JĀNOLIEK MADĀTI.
ŠIJ VALDĪBAI JĀSTRĀDĀ!
Sirsninja kaa dimanta olinja.., tiirs kaa beerna asarinja utt :)) Uz shitiem saukljiem un puulja muuzhiigo veelmi kaadu tiesaat jau balstaas viss compra kara apreekins. Paskaties uz sevi – Tev ir sirsninja kaa dimanta olinja, esi tiirs kaa beerna asara? Es taads neesmu. Vai esi daudz shaadu cilveeku sastapis? Es nee.
Vajag maaceet novilkt sviitru un skatiities uz priekshu. Sekot liidz katram koaliicijas deputaata balsojumam turpmaakos chetrus gadu- tam ir isshkirosha noziime, peec kura mees spriezham par deputaatu – vai vinjsh paarstaav manas intereses Saeimaa, jeb tomeer nee. Nevis vai vinju var saliidzinaat ar beerna asaru :)
PLL vadoņiem jau arī ir sarkanā svītra. Tikai tās vieta, kur viņi to velk, man nav pieņemama. Tā kā viss ir relatīvs!!!
Kaut cik reālas manas intereses var pārstāv mans advokāts, ja tāda vajadzība rastos. Vai deputāts pārstāv manas intereses? Nu, lūk! Es gaidu un ceru, ka to darīs Dombrovska valdība. Varbūt, ka tāpēc, ka abi neesam pietiekami tuvu bērna asaras skaidrībai, nesēžam Saeimā. Bet tā jau ir pasnovērtēšana.
Ir taads vecs teiciens – nevar zirgus miit uz paarmijaam. To tieshi shobriid censhas panaakt tie, kuri caur pietiek. com sho karinju ir uzsaakushi. Taa ir muusu izveele – pakljauties, dejot peec vinju stabules, jeb tomeer censties domaat pashiem ar savu galvu.
@Žanis
Ne jau PLL vien tur ir pie vainas. Arī ZZS un SC dod savu artavu. Bet visvairāk Vienotība pati sev iezāģē ar to, ka nefiltrē savu biedru rindas, turklāt vēl sasienas ar Tautas partijas fārmklubu- SCP.
Ikars. 2. punkts ir svarīgs, bet vēl svarīgāks ir 4. punkts, kurš neuztrauc ne Putni, ne IR žurnālistus, ne opozīciju. Dumjiem ļautiņiem nomests kompromats par Kristovski. Vai kāds pilnā nopietnībā uzskata, ka Sluckis vai Kristovskis ir rasisti? Neticu.
Mūrniece ir ievēlēta saeimā.
Nu tā ir matu skaldīšana. Saeimā viņa ir, tātad tur ir ievēlēta, kaut arī ar mīksto mandātu. Katrā ziņā atrodas viņa tur likumīgi, tāpēc neredzu pamata bakstīt ar pirkstu un teikt, ka viņa nav ievēlēta.
Vai neesi sekojis līdzi notikumiem? Labi, paskaidrošu – vēlētāju ielikto mīnusiņu dēļ Mūrniece V sarakstā Rīgā nokrita no 2. uz 11. vietu un NETIKA IEVĒLĒTA SAEIMĀ; no Rīgas Saeimā tika ievēlēti 9 Vienotības deputāti – Ģirts Valdis Kristovskis (PS), Ojārs Kalniņš (PS), Lolita Čigāne (PS), Rasma Kārkliņa (PS), Ints Dālderis (JL), Inguna Rībena (JL), Andris Buiķis (JL), Ilze Viņķele (PS), Imants Lieģis (PS).
Kas vēl nav skaidrs?
“Mīkstais mandāts” nav vēlētāju dots mandāts, bet gan, kad kāda ministra vietā Saeimā ienāk cits partijas biedrs.
To visu es zinu, tikai jautājums, kādus secinājumu no tā izdarīt. No tevis rakstītā sanāk, ka Mūrnieces atrašanās Saeimā ir pretlikumīga, bet tas, manuprāt, ir reāls sviests. Nav tā, ka vienkārši “kāda ministra vietā Saeimā ienāk cits partijas biedrs.” Ienāk tas, kurš ir nākamais sarakstā, bet par tādu kļūst saņemot noteiktu vēlētāju atbalstu. Līdz ar to viņai ir pietiekams vēlētāju atbalsts lai būtu Saeimā, t.i., viņa ir ievēlēta. Cita starpā viņai bija arī daudz plusu.
nekur neesmu rakstījis, ka tā ir pretlikumīga. Nevajag savus vārdus ielikt oponenta mutē. Es teicu, ka viņa nav ievēlēta Saeimā, tas vienkārši ir fakts. Mīksto mandātu Mūrniece ieguva tikai tāpēc, ka Paeglei pieriebās šī divkosīgā partija un viņa nolika mandātu.
Ja jau patīk skaldīt matus, tad aiziet. Es nevienam nekādus vārdus mutē licis neesmu. Tikai teicu, ka no tevi rakstītā iznāk, ka Mūrniece Saeimā atrodas pretlikumīgi, jo, redz, ievēlēta neesot. Fakts ir tikai tāds, ka viņa ir saņēmusi noteiktu balsu skaitu, kas viņai tur ļauj atrasties. Vari to saukt kā gribi (tiesa, tā arī nesaprotu, tieši kādu vārdu tu lieto, lai apzīmētu procesu, kādā viņa tur ir nokļuvusi).
Par Paegles motīviem neņemos spriest. Atrašanās TP viņai nepieriebās ilgi. Vai īstais iemesls bija tas, ka viņai “pieriebās šī divkosīgā partija” neizklausās pārliecinoši, lai gan, cik noprotu, tev tā gribētos domāt. Es arī neredzu iemeslu Vienotību mūsu partiju kontekstā saukt par divkosīgu, jo ko tad tadā gadījumā lai saka, piemēram, par zaļajiem zemniekiem? Bet tā jau ir cita saruna.
Nevis vēlētāju balsu skaits ļauj Mūrniecei atrasties Saeimā, bet gan Paegles aiziešana un ministru mandātu nolikšana. Vēlētāji ievēlēja 100 deputātus, starp kuriem Mūrnieces nebija. Visi mediji par to ziņoja. Tiešām nesaprotu, kā var noliegt vienkārši tīrus faktus.
No tavas loģikas iznāk – ja Mūrniece būtu bijusi, piemēram, 50. vietā pēc +/- bilances, un 49 pirmie V deputāti sarakstā kaut kādu iemeslu dēļ noliktu mandātus, kā dēļ Mūrniece iekļūtu Saeimā, tad arī Mūrniece būtu “ievēlēta”?
Ja tu saki, ka es “skaldu matus”, tad tu savukārt “aiz matiem pievelc” Mūrnieces ievēlēšanu. :)
Tie parkapumi pasi par sevi, protams, nav problemas sakne. Problema slepjas Vienotibas nespeja adekvati reaget (ka dala ir ari sis pilnigi nepienemamais Kalnietes komentars) uz sadiem parmetumiem un lietas konteksta – bezpaskaidrojumu koalicija ar Lembergu.
Kāpēc par to uztraukties? Vēlēšanas taču tālu. Aizmirsīsies.
Turklāt, tas, ka par Čigāni neko vairāk kā pārsimts lakatiņus nevarēja atrast, drīzāk ir kompliments nevis nomelnošana. Ar AŠ2 apjomiem nevar salīdzināt.
Tāpēc tāds lieks satraukums šķiet dīvains – it kā kādam/-ai būtu skapī nopietnāks skelets par lakatiņiem…
Uzbrukums Vienotībai ir apdraudējums demokrātiskām vērtībām, taču tas bija prognozējams. Pārsteidzoša un nožēlojama ir pašas Vienotības sludināto godīgas politikas principu mīkstināšana pret savējeim . Brīžiem šķiet, ka šī apvienība pati sāk spēlēt pēc intrigantu ne godīgas politikas principiem. Šo sajūtu pastiprina V iekšējo domstarpību muklājā jaunizmuļļātie ministri. Rezultātā sabiedrības uzticības kredīts tiek strauji deldēts un līdz ar to mazinās ticība pārskatāmā nākotnē dzīvot patiesi demokrātiskā Latvijā. Attopieties, dāmas un kungi, sāciet beidzot domāt un rīkoties valstiski!
Vienai lietai es tomēr nepiekritīšu – no Vienotības vienīgās nav atkarīgs, vai dzīvosim demokrātiskā valstī. No mums arī. Ne tikai vēlēšanas, bet tiesiskuma principu ievērošana, atklātības ievērošana, utt. utjpr. nodokļu maksāšana un citas lietas ir tās, kas noteiks, vai šī valsts dzīvos vai ies bojā.
Par to tiesiskumu un nodokļu maksāšanu. JĀ. Bet tikai pastāvot šiem jēdzieniem “dabā” vienlaicīgi un pilnvērtīgi. Ja valsts radījusi iespēju sistēmai, ka mani “likumīgi” var apzagt, tad jūs manus nodokļus neredzēsiet kā savas ausis. Štokijam viela pārdomām, bet viņam jau nebūs tādiem “sīkumiem” laika Sk. http://www.krapnieki.wordpress.com
Bābu kari V harēma
kārtējā uzzīmējās !
strādāt vajag
reality sandročka nav šovs – tukšais maciņš
gudri gudri vajag
tās 10 kompras tad galdā jāliek un jāatspēko
ja nav ko teikt
tad muti ciet !
Vajadzēja visus pielikt pie airiem,lai strādā,tagad par vēlu,noēdīs bez sāls.Tas tikai sākums.Paši vainīgi ar savām ambīcijām,tikai uzkurinājāt naidu.Cilvēkiem bija cerība,ka kaut kas mainīsies,bet jūs veselu mēnesi dalījāt amatus bezjēdzīgi.Tagad valdibu saskaldīs ātri.Otrā pusē gudri vīri ar lielām naudām,vajadzēja ar to rēķināties,viņiem arī savas intereses.Kamēr nav par vēlu lūdziet rietumus lai ceļ augšā ekonomiku,rada darba vietas,nevis aizņemties naudu apēšanai.Ārlietu ministru vajadzēja dot SC vai ZZS,tad nebūtu jābaidās no skeletiem kuri stāv skapjos.Valdis.
Piekriitu, ka briidis, kuraa visi bija ~ uz vilnja~ tika palaists veejaa, savstarpeeji ~ dalot tikko nomediito aadu~ , taa ir liela kljuuda, tachu AM atdot SC :)), bet shitaa vispaar peerle – ….Kamēr nav par vēlu lūdziet rietumus lai ceļ augšā ekonomiku… :)
SC arllietas,lai bruģē ceļu uz austrumiem ar rietumiem pagaidām kārtībā.Tā bija pēdējā muļķiba sesties ar Lembergu spēlēt,kurš izgājis tādu skolu.Apbrīnoju Vienotibas vientiesību apspēlēs kā mazus bērnus.
Urbis pavisam nesen veel nosauca Gruzijas prezidentu par noziedznieku – vai tas ir tas celjsh uz austrumiem, par kuru Tu runaa? :) Mums jau bija viens aarlietu ministrs no Saskanjas – Jurkaans, esi aizmirsis ar ko tas viss beidzaas? :)
Naivi jau bija domaat, ka ljaunums, kursh shobriid ir iesaknjojies LV, taa izzudiis pats no sevis, lidz ar Vienotiibas uzvaru veeleshanaas. Shitaas kompras, kuras te saak birt kaa no gaisa un visticamaak turpinaas birt, ir paarbaudiijums muusu veselajam sapraatam, muusu speejaam koncentreeties vienam meerkjim un pretoties kaardinaajumam moralizeet, izmainoties siiknaudaa.
Mums ir skaidri jaasaredz tuvaakais ienaidnieks – krizze un taas izraisiitajs PLL, un speeks, kursh censhas krizi izmantot, lai sasniegtu savus meerkjus LV – SC.
Viss paareejais ir pretinieka dulkjots udens. Ja to sapratiisim -uzvareesim, ja nee -atkritiisim atpakalj
Ja, protams, ZZS ar krizi nekada sakara, ar valsts izzagsu vel mazak un vinu ministru prezidenta amata kandidats, aktivs tagadejas koalicijas lidzveidotajs, nemaz ari nav vienigais kriminali apsudzetais, aiz restem jau pasedejusais Latvijas oligarhs.
Un Dombrovskis ar Vienotibu staveja ka muris par pokuraturas neatkaribu un sobrid 24 stundas diennakti neatlaidigi visus savus spekus un laiku velta KNAB darba uzlabosanai..
Vienmeer uzvar tas, kursh speej pareizaak uztvert prioritaates un noveerteet pareizi savus speekus. Vai situaacijaa, kad ZZS ir valdoshaja koalicijaa, buutu jaametas virsuu Lembergam – zinot, ka vinsh jeb kuraa bridii var saakt veidot citu koaliciju?
Vai pareizi buutu Vienotiibai shadaa saspringtaa situacija ignoreet to latvieshu veeletaju dalju, kura nobalsoja par ZZS un ~ aizsuutiit~ vinujus pie SC elektoraata?
Domaaju, Jums lietderiigi buutu palasiit Latvijas veesturi saakot ar 1918. gadu. Tur juus atrastu sev daudz noderiigu lietu :)
>robertam_putnim
Meli ir, ka tava bijusī kolēģe Čigāne “lupatas maisos pari robezai stiepa”.
Tu pats izrādījies nožēlojama pērkama dvēsele.
Tavi komentāri izklausās, ka esi izlicis sevi pārdošanai vēlreiz.
Partijas rīcībā informācija par vēl 10 “kompromitējošiem materiāliem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kaadu dienu kompramati beigsies, to vairs nebuus.
Taatad pashlaik galvenais sakost zobus un vilkt vezumu taalaak.
Neljaujiet sevi izsist no liidzsvara un censtieties shos uzbrukumus izmantot sev par labu. Karaa kaa jau karaa…
Nav ko čīkstēt,bet jāsāk strādāt.It kā darīt nebūtu ko. Paldies Dievam ķebļu rokāžu putekļi pamazām nogulst.Nogulst ar nelāgām mielēm.Vaimanāšana par sliktajiem žurnālistiem,mellajām kampaņām,ja kas ,ir no tā paša sen zināmā veco tauku repertuāra.Vienotībai visas iespējas parādīt,ka ir citi.Ar darbiem.
Kurš tad nomelno un vada šo mērķtiecīgo kampaņu – konkrētus faktus un informāciju.
Ja PS un Vienotība turpinās mānīt tautu,tad jūsu koalīcija pat līdz Jaungadam neizturēs.
Ar visu šo šovu un bezdarbību veidojot jauno valdību, jūs jau esiet pazaudējuši vismaz 50% no vēlētāju balsīm,kas tika atdotas par jums šajās vēlēšanās.
Kaut kur loti dzirdeta pozicija… Ak ja, Vienotibas “velamais un idealais” koalicijas partneris Lembergs jau pedejos 15 gadus gauzas par to, ka vinu nomelno Diena, Delna, LTV, pasaules ebreji un vietejie kvaukski utt. Patiesiba vins tirs un balts ka dimanta olina jeb nacionala burzuazija.
Manuprat, nomelnosana ir nomelnosana tad, ja tiek teikti meli vai, varbut, vel lavierets uz patiesibas robezas, bet Bendrate Lemberga naudu (slepeni) nema, Kristovskis vel sodien nav paradijis originalo saraksti un Cigane tiesam lupatas maisos pari robezai stiepa, kamer citi par tiesisku valsti uz ielas staveja. Kas te sagrozits un kur te meli?
Kā piemēram Tu iedomājies publicēt ” originālo saraksti” ..kurš pateiks ka tā ir oriģināla..un nav rediģēta???? un kurš pateikts ka nospertie e-pasti ir oriģinali un tieši tādā secībā..Notārs apstiprinās, vai?..otrkārt..Tev nospert pusmiljardu ir viens pīpis kā ievest 50 lakatiņus?..par Bendrāti piekrītu…
1) Ja ir ta, ka nav, ko likt preti, tad nevajag prasit pietiek.lv atsaukt “neaptiesas zinas”, kuras turklat juridiska nozime ir viedoklis par to materialu, kas saja portala ir visa pilniba redzams. Ja ir pieejams vairak, kamdel ir si nemsanas, tad to var mierigi nodot sabiedribas vertejumam. Savukart, sibriza GVK komunikacija labakajas oligarhu tehniku tradicijas tikai rada aizdomas, ka tik tiesam ir ta, ka secinats pietiek.lv.
2) Ar kadiem lakatiniem Lemebrgs saka savu andeli, mes nezinam. Katra gadijuma man nav uzticibas, ja mazie zaglenini tagad veido koaliciju ar vienu lielu zagli, sakot, ka divi citi zagli ir pavisam slikti zagli. Drusku divaini un kaut ka nerada iespaidu, ka darbibas pamatmotivs ir valsts un sabiedribas vajadzibas un intereses. Sandras Kalnietes meginajums sos parmetumus pamezt zem tepika cienijamas reakcijas vieta so iespaidu tikai pastiprina.
Pirmais – pat ja kritiski izvērtējam V deputātus un atrodam kādu melnu plankumu – vienam lielāku, vienam mazāku – tendence ir diezgan izteikta. Turklāt dīvaini ir šādus kompromatus censties publicēt tieši tagad. Vai kāds – *khem*SC*khem* un *khem*ZZS*khem* – vēlās ārkārtas vēlēšanas? :)
Bet ir skaidrs, ka jānorij, jāsniedz pretēji pierādījumi – Kristovska atbilde bija patīkami konstruktīva un skaidrojoša – un jādara darbi. Tieši to paveikšana vai nepaveikšana noteiks, kā mēs vēlētāji attieksimies pret V politiķiem.
” Cigane tiesam lupatas maisos pari robezai stiepa, kamer citi par tiesisku valsti uz ielas staveja. ”
Lūk, šis izklausās lēti. Proti, kamēr visi cīnās par taisnīgumu, tikmēr, lūk, Čigāne stiepj lupatas. Ai, ai, cik briesmīgi. It kā Čigānei 24 stundas diennaktī būtu jāstāv uz ielas par tiesiskumu (mazāk nu nekādi nevar) un it kā ir liela nozīme tam, tieši kādas preces bija viņas bagāžā, jo visiem tas pavisam noteikti ir jāzina, vai Čigāne ved lakatus, apakšbikses vai grāmatas.
Neticu, ka tas ir Roberts Putnis, kas to raksta.
to pecisk. “jādara darbi” – tieši to Kalvītis arī teica, kad cilvēki jau bija nikni par varas uzpūtību un jebkādu ētisko principu trūkumu. Laikam V grib atkārtot to kļūdu – iedomājoties, ka ekonomiskā attīstība (ja tāda pat būs) ir indulgence ētikas norakstīšanai.
Čigāne drīkstēja ievest preces par 380, šķiet, eiro, un ieveda par 500 un cik tur pāri.
NOšaujama uz vietas!
Tas viss atbilsts klasiskajam teicienam – visskāļak “ķeriet zgļi” bļauj tie, kas apzagušies.
Banāli, bet fakts.
=Kā piemēram Tu iedomājies publicēt ” originālo saraksti” ..kurš pateiks ka tā ir oriģināla..un nav rediģēta????=
===
Andrew: Ja ņem vērā, ka tā bija “grupveida” sarakste, tad varētu būt pietiekami daudz lieciniekiu :)
es jūs melnoju un melnošu bez kādas kampaņas,jo uzskatu,ka jūsu dibinājums ir salašņu varza,kas kalpo svf interesēm,ne tautai..dombrovskis vēl nav atvainojies par pensionāru apzagšanu,kristovskis ir tik nekompetents,ka kaķim jāsmejas,par elertes atkarībām zina visi,bet mūrniece apzaga mani,izmantojot manu nodokļu naudu savtīgās interesēs..kaut jūs izčibētu,tautas varmākas!
dzīvo tik savā un nevaukšķi,kad vienotības nelieši īstenos savus noziedzīgos apsolījumus svf..ceru,ka vēl esi ar darbu..varēsi pabalstīt vecākus,kad lāčplēsis atkal tos apzags.
Protams, ko negrib dzirdēt, to nedzird. Grib redzēt “Vienotību” sliktu, nedzirdēs ne vienu reizi, kad Dombrovskis un arī citi “Vienotības” pārstāvji atvainojas par pensijām. Vārds “Atvainojos” automātiski izslēgs dzirdes aparātu.
Sāksim ar to, ka problēma ir nevis tajā, ka kāds gribētu kompromitēt, bet gan tajā, ka ir ar ko! Ja visiem vienotības cilvēkiem būtu sirsniņas kā dimanta oliņas, tad neviens pat gribēdams, nevarētu viņus sakompromitēt.
Otrkārt, ĢVK ir pats vainīgs pie pietiek.com skandāla! Ja neatbildēja tad, kad žurnālisti jautāja, tad tagad jāsmeļ izlijušais ūdens. Visi saprātīgie lasītāji (un es sevi pie tiem pieskaitu), izlasot saraksti, jau saprata, ka ,visticamāk, ĢVK atbildēja uz kādu pavisam citu vēstuli, ne to, kas bija apakšā. Bet to ĢVK vajadzēja jau laikus pateikt un jau laikus žurnālistiem parādīt oriģinālo saraksti. Šis ir ĢVK, PS un Vienotības komunikācijas izgāšanās un nevis kompromats.
Chipa, vienmēr būs ar ko. Loskutovam tie bija apmeklējumi svingeru klubos. Dombrovskim tā ir pārāk mīkstā attieksme pret koalīcijas partneriem. Kristovskim – no konteksta izrauta sarakste ar nacionālistu, kurš izmetis ir tikai vienu frāzi, attiecinot tikai to uz sevi, kuru varētu raksturot kā nepieņemamu.
Atšķirība ir tāda ka gan Šķēle, gan Šlesers ir tieši un cieši saistīts ar cilvēkiem, kurus tiesā, Lembergu tiesā pašu, utt. Taču prese ļoti tendenciozi pievērš uzmanību tieši V grēkiem.
Es nesaku, ka tā ir sazvērestība. Es nesaku, ka V ir svētie – grēki ir arī šiem cilvēkiem. Taču tendenciozitāte ir diezgan izteikta – un tā biedē. Līdz pat Lemberga paziņojumam par Kristovski man tā arī šķita sakritība, bet tagad…
Piekrītu tikai daļēji. Piemēram, Čigānes gadījumā reāli nebija ar ko kompromitēt, bet troksnis tik un tā tika uztaisīts un daļa cilvēku patiešām to ņēma par pilnu. Te der atcerēties arī Šķēles gadījumu. Pietika dažiem pačukstēt, ka viņš ir pedofils un ar to pietika, lai gāztu valdību. Bet bija par ko? Protams, Šķēlem ir daudz viņu kompromitējošas lietas, tomēr pedofilija jau nu laikam būtu pēdējais, ko varētu piešūt.
S.Kalnietes uzdotie jautājumi ir loģiski un saprātīgam lasītājam arī tādi rodas. Vajadzētu atcerēties, kurā brīdī nemākulīgais kompromats par Ģ.V.K. parādījās – tobrīd apstiprināja jauno valdību. Prasīt, lai tajā laikā tiktu sasaukta preses konference būtu muļķīgi.Paskaidrojumi žurnālistiem tika sniegti bet, kādu tas var neapmierināt.Arī tad, ja Ģ.V.K. plēstu kreklu uz krūtīm Doma laukumā un sniegtu publiskus skaidrojumus,vienalga, kādam tas būtu par maz! Ir jānoskaidro, kas šo ažiotāžu ir radījis, jo tās vairs nav tikai Ģ.V.K. personiskās intereses, kas skartas, bet valsts amatpersonas un līdz ar to nodarīts kaitējums arī valsts prestižam, nemaz nerunājot par naida sēšanu sabiedrībā.
…Chiepa…vai Tavā e-pastā ir saglabāta pagājušā gada sarakste?…ja Tevi palūgtu uzrādīt 2009.gada 15.oktobrī saņemtos e-pastus…Tu to varētu?…ja nevari – tad nevajag rakstīt muļķības….
…ar atzīmi un zvaigznīti “personiskas”?….:))…tad es saprotu!…tādas jāglabā!…cik tādu ir?…desmit?…piecpadsmit?…:))
…ar to daudzumu e-pastu, ko normāls un saprātīgs cilvēks saņem savā pastkastītē…un to neiztīra ik pa laikam…Tavs kompis sen jau būtu uzkāries!…:))
zanE, man patiesi ir saglabātas VISAS. Cita lieta, ka privātajām un darba sarakstēm man ir atsevišķi e-pasti. dzēšu tikai spamus, joku vēstules un reklāmas, kas parasti aizņem lielāko daļu. Nedzēšu e-pastus, jo man ir kā juristam ir ne reizi vien nācies saskarties ar situācijām, kad nepieciešami pierādījumi vai atgādinājumi tam, par ko bija sarakste, kas tika vai netika runāts un kādā kontekstā.
P.s. jaatzīmē gan , ka tas kompromātu līmenis ir tikpat augsts kā presformu atsledznieka intelekts…izbrīna tikai žurnālistu (protams ne visu), kurus agrāk uzskatīju daudz maz par sakarīgiem, hiēnu rakstura iezīmes, kas to trekno gadu lielmeistaru gaudošanu pastiprina un pavairo
Bet ko Jūs domājāt?..tie resnie kroplīgie taukainie buldozeru purni – savoki varu un mantu tāpat atdos un klusi gaidīs pavēsti uz tiesu???..šī mīļie labie ir cīņa..tapēc nav ko žēloties bet darbojaties,,ja atvēzējaties, tad sitiet!..Jums ir visas iespējas!
Var jau piekrist Kalnietes viedoklim par kompromitējošu informāciju un opozīcijas lielo agresivitāti. Tas viss ir taisnība, un tā iemesla dēļ jo īpaši valdībā ir nepieciešami ļoti stipri ministri.
Ārlietu ministrs ir viens no nozīmīgākajiem valdības posteņiem, tādēļ pieredzētā Kristovska neprofesionālā reakcija un taktika uz kompromitējošu informāciju diemžēl nepierāda viņa spēju strādāt diplomātiskā un stratēģiskā amatā. Neliekas, ka viņš ir pietiekoši elastīgs Ārlietu ministram.
Tiesa, šobrīd arī grūti ir novērtēt, kurš ir tas pareizais un īstais diplomāts (neticu, ka Pabriks ir kaut par santīmu labāks).
Vienotībai varbūt vajadzētu izmantot situāciju un uz šā SC&PLL pasākuma rēķina atrast labāku Ārlietu ministru.
Tomēr, zinot cik šāda situācija ir sarežģīta un delikāta, iespējams, ka šāda rīcība visu vēl vairāk sarežģītu …
“Neliekas, ka viņš ir pietiekoši elastīgs Ārlietu ministram.”
Kā reizi tieši Latvijas ārpolitika faktiski visu atjaunotās neatkarības laiku ir bijusi tik elastīga, ka rodas šaubas, vai tai vispār ir kāds mugurkauls.
Komentāri (98)
MRitovs 08.11.2010. 17.02
Pozīcijā esošas partijas nomelnošana jau nav nekas neparasts. Jocīgi gan izklausās informācija par tādiem apaļiem 10 ! kompromitējošiem materiāliem… Dariet labus darbus un kompromāti jums nekaitēs. Pagaidām gan vairāk var vērot tik vien kā varas spēlītes un saspēlītes, kas Vienotības tēlam skādē vairāk kā visi kompromāti.
0
Pauls Puķītis 08.11.2010. 09.52
Būtu tikai cilvēks , kompromatu piemeklēsim…;)
/paskat, pat roņi ‘kasās’…/
6
andris902 > Pauls Puķītis 08.11.2010. 12.57
…vai kāds ir dzirdējis, kāda ir DP rīcība šajā situācijā?…
0
Edzs > Pauls Puķītis 08.11.2010. 17.21
@zanE
es domaju ka DP attieksme ir pozitivi nogaidosha.
kapec?.. – to varetu vaicat Murniecei un Aboltinjai.
0
andris902 > Pauls Puķītis 08.11.2010. 17.33
…TanteSidra….par nogaidošu – varētu Tev piekrist…bet…pozitīva?…uz teksta analīzes trūkuma un safabricējuma pamata tiek grauts valsts tēls…sabiedrībā pieaug etniskam naidam pilna spriedze…ko tie tirliņi gaida?…kaut kā neticās, ka DP gaida Mūrnieces komandu – fas!…
0
ievuliitis > Pauls Puķītis 08.11.2010. 18.29
Tiešām nezināju, ka DP sāk strādāt tikai pēc augstākstāvošo pavēles. Vai darba alga ir pēc padarītā vai mēneša samaksa? Diezgan nelietderīgs valsts līdzekļu izlietojums.
0
Edzs > Pauls Puķītis 08.11.2010. 18.53
miljas Betija un Zane,
Kalniete runa par arejiem ienaidniekiem – _…esot sagatavoti vēl “10 “kompromitējoši materiāli”…daļa no lielāka plāna, kuru opozīcija centīsies īstenot tik ilgi, kamēr nebūs tikusi atpakaļ pie varas…_
vinja nepieljauj domu ka opozicijai hvz kada burkana pec lieliski piepalidz 2 personas Vienotibas iekshpuse, varda protams atkal nesaukshu bet viena no abam draudzenem izskatas pec lapsas ar rudu purnu.
shaja pienjemuma varbut ir atbilde uz to kapec DP sho lietu neizskatis.
0
Edzs > Pauls Puķītis 08.11.2010. 19.01
man ir patiesi zhel markoni, es visu ljoti labi saprotu, liekas ka neko iekshpuse nevar darit, neko nevar aiztikt jo maja var sabrukt. tachu fakti jau ir uz sejas un ta turpinat tos ignorejot ari bus tas pats celjsh uz nekurieni.
0
Pauls Puķītis 08.11.2010. 09.43
Man nav ko teikt par tēmu. Visu, kas sakāms, pateicu pie pirmajiem diviem ‘kompromatiem’…
zanE, būtu jāpajautā Čiepai- kurā ‘ligzdiņā dej oliņas’?… :):):)
Dikti jau nu izklausās pēc “komjaunietes”…:)
0
Tane-Dane 08.11.2010. 01.55
Nav mums vieniem tāda kaite. Šovakar skatījos National Geographic filmu par Baikālu. Tu arī tās pašas Latvijas problēmas. Baikāla roņiem trūkst dabisko ienaidnieku un tad viņi kasās paši savā starpā.
0
velgarita 07.11.2010. 22.45
Pirmkārt, Kristovska gadījumā e-pastu saraksti piemeta kāds no savējiem.
Otrkārt, Mūrnieces gājiens par čečenu noziedznieku finansējumu VL arī ir sitiens zem jostas vietas un iespējams arī izraisīs demisijas pieprasījumu.
0
gundega_heiberga 07.11.2010. 22.40
To Optiskais Tēmeklis
Nekautrējies, mēģini ko pateikt !
0
piziks 07.11.2010. 22.00
Eisert, un, ja vēl ņem vērā, cik talantīgi Dombrovskis kā vismazākais ļaunumiņš kompromitē Vienotību… Velti Rainim ar Nobela prīzi nepaveicās.
0
gundega_heiberga 07.11.2010. 21.10
Rainis kompromitēja Biernu un Lipstu, Blaumanis kompromitēja Pindacīšu. Žēl noskatīties, cik beztalantīgi mēģina kompromitēt ĢirtValdi.
0
daina_tabuna 07.11.2010. 21.00
Sākumam varētu no savam rindam izspert visus tos, kam normālā partijā nav vieta- Āboltiņu, Šadurski, Bendrāti, Štokenbergu, Pabriku, Čaklo, Orleānu… Patiesībā… Nešķirojot- visu SCP kopumā. Ar to vajadzētu pietikt, lai Vienotība pati sevi nediskreditētu.
Ā, Mūrnieci arī.
0
Osvalds 07.11.2010. 20.09
Diezgan loģiski, tieši pēc vēlēšanām sāk parādīties dažādi nomelnojoši materiāli par Vienotības deputātiem..Tas, ka šī sabakstītā un izvilktā(sazin no kurienes) informācija uzpeld tieši tagad, parāda pašu polit. pretinieku “atklātības” līmeni glabājot kompromitējošus materiālus un publicējot sev izdevīgā laikā nevis uzreiz.
0
Vineta Ungailo 07.11.2010. 20.03
vairāk nomelnot, kā to ir izdarījusi pati Vienotība, nepaņemot VL koalīcijā, diez vai kāds varēs. ko nu tagad ar niekiem ņematies.
1
snjuu > Vineta Ungailo 08.11.2010. 00.41
Nu, konsekventi saistībā ar VL nepaņemšanu būtu arī ĢVK ksenofobiskās (aktīvi vismaz no “ārsta” puses un pasīvi (neiebilstot un turpinot saraksti) no ĢVK (un citu e-pasta listes dalībnieku) puses) sarakstes lietas atšķetināšana. Šis jau ir interesantāk par “čukču skandālu” (kaut tāpēc, ka norāda uz iespējamu tendenci).
0
varrvara 07.11.2010. 19.43
Sandra! Tu taču esi pieredzējusi politiķe. PLL nekad neliksies mierā un izmantos visu savu arsenālu, kurš krāts gadu gadiem. Iedomāties vajag, kā jūtās PLL vadoņi, kad par vēlēšanām izgāzti miljoni, bet ,,nabaga,, Kirsonam un ,,neveiksminiecei,, Plaudei jāpiesaka maksātnespēja. Ja tauta būtu tik dumja un būtu devusi PLL uzvaru tas viss taču izpaliktu. Godīgi cilvēki pat opozīcijā cīnās par Latvijas labklājību, bet to nekad nedarīs PLL!!!!!!!!!
…UN SĒDĒS VIŅI, UN AIZ GARA LAIKA MEKLĒS KOMPROMATUS, TĀDĒĻ VIENOTĪBAS DEPUTĀTIEM JĀBŪT TĪRIEM KĀ BĒRNA ASARAI. UN KURI TĀDI PAŠI APZINĀS, KA NAV, LAICĪGI JĀNOLIEK MADĀTI.
ŠIJ VALDĪBAI JĀSTRĀDĀ!
4
buchamona > varrvara 07.11.2010. 20.03
Sirsninja kaa dimanta olinja.., tiirs kaa beerna asarinja utt :)) Uz shitiem saukljiem un puulja muuzhiigo veelmi kaadu tiesaat jau balstaas viss compra kara apreekins. Paskaties uz sevi – Tev ir sirsninja kaa dimanta olinja, esi tiirs kaa beerna asara? Es taads neesmu. Vai esi daudz shaadu cilveeku sastapis? Es nee.
Vajag maaceet novilkt sviitru un skatiities uz priekshu. Sekot liidz katram koaliicijas deputaata balsojumam turpmaakos chetrus gadu- tam ir isshkirosha noziime, peec kura mees spriezham par deputaatu – vai vinjsh paarstaav manas intereses Saeimaa, jeb tomeer nee. Nevis vai vinju var saliidzinaat ar beerna asaru :)
0
varrvara > varrvara 07.11.2010. 20.13
PLL vadoņiem jau arī ir sarkanā svītra. Tikai tās vieta, kur viņi to velk, man nav pieņemama. Tā kā viss ir relatīvs!!!
Kaut cik reālas manas intereses var pārstāv mans advokāts, ja tāda vajadzība rastos. Vai deputāts pārstāv manas intereses? Nu, lūk! Es gaidu un ceru, ka to darīs Dombrovska valdība. Varbūt, ka tāpēc, ka abi neesam pietiekami tuvu bērna asaras skaidrībai, nesēžam Saeimā. Bet tā jau ir pasnovērtēšana.
0
buchamona > varrvara 07.11.2010. 20.18
Ir taads vecs teiciens – nevar zirgus miit uz paarmijaam. To tieshi shobriid censhas panaakt tie, kuri caur pietiek. com sho karinju ir uzsaakushi. Taa ir muusu izveele – pakljauties, dejot peec vinju stabules, jeb tomeer censties domaat pashiem ar savu galvu.
0
daina_tabuna > varrvara 07.11.2010. 21.02
@Žanis
Ne jau PLL vien tur ir pie vainas. Arī ZZS un SC dod savu artavu. Bet visvairāk Vienotība pati sev iezāģē ar to, ka nefiltrē savu biedru rindas, turklāt vēl sasienas ar Tautas partijas fārmklubu- SCP.
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ 07.11.2010. 19.16
Mjāāā…Ja Vienotība būtu koalīcijā ar SC nebūtu kompromātu, un arī Putnis būtu laimīgs:))
0
cii sprīdža students 07.11.2010. 19.12
Paga, paga:
1) Mūrnieces virzīšana par ministri par spīti izbalsošanai laukā no Saeimas NAV KOMPROMATS
2) Amorālā ministru amatu dalīšana NAV KOMPROMATS
3) Nespēja adekvāti reaģēt uz Bendrātes gadījumu, stingri vēršoties arī pret savējo, NAV KOMPROMATS
4) Nekorekta un nepamatota (vismaz ne publiski) TB/VL izstumšana no koalīcijas veidošanas pēdējā brīdī NAV KOMPROMATS
5) Uzskats, ka “darbaļaužu vēstules” starpvēlēšanu periodā nav jāņem vērā, NAV KOMPROMATS
Pirms žēlojaties par kompromatiem, paskatieties paši uz sevi, ko esat sadarījuši nieka mēneša laikā.
10
ﮎandijs Be1t1kﮎ > cii sprīdža students 07.11.2010. 19.23
Ikars. 2. punkts ir svarīgs, bet vēl svarīgāks ir 4. punkts, kurš neuztrauc ne Putni, ne IR žurnālistus, ne opozīciju. Dumjiem ļautiņiem nomests kompromats par Kristovski. Vai kāds pilnā nopietnībā uzskata, ka Sluckis vai Kristovskis ir rasisti? Neticu.
Mūrniece ir ievēlēta saeimā.
0
cii sprīdža students > cii sprīdža students 07.11.2010. 19.27
Mūrniece nav ievēlēta Saeimā.
0
martins_kibilds > cii sprīdža students 07.11.2010. 19.33
Vai tad viņai nav “mīkstais” mandāts?
0
cii sprīdža students > cii sprīdža students 07.11.2010. 19.47
“Mīkstais mandāts” jau tieši to arī nozīmē, ka nav ievēlēta. Ja būtu IEVĒLĒTA, tad būtu “cietais mandāts”.
0
martins_kibilds > cii sprīdža students 07.11.2010. 20.22
Nu tā ir matu skaldīšana. Saeimā viņa ir, tātad tur ir ievēlēta, kaut arī ar mīksto mandātu. Katrā ziņā atrodas viņa tur likumīgi, tāpēc neredzu pamata bakstīt ar pirkstu un teikt, ka viņa nav ievēlēta.
0
cii sprīdža students > cii sprīdža students 07.11.2010. 20.43
Vai neesi sekojis līdzi notikumiem? Labi, paskaidrošu – vēlētāju ielikto mīnusiņu dēļ Mūrniece V sarakstā Rīgā nokrita no 2. uz 11. vietu un NETIKA IEVĒLĒTA SAEIMĀ; no Rīgas Saeimā tika ievēlēti 9 Vienotības deputāti – Ģirts Valdis Kristovskis (PS), Ojārs Kalniņš (PS), Lolita Čigāne (PS), Rasma Kārkliņa (PS), Ints Dālderis (JL), Inguna Rībena (JL), Andris Buiķis (JL), Ilze Viņķele (PS), Imants Lieģis (PS).
Kas vēl nav skaidrs?
“Mīkstais mandāts” nav vēlētāju dots mandāts, bet gan, kad kāda ministra vietā Saeimā ienāk cits partijas biedrs.
0
martins_kibilds > cii sprīdža students 07.11.2010. 22.17
To visu es zinu, tikai jautājums, kādus secinājumu no tā izdarīt. No tevis rakstītā sanāk, ka Mūrnieces atrašanās Saeimā ir pretlikumīga, bet tas, manuprāt, ir reāls sviests. Nav tā, ka vienkārši “kāda ministra vietā Saeimā ienāk cits partijas biedrs.” Ienāk tas, kurš ir nākamais sarakstā, bet par tādu kļūst saņemot noteiktu vēlētāju atbalstu. Līdz ar to viņai ir pietiekams vēlētāju atbalsts lai būtu Saeimā, t.i., viņa ir ievēlēta. Cita starpā viņai bija arī daudz plusu.
0
cii sprīdža students > cii sprīdža students 08.11.2010. 01.12
nekur neesmu rakstījis, ka tā ir pretlikumīga. Nevajag savus vārdus ielikt oponenta mutē. Es teicu, ka viņa nav ievēlēta Saeimā, tas vienkārši ir fakts. Mīksto mandātu Mūrniece ieguva tikai tāpēc, ka Paeglei pieriebās šī divkosīgā partija un viņa nolika mandātu.
0
martins_kibilds > cii sprīdža students 08.11.2010. 03.34
Ja jau patīk skaldīt matus, tad aiziet. Es nevienam nekādus vārdus mutē licis neesmu. Tikai teicu, ka no tevi rakstītā iznāk, ka Mūrniece Saeimā atrodas pretlikumīgi, jo, redz, ievēlēta neesot. Fakts ir tikai tāds, ka viņa ir saņēmusi noteiktu balsu skaitu, kas viņai tur ļauj atrasties. Vari to saukt kā gribi (tiesa, tā arī nesaprotu, tieši kādu vārdu tu lieto, lai apzīmētu procesu, kādā viņa tur ir nokļuvusi).
Par Paegles motīviem neņemos spriest. Atrašanās TP viņai nepieriebās ilgi. Vai īstais iemesls bija tas, ka viņai “pieriebās šī divkosīgā partija” neizklausās pārliecinoši, lai gan, cik noprotu, tev tā gribētos domāt. Es arī neredzu iemeslu Vienotību mūsu partiju kontekstā saukt par divkosīgu, jo ko tad tadā gadījumā lai saka, piemēram, par zaļajiem zemniekiem? Bet tā jau ir cita saruna.
0
cii sprīdža students > cii sprīdža students 08.11.2010. 12.30
Nevis vēlētāju balsu skaits ļauj Mūrniecei atrasties Saeimā, bet gan Paegles aiziešana un ministru mandātu nolikšana. Vēlētāji ievēlēja 100 deputātus, starp kuriem Mūrnieces nebija. Visi mediji par to ziņoja. Tiešām nesaprotu, kā var noliegt vienkārši tīrus faktus.
No tavas loģikas iznāk – ja Mūrniece būtu bijusi, piemēram, 50. vietā pēc +/- bilances, un 49 pirmie V deputāti sarakstā kaut kādu iemeslu dēļ noliktu mandātus, kā dēļ Mūrniece iekļūtu Saeimā, tad arī Mūrniece būtu “ievēlēta”?
Ja tu saki, ka es “skaldu matus”, tad tu savukārt “aiz matiem pievelc” Mūrnieces ievēlēšanu. :)
0
ibiorio 07.11.2010. 19.00
Tie parkapumi pasi par sevi, protams, nav problemas sakne. Problema slepjas Vienotibas nespeja adekvati reaget (ka dala ir ari sis pilnigi nepienemamais Kalnietes komentars) uz sadiem parmetumiem un lietas konteksta – bezpaskaidrojumu koalicija ar Lembergu.
1
dro > ibiorio 07.11.2010. 22.00
roberts_putnis. …bezpaskaidrojumu koalicija ar Lembergu.
____________________________________________________
vai kungam padomā labāks koalīcijas partneris?:)
0
kenzoo 07.11.2010. 18.56
Kāpēc par to uztraukties? Vēlēšanas taču tālu. Aizmirsīsies.
Turklāt, tas, ka par Čigāni neko vairāk kā pārsimts lakatiņus nevarēja atrast, drīzāk ir kompliments nevis nomelnošana. Ar AŠ2 apjomiem nevar salīdzināt.
Tāpēc tāds lieks satraukums šķiet dīvains – it kā kādam/-ai būtu skapī nopietnāks skelets par lakatiņiem…
0
dancis4 07.11.2010. 18.44
Uzbrukums Vienotībai ir apdraudējums demokrātiskām vērtībām, taču tas bija prognozējams. Pārsteidzoša un nožēlojama ir pašas Vienotības sludināto godīgas politikas principu mīkstināšana pret savējeim . Brīžiem šķiet, ka šī apvienība pati sāk spēlēt pēc intrigantu ne godīgas politikas principiem. Šo sajūtu pastiprina V iekšējo domstarpību muklājā jaunizmuļļātie ministri. Rezultātā sabiedrības uzticības kredīts tiek strauji deldēts un līdz ar to mazinās ticība pārskatāmā nākotnē dzīvot patiesi demokrātiskā Latvijā. Attopieties, dāmas un kungi, sāciet beidzot domāt un rīkoties valstiski!
2
andrisskrastins > dancis4 07.11.2010. 18.50
Vienai lietai es tomēr nepiekritīšu – no Vienotības vienīgās nav atkarīgs, vai dzīvosim demokrātiskā valstī. No mums arī. Ne tikai vēlēšanas, bet tiesiskuma principu ievērošana, atklātības ievērošana, utt. utjpr. nodokļu maksāšana un citas lietas ir tās, kas noteiks, vai šī valsts dzīvos vai ies bojā.
0
Laumiņa > dancis4 08.11.2010. 13.49
Par to tiesiskumu un nodokļu maksāšanu. JĀ. Bet tikai pastāvot šiem jēdzieniem “dabā” vienlaicīgi un pilnvērtīgi. Ja valsts radījusi iespēju sistēmai, ka mani “likumīgi” var apzagt, tad jūs manus nodokļus neredzēsiet kā savas ausis. Štokijam viela pārdomām, bet viņam jau nebūs tādiem “sīkumiem” laika Sk. http://www.krapnieki.wordpress.com
0
photocom 07.11.2010. 18.38
Bābu kari V harēma
kārtējā uzzīmējās !
strādāt vajag
reality sandročka nav šovs – tukšais maciņš
gudri gudri vajag
tās 10 kompras tad galdā jāliek un jāatspēko
ja nav ko teikt
tad muti ciet !
0
kdaljajev 07.11.2010. 18.27
Vajadzēja visus pielikt pie airiem,lai strādā,tagad par vēlu,noēdīs bez sāls.Tas tikai sākums.Paši vainīgi ar savām ambīcijām,tikai uzkurinājāt naidu.Cilvēkiem bija cerība,ka kaut kas mainīsies,bet jūs veselu mēnesi dalījāt amatus bezjēdzīgi.Tagad valdibu saskaldīs ātri.Otrā pusē gudri vīri ar lielām naudām,vajadzēja ar to rēķināties,viņiem arī savas intereses.Kamēr nav par vēlu lūdziet rietumus lai ceļ augšā ekonomiku,rada darba vietas,nevis aizņemties naudu apēšanai.Ārlietu ministru vajadzēja dot SC vai ZZS,tad nebūtu jābaidās no skeletiem kuri stāv skapjos.Valdis.
3
buchamona > kdaljajev 07.11.2010. 18.36
Piekriitu, ka briidis, kuraa visi bija ~ uz vilnja~ tika palaists veejaa, savstarpeeji ~ dalot tikko nomediito aadu~ , taa ir liela kljuuda, tachu AM atdot SC :)), bet shitaa vispaar peerle – ….Kamēr nav par vēlu lūdziet rietumus lai ceļ augšā ekonomiku… :)
0
kdaljajev > kdaljajev 07.11.2010. 19.05
SC arllietas,lai bruģē ceļu uz austrumiem ar rietumiem pagaidām kārtībā.Tā bija pēdējā muļķiba sesties ar Lembergu spēlēt,kurš izgājis tādu skolu.Apbrīnoju Vienotibas vientiesību apspēlēs kā mazus bērnus.
0
buchamona > kdaljajev 07.11.2010. 19.18
Urbis pavisam nesen veel nosauca Gruzijas prezidentu par noziedznieku – vai tas ir tas celjsh uz austrumiem, par kuru Tu runaa? :) Mums jau bija viens aarlietu ministrs no Saskanjas – Jurkaans, esi aizmirsis ar ko tas viss beidzaas? :)
0
janisvinodis 07.11.2010. 18.23
Kalnietes vaimanu retorikai tikai vēl pietrūka atziņas, ka tauta ir slinka un stulba, jo viņus nesaprotot. Tā dimanta oliņa ar piemaisījumiem…
1
Laumiņa > janisvinodis 08.11.2010. 13.38
To, ka tauta ir stulba un nepareizi nobalsoja, teica Savickis pēc vēlēšanām. Kalniete nu kaut ko tādu nevarētu teikt, tomēr intelekts.
0
buchamona 07.11.2010. 18.19
Naivi jau bija domaat, ka ljaunums, kursh shobriid ir iesaknjojies LV, taa izzudiis pats no sevis, lidz ar Vienotiibas uzvaru veeleshanaas. Shitaas kompras, kuras te saak birt kaa no gaisa un visticamaak turpinaas birt, ir paarbaudiijums muusu veselajam sapraatam, muusu speejaam koncentreeties vienam meerkjim un pretoties kaardinaajumam moralizeet, izmainoties siiknaudaa.
Mums ir skaidri jaasaredz tuvaakais ienaidnieks – krizze un taas izraisiitajs PLL, un speeks, kursh censhas krizi izmantot, lai sasniegtu savus meerkjus LV – SC.
Viss paareejais ir pretinieka dulkjots udens. Ja to sapratiisim -uzvareesim, ja nee -atkritiisim atpakalj
2
ibiorio > buchamona 07.11.2010. 18.30
Ja, protams, ZZS ar krizi nekada sakara, ar valsts izzagsu vel mazak un vinu ministru prezidenta amata kandidats, aktivs tagadejas koalicijas lidzveidotajs, nemaz ari nav vienigais kriminali apsudzetais, aiz restem jau pasedejusais Latvijas oligarhs.
Un Dombrovskis ar Vienotibu staveja ka muris par pokuraturas neatkaribu un sobrid 24 stundas diennakti neatlaidigi visus savus spekus un laiku velta KNAB darba uzlabosanai..
0
buchamona > buchamona 07.11.2010. 18.46
Vienmeer uzvar tas, kursh speej pareizaak uztvert prioritaates un noveerteet pareizi savus speekus. Vai situaacijaa, kad ZZS ir valdoshaja koalicijaa, buutu jaametas virsuu Lembergam – zinot, ka vinsh jeb kuraa bridii var saakt veidot citu koaliciju?
Vai pareizi buutu Vienotiibai shadaa saspringtaa situacija ignoreet to latvieshu veeletaju dalju, kura nobalsoja par ZZS un ~ aizsuutiit~ vinujus pie SC elektoraata?
Domaaju, Jums lietderiigi buutu palasiit Latvijas veesturi saakot ar 1918. gadu. Tur juus atrastu sev daudz noderiigu lietu :)
0
Marija 07.11.2010. 18.16
>robertam_putnim
Meli ir, ka tava bijusī kolēģe Čigāne “lupatas maisos pari robezai stiepa”.
Tu pats izrādījies nožēlojama pērkama dvēsele.
Tavi komentāri izklausās, ka esi izlicis sevi pārdošanai vēlreiz.
2
ibiorio > Marija 07.11.2010. 18.24
Paldies, protams, par viedokli, kas butu cienijams, ja nebutu anonims un tomer drusku pamatots.
0
Marija > Marija 08.11.2010. 00.57
Manu īsto vārdu vari uzzināt vietnē ierastasSarunas.wordpress.com
0
egils_krastins 07.11.2010. 18.16
Partijas rīcībā informācija par vēl 10 “kompromitējošiem materiāliem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kaadu dienu kompramati beigsies, to vairs nebuus.
Taatad pashlaik galvenais sakost zobus un vilkt vezumu taalaak.
Neljaujiet sevi izsist no liidzsvara un censtieties shos uzbrukumus izmantot sev par labu. Karaa kaa jau karaa…
0
www.vecamate.lv 07.11.2010. 18.13
Nav ko čīkstēt,bet jāsāk strādāt.It kā darīt nebūtu ko. Paldies Dievam ķebļu rokāžu putekļi pamazām nogulst.Nogulst ar nelāgām mielēm.Vaimanāšana par sliktajiem žurnālistiem,mellajām kampaņām,ja kas ,ir no tā paša sen zināmā veco tauku repertuāra.Vienotībai visas iespējas parādīt,ka ir citi.Ar darbiem.
0
wwill 07.11.2010. 18.09
Kurš tad nomelno un vada šo mērķtiecīgo kampaņu – konkrētus faktus un informāciju.
Ja PS un Vienotība turpinās mānīt tautu,tad jūsu koalīcija pat līdz Jaungadam neizturēs.
Ar visu šo šovu un bezdarbību veidojot jauno valdību, jūs jau esiet pazaudējuši vismaz 50% no vēlētāju balsīm,kas tika atdotas par jums šajās vēlēšanās.
1
cii sprīdža students > wwill 07.11.2010. 20.37
Precīzi, es esmu to 50% skaitā :)
0
ibiorio 07.11.2010. 18.05
Kaut kur loti dzirdeta pozicija… Ak ja, Vienotibas “velamais un idealais” koalicijas partneris Lembergs jau pedejos 15 gadus gauzas par to, ka vinu nomelno Diena, Delna, LTV, pasaules ebreji un vietejie kvaukski utt. Patiesiba vins tirs un balts ka dimanta olina jeb nacionala burzuazija.
Manuprat, nomelnosana ir nomelnosana tad, ja tiek teikti meli vai, varbut, vel lavierets uz patiesibas robezas, bet Bendrate Lemberga naudu (slepeni) nema, Kristovskis vel sodien nav paradijis originalo saraksti un Cigane tiesam lupatas maisos pari robezai stiepa, kamer citi par tiesisku valsti uz ielas staveja. Kas te sagrozits un kur te meli?
11
ltvpanorama > ibiorio 07.11.2010. 18.15
Kā piemēram Tu iedomājies publicēt ” originālo saraksti” ..kurš pateiks ka tā ir oriģināla..un nav rediģēta???? un kurš pateikts ka nospertie e-pasti ir oriģinali un tieši tādā secībā..Notārs apstiprinās, vai?..otrkārt..Tev nospert pusmiljardu ir viens pīpis kā ievest 50 lakatiņus?..par Bendrāti piekrītu…
0
ibiorio > ibiorio 07.11.2010. 18.24
1) Ja ir ta, ka nav, ko likt preti, tad nevajag prasit pietiek.lv atsaukt “neaptiesas zinas”, kuras turklat juridiska nozime ir viedoklis par to materialu, kas saja portala ir visa pilniba redzams. Ja ir pieejams vairak, kamdel ir si nemsanas, tad to var mierigi nodot sabiedribas vertejumam. Savukart, sibriza GVK komunikacija labakajas oligarhu tehniku tradicijas tikai rada aizdomas, ka tik tiesam ir ta, ka secinats pietiek.lv.
2) Ar kadiem lakatiniem Lemebrgs saka savu andeli, mes nezinam. Katra gadijuma man nav uzticibas, ja mazie zaglenini tagad veido koaliciju ar vienu lielu zagli, sakot, ka divi citi zagli ir pavisam slikti zagli. Drusku divaini un kaut ka nerada iespaidu, ka darbibas pamatmotivs ir valsts un sabiedribas vajadzibas un intereses. Sandras Kalnietes meginajums sos parmetumus pamezt zem tepika cienijamas reakcijas vieta so iespaidu tikai pastiprina.
0
andrisskrastins > ibiorio 07.11.2010. 18.47
Pirmais – pat ja kritiski izvērtējam V deputātus un atrodam kādu melnu plankumu – vienam lielāku, vienam mazāku – tendence ir diezgan izteikta. Turklāt dīvaini ir šādus kompromatus censties publicēt tieši tagad. Vai kāds – *khem*SC*khem* un *khem*ZZS*khem* – vēlās ārkārtas vēlēšanas? :)
Bet ir skaidrs, ka jānorij, jāsniedz pretēji pierādījumi – Kristovska atbilde bija patīkami konstruktīva un skaidrojoša – un jādara darbi. Tieši to paveikšana vai nepaveikšana noteiks, kā mēs vēlētāji attieksimies pret V politiķiem.
0
martins_kibilds > ibiorio 07.11.2010. 19.29
” Cigane tiesam lupatas maisos pari robezai stiepa, kamer citi par tiesisku valsti uz ielas staveja. ”
Lūk, šis izklausās lēti. Proti, kamēr visi cīnās par taisnīgumu, tikmēr, lūk, Čigāne stiepj lupatas. Ai, ai, cik briesmīgi. It kā Čigānei 24 stundas diennaktī būtu jāstāv uz ielas par tiesiskumu (mazāk nu nekādi nevar) un it kā ir liela nozīme tam, tieši kādas preces bija viņas bagāžā, jo visiem tas pavisam noteikti ir jāzina, vai Čigāne ved lakatus, apakšbikses vai grāmatas.
Neticu, ka tas ir Roberts Putnis, kas to raksta.
0
liene.dz > ibiorio 07.11.2010. 19.37
>>> Neticu, ka tas ir Roberts Putnis, kas to raksta.
Absolūti pievienojos.
Vai tomēr tie “PR speciālisti” nav nožēlojami – “veido” sabiedrības viedokli, slēpjoties zem pazīstamu cilvēku vārdiem?
Šis būtu iemesls, lai IR.lv beidzot sāktu pamatīgi banot lietotājus…
0
cii sprīdža students > ibiorio 07.11.2010. 20.35
to pecisk. “jādara darbi” – tieši to Kalvītis arī teica, kad cilvēki jau bija nikni par varas uzpūtību un jebkādu ētisko principu trūkumu. Laikam V grib atkārtot to kļūdu – iedomājoties, ka ekonomiskā attīstība (ja tāda pat būs) ir indulgence ētikas norakstīšanai.
0
mary75 > ibiorio 07.11.2010. 20.42
Čigāne drīkstēja ievest preces par 380, šķiet, eiro, un ieveda par 500 un cik tur pāri.
NOšaujama uz vietas!
Tas viss atbilsts klasiskajam teicienam – visskāļak “ķeriet zgļi” bļauj tie, kas apzagušies.
Banāli, bet fakts.
0
snjuu > ibiorio 07.11.2010. 21.19
=Kā piemēram Tu iedomājies publicēt ” originālo saraksti” ..kurš pateiks ka tā ir oriģināla..un nav rediģēta????=
===
Andrew: Ja ņem vērā, ka tā bija “grupveida” sarakste, tad varētu būt pietiekami daudz lieciniekiu :)
0
bebiekste > ibiorio 07.11.2010. 23.48
>roberts_putnis
pietiek.com nevis pietiek.lv
Vai tie būtu sīki meli, jeb neliela pārrakstīšanās? :)
0
snjuu > ibiorio 08.11.2010. 00.36
pietiek.com un pietiek.lv ir iepirkuši tieši tie paši ļautiņi/kantoris, un tagad lapa darbojas no abām adresēm…
0
bebiekste > ibiorio 08.11.2010. 01.15
>kristaps freimanis
Nu, tad sanāk mani sīkie meli, vai piekasīšanās aiz nezināšanas :D
Uff.
0
kirils Kirasirovs 07.11.2010. 17.58
es jūs melnoju un melnošu bez kādas kampaņas,jo uzskatu,ka jūsu dibinājums ir salašņu varza,kas kalpo svf interesēm,ne tautai..dombrovskis vēl nav atvainojies par pensionāru apzagšanu,kristovskis ir tik nekompetents,ka kaķim jāsmejas,par elertes atkarībām zina visi,bet mūrniece apzaga mani,izmantojot manu nodokļu naudu savtīgās interesēs..kaut jūs izčibētu,tautas varmākas!
6
martins_kibilds > kirils Kirasirovs 07.11.2010. 19.31
Negribētu dzīvot tavā pasaulē.
0
kirils Kirasirovs > kirils Kirasirovs 07.11.2010. 20.07
dzīvo tik savā un nevaukšķi,kad vienotības nelieši īstenos savus noziedzīgos apsolījumus svf..ceru,ka vēl esi ar darbu..varēsi pabalstīt vecākus,kad lāčplēsis atkal tos apzags.
0
Gunārs Nažinskis > kirils Kirasirovs 07.11.2010. 20.31
Jā, izskatās ka šā cilvēciņa pasaulīte patiesi deformēta – vēl nav pilnmēnes un jau gaudo …
0
gundega_heiberga > kirils Kirasirovs 07.11.2010. 21.00
Ivar – pasaulītē !
0
martins_kibilds > kirils Kirasirovs 08.11.2010. 03.26
No kurienes tāda agresivitāte?
0
vismantsk > kirils Kirasirovs 08.11.2010. 14.30
Protams, ko negrib dzirdēt, to nedzird. Grib redzēt “Vienotību” sliktu, nedzirdēs ne vienu reizi, kad Dombrovskis un arī citi “Vienotības” pārstāvji atvainojas par pensijām. Vārds “Atvainojos” automātiski izslēgs dzirdes aparātu.
0
KasparKondrat 07.11.2010. 17.56
Sāksim ar to, ka problēma ir nevis tajā, ka kāds gribētu kompromitēt, bet gan tajā, ka ir ar ko! Ja visiem vienotības cilvēkiem būtu sirsniņas kā dimanta oliņas, tad neviens pat gribēdams, nevarētu viņus sakompromitēt.
Otrkārt, ĢVK ir pats vainīgs pie pietiek.com skandāla! Ja neatbildēja tad, kad žurnālisti jautāja, tad tagad jāsmeļ izlijušais ūdens. Visi saprātīgie lasītāji (un es sevi pie tiem pieskaitu), izlasot saraksti, jau saprata, ka ,visticamāk, ĢVK atbildēja uz kādu pavisam citu vēstuli, ne to, kas bija apakšā. Bet to ĢVK vajadzēja jau laikus pateikt un jau laikus žurnālistiem parādīt oriģinālo saraksti. Šis ir ĢVK, PS un Vienotības komunikācijas izgāšanās un nevis kompromats.
8
girts_gansons > KasparKondrat 07.11.2010. 18.21
…cilvēkiem būtu sirsniņas kā dimanta oliņas…
——————
Par cik no esošajiem saeimas deputātiem vari galvot, ka viņiem tādas ir? Varbūt kādu vari nosaukt.
0
andrisskrastins > KasparKondrat 07.11.2010. 18.39
Chipa, vienmēr būs ar ko. Loskutovam tie bija apmeklējumi svingeru klubos. Dombrovskim tā ir pārāk mīkstā attieksme pret koalīcijas partneriem. Kristovskim – no konteksta izrauta sarakste ar nacionālistu, kurš izmetis ir tikai vienu frāzi, attiecinot tikai to uz sevi, kuru varētu raksturot kā nepieņemamu.
Atšķirība ir tāda ka gan Šķēle, gan Šlesers ir tieši un cieši saistīts ar cilvēkiem, kurus tiesā, Lembergu tiesā pašu, utt. Taču prese ļoti tendenciozi pievērš uzmanību tieši V grēkiem.
Es nesaku, ka tā ir sazvērestība. Es nesaku, ka V ir svētie – grēki ir arī šiem cilvēkiem. Taču tendenciozitāte ir diezgan izteikta – un tā biedē. Līdz pat Lemberga paziņojumam par Kristovski man tā arī šķita sakritība, bet tagad…
0
martins_kibilds > KasparKondrat 07.11.2010. 18.43
Piekrītu tikai daļēji. Piemēram, Čigānes gadījumā reāli nebija ar ko kompromitēt, bet troksnis tik un tā tika uztaisīts un daļa cilvēku patiešām to ņēma par pilnu. Te der atcerēties arī Šķēles gadījumu. Pietika dažiem pačukstēt, ka viņš ir pedofils un ar to pietika, lai gāztu valdību. Bet bija par ko? Protams, Šķēlem ir daudz viņu kompromitējošas lietas, tomēr pedofilija jau nu laikam būtu pēdējais, ko varētu piešūt.
0
Lee > KasparKondrat 07.11.2010. 18.52
S.Kalnietes uzdotie jautājumi ir loģiski un saprātīgam lasītājam arī tādi rodas. Vajadzētu atcerēties, kurā brīdī nemākulīgais kompromats par Ģ.V.K. parādījās – tobrīd apstiprināja jauno valdību. Prasīt, lai tajā laikā tiktu sasaukta preses konference būtu muļķīgi.Paskaidrojumi žurnālistiem tika sniegti bet, kādu tas var neapmierināt.Arī tad, ja Ģ.V.K. plēstu kreklu uz krūtīm Doma laukumā un sniegtu publiskus skaidrojumus,vienalga, kādam tas būtu par maz! Ir jānoskaidro, kas šo ažiotāžu ir radījis, jo tās vairs nav tikai Ģ.V.K. personiskās intereses, kas skartas, bet valsts amatpersonas un līdz ar to nodarīts kaitējums arī valsts prestižam, nemaz nerunājot par naida sēšanu sabiedrībā.
0
andris902 > KasparKondrat 07.11.2010. 20.52
…Chiepa…vai Tavā e-pastā ir saglabāta pagājušā gada sarakste?…ja Tevi palūgtu uzrādīt 2009.gada 15.oktobrī saņemtos e-pastus…Tu to varētu?…ja nevari – tad nevajag rakstīt muļķības….
0
KasparKondrat > KasparKondrat 07.11.2010. 23.18
zanE, manā e-pastā ir arī senākas sarakstes arī 2008., 2007., 2006., 2005. (utt.) gada! :)
0
andris902 > KasparKondrat 08.11.2010. 01.14
…ar atzīmi un zvaigznīti “personiskas”?….:))…tad es saprotu!…tādas jāglabā!…cik tādu ir?…desmit?…piecpadsmit?…:))
…ar to daudzumu e-pastu, ko normāls un saprātīgs cilvēks saņem savā pastkastītē…un to neiztīra ik pa laikam…Tavs kompis sen jau būtu uzkāries!…:))
0
KasparKondrat > KasparKondrat 08.11.2010. 12.38
zanE, man patiesi ir saglabātas VISAS. Cita lieta, ka privātajām un darba sarakstēm man ir atsevišķi e-pasti. dzēšu tikai spamus, joku vēstules un reklāmas, kas parasti aizņem lielāko daļu. Nedzēšu e-pastus, jo man ir kā juristam ir ne reizi vien nācies saskarties ar situācijām, kad nepieciešami pierādījumi vai atgādinājumi tam, par ko bija sarakste, kas tika vai netika runāts un kādā kontekstā.
0
aivars_silins 07.11.2010. 17.55
Pagaidām šo te neviens nopietni neuztver, bet, ja stiepsiet gumiju ar nopietnām reformām, tad atbalsts jums zudīs. Pievienojos Andrew – sitiet!
0
ltvpanorama 07.11.2010. 17.54
P.s. jaatzīmē gan , ka tas kompromātu līmenis ir tikpat augsts kā presformu atsledznieka intelekts…izbrīna tikai žurnālistu (protams ne visu), kurus agrāk uzskatīju daudz maz par sakarīgiem, hiēnu rakstura iezīmes, kas to trekno gadu lielmeistaru gaudošanu pastiprina un pavairo
0
ltvpanorama 07.11.2010. 17.51
Bet ko Jūs domājāt?..tie resnie kroplīgie taukainie buldozeru purni – savoki varu un mantu tāpat atdos un klusi gaidīs pavēsti uz tiesu???..šī mīļie labie ir cīņa..tapēc nav ko žēloties bet darbojaties,,ja atvēzējaties, tad sitiet!..Jums ir visas iespējas!
2
Gunārs Nažinskis > ltvpanorama 07.11.2010. 19.42
Var jau piekrist Kalnietes viedoklim par kompromitējošu informāciju un opozīcijas lielo agresivitāti. Tas viss ir taisnība, un tā iemesla dēļ jo īpaši valdībā ir nepieciešami ļoti stipri ministri.
Ārlietu ministrs ir viens no nozīmīgākajiem valdības posteņiem, tādēļ pieredzētā Kristovska neprofesionālā reakcija un taktika uz kompromitējošu informāciju diemžēl nepierāda viņa spēju strādāt diplomātiskā un stratēģiskā amatā. Neliekas, ka viņš ir pietiekoši elastīgs Ārlietu ministram.
Tiesa, šobrīd arī grūti ir novērtēt, kurš ir tas pareizais un īstais diplomāts (neticu, ka Pabriks ir kaut par santīmu labāks).
Vienotībai varbūt vajadzētu izmantot situāciju un uz šā SC&PLL pasākuma rēķina atrast labāku Ārlietu ministru.
Tomēr, zinot cik šāda situācija ir sarežģīta un delikāta, iespējams, ka šāda rīcība visu vēl vairāk sarežģītu …
0
P_Dancis > ltvpanorama 07.11.2010. 20.52
“Neliekas, ka viņš ir pietiekoši elastīgs Ārlietu ministram.”
Kā reizi tieši Latvijas ārpolitika faktiski visu atjaunotās neatkarības laiku ir bijusi tik elastīga, ka rodas šaubas, vai tai vispār ir kāds mugurkauls.
0
bez4pieci 07.11.2010. 17.51
Varbūt vienu reizi pietiks čīkstēt un sāksiet strādāt. Jūs esat valdība un ir īstais brīdis apliecināt sevi ar darbiem.
0