Mazā sarkanā līnija

155

Komentāri (155)

brigita_damme_rtk_lv 04.11.2010. 21.03

Skaista putra samaisīta – Satversmes neievērošana ir literātu noteiktie tautas ģenētiskie nosacījumi…

+1
0
Atbildēt

0

Dzintars Kalniņš 04.11.2010. 13.41

Autorei kompliments – trāpīgs un kodolīgs raksts par to, kas, manuprāt, daudzu Vienotības atbalstītāju prātus nodarbina kopš brīža, kad sākās runas par iespējamajiem ministru amatu kandidātiem!
Laikam jau šobrīd neko nevar vairs darīt (izvēlēties citus ministrus). Vienīgi jācer, ka varbūt šie ministri spēs efektīvi darboties un atspēkos uz viņiem vērstās šaubas ar labiem darbiem. Ja tas nenotiks, tad domāju, ka atkal sākies kaut kādas tautas kustības, kādas savulaik uzsāka Zanders – es pats iešu klāt valdības pārstāvjiem, kad vien būs tāda iespēja, un izteikšu savu sašutumu par viņu divkosību un novēršanos no tiem principiem, kas tika solīti priekšvēlēšanu laikā! Domāju, ka tādu kā es varētu būt ne mazums…

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 04.11.2010. 10.48

0
0
Atbildēt

0

peerku 03.11.2010. 23.06

Raksts vietā. Vienotība sevi kaut daļēji varētu reabilitēt, piespiežot Bendrāti atteikties no mandāta.

+4
-1
Atbildēt

0

vincgog 03.11.2010. 19.12

Baiba Strautmane ļoti reāli komentē notikumus ap valdības veidošanu. 100% patiesība. Saeimas vēlēšanās vēlētāji ar savu gribu izvēlas savas listes un savus deputātu kandidātus, kuriem grib uzticēt likumdošanas funkcijas. Taču pēc vēlēšanām daļa ievēlēto likumdevēju pamet savus posteņus un pāriet citā varas ešalonā – izpildvarā. Bet mēs taču vēlējām likumdevējus. nevis ministrus. Esmu pārliecināts, kamēr pastāvēs šāds kroplīgs Ministru Kabineta sastādīšanas variants, neviena valdība nebūs pilnvērtīgi rīcībspējīga.
Arī pašreizējo valdības veidošanas šablonu varētu uzlabot. Katra koalīcijā (sadarbības padomē) iekļuvusī partija (apvienība) iesniedz Valsts prezidenta nominētajam Ministru prezidenta kandidātam, pilnu Ministru kabineta sastāvu. Prmjerministrs tad arī izvēlētos piemērotākos, spējīgākos Ministru kandidātus, proporcionāli vēlēšanu rezultātiem. Tad, kaut daļēji, būtu izpildīta Baibas Strautmanes raksta pirmajā teikumā atkārtotā Satversmes 55. panta norma.

+8
-1
Atbildēt

0

buchamona 03.11.2010. 18.57

Man vairaak par Chigaanes lakatinjiem un Bendraates radio interesee pietiek.com un tie, kurus shis portaals apkalpo. Kas vinji ir? Peedeejaa kompra par Kristovski :) krievu Delfi jau par shito zinju vaaraas, latv.portaali veel klusee. :)

+3
-1
Atbildēt

3

    Lee > buchamona 03.11.2010. 19.24

    Riņķī apkārt. Pseidožurnālistu kantoris! Izbrīna pārējo žurnālistu klusējošā attieksme. Negribās ticēt, ka tā ir pārprasta solidaritāte.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 03.11.2010. 20.18

    ….interesee pietiek.com un tie, kurus shis portaals apkalpo. Kas vinji ir?..
    ——————————
    Centralizētā Harmonija?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 04.11.2010. 01.04

    Vai ar pietiek.com nav saistīta viena no 2 slaveni ķērcošajām ĒlertDienas blondīnēm no Dr. Zatlera pirmās preses konferences? …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 03.11.2010. 17.02

velns kur preciizi , beidzot tas ir pateikts vismaz vienaa meedijaa , es jau visu laiku to vien rakstu , ka šii valdiiba ir no Lembes atkariiga un straadaas viņa labaa , Lembe veel nekad tik augstu nebija ticis , Kalviitim gan briidi blakus seedeeja , tad kad teepistiem šis bija vajadziigs pie KNABa sagraušanas un ģenprokurora paarveeleešanaa, tagad noticis tas par ko pat Lembe nebija sapņojis, proti tuuplisti dabuuja nokautu veeleešanaas …

+3
-1
Atbildēt

1

    egils_krastins > Janka, Janic 03.11.2010. 18.26

    Nu un kad lembeergu naakoshgad ieliks cietumaa, ko tad juus karinaasiet klaat valdiibai?!

    …Lembe veel nekad tik augstu nebija ticis …

    Tas pirms lielaa kritiena!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

dro 03.11.2010. 14.57

zanE. Prieks, ka pēc ilgāka pārtaukuma varu Tev pilnīgi piekrist:))

+3
0
Atbildēt

0

viesturs 03.11.2010. 13.56

Skarba patiesība! Liels paldies žurnālistei!Piekrītu,ka Čigāne nav pat salīdzināma ar Benrāti,bet to ļoti uzbāzīgi pūlas iestāstīt tautai. Tas pats pa KNAB.Riebjas klausīties,kā sabiedrībā pazīstami cilvēki tēlo muļķus,novēršot uzmanību no lietas būtības uz savstarpējām darbinieku nesaskaņām.Tad jau redzēsim,ko pret ko ietirgos.

+4
-1
Atbildēt

5

    dro > viesturs 03.11.2010. 14.06

    Te vajadzētu izšķirt 2 momentus:
    – JL vainīgs pie kompromāta parādīšanās?
    – vai Čigāne tomēr nav pelnījusi nosodījumu?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > viesturs 03.11.2010. 17.47

    vai Čigāne tomēr nav pelnījusi nosodījumu?
    ———————————————-
    kurš tad nav?
    Visi esam grēcīgi…………

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > viesturs 03.11.2010. 19.18

    Esam jau, esam.
    Un tieši, apzinoties savu grēcīgumu, mums nenāk ne prātā kandidēt par tautas priekšstāvjiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > viesturs 04.11.2010. 14.19

    Betij!
    Un tad visi esam grēcīgi un sēžam malā un noskatāmies, kā lielie zagļi izzog Latviju, kā jau tos 20 gadus, jo tāds Lembis, kampējs un citi kampēji tik nosmejas par moralizēšanu un izvelk arvien jaunus sīkumus pataisot par lielu “noziegumu” par ko tautai cepties!
    Labi, ka ir tādi, kas riskē, ka viņus nomētās akmeņiem, bet riskē, jo bijušo par nebijušu pataisīt vairs nevar!
    Re, nepatīk Kristovska izteikumi, bet, tad paskatīsimies arī citus izteikumus, ko kurš katram draugam ir teicis un kādas dziesmas dziedājis!
    Forša taktika tiem ašistiem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > viesturs 04.11.2010. 18.23

    Laikam esi, Bet, ko sajaukusi. Vai tev liekas, ka norādot cilvēkam, ka svārki netīri, es leju ūdeni uz viņa nedraugu dzirnavām? Mani nevajag pārliecināt un pamācīt, kas ir izzadzis Latviju. Es gribu lai cilvēki, par kuriem balsoju, nelīdzinātos tiem nekadā – ne lielā, ne mazā mērā.
    Atvaino, tu kā tā ne pārāk tālredzīgā mamma, kurai visi dēla draugi ir slikti, bet viņas dārgumiņam vienmēr simts un viens attaisnojums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

girts_gansons 03.11.2010. 13.22

Tā nav Dombrovska valdība, tā ir Lemberga valdība
——————
Politikā jāiet uz kompromisiem. Nebūtu prātīgi atteikties no dalības valdībā un iespējas, kuras apmērs būs atkarīgs no sabiedrības atbalsta, kaut nedaudz ietekmēt procesus un “neatdot” varu ZZS+SC+PLL.

+9
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > girts_gansons 03.11.2010. 17.58

    Tā nav Dombrovska valdība, tā ir Lemberga valdība
    ——————————————————
    Fiksais apgalvuojums.
    Varbūt tā varam ātrāk sagaidīt Urbanoviča valdību?
    Plēsīsies par lakatiņiem,, kamēr atjēgsies “trešajā republikā ar bifšteku”?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 03.11.2010. 12.56

Kad Mūrniece “kļuva slikta”- 2006. gadā, kad uzdrošinājās publiski runāt pretī Dzintaram Jaundžeikaram. Kauns, Strautmane, kauns pakļauties smadzeņu pūderēšanai.

Jaundžeikara prasības pamatā ir Mūrnieces izteikumi raidījumā “Kas notiek Latvijā?”. Viņa apgalvojusi, ka Jaundžeikars pārkāpis amata pilnvaras automašīnu iepirkuma konkursos, jo komisijās iekļāvis savu brālēnu Īpašumu valsts aģentūras darbinieku Valteru Jaundžeikaru. Ministrs nepamatoti arī pārmetis Valsts policijas priekšnieka vietas izpildītājam Arvīdam Marhelam neziņošanu un sabotāžu. Raidījumā Mūrniece izteikusi apgalvojumu, ka “Jaundžeikars nodarbojas ar privātām atriebībām un zog”. Tas arī bijis pamats iesniegt prasību. “Ar saviem nepamatotajiem apvainojumiem Mūrniece ir smagi aizvainojusi ne tikai mani un manu brālēnu, bet arī visu Jaundžeikaru ģimeni,” iepriekš izteicās prasības iesniedzējs.

+5
-4
Atbildēt

3

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ::Vai cis :: 03.11.2010. 14.00

    Mikijs. Nezinu, kāda bija Iekšlietu ministre, laba vai slikta, bet man pret Mūrnieci nav tikai pozitīva attieksme – pārāk daudz emocionālu, politiķim nepieļaujamu izteikumu /par Afganistānas kontingenta atsaukšanu, nāves soda ieviešanu u.t.t./ Protams, arguments, ka M. Nav ievēlēta un tādēļ viņai nav morālas tiesības kļūt par ministri ir švaks. Satversme taču tādu prasību neizvirza.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ::Vai cis :: 04.11.2010. 07.06

    Vai man uzskaitīt visus idiotismus, ko Mūrniece ir sastrādājusi ministres amatā: Bauska, izteikumi par nāvessodu un mūsu militārajām operācijām, auto, dzimšanas diena darba laikā, interesanta kadru politika, utt.. Un vispār, piedodiet par jēlību, bet ir vēl kāds prominents TP biedrs ar kuru viņa vēl nav pārgulējusi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > ::Vai cis :: 04.11.2010. 07.34

    Un pavisam piemirsās pats jaunākais: administratīvo resursu brutāla izmantošana politikā. Jo neviens man neiestāstīs, ka LM nav nekāda sakara ar lakatiņu stāstu. Šādu informāciju var iegūt tikai kāds ar brīvu pieeju administratīvo pārkāpumu datubāzei.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

MRitovs 03.11.2010. 12.46

Biju domājusi, ka man tikai viss rādās melnās krāsās.:( Bet te nu lasu savas aizdomas un pārdomas kodolīgi izklāstītas rakstā.

+2
0
Atbildēt

0

idzelme 03.11.2010. 12.20

Politika ir kompromisu māksla(…) un ar šo tad arī Vienotība un ZZS nodarbojas. Ja jau Vienotībai būtu iedots 51% kredīts no vēlētājiem, tad varētu gaidīt rakstā paustās politiskās izmaiņas. Tagad kā ir tā ir – Saimas vairākums ir jāsakasa.
Ļoti kodolīgi uzrakstīts, cepuri nost. Būtu labi šādā griezumā arī ZZS analīze, jo viņiem arī negaidīti liels vēlētāju kredīts ir iedots. Kādai būtu jābūt ZZS atbildībai sabiedrības priekšā, proporcionāli mandātu skaitam vai tomēr runājam par vispārcilvēciskām vērtībām?

+9
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 03.11.2010. 11.54

Dzeris49
Tikai, igauņi un leiši pārdzīvojuši to pašu vēsturi, bet, viņi ir savādāki, un kāpēc tā?
—————————————
Mūsu kaimiņvalstis 50 okupācijas gados nebija tik ļoti pārkrievotas. Par ko Tu brīnies?

+4
-2
Atbildēt

4

    kristaps_drone > astra_ozo 03.11.2010. 12.01

    Taisnība, nebija tik ļoti pārkrievotas. Un tas bija lielā mērā pateicoties viņu pašu attieksmei un darbībai. Pat leišu kompartijas vadoņi padomju okupācijas laikā bija aizstāvējuši lietuvisko. Un arī šodien viņi (kaimiņi) daudzas lietas ir darījuši, tik ļoti neatskatoties uz Maskavu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > astra_ozo 03.11.2010. 12.05

    ..un Briseli.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > astra_ozo 03.11.2010. 12.11

    … un Maskavas stabulē klusi fleitējošo Efraimu Zurofu… :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 03.11.2010. 13.32

    to Tipiņš
    LPSR pie varas nebija latvieši. Pelše latviski prata, bet latviešus un mūsu kultūru ienīda “kā sugu”, Voss latviski nerunāja (esot sapratis un ar lielām grūtībām runājis), Pugo – arī nerunāja (latviski sāka mācīties 80. gadu pašās beigās – kad sākās Atmoda). Viņi visi formāli skaitījās latvieši.
    Igauņiem un lietuviešiem tomēr bija cita situācija.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

marčiks 03.11.2010. 11.47

Autores raksts ir pārpilns ar ideālismu, taču ar politisko realitāti tam maz sakara. Jebkurā valstī, pat nedemokrātiskā, valdības tiek veidotas, ņemot vērā vai nu dažādu partiju, vai interešu grupu un klanu intereses. Turklāt vairāki no minētajiem ministriem, manuprāt, nemaz neliks par sevi kaunēties. Kāpēc lai Ēlerte būtu slikta kultūras ministre? Un neviens jau nav nosaucis kādu, kas šobrīd spētu IeM vadīt labāk par Mūrnieci. Viņa galu galā arī +/- rezultātā nenokrita līdz saraksta apakšai, plusu bija vairāk nekā mīnusu un, ja nekļūtu par ministri, tad ar “mīksto” mandātu tagad iekļūtu Saeimā. Cik lielai tieši ir jābūt vēlētāju uzticībai, lai deputāts būtu cienīgs kļūt par ministru? Jābūt 1.,2.,3.vietā savā novadā? Vairāki ZZS ministri, kā saprotu, vispār nav piedalījušies vēlēšanās, kas gan vairs nav īsti pareizi.

+8
-5
Atbildēt

1

    andris902 > marčiks 03.11.2010. 12.12

    …Alejandro…piekrītu par raksta vērtējumu…šīs vēlēšanas bija citādas un citāds valdības veidošanas process…uz āru izlauzās viss un tas netika slēpts, ko žurnālisti kāri apzelēja un veidoja savus pieņēmumus…gadiem pierasts, ka lietas tiek sabīdītas atpūtas namiņos, zoodārzā, mednieku pilīs…klusi un nemanāmi, bet tāpat tika bīdītas….tikai slepeni!…pārsteigums sabiedrībai, ka villošanās notiek atklāti?…būs vien pie tā jāpierod!…

    +15
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 03.11.2010. 11.44

piziks 03.11.2010. 11.40

Baiba, ja sīktirgotāja sieva Lolita Č. grib tēlot korupcijas apkarotāju, tad mūsu apstākļos tik nabadzīgs cilvēks to nevar izdarīt. Ja mēģina, tad = naiva. Ja nebūtu naiva, tik vienkārši neizgāztos — gan ar lakatiņiem pārdesmit draudzenēm, gan kopā ar amerikānisko Kārkliņu tikpat naivā stilā neietu pirms vēlēšanām savu elektorātu politiski uzbudināt uz Stacijas laukumu, kur šās abas administratīvo regulējumu līmenī smiedamies apčakarē ierindas šlesernieki. Citādi jau Lolita simpātiska meitene ar paslaidu miesiņu, TV monitoros labi izskatās, bet tas politiskās esības vieglums… Nuja, Vienotības politiskā balasta pastiprināšanai jau derēja.

+4
-11
Atbildēt

0

andris902 03.11.2010. 11.28

….Baiba!…pa kuru laiku Jums piezagusies divkosība un dubultmorāle?…par Čigānes lakatiņiem Jūsu attaisnojošais spriedums…ir vairāk, kā pārsteidzošs!….no maziem meliem izaug lieli…attaisnojot vienu un nosodot otru – zūd objektīvisms…

+16
-7
Atbildēt

30

    mary75 > andris902 03.11.2010. 11.34

    Nejauc divas dažādas lietas – sīku pārkāpumu un politisko prostitūciju.
    Tā tu vari nonākt līdz Lemberga noziegumu un satiksmes noteikumu pārkāpumu pielīdzināšanas.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > andris902 03.11.2010. 11.40

    Dzeri, un kur ir teikts, ka Čigāne mēģināja nošmugulēt muitas nodevu PIRMO REIZI? Mēs zinām tikai to, ka VIŅU PIEĶĒRA pirmo reizi.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 11.46

    …Dzeri…Tev arī problēmas ar morāles un goda uztveri?…sīkas lietas ir attaisnojamas?…meklēsim tikai lielās?…kur ir tā robeža aiz kuras sākas cilvēka apziņas degradācija….ka tas ir pieņemami un atļauts, bet – šis būs jau noziegums?…piedod, tas tiešām nāk no padomijas laikiem mums līdzi, ka nospert naglu būvobjektā bija pati par sevi saprotama lieta!…par nelegāli ievestu preci atbildēsi vai tas būs lakatiņš vai tonna degvielas!….un tā ir Tava godaprāta, Tavas sirdsapziņas lieta, ja Tu to spēj noslēpt un uztvert kā sīkumu…

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    marčiks > andris902 03.11.2010. 11.57

    Zane, es arī piekrītu dzerim tajā ziņā, ka kaut kur ir jānovelk robeža starp maznozīmīgu pārkāpumu un noziegumu. Čigānes gadījums ir pielīdzināms vidēji nopietnam satiksmes notikumu pārkāpumam (arī soda apmēra ziņā), un tad jau tiešām Saeimā nemūžam neatradīsim gana daudz godavīru un godasievu, no kuriem sastiķēt valdību. Manuprāt, ir arī bīstami “lakatiņus” pielīdzināt valsts izzagšanai, jo tas jau velk uz secinājumu, ka jābalso vien par valsts izzadzējiem a la AŠ2, jo apcūkojušies ir “visi”, bet valsts izzadzēji vismaz “dara”. Vecie labie kurmju stāsti.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 12.01

    …Dzeri…Tu neesi aizdomājies, kā šāds “sīkums” tiek iegrāmatots un pārdots?…vai to nesauc par dubulto grāmatvedību?…ja, kādu šajā gadījumā var nosaukt par ideālistu, kurš nejauši kļūdījies…rodas vēlme ironiski pasmaidīt…:(

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 03.11.2010. 12.09

    ZanE, bet Vienotības fani/elektorāts taču nesatraucās, kad pērn — lielās griešanas laikos! — mazais Jaunups, iamantojot kampējlaikos pieņemtu kampējlikumu, izsita no Latvijas valsts mežiem Ls 140 000 “ZIEDOJUMU”! Pat ne savai JL partijai, VEF baskatbolistiem! Likums gan prasīja finministra parakstu un Repše autogrāfu uzlika! Ja Dombrovskis būtu bijis Premjers nevis prempejera mugursomas publiskais nesējs, būtu salicis pareti genosse pa muti, Vienotībai vēlēšanās nebūtu bijis vairāk balsu un Saeimā labāki %? Gadu pirms JL Jaunupa to likumu izmantoja TP, bet Slaktera jr. laivām paprasīja tikai Ls 30 000. A Tu te par lakatīnēm…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 12.20

    …Optiskais Tēmeklis…
    …protams – kretīniski!…un tā mēs esam pieradināti visu šo valdību un gadu laika!…vai nav pienācis brīdis to lauzt?…un sākt ar mazām lietām…kuras tomēr ir valsts apkrāpšana!…bet te kāds runā par ideāliem un ideālistiem, kuri it kā ir attaisnojami…:))

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 03.11.2010. 13.44

    Jaunups ir jādzen prom ar resnu mietu un ceru, ka tā notiks, bet par Čigānes lakatiņiem runājot – iesaku ieskriet viņas blogā un paskatīties cik bērnišķīgi viņa tur taisnojas un beigās vispār nezin kādā sakarā sāk reklamēt savu jūgendstila veikalu. Viņas reakcija par šo lietu ir lielā mērā dīvaina.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > andris902 03.11.2010. 14.34

    klusais, piekrītu. Čigāne pati lakatiņus sasien ar veikalu. Viņai vajadzēja teikt – jā, kļūdījos, vainu atzinu un sodu (izcietu) samaksāju; lakatiņus valsts atņēma. Tāpat kā es atzīstu savu vainu, kad ceļu policists mani pieķer. Un gadījums ar to ir izsmelts.
    Bet likt vienādības zīmi starp Čigāni un Bendrāti nevar, tie ir dažādi gadījumi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris902 03.11.2010. 14.36

    Neviens nav ideāls, sen zināms, un lai piesakās tas, kas kādreiz sīkumos nav mēģinājis apčakarēt valsti – ievest kādu sīku kontrabandu, vai nenomaksāt kādu nodoklīti, utt.
    Ja tu, Zane , esi tā,. kas nekad neko tādu nav darījusi – gods tev un slava!
    Arī Saeimā nav ideāli, tikai vairāk vai mazāk godīgi cilvēki vai negodīgi , ar savām vājībiņām.
    Tas ir jāsaprot, kaut arī nav jāatbalsta.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 15.07

    …paldies, Dzeri!…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    MRitovs > andris902 03.11.2010. 15.36

    Čigānes nodarījums ir administratīvs pārkāpums. Nedeklarēja daļu no lietām, kuras ieveda. Kā to var salīdzināt ar Bendrātes gadījumu? Skaidrs, ka nav labi nedeklarēt ievesto, ja tas jādara, bet abu rīcību iespējamā ietekme uz amatu un politiku nav samērojama. Un brīdis, kad šī informācija parādās vieš nelāgas pārdomas, kā arī būtu interesanti zināt, kā pie tās tikts, jo šāds info “vienkāršajiem mirstīgajiem” parasti nav pieejams.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 16.23

    …lna…
    ….varam meklēt attaisnojumus, ja gribēsim – atradīsim visam…Čigānes gadījumā tomēr būtu jāparaugās notikuma vēsturē, kad šis fakts parādījās…ar kādiem argumentiem sākās un ar ko beidzās….par informācijas pieejamību – pastāv administratīvo sodu reģistrs:

    …Kā var saņemt ziņas no informācijas sistēmas?

    -tiešsaistes datu pārraides režīmā (lai konstatētu vai pārbaudāmā persona ir informācijas sistēmas uzskaitē).
    -ar e-pasta starpniecību (pēc attiecīga līguma noslēgšanas);
    -rakstiskā veidā, kā atbildi uz pieprasījumu vai iesniegumu.

    …bet šoreiz runa bija par “neaptēstajiem ideālistiem” no Baibas raksta…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 03.11.2010. 16.42

    Zane!
    Piemēram, vai Čigānes lakatiņu lietu var samērot ar mūsu prezidenta nodokļu nemaksāšanu pirms prezidentūras?
    Un, kas?
    Vai tad prezidentam nav jābūt ar daudz augstāku sarkano līniju, nekā Vienotības deputātei? Par PLL darboņu skeletiem skapī, nemaz nerunāsim!
    Varbūt, Vienotība esošo deputātu nodarījumi ir daudz, daudz sīkāki par citu partiju grēkāžiem, jo šie abi nodarījumi( Čigānes un Bendrātes)ne tuvu nav pat salīdzināmi ar citu partiju grēkāžiem, kuri paguva valsti nolaist uz grunti!
    Priekš kam tāda azžiotāža?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 03.11.2010. 17.06

    …Bet..
    ….varam meklēt attaisnojumus un salīdzinājumus…lai nu paliek Čigāne, Bendrāte un citi!…rodas tikai retoriskais jautājums – kas notiek ar mūsu sabiedrību?…likumu, morāles un ētikas pārkāpumus pieņemam kā pašsaprotamu lietu…meklējam attaisnojumus – tas zadzis vairāk, šis mazāk…tas krāpies mazāk, šis vairāk…šis melojis vairāk, tas mazāk…un vienmēr meklējam attaisnojumus notikušam faktam!…kāpēc?…kāpēc tas ir jāpieņem?…tāpēc, ka paši esam “sasmērējušies”?….tad, kur paliek mūsu goda prāts, kā tad ar mūsu pašu sirdsapziņu?….ja to nesapratīsim – nekas šajā valstī nemainīsies!!!!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 03.11.2010. 17.14

    Klau Bet – man viens jautājums – vai zini kādu ārstu ,kurš nebūtu dzīvē pieņēmis pateicības. Vai vari nosaukt kādu ārstu ,kurš būtu nomaksājis ienākuma nodokli no pateicībām? Tie tādi jautājumi garām ejot…..

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 04.11.2010. 00.59

    Toties pilnīgi citas augstuma klases nodarījumi ir Jaunupa jr. fektēšanās, kas taču nav pārtraukta, vienīgi paslēpta Rīgas Domē, it kā paslēpta. JL kā Vienotības asaka nav labojies ne par gramu, vienīgi lielākie JL/Vienotības glumiķi sākuši spēlēt dambreti, publikas domai ziedojot mazas BenDrātītes un Čigānītes, turpinot labākos krēslus iedalīt pašpasludināti cienīgākajiem, kam ar valstiskumu un pat elementāru profesionalitāti dikti slābi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > andris902 04.11.2010. 06.44

    Zini, ABC, šī ir klasika: uzgāzt cilvēkam uz galvas spaini ar mēsliem un lai nu viņš pierāda, ka regulāri nav aptaisījies. Vai arī uzdot jautājumu par regulāro sievas sišanu. Tā ir absolūta fantastika, ka kāds var nolikt vienos svaru kausos Bendrāti (nopirktu žurnālistiku) un lakatiņus! Es arī vienreiz atvedu lieku bloku ar cigaretēm, kad šeit labas nevarēja nopirkt (arī tagad nevar). Tas laikam mani padara par kontrabandistu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2010. 08.52

    Ghost Dog – jo vairāk gadījums ar lakatiņiem nosēžas vēsturē, jo man vismaz sāk nostiprināties pārliecība ,ka viss nemaz nav tik nevainīgi.
    Pamatā tam ir tādi sīkumi, ka pati Čigāne ir pārlieku aizrāvusies ar taisnošanos un principā izpļāpājusies, ka tie domāti pārdošanai. No tā tāds neviļus jautājums garāmejot – kā ta tiks noformēts iepirkums, ja tiks… Ja tiks, tad kapēc uzreiz to neoficializēja pie ielidošanas, ja netiks, tad acīmredzot veikaliņā iespējams preci pārdot neizsitot čeku , tātad varbūt tiek apieti nodokļi u.t.t. Es jau nesaku ,ka tā noteikti notika, bet jautājumi un aizdomu ēna ir .

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andris902 04.11.2010. 09.38

    >Klusais

    Čigānes taisnošanās patiešām ir neveikla un rada vēl vairāk jautājumu.
    Tomēr, kā viņa pati to apraksta, tas vairāk izskatās pēc testa pirkuma + dāvanām. 20 maisiņi – kas tā par iepirkuma partiju? Noteikti, ka bižutēriju tādos daudzumos viņi draugiem nedāvināja, bet, ja tas notika ap Ziemassvētku laiku, tad krietnu daļu citu mantu patiešām varēja būt paredzētas dāvanām.
    Attiecīgi paliek kāda daļa, kas acīmredzami bija paredzēta tirdzniecībai, bet tad tas apjoms paliek tik mazs un par tik mazām summām, ka īsti vairs nepaliek ko pārmest.
    Kaut pārkāpums kā tāds acīmredzot ir bijis.

    Bet par viņas godīgumu visumā tas liecina drīzāk labu, jo viņa arī atzīstas, kam šis pirkums bija paredzēts, kaut varēja tēlot privātu šopingu (kāds arī iespaids man sākumā radās). Redz, pārdzīvo, taisnojas, nožēlo. Kad Kalvītis ir nožēlojis kaut ko nebūt?! :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 04.11.2010. 10.09

    Klusais!
    Tieši tāpēc jau arī es saku, ka nav kristāltīru cilvēku!!! gribam, lai visi tādi būtu, bet tam ,liekas, ir ilgs laiks nepieciešams.
    Kaut vai tas pats prezidents- viņš taču populārāks pēc aptaujām, nekā Dombrovskis! Bet, kā prezidents moralizē!
    Tas pats Lembergs ir populārāks nekā L. Čigāne, kura tur dažas somiņas vai lakatiņus jaunības neaprēķinātībā ievedusi!
    Es runāju par” noziegumu” salīdzinātību! Manuprāt, cilvēks taču grēcīgs jau no Ādama un ievas laikiem! protams, ka dažādi mums tie grēciņi!
    Bez ta,m es saku, kāpēc tad tie tīrie neiet politikā??? Jāpriecājas, ka vismaz tie daži netik kristāltīrie tomēr ir nolēmuši kaut ko darīt valsts labā, es ceru! gan jau pilsoniskā sabiedrība skatīsies uz viņu veiklajiem pirkstiņiem, jo, ja skatīsies, tad arī pārkāpumi gan lieli, gan mazi nebūs!
    Bet, ja palaidīs visu, kā agrāk te tos 20 gadus šeptējās un neko neteica, tad arī nekad labi nedzīvosim! Viss atkarīgs no aktīvās tautas daļas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2010. 13.31

    Kaspars – man nav pamata teikt,ka viņa nav godīga, bet tik un tā pēc visas tās taisnošanās tomēr paliek aizdomu velniņš , it sevišķi ,ja vēl tā nedaudz padomā par to tēmu …. Nebūtu tik izmisīgi taisnojusies, būtu mazāk jautājumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2010. 13.36

    Bet – tieši tā ,ka nav neviens bez grēka. Bet palasījos Čigānes blogu – manuprāt viņa vēl nav gatava lielajai politikai un manuprāt būs stipra viduvējība Saeimā , bet nu paskatīsimies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    MRitovs > andris902 04.11.2010. 16.08

    Jūs gribat teikt, ka ar šīm uzskaitītajām metodēm JEBKURŠ var iegūt informāciju no sodu reģistra un ka tā nav ierobežotas pieejamības informācija, kuru var iegūt tikai konkrēti uzskaitīti subjekti likumā noteiktos gadījumos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andris902 04.11.2010. 17.07

    >Klusais

    Viņa jebkurā gadījumā būtu viduvējība! :D Tiem “hiperpareizajiem” un “taisnības turētājiem”parasti ir inerce uz mācīšanu strādāt, nevis strādāšanu. Arī dubultā morāle ir ļoti raksturīga.

    Par to taisnošanos, viņa jau tur visu atklāj, tādēļ tur pat sevišķas intrigas nepaliek. Vismaz daļa ir bijusi tirdzniecībai. Otrais solis – reālā (nevis vēlamā!) pārkāpuma atzīšana un nožēlošana publiski notiek neveikli, bet ir Latvijas politiķim revolucionārs solis. :)
    No vienas puses atsedzas brieduma trūkums, no otras drosme un sevis pārvarēšana/pārvērtēšana. Vismaz tas skuķis atsedzas ļoti cilvēcīgās krāsās, nevis kā aprobežota lauksaimniecības tehnikas vienība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2010. 17.56

    Kaspars – nu drosme ? – tomēr bija piespiesta pie sienas…. kādi vēl varianti?
    Var jau būt subjektīvi, bet iepriekš man tās virtuves ļauži bija viņu raksturojuši un šo to apgaismojuši, aizdomas ,ka šitā var arī spārnus aplauzt….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 04.11.2010. 19.15

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andris902 04.11.2010. 22.24

    Nu parasti pie mums veči arī visabsurdākajās situācijās melo līdz pēdējam. Tas pats Lagzdiņa gadījums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 04.11.2010. 23.17

    Kaspars – domāju te cits stāsts – tā teikt “čuja” ….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MRitovs > andris902 05.11.2010. 10.51

    Zane, bet arī IemIC mājas lapā ir konkrēti uzskaitīts, kas un kādos gadījumos var tikt klāt reģistram! Tādēļ jau rakstu, ka Čigānes stāsts ir interesants arī šajā aspektā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 03.11.2010. 11.26

Baiba uzdod jautājumu, kas pamazām, pamazām liek domāt ne vienam cilvēkam vien… Proti – kas īsti diriģē Saeimu, kā interesēs pieņem likumus un kas kam faktiski var aizlikt kāju priekšā. Piemēram, kāda jēga ir kāda projekta sabiedriskai apspriešanai, ja Dome/Valdība tāpat nobalsos, kā vajag. Kāpēc tāds piemērs? Kolēģi, Jūs esat dzirdējuši kaut vienu loģisku, pamatotu un argumentētu valsts attīstības plānu? Kaut vai 1/2 gadam: salabojam TO ceļu, atceļam TO nodokli un smagnēja bezsakara vietā veidojam mazu, efektīvu valsts pārvaldi. Nezinu, cik liels bizness ministrēšana un deputātošana ir Somijā, Horvātijā vai Maltā, bet pie mums politikas vienkārši nav….

+2
-1
Atbildēt

0

mary75 03.11.2010. 11.21

Arvien vairāk nosliecos uz to, ka tā ir ģenētiska predispozīcija.
Pareizāk sakot, negatīvās selekcijas augļi, ko mēs te redzam.
Jo visi spējīgākie, godīgākie, patriotiskākie sen vai nu emigrējuši, vai izsūtīti, vai iznīcināti, palikuši “sovjetlatvieši”, kam melot, krāpties, pielāgotioes jau ir asinīs, kam valstiska domāšana ir svešs jēdziens, tāpat, un kam arī bērni dzimuši ar attiecīgām vērtībām.
Vienā partijā tādu mazāk, vienā vairāk, bet,pārsvars tiem visur.
Tikai, igauņi un leiši pārdzīvojuši to pašu vēsturi, bet, viņi ir savādāki, un kāpēc tā?

+5
-1
Atbildēt

11

    piziks > mary75 03.11.2010. 11.33

    Dzeri, noteicošais bija XX gadsimts, kad latvieši kļuva par ģenētiski traumētu nāciju: 2 pasaules kari izšāva drosmīgākos un fiziski vīrišķīgākos, 2 izvešanas iebaidīja un sapūdēja čaklākos, gudrākie un izglītotākie 1944. rudenī aizbrauca paši, — palika viduvējību kopums,un no labākos arī no šo viduvējību pēctečiem izspiež pašiem braukt izdzīvošanu meklēt ārpus Latvijas, uzturot tos, kuri vēl/vairs nespēj aizbraukt. Saskaiti statistiski, cik simti un desmiti tūkstošu cilvēku ir katrā no nosauktajām īpašību nesēju kategorijām, parēķini proporciju un padomā, vai ir kaut viens teorētisks variants, lai šādi kvantitatīvie zaudējumi nācijas kvalitāšu grupās visu nācijas kopumu spētu ģenētiski neietekmēt?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 03.11.2010. 11.59

    >Dzerim
    Šoreiz pilnīgi piekrītu Tevis teiktajam. Ar mazu precizējumu – “Jo visi spējīgākie, godīgākie, patriotiskākie sen vai nu emigrējuši, vai izsūtīti, vai iznīcināti,” 1941., 1944., 1949. un tālākajos padomju okupācijas gados. Būsim paškritiski un atzīsim, ka cilvēkus, apveltītus ar šādām kvalitātēm, pēc 1990. gada atrast Latvijā bija ārkārtīgi grūti, tie bija ļoti liels retums.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 03.11.2010. 12.43

    Par tiem gadiem es jau arī runāju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > mary75 03.11.2010. 13.52

    Tas nav gjeneetiski, bet moraali-intelektuaali noteikts. Visu var mainiit, jaamaina cilveeki. Nevar mainiit sisteemu, ja to dara tie pashi cilveeki. Tie pashi, kas dziedaaja internacionaali, apzinaati, ar prieku staajaaas komunistiskaas organizaacijaas, tagad veido neatkariigu Latviju. Te pat zirgam jaasmejas! Neatkariiba Latvija jaaveido tiem, kas neatkariigaa Latvijaa augushi, redzeejushi kaa straadaa neatkariiba citaas valstiis, nevis ar maates pienu komunistu ideologjiju uznjeemushie. Te paviideeja jautaajums kaapeec Igaunijaa iet labaak? Atbilde ir pavisam vienkaarsha – jo 90os gados visi kompartijas darbonji tika atstaadinaati no amatiem uz neatgrieshanos. Nekaada kazhoka paarmeshana netika atljauta. Un te ir rezultaats. Buutu Latvijaa tas pats izdariits, arii mums shonedeelj pa Riigas ielaam brauktu brunjumashiinas ar Eiro konteineriem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.11.2010. 15.09

    Kādas muļķības, undertaker3! Rītels – kompartijas vadītājs jau, liekas, divreiz pabijis premjera krēšlā, un vēl par Tallinas mēru. Nevajag veidot apgalvojumus uz pieņēmumu bāzes.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 03.11.2010. 16.06

    Nav latvieši ne labāki,ne sliktāki par citiem.Drīzāk dažu fundamentālu kļūdu sekas.Kā malku kraujot,ieliec pamatā pāris šķības pagales,-viss krāvums novelsies.Mūsu kļūda bija 91.g atstājot komuņakiem teikšanu un nacionālo labumu ” dalīšanu”.Čehi,ja pareizi atceros ‘bijušajiem” ar likumu aizliedza piedalīties pārvaldē.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 03.11.2010. 17.53

    Rītels – kompartijas vadītājs jau, liekas, divreiz pabijis premjera krēšlā,..
    _______________________________ Rītels bija igauņu Gorbunova versija.Ar tādu pašu činu PSRS laikos.Un pēc L.Meri Rītels bija Igaunijas prezidents.
    Pēdējais Igaunijas KP sekretārs bija Veljass.
    Par premjeriem-laikam sajauci ar Savisāru.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.11.2010. 18.01

    > lama
    Piekrītu, sajaucu. Bet lietas būtību tas nemaina. Tieši tāpat, kā pie mums “gaišākie” bijušie kompartijas darboņi bija Igaunijā augstos posteņos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 03.11.2010. 18.35

    Igauņiem uzreiz pēc puča bija vēlēšanas un 1992 bija M.Lāra valdība.

    Mums Godmanim sekoja Birkavs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 03.11.2010. 19.15

    To, ka Godmanim sekoja Birkavs, atceros. Bet, ka igauņiem uzreiz pēc pucha bija vēlēšanas, to nu gan neatceros:) Visu cieņu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 03.11.2010. 20.16

    ne nu guži uzreiz, bet tuomēr 1992.gadā un uzreiz pavisam jauna komanda…un tie pirmie gadi jau daudz nuosaka.
    Igaunijā arī bija Tautas fronte un Pilsuoņu kongress.Tikai tie sadarbuojās, pie mums starp šiem abiem bija idiotiska konfrontācija.Tā laikam taču nav beigusies vēl juopruojām-jezga ap VL tā kā nuo tās pašas sērijas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 03.11.2010. 11.19

Krieviet! Nē, tas = vienīgais godīgais teikums, ko Vienotība publiski pateikusi, — tas par to godīgo, gudro, veselo un turīgo latviešu nāciju! Tā nācija tiešām ir Vienotības MĒRĶIS! Un arī līdzeklis savu — Āboltiņas, Kristovska, pāris Jaunupu utml. — līdzekļu saniegšanai. Tos atlikušos Latvijas nācijas, veselos, gudros un mazliet turīgos Vienotība pērn pastiprināti sāka eksportēt uz citām ES dalībvalstīm, lai no turienes tie veseli, strādīgie, pret savām ģimenēm godīgie un atbildīgie stutētu te palikušos mācāmos skolniekus, studentus, slimos vecākos un vienkārši nabagos pensionārus. Tā, Krieviet, ir viena no retajām reizēm, kad Vienotība nav melojusi, mānījusies, izlikusies, — pat ne uz baznīcu zvērēt gājusi.

0
-3
Atbildēt

0

zigis 03.11.2010. 11.19

Strautmane pareizi sapratusi, ka šī ir Lemberga valdība. Žēl tikai, ka joprojām nesaprot, ka Vienotība iemelojās Saeimā ar blefošanu par cīņu ar Urbanoviču. Ja būtu godīgi reklamējuši “iekšējās devalvācijas” labumus – uzņēmēju maksātnespējas un bezdarba pieaugumu, emigrāciju un nepārtrauktu zemošanos katra ārzemnieka priekšā, nedabūtu pat pusi balsu.

+6
-18
Atbildēt

9

    piziks > zigis 03.11.2010. 11.25

    Aleksandr, toties vesela virtene no tā vilcieniņa, ko Dombrovska lokomotīves un svētbildes virtuālais krustojums ievilka Saeimā, cik tagad laimīga un cer 4 gadus balsot, likumprojektus nelasot, spaidīt pogas pēc frakcijvadoņas īkšķa. Toties PR akcijās pildīs uzdevumu stāstīt, cik svarīgi pilsoņiem maksāt nodokļus, lai daudzie Jaunupa klasesbiedri bez budžetalgām nepaliktu un Kristovskis zīmuļoties varētu ar abās kājās klinu angļu valodu, un…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > zigis 03.11.2010. 11.26

    Kiršteins uzskata, ka lemberga slavināšana un viņa ideoloģijas sludināšana palīdzēs tikt pie Lemberga labvēlības, kaut vēlētājs ar mīnusiem pateica – mums tevi nevajag, Kirštein, mēs neticam cilvēkam, kas mainījis n tās partijas un no nacionalista pārvērties par NATO, ES, Sorosa kritiķi un tagad laiza zābākus Lembergam?
    Mēģināt jau var, bet, diezin vai izdosies.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    marčiks > zigis 03.11.2010. 11.35

    Un cik balsu dabūtu ZZS, ja būtu “atklāta”? Tas ir, 1) mums vispār par neko nekad nav sava viedokļa, ja vien tas neskar Lemberga intereses 2) mēs iesim koalīcijā kopā ar dajebko un 3) mūsu fiktīvais premjera kandidāts ir blēdīgs muldoņa?

    Kirštein, es nesaprotu vienu lietu. Ko tu vēl dari ZZS? Latslāvi, praidisti, sorosīti un Zurofa roklaižas, kas acīmredzot veido ZZS pamatelektorātu, jau otro reizi tevi ir izkasījuši ārā no saraksta. Manuprāt, VL Tev būtu daudz piemērotāka vietiņa, vai vismaz PLL, tur sakristu vismaz nostāja jautājumos par “starptautisko finanšu okupāciju” un praidu, bet tos šleseristu ilgpilnos skatus Maskavas virzienā jau varētu pieciest.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > zigis 03.11.2010. 11.50

    Vai nevarētu no Lembergam tuvu stāvoša cilvēka uzzināt Lemberga viedokli par repatriāciju?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    marčiks > zigis 03.11.2010. 12.05

    Vai tad tas nav skaidrs? Ja Lembergs varēs nopelnīt uz repatriācijas rēķina, tad viņš būs gatavs ne vien krievvalodīgos, bet arī vēl pusi latviešu aizsūtīt uz Urāliem. Ja savukārt naudu varēs uztaisīt uz imigrācijas rēķina, tad Lembergs ar platu smaidu jau rīt ievedīs šeit miljonu ķīniešu. Lembergam viss ir bizness, viņš ir cinisks aprēķinātājs, kura vienīgie principi ir vara un nauda. Kādā intervijā pirms vēlēšanām viņa galvenā rūpe bija nevis par to, ka latviešu puiši zaudē dzīvības Afganistānā, bet gan par nerealizēto peļņu, ko varētu izdabūt no dalības NATO. Uz jautājumu par to, vai SC ņemams koalīcijā, viņš arī pirms vēlēšanām atbildēja – a mēs taču nezinām, kāda SC būs ietekme, varbūt viņi būs tie, kas augstsirdīgi atvēlēs citiem vietu pie siles. No kā varēja nepārprotami saprast, ka attiecīgajā situācijā ZZS būtu pirmie, kas siekalodamies un idiotiski smaidot skrietu bučot Urbanoviča roku.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 03.11.2010. 21.48

    dzeris49. Apbrīnojams, visiem Vienotības faniem raksturīgs, loģikas trūkums. Ja es kritizēju Sorosu, tad viņiem liekas, ka tas ir tas pats, kas NATO vai ES. Ja Latvija ir ASV sabiedrotā, tad tas nenozīmē, ka nedrīkst izteikt savu viedokli vai nepatiku par Buša ārpolitiku ar kuras sekām mokās Obama.
    Kas attiecas uz zābaku laizīšanu, tad man ar to nav jānodarbojas, jo vienmēr esmu bijis materiāli neatkarīgs, bet ar to tieši nodarbojas dzera iemīļõtā Vienotība, jo citādi kā korķi un uzreiz izlidos no valdības.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 03.11.2010. 21.55

    Alejandro. Vari būt mierīgs, ZZS es nedaru neko, jo mans darbs, paldies Dievam, nav saistīts ar politiku un nav atkarīgs no kādas partijas labvēlības. Līdz ar to vienmēr esmu varējis un varu brīvi izteikties par visiem jautājumiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > zigis 04.11.2010. 06.38

    Kiršteina kungs, tikai politikā pilnīgi apmaldījies cilvēciņš spēj iedomāties, ka publiska un neargumentēta Sorosa apspļaudīšana neietekmē attiecības ar ASV :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zigis > zigis 04.11.2010. 11.17

    Ghost Dog Kiršteina kungs, tikai politikā pilnīgi apmaldījies cilvēciņš spēj iedomāties, ka publiska un neargumentēta Sorosa apspļaudīšana neietekmē attiecības ar ASV :)
    ——————————————————————————
    Attiecības ar ko konkrēti? Jūs laikam nepamanijāt, ka Soross iztērēja vairākus miljonus, lai novāktu republikāņus no politiskās skatuves. Bet viņi ir atjaunojuši vairākumu, vismaz Kongresa pārstāvju palātā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

unknown 03.11.2010. 11.02

Precizs Vienotibas raksturojums. Pasi Vienotibas politiki nez vai apjedz to, ka viena menesa laika vini ir burtiski sagravusi savu reitingu un priekstatu par to ,ka ir pragmatisks, godigs un uz reformam virzits speks. Par to, cik daudz kludas, tika pielautas valdibas veidoasnas sarunas var uzrakstit vismaz vienu sadalu gramatai. Sakot jau ar to, ka velesanu nakti netika prasits Zatleram izvirzit PM kandidatu, ievelot bumbu vina rokas, un ieverojot SATVERSMI. Tad neskaitamie publsikie pazinojumi no visam Vienotibas grupinam, Pabriks, Kristovskis ,Abotlina, Stokenbergs -skiet, neviens Veinotiba nekad nav macijies politiskas komunikaciajs makslu. Murnieces spitiga virzisana, neskatoties uz to ka vina ir caurkritusi politike, kas nav sevi ari profesionali paradijusi. Tevzemiesu izstumsana un tt. Tas viss vareja ari nebut, ja Veinotiba butu ar smadzenem apveltits organisms, kas doma ne tikai par saviem kresliem, bet par tiem daudzamjiem tukstosiem,kas tos ieveleja.

+7
-4
Atbildēt

0

piziks 03.11.2010. 10.46

… Kad Valdis Dombrovskis pēc Satversmes Tiesas sprieduma pensiju lietā atkārtoja Repšes muļķības un nekaunības hibrīdaforismu par ST jaukšanos ekonomikā, Vienotības svētbildei VD bija vajadzīgs publikas brīdinājuma šāviens galvā. Nedabūja. Un tad jau pirms vēlēšanām “Dombrovska biroja cilvēki” zviedriem paziņo, ka VD ar Anderšu Borgu tikties nav laika: lokomotīvei vilcieniņi uz Saeimu jāvelk. Nu atvilka un LR ārlietas dabū K-k-k-k-ristovski. Cik stulbam jābūt nākamajam Roņa tipa profesionālim, lai glābtu un palīdzētu valstij, kam priekšā VD svētbilde, ko stumj pa priekšu Kristovskis un Āboltiņa? A Bendrātes sīknauda, a Jaunupa jr. izlēcieni = Vienjugenda politbodītē ir tikai suvenīri.

+2
-13
Atbildēt

1

    astra_ozo > piziks 03.11.2010. 11.17

    Daudz vērtīgu domu, bet pārāk daudz lietu sakrāvi vienā čupā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 03.11.2010. 10.45

Ak, Baiba, ak… Vienotība un sarkanās līnijas, bezmaz uzticība pirms vēlēšanām un uzticība, ka pazudusi vienīgi 3 nedēļās pēc?! Ak. Liela daļa, kas par Vienotību balsoja, balsoja par mazāko ļaunumu, un — atdūrās pret Vienotības izpratni par mazāko ļaunumu. Tieši tādēļ Šadurskis varēja atļauties skaļi pateikt: “Ievēlējāt?! Nu tad 4 gadus tagad turiet muti!” Kurā brīdī Vienotība tagad ciniskāka nekā pirms vēlēšanām, — ja bija vēlme to cinismu redzēt?

+5
-3
Atbildēt

0

Kristaps O. 03.11.2010. 10.44

Kaut kas tāds sen nebija lasīts. O-O-O-O-O-O
Strautmanes kundze… esmu uz ceļiem Jūsu priekšā.

+5
-7
Atbildēt

0

Grandāns(c) 03.11.2010. 10.42

“Mūsu mērķis ir gudra, vesela un turīga latviešu nācija.” – uzminiet, kuras partiju apvienības programmā šis ir pirmais teikums? Pareizi – tas ir tās partiju apvienības programmā, kura valdībā uzreiz sev rezervēja ārlietu, aizsardzības un finanšu ministru posteņus. A gudru, veselu un turīgu nāciju, lai citas partijas taisa :) Uzmetiens ala Vienotība. Viss jau būtu forši, ja es pati nebūtu par šo partiju apvienību balsojusi.

+9
-6
Atbildēt

2

    piziks > Grandāns(c) 03.11.2010. 11.18

    Krieviet! Nē, tas = vienīgais godīgais teikums, ko Vienotība publiski pateikusi, — tas par to godīgo, gudro, veselo un turīgo latviešu nācija! Tā načija tiešām ir Vienotības MĒRĶIS! Un arī līdzeklis savu — Āboltiņas, Kristovska, pāris Jaunupu utml. līzdekļu saniegšanai. Tos atlikušos Latvijas nācijas, veselos, gudros un mazliet turīgos Vienotība pērn pastiprināti sāka eksportēt uz citām ES dalībvalstīm, lai no turienes tie veseli, strādīgie, pret savām ģimenēm godīgie un atbildīgie stutētu te palikušos mācāmos skolniekus, studentus, slimos vecākos un vienkārši nabagos pensionārus. Tā, Krieviet, ir viena no retajām reizēm, kad Vienotība nav melojusi, mānījusies, izlikusies, — pat ne uz baznīcu zvērēt gājusi.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Grandāns(c) 03.11.2010. 12.55

    Krieviete- To es nepamanīju.
    Vienotībai mīnuss.
    Un, otrkārt, kā viņa latviešus nodalīs no nelatviešiem, un garantēs taisni to labklājību?
    Absurds jebkurā gadījumā, akmens laikmets.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 03.11.2010. 10.33

Un pats trakaakais, ka Kurzemes dzimtljauzhi pat neaptver, ka vinju hercogs ir speejiigs izteikt naaves draudus (Gulbim) un visticamaak arii taadus kaadreiz realizeejis (miiklainaas uznjeemeeju naaves V-pilii). Ar shiem noziegumiem vien pietiktu, lai cilveeks ar normaalu moraali niciigi noveerstos no Lemberga, nemaz nevajadzeetu visu paareejo noziegumu plejaadi piemineet. Bet Kurzemee lumpeniem patiik brugjis un pukjupodi. Tas esot augstaakais valsts/pashvaldiibas paarvaldes liimenis.

+34
0
Atbildēt

0

Evija Pētersone 03.11.2010. 10.23

Diemžēl nav cerību uz lielām pārmaiņām valdību veidošanas procesā, kamēr Satversmē netiek nostiprināta ministru prezidenta loma un vara iepretī Saeimas partiju visatļautībai.
Vienotības programmā tas jau ir ietverts, bet Satversmes grozījumiem vajag 2/3 balsu, kuras šobrīd šķiet nereāli savākt.

+11
-2
Atbildēt

0

itommy_ 03.11.2010. 10.03

Par Čigāni un Bendrāti. Neņemos kritizēt, un vēl jo vairāk – izmantot viņu “grēkus” savstarpējā cīņā par to, lai uz it kā šo dāmu pārkāpumu pamata dabūtu sev kādas dividendes. Jo patiesībā kurš gan no mums ir tik tīrs, balts un pūkains, lai būtu ar nevainojamu reputāciju? Kurš ne reizi nav lopā piedzēries, pārgājis ielu pie sarkanā un nospļāvies uz asfalta? Tūkstošiem latviešu savulaik braukuši uz Poliju tirgoties (kukuļojot muitniekus), lai pārvestu mājās simtu vai divus ar dolāriem. Tūkstošiem latviešu deviņdesmitajos taisījuši biznesu ar aizdomīgām firmām, nemaksājot nodokļus un piedaloties apšaubāmos pri(h)vatizācijas procesos. Un ir pretīgi, kad tādas lietas “godīgie” izmanto kā instrumentus savtīgos nolūkos. Bet paši…? Izšķirošam tomēr jābūt faktam, ko tu patiesībā spēj un vari dot kā profesionālis. Vai neesi gadījumā diletants un tukšs muldētājs.

+12
-3
Atbildēt

0

buchamona 03.11.2010. 10.01

Raksta pirmajai daljai var piekrist. Vienotiibas ~ vadonjiem~ vajadzeetu apzinaaties savu vietu, pashveertiibu, atbildiibu utt. Vinju vieniigais uzdevums shajaa Saeimaa ir nodroshinaat Dombrovskim eertus darba apstaakljus un censties preciizi izpildiit sava premjera uzdevumus. Citu uzdevumu vinjiem nav un nevar buut. Tachu izskataas, ka vinji to neapzinaas. Vinjiem pashiem liekas, ka vinji ir kaut kas vairaak par izpaliigiem, bet taa ir kljuuda pashveerteejumaa :)
Kas attiecas uz raksta nosleedzosho dalju, tad taa ir panikas celshana, bet panika, lai arii ar vislabaakiem nodomiem sacelta, vienmeer ir graujosha vipirms jau pashu pozicijaam. Jau shobriid pasludinaat Dombrovska valdiibu par Lemberga valdiibu :) – neredzu tam pamatojumu, pagaidaam. Shobriid Dombrovskis gatavojas turpinaat savu darbu, ar kuru liidz shim ir ticis veiksmiigi galaa. Par to, kaa tas vinjam izdosies turpmaak, parunaasim peec meeneshiem 3, jau balstoties uz konkreetiem padariitajiem darbiem un faktiem.

+14
-1
Atbildēt

2

    vupats > buchamona 03.11.2010. 11.08

    Pats sajēdz, ko uztakstīji?

    Likumdošanas varai – deputātiem, jābūt par izpildorgānu izpildvarai – valdībai? Parlamentam IR jānodrošina ērta premjera eksistēšana? Un “precīzi jāizpilda” Dombrovska rīkojumi?

    Godīgi sakot, šādu vadonības atbalsta manifestu sen nebija nācies lasīt.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 03.11.2010. 11.48

    Es rakstiiju, izejot no Strautmanes raksta konteksta, kur runa ir par Dombrovska valdiibu un varas kaariem Saeimaa iekljuvushiem Vienotiibas ljaudiim, kuri censhas iekljuut ~ izpildvaraa~ un par to, ka Vienotiibai vajadzeetu pietureeties pie sava vieniigaa priekshveeleeshanu sauklja – muusu premjers Dombrovskis ~!, kuru veeleetaajs arii akcepteeja. :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

juhans 03.11.2010. 09.56

Iztēlosimies, ka ministru prezidents būtu „aicinājis ministrus”, neņemot vērā nekādus kompromisus ar citām partijām (šai gadījumā ar vienu). Vai ar 99% ticamību nevar apgalvot, ka nepaietu ne divas dienas un esošās koalīcijas vietā jau būtu jauna … un, lai Dievs stāv mums klāt!
Iztēlosimies, ka ministru prezidents būtu „aicinājis ministrus”, neņemot vērā Vienotības iekšējo tirgu. Vai ar 99% ticamību nevar apgalvot, ka šāds valdības sastāvs vispār neieraudzītu dienas gaismu un ministru prezidents pēkšņi atteiktos no amata „personisku iemeslu dēļ”?
Bet varbūt tā būtu labāk? Kā kādreiz sauca nelaiķis Vulfsons – kārtis uz galda!
Es nezinu.

+21
-1
Atbildēt

0

kkristaps 03.11.2010. 09.56

Pārbaudes laikā konstatēts, ka L. Čigānes bagāžā atrodas 54 lakati, 7 somas, 95 somu aksesuāri, 13 bižutērijas priekšmetu, 100 papīra maisiņu, 20 dāvanu maisiņi … Čigānes vīram pastarpināti pieder suvenīru bodīte.
Baiba, Baiba, nu vai tad kauna nemaz nav runāt par “naiviem IDEĀLISTIEM”??? 54 lakati un 7 somas draugiem? C’mon, nu nevajag apriori pieņemt, ka visi ir dumji… Tautā šitos “ideālistus” sauc par “maišelniekiem”, bet muitas nemaksāšanu – par valsts apkrāpšanu. Punkts.

+14
-8
Atbildēt

0

lidija_stripkane 03.11.2010. 09.50

Piekrītu i_zustrups
īpaši par Čigāni un dubultmorāli. Savējiem mēs piedodam, meklējam attaisnojumus, ticam. Te arī atslēga.
Meli vairs nav meli, likumi nav likumi, kad attiecas uz savējiem.

Kad Ēlerte TV preses klubā gribēja Čigāni attaisnot, minēja, ka TIKAI par dažiem simtiem pārsniegts deklarēšanai nepakļautais limits, bet aizmirsa piebilst, ka JĀDEKLARĒ NO PIRMĀ SANTĪMA viss, kas paredzēts tirgošanai. Nedeklarēt var tikai savām vajadzībām vesto.
Čigāne ir 1:1 kā Latgales pārrobežas cigarešu un degvielas vedēji un tirgotāji.

Bēdīgākais, ka notiek melošana un izlocīšanās. Par sīkumiem. Lielās lietās laikam bail. :) Labi, ka vismaz tā. Bet vai par to var cienīt?

Un tam nav nekāda sakara ar to, ka Jugendstila paviljonu Čigāne pati ar savām rociņām mazgājusi…

+12
-11
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 03.11.2010. 09.46

Paradokss ir tas, ka daļu Vienotības deputātus tiešām vairāk raksturo daži Merķeļa aprakstīti latviešu tēli nekā … Valdemāra, Čakstes un … Meierovica gars. Bet visam savs laiks, ticu joprojām uz latviešiem. Tam ir pamats. Pat ja reizēm grūti to pamanīt.

+15
-1
Atbildēt

2

    astra_ozo > Igors Daņiļēvičs 03.11.2010. 09.59

    Valdemāra, Čakstes, Ulmaņa un … Meierovica gars.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Igors Daņiļēvičs 03.11.2010. 20.52

    Ulmanis tieši šajā virknē neiederas – krietni vairāk varaskāres, nodevības un gļēvuma kā ideālisma. :)

    Arī Valdemārs, starp citu, ir ļoti pretrunīgi vērtējams, kaut arī mans personīgais favorīts starp jaunlatviešiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 03.11.2010. 09.30

Kur es nevaru Baibai piekrist – tas ir viedoklis, ka Vienotībai ir kādas citādas, no ZZS un TP atšķirīgas vērtības. Nē! Tas pats bara princips, kur cīņas un grūstīšanās par amatiem, naudu un sili ir primāras, kur asu elkoņi izmantošana savtīgu mērķu sasniegšanā tiek uzskatīta par pašsaprotamu lietu. Varbūt ir nianses – Vienotībai nav spējīgu oligarhu (ambīcijas uz to dažiem būtu, bet prātiņa par maz), kā argumentācijas karogs kalpo godīgums, bet citādi tie paši ZZS un TP vien ir. Tāds pats diletantu bars, kurš nezina veidus, kā Latviju starptautiskajā sistēma pacelt, negrib zināt, un ja zinātu, tad, nevēlēdamies kļūt par balto vārnu, nemaz to nedarītu. Bauru bars, kurā dominē tas no viņiem, kuram lielāks bomis ķetnās un spalgāka balss bļaujot.

+9
-13
Atbildēt

0

naris 03.11.2010. 09.28

“bendrātveidīgo vai augstāka līmeņa aģentu”
Liekas, ka modē atkal ir čekas metodes – sēt aizdomas un radīt pēc iespējas lielāku nesaskaņu. Nav vairs jāpierāda cilvēka vaina, bet gan cilvēkam jāpierāda, ka viņš ir nevainīgs. Nepietiek ar astoņu gadu darbu, ja “biedru tiesa” tā lemj, tad cilvēks ir vainīgs – aģents, spiegs, dzimtenes nodevējs . . .

+7
-10
Atbildēt

3

    Marija > naris 03.11.2010. 09.44

    >liepina_liene
    Ir bērnišķīgi uzskatīt, ka sagrūstot padomijai, Latvijā jaunā pārvaldes sistēma tika veidota, neizmantojot pārbaudītas čekas metodes – savējo iefiltrēšanu visos nozīmīgās struktūrās.
    Jaunajā Laikā trojas zirgi ir bijuši kaudzēm, sākot ar Gulbi, Gateru, utt.
    Bendrātes izteicieni, ka nemūžam neaizmirsīs Lemberga palīdzību – vai tas nav totāls verdziskums oligarha priekšā?

    +27
    -3
    Atbildēt

    0

    naris > naris 03.11.2010. 20.50

    Nedomāju, ka Bendrātes izteicieni apliecina verdziskumu, drīzāk pretēji – viņa saskata arī cilvēka, kas ir apsūdzēts kriminālnoziegumos, labos darbus. Nav jau tik vienkārši, ka visi varenie būtu cauri un cauri slikti, un visi nabagie labi. Lembergs, manuprāt, rīkojās gudri, jo tiešām atbalstīja visādus labus projektus. Tas neattaisno viņa iespējamos nedarbus, tomēr to atzīt nav vājuma pazīme, bet gan vienkārši godīgums.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Marija > naris 04.11.2010. 14.06

    >liepina_liene
    Bendrātes verdziskums izpaužas viņas pateicībā par līgumu, kas parakstīts uz pilnīgas pakļāvības (verdzisma) noteikumiem, pašai paliekot marionetes lomā.
    Vai tiešām jums pašiem ir tik līkas un padevīgas muguras? Vai tiešām jūs apmierina plašaziņas līdzeklis, kurš tiek kontolēts no varas struktūrām analogi komunistu laikiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 03.11.2010. 09.26

nu ir jau tā sūdīgi ap dūšu…naivi jau bija ticēt ka nu nāks jauni tīri bāliņi un tautu meitas un no rītdienas dzīvosim daudz daudz labāk..bet pamostoties no rīta ieraugi, ka tie bāliņi nemaz tik balti nav – vieni paši aktīvis smērē uz veciem mēsliem jaunus, citus kas tīrāki, palīdz kolēģi un žurnālisti smērēt trekno gadu speciālistu muldēšanu tiražēdami pa labi un pa kreisi kā Gunčas Bērziņa vai Kalvīša (vakar pie Tomsona) megaintelektuālās atraugas .cilvēki jūtas drausmīgi piečakarēti.. it kā zemapziņā jau to nojauta, zināja..bet gribējās ticēt tam labajam..brīnumi diemžēl notiek tikai pasakās un lai cik nodrillēta šī frāze bet tā ir balta patiesība..politiķi ir sabiedrības spogulis.. viņi jau nau mums ne no krievijas ne no mēness atsūtīti… vecais padomju mantojums, blati, skaudība un šeptēšana, kā milzu nasta velk atpakaļ..var tik apbrīnot un apskaust igauņus ka viņi no tā spēja atbrīvoties daudz ātrāk ..laikam jau tiešām sačakarētā tautas mentalitāte..un nebūs nekādas revolūcijas..var cerēt vienīgi uz lēnu evolūciju.. ja protams kādam vēl būs vēlēšanās evolucionēt šajā Dieva aizmirstajā zemītē…

+21
0
Atbildēt

5

    Ilziiiic > ltvpanorama 03.11.2010. 09.39


    tur jau tā lieta, ka “gribās ticēt” un uz tā arī tiek uzbūvēta noteikta politiska platforma.
    un tad sanāk kā te vienā diskusijā, kad pasaku visiem it kā acīmredzamu un zināmu faktu, ka Āboltiņa ir galēji varaskāra, bet pretim tieku nosaukts par skaudīgu latvieti un sūdu maisu ))).

    tāds vēlētāja politiskās dzīves cikls – priekšvēlēšanās tiek uzbūvēts glābēja tēls ar attiecīgo emocionālo kāpumu, bet pēc vēlēšanām visiem poha un bezcerība.
    daudzi pat pēc vēlēšanām nespēj noticēt realitātei.
    ir pat vēturnieki, kuri nespēj noticēt realitātei visu mūžu, jo TIC))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ltvpanorama 03.11.2010. 09.40


    patiesībā viss ir kārtībā, lietas notiek tā, kā tām jānotiek. labāku scenāriju tā kā tā nevaru iedomāties, neskatoties uz visiem tiem mēsliem, kas tur pa vidu peld. vienkārši nevajag sabūvēt ilūzijas pirms, tad nebūs tāda vilšanās pēc. viss ir normāli.

    padomā tik. ar visiem Latvijas Ceļa komunistiem un TP zagļiem esam ES un Nato. tas ir neticami daudz. a pārējais bija burbilis uz kura fona atkal visiem paģira. atkal tikai ilūziju dēļ.

    ir tikai viena robeža, kuru nedrīkst pārkāpt: atdot valsti sarkanajiem. pārējais ar laiku sakārtosies, bet viegli un ētiski tas nevar notikt pat teorētiski.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ltvpanorama 03.11.2010. 09.52


    starp citu:
    primārs iemesls, kādēļ neņēmos ļoti pamatīgi revidēt Vienotības sarakstu vēlēšanu dienā, bet nobalsoju par VL zaļknābjiem, bija vienkāršs:
    nojautu, ka gadījumā, ja varas sadalījums būs par labu Vienotībai, nāksies justies līdzatbildīgam par savu izvēli.
    neba nu es gaišreģis vai tāds, kurš atbildības bīstas, bet nu, jāteic, par laimi, ir sanācis pēc manas nojautas )))) patiesi par laimi.

    a VL būs skabargas pakaļā gan vieniem, gan otriem, turklāt savā jaunības radikālismā un paštainumā ļoti asas skabargas.
    bet vispār jau nobalsoju par principu, ne par sarakstu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ltvpanorama 03.11.2010. 09.54

    Vajadzētu ņemt vērā, ka Igauniju okupācijas laikā neizdevās tik ļoti kolonizēt. Kolonisti pārsvarā koncentrējušies Krievijas pierobežas apgabalos (Narva utt) un arī Tallinā, protams. Toties citās Igaunijas pilsētās krievu skaits ir daudz mazāks par pusi.
    Nevienā no Latvijas 7 lielākajām pilsētām, man šķiet, latvieši nav vairākumā. Tas ir novedis pie latviešu mentalitātes sagraušanas.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 03.11.2010. 09.55

    tā jau viš i.. varēja būt daudz sūdīgāk…nedrīkst nenovērtēt to, ka tauta tomēr nobalsoja prātīgi..faktiski nobalsoja par Rietumiem..ideālā variantā tauta (es, tu ,,visi!)varētu nebūt tik kūtra un sākt apvienoties un aktīvi čakarēt savus savēlētos dižgarus ja tie vāra ziepi

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

kenzoo 03.11.2010. 09.02

LM ar 99,99% info patiesumu ir ņēmusi Lemberga $, turklāt 100os K. ĢVK noteikti ņemtu no dajebkā, kas dotu, bet konkrētu faktu par to, ka kāds būtu ko devis acīmredzamam ākstam, tirliņam un puskoka lēcējam, nezinu… ja neskaita tagadējo ārlietu ministra portfelīti (kam komplektācijā gan jau būs RUS $).
Nesaprotu tikai, kāpēc VD, kas patstāvīgi būtu spējīgs savākt normālu valdību, klausās “spiedējos”? Sāk spaidīt? -nu tad vadiet arī to valdību paši! – Aber vienīgais reāli neaizstājamais tur ir tieši VD ;)

+12
-5
Atbildēt

0

Elūnīts 03.11.2010. 08.59

Raksts labs.

BET. Nu par “dubļiem apmētāto ideālisti” Čigāni dēvēt ir absurdi. Vai nav vienalga, kad pararādās informācija.Tā ir patiesa, un neviens to neloliedz.
Neatbildēts ir jautājums: kā Čigāne to savu nelegālo preci iegrāmatojusi, kādas pavadzīmes, kā samaksāti nodokļi. Nu ja, un ko saka tie, kuriem jūgendstils ir vērtība, nevis labz zīmols lētai precei.
Te varbūt autorei noderētu kāda advokāta konsultācija.
Tiešām, Čigāne ideālistiem nodarījusi lielu skādi. JO IDEĀLISMAM CILVĒKI NU JAU TIKPAT KĀ NEMAZ NETIC.
Kaitina, ka visi (dzīvnieki) ir vienlīdzīgi, bet…

+11
-18
Atbildēt

5

    Mareks Balmanis > Elūnīts 03.11.2010. 10.25

    Mani absolūti nesatrauc ne “lakatiņu kontrbanda”, ne “Bendrātes lieta”. Pat priecē,ka intrigantiem, kas organizē šīs manipulācijas, tik vien ir atradies, rakājoties atkritumos, bet kāpēc L.Č. vajadzēja tik jezuītiski nosodīt SAVAS apvienības biedru, kuras “pārkāpums” nav pat formāls. Lietderīgāk, iespējams, būtu paintresēties par cilvēka, kas paraksta tādus līgumus, veselā prāta spējām :). Un tagad vēl patiesi cienījamā B.Strautmane sāk karināt spiegu birkas. Nu liekat vienreiz Bendrātei svētu mieru. Atkal tas pats banālais- koki, aiz kuriem neredz mežu.

    +7
    -23
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Elūnīts 03.11.2010. 10.27

    tos, kuri tieshaam ir ideaalisti un ne reizi nav paarkaapusi likumu, pie varas nemaz neaicina, jo tie buutu kaa balts traips uz vairaak vai mazaak melni peleekaa fona :(

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Elūnīts 03.11.2010. 10.33


    vai tikai, Edmund, tad nebūs runa par margināļiem?)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Elūnīts 03.11.2010. 10.42


    Pīlādzis
    es jau drīzāk aicinātu padomāt no cita viedokļa:

    cilvēks no Turcijas vedis somiņas un visādus niekus vairākos eksemplāros, kuri pavisam noteikti nav nekāda milzu vērtība, bet vienkārši lētāka prece par mūsu megadārgajiem krāmiem.

    loģisks jautājums:
    – prece vesta tālākpārdošanai? neticu. Lolite Čigāne vedīs to uz tirgu un andelēs? kāda būs pievienotā vērtība? 200Ls, nu 300Ls? ja viņas vīram ir neliels bizness, kur loģika? bet visiem gribās uzburt sev tīkamu ainiņu.

    nojaušu, ka vienkārši savests draudzenēm un paziņām.
    absolūti neloģiski ir riskēt ar simts latiem muitā. es tur neko citu, kā vienīgi neuzmanību, nesaskatu.

    un par “jauniņā, turi muti!” scenāriju šaubos vēl mazāk

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

disassociative 03.11.2010. 08.59

Kompakti un trāpīgi. Tā nav Dombrovska valdība, tā ir Lemberga valdība. Štokenberga gājiens kungam pakaļu bučot un meli par to, ka šāda gājiena nav bijis, vien ir ko vērts un parāda lietu patieso būtību patiesajā gaismā. Ja šobrīd būtu Saeimas ārkārtas vēlēšanas, Vienotībai skuju taka garantēta un būtu tikai pelnīti.

+34
-5
Atbildēt

3

    girts_gansons > disassociative 03.11.2010. 12.36

    Un kā būtu labāk? Bez kompromisiem, atteikties no dalības valdībā un iespējas kaut nedaudz ietekmēt procesus, kuru apmērs būs atkarīgs no sabiedrības atbalsta un “atdot” varu ZZS+SC+PLL?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 03.11.2010. 13.21

    Vienotībai bija sabiedrības atbalsts un, jo stingrāka un principiālāka Vienotības pozīcija, jo atbalsts būtu tikai lielāks. Par cik atkal iet vaļā vecais kompartijas biedru tirgus, Vienotība tikai zaudē. Man par šo grupējumu pēdējos gadus nekādu ilūziju nav bijis un par viņiem nebalsoju un nebalsošu, bet tiem cilvēkiem, kas par viņiem balsoja vilšanās sajūta šobrīd ir ļoti liela.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > disassociative 03.11.2010. 20.23

    Tik liels šis sabiedrības atbalsts nav. :)

    To izsaka vēlēšanās procentos, un Vienotībai ar savējiem nepietiek, lai viedotu valdību vienai. Vienkārši.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 03.11.2010. 08.33

nu Dombrovskis šorīt LR1 par “…ir neiespējami noticēt, ka Dombrovskis pats no laba prāta būtu aicinājis…” bilda vienkārši – “bijām spiesti”.

+30
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 03.11.2010. 08.31

Par Lembi vēl kaut kā pat varētu saprast..tāds nu ir Saeimas sastāvs,ar kaut ko taču jāsastrādājas,utt.. ,bet ķebļu dalīšana pašā V šķiet rāda uz kautko gluži cilvēcīgu- vēlēšanas pagājušas,4 gadi priekšā..vēlētājs mazliet ” brīvs”..Protams,parūpēsimies cik spēsim par Latvijas interesēm,bet vispirms -par sevi,mīļajiem.Un tā nav laba zīme.

+17
-1
Atbildēt

0

photocom 03.11.2010. 08.23

Kāda lemberga taka ?
re kā i ministrus bīda
i aprunājās ar katru individuāli
televizorā pat rādīja
jā – cīņa ar oligarhiem – pilnā plaukumā
nesēdēs tuvākos četrus gadus – ne

+7
-2
Atbildēt

0

itommy_ 03.11.2010. 08.20

Jā, tā Baibas uzstādītā diagnoze, kura indicē ģenētisku stulbuma dominanci pār veselo saprātu, ir pareiza. Piemēri no literatūras to pārliecinoši apstiprina. Bet nav jau tā, ka nav nekādu cerību. Viss šai pasaulē evolucionē, arī tautas identitāte, uzvedības modelis un pieņemamās vērtības. Faktiski jau nemaz tik traki nav – ilgtermiņa vērtības mums ir tādas pašas kā normāliem. Problēmas rodas mirkļa izlaidībā, kad savs ego jāstāda pāri citiem – jo ja tu tūliņ neapčakarēsi viņu, tad viņš vēlāk noteikti apčakarēs tevi. Un tu arī nevari paust citādas domas un citādi rīkoties – jo tad kļūsi par balto vārnu, un skauģu bars, dusmās no tā, ka kāds atļaujas būt gudrāks, tevi noēdīs. Faktiski tā ir tāda nespēja aiz paresnākas priedes saskatīt mežu. Šī kaite piemīt lielākajai daļai latviešu, un tieši šāda tipa diletanti iz bara kļūst par politiķiem, veidojot saeimas un valdības. Sūdabrāļa sindroms ir tas, kas gremdē valsti.

+13
-5
Atbildēt

7

    itommy_ > itommy_ 03.11.2010. 08.42

    No sūdabrāļa sindroma jātiek vaļā. Citādi te var mainīt konstitūciju, politisko iekārtu un sazin ko vēl ne, bet ātri labāk nekļūs. Ilgtermiņā tas ir ceļš uz zvaigznēm caur ērkšņiem, ar plašām socializācijas programmām, bet arī daudziem upuriem no sociāli neaizsargāto tautas slāņu vidus. Īstermiņā uzlabojumus var panākt, iesaistoties pēc iespējas ciešākā kopdarbā un kopeksistencē ar citādas mentalitātes sabiedrību, mūsu gadījumā ļoti labi derētu skandināvi. Ekonomiskā integrācija ar Ziemeļvalstīm palīdzētu gan ekonomikai, gan mentalitātei. Un te nevajag saskatīt tikai zviedru bankas, runa ir par daudz plašāku redzējumu, tai skaitā ģeopolitisku. Bet vajag dabūt valstī pie stūres kādu gudrāku – kurš šīs lietas jēdz.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > itommy_ 03.11.2010. 08.49

    Ak, Andrej Zviedri, jele paskaties spogulī – Tev pretim raugās vistipiskākais sūdabrālis – skaudīgs un truls cilvēciņš, kas savās personiskajās nelaimēs vaino visu pasauli.

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 03.11.2010. 09.58

    Arī par to domāju. Par mūsu intelektuālo mazspēju komplektā ar sliktu raksturu. Igauņiem raksturs vēl sliktāks, bet prāta kudī vairāk…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 03.11.2010. 10.16

    . Bet vajag dabūt valstī pie stūres kādu gudrāku – kurš šīs lietas jēdz.
    ————————
    Autoritāti, kuram tic, kuram seko, bet ne demokrātisko tirgus placi, kur katram muļķim sava vīzija un sava kūtspakaļa?
    Tu par prezidentālu valsti?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 03.11.2010. 10.20

    Nu tipa.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > itommy_ 03.11.2010. 10.37

    Paaudzhu mainja visu noliks savaas vietaas. Taapeec arii visu laiku aicinaaju balsot par VL!, lai tas process notiktu aatraak. Jo kameer pie varas buus bijushie kompartijas komjaunieshi, poljitruki, fizkultuurieshi un tamliidziigi homo sovjetikus domaashanas produkti, nekas nemainiisies. Un taadi ir arii sveetuliigajaa Vienotiiba pa pilno. Gjirtvaldis vien ir ko veerts.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > itommy_ 03.11.2010. 11.38

    Mikijs. Tagad jūties labāk?:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

evita_purina 03.11.2010. 08.19

pirmoreiz, noraugoties jaunveidojošos politiskajos procesos, man ir ļoti bēdīgi ap sirdi. neciešu Gundaru Bērziņu, bet viņš ļoti pareizi pateica – tā ir ambīciju parāde, kas prevalē.
par Čigāni varētu teikt – lai pirmais met akmeni tas, kurš bez grēka.
bet Valdim Dombrovskim vēlu turēties (pretī), cik vien tas iespējams.

+15
-1
Atbildēt

0

sandra_upeslacis 03.11.2010. 08.06

varētu jautāt – vai tiešām cilvēki vienotībā nesaprot, ka demonstrētā politiskā morāle ir graujoša? kāpēc viņi nerīkojas savādāk, ja tas garentēti viņiem izpelnītos lielāku popularitāti?
baibas strautmanes raksts sniedz problēmai lielisku ilustrāciju – čigāne viņas rakstā ir ‘labā varone’, ‘cietusī’ utt. varētu jautāt – vai baibai strautmanei ienāk prātā, ka kādam tīri saprātīgam vēlētājam viņas attaisnošana šķiet pielīdzināma mūrnieces un bendrātes attaisnošanai?
nevis pārkāpumi vai noziegumi ir līdzīgi, taču melošana, minstināšanās, ūdens liešana un neveiklas kļūdas gadās katram un izskatās tas vienādi slikti
lūk, kur dubultumorāle un kāpēc ideālistiska moralizēšana pie tā noved, jo vienmēr taču būs kāds, ko pazīsti personiski utt.

+15
-14
Atbildēt

5

    martins_kibilds > sandra_upeslacis 03.11.2010. 11.43

    Mūsu elektorāta nelaime nespēja redzēt atšķirību starp Čigānes un Bendrātes lietām.

    +23
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > sandra_upeslacis 03.11.2010. 13.42

    >Ivars
    Tā ir ne tikai elektorāta problēma. Pirmkārt, tā ir pašas Vienotības problēma – nepiesegt tos, kas nav jāpiesedz. Bet piesegšana ir mantota no padomijas – ja biji komunistu partijā, varēja atļauties daudz vairāk.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    sandra_upeslacis > sandra_upeslacis 03.11.2010. 14.46

    pēc analoģijas – tikpat liela problēma ir arī nespēja saskatīt līdzīgo :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > sandra_upeslacis 03.11.2010. 16.13

    Nu skumji, bet vai paši uz sevi paskatāmies? Vai tad nu mēs nemaz neesam apgājuši kādus neērtus likumus, piemēram, muitu un jaunu preču vietā noņemot birkas, ieguvuši lietotas! Manuprāt, kas tur traks Čigānes lakatiņu lietā!
    Vai vispār ir kristāltīri cilvēki, un, ja ir, tad kādēl paši tie kritāltīrie neiet politikā!
    Vai tad ne tādēl, ka neviens negrib, lai uz viņu met ar akmeni! Vieglāk ir nosodīt citus un neredzēt sevi- te es nedomāju Baibas rakstu, bet dažus te īsti pareizos, kuri nu pat pilnīgi visu “dara pēc instrukcijas”!!!
    Manuprāt Čigānes gadījums tiešām ir vienkārši nožēlojams, ja to izvilka kā “baiso noziegumu”

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    sandra_upeslacis > sandra_upeslacis 04.11.2010. 10.20

    par noziegoumu nav ne runas.
    runa ir par moralizēšanu, no tās izrietošo dubultmorāri un melošanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 03.11.2010. 07.57

Man patika par Voinu un Kviesīti. Labs un smalks uzbrauciens virtuves politikas bīdītājai.

+10
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam