… “Kā mēs varam kopā veidot vienu valsti ar tiem, kuri skatās citā virzienā?!” retoriski vaicāja VL pārstāvis.
—————–
Vai saeima, kā likumdevējs, tiek izslēgta no Valsts “veidošanas”, ja tur sadarbība ir iespējama, bet izpildvarā nē? MK jau arī lēmumus pieņem pēc vairākuma principa. Ceru, ka mandātus nolik negatavojaties.
Koalīcija IR iespējama, ja četri vienojas par mērķiem, kas ir valstiski.
Patlaban deputātiņi plūkā salvetes un mēģina radīt sniega ilūziju.
Valsts būtības ziņā ir svarīgāka par trejmeitiņu sviestu, plānotnespēju un kašķi ap 70 gadus jauniem kauliem. Vai Dobelis nevaid miris, viņš tikai apburts, kluss?
Lūdzu, atgādiniet – vai tad pēc LV likumdošanas nebija tā, ka vispirms prezidents izvēlas premjeru, kas pēc tam sastāda valdību? Es taču nebūšu to palaidis garām? Tad kas tagad notiek? Kaut kādas Zatlera & Co “spēlītes pagaldē”? Interesanti būtu uzzināt, kas šeit ir “Co” un kāds ir plāns?
ir tikai viens ~bet~ ja LV prezidentam neizdodas izvirziit premjeru, kuru atbalsta Saeims, tad vinjam ir jaatvadaas no Pils :) Taa kaa norishu gaita un to publiskaa apsprieshana ir logiska un pareiza peec kaartiibas.
Tā nu gan nebūs taisnība. Šajā gadījumā tiek vienkārši virzīts nākamais kandidāts. Pagātnē ir piemērs ar Ziedoni Čeveru, par kura valdību Saeima savulaik balsoja pat 2x un nepieņēma, finālā “pie šprices” tika Šķēle kā nākamais kandidāts, ko izvirzīja Ulmanis.
Bet apspriesties, protams vajag, tikai pagaidām no malas izskatās, ka Zatlers vēl kaut ko gaida pirms izvirzīt Dombrovski. Laikam, “spēlītes” šoreiz smalkas, ne tā kā agrāk – vienojās “līdzīgi domājošie” par ietekmju sfēru sadalījumu, un – aiziet shēmot!
Lai arī nepiederu pie VL faniem, tomēr uzskatu, ka brīvai valstij, tādai kā Latvija- nevienam nav tiesības diktēt- ko viņi grib mūsu valstī pie varas, ko ne! Kur tad palikusi mūsu brīvība? Kur demokrātija! Pietiek klanīties jeņku priekšā!
… bijusi saruna ar ASV vēstniecības pārstāvjiem, kuras laikā viņš vaicājis, vai ASV ir iebildumi pret VL atrašanos jaunajā valdībā, un saņēmis arbildi, ka tādu neesot…
Raivis, acīmredzot, vēl nav gana pieredzējis. Ja diplomāts saka “nē!”, tad vai nu tas nemaz nav diplomāts vai arī viņš melo.
Raivis, acīmredzot, vēl nav gana pieredzējis. Ja diplomāts saka “nē!”, tad vai nu tas nemaz nav diplomāts vai arī viņš melo.
=====================
Nedomāju, ka Raivis Dzintars to nesaprot. Gluži vienkārši viņš ar šo jautājumu ASV vēstniecībā izspēlē ļoti jauku gājienu pret “bažīgajiem” un “godīgi atklātajiem” pabrikiem un āboltiņām.:)
Divas iespējas:
1. Ir bijuši šādi mājieni. Bet tad lai šo mājienu saņēmēji to PIERĀDA, jo – atvainojiet! – vismaz es šiem politiķiem tā, uz vārda, neticu vis.
(Šajā gadījumā rodas nākamais jautājums: KĀDĒĻ GAN Latvijai būtu tramīgi jālec un jāklausa “MĀJIENIEM”?)
2. Nav bijuši šādi mājieni. Secinājums – pabriki un āboltiņas gluži vienkārši MELO. Un šī versija man šķiet ticamāka.
Ir ļoti dīvaini par normālu situāciju uzskatīt vārda “Nē!” plašu interpretāciju.
Cik zinu latviešu valodu – “Nē!” parasti arī nozīmē “Nē!”.
Varbūt Raivis varētu spert brangu soli pretim vārdu atbilstībai jēgai un darbiem…
1) saruna visdrīzāk nebija latviski,
2) atbilde nebija strups “Nē!”, bet plašāks paskaidrojums, taču jebkurā gadījumā tika dota konkrēta atbilde, kas diplomātiem nav normāla situācija, īpaši jau neformālā sarunā,
3) Raivis var spert cik un ko grib, bet tas nemainīs tūkstošu diplomātu uzvedības normas pagātnē, tagadnē un nākotnē.
Dzintaru par ārlietu ministru! :D
Viņš principiāli taisni turēs savu mugurkaulu un liks diplomātiskajam dienestam pāriet uz bināro komunikāciju – “jā” un “nē”.
Dolār, izrāvi no konteksta? ___ Dzintars par baumām nosauca informāciju par iespējamiem ASV iebildumiem pret VL atrašanos jaunajā valdībā. VL vadītājam pagājušo piektdien pēc tikšanās ar Valsts prezidentu Valdi Zatleru bijusi saruna ar ASV vēstniecības pārstāvjiem, kuras laikā viņš vaicājis, vai ASV ir iebildumi pret VL atrašanos jaunajā valdībā, un saņēmis arbildi, ka tādu neesot.___
Jeņķu diplomāti atbildēja: “ka tādu neesot” tb, diplomāts ļava saprast R. Dzintaram, ka ne jau ASV ir jāveido Latvijas valdība, bet gan pašiem latviešiem. :)
Ja līdzīgu jautājumu uzdotu KF vēstniecvības darbiniekam, mēs saņemt aŗi “atbildi” – NĒ. :)
Kaspars Gasūns, zini vecīt, tev vai nu vajag sievieti, vai zāles – tādu negatīvismu reti izdodas novērot. Varbūt lasot, klausoties, skatoties, nevajag uzreiz noskaņoties pret oponentu, tad arī dzīvot būs vieglāk!? Pat Raivja intervijā, viņš ir par sadarbību, konstruktīvām idejām, taču ar saviem ieblidumiem, tāpēc jau visas nesaskaņas atraisina sarunu ceļā, bet vienojošajiem jautājumiem ir jābūt NEDISKUTABLIEM! :)
Man iet jau otrā sieva un ir četri bērni 30 gados! Nesūdzos. :D
Vienkārši neciešu nacistus tieši tāpat kā komunistus – tas ir ļaunums tautai. Un kamēr šie “dzintarieši” nebūs skaidri un nepārprotami sarāvuši savas saites ar savu “vētraino brūno jaunību”, es viņus uzskatīšu par Latvijai tik pat bīstamiem kā SC, kas nav atzinuši okupāciju-aneksiju.
Sausā atlikuma no tām viņu (mutiskajām) rūpēm par nāciju pagaidām nav, tikai karogu vicināšana. Būšu patīkami izbrīnīts, ja patiešām izrādīsies lietaskoki. Pagaidām vairāk velk uz Dobeļa un Tabūna paaudžu maiņu.
Starp citu, šajās vēlēšanās balsoju par NA, bet iepriekšējās par TB/LNNK. Ļoti augstu vērtēju Zīli un Bērziņu, bet Dzintaru gan svītroju laukā. :D
Nepārproti, nepiekrītu visām viņu idejām, uz daudz ko skatos daudz “vēsāku prātu”, taču tam ir mēle, lai argumentēti pateiktu un izklāstītu, kas ir kas. Ja būtu viņiem sekojis no pirmssākumiem, Tu noteikti būtu ievērojis izmaiņas viņu retorikā. Ir tāds teiciens: “Pastāvēs kas mainīsies” tad lūk, viņi vēl tikai š.g. 02/10/ uzkāpa uz “saeimas kuģa”, tāpēc viņu potenciāls vēl nav atklāts, mēs varam gudri spriedelēt par to, kādi viņi kļūs, ko daīrs, bet varbūt iesākumā, pirms “apēst”, ļausim pastrādāt? Mums ir dota unikāla iespēja, reizi četros gados svītrot cilvēkus, kuri nav attaisnojuši mūsu cerības, tauta prasīja jaunas sejas, tad ļaujam šīm sejām strādāt?! :)
Kā jau teicu, kamēr viņi nav skaidri norobežojušies no savas pagātnes (nevis tikai pamainījuši retoriku, jo to arī Urbanovičs māk), es viņus valdībā uztveru kā draudu – mūsu valstij. Un cik tad ilgi Zīle viņiem rakstīs ekonomiskās programmas un auklēsies, lai savalda muti.
Labu gribot var savārīt tādus s*dus, kādus, ļaunu vēlot, neizdomāsi. Pagaidām viss, ko Dzintars ir pateicis, ir bijis izglītība tikai latviešu valodā un vēsture no pirmās klases. Nu tādā garā. Vai ar to Latvijai šobrīd reāli būtu kas līdzēts? Un cik ilgi viņš to pantiņu skaitīs?
Es mazliet ieskatījos Iesalnieka blogā ap Bronzas kareivja laiku… gan viņa, gan to komentētāju teksti bija vienkārši šausminoši. Kā no PSRS vai Vācijas 30. gados. Piesaucot “laba 80 gadus veca vācu grāmata” un “pareizā latviskā pozīcija”.
Ja cilvēku pavelk uz tādu atsaldētību, tad baidos, tik viegli tas nepāriet. Pat ja neskatās pagātni, tad Satversmes pārkāpēja un padomju kolaboracionista Ulmaņa glorificēšana ir šodiena. Nez kādēļ viņus vēsturē saista tikai vienas krāsas lappuses?
Žēl gan, ka VL vēl nav politiķi ar pieredzi un neizmanto iespēju paklusēt līdz “pirmdienas vakaram”, bet, sapriecājušies par iespēju izrunāties uzreiz un visur, steidz publiski paziņot savus viedokļus par “spēlītēm”, kā arī politiski zaļas “prognozes” par pieredzējušu politiķu spēļu rezultātiem.
Ko nozīmē ‘paklusēt’ un ‘politiski zaļas prognozes’? Vai tad mēs nebijām par skaidru politiku? Vai paklusēšana un pagaidīšna līdz pirmdienas vakaram ko mainīs, ja viss jau izdomāts?
Manuprāt šeit ir skaidrs mesidžs gan no vienas, gan otras puses par to, ka nekas nesanāks.
Šajā gadījumā “paklusēt” nozīmē neuzskatīt, ka ir nepieciešamība izteikties par lietām, kas ir saprotamas visiem, kuri seko notikumiem konkrētajā “smilšu kastē”. Tas attiecināms uz izteicieniem par Dombrovska “piedāvājuma neiespējamību” un “strausa politiku” un “diviem tiltiem”, jo tas nav ne viens, ne otrs, ne trešais. Rezultātā jau tikai jaunieši paziņo, ka nav to sapratuši. Savukārt “politiski zaļas prognozes” ir viedokļa paušana par to, ka “notikumi ap valdības veidošanu tuvāko dažu dienu laikā neatrisināsies”, jo tie jau risinās.
No savas tālās bērnības atceros epizodi, kas man saistās ar paklusēšanas tēmu. Pastaigājāmies ar tēti pa pilsētu. Savā bērna tiešumā paziņoju, ka pretimnākošajai tantei ir lieli pupi. Tētis atbildēja: “Tas nav skaļi jāsaka, to taču visi tāpat jau redz.”
Jaunie politiķi, tāpat kā bērni – divu gadu laikā iemācīsies runāt, bet vajadzēs ilgāku laiku, lai iemācītos klusēt.
Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. Zudumā aizgāja 54 074 balsis (vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām). Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Kāda situācija veidotos, ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana? Varbūt tad veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija? Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Diemžēl iepriekšējo varas partiju ielikteņi nedomā par sabiedrības interesēm.
Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku. Draudzīga attieksme pret okupantu viedokli nedod pozitīvus rezultātus. Tiem, kuri neatbalsta okupantu politiku ir jāizstājas no Saskaņas centra, jo ir iespējams realizēt savu politiku ar esošām partijām.
Komentāri (35)
martins_kibilds 18.10.2010. 22.05
Četru spēku koalīcija nav iedspējama, tomēr ir iespējama divu spēku koalīcija, puikas atstājot sēdēt opozīcijā blakus SC un PLL.
0
girts_gansons 18.10.2010. 15.43
… “Kā mēs varam kopā veidot vienu valsti ar tiem, kuri skatās citā virzienā?!” retoriski vaicāja VL pārstāvis.
—————–
Vai saeima, kā likumdevējs, tiek izslēgta no Valsts “veidošanas”, ja tur sadarbība ir iespējama, bet izpildvarā nē? MK jau arī lēmumus pieņem pēc vairākuma principa. Ceru, ka mandātus nolik negatavojaties.
0
LR Aizsardzības mini 18.10.2010. 15.22
Iesaku noskatīties šo, ļoti precīzi, bez uzspēlējumiem un pragmatiski http://www.youtube.com/watch?v=M-Kx1sa2Zrw&feature=player_embedded
un izlasiet šo http://visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319301
4
Sanšains > LR Aizsardzības mini 18.10.2010. 15.56
Sakarīgs vīrs. Tiešām prieks.:)
0
a_oleinika > LR Aizsardzības mini 18.10.2010. 16.52
>Haris
Man gan izskatās pēc puikas.
0
LR Aizsardzības mini > LR Aizsardzības mini 18.10.2010. 16.58
Nezinu, labāk jau tāds nekā šleserjūgenda pārstāvis.
0
a_oleinika > LR Aizsardzības mini 20.10.2010. 03.46
Tas ir pārāk ekstremāls salīdzinājums. :D Labāk lai ir patriots, bet labs ekonomists vai jurists.
0
Uldis Šneiders 18.10.2010. 14.06
Koalīcija IR iespējama, ja četri vienojas par mērķiem, kas ir valstiski.
Patlaban deputātiņi plūkā salvetes un mēģina radīt sniega ilūziju.
Valsts būtības ziņā ir svarīgāka par trejmeitiņu sviestu, plānotnespēju un kašķi ap 70 gadus jauniem kauliem. Vai Dobelis nevaid miris, viņš tikai apburts, kluss?
0
ivetina 18.10.2010. 11.18
Lūdzu, atgādiniet – vai tad pēc LV likumdošanas nebija tā, ka vispirms prezidents izvēlas premjeru, kas pēc tam sastāda valdību? Es taču nebūšu to palaidis garām? Tad kas tagad notiek? Kaut kādas Zatlera & Co “spēlītes pagaldē”? Interesanti būtu uzzināt, kas šeit ir “Co” un kāds ir plāns?
4
buchamona > ivetina 18.10.2010. 12.50
ir tikai viens ~bet~ ja LV prezidentam neizdodas izvirziit premjeru, kuru atbalsta Saeims, tad vinjam ir jaatvadaas no Pils :) Taa kaa norishu gaita un to publiskaa apsprieshana ir logiska un pareiza peec kaartiibas.
0
ivetina > ivetina 18.10.2010. 14.08
Tā nu gan nebūs taisnība. Šajā gadījumā tiek vienkārši virzīts nākamais kandidāts. Pagātnē ir piemērs ar Ziedoni Čeveru, par kura valdību Saeima savulaik balsoja pat 2x un nepieņēma, finālā “pie šprices” tika Šķēle kā nākamais kandidāts, ko izvirzīja Ulmanis.
0
ivetina > ivetina 18.10.2010. 14.11
Bet apspriesties, protams vajag, tikai pagaidām no malas izskatās, ka Zatlers vēl kaut ko gaida pirms izvirzīt Dombrovski. Laikam, “spēlītes” šoreiz smalkas, ne tā kā agrāk – vienojās “līdzīgi domājošie” par ietekmju sfēru sadalījumu, un – aiziet shēmot!
0
ivetina > ivetina 18.10.2010. 14.23
Ak, jā – pirms Čevera tak vēl virzīja Māri Grīnblatu..
0
zhaklin7 18.10.2010. 10.48
Lai arī nepiederu pie VL faniem, tomēr uzskatu, ka brīvai valstij, tādai kā Latvija- nevienam nav tiesības diktēt- ko viņi grib mūsu valstī pie varas, ko ne! Kur tad palikusi mūsu brīvība? Kur demokrātija! Pietiek klanīties jeņku priekšā!
0
daina_tabuna 18.10.2010. 10.26
… bijusi saruna ar ASV vēstniecības pārstāvjiem, kuras laikā viņš vaicājis, vai ASV ir iebildumi pret VL atrašanos jaunajā valdībā, un saņēmis arbildi, ka tādu neesot…
Raivis, acīmredzot, vēl nav gana pieredzējis. Ja diplomāts saka “nē!”, tad vai nu tas nemaz nav diplomāts vai arī viņš melo.
12
Sanšains > daina_tabuna 18.10.2010. 12.13
Raivis, acīmredzot, vēl nav gana pieredzējis. Ja diplomāts saka “nē!”, tad vai nu tas nemaz nav diplomāts vai arī viņš melo.
=====================
Nedomāju, ka Raivis Dzintars to nesaprot. Gluži vienkārši viņš ar šo jautājumu ASV vēstniecībā izspēlē ļoti jauku gājienu pret “bažīgajiem” un “godīgi atklātajiem” pabrikiem un āboltiņām.:)
Divas iespējas:
1. Ir bijuši šādi mājieni. Bet tad lai šo mājienu saņēmēji to PIERĀDA, jo – atvainojiet! – vismaz es šiem politiķiem tā, uz vārda, neticu vis.
(Šajā gadījumā rodas nākamais jautājums: KĀDĒĻ GAN Latvijai būtu tramīgi jālec un jāklausa “MĀJIENIEM”?)
2. Nav bijuši šādi mājieni. Secinājums – pabriki un āboltiņas gluži vienkārši MELO. Un šī versija man šķiet ticamāka.
0
arturskaja > daina_tabuna 18.10.2010. 12.42
Ar katru dienu vairāk manī rodas pārliecība, ka Raivis, tāpat kā Repše ir no tās ‘sugas’, kas vnk neprot melot.
0
Uldis Šneiders > daina_tabuna 18.10.2010. 14.03
Ir ļoti dīvaini par normālu situāciju uzskatīt vārda “Nē!” plašu interpretāciju.
Cik zinu latviešu valodu – “Nē!” parasti arī nozīmē “Nē!”.
Varbūt Raivis varētu spert brangu soli pretim vārdu atbilstībai jēgai un darbiem…
0
daina_tabuna > daina_tabuna 18.10.2010. 15.00
1) saruna visdrīzāk nebija latviski,
2) atbilde nebija strups “Nē!”, bet plašāks paskaidrojums, taču jebkurā gadījumā tika dota konkrēta atbilde, kas diplomātiem nav normāla situācija, īpaši jau neformālā sarunā,
3) Raivis var spert cik un ko grib, bet tas nemainīs tūkstošu diplomātu uzvedības normas pagātnē, tagadnē un nākotnē.
0
a_oleinika > daina_tabuna 18.10.2010. 16.48
Dzintaru par ārlietu ministru! :D
Viņš principiāli taisni turēs savu mugurkaulu un liks diplomātiskajam dienestam pāriet uz bināro komunikāciju – “jā” un “nē”.
0
LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 18.10.2010. 17.51
Dolār, izrāvi no konteksta? ___ Dzintars par baumām nosauca informāciju par iespējamiem ASV iebildumiem pret VL atrašanos jaunajā valdībā. VL vadītājam pagājušo piektdien pēc tikšanās ar Valsts prezidentu Valdi Zatleru bijusi saruna ar ASV vēstniecības pārstāvjiem, kuras laikā viņš vaicājis, vai ASV ir iebildumi pret VL atrašanos jaunajā valdībā, un saņēmis arbildi, ka tādu neesot.___
Jeņķu diplomāti atbildēja: “ka tādu neesot” tb, diplomāts ļava saprast R. Dzintaram, ka ne jau ASV ir jāveido Latvijas valdība, bet gan pašiem latviešiem. :)
Ja līdzīgu jautājumu uzdotu KF vēstniecvības darbiniekam, mēs saņemt aŗi “atbildi” – NĒ. :)
0
LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 18.10.2010. 17.54
Kaspars Gasūns, zini vecīt, tev vai nu vajag sievieti, vai zāles – tādu negatīvismu reti izdodas novērot. Varbūt lasot, klausoties, skatoties, nevajag uzreiz noskaņoties pret oponentu, tad arī dzīvot būs vieglāk!? Pat Raivja intervijā, viņš ir par sadarbību, konstruktīvām idejām, taču ar saviem ieblidumiem, tāpēc jau visas nesaskaņas atraisina sarunu ceļā, bet vienojošajiem jautājumiem ir jābūt NEDISKUTABLIEM! :)
0
a_oleinika > daina_tabuna 19.10.2010. 14.49
>ت ♠Ak Dievs/ يا الله
Man iet jau otrā sieva un ir četri bērni 30 gados! Nesūdzos. :D
Vienkārši neciešu nacistus tieši tāpat kā komunistus – tas ir ļaunums tautai. Un kamēr šie “dzintarieši” nebūs skaidri un nepārprotami sarāvuši savas saites ar savu “vētraino brūno jaunību”, es viņus uzskatīšu par Latvijai tik pat bīstamiem kā SC, kas nav atzinuši okupāciju-aneksiju.
Sausā atlikuma no tām viņu (mutiskajām) rūpēm par nāciju pagaidām nav, tikai karogu vicināšana. Būšu patīkami izbrīnīts, ja patiešām izrādīsies lietaskoki. Pagaidām vairāk velk uz Dobeļa un Tabūna paaudžu maiņu.
Starp citu, šajās vēlēšanās balsoju par NA, bet iepriekšējās par TB/LNNK. Ļoti augstu vērtēju Zīli un Bērziņu, bet Dzintaru gan svītroju laukā. :D
0
a_oleinika > daina_tabuna 19.10.2010. 15.00
>ت ♠Ak Dievs/ يا الله
Savukārt Parādnieks līdz ar Šleseru un vairākiem SC deputātiem ir bez augstākās izglītības.
Nacisti un komunisti arī savulaik izcēlās ar mazizglītotību, tumsonību, ko kompensēja ar fanātismu un vēlmi aplaimot savu tautu/visu pasauli.
0
LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 19.10.2010. 15.21
Nepārproti, nepiekrītu visām viņu idejām, uz daudz ko skatos daudz “vēsāku prātu”, taču tam ir mēle, lai argumentēti pateiktu un izklāstītu, kas ir kas. Ja būtu viņiem sekojis no pirmssākumiem, Tu noteikti būtu ievērojis izmaiņas viņu retorikā. Ir tāds teiciens: “Pastāvēs kas mainīsies” tad lūk, viņi vēl tikai š.g. 02/10/ uzkāpa uz “saeimas kuģa”, tāpēc viņu potenciāls vēl nav atklāts, mēs varam gudri spriedelēt par to, kādi viņi kļūs, ko daīrs, bet varbūt iesākumā, pirms “apēst”, ļausim pastrādāt? Mums ir dota unikāla iespēja, reizi četros gados svītrot cilvēkus, kuri nav attaisnojuši mūsu cerības, tauta prasīja jaunas sejas, tad ļaujam šīm sejām strādāt?! :)
0
a_oleinika > daina_tabuna 20.10.2010. 03.45
Kā jau teicu, kamēr viņi nav skaidri norobežojušies no savas pagātnes (nevis tikai pamainījuši retoriku, jo to arī Urbanovičs māk), es viņus valdībā uztveru kā draudu – mūsu valstij. Un cik tad ilgi Zīle viņiem rakstīs ekonomiskās programmas un auklēsies, lai savalda muti.
Labu gribot var savārīt tādus s*dus, kādus, ļaunu vēlot, neizdomāsi. Pagaidām viss, ko Dzintars ir pateicis, ir bijis izglītība tikai latviešu valodā un vēsture no pirmās klases. Nu tādā garā. Vai ar to Latvijai šobrīd reāli būtu kas līdzēts? Un cik ilgi viņš to pantiņu skaitīs?
0
a_oleinika > daina_tabuna 20.10.2010. 03.54
Es mazliet ieskatījos Iesalnieka blogā ap Bronzas kareivja laiku… gan viņa, gan to komentētāju teksti bija vienkārši šausminoši. Kā no PSRS vai Vācijas 30. gados. Piesaucot “laba 80 gadus veca vācu grāmata” un “pareizā latviskā pozīcija”.
Ja cilvēku pavelk uz tādu atsaldētību, tad baidos, tik viegli tas nepāriet. Pat ja neskatās pagātni, tad Satversmes pārkāpēja un padomju kolaboracionista Ulmaņa glorificēšana ir šodiena. Nez kādēļ viņus vēsturē saista tikai vienas krāsas lappuses?
0
martins_zvejnieks 18.10.2010. 10.17
Žēl gan, ka VL vēl nav politiķi ar pieredzi un neizmanto iespēju paklusēt līdz “pirmdienas vakaram”, bet, sapriecājušies par iespēju izrunāties uzreiz un visur, steidz publiski paziņot savus viedokļus par “spēlītēm”, kā arī politiski zaļas “prognozes” par pieredzējušu politiķu spēļu rezultātiem.
3
arturskaja > martins_zvejnieks 18.10.2010. 12.38
Ko nozīmē ‘paklusēt’ un ‘politiski zaļas prognozes’? Vai tad mēs nebijām par skaidru politiku? Vai paklusēšana un pagaidīšna līdz pirmdienas vakaram ko mainīs, ja viss jau izdomāts?
Manuprāt šeit ir skaidrs mesidžs gan no vienas, gan otras puses par to, ka nekas nesanāks.
0
martins_zvejnieks > martins_zvejnieks 18.10.2010. 15.57
Šajā gadījumā “paklusēt” nozīmē neuzskatīt, ka ir nepieciešamība izteikties par lietām, kas ir saprotamas visiem, kuri seko notikumiem konkrētajā “smilšu kastē”. Tas attiecināms uz izteicieniem par Dombrovska “piedāvājuma neiespējamību” un “strausa politiku” un “diviem tiltiem”, jo tas nav ne viens, ne otrs, ne trešais. Rezultātā jau tikai jaunieši paziņo, ka nav to sapratuši. Savukārt “politiski zaļas prognozes” ir viedokļa paušana par to, ka “notikumi ap valdības veidošanu tuvāko dažu dienu laikā neatrisināsies”, jo tie jau risinās.
No savas tālās bērnības atceros epizodi, kas man saistās ar paklusēšanas tēmu. Pastaigājāmies ar tēti pa pilsētu. Savā bērna tiešumā paziņoju, ka pretimnākošajai tantei ir lieli pupi. Tētis atbildēja: “Tas nav skaļi jāsaka, to taču visi tāpat jau redz.”
Jaunie politiķi, tāpat kā bērni – divu gadu laikā iemācīsies runāt, bet vajadzēs ilgāku laiku, lai iemācītos klusēt.
0
a_oleinika > martins_zvejnieks 18.10.2010. 16.45
>kaspijs12
Ģeniāls teksts! :D To etīdi par pupiem vajadzētu bērniem skolā mācīt un uzlikt virs VL! štāba ieejas.
Citādi viņi, šķiet, par bezjēdzīgām uzskata jebkuras darbības, kuras nevar veikt ar cirvi.
0
maija_br 18.10.2010. 09.52
Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. Zudumā aizgāja 54 074 balsis (vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām). Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Kāda situācija veidotos, ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana? Varbūt tad veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija? Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Diemžēl iepriekšējo varas partiju ielikteņi nedomā par sabiedrības interesēm.
0
maija_br 18.10.2010. 09.51
Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku. Draudzīga attieksme pret okupantu viedokli nedod pozitīvus rezultātus. Tiem, kuri neatbalsta okupantu politiku ir jāizstājas no Saskaņas centra, jo ir iespējams realizēt savu politiku ar esošām partijām.
0