VL–TB/LNNK neapmierina piedāvātais deklarācijas projekts

71

Komentāri (71)

Gī =] 16.10.2010. 19.50

Nacionālie jautājumi ir katras valsts pamatā un tos nevar nolikt, iesaldēt vai pieturēt, jo jau pēc kāda brīža tie par sevi atgādinās ar jaunu spēku….VL/TB ļoti pareiza takstiska rīcība tiecoties uz kompromisu un parāda savus spēju sadarboties. Bet ja runājam nopietni un pēc dabas likumiem ir vienkārši lietas, kas neiet kopā !

+1
-1
Atbildēt

1

dro 16.10.2010. 13.58

Prieks, ka dažus Vienotības deputātus vēl nav pametusi elementāra loģika:)

+1
-1
Atbildēt

3

    photocom > dro 16.10.2010. 14.42

    No eiņa aizbēgu
    no robčika aizbēgu
    kur tagad skriešu
    pie lembja ?

    jā jā bunts lāčuka harēmā ?
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.10.2010. 14.52

    Iznāk, ka nav vērts balsot – vienalga visi valdībā! Tikai Šleseru un Šķēli esam nomainījuši pret Lembergu un K&K, bet vai uz ilgu laiku? Ja beigās Lembergs, Šķēle un Krasovickis apvienosies, šaubos vai to, kas no Vienotības būs palicis, vairs kāds atbalstīs. Tiešām muļķis pat baznīcā apdauzīs pieri:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 16.10.2010. 15.00

    Nu vēl jau ainars
    vakar pie gailīša televizorā
    atgādināja par sevi
    esot
    vēl spozme acīs tam
    gaidīsim pirmdienu tad

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.10.2010. 13.57

Kursīte, Druviete un Čepāne draud pamest “Vienotību” (43)
16.oktobris 2010
09:31
“Nu jau esam pārāk tālu aizspēlējušies ar politiskajām spēlītēm,” tā apvienības “Vienotība” līderu vēlmi redzēt koalīcijā arī “Saskaņas centru”komentē deputāte Ilma Čepāne.Ilma Čepāne uzskata, ka “Vienotības” vadība aizspēlējusies ar politiskajām spēlītēm.
Viņai šāda milzīga koalīcija atgādinot LPSR Augstāko Padomi – smagnēju aparātu, kur demokrātiskā ceļā pieņemt lēmumus nemaz nebūs iespē­jams. ­Laikraksts “Latvijas Avīze” raksta, ka ceturtdien Pilsoniskās savienības valdes sēdē vairāki partijas biedri asi iebilduši pret sadarbību ar “SC”, bet viņu viedoklis neesot ņemts vērā. Deputātes Ina Druviete, Ilma Čepāne un Janīna Kursīte-Pakule pieļauj iespēju, ka varētu pamest apvienības Saeimas frakciju, ja koalīcijā tiks iekļauts “SC”, raksta laikraksts.

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 16.10.2010. 12.49

atfutbolēt atpakaļ no sevis
—————————————–
?
dzēriens bole, kuo atvem apmēram pēdu platā traukā?

0
0
Atbildēt

1

    a_oleinika > ilmisimo 17.10.2010. 11.07

    Vai šis būtu vērtējams kā jautājums pēc būtības?

    0
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 16.10.2010. 01.35

NA būtībā dara to pašu, ko SC – mēģina atfutbolēt atpakaļ no sevis atbildību un novilcināt laiku. Un viņiem tas sanāk ļoti neveikli. Kādā sakarā te Krievijas ārpolitika? Tā ir suverēna valsts, gluži tāpat kā Latvija. Varbūt vēl ieliksim deklarācijā, līdz kuram gadam ASV būtu jāuzbrūk Irānai.

+2
-3
Atbildēt

0

Ārijs 15.10.2010. 20.06

Kurā kombinācijā Jūsu tad Jūsu 8-ām balsīm ir kaut kāda vērtība, lai ieņemtu šādu pozīciju?

+4
-8
Atbildēt

1

    a_oleinika > Ārijs 16.10.2010. 01.35

    Labs! :D

    Ja pieskaita SC, tad tie cipari ir tik graujoši, ka NA tur nemaz nemana.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

mxblack 15.10.2010. 18.56

Dombrovskis ir izvēlējies vienīgo pareizo taktiku šajā situācijā. Vīņš rīkjas ļoti pareizi uzaicinot arī SC ar savu lielo vēlētāju atbalstu valdībā. Tā viņs veikli šīs partiju ideoloģiskās nesaskaņas ir atstājis pašām partijām. Un neviens viņam neko nevar pārmest, arī “Vienotībai” ne. Tagad seko ES atdzītais okupācijas fakts, kas ir viens no Krievijas antipropogandas stūrakmeņiem. Tātad tiek izsisti ieroči, kurus Krievija izmantoja. Lieliski. Bet fakta neatdzīšanas gadījumā SC būs paši vainīgi, ka neiekļūs valdībā. Arī vecais Zālamans rīkotos tieši tāpat.

+14
-4
Atbildēt

1

    dro > mxblack 15.10.2010. 19.24

    Ja bija šāda ideja, to Dombrovskim vajadzēja prezentēt nākošjā dienā pēc vēlēšanām. Tagad tā ir gļēva vilcināšanās.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

christele 15.10.2010. 18.51

Mans komentārs nebūs par šo rakstu! Tas būs par portāla saturu. Nenoliedzami ir svarīgi sekot līdzi un ziņot parastajiem zemes tārpiņiem par politikas norisēm šaja valstī, bet nu jau tas vairs nav vispusīgs notikumu izklāsts. Vai tiešām pēc šīm vēlēšanām nav citas lietas kā politika, politika un vēlreiz politika, par ko vēl varētu satraukties? Par to, kas notiek pasaulē? Kāds noteikti varētu teikt, ka mēs dzīvojam politikā un nav iespējams par to nerunāt. Bet tomēr…kas notiek ar atklājumiem, pārdrošām rīcībām utt. medicīnā, dabas norisēs, tehnoloģiju nozarē. Te ļoti sāk pietrūkt pozitīvisma, bet pārāk daudz žurnālistu grib kļūt (vai jau ir – neapstrīdu!) uber kompetenti politikā un par to vēlas tik vien ar` ziņot…kā arī spekulēt un filosofēt par “kā būtu, ja būtu”!

Ar cieņu,

+4
-7
Atbildēt

0

oskaar 15.10.2010. 18.49

Eho Moskvi un PBK Jums šķiet līdzīgi? :)

0
-4
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 18.38

Cerams, ka ne Eho Moskvi, vai PBK :)

+4
0
Atbildēt

0

oskaar 15.10.2010. 18.19

Krievu opozicionāru viedokļus lasu un klausos ik dienas.

+1
-4
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 18.15

Cienījamie kungi un godājamās dāmas, ja domājat, ka Latvija ir vienīgā valsts pasaulē, kura piedzīvo nacionālisma “renesansi”, tad jābeidz aloties, gan mūsu austrumu kaimiņi, gan rietumu, ļoti labi apzinās, ka vienā dienā nojaukt tiltus starp nācijām nav iespējams un nācijas spēs sadzīvot tikai sev ierastajā sociālajā vidē, saskaroties dažādu nāciju interesēm var rasties kultūršoks, kurš var pāraugt neiecietībā u.c. tāpēc nacionālie jautājumi ir visbūtiskākie, tie nav atliekami pat uz vienu dienu.

+12
-5
Atbildēt

7

    daina_tabuna > LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 18.33

    Zem šitā es arī parakstos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Triks, nosaucot dāmas par godājamām un kungus par cienītiem, ir smalkākais attieksmes pret oponentiem demonstrējums, kādu nācies redzēt.

    P.S.Zem pārējā texta parakstos ar abām rokām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 19.54

    Nacionālie jautājumi nav ideoloģija, kuru var mainīt – šodien tā, pēc gada jau pilnīgi pretēji, kā to Latvija ne vienreiz vien mēginājuši darīt. Savos pamatos nacionālais jautājums ir bioloģija, jo cilvēks ir tipisks bara dzīvnieks, kuri konkurē bars ar baru, kuriem būs sava teritorija un kuriem vienmēr būs savējie un svešie.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > LR Aizsardzības mini 16.10.2010. 01.41

    Vai tik tie godātie nebija tie kungi, un tās cienītās nebija tās kundzes? :)

    Ja gribas ar smalkiem žestiem iznesties, tad tas patiešām arī jāprot… citādi var sanākt gluži apgriezts efekts. ;)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    CIenītās? Vai tad jau mirušas? :P

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > LR Aizsardzības mini 17.10.2010. 10.59

    Nesapratu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ja raksta Cienītās, Godātie, tad tas ir pagātnes formā. :) Kādreiz cienītas, kādreiz godāti. :) Bet vispār, tā bija provokācija no manas puses. :) Paldies par uzķeršanos. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 18.07

andrejsg, starp citu, iesaku palasīt krievu opozicionāru viedokļus un parunāt ar viņiem http://oborona-spb.org/archives/category/glavnaya-stranitsa

+4
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 18.02

Ja kādam vajag palīdzību, viņš ir gatavs to prasīt aŗi no ienaidnieka. :)

+7
-1
Atbildēt

0

oskaar 15.10.2010. 17.58

تCien. ♠Ak Dievs/ يا الله – nu un kas no tā visa, ko Jūs uzskaitījāt, būtu saistāms ar Latvijas okupācijas fakta atzīšanu?

+1
-7
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 17.52

Kungi, Krievijai šis bija ļoti smags gads, ziema būs vēl smagāka, pašā Krievijā ir izveidojušās vairākas separāta kustības, Krieviju lāpa ar “parafīna plāksteriem”. KF pieaug radikālisms, nesen uz Dagestānu tika pārsūtīts ievērojams bruņoto spēku kontingents, KF vairs netiek galā ar pašu iniciēto “Kirgiztānas revolūciju”, viņu ietekme pasaulē ir sarukusi un viņu “”draugi” no D- amerikas sāk darbboties savās interesēs, tb. pretēji KF interesēm. Kungi, krievijai ir milzīgas problēmas, tikai neviens tam nepievērš uzmanību.

+12
-1
Atbildēt

0

Jolanta ... 15.10.2010. 17.46

VL–TB/LNNK paši rada problēmu un tad demonstratīvi to risina. Ja pat Eiropas Parlamenta deklarācijas atzīst un nosaka okupācijas faktu, tad kādēļ jāuztraucas ko par to domā SC? Šādi paranoidāli gājieni traucē progresīvai vienotības tapšanai valdībā :(

+6
-11
Atbildēt

2

    ilmisimo > Jolanta ... 15.10.2010. 17.59

    VL–TB/LNNK paši rada problēmu …
    ——————————————
    Pieklājīgi metas uz ambrazūras, lai realizētuos A. Ozoliņa sludinātais vidējais variantsV+ZZS+=visa koalīcija?Bez Sc un bez VL.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Jolanta ... 15.10.2010. 18.06

    Joprojām redzu, ka VL izredzes būt koalīcijā ir krietni lielākas par SC. Ja vien paši nenoraks. patiesībā viņiem būtu jāpriecājas, ka Dombrovskis viņu vietā uzdeva jautājumu uz kuru SC nespēj atbildēt, atrisinot arī savu dalību valdībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 15.10.2010. 17.43

Piekrītu Artim- nemainīsies itin nekas. Un šobrīd Latvijai ir virkne daudz svarīgāku risināmu problēmu.
Bāleliņu cīkstēšanās ar krievu lāci ir tikai izrāde publikai. Nu, pieļauju, ka VL to uztver nopietnāk, bet TB, manuprāt, tā ir tikai politiskā poza.

+6
-11
Atbildēt

0

Iluta Krūmiņa 15.10.2010. 17.43

Beidzot var ta plasak pasmirdet. Dzintarins priecigs :)

+5
-10
Atbildēt

0

Una Grinberga 15.10.2010. 17.40

Nu, diez vai! Krievijas nākotne ir vai nu imperiālisms vai anarhija, un tas ir absolūti neatkarīgs no ārpolitikas.

+2
-5
Atbildēt

0

buchamona 15.10.2010. 17.36

Pirms laika I. Kalniņš satracināja publiku, paziņojot, ka politika tā ir pokera spēle. Visi bija sašutuši, kā tā var :) Tagad šī spēle iet “pa pilnu klapi” pat nezinu uzreiz, cik līmeņos. Vienotības iekšienē, starp partijām, utt Visi spriež un kombinē, bet neviens neiedomājas, ka tieši viņš ir tas, kurš var šajā spēlē zaudēt.
Piemēram -situācijā, kad 20 gadus ilgi valdošā, nerakstītā kārtība ir sabrukusi un SC ir uzaicināta valdībā – vai tiešām neviens neiedomājas, ka var pienākt brīdis Saeimā, kad ZZS ar SC atcerēsies savus senos partnerus PLL un Vienotība paliks mazākumā? Un ko tad? Nekur nav akmenī cirsts, ka ZZS un SC vienmēr samierināsies ar Vienotības vadošo lomu. Līdz šai korekcijai, līdz brīdim, kad Vienotība “legalizēja”SC, uzaicinot to veidot valdību, šāds scenārijs bija maz ticams.
Domāju, ka tā bija Vienotības kļūda – uzsākt šīs intrigas, situācijā, kad pavisam vienkārši varēja izveidot valdošo koalīciju ar pārliecinošu vairākumu Saeimā.

+17
-5
Atbildēt

5

    Silvija Adijāne > buchamona 15.10.2010. 17.39

    Neatcerēsies PLL. Arī tur neviens nav pašnāvnieks.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > buchamona 15.10.2010. 18.17

    Jūsu piedāvātais scenārijs var realizēties pilnīgi neatkarīgi no tā, vai SC ir vai nav valdībā. Ja SC valdībā ir, tad šāds scenārijs ir mazlietiņ mazāk ticams nekā tad, ja SC sēž opozīcijā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 15.10.2010. 18.42

    andrejsg – Tas nav mans scenārijs :))Tūlīt pēc vēlēšanām koalīcijai V+ZZS+VL/LNNK, uzdrošinos teikt,bija pārliecinošs sabiedrības atbalsts, tā likās dabiska un vēlētāji, kuri balsoja par “vecajām koalīcijas partijām”, šādu koalīciju pieņēma un bija gatava to atbalstīt.
    Šobrīd, baidos, ka partijas sāk nodarboties ar kaut kādu “politaritmētiku”, daudz nerēķinoties ar to, ko par to domā “apakšā”, bet bez “apakšu” atbalsta tālākais Dombrovska valdības darbs varētu būt problemātisks. Vismaz tā runā paši politiķi, bet tie paši politiķi ielaižas spēlē ar sev nezināmām beigām. Ja Āboltiņa domā, ka pietiks krīzes brīdī iziet un uzrunāt tautu, tad es domāju, ka tik vnk tas nebūs.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > buchamona 15.10.2010. 19.19

    Piekrītot Jums par sabiedrības atbalstu, papildināšu, ka arī SC vēlētājiem droši vien šķiet, ka SC iekļaušanās valdībā ar viņu 2. vietu būtu tikai dabiska. Un SC vēlētāju skaits ir lielāks nekā to, kuri balsoja par VL-TB/LNNK. Līdz ar to “apakšu” viedoklis varbūt nav tik viennozīmīgi SC izslēdzošs, kā Jūs izsakāties.
    Man, teiksim, daudz labāk patiktu, ja VL un SC spētu vienoties un strādāt valsts labā, nekā ja viņi paliek pie kaut kādām nesamierināmām pozīcijām un vieni vai otri paliek sēžam opozīcijā.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > buchamona 16.10.2010. 01.34

    Tieši šis solis mazina iespēju koalīcijai SC+ZZS+PLL. Šie partneri daudz drīzāk kombinēsies kopā, ja viņus atstās novārtā un savā nodabā. Turi ienaidnieku tuvāk par draugu, kā saka. ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 17.32

Starp citu, tik tiešām, IR izrāvis “tekstu” no VL – TB/LNNK paziņojuma: Nacionālā apvienība uzskata Vienotības piedāvājumu par nepilnīgu un iesniegs savus priekšlikumus http://visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319298

+7
-2
Atbildēt

4

    Jā un saliks iekšā nerealizējamas lietas. Interesanti, ar kādiem līdzekļiem te kāds grasās panākt, lai Putinlande atzītu lietas, kuru noliegšana ir visas viņu politikas pamatā? tad jau vieglāk ir Maskavā noorganizēt apvērsumu…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    To ir iespējams panākt, ar ļoti mērķtiecīgu, gudri vadītu, uz nacionālajām interesēm balstītu politiku. :) Leiši un estiņi, šajā ziņā, mums jau sen priekšā, viņi to dara bez skaļiem paziņojumiem, bet viņu pozīcijas ir grūti “sašūpināt”, jo viņi rīkojās gudri un nacionālo interešu vārdā. :) Latvija ir vienīgā no trim baltijas valstīm, kura ir iestigusi klanīšanās “muklājā”. Starp citu, visvājākā baltijas valsts!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Tur gan piekrītu. Tikai ne LT, ne EE okupācijas fakta atzīšanas jomā nav īpaši progresējuši. Viņi gan ir daudz tālāk pavirzījušies, lai nepieļautu tur jaunu Krievijas ietekmi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Tieši apvienojot spēkus, strādājot kopā ar Igauniju un Lietuvu, mums ir iespēja ko panākt. :) Ja vien Vienotība pieņemtu šo koncepciju un saprastu, ka vienošanai ir jābūtu uz vienas ideoloģiskās bāzes, tad viss cits būtu daudz vieglāk risināms. :) Būtībā, VL tikai iesaka papildināt vienošanos ar dažiem punktiem, kā aŗi R. Zīle iestājas par ENERGONEATKARĪBAS nostiprināšanu. :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

harijs_m 15.10.2010. 17.27

Kāds gudrinieks teica par latviešiem: “Tautai, kas ir tik ļoti vērsta savā pagātnē, nav nākotnes. ” Klau, nu kas mainīsies mūsu ekonomiskajā (sociālajā, politiskajā – just name it!)situācijā, ja Krievija kaut kādu sev vien zināmu apsvērumu dēļ atzīs okupācijas faktu? Atstājam pagātnē saules zeltītos trīsdesmitos gadus, sākam dzīvot šodienā!Manā ieskatā patriotisms ir – atmest nebūtisko un strādāt kopā.

+8
-13
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > harijs_m 15.10.2010. 17.32

    Nekas nemainīsies. Vienīgais kā var attaisnot šo prasību ir no sarunu vešanas taktikas viedokļa. Bet nepazūd bažas, ka this is for real. Lai gan, protams, visiem būtu daudz labāk, ja SC vienreiz pa visām reizēm “opredeļitsa” patiesībā elementāros jautājumos.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > harijs_m 15.10.2010. 17.39

    Ai, cik var “atmest”, vecīt, padomā plašāk, t.s. okupācijas fakta atzīšana būs līdzvērtīga “meteorīta nokrišanai”, tiks izīcinātas pēdējās “homo sovieticus” atliekas, jo visa viņu ideoloģija bāzējas uz “atbrīvošanas” mītiem. Atbrīvoja no visa, no buržujiem, no pārtikas, no apģērba, no naudas un vērtībām, no dzīvības un veselības. Visvairāk, tieši paši “kremļa basketbolisti” baidās no atzīšanās…
    Neaizstāvot savu pozīciju noteiktos jautājumos, var panākt to, pēc kā savulaik tiecās represīvie orgāni, ‘var panākt veselas tautas iznīcināšanu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 17.24

Te Tu kļūdies, atzīstot okupācijas faktu, mainīsies ļoti daudz, iespējams, ka pat Krievijas nākotne. :)

+9
-2
Atbildēt

0

aivarstraidass 15.10.2010. 17.15

>>> Tam ir jābūt, un ir jācīnās par nākošo soli – lai Krievija ar laiku ārpolitiskā kontekstā atzītu, ka šī okupācija ir bijusi. Tas, manuprāt, ir tas, kas ir vajadzīgs šādā deklarācijā, “sacīja Eiroparlamenta deputāts, kas pirms vēlēšanām bija nosaukts kā VL–TB/LNNK premjerministra amata kandidāts.
====
Nezinu kontekstu, bet pieļauju, ka tādas runas no VL/TB šoreiz nebija vietā – nav nekādas vajadzības Latvijas jaunās valdības darbību piesaistīt tam, ko saka vai ko “atzīst” Krievija. Tur valdošais režīms “atzīst” arī Dienvidosetijas neatkarību – pārāk daudz murgu sakrājies… Vai R.Zīlem būtu piemeties “latviešu sarkanā strēlnieka komplekss” – doma, ka lielo kaimiņzemi daži uzņēmīgi pašpuikas var nolikt pie vietas un sakārtot?

To, ka bez Kremļa padoma daži nevar iztikt, demonstrē arī Urbanovičs, kurš (bez iepriekšējām konsultācijām un “telefonzvana draugam”) atsakās runāt par to, vai Latvija bija vai nebija okupēta.

+15
-5
Atbildēt

3

    Silvija Adijāne > aivarstraidass 15.10.2010. 17.26

    Ar tādiem pašiem panākumiem Zīle varētu pieprasīt, lai Voldiņš nākošos 4 gados attīsta Latvijas konsmosa programmu. Jāsaka gan, ka Valda pasība SC atzīt okupācijas faktu ir no tās pašas operas. Lieliski mums tie sarunu vedēji :)

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Nekas jau neamainās, ja SC atzīs okupācijas faktu, tas būs rīkojums no kremļa, tātad, tālākais ir tikai tehnikas jautājums. :) Starp citu, pēdējā laikā, kremlini, maz pamazām, klusītēm, bet atmet pa kādam kaulam aŗi bijušajām “Varšavas” bloka valstīm. :) Protams, tur, tāpat kā Latvijā, vēl ilgs ceļš līdz demokrātijai ejams, bet, sagraujot mītu par “varonīgās padomju tautas gribu”, pārmaiņas būs gan Latvijā, gan pašā Krievijā. :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > aivarstraidass 15.10.2010. 17.35

    @Ghost Dog

    Valda prasība par okupācijas faktu nav no tās pašas operas, jo tas skar valsts iekšlietas un SC spēju darboties pēc Satversmes pantiem un starptautiskiem līgumiem, kas atzīst, ka Latvija tika okupēta.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 15.10.2010. 17.08

taa čekas radiitaa partija nevar un nevar izlaist garu , tik divas balsis un veel agonee , no pirmaas dienas taa bija ņurgas tauisiišanai saeimaa , kur tad juus meerkaķi , atļaušos viņus taa saukt, bijaa šos divdesmit gadus ar savu nacionaalismu tikai vaariijaaties pirms veeleešanaam , a taa vuisu laiku liidzeejaat valsts nozadzeejiem , ja pa šo laiku buutu izskauduši valsts finanseeto apmaaciibu skolaas ar svešvalodu tad vareetu veel domaat , ka jums ir nacionaalisma ideja svariigaaka par eenaa nopelniito naudu… laiks tiities uz opoziiciju , juusu deeļ par 2. taa saukto apvienošanos arii vecie nebalsoja , tie jau izmiruši un jaunpienaakušie jums nekad nav ticeejuši .

+4
-15
Atbildēt

4

    Janka, Janic > Janka, Janic 15.10.2010. 19.22

    mani šie miinusi nesatrauc nemaz , jo šii partija (TunB)man bijusi visnesimpaatiskaakaa no radiišanas briiža , viņus atbalstiija kontrabandas bizness, par LLNK, tikai vislabaakos vaardus varu saciit , par viņiem arii balsoju , liidz apvienošanai ,Griinblats ar Straumi šo apvieniibu samaitaaja kaa darvas karote medus podaa….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Janka, Janic 15.10.2010. 19.38

    Saeimā no baķkām ievēlēts ir vien Rasnačs. Pārējie – VL. Tas jums neko neizsaka?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Janka, Janic 15.10.2010. 21.18

    to otra puse
    Tāpēc, ka pēdējās Saeimas laikā TB/LNNK sāka pārmērīgi koķetēt ar valsts ienaidniekiem LC/LPP.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 16.10.2010. 03.25

    nē…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mikijs 15.10.2010. 16.50

Vakar visi Vienotības fani fanoja par gājienu ar zirgu. Kā jums patīk šī rokāde?

+3
-6
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > mikijs 15.10.2010. 16.56

    Tā nu tā kā būtu VLTB izvēle. 24h laikā nekas matemātikā nav mainījies. ZZS un V ir 55 vietas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ant 15.10.2010. 16.39

Kas tie par dīvainiem simboliem K1, K2, L1, L2 zem foto? Un kāpēc tādi ir vajadzīgi?

+1
-1
Atbildēt

1

    oskaar > Ant 15.10.2010. 17.56

    K1-pirmais no kreisās, u.t.t. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.10.2010. 16.33

V+ZZs=?

+1
-3
Atbildēt

2

    andris > ilmisimo 15.10.2010. 16.52

    = saskaņas centra augošā popularitāte

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 17.08

    saskaņas centra augošā popularitāte
    ——————————-
    Kurā vietā?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 15.10.2010. 16.33

Un kā TB/LNNK&VL iedomājas, lai Latvijas valdība piespiež Krieviju atzīt okupācijas faktu?

+7
-7
Atbildēt

2

    ilmisimo > Una Grinberga 15.10.2010. 16.46

    lai Latvijas valdība piespiež Krieviju atzīt okupācijas faktu
    ——————————————–
    Saskaņā ar Tavu loģiku-palūgt tuo izdarīt vēlreiz.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 16.49

    ???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam