SC atsakās skaidrot nostāju par Latvijas okupāciju

130

Komentāri (130)

lolita_valta 17.10.2010. 13.09

Jā! Uz bildes jau izskatās puiši ļoti laimīgi! Ak kā derētu dot viņiem iespēju iekosties tajā sūrajā atbildīgo un nepopulāro lēmumu pīrādziņā! Citādi no malas jau viss vienmēr redzams jaukāk un pareizāk! Ja SC paturēt vēl vienu saeimas sasaukumu opozīcijā , par viņiem nobalsos vai puse vēlētāju!

+1
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 16.10.2010. 15.41

SC atsakās skaidrot nostāju par Latvijas okupāciju +++++++++++ kas tur viņiem mums ko skaidrot, mums Maskavas pozicija ir skaidrota katru dienu piecdesmit gadus ,tāpēc jau mēs par viņiem nebalsojam.

pēdējais laiks viņiem būtu sākt latviešu dziesmas dziedāt, tādas kā Ķemer miestiņā, Atmiņā lakatiņš zilais, es vēlos tavu foto un tam līdzīgas.

+1
0
Atbildēt

0

snjuu 16.10.2010. 05.48

Starp citu, virsraksts neatbilst tekstam. SC neatsakās – SC nav oficiāla viedokļa, šie (visdrīzāk) konsultēsies.
===
PS. Reizēm liekas, ka SC vada Latvijas specdienesti, jo radikāļu (aka Rubiks) un šo elektorāta piesaistīšana būtībā centriskai partijai, nedodot šiem varu, izskatās pēc mazas sazvērēstības.

+1
0
Atbildēt

3

    a_oleinika > snjuu 16.10.2010. 05.52

    Dienā tikko parādījās virsraksts par zoodārzā nokostu pirkstu. Rakstā izrādās nokosts tikai pirksta gals. Kādi tie žurnālisti tomēr ir sīki blēži!

    Par pašu notikumu, protams, neironizēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 16.10.2010. 05.56

    Lasīju. Var gadīties, ka tas nav noticis zoodārzā. Komentāru argumenti ir dizegan valīdi, jo pastāvošie dajebkādie akti uzliek vecākiem ļoti lielu atbildību, un sekas parasti ir dažnedažādi sodi (jautrākais protams ir naudassodu piemērošana nabagiem par nabadzību, bet tas vēl nav dzirdēts). Stāsts par zoodārzu varētu būt iespēja nedaudz mīkstināt atbildību un izvairīties no muļķīgiem tēriņiem (labāk tomēr nopirkt pārtiku un pamaksāt rēķinus, nekā kaut ko iemaksāt valsts budžetā un badināt sevi un bērnus).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > snjuu 17.10.2010. 10.46

    >Vlads
    Neviens jau nesaka, ka tā nebija okupācija tās detalizētākā izpratnē un pēc būtības. Bet labi ir, ka kāds vispār sāk ar definīciju, jo tā ir korektas diskusijas labā prakse.

    Un no tā izriet arī otrs secinājums. Ja mūsu gadījums ir klasificējams kā “okupācija” tikai ar speciālām atrunām un ar definīcijas papildinājumiem, tad nevar pieprasīt, lai oponents (piemēram, Krievija) automātiski pieņemtu tieši mums patīkamo klasifikāciju.

    Es nesaku, ka Krievija okupāciju neatzīst aiz kvēlas mīlestības pret vienu vai otru definīciju, bet agresīva izturēšanās pret visiem, kas “nav zem mūsu karogiem”, ir nevietā. Ja kāds uzskata, ka tehniski tā bija, piemēram, “aneksija”, tad neredzu pamatu viņu uzreiz saukt par nelieti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 15.10.2010. 23.49

Termins “Okupācija” –
– Citas valsts teritorijas sagrābšana ar bruņotu spēku un savas pārvaldības ieviešana tajā.
– Starptautiskās tiesības aizliedz okupētu teritoriju iekļaut okupētājvalsts sastāvā.

Man patiesībā ir vienalga- vai SC atzīst Latvijas okupāciju vai nē. Pēc augstākpieminētās definīcijas kādam var arī izlikties, ka pēc “draudzīgās PSRS armijas” ienākšanas Latvijā Kremļa izveidotās Kirhenšteina valdības lūgums uzņemt Latviju draudzīgo republiku saimē okupācijas faktu tā kā izslēdz. Lai jau tā būtu.
Manuprāt- tas nu nebūt nav galvenais jautājums, kurš būtu jāliek par pamatu 2010. gada valdības veidošanas procesā. Šodien būtiskākais ir ŠODIENAS skolas, slimnīcas, bērnudārzi, policija, ugunsdzēsēji u.t.t.
Ja tiem vīriņiem, kuri grasās šodien veidot valdību, galvenais (uzsveru- GALVENAIS) ir 70 gadu seni notikumi, tad neko labu no viņiem rīt gaidīt nav pamata.

+2
-5
Atbildēt

3

    snjuu > oskaar 16.10.2010. 03.54

    :) Beidzot kāds lasa vārdnīcas un iepazīstas ar terminoloģiju.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > oskaar 16.10.2010. 05.42

    Jā, par terminoloģijas sadaļu dziļa cieņa. Citādi tā “okupācija” jau visiem šūpulī ielikta, pat nedomājot, ko tas vārds īsti nozīmē.

    Kaut gan šī “terminoloģiskā strīda” rezultāts Latvijai nav nemaz tik vienaldzīgs. Nevar strādāt kopā ar cilvēkiem, kuriem ir fundamentāli cits uzskats par šīs valsts juridiskajiem pamatiem. Šeit nevar viennozīmīgi izdalīt galveno; valsts ir plaša un sarežģīta padarīšana.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > oskaar 16.10.2010. 05.53

    Vai Tu esi pārliecināts, ka runa ir par “juridiskiem”, nevis “mitoloģiskiem” pamatiem?
    ==
    Reizēm liekas, ka latvieši ir ideāli viduslaiku kristieši, kas atsakās no prieka vēsts un zivs un pievēršas melanholiskai apcerei par krustu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 15.10.2010. 15.50

Nu ku tur SC kautrējas atbildēt par to, bija vai nebija okupācija! Šīs apvienības sastāvā esošā Latvijas sociālistiskā partija (kas šogad 13. oktobrī pie zināmā pieminekļa svinēja Rīgas ieņemšanu) savā plašajā programmā izvērstā veidā skaidri un gaiši visu par šo tēmu ir aprakstījusi: Latvija brīvprātīgi iestājās padomju savienībā. Ja šādi koalīcijas partnera uzskati mūs apmierina, tad varam kopā ar viņiem īstenot viņu programmā nosprausto mērķi: būvēt gaišo nākotni – sociālismu.

+6
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 15.10.2010. 15.36

Domāju, ka jebkuras pretrunas var atrisināt nevis Dobeļa stila jautājumi vai lēti triki, bet gan 81 konkrēta punkta sagatavošana un izpilde. Kāda jēga 70 gadus vecam fakta, ja tūlīt nebūs ko okupēt?
Atkal liekas prasta muldēšana…

+1
-7
Atbildēt

0

Lidija Apsīte 15.10.2010. 15.27

Koalīcija veidojas – lai dievs nogrābstās!
Brigmanis netiek pie norādījumiem, jo Lembis makšķerēt aizbraucis – pagaidīšot līdz pirmdienai;
tas pats ar Urbi – maskavas saimnieki brīvdienās aizlaiduši uz Turciju pamērcēties jūrā, bet jautājums tač’nopietns – vai traucēt darbu valdībai no iekšpuses, vai pāris gadus iztikt ar saukļiem Saeimā – “ja mēs būtu, tad gan tā nebūtu” Un kad saimniecība būs daudz maz sakārtota, tad izjāt uz balta zirga.

+6
-1
Atbildēt

0

Edmunds Zālīte 15.10.2010. 15.04

tā tīri teorizējot… koalīcija no 4 partijām, kurām kopā ir 92 balsis no 100… ja kāda no partijām ietiepjas, viņu mierīgi var izslēgt… plašāks loks pie varas, grūtāk kādam vienam izbīdīt savas prettiesiskās lietas varētu būt. grūti spriest, vai praksē tas tā arī būtu, bet experiments varētu būt interesants.

+1
-2
Atbildēt

0

snjuu 15.10.2010. 14.54

Vispār jau krievu dabūšana pie strādāšanas šīs valsts labā būtu vēsturisks panākums. Protams, ka to var atlikt vēl uz kādu laiku, bet tas tomēr būtu ļoti nozīmīgs solis. Ņemot vērā kopējo spāku sadalījumu, tas neradītu pārlieku lielu risku LV drošībai vai latviešu titulnācijas statusam, bet samazinātu uz Krieviju nostalģiski blenžošo skaitu, tādējādi uzlabojot LV drošību.

+3
-3
Atbildēt

6

    Silvija Adijāne > snjuu 15.10.2010. 14.57

    Nu, principā, pēc šodienas ziņām par Ušakova reakciju uz labi zināmo jautājumu var uzskatīt, ka viņi jau ir atteikušies. Neredzu citu variatu kā kādai no pusēm vairs saglabāt seju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 15.10.2010. 15.00

    Lai jau būtu. Vēsture nebeidzas šodien.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > snjuu 15.10.2010. 15.03

    Nu protams, ka jo ātrāk viņus pieradinās, jo labāk, bet tas stils kādā tā saruna šobrīd tiek uzzsākta, gan nekādi neliecina par Vienotības patiesu vēlmi sadarboties ar šo 1/3 pilsoņu mandātu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > snjuu 16.10.2010. 00.27

    >Mārtiņš Kacens
    Kā vēl Vienotība labāk varēja šajā situācijā rīkoties? Ņemot vērā, ka SC vai NA valdībā it kā būtu vajadzīgi, bet abas ir nacionālo spārnu apvienības, tad vienas izvēle automātiski atgrūztu otras vēlētājus. Un kā apvienības tās ir neviendabīgas un objektīvi grūti prognozējamas – abās ir margināļu spārns, kuram mūžam neizpatikt un līdzi neizdancot. Un neko aizvainojošu jau gluži neprasa – valoda un okupācija ir vieni no mūsu valsts pamatpostulātiem.

    Šis gājiens atrisina ļoti daudzas problēmas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 16.10.2010. 03.57

    =Ņemot vērā, ka SC vai NA valdībā it kā būtu vajadzīgi=
    ===
    Nu, tā “vajadzība” ir nosacīta – varbūt Lemberga līdzsvarošanai. Ja šamējas salīgst ar Stepanovu, tad var gadīties arī, ka ārpusē paliek V. Tas gan vienmēr ir atkarīgs no LR Prezidenta, kas tomēr ir sanācis labāks, nekā sākumā likās…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > snjuu 16.10.2010. 05.49

    >Kristaps Freimanis

    Gan lielāks balsu skaits – 55 nav liels pārsvars -, gan “Lemberga savaldīšana” (asociācijas ar Šekspīru :) ) nav nenozīmīgi. Citādi pastāv augsti riski, no kuriem nopietniem valstvīriem tomēr būtu jāizvairās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 15.10.2010. 14.27

Vēstures eksāmens nav pats sliktākais veids kā tikt vaļā no SC koalīcijā:))).

+7
0
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 15.10.2010. 14.17

Vispār jautri noskatīties uz SC agonēšanu. Antonijas ielā droši vien saka, ka valdībā jāiet, bet izdarot to, visi vēlētāji aizskries atpakaļ pie Bitēm. Tādas investīcijas šajā projektā un viss būs garām :)

+6
-1
Atbildēt

0

Edzs 15.10.2010. 14.07

…”Saskaņas centrs” ir gatavs sniegt Dombrovskim visu nepieciešamo atbalstu parlamentā un valdībā, vienlaicīgi saglabājot sociālo stabilitāti,” pauž SC vadība…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
man patik – “…vienlaicīgi saglabājot sociālo stabilitāti…”, – tas butu jauztver ka draudi vai ari atlieku produkti tiem ir galvas sakapushi?
shads teksts var atstat iespaidu uz Aboltinju, citu ar tik nestabilu nervu sistemu nezinu.

+8
0
Atbildēt

0

Vaira Tempele 15.10.2010. 14.02

Galvenais, lai vinji to okupaaciju atziist rakstiski un uz visiem laikiem, nevis, kads ierindas biedrs pasaka “Jaa, jaa, bija, OK” un peec pusgada Urbaans pasaka, ka tas bija tikai atsevishkja biedra viedoklis un taa nav partijas kopeejaa nostaaja.

+4
0
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > Vaira Tempele 15.10.2010. 14.08

    Varētu padomāt, ka pat tad, ja SC zvērētu uz Bībeles, ka okupācija bija, viņi patiesībā nedomātu savādāk. Bet tas, ka koalīcijā SC uzaicināja, bija pareizi no taktikas viedokļa.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 15.10.2010. 14.01

Ko nozīmē – “skaidrot” atteicās? Skaidrojuši, ka nebij’ tādas, viņi ir gadiem ilgi. Mainīt atteicās.

+3
-1
Atbildēt

1

    snjuu > mēbeļu izgatavošana 15.10.2010. 14.33

    Jautajums. Ar “ka nebij tādas” ir visādi. Liekas, ka Ušakovs simbola pēc pārgāja laukumam no RD līdz Okupācijas muzejam.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 15.10.2010. 13.58

SC atsakās skaidrot nostāju par Latvijas okupāciju
———————————————

Nu lūk, un kāds te vēl satraucās, ka SC būšot valdībā. Kā saka latvieši: “Mojo dela predložitj, tvojo otkazatsa” :)

+5
0
Atbildēt

2

    daina_tabuna > Silvija Adijāne 15.10.2010. 14.02

    @Ghost Dog
    Pagaidīsim abu Valdu reakciju. Šobrīd jau atkal izskatās diezgan cerīgi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Silvija Adijāne 15.10.2010. 14.16

    @Ghost Dog
    ta ir ebreju gudriba, tie ar kompleksiem neslimo un savus sakamvardus vienmer par gudribam sauc: Наше дело предложить, Ваше – отказаться.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 15.10.2010. 13.57

:) Mjā. Tā vietā, lai nodarbotos ar tagadni, ir jānodarbojas ar no abām pusēm mitoloģizētu vēsturi, kur faktiem brīžam ir mazāka loma nekā indoktrinācijai. Tikpat labi varēja pieprasīt, lai šie parakstās zem Nīkejas ticības apliecības. Nu, gadās, ka ļaudīm liekas, ka zaļš ir zils. Nu un tad?

+3
-8
Atbildēt

12

    ilmisimo > snjuu 15.10.2010. 14.07

    gadās, ka ļaudīm liekas, ka zaļš ir zils.
    ——————————-……………………………………..un sarkans nuoteikti nuozīmē arī”skaists”

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 15.10.2010. 14.31

    vietā, lai nodarbotos ar tagadni, ir jānodarbojas ar no abām pusēm mitoloģizētu vēsturi, kur faktiem brīžam ir mazāka loma…
    ——————————-
    Vēsture ir iestrādāta katras valsts pamatuos.
    Ja gribam izpuostīt valsts pamatus-ar vēsturi jāsāk.

    Kā būt ar politisku kustību, kas apšaubītu ASV neatkarības deklarāciju un stāstītu par “nelikumīgu atsķelšanuos nuo Liebritānijas kruoņa”‘?

    kamēr kāda partija vai kustība(SC vai jebkura cita) neatzīst, ka Baltijas valstu inkorporācija PSRS ir rupjš starptautiskuo tiesību pārkāpums un šīs valstis de jure turpināja pastāvēt bez pārtraukuma visu tuo laiku,kamēr tuo teritorijas atradās PSRS varā, tātad līdz ar tuo neatzīst šuo pašu Baltijas valstu valstiskuo pēctecību- tad tā ir sistēmiska opozīcija.
    Un ir pilnīgi vienalgā kāda ir sistēmiskuo opozicionāru tautība.Kau vai tie būtu kuršu ķuoniņi vai innuīti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > snjuu 15.10.2010. 14.34

    Tikpat labi varēja pieprasīt, lai šie parakstās zem Nīkejas ticības apliecības
    ===================
    Tipisks antiņa (sliktā nozīmē) domu gājiens.:(

    Vai tiešām vēl neesat aptvēris, ka tam ir vislielākā nozīme tagadnē, un tieši tāpēc SC to negrib atzīt?!
    Sniegšu mājienu – vēlēšanu tiesības nepilsoņiem…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 15.10.2010. 14.41

    =Vēsture ir iestrādāta katras valsts pamatuos.=
    ===
    Tā ir spekulācija.
    Protams, ka vēsturiskais aizvainojums ir būtiska pastāvošās LV ideoloģijas sastāvdaļa, kas apvieno “daudzcietušos” latviešus. Diemžēl, reizēm liekas, ka tieši mazohistiskās “vērtības” ir galvenais vienojošais faktors. Varbūt derētu izveidot psiholoģisko pakalpojumu ministriju, jo tā “bērnības trauma” brīžam tomēr ir traucējoša.
    ===
    Visi de iure pasākumi ir tikai teorētiskas spēlītes ar starptautiskajām tiesībām bez reāla seguma. Tas, ka pastāvēja de iure, ir svarīgi tikai saistībā ar iespējām atgūt LR mantu ārvalstīs un kā pamatojums sākotnējam pilsonības likumam.
    ===
    LV ir daudz kas vairāk, nekā tikai “reiz okupēta valsts”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 15.10.2010. 14.47

    >Haris
    =
    Kādi daži lecīgi…
    =
    Īpaši strauja pilsoņu loka paplašināšana tāpat šobrīd nav iespējama. Tas, ka ļautiņi ar citu (būtībā vēsturiski pretnostatītu) izcelsmi uz lietām skatās citādi, ir tikai loģiski.
    =
    “Okupācija” ir tikai vārds, kas īpaši nozīmīgs ir LV, bet nekur citur ar šo nestaigāsi. Jāsaka, ka arī SC, protams, uzvedas nedaudz dauniski ar savu “neskaidrošanu”. Interesanti, protams, ka galveno lomu valdības veidošanā veido divu mitoloģiju sadursme.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > snjuu 15.10.2010. 14.50

    SILTI IESAKU “Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past.” “1984” book by George Orwell.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 15.10.2010. 14.52

    =Vēsture ir iestrādāta katras valsts pamatuos.=
    ===
    Tā ir spekulācija.
    ————————————-

    nevaru diskutēt ar oponentu, kam piemīt īpašas spējas:
    -piem. neredzēt acīmredzamuo.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > snjuu 15.10.2010. 15.00

    visi de iure pasākumi ir tikai teorētiskas spēlītes ar starptautiskajām tiesībām bez reāla seguma
    —————————————————–
    Apakš šitā ar prieku parakstītuos vismaz divas ļoti populāras un izcilas personas.
    Staļins un Hitlers.
    Par priekšsētāju Mao tik druoši nevar teikt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > snjuu 15.10.2010. 16.28

    Kādi daži lecīgi
    ====================
    Jā, dažreiz apskrienas dūša, kad redzu, ka pat ELEMENTĀRAS sakarības grūti uztvert ir tādiem ļaudīm, kuri acīmredzot par sevi domā kā par intelektuāļiem.

    “Okupācija” ir tikai vārds, kas īpaši nozīmīgs ir LV, bet nekur citur ar šo nestaigāsi.
    ====================
    Vai tiešām? Vai tieši šīs – “tikai vārda” – problēmas dēļ mums kopš neatkarības atjaunošanas nav nācies pretoties politiskajam spiedienam no Krievijas puses?

    Un nesakiet, ka šis spiediens ir palicis bez sekām – visas EDSO absurdās prasības par valodas satusiem, minoritāšu tiesībām, utt. tādas lielā mērā bija, jo “Saskaņas Centra” konsolidētājs un politiskā spiediena uzturētājs Kremlis atšķirībā no Jums saprata, ka “okupācija” šajā kontekstā nav tikai vārds vien.

    Un arī krievu elektorāts daudz vienkāršāk ir noskaņojams balsot par okupācijas laika privilēģiju pieprasītājiem, ja… krievi var atļauties dzīvot ar apziņu, ka okupācijas nav bijis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 15.10.2010. 18.30

    =nevaru diskutēt ar oponentu, kam piemīt īpašas spējas:
    -piem. neredzēt acīmredzamuo.=
    ===
    Lol. Diskutēt var par konkrētām lietām, nav iespējams diskutēt par “pašsaprotamiem” un nedefinētiem jēdzieniem.
    Tieši kura vēsture (kuri fakti) ir kaut kur “iestrādāti”? Svarīgāka lieta par “okupāciju” (tādu tobrīd bija vesela varza) ir stāsts par “brīvprātīgo pievienošanos”. Turklāt 40 gada plebiscīta rezultātu atzīšana par patiesiem tāpat norāda vairāk uz ticību, un tas jau ir no mitoloģijas sadaļas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 15.10.2010. 18.39

    =Vai tieši šīs – “tikai vārda” – problēmas dēļ mums kopš neatkarības atjaunošanas nav nācies pretoties politiskajam spiedienam no Krievijas puses?=
    ===
    :) Šie tāpat būtu “spieduši” par dajebko citu. “Spiediens” ir šo interesēs, pret to var reizēm kaut ko iemainīt.
    ===
    “EDSO absurdās prasības par valodas satusiem, minoritāšu tiesībām”
    ==
    Par valodas statusiem nekādas prasības nav izvirzītas, prasības par minoritāšu tiesībām īsti uzskatīt par absurdām nevar, pat ja mums ir “īpaša situācija”.
    ===
    “dzīvot ar apziņu, ka okupācijas nav bijis”
    ===
    Daži cilvīši dzīvo ar apziņu, ka 2+2=5, piespiedīsim šos domāt pareizi? LV (un Austrumeiropā vispār) vēsture, diemžēl, ir nevis zinātne vai kas tamlīdzīgs, bet reliģijas paveids, un tāpēc visi jautājumi tiek pamatīgi pārspīlēti.
    ===
    Lai saprātīgāko kaut kādas grupas daļu par kaut ko pārliecinātu, ar to ir jārunā. Šābrīža sabļaušanās, mūžam deklarējot savus pretējos uzskatus, nav produktīva.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 16.10.2010. 05.45

    =Apakš šitā ar prieku parakstītuos vismaz divas ļoti populāras un izcilas personas.
    Staļins un Hitlers.=
    ===
    :) Un jebkuras “okupētas” (t.i., latviešu izpratnē) teritorijas iedzīvotāji, kas vēlētos nedaudz neatkarības. Pasaule nebalstās uz likumiem, bet uz varu, spēku un ietekmi, cita lieta, ka šobrīd varas veidi ir diversificētāki nekā pirms 100 gadiem (ekonomika, ideoloģija un brutāla (militāra) vara), un ir grūti saprast, kas ir ietekmīgāk.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 15.10.2010. 13.51

Ha, ha!
SC jau atsakās runāt par okupācijas faktu!
tas ir forši, jo kā tad Rubiks runās par okupāciju, ja pats ir lielais sociālists!
labi, ka nesaskaņas no Sc jau lien laukā pa visiem stūriem un nekavējoši!
Jācer, ka orkāns pāries pāri bez lieliem kaitējumiem!
Bet Vienotībai vairs neuzticos!

+6
-2
Atbildēt

1

    snjuu > austrisv 15.10.2010. 14.02

    Tātad turpmāk atgriežamies pie vecajiem vēlēšanu saukļiem, “krievi nāk!”, etc… Nez, derētu jau tomēr no tā padomju mantojuma beidzot sākt atbrīvoties. Turklāt liekas, ka VL nekvalificējās dalībai V tieši tāpēc, ka pilnībā noraidīja iespēju sadarboties ar SC, t.i. tam, ka V varētu sadarboties ar SC nevienu īpaši nevajadzētu pārsteigt.

    Jāsaka gan, ka SC šobrīd brīžam rīkojas tā, lai sevi diskvalificētu.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

vnk 15.10.2010. 13.50

SC paši sevi varētu “nolikt malā”

+1
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 15.10.2010. 13.10

Es esmu nobalsojis pēdējo reizi. Tālāk vairs nav par ko balsot – balso, par ko gribi, visi koalīcijā, izņemot dažus margināļus…

+5
-4
Atbildēt

3

    daina_tabuna > andrejs_kirsis 15.10.2010. 13.36

    @Ululiņš
    Izņemot dažus NU JAU margināļus :-)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrejs_kirsis 15.10.2010. 14.01

    balso, par ko gribi, visi koalīcijā………….
    ————————————————
    …. .. Vai tik R.Zīlem tuomēr nebūs taisnība-tāda milzu koalīcija izrādīsies “ģļuks”,kas nemaz neuonāks līdz realizācijai….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andrejs_kirsis 15.10.2010. 14.06

    Bet vai tad nebija vērts, lai atstātu noliktu tos margināļus pie vietas! :D

    Turklāt jāņem vērā, kas notiktu, ja viņi atkal paliktu mainstream – kādas sekas būtu valstij. Tas vien ir vēlēšanas vērts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Driimeris 15.10.2010. 13.09

…Amerikas pamatiedzīvotāji lielu problēmu risināšanai arī mēdza aprakt kara cirvi.
Tiešām mēs būtu tik tālu sazombēti pēdējos 20 gados, ka ārpus novecojušās nacionālas idejas neko nemanām. Man personīgi vieglāk ir kontaktēties ar pareizticīgu krievu nekā islām-ticīgu indonēzieti, vai indieti- radžu. (atvainojos tiem, kurus varēju ar saviem vārdiem aizvainot, bet tās ir manas personiskās izjūtas)

+3
-4
Atbildēt

0

mincitis888 15.10.2010. 13.05

Valdība būs bez sc, jo diez vai viņi atzīs okupācijas faktu, jo, caur to būs apdraudēti krievu nac svētki 9.maijs, kas, kā zināms, ir viņu nokija un “holokausts”-vienīgais redzamais panākums, kas satur nāciju un valsti kā tādu:) Es pat teiktu, ka tādā veidā tiktu būtiski pārrakstīta vēsture, kas kremlim nav pieņemami!

+9
0
Atbildēt

0

Sana 15.10.2010. 12.49

Tad beidzots saprats un kaut kada izaugsme! Tak lai nomierinas visi ar savu galvas basanu Maskavai rikle… Ar so beidzot var atrisinat daudzas lietas (un nerunasim tikai primitivas ja vai ne kremla pusdienam kategorijas):
1. Beidzot iedot saskaniesiem iespeju paradit ko vini reali var vai nevar, budami pie varas.
2. ciesak integrejot SC, atnemt tiem iemeslu vienmer skriet uz Maskavu sudzeties.
3. Dombrovskis saja situacija neko nezaudes, jo visiem bus savu atvertibu paradijis. Ja sada koalicija (un ne jau tikai etnisko jautaujumu, bet ari ekonomiskas izpratnes zina) nespes dinamiski stradat (un taa ir sadu plaso koaliciju problema visa pasaule), tad vienmer pastav atkapsanas cels uz 3 partiju koaliciju…
Vienreiz klustiet atvertaki un beidziet nemties ar to superieinteresetas un agresivas krievijas bubuli… Vairak nacionala paslepnuma un pascienas, nevis muzam apbizoto latviesu balelinu vaimanasanas…

+6
-5
Atbildēt

0

Sanšains 15.10.2010. 12.38

Būs mums tātad tomēr latkrievu valsts… Nudien, līdz nesenam laikam cerēju, ka šis murgs nepiepildīsies.

Raivis Dzinatrs nesen atgādināja vairākus aspektus, kāpēc SC iesaistīšana valdībā būtu nepieņemama. Viens no tiem man šķiet visbūtiskākais: “Tomēr ar pašu piedāvājumu būs panākts tas, ka stiprināsies SC kā sadarbībai pieņemamas partijas tēls.”
http://visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319297

Krievija un tās politiskā pārstāvniecība šeit kopš interfrontes laikiem dažādi, bet nesekmīgi pūlējās iespaidot Latvijas politiku. Bet tagad latvieši krieviem ir ierādījuši: Kremļa vadītās un atbalstītās krievu KONSOLIDĀCIJAS un spiediena politika gan beidzot dod rezultātu. Tāpēc varam gaidīt turpinājumu.

Kā parasti: labticīgu naivuļu un merkantilu neliešu koalīcija ir visstiprākā, lai kādi arī nebūtu vēlēšanu rezultāti…

+6
-6
Atbildēt

1

    Sanšains > Sanšains 15.10.2010. 13.02

    KONSOLIDĒTĀJI, manuprat, ir Kremlis, viņu polittehnologi un viņu ietekmes aģenti šeit. Katrā ziņā, ne jau parastais caurmēra SC vēlētājs.

    “Vienotībai” un liela daļai latviešu pagadījusies vien naivuļu vai badīgo ierāvēju loma…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 15.10.2010. 12.26

Vienotības piedāvājums ir precedents. Vārti vaļā uz visiem laikiem. Nesaku, tas labi vai slikti, drīzāk labi, jo vienreiz tas būs jādara.
VIENREIZ TAS BŪS JĀDARA. Vai šoreiz izdosies, paskatīsimies.

Man drīzāk liekas, ka izdosies nākošā valdība, kur kodols būs PLL un SC, jo Vienotībai ļoti švaki stratēģi un tautsaimnieki. Uz kolektīvu “griešanu” un ekonomikas “saspiešanu” SC neparakstīsies. Jau pirms vēlēšanām iezīmējās kopēja valsts attīstības izpratne drīzāk ar PLL nekā V.
Būs interesanti.

Kopumā šis gājiens ir pozitīvs. Vēlētāji, protams, piešmaukti, bet kam negadās… :)

+5
-9
Atbildēt

2

    Pēterītis > lidija_stripkane 15.10.2010. 12.34

    d_jirgen
    Vai gadījumā neesi dižgara Šlesera un kupi-prodaj ekonomikas piekritējs?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lidija_stripkane 15.10.2010. 15.01

    > aldis
    Neesi agrāk pamanījis kādu stabuli pūš?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 15.10.2010. 12.24

Vinnēs tas, kurš spēs neuzmest lūpu un saskatīt mežu aiz kokiem. Piekrišana strādāt koalīcijā nenozīmē uzskatu maiņu. Piekrišana nozīmē parakstīšanos par demokrātijas pamatpostulātiem- viedokļu dažādību, konstruktīva vairākuma viedokļu akceptēšanu vispārēju mērķu vārdā, bet ne antagonistiska pretimstāvēšanu, un savu merkantilo interešu kopšanu. Ceru, ka VL to saprot.

+9
0
Atbildēt

1

    LR Aizsardzības mini > Ieva 15.10.2010. 14.44

    VL’am ir labs padomdevējs R. Zīle. :) Viņš, caur puķēm, jebkuru “putnu” no koka norunās. :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Pēterītis 15.10.2010. 12.07

Ja izlasa tekstu, Vienotības piedāvājums vērtējams kā labs gājiens. Uz sociāldemokrātiju pretendējošai un Krievijas intereses bīdošai partijai tiek piedāvāta labēja, Latvijas interesēm atbilstoša politika ar stingrām sankcijām pret uzņemto saistību nepildītājiem. Bildē smaidošajam trijniekam nāksies izvēlēties vai nu vilkt kaklā šos iemauktus, vai atteikties. Katrā ziņā labāk lai paši atsakās, nekā atteikt.
Kaut nu VL/TB/LNNK saprastu, ka piedāvājums jāpieņem un sarunās stingri jātur Latvijas kante. Vienreiz jāsaprot, ka Krievija vienmēr būs tepat blakus un spēkošanās ar tās ar impēriskajām interesēm nekad nebeigsies.

+25
-3
Atbildēt

0

Ieva 15.10.2010. 11.42

Nu neticu, ka SC būs valdībā. Tiks atrasts iemesls, lai nepiekristu tam.

Tā tiešām ir lielā politika. Dombrovskim stratēģiski pareizi bija piedāvāt, SC stratēģiski pareizi bija piekrist sarunu uzsākšanai. Bet SC tam nav ne idealoģiski, ne profesionāli, ne sponsoriski tam gatava. Ja piekritīs, paliks bez vēlētājiem. Ja nepiekritīs, zaudēs ideoloģisko pamatus, Tāpēc tagad laipos, izvirzīs nosacījumus, būs atrunas, vilks laiku…

+13
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > Ieva 15.10.2010. 11.50

    @Absints
    Laiku vilks- tas skaidrs. Bet cik ilgi?
    Sasodītais 2011. gada budžets jāstāda :-(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 15.10.2010. 11.57

    neesmu orākuls, nezinu. Bet sc jaunais budžets bija viens no sc kampaņas elementiem. Gan vairāk kā atruna “mēs neko nezinam par budžetu. tāpēc neko nemākam pateikt”. Tagad tā atruna īsti nestrādās, jo velkot laiku, pie budžeta paši arī netiks.
    Domāju, ka sc nenoteiktību uzturēs pa maksimumu. Jo šis līmenis viņiem šobrīd visizdevīgākais. Arī tāpēc, lai pārvarētu apmulsumu un saprastu, ko nu darīt

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mary75 15.10.2010. 11.41

Vlads – ja ar kādu strādā koalīcijā, nebūt nav jābūt pilnīgi vienādai attieksmei pret visiem jautājumiem
Tos atstāj aiz iekavām, un meklē, par ko var vienoties.
Tā notiek visā pasaulē.

+5
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 15.10.2010. 11.30

priekšlaicīgs apgalvuojums

+7
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 15.10.2010. 11.28

Sākt sarunas nenozīmē neko… Nav nekāda pamata ne priecāties, ne raudāt! Tagad TB/LNNK&VL stratēģisks solis būtu turpināt sarunas, jo principā SC jau ir atkāpies no saviem principiem – valodas un pilsonības jautājuma. Tādēļ mest plinti krūmos būtu vairāk stulbi, jo pastāv liels risks, ka SC tomēr neies koalīcijā un tad nacionālā apvienība būs zaudējusi iespēju realizēt savas programmas mērķus, jo koalīcijas līgums būs jau izstrādāts.

+20
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 15.10.2010. 11.22

Būs daudz tekstu.Vai parakstīs Dombrovska plānu? Diez vai.teiks,ka koalīcijā nākt neatsakās, bet nu tur..mmmm..eeee… buuuu.Pildspalvas salūzušas un disleksija piemetusies.bet koalīcjā nākam!

+6
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 15.10.2010. 11.20

Vairāk pa visu satrauc SC vadītspējas kapacitāte, jeb tās vienkāršs elementārs trūkums. Pat PLL ir lielāka kapacitāte (vairāk gan ar mīnus zīmi). Vienīgais kas puslīdz sevi māk kaut nedaudz pasniegt ir Ušakovs, kas jau ir aizsists RD. Ja SC nāks ar vienu vai diviem ministriem – kas tie būs?

+5
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.10.2010. 11.31

    Dolgopolovs ir gana pieredzējis visādos veidos.
    Ādamsons varētu būt SC piedāvājums IeM / AM.
    Klementjevu viņi varētu piedāvāt LM, vismaz ambīcijas viņam priekšvēlēšanu laikā bija tādas. Diskusija ar Dauguli pa radio SWH bija laba.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 15.10.2010. 11.16

Praktiski tā nav piekrišana uz vakardienas uzaicinājumu – tas ir apstiprinājums tikai “nu parunāt mēs jau varam, bet mēs šo to gribēsim no saviem noteikumiem iekļaut…”. Nekas praktiski nav mainījies.

+10
-2
Atbildēt

4

    daina_tabuna > andrisskrastins 15.10.2010. 11.18

    @pecisk
    Izņemot to, ka tagad Dombrovskis pilnīgi atklāti, nevis tikai spekulāciju līmenī ir parādījis, ka ir gatavs sadarboties ar komunistiem un čekistiem, kas neko labu neliecina par viņu pašu.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 15.10.2010. 11.20

    Dolārs, tādā gadījumā ZZS arī neder kā partneris, jo tur čekistu un veco kompartijas seju ir pa pilnam.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 15.10.2010. 11.22

    ZSS komunistu un čekistu vairāk, kā SC, arī TBLNNK tādi bija.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 15.10.2010. 11.36

    Nekas praktiski nav mainījies
    —————————————-
    līdz 18.10. plkst. 17oo.
    Ja 19ajā SC paraksta nav , betV turpina vai “uzsāk jaunas” sarunas ar SC – tad var arī pievērsties Dolāra ieruosinājumu plašākai apspriešanai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 15.10.2010. 11.13

Cerams, ka kungi apzinās – paketē jānāk līdzi Vienotības pārstāvniecībai RD koalīcijā. Un tāpat jācer, ka V.Dombrovskis parūpēsies, lai turpmāk šis aizdomīgo darījumu midzenis tiktu izmēsts.

+20
-1
Atbildēt

2

    mary75 > itommy_ 15.10.2010. 11.16

    Es domāju, lielā mērā tā dēļ tas arī tiek darīts no V puses, lai V tiktu pie varas arī RD, manuprāt, savādāk nemaz būt nevar.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > itommy_ 15.10.2010. 11.35

    Varu RD šie jau paši pakāsa ar savu “nekad ar SC”, ko pieklusināja par vēlu.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 15.10.2010. 11.12

Es vēl cerēju, ka SC atteiks Dombrovskim…
Nja… Nākamā cerība, ka šī valdība pajuks pēc iespējas ātrāk. Ja pa pus gadu- gadu arī tas nepiepildīsies… Lasīju, ka Austrijā ik gadu vajag 22 tūkstošus imigrantu. Austrija man patīk.

+7
-8
Atbildēt

6

    LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 15.10.2010. 11.18

    Būs čikiniekā.. :) Bet izrādās, ka V ir tādi akrobāti: gan vilks dzīvs, gan kaza paēdusi. :P

    Tagad ir jāgaida, ka SC juristi izlasīs līgumu vairākkārtīgi, tad viņi sapratīsi kur slēpjas āķis.. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > daina_tabuna 15.10.2010. 11.18

    Dolārs, SC piekrīt tikai “runāt”. Nekrīti izmisumā bet lasi starp rindiņām :) Praktiski viņi cenšas izlikties, ka vakardienas Valda nosacījumi neeksistē un var vienoties par citiem.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 15.10.2010. 11.20

    Man šķiet, tu sāc celt paniku pāragri.
    Vēl nekas nav izveidots, vēl priekšā garas pārrunas, un nav zināms, kā tas beigsies, un, ja arī tas SC būs koalīcijā,domāju, nekas sevišķs upurēts netiks, daži politiski jautājumi būs tabu, un vairāk būs runa par ekonomiku.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > daina_tabuna 15.10.2010. 11.26

    Praktiski viņi cenšas izlikties, ka vakardienas Valda nosacījumi neeksistē un var vienoties par citiem.
    ——————————————————–
    pruotams.
    Citādi arī nevar būt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 15.10.2010. 11.26

    dzeri, nav zināms, vai esi drošs.. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 15.10.2010. 13.05

    @Dolārs
    beidz panikot, iedzer kautko stiprinoshu.
    mes daudzi te shaubamies, bet tomer sanjemies – uz tevi skatas ari tadi kas par tevi ir vajaki. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

andris_bunkis 15.10.2010. 11.08

“Saskaņas centrs ir gatavs runāt ar Dombrovska kungu gan par tuvākajā laikā darāmajiem darbiem, gan par valsts ilgtspējīgas attīstības nosacījumiem. Šo darbu sarakstam ir jākļūst par pamatu jaunam koalīcijas līgumam.”

Un seit ari paradas SC atbildes gajiens. Atradis jebkuru iemeslu, lai pateiktu, ka koalicijas liguma ieklautie punkti vinus neapmierina un kaa “sociala taisniguma aizstavji” vini nevar zem tada parakstities. Nakamais solis – opozicija! Ja ne tik traki, tad vismaz pagaidam ir ieguvusi dazas nedelas laika, lai var turpinat no sevis telot darba daritajus.

+8
-2
Atbildēt

9

    anita_meistere > andris_bunkis 15.10.2010. 11.13

    SC pozīcijā ir koatastrofa Maskavas ārpolitikai. Kā cīnīties ar nacistiem un merģļiem Latviešiem, kas apspiež nabagus krevvvalodīgos, ja paši krevvalodīgie būs valdībā :D:D:D

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andris_bunkis 15.10.2010. 11.14

    Es par to nebūtu tik pārliecināts, manuprāt, viņi noskaņoti strādāt un pat attiekties no daudz kā, kas ir viņi programmā ( ar balsojumiem pret krievu val. saeimā un par missijas Afg. pagarināšanu viņi to jau parādīja).
    Arī ekonomikā altrnatīvas V un Dombrovska programmai nav, tā SC programma bija tikai balsu ķeršana pirms vēlēšanām, to viņi arī apzinās, bez tam SC būs labs attaisnojums vēlētājiem par solījumu nepildīšanu – mums bija jāievēro koalīcijas disciplīna.
    Vienīgais, ko viņiem vajadzētu darīt – pastumt malā Urbi, tas ir neprognozējams un cietpaurains tips.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > andris_bunkis 15.10.2010. 11.26

    Bet tada gadijuma tas nozimetu, ka SC ir gatavi stradat. Un man ir loti lielas saubas par to… Jo tas nedod nekadus plusinjus SC no vinu veletajiem, vini var tikai iebraukt vel dzilakas auzas.
    Ka jau teicu pie cita raksta, SC ir jamekle attaisnojums, lai neietilptu koalicija, un sads attaisnojums var but tikai ekonomisks vai socials – nepiekrisana nodoklu pacelsanai, utt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 15.10.2010. 11.33

    Kaut kā man liekas, ka SC būs koalīcijā. Tagad tikai atliek pārlasīt kaut vai visas publikācijas IR par SC ekonomiskajiem mērķiem, kuri austrumos ir arī politiski un, sekojot līdz, vērot, cik no visa tā viņi paspēs sasniegt šajā Saeimā un, cik atliks uz nākošo :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > andris_bunkis 15.10.2010. 11.47

    rinķī apkārt
    atslābsti…visiem tak ir 100% skaidrs, ka neviens SC nelaidīs klāt “svarīgajām” ministrijām. vals attīstības pamatnostādnes, principus (tai skaitā Satversmi) neviens nelabos!
    es labāk redz SC valdībā, nekā valkājoties ar komuņāgu atribūtiem pa rīgas ielām, un kūdot cilvēkus. vairāk kā 25% šamie nekas nesavāks..tapēc mums pa lielam nekas nedraud.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 15.10.2010. 12.09

    es labāk redz SC valdībā, nekā valkājoties ar komuņāgu atribūtiem pa rīgas ielām, +++ un, nokļūstot valdībā, viņi nevalkāsies?
    Ok, var jau būt, ka visā šajā tirgū ar SC ir kāds racionāls grauds, bet ir viena cita lieta, kas man ļoooti nepatīk :)
    Man nepatīk, ka mani čakarē. Vienotībai pirms vēlēšanām bija mani jāpārliecina par to, ka vispareizākais solis pēc vēlēšanām ir veidot koalīciju ar SC. Viņiem bija jāpanāk, lai es, pie skaidra saprāta esot, nobalsotu par V ar apziņu, ka reizē balsoju par SC. Taču viņi man stāstīja pavisam ko citu, kā rezultātā es balsoju par Vienotību, reizē balsojot arī par VL/LNNK, uzticoties viņu solījumiem. Piemānija :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > andris_bunkis 15.10.2010. 12.30

    Tad skaidri paradītos tas ka SC patiesība ir formejums kas aizstāv tikai un vienīgi ekonomiskās Kremļa intereses Latvijā, nacionālie jautajumi ir bijis aizsegs vēlētāju balsu savākšanai lai tiktu pie varas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > andris_bunkis 15.10.2010. 13.49

    >rinķī apkārt
    Dažreiz ir labāk pašam nezināt, ka Tevi čakarē, – pašam sev par labu. ;)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 15.10.2010. 16.07

    paldies :)) Tev taisnība, katram sava vieta jāzin, uz mirkli biju piemirsis :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Liga Riga 15.10.2010. 11.01

Izsludināta naudas prēmija tam, kurš pateiks, cik vēlētāju balsojuši 10. Saeimas vēlēšanās
Latvijas Sociālo reformu biedrība (LSRB), kas iestājas par Latvijas kā sociāli atbildīgas un tiesiskas valsts veidošanu, ir izsludinājusi 100 Ls lielu naudas prēmiju tam cilvēkam, kurš varēs sniegt skaidru atbildi – cik vēlētāju piedalījās 10. Saeimas vēlēšanās.
Notikušajās 10. Saeimas vēlēšanās urnās atrasto aplokšņu skaits ievērojami pārsniedz balsošanā piedalījušos skaitu – tā secināms no 5. oktobrī CVK mājas lapā publiskotajiem datiem.
Biedrība ar oficiālu 11. oktobra vēstuli ir vērsusies Centrālajā vēlēšanu komisijā (CVK) un Vēlēšanu novērotāju misijā, aicinot izskaidrot pretrunas CVK publiskotajos skaitļos. Vēstuli skat.: http://socialasreformas.wordpress.com/2010/10/12/aploksnes-urnas-vairak-neka-balsotaju/

+3
-8
Atbildēt

6

    Liga Riga > Liga Riga 15.10.2010. 11.03

    CVK ziņo, ka vēlēšanu urnās ir atrasts 965 509 derīgu aplokšņu, taču tajā paša laikā uzrādīto balsotāju skaits ir mazāks – 934 336 Latvijā un 12 925 ārzemēs, kopā 947 261 cilvēks. Starpība – par 18 248 derīgām aploksnēm vairāk nekā bija balsotāju visos iecirkņos kopā.
    Pēc CVK pārstāvju izteikumiem medijos, balsotāju sarakstos iecirkņu slēgšanas brīdī neesot bijuši iekļauti cietumnieki un slimnieki, pie kuriem iecirkņu komisijas devās ar izbraukuma urnām. Tas neatbilst likumam. Cik ir šādu – pēc iecirkņu slēgšanas pievienotu balsotāju, – CVK nepublisko. Iespējams, no 18 līdz 32 tūkstošiem cilvēku. Pēc LSRB rīcībā esošās informācijas, Latvijas cietumos ir ap 7 tūkstošiem ieslodzīto, no kuriem liela daļa nav Latvijas pilsoņi un vēlēšanās piedalīties nevar.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Liga Riga > Liga Riga 15.10.2010. 11.04

    Cietumos ir stingrs režīms, vārtus apmeklētājiem slēdz plkst. 17.00, vēlāk jebkāda kustība cietuma teritorijā ir aizliegta. Vai nezināms, liels skaits cietumnieku tiešām ir izšķīris Latvijas nākotni, ietekmējot 10. Saeimas vēlēšanu rezultātos vietu sadalījumu starp partijām? Cik viņu ir bijis un kuros cietumos? Šie ir jautājumi, uz kuriem LSRB atbildes vēl joprojām nav guvusi.
    Tādēļ LSRB valde ir izsludinājusi 100 latu prēmiju tam, kurš spēs CVK mājas lapā atrast vēlēšanu pamata skaitli – cik pilsoņu tika iekļauti balsotāju sarakstos, saņemot spiedogu pasē un aploksni līdz iecirkņu slēgšanas brīdim pirms balsu skaitīšanas sākuma. Savus variantus lūdzam sūtīt uz e-pastu [email protected]

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Liga Riga 15.10.2010. 11.14

    Šogad bija ļoti daudz tukšo aplokšņu. Beidziet plosīties!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Liga Riga > Liga Riga 15.10.2010. 11.33

    Kā tur ir patiesībā, viens no pirmajiem atbildi var pateikt Cimdars. Cimdaram ir iespējas nopelnīt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Liga Riga 15.10.2010. 11.42

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Liga Riga 15.10.2010. 12.55

    @Vilors Eihmanis
    izlasi temas virsrakstu – “SC gatava sākt sarunas par valdības izveidi”.
    nevajadzetu spamot vai laist fludu IR lapas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 11.36

@clash_clash
Būtu naivi cerēt, ka viņu bezkaunība vēl vairāk neaugs augumā. Nodokļu nemaksāšana un citu valstu karodziņu karināšanu uz automašinas priekšējā paneļa kļūs vēl populārāka, jo tagad viņiem būs savi cilvēki- likumdevēji.

+10
-3
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 11.46

@clash_clash
20 gadus jebkuras tautības pārstāvjiem bija visas iespējas iesaistīties. Vai arī Tu uzskati, ka latviešiem ar varu bija krievus jāvelk politikā? Jebkurš LR pilsonis var kļūt par deputātu kā Saeimas, tā arī pašvaldības. Arī par ierēdni, ja ir pietiekamas valsts valodas zināšanas (es ceru, ka piekrīti, ka tā ir normāla prasība jebkurā valstī, ka ierēdnim ir jāzina valoda, kurā tam jāapkalpo iedzīvotāji?).

+11
-3
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 12.03

@clash_clash
Ja Vienotībā ir pat arābs, tad kas krievam var liegt būt latviešu partijā? “Visu Latvijai!” ir Dmitrijs Mironovs, kas pat vidējo izglītību ieguvis krievu skolā. Un tādus piemērus varētu saukt un saukt. Problēma nav partiju attieksmē, bet krievu nostaļģijā pēc Krievijas vai pat PSRS. Kāda nozīme tam, ka viņi iegūst LR pilsonību, ja tāpat sevi identificē ar Krieviju. Turklāt neesošu Krieviju. Jo īstajā Krievijā viņi nav savējie- cita valoda, cita mentalitāte. Tur viņi ātri vien nonāk nepatīkamās situācijās dēļ sava akcenta.

+13
-3
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 12.05

Arī lielākajai minoritātei ir jāuzņēmās atbildība par to, kas darās šai valstī
——————————————————
Ar šuo gan velkam uz etniskuo partiju pricipa tālāku nostiprināšanu. Nākamais varētu būt reliģiskuo grupu politiska pārstāvniecība.Varam arī ielabuot satversmē, ka prezidentam jābūt luterticīgam latvietim, parlamenta priekssēdim pareizticīgam krievam,Satvermes tiesas priekšēdētājm jūdu ticīgan ebrejam un valsts kontrolierim Islamticīgam. Augst;akuo tiesu-Latgales katuoļiem.
Procesu sauc par libanizāciju.
————————————————-
Pēc 20 gadiem uzskati, ka nekādā formā krievi nav iesaistāmi valsts pārvaldē, ir pielīdzināmi kuklusklana cienīgām fobijām
—————————————————–
Apžēliņ!
krievi (kā pilsuoņi )jau tur ir bez sava gala.

Vai arī pieprasām tuo pašu etniski-reliģiskuo pārstāvniecību? Ar garantētām kvotām?

+7
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 12.05

@Dolārs
Lojalitāti valstij nevar iemantot ar stingriem likumiem un sodošiem principiem. Tā lielākā problēma ir nevis likumi vai regulējumi Latvijā, bet ATTIEKSME. Ja vieni visur sludina “mēs” un “jūs”, tad otrie arī sludina “mēs” un “jūs”. Ja krievs uzliek karodziņu, latvietis arī uzliek, pēc tam krievs – otru, latvietis arī. Un tā tas aiziet! Es atceros, ka agrāk tos karodziņus maz lika un kreklus ar “Rossija” arī nēsāja mazāk. Ja kāda no pusēm sāk izteiktāk izrādīt savu etnisko piederību, otra puse – sarosās. Bet ja karodziņu nav nevienam – tad neviens nejūt arī etnisko dalījumu! Ja atsvešinās no V.D. soļa politiskā faktora, tad jebkuram cittautietim, kas balsoja par SC sāk rasties pārliecība, ka premjers vēlas uzklausīt visu sabiedrību un strādāt visiem nevis tikai latviešiem (un tajā pašā laikā neko nemainot nacionālajā pozīcijā).

+5
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 12.14

@Nasing spešal!
Bet tīri sadzīviskā līmenī no tā ir grūti izvairīties, jo krievi IR SAVĀDĀKI. Sākot jau no vecuma, kad tikko sāk staigāt kājām un spēlēties smilšu kastē pagalmā. Agresīvāki, skaļāki, nervozāki, nepastāvīgāki. Un ja latviešu bērns vēl nesaprot ko tas otrs runā pa vidu visām savām straujajām haotiskajām aktivitātēm… secinājumi rodas paši no sevis. Un pamēģini pēctam kaut kā tos secinājumus izdzēst. Jā, protams, ir izņēmumi, bet tieši tāpēc tos arī sauc par izņēmumiem, ka atšķiras no pamatmasas.

+6
-3
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 12.40

@Dolārs
Neapstrīdu, ka ir savādāki. Tomēr, ja paskatās no vēsturiskām cēloņsakarībām, tad tam ir zināms pamats. Kas bija tie, kas iebrauca kolektivizācijas un industrializācijas laikā? Mazizglītoti cittautieši no dažādām Padomju Savienības nomalēm. Ko viņi šeit darīja? Masveida vienkāršais darbaspēks. Ko viņi nodod saviem bērniem un bērnubērniem? To, ko viņi zina, prot un kā uzvedas. Absolūti lielākā atjaunotās Latvijas kļūda bija krievu skolu kapacitātes novājināšana! Principā cittautieši turpina atražot savu primitīvismu. Un tieši tādēļ ir maz inteliģentu un valstiski domājošu cittautiešu Latvijā. Ja krievu skolās (skolotājos) nebūtu iedzītas bailes par eksistenci, tad jauniešu, kas ir lojāli Latvijai būtu daudz vairāk. Es nepiekrītu tam, ka cittautiešu uzvedība nāk tīri “no asinīm”, – ļoti daudz kas ir radies tieši mūsu pašu un jo īpaši Latvijas politiķu dēļ.

+3
-1
Atbildēt

0

Jānis Brasliņš > Jānis Brasliņš-2 15.10.2010. 12.46

>”clash_clash” Mazliet iebildīšu; ir visās partijās arī krievu izcelsmes Latvijas pilsoņi, tikai tas “nekrīt acīs”, kaut vai piemēram, Tolpežņikovs VL rindās. Ja cilvēks brīvi runā latviski, savā rīcībā aizstāv Latvijas un latviskās kultūras intereses, mēs pat neiedomājamies, ka viņš varētu nebūt latvietis; neviens jau cita pasē degunu nebāž.

+10
0
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 12.48

@Vlads
Latvietis lauku sētā mastā paceļ karogu, ja tam ir iemesls (valsts svētki, dzimšanas diena vai kas cits svarīgs). Ja es mašīnai piespraužu karodziņu tikai tādēļ, ka es ciest nevaru piespraustus krievu karodziņus, tad tas ir stulbi! Ja es esmu krievs un ciest nevaru Latvijas valdību, tad likt Krievijas karogu arī ir stulbi!

+4
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 12.55

@Vlads
…tas paturpinājums ir neloģisks un tādēļ neatspoguļo manu viedokli. Bet no valstiskuma viedokļa mūžīgi piekoptā politiskā prakse “visas SC idejas ir nepieņamas tikai tādēļ, ka viņi ir SC” man šķiet ačgārna. Vai ir nācies padomāt, kādēļ SC dažreiz pauž tik radikālas idejas pret nacionāliem un citiem jautājumiem? Tādēļ, ka viņi ir mūžīgi opozīcijā un vēlas tikt pie varas. Bet īstenībā viņi pat tīri teorētiski nevar ieviest piem. otru valodu!

+2
-3
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 13.44

ja karodziņu nav nevienam – tad neviens nejūt arī etnisko dalījumu!
—————————————–
Un ja vēl valsts pieņem jaunu karuogu-taisnstūra striķis ar tukšu vidu.Debesu harmonija.

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 13.50

Ja es mašīnai piespraužu karodziņu tikai tādēļ, ka es ciest nevaru piespraustus krievu karodziņus, tad tas ir stulbi! Ja es esmu krievs un ciest nevaru Latvijas valdību, tad likt Krievijas karogu arī ir stulbi.
———————————————–
Un tagad padomājiet mazliet, kuo tagad jau esat akceptējis.

Pašam nekļūst kaut kā savādi?

+4
0
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 15.10.2010. 14.52

> Nasing spešal!”- ļoti daudz kas ir radies tieši mūsu pašu un jo īpaši Latvijas politiķu dēļ.
Es gan nebūtu par to tik droša. Ļoti daudz kas ir radies no ļoti prasmīgas smadzeņu skalošanas gan krievu presē, gan visā krieviski runājošā vidē – ar speciāli atlasītu informāciju, sagrozītiem faktiem, puspatiesībām un noklusējumiem iestāstot cittautiešiem cik aizvainotiem un nepatiesi apvainotiem, nenovērtētiem un pazemotiem tiem cilvēkiem ir jājūtas. Šinī “spēlē” mums gudru spēlētāju nebija un mainīt to apziņu būs ļoti grūti.

+5
0
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 15.03

@lama
Iesaku iedziļināties vārdu būtībā… un vai Tev nešķiet savādi, ka cilvēki, kas dzīvo viens otram līdzās, kurina viens pret otru naidu? Man tas ir nepieņemami, jo tas rada vairāk sarežģījumu nekā risina problēmas!

+2
-2
Atbildēt

0

Una Grinberga > Una Grinberga 15.10.2010. 15.13

@betijacelmale
“Šinī “spēlē” mums gudru spēlētāju nebija un mainīt to apziņu būs ļoti grūti.” – redz’ tomēr pati atzīsti, ka vainīgi ar’! :) Un lielākā vaina ir par to, ka politiskā līmenī nav pat runājuši. V.D. rāda pareizo attieksmi – jūs mums neesat vienaldzīgi, bet ir lietas, kas jums ir jāievēro un ko mēs ievērosim!

+2
0
Atbildēt

0

kristaps_drone > kristaps_drone-2 15.10.2010. 16.08

>Clash_Slash 11.42
“un redzētu, ka 20 gadus no manas tautības pārstāvjiem vairās kā no spitalīgajiem, neuzticas, neiesaista valsts pārvaldē, vienkārši ignorē” valsts pārvaldē neviens neliedza viņiem strādāt. Konkursos uz amatiem valsts pārvaldē nekad nebija lieguma kādai tautībai piedalīties. Kritēriji bija pilsonība, attiecīgā izglītība, valodas zināšanas. Ja runa ir par darbību valdībā, tad to nosaka demokrātiskas valsts principi, nevis tautība, ja jau viņiem vēlēšanās nav bijis pietiekami labs rezultāts, tad nekā. Par spītalību: nu tas ir tikai normāli, ka vairās no tiem, kas neatzīst vispārzināmas lietas par vēstures faktiem, ignorē valodu utt.

+2
-1
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 16.41

@lama
Iesaku iedziļināties vārdu būtībā…
———————————————-
ja savā(?) valstī jāuzmanās ar savas valsts karoga lietošanu-ka tik kāds nepārpruot, tad loģiski ir uzmanīties ar runāšanu savā valuodā- ka tik kāds neapvainuojas un nesāk trakuot.

+4
0
Atbildēt

0

Ieva > Ieva-3 15.10.2010. 12.01

IR iesaistāmi visi Latvijai lojāli pilsoņi neatkarīgi no tautības. SC tādi nav. Precīzāk- vārdos ir, darbos nav. SC nav sociāldemokrātiska , bet nacinālšovinistiska partija

+14
-3
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 12.16

@clash_clash
Oi, nu gan norāvi šķērsām! Ušakovs ir tikai izkārtne, priekšplānā izbīdīta marionete. Jebšu Tu domā, ka Dombrovskis arī?

+8
-4
Atbildēt

0

Pēterītis > Pēterītis 15.10.2010. 12.17

Latvijai lojāli krievi iesaistāmi, bet krieviskā politskā un biznesa kultūra ar meliem, zagšanu, partneru uzmešanu, valsts struktūru korumpēšanu izmēžama. Latvija seriālu ‘banģitskij peterburg’ nevar atļauties, tai nav ne gāzes ne naftas ko dalīt un pārdalīt.

+8
-1
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 12.22

@clash_clash
Pareizais jautājums būtu nevis “kam?”, bet “ar kādu nolūku?”
Lai radītu iespaidu, ka SC ir Eiropeisks veidojums, kurā ietilpst Latvijā dzimuši/auguši krievi, kas ciešami runā latviski u.tml.

+4
-2
Atbildēt

0

ilmisimo > ilmisimo 15.10.2010. 13.54

Pēc 20 gadiem uzskati, ka nekādā formā krievi nav iesaistāmi valsts pārvaldē, ir pielīdzināmi kuklusklana cienīgām fobijām
——————————————
pie kādas mānijas ir pieskaitāma tieksme pierakstīt oponentam to, ko viņš nav teicis?

Vai beidzuot vairs nesitat savu vecmāmiņu pensijas dienās?

+3
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini > LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 14.42

Ušakovs ir marionete, tieši tāpat kā Urbanovičs, domā plašāk.. :)

+2
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini > LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 14.42

Drīzāk, ja vēlies salīdzināt Dombrovski, tad pretī liec Dolgopolovu. :)

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 15.10.2010. 13.44

@clash_clash
Nu i paldiesdievam! Krievija bez skaistām sievietēm pazustu. Tā vismaz kaut kas cits bez šņabja viņiem ir labs.

+4
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam