Dombrovskis valdībā aicina gan SC, gan VL–TB/LNNK

130

Komentāri (130)

a_oleinika 15.10.2010. 13.22

Vait fakts, ka būs nepopulāri lēmumi un baisa konsolidācija, ir pārsteigums?

+2
0
Atbildēt

0

garausiitis 15.10.2010. 12.42

Ir viens smags punkts par kuru ne īpaši skaļi runā – tās ir nākamgad paredzētas prezidenta vēlēšanas – tirgošanās par šo vietu var novest pie tā ,ka tiek nograuta patreiz veidojamā valdība. Ja ierauj valdībā SC , tad paplašinās spēles lauks un ir daudz grūtāk ietirgot prezidenta amatu pret premjeru. Iesaku par to padomāt.

+3
-2
Atbildēt

2

    Lelliite, Dollijs > garausiitis 15.10.2010. 18.56

    Vai varētu, lūdzu, izvērstāku komentāru? Nesapratu tavu domu gājienu :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 15.10.2010. 20.49

    Vienkārši – nākamgad prezidenta vēlēšanas un tad cīņai par prezidenta vietu kā trumpis var tikt izspēlēta premjera kārts ( lasi iemainīta ) .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 15.10.2010. 11.16

Stratēģiski pareizs gājiens. Piekrišana būt koalīcijā nebūt nenozīmē atteikšanos no saviem uzskatiem. Citādi tas drusku izskatīsies pēc bērnu spēlēm – „neiešu uz smilšu kast, jo tur ir kaimiņu puika, kas man nepatīk”. Tas ir tā kā savu merkantilo interešu upurēšana uz vispārības altāra. Ja seko tam, ko Dombrovskis deklarē – iesaldēt ideoloģiskos jautājumus, strādāt uz ekonomikas atveseļošanu, tad partijām kritērijs ir tieši tas – piekrist strādāt Latvijai un tās iedzīvotājiem. Vai to nedarīt. Vai nu mēģināt tikt ārā no krīzes, vai strīdēties par to, vai okupācija bija vai nebija.
SC tagad ir pienācis patiesības mirklis. Ja SC domā par Latviju, tad tai ir jāpiekrīt. Domāju, ka īlens no maisa izlīdīs, un SC to nedarīs, un meklēs visas iespējamā atrunas. Arī tāpēc, ka viņi nav darītāji, bet ir tikai kritizētāji.
Un jā – tas pats attiecas arī uz TB/VL un Vienotības radikālo spārnu.

+4
-2
Atbildēt

1

    a_oleinika > Ieva 15.10.2010. 13.39

    Mana pilnīga piekrišana!
    Vienīgi ar to piebildi, ka valodai un okupācijai jātiek no SC puses atzītiem par fundamentāliem šīs valsts pamatiem. Un rakstiski. Nevar tomēr pie valsts varas laist cilvēkus, kuri lavierē ar revizioniskām idejām.
    Pat tad sadarbība ekonomiskajā flangā teorētiski nav iespējama, jo ir programmatiskas atšķirības, bet “par laimi” esošās opozīcijas partiju uzstādījumi par “SVF izdrāšanu un laimi visiem” ir tik populistiski, ka apriori ir nenopietni.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ģirts Čamanis 15.10.2010. 11.02

Fantastiska doma!

0
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 10.52

Baisi ne baisi, bet tie pasākumi ir nepieciešami. Interesantākais, ir tas, ka tieši AM budžetu var samazināt, nesamzinot ierindas karavīru atalgojumu..

0
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 15.10.2010. 10.40

Eksperimets kā pārspēt trojiešus. Uztaisīs zirgam māgas skaluošanu pirms ievešanas pilsētā?

+4
0
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > ilmisimo 16.10.2010. 11.48

    Viss liecina, ka gatavojamies karam Abesīnijā – Duče arī apvienoja visus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mjantons 15.10.2010. 10.36

Es domāju, Dombrovska komanda ir izstrādājusi krīzes vadībai galīgi nepiemērotu sadarbības vienošanās dokumentu. Skat. Dombrovska vārdā parakstīto Aicinājumu http://www.delfi.lv/news/comment/comment/article.php?id=34635331 Delfos. Paralēla MK frakciju sadarbības padome ir kā važas efektīgi darbojošai valdībai. Laikā, kad jāsakoncentrējas uz ātru un atbildīgu lēmumu pieņemšanu, ierosinātais mehānisms ir piemērots lēnai darbībai. Ir sajauktas izpildvaras un parlamenta funkcijas, atbildība un aicinājums. Nav jau arī īsti konstitucionāli. Vai nu Dombrovska komanda ir nobijusies vai arī ierosinājums ir domāts kāda no aicinātā “atšūšanai”. Vienalga nav labi, vēlētāju mandāts ir skaidrs – nacionālas valsts vieta Eiropas vērtību telpā, ātra un atbildīga lēmumu pieņemšana. Un neklanīšanās pro-maskaviešiem. Aicinājumā gan tādas notis ieskanas, vēlreiz kaulējoties par valsts valodu un okupācijas faktu.

+3
-2
Atbildēt

4

    LR Aizsardzības mini > mjantons 15.10.2010. 10.44

    Vispār, piedāvātajā līgumā tas ir minēts. :) Nekāda tirgus ar un ap valodu, pilsonību, tas, daudz neizdevīgāk, ir tieši SC, tāpēc mēs redzam kam šis ir domāts.

    III. Ideoloģiskās tolerances pamatnostādnes

    Sadarbības partneri savu sadarbību balsta uz savstarpējo cieņu un toleranci attiecībā uz Latvijas valsts un sabiedrības kopīgām pamatvērtībām, tai skaitā,:

    – latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu;

    – vienotu latviešu valodas un kultūras telpu, respektējot un cienot nacionālo minoritāšu tiesības Latvijā;

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mjantons 15.10.2010. 10.45

    Un vēl šis: šīs Vienošanās darbības laikā netiek/netiks iekļautas valdību veidojošo partiju, partiju apvienību veidotās Sadarbības padomes, Saeimas vai Ministru kabineta darba kārtībā :

    a) Latviešu valodas kā vienīgās valsts valodas statusa izmaiņas, grozījumi latviešu valodas un mazākumtautību valodu lietojumā valsts, pašvaldību institūcijās (tai skaitā, izglītības iestādēs), tiesās un tiesu sistēmai piederīgās iestādēs un privātajā sektorā;

    b) Izmaiņas nepilsoņu un personu, kurām ir izsniegtas pastāvīgās uzturēšanās atļaujas Latvijas Republikā, politiskajās, ekonomiskajās, sociālajās un kultūras tiesībās, izņemot gadījumus, kad grozījumi ekonomisko vai/un sociālo tiesību saturā attiecas uz visu Latvijas sabiedrību;

    c) Pilsonības piešķiršanas un naturalizācijas kārtības grozījumi;

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mjantons 15.10.2010. 11.10

    Vlad, tāpēc šīs vienošanās pielikumā ir minēts, ka “sarežģītie” pilsonības un valodas jautājumi netiek kustināti un, gadījumā, ja kāds kustina, tad koalīcijai ir tiesības pieprasīt attiecīgās partijas ministra demisiju. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mjantons 15.10.2010. 13.20

    Super labi izvērtēts komentārs!
    Jo vairāk partiju, pie tam ar atšķirīgām programmām gan nacionāli, gan ekonomiski( it kā soc dem SC un sociālisti rubika partija)jo grūtāka koncesuss atrašana par lēmumu pieņemšanu! Izskatās, ka tiks veidots ķīselis, kurš tiešām nespēs vienoties ātrai lēmumu pieņemšanai! Būs riktīga muļļāšanās, bet cik ilgi!
    bez tam SC grib lielāku budžeta deficītu 2011 gadam, bet Vienotība grib ieviest EUR 2014.gadā! tad sakiet , lūdzu, kā šis partijas sapratīsies un kurš uz kuru pusi vilks!
    Bija jāveido 3 partiju vai divu partiju koalīcija, lai nepatērētu lieku laiku!
    Nu tik stīvēsies, vai SC atzīs okupāciju- domāju, ka nē!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

aivars_silins 15.10.2010. 10.25

Katrā gadījumā nekādas radikālas reformas nebūs iespējamas, jo jāsaskaņo ar visiem un vienmēr kādam nebūs pa spalvai. Jo lielāks kolhozs, jo grūtāk pieņemt vajadzīgus lēmumus. Lietderības koeficients viszemākais, toties komforts visaugstākais.

+1
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 15.10.2010. 10.19

@Bet
Var turēties pie nacionālajiem ideāliem, ja ir ko ēst, bet lielākā daļa cilvēku ir gatavi pamest Latviju, lai varētu normāli dzīvot, valodu un kultūru atstājot otrajā plānā. Manuprāt, iesaldēt (tīri politiski) sabiedrības integrācijas jautājumu un strādāt pie ekonomiskajiem un sociālajiem jautājumiem ir ne tikai prātīgi, bet pat nepieciešami. Ir jāatcerās, ka cilvēks lasa grāmatas, apmeklē kultūras pasākumus, domā par ideāliem tikai tad, kad vēders ir pilns un ir stabilitāte. Paši latvieši neturēsies pie nacionālajām vērtībām, kamēr dzīves kvalitāte nebūs normāla, tādēļ būtu tikai muļķīgi to uzpiest vēl citu valodu lietotājiem.

+1
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 15.10.2010. 10.10

SC kolaīcijā būs daudz bīstamāks nekā opozīcijā, jo varēs valdību gruat no iekšpuses. Labāk kritisks opozicionārs nekā “draugs” ar asu mēli. Ja TP varēja diezgan viegli kontrolēt, jo viņiem nebija nekāda plāna un viņi nevēlējās uzņemties atbildību, bet šitiem ir “plāns” un viņi vēlas varu..

+3
0
Atbildēt

0

austrisv 15.10.2010. 09.56

Otra puse!
Es Tev pilnībā piekrītu, jo nevar būt nekāds rosols. ir vai nu vienas puses interesēs vai otras puses. Tad jau redzēs tie, kas patiesībā notiks.
Tikai nacionālas valstis spēj sekmīgi attīstīties ekonomiski! piemērs: Japāna, Ķīna!
Kā zināms ASV ir atkal ekonomikas stagnācija!

+1
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 15.10.2010. 09.46

Par SC runājot, jāatgādina, ka tā sastāvā ir Latvijas sociālistiskā partija, kuras biedri startēja Saeimas vēlēšanās Saskaņas sarakstā. Šo partiju pieminu tādēļ, ka tās redzamākais biedrs ir Rubiks, partijas programma ir kā no PSKP vēstures rokasgrāmatas norakstīta: tur ir gan sociālistiskā revolūcija Latvijā 1940. gadā, gan Latvijas brīvprātīgā iestāšanās PSRS sastāvā un dižā attīstība PSRS sastāvā, gan strādnieku šķiru cīņa un kā mērķis sociālisma uzvara. Tātad tie, kas aģitē par SC ņemšanu koalīcijā, piekrīt šādam vēstures traktējumam un šādiem turpmākiem attīstības mērķiem. Jāatcerās arī 13. oktobra, 9. maija svinības utt. Uz cik lieliem kompromisiem politiķi ir gatavi iet un cik zemu liekties?

+6
-3
Atbildēt

1

    a_oleinika > kristaps_drone 15.10.2010. 13.19

    Darbs ar SC var notikt tikai, ja SC noliek šīs savas revizioniskās idejas pie malas. Turklāt rakstiskā formā. Vai arī noliek pie malas Rubiku. (Vai viņi to darīs, vairs ir tikai SC problēma.)
    Dombrovskis to it kā diezgan skaidri ir definējis jau vairākas reizes. Šķiet, tas Jums būs paslīdējis garām.

    Neviena apvienība nav viendabīga. (Anglosakšu) valstīs ar divpartiju sistēmu katrā partijā ir pārstāvēts ļoti plašs uzskatu spektrs. Vienas partijas galējo flangu pārstāvji mierīgi varētu cīnīties savā starpā par jautājumiem, par kuriem atrastu kopīgu valodu ar sāncenšu partijas sev tuvāko flangu.
    Bet identificēt visu apvienību ar vienu galēja flanga partiju ir vienkārši loģiski nepareizs solis. Domājiet!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

a_oleinika 15.10.2010. 09.33

Urbanovišs, protams, mēģinās šo piedāvājumu noraidīt; pagaidām postulē, ka reālistiska piedāvājuma nemaz nav. Tādēļ piedāvājumam jābūt ļoti konkrētam un korektam, publiski labi pasniegtam un izskaidrotam. Tam puisim tagad olas ir skrūvspīlēs; nevajadzētu ļaut viņam tās izcelt nesaskrāpējot. Bet, ja izdosies tās tur noturēt un vēl biku pievilkt, viņam nāksies dziedāt līdzi – spalgā falsetā. ;)

+4
0
Atbildēt

1

    Diâna Antipova > a_oleinika 15.10.2010. 14.22

    man patika.
    Turklāt, tieši konkrētībai un labam PR patreiz liela nozīme, lai nebrēkā kāds par to, ka uzzina no medijiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 15.10.2010. 09.33

O, beidzot kāds politiski smalks gājiens!
Prieks, ka JL (savā paplašinātajā versijā) beidzot nobriest kā politiska vienība. Jo “meitene ar airi” pieeja šai smalkajai spēlei neder.

Šis ir ļoti svarīgs solis gan pragmatiskā, gan simboliskā ziņā. Pragmatiski tas pārceļ atbildību no Dombrovska uz abu nacionālo spārnu partijām. Lai paši beidzot definē, uz ko ir un uz ko nav gatavi iet. Ar attiecīgajām sekām perspektīvā. Citādi ar viņiem var tirgoties bezgalīgi, bet SC un VL! infantiļi dejos pa galdu. Rakstiska deklarācija ir vienīgais veids, kā SC paralizēt iespējas spēlēt uz revizioniskām notīm (lielākā problēma latviešu interesēm). Savukārt NA, ja (JA!) SC sper soli pretī, arī it kā zūd pamats par katru cenu noraidīt SC, neparādot sevi kā iracionālus radikāļus.
Protams, NA reālā kapacitāte lietderīgi strādāt valdībā un iestrādes ir labākas kā SC, bet nerisināt SC (sabiedrības šķelšanās) un VL! (puicisks radikālisms) problēmas arī nevar. Tā būtu apzināta laika bumbas iedarbināšana.

+3
-1
Atbildēt

0

aiviz 15.10.2010. 08.41

Man gan vairāk bail no VL nekā SC. Tie ar savu radikālismu un karogu staipīšanu neatbilstošās dienās te drīzāk biškeku uztaisīs. Nedomāju, ka tie jaunie puiši ar karstām galvām būtu jāaicina sēdēt pie galda.
Nekas slikts nebūtu, ja SC iedotu pāris amatu (ministru), lai sēž un darbojas. Skaidrs, ka ne ārpolitikā, ne valodas jautājumos izmainīt viņi neko nespēs, toties liela vēlētāju daļa jutīsies tuvāka, vairāk piederīga un lojālāka šai valstij! Jācer, arī valodu vairāk pamācīsies…
Jāvieno, nevis jāšķeļ…

+1
-10
Atbildēt

2

    ievuliitis > aiviz 15.10.2010. 10.02

    Dārgi sanāk – iedot cilvēkam ministra portfeli, lai viņš valodu iemācītos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > aiviz 15.10.2010. 10.15

    Kopš kura laika patriotisms un savas valsts nacionālo svētku svinēšana ir radikālisms????

    +3
    0
    Atbildēt

    0

maija_br 15.10.2010. 07.10

Pierādiet, Vienotība, ka spējat vienoties. Jūs, Zaļo zemnieku partija, kas esat atbildīgi par valsts izzagšanu, pierādiet, ka vairs neturpināsiet valsts izzagšanu. Arī Tēvzemieši, kas esat līdzvainīgi pie valsts izzagšanas, pierādiet, ka beidzot pievērsīsieties arī sabiedrības interesēm. Saskaņas centra partija, kas gadiem ilgi esat nievājuši latviešu tautu, kas esat piekopuši okupantu politiku, pierādiet savos darbos, ka Jums rūp Latvijas liktenis. Tautas partijas un LPP mācītājpartijas deputāti, kas slēpjaties zem „Par labu Latviju” partijas maskas nolieciet savus mandātus, jo tauta ir izteikusi savu gribu, jo Jūs esat pilnīgi atbildīgi par valsts izlaupīšanu. Visu Latvijai pierādiet, ka neesat runātāji, bet arī darītāji. Lai Jums un mums visiem veicas.

+4
0
Atbildēt

0

ilmars_slapins 15.10.2010. 05.51

ženiaļ, ar vienu ūdens glāzi apklusināt divus iekarsušus blakussēdētājus. valdi, vēl viens plusiņš no manis.

+2
-2
Atbildēt

0

zita 15.10.2010. 02.35

Es gan nesaprotu, kādā sakarā koalīcijā tiek aicināta Visu Latvijai… TB/LNNK var uzskatīt, ka Saeimā bezmaz nav iekļvusi.

+1
-4
Atbildēt

0

astra_ozo 14.10.2010. 23.47

->Estipois
Ne jau velti mūs, letiņus, sauc par naiviem un lētticīgiem, arī piekāpīgiem.
Ja Tu esi igaunis, tad Tev noteikti patiks to, ko Gunārs Janovskis ar viena varoņa Juhana muti par jums saka romānā Sōla. Tas ir tik precīzi – par šo piekāpšanos un pielāgošanos. Var jau saukt to par gudrību vai dzīvesgudrību, bet dzīve pierāda, ka igauņi ar savu stingrību ir tikuši daudz tālāk nekā mēs ar savu pielāgošanos.

+4
-4
Atbildēt

0

Lng 14.10.2010. 21.59

Laba doma, SC ir iespēja pierādīt vai tas tiešām meklē saskaņu un ir armieru meklēt ceļu, kā izvest valsti no krīzes, vai vārds “saskaņa” tiek piesaukts tikai lai iekļūtu saeimā un bīdītu savas prokrieviskās lietas.

+9
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 14.10.2010. 21.39

kā valdības ratuz vilks četri….
—————————-
ne nu vilks nekā…
četri jau nu ne.

+4
0
Atbildēt

0

P_Dancis 14.10.2010. 21.31

Beidziet to bla bla par sabiedrības vienošanu. Es saprotu – ekonomikas vārdā var arī vienoties, bet sabiedrību kā tādu etnisko jautājumu nolikšana malā nevienos; situācija tikai tiks iesaldēta.

+7
-2
Atbildēt

0

viestarts_vidins 14.10.2010. 21.24

Anniit! Piekriitu – ja SC buutu tikai krievu partija, tad to iesaistiishana valdiibaa buutu pienjemama un pat sapraatiiga, tachu SC taadi nav un iisteniibaa ir kremlja marionetes kuru iistais meerkjis ir Latvijas pievienoshana Krievijai bez kara ar 5.kolonnas paliidziibu – principaa 40.gada atkaartojums tikai nedaudz savaadaakaa variantaa.

+5
-4
Atbildēt

0

austrisv 14.10.2010. 21.24

Un gribu redzēt, kā valdības ratuz vilks četri: katrs uz savu pusi!

+5
-5
Atbildēt

0

lootus 14.10.2010. 21.21

Vai tad kādreiz kaut kas tāds ir bijis viņu piedāvājumā?
Vispārējā deklarācija jau nu gan ir pirmais solis lai vispār kaut ko taisnīgotu.

+1
-4
Atbildēt

0

disassociative 14.10.2010. 21.13

Vai tā ir laba vai slikta doma, rādīs laiks. Paskatīsimies vispirms, kā SC reaģēs uz šo piedāvājumu un paskatīsimies, kā SC tiks galā ar darbu koalīcijā un valdībā. Noriet vienmēr vēl paspēsiet. Bet doma, ka SC jābūt atbildīgam par to, kas notiek valstī, ir visnotaļ atbalstāma.

+4
-2
Atbildēt

2

    lootus > disassociative 14.10.2010. 21.23

    Vot šitas ir kaut kas ģeniāls…………………..apmēram tāpat kā krāvējam,medmāsai,skolotājam jāliek justies(materiāli) atbildīgam par to kas notiek valstī:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 15.10.2010. 10.21

    Jā, arī krāvējam, medmāsai, sētniekam ir jābūt atbildīgiem par to, kādu vēlēšanu zīmi ielika aploksnē un iemeta vēlēšanu kastē, līdz ar to jābūt atbildīgam par to, kas notiek valstī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 14.10.2010. 21.02

Nu ko… Sākam kravāt čemodānus un palicējiem- мациетиес криеву валоду.

+8
-13
Atbildēt

2

    ilmisimo > daina_tabuna 14.10.2010. 21.43

    Sākam kravāt čemodānus un palicējiem- мациетиес криеву валоду
    ——————————————
    Izcili druosmīgs paziņuojums.Steidzīgs arī.

    Valuodu jau it kā pruoti.
    kas tas tuo ekspluatētuo meiteņu arodbiedrību taisīs? Pametīsi draudzi?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > daina_tabuna 15.10.2010. 10.22

    Dolār!
    Sveiciens Valmierai!
    Izskatās, ka arī esi vīlies!
    Tāda savstarpēji naidīga valdība nebūs spējīga pieņemt nekādus valstij vajadzīgus lēmumus, manuprāt!
    Skumji, vai ne!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 14.10.2010. 20.15

Nu ko, Urbanovičs jau ir sniedzis standarta SC atbildi, tēlojot beigto zivi:

“SC līderis Jānis Urbanovičs aģentūrai BNS pēc ”Vienotības” paziņojuma izplatīšanas pieļāvis, ka apvienībai “pa nakti atkal mainīsies domas” saistībā ar jaunās koalīcijas sastāvu. Viņš joprojām gaidot no Dombrovska piedāvājumu par dalību koalīcijā – lai gan valdības vadītājs visu nedēļu par to runājis, priekšlikumi SC joprojām nav izteikti.

“Sagaidīsim rītu. Es neizslēdzu, ka pa nakti viņiem mainīsies domas,” teicis Urbanovičs, “es zinu attiecības “Vienotībā”, zinu “nevienotības” iekšējās lietas, tāpēc esmu skeptisks.””

Nav SC partija, kas var darboties pozīcijā. Nav.

+18
-1
Atbildēt

4

    ievuliitis > andrisskrastins 14.10.2010. 20.24

    Varbūt lai pie otolaringologa aiziet? Vai, varbūt, – lēni pielec? Esmu pārliecināta, ka meklēs da jebkādus ieganstus lai nebūtu jāiet strādāt, uz ko viņi nemaz arī nav spējīgi. Es domāju – strādāšanu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 14.10.2010. 20.27

    Tiešā tā. Piekāšot nacionālo jautājumu, viņiem nu nav nekā tur. Tukšums. Un tas biedē visvairāk – ja viņi būtu uzvarējuši, iedomājies kāda notiktu valdības veidošana. Tad kombinācija Vienotība + ZZS + SC neliktos vairs tik slikta.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > andrisskrastins 15.10.2010. 00.11

    @betijacelmale
    _…meklēs da jebkādus ieganstus lai nebūtu jāiet strādāt…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ja Urbanovicham priekshveleshanu diskusijas kads kautko konkretu uzprasija parasta atbilde bija – es nezinu jo man neviens nedod papirus un es nevaru zinat jo man nav to ciparu. shovakar LTV1 vinsh pateica kautko vel labaku – neko nezinu jo man majas nav e-pasta.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrisskrastins 15.10.2010. 09.58

    Domā, Urbi būs arī ar kompi strādāt jāapmāca?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 14.10.2010. 20.11

Noklausījās Sudrabu un “atausa gaisma”:)) Atradusi pravieti:))

+9
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 14.10.2010. 20.11

Jūs, kungi, neuztrauc, ka pēc kāda laika var tapt cita Liela koalīcija SC, ZZS, PLL – viņiem sapasēs vēl labāk.
Ja Vienotības un ZZS sadarbībai ar SC nav problēmu, tad, man šķiet, ZZS vēlāk neviens nevarēs pārmest sadarbību ar “krieviem”, ka viņi kaut ko pārkāpj, ka nepilda pirmsvēlēšanu solījumus… SC+ZZS+PLL – normāli, balsu arī pietiek,

+11
-3
Atbildēt

1

    andrisskrastins > astra_ozo 14.10.2010. 20.17

    andza, tur jau tā problēma – ZZS nebūs nekādu problēmu arī tad, ja Vienotība nebūtu pat sarunājusies ar SC. Tad attaisnojums skanētu: “jūs lepni baltajā ziloņkaula tornī sēžat, tautu parasto neuzklausat…”. Lembergs ir pierādījis savu elastību (it īpaši ja sava pakaļa deg tiesā). Un viņa vēlētāji – starp citu arī VL vēlētāji – fano par viņu ar visām četrām.

    Tā kā tikai nevajag par scenārijiem…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

andris_bunkis 14.10.2010. 20.02

Manuprat loti pareizs lemums. Ir skaidri redzams, ka Dombrovska galvenais merkis ir koalicija starp V, ZZS un VL/TB/LNNK, savukart SC galvenais merkis ir palikt opozicija, lai nekas nav jadara un pec gada, kad bus pienemti visi gruutie leemumi, viegli iesturet Saeima. Bet, ja skali tiek izteikt sads piedavajums, tad SC potencials nakama gada laika, tiek nocirsts jau pasa sakne!
Tagad var apskatit iespejamos iznakumus:
1) VL/TB/LNNK pienem nogaidosu poziciju. SC nepiekrit V piedavajumam, paliek opozicija un katru reizi, kad megina pieminet valdibas sliktos darbus, viniem seja tiek iegrusta si izveele – nestradat!
2) SC pienem V piedavajumu, lidz ar to pec noklusejuma piekrit uzstadijumiem par Latvijas okupacijas atzisanu un Latvijas arpolitiska kursa turpinasanu. Lidz ar to SC zaude dalu savu veletaju uzticibas un dala atbildibu par grutajiem lemumiem, kas ir pienemti sis Saeimas laika.

Sahs un Mats!

+28
-2
Atbildēt

23

    ilmisimo > andris_bunkis 14.10.2010. 21.59

    Sahs un Mats!
    —————————————
    Druoši. Kremlī jau nav neviena kārtīga šahista.Tas ,kuo gatavuo par mūsu šachu vēl iet kursuos.

    “Matu” gan daudz dzirdēsim.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > andris_bunkis 14.10.2010. 22.14

    Es, protams, necenšos apgalvot, ka Kremlis tikai sēdēs un neko nedarīs… Šim obligāti sekos ārpolitiskais spiediens, ziņojumi masu mēdijos, ka Latvijā pie varas ir nonākuši fašisti un gāzes cenu mistisks pieaugums.

    Bet šādā situācijā Dombrovskis visu dara ļoti pareizi! Galvenais trumpis no SC rokām ir izsists un to arī vajadzēja panākt! Kā rīkoties tālāk? Šo tiltu mēs šķērsosim, kad pie tā nonāksim.

    Ir jāsaprot, ka no sākuma ir jādara tas, kas ir pareizi mūsu valstij un šīs valsts iedzīvotājiem, un visi pārējie lēmumi ir jāpielāgo šai pamata dogmai, nevis otrādi!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 14.10.2010. 22.40

    Ir tikai viena lieta. Vismaz līdz šim brīdim SC ir bijuši pavisam citi mērķi, kuri jāsasniedz, izmantojot krīzi. Arī ekonomikā. Ne velti Regnums.ru tik nervozi interpretē Obamas zvanu Dombrovskim. Tad, kādēļ lai SC pēkšņi sāktu “strādāt” pret savām interesēm? Kādēļ lai SC palīdzētu Dombrovskim integrēt Latviju rietumu ekonomikā, ja viņu nospraustais ceļš ir par 180 uz otru pusi :)
    Ja nu vienīgi – SC saprot, ka šis ir tas retais brīdis, kad viņi tiešām var iekļūt valdībā un tad jau arī viņi tur paliks, bet jautājumi, kuri tagad ir “iesaldēti”, mūžīgi ar “tabu” aplikti nepaliks. Tā kā vēl nevar zināt, kuram te šahs un mats – ilgtermiņā, ne jau rīt. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris_bunkis 14.10.2010. 22.43

    Bet, ja skali tiek izteikt sads piedavajums, tad SC potencials nakama gada laika, tiek nocirsts jau pasa sakne!
    ———————————
    Tas ir -balstuosties uz pieņēmumu,ka Sc neies.Ja ies- vai tad nesāksies spēle ar uzpirksteņiem?

    -Apsaukāja cilvēku par grāmatvedi- tagad jau sāk izskatīties pēc akrobāta, vai virves staigātāja….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris_bunkis 14.10.2010. 22.45

    Tā kā vēl nevar zināt, kuram te šahs un mats – ilgtermiņā, ne jau rīt. :)
    ————————-
    ja par spēlēm – ir jau arī krievu rulete.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > andris_bunkis 14.10.2010. 22.47

    Bet tur jau slēpjas visa burvība, ka Dombrovskis ļoti labi apzinās, ka SC nekādā gadījumā nepiekritīs viņa piedāvājumam un nestrādās pretī savām interesēm! Tas pat nav loģiski, jo viņiem ir daudz labāk sēdēt opozīcijā!
    Bet sēdēšana opozīcijā ir izdevīga tikai tad, ja tev pirms tam nav piedāvāts sastrādāties!

    Lūk, ja Dombrovskis būtu izvirzījis nosacījumus par pensiju griešanu, nodokļu palielināšanu, tad SC vismaz būtu attaisnojums kāpēc viņi tam nepiekrīt, bet šeit ir Latvijas iedzīvotājam saprotami un pieņemami nosacījumi, kas skar mūsu nacionālo identitāti! :)

    Tieši tāpēc es to saucu par šahu un matu – neatkarīgi no SC veiktajiem maneveriem, šo raundu viņi ir zaudējuši! Tomēr, es piekrītu komentētājiem, kas apzinās, ka viss vēl nav beidzies! Bet kurss ir pareizais.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris_bunkis 14.10.2010. 22.55

    riņķī apkārt, lama, esat lasījuši noteikumus kādi ir uzstādīti SC, ja piekrīt sadarboties? Tagad tie arī Delfos ir pieejami. Palasiet. Paši sapratīsiet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 14.10.2010. 23.13

    Betija, Mattis – Bet es jau runāju par ilgtermiņu, teiksim nevis 10, bet 11 Saeimu. Ja SC iekļūs valdībā vienreiz, pie tam krīzes laikā, tad vairs nebūs nekādu argumentu, lai viņi tur nebūtu ari visās citās, kurās tad arī sāks pildīt savas programmas svarīgākos punktus. Tā varētu būt vienīgā motivācija, kādēļ viņi izšķirties pieņemt Dombrovska priekšlikumus. Es ļoti baidos no tā, ka meklējot iespējas vieglāk pārvarēt krīzi, mēs nezaudējam kaut ko ļoti svarīgu un neatgrieznisku. Tie skaistie saukļi par saliedētu sabiedrību utt, :) pasakas

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > andris_bunkis 14.10.2010. 23.21

    Un tagad padomā rūpīgi – ja SC ir valdībā, tas nozīmē, ka atbildība par visiem lēmumiem tiek sadalīta uz galviņām. Kas uz 11. Saeimu neatstās nekādu iespaidu, jo par SC tāpat balsos tie, kas par viņiem balsoja, un par V, ZZS, VL/TB/LNNK tāpat. Vienīgais veids kā krīzes laikā ir dabūt sev balsis, ir būt opozīcijā un apriet visus koalīcijas pieņemtos lēmumus :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris_bunkis 14.10.2010. 23.47

    Un vēl, ejot valdībā ar nosacījumu, ka nemainīgs paliek valsts valodas likums, mācību valoda skolās un Latvijas okupācijas fakts, SC būs nostājies pret daudziem sevis proponētiem pamatprincipiem. Tie ir punkti, kas satur to “centru” kopā. Vai vēlētājs piedos tiem atkāpšanos no tiem? Tāpēc jau es apgalvoju, ka neies SC valdībā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 14.10.2010. 23.49

    Ne gluži. Tas, ka tie bija latvieši, kuri ieskrēja sienā, tas nekur nepazudīs. Šinī valdībā, ja SC tur ieies, viņi būs tie “palīgā nācēji,” paši bez vainas. Viņi jau ir ieguvēji tikai ar to, ka ap viņiem tik daudz ņemas. Manu prāt būtu pieticis ar tādu pašu sarunu, kāda notika starp Dombrovski un PLL

    Betij – runa ir par tabu uz krīzes laiku tikai :) iepriekšējā komentā jau rakstīju. Būs noticis precedents, SC iekļuvis koalīcijā. Tas viņiem divdesmit gadu laikā būs pirmais solis savu mērķu sasniegšanas virzienā. Un tas ir ļoti liels solis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris_bunkis > andris_bunkis 14.10.2010. 23.55

    Un, ja SC šādā gadījumā būtu “palīgā nācēji”, tad kāpēc, lai tie nebūtu arī V, ZZS un VL/TB/LNNK? Par to jau es arī runāju – ja koalīcija ir labie, tad visi ir labie, ja sliktie – visi kopīgi ir sliktie :) Balsu proporcionalitāte jau ilgtermiņā jebkurā gadījumā nemainīsies, ja SC izlems pieņemt VD piedāvājumu :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 15.10.2010. 00.07

    Vārdu sakot – mums ir pretēji viedokļi jautājumā, kurš ir ieguvējs no šīs situācijas – Vienotība, jeb SC. Man šķiet, ka SC – savu vēlētāju acīs. Jo neatkarīgi no tā, ko viņi darīs – pieņems, jeb noraidīs Dombrovska piedāvājumu, viņi jau ir pierādījuši “savējiem”, ka ir spēks, ar kuru rēķinās, atšķirībā no tā, kā tas bija iepriekšējos gados. Kas arī viņiem bija jāpierāda.
    Nu labi, paskatīsimies, kā tas viss risināsies tālāk. Ilgi jau nav jāgaida – līdz pirmdienai :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris_bunkis 15.10.2010. 00.19

    Tas precedents, kas vēl nav noticis, var izrādīties arī kā gulbja un pēdējā dziesma. Būs sasmērējušies ar neizbēgamiem nepopulāriem lēmumiem, būs parakstījušies zem valdības deklarācijas, kur skaidri un gaiši būs rakstīts – viena valsts valoda – latviešu, nemainīga skolu mācību valoda, un Latvijas okupācijas fakts. Ar šo soli zaudēs lielu daļu savu vēlētāju, PCTVL tikai to gaida. Bet mana pārliecība, ka atteiksies – tas viņiem ir daudz izdevīgāk. Un tad vairs nevarēs raudat, ka maitas latvieši nelaiž pie teikšanas.
    Bet šodien mēs vairs neko neizspriedīsim, tikai atkārtosim uz riņķi argumentus, jāgaida pirmdiena, kad būs atbildes. Labu nakti!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris_bunkis 15.10.2010. 00.44

    rinķī apkārt
    _…kurš ir ieguvējs no šīs situācijas – Vienotība, jeb SC. Man šķiet, ka SC..(..).. viņi jau ir pierādījuši “savējiem”, ka ir spēks, ar kuru rēķinās…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    pats laikam jau ceri ka busi kljudijies.
    es nezinu vai vinji to bus pieradijushi ja sadarbibas liguma bus atteikushies no savas pastaveshanas galvenajiem motiviem vinju veletajs tiem prasis – “kakova hrena”.
    ja atteiksies un ligumu neparakstis veletajs to pashu prasis – kada marrutka pec jus atsakaties no iespejas uzlabot pensionaru stavokli darbojoties valdiba.
    manuprat Urbis ir iekjepajies bieza dilemma un nekas nebus labi.
    protams shadas sarunas nedriksteja notikt uz tada fona kadu to jau pecveleshanu nakti centas radit Aboltinja.
    jebkura gadijuma, – SC rakstas vai nerakstas VL nedrikst pamest laivu, ta butu begshana un tas var nojaukt lidzsvaru. ceru ka Kristovskis un Zile tos parliecinas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris_bunkis 15.10.2010. 00.50

    @betijacelmale, 15.oct 00:19
    rakstot savu neredzeju tavu tekstu, kautko lidzigu te uzrakstijam un tas laikam ir neslikti. dzivosim piesardziga optimisma.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lootus > andris_bunkis 15.10.2010. 01.10

    Es atkal iedomājos ka balsis iegūt var padarot kaut ko labu.Piemēram iesaldējot komunālo rēķinu kāpumu(aizliedzot ar likumu)vai izmitinot bezpajumtniekus Gaismas pilī.Nu kaut kā tā:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris_bunkis 15.10.2010. 01.34

    @rinķī apkārt, 14.oct 23:13
    _…Ja SC iekļūs valdībā vienreiz, pie tam krīzes laikā, tad vairs nebūs nekādu argumentu, lai viņi tur nebūtu ari visās citās, kurās tad arī sāks pildīt savas programmas svarīgākos punktus. Tā varētu būt vienīgā motivācija, kādēļ viņi izšķirties pieņemt Dombrovska priekšlikumus…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tu rakstiji Betijai un Matisam, ja drikst es pateikshu ka man ari lieta liekas dazhadu risku pilna, ka jau Lama te teica – agrak VD apsaukaja par gramatvedi bet tagad izskatas ka ir akrobats un virves staigatajs.
    es nezinu kada mera tas sadarbibas ligums tos var sashnjoret un kadas sekas iestajas tad ja tie vnk liguma punktus nepilda. ta ir ka atvert durvis un ielaist deboshierus ir viegli bet ara var nedabut nekad. iedod velnam pirkstu un nokozh visu roku elementari.
    lai vinji tiktu ari citas valdibas vinjiem veleshanas bus jauzvar vai vismaz jaiegust ipashi vera njemams svars ta ka shoreiz, japarliecina par savu ekskluzivitati veletajs.
    bet, – viena koalicija stradajot vinji zaudes daudz no savas specifiskas identitates jo smakas neizbegami sajauksies.
    tas ir fakts ka Kremli ari mak spelet shahu (atkal Lama). bet vai atceries tu man teici ka Stendzis latvieshu majai kraso zilus logus, un mums abiem izradijas taisniba – Stendzis un vinja pasutitajs sliktu galu shoreiz njema.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > andris_bunkis 15.10.2010. 07.39

    TanteSidra – Es labprāt arī zīmētu optimistiskas shēmas, taču neizdodas. Ja vēlreiz par latvieša māju ar ziliem logiem, :) tad – diez vai latvietis pats sāks savus logus krāsot zilus, taču var pienākt brīdis, kad viņam kļūs ierasta lieta caur tādiem skatīties uz pasauli. 10 Saeimā noteikti ne,bet jau 12. nav vairs izslēgts, ka LR ārlietu ministrs varētu kļūt Cilēvičs, bet prezidenta krēslā iesēstos kāds Urbim līdzīgs :) Mentāli krievvalodīgais ilgtermiņā ir stiprāks par latvieti. Urbis saka – “mēs esam pacietīgi”. Viņi gaidīja 20 gadus un pagaidīs vēl, bet viņi jau būs radījuši precedentu un iekļuvuši valdošajā koalīcijā. Vienotības “gaišie” prāti šo procesu sauc par “saliedētas sabiedrības veidošanu”. Nezinu pasaulē tādu piemēru, kur bez zaudējumiem pamatnācijai tas būtu noticis, ja pamatnācija nav daudzmiljonu nācija. Zinu gadījumus, kad pamatnācija asimilē ienācējus, jeb gluži otrādi viss notiek.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris_bunkis 15.10.2010. 09.55

    “Premjera Valda Dombrovska un “Vienotības” aicinājums Zaļo un Zemnieku savienībai (ZZS), apvienībai “Saskaņas centrs” (SC) un “Visu Latvijai” –TB/LNNK (VL-TB/LNNK) kopīgi veidot nākamo valdību paredz arī vienoties par “tabu” jautājumiem – valsts valodas statusu, pilsonību un nepilsoņu tiesībām, kuru cilāšana ļautu premjeram pieprasīt “vainīgā” politiskā spēka ministru demisiju.”
    Ātrumā atradu tikai Delfu atstāstījumu. “ļautu premjeram pieprasīt “vainīgā” politiskā spēka ministru demisiju.”, – skan pārliecinoši, nē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris_bunkis 15.10.2010. 10.17

    Riņķi apkārt!
    Tev labs komentārs!
    es savā valstī jūtos slikti kā latviete, jo visu laiku man atgādina, atdod krievvalodīgajiem to un šito. Kā Tu uzdrošinies darīt pāri ienācējiem, kuri nemēģina iemācīties latviešu valodu, bet pieprasa sev visu, kas vēl atlicis manai nācijai: politisko varu!
    Mani lielie bērni ārzemēs, kuri arī patriotiski devās uz vēstniecībām, lai nobalsotu par Vienotību, tāpat ir dusmīgi uz patreiz te Latvijā notiekošo 4 tirgu. Interesanti gan, kādas ministrijas piedāvās šim SC! varbūt A. Rubikam TM, bet patiesajai plānveida ekonomikas piekritējai, Zaicevai FM! Kur tad vēl lieliskais Bugajs , kuram ēnu kabinetā tika ie Mi!
    šausmu valdība!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris_bunkis 15.10.2010. 12.24

    @betijacelmale
    …”ļautu premjeram pieprasīt “vainīgā” politiskā spēka ministru demisiju.”, – skan pārliecinoši, nē?…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    betij, paldies ka gandriz iepriecinaji.
    ka jau mes labi zinam krievam mentalitate ir ielikts nepakljauties pat ielu satiksmes noteikumiem. tikko tiks radits kads saistoshs priekshraksts krieva iekshejais radoshais ghenijs uzreiz izstradas minimums 10 veidus kaa no ta izpildishanas izvairities.
    laikam jau valstij paredzami ir ljoti gruti laiki un premjeram protams tas vislabak redzams ja problemu risinajumi tiek mekleti shados apshaubamos veidos.
    ligumi ir visos laikos visadi slegti bet vesture liecina ka kazu-vilku ligumi nekad nav ilgstoshi respekteti. kautvai Latvijas-Krievijas, vai Krievijas-Vacijas savstarpejie neuzbrukshanas ligumi. sadarbibas ligumi nekad netiek starp pusem ar preteju ideologhiju, nebus ASV Obamas demokratiem ligums ar republikanjiem un 1. vietas ieguvejs pat sporta neslegs ligumu ar 2. vietas ieguveju jo tas ir vinja dabiskais konkurents. un jau pati SC pastaveshana ir nonsenss, nav Vacija turku partijas un ASV mekshu partijas kas kachatu to etniskajam grupam pravas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris_bunkis 15.10.2010. 12.28

    @betijacelmale,@rinķī apkārt
    apshaubot vispar shada liguma jegu es nestados prieksha kadiem jurisprudences guru ir jabut pieaicinatajam personam kas shada kazu-vilku tipa dokumentu spej izstradat ta lai taja tiktu ietverts reali saistoshs mehanisms ar cietam sankcijam liguma nepildishanas gadijumiem. noteikti domaju ka tadu papiru nevar sastadit pashu spekiem Dombrovskis, vinja biroja vaditaja, Chepane, Elerte un pat ne Lieghis kas vismaz ir jurists, par nenormalo Aboltinju nemaz nerunajot, tai ar steigu butu jauzvelk trako krekls jo vel daudz nelaimes var sagadat. shadu dokumentu tapat jau ar baltiem diegiem shutu spetu izstradat tikai juristi ar starpvalstu ligumu pieredzi. toties SC pusei ar shadiem papiriem nebus problemu jo Maskavai tadi juristi ir.
    pie tam, – ari tad nezinu vai valsts iekartai lojalam partijam ir produktivi dokumentali fikset visadus juridiski-politiskos nonsensus ko uzstajigi laiku pa laikam izbida oponejosha migrantu partija. vienoties ar tadiem ka uz laiku tie gheneret muljkjibas atsakas nozimes ari pateikt ka tas un to muljkjibas tiek respektetas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 14.10.2010. 19.55

Dombrovskis piedāvā Saskaņas Centram atteikties no savas partijas pastāvēšanas jēgas, iesaldēt SC partijas programmas svarīgākos punktus un vēl papildus uzņemties atbildību par tām ekonomiskajām grūtībām, kurām būs jāiziet cauri, turpinot konsolidēt budžetu. Es tā sapratu paziņojuma saturu. Un tas viss par pliku velti, nepiedāvājot saniknotajam SC elektorātam pretī neko? Jeb es neuztaustīju to viltīgo āķi? Ja āķa nav – tad tas ir ideālisms.
Ok, gaidām, kas notiek tālāk. Bet viens jautājums paliek – Dombrovskis uzreiz pēc provizorisko rezultātu paziņošanas vairākas reizes un atkārtoti apliecināja, ka vēlas strādāt ar “veco koalīciju” . Kas ir noticis burtiski pēdējās dienās?

+17
-2
Atbildēt

1

maija_br 14.10.2010. 19.48

Ko esam ievēlējuši? ZZS, PLL un TB ir atbildīgi par valsts izzagšanu un iedzīšanu parādos. Saskaņas centrs piekopj okupantu politiku. Visu Latvijai nav sevi pierādījuši izturībā pret savas kabatas biznesu. Viņi ir tikai seši. Lūdzu pierādiet visi deputāti, ka Jums interesē sabiedrības liktenis. Dombrovskis ir spiest Jums to piedāvāt, jo Vienotībai Saeimā nav 67 vietas.

+9
-3
Atbildēt

0

astra_ozo 14.10.2010. 19.46

P.S. Skatieties diena.lv, raksts par četru partiju koalīciju, foto nr.3 ! :)))

+4
-4
Atbildēt

0

Kaskadieris 14.10.2010. 19.42

Ak, ja būtu tikai ‘krievu’ partija! vai tad tu nesaskati impērisko interešu savaikstīto interfrontes mūli?

+9
-10
Atbildēt

0

astra_ozo 14.10.2010. 19.36

Starp citu, Diena.lv ir labi foto – cik priecīgi un starojoši ir Loskutovs un Pabriks…
Bet Kristovskis izskatās pēc veca pamuļķa, kurš elementāri apčakarēts – ar savu vēlētāju balsīm būs ievilcis Saeimā Abrenes iztiirgotājus, bet tagad jātēlo, ka visam piekrīt.

+12
-14
Atbildēt

1

    austrisv > astra_ozo 15.10.2010. 10.09

    Andža!
    Es arī jūtos tāpat kā Kristovskis!!
    Fū, ja Vienotībai klāsies slikti un tā aicinās tautu uz atbalstu, vairs nebraukšu, jo tā nodevība jau nu ir pārāk liela!
    Pirms vēlēšanām ar Sc nē un nē- tikai sadarbības līgums, bet tagad kažoks uz otru pusi. Kā dzirdēju šodien radio par Žanete Ozoliņa izsakās , ka tā tomēr ir Vienotības vēlētāju nodošana!
    Tā arī ir, jo jūtos totāli apkrāpta, lai ko te daži arī teiktu!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Kaskadieris 14.10.2010. 19.33

..nevirzīt mācību programmu sadalījuma latviešu un krievu valodā pārskatīšanu. Valdības veidošanas nosacījumi paredzētu nemainīt līdzšinējo kursu valsts valodas jautājumos, kā arī vēstures jautājumos, tostarp par okupācijas faktu..
***********
Grūti saprast šo politisko žargonu.
Vai tas nozīmē, ka valdībai jāatsakās no iepriekšējiem nodomiem ar laiku pāriet skolās tikai uz vienu mācību valodu, proti, VALSTS? Un valsts valodas apdraudējumu NECENTĪSIES NOVĒRST? Un NEATKARĪGAS VALSTS deputāti joprojām apgalvos, ka okupācijas nav bijis?

+8
-5
Atbildēt

1

    andris902 > Kaskadieris 14.10.2010. 19.46

    …varam jau meklēt utis pie katra vārda interpretācijas…bet šobrīd ir valstī darbojošies likumi…un tas ir attiecināms uz šo likumu nemainīgumu…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Dainida Sarma 14.10.2010. 19.05

Ceru,ka šis ir smalks Dombrovska gājiens,lai kopa paliktu Vienotība,ZZS un Visu Latvijai.Ja nē,tad skuju taku Vienotība.

+14
-4
Atbildēt

3

    andrisskrastins > Dainida Sarma 14.10.2010. 19.10

    Nedomāju ka Vienotība zaudēs, ja spēs vadīt valsti un arī SC iegrožot. Taču tā ir riskanta spēle.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dainida Sarma 14.10.2010. 19.15

    …risks ir jebkurā gadījumā…bet mēs vēl nezinām, kādas būs atbildes…mani vairāk interesē, ja SC piekritīs nosacījumiem…kāpēc(!) viņi to darīs!…

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dainida Sarma 15.10.2010. 10.03

    Es Tev piekrītu! Vairs nebalsošu un arī savējos turpmāk tneaģitēšu, jo jūtos pamatīgi piekrāpta.
    Var jau te daži lobēt to SC, bet vienalga uzskatu, ka kazas ar vilku nesatiks vienā ganāmpulkā!
    Turpmāk balsošu par VL! Esmu nacionāls cilvēks un man nav pieņemama šitāda brāļošanās ar SC, kurā ir Rubika partija! kas ir Rubiks- to ļoti labi atceros pēc tā augusta puča. Viņš bija gatavs pat fiziski iznīcināt pretinieku, lai tikai kompartija paliktu pie varas. tad jau iznāk, ka krievvalodīgie nomenklatūristi( tai skaitā arī Urbis) atkal nokļūs pie varas! Ar ko gan šie Krā un Kar lobiji ir labāki par Lembergu? Mani pat ļoti interesē, kā tas pats futbolists Zemļinskis sastrādāsies , piemēram, ar Kristovski!
    Man ir pamatīgas dusmas uz sevi, ka noticēju PS un VD un pat muļķe ziedoju nelielas summiņas priekšvēlēšanu kampaņai kā jau pensionāre!
    Jūtos pilnīgi piesmieta un dusmīga uz savu lētticību, ka Vienotība ir nacionāli orientēta!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 14.10.2010. 18.46

…ievelciet elpu un ieklausieties, kādi ir V.Dombrovska nosacījumi:.. -“nevirzīt mācību programmu sadalījuma latviešu un krievu valodā pārskatīšanu. Valdības veidošanas nosacījumi paredzētu nemainīt līdzšinējo kursu valsts valodas jautājumos, kā arī vēstures jautājumos, tostarp par okupācijas faktu”…
….ir jāgaida,kāda būs reakcija no SC un arī no VL/TB/LNNK…

+18
-1
Atbildēt

3

    astra_ozo > andris902 14.10.2010. 19.33

    -“nevirzīt mācību programmu sadalījuma latviešu un krievu valodā pārskatīšanu”
    —-
    Tātad saglabāt esošo situāciju, kad t.s. bilingvālā metode ir ieviesta “uz papīra”?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 14.10.2010. 19.44

    …bilingvālajai apmācību programmai ir jādarbojas neatkarīgi no tā, kas veido valdību…kurš ir MP….un kurš vada IM…ir likums un likums ir jāpilda!….

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    betija.tur > andris902 14.10.2010. 19.58

    Tā tik tiešām ir uz papīra. Ir bijusi iespēja parunāt ar latviešu valodas pedagogiem krievu skolā par šo tēmu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Punenova 14.10.2010. 18.41

Jānis.Ļoti prātīgs lēmums.

+6
-4
Atbildēt

0

gundega_heiberga 14.10.2010. 18.32

Manuprāt, šī nav reize kad paust izpratni, bet gan atgādināt vēlētāja gribu. Jo, kad sagribas intelektu exponēt, var arī nodemonstrēt izpratni par Bermonta-Avalova interesēm.

+4
-4
Atbildēt

0

varrvara 14.10.2010. 18.22

Pagaidām vissakarīgākais lēmums! Mēs taču politiķus ievēlam, lai viņi katru dienu meklētu pareizāko izeju no dažādām problēmām valstī, nevis sēdētu opozīcijā un saņemtu deputātu algu. Tad nu lūk! Sēdiet katru dienu un atrisiniet valstij svarīgas problēmas. Ja vajag! Var pat sakauties, bet lēmums, lai būtu pat labu visiem Latvijas iedzīvotājiem latviskā Latvijā! Es tikai gribu redzēt vai SC šo piedāvājumu pieņems, jo strādāt Vienotības vadībā vajadzēs ar tās metodēm un piedāvājumiem.

+44
-10
Atbildēt

0

Ilziiiic 14.10.2010. 18.20

kaut ko tādu var izdomāt tikai tādi, kas nespēj uzņemties atbildību un izlemt. izskatās, ka lēmumu cenšās novelt uz tiem pār kuriem būtu jālemj.

Solvita Āboliņa reiz teica: “Urbanovičs taču draud ar Biškeku!”
tas nozīmē, ka dikti bail iraid no sarkanajiem. bet bail arī no Visu Latvijai, kuri klusē un gaida lēmumu. Vienkārši Vienotība zina, ka VL kaut kur būt jāiespiež, citādi reitingi kaput.
kā lai kazu dzīvu un vilku paēdušu?
nu nesanāks, jo vilks ir vilks.

ja nu vienigi:
vilks paēdis un kaza dzīva.
pieminēsim ar labu vārdu ganu.

+4
-11
Atbildēt

3

    Diâna Antipova > Ilziiiic 14.10.2010. 20.27

    domāju, nav tik vienkārši. Īstenībā tiek kalkulēti dažādi scenāriji, iespējamie izkārtojumi tagad un pēc laika. Tas ir sarežģīts šahs. Un ne jau tikai par vēlētāju gribu jādomā (kura nebūt nav vienādā arī par vienu sarakstu balsojušo starpā, un balsošanas dažādos motīvus nezin vai kāds patiesībā pētījis), bet arī par to, kurš kādos scenārijos uzaudzēs vēl lielākus nevēlamus muskuļus.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilziiiic 14.10.2010. 21.22

    Tikai nestāsti! pirms vēlēšanām Dombrovskis teica, ka turpinās strādāt vecās koalīcijas sastāvs: ZZS + tēvzemieši+ vienotība, kurai pēc aptaujas ir ap 60 vietu saeimā!Par SC ņemšanu koalīcijā pirms vēlēšanām nebija nekādas runas!
    Tāpēc arī jūtos vīlusies, jo jūtos pamatīgi piekrāpta- pie tam pirmo reizi no VD! Man ir vairāk nekā skumji!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ilziiiic 15.10.2010. 08.55

    @Bet
    VD pirms vēlēšanām teica, ka esošā koalīcija būtu vēlamākā nevis ka strādās tikai vecās koalīcijas sastāvā! Neapšaubāmi VD iekšēji vēlas turpināt esošā sastāvā, bet ar sekojošu polittehnoloģiju viņš vēlas arī mazināt pārējo partiju varu, it sevišķi ZZS, un nostrādāt visus 4 gadus, strādājot pēc saviem ieskatiem un uzstādījumiem. Protams, var arī rīkoties tuvredzīgi – uzturēt ļoti sliktas attiecības ar opozīciju un turēties pie varas pēc Lemberga stabules. Visticamāk tad pēc kāda laika būs jāveido jauna valdība un atkal valstī haoss nevis stabilitāte.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

viestarts_vidins 14.10.2010. 18.17

Lai kāds arī būtu “Vienotības” motīvs tā rīkoties – tā ir nodevība!!! Kam 20.gadus atpakaļ bij vajadzīgas barikādes? Pie astes ka izskatās , ka krievus valdībā bīda gan rietumi, gan austrumi!!! Mums bija iespēja izvedot stabilu valdību uz 4 gadiem … nu jau bija! MUMS šeit ir jādzīvo nevis viņiem! Tā ir mūsu valsts!!! Rādās būs jāiet ielās!

+15
-30
Atbildēt

4

    mary75 > viestarts_vidins 14.10.2010. 21.07

    Pievienojos Clash tektajam.
    Latvijas krievvalodīgajiem pilsoņiem ir tādas pašas tiesības, kā latviešiem gan balsot par savu partiju, gan piedalīties valsts pārvaldē.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 14.10.2010. 21.14

    1) Ar to šeit dzīvošanu domāju arzemju konsultantus kas zvana, brauc un iesaka ko, kā un kad darīt!

    2) Es arī barikādēs cīnijos pret padomju varu un ievesto krievvalodīgo padomju cilvēku masu kā padomju varas postulātu aktīviem realizētājiem “uz vietām”. 90-to sākumā bija laiks , kad arī es domāju ka ka vajag sadzīvot, meklēt risinājumu, viņi paši sapratīs ka brīva Latvija ir latviešu valsts ar savu kultūru un mentalitāti, piemērosies tam, taču jo vairāk es centos skaidrot, palīdzēt, jo vairāk sāka kāpt uz galvas un uzbāzties ar savu valodu, “poņatiju kultūru”, savām “ģeržavas” tieksmēm utjp…

    3) … tur jau tā lieta ka tās nebij latviešu, bet slēptu latvijiešu (Latvijas ceļu Lembis savos pierakstos trāpīgi dēvē par Pleskavas šoseju) ar partijas biedra karti un komjaunatnes aktīvistu slavu pagātnē – tagad beidzot pēc 20 gadu snaudas šos pseidopatriotus vēlēšanās nostumj malā – Vienotība pēkšņi paņem un metas savu ideoloģisko pretinieku apskāvienos

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 14.10.2010. 21.26

    iepāstēšu no cita sevis teiktā: … ja SC būtu tikai krievu partija, tad to iesaistīšana valdībā būtu pieņemama un pat saprātīga, taču SC tādi nav un īstenībā ir kremļa marionetes kuru īstais mērķis ir Latvijas pievienošana Krievijai bez kara ar 5.kolonnas palīdzību – principā 40.gada atkārtojums tikai nedaudz savādākā variantā.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > viestarts_vidins 14.10.2010. 22.11

    Latvijas pievienošana Krievijai ir absolūti nereāla lieta.
    Vairs nav 30 – tie gadi.
    Sava ietekme Kremlim uz šo partiju ir, tāpat kā savas intereses Latvijā, bet, ar SC 29% diezin vai tas spēs tās realizēt, pat, ja ļoti gribēs.
    Arī SC spice diezin vai sapņo dzīvot Krievijas guberņā, viniem ļoti labi tāpat.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

Tamāra Nolmane 14.10.2010. 18.12

VL-TB/LNNK jau nu vajadzētu nedaudz pieturēt savus karstasinīgos jauniešus un gaidīt SC reakciju, jo arī SC šajā gadījumā ir pamatīgi jālauž savi principi..

+14
-4
Atbildēt

0

photocom 14.10.2010. 18.10

Gājiens ar zirgu ?
nu gaidīsim
kuri pieteiksies
un kuri atteiksies

+22
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > photocom 14.10.2010. 18.13

    Tieši tā. Pilnīgi tev piekrītu. Tad tikai redzēsim – kurš patiešām grib strādāt, bet kurš meklē ieganstus lai nestrādātu.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

hinanska 14.10.2010. 18.07

Pieļauju, ka tūlīt sāksies vaimanas.Bet pirms vaimanāt, vajadzētu atcerēties, ka tas ir tikai piedāvājums. Secinājumus varēsim izdarīt pēc 18.oktobra, kad saņemsim uzaicināto partiju atbildes.

+25
-6
Atbildēt

0

Ziiime 14.10.2010. 18.02

Prātīga izvēle – Vienotība var tikai iegūt, atšķirībā no citiem politiskajiem spēkiem.

+15
-6
Atbildēt

0

mikijs 14.10.2010. 18.00

Visu Latvijai! atliek tikai pildīt savus solījumus, un neiet vienā valdībā ar SC. Ļoti žēl ka Vienotība uzmet savus vēlētājus.

+10
-27
Atbildēt

7

    ievuliitis > mikijs 14.10.2010. 18.11

    lai pagaida kamēr SC neies, jo tie nu gan neies ne par ko. Ja VL grib – patiešām grib un var strādāt valdībā, lai netaisa aizvainotu ģīmi. Citādi uzvedīsies tieši tāpat, kā SC – meklēs ieganstu lai nestrādātu.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    mikijs > mikijs 14.10.2010. 18.33

    Kas tie par ieganstiem lai strādātu vai nestrādātu-strādāt kopā ar sarkanajiem lupatlašiem-nekad! Vienotības solis viennozīmīgi ir nodevīgs. SC ir pateikuši ka viņi sastrādāsies ar visiem-tad kādā veidā viņi lauž kaut ko?

    +7
    -25
    Atbildēt

    0

    lootus > mikijs 14.10.2010. 19.23

    Man liekas jūs runājiet par krēsliem.Vai varat iedomāties kādu VL cilvēku ministra postenī?Savukārt vai ir savienojama SC ekonomiskā programa ar JL nostādnēm?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mikijs 14.10.2010. 20.08

    Mēs, vismaz – es, nerunājām par krēsliem, bet par vēlmi un prasmi strādāt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lootus > mikijs 14.10.2010. 20.27

    Strādāt Saeimā nevar?Es domāju ka strādāšana tieši to arī nozīmē – sēdēt krēslos:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mikijs 14.10.2010. 20.41

    To, ko SC teica pirms vēlēšanām, var aizmirst, to jau tas parādīja.
    Un, ja tas ies valdībā, tad, pats par sevi saprotams, tam būs jāstrādā pēc V ekonomiskas programmas, citi varianti pilnīgi izslēgti, bez tam, galīgākie plānprātiņi jau nesēž arī SC, viņi jau arī saprot, ka V ekonomiska problēma ir vienīgā reālā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mikijs > mikijs 15.10.2010. 16.57

    Tu tā domā-“vienīgā reālā”… phe..

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 14.10.2010. 17.59

No Šlesera bēgām, lācītim uzskrējām.

+7
-32
Atbildēt

0

austrisv 14.10.2010. 17.56

Patiesību sakot, esmu pamatīgi vīlusies par SC ņemšanu valdībā! Tā gribējās, ka beidzot būtu nacionāla valdība ar 63 balsīm!
Esmu galīgā šokā!

+21
-17
Atbildēt

6

    ievuliitis > austrisv 14.10.2010. 18.08

    Un tu domā, ka viņi nāks? Ta ne par kādiem pīrāgiem! Nākt strādāt, uzņemties atbildību par nepopulāriem lēmumiem šiem ir galīgi neizdevīgi. Tagad meklēs ieganstus lai nenāktu. Un ar to arī viss beigsies. Bet piedāvāts būs un brēkt, ka Dombrovskis ignorē gandrīz trešdaļas vēlētāju gribu vairs nevarēs. Gandrīz vai – kaza dzīva un vilks paēdis.

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > austrisv 14.10.2010. 18.25

    Domāju, ka VL nevajag tūlīt steigties ar paziņojumiem; tāpat skaidrs, ka tādas koalīcijas nebūs, tāpat kā V/ZZS/SC. Parastie manevri, līdz novembrim vēl tālu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > austrisv 14.10.2010. 18.31

    Gribas redzēt, ar ko šitais eksperiments beigsies. Un ja nu nāks? Tad tiešām vēl ašistus pieaicināt. Tagad sāks spēlēt teijāteri, kā šlosis – mums jāpadomā, pēc mēneša dosim atbildi… bet laiks iet. Tad atkal visiem vajdzēs amatus, beigās būs divreiz vairāk ministriju, kā tagad. Beigsies ar baigo čiku, opozīcija tik sapelnīs plusus. Nezinu, man jau sāk likties, ka te nekas nemainīsies, nevienam nav gribas kaut ko radikāli mainīt. Gandrīz jāpiekrīt Sudrabai.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 14.10.2010. 18.33

    Neaizmirsīsim, ka SC nav cilvēku, kas var stradāt valdībā. Tie personāži, ko pavasarī nosauca, var izraisīt tikai smieklus. Plus vēl, neaizmirsīsim, – daudziem ir problēmas ar valsts valodu.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 14.10.2010. 18.58

    Ļoti pareizs politiskais manevrs – tagad SC nevarēs pat atrunāties, ka viņus nevērtē līdzvērtīgi! Valdis ir iedzinis SC stūrī. Principā, ja viņi neiet valdībā, tad viņiem arī nav nekādu mazāko tiesību arī gāzt valdību, jo viņiem iespēja tika dota. SC visticamāk neies valdībā, jo viņiem nav ko piedāvāt – ne uzdevumus ne cilvēkus. Tajā pašā laikā opozīcija būs novājināta, jo PLL ar savu “masu” neko nevarēs ietekmēt, savukārt SC būs iedzīt stūrī klusēt!

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 14.10.2010. 20.02

    Nu beidz, ja tas ir galējs variants, Dombrovskis tikai pierāda, ka viņš izaudzis par īstu politiķi, ar stratēģisku redzējumu.
    SC divos balsojumos jau parādīja, ka mierīgi gatavs balsot pilnīgi pretēji savai programmai.
    Ja SC nāks koalīcijā – ilgtermiņā tas tikai veicinās valdības un valsts stabilitāti, jo, kā redzam, SC nebūt tik stingri nepastāv “uz principiem”.
    Ja nenāks – Dombrovskim neko pārmest nevarēs.
    Bez tam Dombrovska prasme pārliecināt par savu pozīciju daudzus PS deputātus vienkārši izraisa apbrīnu – izcilas doplomāta spējas!
    Mani šinī gadījumā vairāk interesē TB/VL rīcība – viņi taču bija vienīgie, kas uzstāja, ka nekādā gadījumā neies kopā ar SC.
    Bet, nav yteikts, ka līdz pirmdienai vēl kas nemainās, ņemot vērā iepriekšējo dienu svārstības.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

itommy_ 14.10.2010. 17.55

Pagaidiet, Šleseru ar Šķēli aizmirsāt!

+11
-13
Atbildēt

4

    itommy_ > itommy_ 14.10.2010. 18.09

    Bet ja nopietni, tas stiprina Dombrovska pozīcijas un vājina Vienotības kašķīgo sieviešu ambīcijas. Tāpat tiek vājināta Lemberga ietekme. Un Zatleram neatliek nekas cits kā nominēt Dombrovski, bez sarunām zem galda. Vai Dombrovskis tiks galā? Ja kardināli neuzlabos savu padomdevēju korpusu makroekonomikas un modernas valsts pārvaldes reformu ziņā, tad drīz būs ziepēs.

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > itommy_ 14.10.2010. 18.20

    Reto reizi piekritu Andrejam. V paradija sevi ka konstruktivu partiju neizraidot nedz ‘krievu’ nedz ‘latviešu’ partiju un ļaujot viņām pašām savā starpā izkauties par to kuri no viņiem vairāk mīl Latviju un vienotību :)

    ZZS atbalsts nodrošināts, bet taja pašā laikā Dombrovskis nodrošina to lai ne ZZS nedz arī Vienotības potenciālie iekšējie šķēlēji nejustos īpaši svarīgi un neaizvietojami.

    Vieno un Valdi!

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > itommy_ 14.10.2010. 20.13

    Ja koalīcija Saeimā nespēs mainīt spēles noteikumus biznesā (aizlāpīt likumos iestrādātos caurumus)un nespēs panākt civilizētu spēles tiesāšanu spēka un tiesu varas struktūrās, tas ir, ja netiks nomainīta valsti pārņemusī krieviskā biznesa kultūra ar meliem un zagšanu, centieni veidot Latviju kā labklājības valsti var izrādīties veltīgi. Baidos, ka SC te maz ko varēs palīdzēt, jo viņu vēlētājs saduļķotā ūdenī ir izveicīgāks zvejotājs ar senām tradīcijām. Tikai Latvijai nav ne naftas, ne gāzes, lai korumpētu biznesu atļautos.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > itommy_ 14.10.2010. 20.47

    Pilnībā pievienojos! Valsts pārvaldē vadošajos amatos joprojām sēž čekas vecie ielikteņi ar savu radu un draugu brandžu, kuri nevis domā kā strādāt, bet domā kā nestrādāt. Tas ir Dombrovska Ahileja papēdis. Ja netiks veiktas radikālas reformas, tad nekas labs nav gaidāms.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam