Avīze: Zatleram neitrāla pozīcija par SC valdībā

60

Komentāri (60)

photon 13.10.2010. 15.56

Nu, nezinu gan, vai probēmas tiešām būs RIETUMIEM, kur pašiem ir salīdzinoši labējas valdības (piemēram, Vācijā, Francijā). Man tas izskatās gan pēc mājiena ar sētas mietu gan uz kādu citu debespusi…

+1
0
Atbildēt

0

a_oleinika 12.10.2010. 21.02

Gan no pragmatiskā, gan morālā viedokļa SC tomēr nav ne par mata tiesu labāki – tur nav nopietnu ministru kandidātu, viņiem ir opozīcijas kretīnisms, savukārt savas pāri malām plūstošās emocijas viņiem nāktos kontrolēt tieši tāpat kā VL!. Bet SC iekļaušana būtu revolucionārs solis Latvijas politiskajā attīstībā, turklāt ar ārpolitikas ieguvumiem; bet tikai ar nosacījumu, ka viņi valdības deklarācijā rakstiski atsakās no visām savām pilsonības-valodas pretenzijām.
Attiecībā uz Latvijas neatkarību. Jocīgi, bet izskatās, ka stabilākais variants ir divu partiju, aiz kuras katras stāv pa lielvarai, koalīcija. Savā ziņā tas ir loģiski, jo pret šo lielvaru gribu mēs tāpat neko nevaram izdarīt, defakto mūsu iespējas realizēt savu neatkarību jau ir ierobežotas; tādēļ ASV un Krievijas interešu partiju tieša sadarbība tikai mazina komunikācijas pārpratumus. :)

+1
-1
Atbildēt

0

a_oleinika 12.10.2010. 21.01

Pajoliņu bari vienmēr ir naivi un nesasmērējušies, jo procesi, kuriem tādus nevar laist, vienkārši ir pārāk sarežģīti. Līdz šim VL kodols tikai ar puņķainām runām un lāpu vicināšanu ir izcēlušies.

0
-3
Atbildēt

0

aivars_silins 12.10.2010. 19.02

Tā jocīgi jau sanāk, kad nu reiz esot vislielākā uzvara vēlēšanās pēdējos divdesmit gados, tad nu nekādi nevarēs satādīt normālu valdību. Mēs dzīvojam kādā paralēlā pasaulē? Tagad par daudz mandātu vai kā?

+3
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 18.04

Ja pievērsīsi uzmanību kartei, redzēsi, ka Rēzekne, Krāslava, Ludza, Daugavpils ir ĻOTI balstās krāsās, pēcāk salīdzini to ar SC rezultātiem šajos reģionos. Rīgā bija cita situācija, te balsoja par “savējiem”, nāca pat adidas treniņtērpos tērpti jaunēkļi un prasīja: “če gdje mnje na.. tut golosovaķ?”

+2
0
Atbildēt

3

    Dancis > LR Aizsardzības mini 13.10.2010. 09.39

    Dzīvoju Latgalē.
    Tas, ka cilvēki nebalso par nacion. spēkiem, nav viņu vaina. šie spēki 20g. nav kustinājuši pirkstu Latgales iedz. labā, ne pašvald, ne valsts līmenī. Rūpējas, lai bārdaini cilvēki ar latviskiem uzvārdiem transp. uzņēm. valdēs parazitē.
    Dīvaini ir salīdzināt nac apvienības rezultātus ar Latgales iedzīvotāju iespējām uzlabot dzīves līmeni.
    Pierobeža dzīvo citasvalsts inform. telpā, dekoderu iegādi valsts nav atbalstījusi pat tiem, kas vēlētos skatīties 4 kanālus latviski.
    Iemesli, ka no Latgales aizplūst cilvēki, atstāta novērtā, bezdarbs ir valsts politikas sekas. Nevajag šīs tēzes izmantot, lai no tiem būvētu jaunus secinājumus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Dancis > LR Aizsardzības mini 13.10.2010. 09.39

    Ir sajūta, ka beidzot valsts līmenī ir jāsaka, ka Latgale ir neperspektīva, valsts apzināti to ignorē un neinvestē, nerada darba vietas.(un nav vajadzīga).
    Sāp sirds, dzirdot kaimiņu sakām, ka raujas saimniecībā gadiem, bet pietiek tikai ēšanai un ka padomju laikos vismaz bija cerības uz ko tiekties (dzīvoklis), bet tagad nolaižas rokas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Man bija saruna ar vienu no STRATFOR “piebaltijas” ekspertiem, kurā viņš minēja, ka viņi ļoti cītīgi seko situācijai Latvijā, Le monde minētais, par separātu kustības atbalstīšanu Latgalē, viņam nebija īpašs pārsteigums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Dancis 12.10.2010. 17.15

♠Ak Dievs/ يا الله Nebalsoja neviens latvietis, balsoja t.s. latgalieši, kuru sirdīs sociālisma idejas vēl līdz šim ir dzīvas, kuri atceras kolhoza laikus. Tikai pateicoties Latgalei un Rīgai SC vispār saņēma mandātus, būtu pll līemenī.
12.oct 09:28
rinķī apkārt
Un vēl, Tu kļūdies – SC – vēlētājs nav nēģeris, viņš aiz pārliecības balso par “Vienotas Krievijas” politisko sabiedroto, kāda ir Urbanoviča vadītā apvienība :)

Ieliku 2 atsauces uz pseidoekspertu viedokli par Latgales vēlētāju (lasi -iedzīvotāju).
Ir jautājumi – kur rakstīts, ka Latgalietis nav latvietis? Kad šādi pseidoeksperti pēdējo reizi bija Latgalē? Vai šādu pseidoekspertu redzesloks ir plašāks par piepīpēto dzīvokli(lasi – ofisu) un skatu uz pagalmu? Vai komentētāji izprot vidējo Latgales iedzīvotāju un tā vajadzības?
KAS LIEK PLUSUS ŠĀDU PSEIDOEKSPERTU TENDENCIOZAJIEM KOMENTĀRIEM???????
VIDĒJAIS IR.lv lasītājs???
Vai kāds iekš ir. lv cenzē te rakstīto?

+1
-6
Atbildēt

4

    LR Aizsardzības mini > Dancis 12.10.2010. 17.57

    Es diezgan bieži sazvanos ar radiem laukos, pārsteigums par SC “uzvaras gājienu” man nebija, jo jau ~ 6 mēnešus ikdienā “pētīju” latgaliēšu ( Latgalē dzīvojošo ) viedokli. Cenzēt, tev, iesaku pašam sevi, mani uzskati, kurus es drīkstu paust atklāti un arī argumentēt nepieciešamības gadījumā. Bet tādi mūdži, kas uzrodas nez no kurienes, sagrābsta, izrauj no konteksta un tad nu tēlo “ekspertus”. Zinu aŗi par traģisko stāvokli, kādā atrodas vai puse Latgales iedzīvotāju, kā viņi pārtiek no naudassummām, kuras rīdziniekam liktos pazemojoši zemas u.tml. Latgale jau izsenis ir atstāta novārtā, jo tas ir reģions no kura aizplūst cilvēki. Par SC viņi balso arī ļoti vienkāršu interesū dēļ, jo SC savā retorikā iekļauj “draudzību ar krieviju”, tātad lētākas cigaretes, degvielu u.c. “asociācijas” ar krieviju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Dancis 12.10.2010. 18.01

    Pats aizbrauc uz Latgali, padzīvo tur kādu aliku, un sapratīsi ko šie cilvēki domā. Es nenoliedzu, aŗi tur ir pa kādam progresīvam cilvēkam, bet tā ir neticami zema ļaužu massa, kas savā būtībā Latgalē nepavada ilgāk par pāris nedēļām pusgadā. manus uzskatus acīmredzami pauž arī šī saite http://www.visulatvijai.lv/faili/NA/NA_2010_velesanu_karte.jpg kurā var pārliecināties par NA atbalstītājiem Latvijā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Dancis 12.10.2010. 18.07

    Un vēl, manis aptaujātie citu valodas grupu cilvēki, ~ 10 % bija balsojuši par Vienotību, tāpēc, ka saskatīja potenciālu viņu valdībā. Viens no respondentiem pat man nepatikā atrauca: “Domā ja esmu krievs, tad balsoju tikai par PCTVL vai SC”

    “Ekspertiņ” …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Dancis 12.10.2010. 18.11

    Un vēl, iesaku, “ekspertiņ”, kādreiz arī ar cilvēkiem izrunāties, nedaudz pārdomāt cēloņsakarības u.tml.
    P.S.: Vēl vēlēšanu dienā zvanīju uz Latgali un interesējos kas un kā, kaut zināju iespējamo rezultātu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 12.10.2010. 15.55

Zatlera iecienītākā grāmata esot Mario Pjuzo “Krusttēvs”. Varbūt arī Pabrika?

Vienam tāds konkrēts neskūts un nesabraukts krusttēvs, otram acīmredzot abstrakts un ārzemēs dzīvojošs, no kura jābaidās principā. Tāpat kā no savas ēnas.:)

+4
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 12.10.2010. 14.02

Par neitrālo pozīciju: “Esiet vai nu auksti, vai karsti, jo tas remdenais taps izspļauts…” Tā mūsu kungs un pestītājs Jēzuliņš.

+3
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 13.58

Rīt 13. oktobris, diena, kad bez kaujas tika ieņemta Rīga, Zatleram, Pabrikam, Āboltiņai un vēl daduziem, šai dienai jābūt svētai, viņiem ir jāpadomā par to, ko tieks maskavā, ko briselē un ko pekinā….

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2010. 12.57

vēl viens aizkustinuošs citāts:
tauta, tauta, mosties Cīņai -, jo nāk nodokļu paaugstinātāji, ēnu ekonomikas likvidatori, pabalstu atņēmēji, krimināllietu ierosinātāji par Valsts sistemātisku zagšanu un Abrenes pārdošanu, nāk visādi NEO ar 4ATA armiju vai SATA interfeisu un NEO fašisti un NEO nacisti, tāpat turpat nākam var saskatīt NEO sociķus un NEO plebejus un NEO utainos un zilpelēkos, tauta nāc, jel nāc un aizstāv mūsu varu un naudu. Ak nedzirdi Tauta? Nu maita tāda. Nu tad tev būs biškeka.
http://diena.lv/lat/politics/hot/sudraba-pusotra-gada-laika-dosies-politika-pielauj-drizas-jaunas-velesanas

+2
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 12.10.2010. 12.46

Vai Latvijai vajadzīga ārlietu ministrija, ja ārzemju presi no rītiem var palasīt Valsts kancelejas vadītājs ?

+7
0
Atbildēt

0

Sandris Volfs 12.10.2010. 12.18

Ja “VL/TB/LNNK” nebūs koalīcijā tad “Vienotība” būs sevi dikreditējusi. Rādās, ka “Vienotības” nostāja ir ne tik daudz saistīta ar to, kā VL vertē rietumos, bet gan ar to, ka godīgus cilvēkus, kuri nav sasmērējušies ir riskanti ņemt valdībā, jo tad politiku nevarēs padarīt par savas kabatas piepildīšanas pasākumu. Un es gandrīz nobalsoju par “Vienotību”, pretīgi.

+6
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2010. 12.13

ladimirs Čepurovs Dienas blogā: – Русским власть нужна для того, чтобы свободно использовать родной язык во всех сферах жизни и деятельности; – Русским власть нужна для того, чтобы получать полноценное образование на родном языке; – Русским власть нужна для того, чтобы сотням тысяч здесь проживающим, но лишенным гражданства соплеменникам, вернули политические прав
————————————————————

Kuopā ar šiem mēs nuoteikti uzveiksim oligarhus!

dabūsim vietā citus.Lielākus un varenākus.Ar imperatorisku spuozmi. Pavisam druoši.

+8
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 12.10.2010. 11.34

Bijušais ārlietu ministrs Artis Pabriks („Vienotība”), lasot ārvalstu presi
——————————
Izrādās, ka Pabriks prot lasīt…
Šķēle:”Do you speak english?”,
P: “Yes, I do!….”
Viskomiskākais ir tas, ka vēl pavasarī, kad veidoja Vienotību, viņi Visu Latvijai aicināja pievienoties un tieši pret TB (kas nu, pēc vēlēšanām, vairs nav nekādi radikāļi) bija vislielākie iebildumi… Tagad mēs uzzinam, ka tie,kurus V labprāt gribēja ņemt savā pulciņā ir neonacisti.
Vai tas nav murgs, vai mums Latvijā kādreiz būs Ārlietu ministrs, kas aizstāvēs mūsu intereses, nevis tikai domās par to, ko kāds var pateikt?

+9
0
Atbildēt

4

    Eliks > astra_ozo 12.10.2010. 11.54

    Tas būtu ārlietu ministra TIEŠS PIENĀKUMS skaidrot citu valstu vadītājiem to, ka VL! NAV RADIKĀĻI, kur nu vēl vairāk – fašisti. Viņi vienkārši ir SAVAS TAUTAS pārstāvji, kuri nevēlas NEKO CITU kā tikai SAVAS TAUTAS TIESĪBAS SAVĀ ZEMĒ. Gluži tāpat kā to vēlas, piemēram, francūži Francijā vai dāņi Dānijā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 12.10.2010. 12.01

    -> anda_vale
    Nu bet vieglāk taču ir pielāgoties. tad visi uz tevi skatās ar tādu kā atzinību – “labs skolnieciņš, labs…” . Starp citu, ļoti tipiski kā izmainījās VVF 8 gadu laikā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    v_laivins > astra_ozo 13.10.2010. 12.42

    Jāteic gan, ka arī īsti prātīgi VL,izņemot V.Lāci,nav, ja vēlēšanu naktī skandē dziesmiņu: mēs sitīsim tos utainos … Tādā veidā panākt savas programmas īstenošanos ir teju neiespējami, nav jau 51%. Tad jau drīzāk nacionāli virzītus jautājumus var uzticēt PS, kaut vai atceramies izglītības reformu un melno Kārli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 13.10.2010. 17.09

    -> Vilburs
    Bet kurš tad apgalvo, ka dziedāt šo dziesmu bija gudri?
    Muļķa puikas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 12.10.2010. 11.30

Arī tad,ja VL vietā būtu Dalailama. Māte Terēze, Mahatma Gandijs, Simona Veila un Asīzes Francisks- ja tas kau kā kavētu SC iešlīherēšanu valdībā-visi šie personāži tiktu pasludināti par paramilitāru ekstrēmistu bandu.

+15
0
Atbildēt

1

Janka, Janic 12.10.2010. 10.24

tiem “esesiešiem ” vajag iedot aarlietu ministra portfeli ,lai austrumi un rietumi( muusu vieteejie komuņagas arii) brauc uz poda…

+4
-2
Atbildēt

1

    LR Aizsardzības mini > Janka, Janic 12.10.2010. 10.28

    Beidz, viņi ir spējīgi strādāt, bet ar ārlietām lai tomērt paciešas. :) Mums vajag jaunu “Meirovicu”, gan “Zigfrīdu”, gan “Annu”, tad mums vispār būtu ideāla ārpolitiskā nostādne. ;) Pirmā brīvvalsts tapa pateicoties entuziastiem, Z.A. Meirovics dzīvoja “pāri saviem liedzekļiem”. :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 10.09

Visi “viedie” politiķi piemirst galveno, kāpēc viņi ir ievēlēti, lai pildītu tautas dotos uzdevumus, par “vienotību” balsoja tāpēc, ka daudzi negribēja redzēt SC valdībā, tāpat aŗi balsoja apr ZZS un VL – TB/LNNK, tgada, ar šādiem izlecieniem, “vienotība” zaudēs savus ”istermiņa vēlētājus, toties NA nākareiz paņems ~ 6% vairāk, ja ne vēl “v” balsis..

+9
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 10.24

    Nē, nu Maskavas uzbraucieni VL reitingus konkrēti ceļ augšā. Tur nav divu domu. Vienīgā problēma- ja nebūs pirmstermiņa vēlēšanas, tad ierindas vēlētājs pēc četriem gadiem jau būs aizmirsis šo faktu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Beidz, tagad VL ir arī mediju uzmanība, nedalīta mediju uzmanība, tagad visi viņu pasākumi tiks atspoguļoti un modinās cilvēku pašapziņu. :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Atkal tev japiekrīt, NA noteikti tikai iegūs, ja viņus atsums no valdības un koalīcijas… tā kā šajos četros gados ārkārtas vēlēšanas ir vairāk nekā iespējamas, tad es nebrīnītos, ka pēc gadiem diviem NA jau būs kadi 15-20% un ZZS kādi 30-35%… un tad beidzot varētu iztikt bez mīkstčauļiem…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 12.10.2010. 09.57

Šī ir vienkārši tas mirklis, ka pateikt slaveno frāzi “Lūdzu, neiejaucieties mūsu iekšējās darīšanās.”. Jo valdība IR valsts iekšējā darīšana.

+19
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 12.10.2010. 09.44

Šī būtu īstā reize pateikt gan austrumiem, gan rietumiem, ka esam neatkarīga valsts un viņi var maziem solīšiem tipināt uz WC ar savām pamācībām. Tikai baidos, ka nevienam no Valdiem nepietiks drosmes. Un tā nebūtu nekāda diplomātija vai kompromisu meklēšana, ja VL-TB/LNNK nepaņemtu valdībā šī spiediena rezultātā. Tā būtu vājuma izrādīšana. Tikpat labi var vienkārši paziņot, ka Latvija nav neatkarīga valsts, jo kaut kādi ārzemnieki var norādīt, ka 7,67% Latvijas iedzīvotāju ir ar kaut kādu nepareizu domāšanu.

+21
0
Atbildēt

3

    LR Aizsardzības mini > daina_tabuna 12.10.2010. 09.46

    Es tev piekrītu par visiem 100%, bet vai V.Z. spēs to izdarīt? Aivara izteikumi par SVF un zviedru bankām, V.D. biklais paklausīgums “V” mammām….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 12.10.2010. 10.01

    Zatleram vispar neviens neprasīja šajā procesā iejaukties. Nominē Dombrovski veidot valdību un stāvi kluss! Ja viņš uzskata, ka ļaujot Dombrovskim veidot valdību ir risks, ka valdībā nonāks VL-TB/LNNK un tādā veidā Zatlers netiks uz Maskavu (itkā tur nekad nebūtu bijis), tad varbūt lai uzreiz uztic valdības veidošanu Urbanovičam. Varēs uz Maskavu aizbraukt ne tikai šoreiz, bet vispār pēc prezidēšanas beigām uz turieni pārcelties- gan jau Puķins iedos kādu siltu vietiņu kā pateicību.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    dro > daina_tabuna 13.10.2010. 10.12

    Dolārs. Šoreiz varu piekrist. VadĀtājiem jāsaprot, ka esam aizņēmušies tikai naudu, nevis valsti:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 09.30

Un par “Zatlera poziciju” zinu pēc tā, kādu man atbildes vēstuli atsūtija no “pils”, sakarā ar 9. maija “svētkiem” Kremlinijā…. Man ir kauns par Lībijas prezidenti un Zoodārza prezidentu.

+8
0
Atbildēt

0

zhaklin7 12.10.2010. 09.24

Es takš teicu, ka nesanāks nekas, ja nelaidīs SC pie šprices! Kā nekā, viņiem ir otrais rezultāts vēlēšanās. Un būsim godīgi- daudzi latvieši balsoja par SC aiz spītības- kad jau tad jau. Tie bija tie, kam bērni un sievas vai vīri spiesti strādāt ārzemēs! Tie ir tie, kas nevar galus savilkt kopā. Tie ir pensionāri, kurus Donbrovskis piešnāca pēc pašvaldību vēlēšanām. Un, protams ,krievvalodīgie pilsoņi, tāpēc, ka viņu radiem, kas dzimuši un auguši Latvijā,var būt jau otrajā paaudzē, jādzird , ka viņi ir okupanti un viņiem , tāpat kā savulaik nēģeriem ASV, nav vēlēšanu tiesību. Neiedziļināsimies sīkumos- tas- galvanajos vilcienos, bet to nedrīkst nomest no skaitīkļiem. Un redziet paši- kas maksā- tas pasūta mūziku! Kas šodien maksā? Pareizi! Un ne to vien mēs sagaidīsim…

+1
-23
Atbildēt

4

    LR Aizsardzības mini > zhaklin7 12.10.2010. 09.28

    Nebalsoja neviens latvietis, balsoja t.s. latgalieši, kuru sirdīs sociālisma idejas vēl līdz šim ir dzīvas, kuri atceras kolhoza laikus. Tikai pateicoties Latgalei un Rīgai SC vispār saņēma mandātus, būtu pll līemenī.. Tieši palaižot SC pie špirces, V un ZZS aplauzīsies, jo labāk spēcīga opozīcija nekā “pozicionārs” ar “dunci kabatā”..

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > zhaklin7 12.10.2010. 09.40

    stabila -Tie bija tie, kam bērni un sievas vai vīri spiesti strādāt ārzemēs! Tie ir tie, kas nevar galus savilkt kopā. Tie ir pensionāri, kurus Donbrovskis piešnāca +++ noliec emocijas malā un paskaties statistiku. Pamatā ārzemēs dzīvojošais latvietis balsoja par Vienotību. Un vēl, Tu kļūdies – SC – vēlētājs nav nēģeris, viņš aiz pārliecības balso par “Vienotas Krievijas” politisko sabiedroto, kāda ir Urbanoviča vadītā apvienība :)

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > zhaklin7 12.10.2010. 11.33

    Kas šodien maksā? ”
    Gazproms.
    “Pareizi! Un ne to vien mēs sagaidīsim… ”

    nems naudu nuo Gazproma un atdos šuo naudu(ar procentiem) GULAG?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > zhaklin7 12.10.2010. 13.53

    SC ir jātur opozīcijā un jāliek viņiem saprast, ka, kamēr nebūs integrējušies, tikmēr opozīcijā arī sēdēs. Tie, kuri sapratīs, pārbēgs. Un tā pa vienam lai integrējas…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 12.10.2010. 09.20

Ai, Zatleram vispār pozīcijas nav, kā viņam ieteiks “polittehnologi”, tāda pozīcija viņam būs. :) Brīžiem rodas sajūta, ka kāds realizē savus ambiciozos plānus pretēji Latvijas Valsts interesēm… :(

+9
-2
Atbildēt

0

mjantons 12.10.2010. 09.08

Vai otrās šķiras vizīte Kremlī ir svarīgāka par vēlētāju mandātu? Pabriks jau paspējis šodien publiski izteikties par VL/LNNK/TB kā par ekstrēmu veidojumu, kuru apsaukā par tādu rietumu mēdiji. Tas nav vairāk Eiropiešu acīs kā interesants gadījums ar topošās koalīcijas satāvu. Pēc Pabrika loģikas Rubiks un SC ir paipuisīši un tiks apsveikti ES un Krievijā. Balsoju par Vienotību, bet ne par šādu jēlumu un ākstībām.

+27
-3
Atbildēt

5

    LR Aizsardzības mini > mjantons 12.10.2010. 09.23

    Zini, brīžiem gribas izmantot PLL jūgenda leksiku un pateikt: “Pabriks lohs, Āboltiņa losene u.t.t. ” Neviens nav pat pamēģinājis sastrādāties ar VL, bet ir jau gatavi redzējumi par “radikalizāciju”…

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > mjantons 12.10.2010. 10.49

    Pilnīgi tev piekrītu, Pabriks ir aizmirsi, ka abi ar Štokiju ir visparastākas politiskās prostitūtas, kas lai tiktu saeimā pagūlās zem Ēlertes lietussargiem un tagad jau paspēj VL/TB nosaukt par radikāļiem, smiekli nāk, Pabrikam jau nu vajadzētu zināt kādas ir nacionāli radikālas organizācijas eiropā. Piedodiet bet VL šaja pulkā vispār neiederas, kur nu vēl TB. Es gribētu teikt ka prostitūcija turpinās un diemžēl Vienotība sašķelsies.. neredzu kā to noturēt kopā, ja koalīcijā būtu SC un nebūtu VL/TB….
    Valdim vislabāķā izeja no šīs kloākas būtu gudri noformulējot viedokli, veidot valdību tikai ar ZZS…. tad neviens neko daudz pateikt nevarētu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mjantons 12.10.2010. 10.49

    Nav gluži tā. Āboltiņa vēl pagājušo gadu provēja ar VL zēniem sastrādāties un tas beidzās diezgan bēdīgi. Līdz ar to neliels reāls pamatojums cemmei ir.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mjantons 12.10.2010. 10.52

    Būšu ko palaidis garām? Kad viņa ar viņiem vēlējās sastrāda’ties?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    juhans > mjantons 13.10.2010. 09.50

    Pabrika “gumijas elastība” bija visiem labi saskatāma un novērtējama jau viņa iepriekšējās ministrēšanas laikā, bet … Vidzemes vēlēšanu apgabalā viņš esot izvirzījies 2. vietā. Ko te vēl vairāk piebilst.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 12.10.2010. 09.02

…sarunās ar partiju pārstāvjiem cilvēki no Rīgas pils lūguši nesaistīt šo attieksmi ar vizīti Krievijā +++ parādījies mums jauns politisks spēks – “cilvēki no pils”. Tāds noslēpumains romantisms – kaut kas no spiegu romāna, vai Gulaga arhipelāga :) Ar ko tad var saistīt šo Rīgas pils rosīšanos koalīcijas veidošanas sakarā, ja ne ar Kremļa pīli, kuru putinieši palaida caur Regnum.ru? Rietumi nesapratīšot …:)

+23
-1
Atbildēt

2

    Guncītis > buchamona 12.10.2010. 10.01

    ir jāatbalsta Vienotība kopā ar ar VL. Kā teica Pakalniņa – ar Lāčplēša ausīm jāliek sadzirdēt jaunajiem valdības veidotājiem Latvijas nākotne.
    Ja kremliniem pēc scenārija šeit ir paredzētas nekārtības, tad viņi ar tām biedēs vienalga, vai tiks pie varas vai nē. Grieķijā komunistu urlas organizēja grautiņus regulāri, ar viņiem neviens politiski nekoķetēja – sēdināja karceros.
    Ja Latvijā atradīsies spēcīgas personas kas spēs pārkāpt kremlinu spiedienam, visi šeit dzīvos labāk – arī paši krievi.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > buchamona 12.10.2010. 13.32

    Fredis: “Eiropa mūs nesapratīs…”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam