Dombrovskis atsakās piedalīties PBK vēlēšanu debatēs

85

Komentāri (85)

dro 29.09.2010. 23.05

Reklāmu raidlaikā pārslēdzos no Dombura uz Gordonu. Cik dzirdēju, Gordons raidījumu vadīja perfekti. Dombrovskim ir vēl viens iemesls atteikties no piedalīšanās t.i. raidījuma formāts – nav uzaicināti VL/TB un Pctvl pārstāvji! Kādēļ, tas katram saprotams.

+4
0
Atbildēt

0

Edzs 29.09.2010. 21.17

lai ari ka man patiktu biezhi neertais Kristaps Freimanis (pie viena no tekstiem dabut 28 minusus, to vajag macet), shoreiz sliecos piekrist rinķī apkārt, opis555, ari dzeris49 (“…higiēnas jautājums”) un freifunkLV 29.sep 15:32: _”… ir tak absolūti skaidrs šis t.s. diskusijas mērķis. un tas 100% nav premjera viedokļa uzklausīšana.”_
Dombrovskim ir no ieceretajiem tusinja dalibniekiem atshkjirigs statuss un nav Valsts Ministru Prezidentam jaizkaujas ar bledigiem oponentiem balta istaba apshaubamas reputacijas TV kameru prieksha tikai tapec ka to velas kads nedraudzigas valsts atsutits zhurnalists.
kina njebudjet, viss, punkts.

+10
-1
Atbildēt

0

AndrisBuikis 29.09.2010. 18.43

Protams ! Agrāk Repše bija VIEDAIS VADONIS, ko visi slavē un kurš NEKAD nekļūdās, tagadiņ Dombrovskis. Varēja jau aiziet uz izdarīt tāpat kā otrs populists no šīs pašas valdības, teikt ka nerunās krieviski un lumpeņu aplausus sagrābties.

0
-7
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > AndrisBuikis 29.09.2010. 20.41

    to lilioms
    Var jau runāt krieviski, bet no bidlu aplausiem neviens paēdis nebūs un gods apšaubāms.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Sandis Putniòð 29.09.2010. 18.41

Domāju, ka “progresīvā” Gordona uzdevums šai raidījumā ir agitēt par Gazprom partiju. Kas grib palīdzēt, lai noteikti to apmeklē.

+4
0
Atbildēt

0

piziks 29.09.2010. 18.15

“Dombrovska preses sekretāre Līga Krapāne paudusi, ka Gordona viedoklis dod pamatu uzskatīt, ka šo priekšvēlēšanu debašu ieraksts var tikt cenzēts un montēts atbilstoši iepriekš izstrādātas režijas iecerēm.” Profesionāli precīzs atteikuma pamatojums.
BET
kurš pamatojis LETA-s pārstāstīto, un kādēļ IR autori vispirms pārstāsta LETA-s pārstāstu, kaut Krapānes teiktais ir precīzāks.

LETA-s pārstāts ir muļķīgs un Dombrovski diskreditējošs, jo rada iespaidu, ka premjers nerunā ar tiem, kam citi politiskie uzskati. Krapānes sniegtais pamatojums = noteicošais valsts un valstsvīra pasargāšanā no provokācijām ar citvalstu spēku/pilsoņu/dienestu(?) piedalīšanos.

Nellij, kur Tavi profesionāļi?!

+3
-1
Atbildēt

0

dagne7 29.09.2010. 17.37

Dombrovskis ir malacis. Pielieku viņam vēl vienu krustiņu, gan kā politiķim, gan kā pilsonim.

+12
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 29.09.2010. 16.48

lai tas gordons iet runāt ar šleseru, ždanoku un ciļeviču. tie viņam neatteiks :)

+8
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 29.09.2010. 16.45

Neklājas premjeram polemizēt ar kriev-židu fašistu žurnaļugu.

+6
-2
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 29.09.2010. 16.28

Minhauzena svētki ar lielāko meļu piedalīšanos…

+12
0
Atbildēt

0

Linguistical, SIA 29.09.2010. 16.23

Nav ne kripatiņu labāka atruna par to, kādēļ PLL atteicās sniegt interviju Ir.

+1
-4
Atbildēt

0

mxblack 29.09.2010. 16.12

Mēs nedrīkstam aizmirst, ka Dombrovskis nav tikai Vienotības premjera kandidāts, viņš ir arī pašreizējais valsts premjers un tāpēc arī šīs valsts seja. Un būtu ļoti nesaprātīgi valsts premjeru pakļaut kautkāda Gordona kā žurnālista iespējamai diskreditēšanai. Šis kanāls strādā ne tikai Latvijā. Tas raida daudz plašākai publikai un kalpo tikai Krievijai. To, ko var atļauties Šlesers, Urbanovičš un Lembergs, šodien nevar atļauties Dombrovskis. Bet viņi prasa premjera kandidātus, citi neder.

+11
0
Atbildēt

0

lecejpele 29.09.2010. 15.53

Gribas, lai kāds bez emocijām un putām uz lupām paskaidro, kāpēc vakar Dombrovska atteikuma pamatojums skanēja kā ” aizņemtība” (tas ir piefiksēts jau medijos)? Vai tad hronoloģiski nevar redzēt, ka jaunais pamatojums sekoja vēlāk?!!!

0
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 29.09.2010. 15.47

Gordonam dikti interesē vēlešanas Latvijā?? Nu beidziet. TV šovu vadītājam ir lieliska iespēja pavirināt muti savā ciniskajā, “subjektīvajā” manierē un mož sanāks kāds skandāliņš ,kas pacels Gordona reitingus. Ar viedokļu noskaidrošanu vēlētāju interesēs, tam nav nekāda sakara.
Ir tādi prāta kulstītāji ,kam smadzenes traucē dzīvot, un viens no tiem – Gordons! Ko tur darīt premjeram ????
Strādāt Maskavas tv labā, ha!

+9
0
Atbildēt

0

photocom 29.09.2010. 15.44

Gordon – iģi damoj !
pašiem rusijā
mēsli lieli
glāb seskaģīmi
plīša lācēns re kā
maskavijas mēru
lužkoff off !

+8
0
Atbildēt

0

Valdemārs Valdemārs 29.09.2010. 14.17

Atteikuma pamatojumā pirmkārt vajadzēja uzsvērt principu nepiedalīties montētos “diskusiju” raidījumos. Raidījuma vadītāja uzskati, kuru dēļ var iekrist montāžas lamatās, lēmuma pamatošanai ir otršķirīgi. Varbūt, ka sākotnējā informācija presei tāda arī bija, bet žurnālisti, pārpublicējot informāciju, paši pamaina akcentus.

+9
0
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 29.09.2010. 14.05

Šo lēmumu gaidīju jau no pirmās dienas, kad to “diskusiju” sāka reklamēt … Malacis, Valdi !!!

+14
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 29.09.2010. 13.58

1) Kāds sakars svešas valsts žurnālistam Latvijas iekšpolitikā? Kāpēc Bloomberg žurnālisti neveido diskusijas?

2) Katrai partijai ir brīva izvēle iesaistīties diskusijās. Kā tad PLL izvairās no IR redakcijas?

3) Tikai Krievijā debates ieraksta un montē. Latvijā vēl kaut kāda druska neatkarīgu mediju ir palikusi, kur vismaz tiešajā ēterā viss notiek bez cenzūras.

+17
0
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 29.09.2010. 13.54

Bet ja godīgi, V jau arī neskrien pēc PBK auditorijas balsīm. Sevišķi jau, PBK auditorijas izvēle ir skaidra, tik pat skaidra kā PLL’istu izvēle un Vienotības, kā aŗi ZZS’istu un VL -TB/LNNK’istu izvēle. Starp citu, tikai tagad sapratu “Biškekas” pieminēšanu no Urbanoviča puses, viņs tikai izpauda kremlinu plānu pirms laika, jo viņi vēlas “Biškeku”, lai varētu izmantot savu “jauno ārējās aizsardzības doktrīnu”.

+11
0
Atbildēt

6

    austrisv > LR Aizsardzības mini 29.09.2010. 14.00

    Manuprāt, Medveģis to Krievijas ārējās aizsardzības doktrīnu mīkstināja. Manuprāt, viņi nedrīkst iejaukties ES dalībvalstu iekšējās lietās, bet tikai NVS valstu!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vien atzīšos, pašam aŗi piemīt “grēciņš” skatīties PBK, bet man tā ir tīri “profesionālā interese”. Ļoti žēl, ka mūsu SAB’am un DP nav tik labi sagatavotu kadru, kuri arī šādu interesi izrādītu par “draudzīgas” kaimiņvalsts mediju darbību Latvijas teritorijā.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Tagad būs tirgus, S 300 neaizgāja uz Irānu, pretī kremlini vēlas ko saņemt. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pat, tā sauktā “krievu opozīcija” http://anvictory.org/index.php ir sākusi Medvedeva slavināšanu, sevišķi interesanti tas ir priekšvēlēšanu gadā ( naķamgad viņi izvēlas prezidentu ). Itin kā jau Medvedevs ir paklausīgs Putļera “soratņiks”, tai pat laikā, Putļera popularitāte krievijā ir dramatiski kritusies, cilvēki pat ņirgājas par viņa “LADA – kaļina” akciju. :) Lai atceramies protestus katra “garā” mēneša 31. datumā. :) Tagad, lai novērstu cilvēku domas no iekšējām problēmām, viņiem ir jāatrod kāds ārējais ienaidnieks, vai kāds, ko “aizstāvēt” – kāpēc gan ne mēs…???

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > LR Aizsardzības mini 29.09.2010. 14.50

    Pag, pag… PBK ir Latvijas TV kanāls, kas pieder Baltijas Mēdiju Alianse SIA (reģ. nr. 40003924920). Viņi tikai retranslē daļu raidījumu. Ja tur ir konkrēti kaut kas pretvalstisks, tad pilnīgi mierīgi var sūtīt uz DP, lai pārbauda tādu un tādu gadījumu. Tas vairs nebūs nekāds ārzemnieku pārbaudīšanas gadījums, bet gan pec pilnas programmas pēc LR likumdošanas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Atkaŗigs no tā, ko mēs uzskatam par pretvalstisku, PBK, labākajās “čekistu” tradīcijās izmanto demagoģiju, operēšanu ar faktiem u.tml. Nesagatavotiem prātiem, tas ir milzīgs pārbaudījums. Savas darba specifikas dēļ, ir nācies saskarties ar dažādiem ārvalstu “interešu pārstāvjiem” un ja godīgi, viņi vienmēr ir ļoti inteliģenti un patīkami cilvēki, viņi vienmēr runā bet nekad nepasaka to ko īsti domā, viņi ir spīdekļi starp ierindas cilvēkiem, daudzus no viņiem es dziļi cienu par viņu erudīciju, bet tas nenozīmē, ka man patīk tas ko viņi nodara Latvijai.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins 29.09.2010. 13.45

Patiesiibaa ja VD nepiedalaas diskusijaa, atlikushajiem taa iisti nebuus par ko runaat. Un labi, ka taa…
Paareejie kandidaati lai burbuljo veseli Gordona t.s.provokaacijaas…
Bez tam, ja vinji piekriit Gordona viedoklim par LV neatkariibu, tas speelees tikai vienos vaartos – krievu publikai ljoti patiks. Bet pats Gordons veelaak mazgaa rokas nevainiibaa – vinji tacju piekrita piedaliities, neskatoties uz maniem izteicieniem …
Provokaacijas atshkjiras viena no otras ar motivaaciju. Shii vareetu buut paaraak shmuciiga attieciibaa pret latvieshiem.

+14
-1
Atbildēt

0

Eliks 29.09.2010. 13.27

Kāpēc diskusija ar Latvijas premjerministra kandidātiem jāvada Krievijas žurnālistam? Lai arī cik erudīts un zinošs viņš būtu, bet visas Latvijas politiskās nianses tomēr nevar zināt. Līdz ar to jautājumi var būt vienpusēji /piem., Krievijas masu informācijas līdzekļu ietekmē veidoti/. Protams, Dombrovskim netiks dots tik ilgs laiks, lai visu to atspēkotu – tas pirmkārt. Otrkārt, tas ir ieraksts. Nu, tur var samontēt “da jebko”. Atbalstu Dombrovska lēmumu.

+23
-1
Atbildēt

1

    astra_ozo > Eliks 29.09.2010. 15.43

    Ja vēl neesi izlasījusi, tad paskaties Gordona interviju vakardienas Diena.lv. Un tad viss būs skaidrs par šī kunga pozīciju un kas viņš patiesībā ir…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

vupats 29.09.2010. 13.23

Jādomā ka Vienotības kampaņas cilvēki zina ko dara un iesaka, ko darīt vai nedarīt Lācēnam.

lai gan jāsaka, ka zinot Gordonu, mūsu premjers un viņa PR cilvēki ir izdarījuši smagu kļūdu.

+2
-19
Atbildēt

0

Driimeris 29.09.2010. 13.15

žēl, tiek zaudēta vēl viena iespēja pozicionēt sevi vēlētājiem. savukārt, ja premjers nespēj aizstāvēt savu pozīciju debatēs un nepakļauties provokācijām- esmu vīlies :(
p.s. man darbā bieži ir jākomunicē ar cilvēkiem, kuri man nav sevišķi patīkami- tomēr es nesaku valdes priekšsēdētājam- zini, vecais, man šitais feiss nepatīk- es pie viņa neiešu.

+4
-17
Atbildēt

11

    buchamona > Driimeris 29.09.2010. 13.20

    Vai premjerministram, kura valsts ir NATO un ES dalībvalsts ir jārunā ar kaut kādu žurnālistu, kurš apšauba šīs valsts neatkarību? Šinī gadījumā, vai Dombrovskim ir jācenšas Gordonam pierādīt, ka LR ir neatkarīga valsts? :) Salīdzini līmeņus – kas ir Dombrovskis un, kas ir Gordons? :)

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

    Driimeris > Driimeris 29.09.2010. 13.24

    jautājums ir savādāks- cik ir auditorijas PBK?
    kas ir Gordons- profesionālis…
    Dombrovskis- profesionālis?

    +2
    -18
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Driimeris 29.09.2010. 13.26

    @crazymf
    Offtopic
    Sūdīgs šefs Tev. Man gan saka. Un tas ir pieņemami. Jo ir pierādījies N-tās reizes, ka klienti, kas tīri intuitīvi nepatīk, rada vairāk problēmu kā labuma. Ir pat bijis, ka es sarunas laikā jūtu, ka šis varētu kļūt par vienu no tiem gadījumiem un pamazām sarunu virzu uz to, ka mums bizness laikam nesanāks, varbūt kādu citu reizi u.tt. Tev varbūt cita specifika un darījumi ir vienreizēji, bet man ir tā, ka veidojas ilgtermiņa sadarbība un labāk ir nedabūt neko, nekā pāris latus komplektā ar hemoroīdiem. Pārdot pārdošanas pēc amerikāņu stilā- tas ir garām.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Driimeris 29.09.2010. 13.29

    @crazymf
    Nu cik tad ir auditorijas PBK? Mazāk kā LNT, TV3 un LTV. Kaut kāds sīkkanāliņš, kuru skatās tikai krievvalodīgie, kuriem ir kabeļtelevīzija, Viasat un maksas digitālās TV pakas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Driimeris 29.09.2010. 13.31

    Un tad? Elektorātam, kurš gatavojas vēlēt par Vienotību ir maz sakara ar PBK. Bet citādi – Dombrovskis ir pareizi izpratis situāciju – viņš ir LR premjerministrs, un karaļiem nav jārunā ar ākstiem :)

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > Driimeris 29.09.2010. 15.49

    =Bet citādi – Dombrovskis ir pareizi izpratis situāciju – viņš ir LR premjerministrs, un karaļiem nav jārunā ar ākstiem :) =
    ===
    Nu, ja šis sevi sāks iedomāties par “karali”, tas būs beigu sākums. Ceru, ka nesāks un konkrētais eksprompts ir parasta kļūdiņa.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Driimeris 29.09.2010. 15.57

    Nu, par to “karali” un “ākstiem” galīgi garām.
    Dombrovskis ir sabiedrības kalps, augsts ierēdnis, nevis karalis, uz laiku iecelts un attiecīgi atalgots, bet, nekas vairāk.
    Un, ja raidījums ietu tiešā ēterī, un to nevadītu Gordons, es būtu par Dombrovska piedalīšanos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Driimeris 29.09.2010. 16.50

    Ir tād termins, kā metafora :) un, protams, ka arī valdības vadītājs ir tikai cilvēks, kuram algu maksā no budžeta, bet tāds viņš ir attiecībā pret LR pilsoņiem un arī nepilsoņiem, kuri maksā nodokļus LV, bet – tas tur – Gordons, kas viņš tāds? Katrā ziņā Franks Gordons viņš nav :) Šis Gordons, savā krievu šovinista lielumānijā ir aizskāris Latviju un ar tādu ākstu un nekauņu mūsu premjerministram nav jārunā. Tas pazemotu Latviju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Driimeris 29.09.2010. 20.52

    Attiecībā pret šo konkrēto žurnalistu Gordonu tāda metafora der un ir pieņemama, es piekrītu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > Driimeris 30.09.2010. 01.32

    Tavas darba pārrunas nevar salīdzināt ar publisku un montētu diskusiju. Tas nav atkarīgs no Dombrovska, kā viņš tiks pasniegts, un tad, ja viņam ir iemesls neuzticēties vadītāja godaprātam un neitralitātei, piedalīties diskusijā nozīmētu pasniegt pretiniekam pielādētu ieroci.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    agnese_gaile > Driimeris 30.09.2010. 01.34

    Bez tam, vārds “profesionālis” nozīmē tikai to, ka kādam kaut kas ir profesija. Piemēram, apzināti dzeltenus laikrakstus kā “Vakara Ziņas” arī raksta profesionāli žurnālisti, jo tā ir viņu profesija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 29.09.2010. 13.06

Pirmā Baltijas kanāla (PBK) priekšvēlēšanu raidījumā “Tīrā politika
————————————-
ja PBK mēģinātu andelēt tikpat “‘tīru” šņabi….

+4
0
Atbildēt

0

hakere 29.09.2010. 13.03

Arvienvārdsakot, nerunāsim ar krieviem vispār. Darīsim to pašu, ko citi jau 20 gadus – šķelsim mazo valstiņu, tikai šoreiz nokrāsosim visu pozitīvi optimistiskajā CMYK 50/0/100/0.

+2
-23
Atbildēt

15

    mary75 > hakere 29.09.2010. 13.08

    Ne par to šoreiz runa.
    Pat, ja Dombrovskis piedalitos, tiešā ēterī šo programmu nelaistu, izgrieztu un salipinātu tā, kā būtu izdevīgi.
    Paskaties PBK ziņas, kā tur tiek slavēts PLL un SC, un kritizēta V.
    Par Gordonu kā vadītāju es jau teicu – Kremļa lakstīgala, kas savu programmu un karjeru nopelnīja ar Hodorkovska močīšanu.
    šoreiz nesēdēt ar viņu pie viena galda ir elementāras higiēnas jautājums.

    +38
    -2
    Atbildēt

    0

    ingus > hakere 29.09.2010. 13.10

    Cienītais kungs, jūs atkal absolutizējat lietas, neiedziļinoties būtībā. Kaut kā neesmu manījis, ka Vienotības kandidāti izvairītos no iespējām piedalīties dažādos TV5 un PBK raidījumos, taču iet pie Gordona… pēc viņa izteikumiem, neredzu jēgu.

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    hakere > hakere 29.09.2010. 13.21

    Jūs zināt vairāk, redzat lietas objektīvi un pareizi. Es – neobjektīvi un nepareizi. Atvainojos par savu viedokli.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > hakere 29.09.2010. 13.32

    Kāpēc tad uzreiz jāapvainojas, ja citiem viedoklis nesakrīt ar tavējo?
    Dažādi viedokļi – tas ir pilnīgi normāli.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    hakere > hakere 29.09.2010. 13.36

    Es neapvainojos. Es atvainojos. :) Nav jau tā, ka IR komentētāju viedokļu *dažādība* būtu baigais pārsteigums.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > hakere 29.09.2010. 14.09

    šoreiz nesēdēt ar viņu (Gordonu) pie viena galda ir elementāras higiēnas jautājums.
    ———————————————-

    šis bija REĀLI LABS !!! :)

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > hakere 29.09.2010. 14.13

    Paldies!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > hakere 29.09.2010. 14.53

    =Dažādi viedokļi – tas ir pilnīgi normāli. =
    ===
    Tieši par to ir runa. Tas ir pilnīgi normāli, kāpēc Dombrovskis īpaši raustās?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > hakere 29.09.2010. 15.07

    Dažādi viedokļi ir normāli, bet, ne ar katru cilvēku var sēdēt pie viena galda.
    Ar Gordonu, Mamontovu, Darenko, un vēl dažiem Krievijas “žurnalistiem”, kas pauž nevis savu, bet, samaksāto viedokli, noteikti nevar.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > hakere 29.09.2010. 15.20

    Palūko šā CV iekš RU wiki, pēc klēpja sunīša īsti neizskatās.

    20 апреля 1998 организовал Партию общественного цинизма (ПОЦ) и заявил о своём намерении баллотироваться на пост Президента России в 2000 году.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > hakere 29.09.2010. 15.32

    jautājums nav par viedokļu dažadību! jautājums ir par auditorijas PRINCIPIĀLO nostāju! nu izstāstītu Dombrovskis tur savus plānus…un kas? tajā auditorijā nav neviena, kas argumentēta viedokļa deļ būtu gatavs mainīt savu nostāju!!

    ir tak absolūti skaidrs šis t.s. diskusijas mērķis. un tas 100% nav premjera viedokļa uzkausīšana

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > hakere 29.09.2010. 15.44

    =tajā auditorijā nav neviena, kas argumentēta viedokļa deļ būtu gatavs mainīt savu nostāju!!=
    ===
    Man ir aizdomas, ka arī šajā auditorijā ļoti bieži “revolucionārā pārliecība” ir svarīgāka par racionāliem argumentiem.
    ===
    Jebkurā gadījumā, ceru, ka Vienotība pārlieku nespiedīs uz kalvīšveidīgu augstprātību. Mūrniece jau ir piegriezusies un arī šī “karodziņa vicināšana”, mēģinot noburt argumentus (aka valsts nav neatkarīga, ja tā pelna mazāk, nekā tērē), bija pilnīgi lieka.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > hakere 29.09.2010. 16.06

    palasi krievu presi…komentārus mēdijos..un tad iepostē, ko tu uzzsakti par racionālu, argumentētu pārliecību un viedokļa izklāstu! viss šis balagāns ir krevu “jaunās” ārpolitikas izpausmes. viss šī te kūdīšana ir superizdevīga krieviem (ne tiem ,kas Latvijā dzīvo), un Ukrainas piemērs parāda to, kas ar LV notiks ja… mums ir ārkārtīgi paveicies, ka paspejām iestāties es/nato un paņemt milzonīgu parādu no rietumiem. rietumu finanšu okupācija neapdraud mūsu identitāti, valodu un kultūru..bet krievu imperiālistiskās izlēcieni tieši to iznīcinās pirmkārt!!!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > hakere 29.09.2010. 16.43

    =palasi krievu presi…=
    ===
    Arī “mūsējā” bieži atražo pastāvošo mitoloģiju un apiet “tabu” jautājumus (vai padara par sensāciju bišķi citu viedokli). Protams, ka šamējiem ir savas novirzes, bet tieši to pašu var teikt arī par latviešu presi, i.e. stāsts par skabargām un baļķiem vai, precīzāk, diezgan līdzvērtīgām skabargām.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ipeikere > hakere 30.09.2010. 12.59

    Nu nevajag visu absolutizēt! Personīgi zinu vairākus krievus, kas principiāli nebalsos par krievu partijām (SC un PCTVL). Bija jau gandrīz pie pārliecības, ka Vienotība ir labākā izvēle, bet…. tieši šis Dombrovska gājiens viņiem lika pārdomāt. Un tagad labākajā gadījumā būs balsis ZZSam, sliktākajā – kampējiem. Jo krieviem šis jūsu nīstais žurnālists ir autoritāte. Un tāds, kas nebaidās šim pretī diskutēt – arī!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 29.09.2010. 12.58

Lēmums ir loģisks un pareizs. Mēs labi zinām kā strādā šis un citi svešās valsts Krievijas mēdiji. Viņi noteikti visu samontēs tā, ka Dombrovskis izskatīsies pēc muļķīša, betLembergs, Šlesers un Urbanovičš atkal jās uz, melošanas par pensijām, zirga. Ir jārēķinās ka šai auditorijai jau tā ne visai patīk mūsu centieni pēc brīvas un neatkarīgas, kā arī demokrātiskas valsts rietumu izpratnē. Un ja tur blakus stāvēs Urbanovičš, Šlesers un arī Lembergs, tad tur komentāri ir lieki. Dombrovski pataisīs par apsmieklu un vēl vairāk nosvērs krievu auditoriju par labu viņiem. Kam tas ir vajadzīgs, tīši līst lamatās? Dombrovskis ir pārāk mazas un Krievijā neieredzētas valsts premjers, tāpēc izvēle ir ļoti pareiza.

+48
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna 29.09.2010. 12.57

Varēja jau aiziet un runāt tikai latviski, lai tiek galā kā grib :-)

+3
0
Atbildēt

0

buchamona 29.09.2010. 12.57

Iepriekš publikācijās neatkarīgais žurnālists Gordons izteicies, ka Latviju nevar uzskatīt par neatkarīgu valsti +++++ Lai cik zemu arī sabiedrība vērtētu LV politiķus, viņu attieksme pret dažādām lietāmu stipri veido sabiedrisko domu.Tas, ka tieši Dombrovskis ar savu pozitīvo reitingu norādīja SC trubadūriem viņu īsto vietu LV, varētu salikt vēl pēdējos pareizos :) politiskos akcentus pirms vēlēšanām.

+49
-3
Atbildēt

0

Dzintra Zemîte 29.09.2010. 12.55

Vēl muļķīgāk būtu apzināti iekrist uz lētu provokāciju, īpaši, ja ir zināmas attiecīgā raidījuma (un kanāla) mērķi un metodes.

+59
-3
Atbildēt

0

dmitrijskripkins 29.09.2010. 12.54

Nja, Dombrovskim derēja skaļi izstāstīt visiem par savām bažām, bet tomēr aiziet un mēģināt izturēt. Jo patlaban tas nedaudz izskatās tā, it kā viņš būtu nobijies no Gordona, kurš ir lielisks provokators.

+4
-21
Atbildēt

1

    anita_meistere > dmitrijskripkins 29.09.2010. 15.27

    piespiestu runāt latviski…Domborvskis attiektos, nosauku par fašistu. nu vai paņirgātos..un tad samontētu kā vajag visu…lai būtu ” pravda”

    +8
    0
    Atbildēt

    0

hakere 29.09.2010. 12.52

Muļķīgi! Muļķīgi! Muļķīgi! Gordons ir augsta līmeņa žurnālists un Dombrovskis ir prātīgs cilvēks. Būtu bijusi vērtīga diskusija. Esmu mazliet vīlies Lācītī.

+3
-30
Atbildēt

5

    daina_tabuna > hakere 29.09.2010. 12.58

    Gordons ir augsta līmeņa pakaļa.

    +28
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > hakere 29.09.2010. 14.11

    Tev kas, nepietiek citu raidījumu ? Skatīties Kremļa nopirktu kanālu jau pats par sevi ir zem pašcieņas

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > hakere 30.09.2010. 11.17

    Bet kurš kanāls tad nav nopirkts? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Valda Freimane - Laugale > hakere 30.09.2010. 11.19

    Pilnīgi piekrītu. Tur klāt viņš vienmēr ir teici, ka ir subjektīvs. Un vakar cik paskatījos Tīra politika, man likās ļoti korekti. Un ja runā par Latvijas neatkarību – ļaudis attopaties, mēs neesam neatkarīgi. Ko svf teiks to arī mums būs darīt. Tad par kādu neatkarību var runāt? Arī enerģijas jomā neesam neatkarīgi. Nevajag sevi maldināt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ipeikere > hakere 30.09.2010. 12.55

    var jau bāzt galvu smiltīs un tēlot strausu, skatoties tikai sev tīkamus kanālus, tak jau prātīgāk ir pavērot, ko un kā dara citādi domājošie arī…paplašinot redzesloku…zināšanu nemēdzot būt par daudz:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 29.09.2010. 12.47

Nu, pašķidrs jau tas pamatojums. Nu, ir džekam daži viedokļi, kam nav?

+3
-38
Atbildēt

7

    Guncītis > snjuu 29.09.2010. 13.43

    pareizs un atbalstāms lēmums. Lai zirnekļi tajā krievu burkā paši cepās. Trīs musketieri kas jau ir vēsture.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > snjuu 29.09.2010. 13.54

    Pareizi Dombrovskis rīkojas. par velti nav ko muti dzesināt, jo to darīs it sevišķi jau putraskatls Šlesis!

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 29.09.2010. 14.26

    Nez, izskatās, ka “krievu vēlētāji mūs neinteresē”. Tas, ka Gordonam ir politnekorekti uzskati diez vai būtu uzskatāms par pietiekamu pamatu šā diskvalifikācijai. Palasīju šā intervijas dažādos portālos – pa lielam “normāls džeks”. Protams, no ārpuses un tāpēc nesaprot latviešu “īpašo sāpi”. Arī man šā stāsts par to, kāpēc “nav neatkarīga” likās maz pamatots, bet tas arī viss.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > snjuu 29.09.2010. 14.51

    Te pat nav runa par vietējās elektorāta specifikas nepārzināšanu. Šis cilvēks izteicās, ka Latvija nav neatkarīga, savukārt Krievijai te neesot nekāds nozīmīgas ietekmes. Jau ar šiem diviem izteicieniem viņš sevi ir diskreditējis, un tam ir sakars ar godīgumu, nevis politkorektismu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 29.09.2010. 15.05

    Ir gan. Konteksts bija tāds, ka LV nav uzskatāma par neatkarīgu, jo parādi pārniedz 50% no IKP. Pamatojums ir apstrīdams, bet stāsts ir par definīcijām un viedokļiem.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > snjuu 29.09.2010. 18.09

    Šorīt LNT kanālā notika Ēlertes un Šķēles viedokļu apmaiņa. Ārprāts! Šķēle, Ģirtam Timrotam piepalīdzot, neļāva Ēlertei runāt. Uzbruka abi. Kaut kas traks, Izsledzu TV, jo tos abus mērgļus nervi netur klausīties. Laikam, taču Šķēle iet uz visu banku. Ēlertes miers šos tracināja. Un taisnība vien būs, ka ka to raidījumu Baltijas 1. kanālā, PLL sagrozīs pa savam. Tagad skaidri redzams, ka šie nesmādē nekādus līdzekļus, lai aizmālētu acis vēlētājam. Un tādu dumiķīti, kas sacīs, es jau neko , es nezinu, tādi ir šo mērgļu auditorija. A, viņiem nospļauties par visiem! Ka tik tiktu Saeimā. Valdis ir izdarījis pareizo izvēli.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 29.09.2010. 23.34

    =. Un taisnība vien būs, ka ka to raidījumu Baltijas 1. kanālā, PLL sagrozīs pa savam. =
    ===
    Protams, ka tāda iespēja pastāv, bet tas jau nenozīmē, ka citi ļautiņi nespēs šāda veida pasākumu saprast un uztvert. Komentējot šajā konkrētajā portālā arī reizēm rodas sajūta, ka cilvjiem argumentācija nekādi nav svarīga, bet dažiem ir. Ja Dombrovskis neiet uz pasākumu, tad viņš jau ir zaudējis. Plinti mest krūmos es arī māku.
    ===
    Jebkurā gadījumā – esmu pamatīgi vīlies. Tas, protams, nemainīs manu izvēli vēlēšanās, bet šī ir pēdējā reize, kad es atļauju “pozitīvajiem spēkiem” nodarboties ar klaju diršanu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam