Politologi: jaunā koalīcija netaps bez ZZS

111

Komentāri (111)

v_laivins 26.09.2010. 12.46

Nedomāju gan, ka SC būtu kāds jauns, godīgs politisks spēks, kas strādātu tikai sabiedrības interesēs CIETI. SC ar Urbanoviču priekšgalā gribēja par varītēm mīkstināt Krasovicka un Kargina lejupslīdi, nepieļaut Parex sadalīšanu, par laimi SC nav pie varas, bet ja būtu, valstij būtu vēl kādi papildus maksājumi.

+3
0
Atbildēt

0

austrisv 26.09.2010. 11.20

Izlasīju rakstu, bet nepiekrītu visam kas rakstīts! iznāk, ka galvenais ir ekonomiskā attīstība, bet, vai tā iespējama bez pamattautas nacionālās pašapziņas stiprināšanas? Šorīt šur tur dzirdētajam radio, ko runāja Rožkalns, piekrītu, bet atkal , ne visam!
Partiju programmu analīze gan super laba!

+2
0
Atbildēt

0

dro 25.09.2010. 10.35

Otrkārt, SC ir reāli liels spēks, aiz kura stāv reāli cilvēki, savādāk domājosie, bet, Latvijas pilsoņi, atšķirībā no PLL vai ZZS, aiz kuriem nestāv it nekas, izņemot pāris oligarhu…
Un neviens jau neapgalvo, ka SC ir balts un pūkains, bet, baltāks par PLL noteikti.
_________________________
Pat Pujāts izskatās loģiskāks, aizstāvot savu baznīcu, par dzeri, kad viņš sāk aģitēt par SC:)

+5
0
Atbildēt

1

    austrisv > dro 26.09.2010. 11.13

    Piekrītu atkal, jo džeris ir pilnīgi apmāts ar domu, ka SC var būt demokrātisks spēks!!! Jocīga doma, ja zinām, ka ir parakstīts sadarbības līgums. iespējams, ka jauns Rībentrofa- Molotova variants, jo publicēts atkla’tībā taču tas līgums nav, bet varbūt ir? vai kāds ir to līgumu redzējis, vai tas atkal ir īsti slepens?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 25.09.2010. 02.40

Politoligu tekstos par vēlētāju izvēles īpatnībām kaut kā nepamet zemteksta sajūta,ka patiesībā vēlēšanās ir darīšana ar tādiem kā durkas pagalmā izmukušiem slimniekiem,kurus administrācija ar dažādiem grabuļiem,bombongām,šļūteni.. cenšas pa maigo iedabūt atpakaļ attiecīgajos aizgaldos… :)..

+3
0
Atbildēt

0

dro 24.09.2010. 16.03

Visspožākā komentētāju naivuma izpausme ir uzskatā, ka SC domā nakt’ un dien’ kā veidot koalīciju ar Vienotību!:) Kādēļ tad atstūma Jaunupa pakalpīgo rociņu RD? Ja būs kaut mazākā iespēja viņi sadarbosies ar kampējiem, kā to vienmēr darījuši. Aļeksandrovs jau paziņojis, ka Krievija atbalsta SC un PLL, kuru uzvaras gadījumā varot mainīties politiskais klimats visā Austrumeiropā.

+5
0
Atbildēt

1

    austrisv > dro 26.09.2010. 11.11

    Ino!
    Es pilnībā piekrītu Tev, jo SC un PLL sen jau sadarbojas. Kas tie par idiņiem, kuri pieļauj tādu domu, ka Vienotība var sadarboties ar SC! gribēdami šis abas partijas sadarboties nevar, jo viena tiek kontrolēta un pasūtīta Maskavā, kamēr otra ir orientēta uz demokrātiskām vērtībām rietumu virzienā!
    Vai tad joprojām nav skaidrs, ka pat Krievijas vēstnieks ir skaļi paziņojis, ka viņi pērk ne tikai krievu partijas, bet arī latviešu PLL(TP)
    vai tad kalvīša visus tos ne darbus neredzējām paši savām acīm!
    Ko visu laiku te daži fantazē un fantazē??

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 24.09.2010. 15.35

dolārs. plashi parstavets uz sadarbibu gatavs 5. kolonas kontingents- mīts

Sen ar galvu nedraudzējies? Abrene interesē, Rīga, Jūrmala nē! Tik daudz jampampiņu, ka jabrīnas, ka Latvija vēl pastāv.

+4
-2
Atbildēt

5

    daina_tabuna > ﮎandijs Be1t1kﮎ 24.09.2010. 15.37

    @pirozkovs
    Tā 5. kolonna ir sagrabējuši onkulīši un tādas pašas tantiņas, kas vairāk ārstu rindās sēž, nekā domā par politiku. Kādai ir jābūt paranojas pakāpei, lai viņus uzskatītu par valsts ienaidniekiem?!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Izkāp no auto un pārsēdies uz sabiedrisko transportu, aizej uz kādas krievu skolas izlaidumu, kur vecāki sēž, atskaņojot LV himnu, paskaiti, ja vari, cik raķetes tiek izšautas, sākoties jaunajam gadam Krievijā, cik pulcējas 13. oktobrī un 9. maijā… Nezinu, esi neizglītots vai akls?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ﮎandijs Be1t1kﮎ 24.09.2010. 16.21

    @pirozkovs
    Ak tad nu jau ierindas iedzīvotājus, kas šauj raķetes un iet uz bērnu izlaidumiem, sāksiem saukt par piekto kolonnu. Tad varbūt uzreiz ejam soli tālāk un visus t.s. “krieviski runājošos” tur automātiski ieskaitam? Arī bērnus katram gadījumam.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > ﮎandijs Be1t1kﮎ 24.09.2010. 17.27

    Tā tad Tu esi eiroskeptiķis :) Turpmāk ar lielāku izpratni lasīšu Tavus komentus :)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ﮎandijs Be1t1kﮎ 24.09.2010. 21.45

    Tā tad Tu esi eiroskeptiķis :)
    —————————————
    kad vajag tad eiroskeptiķi, ja vajag pacifisti(bet gruzīnu imperiālisms tuomēr jāsavalda!) un tā juopruojām. Skuka zeļonaja.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 24.09.2010. 13.20

ka izskaidrosim divaino ZZS reitingu polldaddy aptauja, kadi varetu but minejumi?
http://polldaddy.com/poll/3778652/?view=results&msg=voted
Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!”-“TB/LNNK” 19.74%
VIENOTĪBA 18.27%
Zaļo un Zemnieku savienība 1.29%
Politisko partiju apvienība “Saskaņas Centrs” 22.88%
Partiju apvienība “Par Labu Latviju” 4.98%

+1
-1
Atbildēt

7

    daina_tabuna > Edzs 24.09.2010. 14.10

    Nu tad še, pabrīnies vēl par šādu rezultātu :-)
    http://klab.lv/poll/?id=17733

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > Edzs 24.09.2010. 14.11

    Skaidrot to var vienkārši, manu prāt, lai nobalsotu polldaddy, ir jāpadarbojas, tā tad tur “rosās” aktīvākie ļaudis. Šī daļa ir “pamanāmāka”, bet vienmēr mazākumā. Tā tas arī bija pirms referenduma par iestāšanos ES. Lasīju tolaik Delfi komentārus – pēc tiem spriežot toreiz uzvarēt vajadzēja eiroskeptiķiem – viņi Delfos pa “klavieri dauzīja” no rīta līdz vakaram :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 24.09.2010. 14.33

    @Dolārs
    “Sviesta Ciba / Vālēšanās 2010”.
    jaa, tas ir labs avots – speku dod un ticibu gaishakai ritdienai.
    visi sliktie sagrusti Daugava, kopa ar sazaaljoto Lachplesi un citiem aktieriem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Edzs 24.09.2010. 14.46

    @rinķī apkārt
    I nemaz nedaudzīju no rīta līdz vakaram. Pietika ar pāris stundām mierīgas klabināšanas. Un paspēt varēja ne tikai Delfos.

    Un vēl šodien neesmu drošs, ka eirooptimisti patiesībā uzvarēja. Vienkārši kārtējo reizi pareizi saskaitīja- kā prasīja politiskā nomenklatūra.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 24.09.2010. 15.04

    @Dolārs, @rinķī apkārt
    jaa, varbut Grostinsh uzvareja, bet mes tikai to nezinam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Edzs 24.09.2010. 15.35

    @TanteSidra
    Grostiņš ir tikai maza daļa no tām grupām, kas bija pret. Starp citu, 2002. gadā Grostiņš izpelnījās zviedru un dāņu sociālistu atbalstu par “kustēšanos” pret ES. Un ir daži Latvijas žurnālisti, kas no šīs sadarbības tika pie apmaksāta atpūtas brauciena uz Kopenhāgenu. Vārdos nesauksim- varbūt pieteiksies, jo ir diezgan liela iespēja, ka šo lasa :-)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 24.09.2010. 21.38

    varbut Grostinsh uzvareja,..
    ———————–
    Uzvarēja jau. Tikai ne mēs , ne šis pats tuo nezin.Izglītība švaka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 24.09.2010. 12.19

Vēlreiz atcerēsimies iepriekšējās Saeimas vēlēšanas. Kādas tiktur neizskanēja prognozes, nu tieši tāpat kā tagad. Bet viss tas ir tikai pokeris ar aizsegtām kārtīm. Viss kļūs skaidrs, kad tās atsegsies.

0
0
Atbildēt

2

    alise_joste > mxblack 24.09.2010. 12.47

    Cik mēs esam stulbi,SC labie,tūlīt būs otra oficiālā valsts valoda-krievu,un nevajag brīnīties,jau tagad var dzirdēt,ka latviešu valoda bērniem nav jāmācās,jo tūlīt būs vēlēšanas un SC uzvarēs.Ja vēlēšanu komisijās sēž cilvēki,kuri balsos par SC,jo savādāk ar ģimenēm var notikt nelaimes…
    Cik tālu mums vēl ir jānonāk,nu tad arī nebrīnīsimies,ka Latvija drīz kā valsts vairs nebūs.
    Citiem laimes lācis,bet vēl citi neies balsot,jo P.Globa teicis,ka nekas nemainīsies,kad pēc dažiem gadiem pie varas nākšot ebrejs,tad viss sāks iet
    “pareizās sliedēs”…
    Ja nav pašiem savas galvas,tad…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mxblack 24.09.2010. 21.36

    SC labie,tūlīt būs otra oficiālā valsts valoda-krievu,un nevajag brīnīties…….”

    Krievu būs pirmā.Uotra būs baznīcslāwu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2010. 12.04

Dolārs. Ar to, ka SC rindās nav cilvēki, pēc kuriem cietums ir noilgojies un pat sirmot jau sācis no skumjām…
________________________
Ēd biezpienu! Kā ar Zilupes mēra 800000 USD zeķē, ar Jūrmalgeitu, balsu pirkšanu, K&K aizstāvēšanu?

+11
-1
Atbildēt

0

dro 24.09.2010. 11.46

Optiskais tēmeklis…citur Eiropā ir iespējas labiem produktiem pagarināt lietošanas termiņu ilgumus. Kur Vienotībā/JL ir tādu praktisku lietu sapratēji…un Dūklavam no koalīcijas jāplāta rokas.
______________________
Ar demagoģiju nodarbojies pats, kollēga. Duklavam nevajag platīt rokas, bet nākt ar risinājumu. Mūsu uzņēmumam pat visdrūmākajā brīdī neatteica krdītu, bet kurš gan dotu šobrīd kredītu Ķirsonam kārtējā perpertum mobile ražošanai?:) Aiz koka gribi noslēpt mežu. Atgādina Hitlera bļāvienu pēc sprādziena Vilka midzenā 1944. gadā: Manas jaunās bikses!:)

+4
-1
Atbildēt

0

buchamona 24.09.2010. 11.39

Visai šai diskusijai par tēmu – vai vajag Vienotībai labprātīgi iet koalīcijā ar SC, ir viens skaists sapnis apakšā – par vienotu LR sabiedrību, kura pleca pie pleca tagad cīnīsies pret sliktajiem oligarhiem un būvēs sev jaunu dzīvi :)
Un šīs LR dižķibeles izraistītās halucinācijas iespaidā esam pat ar mieru aizmirst to, kas patiesībā Latvijā ir SC un kādas intereses šī partija pārstāv. Izliekamies, ka neko neesam dzirdējuši par Kremļa dziļo interesi par mūsu vēlēšanām, un ne tikai Kremļa. Izrādās, arī ASV un pat Vācija gaida, kas tad te īsti pie mums notiks un ar ko viņiem būs jārēķinās turpmāk, ja runa būs par Latviju. Vārdu sakot – prātiņ nāc mājās :)

+14
-1
Atbildēt

8

    daina_tabuna > buchamona 24.09.2010. 11.44

    @rinķī apkārt
    Visa šī diskusija ir tikai situācijas modelēšana. Pati situācijas iespējamība ir ne vairāk kā 20%. Visdrīzāk, ka nākamo valdību veidos Vienotība + ZZS + VL-TB/LNNK (+ PP, ja tomēr pārspruks pāri 5% barjerai, kas ir maz ticams, bet pēdējās nedēļas laikā ir sajūta, ka viņu atbalsts ir tuvu tam, kas ir PCTVL).

    ASV pilnīgi noteikti gaida, kas notiks. Pasaules policisti vienmēr tur roku uz planētas pulsa, lai zinātu, kur varēs noplenīt uz ieroču pārdošanas darījumiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 24.09.2010. 11.47

    riņķīapkārt. Pievienojos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2010. 11.54

    Dolārs – Tādi mēs latvieši esam :)) Tas par to riebīgo Ameriku :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > buchamona 24.09.2010. 12.14

    Kāpēc riebīgo? Malači. Ja mēs tā varētu…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 24.09.2010. 12.28

    Un kas tev ir pret vienotu Latvijas sabiedrību?
    Ja vienojas uz zināmu principu pamata?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2010. 12.51

    Tā būtu idile. Tiko SC un PCTVL mainīs savu programmu, svītrojot vienu otru punktu, tiko viņi sāks nosodīt Krievijas ārpolitiskās cūcībās, kā Gruzijā,piemēram, tiko viņi beigs ņirgāties par mums savos “atbrīvotāju” svētkos, utt, tā “uz sitiena” sāks veidoties vienota sabiedrība Latvijā. Jāgaida tikai, kad tas brīdis pienāks :)

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 24.09.2010. 13.32

    -> riņķī apkārt
    Precīzi pateikts. Man šķiet, ka latvieši pret cittautiešiem vienmēr ir labi izturējušies – vai tas būtu cara Krievijā, vai Latvijas neatkarība laikā, vai tagad. Nebija nekādu traģisku strīdu ne ar vāciešiem, ne krieviem. Arī ar čigāniem attiecības mūsu valstī ir bijušas un ir daudz labākas nekā daudzviet demokrātiskajā, liberālajā un “iecietīgajā” Eiropā, Arī pēc okupācijas likvidācijas latvieši pacietīgi ir gaidījuši, kad gan pienāks tā diena, kad visi cik necik apgūs valsts valodu, beigs jūsmot par “atbrīvošanu”. Policijā !!! vēl joprojām ir 200 latviski nerunājošu policistu, utt.
    Nu ko VIŅI grib? Laikam jau “pazaudēto godu”…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.09.2010. 21.33

    Vārdu sakot – prātiņ nāc mājās :)”

    Redzi – daži te ir kādreiz Guobziņa apdziedātie”‘palestīnieši”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

maris 24.09.2010. 11.34

Tas taču katram skaidrs, un vēl konkrētāk, būs atkarīga no tirgus ar Aivaru Lembergu. Ne gluži vairāksolīšana, bet gandrīz.

+1
0
Atbildēt

0

piziks 24.09.2010. 11.28

Ino, nedzen demagoģiju par Kombuļu lāzeršovu? Vakar Panorāmā Pūres zaptsvārītāju vecis atgādināja par reāliem sīkumiem, kas pat it kā vajadzīgajam eksportam traucē, — citur Eiropā ir iespējas labiem produktiem pagarināt lietošanas termiņu ilgumus. Kur Vienotībā/JL ir tādu praktisku lietu sapratēji, kas līdz tādiem ikdienas sīkumiem nolaistos. Ja Šlesers un Lembis bāžot kabatās, tad kādēļ nevienam labāk netop no Vienotības stutētā finansu un banku sektora pulēšanas un Dūklavam no koalīcijas jāplāta rokas: es nevaru bankai pavēkēt un arī premjers nevar. A likumu iniciatīvas kur, — pat saprašanu nevar Vienotība parādīt.

+1
-3
Atbildēt

0

dro 24.09.2010. 11.22

Un man arī liekas, ka Maskavai uz to SC kāda ietekme ir, saprotams, bet, ne tik liela, kā domā.
_______________________
Ietekme tik maza, ka Vešņakovs publiskā vietā nolasa Urbanovičam notāciju? Cik reizes var lūgt paskaidrot, ar ko SC labāks par PLL? Ar to, ka sava elektorāta acīs ir balti un pūkaini? Neesiet nu stulbi, SC ir tādas pašas dzimumzīmes kā PLL un piedevām nabas saite ar Kremli.

+10
-1
Atbildēt

9

    daina_tabuna > dro 24.09.2010. 11.39

    @Ino
    Šeit izvēle ir sekojoša:
    a) teikt, ka labāks ir bariņš zagļu un mahinatoru, bet savējie un dažiem no viņu pakaļlaižam kādreiz kādu gardu kumosu mēdz pamest zem galda,
    b) teikt, ka labāks ir bariņš cilvēku, kas starp āmuru (Krievija) un laktu (Latvijas elektorāts) mēģina izsprukt cauri sveikā un pie veiksmes vēl uzlabot savu dzīvi.
    Vēl var teikt tā:
    a) uzskatīt, ka labāk, ka pelna vietējie oligarhi, kas ir gatavi uzmest jebkuru- sākot no sava tuvākā un beidzot ar starptautiskām organizācijām,
    b) uzskatīt, ka labāk ir, lai vilks paēdis (rietumos ir saņemts signāls, ka Latvija ir uz nacionālās samierināšanās ceļa) un kaza dzīva (Krievija Latvijai liek mieru ar savu mūžīgo piekasīšanos ar nacionālo jautājumu).

    Abos gadījumos- SC IR labāki par PLL, jo ir stratēģiski pareizāka un tālredzīgāka izvēle.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.09.2010. 11.56

    Dolārs. Atklāti sakot, negaidīju tādu naivumu no Tevis: “Krievija Latvijai liek mieru ar savu mūžīgo piekasīšanos ar nacionālo jautājumu”.
    Tu tiešām domā, ka Krieviju interesē nacionālais jautājums? Kad Turkmenbašī tiešām represēja krievus, un šis jautājums tika likts uz balsošanu ANO, tad ko darīja Krievija? Atturējās!!! Latvija Krieviju interesē tikai kā tās sastādaļa vai sliktākā gadījumā vasaļvalsts. Vai SC atbalsta labāki uzņēmēji, vai Ušakovs mazāk rijīgs kā Ameriks?
    Kārtējo reizi jāuzstāda U. Ģērmaņa jautājums: Vai latvietim jābūt lētticīgan?:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 24.09.2010. 12.13

    @Ino
    Krieviju neinteresē nacionālais jautājums, bet retorikā tas tiek izmantots. Pie tāda scenārija viņiem tādas iespējas vairs nebūtu. Un tagad lielais jautājums Tev- kas tad Krieviju interesē?
    Ekonomika- maza, vāja un neinetersanta.
    Zeme- pasaules lielākajai valstij?
    Atriebība- jau ticamāk…
    Ir vēl varianti?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.09.2010. 13.45

    @Dolārs > lno
    _…kas tad Krieviju interesē?…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu zdrastje, – gan Kremli gan Berezovska un citus grupejumus interese ietekme EU Shengenas zona, Nato, pie juras ar neaizsalstosham ostam, attistitu dzelzscelja tiklu.
    teritorija vaji apdzivota, klimats merens, cilveki letticigi un stulbi, varas elite bezprincipala un zagliga, plashi parstavets uz sadarbibu gatavs 5. kolonas kontingents.
    nevar nenjemt, janjem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.09.2010. 14.01

    SC ir Kremlja sabiedrotie. ar PLL ir citadi, tie ir gatavi sadarboties ari ar Kremli bet daudzas indikacijas saka ka Shlesers un Shkjele ir tieshakie konkurejosha Berezovska un Solncevas grupejuma ietekmes aghenti, to apstiprina ari shis itka jocigais Shlesera pazinjojums – mes neklanisimies ne Rietumiem ne Austrumiem.
    nu vismaz es ta domaju.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 24.09.2010. 14.07

    @TanteSidra
    ietekme EU – o.k.
    Shengenas zona – Krievija drīz tur būs tāpat
    Nato- uzņems tāpat arī bez Latvijas
    pie juras ar neaizsalstosham ostam- īstermiņā o.k., ilgtermiņā viņiem tas nebūs aktuāli, jo būs savas ostas un arī pārvadājamo preču daudzums krītas
    attistitu dzelzscelja tiklu- precizējam “vidēji attīstītu dzelceļa tīklu sliktā tehniskajā stāvoklī”
    teritorija vaji apdzivota- salīdzinot ar Krieviju?
    klimats merens- lielākajā daļā Krievijas tas ir labāks
    cilveki letticigi un stulbi- bet nepārspēj pašus krievus
    varas elite bezprincipala un zagliga- bet nepārspēj pašus krievus
    plashi parstavets uz sadarbibu gatavs 5. kolonas kontingents- mīts

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 24.09.2010. 15.01

    @Dolārs
    _…uz sadarbibu gatavs 5. kolonas kontingents- mīts_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    pa lielakai daljai piekritu, man gan liekas ka vinjiem ir princips ka nevar nenjemt to kas slikti stav vai slikti gulj.
    par mitu tu mani iedroshinaji, pati ari ta dazhreiz domaju. krieviem patik dzivot tur kur vinjiem ir labi un rets kursh priecajas par Urbanovicha apsolito Bishkeku.
    nu labi, bet kada tad atriebiba, – par sarkaniem strelniekiem? vai par 19. diviziju? man izskatas ka tur ari nav rezona, tikai retorika mundruma uztureshanai.
    cik speju iedomaties vienigais tiesham realais pamats tiem varetu but atriebties uz Kalviti. tas brauca ciemos regulari, paduse vienmer mape ar sensitiviem dokumentiem, dalija labas gribas zhestus un atdeva Abreni, eda kopa pusdienas un tad pec visas shis draudzibas aizgaja stradat pie Berezovska cilveka Sheflera.
    es domaju ka tadas lietas diezvai tiek ta vienkarshi aizmirstas vai piedotas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 24.09.2010. 15.30

    @TanteSidra
    Par strēlniekiem. Esmu runetā (krieviski rakstošā neta publika) nereti uzdūries uz tektiem no sērijas, ja nebūtu latvieši, tad revolūcija nebūtu izdevusies un krieviem nebūtu jāmaksā ar miljonu dzīvībām komunistu dēļ, nebūtu iznīdēta krievu inteliģence u.tml. Atklāti sakot- tajā ir liela daļa taisnības. Protams, ir otra medaļas puse- latviešu strēlnieku motivācija un tas, ka viņi bija tikai ierocis komunistu rokās. Bet tas ir tikai normāli un cilvēciski nemīlēt ne vien roku, kas tevi per, bet arī pātagu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 24.09.2010. 15.53

    -> tante Sidra… :)
    bet kada tad atriebiba, – par sarkaniem strelniekiem? vai par 19. diviziju?
    —————–
    Atriebība nav veiksmīgs vārds – drīzāk revanšs par zaudēto impēriju. Neizskatās, ka krievi te un pašā Krievijā būtu samierinājušies ar savu “kultūras nesēju” statusa zaudēšanu.
    Jebkurā gadījumā teritorija vienmēr noder – protams, es te nedomāju, ka viņi nu gluži ar tankiem iebrauks. Viņiem svarīgi panākt “krievu pasaules” paplašināšanu, un te mēs esam vispateicīgākā vieta. Lumpena sajūsma par 8. marta atjaunošanu un Ģinamu to spilgti apstiprina.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2010. 11.09

Optiskais tēmeklis. Par ekonomikas sildīšanu. Vai liela jēga būtu sildīt ekonomiku bez nodokļu paaugstināšanas, ja jau tagad jāsāk uztraukties par inflācijas atgriešanos? Varu iedomāties kādā bedrē mēs būtu, ja ES arī Latvijas zemniekiem būtu devusi tādas dotacijas kā vecajām valstīm:) Ko tad sildīt, vai jaunu betonmezglu būvniecību, Kombuļu lāzeršovu? Gaida valsts idejas un valsts sponsorēšanu, jo labie latvieši bez valsts pupa sūkšanas neko citu neprot. Kurā valstī darbojas tāds modelis?

+10
-1
Atbildēt

2

    daina_tabuna > dro 24.09.2010. 11.13

    @Ino
    Inflācija nekur nav aizgājusi. Tā visu laiku turpinās. Deflācija, par ko mums te pēdējo pusotru gadu stāsta, ir blefs. Es diezgan stingri sekoju līdzi tam, ko un pa cik pērku- kopš 2007. gada cenas reti kam ir kritušās un ja ir, tad ne jau par tādiem procentiem, kā presē rakstiņi uzpeld.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 24.09.2010. 11.29

    Nu, cenu līmenis jau tiek salīdzināts maks. pret 12 mēnešu vecām cenām. Mums nekad vairs nebūs tādas cenas, kā 2002. vai 2003.gadā, jo ‘pieslēgšanās’ ES izlīdzināja cenas (kopējs izejvielu tirgus). Tā kā Latvijas ekonomika nespēja nodrošināt produktivitātes pieaugumu tik pat ātrā tempā, tad pārkarsām ar algu lielo pieaugumu… Katrā ziņā vidēja termiņa cenu samazinājumu mēs varam negaidīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 24.09.2010. 10.35

Sķiet, ka viņiem tur viss jau sarunāts. Pēc vēlēšanām Zatlers liks valdību sastādīt Dombrovskim. Tas nogriezīs visu, kas griežams un kļūs par “pavisam slikto” minprezi. Pa tam lāgam būs pienācis termiņš Zatleram un viņa vietā iegrozīs vajadzīgo un pa burzmu nogāzīs Dombroski. Pēc tam jaunais prezidents liks jauno valdību sastādīt (varat 3x minēt kam) un viss būs štokos – būs Gazprom triumfs.

+2
-1
Atbildēt

0

piziks 24.09.2010. 10.28

Ino, kāda jēga skatīties uz Dombrovska uzvalku, ko apvēmis Šlesers? Šlesers buldozerēs tālāk kopā ar Fliku, bet apvemtā uzvalka uzvalciņa nesējs klausīs Repši, kurš vēl šonedēļ aicināja darīt visu ko, lai vien ekonomiku nesildītu. Ar rutks par mārrutku saldāks? Dombrovskim finansu ministra juridiskais ģēnijs Jacino ar 4 kursu izglītību un Repšes kordebaleta pieredzi palīdzēs sakārtot aplami noorganizētus līgumus? Pat Jakānu Vienotība nemācēja atlaist, un vai droši zināms, ka gribēja nopietni atlaist, vai — atlaist maigi un koleģiāli, lai visiem pašiem labi?

+1
-12
Atbildēt

4

    Una Grinberga > piziks 24.09.2010. 10.34

    Tu vakar tā arī izvairījies no atbildes par to, cik Tu saņem par komentāru rakstīšanu. Cik ir likme par 1 komentāru?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 24.09.2010. 10.38

    Nasing, vai Tev neliekas loģiski, ka es rakstītu vairāk, ja komenti būtu ar izpeļņu saistīti? He-he.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > piziks 24.09.2010. 10.45

    Varbūt Tev maksā par vārdu skaitu vai par komentāru asumu/dzēlību. Es tiešām nezinu, jo neesmu saskaries ar tādām lietām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 24.09.2010. 11.02

    Optiskais tēmeklis. Varu minēt Tavu motivāciju, bet pārmest nozagtas valsts premjeram nevarību ir vienkārši stulbi. Tikai aklais neredz, ka likumi nedarbojas, tiesas strādā kā ķēķis, sabiedrību tas neuztrauc, jo nav vairs ne represīva uzrauga, ne morāles kritēriju. Toties labi redzama tiem, kuri to vēlas, labo latviešu “varēšana”:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

astra_ozo 24.09.2010. 10.23

SC ir laba partija, nevar noliegt. Pirmajās rindās bijušie kompartijas nomenklatūras darbinieki, ierindniekos latviski nerunājoši balsotāji, fronti nodrošina K&K un citi godīgi uzņēmēji.
Vienīgi dīvaini, ka viņiem tik labi Domē saskan ar LPP. Skatīt, piemēram, pa visu Kaļķu ielu izvietoto alus paviljonu, Šlesera plakātu, kurš izrādījās nelikumīgi likumīgs vai līgumu par Krastmalas izīrēšanu čekistiem.

+15
0
Atbildēt

0

lismanis 24.09.2010. 10.19

nezināju, ka ZZS ir jebkāda politiskā griba un intereses. :)
izņemot, protams, Lemberga kunga intereses.

+12
0
Atbildēt

1

    runivs > lismanis 25.09.2010. 19.05

    Intelektuālajā ziņā ZZS tagadējie deputāti un nākošie kandidāti ir vieni no vājākajiem. Viņi darīs visu, ko saimnieks liks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 24.09.2010. 10.14

Nesaprotu, kāda jēga apsūkāt visiem zināmas, pašsaprotamas lietas? Ko jaunu mēs uzzinam no raksta? Vai tad vēl nepietika ar Ķīļa visaugstāko novērtējumu TP un PCTVL, IR LF aptaujas nepareizo skaidrojumu?:)

+8
0
Atbildēt

0

piziks 24.09.2010. 10.12

Realitāte no vēlamības atšķiras. Visaizkustinošāk lasīt vakar pievakarē bij lasīt diena.lv. Koziola un Znotiņa neuzmanības/demokrātiskuma un uzticības (?) dēļ vai profesionālisma trūkuma dēļ virsraksts PREMJERS PRASA (Baltijas aviācijas sistēmām un airBaltic…), toties apakšvirsrakstā DOMBROVSKIS LŪDZ (Fliku atklāt akcionārus u.c. viltības.

Var jau gribēt, lai PREMJERS PRASA, bet Vienotības profesionālais vārgums un sīkās savtīgās pašizdzīvošanas tieksmes, kam pietiek ar deputāta algu.., ir tik pārliecinošas, ka DOMBROVSKIS LŪDZ, jo prasīt Flikam Dombrovskis neko JURIDISKI nevar. Arī šī zīmīguma dēļ no Vienotības saimniekošanu nav vērts gaidīt, varat iegūt iespēju klusi sastutēties ar to pašu ZZS, bet skaļi turpināt lamāt smago apsūdzēto. Gluma liekulība komplektā ar bezcerību.

0
-10
Atbildēt

6

    dro > piziks 24.09.2010. 10.18

    Ja Dombrovskis PRASĪTU, tad greizais tēmeklis ieteiktu palasīt Šlesera noslēgto līgumu un iepazīties ar savam tiesībām. Figurāli izsakoties, Šleseris apvēmis Dombrovska uzvalku, bet tēmeklī redzams, ka cūka ir Dombrovskis ne Šlesers.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > piziks 24.09.2010. 10.20

    Un kā tu domā, kāpēc Dombrovskis Flikam nevar neko prasīt, tikai lūgt?
    Vai tad ne tāpēc, ka Šlesers noslēdzis ar viņu tādu līgumu, ka viņam vispār neviens neko nevar prasīt, un viņš ir pats sev saimnieks?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 24.09.2010. 10.34

    Dombrovskis ir lieliski izolēts, izslēgts. Un Vienotības komandā nav profesionāļu, kas spētu lietas un valsts labā kaut ko reālu izdarīt. Jaunlaicēni/vienotībnieki Šleseru var vienīgi krāšņi nolamāt, bet neatbil’dets jautājums, kādēļ JL/Vienotība tik stulbam, neizglītotam, nekaunīgam utt., u.c. bla-bla-bla nepārtraukti zaudē. Zaudē, turpina sēdēt pie viena galda, spiesti uzklausīt diktātus un cerēt, ka Lembergs nāks ar ZZS palīgā koalīciju veidot vēl draudzīgāk? Ino, tas Tev smieklīgi nemaz (nešķiet)?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > piziks 24.09.2010. 10.51

    Tev visi iedalās gudrajos un stulbajos, bet vai Tev nekad nav ienācis prātā, ka valsts pārvaldes sistēma pēdējo 20 gadu laikā ir tā aizd…ta, ka normāls un godīgs cilvēks nemaz nevar strādāt. Paskaties uz Valsts kontroli! Vai tur slikti strādā? Vai tur ir negodīgi? Vai tur ir politiskās spēles? Nē. Bet VK nav darba rezultāta, jo sistēma strādā PRET godīgo un kompetento.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 24.09.2010. 11.23

    Nu redzi, mazliet loģikas jau vari uzrādīt, apliecināt! Arī VK nestrādā, jo nav to likumu, kas VK ļautu un prasītu VK strādāt rezultatīvi.

    Un, ja Dombrovskis ir godīgs, un Repše profesionāls, abi = labāki par citiem, pastāsti man, lūdzu, kādēļ darba tirgū vismazāko gariņu — pašnodarbināto, starp citu nodokļmaksātāju, budžeta niecīgu veidotāju, tomēr ne tērētāju! — daļa ir sagrauta no 32 000 pērn līdz 14 000 šogad? Ja tiem mazajiem, kas maksā 26% IIN uzkrauts apgrūtinājums, pieprasot šo likmi maksāt avansā? Valstij tiesības uz nodokļiem jānopelna, tieši Dombrovska & Repšes pārīša laikā pastiprināts šis rekets, kurš tos sīkos solistus dzen ārā no Latvijas. Un tais sīkajos finmina stulbumos ne Šlesers, ne Lembergs JL/Vienotībai nav traucējuši.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > piziks 24.09.2010. 11.38

    Ja tiešām pieliekam loģiku, tad arī īre, internets, telefons… tiek maksāts avansā. Ar ko gan IIN tā īpaši atšķirās? IIN ir maksa par sabiedriskajiem pakalpojumiem. Vai bērni skolās var macīties tikai tad, kad vecāki ir iemaksājuši visus nodokļus? Vai pie ģimenes ārsta var iet tad, kad ir nomaksāts soc. nodoklis?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

salmon fish factory 24.09.2010. 10.05

Arī man vislabākais variants liekas JL un SC. Vienīgi tas, ka šī koalīcija izjuks. Jo ja atceramies senākus laikus, tad SC vairāki deputāti, cik nu vajadzēs koalīcijas izjukšanai, mainīs uzskatus un pievienosies PLL.

+3
-5
Atbildēt

1

    austrisv > salmon fish factory 26.09.2010. 11.05

    nevajag izplatīt nereālas muļķības, jo SC ies kopā tikai ar PLL, kuri pAKLAUSĪGI PILDA Maskavas pavēles! Vai tad tas nav vienreiz skaidrs????

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 24.09.2010. 09.56

Ir variants arī bez ZZS- ja Vienotība + SC. Maz ticams variants, bet kopā viņiem varētu sanākt vairākums. Tur gan ir diezgan daudz tīri ideoloģisku šķēršļu, bet ir viens pluss- kā karsts kartupelis pa muti viļātā integrācija. Ja šie divi spēki spētu sastrādāties, tad tas būtu liels solis, lai nelatvieši saprastu, ka dzīvo neatkarīgā valstī un viņi ir šīs valsts pilsoņi (tie, kas ir, protams). Savukārt latvieši varbūt beidzot spētu pieņemt, ka nelatvieši šeit ir uz palikšanu un netaisās nedz braukt prom, nedz arī asimilēties un nāksies vien iemācīties sadzīvot.

+9
-5
Atbildēt

29

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 10.09

    Ja domā par valsts stratēģiskām interesēm, un visu to, par ko tu teici, nevis emocionalā līmenī, man arī šķiet, kā šāda koalīcija būtu visvēlamākā, kaut arī maz ticama.
    Arī no tāda viedokļa, ka labāk arr tik spēcīgu partiju strādāt kopā, nekā konfrontēties, vēl jo vairāk, ka nr TB, ne ZZS nav droši partneri, un pie pirmās izdevības var pārmesties PLL pusē, ja tikai saimnieks pavēlēs.
    Bez tam, iet ar ZZS nozīmē, ka par Lemberga notiesāšanu var aizmirst, tas būs pirmais, ko viņi gribēs panākt.
    Saprotams, tas nepatiks “nacionālajam spārnam”, bet, te ir jāizvēlās – vai nu izdabāt tam, vai nu domāt par valsts ilglaicīgām interesēm.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > daina_tabuna 24.09.2010. 10.10

    Ļoti teorētiska kombinācija, jo atšķiras ne tikai ideoloģija, bet arī vadības principi: SC – “lielās rokas princips”/vertikālā hierarhija, Vienotība – liberārā demokrātija/horizontālā hierarhija. Katrā ziņā SC ir uz varu tendēta partija nevis uz finanšu resursu kontroli (vismaz pagaidām). Krievijai nevajag Latvijas naudu, bet gan varu pār Latviju.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 10.17

    Tikpat “vertikāla ” hierarhija ir gan PLL, gan ZZS, par to TB/VL pagaidām vispār nekas nav izprotams.
    Reālāk, saprota,s, būtu SC, ZZS, un Vienotība, būtu jāiet uz zināmiem kompromisiem, bet, manuprāt, tā būtu stabila valdība, es pat domāju, SC nepretendētu uz kādām nozīmīgām ministrijāsm.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > daina_tabuna 24.09.2010. 10.31

    Zinot SC un ZZS principus, izvēloties kadrus…. galva iesāpas. Kaut vai atceroties Tieslietu ministra kandidātus un SC “ēnu kabineta” sejas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 10.32

    @Nasing spešal!
    Tieši tāpēc, ka ir tik atšķirīgi- tur varētu kaut kas sanākt. Vienam nauda, otram vara un aidā. Galu galā nauda bez varas nozīmē zemas ambīcijas, bet vara bez naudas ir plika blefošana.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > daina_tabuna 24.09.2010. 10.40

    Ja tā būtu tiešā vara tad, jā, piekrītu, bet diemzēl tā ir tikai deleģētā vara no Krievijas, kas nerada brīvas rīcības iespējas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 10.42

    @Nasing spešal!
    Es domāju, ka Tu pārspīlē. Jā, protams, viņi konsultējas un saņem ЦУ no Krievijas, bet galu galā jādara tas viss ir viņiem pašiem. Un jāizdomā, kā to izdarīt, arī pašiem. Un arī jāatbild būs pašiem. Velns nav tik melns, kā viņu mālē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 10.42

    Nu, par tiem, kadriem, jā,bet, gan jau kādus piemērotus atradīs.
    Vispār, mums tā politiskā “elite” visa ir tik “augstā” līmenī, ka viens no otra maz atšķiras.
    Nezinu, bet man liekas, ka variants “krievi pret latviešiem” sevi izsmēlis, rezultāti – acīmredzami, plus SC augstais reitings tikai tāpēc, ka tas nekad nav bijis pie varas, tālāk tā turpināt, manuprāt, nav jēga.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 10.45

    @dzeris49
    Tā nebūšana pie varas jau arī tāda mānīga. Cik dažādos balsojumos SC balsis nav bijušas “uzvarētāju” pusē. Tāpat jau arī lielo sponsoru KK glābšanas misijā SC bija pozīcijas pusē.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 10.49

    Jā, pareizi, bet “tautas” acīs viņi balti un tīri, jo it kā pie varas nav bijuši.
    Un man arī liekas, ka Maskavai uz to SC kāda ietekme ir, saprotams, bet, ne tik liela, kā domā.
    Manuprāt, ja valdībā būs SC, tas apmierinātu gan Austrumus, gan Rietumus, un tas arī nav mazsvarīgi.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > daina_tabuna 24.09.2010. 10.54

    Liksim uzmirkli mierā – “krievi pret latviešiem” – kaut vienu argumentu lūdzu par labu SC – ar ko šī partija ir labāka par PLL? Vai Dombrovska valdības laikā, kopš PLL aizgāja no šīs valdības opozīcijā, SC nav PLL uzticamākais sabiedrotais? Tad, kāda “mārutka” pēc PLL ir tas “sliktais”un SC tas “labais”? Bet ja par “tautas acīm” – nejauc tautu ar migrantiem

    Un vēl – ja salīdzina pēdējos SC un PCTVL balsojumus, tad redzam, ka PCTVL ir tā, kura bieži vien ir balstījusi Dombrovski, pretstatā SC, tad kāpēc Vienotībai būtu jāsadarbojas SC? Ja jau tie migranti ir nepieciešami, tad ir jāsadarbojas ar tiem, kuri Dombrovski atbalsta un tie ir PCTVL :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > daina_tabuna 24.09.2010. 10.58

    Es jau nesaku, ka SC ir melni melni un arī saukļi “krievi nāk!” vai “fašisti!” ir aktuāli tikai pēckara paaudzei. SC+Vien būtu viscitādākā koalīcija, kādu vien ir iespējams izveidot, un iespējams, ka, ja SC būtu neatkarīgāki savā domāšanā un ideoloģijā no Krievijas, tad būtu iespējams redzēt ļoti stabilu darbu, kas nav vērsts vien uz populismu un savējo bagātības audzēšanu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 10.59

    @rinķī apkārt
    Ar ko? Ar to, ka SC rindās nav cilvēki, pēc kuriem cietums ir noilgojies un pat sirmot jau sācis no skumjām…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > daina_tabuna 24.09.2010. 11.08

    Kur SC nav tie cietumnieki? “uz skatuves” vai dzīvē?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 11.10

    Pēc esošās LR likumdošanas…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > daina_tabuna 24.09.2010. 11.49

    Nevajag uzdot vēlamo par esošo, ja Tu piemini likumu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 11.51

    Nu vai tad vienreiz nepietiek par tiem migrantiem utt?
    Tāpat viņi te ir un paliks, un jādzīvo vien ar viņiem būs, un arī ar to, ka viņiem dažu lietu izpratne atšķirsies būs jāsadzīvo, nu nav vienkārši citas iespējas, galu galā, demokratiskā valstī katrs var domāt, kā grib, ja viņš dara ko pretvalstisku, tad ir attiecīgie orgāni, bet, par atšķirīgiem uzskatiem nevienu ienaidnieku kārtā iecelt nevar.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > daina_tabuna 24.09.2010. 12.00

    Es tikai pajautāju – ar ko PLL atšķiras no SC (jeb otrādi) un vēl pieminēju to, ka pretstatā SC, PCTVL pēdējā laikā bija tā, kura atbalstīja Dombrovska valdību :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 24.09.2010. 12.13

    Pirmkārt, ar to, ka SC, tomēr, nav tik apsmērējies, kā PLL, to jau augstāk minēja.
    Otrkārt, SC ir reāli liels spēks, aiz kura stāv reāli cilvēki, savādāk domājosie, bet, Latvijas pilsoņi, atšķirībā no PLL vai ZZS, aiz kuriem nestāv it nekas, izņemot pāris oligarhu.
    Ejot kopā ar SC, Vienotība iegūs arī šo cilvēku atbalstu.
    Un neviens jau neapgalvo, ka SC ir balts un pūkains, bet, baltāks par PLL noteikti.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > daina_tabuna 24.09.2010. 12.32

    Tā arī nesapratu, ar ko SC ir labāks par PLL, ja pēdējos izšķirošos Saeimas balsojumos SC + PLL sevi parādīja, ka “viena komanda”. Neviens jau neapšauba, ka SC ir liels spēks, tikai vai šis spēks ir tas, ar kuru ir jāsadarbojas, šaubos. Līdz apnikumam varu Tev uzskaitīt argumentus, kādēļ vismaz man ar šiem LR ienaidniekiem nav pa ceļam – pilsonība, valoda, ārpolitika utt. Ceļš ar viņiem kopējs ir tikai vienā virzienā – uz NVS. To jau nesaku es viens, varu pat atsaukties uz autoritātēm – Ozoliņu, piemēram :)) Var gadīties, ka Vienotība būs spiesta aiziet koalīcijā,kurā būs arī SC, bet ja to dara labprātīgi – “ideoloģisku” apsvērumu dēļ – tā būtu nodevība pret vēlētāju. Tādā gadījumā Vienotībai jau šodien būtu jāpaziņo – “neatkarīgi no vēlēšanu rezultātiem mēs veidosim koalīciju ar SC”, un pēc tāda “lozunga” Vienotība vēlēšanās zaudētu :) Tā ir ar to tautas atbalstu SC, paldies Dievam, vēl pagaidām :) Un, ka ZZS pārstāv tikai viens Lembergs, tur tu arī stipri pārspīlē :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > daina_tabuna 24.09.2010. 13.13

    ->dzeris
    es pat domāju, SC nepretendētu uz kādām nozīmīgām ministrijāsm.
    ———-
    Kam Tu to centies iestāstīt? Redzot beidzamos reitingus ir skaidrs, ka viņiem būs vislielākais mandātu skaits Saeimā. Viņi veidos valdību ar zaudējošo Vienotību (piemēram, attiecība 32 : 26) un samierināsies ar Dombrovski kā premjeru un ne pārāk nozīmīgām ministrijām? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zigis > daina_tabuna 24.09.2010. 14.32

    Krievu asimilācija notiek pilnā sparā. Jau 19 bijušajos rajonos vairs nav nevienas latviešu skolas. Pēc 5 gadiem paliks tikai Rīgā un 4 pilsētās..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.09.2010. 14.43

    @akirstei
    Tā nav asimilācija. Tas ir normāls process, kam bija jāsākas jau krietni agrāk. Nekur pasaulē svešvalodās pamatizglītību par valsts līdzekļiem nesniedz. Mājās, ārpus skolas, veikalā, valsts iestādes, pie ārsta- kā runāja krieviski, tā arī runā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > daina_tabuna 24.09.2010. 15.24

    @akirstei
    _Krievu asimilācija notiek pilnā sparā. Jau 19 bijušajos rajonos vairs nav nevienas latviešu skolas…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nesapratu kas kuru asimile.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > daina_tabuna 24.09.2010. 21.22

    viņi konsultējas un saņem ЦУ no Krievijas, bet galu galā jādara tas viss ir viņiem pašiem
    ———————————-
    tas gan
    Lācim un Kirchenšteinam ar tak pašiem viss bija jādara.
    Smags un atbildīgs darbs

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > daina_tabuna 24.09.2010. 21.25

    Manuprāt, ja valdībā būs SC, tas apmierinātu gan Austrumus, gan Rietumus, un tas arī nav mazsvarīgi.
    ———————————–
    Tas gan
    Ka tik Maskavai Un Briselei labi.
    Mēs jau piecietīsim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > daina_tabuna 26.09.2010. 11.01

    Kādi nelatvieši??? Vai Urbanovičš un te vēl daži aizdomīgi tipi, ir nelatvieši???
    Kaut kā tiem krievvalodīgajiem citas nācijas uzmetas par glābējiem??? Interesanti no kā, tad šie jāglābj? Vai kāds man to var paskaidrot, jo nekur demokrātiskajā pasaulē netiek dibinātas partijas pēc nacionālā principa!!!! Pat Vācijā krievi grib dibināt savu partiju, par ko vācieši brīnās, jo viņi kaut kā nesaprot šo krievu iedibināto tradīciju!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 26.09.2010. 11.06

    Nav taisnība. Gan Beļģijā, gan Kanādā, gan N-tajās Āfrikas valstīs ir partijas pēc nacionālā principa. Ja nemaldos, tad arī Ungārijā. Par Spāniju un Ziemeļīriju pat nerunāsim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > daina_tabuna 26.09.2010. 11.37

    Man arī šķiet, ka vienīgā cerība, ka kaut kas mainīsies ir ja koalīciju veidos Vienotība+SC. Pārējos variantos būs vecās varas partijas dominante, jo viņu shēmošanas pieredze ātri vien izspiedīs jaunās vēsmas.
    Šāda koalīcija arī garantētu, ka netiek mainīts ārpolitikas kurss, jo viens skatītos uz otra pirkstiem, bet iekšējās lietās vismaz cerīgi izklausās jaunie principi budžeta veidošanā un partiju feodālisma likvidēšana ministrijās. Bet…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 24.09.2010. 09.21

Gan jau ka Zooloģiskajā dārzā jau ir izveidots pietiekams kombināciju skaits, ko nosaukt kā premjera kandidātu, ja netiks nosaukts Dombrovskis. Lai premjeru neizvirzītu Zoodārzā, zem 5% barjeras jāpaliek visām vecajām partijām, ieskaitot Jauno Laiku jeb tagadējo Vienotību. Bet līdz šādam līmenim, diemžēl, Latvijas vēlētājs vēl nav izaudzis.

+2
-9
Atbildēt

6

    dro > disassociative 24.09.2010. 09.33

    zem 5% barjeras jāpaliek visām vecajām partijām, ieskaitot Jauno Laiku jeb tagadējo Vienotību. Bet līdz šādam līmenim, diemžēl, Latvijas vēlētājs vēl nav izaudzis.
    __________________________
    Ar kurām partijām tad celsi jauno Latviju? Ar Daugavas racējiem?:))

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 24.09.2010. 09.38

    Tajā ziņā Tev taisnība – šobrīd praktiski nav alternatīvu. Tāpēc jau saku – vēlētājs līdz tam vēl nav izaudzis. Kad izaugs, būs alternatīvas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > disassociative 24.09.2010. 09.40

    Jā, Laimes lācis un Daugavas racēji varētu būt Latvijas glābiņš! Lācis pārvaldīs sauszemi un racēji ūdeņus.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dro > disassociative 24.09.2010. 11.11

    Ko pārmest vēlētājam, ja nav cita piedāvājuma?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 24.09.2010. 11.14

    Neiesaistīšanos politikā pašiem, radot citu piedāvājumu. Arī uz šīm vēlēšanām, ja jaunie politiķi būtu apvienojušies vienā vēlēšanu apvienībā nevis katrs pats savā mazajā kabatā, būtu bijis jauns piedāvājums, būtu alternatīva. Tagad skaidrs, ka mazie 5% nesavāks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 26.09.2010. 10.58

    Sevišķi jau izcēlusies Grostiņa partija pārtapdama no Rīcības partijas atkal jaunā, liekas, Tautas kontrole! Vecais čekists tik musina ļaudis , un tie tic arī, ja jau aptaujās savākts 3.2%! Forši, ja tiek skaldītas latviešu vēlētāju balsis ar ” pārdomātiem” lozungiem! Viltīgi, bet nepārliecinoši, acīmredzot!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam