Saeimā noraida divus PLL priekšlikumus

103

Komentāri (103)

Your1stMarathon 23.09.2010. 23.03

Nenoturējos… :) Baštika radītā pankūka ir pilnīgi nebaidāma jau citu minēto iemeslu dēļ. Tomēr

1) ļoti atbilstoša šai – daudzbērnu ģimeņu tēmai IR anekdote pēdējā žurnāla nr. par apmierinātību ar dzīvi (6 bērni vienam un 6 milj. otram. Kurš apmierinātāks ar dzīvi? Pirmais, jo vairāk nez vai gribēs…:)
[ja vēl atceramies, ka “katrā jokā ir daļa patiesības” un “ar bērna muti runā Patiesība”]
2) pārcelšu no krievu valodas (oriģināls ir dikti sulīgs) īsinātu pad.laiku anekdoti par daudzbērnu ģimeni:)

Daudzbērnu ģimenē kārtējās mājas dzemdības. Tēvs dara, ko var palīdzot un bērni ir pa gabalu… piedzimst viens. Kā nu kurš reaģē – ir gan aplausi, gan viena no jaunāko bērnu balsīm, kura saka: “Tēti, tēti! Izslēdz gaismu! Viņi kā prusaki uz gaismu lien!”

0
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 23.09.2010. 17.43

ceru, ka šo ideju vēl cilāsim kādā brīdī, kad priekšvēlēšanu kaislības būs pierimušas.
————————————-
Cilāsim tāpat kā pēc ES iestāšanās referenduma palaistuo ideju par personālūniju ar Norvēģiju.
Tieši tāpat arī cilāsim.
Kā Ščerbatihs saeimā svarus.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 23.09.2010. 17.10

sabiedrības daļai, kas ražo letiņus, kuri te dzīvos nākamos 4 un 44 gadus, ir jāpiešķir lielāks svars balsij vēlot politiķus….
—————————-
un vēl nev atskanējušas lamas par etniskuo nacionālismu???!!!

Tiešām duomā,ka paši ieruosinātāji tuo duomāja nuopietni? ārpus priekšvēlēšanu konteksta?
…un kur ta šie bija agrāk? Mušmires kaltēja un studēja Kastaņedu?

+2
0
Atbildēt

0

Mademoiselle_li 23.09.2010. 17.04

piekrītu un ceru, ka šo ideju vēl cilāsim kādā brīdī, kad priekšvēlēšanu kaislības būs pierimušas.

0
0
Atbildēt

0

viktorija_tetere 23.09.2010. 16.32

baštika “ideja” godam pretendē uz “2010.gada LIELĀKĀ Stulbuma” godalgu
nepārsteidz baštiks un pll, viņi spēlē savu absurda teātri, ņirgājoties “cik ļoti stulba ir “tauta!”” un “bauriem par demokrātiju nav nekādas nojēgas!”

pārsteidz tas, ka “tauta” tiešām ir “zābaks” un ir “kadri”, kas baštika murgojumu uztvēruši pilnīgi nopietni.. tāpat ka šlesera sīpolu operu :)

+5
0
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > viktorija_tetere 23.09.2010. 22.39

    “Bībeles mācīšana” , starp citu, bija VĒL LIELĀKS stulbums. Nezinu tikai, kurš ir tā Oskara saņēmējs … :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 23.09.2010. 15.02

ideja:
adoptēt kādus 500 austrumāzijas bērneļus-dabū 500 balsis un šie vēl rukās manā druvā un ienesīs kādu grasi.
Jāapsver.

+5
0
Atbildēt

1

    Mademoiselle_li > ilmisimo 23.09.2010. 16.49

    runa ir par principu – sabiedrības daļai, kas ražo letiņus, kuri te dzīvos nākamos 4 un 44 gadus, ir jāpiešķir lielāks svars balsij vēlot politiķus, kas to nākotnes politiku veidos. un tas pēc būtības ir atbalstāms ierosinājums.

    jautājumi par fiktīvo adopciju, šķirtām ģimenēm, papildus balsu skaitu, cilvēkiem, kam nav reproduktīvo spēju u.t.t. ir detaļas. to mēs redzam, cik izteiksmīgus piemērus uzražot ir spējīgi šeit komentējošie…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Mademoiselle_li 23.09.2010. 12.31

piekrītu reinim:
=======
Nu jā, redz tādā ziņā te ir divas puses šim jautājumam…

Ja to skata PLL kontekstā, tad pilnīgi piekrītu viedoklim par populismu un, iespējams, arī bezjēdzību (vismaz šībrīža Latvijā).

Tomēr ja distancējamies no PLL un šodienas politikas, bet runājam nedaudz filozofiskāk, par tautas un valsts vērtībām, tad vēl ar vien pieturos pie savas argumentācijas, ka tas drīzāk būtu labi nekā slikti.
==========

un uzskatu, ka pilnīgi noteikti sabiedrībai šāds ierosinājums par papildus balsīm pilsoņiem, kam ir bērni, ir jāapspriež, izsverot visus aspektus.
taču lai mazinātu kasilības, ka te virmo, kā pilsonis, kam ir bērni, apgalvoju, ka pll nedabūs manu balsi tikai tādēļ vien, ka mēģināja šo normu “dabūt cauri” saeimai sasteigti, tieši pirmsvēlēšanu laikā.

+1
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Mademoiselle_li 23.09.2010. 15.04

    sabiedrībai šāds ierosinājums par papildus balsīm pilsoņiem, kam ir bērni, ir jāapspriež, izsverot visus aspektus.”
    ________________________________________

    Galantei un Garančai arī vajag klāt balsis. Katrai 1000.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 23.09.2010. 12.00

Ok, pieņemsim, Baštikam ir 5 nepilngadīgi bērni… Tātad Baštikam 6 balsis, un sievai arī? Vai arī tikai vienam no vecākiem. Ja tikai vienam?, tad kurš no viņiem saņems balss tiesības?

+6
0
Atbildēt

1

    runivs > astra_ozo 23.09.2010. 17.01

    Jums taisnība, šāds jautājums nav atrisināts. Kā jau rakstīju, PLL priekšlikums, izmantojot neaizsargātas un arī trūcīgas sabiedrības grupas,ir vērtējams kā ļoti cinisks populisms. Viņi pat nebija domājuši šajā liekulības tirgīu kaut ko detalizētāk paredzēt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 23.09.2010. 11.44

eu, bet tiešām pilnā nopietnībā kādam liekās, ka papildus balsis vēlēšanās cilvēkiem ir tik liels stimuls, ka tie sāks vairāk dzemdēt?

+7
0
Atbildēt

13

    Sandra Upena > LAURIS 23.09.2010. 11.58

    nē, polittehnoloģija ir tāda, ka tie bērnu vecāki, kas šo PLL piedāvājumu lasa balsos par PLL. Ja piedāvājums tiek akceptēts vecāki novērtēs un balsos par PLL. Un ne tikai balsos par PLL, bet balsos ar savu bērnu balsīm par PLL. Ja tas netiek aksptēts, tad citas partijas ir sliktie un tik un tā balsos par PLL un god. Baštika kungu. Tapēc šīs ziņas izbīdīšana mēdijos ir WIN-WIN priekš PLL un god. Baštika kungam ar 8. nummuru, neatkarīgi no tā vai piedāvājumam ir reāls pamats. Tā ir kā papildus bezmaksas reklāma, šajā nožēlojamajā “demokrātiskajā” pasaulē kur reklāmas tiek bargi ierobežotas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 23.09.2010. 12.00

    nu tad skaidrs. Tad es atbalstu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > LAURIS 23.09.2010. 12.05

    Kāds ir tavs uzdevums? Izraisīt kašķi, sabojāt otram noskaņojumu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > LAURIS 23.09.2010. 12.11

    Ino, mans uzdevums ir BĒRNU TIESĪBAS. Šajā gadījumā bērnu tiesības, kas realizētas caur to juridiskiem pārstāvjiem (vecākiem). Ja tādēļ vajadzēs aizstāvēt viedokli es gatavs arī kašķēties un sabojāt noskaņojumu visiem bērnu nīdējiem uc cilvēku nīdējiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 23.09.2010. 12.21

    tu esi vienkārši vienotības provokators

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > LAURIS 23.09.2010. 12.29

    Kādā ziņā? Vai tavu prāt neatkarīgi cilvēki vairs neeksistē? Manas kreisās rokas vidējā pirksta figūra ir Vienotībai, tāpat kā labās rokas vidēja pirksta figūra ir PLL un es pa vidu sēžu lotosa pozā.

    Bet labas idejas es vienmēr atbalstu, lai arī zem tām ir paslēpti vilki.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > LAURIS 23.09.2010. 12.38

    Šo to šeit tusēdams esi apguvis. Šleseru godināji par cienīto, bet Baštiku jau par godāto:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > LAURIS 23.09.2010. 12.42

    Nē otrādāk. Es cienu Šleseru, un godāju Baštiku, bet ienīstu Šķēli. tātad: cien. Šlesers, god. Baštiks, ien. Šķēle. Tīra formalitāte.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > LAURIS 23.09.2010. 12.51

    Ansi, tās nav bērnu tiesības, ko aizstāvi. Tās ir Tavas ķēzīšanās tiesības, ko aizstāvi. Pat uz bērnu rēķina. Vari sēdēt lotosa vai ēzeļa pozā, prānu neuzkrāt un čakras neattīrīt, jo karma ir sačakarēta. Vari turpināt no pirkstiem veidot figūriņas un rādīt visai pasaulei. Pirksti jau Tavējie.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > LAURIS 23.09.2010. 12.56

    aij ka viens te sacepies. Pilnīgs nonsens. Un tam vajadzēja tik daudz burtus, lai pateikti neko? Nekas būs tev bērni, tad tu nebūsi tik skarbs, domāsi savādāk, varbūt atbrīvosi prātu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > LAURIS 23.09.2010. 13.14

    Ā, tagad sapratu. Esi pavisam atbrīvojies no prāta. Nez kāpēc neapskaužu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > LAURIS 23.09.2010. 14.59

    “cietuo”ērmu tiesības, kas realizētas caur to juridiskiem pārstāvjiem…..
    hare, hare…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > LAURIS 23.09.2010. 15.35

    papildus balsis vēlēšanās cilvēkiem ir tik liels stimuls, ka tie sāks vairāk dzemdēt?
    —————————————–
    savāks fiktīvus adopcijas papīrus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Antra Dobele 23.09.2010. 11.27

Piekrītu pielikt papildu balsu skaitu. Tad vēlēšanās mazāk runātu par “lidostām un Z-koridoriem” un vairāk par izglītību, bērnudārziem un varbūt pat peiliktu pie pensijas kādus 40Ls par atvasi tiem pensionāriem, kuriem ir bērni, nodokļu maksātāji. Žēl, ka tas tikai tāds populisms. Un vēl… kapēc drīkst vēlēt tikai no 18 gadu vecuma. Ir 18 un ir gudrs? Vēlēt vajadzētu nākt, ja ir vismaz vidējā izglītība! Augstākā un profesionālā laikam būtu par daudz prasīts.

0
-4
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 23.09.2010. 11.27

Vajadzēja vienkāršāk.Vienu par likuma garantētu laimīgo bērnību, otru- par saulainām vecumdienām. :)

+5
0
Atbildēt

0

astra_ozo 23.09.2010. 11.27

Es jau pie Baštika ierosinājuma atļāvos pajokot, ka likumu vajag paplidināt ar diviem apakšpunktiem:
1) ja bērni no divām sievām, tad divas balsis mīnusā;
2) ja kāda atviļ vīru citai sievietei, tad tādai vispār liegt balsot.

+7
0
Atbildēt

3

    Sanšains > astra_ozo 23.09.2010. 11.42

    ja bērni no divām sievām, tad divas balsis mīnusā
    =====================
    Tas ir, es aizeju uz iecirkni un man atļauj saplēst 2 kādas partijas jau vēlēšanu urnā citu iemestos biļetenus?:)

    Vai arī mani pārbauda ar melu detektoru, lai noskaidrotu, kura partija man simpātiska (manā gadījumā VL/TB/LNNK), un tad man liecinieku klātbūtnē jāsaplēš divi par šo partiju nodoti biļeteni.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 23.09.2010. 11.53

    -> Haris Uzdevums vēl vairāk sarežģijās, ja pie mums parādās musulmaņu kopiena un kādam pārtikušam Abdullam ir vairākas sievas… Iedomājies, kas par rēķināšanu. Plusi, mīnusi. Vai 4. sievai vispār ir balss tiesības?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > astra_ozo 23.09.2010. 14.56

    1) ja bērni no divām sievām, tad divas balsis mīnusā;
    2) ja kāda atviļ vīru citai sievietei, tad tādai vispār liegt balsot.
    ——————————————–
    ………ja bērni no 15 vīriem tad automātiski ieceļ par saeimas deputātu. Izveiduo tādu kā lordu palātu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 23.09.2010. 11.26

priekšlikums, kas pavisam vienādīgs ir bībeles stundu ideju.Vai kādreiz “eiroskeptiķu” zuosis par personālūniju ar Norvēģiju.

Tak ieruosiniet visas savas gaisās idejas p ē c vēlēšanām.
Tad nekā – neviens nekuo tādu nebūs teicis un visam pelelē būs uzbrukuse amnēzija.Tuoties uz afišstabiem izkarinātajiem vaduoņu kandidāties būs sprucis vaļā aizcietējums.

+1
0
Atbildēt

0

dro 23.09.2010. 11.19

Cerīga ziņa: Lielākās izredzes veidot nākamo valdību ir koalīcijai, kas sastāvētu no Zaļo un zemnieku savienības (ZZS), apvienības “Vienotība” un apvienības “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un Brīvībai”/LNNK (VL-TB/LNNK) ar Valdi Dombrovski (JL) kā premjeru, liecina bukmeikeru “Triobet.com” prognozes.

+4
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 23.09.2010. 11.15

Nu, dien, pilnmēness skartie plānprātiņi!
*”“Ja cilvēkiem būs papildu balsu skaits, tad bērnu dzīves kvalitāte izmainīsies ļoti radikāli un ātri,” pauda Baštiks.” – nesaprotu, kā bērnu dzīves kvalitāte radikāla uzlabošanās būtu tieši atkarīga no cilvēka balsu skaita. Vienīgais, ko par to varētu teikt, ka PLL ar radikāliem (pēdējiem) paņēmieniem cenšas pelnīt sev balsis.
Kā nu ne, ja babtistu draudzes locekļi, par katru savu atvasi (kuri nav viens vai divi) tiktu pie papildus balss, PLL ievērojams vēlētāju skaits būtu nodrošināts.

+6
0
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 23.09.2010. 11.07

Es jau vēlētos dabūt papildus balss tiesības ne tikai par saviem bērniem, bet arī par savu suni, kaķi, kokiem, krūmiem, māju, sētas mietiem un veļas šņori, Tad es varētu parādīt papildus attieksmi pret dzīvo un nedzīvo dabu, īpašumu un netīrās veļas mazgāšanu.

+10
-2
Atbildēt

5

    Sandra Upena > brigita_damme_rtk_lv 23.09.2010. 11.21

    Pēc tevis teiktā var noprast ka 17 gadīgs bērns ir apmēram tas pats kas kaķis. Savukārt 3 gadīgs būtu apmēram veļas šņore?

    tāda gadījumā es tev ieteiktu ar savas vecmātes uzlējumu/atlējumu muti izskalot.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > brigita_damme_rtk_lv 23.09.2010. 11.40

    To Ansis : Tev ir kaut kas pret kaķiem, tu dzīvnieku nīdēj ??? :))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Tu pats to teici, savas sabojātās fantāzijas augli. Izspied savu žulti, saraudzē vīnā. tikai skaties, ka nesaiet eteķī. savlaicīgi pasaldini sevi ar paša domu dzidruma slavinājumiem. tad vari dzert un atraugāties. Prozit!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > brigita_damme_rtk_lv 23.09.2010. 11.52

    ARTs = homofobs

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > brigita_damme_rtk_lv 23.09.2010. 14.53

    Pēc tevis teiktā var noprast ka 17 gadīgs bērns ir apmēram tas pats kas kaķis…
    ———————————————–
    ap 40 gadīgs bērns ir Lācis(Vilis, kas uz uzduodas par Ansi)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Sandra Upena 23.09.2010. 11.07

Balsot var no 18. gadu vecuma, bet kļūt par vēlēšanu novērotāju var no 16. gadu vecuma. Tas tā – informācijai.

0
-6
Atbildēt

2

    AUTOEXEC.BAT > Sandra Upena 23.09.2010. 11.43

    … vēl aizmirsi piebilst, ka piedrazot internetu ar debīliem komentāriem nav atļauts pat tad, ja pats sev liecies Kārlis Markss vai Krišjānis Barons … :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 11.49

    Un tu sev liecies Pēteris Lielais? Bet esi apbrīnojams āksts, neviens tāpat tevi šeit nevar ciest. Ko tu vēl dari?

    0
    -11
    Atbildēt

    0

dro 23.09.2010. 10.41

Interesanti, vai šī privilēģija attieksies arī uz alimentu nemaksātājiem?

+7
0
Atbildēt

1

    Sanšains > dro 23.09.2010. 11.20

    Šī nianse gan skaista:):) – neienāca prātā. Nu, nekas, rūpīgi strādājot, gan jau arī to var noregulēt.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

agijs 23.09.2010. 10.37

“vienlīdzīgas vēlēšanas saprot, ka katram vēlētājam ir viena balss un tās ir līdzvērtīgas”

Ir gadīgjumi, kur šī vērtība tiešām ir jāievēro un nevienam demokrātiju saprotošam indivīdam par to nebūtu par jautājumu – dzimums, nacionalitāte, ienākumu līmenis, utt…

Tajā pat laikā, ja ir cilvēki, kas dzīvo un domā egoistiski un ir tādi, kas domājot par savu tautu un dzimteni uzņemas audzināt bērnus, kas šodien NAV viegli, tad kas būtu tik ļauns, ja viņus ar to atalgotu par lielāku ietekmi vēlēšanās?

Šis nav jautājums par ādas krāsu, dzimumu vai tautību, ko neviens neizvēlās.
Šis ir jautājums par katra indivīda paša skaidri izdarītu izvēli.
Es pat teiktu, ka tas būtu ne vairāk ne mazāk, kā ik pāris gadus izdarāmā izvēle iet balsot vai nē.

Tā kā Čepānes kundze šajā gadījumā nodarbojas ar klaju demagoģiju salīdzinot šo piedāvājumu ar etnisko diskrimināciju.

0
-9
Atbildēt

4

    agijs > agijs 23.09.2010. 10.37

    P.S. Visumā man nebūt nav tuvas PLL kampēju idejas, tieši pretēji. Bet nu šoreiz galīgi nesaskatu sakarīgus pretargumentus viņu piedāvājumam.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > agijs 23.09.2010. 10.42

    Tas būtu pilnīgi populistisks un pats galvenais – bezjēdzīgs lēmums. Ja jau nepilsoņiem ir uzspļaut uz tiesībām vēlēt – viņi tāpat neiet naturalizēties – vai tiešām tu domā, ka šīs “papildus” balsis dos dajebkādu efektu ?? Kāds naivums …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    agijs > agijs 23.09.2010. 10.49

    Nu jā, redz tādā ziņā te ir divas puses šim jautājumam…

    Ja to skata PLL kontekstā, tad pilnīgi piekrītu viedoklim par populismu un, iespējams, arī bezjēdzību (vismaz šībrīža Latvijā).

    Tomēr ja distancējamies no PLL un šodienas politikas, bet runājam nedaudz filozofiskāk, par tautas un valsts vērtībām, tad vēl ar vien pieturos pie savas argumentācijas, ka tas drīzāk būtu labi nekā slikti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > agijs 23.09.2010. 11.38

    Neviens neapstrīd, ka IR problēma , kas jārisina. Bet vienmēr var atrast normālu, tiesisku un galvenais – loģisku veidu, kā to risināt.
    Nu vai tiešām kādam vēl ir šaubas, ka šis te ir priekšvēlēšanu triks ? Jau kaukādi 4 “priekšlikumi” no PLL nedēļas laikā !!! Viņiem laikam Stendža to visu ātrumā dragā augšā … Nu kā var to vispār ņemt nopietni ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 10.34

Satversme : 91.pants – Visi cilvēki Latvijā ir vienlīdzīgi likuma un tiesas priekšā. Cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas.

Uz redzēšanos, Populisti-LL … :))

+10
-1
Atbildēt

5

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 11.00

    Tu tādu jēdzienu, kā pilngadība esi dzirdējis ? Jā, vēl arī “pieskaitāmība” un “rīcībspēja” ? Varbūt arī grūtniecēm dosim 2 balsis ?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 11.02

    Vēl ‘tādu tiesību nav, bet jau pienākās? Vēl jautrāk, kā tādā variantā savu aizbilstamo balsis izmantotu bāriņtiesa. Absurda teātris.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 11.12

    ARTs, būtu labāk kandžu brūvējis, nevis komentāros savu skābos purkšķus atbrīvojis

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 11.15

    Lai sasniegtu patiesu vienlīdzību, ierosinu blondīnēm atļaut balsot no 43 gadu vecuma

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 14.50

    Varbūt arī grūtniecēm dosim 2 balsis ?
    _______________________________
    Atņemsim.
    Viņām ir ieruobežuota rīcībspēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 23.09.2010. 10.28

Uzsvēršu, ka man derdzas PLL populisms, nekaunība un galvenais – prokrieviskums.

Tomēr PRINCIPĀ es tik tiešām atbalstītu papildu balsu piešķiršanu vēlēšanās vecākiem, kuriem ir bērni. Tikai Saeimas vēlēšanās – kāpēc gan pašvaldību vēlēšanās?:)

Un nevajag tā satraukties, ka esot neparasti un nez kā tur vēl. Padomāsim – vai, piemēram, pirms 50 gadiem Eiropā daudz bija tādu, kuri kaut vai murgos varēja iedomāties homoseksuālistu laulības – pat baznīcā?! Tagad tā diemžēl ir īstenība vairākās valstīs.

Tā ka viss plūst, viss mainās – varbūt tomēr kaut kad eiropieši (un tostarp arī latvieši) atkal nāks pie prāta un sāks atkopties, un kaut kādā veidā atkal sāks godāt bērnu radīšanu un audzināšanu, nevis hedonismu.:)

+3
-9
Atbildēt

9

    AUTOEXEC.BAT > Sanšains 23.09.2010. 10.37

    Protams,tagad visi, kam labāk stāv un paspējuši piedragāt bērnus pa labi pa kreisi – varēs dot vaļā ar 9 balsīm Murķeļu pagasta vēlēšanās

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.09.2010. 11.16

    Hm, un vispār, attīstot to visu tālāk – tā kā kādreiz, senos laikos, šķiet, bija vecuma cenzs, lai būtu tiesības vēlēt, tad mūsdienās varbūt varētu ieviest apmēram tādu principu: tiem, kuri strādā, ir vēlēšanu tiesības, citiem – ne.
    Nē, neder – ko tad ar mājsaimniecēm?..:(

    Tad varbūt tomēr vecuma cenzs – piemēram, vēlēt atļaut no 25 gadu vecuma (neuzticos pavisam jauniem gurķiem) līdz pensijas vecumam, kāds tas ir attiecīgajā gadā. Jā, bet ko tad darīt ar tiem, kuru bērni vēl nav sasnieguši 25 gadu vecumu, bet paši jau pensijā?…

    Sarežģīti tas viss!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Sanšains 23.09.2010. 11.25

    Nu, gan atradis veidu, kā Latvijā uzlabot demogrāfisko situāciju! Ar papildus balsīm!!!!
    Nu tad pirms pašvaldību vēlēšanām visi spiestu uz ģimenes pieaugumu!? Sviests kaut kāds, neliekas?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.09.2010. 11.34

    ARTs
    Protams,tagad visi, kam labāk stāv un paspējuši piedragāt bērnus pa labi pa kreisi – varēs dot vaļā ar 9 balsīm Murķeļu pagasta vēlēšanās
    ===============================
    :)
    Bet tā jau tas dabā iekārtots, ka tie, kuriem “labāk stāv”, uzvar evolūcijas cīņā.:)

    Bet šāds likums varbūt savu pasaulskatu liktu pārvērtēt “bezbērnu japīšiem” – mazliet, mazliet pamudinātu viņus pārvērtēt savu pasaulskatu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.09.2010. 11.37

    Kļūdas labojums: senos laikos bija ĪPAŠUMA cenzs, tagad derētu VECUMA cenzs, piemēram 25-70 gadi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Sanšains 23.09.2010. 12.08

    Haris : šāds likums varbūt savu pasaulskatu liktu pārvērtēt “bezbērnu japīšiem” – mazliet, mazliet pamudinātu viņus pārvērtēt savu pasaulskatu.

    ————————————————-

    Ja vispār pieļauj iespēju uz to nopietni paskatīties, tad tā būtu vienkārši ņirgāšanās par cilvēkiem, kuriem kaut kādu iemeslu dēļ nevar būt bērnu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 23.09.2010. 12.16

    Pateikšu nepolitkorektu lietu – ne vienmēr tās daudzbērnu ģimenes ir tas paraugs visur un visā.
    Saražot bērnus lielu gudrību neprasa, un ir pietiekami daudz tādi, kas to dara tikai tāpēc, ka nejēdz un arī negrib neko plānot, gaida pabalstus, un ir vienkārši bezatbildīgi.
    Un ko tādi savēlēs?
    Dabīgi, ka populistus, kas apsolīs tiem vēl lielākus pabalstus.
    Da’bīgi, ir arī citādas daudzbērnu ģimenes, kuras var tikai apbrīnot, bet, pirmais variants, manuprāt, arī ļoti izplatīts.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 23.09.2010. 14.46

    Jā, bet ko tad darīt ar tiem, kuru bērni vēl nav sasnieguši 25 gadu vecumu, bet paši jau pensijā?..”
    __________________________________
    Tuos mēs adoptēsim.
    Un iegūsim viņu balsis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 23.09.2010. 14.48

    ir arī citādas daudzbērnu ģimenes, kuras var tikai apbrīnot, bet, pirmais variants, manuprāt, arī ļoti izplatīts…
    ____________________
    Patiešām. Ir čakli nēģeri.
    Un ir arī slinki nēģeri.

    Kas gan tuo varētu ieduomāties????

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 23.09.2010. 10.12

Vienotība jau sen nedomā par bērniem, noņēma brīvpusdienas skolās, apcirpa māmiņu pabalstu un citus apsaukā par populistiem

+3
-16
Atbildēt

3

mary75 23.09.2010. 10.10

Tas par tim alimentu nemaksāstājiem aizgūts no Krievijas, man šķiet, ka tur ir kas līdzīgs – viņiem atņem tiesības, un neļauj šķērsot robežu.
Bet vispār, PLL populismā pārspēj pats sevi, ko tik absurdu pat no viņiem negaidīju.

+16
-3
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > mary75 23.09.2010. 10.39

    Protams, īpaši “efektīgi” tas būtu, ja nemaksātājs strādā par šoferi – tad viņam, protams, uzreiz parādītos papildus ienākumi … ha, ha …

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 23.09.2010. 10.59

    Hehe, lai kaut ko aizgūtu no Krievijas, ir jābūt ļoti stingrai pārliecībai, ka tas nav pret tiesiskuma un egalitārisma principiem. Par ko man ir ļoti lielas bažas šajā gadījumā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.09.2010. 11.12

    Tur jau arī cilvēktiesību aktivisti to visu apstrīd.
    Un es te absolūti nedomāju tā, ka mums arī tā būtu jādara.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 23.09.2010. 10.09

Kā vispār pieauguši cilvēki var izdomāt šādas muļķības. Baštiks kārtējo reizi izmantoja savu jajamo zirgu, tikai viņš nejuta ka sēž tajā otrādi. Bet viņš taču nedzerot. Tāpat tas priekšlikums par tām šoferu tiesībām. Ja cilvēks ir slims, tad viņam ir jāpalīdz no slimības atbrīvoties, bet ne vēl jāatņem pēdejais maizes kumoss viņam un ģimenei. Fašisti rīkojās vienkāršāk, slimos apšāva un viss. Te arī ož pēc fašisma. Vai tiešām PLL ar savu izdaudzināto “smadzeņu potenciālu” neko labāku nevarēja izdomāt? Un tādi iedomājas vadīt valsti. Tāpēc jau pēc viņu valdīšanas mēs esam pie bezdibeņa.

+16
-1
Atbildēt

0

Sandra Upena 23.09.2010. 09.58

ļoti bēdīgi, ļoti, ļoti bēdīgi. Vecākiem ar bērniem vairs nav nekādas tiesības.

+1
-16
Atbildēt

22

    Iveta Ķelle > Sandra Upena 23.09.2010. 10.08

    Vecākiem ar bērniem ir TIEŠI tādas pašas tiesības kā visiem pārējiem pilsoņiem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 10.15

    Tātad tu uzskati ka bērns nav cilvēks. Bērns ir kaut kāds suns, kurmis, aita, kāposts, kartupelis, slieka?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Sandra Upena 23.09.2010. 10.28

    Provokators:), bet ironija laba:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > Sandra Upena 23.09.2010. 10.28

    Ansi, kā Jūs nonācāt pie šādas manis teiktā interpretācijas?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 10.45

    Ja tu piekrīti, ka bērns nav neviens no manis nosauktajiem, varbūt smadzenes vēl nav noslīdējušas. Varbūt spēsi piekrist ka tiem bērniem ir jādzīvo šajā valstī, šajā sistēmā. Varbūt tu spēsi piekrist, ka bērns nav izklaides objekts, jeb seksa blakus produkts. Bērns ir teorētiska LV nākotne, tajā skaitā ekonomiska. Es pat atļaušos brutalizēt ka bērns ir svarīgāks Latvijai par par 80 gadīgu pensionāru. Kapēc vieniem ir balss tiesības, bet otriem nē? Man kā šo bērnu vecākam šie bērni jāuztur, jāizglīto, jārūpējas, viņu vieta jāatbild. Ja bērni ir svarīgi valstij, vai tu ne piekritīsi ka mana atbildības nasta ir lielāka nekā tiem kas rūpējas tikai par sevi? Tad kapēc es nevaru balsot par savu bērnu nākotni?

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    Iveta Ķelle > Sandra Upena 23.09.2010. 10.47

    Cienītais, nevajag jaukt ābolus ar apelsīniem. ;)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 10.50

    ak mī, ak žē. Tomēr noslīdējušas. Nav jau vērts atdalīt, ja tu nevari atšķirt, tāpat kā cūkas – pērles no pupām neatšķir.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 10.57

    Ar ko 17 gadīgs ir sliktāks par 87 gadīgu? Ja bērns ir tāda niecība, un ja mēs gribam patiesu vienlīdzību, tad es ierosinātu sievietēm atļaut balsot tikai no 28 gadu vecuma (nevis no 18 gadu, kā tas ir tagad). Un ge jiem un fermeriem vispār aizliegt balsot?

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Sandra Upena 23.09.2010. 11.18

    Ansi, tad varbūt alkoholu arī atļausim lietot nepilngadīgiem bērniem, jo cilvēks vien ir, pie tam ar nākotni!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 11.27

    Alkohols tīri fizioloģiski uz bērnu iedarbojas graujošāk nekā uz pieaugušajiem. Nevajag jaukt ābolus ar apelsīniem. Un runa nav par pašu bērnu balsojumu, bet viņu vecāku, jo mēs par visu atbildam viņu vietā. Bērni ir pilnvērtīgi Latvijas valsts iedzīvotāji.

    PS ja man būtu vara tad es alkoholu vispār ierobežotu no 30 gadu vecuma, un tirdzniecību tikai sestdienās ārpus apdzīvotam vietām

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sandra Upena 23.09.2010. 11.30

    pērles no pupām neatšķir. ”

    Par tuo jau ir tā, ka ja sakombinē Lerhu Puškaiti ar Vili Lāci tad sanāk Gogoļa Vijs.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    LAURIS > Sandra Upena 23.09.2010. 11.37

    onkulīt, ko tu tur murgo? iedot balss tiesības pirmklasniekiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 11.37

    ārprāc te ir vieni vienīgi vienotības bērnu nīdēji novākušies. Jums pašiem par sevi kauna nav?

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Sandra Upena 23.09.2010. 11.39

    Neviens neapgalvo, ka bērni nav pilnvērtīgi Latvijas valsts iedzīvotāji. Bet vai balss par bērnu padara bērnu par pilnvērtīgāku!?
    Kāpēc vecākiem būtu jāpiešķir tiesības izvēlēties bērnu vietā!? Vai vecāks vienmēr zin kā labāk bērnam!?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 11.40

    POLITIKAL. nevis pirmklasniekam, bet viņu vecākiem. Par PLL piedāvājuma būtības izprašanu – sēdies “2”

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Sandra Upena 23.09.2010. 11.42

    Ierunājās sieviešu, geju, lesbiešu un blondīņu nīdējs!!!
    Kad pats nīdīsi mazāk, tad varbūt būs vērts uz kādu attiecināt nīdēja statusu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 23.09.2010. 11.43

    Abia. Tāpēc ka visas juridiskās, pieaugušo pasaules štellītes darām viņu vietā un par viņiem atbildam, aizbilstam, uzturam, audzinam, izglītojam utt. Tāpēc.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    LAURIS > Sandra Upena 23.09.2010. 11.47

    Es nesparotu, kāda jēga? 90% daudzbērnu ģimeņu tevi arī nesaprastu, onkulīt, viņiem tavas papildus balsis 100 gadus nav vajadzīgas, ja nav ne darba, ne naudas

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    LAURIS > Sandra Upena 23.09.2010. 11.52

    Vienotības bērnu nīdēji :D LOL
    Es vispār balsotu par aivar gedroicu, ja viņš piedalītos vēlēšanās. Bet pll priekšlikums man šķiet absurds populisms, ta pat kā bībeles mācības utml. murgi

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Sandra Upena 23.09.2010. 11.54

    Ansi!!!!!
    Tad tāpēc ir iedotas balss vecākiem, kuriem ar savu balsi nevajadzētu izrīkoties vieglprātīgi, bet rūpīgi apsverot un izvērtējot!
    Bet tā kā lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju reklāmas nozombēti, pilnīgi neinteresējoties par politiskajiem notikumiem, nejūtot atbildību par savu balsi, lielai daļai apgalvojot, ka uz vēlēšanām neies, tad uzskatu, ka laiks šādam lēmuma – piešķirt papildus balsis vecākiem, nav piemērots!!!!!!!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sandra Upena 23.09.2010. 14.44

    Jums pašiem par sevi kauna nav? ”
    ___________________________________
    Nav.
    Tawējie visu kaunu prihvatizējuši un izpārdevuši uz zagraņīcu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > Sandra Upena 23.09.2010. 16.49

    Labdien!
    Varo galvot, ka, ja šāds priekšlikums tiktu akceptēts, to Satversmes tiesa noteikti atzītu par neatbilstošu Satversmei. Kaut kas tāds nav iedomājams ES dalībvalstī.
    Bez tam šādu normu būtu grūti piemērot, jo ieniedzēji nav bijuši spējīgi norādīt procesuālo kārtību- nebijan dots „aprūpē esošu bērna” jēdziens, nav saprotams, kāds dokuments apliecinās šo aprūpē esošā bērna esamību personai – dzimšanas apliecība vai izziņa no dzemdību nama, ja dzimšanas apliecību persona vēl nav paspējusi izņemt;
    Nav noteikts, kam ģimenē ar bērniem (vīram vai sievai) šādos gadījumos ir dodamas papildus balsis.
    Varbūt, ka šā priekšlikuma autori ies vēl tālāk un atļaus tirgoties ar šīm kvotām?
    Man kauns, ka deputātu kandidāti pirmsvēlēšanu aģitācijā tik ciniski spekulē ar neaizsargātu un trūcīgu cilvēku interesēm. Labāk tos tūkstošus, ko tagad “izgāž” aģitācijā, būtu ziedojuši kādam bērnu namam vai trūcīgām ģimenēm. Man ļoti žēl, ka saprātīgi cilvēki uzķeras uz šāda āķa.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Dreimanis 23.09.2010. 09.51

Varētu noteikt ar likumu, ka personām, kas nemaksā alimentus, policija konfiscē kājslauķus pie namdurvīm vai kaut ko tikpat bezjēdzīgu un nesaistītu ar pašu problēmu kā autovadītāja tiesības.

+16
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam