Sudraba: neredzu iespēju tagad vadīt valdību

115

Komentāri (115)

qxamo 22.09.2010. 17.47

Vai katrs, kur neaicina premjerēt, tagad stāstīs, kāpēc viņš nepremjerēs?

0
0
Atbildēt

0

piziks 22.09.2010. 09.42

Dudū, kāda jēga būtu Sudrabas iniciatīvai? Cik to likumu, kas ļauj viņai darboties rezultatīvi? Sēž pašreklāmiska dāma VK plašumos, ik pa laikam kādu papurina, visu sev zināmo nesaka, lai šo nenomestu, saŗiko PR šovus, — dažreiz tiem cipariem un secinājumiem var ticēt un tad žurnālistu lomu spēlētāji sarīko īslaicīgas sensācijas. Kad Sudraba iebrūk politjumtu tobrīd nenosegtos lielākos uzņēmumos, diezgan regulāri kļūdās un šauj galīgi garām… Pietiek atcerēties aizpērno šovu ap Latvijas Valsts mežiem, kam neļāva sarīkot mežinieku balli un ierindas mežinieki palika tupēt savos tālajos džungļos, kaut krekliņi jau bija apdrukāti. Kas par pokazuhu! Toties pērn, kad Jaunups jr. izsita Ls 140 000 VEF basketbola klubam kā “likumīgu ziedojumu”, Sudraba to likumu nerosināja mainīt, Repše klusi, zaglīgi parakstīja/akceptēja, Dombrovskis par beigtu izlikās! Tas viss kopā — lielajā TauPīšanas un gRiešanas laikā. Kurš par kuru labāks?

+1
-3
Atbildēt

0

piziks 22.09.2010. 08.16

Savdabīgs te bļāvēju koris pret Valsts Kontroliera institūciju (,kuru šobrīd vada Sudraba)! Arī man Sudraba kā cilvēks/personība ir visai pašreklāmiska, mazliet arī aizdomīga ar savas biogrāfijas daļu — laiku Parex-ā.
Tomēr!
Valsts kontrolieris, arī Sudraba, var rīkoties vienīgi to likumu robežās, ko pieņem Saeima, un visa tagadējā koalīcija kopumā, ieskaitot “Dombrovska svētās govs” saimniekus un slaucējus — JL/Vienotību — ir izdarījuši visu, ko vien iespējams, lai Valsts kontrolierim, jo īpaši nedumajai, pietiekami ambiciozajai Sudrabai, reālas ietekmes nebūtu! Kas tur nesaprotams? Diskutētāju daļa to, protams, apzinās. Klusē par saviem mīluļiem, aizstāv savus siles strēbējus, toties krāšņi apliecina sevi, lamājot Sudrabu — prasti, aiz skaudības.

+1
-1
Atbildēt

1

    hinanska > piziks 22.09.2010. 08.46

    Aizsvīdis Tev tēmeklis, ja neredzi pašamierinātās kundzītes iniciatīvas trūkumu un “strelkas” pārbīdi citu virzienā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

arturs 21.09.2010. 18.56

Sudraba manuprāt jau ir pāršāvusi pāri strīpai, kas saucas “man ir viedoklis, bet premjerēt es neiešu”. Otrā vieta būšu_premjers konkursā aiz Lemberga.

+4
0
Atbildēt

0

dro 21.09.2010. 16.36

Vienā jautājumā man ar Sudrabu domas sakrīt: es arī neredzu iespēju vadīt valdību:)))

+4
0
Atbildēt

0

photocom 21.09.2010. 13.53

Pārāk daudz goda te
šitai pareks madāmai un slepenajam SC ierocim !

+7
0
Atbildēt

0

Sandra Upena 21.09.2010. 13.17

varbūt nav viegli, bet tomēr samērā ērti sēdēt tajā beņķi kur sēž Sudraba un vicināt visiem sliktajiem puikā ar pirkstu, ka tā nav labi un šitā nav labi. Bet lai ietu un pati darītu – tas tomēr par smagu, ka vēl pašu nenorok. VIņa nevar citu darbu darīt tikai izliekās ka varētu.

+4
-1
Atbildēt

4

    andris902 > Sandra Upena 21.09.2010. 14.37

    …mīļā blondīne, Nilsik, Vili Lāci!…ātri gan Tu kažoku maini… :)))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 21.09.2010. 16.25

    tev niez?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Sandra Upena 21.09.2010. 16.35

    Pieteicies pakasīt?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 21.09.2010. 16.40

    es kā ārsts varu garantēt ka zanE atlabs ar pudeļu birsti un veļas ziepēm :-)))))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

vupats 21.09.2010. 13.04

tad jau labāk Sudrabu kā mūsu finanšu ministra šodienas atziņu:

“Finanšu ministrs Einars Repše (JL) vēlētos nākamā gada budžetu deficītu samazināt pat zem 6% no iekšzemes kopprodukta (IKP), ja tas būtu iespējams… Turklāt ministrs nevēlas, lai tiktu ieguldīti milzīgi līdzekļi ekonomikas stimulēšanā…”

Tagad ir skaidrs no kurienes “sabrauktajam ezītim” kopā ar ekonomikas ministru Kamparu par visu makti ir vēlme nospiest uz ceļiem vēl to, kas Latvijā atlicis.

Mērkaķi, būtu labāk lidojuši atpakaļ uz Marsu.

+1
-8
Atbildēt

0

dro 21.09.2010. 12.35

Sudrabas darba produktivitāti līdz šim var vērtēt ar vienu vārdu – ālava.

+5
-3
Atbildēt

3

    martins_kibilds > dro 21.09.2010. 12.53

    Tev nu gan ir kritēriji. Bet ir arī kāds pamatojums? Lūdzams pastāsti, ko tieši no tā, kas ir noteikts viņas kā valsts kontrolieres pienākumos viņa nav izdarījusi? Citādi sanāk tikai tāda apsaukāšanās, vai ne?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.09.2010. 13.24

    Kritērijs ir viens – blēdim jābūt cietumā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.09.2010. 13.42

    Ivars. copy-paste. Ilze » Ieva 13:28
    Viņai vnk jādara to, ko saka Valsts kontroles likums:
    VK
    4.1) ierosina Ministru kabinetam izveidot komisiju Valsts kontroles revīziju rezultātu izvērtēšanai un nepieciešamo pasākumu veikšanai. Par pieņemtajiem lēmumiem un veiktajiem pasākumiem Ministru kabinets paziņo Valsts kontrolei;
    4.pants. (1) Valsts kontrolei ir tiesības saņemt Saeimā un Ministru kabinetā izskatāmo normatīvo aktu projektus un sniegt par tiem atzinumus, ja normatīvie akti var ietekmēt valsts un pašvaldību ieņēmumus un izdevumus vai paredz rīcību ar valsts un pašvaldību mantu, kā arī ar Eiropas Savienības un citu starptautisko organizāciju vai institūciju piešķirtajiem un valsts budžetā vai pašvaldību budžetos iekļautajiem līdzekļiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 21.09.2010. 12.18

Man gribētos domāt, ka ierēdnim (un, protams, ne tikai viņam, bet katram) kā savas nozares profesionālim ir jāpilda amata pienākums. Un kā profesionālim ir jānorāda uz kļūdām, kas jauši/nejauši var rasties jebkurā sistēmā. Taču svarīgi, lai tie, kas šo kļūdu ir pieļāvuši, spētu uz to skatīties kā uz kļūdu, nevis vecenes muldēšanu, un adekvāti reaģēt. Bet es, protams, esmu naiva utopiste, cerot, ka kāds gribētu savām rokām lauzt sistēmu, kas smagus sviedrus lejot, būvēta 20g. Šo sistēmu var salauzt tie, kas to nav būvējuši, taču izskatās, partiju personāliju piedāvājums par īsu.

+2
0
Atbildēt

0

kruskops 21.09.2010. 12.13

Sudraba nebūs valdības vadītāja. Šo pīli palaidis SC kā palaidēju izmantojot it kā malā esošo Jurkānu, kurš pēkšņi nez kāpēc sāka stāstīt, ka Urbanovičam neesot nez kādu tur valdības vadītājam vajadzīgo īpašību. Droši vien ar mērķi savākt vēl kādu papildus balsi no latviešu elektorāta.

+6
0
Atbildēt

3

    dro > kruskops 21.09.2010. 12.19

    Var būt, ja koalīcijā būs SC + PLL + x

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kruskops > kruskops 21.09.2010. 12.51

    Sudraba kā kompromiss? Kaut kā neticās. Šlesers taču tiesājās ar Sudrabu, lai gan, neko nevar zināt, jo savulaik taču sunīja savu tagadējo labāko draugu Šķēli. Bet, tomēr skeptiski skatos. Visdrīzāk parādīsies negaidīta kandidatūra, piemēram, kāpēc lai tas nebūtu Feiferis?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kruskops 21.09.2010. 14.34

    ….šķiet, ka Šlesera nepatika pret Sudrabu izkūpējusi….abiem kopējs ienaidnieks atrasts – Dombrovskis….

    http://parlabulatviju.lv/archives/3861

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 21.09.2010. 10.59

Nu, Sudraba būtu pēdējā muļķe, ja tagad pamestu savu ļoti labi atalgoto un stabilo amatu un skrietu vadīt valdību. To viņa varētu darīt tikai tad, kad beigsies termiņš valsts kontrolieres amatā un nebūs labu piedāvājumu turpmākajam darbam. Kaut arī, pārmaiņas pēc, pēc termiņa beigām VK varēu pamēģināt arī kādu brīdi premjerēt. Taču tad būs redzama viena lietiņa: kritizēt visu un visus, sēžot ērtā kontrolieres krēslā, ir daudz vieglāk un vienkāršāk, nekā vadīt valdības darbu.

+11
-2
Atbildēt

4

    martins_kibilds > kristaps_drone 21.09.2010. 12.51

    Kontroliera krēsls ērts bija Černajam, kurš ziņā pārsvarā figurēja tikai saistībā ar kāda auto vai nekustamā īpašuma iegādi. Sudraba politiķiem ir pagalam neērta kontroliere, tāpēc nebrīnītos, ja tu raksti šīs savas blēņas no stendžas biroja.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > kristaps_drone 21.09.2010. 13.34

    arī no šīs intervijas redzams, ka Sudraba iešanai politikā (partijā, premjers) piekristu tikai pie kaudzes visādu viņas nosacījumu izpildīšanas. Viņas gadījumā citiem būs jāizdara viss nepieciešamais (un jāpiešķir viņai lielas pilnvaras), lai viņa var strādāt.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > kristaps_drone 21.09.2010. 14.31

    …Sudrabai arī tas ir ne mazāk ērts, kā Černajam….alga lielāka kā premjeram…var mierīgi čubināties un ne par ko neatbildēt….tēlot taisnības cīnītāju vārdos, ne darbos…un smaidīt žurnālistu priekšā….ērti!… :))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 22.09.2010. 14.22

    Ivaram. Sudrabas kladzināšana šajā valstī politiķiem vērā ņemamas neērtības nesagādā, jo viņi neņem pierē viņas kladzināšanu. Kaut arī kladzina viņa dažkārt par lietu – rakstu “dažkārt”, jo viņas komentāri ir par lietu tad, kad viņa runā par VK revīzijās atklātām nelikumībām un pārkāpumiem, bet pārāk bieži viņa vienkārši komentē valstī notiekošo. Nez kādēļ citu valsts iestāžu vadītāji komentē tikai to, kas attiecas tieši uz viņu vadīto iestāžu kompetenci.)
    P.S. No stendžas biroja nerakstu, viņa darbības manī izraisa dziļu nicinājumu. Bet tu gan, laikam, raksti no VK biroja Skanstes ielā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

vupats 21.09.2010. 10.59

Elementārā MK, tāpat kaut vai jebkuras pašvaldības Domes sēdes kārtība tiek iepriekš noteikta – kurš ziņos par konkrēto jautājumu, kurš atbildēs uz papildus jautājumiem, kurus uzdot tiesības ir tikai Ministru kabineta locekļiem, vai pašvaldības gadījumā deputātiem. Ja piedalies sēdē kā kā klausītājs nav tiesību pēkšņi lekt kājās un mesties publiskā diskusijā. Jā kāds, kurš nav paredzēts kā ziņotājs vai uzaicinātā persona par konkrēto jautājumu, pēkšņi lec kājās un sāk ko muldēt, sēdes vadītājs viņu pātrauc un, ja nepieciešams, lūdz atstāt sēžu zāli.
Tā ir elementāra sēžu kārtība, lai tās nepārvērstos par absolūtu bazāru, kur katrai tirgussievai ir balstiesības. Priekš tam ir žurnaļugu bariņš ārpusē pie sēdes zāles durvīm, kurš kāri uztvers jebko, kas tev ienāks prātā.

+3
-6
Atbildēt

5

    ievuliitis > vupats 21.09.2010. 12.09

    Kad uz sēdi uzaicinātām personām tiek izsūtīti sēdes materiāli un cik nedēļas, dienas, stundas iepriekš drīkst pieteikties jautājuma apspriešanā?
    Pat es neuzdrošinājos nosaukt Sudrabu par tirgussievu :)) Es tomēr esmu par viņu augstākās domās. Bet arī tev ir tiesības uz viedokli.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > vupats 21.09.2010. 12.43

    Vispār jau te neviens Sudrabu par tirgus sievu nenosauca. Bet jautājums par to, kad sēdes dalībniekiem tiek izsūtīti materiāli par sēdes kārtību ir jocīgs. Kāda tam nozīme. Vai tad tas ir kāds jaunums, ka pilsētu domes vai MK sēdes kārtība parasti ir iepriekš noteikta?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vupats 21.09.2010. 13.10

    Tur tev pilnīga taisnība, Ivar. “Iepriekšnoteikta”. Un tam piekrīt visi, kas ir ar mieru lai tā kārtība nemainītos. Var tak arī pirms sēdes iesniegt savus iebildumus, pieteikties uz pieņemšanu. Ko tad vicina dūres, kad kautiņš beidzies? Cīnītāja par valsts uzplaukumu atradusies! Smieties vai raudāt?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 21.09.2010. 14.04

    vISPĀR JAU NEMAZ NEBIJU IEDOMĀJIES , KA TAUTAI TE IR PILNĪGS ANALFABĒTISMS, KĀ TIEK ORGANIZĒTAS mk SĒDĒS, ARĪ PAŠVALDĪBU DOMJU SĒDES.
    Lai kāds jautājums vispār nonāktu līdz izskatīšanai sēdē, tam jābūt izskatītam kādā no MK komiteju sēdē (analoģiski domes deputātu komiteju sēdē). tikai tad, kad tas tur ir izskatīts un komitejas locekļi to akceptējuši, tas nonāk konkrētas sēdes darba kārtībā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > vupats 21.09.2010. 14.13

    Tā tikai ir maza bēda – tautas neinformētība par to, “KĀ TIEK ORGANIZĒTAS mk SĒDĒS, ARĪ PAŠVALDĪBU DOMJU SĒDES.”
    AMATPERSONAS NEEFEKTĪVS DARBS IR DAUDZ LIELĀKS ĻAUNUMS.
    Par ko arī ir runa šodien.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 21.09.2010. 10.49

Šķiet, daudzi jau ir piemirsuši, ka mums bija tāds jauks kontrolieris Černajs, kurš vispār neko nemala, bet paklausīgi vēroja, kā notiek šepte. Katrā ziņā daudzi šeptmaņi viņu joprojām tur gaišā piemiņā!

+9
0
Atbildēt

2

    ievuliitis > silvija_vitina 21.09.2010. 11.47

    Nu, tad pēc notikumu loģikas nākamajam Valsts kontrolierim pēc Sudrabas jābūt tādam, kura darbībai būtu ne tikai skaļi paziņojumi presē, bet arī konkrēts ekonomisks un juridisks efekts.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > silvija_vitina 21.09.2010. 12.21

    Kur ir Sudrabas sausais atlikums no tām runām???
    Vai Latvenergo viņai nav jārevidē? Vai viņa kaut ko atklāja tajās Miķelsona shēmās? Faktiski , viņa savas runas sāk pēc tam, kad tauta jau sašūmējusies no žurnālistu atklātām lietām. tad nu kundze kaut ko spiesta runāt, lai uztaisītu sev imidžu!
    Tukšas runas ar fascinējošo frāzi par to, ka nav nozarē izvirzīts stratēģisks mērķis un parādīts ceļš šā mērķa sasniegšanai!
    Kāds gan cits mērķis var būt mūsu valstij, ja ne ekonomikas attīstība un ceļš kā to sasniegt ir vienreiz beigt augstajām amatpersonām , zagt!!!
    Lūk mūsu galvenais mērķis un ceļš kā to sasniegt!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 21.09.2010. 10.34

Nevaru Sudrabas nemainīgo kritiku uzskatīt par konstruktīvu, drīzāk par vēlmi zīmēties.

+13
-2
Atbildēt

0

Viesturs Dzenis 21.09.2010. 10.30

Cienu Sudrabas profesionalitāti,bet mums jau ir Dombrovskis.Sudraba labāka būtu kāda ministra postenī.

+8
-3
Atbildēt

3

    dro > Viesturs Dzenis 21.09.2010. 10.58

    Klukste, bet olu kā nav, tā nav. Ir pārmetumi, ka citas vistas nedēj olas un slavas dziesmas Šķēlim:)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Viesturs Dzenis 21.09.2010. 11.44

    Ino, pielabošu:) Ir pārmetumi, ka citas vistas NEPAREIZI dēj olas. Bet tak – pretstatā viņai – dēj. :))

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Viesturs Dzenis 21.09.2010. 12.06

    :-)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Viesturs Dzenis 21.09.2010. 10.28

Viņa uzskata, ka Latvijā līdzekļi patlaban ieguldīti īstermiņa ekonomikā.
______________________________________________________________________

Tā viss nav.Daudzi savus reiz lepnos braucamrīkus varēs nodot lūžņos-te lūk ir biznesa iespēja!

+1
0
Atbildēt

0

mxblack 21.09.2010. 10.26

Kas attiecas uz I. Sudrabu, tad es viņas izvēli pilnībā atbalstu. Arī viņa dara ļoti vajadzīgu un ļoti grūtu, ka arī reizēm bīstamu darbu. Cilvēks ir savā vietā. Ko tad vēl var no tā prasīt? Katram Dievs ir devis ko tādu, ko varbūt nav iedevis citam. Un ja ir atrasta pareizā profesija, ja par to slavē un ciena, tad tā ir liela cilvēka laime, tad viņš ir savā vietā. Bet Dombrovskis ir savā, jo pagaidām lieliski tiek galā ar saviem pienākumiem. Visu to PLL, SC un vēl citu plātīzeru uzdevums ir to visu izjaukt. Arī viņi ir savā vietā, bet vai viņiem tas izdosies, to noteiksim mēs, vēlētāji. Es saprotu arī tos, kuri gribētu burtiski ar karoti ieliet jebkurā galviņā, ka mūsu izvēle ir tā vienīgā pareizā. Ja tas būtu tik vienkārši iespējams, tad šajā Pasaulē vispār viss apstātos. Nebūtu nekāda progresa.

+10
-3
Atbildēt

8

    ievuliitis > mxblack 21.09.2010. 11.06

    Pag, pag! Kura tad ir Sudrabas īstā vietā – Fin.ministrijā, no kurienes dabūja aiziet, “Parexā”, kur stradāja augstā postenī, tagad vada Valsts kontroli, regulāri uzstājas ar skaļiem paziņojumiem, kam nav nekādu juridisku seku? Tad par ko ” slavē un ciena”?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 12.13

    Kāpēc tad nav to juridisko seku? Tomēr ir kāds kas tās nelietības izceļ gaismā. Manuprāt to seku arī nebūs, ja valstī turpinās valdīt korumpēti zagļi. Saeima joprojām ir tā pati vecā. Tāpat arī mūsu prokuratūra un arī tiesa bieži vien rīkojas pilnīgi nesaprotami un neloģiski. Es domāju, ka par Sudrabu vislabāk runā tagadne, bet par viņas, tāpat kā par jebkura cilvēka pagātni, var teikt jebko. Viss ir atkarīgs no runātāja un arī klausītajiem. Kādreiz pat bija modē “uzsist kādu klačiņu” pie liķiera glāzes augsti emancipēto dāmu sabiedrībā. Tikai to neviens neņēma nopietni.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 21.09.2010. 13.51

    Saki, nopietni var ņemt tikai vīriešu kārtas pārstāvju teikto? Kāpēc tad Sudrabas teiktais tev liekas respektējams?
    Atvaino, Opi! Esi aizpagājušā gadsimtā savā attīstībā aizķēries.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 14.25

    Mēs aizpagājušajā gadsimtā vadījāmies no cilvēku paveiktā. Un īpaši augstu mēs vērtējām visādu blēžu izķeršanu, vai vismaz viņu atmaskošanu ar reāliem cipariem un lietām. Tad gan prokuratūra bija aktīvāka un tādus blēžus šad un tad aizstiepa uz tiesu. Šodien, liekas, ir citi tikumi un citi likumi. Nu te var zagt uz vella paraušanu un pat reāli pieķerts zaglis nemaz nav zaglis, bet svarīga amatpersona, kuru nevar sodīt, jo likums viņu sqargā arī no prokuratūras. Tādi jau mums šodien ir tie zagļu pieņemtie likumi, lai droši varētu zagt. Es tikai cenšos to izprast. Paldies Betij par atgādinājumu. Es jau tīri labi sāku iejusties arī šajā gadsimtā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 21.09.2010. 14.36

    Un vēl jums aizpagājušajā gadsimtā, kad vechi uz trijiem sastiķēja vārtrūmē, pēc otrā polša tiem vienmēr bija ģeniālas valsts glābšanas teorijas. Nemaz nerunājot par šķirisko pieeju :))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mxblack 21.09.2010. 14.55

    …opis555
    ….tas, ka Sudrabai šķiet….ka viņa ir pareizā vietā, kur ērti iekārtojusies…nav pārsteigums!…ja viņa ar tādu centību iesniegtu likumu labojumus, priekšlikumus, nāktu ar iniciatīvu…kā šobrīd tukšgaitā ražo kārtējos slēdzienus un papīru kalnus…tad, tas būtu slavējami….bet, ja cilvēks apzinās, ka padarītajam darbam jēga ir tuvu nullei….un viņš neko nedara, lai mainītu esošo situāciju…tad to var nosaukt par pašapmierināšanos…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 21.09.2010. 15.58

    Betij, Sudraba pati aiskrēja prom no FM, kad uzzināja, ka 2002.gada vēlēšanās uzvarējušais JL sastādīs valdību!
    Domāju, ka viņai ir netīra pagātne, jo ir droši vien kaut kāds sakars ar kremliniem! Visi viņas darbi pagātnē par to liecina un arī tagadnē!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 20.22

    Viens cilvēks bez atbalsta no augšas jau veselu milzīgi uzblīdušu mafiju pieveikt nevar. Bet vēl jocīgāk būtu ja kāds pats sev raktu kapu. Laiks rādīs, kā būs pēc vēlēšanām. Ja dabūsim pie malas visu to blēžu un korumpantu varzu, tad varēsim viņai pārmest bezdarbību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 21.09.2010. 10.26

Nebūs Sudraba premjers , kaut tā vienkāršā iemesla dēļ , ka pārlieku liela draudzība ar Stepašinu. Vienīgā iespēja – Latvijas straujš politiskais pagrieziens uz Krievijas virzienu.

+10
-2
Atbildēt

3

    ievuliitis > garausiitis 21.09.2010. 10.58

    Labi, ka atgādināji, bija piemirsies. Ak tad no turienes ” jo man jau izskan piedāvājumi starptautiskā līmenī”.:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 21.09.2010. 12.14

    Guži manas domas, jo Sudrabu virza kremlini! Vispirms ir jāsasmērē Dombrovska tēls, un, ja neizdodas dabūt kremlinu valdību ar SC un PLL, nu tad jādara viss, lai varu pārņemtu premjers- Sudraba!
    Pilnīgi jāsmejas, ja tas nebūtu tik rūgti, ka klausoties kādā naidā Šķēle runā pret Dombrovski, un kā mīl Urbanoviču, tai pašā laikā šodien dzirdu radio, ka PLL taisās sadarboties tikai ar ZZS , Vienotību un VL/TBLLNk!
    Tīrais farss, jo vakar Šķēle klaji nekaunīgi apvainoja Kamparu Latvenergo prihvatizācijas mēģinājumā, lai gan to darīja viņa brālēns Miķelsons!
    meli, meliem galā1

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 21.09.2010. 12.40

    “lai gan to darīja viņa brālēns Miķelsons!
    meli, meliem galā!”
    Pats šķēle vel martā izteicās par “Latvenergo” vēlamo privatizāciju un tagad pēc valsts īpašuma “inventarizācijas” cenšas to izbazunēt par privatizācijas priekšvēstnesi. Cik ļoti vajag necienīt savus vēlētājus lai cerētu, ka tie neatceras ne viņa melnos darbus, ne melīgus izteicienus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.09.2010. 10.11

bet ja “‘tauta”‘ļuoti lūgs? Nu dikti, dikti….

+2
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 21.09.2010. 10.10

Valdību nevadīs bet turpinās kaisīt intervijas?

kghmmmmmmmmmm….

+9
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 21.09.2010. 09.58

Gribu tikai atgādināt, ka Sudraba, kā Valsts kontroles vadītāja, piedalās Ministru kabineta sēdēs. Vai kāds atceras kaut vienu konkrētu gadījumu, kad viņa būtu iebildusi un izteikusi savus argumentus pie kāda – pašas kritizēta, šīs vai iepriekšējo valdību lēmuma? Atceraties viņas kaismīgās runas par Parex pārņemšanu? Kāpēc sēdē, kur bija klāt, neiebilda?
Un šoreiz man atkal ir jautājums, kas iniciēja to interviju?

+21
-4
Atbildēt

13

    martins_kibilds > ievuliitis 21.09.2010. 10.13

    Varbūt, ka tev taisnība, bet tā kā es nepiedalos ministru kabineta sēdēs, tad es nezinu, vai viņa iebilda vai neiebilda.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > ievuliitis 21.09.2010. 10.13

    Vai cienītajai ir kaut mazākā nojausma, kāda ir MK sēžu kārtība? Kāds ir sēžu “kārtības rullis”? Kam ir un kam nav tiesību par kādu jautājumu “teikt runu”?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.09.2010. 10.46

    Man nav detalizēti priekšstata par Ministru kabineta sēžu kārtības rulli, piekrītu. Varat man nocitēt, kādu konkrētu aplamību esmu pateikusi, kuram pantam runā pretī mani vārdi? Bet elementāra loģika tādā gadījumā liek man uzdot jums jautājumus Kāda jēga ir aicināt amatpersonu uz sēdēm, bez tiesībām izteikties? Un kāpēc kundze līdz šim nav darījusi tautai zināmu, ka šai tanīs sēdēs ar aizlīmētu muti jāsēž? Jo, nenoliedzot kundzes prātu, nulles efekts no visiem viņas atklātiem kliedzošiem pārkāpumiem, prasīt prasās pēc kāda skaidrojuma, nē? Nabaga, ar striķiem sasietas bārenītes tēls, kam ar līmlenti aizlīmēta mute, varētu vairot tautas mīlestību, ko dīvainā kārtā ir atzīmējuši daži komentētāji :))

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > ievuliitis 21.09.2010. 11.01

    .
    Tas var nepatikt. Kādos gadījumos pamatoti.
    Bet valsts pārvalde nedarbojas pēc principiem, kuri tam, kurš ierauga, ka “uz galda ir izlijusi tēja”, ļauj/liek “paņemt lupatu un noslaucīt”. Tādai “nekārtībai” ir savi mīnusi un savi plusi.

    Nav gudri savus “trauku lupatas” principus izmantot kā argumentu visos gadījumos un katrā situācijā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.09.2010. 11.09

    Skaists tēlains teksts, patiesi. Tikai… Lasu un domāju – kas ir tā teiksmainā “slaucītāja”? Sudraba? Es?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ievuliitis 21.09.2010. 12.37

    Daudz kam te nevaru piekrist. Pirmkārt, nav jau tā, ka Sudrabas teiktajam ir nulles efekts. Daudzos gadījumos revidējamās iestādes ir bijušas spiestas ņemt vērā VK revīzijas atzinumus un novērst VK uzrādītās nepilnības. Otrkārt, ja jau tu nepiedalies MK sēdēs, tad kā tu zini, ko tur dara vai nedara Sudraba? Turklāt vēlreiz – VK darbojas noteiktas kompetences ietvaros. Varbūt no sākuma vajag noskaidrot, kas Sudrabai kā valsts kontrolierei ir jādara un tad sākt domāt, ko viņa dara vai nedara pareizi, nevis braukt viņai virsū par to, ka viņa nerīkojas kā premjerministrs.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ievuliitis 21.09.2010. 12.38

    Valsts kontroles kompetence
    • katru gadu sniedz Saeimai atzinumu par finanšu ministra iesniegto saimnieciskā gada pārskatu par valsts budžeta izpildi un par pašvaldību budžetiem (to finansiālo stāvokli). Valsts kontrole šo atzinumu iesniedz arī Finanšu ministrijai līdz pārskata gadam sekojošā saimnieciskā gada 15.septembrim;
    • katru gadu sniedz atzinumus par ministriju un citu centrālo valsts iestāžu gada pārskatu sastādīšanas pareizību;
    • iesniedz Saeimai un Ministru kabinetam ziņojumu:
    a) par finanšu revīzijām tajās revidējamās vienībās, kurām sniegti Valsts kontroles atzinumi ar piezīmēm, negatīvi atzinumi vai atteikts sniegt atzinumu,
    b) par visām Valsts kontroles veiktajām lietderības revīzijām,
    c) par īpaši svarīgiem un nozīmīgiem konstatējumiem;
    • ziņo valsts iestādēm par konstatējumiem, kas skar šo iestāžu darbību, kā arī tiesībaizsardzības iestādēm par revīzijā konstatētajiem tiesību normu pārkāpumiem;

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ievuliitis 21.09.2010. 12.38

    • sadarbojas savas kompetences ietvaros ar Eiropas Savienības institūcijām un citām starptautiskām organizācijām vai institūcijām.
    Valsts kontrole, veicot finanšu un lietderības revīzijas, kā arī pārbaudot darījumu un darbības atbilstību normatīvajiem aktiem un plānotajiem rezultātiem, kontrolē:
    • valsts budžeta un pašvaldību budžetu līdzekļu ieņēmumus un izdevumus;
    • Eiropas Savienības un citu starptautisko organizāciju vai institūciju līdzekļu izlietošanu, kuri iekļauti valsts budžetā vai pašvaldību budžetos;

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.09.2010. 12.51

    Ivar!
    “ja jau tu nepiedalies MK sēdēs, tad kā tu zini, ko tur dara vai nedara Sudraba?”
    Tāpēc, ka šo jautājumu viņai uzdeva žurnālisti pēc viņas kārtējā skaļā paziņojuma. Un viņas atbilde bija nepārliecinoša.

    “ziņo valsts iestādēm par konstatējumiem, kas skar šo iestāžu darbību, kā arī tiesībaizsardzības iestādēm par revīzijā konstatētajiem tiesību normu pārkāpumiem;”
    Pēc ilgu gadu skaļiem paziņojumiem – kur ir krimināllietas un tiesas procesi?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > ievuliitis 21.09.2010. 12.59

    VK ziņo par pārkāpumiem (un to arī viņi vienā laidā dara – paskaties VK mājas lapā revīziju rezultātus), bet cik nu man zināms VK neierosina krimināllietas.
    Psiholoģiski, es, protams, saprotu cilvēku vēlmi pēc kādas vienas institūcijas, kas no A līdz Z ievieš taisnību – izrevidē, konstatē pārkāpumus, atšifrē shēmas, noķer pārkāpējus, ierosina krimināllietu, izmeklē, notiesā un izpilda sodu. Tikai tā nu tas ir iekārtots, ka šīs funkcijas veic dažādas institūcijas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 21.09.2010. 13.25

    Nenoreducē jau visu līdz absurdam.
    Ja pēc visiem skandaloziem faktiem, ko itkā atklāj Valsts kontrole, pēc prokuratūras izmeklēšanas neiestājas nekādas juridiskas sekas, tad var būt tikai divi skaidrojumi – vai nu fakti ir pārspīlēti, uzpūsti, sagrozīti, nepareizi aprēķināti (izvēlies vēlamo), vai nu prokuratūrā visus gadus VK iesniegtie materiāli nonāk uz viena un tā paša valsts ienaidnieka galda, kas ļoti veiksmīgi tos iznīcina (kā to neviens nav pamanījis?)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.09.2010. 14.14

    …easy…Tu gribi teikt, ka Sudraba MK sēdēs piedalās tikai tāpēc…lai viens beņķis nestāvētu tukšs?…:))

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 21.09.2010. 14.21

    …Ivar… – “Pirmkārt, nav jau tā, ka Sudrabas teiktajam ir nulles efekts.”
    _____________________________

    ….bija darbība, bija!…”nelietīgais” Loskutovs dabūja pēc pilnas programmas!….un tā jau tikai sakrtitība, ka dažādi rezumē parādās vajadzīgos momentos…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 21.09.2010. 09.50

…aha!…divkosīgais patiesības eņģelis negrib uzņemties atbildību!….tad būtu jāparāda – kā jāstrādā!…tad vairs nevarētu vicināt pa gaisu papīrus ar cipariem…un kritizēt…kritizēt…kritizēt,cik visi lieli nejēgas….kundzīte ieņēmusi pareizu pozu…neies tak imidžu zaudēt!….

+15
-7
Atbildēt

6

    martins_kibilds > andris902 21.09.2010. 10.16

    Lūk, šo es īsti nesaprotu. Sudraba ir ierēdnis nevis politiķis, bet daudzi griba lai viņa līdzās ierēdnim vēl būtu arī politiķis. Manuprāt, šie iebildumi attiecībā pret Sudrabu nav īsti godīgi. Personīgi pazīstu cilvēkus, kas darbojas valsts pārvaldē un viņi zina stāstīt par tādā nejēdzībām, ka mati ceļas stāvus, tomēr viņi neko nevar izdarīt, jo tā nav viņu kompetence, par to lemj visādi angažēti un īstermiņā domājoši politiķi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > andris902 21.09.2010. 11.08

    Neies tak zaudēt imidžu un arī stabilu krēslu ar labu atalgojumu. Kad termiņš valsts konrolieres krēslā būs beidzies, tad, varbūt, ies mēģināt…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > andris902 21.09.2010. 12.55

    Bet kāpēc tev liekas, ka Sudrabai ir jāsēžas premjera krēslā, ja daži ir izdomājuši, ka tas būtu labi? Tik pat labi to var pateikt arī par tevi – sēdi te internetā gudri visu apliec, bet par premjeru kļūt negribi, jo negribi zaudēt savu ērto silto vietu? Bet varbūt tomēr gribi par premjeru?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 21.09.2010. 14.12

    …Ivar…un kā tādus ierēdņus sauc?….mīkstmieši!…Sudraba ir izvēlējusies ērtu pozīciju….kāpēc gan, lai nekritizētu no malas raugoties – tautai patīk…Baltā Māte!….
    …tikai kaut kā nevar pamanīt viņas iniciatīvu likumu uzlabojumos….tukši tarkšķēt un gozēties TV kameru priekšā….šitai dāmai jau kļuvis par ieradumu….galvenais – neuzņemties atbildību…pariet no aizdurves!….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > andris902 21.09.2010. 16.59

    Nu tā ir tukša tarkšķēšana no tavas puses. Kurus likumus vajadzētu uzlabot? Tieši kādas savas funkcijas Sudraba pilda slikti? Tas, ka tu viņu redzi teļļukā, nenozīmē, ka viņa nepilda savus tiešos pienākumus sava amata ietvaros.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 21.09.2010. 17.44

    …nosauc vienu iniciatīvu, kuru viņa ir iesniegusi MK, lai uzlabotu likumus….un viņas prokuratūrā iesniegtie makulatūras kalni pārvērstos par reāliem pierādījumiem krimināllietās….kur ir viņas priekšlikumi, lai mainīti šo absurdo situāciju?….ir iesniegusi?…kam?…kurš marinē MK bezgalīgajos plauktos?…kāpēc taisnības cīnītāja pie mikrofona….nebļauj nežēlīgā balsī, kuri sliktie…neņem vērā viņas priekšlikumus…
    …nepatīk Tev?…bet tāda ir realitāte….
    …sava amata ietvaros…var katru dienu pārcilāt dokumentu kaudzītes no viena galda uz otru…un būt apmierinātam ar padarīto darbu….tikai tas viss ir bleķis!….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 21.09.2010. 09.13

Vaicāta, kādēļ neredz iespēju patlaban vadīt valdību, Sudraba uzsvērusi, ka tas nav tehnisks darbs… +++ izrādās, ka galīgi “pa gaisu” Sudraba nelido. Arī tas ir labi.

+7
0
Atbildēt

0

mxblack 21.09.2010. 09.10

Vakar klausoties “Izvēlies nākotni”, arī es sapratu kāda bezdibeņa malā mēs faktiski atrodamies. Augstākais rentings SC Urbanovičš, faktiski piedāvāja sagraut jau Dombrovska sakārtoto. Viņš piedāvā saglabāt 10% budžeta deficītu nākošajā gadā, atlikt Eiro ieviešanu un faktiski sagraut visus SVF centienus izvest mūs ātrāk no šī purva. Arguments ir neaiztikt sociālo fondu. Dombrovskis lieliski pierādīja kur domā ņemt naudu, bet nē, viņš kā āzis mala tikai savu. Šķēle savukārt parādīja atkal savu īsto dabu un pārmeta Dombrovskim faktiski pašu TP nepaveikto iepriekš sakarā ar progresīvo nodokļu sistēmas ieviešanu, uzblīdušo štatu samazināšanu un nekustāmā īpašuma nodokli. Kad šī koalīcija to mēģināja Saeimā mainīt, tad TP bija pretī ar kājām un rokām. Labi, ka Dombrovskis atkal parādīja nesatricināmu mieru un viņus atēdināja kā sklolas puikas. Tikai diemžēl daudzi vēlētāji to nemaz neklausās, bet vienmēr balso par “savējiem”, neskatoties ne uz kādiem argumentiem.

+46
-2
Atbildēt

9

    andrisskrastins > mxblack 21.09.2010. 09.27

    opis555: tumšākais brīdis naktī ir pirms saules lēkta.

    Es nesāktu bļaut ‘vilks’. SC reitingi nemaz nav tik kosmiski augsti, LF un GfK rāda, ka mēs pievelkam, turklāt par SC visticamāk vairāk neviens neizšķirsies – tie kuri zināja, to zināja jau labu laiku atpakaļ.

    Tagad viss ir atkarīgs ne tikai no reklāmām, ne tikai no kampaņām, bet arī no katra mums paša. Ir jādara viss iespējamais un neiespējamais, lai pārliecinātu savus radus, kaimiņus, kolēģus nebalsot par SC un PLL un balsot par Vienotību, vai arī VL/TB, ja galīgi citādi nevar. Izmantojam http://parvienotibu.lv un uz priekšu.

    Starp citu, par vietni runājot, paldies par lielo atsaucību tiem, kas jau to ir izdarījuši. Kopā mēs varam.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 09.38

    Nuja. Bet lai tā saule uzlēktu, ir nepieciešams lai Tauta to gribētu. Pašlaik ar to gribēšanu ir tā jocīgi, jo steriotipi bieži stāv pāri spējai analizēt. Jācer, ka tie reitingi nav sevišķi precīzi. Tomēr pat aptuveni viņi ir ļoti bīstami tieši SC vienpusējās domāšanas dēļ. Nu nevar taču gribēt visu, gan labklājību rītu no rīta un neko nedarīt lai to iegūtu. Diemžēl tas viņu kuplo elektorātu neinteresē. Galvenais ir nobalsot par “savējiem”. Pēc tam varēs vainot visu nāciju tā prātu izkūkojušā Itāļu komunista garā ES. Bet vecā vārna viņam blakus to tikai gaida.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > mxblack 21.09.2010. 09.56

    Ja par vakardienas raidījumu, tad Šķēles būtība paradījās ļoti labi vienā epizodē, kad viņš uzdeva jautājumu Urbanovičam par to, vai Urbanovičs, ja viņš butu premejers, būtu melojis pērn pirms pašvaldības vēlēšanām par pensiju nesamazināšanu. Protams, ka skaidrs ko arbildēja Urbanovičs. Pēc būtības tas nebija jautājums no Šķēles puses, bet 1) saspēle ar Urbnoviču uzdodot viņam patīkamu jautājumu; 2) stiens pa Dombrovski.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 21.09.2010. 10.09

    Jā, kad izskanēja jautājums, pie sevis nodomāju – cik saskanīgs duets, kā divi balodīši.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > mxblack 21.09.2010. 10.10

    Ar zināmām šausmām iedomājos šādu staigājošo aģitācijas stabu kā savu kolēģi vai kaimiņu. pecisk, piedod, bet labākajā gadījumā tu saņemtu ignoranci, ļaunākajā…
    :)

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 10.13

    Diemžēl tas arī ir viņu visu, gan PLL, gan SC un arī pārējo partiju vienīgais trumpis, kuru viņi nu visādos variantos, katrā iespējamā vietā, izmanto pret Dombrovski. Tas tikai parāda cik sekla un tukša ir visa viņu vēlēšanu kampaņa. Arī vakar Šķēle visiem līdzekļiem centās izsist Dombrovski, ar visādām provokācijām, no līdzsvara. Es Dombrovski tiešām varu tikai apbrīnot, jo zinu cik grūti ir noturēties pret šādiem neģēlīgiem uzbrukuiem. Beigās vēl Dombrovskis viņu “atsēdināja” kā skolas puiku, atgādinot par viņu pašu nepadarīto esot pie varas. Šajā partiju konglomerāta valstī tikai tāds cilvēks varēs ko izdarīt, kad tās visas nevis palīdz pacelt valsti, bet viena otrai nepārtraukti bāž kokus spieķos.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mxblack 21.09.2010. 10.18

    Nu jā, tas jau patiesībā ir vienīgais, ko Dombrovskim var piešūt. Vai pareizāk – tas, ko paši veiksmīgi piešuva. Cita jau nekā nav. Cik tad ilgi kladzinās par “finanšu okupāciju”?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > mxblack 21.09.2010. 10.28

    man visvairāk kaitina fakts, ka cilvekiem ir ieborēts..ka eksistē tika 5 partijas, v, sc, pll, pctvl, un tb

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 21.09.2010. 10.39

    Ja šodien kādam var ko tādu ieborēt, tad jādomā ka viņš dzīvo zem Centrāltirgus tiltiņa, kur nav ne radio, ne TV, bet apkārt lielākā vērtība ir “spirķiks”. Bet ja cilvēks pats neseko apkārt notiekošajam, tad vai nu viņš ir fanātisks ticīgais, kurš sevi pilnībā ir nodevis Tā Kunga rokās, vai ir garīgi slims. Manuprāt katram normālam sabiedrības loceklim tomēr vajadzētu interesēties par savas apkārtnes, par savas valsts nākotni un tajā notiekošo. Pat vecie cilvēki ar pāris klašu izglītību ļoti bieži ir lieliski informēti ar savu stabīlu viedokli. Bet ir tādi, kuri ir ar labu izglītību, bet viņus interesē vienīgi sporta pāraides. Tie šobrīd ir visbīstamākie.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

TomsLinins 21.09.2010. 09.08

Pilnīgi un galīgi rokas aiz muguras sasietas. Nabaga sudraba… Labi, ka ir kāds, kurš nav kā sudraba un var reāli kaut ko izdarīt ne tikai rūpīgi un uzmanīgi pastāstīt, kāpēc nekad nekas, ne pie nekādiem apstākļiem nebūs iespējams.

+7
-2
Atbildēt

0

oktaavs 21.09.2010. 09.08

noteikti atteiktos to darīt tagad, tūlīt pēc vēlēšanām
—————————————————————
Protams, ka tūlīt pēc vēlēšanām mesties partiju savstarpējā kautiņā, būtu neprāts.
Jānogaida, kad “speciālisti” pēc kārtējā kraha atrāpos uz celīšiem un lūgs ieņemt amatu. Tad varēs diktēt noteikumus.
Sudrabai dauz kas varētu izdoties, jo stulba viņa noteikti nav. Bet tieši tas, ka var izdoties, daudzus var arī nobiedēt, jo tas nav viņu mērķis. Grābt naudu bardakā ir daudz vieglāk, nekā sakārtotā valstī.

+4
-1
Atbildēt

4

    Una Grinberga > oktaavs 21.09.2010. 09.17

    Tur ir bišķīt cits iemesls – 2011.gada budžets ir pēdējais, kas būtiski jāgriež (ja vien nesākas jauna globāla krīze)! Un tādēļ, nākamās valdības vadītājs JEBKURĀ gadījumā – lai kāds arī cilvēks nebūtu – būs ierakstīts kā lielākais ļaunums Latvijas vēsturē.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > oktaavs 21.09.2010. 09.32

    Muļķīgākais ir tas, ka par normālu tiek uzskatīts samazināt nevis palielināt valsts budžeta ienākumu daļu. Patiesībā nevajag nemaz daudz – tikai pielikt beidzot bankas pie sienas, lai atbrīvotu lielu daļu naudas līdzekļu, ko šobrīd nosmeļ bankas. Jā, cilvēki un uzņēmumi kredītos ir līdz ausīm, neviens viņus ar pistoli pie deniņiem nespieda ņemt šos kredītus, bet šobrīd lielāko ienākumu daļu savāc tieši bankas, kas tiek atklāti lobētas. Lats netika devalvēts zviedru banku alkatības dēļ, likuma par to, ka atdodot ķīlu, saistības ar banku ir nokārtotas, nav un nebūs. Normāli bankām par savu alkatību pašām būtu jāsamaksā, bet maksā tikai viena puse – kredīta ņēmēji. Kļūdījās taču abas puses, arī bankas. Bet par kļūdām maksā tikai viena puse – kredītņēmēji.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > oktaavs 21.09.2010. 09.51

    => alias

    Viss jau būtu pareizi, ja vien Latvijas ekonomika būtu strukturēta sabalansēti. Ražojošie un eksporta uzņēmumi jau veiksmīgi audzē ieņēmumus (varbūt ne ar pilnu potenciālu!). Diemžēl iekšējais tirgus neatdzīvosies vēl pāris gadus, jo iekšējā tirgus masa kopējā Latvijas ekonomikā ir liela un tas nozīmē, ka mums būs papildus jāaizņemas nauda ārējos tirgus (pirmkārt, tas ir grūti; otrkārt, nav vēlami). Līdz ar to ‘valsts pelnītāju’ politikas piekritējiem nav priekšnoteikumu/resursu, lai to īstenotu!

    Par bankām: agri vai vēlu bankas tos zaudējumus vēlēsies atgūt! Jebkurš bizness ir gatavs samierināties ar īstermiņa zaudējumiem uz nākotnes peļņas potenciāla. Bankas vienkārši ir izvēlējušās lielākus zaudējums īsākā laikā pret izlīdzinātiem zaudējumiem ilgākā laikā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > oktaavs 22.09.2010. 10.34

    Alias, NĒ! Par kļūdām maksā visi, kam Dombrovska un Repšes šovmeņu pārītis spēj naudu atņemt, noreketēt! Kāda starpība, kas Tev atņem Tavu naudu, — kampēju grupējums vai zviedru banku filiāle, kas paslēpta zem LR MK fasādes? Tev naudas nav, un arī Latvijas valstij nepietiek. Protams, labs mājiens ar koku zviedriem bija Merkeles vizīte, jo iepriekš zviedri izlikās par beigtiem.
    Kādēļ rullē ceļamKrāns Urbanovičs ar SC? Da ARĪ tādēļ, ka Repšes stumtais Dombrovskis atteicās no Hadsona konsultācijām, bet attapīgie čekisti samācīja galertLāčuka izmesto Hadsonu pacelt SC karogā kā cerību tiem prātīgākajiem, kas zina, kas ir Hadsons pasaulē un zviedru bizness Latvijā! Protams, netaisos pie Urbanoviča, bet par tādiem Vienotības reketieriem balsot?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ex.Bergšteine/ Varsl 21.09.2010. 09.04

Tur jau tā lieta, ka I.Sudraba negrib vai arī nespēj uzņemties atbildību.
Klaigāt un nosodīt, piem., to pašu Dombrovski ir viena lieta, bet kur Sudraba bija tai brīdī, kad no varas visi rāvās prom kā no spitālīgā? Nez kāpēc?

+13
-3
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 21.09.2010. 09.04

Sudrabai var ieteikt tikai vienu – ja kritizē, tad spēj dot skaidrus priekšlikumu kā darīt labāk? Bet tas jau, protams, ir daudz grūtāk. Pats vari tikt kritizēts. Iespējams tādēļ šai ziņā Sudraba ir tik pieticīga. Gribētos domāt, ka maldos. Lūdzu visiem viņas cienītājiem nosaukt kādu tādu reālu viņas priekšlikumu valsts ilgstpējīgai attīstībai. Tādu konkrētu, precīzu nevis izplūdušu frāzēs. Ņemot vērā, ka Sudrabai sabiedrība ļoti uzticas, politiķi nevarētu šos priekšlikumu ignorēt. Bet kur tie ir? Uz priekšu Sudrabas kundze, parādiet, ka esat labāka nekā bargi kritizētie politiķi. Pelnījuši jau ir, šaubu nav. To mēs jau sen zinam.

+28
-6
Atbildēt

1

    putekliic > Igors Daņiļēvičs 21.09.2010. 12.28

    Varētu būt taisnība. Ir cilvēki, kur ļoti labi zina kā nevajag, kā nav pareizi. Bet kā vajag un kā ir pareizi…nu tas jau ir no citas “operas”. Tāpēc ir stratēģiskie menedžeri un … vienkārši inspektori, vienkārši labi inspektori. Un vēl – nedomāju, ka Sudraba ir tāds cilvēks, kurš spēs savākt raibu koalīciju ar tās dažādajām interesēm un interesītēm, intrigām un intridziņām. Tur tomēr jābūt drusku cita tipa cilvēkam. Kā futbola komandā -ir kapteinis, spēlētāji un vārtsargs. Pēdējais vienmēr ir individuālists un drusku arī ar savām raksturīgām īpatnībiņām. Vārtsargi – komandu kapteiņi ir ārkārtīgi reta parādība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 21.09.2010. 09.03

Interesanti, es arī neredzu iespēju, ka es varētu vadīt šo valsti, jo man neviens to nepiedāvā. Un kas no tā?

+8
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 21.09.2010. 08.54

Vēl kādu laiku atpakaļ augsti vērtēju gan Sudrabas teikto, gan darīto. Diemžēl nekur tālāk par tantuku soliņu mājas pagalmā viņa nav nonākusi! Un visu laiku maļ vienu un to pašu. Izskatās, ka viņai nav ne vairāk saprašanas par to, kas notiek reālajā pasaulē kā Saeimas deputātiem. Sēž pie ministriju papīru kaudzēm, un viss.

Žēl, ka savā veidā talantīgs cilvēks nav spējīgs kooperēties un pārbaudīt savas ambīcijas. Un varbūt arī ir labi – nav vērts bojāt savu imidžu! Nu, nav mums neviens labs politiskais sieviešu piemērs. Nav.

+10
-7
Atbildēt

1

    silvija_vitina > Una Grinberga 21.09.2010. 09.04

    protams, protams, viņa tikai maļ. Bet ko citu lai viņa dara? Cik ilgi maļ maļamo mūsu politikāņi? Vakar, skatoties LTV1 politiķu runas, apsmējos – joprojām tiek runāts par 0 deklarācijām “moška-tomēr-derētu” formā. Par eventuālajām nodokļu amnestijām, par it kā koruptīvajiem riskiem (Šķēles citāts: “es personīgi nevienu korumpantu nezinu, BET jaunais valsts iepirkuma likums KLAJI aicina veikt koruptīvas darbības” !) Cik ilgi par to runā? – visus 20 gadus. Vai vēl nav gana sazagušies?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 21.09.2010. 08.50

Šis cilvēks šobrīd ir savā vietā un godīgi dara savu darbu. Ir jāmaina likumi, pie tam ar steigu, lai patiesi ir iespējams sodīt valsts naudas izšķērdētājus, bet to izdarīt valsts kontroliere nevar. Šobrīd pārkāpumi tiek konstatēti, bet nekāda atbildība nevienam par to nav. Vai Sudraba varētu būt laba premjerministre? Baidos, ka nē. Un ne jau tāpēc, ka viņa nespētu šo darbu darīt, bet tāpēc, ka visās šajās politisko partiju savstarpējās spēlītēs un intrigās labs premjers vispār nav iespējams. Latvijā ir jāmaina valsts iekārta un vēlēšanu sistēma. Un jādara tas ātri, ja gribam kļūt par augošu, pārtikušu valsti. Kamēr partijas diktēs noteikumus, tikmēr vilksimies visai Eiropai pakaļā kā veca kliba vārna.

+11
-4
Atbildēt

4

    Una Grinberga > disassociative 21.09.2010. 08.58

    Nu, vēlēšanu sistēmas vai valsts iekārta nemaina sabiedrības paradumus – Latvijas ‘homo ego’ spēj ātri pielāgoties jauninājumiem un apiet jebkadu sistēmu. Sabiedrībai ir jāiziet pilns paaudžu nomaiņas cikls.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > disassociative 21.09.2010. 09.22

    praktisks rezultāts kāds tai Sudrabas darbībai. Nu atklāj parkapumsu, noziņo…visas ministrijas nolamā šo kā suni, un pec paris dienam visi ir aizmirsuši. nu un?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    juhans > disassociative 21.09.2010. 10.51

    Sudrabas darbībai IR REZULTĀTS – atklāj pārkāpumus. REZULTĀTS NAV – (kā to tagad sauc – tiesību sargājošai sistēmai; man gan saprotamāk būtu – likumus sargājoša sistēma) tai sistēmai, kurai šie pārkāpumi būtu jānovērš = prokuratūra + tiesa.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 21.09.2010. 13.56

    …makulatūras ražošanu Tu sauc par rezultātu?…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 21.09.2010. 08.44

Priekš manis patiesībā šīs kundze ir cilvēks-noslēpums! Tāpēc baigi grūti par viņu kaut ko teikt. Liekas, ka ir baigais tehnokrāts, ar eksaktu domāšanas ievirzi. Iron Lady.

+11
0
Atbildēt

2

    ilmisimo > putekliic 21.09.2010. 10.17

    Priekš manis patiesībā šīs kundze ir cilvēks-noslēpums!”
    ___________________________________________
    Nuoslēpumainais imidžs ir rūpīgi izkuopts.
    Wunderwaffe.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > putekliic 21.09.2010. 16.11

    viņa kliireejas , kaa jau jaunkundze…

    0
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 21.09.2010. 08.35

izskatās, ka ar šo valsti ir cauri!:(

0
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam