Kā saprast Solvitas Āboltiņas varas manevrus?

80

Komentāri (80)

lno 18.07.2015. 16.02

http://itvnet.lv/article/zinas/568004_506x285.jpg

Es neesmu dzirdējis nevienu viedokli no Straujumas. Mūsu premjere ir bezviedokļa cilvēks.

Es un mani draugi nekad vairs nebalsosim par «Vienotību», jo partija ir kļuvusi fatāli tautpartejiska.

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/568004-smagi_vilies_uznemejs_es_afrikas_asaram_neticu_jeb_pedejais_balsojums_par_vienotibu

+6
-1
Atbildēt

1

    v_rostins > lno 18.07.2015. 16.24

    lno

    jo partija ir kļuvusi fatāli tautpartejiska.

    ————–

    Kur tas laiks, kad jau nopuvusi līdz LC?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ruta murniece 18.07.2015. 11.53

Ļoti labs raksts.tiešām kādam vajadzētu aizdomāties.

+2
-1
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 18.07.2015. 11.07

Vienotības liekulīgie politiķi sāk kaut ko runāt un “sprēgāt” pret Āboltiņu tikai tad, kad ir aizgājuši no politikas vai zaudējuši siltos amatus.

Ir ļoti viegli noslēpt savu gļēvumu un netīro sirdsapziņu aiz vienmēr piesauktā “partijas disciplīnas” mūra.

Partijas disciplīna – tā ir tāda universāla brīnumzālīte, ar kuras palīdzību var nomierināt sevi deputāts pirms gulētiešanas.

“Manas partijas, kas saucās Vienotība, premjerministrs šodien, izmantojot Zolitūdes traģēdijas upurus, liekulīgi gāza bezlemberga valdību un sauca pie siles tautas padzīto, smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu un es par to klusēju, es šodien kārtējo reizi ievēroju partijas disciplīnu” – pirms gulētiešanas pie sevis domā Vienotības ierindas deputāts un ar “tīru sirdsapziņu” aizmieg bērna miegā.

“Principā jau par PV iepirkuma afēru, par AirBaltic, par LM notrallināšanu, par Citadeles uzdāvināšanu būtu jāatbild manam partijas biedram Dombrovskim” – no rīta, uz darbu ejot, prāto Vienotības sirdsapziņas gūsteknis, bet pie Saeimas durvīm atcerās, ka ir taču “partijas disciplīna” un kļūst mēms, kā zivs.

Godīgos Vienotības biedrus satrauc Zaķa blēdības, Āboltiņas un Junkura žilbinošā rokāde, bet tā sasodītā partijas disciplīna neļauj tiem būt godīgiem.

Ps

Vienotībā pret Āboltiņas politiku iebilst tikai pie amatiem netikušie. Viņķele, kad bija ministre, klusēja kā partizānis.

Čigāne, ar savu glupo smaidu, bija paijmeitiņa, kad sākās runas par viņas kandidatūru uz ministra amatu.

Kalniete, kura tika pie amata pateicoties Āboltiņas diktatūrai un, kurai Briseles portfeli neviens vairs nevar atņemt, tikai tagad sāk apjaust, ka partijā ir diktatūras pazīmes.

Visi Vienotības biedri “inteliģenti” klusē, jo vai nu kaut ko grib no Āboltiņas, vai baidās pazaudēt.

Interedanti, ka loģiski būtu, ja Āboltiņa ar amatiem aizbāstu mutes “brīvdomātājiem”, bet viņa pat to nedarīja. Kāpēc? Kāpēc Āboltiņa iet, kā tanks, un neņem neko pierē?

Gluži vienkārši, Āboltiņai ir spēcīgā Lemberga aizmugure, kas ļauj viņai darīt dajebko.

Nepaklausīgo partijas biedru ignorēšana, padzīšana, sodīšana un paklausīgo “glaudīšana” ar amatiem ir sens diktatūru nostiprinošs, pīrādziņa un pātadziņas elements.

Patreizējā Vienotība ir tāds mazs Latvijas modelis, kur aiz demokrātijas plīvura valda ciniska nomenklatūras diktatūra.

Lembergs savā karaļvalstī publiski sodīja nepaklausīgo Zatleru, bet paklausīgais Dombrovskis ieguva siltu amatu Briselē un vēl Sistēmas vārdā Lūsis piešķīra gļēvajam lācītim nosaukumu:

VALSTSVĪRS.

Man palika baisi no tās bezierunu kapitulācijas Lemberga priekšā un vispārējā nācijās sirdsapziņas INTELIĢENCES kapa klusuma, kad tika saukts atpakaļ tautas padzītais Lembergs.

Tas nozīmē, ka esam dziļi, dziļi iekšā Lemberga pakaļā.

+6
-2
Atbildēt

1

Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 08.11

Labs jautājums, iespējams, ka kā deputāte nebūtu tā rakstījusi. Frakcijas gaiss ir saspīlēts un nemudina brīvas diskusijas, tāpēc savā rakstā arī centos pašreizējos deputātus iedrošināt aizstāvēt savu viedokli. Vispāri deputātiem kas ņem kādu iniciatīvu ļoti vajadzīgs kolēģu, vēlētāju, un draugu atbalsts. Jāizjūt, ka nerosās kā pliks pa nātrām, bet dara ko nozīmīgu lai patiešam veidotu labākus likumus un valsti. Reizēm arī izdodas– tad paslavējiet!

+8
-2
Atbildēt

6

    klusais > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 09.01

    rasma_kārkliņa – kad tad Vienotībā ir bijušas brīvas diskusijas ? Es atļaušos kuro reizi izteikt viedokli, ka Vienotības nelaime ir lielais sieviešu īpatsvars , kas racionalitāti ir nomainījis ar emocionalitāti. Un vēl ir totāls spēcīgu vīriešu trūkums Vienotībā . Izteikšu savu versiju , ka Vienotības ( laikam toreiz bija JL ) problēmas sākās tanī brīdī , kad tika pieslēgta Kalniete . Tagadējais Vinķeles spārns izmanto liberālisma ideju nevis idejas pēc , bet gan platformas pēc ar kuru pārņemt varu . Čigāne manuprāt vispār ir pārpratuma pēc iemaldījusies kompānijā , jo viņai manuprāt patīk vienkārši spēlēties politikā , politiķim ir ne tikai jāspēlējas , bet arī jādomā un jārēķina :)

    Manuprāt daudz lielākas diskusijas ir pelnījusi situācija par to ,kas notiek izpildvarā , bet par to visi nez kapēc klusē …

    Par PM nākamo ( jo skaidrs , ka Straujuma nevelk ) … tas ir smags jautājums … Āboltiņas kandidatūra neizskatās nez ko iepriecinoši … Tad jau labāk Matīss … galvenais ir noturēt taisnu muguru un nesalūzt …

    P.S. Iesaku noskaidrot , kas tad Reiri tā liec un liek neredzēt shēmas degungalā … nu nebūs tie Šmites-Roķes uzņemtie foto uz dīvāniņa VID Ziemsvētku ballē :)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 09.48

    klusais

    … Tad jau labāk Matīss …

    ———–

    Šļesers no ST, premjera krēslā? Varētu padomāt, ka Latvijā vieni kropļi dzīvo, kuru vidū netrodas piemērotas kandidatūras ministru, premjeru un prezidentu amatiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 10.15

    rostins – versija ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 10.59

    Excusez-moi

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 12.29

    Tad jau labāk Matīss

    _____________________

    Kāpēc ne Šlesers? Pieredze aviācijā un tāpat velk uz austrumiem, tas taču galvenais, vai ne?:):):)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Rasma Kârkliòa 18.07.2015. 12.35

    Rasma Kārkliņa. Paldies! Visu cieņu par atbildi:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

DD1 18.07.2015. 00.13

“Solvita Āboltiņa ir ļoti izveicīga politiķe ar skaidriem mērķiem”

Izveicīga, jā, bet ar skaidriem mērķiem? Bija grūti noslēpjams mērķis,- kļūt par prezidenti, visticamāk tādēļ nevēlējās premjerministra amatu. Tagad nav saprotams, kādu stratēģisku mērķu sasniegšanai Āboltiņa izmantoja savu autoritāti, lai netiktu ievēlēts Levits un tiktu atlaists Dimants. Vienīgais, kas nāk prātā, ka pati kļuvusi par rīku kāda rokās.

+10
-1
Atbildēt

1

lno 17.07.2015. 22.58

+1
-1
Atbildēt

0

lno 17.07.2015. 20.49

Vai Kārkliņas kundze būtu autore šim rakstam, ja būtu 12. saeimas deputāte?

+7
-3
Atbildēt

0

Mantrausis 17.07.2015. 18.39

Kad runā par Solvitu Āboltiņu, dzirdam – ietekmīga un izveicīga politiķe. Labi, lai tā būtu! Kas ir tas svarīgais un nozīmīgais, ko Latvijas iedzīvotāju labā viņa konkrēti ir paveikusi. Piemēram, pēdējo piecu gadu laikā. Man nav ko nosaukt!

Kas attiecas uz Vienotības “spārniem” vai “flangiem”… Nevienam no viņiem neredzu neko ievērības cienīgu, kas būtu vērtīgs, nozīmīgs un ieviešams. Parlaments darbojas kā ārsts, kas saņem slimnieku un ārstē – ielaistu vai nupat noķertu kaiti – nav svarīgi – parlaments veģetē, risinot ārējas vai neesošas problēmas. Kas tad ir tagad svarīgi? Prezidentūra pagāja (tas nebija iekšpolitisks jautājums). Bēgļi – tas nav nekas vietējs, Grieķija – tas pats. Kas ir Parlamenta būtiskie jautājumi?

Tādu nav. 100 deputātu svarīgākais jautājums – būt Saeimā, tēlot darbu un saņemt algu. Vai politiķis bez idejas un mērķa būtu saucams par politiķi? Tas ir parasts cilvēks neparastā vietā. Lūk!

+2
-3
Atbildēt

0

Awaken 17.07.2015. 18.33

Paldies par rakstu!

+15
-2
Atbildēt

0

Awaken 17.07.2015. 18.29

Kontekstā ar Vienotības nākotne ir jautājums par Vējoņa “uzdevumu”, proti, Bērziņš aizvāca Dombrovski, kā bija plānots. Kāds uzdevums ir Vējonim un vai viņš būs neatkarīgs?

+8
-1
Atbildēt

0

traductrice 17.07.2015. 16.52

Ja Āboltiņa SLEPUS cīnās par premjeres krēslu, tad man ir jautājums, kāpēc viņai tas nebija vajadzīgs, kad pēc Dombrovska krišanas viņai tas ne tikai bija rokas stiepiena attālumā, drīzāk, viņu lūgtin lūdzās to ieņemt, uz ko atbilde bija – bērni, ģimene, negribu, nevaru. Un iesēdināja bezpartejisko Straujumu, kas ir normāls darba zirdziņš, atteikt neprot, bērni izauguši.

Tad kas ir radikāli mainījies Solvitas ģimenes dzīvē? Personīgi man, runājot par Solvitas premjerēšanas perspektīvām, interesē tikai šis jautājums. Tā upe, kas varēja aizvest Solvitu uz premjera posteni, ir aiztecējusi. Uz neatgriešanos.

+15
-3
Atbildēt

1

    Urga > traductrice 17.07.2015. 17.13

    Viens no variantiem varētu būt, ka tajā laikā SĀ mērķis bija kļūt par prezidenti.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 15.24

Tie Vienotības opozīcijas deputāti un partijas biedri, kas ir pret Āboltiņu un tās kursu, patiesībā ir “ļoti šaurā bezizejā” –

Patreizejā dominējošā Vienotība bez Āboltiņas NAV NEKAS!

Tas ir visiem jāsaprot un daudzi pēc amatiem alkstošie vienotībnieki to arī saprot. Tiklīdz Āboltiņu un viņas valdi nogāzīs, Vienotība kļūs par marginālu partiju un zaudēs patreizējo ietekmi.

JO:

Lembergam tāda Vienotība “nafig” nav vajadzīga.

JO:

Vienotība ir tāpēc varena, ka Lembergs to grib, viņam tas ir izdevīgi.

JO:

Lembergs caur Āboltiņu un viņas valdi var kontrolēt šo, jau droši var teikt, Sistēmas partiju.

Teicu jau agrāk:

Nākotne ir ļoti drūma, jo Lembergam un viņa satelītiem ar visas tautas idiotisko atbalstu ir nodrošināts vecais( pirmsRīkojumaNr2) Saeimas vairākums ar SC atbalstu.

+6
-3
Atbildēt

17

    nomale > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 15.47

    Vienotība zaudēs patreizējo ietekmi? Vienotībai pašreiz ir ietekme? Vienotība ir tikai priekškars aiz kura ērti izzagt valsti. Nekādas Vienotības iniciatīvas, kas varētu šo zagšanu mazināt vienkārši neiet un neies cauri. Tieši tāpēc, ka Vienotības ietekme šajā koalīcijā Āboltiņas vadībā ir absolūta 0! Nesen gribēja atklātas prezidenta vēlēšanas – un – sanāca? Vienotība ir grēkāzis visām nebūšanām valstī. Ērti!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 16.00

    SB Man tikai viens jautājums, izmantojot leģendāro jautājumu par bļodu:

    HUĻI zatļeram vajadzēja vairākumu ar tādu pat sc atbalstu, kā lembim, ja bez tā varēja iztikt?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    uz aivarsk

    “Bļin”, aivarsk, cik var par to runāt? Esmu neskaitāmas reizes jau klāstījis.

    “Huļi” man tagad vēl laiku tērēt.

    Labi, teikšu vēl, tikai pāris vārdos, bet pēdējoreiz.

    Latvijas sabiedrība bija nobriedusi ņemt SC valdībā.

    Pret to neiebilda lielākais vairākums šajā portālā mītošo.

    Pat ” tanku” aktīvākā cilātāja betija bija PAR.

    To vēlējās arī Latvijas galvenais sabiedrotais ASV

    Putinam SC neņemšana valdībā vienmēr bija trumpja kārts sarunās ar Rietumiem.

    Zatlers gribēja būt( un kādēļ ne?) tas, kas saliedē līdz ar to sabiedrību.

    Situācija pirms RīkojumaNr2 bija draudīga ar tiesiskajiem balsojumie.

    Lemberga sistēma kopā ar V pati gatavojās ņemt valdībā SC.

    Tagad svarīgi, nespļaujiet uguni, bet uzklausiet:

    Vienīgais veids, kā neitralizēt SC un Lemberga tandēmu ir

    ŅEMT SC VALDĪBĀ BEZ LEMBERGA!

    Un vēl, varbūt vissvarīgākais;

    Jāizvērtē, kur SC var nodarīt Latvijai vislielāko skādi – pozīcijā vai opozīcijā?

    Paradoks, bet, nebūdama valdībā, SC ir vislielākā vara un iespēja.

    Jāvadās no tā(tā ir aksioma), ka patreizējā Putina Krievijas SC galvenais uzdevums ir kaitēt Latvijas valstij, maisīt integrācijas procesam, nepieļaut attīstību un plaukstošu valsti.

    To visu SC var tikai realizēt, ja ir opozīcijā, ja SC ir Lemberga atbalsts un vairākums Saeimā.

    VALDĪBĀ SC TĀ RĪKOTIES NEVARĒTU, JO PIE MAZĀKĀS KRIEVIJAS LOBĒŠANAS BŪTU NO KOALĪCIJAS ĀRĀ.

    JA SC BŪTU VALDĪBĀ, TAS NEKAD NEVARĒTU RĪKOT UN ATBALSTĪT VALODAS REFERENDUMU.

    Patreizējā situācija Saeimā, kad SC ir opozīcijā, var destruktīvi darīt ko grib un par valstij svarīgiem jautājumiem var bloķēties ar Lembergu un tā satelītiem, ir tā ĪSTĀ VARA.

    SC patreiz ir ļoti PIE VARAS, jo tikai opozīcijā ar Lemberga Saeimas vairākumu var darīt vienīgo savu patreizējo uzdevumu:

    VĀJINĀT LATVIJU

    ATBALSTĪT LEMBERGU UN LATVIJAS IZZAGŠANU

    KALPOT PUTINA REŽĪMAM

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 17.06

    SB – ar to SC ņemšanu valdībā toreiz vēl bija argumentācija saistīta ar cerībām par viņu iekšējo šķelšanos un bailēm ,ka krīzes smagumu viņi savā retorikā izmantos pret koalīciju. Tāpat bija stāsts , ka jāļauj aplauzties un parādīt , ka viņi ne uz ko reālu nav spējīgi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    uz kluso

    Ļoti pareizi, arī tas. Labi, ka atgādinājāt.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 18.23

    SB – visa tā sakarā atļaušos pazemīgi atgādināt , ka dzīve ir dinamiska , ne statiska lieta … un to bieži daudzi mēdz aizmirst :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 20.39

    SB. Pat ” tanku” aktīvākā cilātāja betija bija PAR.

    ___________________________

    Nestāsti pekstiņus:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 20.44

    klusais. …jāļauj aplauzties un parādīt , ka viņi ne uz ko reālu nav spējīgi.

    ___________________

    Vai tad neredzēja, ka RD neaplauzās? Uz popolisma viļņa var ilgi peldēt, to pierāda arī Grieķijas pieredze, bet “pēc mums kaut ūdens plūdi… Primitīvi gribēja gribēja dalīt varu ar SC saeimā, lai dabūtu savu daļu Rīgas domē.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 20.55

    lno – var arī tā interpretēt un tur ir visticamāk liela daļa taisnības .

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > Skumjais Bruņinieks 18.07.2015. 22.20

    SB, tas, ka augsne tika gatavota SC iebraukšanai koalīcijā, bija skaidrs. Kas bija arāji, kas finansētāji, to te kāds izbijis krieviešu vēstnieks amata pēcatklātības runas plūdos pats atzinās, ka gribēja, bet nesanāca. Sabiedrība nebija nogatavināta tik ļoti, cik pasūtītājs bija iedomājies, tāpēc Āboltiņa kaut kā sabremzējās. Toties Tavai dievība, apsūdzētai finansiāli medicīniskās pacientu pateicībās, kaut kā sanāca nesaturēšanas problēmas ar tankiem.

    Un ja jau Tu saki “1”, tad vajag arī teikt “2”. Ja SC būtu labāk valdībā, tad smagos noziegumos apsūdzētais būtu labāk Ministru prezidents, jo, sekojot Tavai loģikai nevarētu vairs veikt smagus noziegumus :) Tad kāpēc tādas žēlabas, vaimanu stāsti un pārmetumi citiem ļaužiem, ja paša loģiskā vēlmju taciņa noved pie vecum vecā Teņa teiktā “dzīvē, kā smejies, tā notiek – mazos zagļus liek cietumā, lielos ceļ augstos amatos”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 19.07.2015. 08.19

    mūsus alus – te vēl jāatceras tādi interesanti it kā sīkumi, bet patiesībā nozīmīgas lietas – proti ASV vēstnieces brauciens uz Rēzekni pie Urbanoviča ciemos. Es atļautos izteikt versiju ,ka SC iekļaušana koalīcijā bija ne Latvijā izdomāts pasākums, bet kur citur ģenerēta un attīstīta ideja…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Skumjais Bruņinieks 19.07.2015. 09.13

    klusais

    Paziņo vēl, ka ASV 1998. gadā lika pieņemt Pilsonības likuma “0” variantu, atteikties no Abrenes, dalīt UA krievu bandītiem un čekistiem un ielikt Vējoni preža krēslā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    uz mūsu alus

    Kad runāju par SC ņemšanu valdībā un sabiedrības atbalstu tam, tad ATCERIETIES – runa iet par iepriekšējās Saeimas pašu sākumu, kad bija vēl ” sarkanā līnija” un Lembergs bija “autā”.

    Jūs taču pēc duma neizskatāties, bet visu laiku vienu un to pašu maliet.

    Ir jāsaprot(lai Jums pielektu, laikam jāraksta ar burtiem debesskrāpju lielumā), ka

    SC nevarētu izdarīt nekādu ļaunumu valstij, ja būtu valdībā bez Lemberga ar V, RP, TB/LNNK. Viņi būtu, kā zem lupas, pie mazākā “sānsoļa) valdība kristu. Viņi pat nevarētu atļauties lobēt Savicka Gazprom, ko itin mierīgi darīja Vienotība un Zaķis.

    Ir liela starpība, vai SC ar Lembergu un Co ir vairākums Saeimā, vai nav. To jau tagad redzam, kad ir tas vairākums.

    Kāpēc es visu laiku runāju par iepriekšējo Saeimu, tās neizmantotajām iespējām, par “sarkanās līnijas” dzēšanu un par noziedzīgo valdības gāšanu(bez tā varēja iztikt un nostrādāt atlikušo pusgadu ar kritušu valdību) un par Lemberga pasaukšanu atpakaļ pie siles?

    TĀPĒC, KA VISĀM MŪSU NEBŪŠANĀM(izsakos maigi), TRAĢISKAJAM SAEIMAS PAŠREIZĒJAM SASTĀVAM, VISIEM LEMBERGA SISTĒMAS CILVĒKU TIKŠANAI SVARĪGĀKAJOS AMATOS UN DRŪMAJAI VALSTS NĀKOTNEI SĀKUMS IR TIEŠI “SARKANĀS LĪNIJAS” DZĒŠANĀ UN PADZĪTĀ LEMBERGA SAUKŠANĀ ATPAKAĻ.

    To kladzinu katru dienu aitām un auniem – KĀJAS MŪSU NELAIMĒM AUG TUR – jo ir svarīgi, lai pārnadži to saprastu.

    Kāpēc svarīgi ir to saprast?

    Tāpēc, ka tikai saprotot to, var izdarīt secinājumus, izanalizēt kļūdas un saprast, ka paši bija vien vainīgi, ka paši bija sabiedrotie Lembergam, Amerikam, Šķēlem un Šleseram.

    Ja nebūs šīs sapratnes, tad nekādas jaunas atmodas, partijas un līderi valsti vairs neglābs, jo mēs ar savu muļķibu norokam paši sevi.

    Es savu redzējumu adresēju tikai tiem, kuri nav Lemberga sistēmas cilvēki, jo portālā daudzi priecājād( slepus un pat atklāti) par Lemberga un tā sistēmas uzvaras gājienu. Par Jūsu politisko orientāciju man ir liela jautājuma zīme.

    Kas attiecās par Āboltiņas “nobremzēšanu” pie SC ņemšanas valdībā, tā nav patiesība, esmu to jau tiecis. Saku saīsināti Jums personīgi:

    Ne Āboltiņa, ne “treijmeitiņas, ne Olšteina banda neizšķir tik stratēģiski svarīgu ( SC ņemšanu valdībā ), to izšķir Lembergs, viņa Sistēma un Vešņakovs.

    Ja to nesaorotiet, tad esiet:

    Lemberga Sistēmas cilvēks

    Piedodiet, dumšs.

    Vēl nesapratis, bet ar cerību uz apgaismību.

    RP maisīja valstī VISIEM(burti ir Eifeļa torņa augstumā) un tāpēc tika norakta.

    Āboltiņai un Vienotībai norakt RP, Zatleru bija tik pat svarīgi, kā Lembergam.

    Beidziet vienreiz kladzināt ” manis dievinātais Zatlers” Jūs labi ziniet, par ko cīnījos un cīnos.

    Viss tas, ko pareģoju, tagad diemžēl piepildās!

    Biju gandrīz vienīgais, kas protestēja pret valdības gāšanu un Lemberga saukšanu atpakaļ un tagad redzam, ka man bija taisnība.

    Ar katru dienu man taisnība būs vairāk un vairāk.

    Man nav vairs nekā jāpierāda, jo fakti liecina paši no sevis un Jūsu “sarkanās līnijas” dzēšana izrādās cilpa uz Latvijas kakla.

    Es vairs Jums neatbildēšu, ja neko nesapratāt, tad esat bezcerīgs vai nu atkal “a la klusais”, kam Lembergs neko nav nozadzis.

    Nobeigumā par pašreizējo SC ņemšanu valdībā.

    Man nav atbildes, jo slikti ir ņemt un slikti ir neņemt.

    Es neredzu izeju un, kā jau teicu, uz ilgu laiku esam Lemberga, viņa Sistēmas un SC jūgā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > Skumjais Bruņinieks 19.07.2015. 10.01

    SB – pirmkārt ir utopija dabūt valdībā SC ar TB/LNNK ( vai precīzāk NA ) .

    Otrkārt – ZZS nākšanai valdībā ceļš jau bija nobruģēts pirms Zolitūdes … Zolitūde tikai pamainīja formu … un to kuri bruģēja šo ceļu varat padomāt pats , jo neesat tak dumšs kā mūsu alus :)

    Par saucamajām “sarkanajām līnijām ” – man ar lielu nožēlu jāsecina, ka ģenerāli nekas nav mainījies , jo grozies kā gribi Šleseram caur Ameriku ir teikšana Rīgā , Šķēle mistiski nesaprotami joprojām vada procesus gan saimnieciski, gan politiski … , Lembergs kā jau Lembergs … savās Cavalli biksēs performē … ( sanāca pirms nedēļām 2 nejauši saskrieties … novēlu katram viņa vecumā tā izskatīties un baudīt dzīvi :) )

    Un ja par RP … vai tad tā bija partija ? Tas bija politprojekts ar kuru uz Zatlera vājībām daudzi iebrauca Saeimā :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Skumjais Bruņinieks 19.07.2015. 12.04

    SB. SC nevarētu izdarīt nekādu ļaunumu valstij, ja būtu valdībā bez Lemberga ar V, RP, TB/LNNK.

    _______________________

    SC no opozīcijas atbalstīja ZZS, kad tā ar V izveidoja valdību /balsojums pret kratīšanu Šlesera dzīvoklī, Zatlera izbalsošana/, kas tad šiem traucētu sadarboties mainītās pozicijās?

    Tikko kāda partija sāk runāt par koalīciju ar SC, tā ir zīme, ka tās degradācija kļuvusi bīstama valstij…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    uz lno

    ” ..SC no opozīcijas atbalstīja ZZS(balsojums Šlesera lietā…kas tad šiem traucētu sadarboties mainītās pozīcijās..?”

    Bļin, lno, Jūs smejieties par mani vai atlaižat muļķi?

    Taisni neticās, ka Jūs variet tik aplami spriest, tādu stulbu jautājumu var sagaidīt no Bet vai DD1, bet ne no lno. Ar kaut ko līdzīgu izcēlās DD1, kad man pajautāja – ..”kur tad ir tas labums no Rīkojuma Nr2 un sarkanās līnijas, ja Lembergs tagad dara, ko grib..?”

    Man neticās, ka to nespēj saprast pieaudzis, izglītots cilvēks, bet mēģinu pēdējo reizi un rakstu ar burtiem tik lieliem, kā mūsu Gaiziņš:

    MAINĪTĀS POZĪCIJĀS ŠIEM TRAUCĒTU SADARBOTIES TAS, KA PĒC ĀRKĀRTAS VĒLĒŠANĀM SAEIMĀ IZVEIDOJĀS UNIKĀLA SITUĀCIJA – SC, LEMBERGA ZZS VAIRS NEBIJA VAIRĀKUMA UN NEKĀDA SADARBOŠANĀS IEPRIEKŠĒJĀ SAEIMĀ NEBIJA IESPĒJAMA.

    Tur jau ir tas Rīkojuma Nr2 tautas nobalsojuma unikālais rezultāts, kad Lembergs ar Sc ir mazākumā, bet Šķēle un Šlesers, kas vienmēr atbalstīja Lemergu, netika Saeimā.

    Kam pieder Saeimas vairākums – tas bija un ir atslēgasvārds.

    Jums mājas uzdevums:

    1. Izskaitļot, kam pieder Saeimas vairākums?

    2. Kādi svarīgi amati ir ievēlēti ar Saeimas vairākumu.

    3. Kādas partijas atbalstīja valstij svarīgo amatpersonu ievēlēšanā.

    4. Vai tās ir tās pašas partijas, kas koalīcijā?

    5. Ja nav tās pašas, tad padomājiet kāpēc nav?

    6. Vai tādi balsojumi būti iespējami iepriekšējā Rīkojuma Nr2 Saeimā?

    Ja nevariet tā uzreiz rast atbildi, nepanikojiet, variet paprasīt zanEi.

    Lno, mācīsimies lēnām, soli pa solim apgūsim tēmu. Nākamreiz prasīšu sarežģītākus jautājumus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Absints > Skumjais Bruņinieks 20.07.2015. 12.30

    Krievu laikos bija pozīcija – jāstājas komunistos, tā varēs stiprināt latviešus, aizstāvēt Latviju. Tas bija veids, kā attaisnot kolaboracionismu. Tāpat būtu bijis ar SC ņemšanu valdībā- piekrītu Skumjajam Bruņiniekam, ka viņiem tad būtu bijušas sasietas rokas, bet saķēzīt viņi būtu saķēzījuši stipri. Paskatieties, kas notiek Rīgas domē- savējo lobisms un atklāta korupcija. Ameriks savas pakļautības iestādē var mierīgi nospekulēt miljonus, trolejbusus mierīgi var mazgāt ar nanoūdeni, Dzenuškāns var nodarboties ar plaģiātismu – un neviens par to nesatraucas. Tāda pati visatļautība būtu bijusi Saeimā. Zatlera epopejai īstenībā jau bija cits iemesls – viņš bija sadomājies, ka ir misionārs, kas vienīgais zin pareizo ceļu. Viņš gribēja ieiet vēsturē ar to. Viņš nespēja saprast, ka tas vilnis, kas viņu iznesa saulītē, bija tups tautas protesta balsojums, nevis mandāts reformām. Tā doma toreiz vairumam bija par sarežģītu, bija jābalso par Saeimas atlaišanu, tas bija svarīgāk nekā potenciālās sekas – jo jau tajā brīdi bija skaidrs, ka atkārtotas vēlēšanas dos vairāk balsis Saskaņai. Tas nebija svarīgi, svarīgi bija nobalsot par atlaišanu…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

nomale 17.07.2015. 15.20

Šķelties, šķelties un vēl reiz šķelties!!! Pat ja notiek brīnums un partijas vadību pārņem kāds valstiski domājošs cilvēks, tad jāatceras, ka tā pelēkā Vienotības masa nogremdēs jebkuru attīstības perspektīvu.

Šķeļoties tiktu panāktas divas lietas:

1) Liberāli un valstiski domājošam vēlētājam atkal būtu par ko balsot.

2) Cilvēki, kas sapulcētos jaunajā partijā pulcētos ap idejām nevis čomiem un sili!

+8
-3
Atbildēt

0

andrejs 17.07.2015. 15.08

palasot Kārkliņas rakstu top skaidrs, ka ar savām virtuozajām paskvilām pilnīgā pakaļā ir nonācis visu augsti godātais A.Ozoliņa kgs. Kā tad īsti ir? Vai “NA uzmeta Levitu”, un vai Vējonis tomēr NAV Lemberga cilvēks??

Vien dīvaini, ka šo nelemberga cilvēku un riktīgu NATO vanagu ievēl ar Saskaņas rokām… Kaut kas te neštimmē…

+10
-7
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 14.59

Rakstā ir noklusētas vairākas būtiskas lietas:

1. Visa Vienotība bez izņēmuma( arī “disidenti” Viņķele un Čigāne) ir vainīga, ka ir gāzta pirmā bezoligarhu un bezlemberga valdība atjaunotās valsts vēsturē.

2. Visa Vienotība, bez izņēmuma, ir vainīga Zatlera ” sarkanās nesadarbošanās līnijas” ar smagos noziegumos apsūdzēto likvidēšanā.

3. Visa Vienotība ir vainīga pie tā, ka ir iznīcināts viņas galvenais konkurents RP. Tagad uzmanīgi lasiet-

TIEŠI ŠĪ BEZKONKURENCE, PIE KURAS ROKU PIELIKA VISI VIENOTĪBAS BIEDRI( arī klusējot, tātad, atbalstot) ARĪ DEGRADĒJA PARTIJU, PAR KURU TAGAD DAUDZI UZTRAUCAS.

TIEŠI ŠĪ GALVENĀ KONKURENTA ” NORAKŠANA” BIJA PAR IEMESLU, KA ĀBOLTIŅA VARĒJA IEVIEST PARTIJĀ TĀDU DIKTATŪRU.

TIEŠI TĀPĒC ĀBOLTIŅA IR POPULĀRA VIENOTĪBĀ – JO BEZKONKURENCES APSTĀKĻOS PARTIJAS BARVEDE SPĒJA APMIERINĀT VISU VIENOTĪBAS ELITES NOMENKLATŪRU AR AMATIEM UN LABIEM IENĀKUMIEM, GAN ARĪ PAKĀRTOTI V MAZO IERINDAS POLITIĶI, KAM ARĪ ŠIS TAS ATLECA.

Darbojas vecais, labais “bandu” likums, kas lieliski parādījās arī TP – bara vadoņi ir tikmēr populāri, kamēr spēj apmierināt visu locekļu apetīti.

Un pat tagad, esiet droši, Āboltiņa ir populāra V ar lielu pārsvaru, jo mutes partijas biedriem ir lielas un zaudēt arī ir ko.

4.Nav tiesa, ka Āboltiņas Vienotībai nav vispār nekāda mandāta. Un tagad atkal visi spicējam ausis un klausāmies –

TIEŠI TAS, KA VALSTĪ AR VISLATVIJAS PIEKRIŠANU UN KLUSĒJOŠO ATBALSTU, TIKA GĀZTA BEZLEMBERGA VALDĪBA(faktiski atcelts tautas nobalsošanas rezultāts) UN BEZ MAZĀKĀM IEBILDĒM TIKA SAUKTS ATPAKAĻ PATRIEKTAIS LEMBERGS, IR VISLIELĀKAIS UN TIEŠĀKAIS MANDĀTS ĀBOLTIŅAI UN LEMBERGA SABIEDROTAJIEM TURPINĀT IESĀKTO.

Ps

Ieteiktu raksta autorei un pārējiem, kas pēkšņi “pamodušies” un sapratuši, ka Vienotībā un valsťī kaut kas nav kārtībā, NELIEKUĻOT.

KUR BIJĀT TAD, KAD JŪSU “VALSTSVĪRS” DOMBROVSKIS NOMETA VARU PIE LEMBERGA KĀJĀM?

KUR BIJĀT TAD, KAD VIENOTĪBA SAUCA PIE SILES SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTO LEMBERGU?

KĀPĒC KLUSĒJĀT, SASODĪTIE, LIEKULĪGIE “INTELIĢENTI”?

+7
-4
Atbildēt

2

    andrejs > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 15.16

    Un pat tagad, esiet droši, Āboltiņa ir populāra V ar lielu pārsvaru, jo mutes partijas biedriem ir lielas un zaudēt arī ir ko.

    ———————-

    Tieši tā – tāpēc jau arī pirms prezidenta vēlēšanām neviens no V “demokrātiskā” :))) spārna atklāti neatbalstīja Levitu. Klusiņām pabubināja, ka nebalsos par Vējoni un tas arī viss. Varēja skaļi manifestēt savu viedokli presē un TV, nu bija taču tādas iespējas. Kad darījums ar Lembergu, pateicoties SC atbalstam, ir sekmīgi noslēdzies, tad šie pēkšņi sāk klaigāt.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > Skumjais Bruņinieks 18.07.2015. 21.45

    Nu jau lamājies lielajiem burtiem. Dievība un pārējie vainīgie. Ko sacīt, talants iet uz galu. Žēl.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

generalno4 17.07.2015. 14.28

Rasma Kārkliņa ir aizmirsusi, ka Āboltiņa netika tikai un vienīgi Viņķeles apmaksātās melnās kampaņas dēļ, kura tika mērķtiecīgi izplatīta Kurzemē..attiecīgi viss pārējais rakstā ir manipulācija, kura neņem vērā šo. Ņemot vērā šo, rakstam ir jābūt pretējam. Ko grib panākt Viņķeles klans, destabilizējot situāciju Latvijā?

+5
-18
Atbildēt

0

andrejs 17.07.2015. 13.59

Āboltiņa ved Vienotību uz galu

——————-

Šim Kārkliņas rakstam un atbilstošai viņas domubiedru rīcībai vajadzēja būt pirms Levita neievēlēšanas. Tagad tā ir tukša muldēšana.

+14
-7
Atbildēt

1

    v_rostins > andrejs 17.07.2015. 14.10

    andrejs

    Kad melnais darbs nodarīts, var atsākt zombēt savu domātnespējīgo vai negribošo eļektoratu no gala.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 17.07.2015. 12.07

Pilnīgi piekrītu autorei – Āboltiņa ved Vienotību uz galu un, vismaz no malas raugoties, tas viss viņas varas kāres dēļ. Kāpēc citi “uzticīgie” V deputāti viņai seko nav skaidrs. Priecāšos, ja partijas liberālais un demokrātiskais gals jau laicīgi pirms nākamajām vēlēšanām izveidos jaunu partiju – manuprāt viņiem būtu lielas izredzes iegūt rietumnieciski domājošo un jaunākās pieaugušās paaudzes balsis.

+30
-5
Atbildēt

1

    Svešinieks > Anonīms 19.07.2015. 13.41

    Kas tas par upura sindromu­? Kāpēc viņiem ir jāiet prom? Ja viņi nevar tikt gala ar Vienotības politbiznesmeņiem, jaunajā partijā viss atkārtosies. Vienīgais ceļš ir Āboltiņas pārvelēšana.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dzeris49 17.07.2015. 11.42

V jādalās.

Patreiz JL ideāliem vairāk atbilst Viņķeles – Čigānes spārns, Āboltiņas gals visus ideālus ir nodevis un vairāk līdzinās kādai ZZS -2, loģiski būtu tai ar to ZZS arī apvienoties,, kaut, no otras puses, bez savas kabatas partijas Āboltiņa arī Lembergam diezin vai būs vajadzīga.

Patreiz Āboltiņa vienkārši upurē V savai politiskajai karjerai, tas ir vienīgais, kas viņu intersē, partijas un pat valsts interses ir pilnībā pakārtotas šim mērķim.

Par V Āboltiņas vadībā balsot sevi piespiest būs pagrūti, un, ja nebūs normāla demokrātiska un liberāla partija, balsot nebūs par ko vispār.

Un V liberālajam galam, manuprāt, būtu diezgan labas perspektīvas, atšķirībā no Āboltiņaas gala, kuri jau grib ZZS, SC vai NA, tie balsos par veco ZZS nevis jauno šīs partijas variantu, ko Āboltiņa veido, toties liberāliem un rietumnieciski orientētiem cilvēkiem vairs vispār nav par ko balsot.

+18
-6
Atbildēt

12

    v_rostins > dzeris49 17.07.2015. 11.59

    dzeris49

    “Rietumnieciskiem” staļinistiem vienmēr paliek SC.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 12.03

    Dzeris – par Āboltiņu piekrītu , viņa patreiz ir bremze . Bet par Vinķeli un Co nevaru piekrist, jo tur izskatās ka vairāk ir čaula nevis saturs.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 14.38

    klusais – es domāju otrādi.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 14.43

    dzeris – laiks rādīs :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 17.07.2015. 15.47

    Klusais – laiks rādīs

    —————

    Mēs esam tik bagāti ar laiku?

    Kas būs, ja notiks čiks? Vai viņķeli un čigāni var uzskatīt par nopietniem politiķiem?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 16.24

    aivarsk – un kāda ir versija ? Es pateicu savu versiju, dzeris savu , kas tad izšķirs kam taisnība , ja ne laiks ? Bet par to ,ka nav laika gaidīt iesaku vērsties pie balsotājiem pirms katrām vēlēšanām :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 17.03

    Aivarsk – un ko tu uzskati par “nopietnu” politiķi?

    Tos, kas pieturas pie saviem principiem, kaut, pieņemsim, kļūdainiem, vai Āboltiņas tipa bezprincipālas karjeristes?

    Un, varbūt, tu varētu izskaidrot, ko nozīmē “laiks beidzās”?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 17.07

    dzeris – ir tāds teiciens – politika ir kompromisu māksla …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 18.52

    Kompromiss nenozīmē savu principu nodošanu ( pārdošanu).

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 19.11

    dzeris – protams … lielisks piemērs patreiz ir Grieķija un Ciprs :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 21.02

    Kāds tam sakars ar Grieķiju?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.07.2015. 21.59

    dzeris – Grieļija ir piemērs par politiķiem un principiem :)

    P.S. Izskatās , ka neseko līdzi Grieķijas notikumiem :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

haralds 17.07.2015. 11.10

„Vieno†ības” vadītāja Ābol†iņa „Vieno†ību”, koalīciju un valsti ved pa skuju taku. cerams, ka „Vieno†ību” un koalīciju aizvedīs, bet valsti ne.

http://www.la.lv/aboltina-iesaka-krat-pa-santimam-diena-referendumu-rikosanai-3/

http://www.diena.lv/sodien-laikraksta/mazturigajiem-kuri-velesies-rosinat-referendumus-aboltina-iesaka-krat-pa-santimam-13958999

+5
-3
Atbildēt

0

aivarsk 17.07.2015. 11.00

Lai nu kā tur būtu, bet Rasma Kārkliņa nav īsti “neatkarīgs analītisks viedoklis”!

Vienotībā šobrīd krokodils mēģina apēst anakondu, kura to līdz pusei jau ierijusi!

Neviens no scenārijiem latviešu tautai nav un nevar būt izdevīgs. Gribētos lielos vienotības jūsmotājus, kā Bet, paklausīties, kas viņiem labāk patiktos – koalīcija ar sūdradziņu vai saskaņu?

+12
-7
Atbildēt

0

lno 17.07.2015. 10.49

Kā pati Solvita Āboltiņa bieži ir uzsvērusi, 12.Saeimas vēlētāji balsoja par esošo koalīciju un līdz ar to par tās kandidātiem un programmām.

_____________________

Vai tad nu pirmo reizi Vienotība uzspļaus vēlēātju gribai? Vai Kārkliņas kundze aizmirsusi, ka V to izdarīja jau 2010. gadā, un arī viņai toreiz nekas nebija iebilstams?:):):)

Kontrbandas lakatiņi, ģenerālsekretāra sievas tumbočka, tad Citadele ar Zaķa garnējumu vēlēšanās un Solvitas ierāpšanās saeimā pēc vēlēšanām. Degradācijai tāpat kā pilnībai nav robežu, tādēļ piemērotākus partnerus kā Ušakovu un Sudrabu Solvitai būtu neiespējami sameklēt:)

+15
-9
Atbildēt

0

v_rostins 17.07.2015. 10.29

Skaidra lieta, Judins netur kremļa līniju, tāpēc arī atstumts. Ko tāds, it kā, saprātīgs cilvēks vispār meklē tai varzā.

+11
-5
Atbildēt

0

v_rostins > v_rostins 17.07.2015. 11.39

rinķī apkārt

“… ZZS (21) + „Saskaņa” (24) + „Vienotības” paklausīgais spārns…”

————–

Vispār jau ZZS var sašķelties, ja tās vadoņi izdomās iet koalīcijā ar SC.

+6
-3
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 11.50

Tādu domu, ka kāds var cīnīties ne tikai ar konkrētiem “ienaidniekiem”, bet, vienkārši par saviem principiem, nepieļauj?

+8
-9
Atbildēt

0

rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.07.2015. 11.56

dzeris49. Tas jau tas pats vien ir? :) Ok, es gribētu skaidru šo ” savu principu” formulējumu. Un, jo ātrāk, jo labāk, bet noteikti līdz vēlēšanām. Pēc vēlēšanām, tā jau būs kārtējā krāpšana.

+9
-3
Atbildēt

0

Skumjais Bruņinieks > Skumjais Bruņinieks 17.07.2015. 12.49

uz riņķī apkārt

Komentāru rakstīšu varbūt vēlāk, pašlaik tikai repliku uz Jūsu:

“..pēc RP izjukšanas Saeimā uzradās divas jaunas partijas..”

Gribu precizēt to un pievērst uzmanību uz detaļu, kas ir principiāli svarīga un kuru negrib vai nevar daudzi saskatīt.

Pēc būtības Saeimā nekādas “jaunas partijas” neparādijās. To ir ļoti svarīgi saprast.

NOSAUKUMI TIKAI MAINIJĀS un personāži, bet patiesībā tās ir tās pašas vecās Lemberga Sistēmas partijas, kas būs uzticīgas oligarhiem. Vienalga, lai ar kādiem lozungiem plātītos “jaunās” Bondara un Sudrabas partijas, tās būs galu galā uzticīgas Puzes kursam.

Un to jau mēs manījām fundamentālajā balsojumā par NEPLP.

Šeit arī slēpjās( tas ļoti svarīgi) Rīkojuma Nr2 būtība, par kuru nobalsoja tauta – izspiest no politikas Sistēmas partijas TP un PLL(galvenokārt), kas vienmēr neļāva JL reformēt valsti, jo Lemberga ZZS, PLL un SC vienmēr bija vairākums, kas beigās materializējās draudīgajos ” tiesiskajos balsojumos”.

Tas bija viens no iemesliem manam trīsgadu ilgajam ” cepienam”, kuru visi sauca par ” vaimanām”, jo bija skaidrs, ka, ja iznīcinās RP un tās ” sarkano līniju”, Saeimā ATGRIEZĪSIES vecās Sistēmas spēki, kurus tik brīnumainā kārtā(pateicoties RP izveidošanai) izdevās uz laiku atbīdīt malā.

Šo ” RP vietā uzradās jaunas partijas” cenšās izmantot un iebīdīt sabiedrībā Lemberga nacionālie trollīši(a la “ērikiņi”, “aivarski”, ” andreji” un Co), kas to pasniedz kā –

” …patiesībā Zatlers ir vainīgs, ka tagad Saeimā ir izveidojies tik Latvijai draudīgs Krievijai draudzīgais vairākums

Šī tēze patīk arī vairumam aitu un aunu, jo līdz ar to pārnadžiem ir iespēja noņemt no sevis atbildību par RP un ” sarkanās nesadarbošanās līnijas” ar smagos noziegumos apsūdzēto iznīcināšanu.

Tas ir tik vienkārši un patīkami – visos šābrīža mēslos vainīgs ir Zatlers.

Starp citu, šo ideju sāka pirmā murgot Vienotības Viņķele un portālā klusais. Vēlāk karogu pacēla un neļāva tam noplakt Lemberga nacionālie krancīši aivarsk, ēriks, andrejs un ģenerālis.

+10
-6
Atbildēt

0

lno > lno 17.07.2015. 13.01

SB…visos šābrīža mēslos vainīgs ir Zatlers.

________________________

Tabu SC noņēma Āboltiņa, Ēlerte un co, un Zatlers centās izdarīt to, kas neizdevās V politiskajām prostitūtām, līdz ar to momentā norakstot vēsturisko iespēju, ko pats bija sev izkārtojis…

+13
-4
Atbildēt

0

rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.07.2015. 13.27

Skumjais Bruņinieks. Pēc vēlēšanām Zatleram bija tāds vēlētāju atbalsts, kāds ir bijis reti kuram LR politiķim īsajā pēcokupācijas periodā, bet viņš to ” pagrūda” un zaudēja šo atbalstu ne jau cīņā ar Lemberga vadītiem oligarhiem, bet zaudēja tādēļ, ka zvaigžņu slimība piemetās. Zatlers gribēja ieiet Latvijas vēsturē kā pasaules mēroga politiķis, kuram ir bijis pa spēkam izlīdzināt pretrunas starp kremliniem un atjaunotās LR piekritējiem. Un izdarīt viņš to centās stipri vienkāršoti, mehāniski ievlekot SC koalīcijā. Ar to arī tika pielkts punkts Zatlera lielajai cīņai pret oligarhiem. Un vēl, ja par oligarhiem. Zatlers tā arī nespēja atbildēt uz jautājumu – ar ko tad SC atbalstošs oligarhs ir pārāks, vai arī mīļāks par Lembergu, lai gan šis jautājums viņam tika uzstādīts ļoti daudz reižu :)

Vajag taču atcerēties visus tos manevrus pirms vēlēšanām, kuros pinās paši ZRP politiķi, kad jautājums tika uzdots par sadarbības iespējām ar SC. Un viss tas beidzās ar klajiem meliem.

Zatleram bija viena spoža epizode viņa prezidēšanas laikā. Viņš ielika vajadzīgajās sliedēs valdības sēdi, vai sēdes, dižķibeles pašā sākumā, kad tika veidotas attiecības ar SVF, bet varēja būt daudz vairāk.

+14
-2
Atbildēt

0

andrejs > andrejs-18 17.07.2015. 13.51

nacionālie krancīši aivarsk, ēriks, andrejs un ģenerālis.

————————

nu vāks! Nezināju, ka mums ir tāda ietekme. Pirmkārt, esmu pārliecināts, ka neviens no mums nav trollis, vismaz tādā nozīmē, kā es to saprotu. Konkrēti man nav nekāda sakara ar NA un tās politiķiem. Jaunībā esmu ticies ar R. Zīli, tas arī viss.

Otrkārt, neredzu nekāda pamata, lai NA, kā partija ar savu ideoloģiju un savām interesēm, nezin kāpēc atbalstītu Zatlera un viņa pelēko kardinālu (piemēram goda vīra Meļņika) ģeniālo ideju par koalīcijas veidošanu ar Sc, nacionāļus atstājot pie ratiem.

Treškārt, zrp paši sevi noraka ar premjera kandidātu, kuram viens izglītības līmenis ar šleseru, bet kuram viņa vadītajā ministrijā bija dienesta romāns, kurš “par rupjiem pārkāpumiem un neatbilstošu izglītību” gribēja atlaist lāču mammu Velgu Vītolu. utt, u.t.j.p.

Vai ar dzērāju Ķīli, kurš liberastiski sapņoja par maksas izglītības ieviešanu. Vai ar IeM Kozlovski, kurš nodrošināja korenu tiesības ālēties pie Brīvības pieminekļa.

Vai alternatīvo ĀM Rinkeviču, kurš mēnesi pirms iebrukuma Ukrainā vaimanāja par Ebolas vīrusa draudiem Latvijai.

Nu nesmīdini publiku, lūdzu!

+8
-6
Atbildēt

0

dzeris49 > dzeris49 17.07.2015. 14.45

R.A. – principi ir liberālisms, kas sevī ietver toleranci, viedokļu dažādību, tiesiskumu, utt., un visu pārējo, attiecībā uz visu, gan uz ekonomiku, gan uz sabiedrību, gan uz MM, ko tu absolūti nespēj uztvert un uzskati par ko naidīgu un nepieņemamu, kaut, taisni pēc tādiem principiem dzīvo visbagātākās un attīstītākās valstis.

Tā ka, diezin vai tu tos principus varēsi izprast, un skaidrot, kas tas ir, nez kuro reizi, man nav ne mazāka vēlēšanās, tu un tie, kas domā, kā tu, grib dzīvot pēc Krievijas principiem, bet, it kā, kā Rietumos, un tie ir nesavienojami jēdzieni.

Un patreiz šī Saeima arvien vairāk dreifē NVS un Krievijas virzienā, domāju, ne visiem pat V tas patīk, par to es te arī runāju, kaut, vairs nemaz neceru, ka tu sapratīsi.

+8
-5
Atbildēt

0

mūsu alus > mūsu alus 18.07.2015. 21.37

Džeri, kur ir Tava tolerance pret Krieviju? :)

+2
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam