“Par labu Latviju!” Aglonā dala bezmaksas ūdeni

112

Komentāri (112)

kristaps_drone 16.08.2010. 14.32

Labāk es ciestu slāpes, nekā šlesera un šķēles ūdeni dzertu. Jo būtu bail saindēties ar viņu ūdeni. Varbūt tam ūdenim viņi ir pievienojuši kaut kādu indi, lai cilvēkiem aptumšotu prātus un tie balsotu par viņiem – kretīniem?

+1
0
Atbildēt

0

baiba_kacena 16.08.2010. 08.10

Zīgerists ar konserviem un banāniem pret PLL ar ūdeni. Neesam atgriezušies apmēram 20 gadus atpakaļ, dārgie tautieši? ;)

0
0
Atbildēt

0

Sandra Vāpa (Ancāne, 15.08.2010. 16.54

drusku precizuoks links “Kapļu” dzīsmei “Goreiguo komercdarbeiba”:
http://saprge.wordpress.com/2010/02/17/komercdarbeiba/
kū gods, tū Aglyunē leluoks marasms.
vieleišonu godā – murgs.
politiskī augļuotuoji apsāduši templi. pajiems vāzu i vysus izmiezs uorā.
ak jau es seņ vaira naasu nikaida katūlīte, tok kaids Dīvam ar itū balaganu sakars.

0
0
Atbildēt

0

BaleLiina 15.08.2010. 13.45

Dot ūdeni karstumā ir labi un uzteicami. Tikai jāatceras – bez maksas siers ir tikai peļu slazdā. Un arī tikai OTRAJAI pelei. Šis `bezmaksas` ūdens ierēķināts PLL vēlēšanu budžetā ar aprēķinu, ka nesīs vismaz 400% peļņu. Tā kā tā nav labdarība, bet gan bizness vai demagoģija, vai abi kopā. Vienkārši to nevajag aizmirst.

+2
0
Atbildēt

0

piziks 15.08.2010. 08.11

He-he… Varat lamāt PLL un gausties par viņu alkatību, bet, ja Vienotība ir tik gudra un laba, kādēļ sutlbajiem no PLL ienāca prātā tik vienkārša lieta, ka karstā laikā vajadzīgs ūdens, toties gudrajai un pareizajai Vienotībai kaut kas — pat tik prasts! — neienāca prātā. Atšķirība ir viena: PLL, tāpat kā Lembergs nekad neaizmirsts sevi un grābj ARĪ sev, tomēr reizēm padalās, jo viss, ko viņi ir sagrābuši ir tepat, zemē ierakts, tādēļ par to cīnās. Vienotībā nav pat 10 uzņēmēju, kas būtu kaut ko sagrābuši, lai tagad vakadzētu sargāt, — tādēl viņi pat ar ūdeni neprot padalīties.

0
0
Atbildēt

1

    austrisv > piziks 15.08.2010. 12.21

    Tu droši vien gribēji teikt, ka labie latvijieši no PLL nevis visu savu mantu tepat mūsu zemē ielikuši, bet gan ofšoros paslēpuši un vēl strādājošos pārreģistrējuši ārzemēs, lai tikai Dombrovska valdība nesakārtotu valsts budžetu un tauta būtu neapmierināta! Tā es to visu redzu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Lng 14.08.2010. 18.12

Izskatās politiķi kļūst arvien ciniskāki,arvien zemāk vērtē vēlētājus.Zīgerists vismaz dalīja banānus,Šlesers enerģētisko dzērienu,apvienība kas sevi dēvē “Par labu Latviju” neuzskata par vajadzību, vai nespēj, pat to sagādāt.Uzskata ka noveduši tautu jau tik tālu ka tā ar pateicību saņems arī nezināmas izcelsmes ūdeni un pateicoties balsos par tiem.

+1
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 14.08.2010. 14.07

Interesenti vareja sanemt Satana bibeli ar tulkotaja autografu – Nils Sakss.

+3
-1
Atbildēt

0

guna 14.08.2010. 12.42

Austrālija: bīskapi piedāvā kritērijus, pēc kuriem izvēlēties nākamos valsts varas pārstāvjus.
„Piešķiriet vērtību jūsu balsij,” ar šādu aicinājumu pirms parlamentārajām vēlēšanām klajā nākuši Austrālijas bīskapi.
Viņi gan uzsver, ka nevēlas dot precīzus norādījumus, par ko balsot, bet atzīmē, ka vēlēšanu kampaņas laikā daudzi raugās uz Baznīcu, lai saņemtu padomu.„Mums ir laimējies dzīvot demokrātiskā valstī,” raksta Austrālijas bīskapi, „tāpēc aicinām nāciju nopietni apzināties balsošanas vērtību un uzmanīgi pārdomāt jautājumus, kas ir svarīgi gan vietējā, gan nacionālajā līmenī. Tāpat aicinām izvērtēt to, kas ir svarīgi ne tikai atsevišķiem indivīdiem, bet visai Austrālijai”.

Bīskapi pasvītro, ka Baznīca nepieslejas nevienai no politiskajām partijām, neraugoties uz to, ka daudzi katoļticīgie pavisam likumīgā veidā ir iesaistījušies un darbojas dažādās partijās.” Izvilkums Vatikanaradio mājas lapas.
———-
Kad Latvijas baznīcas, ka autoritāte, parādīs tādu briedumu?

+4
0
Atbildēt

0

guna 14.08.2010. 12.11

Es esmu kristietis,katolis. Es esmu dziļi sāpināts par Aglonas baznīcas dekāna A.Aglonieša izteikumiem, kas publicēti avīzē “Ir”. Es nezinu, kāpēc dekāns izteicās tā, kā viņš izteicās, bet viņš nedrīkstēja atbalstīt un akceptēt dzeramā ūdens došanu par velti ticīgajiem, ar politiskās partijas LPP saistību un logo. Tā bija vistīrākā vienas partijas reklāma un propoganda, kas nav savienojama ar ticīgajiem cilvēkiem, kuri nedomā vienādi attiecībā pret politiskajām partijām. LPP partija nav tā partija, kas varētu pretendēt uz godīgo un taisnīgo politisko spēku LAtvijā. Šķēles un Šlesera partijas iepriekšējos gados bija valdībā. Viss kas notika, visas nelietības, viņu valdīšanas laikā, atstāja šīs smagās sekas arī uz šodienu. Slavināt šodien šo partiju ir nevietā. Tā ir sava veida smadzeņu skalošana uz vēlēšanām.
Nav tālu arī SC partija godīguma ziņā, no LPP partijas, jo arī SC bija politiskā ietekmē parlamentā.Viss kas noticis, ir arī viņu atbildība.

+5
0
Atbildēt

1

    austrisv > guna 14.08.2010. 12.23

    Viens saprātīgs viedoklis!
    Esmu luterānis, bet domāju pati ar savu galvu, ne mācītāja vai garīdznieka!
    Dievs un ticība na tas pats, kas pērkami garīdznieki, kuri paši grēko, un Aglonietim jau netīra pagātne tāpat jo bija izšķērdējis valsts naudu Aglonas bazilika remontam!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 14.08.2010. 11.52

Ka tik tas ūdens nav iezombēts no kremliniem! Ej nu zini, no kurienes tas ūdens atvests! kā zināms, tad ūdens struktūru labi var ietekmēt! Varbūt Kašpirovskis pirms tam piestrādājis, lai kremlini uzvarētu vēlēšanas. redzams, ka tiek lietotas visas metodes!

0
0
Atbildēt

0

guna 14.08.2010. 11.13

Aglonā LPP dala par velti ūdeni, ar partijas LPP logo “par labu Latviju”. Rīgā Krievijas Putina partijas “vienota Krievija” filiāle Latvijā ar 1.septembri sabiedriskajā transportā pensionārus vadās par velti. Tikai uz kā rēķina? Tiks ar laiku pārskatīti braukšanas tarifi, un to seks pārējie pasažieri, kam nepienākas nekādas atlaides. Viss ir ļoti vienkārši, kā var visu pagriezt savas partijas popularizēšanai un pēc tam izdarīt atkāpes.

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 14.08.2010. 11.01

Aglonā dala bezmaksas ūdeni

Rīgas svētkuos dalīšuot arī bezmaksas
termoforus un klizmas.

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 14.08.2010. 09.41

Šlesera auditorija vienmēr bijuši ticīgie! tas nav nekas jauns, jo tos acīmredzot, var viegli ietekmēt! palūgs no kanceles nobalsot un vēl piedraudēs, kā iepriekšējo reizi un Šlesa cerības uz reitingu pieaugumu, var mazliet arī īstenoties!
Aglonietim jau ir bijusi ne visai tīra pagātne ar valsts naudas izmantošanu baznīcas vajadzībām!

+2
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > austrisv 14.08.2010. 11.02

    vai Agluonietis gadienā nebij tāds kā pazudušā Platača korešs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vilcēns, madarīnmeit 14.08.2010. 01.27

Vai pareizāk sakot, bērni taču nav velētāji.

+6
0
Atbildēt

1

vilcēns, madarīnmeit 14.08.2010. 01.25

Aglonietis nepatīkami pārsteidza. Viņam būtu jāpajautā: par ko pārvērsas šie kristiešu svētki?
Ūdeni bez maksas dalīt ir ļoti laba, svētīga lieta. Taču tikai tad, ja šī dalīšana notiek bez pašslavināsanās. Aglonietim vajadzēja piekrist ūdens dalīšanai ar nosacījumu, ka nebūs nekādas reklāmas. Jā, protams, PLL tam nepiekristu, droši vien reklāmas esamība bija PLL noteikums, taču mācītājam jau nu būtu jāsaprot, ka labāk, lai tirgotāji to ūdeni tirgo nekā politiķi izmanto labdarības akciju savtīgiem mērķiem. Redzēs vēl,kurš no viņiem pēkšņi atcerēsies Dievu un kāps sludināt.

Bērniem skolēnu Dziesmu un deju svētkos gan neviens ūdeni nedalīja. Tad vēlēšanas vēl bija par tālu.

+5
0
Atbildēt

1

    vismantsk > vilcēns, madarīnmeit 14.08.2010. 14.17

    Tāpēc, ka dziesmusvētkos ūdeni nodrošināja paši organizatori un organizatori arī nelaida nevienu politisko partiju tuvumā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

elisabeth_ipsos 14.08.2010. 00.43

Es ta padomaju un sapratu, ka sads solis no PLL puses ir pilnigi logisks. Ja partija nav spejiga ar darbiem pieradit savas eksistences nepieciesamibu, tad tas ir jadara ar letiem populistiskiem gajieniem, kas saja gadijuma ir – veletaju balsu zvejosana ar brivi izdalitam udens pudelem! Nozelojami.

+7
0
Atbildēt

0

inga_vanaga 14.08.2010. 00.34

Grupējums, kas valsti noveda līdz bankrotam, tagad dala ūdeni :)

+4
0
Atbildēt

0

Kamīns, #8 14.08.2010. 00.16

Vajadzētu vispār ar likumu aizliegt partiju reklamēšanos 3mēnešus pirms vēlēšanām. Tajā laikā tikai debates un padarītais darbs.

+1
0
Atbildēt

0

aivarstraidass 14.08.2010. 00.15

“Tad Ķēniņš sacīs tiem, kas pa labo roku: nāciet šurp, jūs Mana Tēva svētītie, iemantojiet Valstību, kas jums ir sataisīta no pasaules iesākuma. Jo Es biju izsalcis un jūs esat Mani paēdinājuši; Es biju izslāpis un jūs esat Mani dzirdinājuši; Es biju svešinieks un jūs esat Mani uzņēmuši. Es biju pliks un jūs esat Mani apģērbuši; Es biju slims un jūs esat Mani apmeklējuši; Es biju cietumā un jūs esat nākuši pie Manis. … Tad Ķēniņš tiem atbildēs un sacīs: patiesi Es jums saku: ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši.” (Mat. 25:34-40)

Spēja vadīt sākas ar kalpošanu, spēju iejusties otra cilvēka vajadzībās. Nevienā punktā neatbalstu PLL politiku, bet šoreiz viņi ir darījuši pareizi – un citiem būtu no tā ko mācīties. “Vienotībai” ir interesanta ideoloģija, bet ikviens normāls cilvēks pirmkārt vēlas, lai cits viņu uztvertu kā cilvēku – lai pieņemtu viņu kā līdzīgs līdzīgu. Ūdens pasniegšana izslāpušajam ir kas cits, nekā bezmaksas banāni vēlēšanu dienā (vai evaņģelijā minētie naudas mijēju galdi templī).

+1
-3
Atbildēt

4

    inga_vanaga > aivarstraidass 14.08.2010. 00.36

    Vismaz pats saprati, ko uzrakstīji?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 14.08.2010. 01.12

    Domāju, ka sapratu. Laba reklāma nedrīkst uzrunāt cilvēku augstprātīgi vai abstrakti. Ja cilvēks ir izslāpis, viņam jādod padzerties. Ja vēlas nopirkt preci, jāizstāsta, kur var dabūt. Ja cilvēks vēlas izdarīt kaut ko labu, viņam jāpasaka kā (piemēram, nobalsojot par PLL). Tāpat es arī nepiekrītu tam, ka ar ūdens dalīšanu masu pasākuma laikā būtu pārkāpts kāds kristietības princips. Gluži otrādi – kā norāda evaņģēlija citāts par izslāpušā padzirdīšanu (un tiem, kuri skatījušies – kristīgas ievirzes filmā “Ben Hur”), ūdens karstā laikā ir laba un svētīga lieta. Tur nav ko filozofēt vai strīdēties – vienkārši tā tas ir.

    Man arī nepatīk PLL – bet šeit ir jāatzīst, ka viņi vismaz sevis reklamēšanā (ja ne vairs valsts politikā) var izdarīt kaut ko pilnīgi pareizu. Un tai vietā, lai kritizētu, ir jāmēģina saprast, kādēļ citiem neienāca prātā tik vienkārša doma. Šādi mirkļi parāda, ka Stendzenieks tomēr cilvēka dabu labi pazīst.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Izlasi Mateja evanģēlija 6.nodaļu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > aivarstraidass 14.08.2010. 09.35

    Apsītim!
    šaubos, vai tas viss ir domāts tieši: ja esi izslāpis, tad dod padzerties un ar to pietiek, lai savu tautu nodotu verdzībā un badā uz vēl četriem gadiem! Cik lēti?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

maija_br 13.08.2010. 23.21

Zagļi grib pie varas par jebkuru cenu. Mācītāj partija iepriekšējās vēlēšanās iedeva baznīcām dažus latiņus, lai tikai tiktu pie varas. Tagad rezultāts redzams. Kopā ar Tautas partiju, ZZS un TB valsts kase tika iztukšota un pilna ar parādzīmēm. Nedomāju, ka cilvēki turpinās ķerties uz zagļu mašķeres, lai gan spiediens uz sabiedrību ir milzīgs.

+6
0
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > maija_br 13.08.2010. 23.35

    Jā, labi, konstatējām vispārzināmu faktu. Tikai pēdējais teikums gan ir absolūti bez pierādījumiem!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 13.08.2010. 23.14

Tomēr skumji,ka Vienotība neprot strādāt ar vēlētāju. Viņu komunikācijā ir kkas padomisks.
Un tiešām – vairāk ir jaadarbojas laukos. Rigā tāpat viņu pozīcijas ir visai labas.

+6
-1
Atbildēt

2

    elisabeth_ipsos > astra_ozo 14.08.2010. 00.57

    Ja tu uzskati, ka H2O dalisana par brivu sada pasakuma (aiz ka tiek masketa vnk letu balsu zvejosana), ir darbs ar veletajiem, tad tu lidz isti demokratiskai domasanai neesi nonacis. Demokratija balstas uz citiem principiem!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > astra_ozo 14.08.2010. 09.34

    Labrīt. Ziniet, kad jau kuro reizi Šlesera kampaņa izdosies un viņš un Šķēle būs valdībā, vilks šo valsti pa Austrumu šoseju, tad varēsiet ilgi un dikti apspriest uz kādiem sengrieķu principiem balstās demokrātija. Rezultāts vēlēšanās ietver arī balsu zvejošanu ar dažādiem legāli pieejamiem līdzekļiem. Punkts.
    P.S. kas tad bija, piemēram, Obamas kampaņa, ja ne balsu zvejošana?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aizkraukles bibliotē 13.08.2010. 22.42

Piedod pēci, bet uzskatu, ka vēršanās pie ticīgās daļas viņiem dos ļoti maz, un tas teksts, ka Bībeles mācību panāks, kā obligātu jau nu noteikti atbaidīja vairāk vēlētājus, nekā piesaistīja. Nākošajos reitingos nebrīnītos, ja saeimā netiktu.

+2
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 13.08.2010. 22.42

Aglona nav populārākā vieta kur Patiesie Laimes Lējēji lej bezmaksas ūdeni – lej visos kanālos, tomēr vislielāko daudzumu caur LNT ekrānu.

P.S. Man īpaši patika 09.augusta raidījums ar enerģētikas experta Viļņa Krēsliņa piedalīšanos – Stendzenieka ēķaķēķa nedēļu gatavotā intriga paslīdēja kaķim zem astes. Un Borovkova izteiktais viedoklis arī nekomplimentē raidījuma īpašniekiem.

+7
0
Atbildēt

0

shefere 13.08.2010. 22.37

Visiem, kas te šūmējas- 2007.gadā veicu pētijumu par to, kā ietekmējušas vēlēšanu rezultātu ir tuvās LPP (atceraties, bija kādreiz tāda Šlesera partija, “ļoti kristīga”) attiecības ar reliģiskajām organizācijām (toreiz bija īpaši Ļedjajevs topā, gan Pujāts, gan protestanti). Nu lūk, analizējot visus ciparus, un skaitot un dalot un rēķinot, šā kā tā sanāca, ka tā reliģijas ietekme ir maznozīmīga, izvēloties partiju vēlēšanās. Tā ka atslabstiet- tas PLL ir pilnīgi tukšs gājiens, nav mūsu vēlētājiem tradīcijas vēlēt reliģisku motīvu vadītiem. Viens katolis pēc Aglonas PLL ūdenus sadzēries nebūs gatavs balsot par viniem, izvēle būs citu ietekmju noteikta. Tas gan nenozīmē, ka tās citas ietekmes neliks vinam balsot par ūdens devējiem, bet tas atkal cits stāsts.

+2
0
Atbildēt

7

    Silvija Adijāne > shefere 13.08.2010. 22.50

    Ak Dievs, ne jau reliģisku! Nu taču iemācieties precīzi noformulēt jautājumu! Nu cik procentuāli lauku māmuļas un vīri vispār iet uz baznīcu klasiski reliģisku motīvu vadītu!? Visi 10%? Tas nenozīmē, ka viņus un visu pārējos tas neietekmē. Ļoti vēlētos Jūs nocitēt 03.10. rītā, kad būs skaidri balsojuma rezultāti :) Nu vienkārši aunapieres!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 13.08.2010. 23.00

    Izlasi vēlreiz ko rakstīju.Ir tieši tā, ka reliģijai faktiski ietekmes pie mums nav (toreiz tas bija interesanti Ļedjajeva sakarā. Starp citu- šajā kampaņā esat kaut ko par vinu dzirdējuši?) Nevienam neko nepasūtīju, pati būros ar visiem pieejamiem cipariem maģistra darbam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > shefere 13.08.2010. 23.22

    Nu tad atkārtošos: tas, ka pie lauku baznīcām tiek izķerti ļautiņi, kuri tiek klasificēti kā reliģiozi, jau vien ir aplami. Laukos cilvēki iet uz baznīcu, jo tā ir kultūras un tradīciju sastāvdaļa! Viņi neasociē sevi ar reliģiju! ja viņiem priekšā izlēks kāda jauna būtne ar diktofonu, tad, protams, ka vienmēr atbildēs noliedzoši uz jautājumu par reliģijas saistību ar politiku. Daudz komplicētāka kā jautājums vai kāda balsošana ir ietekmēta. Tajā pašā laikā vairums viemēr noliegs, ka izvēlējies reliģisku motīvu vadīts. Man varētu uzdot 5 jautājumus un tikai tad varbūt nonākt pie secinājuma, ka neesmu reliģiozs fanātiķis vai patiesībā vispār neesmu reliģiozs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 13.08.2010. 23.27

    Man nav ko iebilst, tieši tā tas arī ir.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 13.08.2010. 23.43

    Tikai gribu paskaidrot, ka nav jau tik vienkārši, kā apjautāt večiņas pie baznīcas. Zināms, ka LV sabiedrības populārs viedoklis ir nīst sociālās zinātnes,kā visa ļaunuma sakni, tomēr lai kā tas netracinatu eksakto zinātņu parstāvjus, tomēr arī politikas zinatne nav kaut kas no gaisa pagrābts, tā tomēr ir zinātne ar saviem likumiem, virzieniem, teorijām,formulām un t.t. ,tāpēc tāda ļāļāļā pļāpāšana nav nekas vairāk kā tukšas runas.Vienkārši sociālo zinātņu nelaime ir tā, ka jebkurš jūtas kompetents runat par starptautisko politiku, piemēram. Fizikā piemēram, viņs pat Oma likumu neatcerētos,tāpēc tajā virzienā klusums:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > shefere 14.08.2010. 15.45

    Absolūti nekritizēju humanitārās zinības. Vēl jo vairāk, ka esmu viens no “viņiem”. Man ir iznācis saskarties ar dažas labas ļoti prominentas sabiedrības viedokļa pētniecības institūcijas darbu: viņu jautājumiem un atbildēm. Nu tad lūk: jautājumi tiek uzdoti tikai pašu izpratnes līmenī un noformulēti tā, ka vienkāršā atbilde jā, vai nē ir neiespējama. Būtībā , jebkurš jautājums tiek pakļauts jau iepriekš definētam jautātāja viedoklim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 14.08.2010. 17.32

    Nu par to es nebrīnos, tie tomer ir biznesa uzņēmumi, šīs firmas, attiecīgi viņus interesē peļņa un noturēt klientus, nevis kaut kāda objektivitāte:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 13.08.2010. 22.30

Vienotiiba jau ar kaa pamulki garamgajeejiem dala savu kimisko zalo cukurvati ;_) Laikam lai atrak apindeejaas un apmirst tauta. Buus vieglak notirgot citiem

0
-12
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 13.08.2010. 22.28

Nu vismaz atskiriibaa no Vienotiibas kaut ko dod tautai. Savadak uzbarojies Dombrovskis jau tikai atnem no tautas. lai PLL viss izdodaas un lai Dievs paliidz ieguut vairakumu parlamentaa. UN viennoziimiigi lai Dievs dod ka Vienotiiba paliktu mazakuma aun netiktu veidota koalicija kopa ar politisko speku kas gremdee valsti.

0
-15
Atbildēt

3

    arturs > Brīvdomātājkaķis 13.08.2010. 23.00

    es ceru, ka tas tāds melnais humoriņš un ironija.
    neticās, ka kaut ko tādu cilvēks pie pilnas saprašanas var pateikt un vēlēties!

    tomēr, ja tiešām – nopietni, tad “marš, pie sava narkologa, lai viņš Tev palīdz tikt galā ar līmes ostīšanas postu Tavām smadzenēm!”

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    PLL stils – dot uz velesanam un nemt no tautas nakamos 4 gadus!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 14.08.2010. 10.01

    Ja tik vien var iedot tautai, kuru paši noveda trūkumā, kā tikai pliku ūdeni, pie tam ar zemtekstu, tad nu gan PLL ir baisie labdari! Tā sakot, kā rakstīja Vaidenbaums!
    Bagāts viņš, bet mīkstu sirdi
    Dzird par grūtdienīšu raudām…
    Roku kabatā bāž aši..
    Izvelk savu nēzdodziņu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

ВЕДЬМA,blondā, K-Mūz 13.08.2010. 22.23

PLL ir Latvijas tiesiskuma spogulis:

1)Nav atmaksātas nelikumīgi pārtērētās naudas (nedz TP, nedz LPP/LC);
2)PLL dibinātāji ir vairākās krimināllietās aizdomās turamo statusā (kas notiks, ja, piemēram Šķēle būs FM, bet tiks atzīts par vainīgu?)

Es tiešām ceru, ka sabiedrība ir izaugusi….tos kurus nopirka par banāniem vai šņabjiem ir sapratuši savu kļūdu vai miruši (lai cik ciniski tas nesaknētu, bet tautai tā būtu labāk)….es no sirds vēl PLL nepārvarēt 5% (ceru, ka šonakt redzēšu krītošu zvaigzni)…

+10
-1
Atbildēt

0

Dace Buile 13.08.2010. 22.03

varēja, kads mācītājs uztaisīt Jēzus cienīgu gājienu (kad no Dievnama patrieca tirgoņus) un patriekt PLL…. protams H20 atstājot svētceļniekiem…

+5
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Dace Buile 14.08.2010. 09.58

    Labi teikts, jo PLL darboņi dalot ūdeni vēlēsanu gadā to pie tam reklamējot, ir īsti farizeji un ko Jēzus teicis par farizejiem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 13.08.2010. 21.39

>Aldis:”Sazagts ir tik daudz, ka varētu dalīt ne tikai ūdeni…”
___________________________________________________________________
Jā, to taču sauc par naudas atmazgāšanu!

+1
0
Atbildēt

0

lailabidzane 13.08.2010. 21.10

.
Saukt šo par snobismu vai aroganci ir pārāk smalki.
Tā nav arī situācijas neizpratne.
Un smīkņāšana te ir nožēlojama.

Tas ir kretīnisms. Parasts. Kā vecs zirga deķis.

Ak, jā viss augstākminētais par tiem pareizajiem spriedelētājiem, kuri nespēj atzīt, ka nepareizie atkal trāpījuši desmitniekā.

+4
-4
Atbildēt

1

    Silvija Adijāne > lailabidzane 13.08.2010. 21.17

    Vienreiz Tev dzīvē jāpiekrīt, jo ir trāpījuši. ja nu kaut ko no šīs krīzes gaidīju pozitīvu, tad vismaz kaut minimālu izpratni par to, ko tad cilvēki patiesībā vēlas un kas viņus uztrauc.

    Dālīt ūdeni potenciāliem vēlātājiem?! Ak Dievs kādas šausmas! Ja nemaldos, tad Čērčils savā kampaņā dalīja viskiju. Tas viņu ko, padara par zemu nolaidušos politiķi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

guncho 13.08.2010. 21.06

Lai varētu izvērtēt PLL rīcību, dalot ūdeni, ir svarīgi zināt mērķi – kāpēc viņi to dara?
Tā kā PLL viedokli šobrīd nevaru noskaidrot (un nemaz neceru uz godīgu atbildi), izvirzu trīs atbilžu variantus.
PLL dala ūdeni, jo:
1) vēlas “nozvejot” papildu balsis Saeimas vēlēšanās;
2) vēlas palīdzēt izslāpušajiem cilvēkiem;
3) abu iepriekšējo variantu apkopojums.
Tā kā gadu pēc vēlēšanām partijas vai to apvienības šādas akcijas nerīko, 2. atbilžu variants “atkrīt”. :D Paliek 1. un 3. variants… Par 99% esmu pārliecināts, ka PLL pamatmērķis ir saistīts ar vēlēšanām, nevis ar labdarību, tāpēc salīdzinājums ar Zīgerista banāniem liekas pamatots. :)
N-O-Ž-Ē-L-O-J-A-M-I.

+10
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 13.08.2010. 20.56

Vienu es pateikšu droši – esmu priecīgs ka Vienotība tik zemu nav nolaidusies.

Tas arī viss.

Un tie, kas saka, ka uzvarai ir jābūt visiem līdzekļiem labiem – sazin kāpēc Vienotībai par sīkumiem piesienās, viņi pat nevar Dombrovska administratīvo resursu izmantot, lai kāds nesāktu bļaut :)

+9
-2
Atbildēt

2

    Baiba_Fromane > andrisskrastins 13.08.2010. 21.03

    Lai nu kā bet man ir smagas aizdomas ka šis viņu gājiens nesīs viņiem pozitīvus augļus -diemžēl, jo es neesmu pārliecināts vai “vidējais laucinieks” kā saka objektīvi “rūbī” politiku. Pieliekam klāt arī īsās atmiņas sindromu rezultāts skaidrs ne? Nu nav tam jaukajam lauciniekam laika un iespēju (iespējams arī vēlmju) lasīt skatīties domāt un analizēt visus politiskos notikumus, viņam zemes darbu daudz…. Diemžēl no Vienotības es arī gaidīju ko vairāk nekā atvainojos stulbas skrejlapas savā pasta kastē kas kopā ar veikalu tīklu reklāmām atvainojiet reāli iekretinē. Pie kam arī viņi nav ne Pūkaini ne Jauki attiniet atmiņā viņu solījumus un darbus, pie kam kas notika ar pensijām …..

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > andrisskrastins 13.08.2010. 21.11

    Tad esi kļūdījies ar to, ka, cik saprotu no Taviem postiem, līdzdarbojies politikā (es tad nē, tikai vēroju!). Var saukt to par nolaišanos zemu, bet to var arī saukt par reakciju uz to, kas vitāli svarīgs konkrētajam vēlētājam dotajā brīdī. Kāda vispār iespējama sakarsme.

    Politiskās kampaņas, kā zināms, dara vismaz 2 lietas:

    1. Reklamē partiju dažādām auditorijām, izmantojot tās iespējas, kad šīs auditorijas vispār iespējams uzrunāt. Konkrēto auditoriju pārsvarā iespējams uzrunāt tikai Aglonā. ja tam nepieciešams ūdens, tad tas ir jāsagādā.
    2. Reaģē uz cilvēku vajadzībām. Uzmini 3x, kas vajadzīgs cilvēkiem, piemēram, Dienvidlatgalē? Darbs, ēdiens un sociālais nodrošinājums. Ir dzirdēts, ka kāds cits , izņemot SC un LPP tur brauktu un kaut ko piedāvātu? Nav, tad, sorry, sēdies 2 un Tavai partijai arī, jo paļaušanās uz Rīgas un lauku inteligenci summā dod ap 20 vietām Saeimā, kuras var iegūt vispār nekampaņojot.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

photon 13.08.2010. 20.47

A tas ūdens diez ir svētīts? Ja jā, tad kurš to darījis? (Šleserim varbūt to savā laikā Kristīgajā Akadēmijā arī iemācīja, kas zin…)
Bet vispār man nāk prātā tā jaukā Kapļu dziesma “Gareiguo komercdarbeiba” par to, kas notiek Aglonā… un visā Latvijā, protams, arī.

Ja kas, atradu te to dziesmu tīklā. Ja nebaida latgaļu valoda (es kā latgaļu valodas nespeciāliste varu teikt, ka visu var tīri labi saprast arī bez priekšzināšanām), varat pasmelties iedvesmu – 15. augustam, 2. oktobrim un vispār. ;)
http://saprge.wordpress.com/tag/muzyka/

+3
0
Atbildēt

4

    Kristaps O. > photon 13.08.2010. 20.50

    aizbrauc uz Lurdu Francijā, tak megabizness lētticīgo čakarēšanai tas vienmēr bijis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    photon > photon 13.08.2010. 20.56

    Protams. Un visas citas līdzīgās bodītes arī – Portugālē, Bostnijā Hercogovinā un kur vien cilvēki ir ar mieru triekties un iepirkt Ķīnā ražotu kristīgi kiču.
    Bet tas jau nenozīmē, ka tas ir ok, ka tas ir kristīgi un arī, ka tas ir veids, kā nodarboties ar politisko aģitāciju.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > photon 13.08.2010. 20.59

    iedomājies, kā reaģētu Jēzus, šito ieraudzījis? :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    photon > photon 13.08.2010. 21.13

    To, ko viņš jau vienreiz darīja, man liekas. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

kriksis_ 13.08.2010. 20.31

Es arii nebriiniishos, ka pensionaariem saaks maizi un gallju daliit. Saaksim apeleet pie cilveeka dabiskajaam vajadziibaam. Nu Erik@Stendz. – nozeelojami.

+8
-1
Atbildēt

2

    Silvija Adijāne > kriksis_ 13.08.2010. 20.39

    Kāda sabiedrība , tāds piedāvājums. Vienmēr, visos laikos un visur. Taču nedomāsiet, ka kādam Latvijas vēlēšanās palīdzēs uzvarēt tas, ja viņi pasta kastēs metīs bezmaksas “Vienkāršā prāta kritiku”? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Linda Freimane > kriksis_ 15.08.2010. 15.05

    Ir labs case study- Zīgerista banāni un segas (ja pareizi atceros)
    Cilvēki kā tādi dzīvnieki- ja piebaro, značit draugs. Bet tas, ka krīzē iesāka strādāt valdības darbu un tad to pameta, nevienam laikam jau neinteresē..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 13.08.2010. 20.26

Jā ainārs vislablatvijas achībīskaps =
kardināls – v zakoņe
minprezis topošais !

stendžam tad mauzolejs tur aiz bazilikas jāceļ
un piramīdu – sev
šitādū haļavu ūdens vēl birku – svēts
garantē šļosers
vo galva – fišku rubī
nebūs pašam ar izkrāsotu busu nabaga čangaļi jāapvārdo
un ineska līdz jāvazā pa sādžām ar baloniem un plakātiem

+8
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 13.08.2010. 20.22

Ziigerists bija malacis , viņam bija naaviigs naids uz komoonistiem (bieži rakstiija rakstus par to ka komoonisti valsti nevediis pa iisto ceļu, tas piepildiijaas , valsti ņeema un nozaga) tur es viņam piekriitu , tagad bijušie komoonisti ķer balsis ar viņa metodeem , cik tomeer sekli!

+7
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 13.08.2010. 19.59

Pirmais – kā ticīgs katolis (vairāk ticīgs kristīgai ticībai un Jēzum sludinātajam) varu pateikt, ka tas ir kolosāls cinisms un baznīcas pārstāvja komentārs ļoti skumdina. Tā nebūtu propoganda, ja PLL dalītu ūdeni bez saviem plakātiem, bet piemēram tikai kreliņiem mugurā vai arī vienkāršā tekstā nelieliem burtiem būtu pieminēts, kas šo ūdeni piedāvā.

+30
-3
Atbildēt

7

    laura_skeltina > andrisskrastins 13.08.2010. 20.07

    Kā luterānis pilnīgi piekrītu, tas ir ciniski. Pirms pāris dienām jau izteicu viedokli par Balvu luterāņu baznīcas liturģisko pakalpojumu izcenojumiem. Kur iet Latvijas Baznīcas?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > andrisskrastins 13.08.2010. 20.16

    Jā, tas ir ciniski, bet tas notiek un faktiski to šobrīd izmainīt nevar. Tad ko: tagad vaimanāsim par netaisnību, jeb tomēr prasīsim, lai tie spēki, kurus paši atbastām, nesēž rokas klēpī salikuši?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > andrisskrastins 13.08.2010. 20.48

    kā ne-reliģiozs cilvis esmu dzirdējis, ka Bībelē rakstīts –
    un kad tu nabagiem dāvanas dod, lai tava labā roka nezina, ko kreisā dara!
    Ne jau bazūnēt riņķī, ka esi padzirdījis izslāpušo ceļinieku :), absurds! Bet, ka Šlesers Dieva bijātos, cik naivam jābūt, lai tam noticētu? Purgatorijā viņi tur cepsies līdz pastardienai anyway, pirms ietiks palmu zarus vēcināt. Juris Rubenis, Cālītis un tas tur Māris Sants, tie, manuprāt, ir tiešām ticīgi cilvēki, labākajā nozīmē, kas Jēzus mācību grib iedzīvināt, kalpot Dievam un cilvēcei….
    Bet ne jau šleseristu Dieva zaimotāju kliķe, oi, nevaru :DDDDDDDDDDD

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 13.08.2010. 20.49

    Ghost dog, tātad Vienotībai vajadzētu baznīcas svētkos dalīt maizes klaipiņus?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > andrisskrastins 13.08.2010. 21.52

    Ja, gadījumā, Vienotībai ir cits, man nezināms komunikācijas kanāls ar tiem, kuri ar prieku pieņem/speisti pieņemt maizes klaipiņus, tad nē. Jā nav, tad laikam tomēr vajag. Katrā ziņā ir ļoti maz cilvēku, kuri pieņem maizes klaipiņus, ja vien viņiem tiek piedāvāta reāla alternatīva. Tā kā nevajag ironizēt nedz par klaipiņu pieņēmējiem (taču arī nedomā, ka 100 LVL latvāņu vācējiem ir dienas norma), nedz ūdens ņēmējiem, jo tajā Aglonas pleķī ūdens ir vajadzība Nr.1. Otrā pēc Dieva, protams :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > andrisskrastins 14.08.2010. 01.56

    Cien.Aglonietis jau agrāk iezīmējies ar garīgai personai netipisku ķērienu laicīgās lietās.Protams, pats par sevi tas ir tīri jauki, bet jautājumi par ētiku tomēr ķudina.Kam nevajadzētu notikt, īpaši ja tiek postulēti ” cieti principi” citās tēmās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > andrisskrastins 14.08.2010. 06.49

    Piemetināšu Jums savu simpātiju par teikto ..” kā ticīgs katolis”..Visumā ļoti postmodernā sabiedrībā, tas ir cieņas vērts solis!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

reksa 13.08.2010. 19.48

Sazagts ir tik daudz, ka varētu dalīt ne tikai ūdeni…

+32
-1
Atbildēt

3

    Dace Buile > reksa 13.08.2010. 20.03

    par ūdeni nāksies atdot procentus, kas būs stipri lielāki par pamatsummu…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > reksa 13.08.2010. 21.41

    Jā, to taču sauc par naudas atmazgāšanu!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > reksa 14.08.2010. 09.21

    Es atkal domāju, ka tā ūdens dalīšana par brīvu vienkārši līdz vēlēšanām būs aizmirsusies! Kā jau viss, kas notiek Latvijā: līdz jauniem mēsliem!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 13.08.2010. 19.19

PLL ir noķēris ideālu laiku, ideālu vietu un IDEĀLU preci, kuru dalīt BEZ maksas ideālajai auditorijai!

+8
-13
Atbildēt

20

    mantins7 > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.27

    Neapraudies no laimes. :)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.34

    Ja Katoļu baznīcai būtu kaut minimāla pašcieņa un principiāla politiska neitralitāte, tad tā nebūtu nedz ideāla vieta, nedz ideāls laiks, nedz ideāla auditorija. Tas normālās valstīs, protams.

    šeit jā: neredzu pat, kad pārskatāmā nākotnē tas varētu mainīties. Tas viss ir tik ļoti vienkārši prognozējams kā kalendārs, ka patiešām nesprotu kāpēc citas partijas kaut vai vispārējas jautrības labad arī kaut ko par brīvu tur nepiedāvā. Vismaz būtu interesanti vērot baznīcas reakciju uz šādiem masveida piedāvājumiem.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.34

    …un IDEĀLI zaudēs 2010.gada 02.oktobrī!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.42

    Optimists esi. Man gan paliek iespaids, ka no visiem 13 sarakstu PRniekiem tikai Stendža laikam būs apgrābstījis vismaz pāris grāmatas par politiskajām kampaņām un vērojis tās praksē. Diemžēl. Sorry, bet šis viss iet iepriekšejo vēlēšanu virzienā, kad no knapiem 4% Šlesera saraksts beigās uzlēks uz 12%. Kaut nu es kļūdītos, bet izskatās, ka parējie nu pilnīgi neko nav iemācījušies!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.48

    Droši vien, pārējām partijām ir kaut kāda pašcieņa, jo atkārtots joks vairs nav joks!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.54

    Tas nav joks, bet konkrētu balsu ņemšana. Nu, ja pašcieņa, tad pašcieņa: var sēdēt ziloņkaula tornī un dabūt nu, teiksim, 15% politiskās norises saprotošu cilvēku balsis un viss ok, vai ne?. Varbūt vispār nelīst tik šmucīgā padarīšanā kā vēlēšanas? Lai gan , principā, politiskā ābece parasti saka, ka nav jācīnas par savu vēlētāju, bet jāiet pretinieka nometnē un jācīnas par viņa vēlētāju. šajā kontekstā mani tiešām pārsteidz, kāpēc citas partijas neiet un necīnās par vēlētājiem, kuri citādi tiks ietekmēti no/caur kanceli?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.55

    Cilvēki, kuri pulcējas šādos pasākumos bieži vien ir visvieglāk manipulējami ;) Un jāteic, ka tādā ziņā tos būs viegli uzpirkt ar BEZ maksas H20, ja temperatūra brīvdienās solās būt virs +30… Ticiet man, tajā brīdī viņi PLL cels debesīs!

    Es neesmu ne PAR partiju, ne PRET, bet vērtēju, cik sekmīgi viņi ir uzķēruši 100 tūkst. auditoriju, izvēloties vienkārši H20

    ..interesanti, vai pudelēm būs Šlesera etiķetes :DDDDDDDDDDDDD hahah

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 13.08.2010. 19.58

    arturscukurs :) kam laime, kam nelaime ;) Tici man, dēļ politikas nekad neesmu raudājusi un neraudāšu!

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.00

    Es neesmu sajūsmā. Nekāda veiksme tā nav un tā nenesīs augļus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.00

    pārējie cer, ka cilvēki paskatīsies uz tām 50 00 darba vietām, panorāmas ratu, lidostas neesošiem miljonu pasažieriem, izgāzušos Rīgas marku utt, bet stendzinieks tik šturmē visu….. un iešturmēs PLLar saviem 10 deputātiem stabili…. (diemžēl…)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.02

    Jā, Tu esi pareizi sapratusi, lai gan priecāties tur nav par ko. Mums ne tikai pazūd neatkarīga prese, trivializējas politika, bet arī baznīca pamazām saplūst ar politiku un valsts varu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.06

    Es neesmu sajūsmā. Nekāda veiksme tā nav un tā nenesīs augļus.
    ____________________________________________

    Nesīs augļus. Vai tad tiešām iepriekšējā pieredze to jau nepierāda? 4-5% balsu LPP vienmēr ir pēdējā brīdī nācis klāt vēlēšanās no aktīvajiem kristiešiem, pārsvarā katoļiem un dažādu mazo reliģiju pārstāvjiem. Cipars, kas pirms tam aptaujās nekad neaspoguļojas.

    Vēl viens faktors, kas nācis klāt ir Rīgas Dinamo ar iespēju fotografēties ar hokejistiem, atribūtiku, utt, un ko arī var ierakstīt kalendārā: līdz vēlēšanām 7-8 spēles Arēnā, katrā pa 11 tk skatītājiem (pieņemsim, ka vieni un tie paši). Pareizinām ar vidēji 4 ģimenes locekļiem un vēl 44-50 tk balsu par LPP. OK. Mani ļoti interesētu vai, piemēram, Vienotībai ir kādi plāni šajā sakarā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.23

    Esmu informēta par Vienotības plāniem: Rīgas svētku ietvaros telts iepretim Hotel de Rome viesnīcai (bez maksas varēs izkalt Vienotības monētu, tiks cepta cukurvate, partijas bukleti + avīze). Vienotība piedalīsies O-kartes skrējienā, Dombrovskis arī skries! Tad Domu laukumā ir plānots palaist gaisā 500 vienotības balonus un 17. augustā K-Suns, plkst. 19:00 būs Dombrovska filmas pirmizrāde. 23.augustā Vērmaņdārzā Baltijas ceļam veltīts koncerts. …nu masas te nav plānotas kā LPP!

    Vienotībai arī ir mārketinga kampaņa uz 250 tūkst. bukletu, kur jāatzīmē, vai balsosiet par Dombrovski vai Urbanoviču, kas tiks dalītas pa pilsētu kā skrejlapas…. kopumā diezgan lēti…. aktivitāšu programma kā tāda, manuprāt!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Ziemelnieks 13.08.2010. 20.48

    Piektdienas beigās sausais rezumē par šādām akcijām – tas viss butu labi, tas viss būtu Zīgeristiski, tikai ir viens bet…Šlesers ir sevi jau ekspozējis un ekspozējis kopā ar Šķēli. Ja tas būtu pēkšņi kaut kas savādāks…Bet tā ir tiešām vēlētāju uzskatīšana par stulbiem.

    Atkārtošos, ne RD, ne ūdens dalīšana neko nemainīs. Cilvēki izdarīs izvēli pavisam citu iemeslu dēļ.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 13.08.2010. 21.16

    Es Tev piekrītu, ka Latvijā politiskais PR vēl joprojām ir ļoti zemā līmenī! Gluži kā bērnu dārzs!

    Es ceru, ka cilvēkiem būs prāts neuzpirkties par vienu balonu, H20 vai cukura vati!! Tas ir ārkārtīgi stulbs paņēmiens, bet acīmredzot strādā, ja tas tiek tik ļoti praktizēts! Viņi patiesībā spiež uz Maslova vajadzību piramīdas pirmo pakāpienu – Fizioloģiskās vajadzības: GAISS, ŪDENS, miegs, BARĪBA, siltums!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Ziemelnieks 13.08.2010. 21.34

    O, ja šis aktivitāšu saraksts atbilst patiesībai, tad jau laikam Vienotība grib vēlreiz piedalīties RD, nevis Saeimas vēlēšanās :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ziemelnieks 15.08.2010. 07.58

    Ar ironisku prieku, pašas Vienotības un galertLāčuka pelnītu, vērošu/gribēšu zināt, kā oktobrī balsos tie 18 000 cilvēku, kuri pērn bija pašnodarbinātie, bet šogad VSAOI vairs nespēj vilkt, tos Ls 50, 71 mēneši nomaksāt: no pērnējiem 32 000 pašnodarbinātajos soluistos palikuši 14 000. Kampars dzemdēja peli un g-Lāčuks ar Repši lielījās — patentmaksājumu projekts: rezultāts — pa visu gadu 194 interesenti pievienojušies, sēņotājam Ls 30 par mēnesi, a salasi vidēji Latvijā jebkur vispirms par Ls 30! Tikpat liels burbulis ir mikrouzņēmumu projekts. Es ļoti ceru, ka lielākā daļa no tiem 32 000 pašnodarbināto oktobrī vēl nebūs aizmirsuši, kas viņus spiež nodokļus avansā maksāt: neviena cita darbņēmēju grupa nav tik rezultatīvi nogremdēta! Un dabiski līdz vienkāršam ūdenim Vienotība Aglonā nebija spējīga aizdomāties, jo tie snobi uz zemes nedzīvo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ingban > Ziemelnieks 15.08.2010. 11.45

    Karstā laikā jo vairāk dzer ūdeni, jo vairāk slāpst. To zin katrs bērns.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Trezūne > Ziemelnieks 16.08.2010. 06.39

    Par Labu Latviju labāk kā par Vienotību, kuri jau Latviju pārdevuši ārzemēm nodomu protokolos. Labāk VISU LATVIJAI!!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 16.08.2010. 13.23

    Redziet kā, lai arī liela daļa noliedz PLL darbību un negrib, lai viņi tiek pie valdīšanas….nezinu kāpēc, bet manuprāt PLL varētu būt viens labs spēks, kas Latviju varētu pacelt!

    Vienkārši ir tāda sajūta iekšā un viss!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Janis 13.08.2010. 19.17

Reiz bija tāds kungs vārdā Zīgerists, kurš dalīja konservus un banānus..

+21
-1
Atbildēt

6

    elisabeth_ipsos > Janis 13.08.2010. 19.28

    Ari mana pirma asociacija bija – Zigerists! :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Janis 13.08.2010. 19.50

    Nu jā, nolaidušies līdz Zīgerista līmenim.
    Bet varbūt vienmēr šajā līmenī arī bijuši?..

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 13.08.2010. 20.34

    Nē, viņi tā mūs novērtē. Un vai tad mēs to neesam pelnījuši?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > Janis 13.08.2010. 21.37

    Vai arī tas ir izmisuma solis… Lai pārvarētu 5% barjeru, mēģina iespaidot (ar ūdeni uzpirkt) vismaz tos, kas ļaujas iespaidoties…

    Viņi varētu to iekļaut savos saukļos – katram spaini ūdens!

    Bet vai tas ūdens vispār ir dzeŗams? Nav no tuvāka grāvja?.. No Šķēles ar Šleseru visu ko var sagaidīt…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    aija_semjonova > Janis 13.08.2010. 22.33

    Grūti noticēt ka viņi savāks vairāk par 3,5%. Tas tā, bez emocijām …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 13.08.2010. 23.02

    Vēl jau ir daudz dzērāju, kurus par pudeli grādīgā varēs nopirkt. Tikai tad jaunieši pāri krekliņiem uzvilks biezus džemperus. To viņi neafišēs, bet pa kluso darīs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam