Pirmo reģistrē ''Saskaņas centra'' sarakstu

46

Komentāri (46)

Ziemelnieks 30.07.2010. 18.04

Saraksta reģistrēšanas kārtas numuram vairs nav nozīmes. Runājiet skaidri kāds MUMS tautai no JUMS būs labums.

0
0
Atbildēt

0

maija_br 20.07.2010. 06.47

Vai programmā ir kaut kas teikts par okupācijas seku likvidēšanu?

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 20.07.2010. 02.41

viņiem vareetu piekrist , ja programmaa skaidri un gaiši buutu ierakstiis , saliksim pa cietumiem valsts nozadzeejus , viņiem konfisceesim nobleediitos miljonus , sociaalaa budžeta kaartiis nospeeleetos 2 miljardus , jo šaadus soļus jau nu nekaadi nevar soliit paareejaas partijas , bet no šaadas riiciibas nebuus ne smakas , jo kopaa tuseejušies taapat 20 gadus … viss pa nulleem , melo visi vienaadi.

+1
-1
Atbildēt

0

Tane-Dane 20.07.2010. 01.21

Skatoties uz to kā strādā SC un PLL, neizskatās, ka Vienotība nopietni taisās piedalīties šajās vēlēšanās.

+2
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.07.2010. 23.16

Kandidēs Jemeļa, bet melno darbu, aizslaukot nabadzību un pazemojumu, nāksies darīt līdaciņai.

0
0
Atbildēt

0

varrvara 19.07.2010. 20.58

…programmā paziņo, ka plāno uzvarēt 10.Saeimas vēlēšanās, lai cilvēkus atbrīvotu no lielās nabadzības, bet valsti – no bankrota un pazemojuma, lūdzot palīdzību starptautiskajiem kreditoriem.
…………………………………………………………………
No pazemojuma SC var valsti atbrīvot ļoti vienkārši: summu, kura nepieciešama Latvijas valsts parādu segšanai nodrošina Maskava un nekāda kauna un pazemojuma! Vienkārši saulaina dzīve! Uz priekšu! Uz Parex bijušo vadītāju KK kvadrātā atjaunošanu īpašnieku statusā! Tauta dzīvos mūžīgā laimē!

+5
0
Atbildēt

0

marčiks 19.07.2010. 20.41

Nez kā solījumi ieviest progresīvo ienākuma nodokli saskan ar sagaidāmo koalīcijas partneru PLL progresofobiju. Nu nesanāks nekādi sociāldemokrāti no SC. Solījums ‘atbrīvot tautu no nabadzības’ bez spēcīgas ekonomiskās programmas un konkrētiem profesionāļiem, kas to spēj īstenot, ir tikai garlaicīgs priekšvēlēšanu sauklis. Un kā tad paliek ar nacionālo jautājumu? SC mājaslapai joprojām ir 2 dažādas versijas – krievu versija satur daudz vairāk aktuālas informācijas, tajā ir arī saite uz kustību ‘9.maijs’. Ušakova mājaslapa vispār sākotnēji atveras krievu valodā. Te jau vairs nav runa par otro valsts valodu; skaidrs, ka priekš SC krievu ir pirmā valsts valoda, vienalga, kā to plānots noformulēt likumos.

+3
0
Atbildēt

0

mxblack 19.07.2010. 19.45

Protams ka visi tie viņu solījumi ir tukša muldēšana. Ko viņi solīja pirms Rīgas Domes vēlēšanām? Ka sadarbošoties ar visām partijām, ka tur valdīšot maksimāla demokrātija. Tūliņ pēc vēlēšanām viņi pateica, ka tiem pietiek ar Šleseru un ka pārējie var pamest Rīgas Domi, jo tāpat tur neviens opozīciju neuzklausīs. Tagad viņi sola tieši to pašu. Ir jābūt tiešām galīgam jefiņam lai tiem noticētu un par viņiem balsotu.

+8
0
Atbildēt

0

photocom 19.07.2010. 19.41

Sīnis klementjevs
sīnis ādamsons
nu spisosk – tavarišķi šofjori

+3
0
Atbildēt

1

    viesturs > photocom 19.07.2010. 21.41

    ē ņet…sīņi tie labākie cilvēki.
    par divām lietām nejoko( bomži un sīņi), neviens no mums nav pasargāts no pamošanās zem tilta ar preiļu dzelteno rokā…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 19.07.2010. 18.53

mani vairāk uztrauc nevis SC lielie reitingi un pat ne valsts nozadzēju iespējamās koalīcijas , bet tas, ka kā izskatās ” vienotība” ir aizgajusi atvaļinajumā, laikā, kad butu tomēr jārosas aktīvi..par balsīm tomēr ir jācīnās..citādi labi nodomi un skaisti vārdi paliks tikai nodomi un vārdi..bet uz spēles tomēr ir nemazāk ne vairāk kā visa mūsu nakotne..aiziet čekistu Gazproma apdullināti pa Ukrainas taciņu vai tomēr sekot Igaunijai, lūk kāds ir šoruden būs likmes..un ar to tad varētu arī sākt to reklāmu

+15
0
Atbildēt

5

    Kristaps O. > ltvpanorama 19.07.2010. 20.33

    redz, Ēķis jau taurē cik spēj par “nacionālajām interesēm”. Un kāpēc lai plebs neuzķertos?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    TomsLinins > ltvpanorama 19.07.2010. 21.11

    Pagaidām velk uz 15 vietām saeimā un pozīciju “suņi rej, bet karavāna iet tālāk (austrumu virzienā)”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ltvpanorama 19.07.2010. 22.10

    Vienotības pasivitāte un bezzobainais PR patiešām izraisa izbrīnu.
    Bet, ja par to viņiem atbild Leiškalna meita, kas tur kādam mīļākā vai kas tur vēl, tad jau Vienotībā arī viss pa vecam – tā vietā, lai dabūtu labu profesionāli, liekam kādam “savējo”, tā pati vecā blatu sistēma, nu stipri nožēlojami.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Agneta Niedra > ltvpanorama 20.07.2010. 02.44

    Arī mani, gluži tāpat kā daļu IRiešu, uztrauc Vienotības mazaktivitāte. Ja šīs apvienības izveidi sagaidīju ar prieku un cerīgu skatu uz rudeni, tad pašlaik mani māc bažas, kas turklāt ar katru nedēļu palielinās.
    Es pat teiktu tā – ja tuvākajā laikā (nu, teiksim, maksimālais 2 nedēļu laikā) nesākas masīva, eksplozīva, pareizi orientēta kampaņa, kas vienkārši ilgi un rūpīgi (varbūt slepus?) izstrādāta, tad varbūt jāķeras pie lietas pašiem?
    Manuprāt, ja kopīgi savāktos līdzīgi domājoši entuziasti (un, kā šķiet, tādus šeit varētu atrast), tad būtu iespējams izveidot pašiem savus video klipus, audio ierakstus, informatīvos bukletus. Grūtākais, pēc manām domām, būtu tos izplatīt. Lai arī interneta vide ir ļoti ērta šim darbam (kaut vai visiem zināmais YouTube), tomēr būtu nepieciešams tēmēt uz plašāku mērķauditoriju – tātad televīziju. Tad tiktu aptverti arī lauku cilvēki, kas varbūt internetu nelieto vai lieto retāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Agneta Niedra > ltvpanorama 20.07.2010. 02.45

    Es, students būdams, finansiāli atbalstīt šādu projektu nespētu, tomēr zināma deva entuziasma manī mīt, idejas arī spēju radīt, ar datoru arī esmu uz Tu. Ja katrs kaut ko pieliek, tad kopīgiem spēkiem tas būtu iespējams.
    Un es arī saprotu tos, kuri šādu ideju ir gatavi gānīt un teikt, ka tas nav mūsu pienākums. Jā, nav, bet es uzskatu, ka dažkārt tomēr ir jāceļ sava pakaļa un jādara lietas, kas formāli neietilpst mūsu pienākumos, lai sasniegtu tādu vidi un valsti, par kādu sapņojam.
    Var jau būt, ka šāda ideja izgāztos, būtu stulba, traka vai tamlīdzīgi. Var jau būt. Bet, redzot līdzšinējās Vienotības aktivitātes (neaktivitātes), man uzreiz nāk prātā teiciens: “Ja gribi lai kaut kas tiktu izdarīts pareizi, dari to pats”. Nu, negribas man sēdēt rokas klēpī salikušam un gaidīt, ko mums rudens atnesīs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

TomsLinins 19.07.2010. 18.46

Galvenais SC programmas punkts:

признание за русским языком значения языка межэтнического общения жителей Латвии наряду с латышским, на которых говорят в семьях большинство жителей страны

Varēs drīz poļudski glagoļitj.

+4
0
Atbildēt

0

Una Grinberga 19.07.2010. 18.29

Diezgan nožēlojami, ka “vispopulārākā” partija sēj utopiskas (neīstenojamas) ekonomiskās idejas un pārstāv Krievijas ekonomiskās okupācijas intereses.

+8
0
Atbildēt

0

guntis_anita 19.07.2010. 18.28

Tie pirmie būs tie pēdējie…… Cerēsim, un vismaz latviešiem jau nu gan par SC nebūtu jābalso. Lai gan ” Ušakova leksika” ir ļoti populāra arī latviešu, īpaši jaunatnes, vidū.

+4
0
Atbildēt

0

mary75 19.07.2010. 18.02

SC cponsori, un tie, kuru intereses SC lobē, – Kargins un Krasoviski, valsti jau atbrīvoja, gan, nevis no nabadzības, bet, no naudas.
Un staptautisko investoru piesaisti, kā arī lētākus kredītus un visu pārējo, noteikti veicinās Urbanovica draudi sarīkot te otru Biškeku, ja tikai nebūs, kā viņš gribēs.
Un vispār, nodokļus pazeminās, bet, visiem visu palielinās – bērnu pabalstus, un ko tik kāds gribēs.
Un naudu vienkārši sadrukās, SC zina atrisinājumus visām problēmām.
Tik lielus murgus pat PLL nesludina.

+18
0
Atbildēt

3

    Arija Saleda > mary75 19.07.2010. 18.04

    padiskutēsim par šo jautājumu, tad, kad būs beigusies parex dalīšana un pārdošana, cik tad reāli būs zaudēts

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 19.07.2010. 18.32

    => gudrītis
    Kad nodos Parex sadalīšanu un pārdošanu vietējiem šeptmaņiem, tad atpakaļ valsts kase nesaņems ne santīma.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 20.07.2010. 06.26

    -tam Aldis -Tam, ka PR Vienotībai nekāds, tam es pilnībā piekrītu.
    Arī tam, ka pat vislabākie mērķi jāmāk parādīt.
    Un ar to Vienotībai problēmas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 19.07.2010. 18.01

Drūmas priekšnojautas :( Spēki ir pārāk nevienlīdzīgi. Migrantiem šobrīd “nacionālā atmoda”, ļoti lielai daļai latviešu – “nolaistas ausis”.

+15
-2
Atbildēt

9

    reksa > buchamona 19.07.2010. 19.36

    Bet lai ausis paceltos, ir vajadzīgs kāds pievilcīgs mērķis. Pašlaik Vienotība nespēj to piedāvāt tautai. Varbūt to varētu radīt pati tauta un uzticēt, lai Vienotība to īstenotu?

    Kādu mēs gribam redzēt Latviju? Nu? Kādu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.07.2010. 20.10

    Kādu mērķi vēl tautai vajag, ja ne uz skaidriem cipariem balstītu apziņu, ka mēs rāpajmies ārā no bedres? Vairāk kā gadu to darām, kopš mūsu premjers ir V. Dombrovskis.
    Lai gan, Tev taisnība.Vēl jo projām mums patīk sapņot par laimīgu dzīvi “ārpus realitātes”. Un tas ir visa mūsu posta sākums un reizē arī visdažādāko “saulvežu” lielā iespēja tikt pie siles :).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > buchamona 19.07.2010. 20.28

    nu kā, rietumniecisku, demokrātisku, modernu, labklājīgu, drīkst pat mazliet garlaicīgu(savā civilizētībā un sakārtotībā) ziemeļvalsti, kur ir relatīvi augsts laimes indekss – kas tur būtu no jauna izdomājams? Vai tad tas vēl nav skaidrs? Kur cilvis var realizēt savus talantus da-jebkādā darbības jomā, un, attiecīgi, būdams apmierināts ar savu dzīvi, ir arī dāsns un cilvēcisks pret citiem līdzpilsoņiem:) Tādu normālu, pozitīvu dzīvi uz zemes!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.07.2010. 20.57

    Divas reizes sev liktenīgās situācijās latvieši izdarīja pareizu izvēli – nobalsoja ar “jā” referendumos par LR atjaunošanu un par iestāšanos ES.Lai arī tikai Saeimas vēlēšanās, bet šī tad nu būs tā liktenīgā trešā reize, kad mums ir jāizvēlas, kurp ejam. Atšķirībā no divām iepriekšējām reizēm, kad mēs kā tauta bijām vienota ar saviem vadoņiem, šoreiz “vecie labieši” :) grib mūs piemānīt un pārdot. Redzēsim, kā un vai tas izdosies. Ja tiešām gribam dzīvot “civilizētā ziemeļvalstī”, kā Tu saki, tad iedosim saviem “saulvežiem” pa dibenu. Tur nav nekā sarežģīta, revolūcija nav jātaisa

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > buchamona 19.07.2010. 21.09

    es jau ta’ došu pa dibenu saulvežiem, bet par to līdzcilvēku pārliecināšanu, tur ir zināmā mērā utopija. Man apkārt gan vairums paši sevi uzskata par visgudrākajiem – kā gribēšu tā balsošu, tikai pretreakciju var dabūt, sākot “skaidrot”! Un izglītoti cilvēki,starp citu! Vai pēc vēlēšanām vispār kāds ies piepūlēties ar Vienotību runāt? Sarunas būšot smagas – ja tādas vispār būs

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 19.07.2010. 22.03

    tam Aldis – Kādu mērķi?
    Komunismu pēc 20 gadiem?
    Cilvēku cienīga dzīve, kas panākama caur godīgu un profesionālu valsts pārvaldi, pilsonisku sabiedrību, tiesisku valsti, liberālu ekonomiku, kas balstas uz konkurenci, nevar būt mērķis?
    Ja kāds grib konkrētu mērķi, lūdzu – panākt visās jomās Igauniju, slikts mērķis?
    Ar kuru pirms 20 gadiem iesākam vienādā situācijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 19.07.2010. 23.56

    tigerthegreat: “nu kā, rietumniecisku, dēmokratisku, modernu, labklājīgu”

    Bet to pašu droši vien piedāvā gan PLL, gan iespējams pat SC.
    Domāju, ka lielai tautas daļai tie ir tukši vārdi.
    Tie cilvēki, kuŗiem šīs vērtības ir svarīgas, balsos par Vienotību tāpat. Bet tos, kuŗiem tās nav tiks svarīgas, ar šādām vērtībām nevar iedvesmot.

    Bet var turpināt sarunu.
    Kas ir rietumniecisks? Un kas ir jāizdara, lai Latvija būtu rietumnieciska?
    Kas ir dēmokratisks? Kas trūkst, lai Latvija būtu PIETIEKAMI dēmokratiska?
    Moderns? Kas katram jādara, lai Latvija būtu moderna? Vai viens Dombrovskis var padarīt Latviju modernu? Vai Vienotība ir moderna?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 20.07.2010. 00.05

    rinķī apkārt: “Ja tiešām gribam dzīvot “cīvīlizētā ziemeļvalstī”, tad iedosim saviem “saulvežiem” pa dibenu.”

    Ar došanu par dibenu vien Latvija netaps uzreiz par cīvīlizētu ziemeļvalsti.
    Baidos, ka daudziem cilvēkiem nemaz nav skaidrs, kas tā cīvīlizēta ziemeļvalsts ir. (Kā tad viņi to var veidot, ja viņi nezina, kas tas ir?)
    Un baidos, ka daudzi cilvēki arī īsti netic, ka Vienotība spēj Latviju virzīt šajā virzienā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 20.07.2010. 00.21

    dzeris49: “Cilvēku cienīga dzīve, kas panākama ar godīgu un profesionālu valsts pārvaldi, pilsonisku sabiedrību, tiesisku valsti, līberālu oikonomiku, kas balstās konkurencē, nevar būt mērķis?”

    Tieši šādi vārdi diez vai kādu var iedvesmot. (Un kuŗš tad tos nesola?)
    Ja šie vārdi spētu ietekmēt cilvēkus, tad Vienotības reitings jau sen būtu virs 50%.
    Šlesera reitings bija 2% (droši vien tikai kāda sekta un šofeŗa dēli). Šķēles reitings bija 2% (droši vien tikai dažāda līmeņa kampēji).
    Un pārējā sabiedrības daļa gaida piedāvājumu.
    Pašreizējais Vienotības piedāvājums ir par vāju (vismaz izteikts tik gaŗlaicīgi, ka nevienu neaizrauj). Tas ļauj dažādiem AŠkvadrātiem atkal muļķot cilvēkus.

    Godīgs, profesionāls, pilsonisks, tiesisks, līberāls – tie ir tikai vārdi, kas daudzos cilvēkos nerada nekādas emōcijas (un dažreiz varbūt pat negātīvas emōcijas).

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 19.07.2010. 17.55

Varbūt pateikšu kaut ko nepopulāru šajā portālā un diskutablu, bet manuprāt ideālākā no reāli iespējamām pēcvēlēšanu koalīcijām būtu Vienotība kā uzvarētāja vēlēšanās, kā rezultātā pienākas premjera krēsls un svarīgāko ministru amati, un SC kā koalīcijas jaunākais brālis ar ne tik sensitīvām ministru vietām (vide, labklājība, veselība, arī ekonomika varbūt). Katrā ziņā tas neapšaubāmi būtu labāk, nekā SC kopā ar PLL plus vēL ZZS. Bet maz ticams, ka Vienotība vēlēšanās uzvarēs. Vēl pieņemams variants būtu Vienotība ar ZZS un TB/VL, bet arī tas izskatās maz iespējams. Pašlaik šķiet, ka visticamāk dabūsim “sarkanzaļo kvadrātu” – SC un PLL + ZZS.

+6
-4
Atbildēt

6

    Dace > putekliic 19.07.2010. 18.02

    Vienotībsa uzvara vēlēšanās bās kapsēta Latvijai, bet uzvaras gājiens kosmopolitiem, praidistiem un amerikanju bļodaliažām !

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > putekliic 19.07.2010. 18.02

    tas īsti nesanāk, jo vai nu šepmaņi sakasa pusi balsu vai arī vienotība dabūn pusi, un tad vairs SC nav vajadzīgs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > putekliic 19.07.2010. 18.17

    Vislabākā koalīcija būtu Vienotība + LNNK/VL :) Taču piekrītu, ka SC ir “labāks” par PLL, bet pēdējie SC rīcības soļi rāda, ka SC+ PLL uz vēlēšanām iet vienoti un tad jau arī ZZS. Pilnīgi varbūt, ka PLL jau tagad ir apsolijis atbalstīt Urbanoviča kandidatūru premjera krēslam. Tā kā var gadīties situācija, kad SC pat netaisīsies runāt ar Vienotību.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > putekliic 19.07.2010. 18.25

    SC nav “labāks” ne par ko.
    LPP vismaz ir “vietējie” zagļi un, lai kāds viņus “nopirktu” tam ir attiecīgi jāmaksā.

    SC ir Kremļa “draugi” jau pēc definīcijas un paši to atzinuši noslēdzot to līgumu un “tusējot” ar attiecīgām personām.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > putekliic 19.07.2010. 18.35

    Laikam atkārtošos, bet Hemingvejs reiz teica, ka pretinieks ir jāciena. No savas puses piebildīšu, ka nevar cienīt pretinieka līdzskrējēju no “savējo vidus”. LPP tāpat kā visa PLL kopā ir nodevušas savas tautas intereses, patiesībā to ideju, kuras vārdā tika atjaunota LR. SC ir prognozējams – viņš ir atklāts pretinieks, ienaidnieks – lasi kā gribi – jēga tā pati. PLL viņu līdzskrējēji, nodevēji – arī, lasi kā gribi, jēga tā pati

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > putekliic 19.07.2010. 19.27

    Runāt par to, kuŗš mazāk ļauns – SC vai PLL, nav jēgas. PLL un SC ir viena projekta divas rokas – “labā” un “kreisā”.

    Ja Saeimā labā roka (PLL) sāks atklāti sadarboties ar kreiso (SC), PLL zaudēs savu apmuļķoto vēlētāju uzticību, bet nepaspēs paveikt savus “nedarbus”. Laiks par īsu, arī ārkārtas vēlēšanu vai revolūcijas drauds.

    Tāpēc viņiem (abām rokām) ir nepieciešams, lai Vienotība uzskatītu SC par mazāku ļaunumu. Ja Vienotība sāks runāt ar SC, tad vai nu SC mēģinās izspiest no Vienotības Latvijai neizdevīgus noteikumus, vai ticamāk – SC ar PLL vienkārši “uzmetīs” Vienotību. Pēc tam, kad Vienotība būs runājusi par sadarbību (vai arī reāli sadarbojusies) ar SC, labajai rokai (PLL) vairs nebūs jāuztraucas par saviem vēlētājiem. Varēs pakāpeniski pārveidot (demontēt) valsts iekārtu.

    Ja Vienotība ir tik stulba, ka nespēj iedvesmot tautu, lai gūtu 51%, (varbūt Vienotības iekšpusē kāds visu sabotē?..), tad varbūt labāk gatavoties ārkārtas vēlēšanām…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.07.2010. 17.50

No katra pēc spējām, katram pēc vajadzības. 2020. gadā Latvija ar Urbanoviču priekšgalā iesoļos Saules valstī.

+8
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 19.07.2010. 17.48

bet valsti – no bankrota un pazemojuma, lūdzot palīdzību starptautiskajiem kreditoriem – saucās – brauksim pie Putiņa un lūksim uzņemt brālīg….tpu, dod palīdzīgu roku un uzņemt brāl…nu bāc, nu parādnieku saimē :)

+16
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam