Šitie jociņi būtu vietā, ja vien kirzas zābaks jau nebūtu ārdurvju spraugā un roka nesniegtos drošības ķēdi kabināt vaļā. Kad “investori” būs izpirkuši ne tikai jūrmalu, izvēle aborigēniem paliks starp Īriju un Šlesera dokera amatu kādā tranzīta ostā, tikai ne par solīto algu, bet konkurējot darba tirgū ar ievetajiem pastāvīgajiem iedzīvotājiem.
Bravo, dāmas un kungi! Kā parasti komentāri aizraujošāki par pašu rakstu. Atkal ir jaušama latviešu klasiskā vēlme šķiest enerģiju jeb kuru iniciatību norokot jau saknē, tā vietā lai mēģinātu to saprast, atrast tajā pozitīvo un celt, jo staus quo ir drošākais veids kā sevi neaptraipīt ar kļūdu.
un tam noteikti nav nekada sakara ar tik lielo provencialismu kura rezultata radas ideja par sadas partijas dibinasanu (ka si partija tika aprakstita kada no komentariem). bet ideja ka “godigie un inteligentie politiki” iespejams nav vienigais risinajums tautas problemam, tik tiesam nav visvieglak sagremojamaa.
“You cannot solve a problem from the same consciousness that created it” Albert Einstein
Ok. Iereksim visi par kadu kas uzchuraa musu egoistiskajiem idealiem. Tas ir normali.
Varbut sobrid pasaulei vajag Piratpartiet, Sherif Fontaine un lidzigas aktivitates ari “politiska” limeni, lai ienestu veseligaku perspektivu citadi tapat absurdaja realitate.
Lielakais vairums grib particibu un mieru. Bet realitate tas kautka taa isti nesanak. khm. un cik zinu nav sanacis vel nekur.
Nu jaa. Izdrazisim kadu, kautko pieregulesim un tad gan VISS BUS!
FAIL.
pagaidam nezinu ar kadu merkji Vienotibas SCP sparna lideri Shtokenbergs, Pabriks un Kokins njema dalibu shaja pasakuma.
vai vinji izmantoja iespeju ierasties ka noverotaji vai spiegi sava ienaidnieka nometne?
vai ari otra jau itka izrunata versija, SCP ir Shkjeles rezerves partija?
Pabriku no shis trijotnes es neverteju nopietni, man vinja uzvediba neliekas racionali prognozejama, ka dvinju bralis tik no citas paaudzes Guntim Ulmanim.
Shkjeles un Shlesera gajiens nr.xy (operacijas koda nosaukums man pagaidam nezinams) – PLL kandidatu saraksta jau tiek iekljautas absoluti odiozas, kliedzoshi zemas reputacijas personas, lai veletaji ka sunji tas vajajot, t.i. svitrojot personalijas nobalsotu par PLL sarakstu kopuma.
Shkjeles un Shlesera gajiens nr.xx (operacijas koda nosaukums pagaidam nezinams) – aiz “pedejas partijas” ena labi maskejies stav tas raditajs Stendzenieks, partija ir vinja kurets projekts, veids ka ar neracionalu protesta balsojumu tiks sashkjaidits elektorats.
Pēc gunčas partijas hibrīda ar AŠ kvadrātā moduli, stulbāku un zaglīgāku kompāniju nemaz nevar nodibināt. Tātad jebkurš jaunveidojums būs labāks par Latvijas izkampēju kompāniju kopā!
Man jau kādu laiku ne pa visam nav skaidrs kāpēc cilvēki velk paralēles ar “muļķu partiju” un lamā pēdējo partiju par viņu nenopietnību. Izlasīju partijas manifestu, redzēju, iespējams, vienu absurdu ideju (nacionālā loterija), kura pat nav nemaz tik absurda. Dažus no dibinātājiem attāli pazīstu dzīvē un nebūt nevaru apgalvot, ka tie būtu cilvēki kuri ietu vākt balsis, lai pasmietos par situācijas nopietnību. No kurienes jums, dārgie komentētāji, šāda pārliecība?
Lai arī partijai nav garantēti panākumi, viņu mērķis manā skatījumā ir viens – savākt cinisko pesimistu balsis, iegūt savu balsi uz Latvijas politiskās skatuves un rosināt diskusiju iesūnējušo politikas dižgaru rindās piedāvājot svaigas idejas un pretargumentus. Man šis nešķiet ne pēc “ieņirgšanas”, ne politisko procesu “piesmiešanas” kā te pirms manīm rakstīja.
Štokijs ir un paliek aizdomīgs, ko tur lai dara? Man it kā simpatizē, bet tā tusēšana un koķetēšana ar da-jeb-ko un da-jeb-kādām idejām(kā penšulietām+devalvāciju) – kaut kas tur galīgi nav.
Tad jau labāk būtu sadarbojušies ar zviedriem un dibinājuši pirātu partiju. Žēl, ka krīzes iespaidā neviens nerunā par interneta neitralitātes problēmu – varbūt mūs tas tuvākajā laikā neskar, tomēr doma, ka kompānijas nosaka, kam piešķirt bandwidth’u un kam nē ir ļoti skumja.
Varbūt katram Latvijas iedzīvotājam pilngadības dienā jāietetovē mazās Baltijas valstiņas politiskā mantra: “Man nebūs atņemt balsis latviešu partijām”. Jo mēs visi – sirsnīgie, zinošie, progresīvie, domājošie, opozicionāri, pozitīvisti, iesaistītie un neitrālie – mēs visi zinām, ka politika ir svētā govs un jaunas politiskās rīcības formas tiek atrastas kāpostu laukā.
Kamēr nav paveicies (iespējams, slikta kāpostu raža, jāpaprasa subsīdijas), tikmēr balsosim par tiem, kas bijuši pie varas līdz šim, mainot organizāciju nosaukumus, pieliekot / atņemot burtu “o” vārdam “pozīcija”, slēpjot no vēlētājiem partiju programmas kā Ziemasvētku dāvanas, mēroties ar reklāmas aģentūru krāniņiem, runājot glancēto žurnālu intervijās par ģimenes, valsts, morāles u.c. vērtībām (priekšvēlēšanu laikā neaizmirstot pieminēt arī Latgali), un ne brīdi nemainot pašlabuma gūšanā ieturēto darbības kursu.
Rīkoties citādi (un vispār rīkoties!) ir ļoti, ļoti slikti, jo… tas atņem balsis latviešu partijām.
Rīkoties citādi ir vēlami, jo tauta nīkst zem pašreizējo partiju rīcības, bet jautājums, kādi ir PP mērķi?
1) Piesmiet politikas procesus. Labi! Saprotu! Lai arī latvieši ātri apvainojas tomēr ironija un satīra ir stiprās puses. Labs humors vienmēr tiek novērtēts.
2) Labi pavadīts laiks labā kompānijā.
Jā, tas ir arī viss. Tomēr, lai cik arī tas naivi neizskatītos, tomēr tā ir zīme sabiedrībai, ka pat inteliģence/kultūras darbinieki pasmejās par situāciju valstī. Un tā jau ir traģēdija, ka cilvēkiem, kas veido informācijas/kultūras telpu ir nospļauties par to, ka tauta migrē prom, daudzi dzīvo nabadzībā un nesaskata nekādu cerības stariņu.
Es saskatu tikai viena veida PP rīkošanos, kas ir vērsta uz sabiedrības labumu – izprovocēt esošās partijas, ar diskusiju/dialoga palīdzību “piežmiekt” pie zemes, “pamodināt” neakatīvo sabiedrības daļu un beigt šovu t.i. atnācu, sacēlu putekļu mākoni un aizeju kā uzvarētājs.
Ja PP kandidēs vēlēšanās – visi šie cilvēki manās acīs zaudēs vērtību, jo spēj “piesmiet” tautu un nemācīties no vēstures lielākajām kļūdām! Iz vēstures annālēm viens no pirmās Latvijas neatkarības zaudēšanas cēloņiem bija sīkpartijas.
kaapeec Juus visi noskaņoti , ka atņems kaadam balsis? nu taa nebuus , vismaz daļa , to kuri domaa nepiedaliities balsošanaa , tomeer veelaas pildiit pilsoņa pienaakumu , tagad vismaz viņiem ir iespeeja piedaliities tik politiski svariigaa procesaa kaa veeleešanas, aiziet un nobalsot ….man piemeeram arii nav par ko balsot , zagļus neatbalstu , normaalas partijas arii nav, par apvieniibu balsot netaisos , buutu balsojis par Jauno laiku , iztaisiija kokteili ,kurš man nav pieņemams , pilsoņa pienaakummu pildiišu , kautvai par PP nobalsojot…
Ja prāta un saprašanas nav, tad nav. Tikai to varu teikt par šo partiju. Pēdējās vēlēšanās pat 2-3 balsis izšķīra balsošanas rezultātu. Šī partija nesašķeļ Saskaņas centru, bet tikai tos, kas cīnās par savu zemi, par savu tautu, savu valodu. Partijas iniciatoriem nav nekādas saprašanas par savu tautu. Dievs piedod viņiem, jo viņi nezina ko dara.
Bet PLL-am jau šī partija balsis neatņems. Tam ir savs stabilais balsotājs visus gadus. Kam PP atņems balsis, tās būs tieši tās partijas, kuras tāpēc varbūt tam pašam PLL-am tagad vēlēšanās zaudēs… Izskanēja jau te dažas versijas, ka tas ir ar nolūku darīts, jo PP vadītājs ir bijušais TP reklāmists. Es tā nedomāju, taču iespējamās sekas tik un tā ir diezgan līdzīgas, neatkarīgi no mērķa un motivācijas.
Bet pēc balles taču ēst gribās un kautkā nav veselīgi, ja balle būtu katru dienu, jo tad tā apniktu un nebūtu vairs balle. Nenopietni tas izskatās, bet kā saka gudrībai ir robežas, stulbumam…
kas tas par amatu “revidents” – vai arī jāuztver kā ironija un farss varbūt atsauce uz dramaturģiju? bet no tiesas – vai tas tiešām bija nepieciešams? protams, savākties un pieteikt jaunu “nopietnu” listi laikam nevienam nav iekšā. bet ar it kā joku var pievērst uzmanību. diskusijas te un citur rosās dikti aktīvi. tāds arī varbūt reklāmistu mērķis. bet pēc būtības – piekrītu iepriekš komentētājam – kāpēc, lai es par viņiem balsotu?
Šādas partijas dibināšana nevis liecina ne tikai par politiķu problēmām. Diemžēl mēs no nu ļoti cenšamies izvairīties no savas politiskās atbildības. Šādu partiju dibinot, ir iespējams ierēkt un ciniski pasmiet par politiskā procesa smagumu, bet ne atrisināt to. Turklāt diemžēl es tur nekāda humora nesaskatu, pat smiekli nenāk. Kā jau iepriekš teicu, Ernestam, Bišofam un Šļūkam sanāk kaut kā labāk.
Pati programmas partija atgādina baisu pārpratumu. Viens interesants punkts ir autortiesības, taču bez pilnīgākās sajēgas autortiesību jomā. Latvijā ir cilvēki, kuri šo jautājumi ir pētījuši un tīri labi spētu izskaidrot lietu būtību. Par punktu valsts stabilitāte un būt vai nebūt – diemžēl, dārgie pēdpartijieši, tas nav iespējams, līdz tauta nesavāksies pati un to nenodrošinās. Kad tautu nevarēs ar hūti pārliecināt, ka apsūdzība smagā kriminālnoziegumā tāds nieks vien ir, kamēr vien skaisti runā. Skarba perspektīva, bet tāda tā ir.
Tieši tā- smiekli nenāk,… lai cik saprotama neiroze- kā viss piegriezies, visi viņi vienādi,apnicis, utt.. Realitātē tiks ” aizsmieti” balsu tūkstoši, kas varētu tikt, lai kādām,šādām, tādām , bet partijām kas tomēr mēģina apzināt ko tālāk iesākt..
=Šādu partiju dibinot, ir iespējams ierēkt un ciniski pasmiet par politiskā procesa smagumu, bet ne atrisināt to.=
===
Vēl šādas partijas dibināšana var nozīmēt to, ka ir apnicis, ka “mūsējie” ir muļķi. PP, neskatoties uz pretrunīgo loģiski politisko traktātu aka programmu, ne sūda nav sliktāka par “nopietnajām partijām” un pieejamo cilvēkresursu vācelīte šiem varētu būt pat dziļāka, cita lieta, ka virs 5% šie neievāks.
Kristap, kuri “mūsējie” un kāpēc viņi ir muļķi? Kur tas ir redzams? Vai tas ir klasiskais – tie kas pie varas ir idioti, un tie kuri viņus kritizē – gudri? Piedod, bet tās ir tīrākās blēņas un to zini. Patiesība ir daudz sarežģītāka un it īpaši Latvijā, kur klāt visai politiskajai loģikai vijās cauri latvieša “īpašā” emocionalitāte attiecībā uz politiku.
Vēl es piebildīšu, ka politiķi ir ļoti izteikts sabiedrības spogulis. Lai arī kā tev nepatiktu, ir cilvēki, kas grib balsot par AŠ². Ir cilvēki, kas bez diskusijām balsos par SC. Viņiem viss ir vienkārši. Latviešiem daļai – nē. Viņiem vajag to jātnieku baltajā zirgā. Viņiem vajag kaut ko morāli skaistu un tīru. Tā ir dzīvošana naivismā. Politķi ir cilvēki un cilvēki NAV. PERFEKTI.
Neņemos absolutizēt, bet latvji,šķiet,nēsājas ar brīvību kā karstu kartupeli- nez kam to atdot..Lai tikai atbildību uzņemas kādi citie.Krievi, eiropa, vienalga..
Baltais zirgs te nederēs,pārāk elitāri- tiks pasludināts par tizlu, aizdomīgi baltu,utt.. Paps maikā uz veca traktora- lūk paradigma.:) Gandrīz kā hūte ar savu nosperto bruģi un Hercogjēkab kuģīti upē.Darbojas taču :)
Būtībā jau problēma ir plašāka. Jaunu ļautiņu iesaistīšanās politikā notiek pakāpeniski, kāpjot pa vienas vai otras partijas trepītēm un beigās apgūstot pastāvošo politisko procesu, kas ir diezgan greizs. Būtībā džeki vairs nav “jauni”, kad kaut ko sasniedz, bet ir vecās skolas produkts. Līdzīgi tas notiek pat ar “jaunām” partijām – JL (piem) daudzējādā ziņā ir kļuvis līdzīgs pārējiem ilgsēdētājiem, izņemot atkarību no visādiem naudasmaisiem.
==
Konkrētajā gadījumā dažu gurķu dabūšana Saeimā būtu ļoti laba lieta tieši tāpēc, ka šie vēl nav “izskolojušies” LR “politikā”, bet nav īpaši ticams, ka šie dabūs savus 5%, tāpēc mazākā ļaunuma balsojums saglabājas.
Projekts “‘Pēdas””.Mednieks Ādzeķe.Pēdējais mohikānis un Pēdējā robeža.
Fenimors Kūpers vai Hovards Fāsts.
Kāda ižķiršanās….ak…last batle or lost bottle
Nu, vai ir.lv nesēž neviens PP dibinātāšanas apmeklētājs – pilsoniskais žurnālists, kas varētu pastāstīt par atmosfēru un kādi VIP personāži tad ir dibinātāju listēs?
Filozofs un LU pasniedzējs Jurģis Šķilters ir partijai ļoti liels pozitīvs resurss, Rolšteins ir milzīgs riska moments un Knoks pats ir migla.
Ja pieņem, ka šo vēlēšanu iznākums, t.i. reāli sastādītā valdība būs tāda, kā latvju tauta ir pelnījusi, tad gatavojieties ieraudzīt vidējā latvja īsto seju – kaupēna, bezausu lācplēša un kangara krustojumu.
Šķilters ir eksperts loģikā, semantikas teorijās un, iespējams, arī džezā, bet no tā vēl neizriet, ka viņš ir liels resurss partijā. Es nesaku, ka nav. Saku tikai to, ka nav nekāda pamata spriest, ka ir. Bet drīz jau, iespējams, redzēsim viņa varēšanu. Turklāt vēl ir jautājums, vai viņš būs gatavs ziedot savu laiku politikai un upurēt zinātni.
Problēma tāda, ka ne jau latvju tauta vien balsos. Balsos arī krievju, baltkrievju, ukrainju, tatārju un vēl pāris desmiti tautu, kuru pārstāvji tikuši pie pilsonības savdabīgā veidā un tagad caur politiku taisās panākt kaut ko tādu, kas latvju tautai galīgi neģeld.
Patiesībā šajā brīdī dibināt tādu partiju Latvijā kā PP ir patiess provinciālisms, kaut kāda pakaļ skriešana lielās pasaules dadaistiem varbūt. Viņu nihilismam, iracionalitātei, cinismam utt, bet tas jau viss ir bijis tūlīt pēc 1. kara. Šai pozai sen jau ir gara bārda. Protams, ka katrs dara kā grib, bet patiesībā jau šie ļaudis demonstrē tikai savu stulbumu, jeb nevēlēšanos iedziļināties tās zemes problēmās, kurā viņi dzīvo.
PP balsotāju viegli iztēloties- lumpenīgi apmierināts, paēdis personāžs šortos, ar rimi ratiņiem..: met meitiņ, met to sūdu..mājās paskatīsimies.. Kko dzirdējis par politiku, bet tā kā pašam viss Okeiizz, tikai par diētu jāpiedomā, lai tkreklā naba ielien.. – davai,pazviegsim,nobalsosim par smieklīgajiem. Tas ka, smiekli jau 20 gadus nozīmē nāves un postu- kuņģi uz 2 kājām nekrata.
Smieklīgi. Ir īstais laiks farsam. Patiešām. Tā noteikti liekas tiem vismaz 150 000 bezdarbinieku un viņu ģimenēm. Tiem desmitiem tūkstoši, kuri bijuši spiesti pamest dzimtās mājas, lai meklētu patvērumu kaut kur Īrijā un vēl citur.
Konk, Rolštein, Jums patiešām liekas, ka ir īstais laiks ampelēties? Ziniet ko, ejiet takš dillēs! Vismaz Gobziņu līdz šim uzskatīju par normālu cilvēku.
PP tusējiet vien kopā ar Kalvīša ekonomikas ministru un trekno gadu nekustamo īpašumu miljonāru Štokenbergu un Parex viceprezidentu Kokinu. Man no Jums nāk vēmiens.
Vienotību ar sausiņiem, kas vārās savā sulā un pat nenojauš reālo situāciju?
P(AŠ)²istus, kas sanāca kopā, lai varētu veiksmīgāk turpināt savas rebes uz iedzīvotāju labklajības rēķina?
Komunistus, kas par to vien domā, kā atpakaļ pie Krievijas tikt (ja ne fiziski, tad politiski un ekonomiski)?
Nezaļos nezemniekus, kas ir bez piecām minūtēm oficiāli paziņota noziedznieka kabatas partija?
VL/TB/LNNK, kas ir izēduši no savām rindām visus labākos un spriest- / rīkotiesspējīgākos?
Jā, varbūt destruktīvi ir balsot par tiem, kas pat netaisās (un pat jau taisītos, tad nepietiktu nedz resursu, nedz pieredzes) kaut ko vērst par labu. Bet vismaz viņi ir tādi, kas ieklausīsies sabiedrības vajadzībās, nevis turpinās buldozerēt savu ceļu pāri līķiem.
Tur jau ir tā problēma – PP izskatās tieši pēc pukstētāju partijas. Viss viņiem liekas stulbs un piegriezies tādēļ jāuztaisa ironisks cirks. Viņi apzināti kretinizē jau tā bezgala sarežģīto un smago politisko situāciju.
Viņi izliekas vai patiešām nesaprot, ka ir Latvijā partija, kas ir panākusi vairākus politiskus un ekonomiskus risinājumus, kas uzlabos situāciju valstī ilgtermiņā. PP izliekas vai patiešām nesaprot cik titāniski grūts ir tas darbs, kad politiskie konkurenti nemitīgi ciniski torpedē darbu, bet sabiedrības viņus automātiski pataisa par zaglīgiem idiotiem tikai tādēļ vien, ka mēģina darboties politiskajā vidē. Te nav pat būtiski par kuru partiju runāju, negrasos kādu konkrēti reklamēt. Būtiski ir tas, ka pamatīga intelektuāļu čupiņa uzskata par vajadzīgu šai situācija, tēlaini runājot, uzkāpt visaugstākajā kalnā čurāt visiem virsū un paziņot, ka viņi ir visstilīgākie.
Nu, nu… Padalies, kura tad ir tā partija, kas ir panākusi vairākus politiskus un ekonomiskus risinājumus, kas uzlabos situāciju valstī ilgtermiņā? Kaut kā neesmu nevienu tādu pamanījis.
Signore mio creda in PLL? Sarebbe stata fondata qualche nuova sect o religione?
Bet par The Last Party – … Pie Ozoliņa kunga raxta ar 200+ komentāriem, šķiet, ir pateikts viss, ko par to būtu vērts teikt. The rest is kind of silence.
Jā.. kamēr tantes laukos cep kotletes no ceļmallapām, mēs pajautrosimies. .davai, iezviegsim par sistēmu,vai vnk iezviegsim tāpat.. ar atraudziņu..Jautri taču, ap pilnu punci.. Un kas patīkami- nekādas atbildības..
…Pecisk!…mani nesajūsmina tas, kas notiek…tāpēc es atļāvos paņirgt par PP izpausmēm un konkrēti pieminēju Gobziņu…varbūt neveikli sanāca….tas bija domāts kā sarkasms…uzskatu, ka šis jaunveidojums neko labu nenesīs ne vēlētājiem, lai atvieglotu to izvēli…ne arī Latvijai kopumā…balsu izšķīdināšana!…vēl jo muļķīgāk, ja cilvēki uz to uzķersies!…
Kamēr tantes balso par “labējām partijām” un “zemniekiem”, lai vien cep ceļmallapas. Viena no LR elektorāta lielākajām problēmām vienmēr ir bijusi pārliekais veco ļaužu īpatsvars, ko līdz šim varēja ņemt ar visādiem muļķīgiem paziņojumiem vai (sākotnēji) ar skaistām frizūrām.
==
PS. Pensionāri kā “neaizsargātākā kasta” reāli varētu būt tikai Rīgā (alias augsti īres maksājumi), “laukos” (īpaši Latgalē) tie ir ~ pārtikuši cilvēki ar stabiliem ienākumiem.
…nu, nu….piebremzē!…vai Tu zini, cik liela ir vidējā pensija Latgales reģionā?….tas vienmēr ir bijis bezdarba un zemu atalgota darba nomocīts apvidus….ar to pensiju, ko tur saņem….Rīgā nedēļu neizdzīvotu….tie nav stabili ienākumi, kas nodrošina normālus dzīves apstākļus….
P.S. …varbūt tas arī bija pārprasts sarkasms?
zanE, Kristapam ir pilnīga taisnība. Ārpus Rīgas un citam lielpilsētām pensionāri ir pārtikusī iedzīvotaju daļa. Man pēc piemēra tālu kabatā nav jāmeklē- pašam vecāki dzīvo laukos. Pašiem savs dārziņš, par apkuri iekļaujas 200 latos gadā (malkai), par dzīvokli nav jāmaksā, jo ir māja, kas nav uz kredīta. Tik vien atliek kā nopirkt to, ko paši neizaudzē, kādu drēbi, avīzi un tagad vēl arī par TV (to gan es paņēmu uz sevi). Viss. Apkārt miestiņā bezdarbs ap 40%. Bezdarbnieki saknapina pa visādiem pabalstiem, gadījuma darbiem un kaut ko pārdodot (ogas, sēnes u.tml.) labi ja pusi no tā, ko mani vecāki saņem pensijā. Un pensijas viņiem mazas, jo pirms došanās pensijā algas viņiem bija ap 50- 70 latiem.
Palieku pie domas, ka sarežģītākā auditorija ir bērni un grūtākais žanrs – humors un satīra. Diez vai Knoka un Rolšteina kungiem ir pulveris gana daudz, lai gūtu panākumus viņu cīņā.
Komentāri (80)
Pēterītis 09.07.2010. 16.35
Šitie jociņi būtu vietā, ja vien kirzas zābaks jau nebūtu ārdurvju spraugā un roka nesniegtos drošības ķēdi kabināt vaļā. Kad “investori” būs izpirkuši ne tikai jūrmalu, izvēle aborigēniem paliks starp Īriju un Šlesera dokera amatu kādā tranzīta ostā, tikai ne par solīto algu, bet konkurējot darba tirgū ar ievetajiem pastāvīgajiem iedzīvotājiem.
0
Tane-Dane 09.07.2010. 15.39
Bravo, dāmas un kungi! Kā parasti komentāri aizraujošāki par pašu rakstu. Atkal ir jaušama latviešu klasiskā vēlme šķiest enerģiju jeb kuru iniciatību norokot jau saknē, tā vietā lai mēģinātu to saprast, atrast tajā pozitīvo un celt, jo staus quo ir drošākais veids kā sevi neaptraipīt ar kļūdu.
1
juuszajebalji > Tane-Dane 09.07.2010. 16.19
un tam noteikti nav nekada sakara ar tik lielo provencialismu kura rezultata radas ideja par sadas partijas dibinasanu (ka si partija tika aprakstita kada no komentariem). bet ideja ka “godigie un inteligentie politiki” iespejams nav vienigais risinajums tautas problemam, tik tiesam nav visvieglak sagremojamaa.
0
juuszajebalji 09.07.2010. 15.28
“You cannot solve a problem from the same consciousness that created it” Albert Einstein
Ok. Iereksim visi par kadu kas uzchuraa musu egoistiskajiem idealiem. Tas ir normali.
Varbut sobrid pasaulei vajag Piratpartiet, Sherif Fontaine un lidzigas aktivitates ari “politiska” limeni, lai ienestu veseligaku perspektivu citadi tapat absurdaja realitate.
Lielakais vairums grib particibu un mieru. Bet realitate tas kautka taa isti nesanak. khm. un cik zinu nav sanacis vel nekur.
Nu jaa. Izdrazisim kadu, kautko pieregulesim un tad gan VISS BUS!
FAIL.
0
Edzs 09.07.2010. 13.56
pagaidam nezinu ar kadu merkji Vienotibas SCP sparna lideri Shtokenbergs, Pabriks un Kokins njema dalibu shaja pasakuma.
vai vinji izmantoja iespeju ierasties ka noverotaji vai spiegi sava ienaidnieka nometne?
vai ari otra jau itka izrunata versija, SCP ir Shkjeles rezerves partija?
Pabriku no shis trijotnes es neverteju nopietni, man vinja uzvediba neliekas racionali prognozejama, ka dvinju bralis tik no citas paaudzes Guntim Ulmanim.
0
Edzs 09.07.2010. 13.08
Shkjeles un Shlesera gajiens nr.xy (operacijas koda nosaukums man pagaidam nezinams) – PLL kandidatu saraksta jau tiek iekljautas absoluti odiozas, kliedzoshi zemas reputacijas personas, lai veletaji ka sunji tas vajajot, t.i. svitrojot personalijas nobalsotu par PLL sarakstu kopuma.
0
Edzs 09.07.2010. 13.06
Shkjeles un Shlesera gajiens nr.xx (operacijas koda nosaukums pagaidam nezinams) – aiz “pedejas partijas” ena labi maskejies stav tas raditajs Stendzenieks, partija ir vinja kurets projekts, veids ka ar neracionalu protesta balsojumu tiks sashkjaidits elektorats.
1
varrvara > Edzs 09.07.2010. 14.53
Teorētiski tam pilnīgi var piekrist. Praktiski jau to arī viņi noteikti dara, blēžiem ir tikai viena doma – kā piečakarēt neapdomīgo vēlētāju.
0
andrejs_kirsis 09.07.2010. 12.48
Man šitā partiju dzlmšana, šķiršanās um precībss pagalam apnikušas…
0
varrvara 09.07.2010. 10.40
Pēc gunčas partijas hibrīda ar AŠ kvadrātā moduli, stulbāku un zaglīgāku kompāniju nemaz nevar nodibināt. Tātad jebkurš jaunveidojums būs labāks par Latvijas izkampēju kompāniju kopā!
0
Uldis Šneiders 09.07.2010. 10.06
Ir ļoti savdabīgi uzskatīt, ka policists un ārsts dara savu darbu, bet – piemēram – Rolšteins nē, jo kādam šis darbs nepatīk.
0
Aigars Rasnačs 09.07.2010. 09.57
Man jau kādu laiku ne pa visam nav skaidrs kāpēc cilvēki velk paralēles ar “muļķu partiju” un lamā pēdējo partiju par viņu nenopietnību. Izlasīju partijas manifestu, redzēju, iespējams, vienu absurdu ideju (nacionālā loterija), kura pat nav nemaz tik absurda. Dažus no dibinātājiem attāli pazīstu dzīvē un nebūt nevaru apgalvot, ka tie būtu cilvēki kuri ietu vākt balsis, lai pasmietos par situācijas nopietnību. No kurienes jums, dārgie komentētāji, šāda pārliecība?
Lai arī partijai nav garantēti panākumi, viņu mērķis manā skatījumā ir viens – savākt cinisko pesimistu balsis, iegūt savu balsi uz Latvijas politiskās skatuves un rosināt diskusiju iesūnējušo politikas dižgaru rindās piedāvājot svaigas idejas un pretargumentus. Man šis nešķiet ne pēc “ieņirgšanas”, ne politisko procesu “piesmiešanas” kā te pirms manīm rakstīja.
1
Una Grinberga > Aigars Rasnačs 09.07.2010. 10.45
Lai PP aktivitātes uzskatītu par nopietnām, ir jāsamierinās ar neloģismu:
1) ja tas ir nopietni, tad cilvēki nav īsti normāli
2) cilvēki ir normāli, analizējot viņu iepriekšejo pieredzi un rīcību
Abi apgalvojumi nevar būt patiesi vienlaicīgi. Tā kā 2.apgalvojums ir patiess, tad 1-ais ir nepatiess. Rezultātā tas nav nopietni.
0
Kristaps_ 09.07.2010. 09.51
Štokijs ir un paliek aizdomīgs, ko tur lai dara? Man it kā simpatizē, bet tā tusēšana un koķetēšana ar da-jeb-ko un da-jeb-kādām idejām(kā penšulietām+devalvāciju) – kaut kas tur galīgi nav.
0
Dāvis zadovskis 09.07.2010. 09.18
Tad jau labāk būtu sadarbojušies ar zviedriem un dibinājuši pirātu partiju. Žēl, ka krīzes iespaidā neviens nerunā par interneta neitralitātes problēmu – varbūt mūs tas tuvākajā laikā neskar, tomēr doma, ka kompānijas nosaka, kam piešķirt bandwidth’u un kam nē ir ļoti skumja.
0
daina_tabuna 09.07.2010. 08.28
Ja ir citi, par ko balsot- lūdzu. Man nav. Tāpēc balsošu par šiem. Ja vien VL/TB/LNNK nenāks ar ko interesantu (kas uz šo brīdi izskatās maz ticami).
0
hakere 09.07.2010. 07.37
Varbūt katram Latvijas iedzīvotājam pilngadības dienā jāietetovē mazās Baltijas valstiņas politiskā mantra: “Man nebūs atņemt balsis latviešu partijām”. Jo mēs visi – sirsnīgie, zinošie, progresīvie, domājošie, opozicionāri, pozitīvisti, iesaistītie un neitrālie – mēs visi zinām, ka politika ir svētā govs un jaunas politiskās rīcības formas tiek atrastas kāpostu laukā.
Kamēr nav paveicies (iespējams, slikta kāpostu raža, jāpaprasa subsīdijas), tikmēr balsosim par tiem, kas bijuši pie varas līdz šim, mainot organizāciju nosaukumus, pieliekot / atņemot burtu “o” vārdam “pozīcija”, slēpjot no vēlētājiem partiju programmas kā Ziemasvētku dāvanas, mēroties ar reklāmas aģentūru krāniņiem, runājot glancēto žurnālu intervijās par ģimenes, valsts, morāles u.c. vērtībām (priekšvēlēšanu laikā neaizmirstot pieminēt arī Latgali), un ne brīdi nemainot pašlabuma gūšanā ieturēto darbības kursu.
Rīkoties citādi (un vispār rīkoties!) ir ļoti, ļoti slikti, jo… tas atņem balsis latviešu partijām.
2
Una Grinberga > hakere 09.07.2010. 09.34
Rīkoties citādi ir vēlami, jo tauta nīkst zem pašreizējo partiju rīcības, bet jautājums, kādi ir PP mērķi?
1) Piesmiet politikas procesus. Labi! Saprotu! Lai arī latvieši ātri apvainojas tomēr ironija un satīra ir stiprās puses. Labs humors vienmēr tiek novērtēts.
2) Labi pavadīts laiks labā kompānijā.
Jā, tas ir arī viss. Tomēr, lai cik arī tas naivi neizskatītos, tomēr tā ir zīme sabiedrībai, ka pat inteliģence/kultūras darbinieki pasmejās par situāciju valstī. Un tā jau ir traģēdija, ka cilvēkiem, kas veido informācijas/kultūras telpu ir nospļauties par to, ka tauta migrē prom, daudzi dzīvo nabadzībā un nesaskata nekādu cerības stariņu.
0
Una Grinberga > hakere 09.07.2010. 09.45
Es saskatu tikai viena veida PP rīkošanos, kas ir vērsta uz sabiedrības labumu – izprovocēt esošās partijas, ar diskusiju/dialoga palīdzību “piežmiekt” pie zemes, “pamodināt” neakatīvo sabiedrības daļu un beigt šovu t.i. atnācu, sacēlu putekļu mākoni un aizeju kā uzvarētājs.
Ja PP kandidēs vēlēšanās – visi šie cilvēki manās acīs zaudēs vērtību, jo spēj “piesmiet” tautu un nemācīties no vēstures lielākajām kļūdām! Iz vēstures annālēm viens no pirmās Latvijas neatkarības zaudēšanas cēloņiem bija sīkpartijas.
0
ilmisimo 09.07.2010. 07.23
Knoks, Rollšteins , Slava…
Slavenie Knoks, Rollšteins un Baškirova.
Un kuo tad Kvorums?Kādā amatā?
0
Janka, Janic 09.07.2010. 06.47
kaapeec Juus visi noskaņoti , ka atņems kaadam balsis? nu taa nebuus , vismaz daļa , to kuri domaa nepiedaliities balsošanaa , tomeer veelaas pildiit pilsoņa pienaakumu , tagad vismaz viņiem ir iespeeja piedaliities tik politiski svariigaa procesaa kaa veeleešanas, aiziet un nobalsot ….man piemeeram arii nav par ko balsot , zagļus neatbalstu , normaalas partijas arii nav, par apvieniibu balsot netaisos , buutu balsojis par Jauno laiku , iztaisiija kokteili ,kurš man nav pieņemams , pilsoņa pienaakummu pildiišu , kautvai par PP nobalsojot…
2
dro > Janka, Janic 09.07.2010. 10.11
Līdz šim uzskatīju Jūs par prātīgu cilvēku.
0
Janka, Janic > Janka, Janic 12.07.2010. 07.20
paldies par veerteejumu , ja nav nosleepums , par ko pats iestaajaties???
0
maija_br 09.07.2010. 06.31
Ja prāta un saprašanas nav, tad nav. Tikai to varu teikt par šo partiju. Pēdējās vēlēšanās pat 2-3 balsis izšķīra balsošanas rezultātu. Šī partija nesašķeļ Saskaņas centru, bet tikai tos, kas cīnās par savu zemi, par savu tautu, savu valodu. Partijas iniciatoriem nav nekādas saprašanas par savu tautu. Dievs piedod viņiem, jo viņi nezina ko dara.
2
ilmisimo > maija_br 09.07.2010. 07.03
?Partijas iniciatoriem nav nekādas saprašanas par savu tautu./
Nu..uuu…tuomēr-salīdzinuot ar PLL”ukt apvienību labāk jau izskatās..
0
Ritums Kaibe > maija_br 09.07.2010. 08.09
Bet PLL-am jau šī partija balsis neatņems. Tam ir savs stabilais balsotājs visus gadus. Kam PP atņems balsis, tās būs tieši tās partijas, kuras tāpēc varbūt tam pašam PLL-am tagad vēlēšanās zaudēs… Izskanēja jau te dažas versijas, ka tas ir ar nolūku darīts, jo PP vadītājs ir bijušais TP reklāmists. Es tā nedomāju, taču iespējamās sekas tik un tā ir diezgan līdzīgas, neatkarīgi no mērķa un motivācijas.
0
orf007 09.07.2010. 02.35
Bet pēc balles taču ēst gribās un kautkā nav veselīgi, ja balle būtu katru dienu, jo tad tā apniktu un nebūtu vairs balle. Nenopietni tas izskatās, bet kā saka gudrībai ir robežas, stulbumam…
0
Ģirts 09.07.2010. 01.31
Man liekas, ka tam Knokam ir problēmas ar lieko svaru.
0
nikolajs0305 08.07.2010. 23.39
kas tas par amatu “revidents” – vai arī jāuztver kā ironija un farss varbūt atsauce uz dramaturģiju? bet no tiesas – vai tas tiešām bija nepieciešams? protams, savākties un pieteikt jaunu “nopietnu” listi laikam nevienam nav iekšā. bet ar it kā joku var pievērst uzmanību. diskusijas te un citur rosās dikti aktīvi. tāds arī varbūt reklāmistu mērķis. bet pēc būtības – piekrītu iepriekš komentētājam – kāpēc, lai es par viņiem balsotu?
1
snjuu > nikolajs0305 08.07.2010. 23.46
:) “revidenti” laikam ir visās SO un partijās…
0
andrisskrastins 08.07.2010. 22.21
Šādas partijas dibināšana nevis liecina ne tikai par politiķu problēmām. Diemžēl mēs no nu ļoti cenšamies izvairīties no savas politiskās atbildības. Šādu partiju dibinot, ir iespējams ierēkt un ciniski pasmiet par politiskā procesa smagumu, bet ne atrisināt to. Turklāt diemžēl es tur nekāda humora nesaskatu, pat smiekli nenāk. Kā jau iepriekš teicu, Ernestam, Bišofam un Šļūkam sanāk kaut kā labāk.
Pati programmas partija atgādina baisu pārpratumu. Viens interesants punkts ir autortiesības, taču bez pilnīgākās sajēgas autortiesību jomā. Latvijā ir cilvēki, kuri šo jautājumi ir pētījuši un tīri labi spētu izskaidrot lietu būtību. Par punktu valsts stabilitāte un būt vai nebūt – diemžēl, dārgie pēdpartijieši, tas nav iespējams, līdz tauta nesavāksies pati un to nenodrošinās. Kad tautu nevarēs ar hūti pārliecināt, ka apsūdzība smagā kriminālnoziegumā tāds nieks vien ir, kamēr vien skaisti runā. Skarba perspektīva, bet tāda tā ir.
8
www.vecamate.lv > andrisskrastins 08.07.2010. 22.31
Tieši tā- smiekli nenāk,… lai cik saprotama neiroze- kā viss piegriezies, visi viņi vienādi,apnicis, utt.. Realitātē tiks ” aizsmieti” balsu tūkstoši, kas varētu tikt, lai kādām,šādām, tādām , bet partijām kas tomēr mēģina apzināt ko tālāk iesākt..
0
snjuu > andrisskrastins 08.07.2010. 23.39
=Šādu partiju dibinot, ir iespējams ierēkt un ciniski pasmiet par politiskā procesa smagumu, bet ne atrisināt to.=
===
Vēl šādas partijas dibināšana var nozīmēt to, ka ir apnicis, ka “mūsējie” ir muļķi. PP, neskatoties uz pretrunīgo loģiski politisko traktātu aka programmu, ne sūda nav sliktāka par “nopietnajām partijām” un pieejamo cilvēkresursu vācelīte šiem varētu būt pat dziļāka, cita lieta, ka virs 5% šie neievāks.
0
andrisskrastins > andrisskrastins 08.07.2010. 23.52
Kristap, kuri “mūsējie” un kāpēc viņi ir muļķi? Kur tas ir redzams? Vai tas ir klasiskais – tie kas pie varas ir idioti, un tie kuri viņus kritizē – gudri? Piedod, bet tās ir tīrākās blēņas un to zini. Patiesība ir daudz sarežģītāka un it īpaši Latvijā, kur klāt visai politiskajai loģikai vijās cauri latvieša “īpašā” emocionalitāte attiecībā uz politiku.
Vēl es piebildīšu, ka politiķi ir ļoti izteikts sabiedrības spogulis. Lai arī kā tev nepatiktu, ir cilvēki, kas grib balsot par AŠ². Ir cilvēki, kas bez diskusijām balsos par SC. Viņiem viss ir vienkārši. Latviešiem daļai – nē. Viņiem vajag to jātnieku baltajā zirgā. Viņiem vajag kaut ko morāli skaistu un tīru. Tā ir dzīvošana naivismā. Politķi ir cilvēki un cilvēki NAV. PERFEKTI.
0
liina > andrisskrastins 09.07.2010. 00.25
Par šo partiju balsot nedomāju, bet fakts ka kāds vispār piemin svēto govi – autortiesības un akalaku, priecē.
0
www.vecamate.lv > andrisskrastins 09.07.2010. 00.42
Neņemos absolutizēt, bet latvji,šķiet,nēsājas ar brīvību kā karstu kartupeli- nez kam to atdot..Lai tikai atbildību uzņemas kādi citie.Krievi, eiropa, vienalga..
Baltais zirgs te nederēs,pārāk elitāri- tiks pasludināts par tizlu, aizdomīgi baltu,utt.. Paps maikā uz veca traktora- lūk paradigma.:) Gandrīz kā hūte ar savu nosperto bruģi un Hercogjēkab kuģīti upē.Darbojas taču :)
0
snjuu > andrisskrastins 09.07.2010. 00.53
Būtībā jau problēma ir plašāka. Jaunu ļautiņu iesaistīšanās politikā notiek pakāpeniski, kāpjot pa vienas vai otras partijas trepītēm un beigās apgūstot pastāvošo politisko procesu, kas ir diezgan greizs. Būtībā džeki vairs nav “jauni”, kad kaut ko sasniedz, bet ir vecās skolas produkts. Līdzīgi tas notiek pat ar “jaunām” partijām – JL (piem) daudzējādā ziņā ir kļuvis līdzīgs pārējiem ilgsēdētājiem, izņemot atkarību no visādiem naudasmaisiem.
==
Konkrētajā gadījumā dažu gurķu dabūšana Saeimā būtu ļoti laba lieta tieši tāpēc, ka šie vēl nav “izskolojušies” LR “politikā”, bet nav īpaši ticams, ka šie dabūs savus 5%, tāpēc mazākā ļaunuma balsojums saglabājas.
0
ilmisimo > andrisskrastins 09.07.2010. 06.42
/…vajag to jātnieku baltajā zirgā/
Un tad izrādās, ka zirgs ir ar krītu nuomālēts išaks. Bez ausēm.
0
ilmisimo > andrisskrastins 09.07.2010. 06.55
/..dārgie pēdpartijieši../
Projekts “‘Pēdas””.Mednieks Ādzeķe.Pēdējais mohikānis un Pēdējā robeža.
Fenimors Kūpers vai Hovards Fāsts.
Kāda ižķiršanās….ak…last batle or lost bottle
0
ilmisimo 08.07.2010. 22.07
Konsekventi ievēruojuot vēsturiskuo pēctecību varētu būt Latvijas pēdējuo laimīguo muļķu partija.
Vai
Pēdēja Gala Partija
Galā partija galu galā.
0
Māris Diņģelis 08.07.2010. 21.55
Nu, vai ir.lv nesēž neviens PP dibinātāšanas apmeklētājs – pilsoniskais žurnālists, kas varētu pastāstīt par atmosfēru un kādi VIP personāži tad ir dibinātāju listēs?
2
martins_kibilds > Māris Diņģelis 08.07.2010. 21.58
Gan jau Pauls pēc kāda brītiņa uzrakstīs.
0
Tane-Dane > Māris Diņģelis 09.07.2010. 01.46
Atmosfēra brīnišķīga un VIPi parastie, kaut kur teļukā redzēti, laikam no Vienotības, ar sarkanām neļķēm.
0
Le 08.07.2010. 21.55
Pirmajai partijai tagad nopietns sāncensis. Tagad tik vēl jānodibina apvienība Par sliktu Latviju :D.
1
raimonds_bossltd > Le 09.07.2010. 12.36
to Vilx
“Par Sliktu Latviju” jau ir visas, kas nav pievienojušās Labiem Latviešiem no PLL.
0
photocom 08.07.2010. 21.46
Kuriem tad šitie džeki protēze būs ?
štokam/pabrikam/pareks kokinam ?
jautrie zēni nu nu
rudenī būs jāraud gaužas asaras
0
putekliic 08.07.2010. 21.44
Ākstiem ākstu partija.
0
garausiitis 08.07.2010. 21.43
Kas tas tāds par Knoku ? Zanīte izskatās, ka ir Viestura sieva, ja tā , tad galīgi nav dumja kundzīte.
0
Marija 08.07.2010. 21.40
Filozofs un LU pasniedzējs Jurģis Šķilters ir partijai ļoti liels pozitīvs resurss, Rolšteins ir milzīgs riska moments un Knoks pats ir migla.
Ja pieņem, ka šo vēlēšanu iznākums, t.i. reāli sastādītā valdība būs tāda, kā latvju tauta ir pelnījusi, tad gatavojieties ieraudzīt vidējā latvja īsto seju – kaupēna, bezausu lācplēša un kangara krustojumu.
2
martins_kibilds > Marija 08.07.2010. 22.58
Šķilters ir eksperts loģikā, semantikas teorijās un, iespējams, arī džezā, bet no tā vēl neizriet, ka viņš ir liels resurss partijā. Es nesaku, ka nav. Saku tikai to, ka nav nekāda pamata spriest, ka ir. Bet drīz jau, iespējams, redzēsim viņa varēšanu. Turklāt vēl ir jautājums, vai viņš būs gatavs ziedot savu laiku politikai un upurēt zinātni.
0
daina_tabuna > Marija 09.07.2010. 08.41
Problēma tāda, ka ne jau latvju tauta vien balsos. Balsos arī krievju, baltkrievju, ukrainju, tatārju un vēl pāris desmiti tautu, kuru pārstāvji tikuši pie pilsonības savdabīgā veidā un tagad caur politiku taisās panākt kaut ko tādu, kas latvju tautai galīgi neģeld.
0
buchamona 08.07.2010. 21.36
Patiesībā šajā brīdī dibināt tādu partiju Latvijā kā PP ir patiess provinciālisms, kaut kāda pakaļ skriešana lielās pasaules dadaistiem varbūt. Viņu nihilismam, iracionalitātei, cinismam utt, bet tas jau viss ir bijis tūlīt pēc 1. kara. Šai pozai sen jau ir gara bārda. Protams, ka katrs dara kā grib, bet patiesībā jau šie ļaudis demonstrē tikai savu stulbumu, jeb nevēlēšanos iedziļināties tās zemes problēmās, kurā viņi dzīvo.
2
www.vecamate.lv > buchamona 08.07.2010. 22.09
PP balsotāju viegli iztēloties- lumpenīgi apmierināts, paēdis personāžs šortos, ar rimi ratiņiem..: met meitiņ, met to sūdu..mājās paskatīsimies.. Kko dzirdējis par politiku, bet tā kā pašam viss Okeiizz, tikai par diētu jāpiedomā, lai tkreklā naba ielien.. – davai,pazviegsim,nobalsosim par smieklīgajiem. Tas ka, smiekli jau 20 gadus nozīmē nāves un postu- kuņģi uz 2 kājām nekrata.
0
buchamona > buchamona 09.07.2010. 00.53
Precīzi tu viņus noraksturoji, prieks bija lasīt :)
0
laila zirina 08.07.2010. 21.16
Smieklīgi. Ir īstais laiks farsam. Patiešām. Tā noteikti liekas tiem vismaz 150 000 bezdarbinieku un viņu ģimenēm. Tiem desmitiem tūkstoši, kuri bijuši spiesti pamest dzimtās mājas, lai meklētu patvērumu kaut kur Īrijā un vēl citur.
Konk, Rolštein, Jums patiešām liekas, ka ir īstais laiks ampelēties? Ziniet ko, ejiet takš dillēs! Vismaz Gobziņu līdz šim uzskatīju par normālu cilvēku.
PP tusējiet vien kopā ar Kalvīša ekonomikas ministru un trekno gadu nekustamo īpašumu miljonāru Štokenbergu un Parex viceprezidentu Kokinu. Man no Jums nāk vēmiens.
3
daina_tabuna > laila zirina 09.07.2010. 08.37
Pukstēt mēs visi mākam. Vari piedāvāt ko labāku?
Vienotību ar sausiņiem, kas vārās savā sulā un pat nenojauš reālo situāciju?
P(AŠ)²istus, kas sanāca kopā, lai varētu veiksmīgāk turpināt savas rebes uz iedzīvotāju labklajības rēķina?
Komunistus, kas par to vien domā, kā atpakaļ pie Krievijas tikt (ja ne fiziski, tad politiski un ekonomiski)?
Nezaļos nezemniekus, kas ir bez piecām minūtēm oficiāli paziņota noziedznieka kabatas partija?
VL/TB/LNNK, kas ir izēduši no savām rindām visus labākos un spriest- / rīkotiesspējīgākos?
Jā, varbūt destruktīvi ir balsot par tiem, kas pat netaisās (un pat jau taisītos, tad nepietiktu nedz resursu, nedz pieredzes) kaut ko vērst par labu. Bet vismaz viņi ir tādi, kas ieklausīsies sabiedrības vajadzībās, nevis turpinās buldozerēt savu ceļu pāri līķiem.
0
laila zirina > laila zirina 09.07.2010. 09.07
Tur jau ir tā problēma – PP izskatās tieši pēc pukstētāju partijas. Viss viņiem liekas stulbs un piegriezies tādēļ jāuztaisa ironisks cirks. Viņi apzināti kretinizē jau tā bezgala sarežģīto un smago politisko situāciju.
Viņi izliekas vai patiešām nesaprot, ka ir Latvijā partija, kas ir panākusi vairākus politiskus un ekonomiskus risinājumus, kas uzlabos situāciju valstī ilgtermiņā. PP izliekas vai patiešām nesaprot cik titāniski grūts ir tas darbs, kad politiskie konkurenti nemitīgi ciniski torpedē darbu, bet sabiedrības viņus automātiski pataisa par zaglīgiem idiotiem tikai tādēļ vien, ka mēģina darboties politiskajā vidē. Te nav pat būtiski par kuru partiju runāju, negrasos kādu konkrēti reklamēt. Būtiski ir tas, ka pamatīga intelektuāļu čupiņa uzskata par vajadzīgu šai situācija, tēlaini runājot, uzkāpt visaugstākajā kalnā čurāt visiem virsū un paziņot, ka viņi ir visstilīgākie.
0
daina_tabuna > laila zirina 09.07.2010. 13.39
Nu, nu… Padalies, kura tad ir tā partija, kas ir panākusi vairākus politiskus un ekonomiskus risinājumus, kas uzlabos situāciju valstī ilgtermiņā? Kaut kā neesmu nevienu tādu pamanījis.
0
andrejs_kirsis 08.07.2010. 21.07
Tad jau mums būs arī reklāmas ministrs…
1
ilmisimo > andrejs_kirsis 08.07.2010. 22.08
Eurovīzijas ministru ar vajaga!
0
Brīvdomātājkaķis 08.07.2010. 20.19
Nu vismaz veel viena partija kas cerams nonems balsis Vienotiibai :-)
2
Viesulis > Brīvdomātājkaķis 08.07.2010. 20.25
Signore mio creda in PLL? Sarebbe stata fondata qualche nuova sect o religione?
Bet par The Last Party – … Pie Ozoliņa kunga raxta ar 200+ komentāriem, šķiet, ir pateikts viss, ko par to būtu vērts teikt. The rest is kind of silence.
0
Brīvdomātājkaķis > Brīvdomātājkaķis 08.07.2010. 20.57
Qualcuno qui a che fare con la religione?
0
www.vecamate.lv 08.07.2010. 20.12
Jā.. kamēr tantes laukos cep kotletes no ceļmallapām, mēs pajautrosimies. .davai, iezviegsim par sistēmu,vai vnk iezviegsim tāpat.. ar atraudziņu..Jautri taču, ap pilnu punci.. Un kas patīkami- nekādas atbildības..
10
andris902 > www.vecamate.lv 08.07.2010. 20.19
…vai sarkasms ir sveša lieta?… :))
0
LAURIS > www.vecamate.lv 08.07.2010. 20.31
un kur tad ir, tā atbildība? “nopietnie” veic īstus noziegumus un nekādas atbildības, neviens nesēž.
0
andrisskrastins > www.vecamate.lv 08.07.2010. 22.05
zanE, sarkasms un cinisms Latvijā ir par daudz. Tā veicināšana neko labu par personībām neliecina.
0
andrisskrastins > www.vecamate.lv 08.07.2010. 22.07
skrimstla: un mums viņiem ir pakaļ jātaisās, jo….? Kāds attaisnojums ir, ka AŠ² ciniski ņirdz par valsti – mēs arī ņirgsim?
0
andris902 > www.vecamate.lv 08.07.2010. 22.12
…Pecisk!…mani nesajūsmina tas, kas notiek…tāpēc es atļāvos paņirgt par PP izpausmēm un konkrēti pieminēju Gobziņu…varbūt neveikli sanāca….tas bija domāts kā sarkasms…uzskatu, ka šis jaunveidojums neko labu nenesīs ne vēlētājiem, lai atvieglotu to izvēli…ne arī Latvijai kopumā…balsu izšķīdināšana!…vēl jo muļķīgāk, ja cilvēki uz to uzķersies!…
0
snjuu > www.vecamate.lv 08.07.2010. 23.32
Kamēr tantes balso par “labējām partijām” un “zemniekiem”, lai vien cep ceļmallapas. Viena no LR elektorāta lielākajām problēmām vienmēr ir bijusi pārliekais veco ļaužu īpatsvars, ko līdz šim varēja ņemt ar visādiem muļķīgiem paziņojumiem vai (sākotnēji) ar skaistām frizūrām.
==
PS. Pensionāri kā “neaizsargātākā kasta” reāli varētu būt tikai Rīgā (alias augsti īres maksājumi), “laukos” (īpaši Latgalē) tie ir ~ pārtikuši cilvēki ar stabiliem ienākumiem.
0
andris902 > www.vecamate.lv 08.07.2010. 23.58
…nu, nu….piebremzē!…vai Tu zini, cik liela ir vidējā pensija Latgales reģionā?….tas vienmēr ir bijis bezdarba un zemu atalgota darba nomocīts apvidus….ar to pensiju, ko tur saņem….Rīgā nedēļu neizdzīvotu….tie nav stabili ienākumi, kas nodrošina normālus dzīves apstākļus….
P.S. …varbūt tas arī bija pārprasts sarkasms?
0
snjuu > www.vecamate.lv 09.07.2010. 01.10
=ar to pensiju, ko tur saņem….Rīgā nedēļu neizdzīvotu…=
===
:) Rīgā jau ne. :)
0
andris902 > www.vecamate.lv 09.07.2010. 01.38
…un Latgalē Tavu prāt tā ir pārticība?…Tu taču joko!…
0
daina_tabuna > www.vecamate.lv 09.07.2010. 08.26
zanE, Kristapam ir pilnīga taisnība. Ārpus Rīgas un citam lielpilsētām pensionāri ir pārtikusī iedzīvotaju daļa. Man pēc piemēra tālu kabatā nav jāmeklē- pašam vecāki dzīvo laukos. Pašiem savs dārziņš, par apkuri iekļaujas 200 latos gadā (malkai), par dzīvokli nav jāmaksā, jo ir māja, kas nav uz kredīta. Tik vien atliek kā nopirkt to, ko paši neizaudzē, kādu drēbi, avīzi un tagad vēl arī par TV (to gan es paņēmu uz sevi). Viss. Apkārt miestiņā bezdarbs ap 40%. Bezdarbnieki saknapina pa visādiem pabalstiem, gadījuma darbiem un kaut ko pārdodot (ogas, sēnes u.tml.) labi ja pusi no tā, ko mani vecāki saņem pensijā. Un pensijas viņiem mazas, jo pirms došanās pensijā algas viņiem bija ap 50- 70 latiem.
0
andris902 08.07.2010. 20.08
…es pat spēju iedomāties, kā….Gobziņš no Saeimas tribīnes dzied “man saujā benzīns”….jautri!…un ikdienas problēmas pazūd…kā nebijušas… :))
1
Tane-Dane > andris902 09.07.2010. 00.48
Tu vecu dziesmu dziedi. Nu jau dziesma daudz skaudrāka.Man makā gāze.
0
itommy_ 08.07.2010. 20.04
Palieku pie domas, ka sarežģītākā auditorija ir bērni un grūtākais žanrs – humors un satīra. Diez vai Knoka un Rolšteina kungiem ir pulveris gana daudz, lai gūtu panākumus viņu cīņā.
0