Brigmanis: Vienotība izjuks pa vīlēm

70

Komentāri (70)

ex-iedzivotajs 15.06.2010. 22.37

Sākumā simpatizēju “Vienotībai”.
Tagad vairs nē.
Kāda “vienotība”, ja jau tagad plēšas par neiegūtiem deputātu krēsliem?
Plēsties ir laiks, bet uzrakstīt normālu rīcības programmu laika nav.
Normāla programma, nesatur “izveidosim, attīstīsim, nodrošināsim” uc. lozungu tekstus.

Šeit Brigmanim ir taisnība – ja tagad vēl kaut kā stutējas kopā, tad pēc vēlēšanām sāksies partiju dalīšanās, savstarpēja apkakāšana u.c. – kurš bija JL un tad ar blīkšķi gāja prom, kurš bija TB/LNNK un tad ar blīkšķi gāja prom, Kurš bija TP un tad ar blīķšķi gāja prom?
Kāda suņa pēc man par to atdot savu balsi?

+2
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 15.06.2010. 21.40

ZZS frakcijas priekšsēdētājs arī kritiski izsakās par Sarmītes Ēlertes dibināto Meierovica biedrību, uzsverot, ka Meierovics ir bijis Zemnieku savienības biedrs.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vai Lemberga izpalīgs dod mājienu, ka viņam kāds sakars ar zemniekiem !?
Nav dzirdēts, ka Brigmanis smādētu dolāra zaļumu.

0
0
Atbildēt

0

elza_zumbure 15.06.2010. 17.59

Interesanta būtu numerācija šiem – Krā -Krā ,kuram stagnātiskāka domāšana ,kuram platāks knābis ,kuram viltīgās ačteles ,kuram ”biezāka aizmugure”,kuram smagāks maiss ,ko stiept ”Stikla kalnā?”

0
0
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 15.06.2010. 17.01

August!
Nāc pie prāta!

+2
0
Atbildēt

0

džedajs, viesulis 15.06.2010. 14.07

Hūte ir kā spekulants Batlers- kamēr dienvidnieki ar ziemeļniekiem karo, šis nodarbojas ar spekulāciju un vāc balsis(piķi).

+3
0
Atbildēt

0

Evija Pētersone 15.06.2010. 13.15

Brigmanis nespēj saprast, ka var būt arī politiskas organizācijas ar augstu iekšējo demokrātiju un atsevišķu viedokļu atšķirībām. Viņa pieredzē partijas darbībai jābalstās uz vertikālo kontroli – agrāk no Maskavas, tagad no Ventspils.

+14
0
Atbildēt

9

    džedajs, viesulis > Evija Pētersone 15.06.2010. 12.06

    Neapvaino Brigmani. Viņa pieredzē viss balstījās uz demokrātisko centrālismu.
    :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    v-auto > Evija Pētersone 15.06.2010. 12.22

    Brigmanis taisni loti labi un pragmatiski saprot notiekosho un izveelas droshaakaas metodes. ZZS, neiesaistoties PLL un V. karaa, ar pieticiigu reklaamu, beigaas savaaks ne tikai savas balsis vien. Kaada jeega katru dienu atrast un nolamaat jaunu negeeli(politisko oponentu), vienalga naaksies straadaat kopaa (ja tik V. nav apzinaati noleemusi palikt opoziicijaa :)}.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Evija Pētersone 15.06.2010. 12.51

    Loģiski,ka Hūte stāv malā un noskata milžu cīņas ( respektīvi kurš pludinās LV ekonomikā iekšā PESO), vai šizmatiķi ar savu kapitālu, vai Rietumu bankas pārstās no LV ekonomikas pumpēt ārā peso un palaidīs to , un jau izpumpēto kas jau sēž SWE un kur citur pierakstīta, atpakaļ apgrozībā , kā krītus uzņēmējdarbībai.
    Bet Hūte nebūt neraujas pie LV stūres (viņam nekad šāda interese nav bijusi), jo pasīvā izmantotāja statuss ir daudz labāks un viņam kā reģionālajam līderim daudz labāk rentējas sevi nostādīd:” redz mēs jau tikai mazie partneri valdībā, redz tie rīdzenieki mums to un šito sadarīja ( nekatoties uz to kurš ši rīdzenieks-TP,LPP/LC,JL,V)mums sava kante jātur” (spēlē uz Kurzemes separātisma nots)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Evija Pētersone 15.06.2010. 13.24

    Domājot par Hūti un viņa iespējām Valstiskā mērogā, nāk prātā pasens stāsts par A Kaulu (bija “Ādažu vadītājs). Pacēla viņš kolhozu “Ādaži”, sakoncētrējot kopējos resursus un ieguva spējīga vadītāja slavu. Kad viņam piedāvāja kļūt par MK vadītāju, atteicās. Droši vien saprata, ka visu pacelšanai jau līdzekļu nebūs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > Evija Pētersone 15.06.2010. 13.53

    Tieši tā.
    Un tikai aitiņas nesaprot, ka Hūte nemaz nebūs(negrib) būt MK vadītājs.

    Šitas sauklis ir priekš muļķiem un viņu faniem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Evija Pētersone 15.06.2010. 13.54

    Es nu gan neatceros, ka Kauls būtu atteicies no MK vadīšanas. Vai aizmirsāt reklāmu ~Par Albertu Kaulu – Latvijas Ministru prezidentu!:) Manuprāt viņš to pat ļoti vēlējās. Ādaži, 25. kongress Jēkabpilī u.c. agrofirmas bija tās pašas cūkas, ko nobaroja PSRS tautsaimniecības “sasniegumu” izstādei.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    džedajs, viesulis > Evija Pētersone 15.06.2010. 13.56

    Kaut kas līdzīgs bija. Atceros, ka šamais konsultatējās ar zvaignēm un tās teica, lai labāk iet par biedru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Evija Pētersone 15.06.2010. 15.17

    Ino < Vai aizmirsāt reklāmu ~Par Albertu Kaulu - Latvijas Ministru prezidentu!:) -------------------- Tas bija vēlāk. Es rakstu par "atkušņa" laika notikumu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Evija Pētersone 15.06.2010. 20.49

    Iespējams, ka Jums taisnība, bet vai tad nu karjeras cilvēks atteiksies no posteņa pie paša Gorbačova?:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lidija_stripkane 15.06.2010. 13.14

WAT
par šo>
Un Gēbelsa “lielo melu” metodes(pieņemu Stendžas ierosinājums) izmantot šajā saitē lieki, ne tā publika, ej uz LA,NRA tur būsi vairākumā, uz Dienu, delfi, apollo, tvnet tur vismaz atradīsi nepieciešamo “vadoņu” -“lielo tautu tēvu” gaidītājus.

Tev gribu paskaidrot, ka to kur iet un ko rakstīt spēju izlemt pats.
Ar tevi diskutēt? – pārāk haotiska un eksaltēta izteiksme!
Tu fano un balso par savām emocionālajām sievietēm no Vienotības, zemojies ārzemju banku un ekspertu priekšā, tēlo “kruto” virtuves filozofu, bet pašu galveno neesi sapratis!
Nets ir viedokļu cīņa, ne personību.
Neko tu nezini- vīrietis vai sieviete, jauns vai vecs, latvietis vai krievs, profesors vai sētnieks, neko. Ir tikai viedoklis. Pat Andrejs Zviedris var izrādīties Anemarija Urtāne galu galā ;)

+1
0
Atbildēt

0

itommy_ 15.06.2010. 12.59

Vienotībai patiešām ļoti nopietni jāpadomā par piedāvājumu vēlētājam, par spīti tam, ka arī es pieļauju izjukšanu pēc vēlēšanām, un tā nebūt nebūs kāda nelaime – galvenais tagad ir nelaist pie varas kvadrātzagļus. Tomēr piedāvājumam jābūt un idejām tāpat. Galvenā pretruna Vienotībai ir starp vēlmi turēt cietu latu un turpināt iekšējo samazinājumu, no vienas puses, un teorijas ignorēšanu par to, ka ekonomikas atveseļošana ar šādām metodēm nav iespējama, no otras. Tantiņas jau par Vienotību nobalsos šā vai tā, bet Latvijā ir pietiekami daudz gudru cilvēku, kuriem ar pretzagļu lozungiem vien ir par maz. Turklāt laucinieki vispār ir sevišķa kategorija, kuriem svešādi ir gan pilsētas zagļi, gan pilsētas demokrāti. Un tur nu ZZS paveras lielas iespējas, un pretēji Vienotībai viņiem ir arī savs karogs – Lembergs. Jūrkalnes zvejniece, nešaubos, aizskries balsot ar visu savu zilo govi, ja vien tā apgabala listē būs simpātiskais kungs ar hūti.

+8
-1
Atbildēt

8

    itommy_ > itommy_ 15.06.2010. 10.30

    Āboltiņas kundze runā ļoti smuki. Palasiet viņas blogus! Tur ir vēl saprotamāk kā Lauku Avīzē. Kalnietes kundze jau arī daudz neatpaliek, un kur nu vēl Kristovska kungs un Jaunupa kungs!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 15.06.2010. 11.56

    Tomēr piedāvājumam jābūt un idejām tāpat. Galvenā pretruna Vienotībai ir starp vēlmi turēt cietu latu un turpināt iekšējo samazinājumu, no vienas puses, un teorijas ignorēšanu par to, ka ekonomikas atveseļošana ar šādām metodēm nav iespējama…
    ________________________
    Devalvācija kā visu ekonomisko problēmu risinājums nav nekas cits kā Lisenko šarlatānisms, Hruščova kukurūza u.c. fantastu blefs. Latvija šobrīd varētu iztikt bez griešanas un nodokļu paaugstināšanas, ja sakārtotu sakropļoto uzņēmējdarbības vidi, likvidējot kaut vai 20-30% ēnu ekonomikas. Diemžēl Latvijā nav politiskās gribas pieķerties šai sērgai. Neesmu dzirdējis no SCP zālamaniem ne pušplēsta vārda par ēnu ekonomiku. Arī Repšes Finanšu ministrija aizmirsusi nūju un cer pie medījuma pieradušo vilku pievilināt ar baranku.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > itommy_ 15.06.2010. 11.59

    Andrejam Zviedrim.
    Pretrunīgs tas Jūsu vērtējums.
    Galvenais nelaist pie varas kvadrātzagļus. Tad nu gan platforma, ģeniāla ideja, galvenais ļoti latviska. Kā parunā: sūds, ka pašam govs slima, ka tik kaimiņam nosprāgtu.

    Kas attiecas uz Vienotības šķelšanos, tad atļaušos nepiekrist tieši augšminētā dēļ. Vienotību vieno cīņa par varu un iekšējās pretrunas ekonomikas attīstības redzējumā ir pārvaramas. Vēl vairāk šīs pretrunas ir pat apvienības pluss, jo tā spēj piedāvāt dažādus attīstības scenārijus. Ja vēl notiktu iekšēja konstruktīva diskusija par to kurš ceļš ejams, un būtu piedāvājums arī nelatviešiem, Vienotībai būtu visas iespējas kļūt par lielu partiju. Vienīgais, kas Vienotību šķeļ ir personību ambīcijas – visiem krēslu var nepietikt. Ar idejām tur nav nekāda sakara.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    v-auto > itommy_ 15.06.2010. 12.44

    Paulam. Par govi-traapiigi :), bet par ek.attiistiibas dazhaadajiem piedaavaajumiem no V., gan nav naacies dzirdeet. Laikam domaajot par varu, neatliek laika taadam nenoziimiigaam lietaam. Tas ko izlasiiju aviiziitee Vienotiiba, beigaas nebija pat smiekliigi. Tad jau INO ek. piedaavaajumu komentaaraa virs Jums, var uztvert kaa zinaatnisku peetiijumu :).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > itommy_ 15.06.2010. 13.08

    Tantiņas par Vienotību kā reize nebalsos. Viņām vajag… tālāk dzejnieka vārdiem…
    Doktors, iedams ceļu tālu,
    Atrada ko unikālu-
    Pārsietu ar lenti bālu
    Metru garu suņa kālu.

    Tantiņām vajag lai smuki runā, labi izskatās un skaisti sola. Bet tas kā reize nav Vienotības trupmis. No tās sērijas mums ir lembergionāri un kvadrātainie.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > itommy_ 15.06.2010. 14.13

    ralfam.
    Par tām ekonomiskajām programmām, manuprāt, ir sekojoši:
    Vienotībai kā varas partijai ir diezgan viegli pamanīt divas: valdības īstenotā – to mēs visi redzam un par to priecājamies;) un SCP alternatīva ar spēcīgiem runātājiem – Kokinu un Ošleju.
    Arī citiem ir vairāk vai mazāk kaut kādi vingrinājumi par tēmu. Diemžēl nav kvalitatīvas diskusijas un tālākas tēmas evolūcijas. Piem. vēliet par mums, jo nākamgad darīsim to, to un to. Ir tikai vēliet par mums, jo tie citi ir muļķi, dīkdieņi, zagļi vai krievu pakalpiņi.
    Tad nu man būtu jāizvēlas starp “dienaszagli” un “zagli”, kruti:(.
    Rezultātā vieta tukša nestāv, valstī valda ierēdņi, kuru uzdevums ir neizdarīt asas kustības, lai nenoveltos no krēsla.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > itommy_ 15.06.2010. 19.16

    Devalvācija kā visu ekonomisko problēmu risinājums”‘ + likt visiem gājējiem (par nodevu) likt kārtot “‘gājēju tiesības”.Ja bez gājēja tiesībām uz ielas- baigais štrāfs.
    Nostrādās kā kukurūza un elektrifikācija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v-auto > itommy_ 15.06.2010. 20.21

    paulam Valdiibas piekoptajai politikai nav nekaada sakara ar ekon. attiistiibu perspektiivaa, stabilizaacijas darbu VD&ER paveica, bet lai ietu taalaak ar graamatvediibu un matemaatiku vien nepietiek. Oshleja plaans, kaut no SCP naacis, Vienotiibai, un jo seevishki vieteejo piekriteeju mazpulcinam :), ir tabu. Par vaardiem devalvaacija un Oshlejs nolinchos :).

    0
    0
    Atbildēt

    0

peteris z 15.06.2010. 12.59

Pazīstu pāris zemniekus, ar kuriem aprunājoties šie par ZZS neko labu nav pateikuši, drīzāk sliecas balsot par Vienotību, jo 19 gadu laikā, kad pie varas konstanti bijuši arī ZZS, zemniecība ir izputināta un lauki nolaisti līdz kliņķim, arī eiropā neviens necīnās par subsīdiju palielināšanu, kā tas var būt, ka par hektāru apstrādātās zemes Latvijā joprojām maksā ap 50 eiro, turpretī Vācijā ap 500 eur.iznīcinātas vairākas lielās nozares, kā cukura ražoš. un zveiniecība utt. Arī kandidāti ZZS maigi sakot tādi “nekompitenti” , ja Latgalē (ekonomiski vis atpalikušākajā reģionā) var par galveno lokomatīvi ielikt Šķerbatihu, tad tiešām liekas ka šiem prāts ir kukū.

+6
0
Atbildēt

0

buchamona 15.06.2010. 12.58

Viegli stādīties priekšā, par ko pārvētīsies Latvija, ja Saeimas vairākumu sastādīs – kodols A+Šx2, SC un ZZS piesmērēsies tiem klāt. Protams, ka pats galvenais Vienotības uzdevums ir darīt visu, lai novērstu šo draudošo “samta okupāciju”. Un tūlīt aiz valsts drošības nodrošināšanas – otrs uzdevums Vienotībai ir radīt situāciju, lai Dombrovskis varētu mierīg turpināt darbu vēl četrus gadus jau ar pilnvērtīgas Saeimas valdošās koalīcijas atbalstu.
Par atsevišķiem “amatiem” šeit nav runas, bet Brigmanim to nesaprast.

+25
-1
Atbildēt

4

    lidija_stripkane > buchamona 15.06.2010. 10.29

    Parausti tādu, kam pašam uzņēmums, pašam autoritāte un kapitāls!
    To nav tik viegli izdarīt.

    Turklāt arī metodes- PLL cenšas tautu vienot, pacelt, motivēt, iedvesmot.
    Tas dara valsti stipru.

    Vienotība šķeļ, kūda, sēj savstarpēju naidu un intrigas- tas valsti dara vāju un manipulējamu.

    Ir atšķirība!

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > buchamona 15.06.2010. 10.54

    Nu vispār ar vadonisma apoliģētiem grūti strīdēties VADONIS=DIEVA VIETNIEKS, Kā Jums ar to Dimiteru viss OK?

    Ko tad tie prihvatizējošie,caurkritušie, pusbankrotējušie un totāli no siles atkarīgie uzņēmēji ( vienu no īstajiem , kam pašam savi rulējoši biznesi, PELNS jun. izsvieda ārā par sev netīkamu runu) vieno un ko grib:” iesim nolūgsimies pie šizmātiķu despota un viņš tieši mums, ko nebūt atmetīs no sava plašā galda? Un neatdosim SWE,ES,SVF ko tiem mums aizdevuši , jo viņi lūk neļauj mums kā pierasts rullēt pa budžetu, apspiež?”

    Un Gēbelsa “lielo melu” metodes(pieņemu Stendžas ierosinājums) izmantot šajā saitē lieki, ne tā publika, ej uz LA,NRA tur būsi vairākumā, uz Dienu, delfi, apollo, tvnet tur vismaz atradīsi nepieciešamo “vadoņu” -“lielo tautu tēvu” gaidītājus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 15.06.2010. 13.09

    Nu, par ko tad pārvērtīsies Latvija?
    Vienīgos neliekuļotos Latvijas patriotus redzu tieši PLL+ ZZS, ja vēl klāt arī TB/VL,
    taču ne jau Vienotībā, kurus aiz diedziņiem rausta “ārzemju autoritātes” un tikai savās interesēs.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > buchamona 15.06.2010. 13.16

    Arī otru bloku rausta ārzemju autoritātes. Tikai vieniem tās ir rietumos, bet otriem- austrumos. Ja man jāizvēlas (ko es labprāt nedarītu), tad es labāk tomēr dzīvoju ES/ASV/NATO jūgā, nekā atpakaļ pie čekistiem. Tā teikt- labāk tomēr mirstu ātri un viegli no asa spoža naža, nevis gadiem tieku zāģēts ar sarūsējušu fuksīti.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 15.06.2010. 12.51

Nu 30 droši vien nedabūs neviens, bet nebrīnīšos, ja nākošo vadību sataisīs šmauckvadrāts ar zaļzemniekiem. Ja kāda balstiņa pietrūks, paņems SC, zaļiem arbūziem jau tāpat iekšas sarkanas, tāda fabrika „Sarkanais Kvadrāts” arī redzēta, nevienam no šiem nebūs ar mokām savas sirdes jālauž. Vēlāk gan saplēsīsies, jo labuma visiem nepietiks, a tas jau cits stāsts.

+6
-1
Atbildēt

2

    janis_ozols > Aivars Krauklis 15.06.2010. 10.56

    “Sarkanais Kvadrāts” – tam jau autors A.Ozoliņš :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Aivars Krauklis 15.06.2010. 12.56

    Par “Sarkano kvadrātu”- žetons :-)
    Pašlaik notikumu attīstība vedina uz to, ka tieši tā mums nāksies saukt nākamo ministru kabinetu. Vai precīzāk- “Sarkanzaļais kvadrāts” vai “Sarkanais zemnieku kvadrāts”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 15.06.2010. 12.41

Tagad nav svarīgi – izjuks vai neizjuks (viticamāk jau Brigmanism ir taisnība), Vienotības misija tagad ir nepielaist pie varas AŠ2 ar SC.

+18
-1
Atbildēt

9

    daina_tabuna > putekliic 15.06.2010. 10.28

    Tas “Vienotības fanu pulciņš” bija par mani? Ui, nē! Es galīgi neesmu viņu fanu pulciņā. Tik sūdīgs menedžments Latvijai sen nav bijis. Vienkārši šobrīd nemanu alternatīvu. Kopš G. Krasts ir prom no TB/LNNK- pat šķietami nacionālajā blokā nekā jēdzīga nav.

    Tepat ir.lv jau ne reizi vien ir uzpeldējusi doma, ka nevajag partiju sarakstus vispār. Vajag personu sarakstus, kuros vienkārši atzīmē, kurus gribi un kurus- nē. Un tad attiecīgi Saeimā tiek tie, kuriem vairāk plusiņu. Ņemot vērā Latvijas mērogus- tas ir realizējami. Tad no visiem tiem N tūkstošiem gribētāju gan man izdotos salasīt kādus 20- 30 cilvēkus, kuriem varētu uzticēt stūrēšanu. Ā, mums vēl arī derēja Saeimu uz pusi noīsināt. Pilnīgi pietiktu ar 50 deputātiem.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > putekliic 15.06.2010. 10.33

    to: D Jirgen
    Dolārs kaut ko pasaka un tev jau jau kaut kādi “izrādās” secinājumi? Par tēmu “mērķis attaisno līdzekļus” palasi vai uzgūglē Machiavelli “The Prince”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > putekliic 15.06.2010. 10.43

    Sajūt, sajūt mana nāss kaut kur smaržo ananāss… Vai tik ne PLL saites redaktors “nepožaloval’s” mūs ar radošo garu? Retorika nu dikti līdzīga, sieviete vara-perversija, vadonības, vīrišķai spēks un Platoniskā mīlestība, ārieši utt.(saprotu man arī attiecīgajā dzīves posmā Ādolfs, Musolīni, stiprā roka, militārisms bija tas ko vajag) provokācijas kā princips)-kā antīko zelta laika esence, utt.. Dikti paralēli laižam kungs, neticami sakrīt nianses!

    Tā ka kungs mācieties Vēstures pieredzi visos mērogos un horizontos, no lokālā mēroga un nesenās vēstures līdz globālam mērogam un antīkās vēstures un nevis ar blēņām par seksualitāti, vadonismu, pseidopatriotismu, Gēbelsa, komunistu varas metodēm pār pūli, Jūs taču zinat kā beidza Gēbelss,Adolfs&draugi? Nemaz tik ilgi nekūrēja GER ~ 10 gadus, komunistiem mazliet spožāk gāja, be tikai tāpēc ka visu to “herņu” uzbūvēja uz Kremlinu ģeržimordu-impēristu karkasa ( tautai nekas nemainījās, kā bija nabagi tādi arī palika).

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > putekliic 15.06.2010. 12.47

    Nožēlojama misija!
    Ne celt, ne veidot, ne apliecināt, bet

    nelaist, nepieļaut, traucēt, kontrolēt, šķelt un kūdīt!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > putekliic 15.06.2010. 12.53

    Dažreiz labākas nākotnes vārdā arī pozitīvie varoņi “rīkojas nesmuki”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > putekliic 15.06.2010. 12.59

    dolārs-
    Vēsture māca, ka mērķis nekad neattaisno līdzekļus.
    Tikai morāli degradē netīro līdzekļu lietotāju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > putekliic 15.06.2010. 13.04

    Kaut kādu nepareizu vēsturi paņēmi :-)
    Staļins zem tanku riteņiem pameta miljonus. Mērķis sasniegts. Līdzekļi- ūbertraģiski. Taču lielākā daļa cilvēces uzskata, ka tas bija tā vērts.

    Uzvarētājus netiesā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > putekliic 15.06.2010. 13.15

    Salīdzini Vienotības metodes ar Staļina metodēm?

    Es tomēr TIK slikti par Vienotību nedomāju… :)

    Izrādās, ka Vienotības fanu pulciņš nebūt nav apmauti ideālisti, bet rūdīti nelieši- aprēķinātāji… skarbi….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buribuks > putekliic 17.06.2010. 10.47

    tiesaa un kaa veel tiesaa. Un pecnaceiiem septinas paaudzees ….

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 15.06.2010. 12.39

Ja var izjukt Vienotība, tad var izjukt arī pelni. Gan vienā, gan otrā apvienībā ir konkrēta Bābele un nav jābūt baigam gaišreģim, lai saprastu, ka šāda laulība ir tikai pagaidu risinājums. No otras puses- dzīvē parasti ir tā, ka nekas nav pastāvīgāks par pagaidu risinājumu :-)

+5
0
Atbildēt

1

    Arija Saleda > daina_tabuna 15.06.2010. 14.05

    Tavas bažās uzskatāmi pierādā Rīgas vadība, prot puikas sadalīt pienākumus, katram atrodas laiks ar labiem darbiem pagozēties kameras priekšā, vismaz skaļu savstarpēju kašķu nav.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 15.06.2010. 12.33

Tam orākulam varētu būt taisnība par vienotības izjukšānu pēc vēlēšanām, a 30 balsis dēļ Puzes ezermalas vīriņa :) nevienam nebūs 30 balsu. Pat pieņemot ka visi zemnieki nobalso par ZZS tie ir tikai 5 – 7 % vēl Ventspils, kopā max. 10 % jeb 10 balsis.

+8
-1
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Arija Saleda 15.06.2010. 12.35

    Sarkanie var dabūt 30 vietas. Diemžēl.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Arija Saleda 15.06.2010. 12.39

    So what? Viņiem jau tagad ir teju tāds cipars (20+) Saeimā. Mani tomērvairāk uztrauc “labie cilvēki”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Arija Saleda 15.06.2010. 12.45

    Labajiem cilvēkiem savi cilvēki ir bezmaz katrā valsts iestādē atslēgposteņos. Pat ja viņi vispār netiek Saeimā- savas intereses viņi vienalga realizēs. Vairāk ir jāuztraucas par tiem, kas kļūst populāri tautā, bet vienlaikus nesasmērējas ar savējiem pareizos amatos. Tauta mīl robinus hudus, nevis notingemas šerifus. Un vienā brīdī šie robini hudi būs tik populāri, ka uzurpēs visu varu un tad būs čau!- kārtējā revolūcija, kārtējais ļeņins, kārtējā asiņu jūŗa…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis 15.06.2010. 12.32

es faktiski piekrītu Brigmanim, ir Lembergam labs potenciāls

+3
-21
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Uldis 15.06.2010. 12.34

    Savu potenciālu viņam var nākties realizēt aiz restēm. Latvijas Berluskoni :-)

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Uldis 15.06.2010. 12.36

    :)
    Potenciāls tapt ievēlētam irgan, jo lielai daļai jau princips: zog, bet dalās, šķiet pieņemams. No otras puses: viņam ir arī vēl lielāks potenciāls nonākt cietumā. Vēl kāda cita potenciāla gan tur nav.

    +24
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Uldis 16.06.2010. 10.05

    Lembergs jau reiz lielījās, ka viņš saimniekošot valdībā kā premjers tikai tad, ja ZZS būšot vismaz 51 deputātu vietas!!!!
    Tik daudz jau nu Latvijā mudaku neatradīsies, kam patīk , ka zagli uzdod par saimnieku!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 15.06.2010. 12.21

Izjuks, izjuks Vienotība pēc vēlēšanām. Bet vai tāpēc jābalso par ZZS un tās autoritāti Lembergu? Tas, kas balso par ZZS balsos par zagšanas legalizāciju. Korupciju jau legalizējām ar Zatleru, nu kārta zagšanai.
Zagšana ir un paliek zagšana, neatkarīgi no tā vai zaglis patur visu nozagto, dalās ar citiem, vai visu atdod labdarībai. Man tas, kā sazagto izlieto, neattaisno zagšanas faktu. Bet tādi, kam zagšana liekas normāla būs daudz. Un tikpat daudz pēc tam būs tādi, kas brīnīsies a kāpēc mēs esam tādā purvā?

Tieši jau tāpēc !

+8
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 15.06.2010. 12.15

vēl viens orākuls uzradies..vecajam komūnistam par Meierovicu un to laiku Zemnieku savienību gan būtu labāk paklusēt..tai nau nekāda sakara ar šo Hūtes raustīto marionešu pulciņu

+32
0
Atbildēt

1

    lidija_stripkane > ltvpanorama 15.06.2010. 13.03

    Kāds sakars Meierovicam ar Sarmītes liberāļu pulciņu? Meierovics bija konservatīvās ZS biedrs, tāpat Ulmanis, kuram nu Sarmīte taisās piesmērēties, dodamās priekšvēlēšanu līgo tūrē uz Pikšām. :)

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

juhans 15.06.2010. 12.10

“…bet nekas labs nav tur nav gaidāms,” sacīja Brigmanis.
Kam? Brigmanim?

+16
0
Atbildēt

0

dro 15.06.2010. 12.06

Manuprāt Vienotībai vislielākās problēmas tieši ar vienotību. Joprojām radikāli atšķirīgi viedokļi galvenokārt ekonomisko problēmu risināšanā un personiskās ambīcijas, nerunājot nemaz par lāčādas dalīšanu:) PS un SCP sola progresīvo ienākumu nodokli, SCP visu ilgu piepildījumu redz devalvācijā. Ko gaidīt uzņēmējam, ko var saprast vēlētājs?

+2
0
Atbildēt

1

    markonimarkoni > dro 15.06.2010. 15.46

    Tas, ka pastāv diskusija, tas vien liecina, ka apvienībā ir domājoši un inovatīvi cilvēki. Esmu par diskusiju, nevis par paklausīgas galvas klanīšanu kādam no oligarhiem, kur nav svarīgs ne viedoklis, ne diskusija.
    Cerams, ka Vienotība atradīs kopsaucēju un vienosies par tautai vēlamāko un labāko. Novēlu saskaņotu rīcību!

    Un Brigmanis ….., savu liekulīgo muti varētu vispār nevirināt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 15.06.2010. 11.27

nozagtaa valstii Brigmans pareizi atziimeejis , valdiibu taisiis iistie , … tie zelta rubuļi , tie valda pasauli… kameer apritee buus melnaas ekonomikas un valstij nobleediitaa nauda,tikmeer citiem par varas paarņemšanu mazas izreedzes , veel taads humoors kaa smagos noziegumos apsuudzeets var ņemt daliibu veeleešanaas ar uir zinaams raadiitaajs.. vienotiibai var iznaakt mazaakums pret mafiozajaam struktuuraam , mazaakuma valdiiba peec veeleešanaam nekaadi nesanaaks , vienotiibai virs 50 balsiim nespiid , tas nu liekas aciimredzams, vecais boļševiks nebuus alojies … veel vismaz triis veeleešanas , tad varbuut kautko mainiis ….

+5
0
Atbildēt

0

mary75 15.06.2010. 10.58

Puzes žurkulēna šestjorka uzdod vēlamo par esošo.
15% lumpeņu, kas balso pēc principa – “Lembergs zog, bet arī citiem ko atmet” būs, 30 – šaubos.
Un, ja būs, tad, vismaz, skaidrs, ka šo valsti var norakstīt un stāties iekšā NVS, tad mums mentalitātes līdzīgas, nekāda Eiropa mums nav vajadzīga.

+14
-2
Atbildēt

0

austrisv 15.06.2010. 10.55

Cik ilgi tas Brigmanis un citi kompartijas biedri stūrēs uz saeimu? Cik atceros tad pavisam nesen Brigmanis teica, ka vairs viņš nekandidēšot šajās vēlēšanās, bet iznāk, ka netur vārdu! acīmredzot, pārāk īss ir tas ZZS rezervistu soliņš! nekādus 20% viņš nedabūs šajās vēlēšanās! iepriekšējās bija, ja nemaldos 16.8% tāpat kā JL! Domāju, ka tas arī ir maksimums, jo arī iepriekšējās vēlēšanās ZZS taču gāja ar savu zagļa karogu- Lembergu, kā premjera kandidātu. tad nu tik daudz arī ir to piekritēju valsts nozadzējam Lembergam! Skat, un sarakstā atkal šķerbātiks pie bagāti klāta galda(saeima) un Kāposts un pārējie vājinieki. Neviena normāli izglītota cilvēka, vien veci komunisti un viņu pērkamība izpaužas visās jomās! Nožēlojams ir ZZS elektorāts!

+14
-2
Atbildēt

2

    Kristaps O. > austrisv 15.06.2010. 12.53

    Tas, ka šitā cīņa pret oligarhiem un SC izskatās zaudēta, baigi mazina manu entuziasmu. Manas draudzenes/”kolēģes” Šarlotes tāpat. Domājām, baigi iesim pieteikties uz Vienotības biroju, aktivizēsimies… es par velokurjeru, Šarlote vispār dedzīga kā Žanna d’A. Bet tagad – hmm, tērēt laiku, labāk ieguldīt attīstībā, palasīt kaut ko bonusā, par karjeru domāt. Krievu valodu mācīties. Ja pēc vēlēšanām vajadzēs piečuku ēšanai, ko tad? Nožēlojami, bet lūdzu novērtēt manu atklātību. Pēc sevis spriežu, kāds varētu būt pārējā pleba domu gājiens. Tak jau ar tankiem uzreiz nebrauks, nost mūs Putins gluži nešaus… būs jāmeklē, kā ielīst d—-. Pretīgi.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > austrisv 15.06.2010. 13.01

    Liekat vien man mīnusus, uz priekšu! Būtu jūs gudrāki, izmantotu mani pleba domugājienu izpētei, izpratnei, un, cerams, ietekmēšanai uz labu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam