SKDS: 5% barjeru pārvarētu sešas partijas

98

Komentāri (98)

Dace Buile 10.06.2010. 01.14

Kamēr nesapratīs, ka ne jau partijas, var nodrošināt normālus dzīves apstākļus, bet gan pašu veidotās kooperatīvās kustības tikmēr nekas nemainīsies….

0
0
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 09.06.2010. 16.02

2. Pat ja dikti(izvirzīs par pilnīgu prioritāti) spiedīsies Kremlins atbalstīt savus PELNUS² un SC uz LV izmantošanu par dinamītu ( ES vidiņā, kas par ekploziju, atliek tikai ķeskas pēc tam no apkārtējiem kokiem novākt, bez kādas piepūles, un skat STATUS QUO kā pēc Napoleona kariem), nespīd,reālā varēšana ta 12 kārtas mazāka, kā tiem ,kas grib atjaunot Eiropā STATUS QUO kā 16.-17.gs. un īsu brīdi 20.gs..

Protams tam visam nav nekāda sakara ar latvieti vulgaris un viņa aktivitāti vēlēšanās, viedokli, kā viņš neredzēs tālāk par savu degunu , tā neredzēs, neskatoties ar ko draudzējas.

Ģeopolitika, lielā spēle saproties un lieliem onkām, ne jau kaut kāds dūmakains purvelis ar kašķīgiem mērkaķiem, kas plūcas par pieeju akacim.

0
0
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 09.06.2010. 16.02

Labā ziņa.

LV stulbuma gadījumā( ja dzimtcilvēki savus paverdzinātājus atkal iecels saulītē), nekas ar attiecībām ES un virzību Rietumu ētiski tiesisko pusi šoreiz nevarēs mainīties(ķīla milzīgi ieguldītie resursi) ,jo nedraudzējoties ar ES,SVF uz viņu noteikumiem , vienīgā iespēja saglabāt visu pa vecam ir visu sajāt un doties uz Austrumiem par ūtrupes cenām, ko vēl var pacelt Kremlins, kurš patiesībā ir ekonomisks punduris ( tikai trīs reizes lielāks kā Nīderlande):
1. Nolaižot no kātiem LV tiks apdraudēta EE,FIN,SWE,LT,DK ekonomika ,kas sastāda ne daudz ne maz 820 mljrd $(26 mio ļautiņu LV ieskaitot), salīdzinājumā par GR tas ir trīs reizes lielāka šaize, vēl pie tam apdraudējums EURO ir 540 mljrd $( kas ~2 reizes pārsniedz GR). Nedomāju ,ka ES(GER,FR,SP,POL utt.) un SVF(ASV) šādu manevru mūsu orangutāniem ,pat ja atkal tiks pie stūres ,pieļaus, tamdēļ ir pātaga un katram orangutānam gūzma skeletu skapī.

+3
0
Atbildēt

2

    daina_tabuna > Jânis Bankoviès 09.06.2010. 16.47

    Tieši tā. Tāpēc mani nemaz nesatrauc kas tiks pie varas, lai gan ir savs nevēlamo sarakstiņš.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Jânis Bankoviès 07.07.2010. 17.24

    WAT!
    Priecājos, ka ir arī opitmisti, jo citādi vai jākaras lasot, ka jāizlīgst ar savas valsts apzadzēju- Lembi! I, prātā nenāk dievināt valsts mantas izzadzēju un kompartijas nomenklatūras darbinieku, kurš nelietīgā ceļā, izmantojot savu dienesta stāvokli, ir ticis pie miljoniem un savus bērnus tāpat, bez darba ir nodrošinājis ar miljoniem. Tagad droši vien smejas par muļķu zemes pilsoņiem un idiotiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Armands Plāte 09.06.2010. 15.54

Ko dod politiskās brīvības, ja Maslova piramīda apgāzusies ar kājām gaisā un draud mūs aprakt, jo tautai nav elementāro lietu: darba, maizes un normālas iztikšanas.
Ko man dod atvērtas Eiropas robežas, ja nav iespēju (naudas)pat līdz Rīgai tikt!
90 % vidusskolu absolventu plāno laisties prom no laukiem uz Rīgu un puse no tiem prom no Latvijas. Ko sagaidīsim vietā?
Kur mēs esam nonākuši????? Un kādā bedrē vēl iekritīsim????? Kurš politiskais spēks ieslēgs gaismu tuneļa galā??????

0
-1
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > Armands Plāte 09.06.2010. 16.18

    Nu ko ņerksti, tāda ir dzīve, un tādi ir Tevis paša(-as) savēlēto labiešu darbiņi, ko Tu tagad laukos baudi.
    Nezin kāpēc EE ir jau Portugāli(veco Eiropu, visa jaunā sen apdzīta) pēc IKP apskrējusi , par disciplīnu un valtisku pieeju visā pasaulē liela un uzteic, bet bio mums( LV) ta vienāds bija un daļēji ir ar EE, kā tad tā? Kur LV, kur EE?

    Ģeopolitiski Kremlins šo vietu atstāja par ķīli nākotnē ( tāpēc jau viss te tūtā aizgāja), un mūsu lētie orangutāni gan aiz stulbuma, gan mantkārības dancoja pēc Kremļa viedo stabules. Un SWE vēl nolohojās 90.tajos baidījās savas mīkstās pēdiņas sadurstīt LV kārklienē, par vēlu ielīda,sākās jau klanu ņemšanās(valstiskā defragmentācija), atšķirībā no FIN iekš EE un DK iekš LT.

    Nevajag nekad uzticēties orangutāniem, bet neko gan pasolīs nākamais orangutāns ka būs lielais laimests, un ka tas otrs jau pērtiķcilvēks ir pie visa vainīgs , nobalsosi par vecajiem orangutāniem, jo solījumi taču tik saldi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Armands Plāte 09.06.2010. 15.48

Latvijā nav nevienas partijas, kas patiesi aiztāvētu Latvijas intereses Briselē un rūpētos par tautas interesēm.
Rubiks ir lielāks Latvijas patriots nekā visas nacionālās partijas kopā ņemot.
Tā kā 20 gadu laikā latviešu partijas neko labu nav izdarījušas kā tikai iestūmušas Latviju ES un NATO ķetnās, tad nav brīnums, ka aug SC popularitāte.
Goda vārds, tauta padomju laikos dzīvoja bez bēdām- pamatu pamati bija stabili kā klints- ne tev kāds jumtui virs galvas draudēja atņemt, ne bija iespēja bez darba un iztikas palikt.
Ko dod politiskās brīvības, ja Maslova piramīda apgāzusies ar kājām gaisā un draud mūs aprakt, jo tautai nav elementāro lietu: darba, maizes un normālas iztikšanas.

+1
-2
Atbildēt

0

vasara44 09.06.2010. 14.29

Par ko ir jābalso?
Es tiešām nezinu.

0
0
Atbildēt

1

    girts_gansons > vasara44 09.06.2010. 14.53

    Vai kur pasaulē kāds ir ideāls, bez jelkāda trūkuma? Balso par tiem, kas tavuprāt, spētu mainīties. Uztraucoties, ka nevar atrast to kā nav, var “aizbraukt širmis”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

maracecina 09.06.2010. 13.58

dīvaini tie latvieši. 20 gadus čakarē, varas partija it kā mainās, bet reāli nemainās nekas. Kāds secinājums ir jāizdara? Vēlēšanām nav nozīmes. Baslo par ko gribi, vienlaga dabūsi kompartiju. Vai tā saucas Latvijas ceļš, vai TP vai nākamā būs, es nez, SC. Tam nav nozīmes. Demokrātijas princips ir ilūzija, ka mēs kaut ko nosakam. NEKO mēs nenosakam. Tāpēc arī neredzu jēgu piedalīties šajā balagānā – vēlēšanās. Pie kam tikai jefiņš var domāt, ka tās daļēji netiek viltotas. Pirms katrām vēlēšanām Cimdaram caur presi atgādina par kādu viņa “melnumu” biogrāfijā. Un viss ok! “Sapratu, priekšniek, būs kā vienmēr!”
Krievu publika, kas skatās krievijas kanālus ir reāli ar izskalotām smadzenēm. Tiem tiešām pasaka lec un viņi lec. Bet latviešus veismīgi šķeļ un kūda savā starpā, kā rezultātā manipulē ar vadoņa, atmodas, inteliģences, robinhuda tēliem. Nekādas krāpšanas, tikai roku veiklība.
Kā lopi uz kaušanu. Tikai labprātīgi.

+1
-1
Atbildēt

0

cii sprīdža students 09.06.2010. 13.06

Ja nevēlas piedalīties vēlēšanās, tas vēl nenozīmē, ka muļķi. Tie 24%, kas “nezina”, arī diez vai visi 24 % nezina, drīzāk kautrējas teikt.

0
0
Atbildēt

0

Driimeris 09.06.2010. 13.00

situācija ir traģiska. pilsoņa pienākums man liek iet uz vēlēšanām, bet par ko vēlēt šobrīd neredzu. balsot par marginālijām arī nav jēgas…
savukārt doma, ka nākošo saeimu pamatā veidos tās pašas mēbeles, uzdzen depresiju.
…vajag paēst, iedzert kafiju, iespējams tad pasaule gaišāka paliks ;)

+1
0
Atbildēt

1

    andrisskrastins > Driimeris 09.06.2010. 13.05

    crazymf, miegs, miegs mūs glābs :)
    Kaut gan savā ziņā miega bads man šo ziņu ļāva uztvert vispirms emocionāli, kad sapratu ka nekas jau nav mainījies, racionāli un ar ironiju. Jo ar latviešiem būs kana tikai tad, ja viņi vairs nespēs par sevi pasmieties. Tad tiešām būs vakars.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 09.06.2010. 12.44

Paldies Dievam Vienotiibas reitingi pamazaam kriit un jau klust redzams ka taa paliks opoziicijaa. Nost ar taadiem krapniekiem un valsts izsaimniekotajiem. Jataisa tiesam atkal lietussargu revoluucija un jamet nost tas Dombrovskis ar visam roklaizaam

+1
-8
Atbildēt

5

    Man tevi jāapbēdina – Vienotības reitingi stāv kā stāvējuši pie 14% SKDS un LF 16% :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Nuu SKDS ir Vienotiibas atbalstiitaaji ;-) Taapeec saj aptaujai sen jau vairs neticu ;-) Par LF nezinu. Realitaate ir cita. Un tas buus redzams rudenii veleesanaas

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 09.06.2010. 13.36

    Ej nu, Pēcik, Vai tad nu Vienotīobai ir tikai 14- 16%! Manuprāt SKDS maijā Vienotībai ir 17,… % un bija aprīlī 18,. …Domāju, ka līdz 2.oktobrim nostāsies tie reitingi kaut cik patiesajās vietās, vismaz apmēram!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vai uz vaksāciju biji saldenais Osīt! Man liekas nokavēsi, ja šitā trīsi savu mēlīti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Nea pagaidaam nebiju, bet ceru ka paspeesu ;-) Man jau daudz laika javelta lai atklatu patiesiibu par Latvijas izsaimniekotaajiem JL un vina roklaizaam ;-)
    Tas ir taads svariigaks darbs ka pat vaksaacija var pagaidiit

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 09.06.2010. 12.30

Nu nebalso latvieši par SC nemuldiet pasakas. Vienīgais izņēmums ir no jauktām ģimenēm, kurās slāviskais dominē. Cita lieta, ka nav smadzeņu attiecībā uz AŠ un ZZS, tas gan. SC ir Rīga+ Latgale. Noņemot vērā, ka čangaļi ir pus slāvi loģiski ka SC ar Urbanu tiem dvēselei tuvs:)

+3
-1
Atbildēt

12

    ievuliitis > Elīna Barkovska 09.06.2010. 12.38

    Diemžēl balso latvieši par SC. Pazīstu meiteni, kas vecākājās klasēs, kā aktīviste darbojās LTF Vecpilsētas ielā. Tagad sakās – balsos par krieviem, jo latvieši neprot pārvaldīt valsti. Un tā nebūt nav nabadzībā slīkstoša bezdarbniece, kam aizvainojums būtu prātu aptumšojis. Tā ir īstenība – lai kā mums tas nepatiktu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > Elīna Barkovska 09.06.2010. 12.43

    Ja Tu kaut kam netici, tas nenozīmē, ka tas kaut kas neeksistē:)

    Zinu konkrētus cilvēkus, kuri nevis vienkārši balsos par SC, bet pat ir nesen kā pievienojušies viņiem, un tie nav nekādi jaukteņi no krievvalodīgajām ģimenēm, kā Tu izsakies, bet gaiši, izglītoti un domājoši latviešu jaunieši. Un tas ir tāpēc, ka mūsu politisko partiju spektrā nav nevienas kreisas latviešu partijas, jo latvieši kreisumu automātiski saista ar sarkano karogu, kā tas mūsdienu Eiropā nav. Tās dažas sociāldemokrātu parodijas neskaitās, jo neviena nav spējusi būt gana ietekmīga, un ja ir spējusi, tad ar lielu blīkšķi uzgāzusi sev varu uz kājas ( tēvs un dēls Bojāri). Nu lūk, bet SC pozicionē sevi kā darba ņēmeju aizstāvi, un jauniešiem, kuriem pat augstas skolas beidzot Latvijā darba nav, visur priekšā bāleliņu ielikteņi u.t.t. nejēdzības, ņem un pavelkās uz SC skaļajiem saukļiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Elīna Barkovska 09.06.2010. 12.51

    Tad jau tā meitene nav īsti gudra, ja ir uzķērusies uz Urbanoviča populistiskiem solījumiem, ka SC nav bijis pie varas un tāpēc vien būs tas pareizais, bet: darbi tad kādi????
    Vai tā meitene neredz, ka SC virza grozījumus par labu saviem sponsoriem K&K, kas var novest valsti atkal bankrotā?
    Vai viņa neredz, ko izdarījis Dombrovskis, lai valsts atkal sakārtotos un, kas traucē Dombrovskim pieņemt sakarīgus lēmumus? Vai tie nav trīs latviskie oligarhi un K&K, kuri ir valsti nozaguši pa šiem iepriekšējiem gadiem?
    Tātad viņai ar sakarīgu domāšanu ir pavāji. Ceru, ka tādu latviešu nav daudz. Vecie pensionāri gan tādi ir diezgan, bet tie jau drīz izmirs! NU, bet jaunie par savu neprātu- maksās!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Elīna Barkovska 09.06.2010. 13.21

    Sedzace …latvieši kreisumu automātiski saista ar sarkano karogu, kā tas mūsdienu Eiropā nav.+++
    Man te nesen iznāca parunāt ar vienu Briseles tulku.:)Runājām, protams, par politiku un arī domu par Eiropas “kreisumu” apspēlējām. Tur jau tā bēda, ka tradicionāli kreisās Eiropas valstu partijas kā aksiomu ir sevī “iemeditējušas” :) patiesību -par PSRS kā par “pozitīvo” tēlu ar visiem tālākiem vispārinājumiem un praktiskām sekām. Viņi nespēj neko sevī mainīt, jo citādi šiem sociķiem, komunistiem, zaļajiem utt sāk zust “teoretiskais pamats” :) zem kājām.
    Bet tie izglītotie latviešu jaunieši, kuri aiziet pie SC :) Var jau būt, ka viņi ir gudri savā ziņā :), bet bez spējām abstrakti domāt.Laikam jau viņiem katram ir kārtīgi jādabū pa galvu, lai nonāktu pie pareizā secinājuma. Paaudžu pieredze te nedarbojas :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Elīna Barkovska 09.06.2010. 13.37

    > Bet, nav jau jāuzķeras uz populistiskajiem solījumiem. Daudzi balsos tāpēc, ka netic un ir vīlušies pašmāju – latviešu politiskajam spēkam. Balsos tikai tāpēc, ka ir pilnīgi atšķirīga, nesaistīta ar latvisko, ir CITĀDI.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Elīna Barkovska 09.06.2010. 13.37

    Riņķī apkārt- Eiropa jau arī nav viendabīgs veidojums, ir valstis kā IT un FR, kur kreisums ir vairāk kā diezgan pat spēcīgas sociālistu un komunistu partijas, un ir arī piemēram zviedru un skandināvu kopumā sociādemokrāti, kas atkal ir pavisam cits stāsts.

    Latvijas īpatnība ir tā, ka pat krīzes apstākļos, kad darba ņēmēji cieš naudas trūkumu, bezdarbu un ir palikuši bez jebkādām soc.garantijām, tomēr balsos par stipri vien labējām partijām, kas ir tomēr uzņēmēju interešu aizstāves. Bet tā ir mūsu īpatība, jo kvalitatīva kreisā piedāvājuma, pie tam ņemot vērā etnisko šķirtni, kas pastāv partiju sadalījumā, mums nemaz nav. Jo nav nedz spēcīgas arodbiedrības, nedz strādniecības kā tādas. Un ja vēl par ideoloģijām, tad izskatās, ka partijas par to vispār vairs nedomā, jo grūti atrast kādas atšķirības, neskaitot galējos spārnus, bet arī tie jau kļuvuši gluži mēreni:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Elīna Barkovska 09.06.2010. 14.00

    Labi ka mums ir Bet, kas vismaz ir gudra. No kurienes tāda neiecietība, a?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Elīna Barkovska 09.06.2010. 14.01

    padomju laika komjaunatnes sekretāru stils.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Elīna Barkovska 09.06.2010. 14.43

    Bet > Vecie pensionāri gan tādi ir diezgan, bet tie jau drīz izmirs!
    —————-
    Vai nešauj pār strīpu? Kāds pamats ir būt tik ciniskai? Palīdzi viņiem un “apgaismo”.
    Manuprāt (AŠ)2 atbalstītājos daudz tādu, kam personīgi ir ļoti izdevīga viņu piekoptā politika. Rādās, ka tādu, diemžēl, ir samērā daudz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Elīna Barkovska 09.06.2010. 15.03

    Sedzace – tas, ka Latvijā “šķiru cīņa” nav iespējams nodalīt no etniskām problēmām, to pierāda ne tikai latviešu “mīlestība”pret labējām partijām, bet arī SC sociķu nespēja norobežoties no krievu šovinisma. Acīm redzot tā ir viena no mūsu valsts “īpatnībām”, un varbūt pat veiksme, ka tas “patiesais kreisums” Latvijā ir kā tāds dzintarā iekusis sapnis pēc kura varam ilgoties, bet kam netiekam klāt:)) Vairums NVS valstīs ir kreisie pie varas, sekas un rezultāti zināmi. Bet kaut kādus franču, itāļu un citus šāda mēroga komunistus varam pat nepieminēt, kur nu vēl kaut ko mācīties no viņiem. Viņi nekad nebūs baltiešu vai poļu sabiedrotie.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Elīna Barkovska 09.06.2010. 15.38

    Riņķī apkārt- Tā jau ir, kā Tu saki, neko nevaru iebilst, tomēr no otras puses daudzkārt pieminētajā Zviedrijas modelī nu taču ir kaut kas ļoti simpātisks, vai ne? Tik ļoti, ka pat viena no Vienotības veidojošām partijām- SCP to piemin kā ideālu uz ko tiekties. Un tā pati SCP uzkāpj uz tipiskā latviešu partiju labējuma grābekļa, savu ideoloģiju definējot ka “liberāli sociālu” (jeb sociāli liberālu, pēkšņi vairs neatminu pareizo kārtību:)), kas principā ir absurds, jo liberālisma, lai arī visnotaļ ārkārtīgi simpātiskas ideoloģijas klupšanas akmens vienmēr ir bijis tieši sociālo problēmu atstāšana pašregulācijai. Ar to gribēju teikt, ka šis ir viens spilgts piemērs bailēm no kreisuma, SCP, kurš ja atceries, sāka ar pensionāru aizstāvību un vispār uzsver sociālo jautājumu svarīgumu, tomēr nespēja atteikties no vārdiņa liberāls piekabināšanas, lai tik, nedod dievs, kāds nepadomā, ka viņi kādi sarkanie:)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Elīna Barkovska 09.06.2010. 22.27

    Sedzace – Tu esi pārliecināta, ka sociālās problēmās ir tikai kreiso “darīšana” ? :) Čehiem bija tāds slavens apavu ražotājs, kurš vnk izrēķināja, ka izdevīgāk ir tad, ja strādnieki neslimo, ir paēduši un jūtas visādi citādi labi. Tādeļ viņš tos izvadāja uz darbu un atpakaļ ar autobusu, maksāja normālas algas utt. Normālās zemēs, kur nedzīvo cilvēki ar tik izkropļotu morāli kā postpadomju valstīs, Zolā varoņi jau šodien ir eksotika.
    Cik esmu lasījis, pirmie, kas sociālās problēmas centās risināt “ideoloģiski”, bet reizē arī valstiski bija musulmaņi, ierakstot šariatā pantu, kurš pavēl katram pārtikušam muslimam rūpēties par cik tur bada cietējiem, bet pat pie viņu reliģiskās disciplīnas šis princips spēja izdzīvot neilgu laiku.
    Pārticības knifs manu prāt slēpjas nevis “tasinīgā pārdalē”, bet izpratnē par apusēju izdevīgu sadarbošano starp darba devēju un ņēmēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 09.06.2010. 12.27

Šķiet, ka kārtējo reizi uzkāpsim tam pašam grābeklim. Divdesmit gadus ticēt vieniem un tiem pašiem tukšajiem solījumiem – tā jau ir trģiskas diagnozes pazīme.

+4
0
Atbildēt

2

    Scipcinskis > ekmanis 09.06.2010. 12.32

    Tieši tā. Pilnīga nolemtība.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ekmanis 09.06.2010. 12.59

    Kā tur bija filmā “Slevina laimīgais cipars”… Ja tevi vienreiz nosauc par zirgu, tad mauc tam pa degunu, ja otrreiz- tu viņu nosauksi par muļķi, bet trešajā reizē- ir īstais brīdis sākt meklēt sev seglus.

    Mēs neizmantojām jau pirmo iespēju dot pa degunu politiķiem, kas mūs nosauca par zirgiem…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 09.06.2010. 12.26

Baisi, baisi, ja TP un LPP/LC pārvarēs 5% barjeru.
Un tas viss lielā mērā pateicoties TV apraides maiņai, daudzas mājsaimniecības atstājot bez viena no analītiskajiem medijiem.
Kā viens no maniem paziņām, kurš atstāts bez TV, klausoties tikai radio, teica, ka balsos par tiem, kuri tantiņu pārved pār ielu un dala ābolus, jo labi izklausās!!!!!
Un, lai cik skumji tas skan, daudzi, kas neseko politiksajām norisēm un nav skaidri izdarījuši savu izvēli uz to arī uzķersies. Skumji, skumji!!!!

P.S. Mēģinu mainīt tādu savu paziņu viedokli.

+5
-1
Atbildēt

1

    lidija_stripkane > markonimarkoni 09.06.2010. 18.55

    Kāpēc baisi?
    Noteikti balsošu par AŠajiem zēniem, ne jau par SVF pakalpiņiem no politkorektās Vienotības, kas nobijās pat no VL!
    Tomēr nesaku, ka baisi ir tie, kas balsos par Vienotību. Kāda pie velna tā vienotība, ja pati kašķīgākā apvienība no zināmajām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 09.06.2010. 12.21

Vēlēšanu pamatprincipi
1.Neparasto pārvērtību princips Formējums pirms vēlēšanām nav tas pats, kas formējums pēc velēšanām. [Vienotība , Ašši, ir mākslīgi veidojumi, kas izjuks uzreiz pēc vēlēšanām.]
2.Trojas zirga princips – viss ir labs , kas var ievest Saeimā [Vienotība ir tikai čaula, lai kandidātus aizvestu uz Saeimā. Tas īstenība nav nemaz slikti, jo ļauj balsis saskaitīt – neizšķiest]. Stendzenieka iepakojums, pagaidām šķiet vislabākais.
3.Kāvarnesolīt princips, jeb Šlesera darba vietu princips: Programma nav būtiska, tāpat ierindas vēlētājs to nelasa, un tāpat partijas pēc velēšanām tās nepilda. Nekāda izpildes pārbaude termiņa beigās nekad nenotiek. [Jāskatās uz partijā esošajiem cilvēkiem , uz to, ko viņi jau ir parādījuši, nevis uz to, ko sola]
4.Pozitīvisma princips, jeb Gebelsa lielo melu princips.: Uz vēlēšanām visi līdzekļi labi. Pēc tam kaut ūdensplūdi [Vienmēr būs simts veidi slēptai reklāmai, Tēriņu griestu likums ir tikai tukša skaņa, reālas sankcijas neseko]

+5
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 09.06.2010. 12.13

Īstenībā mani vairāk satrauc kopējā apātija, nevis balsošana par vienu vai otru spēku. Izskatās, ka latvieši ir nolaiduši rokas, tā arī nesaprotot kā vadīt valsti.

Un tas jau ir nopietni.

+7
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > andrisskrastins 09.06.2010. 12.31

    Depresija saucās tā diagnoze.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > andrisskrastins 09.06.2010. 12.45

    kāda apātija, vēlēšanās piedalīsies kādi 70 %

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > andrisskrastins 09.06.2010. 12.45

    Jā, mēs esam defāzē tagad:

    Deresija, deflācija, demoralizācija, degradācija….. deputāts, defektācija…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 09.06.2010. 12.12

Latviešiem darbojas nolieguma nolieguma likums. Tas ir kā bērniem – novelciet strīpu un pasakiet, ka tai nedrīkst kāpt pāri- un bērni noteikti pārkāps. Tāpat latviešiem – viss kas ir, ir slikti, jānoliedz, jānorej. Jāpārmetas uz SC, Aššiem, vai jābalso par zagli Lembergu. Brīvība rada apmulsumu- nav ienaidnieka pret ko darboties, nav pret ko konsolidēties, organizēties. Latviskā mentalitāte nespēj to saprast. Ienaidnieka esamību vēsture mums ir iedzinusi gēnos. TF pastāvēja, kamēr bija pret ko, un tikko ieguvām brīvību, izjuka. Paskatieties rakstu komentārus- 90% ir kritika neatkarīgi no tēmas, pie kam liela daļa uzbrūk autora personībai, ne raksta saturam. Raksturojoši, vai ne?

Kāpēc to rakstu – tāpēc ka SVF un parādi ir tas cerību stariņš, pret ko mobilizēties.
Varbūt!
Varbūt tas nu beidzot ir tas ienaidnieks, kas ļaus konsolidēties?

+5
-1
Atbildēt

6

    daina_tabuna > Ieva 09.06.2010. 12.17

    Stulbākais, ka ienaidnieka tēls tika SVF, nevis Godmanim un LPP/LC kopumā, kas jau otro reizi šos SVFistus pasauca.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Ieva 09.06.2010. 12.17

    Absints, žetons tev, aizskāri diezgan interesantu rakursu, par kuru nebiju aizdomājies. Tikai SVF kā ienaidnieks – bērnišķīgi. Bet šķiet ka tev varētu būt taisnība.

    Ja tā, tad sāku saprast nopietnu cilvēku aizbraukšanu no šejienes – ne jau patriotiskuma trūkums. Bet ar šādiem bērniem uz viena kuģa atrasties ir riskanti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Ieva 09.06.2010. 12.18

    Un ko tad tādu SVF sliktu ir izdarījis? Aizdevis naudu, lai pensionāri un skolotāji varētu vilkt savas dzīves?

    Šķiet, vajadzēja defaultu, vismaz ūdeņi noskrietu, visi redzētu skarbo patiesību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Ieva 09.06.2010. 12.21

    Diez vai SVF ir ienaidnieks. Vai Tu ienīsti cilvēku, kurš Tev grūtā brīdī aizdod naudu? Parādi arī nav nekas tik konkrēts uz ko latvietis varētu koncentrēt savu naidu;) Man jau šķiet, ka labāks vienojošais bubulis par Kremli līdz šim vēl nav izdomāts.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.06.2010. 12.28

    Nu re, SVF nemaz tāds kaitnieks nav. Ienaidnieka tēlu no viņa neizveidosi. Tātad nebūs pret ko grupēties.
    Valsts parādi savukārt ir tāda abstrakta lieta un pilsonim Latvietim pārāk virtuāla, lai pret to konsolidētos.

    Žēl, nav karoga ap ko pulcēties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ieva 09.06.2010. 12.58

    SVF un parādi ir tas cerību stariņš, pret ko mobilizēties +++ “mobilizācija” pret SVF, tā jau ir šī brīža A+Š pirmsvēlēšanu kampaņas sastāvdaļa un, ja tauta ap šo muļķību apvienosies, tad tas būs pamatīgs vakars, jau bez jeb kādām cerībām vairs

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 09.06.2010. 11.40

…pieņemot, ka neizlēmušo balsis sadalās proporcionāli jau izlēmušo pilsoņu balsīm…+++ tas ir tas “optimistiskais” pieņēmums. Varētu arī būt, ka starp “neizlēmīgajiem”liela daļa ir tāda, kura nevēlas atklāt, ka balsos par A+Šx2. Viens tāds precedents, cik atceros, jau bija ar Zīgerista partiju.

+3
0
Atbildēt

4

    shefere > buchamona 09.06.2010. 11.47

    Tieši tā arī ir- no neizlēmušajiem ļoti liela daļa ir “izlēmušie”, tikai aptaujas brīdī viņi nevēlas atzīties, ka ir izlēmuši balsot par viņuprāt nepopulāru spēku. Domāju ka šoreiz tas ir ne tikai AŠ2, bet arī SC, dzirdēts, ka daudzi latvieši domā par viņiem balsot. Un ne viens vien procents no neizlēmušajiem būs pievienojies tiem, kas uz vēlēšanām neies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 09.06.2010. 12.43

    Es domāju, ka šādi, ka dala neizlēmušo balsu skaitu visām partijām vienādi, gan nevar!!!
    Domāju, ka SC elektorāts ir neslēpdamies paziņojis, ka balsos par SC, bet neizlēmušie ir tie, kuri pagājušo reizi balsoja par TP!!!! Tagad viņi ir nesaprašanā!gaida velns zina ko!
    Domāju, ka tie neizlēmušie galvenokārt ir latviešu elekorāts!
    Padomājiet paši, jo SC elekorāts ir tikai 25% no kopējā skaita, bez tam tur vēl arī par bitēm! Nu neticu šitādiem te reitingu proporcionālai dalīšanai un cilvēku biedēšanai!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > buchamona 09.06.2010. 13.01

    Es domāju Bet tev ir pamatā taisnība. SC atbalstītājiem nav nekādas jēgas kaunēties vai slēpties no sava politiskā balsojuma. Tāpēc domāju, ka 18% – 20% ir maksimums, ko viņi savāks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 09.06.2010. 13.23

    Loģiski domājot, pagājušās vēlēšanās TP un LPP/Lc kopā tika iebalsoti 24+ 10 deputāti nu procentos tas apmēram bija kādi 28%. Noņemsim 5% kopā, kuri pašlaik ir TP un LPP/Lc un skaidri dabūsim to, ka neizlēmušie un apmulsušie, par ko balsot ir tie apmēram 20% vēlētāju! Tātad A+Š domās, kā šo elektorāta daļu iezombēt no jauna! tiem tad arī tās reklāmas!
    No papildus Sc var dabūt pāris % no naivajiem latvieši vēlētājiem un bezsmadzeņu radījumiem!

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.06.2010. 11.38

p.s. man sāk šķist ka daudzi cilvēki par spīti politiķiem un kampaņu organizētājiem nestāsta, par ko balsos.

+5
0
Atbildēt

8

    daina_tabuna > andrisskrastins 09.06.2010. 11.47

    Baidās. Baidās paust nepopulāru viedokli. Baidās, ka kāds uzzinās un smiesies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 09.06.2010. 11.51

    Savā ziņā tas ir bērnišķīgi. Vai viņi baidās, ka izsmiekls liks viņiem nedod Dievs pārdomāt?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 09.06.2010. 11.57

    Ja jau viņu ir daudz, tad jau laikam tas nebūs nepopulārs viedoklis?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 09.06.2010. 12.14

    Nepopulārs viedoklis konkrētas sabiedrības daļas acīs. Piemēram, ja latvietis skaidri deklarēs, ka atbalsta SC, tad ir ļoti liela iespēja, ka viņš saņems neglaimojošus epitetus. Ja latvietis strādā slāvu firmā, tad viņam labāk paklusēt pat savām sipmātijam pret TB/LNNK vai VL. Ja cilvēks strādā kādā RD struktūrā, tad vispār ir stingri jāpiedomā zem kura politiskā spēka konkrētā struktūra atrodas un jāfiltrē bazars. U.tt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 09.06.2010. 12.20

    Aptaujas ir anonīmas un nekad neesmu pieredzējis vajāšanu pēc tā, kā tu atbildi aptaujā. Nedomāju, ka tam ir kāds sakars.

    Visticamākais, viņiem pašiem ir kauns par savu politisko izvēli, bet to ir izdarījuši, aiz spītības un protesta. Tipiski ir arī tas pats ar balsot negājējiem – “neiešu, jo protestēju”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > andrisskrastins 09.06.2010. 12.51

    Pie Latvijas iedzīvotāju skaita nekas nav anonīms. Palaidīsi skaļāk purkšķi Liepājās pludmalē, kad tur nevienu apkārt nemana, bet jau pēc pāris dienām radi Rēzeknē par to zinās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > andrisskrastins 09.06.2010. 13.45

    Pecisk, es ar piemēram vēl nezinu par ko balsošu ( neskatoties uz manu vecumu man ir balss tiesības izņēmuma kārtā). Ja atmet zzs, ašos, tad paliek vienotiba, kura ar nav nekādas naivās govis. Un pēdējie dalībnieki Ēlerte ar savu grupu mani neuzrunā, jo piemēram Čigāne, kas agrāk šausmīgi bļāva par sabiedrības informētību un tiesībām zināt nu sēdēja krūmos līdz pat pēdējam brīdim. ĢVK – politprost, Loskutovs bija KNAB vadītājs, Kalniete pie siles vienmēr turējusies, nu izsvītrošu viņus, bet tāpat viņi tiks amatos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sviitijs > andrisskrastins 09.06.2010. 16.40

    Bet ir jau arī vēl tāds algoritms: izvēlos partiju, pret kuru man ir vismazāk iebildumu, tomēr neiešu to partiju slavēt tikai šī iemesla dēļ. Saku “nezinu”, lai neceļ deguntiņu mākoņos. Un vēlēšanās varbūt visus izsvītrošu no šī saraksta, kaut arī kopumā nobalsošu par, lai mazāks atbalsts būtu pārējiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Scipcinskis 09.06.2010. 11.37

Kļūst bail. Tiešām bail. 17,4% un 24,1% kopā ir 41%. Milzīgs daudzums muļķu.

+8
-2
Atbildēt

24

    andrisskrastins > Scipcinskis 09.06.2010. 11.41

    Kāda jēga baidīties? Nu ir čābīgi, ir. Kā viss izgrozīsies – neviens nezin. Latvieši atkal ir emocijām pakļauti un racionālu prātu negrib domāt. Bet varbūt nevajag? Varbūt tauta tiešām grib redzēt, kā izskatās bankrots. Galu galā, savā ziņā esam tādi kā fatālisti pēc būtības.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Scipcinskis 09.06.2010. 11.48

    Bankrots ir viena lieta, bet mani vairāk uztrauc tas, ka cilvēki tiešām nemācās un man ir jādzīvo, piedod, idiotu valstī. Nolemtības un bezspēcības sajūta.
    Jāsagaida vēlēšanas un tad jāskatās, vai harikiri nebūtu labāks variants par turpināšanu tādā pašā garā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Scipcinskis 09.06.2010. 11.50

    Nebūs bankrots. Neļaus. Lai kādi pajoliņi nāktu pie varas, ES, EK un SVF izvilks kā tādu aizdzērušos studentu eksāmenā. Es drīzāk teiktu, ka tās ir sekas neapdomīgajai integrācijas politikai (ja vien tās neesamību vispār var saukt vārdā).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Scipcinskis 09.06.2010. 11.51

    Kāpēc harakiri? Pasaule ir vaļā. Var braukt uz Patagoniju un veidot gudro latviešu koloniju :-)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Scipcinskis 09.06.2010. 11.52

    Dolārs, diez kāda integrācija ir vainīga pie balsu atdošanas pelniem kubā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Scipcinskis 09.06.2010. 11.55

    Bet ja sirds lūzt braucot prom?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Scipcinskis 09.06.2010. 11.58

    Tieši tā – braukt prom nevēlos, bet palikt pie tādiem vēlēšanu rezultātiem un starp tādiem jocīgiem cilvēkiem arī nevar :(

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Scipcinskis 09.06.2010. 12.03

    Mārtiņš, jāprovē tomēr cilvēki pārliecināt. Ja tad nekas neizdosies, varam domāt par latviešu megakopienas veidošanu kaut kur Igaunijas dienvidos :) Vai arī jāpiekukuļo igauņi, lai mūs okupē.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Scipcinskis 09.06.2010. 12.11

    Pelniem balsis tiek pēc veciem nopelniem- viņiem ir savs stabils elektorāts. Es par SC.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Scipcinskis 09.06.2010. 12.15

    Dolāram- kāpēc piesauc integrāciju? Manuprāt nevietā šoreiz, jo ne jau etniskais balsojums šoreiz ir tas nepatīkamākais, pie tā jau ir pierasts un ar to ir jārēķinās. Nepatīkamais ir t.s. latviešu partiju procentu sadalījums un arī tas, ka atšķirībā no SC, kas spējusi konsolidēt ne tikai krieviskos spēkus, bet arī dažu labu latvieti (piem. sociķu Jelgavas nodaļa pilnībā pārgāja uz sc), latviešu partijas ir joprojām pārāk sadrumstalotas. Un jā, ZZS palikdama ārpus partiju grupēšanās ir liela vinnētāja, spriežot pēc pašreizējiem reitingiem. Nu patīk tautai tas Lembergs, kurš zog, taču Ventspili izbruģē un ar puķītēm izrotā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Scipcinskis 09.06.2010. 12.19

    Nesaki vis. Latvieši starp SC atbalstītājiem aug ar katru mēnesi. Bet sākās viss ar to, ka naturalizācija netika pareizi organizēta un bezmaz visi jaunpilsoņi ar plašu soli spērās iekšā SC atbalstītāju rindās. Augot SC popularitātei kopumā, tās popularitāte aug arī starp vecpilsoņiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > Scipcinskis 09.06.2010. 12.26

    Nu jā, pieņemu Tavu viedokli, tomēr šķiet, ka vienalga tas etniskais dalījums balsojumā dominē, neatkarīgi no tā vecpilsonis vai jaunpilsonis. Bet piekrītu, ka varētu būt ietekme arī tāda kā Tu saki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Scipcinskis 09.06.2010. 12.36

    Es Tev piekrītu, jo liela daļa cilvēku Latvijā ir stulbi! žēl, ka Dombrovskis valsti izglāba par ātru, jo neviens nesajuta to, kas būtu, ja vairs algas nebūtu ko maksāt!
    ja netici, ka cilvēki, pie tam ar augstāko izglītību, ir stulbi, tad parunā ar skolotājiem un redzēsi, vai patiesībā skolotājs tagad ir inteliģence?!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Scipcinskis 09.06.2010. 12.37

    Kāpēc uzreiz muļķi? respektē citus vai arī pārliecini, ka jābalso par…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Scipcinskis 09.06.2010. 12.42

    Cenšos, cik vien varu. Oranžajā portālā pilnu dienasgrāmatu esmu pierakstījis. Ar cilvēkiem arī runāju. Ko vēl?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Scipcinskis 09.06.2010. 12.59

    Es drīz (2 nedēļu laikā) laidīšu gaidā minikampaņu vietni, kurā būs pieejami izdales materiāli sagatavotās formās, ko dalīt cilvēkiem. Ja vēlies, varēsi palīdzēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vasara44 > Scipcinskis 09.06.2010. 13.00

    Neesmu oranžajā.
    Par ko iesaki balsot?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Scipcinskis 09.06.2010. 13.02

    Ok. Iečivini tikai twitterī, lai pamanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Scipcinskis 09.06.2010. 13.47

    Mārtiņ malacis! Tā turpini, oranžo portālu lasa tikai oranžie, ko tur rakstīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Dreimanis > Scipcinskis 09.06.2010. 14.10

    Nu, pirmkārt jau nevis “harikiri”, bet “harakiri”.

    Otrkārt, nemācās tādēļ, ka neviens nemāca. Tikai neliela sabiedrības minoritāte ir gatava mācīties bez apkārtējo mudinājuma. Jau Roterdamas Erasms rakstīja, ka gudrība ir vistaisnīgāk sadalītā lieta pasaulē, jo neviens nesūdzas par tās trūkumu.

    Jautājums – ko mēs, Ir.lv lasītāji esam gatavi darīt, lai izskaidrotu apmēram pusei pilsoņu, cik bīstami ir izdarīt stulbas izvēles vēlēšanās? Nākamais jautājums – ko mēs reāli darīsim šovasar un šoruden?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Scipcinskis > Scipcinskis 09.06.2010. 14.19

    Skat. pecisk atbildi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Dreimanis > Scipcinskis 09.06.2010. 15.51

    OK, pamanīju. Bet ar to ir daudz par maz. Vispār – vajadzētu savākties kopā aktīvu cilvēku grupai un izdomāt plašāku aktivitāšu klāstu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > Scipcinskis 09.06.2010. 18.45

    Pie jebkuriem rezultātiem apmēram 2/3 no visiem domājošiem vēlētājiem būs liela vilšanās sajūta. Ar to jārēķinās.
    Tā kā tas ir bērnišķīgi- ja manējie neuzvar, eju kārties!

    :)) Vēl jau paliek lietussargi, kā pēc pagājušajām vēlēšanām. Tie, kas nebija mierā ar demokrātiski sasniegto rezultātu devās uz vecrīgu dauzīt logus.
    Smieklīgākais ka ar saukļiem- Mēs par demokrātiju!!! Tiešām smieklīgi!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > Scipcinskis 10.06.2010. 12.50

    Murgaina sajūta – laiks iestrēdzis un griežas uz vietas. Atkal ir 1996. gads, atkal ir sajūta, ka histēriski aktīvi cilvēki rauj Latviju bezdibenī, bet nav iespējas neko mainīt, jo visi spēki aiziet izdzīvošanai. Atkal rodas lēmums – “ja esat cieti nolēmuši pakāst Latviju, es nevaru jums to liegt, bet varu aizbraukt”. Un atkal saņemot dokumentus emigrācijas formēšanai firmas darbiniece man jautā: “Bet vai jūs nepārdomāsiet?” Un aizžņaugtā balsī atbilde, kā kāpjot āliņgī: “Nē, nepārdomāšu!”
    NEVAR Latvijā nodzīvot dzīvi sēdus uz ceļasomām!!! DIEZGAN! Man patīk NEO: “Prom nebraukšu, bet jūs mainīsieties!” Reiz biju karavīrs. Esmu gatavs iet PAR LATVIJU. Neesmu drošs par to, ka izmaiņas izdosies mierīgā ceļā, bez nopietnas mietu vicināšanas, jo neredzu līderus, kuri spēj vest.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 09.06.2010. 11.35

Latviešiem patīk grābekļi, ko lai citu saka :) Intersanti tas, ka TP ir paņēmusi procentu no LPP balsīm.

+2
0
Atbildēt

1

    v-auto > andrisskrastins 10.06.2010. 09.29

    Graabeklis ir tas,ka negribas skatiities uz realitaati, lolojot utopiskus sapnus par 51%, priecaajoties par reitingiem zem 5%. Labi ja meenesis pagaajis, kopsh kritikas par izteikumu, ka 2AS dabuus savus 20%. Tagad pateicoties arii noriseem V. iekshienee, izskataas, ka vareetu buut veel vairaak. Liidz rudenim gan veel taalu, ceriiba mirst peedeejaa, bet varbuut veerts pamainiit taktiku reaalpolitikas virzienaa, ar kaadu tomeer vienalga buus jaasadarbojas, ja vien meerkis nav opoziicija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam