Rīgas lidosta pēc vairāku dienu dīkstāves atsāk darbu

30

Komentāri (30)

disassociative 20.04.2010. 13.44

Šīs pēdējās piecas dienas ar paralizēto aviosatiksmi ir pierādījušas Šlesera kā satiksmes ministra darbības pilnīgu izgāšanos. Mērķtiecīgi tika attīstīts viens transporta veids, skaļi kliedzot, cik tas ir kruti. Savukārt ne dzelzceļa satiksmei, ne normāliem autoceļiem netika pievērsta nekāda uzmanība. Ja šobrīd būtu kaut vai ātrgaitas maģistrāle ar Varšavu vai normāla vilcienu satiksme ar Berlīni, problēmas būtu daudzreiz mazākas. Ja ņemam vērā to, ka šis mazais vulkāniņš vēl gulēt iet netaisās, blakus ir Katla, kas mēdz pamosties pēc sava maziņā brālīša blēņām un arī Etna esot uz pamošanās robežas un tur pelnu būs daudz vairāk, tad tuvā nākotnē Latvija var tikt smagi nošķirta no ārpasaules.

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 20.04.2010. 11.48

1783. gadā Laki vulkāna izvirdums Islandē izraisīja 75% dzīvnieku bojāeju šajā salā ,un izsauca neražu Anglijā, kuras rezultātā bada nāvē mira daļa tās iedzīvotāju

1815. gadā izvirda Tambora Indonēzijā. Nākošais gads 1816. esot iegājis vēsturē kā „gads bez vasaras”. Kalifornijā jūlijā esot bijis metru dziļš sniegs.

1991. gadā vulkāna Pinatubo izvirdums Filipīnās izsauca Pasaules temperatūras pazemināšanos par 1 grādu. Salīdzinājumam – tā sauktajā ledus laikmetā Zemeslodes vidējā temperatūra bija 5 grādi zemāka kā tagad.

0
0
Atbildēt

0

Lolita Lazda-Lazdiņa 20.04.2010. 11.43

Tiem, kas proponē, ka var taču atstāt esošo stigu un vienai pusei atstāt “krievu” platumu, bet otrai – uztaisīt “eiropu”, gribētos atgādināt, ka Eiropas vilcienu ātrums ir apmēram 2x lielāks, kas nozīmē, ka šādai dzelzsceļa līnijai jābūt aprīkotai ar visām iespējamām drošības lietām (sākot ar žogu, lai cilvēki un dzīvnieki nelien, beidzot ar divlīmeņu auto un cilvēku pārvadiem).

0
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 20.04.2010. 07.29

Vakar lasīju, ka iepriekšējo reizi šis pats vulkāns esot darbojies 1821. gadā un bijis aktīvs 13 mēnešus pēc kārtas. Tajā pašā rakstā bija teikts, ka pastāvot iespēja, ka abrazīvie pelni var sabojāt lidmašīnu dzinējus. Katrā ziņā dabas māte kārtējo reizi uzskatāmi parāda, ka cilvēks ir tikai sīks knislis.

0
0
Atbildēt

0

photocom 19.04.2010. 22.34

Aņuks par vulkānu tad
По предсказаниям майя, исландский вулкан Эйяфьятлайокудль прекратит извергаться только тогда, когда все европейцы смогут произнести его название без запинки три раза подряд.

+1
-1
Atbildēt

0

photocom 19.04.2010. 22.13

0
0
Atbildēt

0

Van Excel's 19.04.2010. 22.06

A es šodien, pirmdien, ap trijiem ar suni pastaigājos pa Šmerļa mežu, un tavu debesu brīnumu – no sākuma kāda nekāda lidaparāta rūkoņa un tad arī pats helikopters, nekādu vulkānisko putekļu un motoru aizķepēšanas nebaidoties, pārlidoja tieši mums virs galvas. Laikam jau esam glābti!

0
-1
Atbildēt

3

    Andris Kangeris > Van Excel's 20.04.2010. 11.20

    Helikopteri nelido 8-10 km augstumā, bet tieši tur atrodas tas pelnu mākonis!

    http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00708/Graphic__an_unstabl_708308a.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Van Excel's > Van Excel's 20.04.2010. 13.28

    Ja jau helikopetru liedošanai tas mākonis nekaitē, kāpēc to neizmantoja Portugālē un Stambulā, un kur tikai vēl ne, iestrēgušie valstu vadītāji (Merkele. piem.,), bet gaidīja uz lidmašīnām vai brauca ar bāni?

    Zatlers uz Kačiņšku bērēm arī ar auto, kaut helikopters būtu daudz operatīvāk.
    Bet skats Šmerļa mežā vakar ar helikopteru bija teju vai sireāls, gluži vai no Robinsona Krūzo dzīves.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Kangeris > Van Excel's 26.04.2010. 11.03

    Helikopteri ir lēni, trokšņaini, nekomfortabli un ar ierobežotu distanci (vidēji 500-600km).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Imants 19.04.2010. 21.32

http://klab.lv/users/meteo_lv/38822.html

Te visu apkopoju… raitis sametis

0
0
Atbildēt

0

vilcina_ieva 19.04.2010. 17.23

Latvijas situācija daļēji, un diemžēl, arī ir “gāzi grīdā” politikas rezultāts… Tā vietā, lai vispusīgi un sabalansēti attīstītu satiksmes iespējas uz/no Eiropas pie mums vienpusēji un hipertrofēti tiek/tika attīstīta aviācija…

Kā tagad redzam aviācija stihiju dēļ ir viena no visievainojamākajām transporta nozarēm… Cilvēkiem būtu daudz daudz mazāk problēmu, ja paralēli lidmašīnu satiksmei tiktu attīstīta arī dzelzceļa un autobusu satiksme uz Eiropu…

Bet citādi jau “nasing spešel” un “gāzi grīdā”…

+1
0
Atbildēt

0

Lidija Stare 19.04.2010. 16.23

Nu jau lidosta slēgta līdz 24.00

0
0
Atbildēt

0

Ģirtmens 19.04.2010. 13.33

Sveiki ! Skatos te BBC un nezinu, ka citas bet Anglijas valdiba vismaz meklē kadas alternatiivas lai saveejos dabuut majās, caur Spanijas lidostām un tad ar autobusiem un vicieniem. Putins ar paziņoja, lai palīdz savējiem tikt ar autobusiem mājās no eiropas. Bet tas jau tikai bagātajām valstīm, kam mēs nodevēji, kas tērē naudas citās valstīs, esam LV vajadzīgi ….. tikai pašiem par sevi jarūpējas. Labi, ka vismaz Stambūlā labs laiks :)
Neceriet, es atgriezīšos :)

0
0
Atbildēt

0

rence_linda 19.04.2010. 12.49

Pavērojot šo haosu no malas, var redzēt, ka Eiropai ir samērā slikti izstrādātas alternatīvas šādiem gadījumiem. Piemēram, no Baltijas valstīm uz
“veco” Eiropu vilciens neiet – vēlreiz paldies PSRS par atšķirīgo sliežu standartu.

+9
0
Atbildēt

2

    Goba > rence_linda 19.04.2010. 13.32

    Gribētos zināt, kur tad uz Zemes ir labi izstrādātas alternatīvas aviācijas dīkstāvei, dēļ vulkāna izvirduma vai citas darbības sekām?
    “Platās sliedes” jau neieviesa PSRS, bet cik atceros, Pētera Pirmā laikā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Lolita Lazda-Lazdiņa > rence_linda 20.04.2010. 11.43

    Normundam – “platās” sliedes Pētera 1. laikā pat gribot nevarēja ieviest, jašu dzelzceļš nebija vēl izgudrots. Starp citu, arī Somijas dzelzsceļš ir “platajām” sliedēm (un cik jau gadi Somija nav Krievijas sastāvdaļa)… Tā ka tīri uz baltiešu “nevarēšanu” to lietu nevar nogrūst.

    Man jau ticamāks ir skaidrojums par kravu plūsmām. Virzienā no Eiropas uz Helsinkiem necik daudz konteineru (fūru utt.) neiet. Pasažieru plūsma arī nav tā biezākā (parēķinām, cik cilvēku Baltijas + Somijas reģionā, sanāks mazāk nekā vienā pašā kompaktā Nīderlandē). Tātad 1000 km pēc būtības jaunas dzelzsceļa līnijas izbūve bez lielām dotācijām pastāvēt nevarētu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 19.04.2010. 11.52

Projekts – pasažieru vilciens no Lisabonas līdz Helsinkiem caur Baltiju, ja vēl uzbūvē tuneli no Tallinas uz Helsinkiem, būtu lielisks alternatīvs pārvietošanās veids. Ja vēl tiek pievienota opcija pārvadāt arī auto, būtu pavisam forši. Eiropā šāda pārvietošanās ir visai populāra. Protams, šāds projekts varētu būt megadārgs.

+2
0
Atbildēt

0

vilmar1964 19.04.2010. 11.12

Tak lai jauc sliedes! Eiropā tāpat ir cita platuma dzelzceļš, tāpēc krievu standarta sliedes ir jāņem nost.

+1
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 19.04.2010. 09.27

Šis ir klasiskais “mēs salikām oliņas vienā groziņā un groziņš apgāzās” scenārijs. Diemžēl problēma ir tāda, ka pārējo sabiedrisko transportu attīstīt ir ļoti ļoti dārgi – bez subsīdijām tur nav ko sapņot. Toties aviokompānijas strādā komercrežīmā. Taču ir diezgan skaidrs, ka nākotne tikai lidinoties apkārt nav iedomājama. Ne velti ES nostādnēs par nākotnes transporta sistēmu dzelzceļam ir atvēlēta praktiski galvenā loma, avio transportam atvēlot luksus klases pārvietošanos. Jautājums ir tikai kāpēc Latvijā politika, ko nosaka “Latvijas Dzelzsceļš”, kas teorētiski ir valsts pārvaldībā, bet tajā pašā laikā slēdz maršrutus un nojauc sliedes bez jebkādām emocijām, ir tik atčgārna un pretēja globālajām tendencēm. Ir sajūta, ka LDZ valda diezgan stingrs uzskats, ka pēc 10 gadiem pasažieru vilciens neeksistēs un būs tikai kravas. Var jau būt, ka viņiem ir pragmatiski aprēķini, bet tie neizskatās ka sniegtos tālāk par nākošā gada pārskatu.

+16
-1
Atbildēt

0

Driimeris 18.04.2010. 21.23

kā tagad būtu noderējis rail baltica… varbūt, beidzot, šie notikumi liks onkām sasparoties un kau ko darīt šā projekta labad?!

+13
0
Atbildēt

1

    vilcina_ieva > Driimeris 19.04.2010. 17.27

    Atvaino, bet ” onkām” interesē tikai – cik man par to būs…?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ģirtmens 18.04.2010. 21.14

Nu par laimi man vel pašam līdz kompiitis un internetu lidostā var par 2,5 TL uz 30 min nopirkt un nenācās man no hotel reservation services letako numuru par 120 EUR nemt, caur http://www.hrs.com dabūju uz div;am naktīm par 90 EUR pieklajīgu 4 zvaigžņu viesnīciņu ar visiem labumiem :) Nu tā rīt uz kādu parku pasauļoties, bet principā gribas mājās uz mūsu banānu republiku :) Turas tur un VVF, lai atrod beidzot kaunu un atdod zagtos pulkstenīšus :)

Speciāli no Stambūlas :)

+1
0
Atbildēt

1

    Van Excel's > Ģirtmens 19.04.2010. 22.18

    Vispār Stambulā, Sultanahmeta rajonā, pieklājīgu numuriņu var dabūt arī par 20 eiriķiem. Tagad neatceros nosaukumu tai, kur es apmetos, bet runāja par tādu “Paris” – manējai bija bišku sarežģitāks nosaukums – tīri pieklājīga un maksa bija aptuventāda.

    Turklāt, ja laiks smuks, ar kuģīti pa Marmora jūru un Bosforu vizināšanās nekad nav par daudz, turklāt tikpat kā neko nemaksā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ģirtmens 18.04.2010. 21.14

Labdien ! Es ar tagad dzivojos pa Stambūlu, biju cerējis šodien atgriezties Rīgā, bet nekā, no rīta tikai apstiprināja, ka mans reiss būs atcelts, protams nomierināja, ka vismaz airbaltic man iedos nakošo tuvāko biļeti bez maksas un vel tad internetā bija, ka arī pirmo nakti viesnīcā apmaksās. bet rezultātā pie airbaltic aģenta man pasaka, ka jāgaida vel stunda, līdz 13.00, kad būs it, kā paziņojumi mana reisa pasažieriem. Ok, sagaidu, tad protams ieslēdzas, ka mans reiss atcelts un nelatviski runajoša tante, man iedod izdrukātu info uz kurieni jāzvana LV un LT numuri, brivdienās strādā tikai LT numuri. OK, par laimi man nav ZZ vai lidzigu pieslegumu un varu no Turcijas 20 min noklausiities, kā man liek uzgaidīt, domāju, ka tas man pieklājīgi izmaksās, labi, tālāk jaukas balss īpašniece man paziņo, ka nakošais reiss var būt tikai otrdien un ka diemžēl ar viesnīcām tomēr nevarēs palīdzēt, lai daru pats ko varu un izsūta man uz e-pastu jaunu biļeti.

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam