LTV: No SC rindām var izslēgt Saeimas deputātu Kabanovu

42

Komentāri (42)

janazakovica 01.11.2013. 13.09

nosaut..

+1
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 01.11.2013. 12.53

Latvijas krievu žiranovskis, lai tik paliek partijā, jo vairāk ārprātīgo tajā partijā, jo mums no tā tikai labāk.

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 01.11.2013. 11.10

Nu, un tad, kad Kabanovs tiks izslēgts no SC? Līdz ar to šī apvienība mainīs savu orientāciju? :) Manis pēc Kabanovs savā brīvajā laikā, arī darba laikā var lekt no kura ēkas stāva vēlas. Tas iekšpolitisko situāciju Latvijā nemaina.

+8
-1
Atbildēt

0

lebronj2356 01.11.2013. 10.51

Jau kādu laiku vērojama tendence SC nosacīti sadalīt 3 daļās :

1) Atsijātie “radikāļi”, kas vai nu vārās savā sulā, vai arī iet pie Lindermaņa…

2) Palikušie saskaņotāji

3) “Progresīvie” pragmātiskie prāti, kas vai nu pievienosies Repšistiem vai arī formēs ko jaunu a la Šlesera partijas veidolā.

Tā teikt, ja nevar visu, vajag kaut daļu dabūt iekšā valdībā. Diemžēl jēlā preža darbības un masīvā smadzeņu skalošana pēdējā laikā, kā arī iznirušie politiskie miroņi vedina domāt, ka tiek bruģēts ceļš biznesmeņu-oligarhu-moskovītu valdībai un tāda valdība ir sliktākais kas var notikt ar vienkāršo latvieti !

+11
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > lebronj2356 01.11.2013. 11.19

    “… un tāda valdība ir sliktākais kas var notikt ar vienkāršo latvieti !”
    Vēl vairāk. Tas pat ir sliktākais, kas var notikt ar valsti.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 01.11.2013. 10.04

Diezin vai plašā krievu dvēsele sapratīs Kabānova izslēgšanu no SC rindām.

+4
0
Atbildēt

8

    Alise > austrisv 01.11.2013. 10.37

    Ja kremlis caur medijiem pateiks, ka tā bija pareizi un ka jābalso par SC, sapratīs tā ka nemetas. varbūt kaut kas samazināsies uz radikāļu rēķina, bet to kompensēs daži klātnākušie latvieši.

    Un uz radikāļu atdalīšanos no SC īpaši neceru, jo kā redzējām pašvaldību vēlēšanās, tad Lindermans neko nozīmīgu nedabūja. Lielākā problēma ir pašiem nesavēlēt tos, kas labprāt sadarbosies ar SC, jo tas, ka SC viens pats nedabūs Latvijā kopā vairāk kā 50%, tas tāpat skaidrs. Bet problēma, ja Saeimā tiks daudz latviešu kolaboracionistu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 01.11.2013. 10.57

    Es aizvien uzskatu, ka vislielākais drauds ir latviešu zemā motivācija doties uz vēlēšanām, kas sliktākajā gadījumā tiešam var novest pie tā, ka SC saņem “kontrolpaketi”.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > austrisv 01.11.2013. 11.27

    Domāju,ka procenti 40-45 uz vēlēšanām aizies jebkurā gadījumā, un tādā gadījumā visā Latvijā, ja pat piedalīsies visi SC vēlētāji, kontropaketi viņiem vieniem pašiem diez vai nodrošinās, bet kopā ar dažiem latviešiem nodrošinās tā ka nemetas. Tur gan, protams, atkarīgs arī no tā, kādas latviešu partijas ar kādiem cilvēkiem un cik vietām tiks iekšā, un arī cik daudz latvieši izmetīs balsis par zem5% partijām.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 01.11.2013. 11.51

    Kas ir sc radikāļi? Tie, kas domā, ka Latvija būtu jauka vieta, ja nebūtu latviešu?
    Kas ir sc “mērenie”? Tie, kas domā, ka Latvija būtu jauka vieta, ja nebūtu tik daudz latviešu?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > austrisv 01.11.2013. 12.00

    Domāju, ka tas dalījums ir tā kā no publiski redzamajiem darbiem – tādi, kas uzvedās pavisam necivilizēti un ir kardinālāki publiskajos izteicienos, un tādi, kas publiski uzvedās mērenāk. Iekšēji jau viņi visi SC ir prakstiski vienādi, un neatkarīgi no tā vai krievi vai latvieši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 01.11.2013. 13.24

    zirnekliene Šeloba 10:57 _”…vislielākais drauds ir latviešu zemā motivācija doties uz vēlēšanām,..”_
    ~~~~~~~~~~~~~
    tā tas ir.
    un, – vēl kādas nesaprotamas darbības ar UA un balsotāju kas līdz šim pavilkās uz mazāko ļaunumu būs vēl mazāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > austrisv 01.11.2013. 15.15

    zirnekliene Šeloba
    Es aizvien uzskatu, ka vislielākais drauds ir latviešu zemā motivācija doties uz vēlēšanām

    Galvenais noēst pēc iespējas vairāk latviešu politiķu, lai vēlētājam nebūtu par ko balsot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 01.11.2013. 17.53

    Galvenais noēst pēc iespējas vairāk latviešu politiķu, lai vēlētājam nebūtu par ko balsot.
    ————
    piekrītu. Ar to ilgstoši nodarbojās patiesības ministrija ExDiena un superkomentētājs ozoliņš

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gliters 01.11.2013. 09.51

Man jau patiktu, ja Kabanovu izslēgtu, jo ar to SC spēcīgi “iešautu sev kājā”. Šorīt ieskatījos delfi.ru un, spriežot pēc komentiem un to vērtējumiem, šī ideja SC elektorāta vidū galīgi nav populāra – Kabanovs esot bijis principiāls, “neklājies apakšā” utt. Varbūt Kabanova izslēgšana pamudinās kādu no SC atbalstītājiem vēlēšanu dienā palikt mājās.

+7
-2
Atbildēt

15

    Ojārs > gliters 01.11.2013. 09.56

    Diez vai – te jau pirms kādiem diviem mēnešiem klīda baumas, ka SC pirms vēlēšanām “attīrīsies” no radikāļiem – kabana, rubika, lai pēc Saiemas vēlēšanām Vienotība ar tīru sirdsapziņu varētu mesties SC apkampienos.
    Domāju, tas ir tikai taktisks gājiens.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 10.06

    Manuprāt V sašķelsies, ja mēģinās ko tādu darīt. Turklāt uz V “sirdsapziņas” joprojām šādas izvēles gadījumā paliek gan Ušaka iestāšanās par otro valsts valodu, gan SC līgums ar “Vienoto Krieviju”.
    Es domāju, ka tādi kadri kā “stingrās līnijas piekritējs” Rubiks un “psihodēļiķis” Kabanovs apgrūtina dzīvi SC galotnei daudzās nozīmēs, ne jau tikai kā šķēršļi tikšanai koalīcijā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 01.11.2013. 10.28

    Te varētu būt abejādi – gan, ka SC radikāļi apgrūtina SC galvgala dzīvi, gan ka SC “it kā attīrās” latviešu acīs un lai atvieglotu sadarbību tām latviešu partijām, kuras gatavas iet kopā ar SC.

    Tas, ka daļa komentētāju nav apmierināti, domāju tās ir pupu mizas, tie ir daži radikālākie. Un mājās neviens nepaliks, ja šiem visi krievu TV kanāli un mediji nozombēs, ka ir jāiet, jo SC ir tuvu uzvarai.

    Lielākā problēma ir, ka daži mīkstākie latvieši var sākt spriest, ka nu re kā, šie no radikāļiem tika vaļā, ir sapratuši savas ķļūdas, izslēdz no partijas cilvēkus, kas slikti rīkojas (atšķirībā no latpartijām, kuras savus biedrus nepakam nevar izmest, pat ja lielus sūdus sataisa), tad jau var par SC nobalsot, jo jādzīvo tak draudzīgi.

    Tā kā drīzāk domāju tomēr, ka ir andreja variants – SC gatavojas pataisīties par mīkstu un pūkainu, lai tiktu pie varas. Tikai es šeit par iespējamo sadarbību ar SC obligāti neliktu uz vienu pašu Vienotību, bet gandrīz uz visām latpartijām. Vienotība drīzāk tiešām šeit būs mazākā problēma, jo tajā vismaz ir spārns, kas ir kategoriski pret SC. Te vairāk ir problēma ZZS, ZRP atlikumi, Repšes partija, Olšteina sešinieks, Reģionu alianse, Sudraba. No šiem visiem kopā un daļas Vienotības vēlēšanās varētu satikt iekšā pietiekami, lai SC + šie te nosauktie kopā sanāktu vairāk kā 50%.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 10.50

    “Tas, ka daļa komentētāju nav apmierināti, domāju tās ir pupu mizas, tie ir daži radikālākie.”

    Komentāriem, kas šādu SC rīcību nosoda, bija pāri 40 “+” un tikai 1-2 “-“.
    Es nesaku, ka “atbirums” būs liels, taču par dažiem procentiem rezultāts var samazināties, īpaši ja vēl atceras Rēzeknes, Daugavpils u.c. neRīgas krievus, kuriem personiski iegriezīs Ušaka “rīdzenieka kašu” jauninājums.
    Kas attiecas uz latviešu vēlētājiem, tad es nedomāju, ka kādu šis gājiens piemuļķos, drīzāk SC par labu var nostrādāt tās pašas “tramvaja brīvbiļetes”.
    Repšem, Sudrabai un Reģionu aliansei vispirms ir jāpārvar 5% barjera un es šajā ziņā viņu izredzes kā augstas nevērtēju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 01.11.2013. 11.28

    Apsmējos. nulle sācis lietot terminu “jenoti”. Drīz sāks lietot arī “sorosīdus” :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 01.11.2013. 11.30

    zirnekliene, jā komentāros var daudzi pielikt plusiņus, bet kad ies uz vēlēšanām, tomēr vēlētāji (it īpaši SC vēlētāji) domā pragmatiskāk. Un ja vēl pirms vēlēšanām krievu mediji piepalīdz…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 11.42

    Latvieši jau arī līdz šim bija “pragmātiski” un balsoja “par savējiem”… Labi, dzīvosim redzēsim.
    Bet mani tiešām visvairāk uztrauc vājais latvisko partiju piedāvājums. Potenciālie kolaboracionisti visumā ir zināmi un no tiem manā skatījumā tikai ZZS ir vērā ņemamas izredzes, bet problēma ir, ka nav konsolidējoša nacionāla spēka, kas motivētu piedalīties vēlēšanās lielāko daļu tautas.
    Diemžēl NA “buksē” – labie darbi mijas ar kompromātu radīšanu pašiem sev.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > gliters 01.11.2013. 11.49

    Zirnekliene, labie darbi mijas ar kompromātu radīšanu pašiem sev
    __________________________________
    Slikti ir tas, ka “neatkarīgie” mediji labi gatavo mērces, ar kurām pasniegt visus darbus, vai tā būtu cīņa par atbalstu jaunām ģimenēm, vai šķērdētāja – savicka drauģeļa patriekšana no LNO.
    Labi, savukārt, ir, ka pateicoties šļesakšīna reklāmām pat “tante Bauskā” uzzina, ka NA ir pret UA.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 01.11.2013. 11.57

    Latvieši ir ne tik pragmātiski, zirnekliene. Daudz vienmēr aiziet par zem5% partijām, un daudz viemēr dabūn baltos zirgos jājēji.

    Latviešiem uz šīm vēlēšanām atkal būs pārpārēm partijas. ZRP un Olšteinieši visticamāk izplūdīs pa citiem spēkiem, nu varbūt ZRP startēs, bet šaubos vai riskēs, ja reitingi nepacelsies. Bet tik un tā paliek daudz:
    – Repše
    – Vienotība
    – reģionu alianse un Sudraba (ja nu vēl Sudraba atsevišķi startē, tad vēl par vienu vairāk)
    – ZZS
    – NA
    – Demokrātiskie patrioti

    Un neviens no šiem nepavilks uz kādu kopēju konsolidējošu spēku. Konsolidēties ap vienu partiju (pie tam, vienalga kuru) var palīdzēt, ja kādā partijā startē un to atbalsta vairāki labi zināmi cilvēki (ar vienu cilvēku nepietiks) bez sliktas pagātnes, piem., vienu spēku atbalsta Levits, Zālīte, Īvāns un vēl kāds bariņš populāru cilvēku. Šos nosaucu, jo domāju tās preambulas diskusijas vēl turpināsies un tur var izveidoties kāds zināms kodols, kurā lielākā daļa vēlētāju varētu ieklausīsies.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 12.00

    Es domāju, ka Savicka drauģeļa patriekšanu no operas un iestāšanos pret UA vairākums ir novērtējis. Bet diemžēl gozēšanās Krievijas vēstniecības banketā vai “draudzības spele” pret Lukašenko ar SC deputātiem vienā komandā neizskatās labi nevienā “mērcē”. Turklāt taisnošanās, ka V (RP, ZZS) nav labāki lielāko daļu nepārliecina, jo tiek gaidīts radikāli atšķirīgs no visiem iepriekšējiem politiskais spēks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > gliters 01.11.2013. 12.28

    zirnekliene Šeloba
    Bet diemžēl gozēšanās Krievijas vēstniecības banketā vai “draudzības spele” pret Lukašenko ar SC deputātiem vienā komandā neizskatās labi nevienā “mērcē”.

    Tikai Tava indes deva vēl trūka galējo kropļu pilnīgai laimei, zaNe, dzeris, nulle un pārējie pabiras vieni netika galā. Pat ja Tevis minētie personāži izdarītu ko nosodāmu pēc maniem uzskatiem, es nekad neatļautos dziedāt unisonā, kopā ar pēdējiem mēsliem, latviešu nīdējiem.
    Varbūt NA vēl vajadzētu taisnoties, ka nav demonstratīvi pametuši Latviju, bet dzīvo ar fašistiskiem mērgļiem vienā valstī, elpo vienu gaisu?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gliters 01.11.2013. 12.49

    Reģionu aliansei vispirms ir jāpārvar 5% barjera un es šajā ziņā viņu izredzes kā augstas nevērtēju
    ———
    ceru, ka Regionu alianse galvenokārt konkurēs ar “zemniekiem” un dalīs vienu elektorātu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 13.40

    GPFK

    Nepiekrītu… Tāpēc jau esam tur kur esam, ka Latvijas politikā “cosa nostra” un “omerta” rullē. Esmu gaužām nikna uz nosauktajiem personāžiem tieši tāpēc, ka viņu uzvedība palīdz zanēm un dzeriem un vēl daudziem citiem viņu centienos diskreditēt nacionālisma ideju kā tādu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 01.11.2013. 13.43

    andrejs

    Jā, tā varētu būt… Visādi citādi esmu gatava saderēt, ka ne Repše, ne Sudraba, ne pārējie viņiem līdzīgie “politiskie spoki” kā arī “politiskais līķis” R.I.P. nākamajā Saeimā netiks. Balsis gan diemžēl izšķērdēs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > gliters 01.11.2013. 15.11

    zirnekliene Šeloba
    Tieši tāpat, nepatika kriev-žīdu fašistu mērgļiem, ždanokām un pļiņeriem Juris Dobelis un bāleliņi to noēda. Neesi maita!!!
    Varu iedomāties, kā tu ar saviem kaimiņiem, smirdīgiem, blusainiem, latviski nerunājošiem, organismiem, “taisnīgi” dīrā pašas ģimenes locekļus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 01.11.2013. 09.16

Žēl gan!Kā bez Kabanova Urbanovičš izpaudīs savas domas. Tas tāpat, kā karalis bez āksta.

+14
-2
Atbildēt

2

    Ojārs > Kristīne 01.11.2013. 09.31

    Žēl gan!Kā bez Kabanova Urbanovičš izpaudīs savas domas
    ——————–
    Nav labāku okupantu patieso viedokļu paudēju par kabanoviem, lindermaniem vai kravcoviem. Tādi pat visnaivākajiemm latviešiem spēj kaut nedaudz, bet tomēr, atvērt acis…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kristīne 01.11.2013. 13.37

    man viņš arī patika, tas Kabanovs.
    pa logu gan nevajadzēja lekt, tā var galīgi elektorātu zaudēt. lai ar cieņu izietu no situācijas vajadzēja kautvai dakšiņu Lindermanam un Girsam ietriekt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 01.11.2013. 08.53

Kabanovu no SC biedri izslēgs ar asarām acīs:) Vai tad nu viņš mirs trūkumā, gan jau saņems jaunu Grūtupa pasūtījumu:))))

+7
-2
Atbildēt

1

    Sanšains > dro 01.11.2013. 11.44

    Kāds sakars ar Grūtupu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 01.11.2013. 08.45

žēl gan. Viņš ir, kā teiktu krievi, “etalonnij pidoraška”. Tādam jāpaliek spodrinat SC tēlu.

+8
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 01.11.2013. 08.30

Kabanova karjeras lidojums no “Tautas frontes aktīvista” līdz “SC sejai” beidzot būs piezemējies un “deputāta morāles” lateksa kostīmiņš beidzot būs ieplīsis.

+11
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam