Žurnāls: Domstarpības par RP faktisko vadītāju – šķērslis Bondaram

69

Komentāri (69)

efeja60 11.01.2013. 00.44

Nolemts, ka RP Rīgas mēra amata kandidātu izvēlēsies Rīgas nodaļas kopsapulces un partijas valdes kopējā sēdē. Kopsapulce notiks 17.janvārī, informēja partijas līderis Zatlers.
===================
Par šo gan RP respect! Vienotībai ir ko pamācīties!

0
0
Atbildēt

0

efeja60 11.01.2013. 00.42

Arī tagad Bondars teic, ka Zatlers zina – “mans viedoklis atšķiras vispirms par to, kādā veidā Latvija pārvarēja krīzi. Manā izpratnē tur nekāda veiksmes stāsta nav”.
=================
Manuprāt populistiski krāj punktus, lai vēl pasaka, ka eiro nevajag ieviest! :D

0
0
Atbildēt

0

efeja60 11.01.2013. 00.39

Tomēr Bondars norāda – skatoties uz Reformu partiju, būtu vajadzīga gan partijas struktūras, gan cilvēku nomaiņa.
===================
Atnāk Bondars, viss slikti, visus nafig. A tad kāds vispār sakars ar ZRP ? Lai dibina savu partiju!

0
0
Atbildēt

0

efeja60 11.01.2013. 00.36

Kā ceturtdien raksta žurnāls „Ir”, RP tā saucamais kodols esot apsvēris iespēju nodrošināt partijas dibinātājam eksprezidentam Valdim Zatleram cieņpilnu paiešanu malā, kļūstot par tās ideoloģisko vadītāju, bet praktiskos vadības grožus nododot Bondara rokās.
==================
Kodola uzvārdus studijā!

0
0
Atbildēt

0

janazakovica 10.01.2013. 14.06

ir.lv turpina razot komplimentarus rakstus RP..un tagat jau ari bondaram..taa sabiedribas apzinaa latvijaa tiek raditi razoti un uztureti varonigo talantigo un genialo partiju un politiku teli..kuri tiesi ar mediju palidzibu noklust vai paliek pie varas un pec tam perk par tautas naudu parex un citadi izzog visu valsti uz 20-30 gadiem uz prieksu.

+1
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 10.01.2013. 14.03

saule_laime
līderi??????

+1
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 10.01.2013. 13.20

Domstarpības par R.I.P faktisko vadītāju…..

+1
-2
Atbildēt

1

    enjoy > ilmisimo 10.01.2013. 13.59

    Smieklīgi, bet skumji. :(
    Žēl viņus! Es uzskatu, ka RP ienesa daudz jaunu līderu Latvijas blāvajā un bezsejainajā politiskajā zupā.
    Vispār pagājušais politiskais gads bija baigi foršs politisks uzrāviens Latvijai, ko panākuši “trakie” reformisti. Mēs tagad runājam pilnīgi citas kategorijās, kā mēs to darījām pirms Zatlera saeimas uzmetiena.

    PS Jā, jā , zinu, ka bučošanās ar SC bija baigā cūcība.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

enjoy 10.01.2013. 13.15

Noklausījos interviju ar reformistu Vjačeslavu Dombrovki. Cik noprotams no netiešiem mājieniem, tad Bondars uzreiz pieprasījis, lai viņam apsola premjera kandidāta vietu saeimas vēlēšanās, ja viņš stāsies RP. Bet RP viņam pateikusi- figuški, strādā, pierādi sevi, tad jau redzēs. :)

+1
0
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > enjoy 10.01.2013. 14.02

    saule_laime
    Lai kaut vienu nāsi izbāztu no politiskās kanalizācijas, ZP der jebkas, arī Bondars premjera amatā. Par iepriekš virzīto pamuļķīti Sprūdžu, viņš jau nu noteikti izskatās labāk.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Janis 10.01.2013. 12.39

Bondars vispār pāris dienu laikā kļuva par baigo ekspertu it visā.

Ja paskatās viedokļus par Bondaru dienu pirms viņa atteikšanās – tur tiek rakta augšā viņa pagātne un tā, bet kā atteicās, tā uzreiz izrādījās, ka baigais Bond(ar)s.

Jāsāk ticēt, ka atsevišķi politiski spēki kontrolē ne tikai 2 vai 3 lielus ziņu izdevumus, bet visus vai gandrīz visus, jo šāda attieksmes maiņa par 180 grādiem notikusi gandrīz visur.

+1
-1
Atbildēt

0

Sandris Maziks 10.01.2013. 12.11

dzeris49
“Zatlers patreiz ir tas, kas, visvairāk, gremdē šo partiju.”

Tieši Zatlera vārdam čeka šo partiju noorganizēja(jādomā, ka Olšteina sešinieks bija no malas). Bez tā ZP būtu dabūjusi ne vairāk balsu, ka “tautas kontrole” vai Daugavas racēji.

+2
-2
Atbildēt

0

enjoy 10.01.2013. 11.56

Njā, kur vispār RF bija prāts runāt ar šo Bloņģinku? Viņš izskatās pēc glumiķa, tik vien cik glītais ģīmītis. Vai viņš kādreiz vispār nebija Šķēles cilvēks?
RP esot mirusi programma? Cik es atceros no vēlēšanām, tad RF vienīgajai vispār bija kas līdzīgs partija programmai. Cik sapratu, tad valdības deklarācija tieši tika balstīta RF ekonomikas programmu.
Laikam neiet necik spoži Rf ar personālijām, bet politisko personību deficīts ir arī citu partiju un visas Latvijas problēma. Žēl, man viņu ministri patīk.

+8
0
Atbildēt

0

Ieva 10.01.2013. 11.17

Bondars ar savu nevēlēšanos redzēt to, ka arī viņa nerealizētās devalvācijas idejas nav pierādījušas savu pamatotību, to , ka makroekonomiskajos rādītājos ejam uz augšu, nebūtu labs pamats RP. Misijas apziņa cilvēkos mani ļoti baida. Tāpēc ka tā ir tā, kas pamato, ka ir vienīgā, tikai viņam vien zināmā patiesība, pēc kuras ir jādzīvo. Zatleram tāda bija/ir izteikti, Bondaram arī šķiet. Zatlers ticēja un varbūt pat vēl tagad tic, ka biedrošanās ar SC bija vajadzīga… Tāpēc man šķiet, ka Bondara nepievienošanās RP ir pat ieguvums, ne zaudējums.

+2
-2
Atbildēt

0

Kristīne 10.01.2013. 10.39

Apšaubu Bondara k-ga uzskatus par “Vienotības” spēju kontrolēt politisko telpu un vēlētāju. Spējīga partija nepieļautu pašvaldību vēlēšanās Rīgā atstāšanu divu pretendentu SC pret NA rokās. Respektīvi – krievi pret latviešiem.Ne ZS ne Zaļie, ar briežu dresētāju priekšgalā, ne RP redzamus rezultātus Rīgā negūs vienīgi “nokāsīs” balsis par labu SC, “Vienotībai” ja pārvarēs barjeru – četri gadi opozīcijā.

+1
-1
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 10.01.2013. 09.07

Domāju, ka lielāko daļu RP biedru jau sāk piebesīt šo bijušo prezidenta kancejas darboņu kliķes mahinācijas un avantūras. Domāju, ka Kukule smagi dabūs partijas kongresā. Līdz šim partijā šiem cilvēkiem uzticējās un daudz ko piedeva, tāds medus mēnesis bija. Bet vairāk gan nē. Lidos tā Kukule no valdes ar 3.kosmisko ātrumu.

+9
-1
Atbildēt

0

putekliic 10.01.2013. 09.02

RP ir politiks līķis un nekas to nespēs atdzīvināt. Tā bija viena cilvēka partija ar vienu vienīgu ideoloģisku uzstādījumu – nost ar oligarhiem. Šis vienīgais cilvēks, kurš pat laikā, kad bija pie labas veselības, īsti nekontrolēja, to kas notiek tajā raibajā kompānijā, bet kas attiecas uz ideoloģisko mēķi, tad tas faktiki ir sasniegts. Un to Zatlera mēģinājumu “akomodēt” SC viņi nenomazgās nekad!

+5
-6
Atbildēt

0

lismanis 10.01.2013. 08.56

tad, kad Zatlers saka “pilnīgi viennozīmīgi”, tas var nozīmēt ļoti daudz ko. :-)

+1
-4
Atbildēt

0

grislits 10.01.2013. 08.41

piekrītu žoržam – kādēļ tam Bondaram ir jātaisa tā publicitāte? Beidzās sarunas ar RP, nevienojās, aizmirstam par viņu, nav viņš nekāda aktualitāte.

Man viens cits jautājums interesē. Kas Bondara CV LinkedIn-ā – http://lv.linkedin.com/pub/martins-bondars/22/685/4b3 – ir jāsaprot ar pašreizējo amata pozīciju:

Chairman of Board
PBK
June 2011 – Present (1 year 8 months)

Kas tas PBK ir, vai Pirmais Baltijas kanāls? Laikam jau nav, jo joma rakstīta – Oil&Energy. Bet jebkurā gadījumā, Latvijā nafta un enerģija pamatā ar Krieviju ir saistīta.

+6
-1
Atbildēt

0

Iveta Tomsone 10.01.2013. 08.41

Mīlīši, Bondars ir kā zic-direktors no filmiņas par Ostapu Benderu.
Viņa vienīgā funkcija šajās sarunās bija izspiegot, kas notiek Reformu partija siekšpusē un to publiski diskreditēt.
Nezinu, cik šim blofotājam par to samaksāja, bet savu honorāru viņš atstrādā centīgi.

Ir jābūt muļķim, vai ar klapēm uz acīm lai nepamanītu, ka tieši Refomu partijas ministri ir atklājuši un grasās izputināt Oranžo un Zaļo shēmotāju atstāto mantojumu – grandiozas mafiozās struktūras valsts pārvaldē, caur kurām joprojām noplūst miljoni par “notriektajiem ērgļiem” dēvēto oligarhu kabatās. Pietiek ar pāris piemēriem — bandīts, kurš KLAJI spļauj virsū likumama, pašvaldības amatā pieņemot lēmumus par savām privātfirmām, dara to teju divdesmit gadus … un tikai vienam ministram pieticis drosmes šo absurda teātri pātraukt.

Vai, piemēram, iglītības ministrija — kur viltotas ekspertīzes par vairāk kā MILJONU latu. Tā ir klaja valsts izlaupīšana, ko veica draņķasines, Zaļās un Oranžās mafijas ielenes.

AIR Baltic afērā, kur DESMITIEM miljoni valsts investīciju aizplūda Flicka un drauģeļu kabatās, te pie ruļļiem stāvēja, bet valsts intereses neaizstāvējas kāds Augulis, aizdomīgi zaļš.

Kur tik paskaties, visur shēmošana Zaļo un Oranžo būvētās valsts sistēmas ir cauraudusi kā vēzis.
Reformu partija ir vienīgā, kas šīs cūcības spēj atmaskot. Tāpēc vuņu mēģina diskreditēt, noslaucīt no skatuves. Lai AŠ kopā ar Ušakovu uz balta (viena!) zirga iejātu gan Rīgā, gan vēlāk arī Saeimā ….

Man oir aizdomas, ka Bondars ir tikai sīks švalis, kas palīdz šai netīrajā darbiņā/

+13
-6
Atbildēt

3

    austrisv > Iveta Tomsone 10.01.2013. 14.03

    Es nu gan tam visam negribu piekrits, jop nesen dzirdēju, ka tas pats ekonomika sministrs esot izdevis jaunas licences elektrostacijām, gan jau uz ūdens un uz zaļajām, jo ne par velti tiek runāts, ka pacels cenas elektrības tarifiem!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Iveta Tomsone 10.01.2013. 14.07

    wooferis
    Ja pats esi apdirsies no galvas līdz kājām, kam vajadzība tevi diskriditēt?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Iveta Tomsone 11.01.2013. 01.13

    Bet, vai nu klausies uzmanīgi, vai beidz melot! Pavļuts tikko to biznesu apstādināja!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 10.01.2013. 08.32

Vjažeslavs Dombrovkis ir sakarīgākais no tās kompānijas. Jo ātrāk viņš tik vaļā no korumpantiem un pašlabuma meklētājām, skaistulēm partijā, jo partija ātrāk atdzims. Principā atrašanās popularitātes zemākajā punktā, rada iespēju no tā celties, tik jautājums vai papēs.
Līdz šim Latvijā nav reālas sociāldemokrātiskas partijas, kas bez tam, spēj vienot tautas. SC gan pretendē uz šo lomu vārdos, bet realitātē ir Kremļa piektā kolona. Faktiski tiem lojālajiem Latvijas pilsoņiem, kuru dzimtā valoda nav latviešu, nav partijas, kur pieslieties. Nejolājiem ir – SC. Realitātē SC nodrošina Latvijas noliegumu, kas ne visiem ir pieņemams. Tomēr SC sociāldemokrātiskā demagoģija piesaista daļu latviešu vēlētāju, kuriem tajā pašā laikā SC nacionālšovinisms traucē. Tā varētu būt otra RP elektorāta daļa. Uz to teorētiski varētu bāzēt RP ideoloģisko platformu. Lai nu kā, tieši tās trūkums patreiz ir novedis RP bedrē. RP radās kā protesta partija- kā solis nr 3 rīkojumam nr 2. Pazūdot protesta uzslāņojum, izrādījās ka apakšā nav vairāk kā Vienotības lauskas. Vēlu Vjačeslavam veiksmi!

+6
-4
Atbildēt

23

    grislits > Ieva 10.01.2013. 08.37

    Kādā veidā RP var ieņemt sociāldemokrātu nišu, ja viņu programma ka tik nav vistālāk no sociāldemokrātisma salīdzinot ar visām koalīcijas partijām?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > Ieva 10.01.2013. 08.40

    Ej nu ej, Ķīp, – nu tu gan laid, – ja arī varētu piekrist par tiem pašlabuma meklētājiem un skaistulēm tajā partijā, tad tomēr kur gan tu saskati RP kaut ko kreisu vai sociāldemokrātisku? Pēc savas (Dombrovska rakstītās) programmas taču RP ir pilnībā labēja, liberāla. Arī, piemēram, Ķīlis, pārstāvot partiju, savā darbībā taču proponē pilnībā maksas augstāko izglītību.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2013. 08.42

    Uz Robertu
    nemainot programmu, RP nogrims. Tāpēc kā tā ir Vienotības programma ar citādi saliktiem akcentiem. Faktiski tās nav. Ir papīrs, bet ne darbības platforma…
    Tāpēc tās trūkums kombinācijā ar partijas morālo netīrību ir iemesls zemajiem reitingiem…

    Uz Žoržu.
    RP ir izjauktā stāvoklī. Lai to saliktu, vajag līmi. Tāpēc arī norādīju nišu, kur RP varētu atrasties, un ar ko lauskas varētu salīmēt. Jā, tā ir maiņa. Bet, kā redzams, Vienotības sliktā kopija nestrādā.
    Tad darīt? Mainīties vai grimt?

    Un vēl. Latvijā nav labēju partiju. Visas ir kreisas. Nez vai labēja partija ,piemēram, par savu mērķi nākošgad izvirzītu nabadzības mazināšanu. Tāpēc sociāldemokrātisku principu akcentēšana nemaz nav tik pretrunīga.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 10.01.2013. 08.50

    Bet Ķīp, kā cilvēki, kuri tomēr lielākā daļa ir sanākuši kopā balsoties uz vērtībām, kas ir tālu no sociāldemokrātikām, var pēkšņi kļūt par citu vērtību piekritējiem? Tad tas sanāk tas pats, kas ar Ušakovu – ja vajag ir sociāldemokrāts, ja vajag labējs, ja vajag neatzīst okupāciju, ja vajag – atzīst?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2013. 09.44

    Uz Robertu. Vēlreiz – reālais RP vienojošais faktors bij protests. Faktiski platformas nav. No šejienes arī tik daudz kļūdu, no šejienes arī ministru nevēlēšanās stāties partijā, no šejienes nekonsekventi izteikumi, no šejienes arī reitingu zudumi
    Bez tam jau minēju, ka sociāldemokrātiskās vērtības īstenībā ir visās tā sauktajās Latvijas labējās partijās. Latvijā ir totāla jēdzienu pārbīde. SC nav ne sociāldemokrātiska, ne īsti kreisa, jo ir nacionālšovinistiska , savukārt latviešu partijas sevi par kreisām nevar dēvēt, jo to dara krievu partijas un neatkarīgi no realitātes tā tiek sauktas. Tāpēc ar vārdu sociāldemokrātisks mēs saprotam kaut ko citu, kā citur pasaulē. Mums tas asociējas ar sociālismu, okupācijas laikiem un tāpēc vien ir slikts.
    Manuprāt, visas koalīcijas partijas aizstāv vidējo Latvijas iedzīvotāju, ir gan par nodokļu samazinājumu, māmiņu algā, nabadzības plaisa mazināšanu, algu pacelšanu, dzīves līmeņa celšanu. Kas te nav sociāldemokrātisks? Vajag, vienkārši saukt lietas īstajos vārdos. Labēja bija, piemēram, Tečere un viņas partija Anglijā. Mums analogu nav. Latvijā nav labējas partijas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ieva 10.01.2013. 10.15

    “Vjažeslavs Dombrovkis ir sakarīgākais no tās kompānijas”, jo vistuvāk stāv SC.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ieva 10.01.2013. 10.18

    Ķīp, nodokļu samazināšana nav sociāldemokrātiska. Tā ir liberāla. Un tevis minētā “nabadzības samazināšana” ir arī labējo partiju mērķis. Atšķirība starp labējām un kreisām partijām ir ekonomiskajos instrumentos, ar kuriem tās vēlas samazināt nabadzību – kreisās izvēlas lielus nodokļus un ienākumu pārdali ar valsts starpniecību, nodrošinot bezmaksas veselību, mācības utt, savukārt labējās ir par mazajiem nodokļiem, uzskatot, ka pie maziem nodokļiem būs lielāka iniciatīva no indivīdu puses un ekonomika “pati sevi izvilks”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Ieva 10.01.2013. 10.20

    Ķīpam

    Nē, man sociāldemokrātija asociējas ar pārāk lielu sabiedriskā labuma pārdali. It kā jau cēlu mērķu labā, tomēr realitātē tā nav, jo cilvēki ne spēju ziņā, ne attieksmes ziņā nav vienādi, un tādēļ visiem arī vienādi nepienākas. Jābūt ir vienādām tiesībām un iespējām pie vienādiem apstākļiem, bet nevis pārdalei, lai visi kļūtu vienādi.

    Un piedod, bet nevaru iedomāties ne Pavļutu, ne Ķīli aizstāvam sociāldemokrātiskas vērtības, tādēļ nevaru viņus iedomāties iestājamies RP, ja tā kļūst sociāldemokrātiska. Tāpat Vjačeslavs Dombrovskis nu nekādīgi nekļūs par sociāldemokrātu, kur nu vēl tādi RP galvgala margināļi kā Kukule. Kaut gan drīzāk pat Kukule konjunktūras dēļ ātrāk ķļūs par sociāldemokrāti kā pārējie no RP.

    Līdz ar to, ņemot vērā kādi ir ietekmīgākie, redzamākie un nozīmīgākie cilvēki reformu partijai, es nekādīgi neredzu tās iespēju pozicionēties kā sociāldemokrātiskai. Var, protams, to izdarīt, ja vairums protesta rezultātā iestājušos ierindas biedru ir sociāldemokrāti dvēselē, bet tad tā būs pavisam cita partija.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2013. 11.07

    Jā, nodokļu samazināšana neatbilst tam, piekrītu, bet to dara Vienotība, ne RP. Savukārt ir daudz kreisuma tendences, kas izsalkušajam dod vai sola dot zivi, ne makšķeri. Un tās ir daudz vairāk par “labējiem” lēmumiem. Kaut vai NA šantāža par demogrāfiju. Tipiski kreiss gājiens, kas nu galīgi nepiedien labējiem nacionāļiem par kādiem NA sevi uzskata.
    Vjačeslavs ir Ušakova draugs, Kukule būs tur, kur sauks konjuktūra, Pavļuts ar Ķīli nav RP biedri, bet Zatlers kā runāja pareizi, tā runās. Piekrītu, ka tas, ka jāpārorientējas, var būt sāpīgi RP biedriem, droši vien,bet norādīju uz vienu no iespējamām nišām, kas šobrīd nav aizpildīta.
    Tieši Vjačeslavs Dombrovskis, kā jaunais partijas līderis, uzveda mani uz šādām domām. Mums nav lojālo Latvijas krievu līdera, ir tikai nejolālo. Un man šķiet, ka šis potenciālais elektorāts nemaz tik mazs nav.
    Zatlers radikalizēja situāciju, piedāvādams biedroties ar Kremļa piekto kolonu. Ja RP tagad šai lietai pieietu saprātīgi, tad potenciālais vēlētāju loks ir.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ieva 10.01.2013. 13.21

    –> roberts_j, Labi teikts :) RP ir vistuvāk neoliberālismam no visām Saeimas partijām, bet te kāds grib tādiem piekarināt sociāldemokrātisma birku :). LV tiešām būtu brīnumzeme, ja lielkapitāla aizstāvji vienas nakts laikā kļūtu par sērdienīšu aizstāvjiem :)) – gan jau arī kādi vietējie ”taisnīguma cīnītāji” uz to uzķertos !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ieva 10.01.2013. 13.23

    Ķīps, NA ir nacionāla partija, bet ne galēji labēja ekonomiskā ziņā, to jau eksperti ir sen teikuši. Un cepuri nost viņu priekšā par demogrāfija paveikto – vismaz kaut kas ieripos vienkāršo cilvēku kabatā…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 10.01.2013. 13.36

    Ķīps” Jā, nodokļu samazināšana neatbilst tam, piekrītu, bet to dara Vienotība, ne RP.”
    Nu gan joki, ka nodokļu samazināšana ir tikai Vienotības programmā un darbā.
    Tad jau neko neesi dzirdējis ko saka tas pats Vjačeslavs D! tieši Ie.ienāk. nod. samazināšana, ja nemaldos , tad līdz 20% tieši bija un ir Rp programmā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ieva 10.01.2013. 13.43

    Par mūsu partiju spektru ir grūti izteikt viedokli tā iemesla dēļ, ka diemžēl partiju darbi no viņu programmās ietvertajām nostādnēm ir ļoti tāli.

    NA tiešām nav īpaši liberāla ekonomiskā ziņā drīzāk spriežot pēc pēdējām epopejām ar abortiem un nostādnēm imigrācijas jautājumos viņa ieņem to nišu ko tradicionāli kristīgie demokrāti – labējs konservatīvisms kurš ir tuvs centram ekonomikā, bet tāls no centra imigrācijas un ārpolitikas jautājumos.
    Vienotība drīzāk definējama kā maksimāli tuva centram visos jautājumos.
    RP liberāla ekonomiskajos jautājumos, bet pārējos – faktiski vispār bez viedokļa.
    ZZS vārdi no darbiem atšķiras tik ļoti, ka pat definēt grūti :)
    SC pēc programmas ir kreisa ekonomikā, bet ņemot vērā krievu lielkapitāla aizmuguri reālie darbi no programmas varētu pat ļoti atšķirties. Esmu bez ilūzijām par šīs partijas nostādnēm ārpolitikas jomā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2013. 13.51

    RP nav ministru, kas to var izdarīt. Un tas, kas ir uz papīra, ir tikai uz papīra. Un Zatlers arī vienmēr runā tieši to, ko no viņa gaida.
    Par partiju programmām visi aizmirst nākošajā dienā pēc vēlēšanām. Neviens, ne partija pati, ne kāds cits, nav atbildīgs par tās izpildi.
    Un nemēģinu te birkas piekārt, tik norādu ka politisko partiju sistēmā ir viena neaizpildīta niša, kurai būtu elektorāts. RP nevar turpmāk pastāvēt kā neveiksmīgs Vienotības klons. Tāpēc tai jāmainās. Moš uz kreiso, moš uz labo pusi, bet jāmainās. Remdens ūdens ir ne auksts, ne karsts, uzlejot uz rokas, to vispār nejūt…

    Laikam nemāku izteikties skaidri, ka jāatkārtojas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ieva 10.01.2013. 13.58

    Nevar nepiekrist, ka sociāldemokrātiskā niša ir patukša, BET… ja LV galēji kreisa partija ir bijusi pie varas 50 gadus un pilnīgi sapurgājusi visu kreisuma jēgu un izpratni, domāju, ka vēl aptuveni 30 gadus politiskais svārst atradīsies labējo partiju lauciņā. Labi vai slikti, bet kreisums sevi šo 50 gadu laikā ir diskreditējis tādā apmērā, ka ilgam laikam jāpaiet, lai plašas masas to vispār apsvērtu kā alternatīvu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 10.01.2013. 13.59

    Ķīps,
    Kāda jēga Rp kļūt sociāldemokrātiskai, ja tā zaudēs to pašu kas jau tai ir, jo Bojārs j. uz ilgu laiku degradēja sociāldemokrātiskas ievirzes partiju. Kurš gan tagad ticēs, ka tas var būt savādāk. Kurš gan neatceras Zelta tilta būvniecību un vēl sociāldemokrātu čupošanos ar SC utt.
    Un tad vēl tepat tie socdemokrāti čupojas ar Uspaskija un Paksa partijām, kuras pats zini ar ko draudzējās un draudzējas arī tagad.
    Nu paldies, tāpat Šrēders utt. Paldies, jo tālāk no sociāldemokrātiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 10.01.2013. 14.06

    Bet. Kurš tad nav čupojies vai vismaz piedāvājies čupoties ar SC? Vienotība, TB?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.01.2013. 14.15

    BET, Jūs ilustrējat to ko teicu- pats vārds izsauc negatīvas emocijas, Savukārt sociāldemokrātiskās idejas ir dzīvākas par dzīvām. Sociālistiskā uravņilovka, kas nosaka to , ka “kāds” kas pelna vairāk, ir zaglis un korumpēts, jo citādi tas nevar būt, GINI indekss ar visām peripetijām, māmiņu algas, bezdarbs, bezdarbnieku pabalsti- tipiski sociāldemokrātiskas lietas, kas ir katrā mūsu “labējā” partijā, programmā vai darbos. Katrā ! Tāpēc saku, ka dzīvē tās nemaz tik tālu no tā nav. Nu nelieciet vārdu sociāldemokrātisks partijas nosaukumā! Saku to, ka Latvijā nav labēju partiju, vispār. Ir atsevišķi elementi šur, tur. Un būtiskākais , ko visu laiku mēģinu pateikt- RP ir jāmainās, bez tā tā nogrims. RP attālums līdz kļūšanai par īsti labēju ir lielāks, nekā līdz tās sociāldemokratizēšanai..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ieva 10.01.2013. 14.27

    Ino, jā es jau to zinu, ko kādreiz teica Āboltiņa. Man tas bija nepatīkams šoks, bet tagad taču tas ir citādi, jo neticu, ka Vienotība vairs bučosies ar SC, jo diezgan jau no Ušakova Āboltiņa saņēma par šo viņas pārdrošo soli.
    Bez tam, nu jau ir viens negatīvs gadījums “Krievu valodas referendums” un tagad taču pats zini, ka diezin vai kāda labējā partija gribēs sev iecirst kājā!
    Bet toreiz jau arī Vienotībā ir un cerams paliks PS un tas tomēr ir kaut kas !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > Ieva 10.01.2013. 14.32

    Ķīp, man šķiet, ka Jūs liekat vienā maisā problēmu un tās risinājuma veidus.
    Lielu bezdarbu par problēmu uzskata gan labējie, gan kreisie, savukārt problēmas risinājuma veidi atšķiras. Arī labējām partijām ir jācīnās ar bezdarbu. Tikai ja kreisās partijas uzskata, ka šī cīņa jāveic subsidējot nekonkurētspējīgus uzņēmumus, tad labējās uzskata šo risinājumu par ačgārnu.
    Tas pats ar GINI indeksu. Arī labējās partijas uzskata to par problēmu. Bet problēmu viņas redz tajā, ka priekš pašas ekonomikas ir neveselīga visu bagātību koncentrēšana vienās rokās, jo nebūs, kurš pērk saražotās preces.
    Māmiņu algas es vismaz sliecos traktēt ne tik daudz kā ekonomiskas problēmas risinājumu, bet dzimstības problēmas risinājumu, kam maz sakara ar partiju ekonomiskajām programmām. Vistiešāk to deklarē tieši NA, kura māmiņu algas uzskata par veidu, kā labot ne tikai demogrāfisko situāciju, bet arī latviešu īpatsvara situāciju Latvijā.
    Tāpēc es drīzāk sliecos domāt, ka mēs katrs pārtiju programmās redzam to ko vēlamies redzēt – es redzu, ka problēmas risinājuma veids atbilst lebējai ekonomikas politikai un uzskatu partiju par labēju, Jūs savukārt redzat, ka programmā ir akcentēts tradicionāls kreisās politikas jājamzirdziņš un uzskatāt, ka partija faktiski ir tuva kreisai ekonomiskajai politikai :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 11.01.2013. 00.59

    Tomēr SC sociāldemokrātiskā demagoģija piesaista daļu latviešu vēlētāju, kuriem tajā pašā laikā SC nacionālšovinisms traucē. Tā varētu būt otra RP elektorāta daļa.
    ================
    Tu esi pēdējās saprāta paliekas zaudējis?
    Vjačeslavs Dombrovskis sociāldemokrāts???

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 11.01.2013. 01.04

    Tipiski kreiss gājiens, kas nu galīgi nepiedien labējiem nacionāļiem par kādiem NA sevi uzskata.
    ======================
    Kā Tu zini, par ko sevi uzskata vai neuzskata NA?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 11.01.2013. 01.07

    Drīzāk jau RP ar Vj.Dombrovski varētu kļūt par krievu miljonāru partiju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mariam 10.01.2013. 08.26

Īsti nesaprotu, kāpēc arī IR nodarbojas ar to Bondara tēla pūšanu. Vai tiešām škiet, ka aiz tās smukas fasādes un tukšajām runām ir arī kāds saturs? Taču ja medija centienus pūst no mušas ziloni vēl var saprast, tad tomēr RP partija gan stipri mulsina – ko viņi cerēja no tāda soļa?

Vai tiešām, Bondars klātienē tik ļoti harizmātisks un valdzinošs šķiet, ka Zatlers viņa ietekmē dzīvo un viņā glābēju saskata? Kaut kā šitā situācija rāda, ka partija ir vēl švakāka, nekā likās. Bet Bondars? – laikam skaitās no šitā gājiena ieguvis kaut kādus plusus savam mūžīgā jaunavīgā kandidāta tēlam? Pašam jau droši vien sāk šķist, ka vēl tikai mazliet mazliet šitādā garā un nu jau drīz varēs kandidēt uz kļūšanu par valsts prezidenta kandidāta potenciālo kandidātu.

+15
-2
Atbildēt

9

    Iluta Jurēviča > mariam 10.01.2013. 09.13

    Bondars ir RP kapracis. Cilveks-izkārtne, bez iekšējā satura un burbuļu pūtējs. Ir bija un paliek Vienotības rupors, bet Vienotība ir ieinteresēta, lai RP nenodzīvotu līdz nākamajām vēlēšanām un labakās atliekas varētu inkorporē Vienotībā.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > mariam 10.01.2013. 09.20

    Man arī tas absolūti nav saprotams, izskatās pēc totāla stulbuma un neadekvāta vai tīšas sabotāžas, nevienam normālam cilvēkam tāda doma pat prātā neienāktu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > mariam 10.01.2013. 09.52

    > dzeris49

    Re re, pareizi, Baondars ir Vienotības sabotāža. Tā uzreiz vajadzēja teikt un pie reizes Zatleru uzslavēt par rīkojumu nr. 2.
    :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > mariam 10.01.2013. 10.05

    > dzeris49

    Paldies par mīnusiņu. :) Esam kviti. :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mariam 10.01.2013. 10.13

    “Bondars klātienē tik ļoti harizmātisks un valdzinošs šķiet, ka Zatlers viņa ietekmē dzīvo un viņā glābēju saskata?” – vienkārši Bondars smukāk izskatās uz žurnāla vāka, nekā tas lempis – kangars.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ruta Sīle > mariam 10.01.2013. 11.09

    edaks
    bet Vienotība ir ieinteresēta, lai RP nenodzīvotu līdz nākamajām vēlēšanām un labakās atliekas varētu inkorporē Vienotībā.
    —-
    Tas b’utu ‘loti labi, nevajag latviešiem šķelties pa sīkpartijām. Jāmācās no krieviem, viņiem Latvijā ir tikai viena partija un tikai pateicoties tam ir izdevies sagrābt varu Rīgā! Domājiet tautieši, domājiet!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > mariam 10.01.2013. 12.21

    edak1974
    “lai RP nenodzīvotu līdz nākamajām vēlēšanām un labakās atliekas varētu inkorporē Vienotībā.”

    “Labākās atliekas”, un tās būtu?
    Vai pašam daudz gadījies atrast zelta “červoncu”, rokoties pa mēsliem?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janazakovica > mariam 10.01.2013. 14.09

    cinikim..lempis-kangars istais RP brendrs.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > mariam 11.01.2013. 00.53

    tomēr RP partija gan stipri mulsina – ko viņi cerēja no tāda soļa?
    ===============
    nevis RP, bet atsevišķi elementi cerēja, un Bondars nevis par prezidentu, bet premjeru. Sācis kritizēt veiksmes stāstu, tātad tiek gatavota platforma ideoloģijas maiņai ar tiem pašiem vēžiem aizkulisēs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 10.01.2013. 08.14

Kaut kas tai partijā iet galīgā grīstē, ja jau pielaiž tādas kļūdas un ļauj sevi nostādīt tik stulbā situācijā.
Un Zatlerim sen vajadzēja atkāpties un pazust no politiskās skatuves, uzticot partijas vadīšanu kādam no partijas, kaut vai Dombrovskim, tad partijai būtu izredzes, Zatlers patreiz ir tas, kas, visvairāk, gremdē šo partiju.

+8
-7
Atbildēt

10

    Ieva > ligakalnina 10.01.2013. 08.39

    Dzeri, interesanti to lasīt. Vienkārši atceros diskusijas tepat IRā, tad kad bija rīkojums Nr 2. tapa Zatlera partija utt. Jūs tad bijāt tās fans, es biju pretī gan vienam gan otram, un saucu ZRP par partiju viendienīti. Tagad, atskatoties atpakaļ, neesmu mainījis savs domas, bet būtu interesanti saprast kāds ir Jūs vērtējums tagad.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.01.2013. 08.53

    Es neesmu mainījis domas, rīkojums2 un RP rašanās bija viennozīmīgi pozitīvi fakti, kaut vai tāpēc, ka vairs nav PLL un mazāk ZZS, un šinī sastāvā Saeima varēja pieņemt daudz tādu likumu, ko nekad nevarētu pieņemt agrāk, un gaiss Latvijā kļuvis ievērojami tīrāks.
    Bet, vēlāk Zatlers un RP pieļāva kļūdu pēc kļūdas, pie kurām visvairāk jāvaino Zatlers, un rezultāts ir, kāds ir, neskatoties uz to potenciālu, kas RP piemīt.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    lismanis > ligakalnina 10.01.2013. 09.02

    neticami, dzeris49 pasaka kādu kritisku vārdu par RP. :-) pievienojos Ķīps komentāram.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 10.01.2013. 09.49

    > Ķīps

    Zatleram nebija lielāka aizstāvja par dzeri un nu pēkšņi kruitika. Tas ir kas jauns. :) Vai tiešām nevarēja atrast feileriem skaidrojumu, piemēram, Vienotības vai nacionāļu diversija, šantāža, diskreditacija utt.? :))

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 10.01.2013. 09.58

    Vispār, laikam, slikti lasi.
    Es neaizstāvu un nekritizēju Zatleri, bet gan to, ko viņš dara.
    Savulaik, tikko kā Zatleri ievēlēja, kritizēju gan viņa un Lilitas samērā blēdīgu biznesu ar endoprotēzēm, gan Zatleri kā prezidentu, vēlāk Zatlers, tomēr, pierādīja, ka nestrādā oligarhu labā, un par r.2 jau teicu.
    Dabiski, reizēm esmu subjektīvs, kā jebkurās, bet, cenšos, lai politiskā piederība nebūtu galvenais iemesls kritikai vai slavēšanai.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > ligakalnina 10.01.2013. 11.04

    DD1 – kas tur dīvains? Ja ir kļūdas, tad ir jākritizē. Visi jau nav tā apmāti, ka ieceļ dažus svēto kārtā, lai tie darītu, ko darīdami.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 10.01.2013. 11.49

    > neitro

    Tieši par to jau bija mana ironija,- likās jau, ka dažs labs bija iecēlis Zatleru svēto kārtā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 10.01.2013. 12.17

    DD1
    “Zatleram nebija lielāka aizstāvja par dzeri un nu pēkšņi kruitika.”

    Mani apsvērumi:
    1. Arī Bondars beidzot ir sajutis miroņa smaku, kas nāk no ZP.
    2. Ja Bondars bija čekas projekts, tad tagad tā no ZP ir atteikusies.

    Jebkurā gadījumā ar to ir cauri un dzēris, nulle un susurs jau var aktīvi sākt aģitēt par SC.
    8.janvāris 2013 10:19

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 11.01.2013. 00.49

    hmmm, laba doma- Bondars čekas projekts. Kā es pats neiedomājos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 11.01.2013. 09.04

    Normunds
    Pieļauju, ka čeka ar Bondaru izmeta āķi. Tā kā sabiedrība uz tā neuzrāvās, nolēma no lūzeriem atteikties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam