Ušakovs: ZRP viedokļa maiņai nevajag tankus, bet portfeli

98

Komentāri (98)

dzintarz 11.10.2011. 15.05

šeku vēl viena Biškekas Ļurbanoviča elektorāta pērle:
======
Малиновский Владимир, 11.10.2011 14:58
Разжигание ЧЕГО преследуется по закону?!… Да вас, подрил латышских давно к стенке поставить надо! Я НИКОГДА не возьму ваше сраное гражданство,хоть и родился здесь, а вот вредить вам буду! Сволочной нации и жизнь по заслугам! Вы же вымрете через пару лет
=======
Laikam šitie ir tie, kas viņam zvana un stundām ilgi skaidro, ka “jāiet ielās”.
Labs gan mūsu Kalnbērziņa-Zaķa un Sondores-Kukules Reformu Partijai prioritārais partneris..

+2
0
Atbildēt

1

    Ligiña Doniña > dzintarz 11.10.2011. 15.24

    Kukulei un pārējiem Zaķiem un zatleriem ir pie kājas kaut kādi latviešu nacionālie mentalitātes un etniskie jautājumi….viņi pat nezin šo vārdu jēgu.
    Princips ir ļoooti vienkāršs. Caur SC varēja tikt pie NAUDAS un tikai. Lielas naudas. Ar Kremli sarunāts ar SC sarunāts. Bāc un ko tagad?? Ne draņķa nedabūs. Protams pretī jādod Maskavas ietekmes vairošana utt….klusām, protams! Tāpēc arī VL cilvēki tiek noniecināti un saukti par “mazajiem”. Pretīga ir ZRP attieksme kopumā.
    Pēc kā, gan cita tas izskatās?
    NA ieteiktu tikties ar Igaunijas galvgalu unpārrunāt LIETAS.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dzintarz 11.10.2011. 14.31

Sausais atlikums no Kalnbērziņa-Zaķa un Sondores-Kukules Reformu Partijas “manevriem”:

Млас, 11.10.2011 14:01
Во всех магазинах теперь говорю только по-русски!
Письмо редактору | Оценка: 12 2
Бунт, 11.10.2011 14:01
дра-ла-ла дра-ла-ла Мирдза Янису дала…
Письмо редактору | Оценка: 1
Decorator, 11.10.2011 14:03
Бойкот латышам!

+1
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 11.10.2011. 12.53

Šķelšanās un apvainojumi plosa ZRP no iekšpuses, kas arī bija gaidāms! Apsveicu, tā turpināt!

http://www.pietiek.com/raksti/atklata_vestule_zatlera_reformu_partijas_valdes_locekliem

+2
0
Atbildēt

0

dzintarz 11.10.2011. 12.49

Ušakovs: ZRP viedokļa maiņai nevajag tankus, bet portfeli
==================
Nesakaņu Centra viedokļa maiņām pat portfeli nevajag.

+3
0
Atbildēt

0

jugris 11.10.2011. 11.18

Ušaks: Berziņ, Berziņ, tie puikas neņem maņu parteju vaļģibā!
Bērziņš: Zinu, puika, zinu, ziņas lasu…
Ušaks: A es gribu vaļģibā! Saki, lai ņem mūs vaļģibā un tos nacikus opozicijā!
Bērziņš: Nu, labi, parunāšu ar puikām.
Ušaks: Ehēee! :)
Urlanovičs: Ņil, što on skazal? Pagovarit s parnjam?
Ušaks: Da, Jaņis, da!
Urlanovičs: O! Kruta! :)
…………….. Bērziņš pie Vienotības un ZRP puikām ………………..
Bērziņš: Nu, puikas, varbūt tomēr paņemiet saskaņas puikas valdībā?!
Dombrovskis: Vienotība ir paudusi savu nostāju!
Bērziņš [skatās uz galvu nodūrušo Zatleru]: Valdi, kas ir, ko, kāpēc solīji Nilam, bet tagad izdomāji ar pārējiem puikām spēlēties?
Zatlers vēl vairāk nodur galvu un šķībi paskatās Vienotības virzienā un čukstus: Šitie puikas nedraudzējas ar saskaņu. :(
Bērziņš: Nekas, sarunāsim ar maniem zemnieku puikām, viņi jūs ar Nilu izručīs!
Zatlers: Nu jau vairs nevaru. :(
Bērziņš: Kā tad tā?
Zatlers: Man Sprūds tankus atveda. :(
Bērziņš: Eh… nu labi, ka nekā, tad nekā…
Zatlers: Klau, pasveicini Nilu!
Bērziņš: [pamāj ar galvu]
…………………..Bērziņš atkal pie saskaņiešiem……………………….
Ušaks+Urlanovičs traki izbolītām acīm: Nu, kak prašlo???
Bērziņš: Eh, nekā…
Ušaks+Urlanovičs: Čooooooooooo, b* e??????!!!!!!!!!
Bērziņš: [atmet ar roku] Labi, puikas, man sapulce, jādodas. Nil, Tev no Zatlera sveiciens. [aiziet]
Urlanovičs: Kakoj sveiciens? Čo, on izģevaecas???
Ušaks: Da pašļi aņi vsje na* uj!!!

+7
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 11.10.2011. 10.26

Zatleram jāiet prom.

Ja tai partijā vairākums nav politiski pašnāvnieki, tad
Zatleram jāiet.

+6
0
Atbildēt

19

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.33

    lama, Ja ZRP nav ambiciozu mērķu pašvaldību vēlēšanās, tad Zatleram nav jāsteidzas ar lēmumiem. Un, domāju, ka ZRP nav ambiciozu mērķu minētajās vēlēšanās šobrīd. Ja tādi parādīsies, tad varēsim redzēt pārgrupēšanos. Vēl, kas ir interesanti, ka kaut kādas soc. aptauju firmas (nosaukums bija kaut kāds TNS, vai?) aptauja šobrīd uzrāda vairāk par pusi no aptaujātiem atbalstu SC valdībā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 10.37

    …kaut kāds TNS, vai?) aptauja šobrīd uzrāda vairāk par pusi no aptaujātiem atbalstu SC valdībā
    _____________________________________________
    un vairākums Turaidas lībiešu pauž atbalstu Kaupo vizītei Romā!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 11.10.2011. 10.41

    situācija acīmredzot normalizējās. lamam/lamai atgriežās raksturīgais humors, kurš man tik tīkams :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.43

    lama, Lūk, interesanta tēma! Kā jūs uzskatāt, vai Kaupo, saņemot pāvesta svētību un varu Livonijā, būtu mums izdevīgāks no šodienas viedokļa, vai nē?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 11.03

    ..lamam/lamai atgriežās raksturīgais humors..
    ____________________________________________
    Kļičkai jāveicina inkognīda un jāuztur intriga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 11.07

    >V.Lācis
    iepriekšējais lamas teksts par Kaupo jāskata A. Pumpura kontekstā.

    vēsturiski- Kaupo jau laikam gribēja to pašu,ko vēlāk Mindaugs. Nesanāca.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 11.11

    lama, nesanāca, bet bija diezgan tuvu un tas vēsturi būtu mainījis ļoti stipri.
    Bet, ja A. Pumpura kontekstā, tad jāteic, ka Spīdala arī ir visai duālas nozīmes tēls… Varbūt SC varam ar Spīdalu asociēt?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 11.18

    ..ar Spīdalu asociēt?
    ________________________________
    “…Šonakt pirmā cērtu, rītu nepazīšu…”

    Šajā aspektā – noteikti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 11.32

    lama, Nu, re! Mums šodien viedoklis jau 2 reizes sakrīt:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievamuizniece > ilmisimo 11.10.2011. 12.12

    Zatlers vēl nav sapratis vai arī izliekas nemanām savu nepārprotami kaunpilno lidojumu lejup. Baigās iekšas tomēr.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 12.26

    Zatlers vēl nav sapratis …
    _____________________________________
    Partijas biedri palīdzēs saprast. Ar laiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 12.27

    lama, Nu, re! Mums šodien viedoklis jau 2 reizes sakrīt:)
    ________________________________________________________
    2X2=4 ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 11.10.2011. 12.58

    Valdis Lācis…nesanāca, bet bija diezgan tuvu
    ________________________
    Vēsture ir pilna ar “ja”: ja pie Vaterlo Napoleona ģenerālis nebūtu nomaldījies, ja pie Denkerkas Hitlers nebūtu ļāvis angļiem evakuēties, ja Hitlers nebūtu Hitlers, bet Kaupo nebūtu Kaupo…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 11.10.2011. 14.18

    > lamai/ lamam Dalai lamam :)

    inkognīda – manis augsti novērtēts

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 14.24

    lamai/ lamam Dalai lamam
    _______________________________
    Vēl ir panchen lama, alpaka, guanako un palama.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 11.10.2011. 18.08

    un inguāna [un čeburaška, lai neapvainotu latvijiešus]

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 20.36

    kā arī leguāna, ptreodaktdils, megaloprojekts un zaraza

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 20.38

    Ja Josifs Džugašvili būtu pabeidzis garīgo semināru un devies misijā uz Levanti…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    BaleLiina > ilmisimo 11.10.2011. 20.53

    Un vēl ir epitalama – sengrieķu kāzu dziesma. `Mama`, kā tik visa te nav?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 11.10.2011. 10.16

” Zatlers otrdienas rītā teica, ka Zatlera Reformu partija (ZRP) nav mainījusi viedokli par SC un joprojām uzskata, ka labākā koalīcija būtu plaša koalīcija ar SC” – cerams, ka vēlētāji līdz nākamajām vēlēšanām neaizmirisīs, ka zatlera partija ir kangaru un valsts nodevēju partija. Bet kas attiecas uz tagad izvēlētās koalīcijas darb- un rīcībspēju – tur patiešām var piekrist kangara zatlera viedoklim: šī koalīcija nebūs nedz stipra, nedz īsti rīcībspējīga. Taču iemesls tam ir cits, nevis zatlera minētais – iemesls ir tas, ka pēc zatlera nodevības uz viņa partiju paļauties vairs nevarēs, tā ir melīga kangaru partija, kas gatava uzmest gan savus vēlētājus, gan valsti. Tā ka tagad prieks par šo koalīcijas modeli ir daudz mazāks, nekā būtu bijis nākamajā dienā pēc vēlēšanām. Bet šo prieku mums izjauca kangars no zoodārza.

+7
0
Atbildēt

0

disassociative 11.10.2011. 10.06

Pirms trim nedēļām uz mirkli bija ilūzija, ka varbūt kaut kas šajā valstī tomēr var mainīties uz labo pusi, šobrīd ir skaidrs, ka tās mums visiem ir muļķu ilūzijas. ZRP, SC, ZZS – viens pīpis. Ar šausmām domāju, kas būs, ja ēnu ekonomikas ministra Kampara vietā turpmāk 3 gadus būs, piemēram, Sprūdžs. Kaut gan tāpat jau ir skaidrs, ka par mums, te, lejā, nedomās ne Kampars, ne Sprūdžs, ne arī kāds cits. Kā esam situšies paši nu jau gadiem ilgi, tā arī sitīsimies tālāk. Sakārtota nodokļu sistēma mums vienkārši nespīd. Un saprātīga valsts prioritāšu definēšana arī nē.

+2
-4
Atbildēt

3

    trewe2 > disassociative 11.10.2011. 10.10

    alias,
    Sakārtota nodokļu sistēma mums vienkārši nespīd. Un saprātīga valsts prioritāšu definēšana arī nē.
    ————–
    Ko jūs uzskatītu par sakārtotu nodokļu sistēmu? Kurā valstī šādu nodokļu sistēmu varat minēt kā piemēru?

    Vai tad šobrīd definētās prioritātes nav saprātīgas?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 11.10.2011. 10.50

    Pat ar pāris lietām jau būtu pat ļoti līdzēts: progresīvais iedzīvotāju IIN un, samaksājot darba devēja sociālo nodokli, darba devējs nemaksā slimības lapas. Bet, protams, tam jānāk kopā ar nulles deklarācijām un ikgadēju ienākumu deklarēšanu. Varētu pa kādiem procentiem 20 jau izkārpīties no ēnu ekonomikas ar šiem soļiem vien.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > disassociative 11.10.2011. 10.58

    alias, Progresīvais IIN nez vai būtu tā izšķirošā pazīme sakārtotai nodokļu politikai. Drīzāk jau valsts kreisumam nodokļu sfērā.
    Šobrīd darba devējs un valsts slīmības lapu apmaksu dala. Vai tas ir nesakārtotas nodokļu politikas indikātors? Manuprāt, tikai konkrēts risinājums vienam no sociālajiem bonusiem. Nulles deklarācija nav nodokļu politika! Ikgadējā ienākumu deklarēšana ir ieviesta jau kopš 90iem gadiem. No ēnu ekonomikas izkārpīties var ar nodokļu samazināšanu un nodokļu piedziņas efektivizēšanu. Bet pārmetums par nesakārtotu nodokļu sistēmu Latvijā būtu jābalsta īpašuma nodokļa aprēķinu sitēmā, kurā joprojām ir zināms juceklis. Citādi, nez vai ir pamats runāt par nesakārtotu nodokļu sitēmu. Varbūt ir iemesls runāt par nodokļu sistēmas ekonomisko efektu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 11.10.2011. 10.00

Keita, 4udo Vai SC pieņemtu sakarīgus lēmumus arī atrasdamies koalīcijā? kam šie lēmumi būtu izdevīgi – Karginam, Krievijai, ASV vai Latvijai?
Kamēr SC nav pašattīrījies no padomju nomenklatūras, uz ko viņš var cerēt? Mūžīgo mīlestību no latviešiem, ceiņu un apbrīnu? Par SC balso tuvredzīgais vēlētājs vai tas, kas vcer ieriebt visiem,ja reiz pašam klājas slikti. SC pat nav nodefinēts vēlētājs – tik tas, ka tas apbižotais – krievs vai pensionārs vai valstij ieriebējs.
Vai ejot ar Rubika seju var parādīt cieņu pret latviešiem? Vai ejot ar Rubika seju krievvalodīgie domā,ka viņus neuzskatīt par tādiem pašiem rubikiem – Latvijas nodevējiem,Latvijai absolūti nelojāliem un okupācijas varas atbalstītājiem? Vai ejot ar Urbanoviča seju,parādīs latviešiem,ka nav SC vēlētāji tādi paši meļi un korumpēti nelieši, kūdītāji un latviešu izsmējēji?
Ja krieviem vajag etnisku partiju – ok,lai ir.Bet,ja gribat,lai etnisko partiju latvieši neuzskatītu par ienaidnieku,tai jābūt rietumu vērtībās balstītai bez komunisma rēgiem, ar nosodījumu pret komunismu,Staļina režīmu,PSRS veikto okupāciju, naida kurināšanu, divkosību.
Kamēr partijai ir divu tipu retorikas – viena latviešu medijos, otra krievu, ko var gribēt?

+11
0
Atbildēt

12

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.06

    lama, SC Ušakovs bija gatavs nomest sociālistu balastu, lai tiktu valdībā. Līdz ar to relikta Rubika piesaukšana nebūs īsti korekta.
    SC nav etniska partija. Un par šo esmu gatavs diskutēt! Savukārt NA ir izteikti etniska.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 11.10.2011. 10.22

    Bet tā kā SC valdība nespīd, tad viņi savu Rubika ” balastu” saglabās. Kā to sauc? :)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 11.10.2011. 10.23

    SC nav etniska partija
    _______________________________
    Nav etniska. Nav gan.

    Ir kremliska.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.27

    riņķī apkārt, To sauc par politisko loģiku vai pragmatismu. Un latviešiem tas iespējams ir izdevīgāk kā sociālisti kā atsevišķa partija Saeimā vai arī partiju savienība PCTVL + sociālisti.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.28

    lama, Nu, paldies dievam, mums reizēm ir visnotaļ kopējs viedoklis :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ilmisimo 11.10.2011. 10.37

    >V.Lācim
    “SC Ušakovs bija gatavs nomest sociālistu balastu, lai tiktu valdībā. Līdz ar to relikta Rubika piesaukšana nebūs īsti korekta.” – nevajag sevi mānīt, jo tas neko nemainītu pēc būtības. To pat pats SC atzīst, jo daudzās pašvaldībās SC un rubikieši ir tik cieši savīti, ka formāli izmetot Rubiku, tur nekas nemainītos.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 11.10.2011. 10.43

    to Valdis Lācis
    SC ir izteikta krievu sovinistu – rusistu partija, kurai ar eiropiesiem diametrali preteja izpratne par labo un launo.

    rusisms – viens no visbistamakiem vai pat pats bistamakais fasisma paveids.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.45

    Tipiņš, Pēc būtības tas, protams, neko lielu nemainītu, jo arī rubikieši bija gatavi “klusēt lupatiņā”, lai tikai tiktu valdībā. Bet jautājums iepriekš jau bija par formālu sociālistiskā balasta nomešanu un uz to Ušakovs bija gatavs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 10.51

    ombros, SC ir diezgan neizprotama politiskā platforma, kas tiek pielāgota attiecīgajam momentam. Varētu sacīt, ka tā ir politiskā konformisma platforma.
    Savukārt, runājot par fašismu, es nevēlētos īsti piekrist, jo tas, ko šeit izprot ar fašismu ir nacisms (nacionāl-sociālisms). Savukārt krievu imperiālismu bieži apzīmē par šovinismu.
    Visādā ziņā Krievijas neo-imperiālisms ir ļoti bīstams un šā bīstamību ir novērtējuši arī mūsu sabiedrotie. Vai visiem Latvijā dzīvojošajiem “krievvalodīgajiem” var pārmest šo? Manuprāt, nē! Šādu Krievijas imperiālistu un šovinistu skaits ir varbūt kādi 10%.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 11.10.2011. 11.00

    to Valdis Lācis
    “Šādu Krievijas imperiālistu un šovinistu skaits ir varbūt kādi 10%”

    Ja tikai to starpa, kuriem ir velesanu tiesibas, tadu salsijas 28%

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 11.10.2011. 11.02

    ombros, Tā nu gan nav tiesa! SC elektorāta motīvi un politiskie mērķi ir ļoti atšķirīgi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    BaleLiina > ilmisimo 11.10.2011. 20.31

    Neko viņš nebija gatavs nomest: Rubiks jau sāka griezt zobus un šņakstināt. Solīt jau solīja, bet reāli tas bastions viņam par grūtu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 11.10.2011. 09.58

Jauna valdība mums, šķiet, būs. Tas ir labi, lai kāds arī tās sastāvs, jo budžetu derētu pieņemt bez atrunām par vecās valdības bezatbildību.
Diemžēl, koalīciju veidojošās partijas ir tik ļoti konfliktējušas savā starpā un arī iekšēji tās nav īsti stabilas. Tas draud ar šīs valdības īsu mūžu. Mana prognoze, šī valdība sabruks ZRP un NA konflikta dēļ.

0
-2
Atbildēt

0

Pēteris Jakubaņecs 11.10.2011. 09.52

Tas taču ir acīmredzams, ka Vienotība iecirtās un nebija kustināma. Var saukt cik sapulces gribi, var iet no vienas puses, no otras puses, bet Vienotība negribēja zaudēt portfeļus šādā plašā koalīcijā un SC+NA koalīcija no Vienotības puses bija tikai blefs, katram antiņam bija skaidrs, ka šāda V+ZRP+SC+NA savienība ir utopija, viņiem nebija ko zaudēt.

0
-8
Atbildēt

2

    silvija_vitina > Pēteris Jakubaņecs 11.10.2011. 10.10

    Nē! Vienotība jau reiz zaudēja daļu sava elektorāta, veicot darbības, kas bija pretrunā solītajam. Šo daļu gk. pievāca ZRP – ar solījumu, ka V ir GALVENAIS partneris un ZRP+V+NA PRIORITĀRĀ koalīcija. Tagad V glāba situāciju – aizstāvēja tā vēlētāja intereses, kuru atkal draudēja uzmest, šoreiz ZRP. Ar šo soli V atguva savu vēlētāju, bet ZRP nāksies “zagt” citos laukos. Ja ZRP šodien paziņo savu stingro nostāju, ka nekas nav mainījies un ka koal. ar SC +V ir labākā iespējamā, viņam cītīgi jāgatavojas nākamajām vēlēšanām un “jāzog” balsis SC, nevis V.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    to jopcikpopcik
    Par kadiem portfeliem ir runa?
    Dombrovskis butu idiots vadit valdibu, kuras Satiksmes ministrs butu no SC. Tada pati drausmigaka izlaupisana ka Slesara laika un atbildet par to? Ja nekaunibas SC ir pari parem, tad intelekta tai varza nesalasisies pus ministra amatam.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Dancis 11.10.2011. 09.49

Man liekas, ka tomēr vajadzētu slēgt kādu sadarbības līgumu ar Saskaņas centru (tiesiskuma un valstiskuma jautājumos)un piedāvāt Saskaņas centram vadīt, piemēram, Veselības ministriju un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju. Tad Saskaņas centra gudrās galvas varētu pierādīt, ka spēj nodrošināt saturiskas un ilgstpējīgas idejas šo nozaru sakārtošanai.
Lai nesanāk tā, ka Saskaņas centrs kliedz par to, ka nelaiž strādāt savu vēlētāju labā.

+1
-7
Atbildēt

1

    ilmisimo > Dancis 11.10.2011. 09.57

    …iedāvāt Saskaņas centram vadīt, piemēram, Veselības ministriju…
    ____________________________________________________________________
    Garīgās veselības un Dvēseļu inžinierijas ministriju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Kinskis 11.10.2011. 09.41

“Mēs nemainām savu viedokli, ka labākā koalīcija būtu plaša koalīcija ar Saskaņas centra piedalīšanos. Vienkārši šī koalīcija nebija iespējama, tā nespēja savākt vairākumu.”…gadīcītā
————————-
Spriežot pēc iznākuma, šie “mēs”, kas nemaina viedokli, ir krietni mazāk par tiem 22, kas ievēlēti no ZRP. Tādā gadījumā jāsaka “daļa no mums”. Vēl labāk būtu, ja cīnītājs par sarunu caurspīdību noprecizētu skaitu un uzvārdus.
p.s. Ka tik starp tiem “mēs” nav kāda vēstniecība.

+9
0
Atbildēt

0

PriedeZaniite 11.10.2011. 09.26

Zatler, Tev kaut kas ar argumentāciju klibo, pats esi sapinies savās konstrukcijās. ZRP ar SC ir 53 balsis – it kā sanāk vairākums?

+5
-2
Atbildēt

0

wrvinovskis 11.10.2011. 09.00

Augulim vajag atstāt satiksmes ministra porfeli, Airbaltic viņš tomēr izvilka, un būs atbalsts bez visām plašajām koalīcijām. Citādi- vienam veto, otram savs skaidrojums, Dombrovskis (oh,tagad bez AndriemBērziņiem, mums arī pie Dombrovskiem būs jādomā kā atšķirt), nu tam Dombrovskim, kas, iespējams, būs valdības galva, būs jāstaigā un jāsaskaņo vai tik neuzliks veto.
Vismaz ministrus viņš varētu izvēlēties pēc galvām, nevis biedra kartēm. Nu taču ir pieredze gada garumā kā gāja!

+3
-5
Atbildēt

2

    PriedeZaniite > wrvinovskis 11.10.2011. 09.28

    Augulis nespēja nodrošināt pietiekami ātru un izšķirošu rīcību airBaltic gadījumā. Pavasarī viņš vilka garumā ar dokumentiem, gada pārskatiem, padomēm. Tas, ka Dombrivskis viņu piespieda beidzot sākt rīkoties valsts, nevis Lembja interesēs, nu nekādi nav Auguļa nopelns.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > wrvinovskis 11.10.2011. 10.50

    Naivais!
    ne jau Augulis izvilka Air Baltic, bet gan Dombrovska valdība. Augulis gulēja uz ausīm, kamēr “nīstais” Kampars nesacēla traci! Tad vēl Augulis paziņoja, ka viss karaļvalstī ir kārtībā. taču iesaistījās valdība un pieaicināja konsultāciju firmu Prudentija, kas izvērtēja esošo situāciju. Tikai tad, kad ZZS dabūja vēlēšanās pamatīgu pērienu, tad Augulis sāka kaut ko kārtot! Ko gan var gribēt no vietēja pašvaldības veča, kurš darbojās visu laiku kā jau īsts Lemberga cilvēks un iekārtoja savus radus pat sevis pārvaldītā ministrijā.
    Ar ko šis Augulis gan labāks par Šleseru??? Vēl Augulis iekārtoja Lemberga Ventspils naftas cilvēkus amatos SM valsts uzņēmumu valdēs un padomēs, lieka spēc skaita 31!!!
    Kur nu vēl vairāk sasmērējies darbonis par šo Auguli! lai iet uz savu pašvaldību atpakaļ- tur varbūt viņu vietējie cienīs un mīlēs tāpat kā Cauni no ZZs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 11.10.2011. 08.54

vispār Ušakovs interesants puisis.
tikko Twitterī iekrāmējis šādu ziņu ar pievienotu video:

nilushakov Nils Ušakovs
Saksim ritu negaidīti – ne par politiku, bet ar multeni par kaķiem.
http://smotri.com/video/view/?id=v188069113a6
11 minutes ago

no video līdzības izriet, ka SC tā kā raujas pie “siles”, bet Vienotība nelaiž…heh))
tad nu šie ņem un izrij sili, izmantojot viltību, un visādi citādi sabotē veco, resno runci….

es jau teicu, būs jautri )))

+3
-4
Atbildēt

1

    Ilziiiic > Ilziiiic 11.10.2011. 08.58

    – un daudzsološs skandalozā SC deputāta Pētera Strazda twīts tikko:

    strazds Armands Strazds
    @
    @PeterisVinkelis @EdmundsSprudzs @RaivisDzintars Cik labi, ka tagad ir atklāti vainīgie gadījumam, ja lietas ies greizi ;)
    4 minutes ago

    ___________________________

    a priekšā ta kārtējā konsolidācijaaaaaaaaa……ukhhhh
    gara acīm redzu Urbi uz bruņu mašīnas ar kaismīgām runām)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

elinaliepina 11.10.2011. 08.52

Izskatās, ka Zatlers nejauši atklājis ZRP šķelšanās iespēju gadījumā, ja valdību veidotu tikai ZRP ar SC. “…labākā koalīcija būtu plaša koalīcija ar SC, taču tādai koalīcijai nav bijis iespējams nodrošināt vairākumu”. Acīmredzot nav runa par prezidenta piesaukto pārliecinošo vairākumu, bet gan par vairākumu vispār…

+18
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 11.10.2011. 08.51

ZRP bija nepieciešamas tikai 3 nedēļas, lai pilnībā zaudētu cieņu un uzticību sava vēlētāja acīs. Tagad tiek dota iespēja 3 gadus šo kaunu atmazgāt. ZRP – neizlaidiet no rokām šo iespēju! Saeimā jūs tikāt avansā, un jums jāizdara tik vien, kā jāatmaksā vēlētājam avansā iemaksātais.

Pēc 3 gadiem būs jauns atskaites punkts un jaunu solījumu došanas laiks. Tad varēsiet definēt SAVU vēlētāju. Tikai bez meliem.

+16
0
Atbildēt

2

    wrvinovskis > silvija_vitina 11.10.2011. 09.06

    Papildinot- ja nu tiešām būs tautas vēlēta prezidenta vēlēšanas, nevajadzētu lolot veltas cerības, ka tas tiks ievēlēts no ZRP. Ja visas reformas vajadzīgas, lai tik piepildītu šo sapni, tad jāsaprot, ka tas nu ir palicis neaizsniegts. Atliek dūšīgi, bet arī sakarīgi, strādāt valdībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > silvija_vitina 11.10.2011. 10.25

    “Tagad tiek dota iespēja 3 gadus šo kaunu atmazgāt” – šādu kaunu atmazgāt vienkārši nav iespējams. Cerams, ka tas vēlētājs, kas balsoja par zatleru, nav pēc savas būtības tik pat nelietīgs, melīgs un divkosīgs, kāds izrādījās kangars zatlers.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 11.10.2011. 08.40

Pēc šī un atceroties izteicienu par tankiem arvien vairāk kļūst skaidrs, ka pat savā partijā Zatlers nav ne nulle. Jo nullei pieliekot priekšā ciparu, iznāk vērtība, a te mēs redzam vējrādītāju.
Neticu, ka tādas lēmumu svārstības par 180 grādiem notika tikai pēc partijas biedru vai sabiedrības spiediena. Saimnieks pasūtīja traci, kad pamanīja, ka rezultāta nebūs, paraustīja striķi un… Nekāda prieka te nav, jo striķi var paraustīt atkal un tad valdībā būs līdzīga situācija, kā jau piedzīvotā – daļa koalīcijas balso kopā ar garīgi tuvāko opozīciju. Senāk tā darīja zaļzemnieki, tagad – zatleristi. Ui, kā patiktu, ja būtu kļūdījies….

+18
-1
Atbildēt

8

    oktaavs > Aivars Krauklis 11.10.2011. 09.37

    Jā, šoreiz piekrītu Tev. Tikai galvenais jautājums – kas ir tas “saimnieks”, kas groza šo vēja rādītāju ? Visi klusē kā indiāņi un pat nemēģina noskaidrot. Vai nav kāds no “draugiem” un “partneriem”, kas sēž vēstniecībās ?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Aivars Krauklis 11.10.2011. 09.39

    Principā piekrītu, bet tikai tādā gadījumā, ja Zatlers vēl nav pilnībā izlietots resurss. Bet par pēdējo ir zināmas šaubas. Ka tik drīz vien neiznāk tā, ka ZRP netiek vienkārši pārdēvēta par RP. Tas var notikt, ja 1) Zatlers būs pilnīgi zaudējis reputāciju pats savā partijā; 2) tajā atradīsies ambiciozi cilvēki, kas visu spēs novelt uz Zatleru, “attīrīties” un paši uzņemties līderu lomu. Uz to jau ZRP tiek mudināta (un iespējams uz to jau arī iet) – piemēram P.Viņķelis no V, kurš esot piedalījies pēdējā sarunu raundā, saka, ka sarunas esot “izvilcis” Sprūdžs (arī Dzintars).

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aivars Krauklis 11.10.2011. 10.25

    Ja Zatleri regulētu no kādas vēstniecības, viņš varēja nodarboties ar sabotāžu vēl ilgi.
    Zatlers rīkojas ļoti muļķīgi, bet, varbūt, Zatlers patiešām uzskata, ka SC iesaistīšana valdībā ir svarīgi, un arī tās viņa prasības uz veto tiesībām ir taisni tāpēc, lai nesaasinātos attiecības starp divām kopienām?
    Ja jau Krievija gribētu te izraisīt kādus etniskus nemierus, tai vajadzētu atbalstīt, nevis bremzēt NA iniciatīvas, tie jau, īstenībā, strādā Krievijas un krievu radikāļu labā.
    Stipri savdabīga reakcija uz atšķirīgu viedokli – sazvērestība, ļaunprātība, nodevība, tādu īstenu boļševiku leksika, un tas ir it kā demokrātiskā valstī.
    Bet, interesanti, ja NA piekritīs visiem Zatlera ultimātiem, tos arī uzskatīsim par nodevējiem un Kremļa aģentiem?
    Nu, piemēram, ja viņi piekritīs neaiztikt tās krievu skolas, atsakoties no viena no galvenajiem saviem punktiem?

    Nu un saskatīt Ušakova teiktajā šantāžu un draudus – tur arī jābūt izcilai fantāzijai.
    Ušakovam nav tiesības vērsties pie prezidenta, vai SC nav tiesības vēlēties nokļut pie varas?
    Visai savdabīga demokrātijas izpratne, var tas SC patikt vai nepatikt, bet, tādas tiesības viņiem ir.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 11.10.2011. 10.30

    west- nedomāju, ka manis pieminētais saimnieks ir kaut kas vienpersonīgs vai monolīts un nevienā vēstniecībā tas nu nepavisam nesēž. Tik prasti tikai lubenēs. Pieņemu, ka daži ķēdes posmi pat nezin, kas galā un pati ķēde pa vidu drīzāk līdzinās tīklam. Tomēr pat no malas skatoties aug iespaids, ka saites reālas un atsevišķus posmus varētu redzēt pat pa kādam no ievēlētajiem (pārsteigtajiem) deputātiem. Jāvēro, kas tur tālāk notiks, jo iekšēji skandāli jau iet vaļā, cik tie principu, cik – siles dēļ – ne man spriest. Pagaidām.
    andrejs_g – par resursu norakstīšanu pagaidām pāragri spriest, baidos, ka mums priekšā daža laba diezgan pretīga izrāde. SC cerības, ka koalīcija fiksi sašķelsies, nav bez pamata.
    Vadoņa reputācijai partijā dažreiz var izrādīties mazāka nozīme, kā viņa pieejai resursiem (visa veida), jo jaunajiem biedriem tāpat negribēsies apdraudēt iegūto statusu, bet tam īstermiņā pietiek i bez reputācijas. Kamēr tā, tikmēr citu biedru ambīcijas otršķirīgas. Protams, aprakstītā kārtība vairāk atbilst bandai, kā partijai, bet par to man ilūzijas mazas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Aivars Krauklis 11.10.2011. 11.01

    Dzeri, “Zatlers patiešām uzskata, ka SC iesaistīšana valdībā ir svarīgi, un arī tās viņa prasības uz veto tiesībām ir taisni tāpēc, lai nesaasinātos attiecības starp divām kopienām?”
    Tu neredzi vai negribi redzēt – tieši Zatlera ietiepība un nemākulīga retorika ir saasinājusi un – krasi saasinājusi – attiecības starp divām kopienām?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Aivars Krauklis 11.10.2011. 11.14

    …tieši Zatlera ietiepība un nemākulīga retorika ir saasinājusi un – krasi saasinājusi – attiecības starp divām kopienām?
    _______________________________________________________
    Pat ījabs to atzina.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aivars Krauklis 11.10.2011. 11.18

    Zatlerim vispār nevajadzēja aicināt valdībā SC, ja viņš nebija drošs, ka tas tur būs, tur es tev piekrītu.
    Un tagad ir izveidojusies situācija, kad SC elektorāts var teikt – SC atteicas no visām prasībām, piekrita visam, ko no tā prasīja, bet, valdībā to, tomēr, nepaņēma.
    Tad kāpēc nepaņēma – tikai tāpēc, ka viņi ir krievi, tāds viedoklis, pārsvarā, dominē, tur es piekrītu Kostaņeckai.
    Un tas etnisko situāciju stipri radikalizēs, un, pastāv šaubas, vai nebija, tomēr, labāk to SC valdībā kaut kādā veidā iesaistīt, ja jau Zatlers visu to iesāka un spēra tādu soli, par to iet runa.
    Vēl nav zināms, kas būs lielāks ļaunums.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    BaleLiina > Aivars Krauklis 11.10.2011. 19.31

    Nedomāju, ka Latvijā ir divas kopienas. Manuprāt, ir vismaz trīs. Un tā trešā – ne krievu, bet krievvalodīgā – ir visaktīvākā. Taču jau tagad, šajās vēlēšanās noteikti mazinājās izvēle pēc etniskā principa: Latvijas patrioti pieslējās sev tuvākajiem spēkiem, pārējie savukārt marginalizējās vēl vairāk. Vai viņi var radikalizēties? Protams, ka var. Tieši tādēļ jāstiprina demokrātija un tiesiskums. Lai Nils nedomātu, ka jebko var nopirkt par ministra portfeli. Naudai, dabiski, ir liels spēks – tieši tādēļ tā jākontrolē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aldis_grunde 11.10.2011. 08.34

Izrādās, ka Zatlers un ZRP nav mainījuši savu viedokli, viņi vienkārši veido koalīciju pretēji savam viedoklim…

+14
0
Atbildēt

4

    andris902 > aldis_grunde 11.10.2011. 09.19

    …tāpēc jau ZRP nepieciešamas veto tiesības, lai spētu bloķēt tos jautājumus, kuri nepatiks SC….ja Zatlers saglabās veto tiesības, tad produktīvs darbs Saeimā nebūs iespējams….
    …SC turpinās raustīt Zatleru kā lupatu lelli, bet atbildīga par to būs ZRP….

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > aldis_grunde 11.10.2011. 10.21

    “…tāpēc jau ZRP nepieciešamas veto tiesības” – un tieši šādas veto tiesības ir ieliktas ZRP, V un NA kopīgajā paziņojumā jeb vienošanās, kur ir punkts, ka V un NA nedrīkst bloķējoties pārbalsot ZRP.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aldis_grunde 11.10.2011. 10.55

    Zane, vai pārrakstījies …”raustīt Zatleru kā lupatu lelli, bet atbildīga par to būs ZRP”?
    Atbildība tiks uzvelta, kā jau pierasts, V.D. – premjerministram.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > aldis_grunde 11.10.2011. 17.36

    …protams, Betij, visu smagumu iznesīs Dombrovskis….bet par stulbām veto tiesībām, uz kurām būs uzkacinājis Saskaņas centrs lielummānijas pārņemto Zatleru, visi lamās ZRP, bet tikām SC varēs sēdēt krūmos un aiz prieka sist plaukstas – gājiens izdevies!…

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 11.10.2011. 08.24

Diez vai ZRP tik ļoti lielu nozīmi nospēlēja portfeļu skaits. Drīzāk jau ZRP vienkārši paši sevi iedzina stūri – V un NA varēja mierīgi noskatīties kā ZRP “pazaudē seju” un, pašā ekstrēmākajā gadījumā pēc pāris balsojumu par valdību izgāšanās, gaidīt jaunas ārkārtas vēlēšanas, kurās tieši šie divi spēki būtu lielākie ieguvēji, bet ZRP, pieļauju, balansētu uz 5% robežas. ZRP vienkārši nebija citas izejas, jo divatā ar SC viņi arī nevarēja iet, jo tad tāda valdība vienkārši netiktu apstiprināta kaut vai tāpēc vien, ka vēl līdz balsošanai ZRP būtu sašķēlusies. Tā ir Zatlera presonīga un viņa nagliņkomandas pilnīga izgāšanās.

+23
0
Atbildēt

3

    Toms Mincāns > putekliic 11.10.2011. 09.58

    Un no visām šīm nepatīkamajām lietām varēja jauki izvairīties. Step 1. Aicināt Ušakovu veidot valdību. Step 2. Reālā testa procesā pārliecināties un fiksēt, ka viņš tādu nespēj izveidot, tādējādi uz ilgu laiku atmetot jebkurus Nesaskaņu Centra vaidus par “apbižošanu” un, iespējams, sašķelot Centru lietojamās frakcijās un tīros mēslos. Step 3. Aicināt Kalnbērziņu-Zaķi veidot valdību. Step 4. Atkārtot Step 2 ar mainītiem parametriem..
    utt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 11.10.2011. 10.42

    Jā, varēja mēģināt veidot valdību uzdot SC, bet te jau arī ir riski, ja nu SC pievienojas ZZS un daļa no ZRP, ko tad?
    Tie ir tikai mani minējumi par iespējām, jo ZZS sastāvā jau arī ir vecā komunistu nomenklatūra un prokremliskie ļautiņi, kuri ar prieku devās klusiņām pie Putina vizītēs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > putekliic 11.10.2011. 12.58

    Jebkurš mērījums ir risks. Ja cilvēks nav žurnaļuga, jurisķaga, sociologs vai cits politījabiem pielīdzināmais, tad viņš zin, kas ir Šrōdingers un var izvēlēties pareizo proporciju starp mērāmajiem parametriem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 11.10.2011. 08.22

Šīs koalīcijas rīcībspeja ir atkarīga no iefiltrēto kurmju daudzuma katrā partijā. To drīz redzēsim pēc svarīgiem balsojumiem.
Prieka nav nekāda. Joprojām uzmetiena gaidās jebkurā laikā.

+13
-1
Atbildēt

2

    Pēterītis > oktaavs 11.10.2011. 10.44

    Kurmji nekur nepaliks. Ja lielā kurmija tepat blakus, ar kurmjiem jāiemācās sadzīvot. Ja neļauj taisīt citiem uz galvas, arī kurmji paliek rāmāki.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > oktaavs 11.10.2011. 12.52

    Ja neļauj taisīt citiem uz galvas, arī kurmji paliek rāmāki.
    ===============
    Vai arī maina “puses”.. Tā nu reiz ir mācīti šie “vējrādītāji”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 11.10.2011. 08.19

“Pieļauju, ka SC vēlētāji un atbalstītāji vērsīsies pie Valsts prezidenta pirms 17.oktobra, mēģinot prezidentu pārliecināt, ka šī koalīcija, kas ir izveidota, nebūs ilgi rīcībspējīga. Prezidents vēl nav pieņēmis lēmumu…. +++ neatceros nevienu citu politisku spēku, kurš pēc neveiksmīgām koalīcijas sarunām būtu sācis draudēt prezidentam un 2/3 trešdaļām LR iedzīvotāju. :) Un ar šādu šantāžu nodarbojas nevis kāds politiski nenobriedis jauneklis, kurš pārstāv pats sevi, bet politiskas apvienības līderis un atjaunotās LR galvas pilsētas mērs :)) Taču neviens viņu Latvijā neuzdrošināsies apvainot ekstrēmismā :)

…Mūsu piedāvājums paliek nemainīgs – labākā koalīcija ir SC, “Vienotība” un Zatlera Reformu partija,” uzsvēra Ušakovs…., bet šis teikums tikai apliecina, cik Ušakovs ar savu kompāniju ir uzbāzīgi nekaunīgs. :) SC sāk dirīģēt Vienotībai ar ko tai būs veidot koalīciju :) Šitie nekauņas ar steigu ir jānoliek pie vietas

+19
-2
Atbildēt

10

    Ilziiiic > buchamona 11.10.2011. 08.28

    -> riņķī apkārt
    kur gan tur saklausi draudus?
    ……”mēģinot prezidentu pārliecināt”……
    bet nu katrs saklausa, ko vēlas.

    vispār Tev interesants piegājiens:
    uzvedies tā, it kā šī valdība būtu apstiprināta jau.
    šķiet, ka nav vēl pat premjers nominēts. kur nu vēl apstiprināts.

    šie augstprātīgie, varu monopolizējušie Vienotības vēlētāji….!!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 11.10.2011. 10.34

    Ērik, riņķī apkārt nav V. vēlētājs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > buchamona 11.10.2011. 10.37

    krievu fašisti ārdās krievu delfos. vajadzētu viņiem skābekli piegriezt. bet kas to izdarīs? varbūt Ušakovs, varbūt Urbanovičs kā jau Latvijas pilsoņi un atbildīgi partijas vadītāji.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 11.10.2011. 10.38

    Tas, ka Ušakovs ir reti nekaunīgs, jau sen ir zināms, jo cik gan nekrietnam un pašpārliecinātam idiotam ir jābūt, lai uzsvērtu šādu koalīcijas iespējamību SC+V+ZRP, jo pats Ušakovs vienmēr sarunās jau vairākkārt paziņo, ka V joprojām sēž valdībā ar oligarhu partiju ZZS, taču saņem atsitienu, ka paši taču SC+ZZS vienoti balsoja 10.saeimā.
    Nu kā var pēc tādiem Ušakova regulāriem uzbraucieniem vēl uzspiest SC tik jau nu sliktus sadarbības partnerus??? ja jau tik slikti ir V, tad kāpēc Sc ar tādiem oligarhu aizstāvjiem jāveido valdība, ko, Ušakov?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 11.10.2011. 10.44

    -> betijacelmale
    ak, jā. šķiet riņķī apkārt ir Visu Latvijai! vēlētājs.
    tāpat kā es….ja kas.

    tiesa gan, mūsu motīvi vēlēšanās bijuši atšķirīgi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 11.10.2011. 10.51

    -> Bet
    Tavs pastāsts skaisti ilustrē manis jau izteikto tēzi par to kā visi tur tajā mēslu bedrē viens otram met virsū kakas un rāda ar pirkstu.
    Jautājums tikai – kurš tajā atejā ir pats pats smakainākais un kurš ne tik ļoti smakainais.
    Es jau visu mērītu pēc laiku, kādu katrs sēdējis pie atejas bedres, bet par tiem, kas ilgi sēdējuši pašā atejas bedrē nemaz nav vērts spriedelēt.

    vai es nepareizi domāju?
    vai arī uzskati, ka no atejas bedres kāds izkāpis arvien vēl melnas krāsas smokingā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 11.10.2011. 10.56

    -> klejotajs
    o!!
    ļoti likumsakarīgs viedoklis izskanēja: “vajadzētu viņiem skābekli piegriezt”
    kaut ko par krievu fašismu cilvis ieminējies…..

    nu, nu……

    kādu asfikcijas metodi izvēlēsimies, cienītais?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 11.10.2011. 13.10

    Pats Ušakovs kopā ar norvēģu palīgskolnieka “11-tajās vēļēšanās” izmesto partiju bez jebkādām morālām problēmām turpina apkalpot/menedžēt 1/3 Latvijas (naša Riga) budžetu ar 14% deficītu..
    Varbūt tomēr tik ilgi komā gulējušai personai pienāktos mazliet ierobežot rīcībspēju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > buchamona 11.10.2011. 14.39

    ->> Vientuļais Vilks
    labi, labi.
    bet tagad…
    SC neizbēgami arī nākotnē valdīs gan Rīgā, gan Dēpilī, Rēzeknē un tagad, ja Bērziņš tomēr apstiprinās šo diegiem šūto valdību, arī citās pilsētās. Ļoti iespējams tagad jau viņi paņems arī Jūrmalu un Liepāju. Un to jau varēs just riktīgi tuvāk pie ādas. Turklāt problēma tā, ka šeptēšana pašvaldībās parasti kaut kur tā pazūd. Bet esot valdībā, tas jau ir pavisam cits līmenis un skanējums, kaut arī iespējams faktiskais kaitējums pat ir mazāks.

    nu un tagad kāds ieguvums, ja mēs to visu radikalizējam?
    maziņā opozīcija šajās pilsētās varēs sašust un piketus rīkot.

    bet vispār…..Tavos vārdos izskanēja reāls nacisms.
    nacisma ideoloģija paredz vājāko/citādo/kroplo izolēšanu vai vēlams iznīcināšanu.

    vai ar šādu iekšēju sajūtu vispār iespējams kādu problēmu skatīt attālināti.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 11.10.2011. 15.14

    varbūt, ka piegriezt skābekli delfos var rakstot šī vissenākdibinātā Baltijas naida un provokāciju portāla galvenajiem sponsoriem:

    Address: 2, Antonias st., Riga, LV – 1010, Latvia
    Phone: +371 7332151, 7220693
    Telex: (64) 161222 ROSKO
    Fax: +371 7830209
    E-mail: [email protected]
    www: http://www.latvia.mid.ru

    Consular department:
    Address: –
    Phone: +371 721-2579
    Telex: 538161222
    Fax: +371 721-0123
    E-mail: [email protected]

    Zīmīgi, ka tieši Latvijā šis “mēdijs” laidis visnoturīgākās saknes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 11.10.2011. 08.18

vārdu sakot, nekas nav galā.
Ušakovs liek noprast:
– торг уместен!

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam