Kariņš: Zatlers ir piekrāpis savus vēlētājus

71

Komentāri (71)

Jānis Zolbergs 15.10.2011. 16.17

Ja mēs vēlamies lai krievi integrējas tad viņi ir jāiesaista un SC var vienīgais izmainīt viņu domāšanu jo viņiem pieder Latvijas Krievu prese bet laikam tas nav izdevīgi
PS
Es esmu Latvijas patriots un tikai ja katrs būs patriots latvijas etniskās tradīcijas neizzudīs bet tās pārņems arī krievi

0
0
Atbildēt

0

inesite15 09.10.2011. 19.46

to piekariņš ir mazāk par nulli – lai papriekšu ieskaita bujetaa taa sava kretinisma grinberggeita naudu un tad muti varsta, a zatlers neko naf piekrāpis – zatlers iznāca kā velns no kastītes, un par to arī TIE, KAM KAUT JEL KĀDS ČUIS IR, skrēja un balsoja –

par vellu no kastiites – kas nebut nav sliktākais variants tai smirdošajā gudrondīķī.lv

+1
-4
Atbildēt

0

kdaljajev 09.10.2011. 11.32

Kariņš kurš pats tālāk par Lāču ledu nav ticis vispār nebūtu vērā ņemams.Izgāzās kā ekonomikas ministrs.Pat nevarēja nokārtot jautājumu ar Grīnberga lietu.Izgāzās kā veca sēta.

+3
-6
Atbildēt

0

Jānis Zolbergs 08.10.2011. 22.24

Mani nav piekrāpis un tagad mūžīgi mūžos par viņu balsošu Viņš varbūt nav labs politiķis lai izskaidrotu savu lēmumu
Zatlers ir īsts valsts vīrs PĀRĒJĀS PARTIJAS DOMĀ TIKAI PAR ŠIEM 3 gadiem bet Zatlers mēģina veidot latviju pēc igaunijas parauga nav krievi vai latviešie(igauņi) ir mērķi kas jāsasniedz
Fujj Vienotībai novilkt sarkano līniju pēc vēlēšanām tā ir Vēlētāja apčakarēšana. ZRP solija ka grib savienot elektoriātus un viņi šo solijumu šobrīd pilda JA LATVIJAS MĒRĶIS IR TIKAI etnisku LATVIEŠU SABIEDRĪBA Tad SC nedrīkst ņemt valdībā un ir jādeportē visi tie kas nemāk dziedāt līgo dziesmas svinēt tradicionāli latviskajam svētkus tekoši bez izrunas kļūdām runā latviski

TAD TIE PILSOŅI KAS BALSO PAR SC IR JĀPADARA PAR NEPILSOŅIEM UN VISPĀR JĀATSTĀJ LATVIJĀ AP 1 milijonu iedzīvotājiem

JA tomēr pārdomājāt ka nākotnē nedrīkst būt divu valodu telpas OBLIGĀTĀ IZGLĪTĪBA LATVIEŠU VALODĀ BEZ SC Atbalsta krieviskais pilsonis to nesapratīs

RISKS PCTVL Iegūs vairāk vēlētāju
IEGUVUMS
1Krievu vēlētājs pēc gadiem sapratīs ka PCTVL Ne pie kā laba nenovedīs
2.SC Stipri mainīs savu programu un sapratīs un ies uz kompromisiem IESPĒJAS MAINĪT SATVERSMI
3. Krieviskais pilsonis tiks saliedēts
ZAUDĒJUMS
Latviskais pilsonis tiks šķelts un VL TBLNNK iegūs vairāk atbalstītājus

PS Es pazīstu daudzus VL dibinātājus un uzskatu ka viņiem nav jāiet uz etnisko atstumšanu drīzāk uz nacionālo vērtību saglabāšanu PIEMĒRAM Priekšvēlēšanu laikā saziedoto naudu lietot tradicionālās Jāņu svinībās pūlcējot lielas masas un arī krieviskos lai mācās mūsu kulturu

CERU JŪS NEDOMĀJIET ĪSTERMIŅĀ ZATLERS NAV KANGARS
PĀRĒJIE VIENKĀRŠI BAIDĀS JO PIESAISTOT SC TĀ PIESAISTĪTĀJS BŪS BIJIS ZATLERS UN TAD ZRP ILGTERMIŅĀ VARĒTU IEGŪT 51 % Balsu

0
-9
Atbildēt

3

    andris902 > Jānis Zolbergs 08.10.2011. 22.47

    …”Mani nav piekrāpis un tagad mūžīgi mūžos par viņu balsošu”…

    …kur palika – ĀMEN?….:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jānis Zolbergs 09.10.2011. 10.22

    Krieviskais pilsonis tiks saliedēts
    ____________________________________
    Un kas to pilsoni izžāvēs? Un par ko tam pilsonim nedos lietussargu?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jānis Zolbergs 09.10.2011. 16.13

    Dābol, Tu ir naivs vai izliecies?
    1. EE jau pirms bronzas aļošas nemieriem NEBIJA nacionālu krievu partiju ( Kremļa mūjābeļi saprata ar igauni tikai pa spalvai), pēc tam pat smakas no tādām vairs nav, sovoki ir dabūjuši pa zobiem un saprot , ar EE tikai pa labam.
    2. Kas ir SC ? Varbūt Tu pateikti sociāldemokrātiska ( KK nedarbiņu piesegšana hehehehe-sociāldemokrātija(bakšišs) Rīgas domes struktūrās ) Latvijas(1918.gada LR) patriotu partija? Ar ko draud Bifšteku Jānis? Laikam ar sociāldemokrātisko strādnieku streiku?
    3. Latvijas patriotiem ir jāpārdzīvo bronzas aļošas nemieru analogs, SC sadalīsies, tikai tad kad tās saprātīgāko daļu atliekas pievienosies ZRP,V,ZZS un varbūt arī VL ( kāpēc gan ne?), viņi varēs runāt par valdīšanu.
    4. Līdz tam kā ASV republikāņu prezidentkandidāts saka par KF.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 08.10.2011. 20.49

——
Kas vainīgs, tas bailīgs! Padomāsim – kādu partiju/apvienību ar ‘pateicības’ vārdiem piemin tie, kas 2003.g. noticējam solījumiem par labklājību pēc istāšanās ES. Atcerēsimies, lai apjēgtu Kariņa kunga histēriju. Tikai ‘sausa’ statistika:
”Ņemot vērā šogad veiktās tautas skaitīšanas provizoriskos rezultātus, laika posmā no Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā 2004.gada 1.maijā, iedzīvotāju skaits valstī kopumā samazinājies par 419,2 tūkstošiem cilvēku jeb 18,1%.
Mirušo pārsvars pār jaundzimušajiem šajā aprēķinā ir 69,2 tūkstoši cilvēku jeb 3%. Atlikušie 15% jeb 349,6 tūkstoši cilvēku aizbraukuši peļņā uz ES valstīm. Šo visai skarbo statistiku ikviens var redzēt arī dzīvē, braucot pa Latvijas reģioniem, kuros galvenokārt palikuši sirmgalvji un mazi bērni.”
http://www.esmaja.lv/?lapa=raksts&id=4497

+2
-5
Atbildēt

0

Juris Dzelme 08.10.2011. 20.40

vai Zatleris pats nevarējo ko šeit iekomentēt ???

vai IR nevareja šo dabū uz izjautāšanu ???

+3
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Juris Dzelme 08.10.2011. 21.38

    vai IR nevareja šo dabū uz izjautāšanu ???
    _________________________________________
    Vai varbūt tas ir Rinkevičs, ko vajadzētu iztaujāt?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Marija 08.10.2011. 18.41

Es biju Vienotības vēlētājs. Vienotība nodeva savus principus, sadraudzējās ar Lembergu un sadalīja amatus sev un saviem čomiem. Ar Knaba Vilnīti nespēja tikt galā, kamēr prezidents Zatlers neizdeva rīkojumu nr.2.
Ar airBaltic tas pats stāsts – Fliks Dombrovski vazāja aiz deguma tik ilgi, līdz atradās ģeniāls risinājums – samaksāt 50 milj, lai Fliks aiztītos.

Kā šo situāciju komentēja Kariņš? Nekā! Sēdēja Briselē!

Šajās vēlēšanās balsoju par ZRP. Jau pēc 10.saeimas vēlēšanām uzskatīju, ka SC ir jāņem valdībā un turpinu to uzskatīt arī šobrīd. Mani, ZRP vēlētāju, Zatlers nav nodevis un es nesaprotu, kas ir pilnvarojis Kariņu, kurš nejēdza sagatavot korektu rīkojumu, par kuru Lembergs neizņirgātos, runāt manā vārdā?
Kariņam ir jāiemācās sagatavot vienkāršus dokumentus, un arī pēc tam viņš nedrīkstēs runāt manā vārdā!

+4
-17
Atbildēt

9

    dace_ampermane > Marija 08.10.2011. 18.58

    OWS

    izklausās kā pirmrindnieka vēstule laikrakstam Padomju Jaunatne [viņiem bija vienmēr nekļūdīgi un pareizi uzskati]

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 08.10.2011. 20.21

    …OWS…FED-2…Parastais…personības dalīšanās?… :))
    ….ja Tu nerakstītu tik daudz muļķību – varētu ar Tevi diskutēt…bet…redzu – tā būtu veltīga laika tērēšana…ja Tev no tā kļūst labāk un Tava pārliecība Tevi stiprina – lai tā būtu!…priecāšos, ja arī šāda izpausme beidzot spēj Tevi gandarīt…:))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Marija 08.10.2011. 20.40

    Nākamajās Saeimas vēlēšanās OWS būs vienīgais, kas balsos par Zatleru :))
    Ja protams līdz tam laikam Zatlers nebūs aizbēdzis uz Krieviju.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Marija 08.10.2011. 21.00

    -> OWS

    a vēl jau Kariņš bija tas jampampiņš, kuru Āboltiņu apjāja JL ārkārtas kongresā kā tādu āzi, kad bija kliķes bosa vēlēšanas.
    baigi gribētos dzirdēt, kā Kariņš māk no sirds lamāties ;))
    tas jokam.
    bet vispār viņam kolosāli piestāv Antiņa tēls, kurš stikla kalnā jāja…..jāja jāja, bet beigās pašu apjāja…..rudā Sniega karaliene.

    Kurš tik nav ņirgājies par JL un Vienotību….kam nav bijis slinkums….un pamatoti. Viņiem tur mūžīgi visādi āksti pietikuši. Bet skumjākais, ka visu to ākstu baru veiksmīgi manipulē viena čūsku vecene.
    Savākusi ap sevi septiņus rūķīšus bez pautiem…..Sarkangalvīte….māti viņas!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Marija 08.10.2011. 21.37

    izklausās kā pirmrindnieka vēstule ……….
    ______________________________________
    ak, būs jau drīz kā tālajā 1995ā- pēc kāda laiciņa nevarēja atrast nevienu ,kas balsojis par Zīgeristu.

    Ar zRP būs tāpat.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Marija 08.10.2011. 22.13

    ZRPSC – neskan labi, tur kautkads neveiksmes priekshvestnesis ir ieksha, no mums zinamas krievu literaras valodas es tur gala saklausu “zvezdjec!”, vai vel tieshak “ZRP pesdjec!”.
    krieviski shis nosaukums sanak vel stulbak – ПРЗЦС.., – tfu, es labak netulkoshu, – tur iznak ka tam ЦС ari tas pats.
    no tadas savienibas ir jaturas pa gabalu, tie nav ne taure puteji, ne karogneseji – vinji jau ir nolemti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 08.10.2011. 22.43

    …Ērik…”Savākusi ap sevi septiņus rūķīšus bez pautiem…..Sarkangalvīte….māti viņas!”…

    …nesaceries!…:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Marija 09.10.2011. 14.49

    burtu salikums ПРеЗеЦС atbrīvotu no vajadzības piminēt virzienu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 09.10.2011. 17.02

    Pēc komentāru satura redzams, ka neviens no jums nav bijis ZRP vēlētējs, bet, izņemot Malējo, visiem ir ko teikt kā man ir/būs jārīkojas/jādomā/jāuzskata.

    Dārgie pacienti!
    Skaidri redzams, ka jums atveseļošanās process ir ilgstoši ieildzis, līdz spēsiet domāt patstāvīgi un par tēmu, kuru nepārzināt, atturēties no kategoriskiem spriedumiem sev ierastā padomju komunistiskās nomenklatūras stilā.

    >zanE
    Jūsu gadījums ir sevišķi smags. Palūdziet dakterim stiprākas zāles, lai jums foto kameru un lozungu abreviatūras neasociētos ar personībām.

    Kad būsiet beidzot veseli, tad diskutēsim. Guļošos un slimos nesit.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.10.2011. 18.35

Krievijas prasības postpadomju valstīm krievu valodas un kultūras tiesību
jautājumā atrodas zināmā tiešā korelācijā ar krievvalodīgo iedzīvotāju īpatsvaru
attiecīgajā mītnes valstī – jo lielāks ir šis īpatsvars, jo lielākas prasības nodrošināt
statusu. No tā netieši iznāk savdabīga pretruna ar nacionālo minoritāšu tiesību
pastāvēšanas loģiku – it kā skaitliski lielākas minoritātes pastāvēšanai būtu
nepieciešami plašāki pasākumi tās izdzīvošanas nodrošināšanai. Protams, vērīgam
analizētājam skaidrs varētu būt kas cits – jo lielāks krievvalodīgo īpatsvars, jo lielāks
potenciāls un ambīcijas centienos nodrošināt ar titulnāciju vienādu statusu. Turklāt
interesanti, ka krievvalodīgo iedzīvotāju tiesību aizstāvji nereti ir centušies runāt
arī citu nacionālo minoritāšu vārdā, taču, piemēram, nekad nav ierosinājuši kādai
citai minoritāšu valodai piešķirt oficiālas valodas statusu visā Latvijas teritorijā.
Nav izdevies konstatēt, ka citu etnisko minoritāšu pārstāvji būtu pilnvarojuši krievu
minoritātes pārstāvjus aizstāvēt arī viņu tiesības.

http://appc.lv/wp-content/uploads/2009/11/Arvalstu-ietekme-integr4.pdf

+7
0
Atbildēt

3

    Valdis Ādamsons > ilmisimo 08.10.2011. 18.53

    >lama: – “…«veicinās etnisko saliedētību» (kādā veidā?!),…”; – …”No tā netieši iznāk savdabīga pretruna ar nacionālo minoritāšu tiesību pastāvēšanas loģiku – it kā skaitliski lielākas minoritātes pastāvēšanai būtu nepieciešami plašāki pasākumi tās izdzīvošanas nodrošināšanai.” ——————————————————————-
    Kas ir diaspora?…
    Kas ir minoritaate?…
    Kas ir etnoss?…
    Kas ir “krievvalodiigie”? ________________________________________________________________________ Lai kas ar nebuutu peec definiicijas krievu nepilsonji, jebkuraa gadiijumaa vinju pienaakums ir pakljauties bez ierunaam Latvijas valsts Satversmei un no taas izrietoshajiem normatiivajiem aktiem: apguut “skill” latvieshu valodu, zinaat Latvijas veesturi, zinaat Valsts himnu, ar zveerestu apliecinaat lojalitaati Latvijas valstij un tad, peec zinaama paarbaudes laika, domaat taalaak, ko dariit…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ilmisimo 08.10.2011. 19.29

    to lama
    piekrītu novērojumam, ka pēcboļševisma telpā pazūdot administratīvajiem līdzekļiem, lielkrievu šovinisti nav spējīgi titulnācijai uzspiest rusifikāciju, tad cenšas to turpināt vismaz pie citām mazākumtautībām.
    P.S. Komisks apzīmējums ir krievvalodīgie. Vai Latvijā atrastos daudzi, kuri nav “krievvalodīgi”? Streips ir izņēmums.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 08.10.2011. 21.47

    piekrītu novērojumam, ka pēcboļševisma telpā pazūdot administratīvajiem līdzekļiem, lielkrievu šovinisti nav spējīgi titulnācijai uzspiest rusifikāciju, tad cenšas to turpināt vismaz pie citām mazākumtautībām.
    ____________________________________________
    Tā ir.

    Lindermans to sludina uz visiem stūriem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

boss 08.10.2011. 18.27

No TVNET:

“Sakot savu pirmo nozīmīgāko ārpolitikai veltīto runu, Romnijs [vadošais ASV republikāņu Baltā nama kandidāts] norādīja, ka pret Maskavu jāizturas stingri.

Jautāts par ASV un Krievijas attiecību “pārstartēšanu”, Romnijs pavēstīja, ka “tam ir jābeidzas”.

Iepriekš Romnijs bija atklājis, ka ir ļoti aizdomīgs pret Krievijas premjeru Vladimiru Putinu, kuram ir garantēta pārvēlēšana prezidenta amatā nākamajā gadā.

“Krievija atrodas vēsturiskās krustcelēs. Vladimirs Putins padomju impērijas sabrukumu ir nosaucis par 20.gadsimta lielāko traģēdiju,” sacīja Romnijs. “Vai viņš mēģinās šo traģēdiju pavērst pretējā virzienā un bijušajām Padomju Savienības valstīm ar koku iedzīt atpakaļ padevību un baidīs Eiropu ar savu enerģijas resursu svirām?””

Bet, lai to izdarītu, ir vajadzīgi pakalpiņi uz vietām.

+11
0
Atbildēt

1

    austrisv > boss 09.10.2011. 10.26

    Un tautas vēlēts prezidents ar šādām pilnvarām! Viena persona var izlemt tautas intereses- tas ir bīstami nu gluži tāpat kā K. Ulmanis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 08.10.2011. 18.13

Voloģa Zatlers ir uzvedies tik pat stulbi un netālredzīgi kā Gunča Ulmanis. Viens izdomāja pretī veselam saprātam sapīties ar grimstošiem oligarhiem otrs sapīties ar kremļa pakalpiņiem.

Antiņ, pūt stabulīti, prātiņ, nāc mājās.

+10
-1
Atbildēt

0

peerku 08.10.2011. 17.12

Jo vairāk, ka nav taču noskaidrots, kas iedeva studentiem pa tūkstotim ziedot ZRP (un cik dabūja students). Neviens taču nopietni netic, ka jaunie cilvēki katrs savu pirmo dzīvē nopelnīto tūkstoti nesavtīgi atdeva Saulveža partijai.

+13
-1
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > peerku 08.10.2011. 19.05

    “Ļaunu mēļu” teiktais, ka Kukule = Krievijas nauda, labi rīmējas ar Sprūdža šņukstiem par iespējamo opozicionēšanos. Jo, ja ZRP ir taisīta kā SC satelītprojekts, tai “nebūtu ētiski” saistīties koalīcijā ar nacionālpatriotisko spārnu.
    P.S. arī muldoņas – itkā malējie – kuru daudzums portālā daudzkāršojies, apliecina, ka likmes ir augstas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 08.10.2011. 15.54

Varbūt ir laiks saukt lietas īstajos vārdos , pēc būtības tiek gatavots Valsts Apvērsums!

+18
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ligiña Doniña 08.10.2011. 17.34

    …pēc būtības tiek gatavots …
    ______________________________________
    ir jau procesā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

cheszz 08.10.2011. 15.50

Bet ja nu ir tā? (Es neesmu autors un norobežojos no kādu aizskarošiem vārdiem, runa par būtību.)
……….
anonīmais šakālis
07.10.2011. 11:15

Es saprotu, ka situācija ir sekojoša: Vienotība no sākta gala sarunās ar ZRP prasa vairāk, nekā pienākas, gan dēļ dažu rudu galvu nepiepildāmām ambīcijām, gan tādēļ, ka jāslēpj savas sastrādātās šmuces. Zatleram Vienotības nekaunība un augstprātība apnika un viņš paziņo par koalīciju ar SC. Ko darīt jenotiem šajā situācijā, lai izsistu maksimālo labumu? Aha, jāpielieto pārbaudīta metode – jāņoņem no trases. Jenoti sāk bļaut skaļāk par lielākajiem nacionālistiem, lamā SC, lamā Zatleru, policija (Iem ministrs Štokenbergs) aiztur mierīgus protestētājus pēc zvana no augšas, bet visi mēsli trāpa Zatleram un SC. Tagad jau sākas taustīšanās par koalīciju V+VL+ZZS+ no ZRP atbirušie, bet pie šādas koalīcijas jenotiem pienākas lielākā daļa amatu. Viss ir ļoti loģiski.

+1
-15
Atbildēt

3

    tetrapack > cheszz 08.10.2011. 16.52

    Ai, nevajag. Jā, Zatleram pēkšņi apnika Vienotības ambīcijas, un tā vietā, lai to loģiski un atklāti skaidrotu sabiedrībai, piektdienas naktī spontāni dzima plāns par sabiedrības saliedēšanu ar tankiem un SC valdībā.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > cheszz 08.10.2011. 17.40

    >tonijs

    runa par būtību.)
    _________________________
    ja nepārliecina, ne Juris Bojārs, ne Anna Žīgure, neV. Čebotarenoka, ne M.Zālīte, ne Ābiķis, nedz K.Kariņš , ne Guntars Godiņš, , ne Maija Kūle un pat ne E. Veidemane tad:

    http://www.inmattsmind.com/2004/10/21/plato-told/

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    cheszz > cheszz 08.10.2011. 19.05

    Kūle, kas TV runāja par miglu un mākoņiem, un Veidemane, kurai visi 9.maijā pie Uzvaras pieminekļa ir okupanti, mani tiešām nepārliecina. Tāpat kā nepārliecina Āboltiņa, kas pirms vēlēšanām teica vienu, bet tagad saka citu. Iespējams, ka īsti godīgs šajā situācijā nav neviens, tomēr Zatlers man šķiet godīgāks. Ja Vienotība beigās piekritīs Zatlera sākumā izteiktajam piedāvājumam, es par viņiem vairs nebalsošu.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

lindamarisfam 08.10.2011. 14.22

Autoritāte ierunājās! Dūdieviņš Kariņš. :D

+3
-24
Atbildēt

2

    inese zandersone > lindamarisfam 08.10.2011. 15.04

    a tu kas? Jūda? Cik tava sirdsapziņa maksā?

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > lindamarisfam 08.10.2011. 21.54

    Pēc Jūsu jautājuma formas var interpretēt arī tā, ka esmu Jūda tādēļ, ka mana sirdsapziņa maksā vairāk/mazāk kā Kariņa. Jo tiek veikts salīdzinājums ar viņu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

martins_kalnins 08.10.2011. 14.19

Zatlers savu iespēju politikā ir palaidis garām, tāpēc ar viņu vairāk nevajadzētu rēķināties. Tagad vajadzētu veltīt visus spēkus lai pārliecinātu no ZRP ievēlētos deputātus, ka ar lūzeri priekšgalā nekādus dižos mērķus sasniegt parasti neizdodas. Tur ir daudz gudru cilvēku, kas jau tagad saprot, ka Zatlers jānobīda malā, ja grib kaut ko reālu izdarīt

+19
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > martins_kalnins 08.10.2011. 15.16

    Tur ir daudz gudru cilvēku, kas jau tagad saprot, ka Zatlers jānobīda malā, ja grib kaut ko reālu izdarīt
    _________________________________________________
    Zatlers ar visiem viņa idejiskajiem tēviem un mātēm.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.10.2011. 13.55

Vai Zatlers piekrāpis savus vēlētājus?


08.10.2011 Juris Bojārs, 
profesors

Atbilde uz virsrakstā uzdoto jautājumu rodama ar pretjautājumu, vai viņš pirms vēlēšanām atklāti teica, ka viņam galvenais ir dabūt “Saskaņas centru” valdībā?

Nē! Uz žurnālistu jautājumiem par galvenajiem partneriem valdības veidošanā viņš saldi smaidīja un locījās kā zutis, nepārtraukti atgādinot par savu galveno trumpi – Saeimas atlaišanu un cīņu pret oligarhiem. Kad sāku rakstīt šīs rindas (6. okt. vakarā), galvenā ziņa bija Zatlera neatlaidīgā prasība obligāti iesaistīt “SC” valdībā un atteikšanās vest sarunas ar visām latviešu partijām kopā. Ušakova paziņojums, ka “SC” bez Zatlera valdībā neies, to tikai apstiprina. Arī latviešu vēlētāju reakcija uz Zatlera vēlmi veidot koalīciju ar “SC” liek secināt, ka Zatlers vēlētājus ir piekrāpis…
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329738:vai-zatlers-piekrpis-savus-vltjus&Itemid=93

+18
-1
Atbildēt

2

    reksa > ilmisimo 08.10.2011. 15.10

    Vajadzētu vienā blokā apvienoties trijām partijām – V, NA un ZZS.
    Viņiem kopā būtu 47 vietas.

    Tad lai Zatlers domā, ar ko veidot koaliciju – ar 31 promaskavisko deputātu vai arī ar 47 latviskajiem deputātiem.

    Gan jau ZRP atrastos kādi 4 godīgi cilvēki, kas pievienotos V, NA un ZZS blokam.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ilmisimo 10.10.2011. 09.28

    Bērziņš – tas kurš prezidents taisoties nominēt Valdi Dombrovski> Slikti. Šajā “kaujā” lielākos zaudējumus cieš tās vienības, kurām pirmjām jāuzsāk uzbrukums. Jau pašā sākumā vajadzēja uzdot Biškekam Ļurbanovičam (31 siles vieta) sastādīt valdību. Resnais ekstrēmists neapšaubāmi aplauztos, otrajā piegājienā – Kalnbērziņa-Zaķa Reformu Partijai (22 siles vietas), kurai tās pašas problēmas un tad tik, kad visi savas “slēptās domas un vēlmes” izteikuši – Dombrovskim. Prasīsiet a kāpēc Dombrovska “slēptās domas” tiek saudzētas? Mani tās īpaši neinteresē, jo šo kungu jau ilgstoši varējām vērtēt pēc DARBIEM. Gan panākumiem, gan izgāztām lietām (piem.AirBaltic)

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 08.10.2011. 12.40

“Arī Latvijā tikai būtu loģiski, ja valdības veidošanas sarunu pamats būtu partiju ideoloģijas, programmas un valsts attīstības redzējums, saka Kariņš..”
————————–
Jā, patiešām būtu labi, ja būtu. Bet nav jau. Vai tad Vienotībai ir kāda ideoloģija? Vai tad Pabriks un Kursīte spētu vienoties par vienu ideoloģiju? Vai tad Vienotībai ir kāds valsts attīstības redzējums, ja neskaita aptaurētos solījumus trīs gadu laikā apsteigt pārējās Baltijas valstis? Jāpiebilst gan, ka citām partijām jau arī nav. Prātiņā iztukšītis, vien ambīcijas uz krēsliem un publiskas sāncenšu apriešanas, kas pat joku par tankiem izvērš nacionāla līmeņa histērijā.

Simptomātiski, ka pat eksDienas Ozoliņš un hūtistu Veidemane 100.pantā atrada kopēju valodu, kad bija jābrūk virsū Zatleram. Tātad re, ko mums patiesībā vajag, lai konsolidētos – balto vārnu mums vajag, kurai barā virsū klupt!

Sudraba pareizi saka, ka pat valdībai ar visām tās ministrijām nav plāna gadam uz priekšu. Ko tad var gribēt no diletantiem politiķiem, kuri savākušies no neizdevušamies māksliniekiem, grāmatvežiem un mehanizatoriem? Te pēdējās dienās filologi raujas vaiga sviedros, prātuļojot par identitātēm un ideoloģijām, no kā pašiem nav ne mazākās nojēgas. Identitāte, redz, esot tā pati kultūra, to varot piebeigt… Un vainīgais piebeidzējs, saprotams, Saskaņas centrs, ja to paņems valdībā, kaut vai tikai ar vienu pašu ministra amatu. Jā, štruntīgi mums ar to latvisko identitāti – valodu, vēsturi, reliģiju, teritoriju, kultūru – ja jau pat viens vienīgs saskaņiešu ministrs valdībā draud uzkāpt ar savu zābaku latvietim virsū un nogriezt skābekli nost.

Bet varbūt tik tiešām neļausim apdraudēt Lauku Avīzes un Latvijas Radio-2 intelektuālās vērtības, turēsim saskaņiešus no varas pa gabalu, un gaidīsim ar atplestām rokām 2014.gadu, kad notiks ekonomiskais brīnums – ieviesīsim eiro, un mums uzreiz sāks plūst piena upes ķīseļa krastos, un Vienotības solītais pārējo Baltijas valstu trīsgadu apdzīšanas manevrs ar viedo Dombrovski pie stūres zem gudrās Āboltiņās karoga izpildīsies vienā rāvienā, ko? Tad jau, Krišjāni, sāc saldēt ledu uzvaras kokteilim! Prozit!

+6
-28
Atbildēt

10

    tuba76 > itommy_ 08.10.2011. 14.03

    Nu nevajag sadu demagogiju un jaukt kiseli kopa ar zupu. Palasi vinu vertibu deklaraciju un ja tev neskiet uzkritosi daudz pasakumu SC elektorata paplasinasanai un 0 pasakumu V, NA elektorata samazinasanas ierobezosanai latviesu migracijas uz arzemem rezultata, tad tu kada x-diena atmodisies pie absoluta SC & kompanija vairakuma Saeima. Kaut gan ZRP izskatas pretende uz SC kompanijas titulu, ta ka iespejams, ka x-diena jau ir uzaususi.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > itommy_ 08.10.2011. 14.07

    – 10.Saeimas vēlēšanās Vienotības “ideoloģija” bija koalīcija ar SC, un pat vēl augustā tas tika tiešā tekstā deklarēts. šobrīd Vienotības ideoloģija ir NA ideoloģija, izņemot pastaigu ar karogiem 16.martā.
    tiešām, kas tad ir Vienotības ideoloģija?
    iespējams, ka tā ir tik vienota, ka sniedzas no SC sarkanā spārna līdz NA brūngan/pelēkajam. Ja tā būtu, nu tad tā vajadzētu deklarēt.
    Citādi Vienotība ir tādi kā amēbas, kas peld pa politikas šķīvi gravitācijas iespaidā.

    pēc Wiki definīcija:
    Jebkura politisko, tiesisko, filozofisko, tikumisko, reliģisko un estētisko uzskatu un nostādņu sistēma, kas ir pamatā politiskas vai sabiedriskas darbības programmām un vairāk vai mazāk atspoguļo kādas grupas vai šķiras ideālus un intereses.

    par Vienotību varētu saīsināti:
    JEBKURU politisko un tikumisko uzskatu sistēma, kas pamatā politiskas darbības programmai un VAIRĀK VAI MAZĀK atspoguļo KĀDAS grupas vai šķiras ideālus un intereses.

    bet ar uzsvaru uz vairāk vai mazāk….
    nu tā….kā kuru reizi..

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    tuba76 > itommy_ 08.10.2011. 14.22

    Malejam – Kaut kur lasiju, ka V koalicija ar SC 10. Saeima butu bijis labs risinajums laika un vieta, jo SC toreiz vel nebija ta sapinusies kopejos balsojumos ar ZZS alias oligarhiem. Bet ta izdeviba reiz nu tika palaista garam un SC paguva savu reputaciju samaitat. Un, ja kads te ir ameba, tad SC var tiesam pretendet uz so salidzinajumu – vinu piemerosanas speju apstakliem iespejams spej izaicinat tikai ZRP.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > itommy_ 08.10.2011. 14.42

    -> Vita
    mani šobrīd maz interesē, kurš tajā podā lielāka, vecāka vai smirdīgāka amēba. mani besī laukā tā amēba, kas šobrīd mēģina izlikties par visiem labu vēlošo bifidobaktēriju.
    ja saproti par ko es….

    kaut baktērijas ar mikroorganismiem salīdzināt nav korekti no dabaszinātņu viedokļa.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 08.10.2011. 15.01

    “Vai tad Vienotībai ir kāda ideoloģija?””

    Netēlo muļķi kopā ar Sudrabu!! Skaidrs, ka Vienotībai ir ideoloģija par valsts tālāku attīstību!!!
    Piemēram EUR ieviešana- tātad bezdeficīta budžeta veidošana. Valsts parāda samazināšana, Ārvalstu investīcijas un ražošanas attīstība(nejaukt ar uznēmumu pārdošanu krievu kapitālam), Tālāka integrācija ESun NATO , bezdarba samazināšana un tautiešu atgriešana utt!

    Nevajag būt kurlam un aklam tāpat kā Sudrabai.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > itommy_ 08.10.2011. 18.48

    >Bet
    Vot šitā ir labā ideoloģija – “Tālāka integrācija ES un NATO , bezdarba samazināšana un tautiešu atgriešana utt!”
    Vai tad TP, LC u.c. partijām nav tas pats?

    Vai bla bla bla arī nav ideloģija?
    Runāt daudz arī ir ideoloģija!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > itommy_ 08.10.2011. 21.46

    Andrejs Zviedris _…re, ko mums patiesībā vajag, lai konsolidētos – balto vārnu mums vajag, kurai barā virsū klupt!…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ne tikai, – tu ari vari norauties.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > itommy_ 09.10.2011. 10.15

    Klau, Andrej! Tevi vēroju jau no “IR” pirmajiem Nr. Nezin kādēļ Tev ir pavisam savādāks viedoklis nekā lielu lielajam vairākumam? Atļauj minēt! Tā ir ģenialitātes pazīme?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 09.10.2011. 11.30

    Ko tik kautrīgi nepiemini SC ideoloģiju?
    Vai tāpēc, ka Sc maina savu ideoloģiju atkarībā no tā kas ir izdevīgāk un ko ar to var iegūt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    eva_o > itommy_ 09.10.2011. 16.31

    Precīzi teikts: “Bet varbūt tik tiešām neļausim apdraudēt Lauku Avīzes un Latvijas Radio-2 intelektuālās vērtības, turēsim saskaņiešus no varas pa gabalu, …”
    “Ir” auditorija ir “Lauku avīzes” auditorijas urbanizētā daļa – “lauku latvieši pilsētā”. Nav brīnums, ka šādiem “latviešiem” neveidojas sapratne ar “pilsētas krieviem”, neveidojas valstiska domāšana (tik vien, kā būt “PRET krieviem!”). Tādi “latviskie jaunpilsētnieki” ļoti streso, domā īstermiņā par vienkāršām tēmām un pēc savas būtības nav valstsspējīgi, bet savā nespējā vaino “okupantus” un “kangarus”. “Jaunpilsētniekiem” ir ilūzija, ka ja visi Latvijā būtu tādi, ka viņi paši, tad nu gan Latvija būtu pārtikusi, konkurētspējīga un dietu sociālā un tautiskā harmoniskā laimē, kā pirmajos Ulmaņlaikos. Bet ārpasaule ap Latviju vairs nav 30.-to gadu pasaule…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 08.10.2011. 12.35

heh, jampampiņš Kariņš….cik atbilstošs bija viņa nesenais ieraksts Twitterī pirms nedēļas, kad visas partijas kara cirvjus jau sen izvēzējušās pēc pilnas programmas:

krisjaniskarins Krišjānis Kariņš
Nevajag ļaut Zatleram turēt valsti gūstā.Vienotībai jābūt drosmīgākai! Ir skaidri jāpiedāvā veidot koalīciju ar ZRP un NA.
3 Oct

…..skaidri jāpiedāvā…))))
tur jau vēl tikai varēja lodi pierē. a moš tā arī bija domāts…..kariņš….))

un tad raksta noslēgumā vēl demagoģiskā frāze, ka “Zatleram patiesībā vara vajadzīga”.
jautājums, kas vajadzīgs Vienotībai????
liekulis/demagogs!!! karojot ar TP, labu skolu guvis.

+3
-24
Atbildēt

0

boss 08.10.2011. 12.15

Eiroparlamentārietis uzskata, ka Zatlera galvenā motivācija ir vēlme pēc varas, kam pakārtota ir viņa pašreizējā politiskā darbība.
===
Zatlers pie varas būtu jebkurā gadījumā, jebkurā kolīcijas variantā.
Domāju, ka šeit ir cits iemesls ZRP batālijām. ZRP sponsori ir tie, kas paģēr valdībā ievilkt SC.
Zatlera izteikumi pēc atgriešanās no Maskavas, ka vajag aizmirst atgādināt par okupāciju, vajag samierināties, tas, ka Zatlers izvēlējās sašķelt labējos vēlētājus, dibinot savu partiju (līdz ar to dodot labākas izredzes SC), ka nebija zināmi ZRP finansētāji, tieši šie iemesli bija, kāpēc nebalsoju par ZRP, uzskatot to par “tumšo zirdziņu”. Vēl pirms vēlēšanām es teicu, ka latvietis šobrīd nedrīkst atļauties protesta balsojumus.
Kā redzu, mana intuīcija mani nav pievīlusi.
Bet tam, ka Zatlers tagad rāda savu vilka dabu, ko pirms vēlēšanām bija aizklājis ar jēra ādu, gan piekrītu.
Kā arī paliek jautājums – kas stāv aiz ZRP, kas ir patiesie šīs partijas sponsori, ideologi un iedvesmotāji?

+33
-3
Atbildēt

6

    Andris > boss 08.10.2011. 13.45

    Vai tad nav skaidrs? Kaut vai tāpēc, ka atkal publiskā telpā tiek aktīvi palaista Sudraba (http://www.diena.lv/latvija/zinas/sudraba-vai-tiesam-ir-tik-gruti-domat-par-valsti-13907975 ), kurai ir bijušī ilgstoši personiski kontakti ar bijušo galvēno čekas priekšnieku Sergeju Stepašinu. Zatlera sabiedrotā SC sabiedrotais ir cita bijuša galvēnā čekas priekšnieka Putina partija. Vai nav vnk pār lielu bijušo FSB direktoru koncentrācija saīstībā ar cīņu pret Latvijas eiropeiskā virziena partijām? Ja kāds teiks, ka tā ir nejaušība, tad zirgam jāsmējas.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    boss > boss 08.10.2011. 14.04

    agrunte >> Piekrītu.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > boss 08.10.2011. 14.04

    ..Aigars Freimanis uzskata, ka Zatlers ar savu bēdīgi slaveno rīkojumu Nr. 2 gribēja ierakstīt sevi vēsturē. Ierakstīja. Jo citādi nevarēja iedabūt koalīcijā Saskaņas centru.

    Bet kurš tad bija īstais saimnieks, kas pateica, ka Valdim jādara viss, lai SC būtu valdībā? «Es liktu uz krieviem,» noslēpumaini piebilda Šadurskis, «Maskavā pērnruden viņš taču bija.» Kā smejies, viss slēptais reiz kļūst redzams. Cēlie mērķi sabirst pelavās, patiesās vēlmes uzmilst kā augoņi, melu mežģīnēm cauri spiezdamies. «Es strādāšu Latvijas tautas labā līdz mūža beigām…» – apgalvo kāds slavens tvītotājs. Kā mēdz teikt: pastāsti to manai vecmāmiņai. Viņa – tur, aiz mākoņiem – varbūt noticēs. ….
    http://zinas.nra.lv/viedokli/elita-veidemane/57001-pastastiet-to-manai-vecmaminai.htm

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > boss 08.10.2011. 14.56

    Manuprāt, ir lieliski izmantots tas apstāklis, ka Zatleru pāris ir varaskārs un naudas kārs. Izmetot Zatleru no augstā krēsla ir panākts tāds super efekts, ka Zatlers bija gatavs uz visu, lai nokļūtu tai krēslā atpakaļ. Dīvaini ir Zatlera vēlētāju iemesli neredzēt, cik jau nu ļoti un slepeni Zatlers ar kundzi bija iekārtojušies pie valsts labumiem par valsts budžeta līdzekļiem. Dīvaini ir šie cilvēki, kas neko negribēja redzēt un saprastun vienīgā bija viņu uzticēšanās tam Rīkojumam Nr2.
    Atklāti pasaku, ka šis rīkojums man patika, jo ZZS rīkojās cūcicki balsojot kopā ar SC! taču to nu negaidīju no Zatlera, ka melos viņš tik jau nu nekrietni, lai tikai dabūtu valdībā SC! Acīmredzot, kāds par šo rīcību viņam maksā,vai arī sola vēl atgriešanos prezidenta krēslā ar dauzd lielākām pilnvarām, jo citādi neredzu šai rīcībai izskaidrojumu.
    Man gan ir mierinājums, jo sen jau redzēju viņa apšaubāmo: skaldi un valdi, bez tam Zatlers nekad nekritizēja SC, bet kritizēja Vienotību. Tātad, es VD vietā neietu nekādā šādā valdībā, kur kodolos ir ZRP+SC. Gluži tas pats variants, kas iepriekšējā saeimā . Lai pats tagad Zatlers izstreb kopā ar SC to putru, ko paši ievārīja un tad lai tauta to novērtē pēc nopelniem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > boss 08.10.2011. 21.42

    Bet _…lieliski izmantots tas apstāklis, ka Zatleru pāris ir varaskārs un naudas kārs…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    piekritu visam, Bet.
    tadas lietas tiek pamanitas un savlaicigi novertetas. Zatleru paris uz Maskavu prasijas ka berni uz karuseljiem, ta ka sadarbibas protokols ar ricibas pilnvaram varetu but slegts vizites laika isi pirms Ziemassvetkiem.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    @uusinjsh > boss 10.10.2011. 10.13

    Tie “klabošie” salīdzinājumi ar vilkiem un “jēra ādas mešanu” jau sāk “piegriezties” – tāda “štampošana” nav gudru un radošu latviešu cienīga!
    Kurš gan iedomājas, ka kādreiz Zatlers ir bijis jērs – tās ir muļķīgas pašu izdomātas dažu vēlētāju fantāzijas, kuri sev vēlamo grib redzēt kā esošo. Jērs nekad nevar gribēt veikt reformas. Vilkam, kas ir meža sanitārs, tas drīzāk ir pa spēkam.
    Patīk Salamandrs (pēd. kom.) ar savu “vellu no kastītes” un “smirdošo gudrondīķi”.
    1. komentētājam Plusam vēlētos precizēt, ka neviens netaisās noliegt vēsturisko okupāciju, bet klaji “baurot”, ka Latvija ir pilna ar okupantiem gan ir stulbi, vai nu brauc uz Maskavu vai nebrauc, jo okupācija beidzas un okupanti aiziet līdz ar karaspēka iziešanu. Visus pēcnācējus un pensionārus saukt par “okupantiem” – tā ir netiesiska birku kāršana.
    Impēriska ideoloģija, kuru pauž, izplata, par ko uzbāzīgi aģitē nedaudzi Latvijas iedzīvotāji – tas tiešām ir vienīgais, pēc kā jāvērtē viņu lojalitāte! Taču viņu tik tiešām nav daudz – pārējie ir akli krieviski runājošie līdzi skrējēji, jo latvieši pēc barikādēm un neatkarības iegūšanas viņus vienkārši “pasūtīja…”.
    Dabūt viņus koalīcijā “zem pieskatīšanas” ir tieši tālredzīgi, nevis ļaut lai pa malām organizē visādas provokācijas.
    Bet mūsu “vislatviskākie tūdaliņi” jau baidās, un Vienotība, savukārt, uz tā bāzes spēlē savas spēlītes, lai saglābtu ietekmi savā, lai arī pragmātiski konstruktīvi strādājošajā, bet brīžiem pretrunīgajā politiskajā taktikā.
    Ar cieņu, Moriss Berts

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 08.10.2011. 12.01

Nevienā valstī apvērsumu nav izdevies izdarīt vienam cilvēkam, lai kāds ” absalūts” vadonis viņš arī būtu, tādēļ nav īsti taisnīg visus laurus par 11. vēlēšanās ” sasniegto” apvīt tikai ap Zatlera galvu :) Vajadzētu pamazām sākt iezīmēt arī pārējās sejas šajā kopējā ZRP bildē.

+20
-1
Atbildēt

4

    ilmisimo > buchamona 08.10.2011. 12.25

    ..pārējās sejas šajā kopējā ZRP bildē.
    ___________________________________________
    Rinkēvičs?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 08.10.2011. 13.58

    Nu pārējās sejas jau arī ”labu labās” :

    – ”dārgā beibe” Kukule
    – vidusskolonieks Sprūdžs
    – pārliberālais Slava Dombrovskis
    – teorētiskais griezējs Ķīlis

    Man liekas, ka ZRP jau ir sasniedzis to stadiju, kad šī partija ir salīdzināma ar SC un bez nekādiem jokiem. Kur Jums bija galva ZRP vēlētāji ?

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 08.10.2011. 14.02

    ..Daudzi no tiem, kuri ārkārtas vēlēšanās urnās iemeta ZRP listes un «pārmaiņu vējus», sestdienas rītā nožēlā koda elkoņos, piktodamies, ka balsojuši par «interfrontes balstītājiem un Latvijas nodevējiem». Pārējie viszinīgi smīkņāja, sak, paši vainīgi. Tostarp partijas līderis Zatlers publiski liekuļoja, klāstīdams, ka SC iekļaušana valdībā «veicinās etnisko saliedētību» (kādā veidā?!), bet Valda Dombrovska aicināšana vadīt valdību «būs skaidrs signāls, ka Latvijā tiek turpināta iepriekšējos gados veiksmīgi sāktā ekonomiskā politika». Atmetot Vienotībai premjera vietu, mēs atkāpjamies no saviem iedzītajiem mietiņiem, tāpēc protiet novērtēt manevrus! Savukārt valdības deklarācijā tikšot iekļauta «terminēta rīcībpolitika tiesiskuma stiprināšanai», kā rezultātā oligarhu mednieks Zatlers nu itin nemaz neredzot pretrunu apstāklī, ka valdībā viņš uzaicina partiju, kuras deputāti balsoja pret atļauju veikt kratīšanu Aināra Šlesera (LPP/LC) dzīvesvietā….
    http://zinas.nra.lv/viedokli/elita-veidemane/57001-pastastiet-to-manai-vecmaminai.htm

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 08.10.2011. 14.45

    Kāpēc gan šos nopelnus neapvīt ap zatlera galvu, ja jau viņš dibināja savu kabatas partiju Zatlera reformu partija! Kuram vēl tāda partija ir. Pat Šlesers palika toreiz vai zaļš aiz skaudības, ka viņam tas nebija savulaik ienācis prātā. Tā kā domāju, ka visi “lauri” par melošanu pienākas partijas vadonim Zatleram.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam