Īsti sīksti

64

Komentāri (64)

gundega_heiberga 13.09.2011. 19.48

Drīzāk ZZS vēlētājs pārstāv konkrētu domāšanu …
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Drīzāk ZZS vēlētājs nepārstāv domāšanu – tam vienkārši liekas, ka viņš nebalso par Rīgas sprukstiņiem.

+2
0
Atbildēt

0

dro 13.09.2011. 18.04

zanE…ja vēlēšanās uzvarēs SC un kopā ar ZZS izveidos valdību, tas paldies par to varēsim pateikt mūsu pensionāriem
_______________________
Bet ja uzvarēs SC un valdību veidos ar Vienotību, tad Zanei? Paldies varēsim teikt mūsu MM un arī Vienotības lakstīgalām. Es nepazīstu nevienu pensionāru, kurš gatavojas balsot par ZZs vai SC. Tanī pašā laikā tāpat ka Latīņina uzskatu, ka vēlēšanu tiesības būtu jādod tikai nodokļu maksātājiem.

+2
0
Atbildēt

6

    andris902 > dro 13.09.2011. 19.03

    …lno…speciāli priekš Tevis un Riņķī Apkārt – iekopēju no Vienotības 4000 zīmju programmas:
    …”Mēs valdībā sadarbosimies ar tiem politiskajiem spēkiem, kuri atbalsta tiesiskuma nostiprināšanu un skaidri atzīst Latvijas valsts pamatus, tai skaitā Latvijas valstiskuma nepārtrauktību, okupāciju prettiesiskumu un latviešu valodu kā vienīgo valsts un oficiālo valodu.”

    http://www.vienotiba.lv/plani-un-paveiktais/4000-zimes/

    ….katrā komentārā spītīgi piesaucot V+SC iespējamo sadarbību…šķiet, ka tā Tu mēģini sevi pārliecināt, vai meklē attaisnojumu savai izvēlei nebalsot par Vienotību…citu izskaidrojumu Tavai aplamajai ietiepībai – neredzu…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.09.2011. 19.22

    Ko saprot Cinkuss, to negrib saprast Zane: Cinkuss sarunā Latvijas Radio raidījumā sacīja, ka latvisko partiju ultimāts SC par okupāciju ir «idiotiska cietpaurība».
    «Tas [ka SC atzītu okupācijas faktu] neko nemainīs. Vai tad tas liks mums aizmirst, kas viņi ir, par ko cīnās. Tas nemainīs, ka tā [SC] ir Maskavas piektā kolonna, kas atbalsta divvalodību šajā valstī,» sacīja mākslinieks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.09.2011. 20.17

    ….lno…dzirdēju, ko Ivars teica…
    …skatos – Tevi neapmierina nekas!…Tu, kā urķis meklē iemeslu un, ja atrod, pats sev uz pleca uzsit…:))…tad beidz vaimanāt un pasaki, kāds ir Tavs priekšlikums?…neuzskati taču sevi par Hariju Poteru ar brīnumnūjiņu rokā, kas to novicinās un….SC izgaisīs!…

    …P.S. …un Ivara teiktais – attiecas konkrēti uz Tevi un R.A. ….kuriem vajadzīgs ar asinīm parakstīts apliecinājums!…:))

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.09.2011. 20.45

    zanE. Saņemies! Tavi komentāri kļūst histēriski, ja kāds apšauba Tavu elku svētumu:) Priekšlikumi? Koalīcija V + ZRP + NA. Pirms iepriekšējām saeimas vēlēšanām taču Vienotībai nebija grūti nosaukt vēlamo koalīciju, kas šoreiz noticis?:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 13.09.2011. 21.06

    …lno…Tu kļūsti neadekvāts!…gribi par to parunāt?…:))
    …ko Tu no rakstītā nesaproti?…:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 13.09.2011. 21.13

    zanE.
    -:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Mediju Monitorings 13.09.2011. 16.22

demagoga lemberga zzs elektorāts robežojas ar pagalma soliņu un kaķu barošanas traukiem.

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.09.2011. 20.49

..Lai izdzīvotu un izvilktu savu pliko dzīvību, gadsimtiem cauri latvietis ir spējis visiem pielāgoties, tāpēc spēs būt koalīcijā ar jebkuru spēku. Vēlētāju acīs tas ir ZZS stiprums, …..
________________________
kā tādi balti zaķi….Tikai nāk ziema bez sniega.

+4
0
Atbildēt

0

Diâna Antipova 12.09.2011. 17.48

Kaut kādas ZZS šķautnes pieminētas, kaut kādas ne – par darbiem, vārdiem, balsojumiem, interesēm utmldz. Kādu retoriku piekopa vienā situācijā, kādu citā, un ko reāli darīja – Saeimā, ministrijās. Kas notiek ZZS ministrijās? Kādā situācijā esam patreiz, un ko no ZZS (ievēlēšanas/būtiskas pārstāvniecības gadījumā) gaidīt turpinājumā? Līdz ar to analīze nepilnīga.

+1
0
Atbildēt

1

    Ieva > Diâna Antipova 12.09.2011. 18.58

    nu tak uz priekšu.., liec tik analīzi iekšā.
    Tikai, lūdzu, publicē pa daļām

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 12.09.2011. 17.25

—–
‘Lembergu par prezidentu’?! Ja lietuvieši par prezidentu 1993.g. ievēlēja bij. Lietuvas kompartijas vadītāju, tad latvieši, iespējams, to varēs izdarīt kādā 2014.gadā?
Kas zin, ja jau nākamgad piepildīsies sociologa T.Tisenkopfa novēlējums (atlaist divas Saeimas) – un ‘tauta’ atņems vismaz vienu privilēģiju tām 100 ‘gudrajām’ galvām – un varēs izvēlēties sev prezidentu ‘pa tiešo’ (tiešā demokrātija)?
p.s.
Domājiet, ko gribiet – bet, tas tak’ būtu viens feins šovs – ja būtu 3 pretendenti:VVF,Rubiks un Lembergs???

+1
-1
Atbildēt

0

kristaps_drone 12.09.2011. 16.06

Īsāk sakot, ZZS vēlētājs ir padumjš, neizglītots, bezprincipu cilvēciņš, kas uzķeras uz vārdiņa “zemnieku” apvienības nosaukuma un kam rūp tikai plika izdzīvošana zem jebkādiem kungiem. ZZS elektorāts itin labi varētu izdzīvot gan slāvlatvijā, gan krievijas guberņā, gan LPSR.

+8
0
Atbildēt

6

    austrisv > kristaps_drone 12.09.2011. 17.07

    Piekrītu 100%, jo govis slaukt un laukus art var pie visām varām, jo paēduši jau tie zemnieki ir arī pie visām varām, viņiem svarīgi, kas vairāk maksā- par tiem tad arī balso.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > kristaps_drone 13.09.2011. 00.06

    Nemet nu arī zemniekus visus vienā katlā. Kā visas grupas, arī tā nebūt nav homogēna, un lielo saimnieku vidū būs +/- tas pats Latvijas vidējais balsojums, bez paaugstināta ZZS īpatsvara, toties ar pazeminātu SC īpatsvaru. Iespējams, cits skats būs, ja paņems lauciniekus kā kategoriju, neskatoties uz nodarbošanos. Un tomēr, ja izslēgtu laukus ar mērķi tikt vaļā no ZZS, tad nākamajā dienā VP varētu aicināt SC sastādīt valdību – vai jāatgādina, cik % SC bija Rigā?

    Tā kā pietiks te lauķus visās nelaimēs vainot!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > kristaps_drone 13.09.2011. 12.17

    Kas sola vairāk maksāt… Kas neaicina domāt kopsakarībās… Kas tikpat primitīvi, tātad savējie…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kristaps_drone 13.09.2011. 17.47

    …raitis_līcītis….ir jāatgādina!…un šoreiz pat skaļāk!….šodien klausījos veco ļaužu žēlabainās balsis LR1, kuri liek lielas cerības uz SC, pieminot, ka komunisti vēl nav bijuši pie varas, ka tā būs iespēja šajā valstī ko sakārtot…biedējošs trulums!…ja vēlēšanās uzvarēs SC un kopā ar ZZS izveidos valdību, tas paldies par to varēsim pateikt mūsu pensionāriem, kuri apmaiņā pret pensiju indeksāciju un bezmaksas transportu – būs pārdevuši mūsu valsti!…skarbi izklausās?…diemžēl, tāda ir realitāte!…

    …pievienošu savu vakardienas komentāru:
    ….salīdzinot iepriekšējo vēlēšanu rezultātus, varam pārliecināties, ka lielāko mandātu skaitu SC ieguvis tieši Rīgā, kas palielināja tās kopējo vietu skaitu Saeimā….šobrīd veidojas situācija, ka kārtējo reizi, nepārdomāti, varam Rīgu “uzdāvināt” SC….

    …ieskats par SC balsojušo skaitu 10.Saeimas vēlēšanās:
    Rīgas vēlēšanu apgabals – 117064
    Vidzemes vēlēšanu apgabals – 38873
    Latgales vēlēšanu apgabals – 59281
    Kurzemes vēlēšanu apgabals – 15534
    Zemgales vēlēšanu apgabals – 20648

    Kopā – 251400
    t.i. – 26,037%

    …izskatās, ka lielās latviešu partijas savā stratēģijā ir kļūdījušās – savus labākos spēkus koncentrējot Vidzemē…negribētos ticēt, ka Rīgu tās uzskatījušas jau par “norakstītu”…šī bija tā reize, kad jādomā par Latviju kopumā, ne tikai par savu partiju savstarpēju konkurenci…piemēram, Zatlers varēja kandidēt Rīgā – tā piesaistot vēlētāju aktivizēties un balsot Rīgā arī no galvaspilsētas tuvākās apkārtnes…jau pagājušā rudenī daudzi to bija sapratuši un devās balsot uz Rīgu….diez vai šogad Kristovskis (Vienotība) vai Sprūdžs(ZRP) būs tie kandidāti, kas vēlētāju iedvesmos balsot galvaspilsētā…žēl, bet varbūt jāskaidro cilvēkiem, cik tas tomēr svarīgi (atgādinot par pildspalvu pielietošanu)…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > kristaps_drone 13.09.2011. 23.40

    59 000 par Sc Latgalē.
    Reiz jau rakstīju,ka 90-to gadu sākumā baigi aizdomīgs šķita nenormāli lielais pilsoņu skaits tieši Daugavpilī.
    Zinot, ka tur tikai 15% no visiem iedzīvotājiem ir latvieši, bija pārsteidzoši uzzināt, ka ap 50% iedzīvotāju Daugavpilī ir pilsonība (tātad Daugavpilī ir koncentrējušies milzīga daļa no 1. Latvijas Republikas krieviem)
    Dīvaini….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > kristaps_drone 14.09.2011. 02.13

    …paskatot iepriekšējo Saeimas vēlēšanu rezultātus atklājas interesanti fakti….salīdzinot nodotās balsis 5-os vēlēšanu apgabalos var izdarīt secinājumus, kur ir lielākā problēma:

    Rīga – kopā – 294907; no tām PCTVL,SC – 122585; pārējās – 172322;
    Vidzeme – kopā – 264863; PCTVL, SC – 41220; pārējās – 223643;
    Latgale – kopā – 128155; PCTVL, SC – 62942; pārējās – 65213;
    Kurzeme – kopā – 120741; PCTVL, SC – 16085; pārējās – 104656;
    Zemgale – kopā – 136175; PCTVL, SC – 22415; pārējās – 113760;
    BALSU KOPSUMMA – 944841; PCTVL, SC – 265247;pārējās – 679594

    …vai tiešām neviena no partijām neveic nekādu iepriekšējo vēlēšanu rezultātu analīzi?…sastādot deputātu kandidātu sarakstus – tas ļautu izvairīties no aplamu vēlēšanu sarakstu izveidošanas….

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 12.09.2011. 15.59

“…A.Šlesers atšķirībā no A.Lemberga nav apsūdzēts smagos noziegumos” – autore te pirms “nav apsūdzēts” aizmirsa pierakstīt vienu vārdiņu – “pagaidām” :o)

+6
0
Atbildēt

0

ivetao2007 12.09.2011. 15.37

Ko jūs te aiztiekiet mēslu! Rokas un drrēbes pēc tam vēl ilgi smirdēs.
Visa Latvija smirdēs no kretīniem, kuri par viņu balsoja, kārās kaklā un saņēma “stipendijas”

+9
0
Atbildēt

0

kateee88 12.09.2011. 12.56

Štrunts ar to Lemberga mafiju ZZS. Salīdzinot ar ZRP viņi ir enģeļi, jo korumpētais dakteris ir pamanījies savākt savā kompānijā tādus kriminālnoziedzniekus, ka visi trīs oligarhi var pastāvēt malā un uzpīpet…

0
-22
Atbildēt

3

    mary75 > kateee88 12.09.2011. 13.09

    Varētu konkrētus uzvārdus?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > kateee88 12.09.2011. 18.06

    @dzeris
    Vai tad neredzi, kur JaJekabsona komentāriem “kājas aug”? No ventišmalas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kateee88 14.09.2011. 01.59

    efektivakais veids ka cinities ar trolljiem ir tos ignoret, ari no verteshanas attureties.
    ari negativu novertejumu tie uztver ka uzmanibas apliecinajumu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 12.09.2011. 11.48

Nu nevajadzētu gan lamāt visus tos vēlētājus, kas balso par ZZS. Ir daudz tādu ka, vārds “zemnieks” ir primārais, un ZZS tādējādi “pārstāv mūsējos”. Ir tādi, kas ZZS, tāpat kā savulaik taukmūļos, saskata tos, kas darbojas, rosās, kaut ko stiķē , kruķī, bīda ģelas. Vēlētāji, kas balso par nosaukumu, procesa esamību, nevis par tā ideoloģiskiem pamatiem. Tie paši vēlētāji, kas reizēm balso par Šleseru tāpēc, “ka viņš ir ļoti enerģisks”. Un kā nu es nebalsošu par Jāni, Pēteri, ja viņš ir mans priekšnieks, un reiz naudu aizdeva. Un nevajag ZZS velētājus nolikt zemāk, par Zatleristiem vai Vienotības vēlētājiem, visi ir latvieši, Latvijas iedzīvotāji. Z-istu veiksmes stāsts ir tikai tāpēc, ka tā ir jauna partija, un cilvēkiem tas dod cerību, ka varbūt kaut kas mainīsies. Nemainīsies. Pretēji solītajam Z-istiem nav jaunas politiskās platformas, ir tikai dažas jaunas politiskas nostādnes, kancelejas dāmas, un daži neizglītoti uzņēmēji.

Par pašu ZZS runājojot – pēc loģikas būtu, ka ZZS galvenais uzdevums būtu nodrošināt Latvijas zemnieku līdztiesību Eiropas savienībā. Būtu skaļi jārībina bungas un visiem jābūt Briselē, jo Latvijai atkal ir ieplānoti viszemākie platībmaksājumi. Itkā jau dara, bet tā starp citu, varbūt sanāks. ZZS roze joprojām nav izārstēta. Tieši tas noteiks lauku attīstību turpmākos gadus, bet ZZS tas ir tā – starp citu…

Un sīkstais latvietis ir sabojāts, bija zaglis kolhozā, rūpnīcā, uzņēmumā, zagšana toreiz bija protesta forma, tāpat kā dubultmorāle. Un tieši šīs sekas ir vissmagākās. Ko domāt par cilvēku, kas maina domas ir pa brīdim? Ko domā par veselu tautu, kas to dara, un atkal un atkal kāpj uz veciem grābekļiem? Tāpēc būsim objektīvi un nepaštīksmināsimies par gudro ,skaisto un čaklo latvieti. Tāda nav. Ir pēcpadomju produkts, kas vainu meklē politiķos, bet ne tur, kur tā ir – sevī. Jo paši jau vien viņus ievēlējām, un ievēlēsim.

+5
-3
Atbildēt

6

    mary75 > Ieva 12.09.2011. 12.31

    Diezin vai zagšanu var uzskatīt par protestu pret jebkuru iekārtu, tad jau mums te lielākais disidents un protestētājs ir Lembergs.
    Padomju laikos protestēt varēja, kļūstot par disidentu, norobežojoties no toreizejās varas, aizejot ārējā vai iekšējā emigrācijā, kaut vai nesadarbojoties, pēc iespējas, ar varu, bet, zagšana ir zagšana pie jebkuras iekārtas.
    Par ZZS elektorātu – ar to balsošanu par tiem, kas “rosās” un kaut ko tur sola, nesaskatot ne tās rosīšanās mērķus, ne rezultātus, viņi paši noliek sevi zemākā situācijā par V elektorātu, kam, vismaz, ir kādi mērķi un ideoloģija, un pat daži principi, ko viņi cenšas nepārkāpt, cik nu var.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 12.09.2011. 12.58

    Zagšanu toreiz par zagšanu neuzskatīja. Mierīgi savāca cementa maisu, nesa arā no desas no gaļas kombinātiem, vai produkciju no rūpnīcām, “sarunāja” kreisos dēlus, vai kolhoza siena kravu izkrāva savā šķūnīti. Tā bija visus, visur tā bija pieņemts. To nesauca par zagšanu, un pat tagad daudzi mēģina to turpināt. Lāga nesanāk, jo nu jau katrai lietai ir saimnieks. Tāpēc jau kukuli ceļu policistam joprojām neuzskatam par korupciju, tāpat kā pateicību dakterim. Jo divkosība ir kā slimība, ko pats slimnieks nepamana. Genofonda bojāšana 50 gadus ir neatgriezenisks fakts, bet tā sekas nez kāpēc negribam atzīt.
    Toreiz tikai daži protestēja, un kļuva par disidentiem, pārējie lamāja komunistus virtuvēs, bet aktīvi piedalījās sapulcēs un politinformācijās.
    Tas nav palicis bez sekām. Zinam , kas mums pienākas no valsts, bet aizmirstam par saviem pienākumiem. Lamājam politiķus, bet paši tos ievēlam. Paši!
    A ZZS vēlētaji nenoliek sevi zem V, bet vienkārši balso par ZZS. Jo ZZS ir konsekvents. To gan ļauj viņu nesaprotamā politika, bet viņi nemainīgi ir “par zemniekiem”. Te nu Uplejas kundzei piekrītu. Viņu nekonsekvence ir konsekventa. Daudziem ar to pietiek. Tāpat kā tiem, kas balso “za naših”. Tāpēc ZZS var atļauties iztikt pat bez programmas. Tāda vienkārši nav vajadzīga.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 12.09.2011. 18.55

    … tātad nebalsosiet ne par ZRP aplokšņu Zatleru, Vienotību ar tās sirdsapziņas karogu Bendrāti, ZZS un tās komunistisko līderi un zagli, kas dalās,bet ir tik tīrs kā bērna asara, VL ar parādos ieslīgušo Parādnieku, ŠRP buldozeru, kas to vien dara kā nodrošina jaunas darba vietas un maksā māmiņām algas…

    Jeb būsim taču pragmatiski, un balsosim par Zatleru, Bendrāti, Lembergu, Šleseru,Parādnieku?

    Par ko?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 12.09.2011. 20.52

    Par ko?
    ______________________
    Par Ušakova floti ar visiem samaļotiem.
    Par balto caru!
    Par stīvu Latviju stīvā Krievijā!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 13.09.2011. 12.24

    es uz ceļa vakar izteicu pateicību policistam, kas mani tāpēc nesodīja par ātruma pārsniegšanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ieva 13.09.2011. 16.36

    to Ķīps
    Jeb būsim taču pragmatiski, un balsosim…par Šļesaru, Lembergu, Išakovu, Ļurbanoviču, Dolgopolovu un citiem dižgariem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 12.09.2011. 10.56

Salīdzinot ar iepriekšējo Sanitas Uplejas darbu, kurā tika ” vētīts” ZRP, šis raksts varētu pretendēt arī uz zināmu objektivitāti, tikai diez vai ZZS ” ilgdzīvošana” ir tikai ” latviešu politikai” rakturīgs “fenomens” – tradīcija, kuras saknes meklējamas pat tālajos dzimbūšanas laikos :)
Drīzāk jau ” zzs-ā” materializējas tās postpadomju telpas problēmas ar kurām joprojām nespēj tikt galā arī pārējās tautas no bijušās, brālīgās ” sociālistiskās nometnes.” Nevar taču viss bijušais, arī tik ilgus gadus deformēta vērtību sistēma, tā vienkārši izkūpēt gaisā, neatstājot aiz sevis nekādas pēdas, tas pats attiecas arī uz SC.

+10
-1
Atbildēt

2

    kateee88 > buchamona 12.09.2011. 12.50

    Bijušais ir valsts pārdevēji no V un ZRP, kuri pat atkal sadaloties divās partijās, izmantojot kārtējo rebranding stratēģiju, ne tuvu nesasniegs iepriekšējo vēlēšanu rezultātu (33 vietas Saeimā).

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.09.2011. 12.58

    JaJekabsons . Bijušais ir valsts pārdevēji no V un ZRP..+++ šitas lozungs ” prasās” pēc pamatojuma :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

mary75 12.09.2011. 10.36

Viss ZZS tā saucamais “pragmatisms” īstenībā ir bezprincipialitāte un populisms, un tie, kas par šo partiju balso, galīgi nav nekādi “sīkstie latvieši”, tas ir galīgi garām, es ar termiņu “sīkstie latvieši” izprotu pilnīgi ko citu.
Sīkstie latvieši rēķinājās ar saviem spēkiem, nevis gaidīja, kur ko var nozagt, vai kur kāds ko iedos, un viņiem bija savi principi, un ir arī tagad.
Tie, kas mācēja pielāgoties visām varām, un, ar vienu roku izmantoja šo varu un dziedāja tai slavas dziesmas, bet, tai pat laikā, zaga, kur tik varēja, ir tipiski vergi vai dzimtcilvēki, nevis “sīkstie latvieši”.
“Sīkstie latvieši” pēc pāris gadiem dzīves Sibīrijā jau dzīvoja labāk par vietējiem, un tur viņiem neviens neko nedeva, par zagšanu nemaz nerunājot.
Par ZZS balso aprobežotie, tumsonīgie un bezprincipiālie postpadomiskie lumpeņlatvieši, ( un arī daļa krievvalodīgo),vispār bez kādas ētikas, tāpat kā tie, kas tai partijā ir iekšā, un ZZS panākumi vispār neko neizsaka par šo partiju, toties daudz izsaka par tās elektorātu.
Un vēl daļa dezorientētu pensionāru, kam Lemberga solījumi un demagoģija izskalojusi smadzenes, tos vēl, vismaz, var kaut kā saprast un pat attaisnot.

+23
-2
Atbildēt

1

    kateee88 > mary75 12.09.2011. 12.31

    Teica Sorosa Fonda Latvija apmaksāts suns Džeris…

    0
    -18
    Atbildēt

    0

janazakovica 12.09.2011. 10.31

lembis vares lidz cietumaa panem so plakatu un kameraa klusi priecaties par labajiem laikiem..

+1
-1
Atbildēt

0

disassociative 12.09.2011. 10.15

ZZS ilgstoši cenšas uzturēt mītu, ka Lembergs var visu. Mīts pamazām sāk bālēt, reitingi krīt un kļūst skaidrs, ka ar abām kājām silē ilgi vairs nevarēs bradāties. Ja Lembergs ilgstoši tika uzskatīts par pīķa dūzi, tad šobrīd pamazām kļūst par partijas kapraci.

+10
0
Atbildēt

1

    aldis_grunde > disassociative 12.09.2011. 10.30

    Ne jau ZZS uztur to mītu par Lemberga varenību, to uztur citu partiju deputāti, kas kaut kādas savas neveikmes izskaidro ar Lemberga ietekmi un daudzie žurnālisti, kuri šīs domas un arī katru Lemberga izteikto vārdu ir gatavi tiražēt.
    Starp citu, vai Lemberga nepiedalīšanās Saeimas vēlēšanās nav apliecinājums tam, ka viņš baidās zaudēt? Var gadīties, ka visā vēlēšanu apgabalā viņš nebūt netiks tik pozitīvi novērtēts kā vienā Ventspilī. Tagad viņš ir pašpasludināts čempions, kurš ir uzvarējis vien vienā ne pārāk lielā pilsētā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 12.09.2011. 09.56

Mani allaž ir izbrīnījis jautājums: kas liek ZZS iestāties/pievienoties vai līdzdarboties NE-ZZS stila cilvēkiem. Patiesību sakot, ZSS ir norakusi lieliskus profesionāļus [ar TO domāju laiku PIRMS ZZS deputāta vietas rašanas Saeimā], padarot tos par pašas ZZS akā iemestiem profesionāļiem un būtībā norokot šo cilvēku, kas VARĒTU tapt politiķi, tālāko karjeru un attīstību politiskā/valstiskā sfērā. Es, ja kāds kārotu [vai kārojis] balsot par ZZS, ieteiktu darīt tā: atrodi TO vienu cilvēku, un balso! BET – vienu!

+1
-1
Atbildēt

5

    putekliic > Dina Repša 12.09.2011. 10.18

    Par lielu nelaimi daudziem ZZS atbalstītājiem tas “viens cilvēks” spītīgi atsakās kandidēt! :D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 12.09.2011. 10.35

    >>>> andrejs_gr. Es nerunāju par lētu nelaimi, es runāju par cēloņiem, iemesliem… Jo – ja paskatāmies pēdējos ZZS sarakstus – tur ir daudz vērtīgu tēlu. TAS vienīgais MANĀ = M A N Ā uztverē un, vadoties no zināšanām, NAV Lembergs.
    Gana daudz cilvēku balso par ZZS, jo … cits neķer. Un?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina Repša 12.09.2011. 13.36

    Andrej, vai tad nezini, ka šis viens cilvēks ir apsūdzēts smagos finansu nozuiegumos ar dažādiem aizliegumiem, ko šim cilvēkam ir uzlikusi ties un viens no tiem ir nedrīkst izbraukt no valsts. Interesanti, ka Lembis dabūtu prasīt atļauju tiesai, lai dotos parastos ar premjerēšanu saistītos braucienos uz ārzemēm. Kurš gan gribētu sniegt roku šim “labajam Ventspils mēram”, vismaz jau nu ne ES dalībvalstu premjeri!
    Un uzvalki arī Lembergam ir kā kakadū!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 13.09.2011. 10.48

    >>>Bet’ai. Redzi, Tu uzdevi ļoti līksmu jautājumu. Ir apmēram 14-15 gadu ilgs laikposms, kurā Lembergs ticis apsūdzēts – rakstiski, mutiski, tiesiski. Un? Es neesmu Lemberga fans un uzskatu, ka dūmu bez uguns nav, taču… Es nevaru šo valsti, kas ir arī mana, nosaukt par loģisku, tiesisku un vēl kādos smalkos vārdos, JA ir viedoklis un dažiem arī zināšanas, ka kāds ir čiepis, sakārtojis, zadzis utt., BET tiesas nav. Faktiski Lemberga process pierāda tiesiskuma mazspēju un Slaktera slaveno teicienu: Banku var nosist ar avīzi. Atliek kādam avīzē, mazprasīgajai publikai līksmojot, uzrakstīt murgus, ar standartfrāzi “iespējams”, un Tu vari sacīt, ko vēlies… Jo VISI taču zinās, JO TUR taču ir rakstīts… Vai kāds iedomājas, cik ilgs būs šis process? Kāpēc, piemēram, Lavents tusē pa Jauno Vilni, bet BB klientu nauda ir…
    Man personiski izskatās, ka visas t.s. “oligarhu” partijas ir izvēlējušās Zatlera pamesto domu par pierādījumiem. Kā TU vai ES pierādīsim un pamatosim ietekmi? Esmu gana mutīgs tēvainis, bet neliec mani pretim Lembergam, jo man ir tikai ziņas no preses, ne pierādījumi. TAS, ka man vai TEV ir skaidrs, ka Lembergam IR ietekme, uzreiz nenozīmē, ka MĒS to varam pierādīt! Mēs nebalsosim par ZZS, bet mēs nevaram pierādīt ietekmi. Varam? Kā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina Repša 16.09.2011. 10.55

    Tev taisnība, jo pierādīt neko nevaram, it seviški pret Lemberga 5 vai 6 vai 10 algotiem advokātiem un uzpirktiem, iespējams, tiesnešiem, kuriem svarīgāk ir nevis lieta sbūtība, bet likuma pants, kā, piemērs, ir slavenais personas kods! Tā kā 100% piekrītu! bez tam ir taču pilnīgi skaidrs, ka Ventspils mērs nevar ar savu algu kļūt par miljardieri!!! bet tas atkal ir termins par būtību, bet ne par likuma pantu.
    Tāpēc mums jau ir jānomaina ši noziedzīgā komuņagu nomenklatūra, un mēs to varam, ja gribam!

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 12.09.2011. 09.49

Tie kuri balsos par ZZS, lai atceras vienu vienkāršu lietu – tas ir solis pretim iespējamai ZZS koalīcijai ar SC. Un tad saukli “par zaļu un latvisku Latviju” varēs pārfrāzēt par “sarkanu un krievisku Latviju”. Šajā koalīcijā ZZS savu pielāgošanās mākslu tad varētu izkopt līdz pat visaugstākajai pakāpei.

+34
-1
Atbildēt

8

    austrisv > putekliic 12.09.2011. 10.08

    Manuprāt prokremliskie spēki ir panikā, jo viens astoņkāja zars jau nopuvis(PLL)! Tagad izmisīgi cenšas apvārdot tieši latviešu vēlētāju, lai saglabātu saeimā veco komunistu un oligarhu caurausto varu!
    zagļi no ZZs un aizkulišu īpašniekiem cenšas ko var vēl nokost pēdējo kumosu- AB! Apetīte tiem komuņāgām milzīga, jo pārticība sev un saviem īpašniekiem taču jānodrošina.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > putekliic 12.09.2011. 10.18

    Vienīgie, kuri ir solījuši nesadarboties ar SC ir NA, ne ZZS, ne V, ne ZRP to nav solījušas.
    Tā kā nākamās valdības veidošanā visdrīzāk toni noteiks SC, tad būs interesanti, kuri no augstākminētajiem vislabāk “izklāsies”, lai arī būtu valdībā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 12.09.2011. 10.33

    tvvērotājs, īsti nepiekrītu. Ja vien Zatlers turēsies pie principa “nesadarboties ar oligarhiem”, tad situācija veidojas diezgan skaidra: ja ZZS un SC dabū mazāk par 50%, tad koalīcija ir V, ZRP un ja viņiem pa 2 nesanāk 50+ tad arī VL. Man grūti iedomāties iemeslu kāpēc V un ZRP labāk izvēlētos SC nekā VL. Savukārt, ja SC un ZZS ir 50+, tad loģiski viņi veido valdību. Bet vēlreiz – tas ir pie nosacījuma, ja Zatlers tur vārdu. Jo pretējā gadījumā var veidot pašreizējo koalīciju + ZRP. Manuprāt, te citu loģisku variantu nav. Līdz ar to nedomāju, ka SC būs tas, kas noteiks toni, pat ja viņi “uzvarēs” vēlēšanās. Toni noteiks ZZS, ja viņi kopā ar SC dabūs 50+ vietu, bet ja būs mazāk, tad noteicēji būs V un ZRP.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 12.09.2011. 13.33

    ZRP taču nevar veidot koalīciju kopā ar SC+ZZS! tad taču būtu pārkāpts princips- ar oligarhiem nekad! bez tam Ušakoviešiem ir jāatzīst okupācijas fakts, jo tā un tikai tā tiek atzīta Latvija svalsts pēctecība nevis jauna valsts un to nu nedarīs ušakovieši, jo viņu mērķis ir pilsonība snulles variants, lai savējie un tie, kuri neprot valsts valodu kļūtu par pilsoņiem!
    Tāpat okupācijas fakta atzīšanu prasa Vienotība. Tā kā vienīgais variants ušakoviešiem ir ZZS!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 12.09.2011. 15.19

    >>>Bet. Protams, kā nevar – neko tādu es jau arī neminu. Es runāju par to, ka, ja Zatlers atkāpjas no principa “ar oligarhiem nekad”, tad ir iespējams V+ZRP+ZZS. Tas ir gadījumā, ja SC un ZZS ir 50+, bet, lai nepieļaut šādu murgu, tad ZRP un V būtu gatavi iet uz pamatīgiem “kompromisiem” ar ZZS. Manuprāt šāds scenārijs būtu “labākais no ļaunākajiem”. Lai gan tomēr man pat grūti iztēloties situāciju, ka vairākums ir Lembergam ar Urbanoviču. 45 vietas ir absolūts maksimums, ko viņi var pa abiem savākt. Līdz ar to vislabākā un reālākā šķiet V+ZRP un iespējams arī VL. Domāju, ka to saprot arī Lembergs, jo diez vai kāds cits iemesls ir tam, ka viņš publiskajā telpā ir tik frustrēts un drūms. Nav ne vēsts vairs no tā, es pat teiktu šarmantā smaida un pašpārliecinātībā ietērptā sarkasma un visvarenības apziņas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 12.09.2011. 17.04

    Andrej! Piekrītu , un piekrītu arī tam, ka ZZS +SC nedabūs vairāk par 45 vietām!!! SC ir konkurents- bites, bet no ZZS atbalsta murga jau daudzi ir pamodušies! To es no personiskās pieredzes, jo kaunināju šitos nejēgas, kuri bija balsojuši par ZZS!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 12.09.2011. 21.49

    Man grūti iedomāties iemeslu kāpēc V un ZRP labāk izvēlētos SC nekā V
    ____________________________
    Man arī grūti.

    Bet vai Štokenbergam viegli?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dafri > putekliic 13.09.2011. 19.26

    Par ieshanu ar SC – Vai to pashu nevar teikt par ZRP? Vai Vienotibu? Tikai TB/LNNK ir skaidri teikusi nee.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 12.09.2011. 09.48

“Drīzāk ZZS vēlētājs pārstāv konkrētu domāšanu un cilvēka tipu, kas arī izskaidro pielaidīgumu korupcijas apkarošanā un zināmu neizpratni par abstraktajiem tiesiskuma jautājumiem.”

Piekrītu, piekrītu, šis ir tā sauktais vēlētājs, kurš neko nesaprot un , kurš visu laiku saka: Nav man laika un patikas iedziļināties politikā!
Stereotipi ir tas, ko šis vēlētājs uzskata par dogmu, kurā dziļāk neiedziļinās. Piemērs, un vienmēr tiek minēts, Lembergs- labs Ventspils saimnieks. Protams, ka vēl arī nacionāla partija- ha, ha! Vai brauciens pie Putina no Vējoņa puses arī to apliecina, bet varbūt to apliecina Auguļa lobētais ātrvilciens nevis uz ES , bet uz Maskaviju?
es smejos no sirds, kad šo frāzi dzirdu atkal un atkal no šiem zemo pierīšu īpašniekiem. tas, ka Lembergs ir apzadzis valsti- tas kaut kā šiem pašiem ļautiņiem nepielec!

Šī raksta foto ir super labs un raksturo šos hameleonus! Tā sakot nacionālie zaļie(ha, ha)un zemnieki uz Krievijas uzņēmuma Latvijas balzāms fona! Izskatās, ka Kalvīša pēdās iet, tā sakot nezāles jau neiznīkst- tās norūdās nodevībā un blēdībā!

+23
0
Atbildēt

3

    kristaps_drone > austrisv 12.09.2011. 16.08

    “zemo pierīšu īpašnieki” – super precīzs un kodolīgs ZZS elektorāta apzīmējums!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 12.09.2011. 17.01

    Tipiņ!
    Un resno mūļu partija, ja paskatīsies, kas šeit to partiju atbalsta.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > austrisv 14.09.2011. 09.12

    Pastāv tūkstošiem veidu, kā politiķim būt izcili nejēdzīgam, nevienu likumu nepārkāpjot. Ja nebūtu pieprasījuma pēc tik nožēlojama populisma, nebūtu piedāvājuma.
    Ne velti ASV žurnāliste Ketrina Vaithorna savulaik ir teikusi, ka “lielākā politiķu daļa ir izdzimteņi nevis no dzimšanas, bet pēc aicinājuma”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam