Zatlera pinekļos

95

Komentāri (95)

Dūdas mamma :) 12.09.2011. 12.55

Noskatījos 100. pantu atkārtojumu – Cilvēkiem tāpat kā senajā Romā ir nepieciešams maize un skati(cirks). Lembergs ir lielisks showmwns un tāpec cilvēki sabalsoja par ZZS!!!

0
0
Atbildēt

0

jeers 07.09.2011. 23.09

tiešām trāpīgi. Diemžēl šai situācijai ir līdzība ar to ka saule lec austrumos, t.i. tas ir neizbēgams blakusprodukts visnotaļ pozitīvajam, ka politiķi pirmoreiz saprot ko nozīmē politiskā atbildība. pat ja patiesie iemesli lēmumam nr.2. ir citi’

+1
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 07.09.2011. 16.27

Sanita atkašņājot otrās un trešās šķiras jautājumus, nepaceļ acis pret horizontu.

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 07.09.2011. 16.04

kamēr mēs te skaldām Zatlera matus:
..dažas dienas vēlāk ar mani Saeimā satikās pietiekami ietekmīgi SC cilvēki un lūdza sākt parakstu vākšanas kampaņu par krievu valodu kā otro valsts valodu Latvijā,”
savā paziņojumā apgalvo Svatkovs…
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/390949-parakstu_vaksanu_par_krievu_valodu_ludzis_sakt_sc

+3
0
Atbildēt

3

Diâna Antipova 07.09.2011. 15.03

arguments par “augstākas” izglītības ministru “zemākas” izglītības premjera pakļautībā šķiet nepamatots.
Jāskatās reāli, Trusis ir trusis, viņam un viņa komandai ir tik jaudas, cik ir, un apņēmis tādu sievu, kāda ir. Domāju, ka reāli pateikt, kāpēc Z taisīja savu partiju, var tikai lēmumam vistuvāk stāvošie – pārējiem atliek spekulēt par savtīgām interesēm un neiespējamību Zatleram nolikt V uz citām sliedēm gadījumā, ja viņš V pievienotos.
Sprūdžs var patikt vai nepatikt, bet par vajadzību daudz ko iztīrīt viņam piekrītu.
Autorei ierosinājums tāpat analizēt visu partiju likstas, kuriozus, iekšējās pretrunas un kandidātu un programmu absurdus, visus “ideoloģiski skaidros formulējumus” un to atbilstību pašu partiju praksei – tad autores nostāja paliktu saprotamāka. Ja tirina, tad visas, un pēc vienādiem kritērijiem.

+9
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 07.09.2011. 13.57

——
Kamēr partijas taisa demokrātijas šovu, tikmēr Latvijas iedzīvotāji turpina aktīvi ”balsot ar kājām” –
Emigrācijas dēļ novados sāk pietrūkt darba roku
Aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju emigrē – pagājušā gada pirmajā pusē izbrauca vairāk nekā 5000 Latvijas iedzīvotāju, bet šā gada pirmajā pusgadā – jau 8000. Šā gada 1.janvārī ārvalstīs tika reģistrēti 57 605 Latvijas valsts piederīgie ārvalstīs, tādējādi novados sāk trūkt darba roku pat relatīvi viegli apgūstamam pārdevēja amatam. Šādu viedokli biznesa portālam “Nozare.lv” pauda Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) prezidents Henriks Danusēvičs.
http://www.diena.lv/latvija/zinas/emigracijas-del-novados-sak-pietrukt-darba-roku-13901912

+1
-1
Atbildēt

7

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 07.09.2011. 15.32

    http://www.diena.lv/latvija/...
    ____________________________
    > edga”‘m
    Labi,ka lasi dienu.

    Tomēr- kur Zinovjeva citāts?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    —–
    Kur? – sk. komentāru augstāk, ja ‘fišku nerubī’, tad vajag padomāt/«Думать надо…» par būtiskāko (centrā – Cilvēks):’Pēdējo 20 gadu laikā iedzīvotāju skaits Baltijas valstīs samazinājies par gandrīz 1,5 miljoniem, teikts jaunākajā ikgadējā Igaunijas tautas attīstības ziņojumā, kas pirmdien tika prezentēts Tallinā’ –
    – vai arī turpināt klausīties skaistos vārdos, nedomāt – uz darbiem/sekām neskatīties: ‘(..)demokrātija un tiesiskums ir būtiski ilgtspējīgas plaukstošas ekonomikas priekšnoteikumi’. EK tiesas tiesnesis E.Levits, uzsverot, ka demokrātija var funkcionēt gan pie augstāka, gan zemāka ekonomikas attīstības līmeņa (‘Jurista Vārds’/ spilgts citāts LA, 23.09.2009.).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 07.09.2011. 21.55

    t/«Думать надо…» par būtiskāko (centrā – Cilvēks)..
    ____________________________________________
    Cilvēks vārdā -Slava KPSS?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Signija Aizpuriete 07.09.2011. 22.12

    edge_indran – Tu nenoguris uzskaiti visiem zināmus faktus, cītīgi kā grāmatvedis tos pamato ar atsaucēm, bet – tā arī nevaru sagaidīt brīdi, kad beidzot pavilksi strīpu apakšā zem šiem salasītajiem citātiem un noformulēsi pats savu domu par to, kur tad galu galā ir meklējams cēlonis visām mūsu likstām? Kurš tad ir tas mirklis triju Baltijas valstu vēsturē, kad mūsu valstīs tika iesēts ļaunums ar kuru šobrīd mums tik smagi ir jācīnas? Un pats galvenais – kas tad galu galā būtu jādara, lai mēs izkļūtu no šīs bedres? Kas šobrīd tiek darīts nepareizi? Esi jau izlēmis par kuru politisko spēku balsosi nākošajās vēlēšanās ? :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jeers > Signija Aizpuriete 07.09.2011. 23.10

    un ko???,?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ——
    ‘Nevar iemācīt – var tikai iemācīties’ – ikvienam pašam jau tā ‘pelēkā viela’ jākustina, lai apjēgtu objektīvo realitāti/patiesību.
    Domāt – tas ir smags process, tāpēc jau tās ekspertu atziņas pārkopēju, lai saruna/diskusija neapsīktu, bet lai būtu jēgsaturīgāka.
    p.s.
    Un nekādas aģitācijas un/vai ‘slēptās reklāmas’ par labu kādai partijai – mani interesē notiekošie procesi sabiedrībā, valstī un pasaulē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 08.09.2011. 13.07

    rinķī apkārt edge_indran – Tu nenoguris uzskaiti visiem zināmus faktus, cītīgi kā grāmatvedis tos pamato ar atsaucēm, bet – tā arī nevaru sagaidīt brīdi, kad beidzot pavilksi strīpu apakšā zem šiem salasītajiem citātiem un noformulēsi pats savu domu par to, kur tad galu galā ir meklējams cēlonis visām mūsu likstām
    ——————————————
    >rinķī apkārt
    Te nu edge ar mēmory”‘ju un realytiju varētu uzlikt dziesmu-“gaidu,gaidu, nesagaidu….”
    Pēc konteksta jau varētu domāt,ka sāks citēt lieliem štābeļiem V. Turina interviju RL-bet ne!-laikam lpsr pilsonim arī tāds kreisums par šerpu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jolanta 07.09.2011. 13.45

Man īpaši acīs cērtas šaja rakstā vairākkārt paustais viedoklis “kāpēc Zatlers neko nedarīja 4 gadus”.

Sākšu ar lielāko kretīnismu – cik ilgs ir oligarha “noilgums” ? Es domāju – cik gadus oligarham jādzīvo ietekmējot politiskos un ekonomiskos procesus, lai kāds žurnālists būtu tiesīgs teikt “Ja šis oligarhs ir bijis oligarhs 4 gadus, tad tur vairs neko nevar darīt un ja kāds tagad mēģina ar viņu cīnīties, tad viņš ir liekulis, jo 4 gadus taču necīnījās”.

Turpināšu ar otru idiotismu, kas īpaši rada aizkaitinājumu – kā var salīdzināt divu politisko smagsvaru – demagogu cīņu ar politikas jaunpienācējiem? Esmu ar mieru uzrīkot televīzijā apmaksātu eksperimentu – saliksim kopā uz debatēm jebkuras nozares komandes – jauniņie pret veterāniem, bet ar vienu noteikumu – saderēsim ar žurnālistu kas rakstīja šo rakstu par to, kurš vinnēs, un žurnālistam būs jāizvēlas jauniņie, jo viņš taču savā rakstā pieņem šo rezultātu kā salīdzināmu, tātad uzskata ka abām pusēm ir vienādas iespējas.

Man visu šo pēdējo 3 mēnešu laikā ir kauns par medijiem un žurnālistiem, un nu jau tas ir pārvērties ilgstošā aizkaitinājumā, un es vairs nezinu kas man tracina vairāk – tas ka politiķi iztirgo politiku, vai tas ka žurnālisti iztirgo savus viedokļus.

+8
-2
Atbildēt

11

    tuba76 > jolanta 07.09.2011. 14.09

    Kads tur sakars ar medijiem – Zatlers ar oligarhiem sadzivoja ilgi pirms siem 4 gadiem – esat aizmirsis, kas vinu iecela prezidenta amata? Kaut ka jau to godu bija nopelnijis, vai ne?
    Vai visiem latviesiem jaklust par prezidentiem, lai saprastu, ka t.s. oligarhi iznicina musu valsti? Lielakajai dalai musu tautas tomer ir vairak smadzenu un vini to spejusi saprast ar bez 4 gadu prezidentalas pieredzes.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    viesturs > jolanta 07.09.2011. 14.16

    reti kādam piekrītu, bet Tavs viedoklis ir “pareizajā virzienā”, to paturpinot teikšu, ka latvieši izvairās runāt par īstajām problēmām sabiedrībā un valstī…mani arī daudz kas kaitina un pārsteidz, bet visvairāk vājprātīgais snobisms un plātīšanās.es vēl ilgi lamājos, kad uz ielas ieraugu sievieti ap 45-55, kurai ir apspīlētas bikses un riepa kas karājas līdz asfaltam no miniatūras maiciņas…cilvēki ir apmāti ar savu izskatu, ar ārišķībām un visa vērtību sistēma ir “debilizējusies”.un politika ir tāda pati plātīšanās un izrādīšanās-kurš asāk un krutāk kaut ko izgvelzīs, kurš kādu konkurentu “labāk apliks”….viena vienīga plātīšanās un lielīšanās…secinājums…”latvieši nav diezko gudra un racionāla tauta”,
    es protams arī….bet es par to runāju, a lielākā daļa tūlīt metas virsū, ka es gnīda nespēju novērtēt latviešu ģenialitātes un “izredzētības” gēnu;;dziesmusvētki, kamēr un pauls…bla, bla, bla…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > jolanta 07.09.2011. 14.23

    >Vita
    Es uzskatu, ka ikvienam, kurš uzdod jautājumu Zatleram – kāpēc agrāk necīnijies pret oligarhiem, ir uzreiz jāpasaka, ko pats ir AGRĀK paveicis šajā cīņā.

    Patiesībā man ir aizdomas, ka šo frāzi saka cilvēki, kuri ir visu laiku gļēvi noraudzījušies notiekošajā un nav varējuši rast sevī spēku pretoties vai skaļi paust savu attieksmi.
    Katrs process kaut kad sākas un šoreiz dakteris Aploksne ir nolēmis mainīt valsti – vai tad tas ir slikti? Katra indivīda centieni kļūt labākam ir slavējami, neatkarīgi no tā, kāds viņš ir bijis iepriekš.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > jolanta 07.09.2011. 14.42

    Fed, tici man – nav liela maksla cinities pret oligarhiem no prezidenta pjedestala. Manuprat ar oligarhiem cinas ikdiena piemeram tie, kas megina veidot uznemumus un konkuret ar lielu aizmuguru firmam piemeram par valsts pasutijumiem, tie, ka balso par to pasu Vienotibu utt.
    Par to, ka dzivojot Latvija pedejie gadi bija ne tikai izmisiga cina par eksistenci, bet ari vienlaicigi izmisiga pretosanas oligarhiskam ietekmem, to vispar aptveru tikai pec Latvijas atstasanas.
    Latvija nostajas demonstresana par vai pret oligarhiem ir katra cilveka ikdienas sastavdala. Biezi pat neapzinoties to.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > jolanta 07.09.2011. 14.53

    >Vita
    Ja aizbrauci, tad liecies mierā par to, kad, kas, ar ko sāka/nesāka cīnīties ar oligarhiem.
    Esi izvēlējusies citu risinājumu, tāpēc nemāci palicējus pareizi dzīvot, ok?
    Lai Tev veicas svešā zemē.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > jolanta 07.09.2011. 15.02

    Neviens nevar noteikt VAI, KUR un KA man milet Latviju. Ta ka savu padomu vari paturet pats sev.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Marija > jolanta 07.09.2011. 15.38

    >Vita
    Padoms bija – nemāci kā citiem te dzīvot, ja pati aizbrauci.
    Vēlreiz novēlu veiksmi!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vērtīgs relikts > jolanta 07.09.2011. 20.38

    Gribas oponēt Vitai, ka 20 gadu laikā ļoti daudziem Latvijas cilvēkiem tieši oponēšana oligarhiem ir bijis nopietns tabu. Ir redzēti tik daudzi, pat lielākā daļa, kas tikai “oponē” savās virtuvēs un pie saviem TV, skatoties domburšovus, bet ikdienā, savās darba vietās, saraujas melni un maziņi, jo baidās par savu krēslu, algu, pierasto materiālo līmeni u.t.t, viss gluži kā padomju laikā. Arī partijās, kas bija pie varas visus šos 20 gadus. Tik maz bijis cilvēku, kas nebaidās. Tieši tāpēc ir vajadzīgs kāds Zatlers, kas to visu zina un saprot, bet atbalsta jauniešus, kam vairs nav padomiskā baiļu sindroma.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > jolanta 07.09.2011. 22.45

    @Vita
    Pieminēt 4 gadus un Zatlera ievēlēšanu ir gaužām bezgaumīgi – jābūt ir patiesi aklam, lai nesaprastu cēloņus un sekas. Tikpat labi es varētu jautāt, cik Tu savā vēlēšanu mūžā esi mainījusi atbalstu dažādām partijām? Neredzu, ar ko Zatlers atšķiras no pārējiem cilvēkiem, kuri maina viedokli, kad “viss ir līdz kaklam”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > jolanta 07.09.2011. 22.57

    @Hara
    Daļēji Tev nepiekrītu. Šis raksts atšķiras ar to, ka nespriež, vai tas ir pareizi vai nepareizi dibināt ZRP, bet gan kvalitatīvi paskatās uz to, kā tas process notiek un kādi tam ir cēloņi. Man patika arī iepriekšējais Sanitas raksts par Vienotību. Latvijas žurnālistikā gaužām pietrūkst analītikas – tā vietā tiek “norieta” katra kļūda, bet netiek aplūkoti cēloņi un risinājumi. Būtu gaužām muļķīgi, ja žurnālists teiktu, ka V un ZRP ir tie labākie piedāvājumi, kas mums tagad ir, un viss. Jā, tā tas ir, bet abām partijām ir vēl daudz, kur tiekties, lai teiktu, ka partijas politika un piedāvājums ir labs. Un būtu patiess prieks, ja partiju vadības ņemtu vērā šo analītiku un spētu tiekties uz labāku partiju pārvaldību. Muļķīgi jau sanāk, ka labākie tiek “norieti”, bet par piemēram dažām citām partijām vispār nav īsti, ko ieteikt, jo tur ir vienkārši jālikvidē, lai izveidotu kaut ko sakarīgu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > jolanta 08.09.2011. 09.26

    Nasing spešal! – Ka saku balsot par JL kops ta dibinasanas jau tad, kad Zatlers pilna spara draudzejas ar TP un Auders cereja uz JL un TP sadarbibu veselibas aprupes joma – visiem zinams, ar ko tas beidzas – ta joprojam balsoju par Vienotibu. Jo – ja es piekritu, ka cilveki mainas un tapec ari spitigi turpinasu balsot par Vienotibu – jo vinos redzu pozitivu izaugsmes iespeju un attistibu. Pateicoties Zatleram Vienotibai tika dota iespeja parraut infekteto sadarbibu ar ZZS un meginat nomazgaties, ko es ceru vini ari izdaris. Vienu vienigu reizi balsoju par – ka vinu sauca – pirmo partiju, jo vini bija vienigie, kas solija ieviest valsts garantetus alimentu maksajumus skirto gimenu berniem. To vini ari izdarija, un tas ari ir vienigais, kapec man nav kauns par so balsojumu. Bet mani berni so valsts palidzibu vairs nesanema, jo par viniem tad jau rupejas mans zviedru virs, kurs nu jau 11 gadus ir bijis, ir un bus vinu istais tevs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 07.09.2011. 13.38

Ja vien butu iespejams ka viedokli pievienot – SMAGU NOPUTU!
Piekritu autorei gandriz 100%. Ar piebildi, ka mani mac saubas, vai Zatlera partijai vispar ir iespejama nakotne, it ipasi, ja vini paliks opozicija toposaja Saeima – vai visi Ura-skrejeji nesasluks un neizlaidis gaisu, kad velesanu eiforija noplaks un bus jasak smags un ilgstoss ikdienas darbs politisko intrigu gaisotne.
Zatlers ir atradies musu sabiedribas viduci visu laiku – tada, kada ta ir bijusi pecpadomju laika. Ne jau tikai 4 prezidenturas gadus un neba vins ar oligarhiem iepazinas tikai sajos 4 gados, neba vina ikdiena gadiem ilgi pirms prezidenturas truka cilveku, kuriem ikdiena bija nepanesama nasta valsti valdoso netikumu un ekonomisko apstaklu del. Vins tacu speja sadzivot ar vina aprindas valdosiem netikumiem visus sos gadus, jo ir pieradis pie ertas dzives, maisisanas sabiedribas krejuma un pietiekami bieza naudas maka…
Ar labiem nodomiem cela brugesana vien nepietiek… Vajag ari granti, akmenus un citas izturigas lietas…

+1
-2
Atbildēt

0

viesturs 07.09.2011. 13.24

Nu ko naudiņas par maz kalpiem ko dalīt?…to nabaga zatleru ciest nevaru ne viņu ne viņa kundzīti-tipiski kalpi kas tikuši pie varas un naudas….
sausais atlikums ir vienkāršs-LV pie varas ir zelta tūkstotis, un zrp protams tam var sabojāt bezrūpīgo veģetēšanu, mežu ciršanu un jaunu autosalonu ikgadēju apmeklējumu….LV vara ir bijušajai komunistu šļurai, un kamēr to nenometīsim būs vēl sūdīgāk…zatlers ar to vulgāro veceni kukuli fiksi izštukoja ka varētu komunistus maķenī pabīdīt….
karoče-balsot vajag par ZRP vai pēdējo partiju un pēc tam vēlreiz atlaist seaimu, kā sakarīgi iesaka tas politologs…

0
-2
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 07.09.2011. 13.08

>mazputns.Arī kandidātam Nr.14 ir ekonomikas maģistra grāds, tāpēc man nav skaidrs ko ar to gribējāt pateikt? Bez tam Vilnis Ķirsis nemaz nav ZRP kandidātu sarakstā ja paskatās http://www.kandidatiuzdelnas.lv.

0
0
Atbildēt

8

    Normunds > Ilona Auziņa 07.09.2011. 22.08

    >Janka; Es gan runāju par Kurzemes kadidātu Meinardu Mēteli. Kā izriet no Dienas.lv/vēlēšanas/ minētais biedrs, kuru visi vietējie pazīst kā raibu suni, ir kandidāts tieši ZRP sarakstā un vēl arī vietējās ZRP nodaļas vadītājs. kaut kur mums gadījies misēklis informatīvā ķēdē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilona Auziņa 08.09.2011. 11.09

    par Kurzemes kadidātu Meinardu Mēteli.
    ____________________________________________
    kas tur ir ar to Mēteli, Dunci un Apmetni?

    Atceros tādus gaisā parautus , sirdsšķīsti zociāldemokrātiskus tekstus. ko augšminētais pa laikam palaidis kādā portālā vai avīzē- neko citu nezin.Esot zemnieku saimniecība(Mētelim).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 08.09.2011. 11.47

    >mazputns. ZRP majaslapā starp kandidātiem es to Mēteli gan neatrdu. Viņš tiešām ir Kuldīgas nodaļas dibinātājs un liels ZRP atīvists Kuldīgā. Bet ZRP ir stingrs ētikas kodekss un uzticami šī kodeksa pārraugi. Ja šis Mētelis mēģinās tur darīt ko pretlikumīgu, vai ja kāds no partijas uzraks ko pretlikumīgu un kompromitējošu no viņa pagātnes, tad neviens ar viņu tur neauklēsies, par to es esmu pārliecināts. ZRP visa partijas būtība ir pirmkārt būvēta uz cilvēku godīgumu, tieši tas dod tai arī lielo atbalstu starp pilsoņiem, un es neticu ka tajā kāds ļaus vienam cilvēkam to graut. Tā nav TP vai ZZS, kurās “iet cauri” viss kas ar likumu nav aizliegts. Es rūpīgi sekoju ZRP tapšanai un arī pašreizējai darbībai, tādēļ varu to droši teikt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilona Auziņa 08.09.2011. 12.08

    to Janka
    Un ko teiksi par ziedojumu pieņemšanu no krievu banģjugana un čekista Vasjkas Meļņika?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 08.09.2011. 12.36

    Es to Meļņiku galīgi nepazīstu jo ar tiem man nav bijuši nekādi sakari. Es domāju ka vispirms jebkuru personu ir jāvērtē pēc prokuratūras attieksmes pret viņu. Arī citus aspektus es šajā lietā nepārzinu, tāpēc kādu nosodīt, vai kādu slavēt šeit šajā lietā es atturēšos. Gan jau nākotne visu saliks pa plauktiņiem. Zatlers pats gan noliedz šāda ziedojuma esamību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 08.09.2011. 12.47

    Jā, nu te rodas jautājums, kā tad šis vīrs ir pratis kļūt turīgs un varens? Varbūt viņš vēl arī ir vinnējis kādā “Joker” loterijā? Bet Latvijā visa bagāto elite ir tādā pašā situācijā, neviens no viņiem savu bagātību nav nopelnījis vārdam “nopelnīt” atbilstošā veidā, bet gan to ieguvuši caur visādām mahinācijām un blēdībām, pateicoties visādiem “Grūtupa” likumiem. Viņi tos ir pratuši veikli izmantot un iztīrīt iedzīvotāju kopējo, jeb valsts maciņu un to izdarīt pilnīgi likumīgi. Tikai to neviens šobrīd nevar pierādīt un ja nevar pierādīt tad nevar arī sodīt. Te tikai pats nosodītajs var iekulties nepatikšanās, jo šeit likums aizstāv blēžus ne viņu nosodītājus, tā esot demokrātija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilona Auziņa 08.09.2011. 12.47

    to Janka
    Zatlers gan labi pazīst jo Meļņiks tam bija pielikts par uzraugošo.
    Iepazīsties arī Tu http://www.kompromat.lv/index.php?docid=personnel&id=110

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kaspars 07.09.2011. 12.55

Neatkarīgā žurnāliste – anonīma žurnāliste?! Bet vai žurnāliste? Liekas, ka raksta gļēvs cilvēks, kam labi samaksāts, un kam pie vienas vietas, kas noticis, notiek un notiks ar valsti un tās tautu. Nožēlojami!

+3
-3
Atbildēt

0

Pēteris Jakubaņecs 07.09.2011. 12.40

Manuprāt retorisks raksts ar mērķi apstiprināt savu viedokli, nevis analītiski pieiet apskatāmajiem jautājumiem.
Kādēļ jāņem vērā telefona balsojumi, visiem zināms, ka tie ir blefs? Kādēļ par rādītāju jāpieņem viena slikta diskusija, kad ir bijušas vairāk labas? Kurā vietā vārds “Saliedētība” ir figurējis integrācijas procesā? No kurienes fakts par izstājušos skaitu pret iestājušos skaitu? Argumenti par sliktām zināšanām vai nezināšanu vispār neiztur nekādu kritiku…

+8
-1
Atbildēt

0

Marija 07.09.2011. 12.35

>autore: “Pašam V.Zatleram būs nemitīgi jāatbild uz jautājumiem, kāpēc viņš tik vēlu pamodies oligarhu purva vidū un kāpēc nebija tos apkarojis četrus gadus”.

Ja atkarīgie un neatkarīgie žurnālisti būs tik zemā izpratnes līmenī par prezidenta pienākumiem, tad tik tiešām Zatleram nāksies būt pacietīgiem ar šo rakstošu aunu baru, kas tik vien ir spējīgi no sevis izdabūt laukā.

No savas puses es gribu pajautāt pretējo – cik no jums, žurnālistiem, izanalizēja premjera un prezidenta jaungada runas?
Kur vienā gadījumā bija garlaicīgs, sauss skaitļu savirknējums, otrā – ļoti cilvēciska uzruna savai tautai.

Es no Zatlera nekad neko neesmu gaidījis, jo man nepatika ievēlēšanas metode. Es visu laiku gaidīju drosmīgas pārmaiņas no V, no Dombrovska. Tas nenotika, notika pretējais – nīkulīga nespēja tik galā ar KNAB Vilnīti, ar Lemberga diktātiem, AirBaltic Fliku.
Kad Zatlers atlaida saeimu, es priecājos. Un turpināju neko īpašu negaidīt tieši no paša Zatlera.
Es pārmaiņas gaidu no jaunajiem – no Vjač.Dombrovska, no Ķīļa, no Sprūdža. Un es balsošu par viņiem, ne par Zatleru.

+11
-3
Atbildēt

0

Ilona Auziņa 07.09.2011. 12.34

Argumentus pret un argumentus par varēs atrast jebkurai darbībai, arī šai. Diemžēl “bardaks” iepriekšējā Saeimā, kurā skaidri parādījās ZZS neuzticamība godīgumam un SC īstie mērķi, lika Zatleram ne tikai patriekt šo oligarhu komandēto Saeimu, bet arī radīt pašam savu spēku, kurš pastiprinātu vēl par vāju esošo Vienotību. Pilsoņi saprot ka mēs stāvam uz bezdibeņa malas, ka varam šo valsti zaudēt, bet Zatlers mums piedāvā uz citiem principiem būvētu valsts pārvaldi. To vairs nekomandēs šķēles un lembergi, bet tā rīkosies kā vēlētājiem būtu labāk, bet ne lai arī turpmāk audzētu visādu šļeseru personīgo bagātību. Varbūt viņam vajadzēja visu atstāt kā ir un neko nedarīt tikai tāpēc ka ir maz laika partijas veidošanai? Te nu es nekādi nevaru piekrist raksta autorei. Un visa ZRP kandidātu galerija ir ar lielisku izglītību, palasiet un pārliecinieties.

+7
-2
Atbildēt

6

    Normunds > Ilona Auziņa 07.09.2011. 12.56

    Jā, it īpaši jau Kurzemes apgabala kandidāts Nr. 14, kurš ir lielisks paraugs alkatībai, tumsonībai,valsts apšmaukšanai, varaskārei un citām lietām pret ko Zatlers sakās cīnāmies. Protams, Zatlers nespēj pārbaudīt ierindas biedrus, bet tas obligāti bija jādara attiecībā uz partijas nodaļas vadītāju un deputāta kandidātu. Te ir tikai divas iespējas – vai nu Zatlers absolūti nespēj un negrib novērtēt cilvēkus, vai arī to dara “kunga prātā”.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > Ilona Auziņa 07.09.2011. 14.03

    Zatlers butu izdarijis pakalpojumu musu valstij, ja pec Saeimas atlaisanas butu pievienojies jau esosam politiskam spekam Vienotibai, kuru vinam butu bijis iespejams pagriezt atpakal uz cela pec piespiedu maldisanas ar ZZS pie saniem un tadejadi apvienojis Latvijas progresivos veletajus ietekmiga speka. Vins so vesturisko iespeju neizmantoja un radija jaunu absoluti nenobriedusu veidojumu, kam bus jakonkure gan ar lidzigi domajosiem, gan ari jaiztur labi finanseta un ka nu zinams ari specialistu apmacita SC konkurence, tapec var izradities, ka vina pakalpojums musu valstij bus kluvis par t.s. laca pakalpojumu jeb gribeju ka labak, bet sanaca ka vienmer…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ilona Auziņa > Ilona Auziņa 07.09.2011. 14.42

    >Vita. Nepiekrītu. Ar šo gājienu Zatleram izdevās iekustināt lielu daļu no pasīvajiem rezervistiem, kuri citādi būtu turpinājuši tikai sekot politiskajām norisēm valstī, bet neiekļautos tajās. Tagad ir tapusi vēl viena partija, kura ies kopsolī ar Vienotību, liks arī ZZS pārskatīt savas nostādnes un vērtības, kā arī Saeimā izšķiroši paplašinās valstij un iedzīvotājiem strādājošo koalīciju. Pie kam ZRP ir sevī apvienojusi tieši izglītotus un inteliģentus sabiedrības locekļus, kuri ir spējīgi strādāt valsts labā. Es nedomāju ka sabiedrības nostāja pret Vienotību būs mainījusies tik ļoti par labu SC, ka tā nodos Vienotības iesākto un izslēgs arī ZRP no spēles. Bet no tā reāli ir ļoti atkarīga mūsu valsts un mūsu nākotne.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ilona Auziņa 07.09.2011. 16.57

    kancelejas darbinieki, kas veido partijas kodolu ari ir izglītoti un inteliģenti sabiedrības locekļi, taču zīmīgi ir tas ka daudzi izglītoti un inteliģenti sabiedrības locekļi saskata Zatlerā pašlabuma meklēšanu un neatbalsta to cenu par ko jāmaksā – SC laišanu pie varas. Kaut vai šī raksta autore, kaut vai Vaira Freiberga…

    Tieši inteliģence ir tā, kas mazāk padodas Saeimas atlaišanas eiforijai, vai kopkorim, kas dzied oratorijas kuklusklana gājienam pret oligarhiem- kas zīmīgi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ilona Auziņa 07.09.2011. 21.59

    Zemgales 7. tas pats, jauns velns ar mīlīgu ģimīti-“ko tad es, es neko…” Bet policijā stāv grēda materiālu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilona Auziņa 08.09.2011. 12.43

    ..inteliģence ir tā, kas mazāk padodas Saeimas atlaišanas eiforijai, vai kopkorim, kas dzied oratorijas kuklusklana gājienam pret oligarhiem- kas zīmīgi
    ______________________________________________-

    inteliģence…….zivju koris(ar dažiem izņēmumiem-M.Zālīte, A.Līce, Z.Liepiņš, Anna Žīgure)

    Kā dziesmā teikts- Kas reiz kulstījis Valmierā linus, tas pie meitām vairs neies nekad/-laikmetīgā kontekstā tas nozīmē- kas baudījis no Ventspils gaļas podiem, tas-nepadodas
    — /kopkorim, kas dzied oratorijas kuklusklana gājienam pret oligarhiem- kas zīmīgi/

    Zīmīgi gan. Kas zīmīgi, tas zīmīgi. Patiešām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Gita ex. Bundzēna 07.09.2011. 12.25

Autores papildinājums pie raksta. Raksts redakcijai tikai iesūtīts pirmdienas, 5.septembra, vakarā, tāpēc arī rakstā minēts, ka līdz 5.septembrim ZRP mājaslapā nebija atrodama programmas daļa par pensijām. Vakar, 6.septembra vakarā tāda sadaļa ir publicēta. Līdz ar to 10 dienas pirms vēlēšanām ZRP programmai publicētas četras daļas – Ekonomika, Politiskās sistēmas reforma, Saliedēta un iekļaujoša sabiedrība, Demogrāfija. Pensiju sistēmas reforma piedāvāta sadaļā Demogrāfija.

+4
-1
Atbildēt

0

kruskops 07.09.2011. 12.17

Koalīcijas kodols sāk iezīmēties arvien acīm redzamāk – ZRP + SC

http://www.diena.lv/latvija/politika/aptauja-jaunaja-saeima-sc-un-zrp-varetu-iegut-lidzigu-vietu-skaitu-13901969

Jautājums ko pieaicinās kā trešo? V vai ZZS? Ja pieņem, ka “antioligarhu” retorika tiks uzturēta līdz galam, tad jau V.

Matemātiski citu variantu nav. Ar V divatā Zatleram nesanāk un NA viņi neņems. Atkal sāks tarkšķēt stulbības, piemēram, redz šie esot radikāļi un Eiropa nesapratīšot un tamlīdzīgas blēņas.

+2
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > kruskops 07.09.2011. 12.46

    >Opapus
    Ticēt aptaujām? Vai varbūt Virsmātes reģuojumiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

santacruz 07.09.2011. 11.44

Zatleristi gatavojas paaugstināt PVN apkurei un medikamentiem. Uzskatu to par murgiem, tagad ir jāpazemina PVN pārtikai.

Noteikt pazemināto PVN likmi pārtikai!
Sāksim ar tautas iniciatīvu http://manabalss.lv/i/163 , kam sekos Saeimas balsojums, mainot likumu “Par pievienotās vērtības nodokli”.
Latvija, Igaunija un Dānija ir vienīgās ES valstis, kurās PVN likmes pārtikai nav samazinātas. Ņemot vērā, ka Latvijā lielai daļai iedzīvotāju tēriņi par pārtiku sastāda trešdaļu no ienākumiem, kas ir ievērojami vairāk nekā citās ES valstīs, piedāvāju noteikt pazemināto PVN likmi pārtikai.
Kā liecina Eiropas Komisijas dati, PVN maksājumos ES valstīs ir daudzas variācijas pazemināto likmju piemērošanā. ES atļauj zemāku likmi piemērot pārtikas produktiem, medikamentiem, medicīnas iekārtām invalīdiem, periodiskajiem izdevumiem, teātru, muzeju biļetēm un vēl virknei preču un pakalpojumu, piemēram, pasažieru un viņu bagāžas pārvadājumiem. Ir arī iespēja piemērot īpaši pazeminātās likmes (zem 5%). Šajā gadījumā ES mūs neierobežo. Liksim deputātiem lemt tautas labā.
Kurš par pazeminātās PVN likmes piemērošanu pārtikai? Balsojam!
Balsojam par PAZEMINĀTO PVN likumi PĀRTIKAI!
http://manabalss.lv/i/163

+4
-5
Atbildēt

1

    anita_meistere > santacruz 07.09.2011. 11.57

    tad jau drīz tajā portālā var gaidīt ierosionājumu palaist naudas drukājamo mašīnu. kā gan savādāk!? visus pabalstus un pensijas uz augšu, bet nodokļus uz leju. man arī gribētos zemākas cenas..bet es rēķināt protu, un par tādiem sviestiem neparakstīšos nekad.
    pārāk daudz esam jau izcietuši un sasnieguši, lai tagad visu salaistu sviestā. Lūdzu domājiet!!!!!!!

    kas kas, bet ZRP ekonomiskā programma (un arī Izglītības reforma) ir ļoti adekvāta, loģiska un drosmīga. Un es apsolūti piekrītu viedokli, ka bez drosmīģiem un oriģināliem lēmumiem mēs neko nespēsim sareformēt un uzlabot.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 07.09.2011. 11.28

….Taču parasti izcilu sasniegumu jaunpienācēji vēlēšanās guvuši vien ar noteikumu, ka partijas tēvs un līderis ir arī premjerministra kandidāts…..V.Zatlers nekļuva par savas partijas kandidātu Ministru prezidenta amatam un partija nav spējīga pildīt solīto pat īsajā priekšvēlēšanu laikā ….+++ var piekrist tam, TP un JL partiju “ idoloģiskie tēvi” ir bijuši arī spējīgi “cipargalvas”. Repšem un arī Šķēlem neapšaubāmi piemita abas šīs īpašības, bet vai šādam uzstādijumam ir jākļūst par normu, stipri šaubos. Tāds modelis drīzāk velk uz vadonismu ar visām sekām, ja vadonim ar morāli īsti nav pa ceļam, kā tas bija TP gadījumā, tā kā – manu prāt, pārmetums nevietā.

….Ierosinot ārkārtas Saeimas vēlēšanu procesu un vienlaikus sākot jaunas partijas veidošanu, V.Zatlers uzņēmās divas nesavienojamas lietas. Ārkārtas vēlēšanas nav nekas ārkārtējs pasaules politiskajā praksē, taču jau nosaukumā ietvertais ārkārtējības princips paredz to, ka tas nav kārtējo vēlēšanu process un tradicionālā vēlēšanu kampaņa +++ + šo vienkāršo patiesību šobrīd neievēro neviena no “ reitingu” partijām. Neesmu pamanījis, ka kāda partija šobrīd savu pirmsvēlēšanu kampaņu veidotu, balstoties uz 10. Seaima iepriekšējā 7 mēnešu darb analīzes pamata.

…Tas izpaužas gan sasteigtajā dibināšanā un biedru uzņemšanā, kas teju vai pārvēršas kuriozā, ka vienā nedēļā no partijas aiziet vai tiek izslēgti vairāk nekā uzņemti jauni biedri. …+++jaundibinātos politiskos veidojumos LV kuriozi sākas drīzāk brīdī tulīt pēc vēlēšanām, kad sākas krēslu dalīšana, kā mēs to varējām redzēt tulīt pēc 10. Saeimas vēlēšanām. Tas ir labi, ka partijā jau pirms vēlēšanām tiek mēģināts tikt vaļā no “ pārpratuma cilvēkiem” .

…Pašam V.Zatleram būs nemitīgi jāatbild uz jautājumiem, kāpēc viņš tik vēlu pamodies oligarhu purva vidū un kāpēc nebija tos apkarojis četrus gadus…++ šitas jau nu ir atklāta demogoģija. Savas prezidentūras laikā Zatlers pietiekoši bieži un asi iejaucās LR iekšpolitiskajās norisēs, par ko arī saņēma pārmetumus no tiem pašiem oligarhu deputātiem par to, ka viņš cenšas pārkāpt savas pilnvaras. Līdz Zatleram atjaunotās LR prezidentiem tas nebija īpaši raksturīgi :)

….Tajā pat intervijā E.Sprūdžs izteicies, ka integrācijas politikā būtu jāpāriet no cilvēku pārtaisīšanas uz to, ka cilvēki vairs netiktu dalīti pēc tautības. …Tās ir elementāras zināšanas, nevis pieredzes trūkums. ++++ ar šādu “ zināšanu trūkumu” slimo visa LR iekšpolitika. :) Vai tad maz ir dzirdēti saukļi, ka SC ir politisks spēks, kurš pārstāv visu krievvalodīgo intereses? :) Šādi “ greizi” priekštati piemīt arī tādiem nobriedušiem politiķiem, kā Āboltiņ, Štokijs utt. 

Vārdu sakot paviršs raksts. Var piekrist tam, ka ZRP ir “ lielais nezināmais”, bet tik pat liels nezināmais šobrīd ir jaundibinātā partija Vienotība, kuras ideoloģijā (ja tāda pastāv) ir kopā sakausētas nesavienojamas lietas, kuras tur nonāca reizē ar PS un SCP, piemēram.

Es ZRP varu pārmest tikai vienu lietu – pašos savos pirmsākumos viņi novilkta divas sarkanas – nepārkāpjamas līnijas – oligarhu partijas un politiski spēki, kuri neatzīst LR okupācijas faktu. Pēdējā līnija ZRP pirmsvēlēšanu retorikā – ja nav pavisam izdzisusi, tad izskatās pavisam izplūdusi un tas ir iemesls, kādēļ es par viņiem, droši vien, nebalsošu. Tas pats attiecas arī uz Vienotību.

+10
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > buchamona 07.09.2011. 12.53

    .– pašos savos pirmsākumos viņi novilkta divas sarkanas – nepārkāpjamas līnijas – oligarhu partijas un politiski spēki, kuri neatzīst LR okupācijas faktu. Pēdējā līnija ZRP pirmsvēlēšanu retorikā – ja nav pavisam izdzisusi, tad izskatās pavisam izplūdusi..
    ________________________________________
    Tad ZRP atliek steidzami vēlreiz novilkt šo padzisušo līniju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 07.09.2011. 11.15

ZRP ir partija viendienīte, jo tai faktiski nav savas programmas, tai nav nekā jauna, jo tā balstās uz tiem pašiem principiem, uz kas Vienotība. Starpība ir tikai tajā apstāklī, ka Vienotība ir jau sakompromitējusies, ZRP vēl to dara.
Sondore-Kukule, Sprūdžs, pieņemtie un atraidītie kandidāti, paša Zatlera aploksnes, mēbeles, ZRP idealogu nevēlēšanās uzņemties atbildību,lokomotīvju principa atjaunošana, lej ūdenu uz šīm dzirnavām. Noņemot odiozitāti, man tas viss atgādina epopeju ar Zīgerista uzlekšanu un norietu. Arī viņš sludināja pareizus lozungus taču, arī viņš balstijās uz tautas nosakņojumu. Arī viņa, tāpat kā Zatlera principi taču bija “pareizi”. Z-risti bija un būs Saeimā.
A par divkopienu valsti – te nu nepiekrītu autorei par to, ka mums nav dalījums pēc tautības. Ir gan. Piemēram izglītībā- ir nacionālā segregācija, un daļai cilvēku netiek nodrošināta apmācība valsts valodā. Tas tā nenotiek nevienā demokrātiskā valstī un steidzami būtu jālabo. No otras puses, Latvijā multikulturālisms nav izgāzies kā Vācijā, Latvijā ir izgāzusies integrācija. Tāpēc mums nevajag integrēt, kas būtībā nozīmē asimilāciju, bet audzināt Latvijai lojālu pilsoņu kopumu, lai kādā arī valodā tie nerunātu.

+2
-6
Atbildēt

3

    ilmisimo > Ieva 07.09.2011. 11.30

    ..nevajag integrēt, kas būtībā nozīmē asimilāciju,/ ūja! kāpēc tad tā???….

    …/bet audzināt Latvijai lojālu pilsoņu kopumu,/ kas (ak vai!) šādā izpratnē nozīmē to pašu integrāciju/asimilācīju, jo Ķīps ar šito grib atņem krievu cilvēkam vai pašu svarīgāgo identitātes komponentu-Caŗ Puška, Caŗ Kolokol, Svjataja Rus,Velikaja Pobeda-impēriskuma komponenti
    un pataisīt viņus par tādiem kā Alaskas krievu valodā runājošiem amerikāņiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 07.09.2011. 11.38

    Paskaidroju. SC ir Kremļa piektā kolona lielā mērā tāpēc, ka to veido tie Latvijas iedzīvotāji, kas neatbalsta Latvijas valsti. Tāpēc lojalitāte un patriotisms ir daudz svarīgāki mērķi kā integrācija. Es atbalstīšu latviski nerunājošu ķīnieti, ja viņš kritīs un stāvēs par Latviju, nevis latvieti, kas grib atpakaļ vecos krievu laikus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 07.09.2011. 12.35

    lojalitāte un patriotisms ir daudz svarīgāki mērķi kā integrācija.
    _________________________
    hmm…
    Vai tad lojalitāte un patriotisms nebūtu integrācijas mērķi? Integrācija instruments lojalitātes un patriotisma vairošanai?
    Suns ir aprakts vienotas informatīvās telpas trūkumā.Ja miesas gan ēd un guļ šeitan, bet gars lidinās ap Ostankinas torni, tad grūti gan integrēt gan veicināt lojalitāti un patriotismu.Saliedēt arī grūti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dancis4 07.09.2011. 11.10

ZRP var pamatoti pārmest daudzas lietas (sākot no partijas nosaukuma un beidzot ar premjera kandidātu), taču galvenais ir, ka tā dod savu pienesumu demokrātijas procesu renesansei/attīstībai Latvijā . Gandarījums, ka valstiski domājošam vēlētājam nu būs “divas ar pusi” partijas (VL – ļoti nosacīti), starp kurām izvēlēties balsojot vēlēšanās.

+8
-2
Atbildēt

0

madararaa 07.09.2011. 11.03

Atsaukties uz telefona balsojumu gan ir lieki – ja nav uzlikts limits 1 balsojums no numura, tad tā ir tikai reklāmas kampaņas sastāvdaļa, visa raidlaika garumā. Nez, kurš āpsis LTV to neapjēdz, laikam dikti gribās to zvanītāju naudiņu vairāk, nevis reālu aptauju izpildīt. Skatītājiem vajadzētu kritiskāk izvērtēt šādas aptaujas. Nereti izvēles arī nav kvalitatīvas – tās pārklājas, vai sirgst no kategoriju kļūdas. Kronis visam, protams, ir ka sagaida, ka cilvēks tērēs naudu, lai pazvanītu, ka viņš “nezina” vai “nav izlēmis”.

+21
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.09.2011. 10.58

Zatlera pinekļos
___________________________
He.

Kad būsism Harmonijas valguos(SC valdībā), tad nebūs aktuāli nedz oligarhi,nedz korupcija. “Ni da jetogo būģet”.
Baznicslāvu valuodas kursi- tie gan.

+5
0
Atbildēt

1

    gumijkoks > ilmisimo 07.09.2011. 13.35

    “Baznicslāvu valuodas kursi- tie gan. ”
    Ui – tas tik būtu skats – urbis met krustus baznīcā:)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 07.09.2011. 10.51

ZRP izveidošanās ir loģiska blakne tai sliktajai politikai, ko iepriekš veica pie varas esošās partijas – oligarhi, Vienotība, Saskaņa un nacionāļi. Pārvaldīt valsti kvalitatīvi nespēja, nodarbojās ar rebēm sev pašiem, bet Zatlera pārvēlēšanas epopejā parādīja savtīgumu un liekulību, kas vainagojās ar to, ka viens neizturēja – un dusmās padzina visu to baru. Un pareizi darīja, ja raugāmies no valsts interešu viedokļa, lai arī tīri no Zatlera rīcības motīvu viedokļa vērtējumi var būt dažādi. Faktiski parlaments dzina stūrī Zatleru, bet ielīda lamatās paši, muļķi tādi.

Tāpēc es nekritizēšu ne Zatleru, ne Sprūdžu, arī ne Ķīli. Ļaušu pastrādāt un tad skatīšos. Bet viens pārmetums man ir viņiem jau tagad – līdzīgi kā citi, arī šie nav joprojām spējuši uzzīmēt man tādu bildi, kas pārliecinātu par reāla plāna esamību Latvijas izaugsmei. Atgādināšu savu viedokli šai sakarā: eksistē divi ceļi, kā virzīt attīstības konstrukciju – 1) ar lata atbrīvošanu un tālāk līdzīgi kā piedāvā Ošlejs; 2) turpinot ar mākslīgi uzturētu latu, bet tad mākslīgi arī jāuztur ekonomika, piespiedu kārtā steidzami radot dažus jaunus eksporta produktus ar augstu pievienoto vērtību, kuru radīšanai un noietam tiek koncentrēti visi valsts spēki, t.sk. koncentrēti ES fondu līdzekļi (epizodiski šāds plāns bija Vienotībai uz pagājušajām vēlēšanām, bet nez kur premjera Dombrovska vadībā izļurbājās un pazuda).

+2
-3
Atbildēt

5

    anita_meistere > itommy_ 07.09.2011. 11.02

    nav plāna? kam? valsts parvaldei? visās detataļas? c; mon, tas nav iespējams. un ja būtu, par valsti sen jau valdītu kāds spuerdators, kas prasti sareķināt un sadalītu.
    tāpec jau jaliec pie varas attapīgus, gudrus un stiprus cilvēkus…kas spej rast risinājumus..nevis izpildīt plānu. vēl jo viarāk, mēs te 2 nedēlas uz rpiekš nevaram neko prognozēt..a kads prasa plānu uz gadiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > itommy_ 07.09.2011. 11.59

    @Andrej
    Šī te pat dziesma skanēja no Tevis pirms 2 gadiem, 2 nedēļām, šodien un skanēs pēc 2 dienām! Nu, vai tad nepietiek! :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.09.2011. 12.05

    Vai tad pietiek? Vai valstī jau sākusies labklājība? 40% nespēj samaksāt komunālos maksājumus, tikmēr stratēģiski idioti taisa pareksu 2.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > itommy_ 07.09.2011. 17.24

    Andrej!
    40% nemaksā nodokļus…no kuriem maksā pabalstu, algas, pensijas utt.
    nu tad iespītējam paši sev..un nosprāgstam badā no tā, ka nevaram beigt paši sevi apzagt!!
    tur nekādi plāni nepalīdzēs. es vispar uzkatu, ka dombis ir varonis, jo ar 60% finansējuma, speja šo valsī izvilkt no defolta. slikti dzīvojam??? salīdzinot ar ko…ar trekno gadu alkatības un nepiesātinātības kulmināciju???? tā ka mes uzdzīvojām treknajos gados, tā nekur eiropā nedživoja. katram palīgstrādniekam stroikā tūkstošu algas un kredīti, biezas majās un autiņi.visa valsts sagājāt sviestā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ingban > itommy_ 07.09.2011. 22.45

    Lai nu kā, taču Zatlera kungs radīja iespēju un tas ir labi, piekrītu. Jautājums: vai viņam vajadzēja dibināt partiju un tādu, kā šī, vai pievienoties. Cenšos sevi iedomāties par cilvēku, kurš tic Zatlera kunga grandiozajam pasākumam mainīt Latvijas valsts kursu (un ne mazāk un ne vairāk). Tad jau iznāk, ka no viņa jāprasa jaunā kursa zināšana. Loģiski. Tiek pārmests šo zināšanu neesamība un nepieredzējušo stūrmaņu stostīšanās. To jūtīgi uztver politiskie konkurenti un neapmierinātie intelektuāļi. Bet es esmu bēdu nomākts cilvēks ar knapu pamatizglītību zem iztikas minimuma, kam nav darba, un laika īsināšanai skrūvēju vaļā divlitrīgo alu. Tad priekš manis Zatlera kungs ir vienīgais “vīrs”, kurš vispār Latvijā kaut ko saprot. Man, vienkārši sakot, tās debates pie kājas. Par viņu es iešu un balsošu. Ja tādā veidā var paņemt ekstrēmo “protesta balsotāju” balsis, tad pasākums izdevies. Neaizmirsīsim, ka viss ģeniālais ir tik vienkāršs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 07.09.2011. 10.47

Un tomēr – pieredzei dažkārt ir būtiskāka nozīmē par zinašanām. Tas ir apmēram tā, ka, ja man būtu jāsežas taksī, kura vadītājs ir vakar nokārtojis eksāmenus vai arī pie vadītāja, kurš tās tiesības ir kaut kad nopircis, bet pie stūres brauc jau 20 gadus, tad nešaubīgi es izvēlētos otro. Jā, mēs katrs un vienmēr sākam kaut ko no nulles. Bet vai cilvēkam jāsāk krāt politiskā pieredze no premjera amata? Domāju, kas tas ir vismaz nenopietni.

+2
-4
Atbildēt

4

    Una Grinberga > putekliic 07.09.2011. 11.57

    Ir izglītības pamatbagāža, kas ir nepieciešama ik vienam – kas padara cilvēku par intelektuālu un inteliģentu citu cilvēku vidū! Zināšanas nodrošina cilvēka spēju strukturēti domāt dažādās situācijās, pieredze – tikai konkrētā situācijā. Tā, manuprāt, ir lielākā izgāšanās ZRP izpildījumā, jo norāda uz nespēju uzstādīt minimālo kvalitātes latiņu partijas cilvēkiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 07.09.2011. 12.50

    r izglītības pamatbagāža, kas ir nepieciešama ik vienam – kas padara cilvēku par intelektuālu un inteliģentu citu cilvēku vidū!
    _______________________
    Karls Popers reiz teica, ka izglītība bieži izrādās tiesības iegūt papīru, kas ļauj gari un neskaidri izteikties un pie tam nodrošina varu pār citiem. …. sava veida modernā maģija.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > putekliic 07.09.2011. 16.23

    Tas ir atkarībā no tā, kādam mērķim cilvēks grib iegūt izglītību – ja mērķis dabūt “papīru”, viņš arī dabūs tikai papīru.
    Saprotams, izglītība dod tikai zināšanas, cilvēka raksturu un vērtību skalu tā var mainīt, var arī nemainīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 08.09.2011. 15.18

    Ļaudis – tie, kur te pie mana sākotnējā komenta ir likuši mīnusiņus! Vai nebūtu tā, ka, ja Sprūdžs tiktu par premjeru, jūs pēc pusgada nesāktu sūkstīties, ka “valstij nav attīstības vīzijas”, nav “skaidru mērķu”, “redzējuma” utt.? No vienas puses gribās jaunus spēkus, kuri ir “nesasmērējušies”, bet no otras cerat no tāda Sprūdža sagaidīt kaut kādus pēkšņus brīnumus. Nevar taču no cilvēka, kas līdz šim ir bijis vidēja (pat ne augstākā!) līmeņa uzņēmējs kaut ko tādu gaidīt. No kurienes gan viņam tādas varētu rasties? Es jau nemaz nerunāju par dzīves pieredzi, kas ir nepieciešama tik augstā vadošā valstas amatā, kāds ir premjers! A starptautiski? Jūs padomājiet – mēs jau tā esam neliela valsts, kuras viedokli grūti ir sadzidēt. A, ja mums vēl tāds prejers kā no augstskolas sola? Nopietnās valstīs cilvēki uz tādu amatu iet visu savu mūžu, no partijas apakšas, krājot pieredzi, kontaktus utt., a mums te – hops – šodien datorpiederumu tirgotājs, rīt jau premjers! Un tad gaidām brīnumus un brīnāmies, ka tie nenotiek.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.09.2011. 10.43

…īpaši pirmspensijas un pensionētu kundžu vidū (ak šis galantais smaids).
_______________________________________________
Tas publiskais tēls Puzes šlahtičam – tāds Raikina un Rubika hibrīds.

+11
0
Atbildēt

0

Dina Repša 07.09.2011. 10.42

Šai sakarā es atceros slaveno diskusiju pirms 10. Saeimas = Ēlerte-Šķēle. Dāma zaudēja. Statiska un neargumentēta pāriecība diemžēl [:) = liekuļoju] zaudē argumentu priekšā. Edmunds “ieberzās” ar nespēju argumentēt: ir kādi papīri par Lemberga ietekmi? Lembergs rāda piemēru: pamatoties uz faktiem. Kālab tad citi tā nedara? Nu… Runa nav par Lembergu, Sviestu, Doniņu vai Ekskavatoru. Runa ir par to, ka VZ pats paziņo, ka capelējis aploksnes. TAS ir fakts. KĀ var argumentēti pierādīt slēgtos balsojumus un ietekmes? Vai citu līdzekļu nav?

+1
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Dina Repša 07.09.2011. 10.54

    ka VZ pats paziņo, ka capelējis aploksnes..
    _____________________________________________
    nav Blaumani lasījis, vai? Krustiņu tak nošāva, kad lika naudu atpakaļ.
    Klasiķus vajag studēt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

santacruz 07.09.2011. 10.42

Bet varbūt nosauktie faktori, tipa muļķība, neizglītptība, augstprātība un nezināšana , esot pie varas izpaudīsies vēl spēcīgāk? Un pastiprinās negatīvos procesus sabiedrībā, valstī, ekonomikā?

+3
-4
Atbildēt

0

affa_ 07.09.2011. 10.27

Es gan nespēju piekrist šim rakstam. Lai arī šai partijai ir trūkumi un laika trūkums, tomēr naudas trūkums gan ir tikai viena iemesla dēļ – netiek pieņemta netīra nauda ar netīriem noteikumiem un tas mūsu valsts politiskajā situācijā ir retums. Par Lembergu – kamēr valstī nevairosies izglītoti , godīgi cilvēki, šim kungam būs nodrošināta auditorija, īpaši pirmspensijas un pensionētu kundžu vidū (ak šis galantais smaids). Godīgam cilvēkam zagšana jebkādos apjomos ir nosodāma, ko vienas pilsētas it kā sakārtošana nespēj attaisnot. Man arī nešķiet, ka Sprūdžs būtu Lembergam zaudējis. Diskusija ir argumenti, nevis pazemošana.

+19
-3
Atbildēt

1

    aldis_grunde > affa_ 07.09.2011. 14.04

    “netiek pieņemta netīra nauda ar netīriem noteikumiem”

    Ja papskatās ZRP ziedotāju sarakstu, tad tur ir cilvēki, kas ziedojuši lielas naudas summas, bet nav pat iekļauti kandidātu sarakstā.
    Laikam esmu neglābjami sabojāts, bet ja es kādam ziedotu naudas summu, kas samērojama ar manu mēnešalgu, tad tomēr sagaidītu, ka man no tā būs kāds taustāms labums, nu kaut vai iespēja būs kandidātu sarakstā un vismaz teorētiskas cerības tikt ievēlētam. Atbalstīt ZRP un cerēt, ka mani par to ieliks kādā citā siltā vietā vai manam uzņēmumam izkārtos kādu līgumiņu, taču būtu ZRP idejas zaimošana.
    Kāda ir šo ziedotāju motivācija?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.09.2011. 10.26

Ir tikai skaidri jāpasaka:
ne vien bez oligarhiem, bet arī- bez kremliniem.

No Egila Levita intervijas Rīgas laikā:
RL: Brīdī, kad ir ļoti reālas iespējas, ka pārsvaru vai vismaz ievērojamus panākumus gūst spēki, kas nepieņem okupācijas faktu – kādas, jūsuprāt, tam var būt juridiskas sekas? Ko nozīmē viņu līdzdalība šīs valsts vēlēšanās, ja viņu uztverē tā ir jauna valsts?

Levits: Tas ir šīs valsts vājums – ka diezgan liela daļa pilsoņu tādā veidā domā. Jo lielāka ir to cilvēku daļa, kas neakceptē šo valsti pēc savas būtības, kam tā ir sveša, nepieņemama, un kas grib dzīvot citā valstī – jo vājāka demokrātija.

RL: Es domāju, ka te notiek tāda viltīga nobīde. “Viņi” – pieļaujot, ka jūs runājat par noteiktiem politiskiem spēkiem, kuri neakceptē “šo valsti” – viņi akceptē šo valsti! Viņi tikai neakceptē to tādā izpratnē, kādu piedāvā citi. Piemēram, neatzīstot okupāciju, viņi neapšauba šo valsti – viņi apšauba tās vēsturisko “dziļumu” vai vienkārši vēsturi, vēstures interpretāciju.

Levits: Tā nav vēstures interpretācija, tas ir jautājums par mūsdienu valsts iekārtu, par šīs valsts būtību. Jā, teritoriāli varbūt viņi to arī akceptē…

RL: Es gribētu atgriezties pie jautājuma, uz kuru nesaņēmu īsti atbildi – par tām, teiksim, jau reālajām, bet arī iespējamām partijām, kuras neatzīst Latvijas valsts kontinuitāti – vai tīri juridiski tās nav sevi sakompromitējušas?

Levits: Tās ir partijas, kas ir pieļautas. Bet atbildīgs pilsonis par tām nebalsotu.

RL: Tas ir kas cits.

Levits: Nē, nē, tas ir pirmais jautājums. Tāpat kā atbildīgs vācietis, apzinoties savas valsts vēsturi, nebalsotu par labējo ekstrēmistu partiju. Tā tas ir. Kaut gan daži procenti balso.

+10
-1
Atbildēt

10

    anita_meistere > ilmisimo 07.09.2011. 10.57

    “….viņi akceptē šo valsti! Viņi tikai neakceptē to tādā izpratnē, kādu piedāvā citi. Piemēram, neatzīstot okupāciju, viņi neapšauba šo valsti – viņi apšauba tās vēsturisko “dziļumu” vai vienkārši vēsturi, vēstures interpretāciju”.

    atļausōs nepiekrist. es patiesi uzskatu, ka “viņi” šo valsti neatzīst, kā tādu, un nekad nav atziņuši. šo cilvēku uztverē, tā vēl joprojām ir padomju savienības (nosaukums ir manījies, būtība nav) neatņemam sastāvdaļa. un visa rīcība, politiskās saites, darba sitls un uzvešanas par to viennozīmīģi liecina.
    viņi atzīst tik vienu, bijušo kartību, bijušo etnisko, kulturāli..lingvistikso kārtojumu šajā separātiskajā teriotorijā. mosovijas priekšniecības nostāja ir vienozīmīga. un tā tiek pildīta bez ierunām.

    dīvaini, ka viņiem tik piedoda ši te mūsu vēstures neakceptēšana, bet mums ne. krevs turpina justies te kā neapstrīdams saimnieks.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.09.2011. 11.03

    Levits jau tam RL atbildēja:
    -Levits: Tā n a v vēstures interpretācija, tas ir jautājums par m ū s d i e n u
    v a l s ts i e k ār t u, par šīs valsts b ū t ī b u. ….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Cimuška > ilmisimo 07.09.2011. 11.49

    Jau 20 gadus pastāv jautājums -Kas to pieļauj un samierinās …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 07.09.2011. 13.39

    Mums te kā tai krievu inteliģencei – divi galvenie jautājumi – “kas vainīgs”, un “ko darīt”?
    Uz pirmo daļu it kā ir atbildēts, bet, kurš var atbildēt uz “ko darīt”, ja tas vēlētājs ir tāds, kāds ir, un situācija var izvērsties pavisam slikta?
    Es, piemēram, nezinu, ko var izdarīt valstī, kurā sovoku domāšana un sovoku vērtības ir tuvas turpat 50% iedzīvotāju, vai pat vairāk, un, ne tikai krieviem, te dalīšana pēc etniskā principa kaut kur nav īsti precīza.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 07.09.2011. 13.44

    ——
    Tieši tā – par būtību, jo ne bez iemesla jau pēdējo divdesmit gadu laikā Latvijas iedzīvotāji aktīvi ”balso ar kājām” (emigrācija) – un turpina aktīvi balsot arī 2011.g. Ne bez pamata jau palielinās depopulācija,nabadzīgo/mazturīgo iedzīvotāju skaits, augstu vilni sit korupcija (‘valsts nozagšana’). No patiesības jau neizbēgt, kaut vai simtreiz dienā piesaukt demokrātiju, rietumu vērtības u.c. Levita standartfrāzes…..
    – Vita Matīsa:”Latvijas sabiedrība ir izveidojusies par dziļi netaisnīgu sabiedrību,.(..)Mēs pieļāvām situāciju, kurā tie visnegodīgākie un bezkaunīgākie kļuva tie visveiksmīgākie. Mēs pieļāvām situāciju, kurā tādi jēdzieni kā morāle, vērtības un solidaritāte tika trivializēti vai pat pilnībā ignorēti, kur šie jēdzieni tika pasludināti par mazsvarīgiem,….”
    Vērtību krīze skolā un sabiedrībā
    http://www.izglitiba-kultura.lv/viedokli/vertibu-krize-skola-un-sabiedriba

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.09.2011. 14.19

    . edg”am ar mēmoriju
    studē V. Turina interviju RL.
    Atveldzēsi nuomāktuo sirdi…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.09.2011. 14.25

    sovoku domāšana un sovoku vērtības ir tuvas turpat 50% iedzīvotāju, vai pat vairāk, un, ne tikai krieviem, te dalīšana pēc etniskā principa kaut kur nav īsti precīza
    _________________________________________________________
    Nav gan.
    Sovoku partija SC grib piesavināties visu nelatviešu pārstāvniecības tiesības.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > ilmisimo 07.09.2011. 15.28

    Un arī daļas latviešu, kaut arī lielāko daļu sovoklatviešus pārstāv ZZS un PLL, jo sovoks nav tikai padomju un komunistiskās ideoloģijas attaisnošana, sovoks ir domāšanas tips – vadonisms, skeptiska izturēšanās pret Rietumu demokrātiskām un liberalām vērtībām, tieksme uz “haļavu”, korupcijas attaisnošana, zināms tumsonīgums, vēlme dzirdēt vienkāršus izskaidrojumus sarežģītām lietām un nevēlēšanās domāt, un visa sev neizprotamā uzskatīšana par sev naidīgu.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    vērtīgs relikts > ilmisimo 07.09.2011. 20.02

    Jā, diemžēl valsts izlaupītājiem nav nacionālās piederības. Tikai alkatība.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Romanovskis > ilmisimo 07.09.2011. 22.26

    http://imhoclub.lv/material/russkaja-sovest-centra-soglasija/c/33609

    Русская совесть «Центра согласия»

    Ļoti interesanta un pamācoša lasāmviela ………….:-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam