SC un ZZS sadodas rokās

68

Komentāri (68)

simpsons 03.09.2011. 12.30

Pagājušajās vēlēšanās visām partijām bija jādod solījums, ka pensijas netiks samazinātas. Tagad visas partijas jau sola indeksāciju. Pensionāru intereses tiek aizstāvētas.

Tajā pašā laikā, diskusiju par Latvijas nākotni – bērniem nav vispār! Dāņi un francūži ir pārliecināti, ka pieejami bērnudārzi ir iemesls, kāpēc viņiem dzimstība ir augstāka nekā tikpat bagātajā Vācijā. Latvijā vēlētāji neprasa, lai būtu pieejami bērnudārzi.

Šobrīd jau ir sarēķināts, cik izmaksās dažādi pensiju indeksācijas veidi gan šogad, gan turpmākajos gados. Vai kāds ir dzirdējis cik izmaksātu bērnudārzi 90% bērniem 15 kilometru attālumā? Kāpēc par slimnīcām tiek diskutēts, bet par izglītību nē? Vai tādēļ, ka cilvēkiem pensijas vecumā 60-78 gados ir vēlēšanu tiesības, bet vecumā 0-18 gadiem nav. Ir jāmaina vēlēšanu likums, lai tiktu pārstāvētas arī bērnu intereses, kaut vai caur viņu vecākiem.

+1
0
Atbildēt

0

Uldis Brucis 02.09.2011. 17.45

Jā, tiešām ZZS beidzot parādījās savā īstajā viedolā.Tā ir tapusi par Latvijas pārkrievotāju sabiedrotiem, bet nav jau brīnums, jo tās priekšgalā ir cilvēks, kurš savā laikā ar sirdi un dvēseli kalpoja okupācijas režīmam un ar sirdsdegsmi izpildīja Maskavas kungu rīkojumus iznīcināt latviešu nacionālo pašapziņu.Šī tendence turpinās arī šodien.

+2
0
Atbildēt

0

Krišjānis Liepa 02.09.2011. 15.20

Tam ZZS plakātam uz Preses nama, ja savelk kopā visus vārdu pirmos burtus, sanāk – LEMBERGS PREMJERS (tāpēc arī Jūra :))

+1
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 01.09.2011. 19.25

Tas viss ir štrunts, bet vai jūs vakar redzējāt un dzirdējāt, kā Brigmanis Bauskā “čurāja” LTV skatītājam acīs ‘tiešā tēmējumā’!? …esot nesis baļķi Kalpaka muzeja atjaunošanas talkā … uz vietas ‘skrejamais’ aiz smiekliem un neredzētā cinisma…

+4
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > Pauls Puķītis 01.09.2011. 19.45

    Neredzēju. Itkā jau būtu jāpierod pie tā, ka melo un nesarkst. Kāpēc katra tāda reize liek atkal aizrauties elpai?
    Vai tam traktoram vai buldozeram (nejaukt ar Aināru – īstam buldozeram) pats pie stūres bija vai tikai pavēli deva, kad Kalpaka pieminekli gāza?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 01.09.2011. 20.42

    Tur jau tas āķis, ka Gustiņš , glums būdams,izlocījās no uzdotā jautājuma. Kalpaka pieminekli piemiņas vietā “Airītēs” ‘novāca'(ievilka blakus krūmos) un pēc tam nozaga piecdesmitajos…uzslieti vietās uz ‘ātro’ tika pārējie trīs…domājams, ka rajona galvenais čekists saskaņoja darbības ar 1.sek. un “atbildību uzgrūda ” IK pirmajam vietniekam…tas bija 87. gada nogalē…pieminekļus ” apraka” mūsu pagasta meliorācijas objektā un ‘Airītēs’ pievadceļu aizsprostoja ar n-tajām kūdras kravām…

    88.-tā gada otrajā pusē izrakām, uzstādīja ‘Airītēs’ un atklāja no jauna 11. novembrī – arī atjaunoto pieminekli O. Kalpakam (kopiju)

    / ar buldozeru nenolīdzināja. tāds runas paklīda , bet tā nebija/

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Liene 01.09.2011. 12.42

“lno Lai tev atbild Parādnieks: «Šo tēzi «nekad nav bijis pie varas» es gribētu nocirst pašā saknē.”

— Vienalga, kā jūs to interpretējat, tik un tā mūsējiem jābūt pie varas.

Jūs esat tīri latviski pedantisks, ar kaut kādiem formāliem argumentiem.

Tādus argumentus varat karināt uz ausīm savējiem, bet ne mums.

0
-5
Atbildēt

5

    ievuliitis > Liene 01.09.2011. 13.37

    Знаешь, как дома индейцев зовут?
    :D

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Liene > Liene 01.09.2011. 14.26

    Латыши?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Liene 01.09.2011. 14.45

    buen-a…tik un tā mūsējiem jābūt pie varas.
    _____________________
    Jūsējiem nav jābūt pat uz krāsns, bet aizkrāsnē un tur pacietīgi jāgaida līdakas pavēli:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Liene 01.09.2011. 17.13

    Фиг вам! – называются дома индейцев.
    :D

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Liene 02.09.2011. 07.34

    luudzu vismaz šajaa medijaa iztiksim bez kirilicas…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.09.2011. 13.35

    Vai patika?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.09.2011. 14.43

    betijacelmale. Ozoliņa argumenti manuprāt perfekti, cita lieta ko nolems partijas un vēlētāji. Kā prot attaisnot vēlētāju uzticību, redzējām pēc iepriekšējām vēlēšanām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 01.09.2011. 14.56

    lno –

    Arī mani Ozoliņa skaidrojums zināmā mērā mierina.:)
    Un arī argumenti caurmērā labi, tomēr vismaz viens viņa arguments prasītos pēc izvērsuma un pamatojuma:
    “Sanāktu, ka valdībā būtu jābūt SC, ZZS un Vienotībai? Nesanāktu. Pērn rudenī pēc vēlēšanām tieši šāda koalīcija tika teorētiski apspriesta, tomēr pat tad nesanāca. Bet pašlaik ir daudz vairāk iemeslu, kāpēc nevar sanākt.”

    Ja reiz šādi iemesli eksistē, vai tad būtu bijis grūti tos minēt?

    Cik nu atceros situāciju pagājušajā rudenī, nekādus dižos iemeslus SC neņemšanai neizdevās saskatīt. Un kāpēc lai to šobrīd būtu DAUDZ VAIRĀK, nevis pat mazāk? Ņemot vērā arī to, ka “Vienotības” frakcija acīmredzot būs mazāka (spēka, ietekmes un izvēles iespēju tātad arī), un ņemot vērā to, ka no PS ir aizgājuši daži nacionālāk domājošie (Stalts), bet daži citi savukārt šoreiz vienkārši nebalotējas (Šadurskis, Hirša).

    Protams, var būt tā, ka Ozoliņam ir krietni vairāk aizkulišu informācijas, un tāpēc viņš spēj spriest kvalitatīvāk. Tomēr tad nu tā sanāk vien tāda PAĻAUŠANĀS uz Ozoliņa interpretāciju.:) No viņa secinājumiem vai ieteikumiem es negribētu būt atkarīgs.:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.09.2011. 15.04

    Ozoliņš nav Vanda, bet kad tēma neskar nacionālistus, lasu ar lielāko prieku. Vismaz viens apskatnieks ar autoritāti nedzied līdzi korim par neapšaubamo SC uzvaru! Ar Vienotību ir kā ar bitēm…
    Čūskas un eža kurstojums esot dzeļoņdrātis, interesanti, kas varētu iznākt no V un SC “smičkas”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.09.2011. 17.18

    Vai viens no iemesliem nevarētu būt tas, ka zemniekiem būs daudz mazāk vietu un Vienotībai – arī? Plus vēl – kā tā šķiršanās no zemniekiem norit? Trauki vēl neplīst, bet tonis stipri pamainījies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > dro 01.09.2011. 22.00

    Haris 14:56
    Es gan gribētu būt atkarīgs no šiem Ozoliņa secinājumiem. Tāpēc, ka tie man patīk. Tie tik skaisti balstās uz formālās loģikas, ka, ja ir pareizas sākuma aksiomas (aksioma – atzinums, ko bez pierādījuma pieņem par patiesu), tad slēdziens nemaz nevar būt citāds, kā tikai tāds kā, to sniedz Ozoliņš. Un, jā – man šķiet, ka šīs sākuma aksiomas: SC balso kopā ar oligarhu partijām par labu viņu interesēm, SC vēlas devalvēt latu, SC vēlas audzēt budžeta deficītu, SC ne mūžam neizteiks burvju vārdiņus „bija okupācija” u.c. IR PAREIZAS, bet …
    … vai tās ir nemainīgas? Ja nu šajamējiem pienāk rīkojums – esiet dinamiski! Vismaz kādu laiku. Tik ilgi, kamēr tiekat pie varas. Āre, oligarhu partijas jau gandrīz visas ir lupatās, kā ta jūs tās balstīsiet, ja paši būsiet koalīcijā ar V un ZRP? Lats nedevalvējas, metiet mieru, nav ko izlauzt zobus, jūs gaida svarīgāki darbi! Budžeta deficīts … tas nav pašmērķis. Ja variet sevi parādīt rožainā gaismā bez budžeta deficīta, tad piķis viņu rāvis! Un par okupāciju mēs izdomāsim tādu formulējumu, ka to varēs saprast gan vienādi, gan otrādi. Saprotiet, ka, lai tiktu pie varas visi līdzekļi ir labi, bet, vot pēc tam, tad jūs atkal varēsiet runāt atklātu valodu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 02.09.2011. 00.17

    SC ne mūžam neizteiks burvju vārdiņus „bija okupācija”
    —-
    Aboltiņa un citi Venotības vadoņi viņiem palīdzēs – jau ir izdomāti divi varianti – 1)SC apstiprina LR kontinuitāti, par okupāciju vispār vairs nerunā, 2) Ķipa “okupācija bija, bet okupantu nebija”. (Tātad tie, kas ienāca Rīgā ar tankiem nav okupanti, bet atbrīvotāji)
    Visi apmierināti – ZRP (dombrovskis, tas kurš Ušakova draugs, dažādi makarovi), V un protams SC.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Lidija Apsīte 01.09.2011. 12.34

diezgan skumīgas prognozes… manuprāt koalīcijai vajadzētu sanākt no V, NA un ZRP. SC vieni paši nevar nevar nekur tikt, ja šos neatbalsta latviskās partijas (RD šamos balsta Šlesers!). Un tas notiks uz ZZS rēķina. Vēl gan ir viens knifs – prezidents, kurš var nominēt premjeru no mazākuma – no ZZS, kas sastādīs valdību no savējiem + SC un pieaicinās to pašu ZRP. Smags gadījums!

+6
0
Atbildēt

0

kruskops 01.09.2011. 11.17

Manuprāt, vienīgais variants koalīcijas kodolam sanāk ZRP un SC. Tā kā balsis viņiem diez vai pietiks, tad nāksies ņemt klāt V, kur V ar skubu piekristīs. ZZS kopā ar NA tupēs opozīcijā. Ar to arī apsveicu – te jums būs “antioligarhu” koalīcija, kas sastāv no ZRP lūzeriem un parādu izsitējiem, SC interfrontistiem un V pindacīšām un bendrātēm.

+4
-8
Atbildēt

2

    Normunds > kruskops 01.09.2011. 12.25

    Nez, kāpēc man arī tā liekas. Zatleram būs vairāk vietu parlamentā un ideoloģiski ZRP tuvāka SC nekā ZZS. Turklāt ZRP ir steigā veidots fabricējums no nepieredzējušiem cilvēciņiem. Ideāls partneris, lai rūdītais SC iegūtu varas monopolu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kruskops 01.09.2011. 12.27

    ——-
    Loģiski un likumsakarīgi – , ka tupēs ”lūzeri” tur, kur viņus ieliks pilsoņi-vēlētāji. Ne bez pamata jau V.Zatlers savā 28. maija runā stāstīja par ‘demokrātijas privatizācijas tuvošanos’. Loģisks un likumsakarīgs process – ievēlot 5. Saeimu tika apstiprināta ‘ekonomikas privatizācija’, tagad ievēlot 11. Saeimu pilsonīši apstiprinās ‘demokrātijas privatizācijas’ likumību?! ”Laiks šoruden vairs neies vecās sliedēs….’

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 01.09.2011. 10.55

Ja ZZS un SC iegūs vairākumu Saeimā, tad tur pie vainas būs Vienotības un ZRP “pirmsvēlēšanu politika”. Tā vietā, lai pirms vēlēšanām apvienotos vienā pirmsvēlēšanu blokā kopā vēl ar NA un tad trijatā ar argumentiem, kuru netrūkst, ” sistu” tādus komunistu mūdžus, kā – Urbi, Lembi, Brigmani, Rubiku uc un utt – mūsējie ” saulveži” izvēlas spēlēt ” lielo politiku”, kurā mēģinās viens otru apspēlēt un, lai tas izdotos, neizslēdz pat iespēju mēģināt ” sadarboties” ar tiem pašiem komunistu mūdžiem ar kuriem taisās ” cīnīties”, lai jau 11. Saeimā izvestu tautu saulītē, kur tā varēs laimē tālāk diet… :)

Bet pirms vēlēšanām, šim laikam raksturīgajā haosā, pat saprātīgi ļaudis – atsevišķu ” latvisko” partiju elektorāts, metas viens otru apkarot, kā to var izlasīt arī komentos zem šī raksta :))

+9
-3
Atbildēt

4

    dro > buchamona 01.09.2011. 11.00

    rinķī apkārt Ja ZZS un SC iegūs vairākumu Saeimā, tad tur pie vainas būs Vienotības un ZRP “pirmsvēlēšanu politika”… pat saprātīgi ļaudis – atsevišķu ” latvisko” partiju elektorāts metas viens otru apkarot, kā to var izlasīt arī komentos zem šī raksta :))
    ____________________________
    Tieši tā! Nav ko piebilst:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.09.2011. 11.26

    Es gan domāju, par to, ka SC ir tik spēcīgs, vaina jāuzņemas visiem līdzšenējiem politiskiem spēkiem, kas Latvijā pie varas jau 20 gadus, sevišķi, pseidonacionalistiem, kas nemitīgi pretnostatījuši krievus latviešiem, tā iegrūžot arī vairākumu no lojāliem krieviem taisni SC apkampienos, un, no otras puses, PCTVL, kas nemitīgi kurinājusi tos krievus par šķietamiem viņu tiesību pārkāpumiem.
    Un tas, kas tagad notiek, tā ir normāla priekšvēlēšanu cīņa, katram savas intereses, katrs tās valsts interses var izprast savādāk, un liela loma arī personoskām ambīcijām, nekāda apvienošanās pirms vēlēšanām notikt nevar, tā ir realitāte, patīk vai nepatīk.
    Kaut arī, skaidrs, ka labi jau būtu, ja viņi viens otru kritizētu mazāk, paskaties, PLL, SC, ZZS vispār viens otru nekritizē, un pa PBK visus trīs tikai slavē.
    Bet, “demokrātiem” jau tas raksturīgi.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 01.09.2011. 11.38

    Dzeris. Pie vainas ir nevis ” pseidonacionālisti”, bet tie politiķi, no ” demokrātiskā gala” , kuri, vienkāršojot situāciju, pieņēma SC melīgos apgalvojumus, ka SC ir tie, kuri pārstāv visus krievalodīgos iedzīvotājus Latvijā, tādējādi savus ideoloģiskos mērķus rupji ” pārmālējot” par nacionāliem.
    Tas, ka diemžēl krievvalodīgo iedzīvotāju vairākums sliecas vairāk atbalstīt ideoloģiju, kura ir tiešā pretrunā ar demokrātiskas valsts pamat vērtībām – to mēs redzam arī šīs dienas Krievijā, bet tas nav arguments, lai Latvijā mēs tādiem neo – staļinistiem dotu atlaides tikai tādēļ, ka pārsvarā viņi runā krieviski.
    Procentuālā attiecība starp ” demokrātiem” un ” neo – staļinistiem” Latvijā, ja runājam par Latvijas krievvalodīgajiem, varētu būt aptuveni tāda pati, kā Krievijā. Kādēļ tas tā, var atrast tam skaidrojumu, bet šāda ” analīze” neielīdīs pēc apjoma viena komenta rāmī :)

    Protams, vēl pie vainas tādi ” nacionāli – konservatīvie spēki”, kā TP, ļoti lielā mērā arī TB/LNNK, kuri izmantoja latviskā elektorāta bieži vien nekritisko attieksmi pret viņiem savtīgos nolūkos, bet TP vairs nav un arī šī brīža NA vairs nav tas vecais spēks – TB/LNNK, kuru tik pamatoti un biežie lamājam par pagātnes grēkiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 01.09.2011. 11.57

    Procentuālā attiecība starp ” demokrātiem” un ” neo – staļinistiem” Latvijā, ja runājam par Latvijas krievvalodīgajiem, varētu būt aptuveni tāda pati, kā Krievijā.
    _____________
    !!!:)) Mēs nedrīkstam ignorēt “1/3 pilsoņu” viedokli un galvenais INTERESES!:)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Liene 01.09.2011. 09.36

Pie kājas, ar ko SC ies koalicijā.

Pie kājas, ja SC draudzējas ar Maskavu.

Svarīgi, lai SC uzvarētu.

Svarīgi, lai 20 gadus gremdējošie valsti nejēgas aizietu no varas grošiem.

0
-14
Atbildēt

3

    dro > Liene 01.09.2011. 11.11

    Lai tev atbild Parādnieks: «Šo tēzi «nekad nav bijis pie varas» es gribētu nocirst pašā saknē. SC ir bijis pie varas piecdesmit gadu – kopš 1940. gada 17. jūnija. Un mēs zinām, ko viņi ir izdarījuši Latvijā. SC ir satelītorganizācija tiem, kas nāca pie varas šajā manis nosauktajā datumā. Viņi ir darbojušies ar tām pašām metodēm, ar tiem pašiem antiprincipiem, ar tām pašām sarunāšanām,» atzīmē Parādnieks un norāda uz SC darbošanos Rīgas domē.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Liene 01.09.2011. 11.42

    Vismaz kopš vakardienas ir pieejams pavisam nepārprotams apstiprinājums, ka “Saskaņas Centrs”, ja neņem vērā viņu krievismu, ir PRECĪZI TĀDA pati alkatīgo ierāvēju grupa kā, piemēram, LPP un TP.

    Urbanovičs vakar Latvijas Radio 1, raidījumā “Krustpunktā” par “oligarhu partijām” un “partiju barotnēm”:
    “Lauzt tradīciju nevar lauzt kādā atsevišķā municipālā vietā. Piemēram, galvaspilsētā. Kāpēc? Gaužām vienkārši. Tiklīdz mēs tādu piemēru sāktu radīt, MĒS ZAUDĒTU TĀS POZĪCIJAS, KAS IR RĪGĀ. Piedodiet, NEVARAM MĒS TO ATĻAUTIES! [Izcēlums mans – Haris]
    To vajag darīt vienlaicīgi visā Latvijā. Rādot piemēru no valdības, no parlamenta, un paģērot to pašu, pie kam ar likumu regulējot šādu kārtību visā Latvijā.”
    http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/08/20110831.htm

    Raidījuma sākums 13:06, manis citētais teksts sākas 46. minūtē.

    Urbanovičs pasaka to, kam būtu jābūt saprotamam ikvienam letiņam:
    1. Norit cīņa par resursiem.
    2. Vara pašvaldībās, it īpaši Rīgā, NAV TIKAI iespēja vadīt komunālo saimniecību – tā ir piekļuve resursiem, kas partijām nodrošina dzīvības spēku konkurencē ar citiem politiskajiem grupējumiem.

    Ja nu tas kādreiz mainīsies, tad varēsim atteikties no šāda skatījuma. Bet tāda šobrīd ir realitāte, un tā jāņem vērā.

    Diemžēl starp latviešiem netrūkst gan parastu, par laimi, marginālu antiņu (Pēdējā partija), gan pat viedokļu līderu (Kažoka), kuri nevēlas saskatīt šādas sakarības, un tāpēc pat proponē ideju par pašvaldību vēlēšanu tiesību piešķiršanu nepilsoņiem, turklāt neapšaubot “Saskaņas Centra” ņemšanu koalīcijā visu līmeņu pārvaldes struktūrās jau esošajā situācijā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Liene 01.09.2011. 12.17

    Savukārt šeit var apskatīties “PCTVL polittehnologa” Jurija Petropavlovska uzstāšanos “Prosto ķeļeviģeņije” (Pro100TV), kur viņš atklāj, ka pirms dažām dienām pieņemts lēmums un PILNĪGI NOTEIKTI drīz sāks vākt parakstus referendumam par pilsonības piešķiršanu nepilsoņiem masveidā (“nulles variantu”). Petropavlovskis uzsver, ka šāds jautājums, atšķirībā no valsts valodas jautājuma, nav konstitucionāls, tāpēc gaidāmajā referendumā kvorums ir vien puse no iepriekšējās vēlēšanās (17. septembra vēlēšanās) piedalījušos skaita, un tāpēc mērķi sasniegt tik tiešām esot reāli. Jo sabiedrībā esot pieprasījums pēc TAISNĪGUMA.

    Domāju, ka arī latviešu pusē būs pietiekami daudz “puspasaules taisnīgo”, kuri aģitēs par šīs “netaisnības” novēršanu – galu galā, vai tad šī “netaisnība” nav salīdzināma ar “netaisnību”, ka 20 gadu pēc neatkarības atjaunošanas dzimst nepilsoņi?!

    Varu iztēloties, ka tādu viedokli aizstāvētu gan tādi iekrievotie ierāvēji kā Šlesers, gan “noderīgie idioti” Kažoka, Rozenvalds, Liniņš, Muižnieks, Ījabs, u.c.

    Petropavlovskis arī pieļauj, ka Saeima, kurai, protams, šāds likumprojekts būs jāizskata, negribēs to virzīt riskantajam referendumam un tāpēc radīsies iespēja “ar Saeimu noslēgt paktu” [acīmredzot, kompromisu].

    Petropvalovskis:
    “Ja mums to izdosies panākt, tā būs revolūcija, jo “vēlētāju korpuss” mainīsies radikāli.”

    http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/ekspert-latvijskie-oligarhi-ne-palachi-a-zhertvy-rezhima.d?id=40384029

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 01.09.2011. 09.13

Pensioāri (lai man viņi piedod!) kaut kādā mērā tur valsti uz “āķa”, jo viņu proporcija sabiedrībā ir nenormāli liela (un aizvien palielinās). To protams nekavējas izmantot visu viedu populisti ar Lembergu un Urbanoviču priekšgalā. Varbūt tiešām nopietni jādomā kā piešķirt vēlēšanās vairāk par vienu balsi tām ģimenēm, kur ir vairāk par 1 vai 2 bērniem?

+5
-2
Atbildēt

4

    mary75 > putekliic 01.09.2011. 10.01

    Radikāli labējā žurnāliste Latiņina piedāvā variantu, ka balsstiesības jāpiešķir tikai tiem, kas nodokļos samaksā vairāk, nekā saņem pabalstos.
    Tāds variants būtu pieņemamāks un ļautu izvairīties no populisma, arī attiecībā uz pensijām, un situācijas, kad veidojas vesels slānis, kas paaudzēm dzīvo no pabalstiem un strādāt nevēlas, bet, tā ka šis slānis ir liels, politiķi spiesti tam izdabāt un maksāt arvien vairāk pabalstus.
    Dabiski, nekur un nekad īstenots tas netiks.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > putekliic 01.09.2011. 10.23

    Dzeri, tāds samērā vieglprātīgs viedoklis tavā visnotaļ sakarīgo komentāru virknējumā. Vai gadījumā šāda shēma nelegalizē valsts nopirkšanu? Šādi laižot valsts naudu uz riņķi, var diezgan stabili nodrošināt sev vietas saeimā.

    Varbūt tad iet vēl solīti tālāk un pie pāris mio nomaksas nodokļos var automātiski kļūt par deputātu?

    P..S. Nemaz nerunāju par tādu “sīkumu”, ka demokrātijas pamatprincips ir 1 cilvēkam 1 balss – neviens netiek diskriminēts pēc sava maciņa biezuma vai bērnu skaita.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 01.09.2011. 10.44

    Dzeri, jā, nu vēl radikālāk būtu visus tos, kuri nodokļos samaksā mazāk nekā pabalstos (t.sk. cik saprot arī pensijas), vienkārši nošaut vai kaut kur izsūtīt :). Tas tiešām būtu galīgi nedemokrātiski atņemt viņiem balsi. Tur mēs cilvēktiesību tiesā zaudētu vienā setā. Bet no otras puses ir skaidrs, ka situācija ir neordināra un nepieciešami neordināri risinājumi. Ir jāpārrauj tas apburtais loks, kad sociālajos pabalstos (t.sk. pensijās) nepieciešama ar vien lielāka proporcija budžeta līdzekļu, kas savukārt, spiež celt nodokļus, kas savukārt veicina: a) emigrāciju, b) ēnu ekonomiku, kas atkal liek celt nodokļus un tā pa apli. Daži iesaka mākslīgi veicināt imigrāciju. Pagaidām tas politiski neiet cauri un diez vai arī ies. Jāmeklē citi risinājumi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > putekliic 01.09.2011. 11.10

    Tas jau nav mans, bet Latiņinas viedoklis, un viņa ir provokatīva žurnaliste.
    Kaut arī, vienā ziņā es viņai piekrītu – visi tie grautiņi Lielbritānijā ir sekas tam, ka veselas paaudzes var samērā labi dzīvot, nemaz nedomājot par darbu, un vēl uzskatot, ka sabiedrība tiem ir ko parādā.
    Tāda haļava pilnībā degradē attiecīgo sabiedrībaas daļu.
    Ja kāds grib, var paklausīties vai izlasīt( klinč par 31 augustu)http://www.echo.msk.ru/programs/klinch/.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 01.09.2011. 08.37

Kad SC pavasarī izslēdza no savām rindām jaunos un enerģiskos biedrus, kas ir Lemberga oponenti Ventspils domē, sapratu, ka ir noticis nopietns darījums starp ZZS un SC. Tagad šī darijuma aprises kļūst skaidrākas.

+21
0
Atbildēt

0

mary75 01.09.2011. 07.00

Lembergam šis valsts nākotne absolūti neinteresē, Lembergam intersē tikai sava izdzīvošana, tā ka var gaidīt vēl ko trakāku arī.
Un SC pierādījis, ka, ja ar ko no ZZS atšķiras, tad, tikai ar detaļām, nevis ar principiem, pareizāk sakot, abi ir vienādi bezprincipiāli.
Drūmi, bet, tas jautājums par pensijām strādā, zināmu % pensionāru balsis viņi dabūs.
Paskataties, kā Ušakovu Rīgā mīl daļa pensionāru par to bezmaksas braukšanu, un nekas cits jau viņus neinteresē, un var viņu pat kaut kur saprast.

+7
-2
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 01.09.2011. 05.13

Sc šodienas varenību radījusi, manprāt, lc latvju,visādu tur pilsoņu komiteju,tb/lnnk,pctvl kgbešņiku profesionāla darbība.Sadalīsim ka sabiedrību ” pēc deguniem”, un kamēr tie muļķi plūcas, vienmēr rullēsim :)

+8
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 01.09.2011. 03.43

ar šaadu viedokli es naacu klajaa jau meenesi atpakaļ, Lembe savos melos tik taalu sapinies , ka pats tam saacis ticeet ko muld , cita ceļa ja ar nav , ja neizdodas ir iespeejams zaudeet visu , bet to nu gan negribaas , pat angļu tiesu jau piesaucis kaa politisku izreeķinaašanos , truukst tikai veel soliijumi dibinaat kolhozus , tad viss peec kompartijas skolas maaciibu programmas … Lembem nav vajadziigas attieciibas a SC , lai nezaudeetu ietekmi valstii , viņš gatavs iet roku rokaa ar saatana ziimi ieziimeetajiem, tie kuri savu balsi atdos par šo minhauzenu , buss ļoti paliidzeejuši viņam valsti ieraut haosaa

+11
-1
Atbildēt

0

rrRasa 01.09.2011. 02.06

Ne jau nu viena šīm partijām nenozīmīga jautājuma (pensiju indeksācija) dēļ viņi veidos nākamo koalīciju. Uz doto mirkli krietni ticamāka nākamā koalīcija ir ZRP un SC. ZRP ir veseli divi ietekmīgi SC politikas atbalstītāji – Vjačeslavs Dombrovskis un Viktors Makarovs. Un ne jau tikai SC politiku viņi atbalsta, bet ir arī labi draugi vienam otram saskaņietim. ZZS pagaidām nav tik tuvas attiecības ar SC kā tas ir ZRP ar SC. Bet protams par šādu ticamāku koalīciju Ir.lv diezvai rakstīs neglaimojošus tekstus. Tomēr ZRP un Vienotība ir Ir.lv favorīti.

+5
-5
Atbildēt

0

janazakovica 01.09.2011. 01.26

zidiem-parex aferas istenotajam karginam piederos sc un vell nenotiesatam zaglim lembim piederos zzs loti garigi saderiga savieniba..izdraz un apzodz valsti

+7
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 01.09.2011. 00.44

ZZS un SC kopā!
Wow – Vienotība būs nokavējusi slēgt laulību ar SC, vai, vai vai….

+8
-9
Atbildēt

11

    dro > astra_ozo 01.09.2011. 00.52

    andza. Par ko tāda sajūsma? Štrunts par valsti, ka tik NA vairāk vietas saeimā?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > astra_ozo 01.09.2011. 01.59

    lno –

    Kāda gan sajūsma? Tikai ironija, manuprāt.

    Protams, ka jātiek vaļā no “oligarhiem”. It īpaši no Lemberga un Šlesera (arī no Šķēles un Smilšu ielas dvīņiem). Bet vai ZRP un V tuvie berķi, stepanovi un kas tik-vēl-ne gadījumā arī nav mazliet tādi kā oligarhi? Šķiet, arī viņu izmērs ir salīdzināms ar Šlesera izmēru.

    Vai “Vienotību” un arī ZRP atbalsošajiem latviešiem ir SKAIDRA PĀRLIECĪBA, ka pēc “oligarhu” patriekšanas izveidotais tukšums tiks piepildīts ar TAISNĪGĀKU un LATVISKU saturu?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 01.09.2011. 06.50

    Andza – bet, varbūt VL greizsirdīga uz SC?
    Nesen kā Dzintars taču apgalvoja, ka Lembergs jau nav nekāds ļaunums, ka tas viss ir gandrīz vai riebīgo sorosītu izdomājums,un vispār, VL un ZZS viedokļi daudzos jautājumos sakrīt?
    Kopīgu referendumu ar SC, kurš arī draudēja sagraut budžetu, par tiem pabalstu griestiem, kurš rīkoja – V vai VL?
    Kuram “padomnieks” vai “konsultants” ir PLL līderis, Berezovska un Šlesera draudziņš Jēkabsons – V vai VL?
    Tā ka nevajadzētu vispirms padomāt, un tad uzbrukt V?
    Ak jā, aizmirsu, VL taču vadās pēc “izjūtām” un “nojausmām”, nevis pēc loģikas.
    Nu, Andža, atzīsties – no Lemberga naudu ņēmāt, viņa rezerves variants esat vai neesat, runā jau visādi?
    TB jau arī bija “vienīgie īstenie latvieši”, bet, beidzās ar to, ka uzdāvināja Lembergam Latvijas kuģniecību, kāda garantija, ka jūs, kā TB partneri un kārtējie “īstenie latvieši”, neizdarāt ko līdzīgu?

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 01.09.2011. 07.55

    Haris – un ko tu iesaki – kamēr nav “skaidra pārliecība”, atstāt visu, kā ir, un atļaut Lembergam, Šleserim, Šķēlem turpināt valsts nozagšanu?
    Un kurā no viņiem tu saskati to “latviskumu”, par to “taisnīgumu” vispār nerunājot?
    Esi jau aizmirsis, ka taisni viņi ir tie, kas labprāt sadarbosies un jau pilnā sparā sadarbojas ar SC, nevis V?
    Tad ko tā satraucies par V?
    Atkal jāprasa – kur loģika?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > astra_ozo 01.09.2011. 11.26

    dzeris:
    ko tu iesaki – kamēr nav “skaidra pārliecība”, atstāt visu, kā ir, un atļaut Lembergam, Šleserim, Šķēlem turpināt valsts nozagšanu?
    ================================
    Vai es kaut ko tamlīdzīgu ieteicu?

    Jā, kur tad tā loģika?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 01.09.2011. 11.32

    to dzeris49
    Aizmirsties par daudz. Te nav bidlas cehā salasījušies kam nolasīt politinformāciju.
    Tavējie fašisti(kononovi, budanovi, capki), SC, kopā ar LPP Rīgas domē zog.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > astra_ozo 01.09.2011. 11.38

    Haris –
    “Vai “Vienotību” un arī ZRP atbalsošajiem latviešiem ir SKAIDRA PĀRLIECĪBA, ka pēc “oligarhu” patriekšanas izveidotais tukšums tiks piepildīts ar TAISNĪGĀKU un LATVISKU saturu?
    —————————————————
    Vai tad tas nenozīmē – kamēr nav pārliecība, ka būs kas labāks, lai jau paliek šie paši?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > astra_ozo 01.09.2011. 13.35

    Dzeris –

    Nē, tā nebiju domājis. Mudināju būt kritiskiem pret tiem, kurus liksim “oligarhu vietā”.
    Vismaz tādēļ, lai pēc tam atkal nebūtu jāviļas.:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 01.09.2011. 23.57

    dzeris: TB jau arī bija “vienīgie īstenie latvieši”, bet, beidzās ar to, ka uzdāvināja Lembergam Latvijas kuģniecību,
    ————–
    Tas bija Krasta valdības laikā – vai Tu nevarētu noprecizēt? :))) Esi taču pietiekami vecs, lai zinātu, kas bīja tolaik pie varas.
    Un kāpēc Tev sāp tieši kuģniecības privatizācija, nevis citu uzņēmumu privatizācija. Vai kuģniecība ir vienīgais sliktais piemērs, bet visa pārējā privatizācija bija veiksmīga un valstij izdevīga?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 02.09.2011. 00.03

    Ino: Par ko tāda sajūsma? Štrunts par valsti, ka tik NA vairāk vietas saeimā?
    —-
    Protams, ka vēlos lai TB būtu vairāk vietu Saeimā. Tas taču ir dabiski.
    Sajūsmas nav nekādas – es tkai paironizēju, ka ZZS ir apsteiguši (iespējams*) V un ZRP. Jo abas šīs partijas, to spices, aizgūtnēm runā par sadarbību ar SC.
    Vai arī Tu nelasi presi? āboltiņas un Jaunupa, Štokenbergau un pabriku u.c izteikumus?
    p.s. Bet gan jau vēl “latvisko” partiju cīņa par tiesībām pirmajai atdoties SC nav galā. Vai ne?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > astra_ozo 02.09.2011. 01.11

    …andza…kāpēc Kuģniecība?…

    …-“Anglijas tiesa Lembergu, iespējams, tur aizdomās par AS Latvijas Kuģniecība (LK) izsaimniekošanu, kā rezultātā daudzmiljonu zaudējumus cieta LK, tās akcionāri, tai skaitā Valsts Sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) un tās klienti – pensionāri, bezdarbnieki un citas personas. Aivara Lemberga rīcība, atsakot Anglijas tiesai nozīmētajā termiņā sniegt ar zvērestu apliecinātu savu aktīvu sarakstu, aizdomas tikai pastiprina.

    Ja aizdomas apstiprināsies, varēsim droši teikt: Aivars Lembergs – Latvijas pensionāru apzadzējs. Tieši tā, jo iespējamā noziedzīgā nodarījuma rezultātā VSAA kā 10% LK akciju turētāja dividenžu veidā nesaņēma vismaz 10 miljonus ASV dolāru. Turklāt no LK neiegūtajiem ieņēmumiem valstij nodokļos, iespējams, netika samaksāti vēl kādi 20 miljoni ASV dolāru.”…

    …-“Kur skatījās ZZS ilggadīgi pārvaldītā Labklājības ministrija, kuras pārvaldībā atrodas VSAA, kurai attiecīgi pieder 10% LK akciju? Kāpēc laikā, kad LK pārvaldīja Aivara Lemberga lojālie pārstāvji, Labklājības ministrija neiebilda, ka valsts LK padomē netiek pārstāvēta utt.?”

    http://pietiek.com/raksti/lembergs_apzadzis_latvijas_pensionarus_

    +4
    0
    Atbildēt

    0

cheszz 01.09.2011. 00.05

Daudz būs atkarīgs no Šlesera partijas- ja tiks pāri 5%, tad austrumu koalīcijai var būt vairākums.

+5
-1
Atbildēt

6

    raimondsb_mail_lv > cheszz 01.09.2011. 09.53

    to tonijs. Piekrītu. Centrālais jautājums un intriga šajās vēlēšanās – vai Šlesers pārvarēs 5% robežu. Ja nepārvar, tad vairākums būs pretoligarhu partijām, ja pārvar, tad Latvijai tā var būt katastrofa. Tāpēc visi Lemberga, Šlesera un Šķēles resursi tiek virzīti Šlesera partijas virzienā. Lembergs pat atdeva Aināram savu leģionāru – krāsotāju. Tāpēc no trases nogāja Kraukļa Vidzemes partija – 1.lai nemaisītu Šlesim. 2. tukšo vietu jau bija aizņēmis Zatlers. Pirms vēlēšanām līdīs visi Lemberga cilvēki no alām un aģitēs par Šleseru. Pensionāru ” tiesību aizstāve ” jau parādija kurā pusē ir ( kas to nezināja? ). Straume jau atklāti izsaka simpātijas Šleseram( te daži “nacionāļi ” stāvēja un krita par Straumi ). Kreituse noteikti tur pat būs. Tagad redzēsim visus, visus – likmes ļoti augstas. Vienīgais, kas var paņemt Šlesera balsis ir ZAtlera partija. Tāpēc pret viņu būs vislielākais uzbrukums. Pēdējā priekšvēlēšanu nedēļa būs melu, demagoģijas, populisma un provokāciju mācību stunda. Gēbels un Višinskis varētu tik pamācīties.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > cheszz 01.09.2011. 10.09

    Es gan paudīšu šim izdevumam nepopulāru viedokli, ka visdrīzāk ar SC taisās draudzēties ZRP….Vienotības sapuvušās daļas sapņos arī rādās koalīcija ar SC ! Vienīgais, kas šādu kolaboracionistu koalīcju traucētu vai pat izgāztu būtu spēcīgs NA starts Saeimā !

    ZRP ilgu mūžu nedzīvos, Vienotība, ja salaizīsies ar SC tāpat(paradoksāli, bet līdzīgu likteni prognozēju ZZS). Bet Šlesers visticamāk Saeimā netiks, nu varbūt pie liela brīnuma dabūs 5as vietas !

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > cheszz 01.09.2011. 10.17

    Sapņot jau nevienam nav aizliegts – “nedzīvos ne V, ne ZRP, ne ZZS, dzīvos tikai NA”, kurai vienīgajai nav “sapuvušas daļas”, bet, visi kā viens, īstenie latvieši, īstenie godavīri un īstenie taisnie patrioti, ar Dzintaru, Iesalnieku, Rasnaču, Batjku, Ombrosu, Krusttēvu, un ko tur vēl priekšgalā.

    Es gan esmu pārliecināts, ka Latvija izvairīsies no tādas traģiskas situācijas, jo, katram skaidrs, ka NA “griesti” ir tie, kas nobalsoja par to valodas referendumu, tātad, zem 10%.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > cheszz 01.09.2011. 11.18

    to dzeris49
    Nav tev miera, fašistu kājslauķim, latviešu nīdējam?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > cheszz 01.09.2011. 11.34

    Ombros – tevi no tās Bauskas policijas jau palaida vaļā?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > cheszz 01.09.2011. 18.50

    to dzeris49
    Vai esi pārstājis no rītiem ar krievu bomžiem zem kanāla tiltiņa krutku dzert?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam