“Vienotība” vienojas par amatu sadali

159

Komentāri (159)

Ieva 29.10.2010. 11.09

Ēlertei nu iedalīta dzimtmuiža, kura nu viņai jāaizstāv. A naudas ta nav. Tā jāizplēš, jānosargā esošā utt. A varētu tomēr būt dzimtmuižu pārvaldītājos. Tāpēc liekas, ka Ēlerte ir izmainījusies sīknaudā. Tagad viņa nevis rūpēsies par vidējo Latvijas iedzīvotāju, bet mazpilsētas kultūras nama vadītāju.

Tas, ka Pabriks nav ārlietu ministrs ir labi, jo viņš jau bija viens no tiem, kuriem Putins piešķīra ēzeļa ausis par Abreni. Un vispār , es gan labprātāk ne Pabriku ne Štokenbergu amatos vispār neredzētu, jo tas kā viņu uztaisīja sev popularitāti pakāpjoties uz pensionāru mugurām, bija zemiski. Nu neticu, ka viņus toreiz vadīja patiesas rūpes par pensionāriem

+3
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 29.10.2010. 06.02

Ak laime, kad nu beidzot visiem pūkainiem dupšiem ķebļi sagādāti,jācer atcerēsies par nākamā gada budžetu ar,un tamlīdzīgiem maznozīmīgiem štruntiem..:)

+2
-1
Atbildēt

0

Tane-Dane 29.10.2010. 01.53

Sarmīte arī kaut ko nav sajaukusi? Solījās taču uzvaktēt Saeimā politisko kultūru, nevis čakarēt smadzenes kultūras darbiniekiem.

+5
-2
Atbildēt

2

    austrisv > Tane-Dane 29.10.2010. 10.43

    Patiesību sakot, MK sastāvā ir jābūt arī kādai ministrei, ne tikai ministram!
    Esam taču demokrātiska valsts! lai Dālderis mazliet pastudē.
    Vai tad Dālderis nav ievēlēts saeimā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 29.10.2010. 13.09

    Vienalga kas – ka tik svārkos? Pārējais po fig? Tad nu gan mums kritēriji…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 29.10.2010. 00.21

Kuram vēl liekas, ka viņi tajā bildē uzjautrinās par mums?

+2
-1
Atbildēt

5

    shefere > Kaspars Špūle 29.10.2010. 00.32

    Pagaidām vēl tikai priecājas par sevi. Vismaz es tā varbūt panaivi iedomājos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kaspars Špūle 29.10.2010. 01.14

    Jā, viņi priecīgi berzē rokas, sorosīti, masoņi un ļaunie aprēķinātāji.

    A varbūt vienkārši priecājas to, ka izvilkuši cauri amatu dalīšanai nesaraujot sevi gabalos. Zinot pēdējo nedēļu notikumus, tas ir tikai labi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Kaspars Špūle 29.10.2010. 08.13

    Tu runaa taa – it ka tas buut kaut kas iipashs – amatu deelj nesaraut sevi gabalos :)) Ar ko tad Vienotiibas spices moraale un ~ godiiguma principi~ taadaa gadiijumaa atshkiras no PLL?, ja vinji ir gatavi viens otru saplosiit kreeslu delj? Un to arii vinji dara, plosa Vienotiibu gabalos, pie tam veel publiski. Taa nav norma politikaa. Taa ir vaajiiba, kuru Vienotiiba shobriid demonstree un, ja tagad atceras, ko pusvaardos peec veeleshanaam dazhaadaas reizees pateica Kristovskis, tad kljuust skaidrs, ka,piemeeram, scenaarijs par VL/LNNK uzmeshanu un atveertu durvju atstaashana SC jau bija plaanots ieprieksh, tikai gruuti tam bija visam noticeet

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 29.10.2010. 11.10

    riņķī apkārt. …ja tagad atceras, ko pusvaardos peec veeleshanaam dazhaadaas reizees pateica Kristovskis
    ______________________
    Viņš par to sāka runāt jau pirms vēlēšanām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kaspars Špūle 29.10.2010. 12.47

    atbaidosha sabiedriba – itka no ta vinju dziviba butu atkariga vinji steidz ienjemt vietas grustoties ar elkonjiem un viens otru nobradajot.
    zemnieka Ivaana terminologhija tas butu – sudabralji. nu un – sudamasas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 28.10.2010. 23.01

Kristovskis ārlietu ministra amatā būs cietāks, kā līdzšenejie mīkstčauļi, krievmīļi. Lieģis pieļāva rupju kļūdu likvidējot Latvijas armijas leģendu no tās sākuma – pasaulē pazīstamo ASK. Tas ir kā izņemt no rokām karogu.

+3
-7
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 28.10.2010. 22.28

Kopumā mūsdienu politiskā kultūra no likuma puses izskatās tāda – neviena neaicināti un nepilnvaroti ļautiņi mēģina uzurpēt un tirgoties ar varu. Pēc tam sanāks kopā un svēti solīsies ievērot visu, ko paši iepriekš nekādā svarā nav turējuši. Un te nav runas par atsevišķām personām, bet par visiem simts.
Jūs iedomājieties to skatu – 100 ratu skrien zirgiem pa priekšu…
Gribētos pajautāt -kāda lietu kārtība būtu jāievēro pārējiem ļaužiem?

+4
-1
Atbildēt

7

brigita_damme_rtk_lv 28.10.2010. 22.20

Bet pirms tam vēl bija tāds pants
12. Jaunievēlētā Saeima sanāk uz pirmo sēdi novembra mēneša pirmajā otrdienā, kad arī izbeidzas iepriekšējās Saeimas pilnvaras.

+1
0
Atbildēt

1

brigita_damme_rtk_lv 28.10.2010. 22.01

Man te netīšām tāda brošūriņa gadījās pa rokai. Rakstīts uz viņas “Satversme”.
Interesanta dzeja tur sarakstīta. Pantos. Tik nevaru saprast kādā pantmērā. Vairāk haiku atgādina. Nu pārītis pa piemēru –
55. Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem.
56. Ministru kabinetu sastāda persona, kuru uz to aicina Valsts Prezidents.

Vai kāds nevarētu literatūras nespeciālistam paskaidrot, kas ar to domāts?…

+7
0
Atbildēt

6

    Edzs > brigita_damme_rtk_lv 28.10.2010. 22.05

    nu ja, tie ir patvaljnieki, dumpis uz kugha, varas partvershana izmantojot premjera prombutni.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Es, uzņemoties Saeimas deputāta amata pienākumus, Latvijas tautas priekšā zvēru (svinīgi solu) būt uzticīgs Latvijai, stiprināt tās suverenitāti un latviešu valodu kā vienīgo valsts valodu, aizstāvēt Latviju kā neatkarīgu un demokrātisku valsti, savus pienākumus pildīt godprātīgi un pēc labākās apziņas. Es apņemos ievērot Latvijas Satversmi un likumus.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Dzeja kārtīgi nerakstās, tas bija panta nobeigums sākumam, kas šeit :)
    18. Saeima pati pārbauda savu locekļu pilnvaras.
    Saeimas locekļa pilnvaras iegūst Saeimā ievēlēta persona, ja tā Saeimas sēdē dod šādu svinīgu solījumu:

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    alam,
    Iesniedz sūdzību Kūtrim…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Nevar! Viņam tāds lēns uzvārds.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 28.10.2010. 23.32

    Nepaspēs uz pirmo sēdi ar spriedumu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 28.10.2010. 21.52

eh, ja butu musu premjeram tas kvalitates kas Kristovskim, tie dzelzs muskulji un dzelzs griba, tie atsaldenji pie vinja nealetos. pasauktu pa vienam ara aprunaties un lietas aizietu, naktu sarkani atpakalj un jebkurus papirus parakstitu.
man ljoti patika ka Kristovskis pateica uz Pabriku, – nu tad lai tik nak ar mani aprunaties..

+6
-2
Atbildēt

16

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 22.02

    premjers nedrikst but tikai labs un godigs cilveks, tads raksturojums vien pec nekrologa izklausas.
    lai labs un godigs premjers butu autoritate tam vienmer blakus ir vajadzigs uzticams personallietu vai Ipasho Lietu sekretars, kas fiziski saliede komandu un noversh jebkadu iespejamo destrukciju tas darbibas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 28.10.2010. 23.29

    Kristovskis tur der, kā uzliets. Vakar jau runājām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 23.34

    oo betij, vot redzi ka tu mani esi pozitivi iespaidojusi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 28.10.2010. 23.38

    Es pat nezināju, ka man tādas spējas. Katrā gadījumā – milzīgs paldies par augsto novērtējumu! Centīšos attaisnot partiju uzticību!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 23.44

    vinsh daudzkur butu neaizvietojams, es iedomajos ka vinsh ja butu Saeimas priekshsedetajs to deputatu baru savalditu, katram ar individualu pieeju, ja kas nepatik izsauc ara aprunaties un lietas aiziet bez domstarpibam, lieki laiku tur neviens nestieptu. bet vinsh visvairak laikam ir vajadzigs valdiba, premjera tiesha tuvuma.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 23.57

    man baigi trauce ta pompoza liekuliba ko tur ievazajusi Aboltinja, ta rituala buchoshanas TV kameru prieksha.
    treknajos gados pirmais bija Slakteris kas kautkadas tikshanas laika sakjera Brigmani un demonstrativi ta lai visi redz nobuchoja.
    nu ja tas ir aizgajis galigi out of control – Aboltinja bucho to resni no ZZS Ventspils grupejuma, nu un vel, visu jau nemaz te nevaru uzskaitit.
    vispar jau es to saprotu, tas ir ka mafijai – kaut ari riebjas bet vajadzigs savstarpejas lojalitates un solidaritates apliecinajums.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 29.10.2010. 00.07

    Laikam TV neesamība ir iecirtusi smagu robu manā attīstībā. Es nebiju tās izvirtības pamanījusi. Fui! Ku’ pretīgi! Atgādina iepriekšējo režīmu :(
    Bet tos “savstarpejas lojalitates un solidaritates apliecinajumus” būtu labāk savas apvienības partneriem pataupījusi. Tur par smalkām manierēm un savstarpējo cieņu neviens vairs neatceras. Ja neskaita Lieģi un Dālderi:( Es Dālderi nepazīstu, bet zinu cilvēkus no simfoniskā, tad tie stāsta, ka viņam nav kur atgriezties. Viņa iepriekšējā vieta ir sen jau aizņemta, un ne jau ar v.i.:(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Edzs 29.10.2010. 00.13

    Dālderis studē un viņam ir pat stipendija…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 29.10.2010. 00.15

    betij, tas ir skumji, ta tam nevajadzeja notikt, varbut pat Dombrovskis atgriezhoties bus parsteigts un ienesis korekcijas.
    Lieghis ir ta ka nozumets, ne skanjas vairs no vinja, pedejais Twitter ieraksts: “Esmu ļoti gandarīts par Vairas Vīķes-Freibergas pausto izbrīnu,kādēļ mana kandidatūra netika apsvērta. Un paldies par Jūsu atbalstu!”
    – un tas ir viss, vairak neka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 29.10.2010. 00.19

    Jā, inteliģence un kompetence Latvijas politiskajā virtuvē joprojām nav cieņā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 29.10.2010. 00.51

    @betijacelmale
    _…Atgādina iepriekšējo režīmu…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    o ja, ta negantiba no PSRS nak, tad partijas darbinieki ta lietas kartoja – satiekoties stipri apkampas, sita pa muguram un 3 reizes buchojas, vispirms krest-nakrest, t.i pamishus uz abiem vaigiem un tad pedejo cieshi uz lupam.

    es te sezhu un pa laikam muljkjibas rakstu jo ir diezgan smagi, bet es zinu ka uzmetejiem neveiksies un ari es atradishu veidu ka tiem atkosties, jebkuru izdevibu izmantoshu.
    OK, manas shi veida pardomas tev nav obligati jaiesaistas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 29.10.2010. 01.10

    ?
    Labu nakti. Līdz rītam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 29.10.2010. 01.38

    arlabunakti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edzs 29.10.2010. 10.40

    Tante Sidra!
    Lieģis vadīs komisiju! precīzi nenosaukšu kuru. iespējams, ka ārlietu!
    Ko padarīsi, ja Pabriks gribēja Aizsardzības ministra amatu, jo kuru gan citu ministriju var vadīt politologs!
    Vispār jau interesanti, ka Pabrika iespējas vadīt ĀM neviens vakar neapšaubīja, kaut Pabriks ir tikai politologs, toties Kristovska iespējas vadīt ĀM, apšaubīja šeit lielākā daļa no komentētājiem, lai gan Kristovskim , cik atceros, ir juridiskā izglītība, bez tam paziņas ES dalībvalstīs! Tāpēc arī paudu izbrīnu ar ko Pabriks gan pārāks par Kristovski?
    Patiesību sakot, man sāk vairāk simpatizēt PS, it sevišķi pēc trīs profesoru uzstāšanās pret sadarbību ar krivvalodīgo brandžu SC!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 29.10.2010. 13.05

    Manā skatījumā gan profesores aizmirsa saskaitīt līdz 10 pirms atvēra muti. Varēja ieslēgt smadzenes un pavērot, kā notikumi attīstās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Edzs 29.10.2010. 13.17

    manā skatījumā arī…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 28.10.2010. 21.43

rakstam ir pievienota jauna bilde – Jaunups pec cilvekedaja izskatas, Aboltinja paviegla, Kristovskis tads kadam jabut Arlietu ministram – pashparliecinats un solids.

+6
-3
Atbildēt

8

    dro > Edzs 28.10.2010. 21.49

    TanteSidra. Kā Tu domā Kristovski neizdosies kopīgiem spēkiem pataisīt par idiotu kā Repši?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 21.53

    jeibogu tads nav mans noluks.
    es gan jau kautko vel te biju uzrakstijusi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 22.09

    @lno
    ta ari nepateici – vajag pataisit, vai nevajag pataisit? par taktiku varam vienoties.
    man patik tas ka Pabriks nebidis lietas ar Maskavu, man tas skjiet butiski.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 28.10.2010. 22.22

    TanteSidra. Nav manā tekstā zemtekstu, ir mēģinājumi vairāku gadu garumā un uzķeras ne viens vien.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 22.31

    @lno
    _…ir mēģinājumi vairāku gadu garumā…_
    nesapratu, ta ari nepateici, kas ta par konstataciju, vai tas ir kads parmetums man? mes biezhi esam kopa, viedokljus kada lieta varam ari saskanjot. es jau te nenaku tapec ka noteikti visas lietas butu visgudraka, varu ari kljudities un mani par to ir iespejams parliecinat.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 28.10.2010. 23.12

    TanteSidra. Pasarg Dievs:) Mūsu viedokļi sakrīt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 28.10.2010. 23.29

    aha, paldies, tad viss OK.
    joks tikai tads ka man pashai nav shaja lieta noteikta viedoklja. man no dzimshanas nepatik un kaitina visadi cietpauraini taisnvirziena cilveki bet betija man tiesham vakar pateica ka K apbrinojama veida spej destabilizet Shlesi, manuprat ta vinjam ir ipashiba kas dzive daudzkur var noderet, tapec vinsh turpmak bus man cienja un domaju ka tas ir tikai pareizi ka tadam iedod augstu un iespaidigu amatu. sprukstinji un visadi plana galdinja urbeji nevienam nekur nav vajadzigi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gumijkoks > Edzs 29.10.2010. 00.01

    ej – nu labi – šlesi višs varbūt var destabilizēt (shamais varbūt baidās, ka K. izspļaus ko negaidītu), bet nu tā vispār – biku pēc mistikas izklausās

    0
    0
    Atbildēt

    0

shefere 28.10.2010. 20.06

Vienīgais, kas tiešām besī, ir Ģirts Valdis kā ārlietu ministrs. Kā teica kāds paziņa: “neuzticos cilvēkiem ar diviem vārdiem”. Joks, protams. Bet ja nopietni, tad esmu no tiem, kas viņu ļoti necieš, nemaz nesākšu uzskaitīt visus viņa trūkumus, un tās krievu armijas seržanta sirmot sākušās ūšeles, tik tiešām ir pēdējais par ko uztraukties.

Bet Ēlerte, savukārt, ir mana priecīgā ziņa šodien. Viņa ir spēcīga, spējīga un gana ambicioza- noteikti centīsies pierādīt, ka var būt krutāka kultūras ministre par Demakovu, pat bez trekno gadu naudas žūkšņa, un tas nozarei var tikai nākt par labu, jo Dāldera laikā viss ir samazināts, griezts un šņāpts bez jēgas un apdoma.

+7
-6
Atbildēt

10

    andrisskrastins > shefere 28.10.2010. 20.16

    Manuprāt Dālderim nav ne vainas, bet nav viņš ministrs – viņš ir mākslinieks, mākslinieciskais vadītājs – tur viņš zaļo un plaukst. Krāmēties ap papīriem, cīnīties par budžeta naudu, koncepciju apstiprināšanu – tā nav viņa stihija. Man viņš paliks labā atmiņā, bet domāju, ka ļaunu prātu par nekļūšanu par KM vēlreiz viņš netur.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 28.10.2010. 20.26

    Pecisk- jā, droši vien Tev taisnība, ka ministrēšana nav gluži viņa stihija, tad nu lai turpmāk veicas profesionālajā jomā, tiešām, nekā personīga, bet kā ministrs bija nekāds. Varbūt mūziķiem patika, bet kultūra nav tikai profesionālā mūzika. Iespējams, ka pats tagad jūtas diezgan atvieglots, ka nebūs tas krusts tālāk jānes.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > shefere 28.10.2010. 21.26

    atzishos, – es agrak domaju ka Elerte nak politika un kandide uz Saeimu lai cinitos pret oligarhiem un atjaunotu tiesiskumu valsti.
    ne tapec lai izcinitu sev ministra kreslu valdiba.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > shefere 28.10.2010. 21.36

    Nu viņa tak neparko negribēja ministrēt, bet PS ir armijas disciplīna, nav jau Meirovica klubiņš. Pret oligarhiem cīnīsies ar kultūras ieročiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > shefere 28.10.2010. 21.37

    Elerte jau savu cinju izciinija – ar Druvieti :))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 28.10.2010. 21.38

    Sedzace.Jā, jā Dālderis grieza, bet Ēlerte pieliks:) Kaut ko jau pieliks tikai nav zināms kam, ko un kur:) Savas spējas nākotnes prognozēšanā arī pierādījusi gan aģitējot un piesedzot kampējus, gan kompartijā stājoties laikā, kad pat ezim bija skaidrs, ka PSRS sabruks, gan tagad aģitējot par SC:))

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > shefere 28.10.2010. 21.45

    @lno
    kompartija vinja iestajas lai sagrautu organizaciju no iekshpuses.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 28.10.2010. 21.46

    ivs. Tā disciplīna PS ir vienkārši necilvēcīga: katru rītu no plkst. 6:00 lietus vai vējš 3 stundas ierindas mācība. Uz maiņām Ēlerte māca krievu, Kristovskis – prūšu parādes soli. Neklausot tikai 3 tautietes, kas Ēlerti pasūtot uz 3, bet Kristovski uz 4 burtiem:))

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 28.10.2010. 21.47

    TanteSidra. Tad jau šodien taktika nav mainīta?:)))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > shefere 28.10.2010. 23.18

    @lno
    _…Tad jau šodien taktika nav mainīta…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    aaa, vot dura, neuzkjeru, tad vot kada asociacija..
    nu ja, bet tur es negribu piedalities, pateicu bet negribu to turpinat, tas ir man par traku.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 28.10.2010. 19.42

Lasot ārzemju avīzes, Pabriks noteikti drošāk jutīsies zaldātu vidū.

+4
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 28.10.2010. 19.13

Kvotas pēc dzimuma jau darbojas. Ziemeļvalstīs. Bet tur jau ir arī citas perversijas…

+6
-1
Atbildēt

0

photocom 28.10.2010. 18.55

Jā tas kara ministrs un eiropas prezidēšanas sagatavotājs
Strazdiņa radio teica
var i tā i tā patikt un nepatikt
tā kā nekas nav zaudēts
gaidām Valdi – atpakaļ

+2
0
Atbildēt

0

dro 28.10.2010. 18.52

Lai nu ko, bet Dālderi un Lieģi jau nu Valdim vajadzētu aizstāvēt. Dālderis taču palika amatā pēc viņa aicinājuma.

+15
-2
Atbildēt

2

    P_Dancis > dro 29.10.2010. 08.17

    Un kas ieteica Dālderi valdībā tad, kad viņš vēl bija diriģents?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 29.10.2010. 11.02

    otra puse. Tava dzelžainā loģika mani iznīcināja! Tiešām Dālderi taču izvirzīja TP, bet tagad viņu nomainīs Latvijas cerība, kura gadiem piesegusi Šķēli un vēl pēc Jūrmalgeitas skandāla 2006. gadā aicināja balsot par Tautas partiju!:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 28.10.2010. 18.44

Jā V mājas lapā
bilde šodien
pie galda
no kreisās
elerte
solvita
ģirtsvaldis un štokis pie galda/aiz muguras zaļa puķe puķpodā/
aiz muguras stāv kampars un pabriks
šaurais loks
skats tālē
V valde
bez Valda
tas tālē

+14
-1
Atbildēt

0

maris 28.10.2010. 18.42

Mistika.

+3
0
Atbildēt

0

dro 28.10.2010. 18.32

Nu kā dāmām un kungiem liekas, vai tas ir normāli, ka MK tiek komplektēts bez MP klātbūtnes? Varbūt tā ir partiju demokrātijas jauna forma, un nākošreiz jau mēs – vēlētāji varēsim valdību stādīt Doma laukumā vai arī citi pie “Atbrīvotāju” pieminekļa nolasīs no Maskavas atsūtīto sarakstu?:)))

+10
-4
Atbildēt

6

    ievuliitis > dro 28.10.2010. 18.47

    Man ir sapnis – Valdis atgriežas un saka: “Neder. Jaucam ārā un taisām no jauna”.
    Nāk prātā viena cita rupja anekdote, kas beidzas ar vārdiem: “Kurš te saimnieks?”

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.10.2010. 19.33

    Domā, uztaisītu ko labāku?
    Vienalga kādam nepatiktu, jo nu jau SCP un PS piekritēji te tā polarizējušie, ka vienalga būs neapmierināti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 28.10.2010. 20.52

    es Kristovski tagad vairs neaplieku, ir vinsh cirvis bet man vinsh tagad bus favorits. viens kompetents cilveks varda nesaukshu bet ta bija Betija vakar pastastija ka publiskas diskusijas Kristovskis ar savu klatbutni vien spej paralizet Shleseru, tam iestajas pilnigs zapors vai reaktivais stupors pec kura ilgi nespej nomierinaties un dzer visadus dranjkjus.
    manuprat ja cilvekam ir shads gruti izskaidrojams talants tad tas pats var notikt sarunas ari ar Lavrovu, krievi no Kristovska baidisies un Zatlers uz Maskavu nekad neaizbrauks, uz Austrumiem no mums bus Zero Zona un mes beigsim uz to ieklausities vai atskatities, kas ari bija velams.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    zanejurjane7 > dro 28.10.2010. 21.46

    KUR IR VEFs ???? (c) ™
    :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 21.52

    Braucot pa Brīvības ielu tūlīt aiz Dzelceļa tilta:)))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.10.2010. 22.24

    Tante – Nu to, ka “krievi no Kristovska baidīsies” gan atļaušos apšaubīt.
    Beiesmīgs jau viņš ir ar tām savām ūsām, bet par Staļinu krievi diezin vai viņu noturēs.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.25

Pēc šodienas ‘kontrabandas skandāla’ jeb Vienotības savstarpējām laipnībām es ar vislielākām cerībām raugos uz veco/jauno iekšlietu ministri, kura noteikti nav slinka, tas nu skaidrs. Melnais humors. Tikai īstenībā nav smieklīgi.

+11
-4
Atbildēt

13

    mary75 > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.31

    Pēc šodienas kārtējā skandāla ar daiļā dzimuma piedalīšanos nāk prātā politnekorektas domas – vai nevajadzētu ieviest kādas kvotas pēc dzimuma?
    Tie vīrieši tur kaut kā vienojas bez skandāliem.
    Saprotams, joks.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.44

    Bet, ja nopietni, ja Mūrniece jau tagad izmanto savu posteni IM kompromata sameklēšanai pret nevēlamiem cilvēkiem, kas notiks tālāk?
    Krievijas variants, izrēķināšanās ar politiskiem pretiniekiem ar spēka struktūru palīdzību?
    Manuprāt, bīstama tendence.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.30

    Ir netieša informācija, ka to informāciju nopludināja viņa?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.53

    Nu bet kurš tad vēl no JL to varēja izdarīt?
    Atbilde uz Beindrāti.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 28.10.2010. 20.06

    Un visas liecības, ka tas ir signāls no JL ir tāpēc ka….

    Mēs protams varam steigties pieņemt visādas lietas, bet tas, ka varbūt kāds grib, lai PS un JL piemēram sakasītos savā starpā, protams nav ienācis prātā.

    Teikšu tā – uz tik smagiem apvainojumiem es gan gribētu pierādījumus. Ja tādi būs, pievienošos kopējam pūlim ar pieprasījumu lai Linda atkāpjas.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    marčiks > Māris Diņģelis 28.10.2010. 20.15

    Neticu, ka Mūrniece nopludināja to informāciju. Tādas lietas taču Latvijā nekad nav bijušas konfidenciālas; domāju, ka par Čigānes “kontrabandu” sen daudziem bija zināms, tikai nu ir īstais brīdis, lai to vilktu ārā. Kā tad Druvietes eksperta slēdziens nāca klajā? Ar tieslietām IeM vispār nav nekāda sakara.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > Māris Diņģelis 28.10.2010. 20.29

    =Neticu, ka Mūrniece nopludināja to informāciju.=
    ===
    Tas, ka lieta nav slepena, nenozīmē, ka tā ir visiem zināma, vien pieejama tiem, kas māk meklēt. Neesmu gan pārliecināts, ka administratīvu pārkāpumu lietas ir īpaši publiskas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 21.26

    Vai Mūrniece ir pirmais cilvēks Latvija ar pielaidi? Pirms viņas mums neviens nav bijis?
    Domāju uz Čigāni – tāpat, kā uz daudziem citiem, materiāli tika vākti, tikko parādījās pie apvāršņa. Vai nu Lato Lapsa pie mums ir vienīgais ziņkārīgais.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 21.53

    Es arī domāju, ka Mūrniece nav pie vainas. Nav viņai laika ar tādiem sīkumiem nodarboties…nevarēja atļauties raustīt lauvu aiz ūsām, kad tā guļ, un prasīt vai negrib gaļu…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 29.10.2010. 00.36

    tas, ka varbūt kāds grib, lai PS un JL piemēram sakasītos savā starpā, protams nav ienācis prātā.
    ——

    Pēča komentārs par to, ka kāds no malas grib sarīdīt V draudzīgās partijas savā starpā ir tik nereāls, ka es 5 min domāju ko tādu pieklājīgu pateikt par šo naivumu un tā arī nekas neienāca prātā. Padodos.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 29.10.2010. 00.49

    Kāpēc tas būtu tik nereāls Nellij? Materiāls viegli deg, atliek vien sērkociņu piemest.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 29.10.2010. 01.08

    Tāpēc, ka nav nekādu V draudzīgo partiju. Ļoti vienkārši.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Māris Diņģelis 29.10.2010. 02.05

    >Nellija Ločmele

    No tā neizriet, ka tās nevar padarīt mazāk draudzīgas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.15

Ko dara Dombrovskis? Kā tas var būt, ka viņš nepiedalās valdes sēdē, kur lemj par ministriem???

+18
-6
Atbildēt

14

    ievuliitis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.23

    Briselē

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.23

    aga, Garbočovs TOREIZ bija Krimā…

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.31

    Kāda starpība, kur viņš ir, Briselē, Pekinā vai Rojā. Viņa slābanā stāja šajā Vienotības amatu tirgū pēc neticami labā vēlēšanu rezultāta atsauc atmiņā veco krievu teicienu: ‘hoģim po minam, podrivajemsja na govņe”, atvainojos par neliterāro izteiksmi.

    +28
    -8
    Atbildēt

    0

    NellijaLočmele. Pievienojos! Vai tomēr ar tik kategorisku spriedumu nebaidaties pazaudēt lasītājus? Lūk, LA vienmēr raksta to, ko vēlas lasītāji:)))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Diņģelis 28.10.2010. 18.51

    Ņemot vērā to, ka daudzi balsoja taisni par Dombrovski, nevis par tiem, kas tagad dala amatus, Dombrovska uzvedība patiešām dīvaina.
    Par visu, tomēr, atbild premjers, un kā viņš varēs attaisnoties, ja izvairās pat no valdības veidošanas?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.02

    Es plusiņu nelikšu, bet tas teiciens man patīk…tāds šodiennīgs

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.06

    Da normāli, ka Briselē. Vai ta premjeram pašam katra nagla jāsit? Atstāj norādījumus- pārējo partijbiedri sakārtos, visi taču vienoti. Brisele tomēr ir Brisele, katru vis neiazsūtīsi- Eiropa.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.41

    Šoreiz nepiekritīšu. Briselē šobrīd notiekošais tiešā veidā skar mūs un mūsu ekonomisko nākotni, tāpēc viņa prombūtne ir tikai saprotama. Turklāt galu galā Vienotība pati izrādīja lielāku iniciatīvu amatu sadalē, nekā viņš gaidīja (tas arī ir domāts ar ironiju).

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Māris Diņģelis 28.10.2010. 19.57

    wow, Nellij!..:)..armijā teica arī tā..poka svjazist motal katušku..tankist ” tralā” jevo podružku..arī kaut kāda līdzība par Dombrovski un situāciju..kaut gan diez vai tas būtu Dombrovskis, ja būtu cieta nostāja..man nu nemaz nepatiktu ja viņs ataudzētu bārdu, noskūtu galvvidu un katru vakaru mirgotu TV locīdams pirkstu traģiskā baritonā skaitīdāms punkts viens, divi, trīs…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Māris Diņģelis 28.10.2010. 20.02

    un ja par to, ka personīgi nepiedalas..tad sorry..ir video telefoni, skaipi,,parastie mobilie utt.utjp..ir 21. gadsimts..

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 28.10.2010. 20.08

    Un tu domā, ka nepastāv iespēja, ka viņš audio režīmā nepiedalījās?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > Māris Diņģelis 29.10.2010. 01.11

    @dzeris49
    _…Par visu, tomēr, atbild premjers, un kā viņš varēs attaisnoties, ja izvairās pat no valdības veidošanas?_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu dzeri – super.
    nupat pamaniju. 10 punkti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Māris Diņģelis 29.10.2010. 01.24


    Andrew: _…ir video telefoni, skaipi,,parastie mobilie…_
    pecisk: _…viņš audio režīmā…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    aha, jus domajiet ka vinsh varetu but shaja lieta lidzzinatajs.
    nu ja ta, tad no atbildibas vinsh nevares izvairities.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Māris Diņģelis 29.10.2010. 02.15

    No vienas puses absurds, no otras puses pašsaprotami. To objektīvi nosaka V daba.

    Skaidrs, ka apvienības iekšpusē notiek tirgus, bet Dombrovskis acīmredzot nav tirgus kontigents pēc dabas, ne arī viņam ir resurss līst tur pa vidu. Ņemot vērā, kāda viedojuma premjera kandidāts viņš ir, viņš nemaz nevar izdarīt kaut kādu autokrātisku izvēli.
    Es pat to neinterpretātu kā rakstura vājumu. Tur vienkārši ir jāizplēšas savā starpā, lai nonāktu pie līdzsvara, citādi aršanas nebūs. Un viena “harizmātiska līdera” līšana pa vidu tikai jauktu līdzsvara meklējumus / svēršanu. Turklāt V ir personāliju pārprodukcija – analfabēti amatos jau nedraud. Un viņam (potenciāli) ir bijusi iespēja izteikt savu viedokli par kandidātiem, jo tie jau sen bija zināmi… kaut neizskatās, ka tas kādu interesētu. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 28.10.2010. 18.06

Priecājos kopā ar jaunajiem ministriem! Tagad laiks ķērties pie kabinetu iekārtošanas -remonta, mēbeļu nomaiņas, jānoraksta autotransports, lai iegādātos ko mūsdienīgu u.t.t. Kaut nu Zatlers neizspēlētu ļaunu joku:)))

+15
-3
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > dro 28.10.2010. 18.15

    Ino,
    kā tad…vīriešu segli būs jānomaina uz dāmu…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 28.10.2010. 19.56

    kā tad…vīriešu segli būs jānomaina uz dāmu…
    ————————————————
    un ēzeļu segli? Tuos tak dikti vajdzēs?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Miceks 28.10.2010. 17.57

Kas tad tomēr svarīgāks-valsts vai krēsli???!!!

+9
-1
Atbildēt

0

Sanšains 28.10.2010. 17.54

kultūras ministra amatam – “Pilsoniskās savienības” (PS) biedri Sarmīti Ēlerti
==============
Man ar’ neko daudz negribas teikt. Vien to – labi, ka viņa nebūs izglītības ministre.

+7
-4
Atbildēt

0

mjantons 28.10.2010. 17.53

Lieģa demobilizācija ir zaudējums Latvijai. Jāšuj jauna maršala uniforma…
Bet visvairāk ir jāpārdzīvo un jātur īkšķus par finansu, ekonomikas, transporta un lauksaimnieku bloku. Tie ir tie, kuri ienes naudu un gaida veselus, izglītotus un kulturu alkstošus cilvēkus. Tad nu velkat kopīgi bez kurnēšanas. Lai mums visiem veicas!

+22
-1
Atbildēt

0

maija_br 28.10.2010. 17.52

Ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana, tad vēlētājiem būtu lielāka iespēja piedalīties valsts pārvaldes uzlabošanā, veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija. Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt vēl lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Tad piecu partiju vietā, iespējams, būtu 2-3 partijas. Diemžēl iepriekšējo varas partiju ielikteņi nedomāja par sabiedrības interesēm.

+3
-9
Atbildēt

0

maija_br 28.10.2010. 17.52

Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. 54 074 vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām un palika ar garu degunu bez saviem pārstāvjiem. Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību, bet viņas savas augstprātības dēļ neizmantoja savas tiesības. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. Tas ir ļoti slikti. Nelielai daļai iespējams ir attaisnojošs iemesls, bet pārējo bezdarbība ir nosodoša. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Vai tā ir tuvredzība, nekompetence, ieinteresētība? Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku.

+3
-8
Atbildēt

0

Mareks Balmanis 28.10.2010. 17.47

Pietiks beidzot Kristovski apcelt. Viņš vēl sevi parādīs un ārlietas ir tikai etaps uz tautas vēlētu prezidentu. Kādam nepatīk viņa ūsas, citam iznesība un stāja, bet vai tamdēļ drīkst apcelt pieredzes bagātu un cienītu valstsvīru, Vienotības priekšsēdētāju, Latvijas patriotu. Cienīsim un ticēsim premjera izvēlei. Lai 3jiem Valžiem izdodas.

+14
-18
Atbildēt

2

    a_oleinika > Mareks Balmanis 29.10.2010. 01.59

    Vai ūsās slēpjas viņa prāts? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    litlefairy > Mareks Balmanis 29.10.2010. 02.36

    Jaa uusaas ir viss vinja praats. Piemetiet klaat homofobiju un ministrs gatavs. Zjeel aarlietu ministrijas. Zjeel diplomaatu. Nebuus labi. Ja citur viss buus kaartiibaa, tad sheit nee.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 28.10.2010. 17.32

Vienotība postulē demokrātiju, atklātību, komunikāciju..es kā V vēlētājs gribētu zināt, kāpēc darbu nevarēja turpināt Dālderis un Lieģis. Lai paskaidro.

+21
-7
Atbildēt

12

    dro > Elita Ļabe 28.10.2010. 17.39

    Pūlim būs klausīt un turēt muti! Vēl neesi ielāgojis?:))

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    Elita Ļabe > Elita Ļabe 28.10.2010. 17.45

    Tā jau saka. Bet gribētos kādus pozitīvus pārmaiņu vējus.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Elita Ļabe 28.10.2010. 17.52

    Varēju iedomāties, ka vēlēšanās uzvarēs SC + PLL, bet ka šādā veidā var izniekot vēlēšanu rezultātus, tik tālu mana fantāzija nesniedzās… Atliek nodarboties ar zīlēšanu, kuri Vienotībā pārsvarā – muļķi vai blēži:))))

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elita Ļabe 28.10.2010. 17.57

    Atliek nodarboties ar zīlēšanu, kuri Vienotībā pārsvarā – muļķi vai blēži:)
    =======================
    Domāju, ka 80% ir godkārīgo ar blēžu iezīmēm, pārējie 20 varētu būt arī godīgi.:)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Elita Ļabe 28.10.2010. 18.09

    Ino,
    Lai kā arī negribētos, nākas Tev piekrist.
    Es arī biju iedomājies , ka būs inteliģentāk un, līdz ar to, gudrāk…
    40 no simts “vecie blēži”… vajadzēja būt savādāk, bet sanāca kā vienmēr…

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elita Ļabe 28.10.2010. 18.10

    No vienas puses it kā vajadzētu ņemt vērā “pūļa” viedokli, no otras puses – izpildvaras veidošana ir pilnībā Saeimas kompetence, ja jūs tādu Saeimas vairākumu ievēlējat – ko protestējiet?
    Katru ministru izvēlēties pēc “tautas” simpātijām vai antipātijām arī nevar, tā būtu otra galejība.
    Kaut arī dīvainības, saprotams, ir, bet, uzreiz vainot V visos grēkos arī nevajadzētu.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Elita Ļabe 28.10.2010. 18.10

    ReinisRZ. Vēju varu garantēt, bet pozitīvas pārmaiņas diemžēl nē:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Elita Ļabe 28.10.2010. 18.14

    markoni. Nekas! Varas skurbulī šie aizmirsuši, ka šīs nav pēdējās vēlēšanas. Atgādināsim! Tāpat kā šoreiz nostādīšu savus radiniekus ierindā un marš uz iecirkbi ar pildspalvu rokā:))

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elita Ļabe 28.10.2010. 19.53

    Pūlim būs klausīt un turēt muti!
    ——————————————-
    ne tikai.

    Maul halten und weiter dienen!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elita Ļabe 28.10.2010. 20.12

    Nevajag demokrātiju jaukt ar ohlokrātiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Elita Ļabe 28.10.2010. 20.23

    =Nevajag demokrātiju jaukt ar ohlokrātiju.=
    ===
    Protams, bet nebūtu labi to jaukt arī ar partokrātiju.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Elita Ļabe 28.10.2010. 20.33

    Nu jā, piekrītu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

photocom 28.10.2010. 17.20

Vēl neviens /neviena nekur nepaliek
jānosauc minpreža kandidāts
raz
tad vēl jābalso
tur gan jautrība var sākties
tu man – es tev
:))

+9
-1
Atbildēt

0

vupats 28.10.2010. 17.18

ĢirtValdis tomēr ārlietu ministrs?
Jautri, jautri… atrada šamam īsto krēslu, atbilstoši gribēšanai.

+14
-7
Atbildēt

0

marčiks 28.10.2010. 17.18

Kristovski un Pabriku derētu samainīt vietām, citādi iebildumu nav. Interesanti būs vērot, kā Ēlerte sevi parādīs ministres ampluā. Sevišķs prieks, ka Mūrniece paliek.

+15
-10
Atbildēt

2

    kkristaps > marčiks 28.10.2010. 17.21

    Jā, Kristovskis ārlietu ministra amatā un Pabriks aizsardzības ministrijā man arī šķiet ērmoti …

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 28.10.2010. 18.05

    Nu tā Kristovskim vienkāsrši sagribējās, tā nu galīgi nebija ne SCP, ne Pabrika iniciatīva.
    Acīmredzot, ar to, ka Kristovskis tik ļoti gribēja to amatu, arī var izsklaidrot tik lielu PS piekāpšanos SCP daudzos jautājumos.
    Nu, vismaz vairs nevarēs vainot SCP dažādās nodevībās un piekāpšanās att. uz Krieviju, lai Kristovskis tagad parāda to stingro mugurkaulu.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 28.10.2010. 17.13

Un pilniigi pie ~ kaajas~ , ka kultuuras ljaudis luudza atljaut Dalderim turpinaat darbu, un, ka Lieghis bija mums aizsardziibas ministrs, kuru paziist NATO struktuuraas. Tam ir maza noziime – iepretii patiesiibai, ka Schtokijam, Pabrikam, Elertei utt ir vajadziigi kreesli :)

Ja Vienotiibas spice cer, ka shitaas cuucibas, kuras tika sastraadaatas peedejo nedelju laikaa, aatri aizmirsiisies – par visiem nerunaashu, par sevi varu teikt noteikti, neaizmirsiisies

+44
-14
Atbildēt

5

    Una Grinberga > buchamona 28.10.2010. 17.43

    Es uz to tik viennozīmīgi neskatītos – domājams, ka Dālderim būs rezervēta stabilāka vieta KM vadībā, savukārt Lieģis varētu ieņemt kādu augstu amatu saistībā ar NATO. Ēlerte nav tas sliktākais variants – viņa ir godkārīga un līdz ar to lielāku atbalstu varētu saņemt kultūras pasākumi/iestādes reģionos, kas jau labu laiku ir pamestas novārtā. Savukārt Kristovskis varētu daudz spītīgāk turēties pie nacionālās pozīcijas, atkal pabojājot attiecības ar Krieviju, bet stiprinot saites ar lielajām Eiropas valstīm un ASV.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > buchamona 28.10.2010. 18.18

    Kopš kura laika kultūru pārstāv tikai mūziķi? Tas par Dāldera atbalsta vēstuli. Cik zinu, vizuālo mākslu un muzeju cilvēki nebūt nav tik optimistiski par šo kandidatūru. Ēlerte var nepatikt, bet viņai atšķirībā no Helēnas cilvēka Dāldera ir vismaz principi.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 28.10.2010. 18.26

    riņķī apkārt – es gan te neredzu iemeslu satraukumam, viss OK, izņemot to Kristovska un Pabrika rotāciju.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    andris > buchamona 28.10.2010. 19.02

    Nevarētu aizmirst arī par mūrnieces palikšanu :(

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Arcijs > buchamona 28.10.2010. 20.15

    Varbūt šoreiz var ieklausīties:
    Solvita Āboltiņa atzīmēja, ka “sfēras ir ļoti tuvas un, manuprāt, pretēji amati to varētu pilnveidot, jo cilvēki nāks ar jaunu skatījumu.” (Par Pabrika un Kristovska rokādi.) Reiz viens BBC komentētājs sacīja, ka Izraēlas un Palestīnas kašķis beigsies tad, kad Izraēlas prezidents būs palestīnietis un PAO vadīs izraēlietis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 28.10.2010. 17.12

Domāju, ka te var būt tikai viens komentārs – Nu, johaidī ar’ arā!

+22
-4
Atbildēt

0

LAURIS 28.10.2010. 17.12

Transseksuālā un deģenerētā māksla gavilē.

+10
-16
Atbildēt

3

kkristaps 28.10.2010. 17.09

Es piederu pie tiem, kuri balsoja par vienotību galvenokārt tāpēc, ka tajā ietilpst SCP, tāpēc Štokenberga nominēšana tieslietu ministra amatam mani ļoti priecē, jo viņam ir gan atbilstoša izglītība, gan praktiska darba pieredze. Ļoti priecājos arī par Mūrnieci, jo joprojām uzskatu, ka viņas nomelnošanas kampaņu iniciēja visiem zināmais narkomāna tētuks.

+13
-19
Atbildēt

2

    marčiks > kkristaps 28.10.2010. 17.21

    Pilnībā pievienojos. Balsoju par V galvenokārt JL dēļ, bet Pabriks ar Štokenbergu neliks par sevi kaunēties.

    +14
    -16
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > kkristaps 28.10.2010. 19.53

    Es balsoju par Vienotību godīgas un atklātas politikas sludinātāju vienotības dēļ..kas attiecas uz ministriem..neesmu es pret Kristovski kā politiķi, lai ko tur pa kaktiem nerunā..bet nu vai nevajadzētu viņu vietām ar Pabriku samainīt?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

lismanis 28.10.2010. 17.06

Lembergs varētu būt Satiksmes ministrs. :)

+5
-1
Atbildēt

1

    anita_meistere > lismanis 28.10.2010. 17.09

    tad jau labāk uzreizi par gēnerālprokuroru:D

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam