Kristovskis: veto tiesības neizmantosim

100

Komentāri (100)

Lidija Apsīte 30.10.2010. 08.24

Bet dzeri! – Varējam neparakstīt to robežlīgumu tādā veidā, bet, ko tas mainītu?
_____________
būtiskāks ir kas cits – “1920.gada Tartu Miera līguma 2. pants Latvijai bija pats svarīgākais no politiskā viedokļa. Tajā “Krievija bez ierunām atzīst Latvijas valsts neatkarību, patstāvību un suverenitāti un labprātīgi un uz mūžīgiem laikiem atsakās no visām suverēnām tiesībām, kuras piederēja Krievijai attiecībā uz Latvijas tautu un zemi…”. Tas pavēra ceļu vispārējai starptautiskai Latvijas atzīšanai de iure. Šis pants joprojām ir viens no galvenajiem Latvijas valststiesiskās doktrīnas stūrakmeņiem un būtiskākajiem argumentiem Latvijas valsts tiesiskās kontinuitātes uzturēšanā.”
Un te lūk, Šķēlem atdodot Abreni ar Pabrika rokām, ir radīts bistams precedents, kas laika gaitā var novest pie visa šī līguma satura un gara apšaubīšanas un (nedod dievs!) anulēšanas. Atšķirībā no Pabrika un viņa draugiem, Antonijas ielā cilvēki domā un plāno ilgtermiņā un tas nosaka viņu rīcību.

0
0
Atbildēt

0

dro 28.10.2010. 15.38

pecisk. Nezinu gan, Lieģa un Dāldera maiņa neko būtībā nemaina…
_____________________
Jā, nekas īpašs – paņēma un uzmeta!:) Kad TP pameta valdība. tad gan bija svarīga Dāldera nostāja?:)

+5
0
Atbildēt

0

laura_sondore 28.10.2010. 14.41

Lūdzu nēesiet muļķi ļaujot Štokenbergam kļūt par tieslietu ministru!!Viņa darbība kā ekonomikas ministram savulaik bija vairāk kā nosodāma!

+3
-2
Atbildēt

1

    andrisskrastins > laura_sondore 28.10.2010. 14.55

    Tieši kā nosodāma? Štokenbergam līdzīgi kā Kristovskim ir iedomības gēns, bet kā ekonomikas ministrs viņš bija vienīgais, kuru piecietu Kalvīša valdībā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Lng 28.10.2010. 14.38

Bēdīgi bet fakts.Godīga valsts pārvalde,godīga atklāta valsts politika,Dombrovskis ministru prezidents – tā pirms vēlēšanām savus mērķus formulēja Vienotības līderi.Pēc vēlēšanām izrādās Vienotības partiju līderi var izmantot veto tiesības un faktiski bremzēt un ignorēt visas Dombrovska ieceres.SCP faktiski pārvēšas par SC lobiju saziņas līdzekļos.Sakritība,bet starpība maza,SCP un SC.

+3
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Lng 28.10.2010. 14.43

    Un to jau varēja sagaidīt no bijušajiem tēpistiem: Štokenberga un Pabrika!
    Kā tas sakāmvārds latviešiem: suns spalvu met, bet ne tikumu!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Lng 28.10.2010. 14.48

    to grislits
    SCP = SC Podsķilkas.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Lauris 28.10.2010. 14.36

Nu nav ko lauzīt mēbeles! Kārtība taču sekojoša: prezidents nosauc premjeru un uzdod tam sastādīt valdību. Gaidīsim secību!

+1
0
Atbildēt

0

Driimeris 28.10.2010. 13.22

atcerējos veco dziesmu par ķiļķēnu un klimpu- pavārs beidzot saprata, ka nav labi un teica- skāde!
Es arī saku- skāde!
tas ir maigākais, kas nāk prātā redzot visu šito trulumu- SC neatzīs okupāciju, VL repatriēs krievus, ZZS tētis jūtas apbižots, Kristovskis- ārlietu ministrs???!! :/
Es, protams, gaidīju, ka Vienotība izjuks, bet tas kas tagad notiek ir par traku!

+2
-5
Atbildēt

6

    dro > Driimeris 28.10.2010. 13.35

    Nu ko Tu uztraucies par Kristovski? Angļu valodu viņš zin labāk par Slakteri, Abrene jau atdota. Labāk, ka ĀM vada kungs, nevis pakalpiņš – leģionāra mazdēls:) Es ĀM portfeli būtu uzticējis Lieģim.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Driimeris 28.10.2010. 14.17

    Kļūdās visi, kuri saka, ka nobalsoja par V. Nobalsoja par V. Dombrovski…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Driimeris 28.10.2010. 14.23

    100% manas domas, KM-Dālderim, ĀM-Lieģim! Dālderi nedrīkst nodot, kaut asinis no deguna, savukārt, Lieģa prof piederība ir EXTRA klases! Bet sarmīte lai patusē Saeimā, sakrāj pieredzi, un tad jau redzēs, cik viņa vērtīgs politiķis! Kristovskim iesaku vispirms domāt un tad runāt, žēl, ka viņš sevi neapgrūtina ar pašanalīzi, tas ko pašlaik redzam ir viena vienīga varaskāre!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Driimeris 28.10.2010. 14.26

    Pievienojos:

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Driimeris 28.10.2010. 14.28

    Ance. Precīzi! Vēlu labu veselību:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Driimeris 28.10.2010. 14.41

    Vlads. Gribēji pajokot? Es tomēr par Ances precīzo vērtējumu, bez ironijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 28.10.2010. 13.20

Jā stāri tajā V
vakar šaduriks televizorā
tāds bajārs – kā tītars piepūties

jautrība turpinās
dienā lupats pabira slavē ģirtuvaldi
te ģirts dur dunci mugurā
štokam
teātris pa freju
valda vietā – paņemtu čemodānu
un kur uz siltiem pļažiem
kamēr tiek skaidrībā
kura galvenā sieva tajā V haremā
:))

+7
-1
Atbildēt

2

    garausiitis > photocom 28.10.2010. 13.25

    Šodien jau uz Briseli aizlidoja…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > photocom 28.10.2010. 13.35

    Bugors,
    Aga, un atkal, kā jau ierasts viņiem tur, iemanījās abi ar “marksistu” uzbraukt Dombrovskim…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 28.10.2010. 13.11

Soliijums par to, ka peec veeleeshanaam koaliicijas partneri paliek tie pashi. Par to, ka TB/LNNK nav tas pats kas VL!, varat mans nestaastiit. Arii Vienotiibas ieveeleetie deputaati par 2/3 ir pavisam citi, arii ZZS ir pavisam citas sejas shajaa Saeimaa.

+8
-4
Atbildēt

0

dro 28.10.2010. 13.10

Matīsa: «Normālā pasaulē, rīkojoties godīgi, tomēr esi uzvarētājs. Latvijā – zaudētājs. Dīvainis. Stulbenis. Godīgums šeit tiek uzskatīts par vājuma, nevis stipruma zīmi,» tā intervijā žurnālam «Ir» atzīst politoloģe Vita Matīsa.
______________________
Liekas šī kaite nav saudzējusi arī IR auditoriju:)

+10
0
Atbildēt

2

    Uldis Šneiders > dro 28.10.2010. 14.51

    Joprojām man nav skaidrs, kas ir godīguma mēraukla… TAČU NE likums. Jo likumaprāt Latvijā NAV godīgu cilvēku. Ja vadāmies pēc loģikas – ir gana daudz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 15.50

    Mantrausis. Joprojām man nav skaidrs, kas ir godīguma mēraukla… _________________________ Sirdsapziņa. Tā tāpat kā talants vai nu ir, vai nav:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 28.10.2010. 13.04

SCP ir Vienotiibas kaprachi!
PS ir jaaiztaajas no Vienotiibas un jaaizveido Saeimaa frakcija ar VL! Jaapieliek punkts tai Vienoitiiba jau shobriid, kameer tas ir sameeraa vienkaarshi un nesaapiigi izdaraams. Taalaak jau buus arvien gruutaak.

+4
-4
Atbildēt

1

    aivarstraidass > Vaira Tempele 28.10.2010. 13.47

    Aģitējam par trešo vai ceturto kažoka apmetienu dažu Pilsoniskās Savienības līderu biogrāfijā? :)) Ir vienkāršāks ceļš, kas neizraisīs jukas un negribētas sekas – PS var lietišķi strādāt pie valdības izveidošanas, liekot priekšplānā nevis strīdus par amatiem (Štokenbergam būšot par vienu amatu vairāk), bet par lietas būtību, par valsts, “Vienotības” un Dombrovska valdības kopīgām interesēm. Un tad, kad pēc pāris gadiem pienāks laiks mainīt vienu vai dažus ministru kadrus, varēs mierīgi un dabiski piesaistīt VL/TB – tad, kad visi būs kļuvuši gatavāki sadarbībai.

    Es gan balsoju par VL/TB; bet arī no PS vēlētāji acīmredzot sagaida, lai viņi godprātīgi mēģina strādāt tādā komandā, kādā ir apsolījuši pirms vēlēšanām.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

dro 28.10.2010. 13.00

Pirms gada Pabriks lasīja lekciju Rotary klubā, kuru nobeidza ar vārdiem: ~Agrāk es apgalvoju pretējo. Domājiet paši:))

+6
0
Atbildēt

0

Ilziiiic 28.10.2010. 12.55

tas viss atgādina situāciju:

kaimiņos virs tevis notiek mēbeļu grūstīšana, klaigāšana, kaut kas gāžas un pat tiek izmests pa logu un pēc tam ātri savākts. kad uzkāp un klauvē, viss momentā apklust, atverās durvis un tajās izpūris da aizelsies kaimiņš ar noplēstu piedurkni apgalvo, ka viss kārtībā, vienkārši kaķis draiskojas.

mēģinu iedomāties, cik procentuāli no visas tās valdības veidošanas jezgas publikai ir zināma.
kādi procenti 30% no aizkulisēm vai tomēr mazāk?
ko gan mēs te varam daudz operēt ar tik ierobežotu informāciju, daļa no kuras turklāt ir “draiskais kaķītis”.

+5
0
Atbildēt

0

putekliic 28.10.2010. 12.52

Diemžēl sabiedrību pārņem arvien lielāka vilšanās. Atkal jau dominē personiskās ambīcijas, viss tiek svērts “savējais-sevešais” kategorijās. Tie amatu dalītāji un tīkotāji tādi kā apmāti. Visu cieņu Dombrovskim kā “krizes menedžerim”, bet politiskā svara viņam tomēr pietrūkst, lai savāktu šo raibo kompāniju. Plus vēl arī Pilī savas ambīcijas. Tāpēc arī viss tā notiek.

+11
0
Atbildēt

0

Lng 28.10.2010. 12.50

Balsojot par Vienotību domāju ka balsoju par apvienību kur partijas visas savas pretrunas ir atrisinājušas, pirms apvienības dibināšanas,izskatās ka esmu bijis naivs un smagi kļūdījies.Pabriks kā ārlietu ministrs bija pārāk piekāpīgs,sarunās ar Krieviju, ir vajadzīgs cilvēks ar stingrāku raksturu.Pabrika saistība pagātnē ar TP nevar garantēt lai kā ārlietu ministrs atkal nebīda to intereses kas cenšas palielināt Latvijas atkarību no krievijas gāzes,slēdzot Latvijai neizdevīgus līgumus.

+11
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Lng 28.10.2010. 14.33

    Grislit!
    Cik atceros, tad Vienotība nesolīja nestrīdēties par jautājumiem, kas viņiem jārisina, bet gan solīja strīdēties apvienības iekšienē!
    kas vainīgs, ja viss tiek izvilkts , tā sakot, gaismā un visu apskatei!!?
    Vai žurnālisti tik no tā nebarojas?
    Nevar taču būt vienprātības apvienībā, kurā apvienoti tik dažadi spēki, un SCP tomēr esot it kā kreisi- socdemokrāti!
    Vai tad nu par velti Štokijs rakstīja iesniegumu SC iesniegšanai ST par pensiju samazināšanu! Tur jau vien manāma kopdarbība un kopējas intereses!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Lng > Lng 28.10.2010. 15.16

    Bet! Man arī reizēm liekas ka žurnālisti “no muša izpūš ziloni” un politiķiem būtu prātīgāk paklusēt, kamēr nonāk pie kopēja slēdziena.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.10.2010. 12.45

…turpmāk “Vienotības” trejmeitiņas strādās pēc principa: “Pati Tu cūka! Paskaties, kāda Tev mugura…
_________________________
Jā nedrīkst gaišajiem kungiem lekt acīs! Bauriem nav pieņemama patstāvīga domāšana:)) Gribu redzēt, cik ilgi Dombrovskim pietiks pacietības:)

+14
-1
Atbildēt

10

    Uldis Šneiders > dro 28.10.2010. 12.51

    Es sapratu ironiju, bet neesmu manījis pastāvīgas domāšanas iezīmes minēto kungu vidū. Varbūt roku dziļi, bet līdz šim visai šai polit-zaptei tuvumā nelaistu pat izsalkušu cūku, kur nu vēl valsts iedzīvotājus….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 28.10.2010. 13.10

    Ino,
    piekrītu- SCP ieviesa principu

    -esmu cūka, roku kā māku-

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 13.15

    markoni. Vai Tu kā partijas biedrs vari man paskaidrot, kādēļ bija jānomaina Dālderis ar personu, kura apgalvoja, ka vēlas strādāt saeimā? Par Lieģi nav jautājumu: štrunts, ka cilvēks labi pastrādājis, bet, ja Pabrikam vajag amatu, uz to nospļauties.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 28.10.2010. 13.27

    Ino,
    jāprecizē, esmu JL biedrs nevis V . Man, tāpat kā Tev, neko nestāsta.
    Procesi tādi paši kā saskaldot JL, tikai te ir “trīsžuburu āķis”… pirmdien būšot Domes sēde…vaicāju, vai vilciens jau nav notaurējis pirmajā pieturā?…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 13.37

    markoni. Es Tavā vietā no partijas spices prasītu paskaidrojumus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.10.2010. 14.29

    Vlad!
    Es Tev piekrītu, jo manuprāt godprātīgāka cilvēka un amatpersonas, par Lieģi , būtu grūti sameklēt!
    Acīmredzot Pabriks mainīja ĀM tikai pret AM posteni!
    Man gan ir viens mierinājums, jo es ar savu sievietes intuīciju, sen jau sapratu, ka Pabriks ir īsts vecās komjauniešu- kompartijas nomenklatūras darbonis! ne par velti viņš vēl bija stājies kompartijā, kad tā jau faktiski bija sabrukusi!!!(liekas tas bija 1989.gadā)
    Man ir mierinājums, jo es viņu izsvītriju no vēlēšanu saraksta! Nu kaut kas nepatīkams nāk no viņa personības!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 15.49

    Bet. Pabriks ir īsts vecās komjauniešu- kompartijas nomenklatūras darbonis! ne par velti viņš vēl bija stājies kompartijā, kad tā jau faktiski bija sabrukusi!!!(liekas tas bija 1989.gadā)
    _____________________
    Interesanti, ka kompartijas pēdējam iesaukumam – Ēlertei un Pabrikam tā sapas domas, kas valdībai visvairāk nepieciešams – SC:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.10.2010. 16.11

    Ino
    Vai arī Ēlerte no tās pašas mīklas?
    Nemaz nezināju, jo likās sakarīgs cilvēks!
    Bet, tad jau sāk izskatīties pavisam traki, un iespējams, ka tāpēc Ēlerte veidoja to apvienību, lai ievilktu iekšā tos jaunākās paaudzes ekskomunistus!
    ceru, ka viņi tomēr nenoteiks toni Vienotībā!
    ceru uz PS nacionālo spārnu un uz trijām profesorēm!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 17.32

    Bet. ceru uz PS nacionālo spārnu un uz trijām profesorēm!
    ________________________
    Tas šeit skaitās sliktais tonis. Pazaudēsi savas draudzenes:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.10.2010. 17.56

    …lno…viedokļu atšķirība rada diskusijas vērtību…:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 28.10.2010. 12.44

Nedrīkstēja abus neļiešus, Štoku un Pabiru, kas balsoja par Abrenes atdošanu, ņemt koalīcijā. Varu iedomāties, ko izdarītu Japānā vai Gruzijā tikai par ierosinājumu savu zemi atdot ienaidniekam.

+10
-6
Atbildēt

13

    dro > raimonds_bossltd 28.10.2010. 12.47

    ombros. Japānā dzīvo samuraji, ne dzimtcilvēki:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 28.10.2010. 13.03

    tam Ombros – vēl tu esi šeit, un vienīgais, ko spēj – lamāt Pabriku.
    Kāpēc sen neesi paņēmis stroķi un neesi Abrenes mežos, un necīnies pret okupantiem?
    Varbūt, tad viņi nobītos, un atdotu mums to Abreni?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > raimonds_bossltd 28.10.2010. 13.13

    Runa nav par to, ka mums baigi vajadzeetu to Abreni ar nelojaaliem pilsonjiem vai ko taadu. Bet atdot zemes gabalu par velti? Tur jaabuutu iipashi stulbam! Vareeja kaut vai nogaazt visus mezhus un paardot baljkjos vai izrakt visu iespeejamo granti – tur jau pietiktu naudas visu Latvijas ekonomisko probleemu atrisinaashanai.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 28.10.2010. 13.24

    Ko mēs tur varējam izzāģēt vai izvest, tā Abrene jau kopš kara beigām Krievijas teritorija, nerunā muļķības.
    Varējam neparakstīt to robežlīgumu tādā veidā, bet, ko tas mainītu?
    Abreni tāpat nekad atpakaļ vairs nedabūtu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > raimonds_bossltd 28.10.2010. 13.46

    OK, protams, ka neko tur cirst un dariit nevareejaam, varbuut neskaidri izteicos.
    Bet pamatiigu kompensaaciju nodiiraat aarlietu resoram bija jaaspeej! Ja ne naudaa, tad izdeviigos gaazes tarifos vai tamliidziigi.
    Bet vienkaarshi toreiz ĀM Pabrika personaa nostaajaas “rakom” un tipa “Jaa njemiet, njemiet, ko nu mees, maza tautinja pie Baltijas juuras, kas dziivo kokos un paartiek no seeneem, mums jau daudz nevajaga…”

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 28.10.2010. 13.52

    tam tur dzeris49
    Ko deva līguma parakstīšana? Japāna un Igaunija bez līguma zeļ un plaukst, bet mēs pateicoties nolādētiem krievmīļiem esam, pēdējā vietā Eiropā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 28.10.2010. 14.31

    Pēdējā vietā ES mēs esam pateicoties zaglīgiem un blēdīgiem tautiešiem, kas te 20 gadus bija pie varas bez neviena krieva.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimonds_bossltd 28.10.2010. 14.35

    neesi paņēmis stroķi un neesi Abrenes mežos, un necīnies pret okupantiem?
    Varbūt, tad viņi nobītos, un atdotu mums to Abreni
    —————————————————–
    šituo sauc par demagoģiju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 28.10.2010. 14.43

    to dzeris49
    Bez neviena krieva? Krievu skaits ir proporcionāls pastrādātiem noziegumiem un agriezti proporcionāls ekonomikas attīstībai.
    Tādi izdzimteņi, kas ievieš pilsonības likuma “0” variantu, nodrošina privilēģijas krievu armijniekiem un viņu ģimenēm, atdod zemi ienaidniekam nav tikai vienkārši sabotieri bet arī zagļi un krāpnieki.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > raimonds_bossltd 28.10.2010. 15.01

    dzeris49 “Abreni tāpat nekad atpakaļ nedabūtu”
    ————————————–
    Nesaki vis “nekad”. :) Papriks izpirks savu vainu un atgūs katra latvieša sirdij tik dārgo Abreni. Domā tā ministriju rokāde ar Kristovski tāpat vien, nēē, Vienotībā muļķu nav, tā ir Lielā Plāna sastāvdaļa. VL jau arī atšuva tikai dezinformācijas nolūkā, lai pret’nieks nenostiprinātu Abrenes aizsargvaļņus. Paprasi peciskam, viņš par šo lietu smalkāk informēts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 28.10.2010. 15.36

    lama – vai tad es nopietni par tiem mežiem?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 28.10.2010. 18.38

    Kur tev pie varas bija kaut viens krievs?
    Krievi pieņēma likumus?
    Krievi shēmoja?
    Viss, kas izdarīts – izdarīts ar latviešu rokām, nevajag murgot.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 28.10.2010. 22.01

    to dzeris49
    Viss, ko nelieši sastrādāja Maskavas uzdevumā, ir priekš krieviem, lai tikai viņiem negribētos atgriezties mājās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 28.10.2010. 12.36

Konkrēti kuru solījumu?

+3
-4
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 28.10.2010. 12.34

Ja rūpīgi izlasa tekstu, izskatās, ka iebildumi ir nevis pret Štokiju kā ministru, bet pret SCP “veto”. Līdz ar to Kristovskis faktiski rada pamatotas bažas, ka turpmāk “Vienotības” trejmeitiņas strādās pēc principa: “Pati Tu cūka! Paskaties, kāda Tev mugura…” Ļoti nopietni!

+5
-7
Atbildēt

0

KasparKondrat 28.10.2010. 12.27

Nu šādas runas par nekādu vienotību neliecina. Man pat šķiet, ka šīs lielo ego un ambīciju cīņas brucina vienotību no iekšienes. Ļoti žēl.
Īpaši tādēļ, ka pirms vēlēšanām visi tik jauki un mīļi dūdoja vienā stabulē, bet tagad, kad tikuši pie varas darīšanas, parādās īstie plēsējvilki jēra ādās.

Ja kas – man ir pretenzijas pret Kristovski kā ārlietu ministru. Es domāju, ka Pabriks bija lielisks ārlietu ministrs un tieši viņam atkal būtu jābūt Ārlietu ministram. Savukārt Kristovskis mierīgi varētu turpināt art savu aizsardzības lauciņu. Bet vai tad manī kāds klausās? žēl, ka man nav nekādas veto tiesības. :)

+9
-7
Atbildēt

2

    austrisv > KasparKondrat 28.10.2010. 14.20

    Es domāju, ka Kristovskis negrib atgriezties savā karjerā atpakaļ!
    Kāpēc gan viņš nevar izmēģināt spēkus ĀM. Manuprāt tā ir “mierīga” ministrija un nekādus satricinājumus tur gaidīt nevar!Bez tam ārpolitika taču nemainīga no AM laikiem!
    Cerams, ka viņš izkratīs to ārlietu resoru pamatīgi,un diplomātus kuri tur tup jau no LC laikiem. Interesanti, vai tas tips arī tur vēl sēž, kurš Baltkrievijā paguva izgāzties savas orientācijas dēļ!
    Šitāda šmuce bija!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 28.10.2010. 14.34

    interesanti, vai tas tips arī tur vēl sēž, kurš Baltkrievijā paguva izgāzties savas orientācijas dēļ!
    Šitāda šmuce bija!
    ————————————–orientācijas….bija aizmirsis mājās kompasu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 28.10.2010. 12.27

Bordāns nav nopietna kandidatūra TM, skaidrs, ka PS tādu pēc būtības nav. Virsrakstam ir jābūt ‘PS ir dusmīga uz SCP par VL izstumšanu no valdības’.

+5
-5
Atbildēt

1

    garausiitis > andrisskrastins 28.10.2010. 12.43

    Es ar par Bordānu nefanoju,kaut gan ir nācies personīgi komunicēt – tam par iemeslu ir viena epizode pavisam nesen,kad viņš nobijās un nenostājās tiesiskuma pusē , bet Lembja….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.10.2010. 12.26

Tik apšaubāma un nevarīga valdības veidošana Latvijas vēsturē vēl nav pieredzēta. Lieģa un Dāldera nomaiņa vien ko vērta:)

+28
-6
Atbildēt

3

    andrisskrastins > dro 28.10.2010. 12.29

    Nezinu gan, Lieģa un Dāldera maiņa neko būtībā nemaina, pēc būtības Kristovska/Pabrika rokāde ir drusku svarīgāka.

    Nevarīga tā nav. Labāk lai visi izvillojas un nonāk pie kāda kopsaucēja, nevis kad tiek pieņemti lielie lēmumi tad strīdās.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 28.10.2010. 12.38

    Atmiņa tev slikta.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 12.41

    pecisk.Nezinu gan, Lieģa un Dāldera maiņa neko būtībā nemaina,
    _______________________________
    Vēl traģiskāk ir tas, ka PLL nomaiņa ar Vienotību kā redzam arī neko nemaina – lidostā tiek noslēgts valstij neizdevīgs līgums, tiek pieņemts lēmums par TEC 2 otro kārtu, iespējams Valdībā būs arī Latvijas nīdēji…

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

egilskronlins 28.10.2010. 12.26

Pag, vai mēs ievēlējām 1 partiju, vai tomēr tad 3?

+9
-1
Atbildēt

2

    andrisskrastins > egilskronlins 28.10.2010. 12.30

    Tika ievēlēta partiju apvienība. Ne vairāk, ne mazāk.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    egilskronlins > egilskronlins 28.10.2010. 13.05

    Es zinu, tas bija sarkasms. Demokrātija sašķeltā valstī ir baigā izgāšanās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

vismantsk 28.10.2010. 12.24

Tas liecina vien par to, ka PS biedri netiek pietiekami informēti par to, kas un kā notiek.

+3
-2
Atbildēt

0

Eva Jēkabsone 28.10.2010. 12.22

Piekrītu viedoklim, ka minētiem kungiem vajadzētu savas ambīcijas nedaudz apslāpēt, bet ir viens aspekts, kas mani šajā procesā priecē – politiķi apvienībā atļaujas diezgan brīvi viens otru kritizēt, kas man liek ticēt, ka kungi un dāmas nav tik viegli ietekmējami un manipulējami, jeb, nav vairākumam pārlieku netīras saistības, ar kurām tos varētu biedēt – ja nerunās to, ko “vajag”, vilksim ‘Burtnīciņu” ārā. Tā kā kašķēšanās šādā kontekstā liekas pat svētīga parādība.

+10
-3
Atbildēt

4

    markonimarkoni > Eva Jēkabsone 28.10.2010. 12.45

    Kas tur svētīgs, ja grauj vēlētāju uzticību un apdraud valdības veidošanas procesu. Turklāt apdraud pašas apvienības stabilitāti. Ļauj oponentiem berzēt rokas un jau diezgan varbūtēji apspriest jaunas valdības aprises.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Eva Jēkabsone > Eva Jēkabsone 28.10.2010. 12.55

    Bet šajā procesā taču nav nekā jauna – opozīcijas galvenais uzdevums ir likt vēlētājiem noticēt, cik pozīcija ir nevarīga! Kad ir bijis citādi? Un vai tiešām ticiet, ka tāda diena pienāks? :) Tāpat arī mēdiju piedāvātā informācija ir tikai rīks, ar kā palīdzību domāt pašiem. Minēju tikai vienu aspektu, par kuru iedomājos (un kas uz visa negāciju fona varētu būt pozitīvi).

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Vija Stikāne > Eva Jēkabsone 28.10.2010. 13.35

    Tieši tā, parādīt pozīcijas nevarību ir opozīcijas, nevis pašas pozīcijas uzdevums, kas gan šķiet ir Vienotības taktika. Piekauj sevi pats, pretinieks apjuks un padosies?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Eva Jēkabsone > Eva Jēkabsone 28.10.2010. 15.10

    Savā pirmajā komentārā tieši šo tēmu apskatīju, bet mēģināju improvizēt (domāt) no citas pozīcijas, ar nelielu pozitīvisma devu. Bet piekrītu, ka šo situāciju varam kritizēt un atrast negatīvo pārpārēm!

    0
    0
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 28.10.2010. 12.22

Ja būtu jāvēl atkārtoti, bez žēlastības vienu otru SCP kandidātu svītrotu laukā.
Veto tiesības!? Ku kū – vēlētāji balsoja par Vienotību un Dombrovski. Un ar saviem principiem SCP dramatiski grauj vēlētāju uzticību.
Ja Vienotībai neizdosies izveidot stabilu valdību, Štokenbergs ar savām veto tiesībām un principiem varēs atsēdēt desmito Saeimu opozīcijā (ja vien izslēdz iespēju atdalīties un pārdoties).

+11
-2
Atbildēt

2

    mary75 > markonimarkoni 28.10.2010. 13.09

    Ko tu saproti ar kosmopolitismu?
    To pašu, ko ar sorosismu, vai lieto to tādā kontekstā, kā lietoja Staļins, rīkojot tiesas prāvas pret “kosmopolītiem”?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > markonimarkoni 28.10.2010. 14.27

    Ja cilvēks jūtas, ka, pirmkārt, viņš ir piederīgs visai pasaulei, un tikai otrkārt savai valstij un tautībai, tas ir kosmopolīts, un es tur neredzu nekā nosodama.
    Tie ir cilvēki, kas spēj domāt plašāk, kā vairākums.
    Un Štokenbrrgs jau nu nekādā gadījumā nav kosmopolīts.
    Visi, kas nav nacionalisti, automatiski nekļūst par kosmopolītiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.10.2010. 12.22

Šķēle: šobrīd tiek rūpīgi strādāts, lai SC būtu valdībā.
__________________
Tādēļ visiem būs nosodīt PS, lai JL ar SCP + lietussargi varētu nodrošināt vienas trešdaļas!!! iedzīvotāju dzeguzes “tiesības”:))))

+16
-4
Atbildēt

6

    mary75 > dro 28.10.2010. 13.15

    No kura laika tu tici visam, ko saka Šķēle?
    Nepieļauj domu, ka tā ir vienkārša provokācija no Šķēles puses, lai izraisītu līdzīgu reakciju V atbalstītājos?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 28.10.2010. 13.20

    No kura laika tu tici visam, ko saka Šķēle?
    ——————————————————
    Jā.
    Škēle te lieks:

    You don’t need a weatherman
    To know which way the wind blows

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 13.26

    dzeris. Tev nav jātic Šķēlem, pietiks ar ticību Pabrikam, Loskutovam, Štokenbergam, ka jāturpina sarunas ar SC par iesaistīšanu valdībā. Agrāk to paudusi arī Ēlerte un Āboltiņa:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 28.10.2010. 13.50

    Nu un ja izveidojas sekojoša hipotētiska situācija – V ir divas iespējas:
    1) strādāt koalīcijā ar SC, bet, palikt valdībā
    2)nestrādāt ar SC, bet, sēdēt opozīcijā
    Ko jūs abi ar lamu izvēlētos?

    Kaut arī, tīri hipotētiski, reālas ir arī tāda varbūtības:
    V sašķeļas
    SCP, daļa JL atšķeļas, un ar ZZS un SC veido valdību
    PS un otra daļa JL saplūst ar VL un paliek opozīcijā, vai, otrādi –

    SCP atšķeļas, pozīcijai pievienojas VL, un tie veido valdību.
    Priekš Latvijas nekas nav neiespējami.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.10.2010. 14.09

    SCP atšķeļas, pozīcijai pievienojas VL, un tie veido valdību.
    ________________________________
    Tā darītu valstsvīri un sievas, dzimtcilvēki darīs to, ko šiem norādīs:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 28.10.2010. 14.32

    hipotētiska situācija – V ir divas iespējas:
    1) strādāt koalīcijā ar SC, bet, palikt valdībā
    2)nestrādāt ar SC, bet, sēdēt opozīcijā
    ————————————————
    Sitācija kā “Čehoslovakijai pēc Minhenes.
    Iesākumām-nepieļaut Minheni – tad skaidri jāzina tie pašu biedri, kas “”grib braukt uz Minheni”, juo par biļetēm jau filantropi samaksājuši.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 28.10.2010. 12.20

Štokenbergs, manuprāt, nebūtu slikts tieslietu ministrs. Gribētos vispār zināt, uz ko vēl Vienotībā visiem ir veto tiesības, uz tualeti vismaz var aiziet bez pārējo koalīcijas partneru akcepta? Strīdi partiju / apvienību iekšienē demokrātijā, protams, ir normāla parādība, bet, ja tik nopietni villojas jau valdības veidošanas laikā, tad nav ticības, ka apvienība un arī tās vadītā valdība spēs palikt vienā gabalā ilgāk par dažiem mēnešiem :(

+9
-8
Atbildēt

4

    andrisskrastins > marčiks 28.10.2010. 12.24

    Interesanti, kāpēc Kristovskis un PS deputāti nejautā JL, kas īsti notika? Ne jau vienīgie SCP to izbīdija.

    Es ceru, ka Valdim pietiks drosmes pateikt, lai abi censoņi drusku piebremzē un sāk domāt valstiski. Es saprotu PS rūgtumu par VL izstumšanu, bet risks tomēr bija diezgan liels.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 28.10.2010. 12.37

    Es tā saprotu, ka Dombrovskis gribēja VL, JL nebija nekādā sajūsmā, bet gatavi pieciest, savukārt SCP pēdējā brīdī uzlika veto. Nebijis SCP, “utaino sitēji” galu galā tomēr tiktu pie siles.

    Nerunājot šoreiz par manu personīgo viedokli par VL un viņu vēlamo lomu Latvijas politikā, domāju, ka aiz SCP vēlmes sūtīt jauniešus diriģēt slēpjas kas vairāk nekā rietumeiropeiskie ideāli. Tās varētu būt sponsoru intereses, varbūt jau piesardzīga virzīšanās SC un PLL virzienā. Un PS to noteikti zina vai vismaz nojauš plus vēl šiem ir ne pa jokam aizvainojums uz Štokiju. Nujā, un arī personiskās ambīcijas, sevišķi Kristovskim. Valdis, tas, kurš Dombrovskis, ir neslikts politiķis uz Latvijas politiskās vides fona, bet viņam varētu būt zināmas grūtības nolikt karstgalvjus pie vietas.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > marčiks 28.10.2010. 14.12

    Mani patiesi interesē, kāpēc Štokenbergs tiek virzīts uz TM amatu, jo SCP ieņem saeimā 6 vietas vai 5 ! Manuprāt TM portfelis pienākas PS, jo viņiem ir mazāk ministru portfeļu nekā JL (ministri+ premjers + saeimas priekšsēde)!
    manuprāt vislabākā tieslietu ministre būtu Ilma Čepāne!
    Bez tam Štokenberga sniegtā intervija krievu laikrakstā, liecina par viņa simpātijām pret SC, bet man personiski, tas galīgi nav pieņemams!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > marčiks 28.10.2010. 14.17

    Risks?Domaju ne jau risks,bet”kaut kads spiediens no malas”.Visiem bija zinams sakotnejais uzstadijums-esosa koalicija turpina darbu,tapec par risku runat nevar.Fobijas,izdabasana “pa labi,pa kreisi”,tiksana pie ministru vietam-tas gan.Bet par to piesaukto”radikalismu”no NB jasmejas-vai tik tiesam nav skaidrs,ka tas vairak orientets uz velesanu ciklu.Vai tad TB reklamas ieprieks bija savadakas,vai tad bijusie “tautfrontiesi”no V agrak nerunaja par to pasu?Tad jau radikali ir visi kuri nav SC.Bet viena-divas frazes no konkreta cilveka-ka iegansts-nav nopietni.Tikpat veiksmigi var piesaukt SC atsevisku cilveku izteikumus-vel”piparotakus”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 28.10.2010. 12.17

Kristovska un Štokenberga politiskā biogrāfija liecina, ka viņiem abiem pavisam noteikti vajadzētu uz kādu laiku ieturēt ļoti pieticīgu amatu diētu. Viņu ambīcijas nav samērojamas ar pagātnes reputāciju. Tas pats attiecas uz daļu SCP un PS biedru.

+25
-7
Atbildēt

5

    vismantsk > Igors Daņiļēvičs 28.10.2010. 12.27

    Kādus konkrētus faktus Tu varētu nosaukt, ne tikai tukšas frāzes par pagātnes reputāciju?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Par kuru no abiem Tu vēlies dzirdēt? Vispirms abi jau ilgstoši ir politiskajā elitē. Kas nekādi nav spīdošs ieraksts CV. Viens no viņiem Kalvīša ekonomikas ministrs un “trekno gadu” burbuļa miljonārs.
    Otrs ir politikās elites ilgdzīvotājs, tāds, kurš perfekti jūt pareizo “virzienu” un spēj laicīgi mainīt partijas piederību. Arī viņš bada maizi nekrimt savā politiskajā karjerā.

    “Pērn 1. jūlijā Kristovskim bija 41 800 latu un 138 000 eiro (96 991 lats) lieli naudas uzkrājumi, liecina Valsts ieņēmumu dienestā iesniegtā amatpersonas deklarācija. Tajā norādīts, ka viņam pieder 2006. gada ražojuma Jaguar un vairāki nekustamie īpašumi Ventspilī, Apes novadā un Rīgā.”

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    vismantsk > Igors Daņiļēvičs 28.10.2010. 14.04

    Kādā ziņā ilgstoša piederība politiskajai elitei ir slikts ieraksts CV?
    Es zinu, ka Štokenbergs ir bijis TP biedrs un Ekonomikas, kā arī Reģionālās attīstības ministrs, bet nekādi nevaru piekrist tam, ka tas kaut kā negatīvi ietekmētu viņa reputāciju. Viņam tikai par labu runā fakts, ka viņš atklāti nostājās pret Kalvīša valdības virzītajiem drošības iestāžu likumu grozījumiem, kaut arī tai laikā bija tās pašas valdības ministrs. Un tas, kā zināms, bija iemesls viņa izslēgšanai no TP un demisijas pieprasīšanai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilgstoša piederībai politiskai liecina par piederību tam lokam, kas, vairāk vai mazāk, bet atbildīgi par katastrofolā ekonomisko, politisko un morālo bankrotu, ko piedzīvojusi Latvija. Te jāņem vērā, ka atbildīgi ir ne tikai agrākie pozīcijas “treknie un cietie”, bet arī īstās un nosacītās opozīcijas pārstāvji. Uzmanīgi sekojot politiskajiem procesiem, tad faktiski tikai Dombrovskis bija tas, kurš no politiķiem visskaļāk un parliecinošāk runāja par gaidāmo katastrofu pēc ekonomikas pārkaršanas un burbuļa sprāgšanas. Pārējie vai nu nesaprata, negribēja saprast vai arī nespēja pārliecinoši bremzēt slīdēšanu grāvī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Štokenbergs iestājās TP un ilgstoši bija tās biedrs laikos, kad nebija vairs nekādu šaubu par viņu cinismu un absolūtu tālredzības trūkumu. Štokenbergs to visu lieliski redzēja un zināja. Viņš bija Kalvīša biedrs un padomdevējs daudz par ilgu, lai izvairītos no atbildības par notikušo. It īpaši ņemot vēra to kādā veidā un situācijā viņš kļuva par miljonāru.
    Arī par Kristovski ir daudz jautājumu šajā laikā, kaut arī vairāk izcēlas ar veiklu sērfošanu pa konjunktūras viļņiem. Nesaku, ka viņi būtu absolūti norakstāmi kā cilvēki vai kā politiķi. Tomēr iepriekšminētais norāda, ka viņiem vajadzētu būt daudz pieticīgākiem. Paškritika ir viena no būtiskākajām laba politiķa pazīmēm. Abos kaut kas tāds ir grūti pamanāms.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam