"Vienotība" izslēdz VL-TB/LNNK no jaunās koalīcijas
305Saistītie raksti
Komentārs /
6. septembris 2023
Valdības neizbēgamība
Radars /
30. augusts 2023
Radars Latvijā
Komentāri (305)
dagne7 27.10.2010. 19.18
Kas un kurā vietā stāda Latvijas valdību? Žēl, bet izskatās, ka Dombrovskis tas nav, bet Vienotības iespējamā pārtapšana partijā, sāk likties utopiska.
0
LAURIS 26.10.2010. 12.42
Interesanti, vai Dzintars arī ir inteliģentais antisemītists, vai ne-inteliģentais?
http://etc.appspot.com/tmp/agNldGNyFQsSDVRlbXBvcmFyeUZpbGUY0ekUDA/inteligentais-antisemitisms.jpg
0
Tane-Dane 26.10.2010. 08.45
Vispār jau drusku kauns premjera vietā, kuru ik pa laikam publiski apliek paša apvienības biedri(šorīt Pabriks LR-1) un visi citi kam nav slinkums. http://www.youtube.com/watch?v=OhgT0LqsKwE
1
Edzs > Tane-Dane 26.10.2010. 12.14
man tatad protams tiesham ir ko teikt bet es velreiz atkartoju un velreiz saku un velreiz uzsveru ka shoreiz tiesham labak pakluseshu.
0
astra_ozo 26.10.2010. 07.49
Pabriks esot savu iecerēto amatu upurējis Kristovskim, bet Pabrikam būs īpašo uzdevumu ministra postenis.
1
Edzs > astra_ozo 26.10.2010. 11.44
@andza
_…Pabrikam būs īpašo uzdevumu ministra postenis._
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
interesanti – sev delegheto valsts aizsardzibu Papriks uztices Kristovskim.
varbut zini kas tie varetu but par ipashiem uzdevumiem kurus vinsh pats gatavs pildit?
agrak shadus postenjus radija lai visiem griboshiem ministru portfelji butu pietiekosha daudzuma. ipashi ministri ja nemaldos bija bernu lietam, e-lietam, integracijas lietam, droshi ka vel kadi, visus nezinu.
vel, – varbut zini kur shaja jaunaja konfiguracija nokljust lidzshinejais Aizsardzibas ministrs Imants Lieghis?
0
garausiitis 26.10.2010. 01.29
Lasot šito seriālu nez kapēc atcerējos Rīgas Domi 3 gadus atpakaļ….
0
Tane-Dane 26.10.2010. 01.09
Vispār jau tiešām diezgan bezgaumīgs fināls tam trejnedēļu sireālam:(
1
andris902 > Tane-Dane 26.10.2010. 03.04
…tas vēl nav fināls…:(
0
Elita Ļabe 25.10.2010. 23.42
2 lietas:
1. Visa šā ņemšanās ap VL ir laba reklāma viņiem. Visi mediji tagad raksta tikai par viņiem. Kā arī cietēja tēls nāk bonusā. Ja viņi strādās kā konstruktīva opozīcija reitingi tikai un vienīgi augs.
2. Skaidrs, ka pretējais pols SC visu Saeimas laiku cīnīsies par savu nepilsoņu un krievu tiesībām ar jebkuriem līdzekļiem (mēs zinam cik zemiski Kremlis spēj strādāt), tas nozīmē nacionālsociālisma pieaugumu latviešu vidū. Un kā jums liekas pie kā viņi griezīsies ? Ne visi protams, bet daudzi meklēs atbildes VL idejās.
Lai nu kā, VL nākotne izskatās ok + varēs tagad pasēdēt malā un paskatīties, kā pārējie mocīsies ar smagajiem lēmumiem. Neesmu VL fans un par viņiem nebalsoju, bet nākotne izskatās tiešām ok :)
1
Edzs > Elita Ļabe 26.10.2010. 00.38
@ReinisRZ
diezgan ticamu to nakotni iezimeji, ta tas varetu but, prognozei piekritu.
0
gundega_heiberga 25.10.2010. 23.08
Nav noticams, ka Pabrika psīhe sagrīļojusies ārzemju presi lasot – drīzāk gribētos jautāt kurš sponsorē mūsu munterus.
Kad nākamreiz SCP izmantos “veto tiesības”, koalīcijai būs tikai 50 balsu.
0
photocom 25.10.2010. 20.44
Nu ja
divas hohmas no televizora
šovakar atslodzei
augusts – valdības veidošanas process nav gudrs ..tfu gluds !
:))
lāčuks – hi hi un acis zib
:))
100 pants
raivis
dikti paaudzies tāds prātīgs palicis tas priecē
un
ijabs – gandrīz jau sāka bučot to
:))
3
Pauls Puķītis > photocom 25.10.2010. 20.47
Bugors,
Tu tur tiec skaidrībā un ziņo tautai …kas mums jādara- jāpaliek savās vietās vai kā?
0
Skujiņa > photocom 25.10.2010. 21.03
Hokejs tagad tur kaislības pret hari un znaroku !
Te jau miers Tante Sidra atsila
:))
0
astra_ozo > photocom 26.10.2010. 01.18
kā beidzās hokejs? biju uz teātri…
0
co_r_eya_c_torc463 25.10.2010. 20.28
Esmu iesniedzis KONSTITUCIONĀLU SŪDZĪBU LR Satversmes tiesā par Vēlēšanu likuma pārkāpumu, kā vēlēšanu leģimitātes apšaubīšanu.
1
Edzs > co_r_eya_c_torc463 25.10.2010. 20.52
@Sigurds Graudiņš _Esmu iesniedzis KONSTITUCIONĀLU SŪDZĪBU…_
~~~~~~~~~
izlasi temas virsrakstu un tad ej tirst ar savu sudzibu.
0
oskaar 25.10.2010. 20.17
Ja reiz atšuva no varas ~ 30% vēlētāju pārstāvošo SC (kurus daži uzskata par proMaskavas spēku, un nemaz nemēģināšu šādu iespēju noliegt), tad man šķiet tikai normāli, ka atšuva arī nepilnus 8% pārstāvošo VL, par kuriem es pieļauju, ka viņi ir tās pašas Maskavas organizēti provokatori- neatkarīgi no tā, vai paši viņi to apzinās vai nē (nacionālisti- neatkarīgi no savu ideju skaidrojuma- starptautiskajā politiskajā arēnā vēl līdz šim nav iecienīti).
Vēlu veiksmi Dombrovskim klusajā cīņā ar šiem sevi pierādītgribošajiem politiķiem. Izrādījās, ka vidusceļš nevienam no tiem nav pieņemams- viņiem vajag vai nu visu, vai neko! Domāju, ka Latvija līdz ar to zaudēja.
0
Edzs 25.10.2010. 19.25
Azsardzibas ministrs – Artis Pabriks,
Arlietu ministrs – Ghirts Valdis Kristovskis,
…
…
LTV1 zinjas tads bija iezimets shis valdibas sastavs.
man sak trukt pat matesvardu.
10
andris902 > Edzs 25.10.2010. 19.32
…tagad saproti, kas tur notiek?…bet arī tas vēl nav akmenī iecirsts…lai nu tā paliktu, ka Pabriku nelaistu tuvu Ārlietu ministrijai…un stipri šaubos, ka G.V.K. tur varētu tikt…
0
Pauls Puķītis > Edzs 25.10.2010. 20.34
zanE, jā, es arī lūdzu Dievu, lai tas “kretīns” netiktu ĀM…
…vispār man ir tāda sajūta, ka kāds ir mumsiem uzčurājis un mēģina tagad iestāstīt, ka tā ir “Rīta rasa”… neesmu jau nekāds baigais VL fans, bet tie “signāli no draugiem” atgādina Muntera laikus…vispār, kā raksta Art, nolaižas rokas…
/nenāktu par skādi aiznest uz laboratoriju un noteikt DNS…/
0
Edzs > Edzs 25.10.2010. 20.45
oi Zane, nu trakas lietas. tu mani parliecinaji, njemu atpakalj visu to ko metu uz Dombrovski, laikam jau nebus labak ja taja merkakju arena vinsh visu izlaidis no rokam un skries no bura ara, ari tas nebus risinajums. varbut tiesham visam ka tas notiek ir janotiek, laiks visu saliks pa vietam. nelamashu Dombrovski, tas nebija labi.
0
Pauls Puķītis > Edzs 25.10.2010. 20.51
Madam,
es Jumsīm pieliku plusiņu…
0
andris902 > Edzs 25.10.2010. 20.53
…TanteSidra…viltniece Tu esi!…tagad spļausi zem galda un skatīsies pār plecu…vai tuvumā neesmu?… :))…mēs jau te varam pūku izmest, bet tas neko nemainīs…diemžēl, lietas ies savu gaitu….un tad, kad galīgi viss piegriezīsies…meklēsim lietussargus, vai tiem līdzīgus priekšmetus…:))
0
Edzs > Edzs 25.10.2010. 21.04
“…sacīja Štokenbergs, norādot, ka signālus par nevēlamu VL-TB/LNNK dalību nākamajā valdībā saņēmis arī no “mūsu draugiem”, taču atteicās tos atklāt…”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dabiski ka vinsh atteiksies atklat kas tie vinjam joprojam par draugiem kas vinju regule un tas neparsteidz.
gan Kristovskim gan Pabrikam klinika ir jau uz sejas, abiem butu vajadziga psiho-hipnoterapeita palidziba kas izved no apmatibas stavoklja, bet ja nu abiem ir paveicies un bus svarigu jomu ministri tad Ghirtvaldim novelu atrak tikt uz interviju BBC vai Financial Times, Artim Pabrikam …- visu ko, man te pietrukst normetu vardu.
0
photocom > Edzs 25.10.2010. 21.13
zanE !
Tu arī biji 13 datumā laukumā ?
kā nesatikām Tevi
ar Tanti Sidru un vēl compānija jautra bija
mēs gan hitri kafiju tur kūkas pirms mītiņa
tad apgaitā un laicīgi aizlasījāmies
mājās skatos televizorā
sit latvijas balzamu
0
andris902 > Edzs 25.10.2010. 21.20
…Bugor…biju gan!…kūkas gan pirms pasākuma nebija!…un pie logu dauzīšanas arī nebiju!…aiz muguras Ijabs stāvēja, kad dūmu sveci “nenosakāmas tautības” jaunieši izmeta…Ijabs to veikli pār sētu būvlaukumā pārmeta…:))…nākošreiz dzeltenu rozi krūšu kabatiņā… un TanteiSidrai matos iespraud, lai varu atpazīt…:))
0
photocom > Edzs 25.10.2010. 21.56
Jā ideja laba
atzīmēt kur ar kūkām un kafiju..
jāgaida tik to datumu
:))
0
Mareks Balmanis > Edzs 25.10.2010. 22.49
Pārdomas par tiem “mūsu draugiem” : 1)tie nav ne štokija, ne paprikas draugi, SCP ir izpildītāji; 2)”draugi”, kuriem nepieņemams ir VL, varētu būt Latvijas sorosītam(-tei) nr.1, kas kā reiz ir arī PS biedrs(-e),tāpēc atklāti uzbraukt vislatviešiem nepiedien; 3) SCP, pret 2 ministru amatiem, ietirgo viņu veto; 4) Ģ.K. tiek pie smukajām ārlietām un tur muti. Nekā personīga, parasts politikas darījums.
Varbūt kaut kā tā? :)
0
Edzs 25.10.2010. 19.14
“…Valdis Dombrovskis (“Vienotība”, JL) bija palicis vienīgais, kurš joprojām vēlējās VL-TB/LNNK dalību koalīcijā.”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
murgs. es nepiekritu un mani neparliecinasiet ne ar kadiem stastiem par to cik vientulsh ir palicis labu griboshais Dombrovskis. TV vinsh noguris bet stipri atvieglots izskatijas kad stastija ka viss atrisinajies ar SCP veto.
1
andris902 > Edzs 25.10.2010. 19.27
….un gribēji, lai viņš galvu pret zemi dauza?…beidz!…kaut uz brīdi vajadzētu saprast, kāda šobrīd tur ir trako māja…un tikai cieņu viņam, ka nekļūst histērisks un nervozs…kā Urbanovičs pēc vēlēšanām…vai Klementjevs KNL….kas mums tā par modi – noriet tos, kas godīgi dara savu darbu!…
0
LAURIS 25.10.2010. 19.06
Štokijam kāds ir parādījis šito galeriju http://foto.inbox.lv/paradniex/visulatvijai
var būt tāpēc?
2
Pauls Puķītis > LAURIS 25.10.2010. 20.26
Paklausies, arī Romas pāvests jaunībā bijis Hitlerjugendos…izbeidz te spamot, ibio!
0
Andris > LAURIS 25.10.2010. 21.49
Tas ir kaut kas pavisam cits. Pāvests nebija rīcībspējīgs, tāpēc kā bija bērns (14 gadi). Vācija tolaik bija totalitārā valsts. 98% bērnu bija Hitlerjugendā. Tāpēc neviens pāvestam to nepārmet, un tas netraucēja viņam kļūt par pāvestu. Bet Dzintārs uz šīm bildēm acīmredzot ir pilngadīgā vecumā. Un neviens viņu nepiespieda grozīties šādā kompānijā. Tā ir viņa brīvprātīga, pieaugušā cilvēka izvēle. Ar to viņš ne tikai sacūkoja savu politika karjeru, bet arī izdarīja lielu pakalpojumu Sibīrijas Ceļam.
0
vupats 25.10.2010. 19.00
Jaunais nasing spešials:
http://www.youtube.com/watch?v=o1JN-i79U3Q&feature=related
:))
1
Tane-Dane > vupats 26.10.2010. 00.56
Veiksmi ārpuszemeslietu ministra amatā!
0
astra_ozo 25.10.2010. 18.57
Ne velti Kurmītis diena.lv ir tik priecīgs. Bet neko jau nevar gribēt, ja politiku komandē cilvēki, kas nevis domā par savu tautu, bet par to, ko teiks kāds vārdā nenosaukts onkulis…
2
mary75 > astra_ozo 25.10.2010. 22.21
Nu tak tu varētu vienreiz to onkuli nosaukt vārdā.
0
astra_ozo > astra_ozo 26.10.2010. 01.11
-> dzeris
Par onkuļiem prasi saviem elkiem – Štokijam un Parbriķim – ne jau vienkāršs lasītājs andza, bet viņi, šie iztapīgās ārpolitikas un ekonomikas guru, deklarēja, ka esot saņēmuši signālu no augšas… :))) Turklāt signālu, kas jāievēro visai latviešu tautai…
p.s. Man ir pašam sava galva uz pleciem.
0
Edgars Sējējs 25.10.2010. 18.53
Interesanti,kāpēc es atcerējos,ka Pabriks un Štoks nāk no TP?
1
Edzs > Edgars Sējējs 25.10.2010. 19.04
ne tikai Pabriks un Shtokenbergs, ari Abikjis ir no TP.
0
Edzs 25.10.2010. 18.49
izskatas ka tas ir gals, beigas, Failed State. ja kapteinim nav autoritates kughi parnjem noziedznieki un ta pasazhieri kljust par kjilniekiem. lacitis, gramatvedis un virves staigatajs kas spele ari shahu un labprat atsaucas uz visadiem veto. pertikju bars trauku veikala, azhi un kazas, apdzerushies samojedi. tirlinji kas nenotur uzvaru, ta ka shujmashina krit tiem uz kajam.
shi valdiba bus neleghitima jo nakusi pie varas ar zemiskam metodem savu elektoratu apkrapjot.
TP var dzert shampanieti, vinju varas parnjemshanas plans B caur saviem aghentiem Shtokenbergu, Pabriku un Abikji tiek veiksmigi istenots.
no pirmas nakts jau sakas divainas kustibas, Aboltinja atklati uzstajas ka SC aghents, kas tik viss nav noticis pec tam, pretigi to visu atcereties, vesturniekiem bus darbs rakties pa sho miskasti.
parakstishos uz pirmo SC aicinajumu arkartas veleshanam.
2
Edgars Sējējs > Edzs 25.10.2010. 19.01
SC nav vajadzības aicināt uz ārkārtas vēlēšanām. Vienotībā šaujamieroči ir izdalīti visiem,tad nu katrs bliež kad ienāk prātā,un rezultāts ir tāds,ka avangardam kājas jau ir sašautas.Arjegardā nāk tīrītāju komanda,kas savāks kustošos un nodos Lembergam,kurš pagriezīs īkšķi uz leju vai augšu,atkarībā no savām iegribām. Tad šīs gvardes paliekas satiksies ar SC svaigajiem spēkiem un dosies izšķirīgajā cīņā pret tiesiskuma paliekām un par sava ģenerāļa summa summarum – privātīpašumu.Finālā iestāsies laimība Saimnieka(kurš nu jau būs ģeneralisimuss)viedajā vadībā.
Veseli ēduši!
0
andris902 > Edzs 25.10.2010. 19.08
…TanteSidra….
…nu, mīļā sirds!….vari spļaut zilus uguņus, bet Tavs uzbrauciens VD ir pilnīgi garām…vai VD slēdza vienošanos Vienotības partiju vidū par veto tiesībām?…esi salasījusies grāmatu “Arī viens ir karotājs”?…mākslīgi radīts veidojums agri vai vēlu viens otram acis izskrāpēs…par atsevišķiem personāžiem no šīs partijas varētu lietot tikai vārdus, kurus raksta uz sētmalēm…bet nevajag histēriju!…pieņemsim, VD nomet papīrus galdā un aizver aiz sevis durvis…pasaki, kas mainīsies?…atjās Saulvedis, kas noliks tās kazas un āžus vienā strīpā miera stājā?…kur mums tāds Saulvedis ir???
0
bekijja 25.10.2010. 18.39
WTF?!?!?! Atliek secinat, ka veselais saprats Vienotiba tik tiesam piemit tikai Dombrovskim…
0
dro 25.10.2010. 18.17
zanE….Tev nav pamata izteikt pārmetumus Dombrovskim!…
______________________
Atvainojos Dombrovskim par pārmetumiem. Varbūt varētu palikt viens pārmetums par gumijas stiepšanu, bet redzot Vienotības vienotību, arī tas būtu garām.
Tādēļ vēlreiz un vēlreiz visu Cieņu Kursītei, Čepānei un Druvietei!!!
18
astra_ozo > dro 25.10.2010. 18.24
Tas info par vientuļo Dombrovski – izklausās pēc PR.
0
andris902 > dro 25.10.2010. 19.14
…lno…nedziedi slavas dziesmas karstasinīgajām kundzēm!…kur viņu raudu dziesmas šodien?…pagrīdē nolīdušas?…kāpēc nesteidz pie žurnālistiem, lai izteiktu savu viedokli?…vai tagad tika apmierinātas?…gribu dzirdēt!…un, droši vien, ne tikai es….
0
dro > dro 25.10.2010. 22.19
zanE. Es Dombrovski paslavēju pēc informācijas par viņu kā vienīgo VL atbalstītāju Vienotības valdē, bet trejmeitiņas par principiālu nostāju, kas iespējams izsauca Dombrovska prasības hipotētiskjiem koalīcijas partneriem. Nekas ģeniāls nesanāca, Pabrikam, Ēlertei, Āboltiņai un co neizdevās ievilkt SC ar pirmo mēģinājumu, bet turpinājums bez šaubānm sekos. Tādēļ visu cieņu trejmeitiņām, bet “gaišo spēku” atbalstītājiem kārtējo vilšanos: kā var nesolīt:))
0
dro > dro 25.10.2010. 22.24
zanE…nedziedi slavas dziesmas karstasinīgajām kundzēm!…kur viņu raudu dziesmas šodien?
______________________
Nezaudē loģiku: viņas protestēja PRET SC , nevis PAR VL/TB iekļaušanu:))
0
andris902 > dro 25.10.2010. 22.48
…lno….negrozi dziesmai vārdus!…viņām šodien vajadzēja izplūst gaužās asarās, ka tiek atstumta nacionālā apvienība!…un raudāt…raudāt…raudāt…:))…ko, trūkst konsekvences?…:))
0
dro > dro 25.10.2010. 23.05
zanE.
Muļķības! Nedaudz pazīstot Čepāni, es varētu pielaist, ka viņai VL varētu būt pat nepieņemama. Ja nepiekrīti, tad, lūdzu, saiti, kur trejmeitiņas būtu draudējušas vai aģitējušas par VL :) Ne jau visi, kuri ir pret SC, ir par VL. Tas taču elementāri:)
0
andris902 > dro 26.10.2010. 00.37
…bet, protams, lno!…izrādīties par vislielāko latvieti…par visgodīgāko latvieti…par visīstenāko latvieti…var tikai tad, kad tas ir izdevīgi…šoreiz gan bija jāievēro partijas disciplīna?….paliksim katrs pie savām domām un savas pārliecības…savu viņas ir paveikušas…
0
dro > dro 26.10.2010. 00.51
zanE. Kādēļ tāda liekvārdība? Pietiktu ar saitīti, lai pierādītu savu viedokli:) Nevarēji atrast?:) Kursītei izrādīties par visīstāko latvieti? Šoreiz Tev pietrūka mēra sajūtas(((
0
andris902 > dro 26.10.2010. 01.09
….lno…saitīti sagribēji?…šleifīti negribi?…:))…esi aizmirsis, kur strīda ābols nolikts?…kā izrādās, līdz šai dienai nav bijis vienota viedokļa Vienotībā…ne par vienas, ne par otras partijas aicināšanu koalīcijā…pirmajā gadījumā reakcija bija zibenīga un pie kājas partijas disciplīna…otrajā – pilnīgs klusums….man kā vēlētājam gan būtu gribējies dzirdēt karstasinīgo dāmu viedokli par notikušo…vai tagad nav, ko teikt?…
…un nesaki, lai es viņām meilus rakstu!… :))
0
dro > dro 26.10.2010. 01.34
zanE. Nesaproti vai negribi saprast? Trešo reizi – iestāties pret SC nenozīmē atbalstīt VL! Ar labu nakti:))
0
andris902 > dro 26.10.2010. 01.42
…ar labu nakti, lno!…:))
0
Edzs > dro 26.10.2010. 02.14
Zane, diena laikam ir beigusies, arlabunakti.
serveris atkal gljuchijas, nevar pievienot tekstu.
vel – IR vareja beidzot noverst to bugu ka uz “ATBILDET” tiek itka padots teksta lauks bet taja rakstot fokuss izlec no ta un kursors sak selektet komentu lauka burtus ko taipo.
0
andris902 > dro 26.10.2010. 02.56
….TanteSidra, ar labu nakti!….:))
0
ievuliitis > dro 26.10.2010. 08.17
lno “Es Dombrovski paslavēju pēc informācijas par viņu kā vienīgo VL atbalstītāju Vienotības valdē, bet trejmeitiņas par principiālu nostāju, kas iespējams izsauca Dombrovska prasības hipotētiskjiem koalīcijas partneriem.”
Nesāc tak arī tu dziedāt SC meldiņu – Dombrovska prasības “hipotētiskajiem koalīcijas partneriem” parādījās KOPĀ ar uzaicinājumu uz sarunām, bet “treimentiņas” nesavaldījās pēc dienas. To info tak var tepat IRā sameklēt.
0
dro > dro 26.10.2010. 10.20
betijacelmale. Necenties nu pamācīt mani. Es “gaišajiem” spēkiem neesmu ticējis Atmodas laikā. un saistīt mani ar SC manas muļķības vai blēdības dēļ ārpus jebkādas loģikas.
Nu ko darīt, ka man nesakrīt viedoklis ar Dombrovska /Vienotības/ apjūsmotājām, kuras atradušas Repšes aizvietotāju? Līdz šim mani saistīja ar VL, tagad ar SC? Kādēļ? Tikai tādēļ, ka man nepatīk “kā var nesolīt? Lūk, Loskutovs jau saka, ka laiks atsākt sarunas ar SC!!:)))
0
dro > dro 26.10.2010. 10.23
betijacelmale….Dombrovska prasības “hipotētiskajiem koalīcijas partneriem” parādījās KOPĀ ar uzaicinājumu uz sarunām, bet “treimentiņas” nesavaldījās pēc dienas. To info tak var tepat IRā sameklēt.
_____________________________
Nezināju, ka Tu informāciju saņem ātrāk kā Vienotības deputāti. Respect!!!:)))
0
ievuliitis > dro 26.10.2010. 12.13
lno, atvaino, kļūsti mazliet neadekvāts. Es nepiedēvēju tev ne ticību “gaišājiem” spēkiem, ne saistību ar SC. Teicu, ka SC melo, ka prasības par okupācijas fakta atzīšanu nāca pēc tam, kad SC pieņēma uzaicinājumu. Vēl reizi atkārtoju – nosacījumi nāca kopā ar uzaicinājumu uz pārrunām, bet SC notēloja, ka nav tos pamanījuši, bet pēc dienas sacēla brēku – “sākumā aicina, bet vēlāk taisās eksaminēt” Tavs apgalvojums, ka nosacījumi parādījās pateicoties trejmeitiņām ir no tās pašas operas un neatbilst īstenībai. Tavu pēdējo piezīmi neesmu sapratusi, bet lai jau paliek:) Esi Vienotības deputāts? :)
0
andris902 > dro 26.10.2010. 21.01
…lno…jūtos pagodināta, ja pieskaitīji mani Dombrovska apjūsmotājām!….:))…ceru, ka jaunā “spēļmantiņa” noņems spriedzi..:))…bet mana šī brīža vēlēšanās ir… nokļūt uz neapdzīvotas salas…:) …lai Tev veicas!…
0
aquu 25.10.2010. 17.35
Bet paskat, kāda cerībpilna sarosīšanās ir opozīcijas pusē. Kā nu ne, tārps, kas, iespējams, sagrauzīs V no iekšpuses ir atrasts, atliek tikai to rūpīgi audzēt un barot.
0
ilmisimo 25.10.2010. 17.28
Saskaņā ar Ir.lv rīcībā esošo informāciju, “Vienotības” valdes sēdē premjers Valdis Dombrovskis (“Vienotība”, JL) bija palicis vienīgais, kurš joprojām vēlējās VL-TB/LNNK dalību koalīcijā. Atbalstu viņam nesniedza arī paša pārstāvētā partija “Jaunais laiks
____________________________________________________________Lācītis, Grāmatvedis……………..
Tagad jau Vientuļais vilks.
0
Dainida Sarma 25.10.2010. 17.11
šoreiz Dombrovskis,,pārkoda ilksīti,,totāla kļūda,jo pirms vēlēšanām solīja iet kopā ar VL.Vēlētāji/pamatā latvieši/ tam noticēja un savas balsis vairākumā tapēc deva V,jo VL tāpat tiks iekšā,bet jums lūk, V jāveido valdība.Uzmetāt gļēvuļi.Ziniet,pēc šīs nodevības,tagad vinnē tieši Visu Latvijai,jo tauta redz,kas ir kas.V ar šo ,,gājienu,,palīdz SC dabūt vairāk parakstu iespējamās pārvēlēšanās,tad VL būs pavisam citi rezultāti un vairāk nekā V.
4
a_oleinika > Dainida Sarma 25.10.2010. 17.33
VL! līdz nākamajām vēlēšanām neizdevīs nevienu skaņu vairāk kā “skolas tikai latviski”, “krievi nāk”, “repatriācija” un vēl pāris šajā garā. Ar to arī viņi visiem apniks līdz brošai – tieši tādēļ, ka ekonomisko grūtību pietiks līdz riegumam un liekajam vienkārši neatliks ne laika, ne enerģijas.
0
raimonds_bossltd > Dainida Sarma 25.10.2010. 17.41
to Kaspars Gasūns
Ar krievu mīlēšanu ekonomiskās grūtības nevar pārvarēt, tā iedzen tikai galīgā purvā. Stings mugurkauls un patriotisms, kā igauņiem, ir vienīgais iespējamais ceļš uz uzplaukumu.
0
ilmisimo > Dainida Sarma 25.10.2010. 18.03
Ar to arī viņi visiem apniks līdz brošai
————————————————-
Tas būs viņu dižākais sasniegums.
Vismaz vienā veidā līdzināties Kasparam Gasūnam.
0
buchamona > Dainida Sarma 25.10.2010. 18.52
Skaida _ šoreiz Dombrovskis,,pārkoda ilksīti,,totāla kļūda,jo pirms vēlēšanām solīja iet kopā ar VL.Vēlētāji/pamatā latvieši/ tam noticēja…+++ tur jau ir tas humors :) – VD valdee esot viens pats palicis ar savu ~par~ – paarejie tie, kuri lielaa meeraa tikai pateicoties Dombrovskim iekljuva Saeimaa, tagad taisa savu – ~ citu politiku~ :)
0
Verners Losbergs 25.10.2010. 17.10
Kam mums tas TB un “Visu Latvijai”, tādi paši izsaimniekotāji kā ZZS (ar kuriem Vienotībai jāstrādā) un SC. Kādā ellē vēl būtu nepieciešams atšķaidīt koalīciju ar uz mata tādiem pašiem deguniem kā ZZS (vārdos ir par zaļām vērtībām, bet dzīvē skries mainīt likumu kāpu apbūvē, lai kaut kāds viens Šlesers varētu sev māju uzcelt).
Es teiktu ka 55 deputātu koalīcija ir stipri ok, un nav jēgas paplašināties.
Parādnieks starp citu arī dzīvē ir liels parādnieks. :D
0
atugo 25.10.2010. 16.56
“Neoficiāla informācija liecina, ka “Vienotība” savā pārziņā vēlas paturēt Finanšu, Ārlietu, Kultūras, Veselības, Ekonomikas, Tieslietu un Aizsardzības ministrijas, savukārt ZZS piedāvāts uzņemties atbildību par Zemkopības, apvienoto Vides aizsardzības un reģionālās attīstības, Satiksmes, Labklājības, Izglītības un zinātnes un Iekšlietu ministrijām.”
Žēl gan, ka IZM ir valdības koalīcijas pabērns. Jo tas faktiski nozīmē, ka ne Vienotības 3 partijām ne ZZS & Co 4 partijām nav vizījas par Latvijas nākotni un kas jānotiek pēc 2011. gada budžeta pieņemšanas. Valdības prioritātes var tikai sākt ar IZM ilgtermiņa plāniem. Protams, nav jau pārsteigums, ka plāni vispār nav. Tomēr žēl.
0
sandramarciap 25.10.2010. 16.41
TAD ŅEMIET SC VALDĪBĀ.JO SAVĀDĀK TE KAUT KAS BRIEST.
JŪTU NEBŪS LABI!
0
sandramarciap 25.10.2010. 16.36
nu ir vāks.Visu noteiks Lembergs.žēl ka Dombrovskis klausa ko saka citi.veidojiet aptauju KO TAUTA GRIB?
KĀPĒC NEVIENS NEJAUTĀ VĒLĒTĀJAM?
0
Ligiña Doniña 25.10.2010. 16.09
Ir lieliski apzināties, ka Latvijā ir tāds spēks no kura reāli sačurājušies visi!
Viss ir kārtībā, līdz nākamām vēlēšanām nebūs ilgi jāgaida un tad gan apskatīsimies kā latvieši nobalsos!
VL novēlu pacietību un darbu savas pozīcijas skaidrošanai arvien lielākai tautas daļai! Patiesība un godīgums baida tos kam to nav! Pabriki , Štokenbergi, Zatleri būs tur kur tirm jābūt , vēstures mēslainē. Bet savu netīro sirdsapziņu tiem nenomazgāt nekad!
0
astra_ozo 25.10.2010. 16.02
Nacionālajos jautājumos uzskatu sevi par salīdzinoši mērenu (galvenais – nosargāt latviešu valodu) “pilsoni”, tāpēc pirms astoņiem gadiem un arī 9. Saeimas vēlēšanās balsoju par JL, bet šoreiz nebija pārliecības par cik necik skaidru Vienotības pozīciju, jo vienā katlā bija sabāzti vismaz ārēji dažādi politiskie spēki. Ne jau tikai, kad runa ir par valodu, valsts neatkarību, arī citos – atšķirīgi uzstādījumi gan par nodokļu politiku, ekonomikas attīstību, lata stabilitāti.
Pēcvēlēšanu jezga un neizlēmība to pierāda.
0
Ieva 25.10.2010. 15.59
Arī Tu, Dombrovski!
1
andris902 > Ieva 25.10.2010. 16.32
…Absints…
…”- premjers Valdis Dombrovskis (“Vienotība”, JL) bija palicis vienīgais, kurš joprojām vēlējās VL-TB/LNNK dalību koalīcijā. Atbalstu viņam nesniedza arī paša pārstāvētā partija “Jaunais laiks”.”
———————————-
….Tev nav pamata izteikt pārmetumus Dombrovskim!…
0
Ieva 25.10.2010. 15.57
Viss, man pietiek , pērkamā bendrāte un norobežošanās no VL/TB, Abrenes pārdevēju diktāts…
Pierakstiet mani VL atbalstītājos.
0
peteris z 25.10.2010. 15.50
Jau pašā sākumā bija skaidrs, ka SCP ir Vienotības vājākais posms, kamēr Vienotība nepārtaps par politisko partiju, tikmēr SCP šūpos laivu tāpat kā to darīja jau iepriekš. Būtībā paradoks, jo SCP bez iestāšanās Vienotībā nebūtu savākusi balsis lai tiktu pāri 5% barjerai, tagad viņi reāli īsteno šīs politiskās apvienības politiku un visi ir spiesti piemēroties SCP politikai. Jāsāk domāt vai taisnība tiešām bija tiem, kas teica, ka SCP ir TP “Trojas zirgs”, kas arī sašķels Vienotību.
0
ilmisimo 25.10.2010. 15.26
“Es negribētu pieļaut kādas kļūdas, kas varētu graut vai mazināt Latvijas reputāciju starptautiskā arēnā un uzticamību šai nākamai valdībai arī Latvijā,” sacīja Štokenbergs, norādot, ka signālus par nevēlamu VL-TB/LNNK dalību nākamajā valdībā saņēmis arī no “mūsu draugiem”, taču atteicās tos atklāt
————————————————–
Lūk.
Tādēl jau mums nav vajdzīgas joku lapas un humora raidījumi.
5
daina_tabuna > ilmisimo 25.10.2010. 15.42
Jā, es arī labprāt uzzinātu, kas ir viņu draugi, kas tik cītīgi signalizēja.
0
astra_ozo > ilmisimo 25.10.2010. 16.05
Tie ir draugi, kurus parasti dēvē tā noslēpumani – LIELIE brāļi… :)
Viņiem ir arī savs ģerbonis un rokas spiediens. :)
Vispār, kad viņi spiež roku “parastam ” cilvēkam, tad dara to tā ļengani. (tas bija nopietni)
0
mary75 > ilmisimo 25.10.2010. 16.54
Atkal židomasonu sazvērestība?
Un ES un ASV mums nav draugi?
Ak jā, kam nepatīk VL, kas nav ksenofobi, homofobi, kam patīk liberāla politika, tie mums nav draugi.
Tad jau mums draugi ir krievi un Ahmadinežads, un vēl Hamazs, vai tā?
Tiem un VL ienaidnieki ir līdzīgi(jo vairumam Krievijas krievu demokrātiskie un liberālie krievi arī ir ienaidnieki).
0
astra_ozo > ilmisimo 25.10.2010. 18.20
-> dzeris
Par ebrejiem neviens šajā diskursā nerunāja…:)
Ja par homofobu uzskata jebkuru cilvēku, kas iebilst pret geju laulībām, tad tādi ir vairāk nekā puse ASV štatu un vairāk nekā puse Eiropas valstu iedzīvotāji (jau reiz norādīju, ka Austrijā divi geji, kas bija sadomājuši precēties, zaudēja pat Eiropas tiesā). Neķer kreņķi – bet tie ir fakti. :)
Starp citu – ievēroju, ka tie, kas runājot un jūsmojot par homoseksuālismu, aicina nekoncentrēties uz seksu, ir īpaši satraukušies par Parādnieka intīmo dzīvi, piemēram…
0
mary75 > ilmisimo 25.10.2010. 22.15
VL neiebilst tikai pret geju laulībām,bet, gan uzskata gejus par zemcilvēkiem, palasi, ko murgo Iesalnieks.
Un kas tad tev domāti ar tiem “lieliem brāļiem” ar to ļengano rokasspiedienu, ja ne kādi ēbreji?
Un geju laulība, tāpat, kā Parādnieka intīmā dzīve, kā arī pats Parādnieks, man galīgi nesatrauc.
0
AUTOEXEC.BAT 25.10.2010. 15.16
Nav vairs spēka rakstīt komentārus – visu, ko domāju, pateicu blogā … http://www.ir.lv/blogi/ekonomika/pabrika-un-stokenberga-davana-saskanas-centram
0
ilmisimo 25.10.2010. 15.14
ka Dombrovskis bija palicis viens ar savu vēlmi VL/TB ņemt valdībā.
———————————————————————–
Tad jau laiks paradīties rezerves premjera kandidātam?
Tā stunda nāk?
0
Pauls Puķītis 25.10.2010. 15.14
Nellija, varētu pārbīdīt to Askolda rakstu ” Izvēle izdarīta”…cik tad ilgi āzēs kolēģi?
0
Elita Ļabe 25.10.2010. 14.59
Vai Štokijs un Pabriks ir Šķēles slepenprojekts gaisa čakarēšanai ??
2
rostoka_santa > Elita Ļabe 25.10.2010. 15.16
Viņi paši ir pietiekoši forši džeki. Viņiem ir piķis, un viņi zina, kā bīdīt lietas.
Tikai versija: vai gadījums ar “vēlēšanu kampaņas finansēšanu” nav galvenais iemesls SCP izgājienam? Štokijs “skazal”, ka nemaksātāji netiks, un netika. Par liberālo pārliecību un sociāldemokrātiskiem uzskatiem lūdzu netraucēt :)
0
ilmisimo > Elita Ļabe 25.10.2010. 15.17
Štokijs un Pabriks ir Šķēles slepenprojekts gaisa čakarēšanai ??
——————————————————————–
Vai ,ja mums pat caur lietussargu(he) gāžas virsū ūdens vēl ilgi gudruosim-līst vai varbūt tuomēr ticēt laika prognozei?
0
Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.54
Kāpēc klusē trejmeitiņas?
3
photocom > Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.58
Re kursīte lr1
zināmais nezināmias
stāsta par vietvārdiem un māju nosaukumiem
kā ulmanis noņemta no trases ?
:))
0
andris902 > Pauls Puķītis 25.10.2010. 15.05
…markoni!…
…kā tad!…tagad jāgaida paziņojums, ka par šādu valdību viņas nu,… nekādi nevar balsot!…varbūt meklē augstāku kalnu, kur pakāpties…:))
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 25.10.2010. 15.09
zanE,
tā izskatās… šo te- rozēm istabiņu nekaisīs…
0
mario1 25.10.2010. 14.53
Gribētos redzēt, kā būdami opozīcijā, Gaidis Bērziņš un Rasnačs taisīs karogu aleju 16. martā pie Brīvības pieminekļa :)))))))
1
raimonds_bossltd > mario1 25.10.2010. 15.08
to Segelfoss By
Tāpat kā SC rīkos slepkavu, večiņu izvarotāju un marodieru lopiskās dzīres Uzvaras laukumā 9. maijā.
0
Marcus_LV_1 25.10.2010. 14.47
Jau no paša sākuma bija zināmas aizdomas, ka Pabriks un Štokijs tur ir iesūtīti ar nodomu graut no iekšpuses. Sāk izskatīties, ka aizdomas bija pamatotas.
Kapēc tad bija jāākstās un nevarēja veto ātrāk pieteikt? Kapēc jātaisa Vienotība par klauniem?
0
unknown 25.10.2010. 14.40
Ja, un skaidrs, ka Vienotibai jasaprot, ka jau sis gajiens publiski parada to, ka Vienotiba skelas !!! Un saja gadijuma, veto nevareja tikt pielietots, un vajadzeja izdomat ka ar to tikt gala.
6
andrisskrastins > unknown 25.10.2010. 14.45
Izlasi faktu, ka Dombrovskis bija palicis viens ar savu vēlmi VL/TB ņemt valdībā.
Vienotība ir vienota.
0
andris902 > unknown 25.10.2010. 14.48
…rūgta ironija…bet patiesa!…
0
Pauls Puķītis > unknown 25.10.2010. 14.52
zanE,
jā, Pravietis savā zemē netiek cienīts…:(
0
rostoka_santa > unknown 25.10.2010. 15.09
Iespējams, Vienotība ir tik vienota, ka var iztikt bez Dombrovska?
0
daina_tabuna > unknown 25.10.2010. 15.17
@ervinsk
Nebūtu brīnums, ja viņi atrastu citu kandidātu, ja Valdiņš pārāk cimperlēsies.
0
Mareks Balmanis > unknown 25.10.2010. 15.32
pecisk. Vienotība ir tik vienota, ka savu lokomotīvi un premjeru var neņemt galvā. Demokrātija? Varbūt tad lai virza citu premjera kandidātu, bet Dombrovskis ar to VL lai sēž opozīcijā. Jums tur tik daudz to visprotošo un pieredzējušo. Viens pats Kristovskis ko vērts, lielais nacionālā bloka aizbildnis…bļin.
0
Janka, Janic 25.10.2010. 14.40
aviizee Ventas balss ir raksts , Lembergs jauno valdiibu var nogaazt vienaa naktii , es par to jau rakstiiju ka taa tas var notikt , tuuliit peec veeleešanaam, par ko saņeemu pulka miinusu , http://www.ventasbalss.lv/news
aciimredzot nebuušu alojies
2
Inese Birzniece > Janka, Janic 25.10.2010. 15.12
Izlasi šo: http://pietiek.lv/raksti/atklajas_jauns_slepenais_ligums_par_mediju_iegadi
0
Janka, Janic > Janka, Janic 25.10.2010. 18.20
Sirtaki 15:12
paldies , izlasiiju ļoti konsekventi…
0
unknown 25.10.2010. 14.37
Izskatas, ka valdiba velas but tikai tie, kas tiesam doma par sis valsts nakotni. Varbut vienotibas supergudriniekiem vajadzetu padomat par to, ka viena bridi Dombrovskim ari tas viss var apnikt? Si neizdevusas un neprofesionalas valdibas sarunas, ir vienotibas vaditas. Parsteidz tas ka Pabriks ir manipulejams, tas nav vina viedoklis. Arvalstis , teisam nevienu neinteres vai VL ir LV valdiba vai nav. Tas ir TP sacereta dziesmina. Kad zurnalisti to pamanis beidzot. Dombrovskim bus gruts cels, bet tas atmaksasies, jo veletajs, ka pieradits noverte daritajus, nevis glevulus un labuma mekletajus, kas saja gadijuma ir SC un VL> Abi , viena laiva metami !
0
Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.35
Saskaņā ar Ir.lv rīcībā esošo informāciju, “Vienotības” valdes sēdē premjers Valdis Dombrovskis (“Vienotība”, JL) bija palicis vienīgais, kurš joprojām vēlējās VL-TB/LNNK dalību koalīcijā. Atbalstu viņam nesniedza arī paša pārstāvētā partija “Jaunais laiks”.
———
Par šo lūdzu lielākiem burtiem.
2
photocom > Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.53
Būs būs ..
finanšu ministrs
lembja valdībā !
:))
0
mary75 > Pauls Puķītis 25.10.2010. 15.29
Nu re, tagad Dombrovskis būs atkal pie “labajiem”?
0
zanejurjane7 25.10.2010. 14.34
Pēc šī gājiena nevaru saprast, kurā kategorijā “V” vairāk iederas:
mīkstie
klauni
2
mary75 > zanejurjane7 25.10.2010. 15.54
Kategorijā “domājošie ar galvu”, nevis ” domājošie ar mugurkaulu”.
0
austrisv > zanejurjane7 25.10.2010. 16.38
Džeri, drīzāk V ir domājošie ar astes kaulu, jo astes nav, tad luncina to pašu astes kaulu visos virzienos. Noriebies, jo cik ilgi var ņemties ap to koalīciju, kura mainās ik brīdi!
0
maris 25.10.2010. 14.29
Latviešiem tomēr ir verga daba. Arī Dombrovskim. Mirkļa grūtību vārdā piekāst savu vēlētāju. Bailes no Krievijas, bailes no Eiropas (???) . Pat Nīderlandē nacionālisti ir valdībā, un acīm redzot, viņiem tur jābūt, jo imigrācijas cerības par integrāciju nav piepildījušās. Arī Austrijā. Ja tauta vēlas nacionālistus valdībā, tiem tur jābūt.
Es balsoju par Vienotību, un uzskatu, ka viņi mani uzmeta, jo biju sapratis, ka uzvaras gadījumā esošā koalīcija ( un tas nozīmē VL/TB, vienalga, vai ievēlē vecos perdeļus vai jaunus radikāļus) saglabāsies.
Kauns. TP rullē, beigas vēl sanāks SC+PLL+SCP + daži pārbēdzēji un valdība rokā.
2
mary75 > maris 25.10.2010. 15.53
“Tauta” arī SC un PLL vēlas valdībā, un vēl vairāk, kā VL, pēc reitingiem, tad jau tiem arī tur jābūt, pēc tavas loģikas?
0
maris > maris 25.10.2010. 19.52
Drīz jau arī būs.
0
Uldis Šneiders 25.10.2010. 14.24
Vai Ģirts Valdis tā vēlas “varot” (no vārda “vara”), ka pret šo te protesta nebūs?
2
Māris Engers > Uldis Šneiders 25.10.2010. 14.40
tev liekas, ka Kristovskis protestēs? varbūt esi redzējis nacionālistu kluba (pārstāvji kandidēja no VL! saraksta) mājaslapā plakātu ar Kristovski ādas ietērpā un varavīksnes karogiem? tev liekas, ka šāda attieksme pret cilvēku, kas gribēja viņus pat uzņemt Vienotībā, mudinās Kristovski vēl par viņiem cīnīties?
0
Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 25.10.2010. 14.44
Cik zinu un lasu – PS sevi pozicionē kā Vienotības nacionālais spārns un ĢVK klusēt nedrīkst. Protams, es neesmu politiķis, bet – manuprāt – nedrīkst!
0
Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.18
Man gan gribētos par šo jautājumu dzirdēt ZZS.
2
ievuliitis > Pauls Puķītis 25.10.2010. 16.00
Neceri. Brigmanis šorīt jau izteicās. Teica: “Mēs gan ar VL varam, gan – bez, lai Dombrovskis izlemj.”
0
Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 25.10.2010. 20.20
Es dzirdēju Brigmani runājam, ka lēmums neesot gudrs…(?)
0
Vija Stikāne 25.10.2010. 14.13
Rodas jautājums, vai Vienotībai reiz neapniks sevi publiski diskreditēt. Netīrās veļas publiska mazgāšana (lasi – “vienotības” trūkums) neliecina par iekšējo demokrātiju, kā to mēģina pasniegt šķēlēji/demokrāti, tas liecina par vājumu. Un tikai naivais domās, ka PLL un SC to neizmantos. Glupi.
Gribējām kā labāk, sanāca kā vienmēr.
0
Pauls Puķītis 25.10.2010. 14.12
Lai kā negribētos, jāpiekrīt Ino&zanE…
Un zemūdens daļa pati interesantākā – piecīši šādā kombinācijā diriģēs kori …
0
Uldis Šneiders 25.10.2010. 14.09
Vai nemitīgi meli tagad ir arī Vienotības pamatprincipi un par ko mums tiks un ticis melots vēl?
0
mary75 25.10.2010. 14.03
Daudzi komenti samērā infantīli.
Ko tādu izdarījusi V un Dombrovskis, ka tie jāpasludina par nodevējiem, ienaidniekiem, utt?
Viss, ko Dombrovskis un JL ir izdarījis iepriekš, jau aizmirsies?
Ak neuzņēma to VL, nu kāds noziegums pret tautu!
Uzreiz no labajiem pārtapa par sliktajiem.
Ne jau par Dpmbrovski tas ko liecina, par to, ka daudziem šeit komentējošiem VL faniem domāšana, kā histēriskam bērnam – ja nedabūju konfekti, nu tad uzmetīšu lūpu un iesperšu mammai!
5
andrisskrastins > mary75 25.10.2010. 14.12
Diemžēl man tev pilnībā jāpiekrīt. Es saprotu VL skarto jautājumu loku, taču uzskatu, ka pagaidām šobrīd uzvešanās gan no pašas VL, gan atbalstītājiem ir drusku bērnišķīga.
No otras puses – dažs labs no V rindām arī izpildījās.
Labi, tas ir beidzies un no karstā gaisa pūšanas atgriežamies pie reāla darba.
0
buchamona > mary75 25.10.2010. 14.24
Nav runa par ~ slikto~ Vienotiibu un ~labo~ VL. Jautaajums ir cits – vai melot ir ~ labi~ , jeb ~ slikti~? Un nav sheit vidus celja
0
rostoka_santa > mary75 25.10.2010. 15.00
Pie reāla darba? Hm… Cik “piķa jāiemet”, lai varētu “pastrādāt” uz vienlīdzīgiem nosacījumiem ar Štokiju? :(
Es domāju, šoreiz shēmotāji kopā ar liberālās domas gigantiem izdara liktenīgu kļūdu. Bet, iespējams, tā arī vajag.
0
raimonds_bossltd > mary75 25.10.2010. 15.03
to dzeris49
Atsakoties no VL valdībā, 9. maija fašisti, kononovieši SC tiek provocēti uz jaunām nelietībām.
0
ilmisimo > mary75 25.10.2010. 15.06
Labi, tas ir beidzies un no karstā gaisa pūšanas atgriežamies pie reāla darba
—————————————————————–
Pašancējiet gan.
Līdz nākampirmdienai.
Providencei esuot tīkamas trīs lietas.
0
dro 25.10.2010. 13.53
Izsaku līdzjūtību Dombrovskim! Man ļoti žēl. Nevar izslēgt, ka līdz ievu ziedēšanai vai vismaz uz jaunajiem kartupeļiem SC centrs būs valdībā:)
6
andrisskrastins > dro 25.10.2010. 13.55
Ino, dārgais kolēģi, nu nebūs SC valdībā. Nekas nenotiks. Zeme neatvērsies. VL vēlētāju skaits astronomiski nepalielināsies.
Nedramatizējam. Lūdzu.
0
andris902 > dro 25.10.2010. 14.00
…lno…pievienojos!…:(…attiecībā uz Dombrovski…
0
dro > dro 25.10.2010. 14.01
pecisk. Galvenais jau izdarīts – SC noņemts tabu tuvoties. Atgādina dziesmiņu: Bet citādi viss kartībā, viss kārtībā, cienītā kundze:) Lai nu Tev izrādītos taisnība, es kļūdu atzīšu bez kavēšanās.
0
buchamona > dro 25.10.2010. 14.11
Ja SC veel nav valdiibaa formaali, tad tas nenoziimee, ka lidz ar VL/LNNK ~ atstaashanu aiz borta~ vinjiem iespeeja ietekmeet valdiibu ir mazinaajusies :) Vienotiibas ~ gaishie speeki~ izdariija visu, lai saglabaatu pret SC ~ atveerto durvju~ politiku. Vaardu sakot, ceriibas, ka ~politiskais pokeris~, kuru piekopa vecaas ~ varas partijas~, kaadreiz beigsie LV iekshpolitikaa izgaisa kaa riita migla :))
0
mēbeļu izgatavošana > dro 25.10.2010. 14.17
@Pecis
Nosauc, lūdzu, vienu sakarīgu iemeslu, kādēļ ZZS, pēc visiem “V” mēģinājumiem sastiķēt ar SC un citiem aprēķina politikas gājieniem (tikai nevajag stāstīt, ka tas nebija tai skaitā pret ZZS vērsts), būtu par visu vari jācenšas palikt par uzticamu “V” partneri? Nevis arī pašai jāmeklē iespējas “nodrošināties” ar citiem valdības variantiem.
0
disassociative > dro 25.10.2010. 15.16
SC ne tikai būs valdībā, bet SC būs arī premjers un nez vai pat līdz vasarai novilks ar šo rokādi. Skumji, bet būs.
0
garausiitis 25.10.2010. 13.52
Par situāciju – man pamatotas aizdomas, ka mēs patiesībā ļoti maz ko zinām no reālajām lietām, tai skaitā par VL. Nu nepatīk man tā viņu draudzība ar Jēkabsonu , Osipovu un Beslanu – it kā jau nekas , bet tādas tomēr zīmes ar “smaciņu”.
21
dro > garausiitis 25.10.2010. 13.55
Tādēļ jābūt saitei ar vēlētājiem un mēlei, lai skaidrotu, nevis muldēšanai par 1/3 vēlētāju gribas ignorēšanu.
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 14.17
Vlads – es rakstīju,ka kontakti ir ar nepatīkamu “smaciņu”. Ar to pašu Beslanu ir saistītas vairākas ne pārāk labas lietas – piemēram tas kā viņa miesassargs ar vienu šāvienu pamanījās iešaut džekam galvā divas lodes? Bet manuprāt pietiekami labi Beslanu norasksturoja Vidiņš pēc viņa autiņa uzspridzināšanas , ko Dzintaram tā kā vajadzēja zināt – “”Visticamāk, spridzināšana nav saistīta ar politiku. Krūmiņš ir cilvēks, kuram patīk plātīties ar briljanta gredzeniem un braukāt ar miesassargim, kamēr viņa tauta slīkst asinīs,” sacīja Vidiņš.”
0
andris902 > garausiitis 25.10.2010. 14.20
…Vlads….ko Tu zini par Beslanu, ja vari teikt – kas vainas?…
0
Skujiņa > garausiitis 25.10.2010. 14.28
Vai tik tam beslanam ar JL zaķi nav draudzība
liela
par tām muslimiskām tradīcijām lopu kaušanā
kurš sasarcis skraidīja pa saemu ar paceltu īkšķi ?
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 14.33
Vlads – es te piemeklēju arī interesantu stāstu par Jēkabsonu – papētam biogrāfiju – dzimis 1959.gadā , 1983. gadā ( pēc armijas 24 gadu vecumā !?) Ē. Jēkabsons kristīts un kopš tā laika sāka aktīvi darboties baznīcā. Studējis luterāņu seminārā, pēc kura beigšanas 1986. gadā ordinēts par luterāņu mācītāju. Jēkabsons kalpoja Mežaparka, Katlakalna un Olaines baznīcās. 1987. gadā savas reliģiskās pārliecības dēļ, Valsts drošības komitejas vajāts, viņš bija spiests kopā ar ģimeni pamest valsti,2001. gadā atgriezies Latvijā. Drīz pēc tam iesaistījies politikā, 2002. gada 25. maijā Latvijas Pirmās Partijas dibināšanas kongresā ievēlēts par tās vadītāju (!) ,2008. gada vasarā ieguvis amatu Latvijas Gaisa satiksmē, kļūstot par atbildīgo par drošības politiku (!) . 2010. gadā kļuvis par partijas Visu Latvijai padomdevēju, sniedzot padomus politikas un drošības jautājumos.
0
andris902 > garausiitis 25.10.2010. 14.34
…Vlads…vai manā komentārā bija baumas?…tika uzstādīts jautājums…gaidīju atbildi….nevajag iekarst!…
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 14.39
Zane – reizēm ir grūti cilvēkiem izlasīt un saprast tekstu , tapēc nevajag ķert krenķi . Vēl sarežģītāks vingrinājums ir domāt.
0
andris902 > garausiitis 25.10.2010. 14.43
…klusais…cik cilvēkus Tu zini, kuri pēc VDK vājāšanas varēja emigrēt?…
….Tu vēl aizmirsi Jaundžeikaru, kurš pieteicies VL par padomdevēju drošības jautājumos….rodas pamatots jautājums…kāpēc šiem personāžiem tik ļoti iepatikusies VL?…:))
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 14.51
Vlads – tas ,ko uzrakstīju bija publicēts presē, tapēc par baumām tā kā īsti nenosaukt. Bez tam Zane pamatoti pajautāja par DP ( konkrēti tad gan laikam bija runa par VDK ) .
Starp citu par nevainības prezumpciju – interesanti baltkrievi ir eiropieši?
P.S. Izsaku cieņas apliecinājumus jūsu jauniešu aktivitātei
0
raimonds_bossltd > garausiitis 25.10.2010. 14.59
to klusais
VL “draudzējas” ar Osipovu, SC mājlopus drāž.
0
ilmisimo > garausiitis 25.10.2010. 15.01
cik cilvēkus Tu zini, kuri pēc DP vājāšanas varēja emigrēt?.
——————————————————–
KGB vajāšanas.
Jēkabsons jau nebrauca(piespiedu emigrācijā) viens.Tur bija Valdis Turins nuo Vides kluba un vēl kādi ļaudis.Konstantīns Pupurs arīdzan.
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 15.02
Ombros – Pats redzēji vai kaut kur izlasīji?
0
raimonds_bossltd > garausiitis 25.10.2010. 15.14
to klusais
Pats redzēji vai kaut kur izlasīji?
0
buchamona > garausiitis 25.10.2010. 15.24
Klusais. LPP taas dibinaashanas laikaa bija pavisam cits konteksts, kaads tas kljuva driiz peec tam, kad jau Shlesers iebaaza sho partiju kabataa. Ljoti daudzi vinju veeletaji tieshaam arii domaaja, ka taa buus partija – kristieshu parlamentaarietis Saeimaa un Jekabsons kljuva par taas vadiitaaju, droshi vien taadelj, ka vinjsh baudiija to cienju, kuru baudiija visi Atdzimshanas un Atjaunoshanaas kustiibas biedri. Jeekabsons bija spiests izbraukt no PSRS nevis savas relighiskaas paarlieciibas deelj ( luteraanis?), bet savu politisko uzskatu deelj, kaa Atdz. un Atj. kustiibas biedrs. Tas tachu nebija nemaz tik sen :))
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 15.57
Ja jau par Jēkabsonu , tad vēl šis tas interesants –
– Augstākās tiesas senāta Administratīvo lietu departaments savā spriedumā atzinis, ka bijušais iekšlietu ministrs Ēriks Jēkabsons melojis, “Latvijas Avīzē” apgalvojot, ka viņa rīcībā neesot bijusi informācija par B. Berezovska bīstamību Latvijas valstij.
– Kā valdes loceklim Ē.Jēkabsonam aprēķinātā alga ir Ls 4050. Ē.Jēkabsons noliedz, ka būtu nokļuvis amatā pēc politiskās lojalitātes principa, jo no Latvijas Pirmās partijas izstājās, taču zināms, ka viņu šim amatam ieteica satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC). ( tas par stāstiem par Šleseru un gaisa satiksmi )
Un vispār būtu interesanti kaut kur atrast info,kas apliecinātu Jēkabsona reālo darbošanos , kuras dēļ nācās pamest Latviju. Kaut kā nevaru atrast.
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 15.59
Ombros – esi asprātīgs, novērtēju!
0
buchamona > garausiitis 25.10.2010. 16.13
Klusais – Es nepaziistu Jekabsonu personiski, bet paziistu vienu otru cilveeku no bij. kustiibas Adz un Atj. un varu teikt, ka nekaadas sliktas zinjas par Jekabsonu no vinjiem neesmu dzirdeejis :)
Un, kaadus draudus Berizovskis vareeja radiit LV, ja Anglija shaadus draudus sev nesaskata un ljauj vinjam mieriigi dziivot? Kremlja dusmas? :)
0
garausiitis > garausiitis 25.10.2010. 16.32
rinķī apkārt – es vērstu uzmanību uz sekojošo
– Augstākās tiesas senāta Administratīvo lietu departaments savā spriedumā atzinis, ka bijušais iekšlietu ministrs Ēriks Jēkabsons melojis ( vai piedien ticīgam cilvēkam melot )
– Ē.Jēkabsons noliedz, ka būtu nokļuvis amatā pēc politiskās lojalitātes principa, jo no Latvijas Pirmās partijas izstājās, taču zināms, ka viņu šim amatam ieteica satiksmes ministrs Ainārs Šlesers (LPP/LC) – tas par nokļūšanu Gaisa satiksmē un manuprāt makaronu karināšanu….
0
buchamona > garausiitis 25.10.2010. 16.51
Ok, nezinu un godiigi sakot paaraak neinteresee. Isaistiijos sarunaa gaveno kaart taadelj, ka – man taadas lietas kaa chchenu mafija +VL, Berezovskis +Jekabsons, kuraas summeejot rodas lielums = chechenu mafija+ Berezovskis+ Jekabsons + VL :) – nepaarliecina. Tas taa vairaak – spiegu romaanam :)
0
Valdemārs Valdemārs > garausiitis 25.10.2010. 17.56
Mēs, kā eiropieši, tomēr turamies pie nevainības prezumpcijas. Vaina ir jāpierāda.
————————–
Vlad, šo principu izmanto krimināltiesībās. Attiecībā uz reputāciju, atbilstību amatam u.tml. jautājumiem to nav racionāli piemērot. Piemēram, kad tu ej uz darba interviju, tad savu prasmju, reputācijas, lojalitātes u.t.t. pierādīšanas nasta gulstas uz tevi.
0
raimonds_bossltd > garausiitis 25.10.2010. 19.01
to Ivars
Ja par VL ziedotājiem tikai pastāvot iespēja, ka tie ir saistīti ar organizēto noziedzību, tad SC un PLL ziedotāji ir komunisti, bandīti, čekas mūdži un krievijas vēstniecība.
0
buchamona 25.10.2010. 13.52
Palieku pie sava viedoklja :) Shiis lietas Vienotiibai bija jaaizdiskutee pirms veeleshanaam un janaak ar skaidru skatiijumu par naakosho koaliiciju pirms veeleeshanaam, jeb, nebija par iespeejamiem koaliicijas partneriem jaarunaa vispaar. Tas, kas shobriid notika – taa nav godiiga politika attieciibaa pret saviem veeleetaajiem.
Un veel -nepamatoti izsleedzot VL/TB/LNNK no koaliicijas, pati koalicija V+ZZS saglabaa visas iespeejas sadarboties ar SC. Var uzskatiit, ka SC jau ir koaliicijaa, neskatoties uz visu cirku par okupacijas atziishanu, jeb neatdziishanu. Protams, VL/LNNK arii vairs nav nekaadu saistiibu pret VD valdiibu.
Taadas, manu praat, ir beigas shai komeedijai ap viedoklju precizeshanu un dokumentu parakstiishanu, kuraa te divas nedeeljas bijaam spiesti noskatiities.
3
Jānis > buchamona 25.10.2010. 15.06
Nekur to okupācijas faktu “neaizdzīs”, lai arī tu varbūt to vēlētos.
0
buchamona > buchamona 25.10.2010. 15.12
nesapratu Tavu pieziimi?
0
Jānis > buchamona 25.10.2010. 17.46
“cirku par okupacijas .. neatdziishanu”
Vnk piebilde par pareizrakstību :)
0
emisprin 25.10.2010. 13.51
Gan jau mazais Valdis gribēja izpatikt lielajam Valdim, lai viņš varētu aizbraukt uz Maskavu.
0
dro 25.10.2010. 13.48
Kā var nesolīt! Vienotības solījumi bruģē taisnu ceļu uz elli. Kurš pirmais dosies svētceļojumā? Vēl tikai iecelt Ēlerti par prezidentu:))
4
garausiitis > dro 25.10.2010. 13.49
lno – sorosītu par prezidenti? Nu tas gan laikam no fantastikas…
0
zita > dro 25.10.2010. 13.53
Tā ir kaut kāda jauna slimība – paniskas bailes no Sorosa un vajāšanas mānija?
0
marčiks > dro 25.10.2010. 13.53
Vispār Vienotība jau nekad nav solījusi balsot par kādu konkrētu prezidenta kandidātu. Turklāt Ēlertim ir 0 izredžu, tāpat kā jebkuram citam Vienotības biedram, Lembergs to nemūžam nepieļaus. Labākais, uz ko var cerēt Vienotība, ir Zatlera otrais termiņš. Pretējā gadījumā dabūs Sudrabu vai kaut ko tamlīdzīgu plus vēl Dombrovska valdības krišanu.
0
Jānis > dro 25.10.2010. 15.04
lno, es brīnos, ka tu neslavē SCP stingro stāju VL jautājumā, līdzīgi kā to darīji ar PS trim dāmītēm (ja ne viņu histērijas, iespējams, Latvijā būtu aizsācies vēsturisks pagrieziens uz patiesu nācijas integrāciju) :)
0
mxblack 25.10.2010. 13.47
Zatlers liekas ir mājā un ieviesis savas korekcijas valdības veidošanā. Cits nekas jau nav mainījies, lai “vēji iegrieztos” pret VL. Atkal ir nostrādājusi “līšanas bez ziepēm” politika. Tas ir nožēlojami.
0
andris902 25.10.2010. 13.43
…ja jau tagad tiek liktas lietā veto tiesības…tad arī tālākā lēmumu pieņemšana būs stipri problemātiska….tūlīt rīkles pārgrauzīs viens otram par portfeļiem….
0
Mareks Balmanis 25.10.2010. 13.42
Ja #IR redaktore runāja par spļāvienu akā Bendrātes sakarā, tad kā lai sauc visu šito. Pat Vienotībai, par kuru nekad neesmu bijis augstās domās, tas ir par traku. Dombrovskis, uz kura godīgajiem apaļumiem sarmītes, pabrikiņi u.c. iebrauca uzvarētājos, tagad ar savu- piektdien precos, pirmdien šķiros,nav nekas vairāk kā prasts laulību afērists. Skumji. Par Latviju skumji.
1
ilmisimo > Mareks Balmanis 25.10.2010. 14.54
…IR redaktore runāja par spļāvienu akā Bendrātes sakarā, tad kā lai sauc visu šito….
————————————
Par Juras laikmeta šķavām.
0
disassociative 25.10.2010. 13.42
Šķēle, Šlesers vai Lembergs – kurš no visiem trijiem ir mazākais ļaunums? Šobrīd izskatās, ka šajās vēlēšanās vislielākais vinnētājs ir tieši Lembergs. Koalīcija no Vienotības un ZZS nozīmē to, ka vienā naktī var samesties kopā ZZS un SC un rullēt tālāk savā garā. SC nopārdos Rīgu Krievijai, Lembim paliks Ventspils, tranzīts un ostas un viss štokos mafijas līmenī.
Bet vispār – ļoti, ļoti liela kļūda.
3
andrisskrastins > disassociative 25.10.2010. 13.44
Pat ar VL kopā esot bez ZZS koalīcija nesanāk. Tā kā VL ņemšana vai neņemšana neko nemainītu no tāda rakursa.
0
aquu > disassociative 25.10.2010. 13.59
Kā rāda pieredze- jebkura valdība ir nestabila, ja tajā ir ZZS, jo viņi parasti ir pareizajā proporcijā- ne par daudz, ne par maz. Tā kā V un lācītim arī šoreiz nevajadzētu lolot sevišķas ilūzijas.
0
disassociative > disassociative 25.10.2010. 15.14
Tieši tāpēc palikt koalīcijā tikai ar ZZS ir smags šāviens garām. Palieku pie sava, ka vēl nav par vēlu uzreiz uztaisīt plašāku koalīciju, ņemot klāt SC. Viss ir runājams un okupāciju tiešām varētu beidzot beigt zelēt. Tas, ka jābūt vienai valsts valodai, gan, protams, ir skaidrs.
0
Māris Engers 25.10.2010. 13.39
pareizs lēmums.
nav, protams, labi, ka V obligātais parteneris valdībā sanāk Lembīša partija. tomēr kaut vai Dzintara “pieprasījums” Ījabam parāda, ka ar faktu un pašam sava viedokļa dinamisku interpretāciju viņam nav ne tik problēmu, cik Šleseram vai kam nu vēl – varētu padomāt, ka nav pats savu partijas biedru rakstus lasījis un reklāmas materiālus redzējis :)
gluži kā 13. janvārī, kad ap vienpadsmitiem vakarā no VL lapas pazuda paziņojums par aicinājumu uz nekārtībām, un nākamajā rītā Dzintars aicināja iekšlietu ministru atkāpties, jo “par maz esot darījis, lai tās novērstu” :)
0
zita 25.10.2010. 13.39
Ļoti pareizi, ka izslēdza. Visu Latvijai manuprāt ir visnotaļ infantils veidojums kuras atrašanās valdībā Latvijai godu nedarītu.
0
aivarstraidass 25.10.2010. 13.37
Domāju, ka mums kā VL/TB atbalstītajiem jāapliecina atbalsts Dombrovska valdībai – vismaz sociālos un ekonomiskos jautājumos, ciktāl Latvija var turpināt pildīt starptautiskās saistības pret aizdevējiem, kā arī ES un NATO partneriem. Daudzas sāpīgas lietas stāv priekšā – arī budžets. Un te būs vieta, kur augt VL! deputātiem, lai būtu viņiem gan darbi Latvijas tautas kopīgam labumam, gan valstsvīru cienīga retorika.
Ceru, ka “Vienotība” turpmāk daudz muļķību nedarīs – ar 55 balsīm (kur Lembergs kontrolē 6 ministrijas, un visu pārējo SCP ar savām veto tiesībām) manevra iespēju nebūs pārāk daudz. Un tomēr – brīžam šaubas par to, vai Pabriks ar Štokenbergu jebkad ir pārvērtējuši savu TP domāšanas veidu – vai viņi saprot, ka ar aritmētisku pārsvaru Saeimā nevar dragāt kurp tīk, ja trūkst iedzīvotāju atbalsta un saprašanas?
0
Ilziiiic 25.10.2010. 13.35
Vienotība izslēdz VL no valdības, bet VL tikko izslēdza mani no savas vietnes par Iesalnieka kritizēšanu.
laikam dabuju ar kāju pa ribām gluži kā suns par saimnieka neuzticīgo sievu;)))
te diskusija zem Iesalnieka taisnošanās:
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319315
a es par viņiem vēlēju….
ok, pagadām jau vēlētu vēlreiz, bet kritika arī viņiem pamatota….manuprāt.
18
marčiks > Ilziiiic 25.10.2010. 13.41
Laipni lūgts realitātē, Ērik. VL! taču ne prātā nenāk tēlot demokrātus vairāk kā nepieciešams. Tagad, kad viņiem, kā parasti līdz šim, ne par ko nav jāatbild, viņu īstenā daba parādīsies pilnā krāšņumā. Iesalnieks vai Sils jau Dienā vienreiz tā arī skaidri atbildēja uz pārmetumiem par “nepareizo” viedokļu dzēšanu – jā, mēs nekad neesam tēlojuši baigos demokrātus, tikai gribam, lai Diena tāda ir un nedzēš mūsu [naidu kurinošos] rakstus.
0
mary75 > Ilziiiic 25.10.2010. 13.44
Vai tad VL totalitarās tendences tev ir kāds jaunums?
Un tagad vēl pāruzbudinājušies, dažādas reakcijas var gaidīt.
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 13.51
-> Alejandro
bet ja reiz pavisam uzskatāmi VL nav demokrātiska nedz iekšēji, nedz uz āru, tad tai būtu jābūt nacionālsociālistikai partijai)))). bet tāda tā noteikti arī nav.
secinājums:
Dzintars nevalda savus skolniekus un zaldafonus,
tostarp demokrātija tiek apkarota pat atbalstītāju vidū,
tātad VL ir anarhitiska!)))
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 14.12
-> Džeris
VL nav totalitāra, tad tur būtu liela kārtība, bet, kā esmu secinājis, tur ir kapitālākais bardakas. jo katrs dara un runā ko grib.
piemēram, priekšvēlēšanu laikā viens no līderiem Sīlis atļāvās savā vietnē iekrāmēt video, kurā skaidri deklarē idejas, kas ir klaji pretrunā ar ES integrāciju. bet nekā tāda VL nostādnēs neesmu sastapis. jautājums – kurš viņu pilnvarojis un kas viņam par to pēc tam bija? kā redzams, video vēl arvien mētājas turpat. nemaz nerunāju par autora “smalko” gaumīgumu.
toreiz vēl Iesalnieks šo video šeit ir.lv komentēja vienkārši – Sīlis esot neatkarīgais deputāts ???!!! šis Iesalnieka komentārs jau ir viņa izpildījumā izdzēsts ;)))))
neatkarīgs no kā, rodas jautājums…
video ievērtēšanai:
http://www.youtube.com/watch?v=MgcyG3B8PcM
0
ilmisimo > Ilziiiic 25.10.2010. 14.45
te diskusija zem Iesalnieka taisnošanās:
http://www.visulatvijai.lv/n...
_________________________________________________________
Velti diskutējāt Ērik….Tiem tur “‘augšā” nav laika pat pseidodiskusijas imitācijai. Viss pa pa plauktiem un”‘sroki padžimajuķ”.
Nav laika pūlim ļaut uzspēlēt demokrātijas spēles.
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 15.10
->lama
tā nav vis
pavisam noteikti tām diskusijām vismaz pats Iesalnieks ļoti uzcītīgi seko. Viņš ganās pa visiem iespējamiem portāliem un seko visam, kas viņu skar. Domāju, ka ārkārtīgi godkārīgs jaunietis.
tai diskusijai viņš būs sekojis pavisam droši, jo vienlaicīgi redzēju, ka viņš ir tīklā iekš sava Twitera. bet raksts ta viņa.
un izmeta mani visdrīzāk jaunais deputāts Dombrava, jo, cik atceros, tieši viņš bija VL portāla admins. ko lai saka. bezgalīga vārda brīvība ir tikai viņu biedriem, kas aizgājusi līdz totālai bezatbildībai. toties saviem atbalstītājiem viņi liedz elementāru vārda brīvību.
LŪK KĀ!
cilvēki, kuri nespēj izturēt kritiku, ir ārkārtīgi bīstami pat sadzīvē.
a kas var notikt, ja tie nokļūst politikā, kur kritizē ik uz stūra?????
0
mary75 > Ilziiiic 25.10.2010. 15.23
lama – VL neiekļaušana valdībā un Iesalnieka viedokļa ignorēšana apdraud demokrātiju, es pareizi sapratu?
Tu to nopietni?
0
LR Aizsardzības mini > Ilziiiic 25.10.2010. 15.30
Ja kritika ir tiekai kritikas pēc, tad tāda kritika līdzinās demagoģijai. Arī es esmu kritizējis dažas lietas VL darbībā, taču vislielāko neiecietību pret kritiku esmu ievērojis tieši “Vienotības” un TPJO “fanu” rindās. Par Mūrnieces kritiku izpelnījos pat banu, kaut gan I Parādnieks viņu aizstāvēja. :)
0
elinaliepina > Ilziiiic 25.10.2010. 15.49
Kas tu par atbalstītāju, ja pat Sila uzvārdu nespēj iegaumēt!
Pārāk jau izskatās pēc lētas provokācijas.
0
mary75 > Ilziiiic 25.10.2010. 17.03
Tad lai ieved kārtību savā partijā, un pēc tam sāk domāt, kā ievest kārtību valstī.
0
LR Aizsardzības mini > Ilziiiic 25.10.2010. 17.31
Dzeri, vai nedomā, ka pirmajiem, kam ir jāieved “kārtība” savā aizgaldā ir “vienotība”, jo ZZS un VL – TB/LNNK ir visstabilākās savās pozīcijās tieši ZZS nav pamata uztraukumam, jo bez viņiem nav citu koalīcijas modeļu, kaut ar pakaļu pret zemi sities. :)
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 17.40
-> Uģis
tādu Silu līdz šim vispār neesmu pazinis un labi vien ir. radies visnotaļ nepatīkams iespaids.
atbalstītājs drīzāk esmu Jūsu pārstāvētai idejai, kuru cienīgs nest tā pa īstam ir tikai Raivis Dzintars un Visvaldis Lācis. Labi ka viņi bija manā vēlēšanu iecirknī, citādi nebūtu no kā izvēlēties.
Ja paskatos visus Jūs pārējos, nu sorre, veči, tas nav nopietni.
Dilemma:
kā sakrustot Zīles/Rasnača intelektu un inteliģenci ar Visu Latvijai! puiku degsmi un cereams godīgumu?!
0
LR Aizsardzības mini > Ilziiiic 25.10.2010. 17.46
Sils ir neatkarīgais, viņu bieži var redzēt VL rīkotajos pasākumos u.c., bet Tu beidzot parādīji, ka esi lēts demagogs, jo tā vietā, lai konstruktīvi sarunātos, Tu vienkārši meties kritizēt. Tā jau laikam ir, latvieši ir paši labākie kritiķi pasaulē. :) Ne jau katrs var kļūt par labu diplomātu vai politiķi, bet tamdēļ nevajag cilvēku uzreiz noniecināt un spriest par viņa adekvātumu.
0
LR Aizsardzības mini > Ilziiiic 25.10.2010. 17.54
Starp citu, Zīlem ir intelekts, par Rasnaču mēs varētu vēl gari un plaši disku’tēt. :) Iesaku parunāt (klātienē ) ar Dombravu, ar Mironovu, Dzintaru, arī tur Jūs redzēsiet intelektu un ideālisma – jaunības maksimālisma degsmi, taču ne negatīvu, graujošu, bet tādu pozitīvu, kad vēl iekšā ir nelokamības gariņš..
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 17.58
-> ak Dievs
kritika un demagoģija, brāl, ir divas lielas starpības!
goda vārds, vēl pirms vēlēšanām vairākiem cilvēkiem teicu, ka VL deputātu kandidātu rindās ir tāds Iesalnieks, kurš pa portāliem mētājas ar komentāriem, kuri pie laba gala nevedīs.
…..un nebija jābūt gaišreģim, kā redzi.
jautājums, kādēļ mani vārdi piepildījās? sakritība????
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 18.05
–
ok, bet kā ar Iesalnieku?
kā ar viņa intelektu? līdz šim, ko esmu lasījis, baiga viduvējība ar augstprātības iezīmēm. tādēļ neizjūt pietiekamu kritiku un robežas saviem izteikumiem. arī tagad viņš ne mazākā mērā neuzskata, ka ir vainīgs kaut vai pie tā, ka atteikuma iemeslu atrada VL svaigā rīcībā, ne pagātnē.
kur te intelekts?
nekā nesaprotu, vai tiešām VL nav nekādas disciplīnas, ka jampampiņiem nevar palūgt pieklusēt brīžos, kad ir svarīgākas lietas par sava reitinga kačāšanu.
0
Ilziiiic > Ilziiiic 25.10.2010. 18.30
–
heh, paskatījos joka pēc vēlreiz tajā VL vietnes Iesalnieka raksta diskusijā. izrādās viņi ravē laukā pilnīgi visus komentārus, kuri viņiem vienkārši nepatīk pēc kaut kādiem tikai viņiem zināmiem kritērijiem.
atlikuši vieni vienīgi slavinātāji un cildinātāji. pārējie, šķiet, traucē svētlaimīgo pielūgsmes ekstāzi )))
tagad tur divi izsaka viens otram komplimentus un iepazīstas )))))))))
šķiet arī intimo noskaņu traucē “neapmierinātie atbalstītāji”.
0
LR Aizsardzības mini > Ilziiiic 25.10.2010. 18.35
Par Iesalnieku nevaru spriest, neesmu runājis. Kritika un demagoģija ir atšķirīgas, taču, vai zinājies, nekonstruktīva kritika ir demagoģijas paveids, cilvēks “pļūta” “pļūtīšanas” pēc. :)
0
gunasniedzina 25.10.2010. 13.32
Oh tas ir kļūda… Labāk tie puiši sēdētu koalīcijā ar Dombrovska nosacījumiem. Tagad viņi no Saeimas tribīnes kliegs ne pa jokam un uzspiedīs savu dienaskārtību visiem pārējiem… SCP gribēja kā labāk, bet sanāca…
3
mary75 > gunasniedzina 25.10.2010. 14.20
Nē, labi vien ir, vismaz, parādīs, kā viņi izprot darbu parlamentā – kā savu lozungu izbļaušanu, vai spēs norīt aizvainojumu un strādāt konstruktīvi.
0
gunasniedzina > gunasniedzina 25.10.2010. 14.53
Ko-ko darīt ? Strādāt konstruktīvi ? Kurš Latvijā varēja opozīcijā strādāt konstruktīvi ? JL ar vēršanos ST par “Abrenes atdošanu” un ar uzbrukumiem Godmaņa budžetam ? Štokenbergs ar pensiju referendumu un ar iesniegumu ST par pensiju samazināšanu ? Kalniete&Druviete&Šadursijs, šķēlot JL ?
VL kliegs par kolonistiem, kas negrib mācīt valodu un tracinās visus Latvijas pilsoņus-“cittautiešus”, V zaudēs popularitāti sakarā ar budžeta mazināšanu, un būs ziepes…
0
griezējs > gunasniedzina 25.10.2010. 15.11
SCP sanāca kā krievu izteicienā:odin raz ne ped..,dva raza,ne sčitaetsa,v tretij raz privička.
0
astra_ozo 25.10.2010. 13.32
Zinot SCP reitingu š.g. sākumā… vai nav smieklīgi…
Šie pseidosocdemokrātiskie miljonāri vieni nekad neiekļūtu valdībā, bet tagad pateicoties smukai frizūrai un atpazīstamam vārdam ir ieguvuši aš Veto tiesības…
Jā – kā var nesolīt…
5
andrisskrastins > astra_ozo 25.10.2010. 13.34
Domāt, ka vienīgie SCP bija pret VL, ir diezgan smieklīgi. JL arī nav bijusi diezko lielā sajūsmā par VL aicināšanu, kā arī PS daudzi ir šaubījušies. Savā ziņā VL atbalsts nekļuva lielāks pēc pēdējās nedēļas VL līderu ļoti pretrunīgajiem viedokļiem dažādos mēdijos. Nu zaļi viņi ir…un diemžēl situācijā, ka tev nav tik liels atbalsts nu nevari tu runāt visu kas pagadās.
Kas notiks ar VL/TB laiks rādīs – ja viņi kļūs gudrāki, tad konstruktīva opozīcija viņiem būs īsti tas, kas vajadzīgs. Ja nē – nogrims.
0
astra_ozo > astra_ozo 25.10.2010. 13.43
Nākamajās vēlēšanās Vienotības nebūs (vispār jau būs, bet tāda kā Nevienotība). Būs ļooti spēcīgs NA bloks. Ja vēl Lembergu iesēdinās, tad par ko balsos patriotisks lauku vēlētājs? :)
Kā var nesolīt… Ja būs referendums par ārkārtas vēlēšanām, un pēc iespējas ātrāk, vismaz es noteikti balsošu “par”.
0
mēbeļu izgatavošana > astra_ozo 25.10.2010. 13.46
SCP darbojas ar vēsu aprēķinu – skaidrs, ka laikam ejot būs pretrunas un polarizācija “V” pašas iekšienē, skaidrs arī, ka uz tā VAR nopelnīt kaut kādus popularitātes punktus pie daļas “V” vēlētajiem. Zaudētājs pirmkārt ir Dombrovskis personiski, kurš mēģina polus saturēt kopā un izveidot stabilu valdību.
0
ilmisimo > astra_ozo 25.10.2010. 14.39
Kas notiks ar VL/TB laiks rādīs -…
————————————————————-
Laiks rādīs arī,kas nuotiks ar valsti.
Vai tā patiešām arī kļūs nuo “‘mūsu valsts” par “šuo valsti”.
0
griezējs > astra_ozo 25.10.2010. 15.07
Nevajag airēties.Var padomāt,ka visi bija baigi pieredzējušāki kad sāka strādāt Saeimā.Tagad ir palikuši tik pieredzējuši,ka zagt,kombinēt un pildīt savas kabatas var pamācīt citus.Viņi baidās,baidās,ka tiks atmaskoti par savām blēdībām 20.g.garumā.Tomēr,ja viņi ir pieredzējušāki politikā,kas traucē dalīties pieredzē(ne jau zagšanā un citās blēdībās)?Negrib dalīties varā?Kautkāds murgs un nav jau brīnums,ka tādi Urbanoviči,Ušakovi var draudēt un solīt visādas Biškekas nenesot nekādu atbildību par draudiem.Kur tad palika, tā kaza,Mūrniece ar savu blēdīgo ģīmi?Kapēc neprasīja SAB,DP izmeklēt šo draudu iespējamo realizāciju?Kapēc no čečeņu kopienas,it kā,ņemtā nauda ir netīra,bet SC, nauda no krievijas, ir tīra?Čaļi ir malači un esmu pārliecināts,ka tagad daudzi dabūs trūkties,līdz pat mandātu nolikšanai.
0
Kaskadieris 25.10.2010. 13.31
Tas tikai lieku reizi apliecina, ka vecā TB/LNNK iepriekšējos gados bijusi amorfa masa, kam nacionālās vērtības vienmēr bijušas pie… kājas. Ja jau Abrenes pārdevējs par “sprāguša ēzeļa ausīm” a.pabriks baidās, ka VL! karstgalvji maitās valdības tēlu švešo skatā.
Vispār jau pretīgi: piektdien saka tā, pirmdien atkal šitā.
0
mary75 25.10.2010. 13.30
Beidzot viens sakarīgs lēmums.
Cerams, ar to šai tēmai, beidzot, pielikts punkts uz visiem laikiem.
Radikāļiem, protams, ir tiesības uz savu pārstāvniecību, bet, bez galējas nepieciešamības neviens ar tiem koalīcijā neiet.
Šoreiz, kā par brīnumu, uzvarējis veselais saprāts.
Ja VL grib kļūt civilizēta, tai jātsakās no sava radikalā spārna un jāpārņem TB ideoloģija bez TB blēdībām.
Priecē arī tas, ka TB netika pie kārtējās siles, viņi to nav pelnījuši.
14
Kaskadieris > mary75 25.10.2010. 13.34
Jā, runāt par savas tautas tiesībām savā zemē – tas nu patiešām ir “radikālisms”!
Vai tev “veselais saprāts” nediktē pārdot savu māsu vai meitu prostitūcijai? Zini, kādu naudu dabūsi?
0
mary75 > mary75 25.10.2010. 13.40
Iedzer boldriānus, te arī bez VL ir partijas, kas aizstāv tavas tiesības.
Un kāds tam sakars ar prostitūciju?
Kas un kam te pārdodās?
0
marčiks > mary75 25.10.2010. 13.46
“…Ja VL grib kļūt civilizēta, tai jātsakās no sava radikalā spārna un jāpārņem TB ideoloģija bez TB blēdībām…” Diemžēl šī niša jau aizņemta – PS. Tāpēc vienīgā VL nākotnes perspektīva ir turpināt tādā pašā garā kā līdz šim – dauzīt ar vālēm pa kastroļiem un mēģināt apdullināt bišķi vairāk par 5% vēlētāju. Vienīgā cerība, ka daļa TB vēlētāju pamazām izmirs, bet daļa VL – nāks pie prāta.
0
liene.dz > mary75 25.10.2010. 13.59
Pievienojos. Šis būtībā nacionālsociālistu veidojums valdībā būtu drausmīga kļūda. VL ar savu murmulēšanu par repatriācijām, par homoseksuālistu propagandu, par inteliģento antisemītismu, par “nēģeriem” un citiem nevēlamajiem ir iesprūduši pagājušā gadsimta 30-to gadu Vācijā. Viņiem nebūtu tiesību tikt ievēlētiem Saeimā, kur nu vēl tādus pieņemt valdībā.
Bet kopš zināma laika Ir.lv ir pārvērties par šo pseidopatriotu fanu klubiņu – gandrīz visi sakarīgie komentāri tiek novērtēti ar nereālu mīnusu birumu. Argumentēti diskutēt spēj gan retais nac(ionāl)istu pakaļskrējējs, toties ar mīnusiem mētāties un brēkāt par “zaļu” patriotu uzmešanu – to mierīgi spēj laikam lielākā daļa. Goda vārds, otrs “zemessargs.lv” Kaut kā vairs nav sevišķas vēlmes ieskatīties Ir.lv diskusijās…
0
marčiks > mary75 25.10.2010. 14.07
Mārtiņ, piekrītu. Domāju, ka, piemēram, Vācijā VL!, līdzīgi kā neonacistu NDP, nepārtraukti balansētu uz aizliegšanas robežas. Par IR portāla “vislatvizāciju” – tai droši vien ir divi iemesli. Pirmkārt, radikālu uzskatu piekritēji internetā vienmēr ir aktīvāki par mēreni noskaņoto vairākumu. Radikālu geju vai radikālu liberāli atrast būs pagrūti, radikālu nacionālistu – jā, lūdzu. Otrkārt, VL, manuprāt, ir labi apguvuši Gebelsa darbības pamatprincipus un saprot, cik liela nozīme ir propagandai. Interneta komentāri ir lēts un vienkāršs līdzeklis, kā piedalīties sabiedriskajās diskusijās, TV nokļūt ir dārgi un sarežģīti. Tāpēc arī interneta diskusijās VL nereti “dabū” 50% balsu, kamēr reālajā dzīvē kopā ar tēvzemiešiem knapi pārvelk pāri 5%.
0
mary75 > mary75 25.10.2010. 14.10
Vispār, man līdzīgs iespaids.
Tāda urrāpatriotiska histērija.
Vispār, būtu labi, ja te varētu, vismaz, redzēt ne tikai plusu un mīnusu summu, bet, cik plusi un cik mīnusi, tas dotu daudz atbilstošāku priekštatu par to, cik te kādu viedokli atbalsta, manuprāt, tas nav izdomāts.
0
ilmisimo > mary75 25.10.2010. 14.35
visi sakarīgie komentāri tiek novērtēti ar nereālu mīnusu birumu.
——————————————————————-
Tad savelciet sev “reālus” plusus ar krītu uz sienas.Kaut kur “publiskajā telpā”‘.
Lai tak visi redz.
0
raimonds_bossltd > mary75 25.10.2010. 14.51
to Mārtiņš
Arī tev, krievmīli un latviešu nīdēj “-“.
0
a_oleinika > mary75 25.10.2010. 14.52
Es gan domāju, ka patiesā problēma ir mazāk divos minētajos aspektos, bet tajā, ka vairumā latviešu sēd mazs “dzintariņš”. Kaut arī ikdienā tas neizpaužas un pat vēlēšanās arī nē, tomēr saukļu līmenī pat ļoti.
VL! ar savu retoriku uzreiz pēc vēlēšanām skaidri parādīja, kas viņi ir. Balamutes un tukšpauri. Man patiešām žēl, ka valdībā nebūs ne Gaida Bērziņa, ne Zīles (dažādu iemeslu dēļ). Bet te patiešām jāsāk domāt, vai būtu tā vērts…
Arī viņu briedums ir tik zems, ka pieaugušo politikā viņi vienkārši var sataisīt mēslus – nalamatj drov, kā saka krievi. Pilnīgi neatkarīgi no politiskās pārliecības, vienkārši salaist dokumentus grīstē, piemēram.
Ir gan skumīgi, gan priecīgi šo dzirdot. Baidos, ka nāksies to nožēlot no reālpolitikas viedokļa, bet tieši šāds ir ceļš uz jaunu Latviju – caur elementāriem principiem. Sitīsim to komuņagas, pēc tam tos nacikus! ;)
0
kkristaps > mary75 25.10.2010. 14.53
Neko citu, kā bļaustīties un dauzīt bungas VL vispār neprot, un ir muļķīgi iedomāties, ka ar brēkšanu un dumu apsaukāšanos sīka partija, kas Saeimā dabūjusi tikai 8 vietas no 100, piespiedīs sevi cienīt vai ar sevi rēķināties. Visu cieņu SCP, manās acīs ar šo viņi ir tikai cēlušies, un tas, ka Centrāltirgus obščaka kasieris nebūs tieslietu ministrs, ir tikai apsveicami.
0
mariam > mary75 25.10.2010. 14.54
Kā parasti – var tikai piekrist Džerim – necerēti, bet sakarīgs lēmums. Prieks par SCP, kas nav izšķīduši Vienotības kristovskiešu pulciņā.
0
Una Grinberga > mary75 25.10.2010. 15.38
Absolūti pievienojos – pietiks koalīcijā ar daudziem ZZS un Vienotības balamutēm. Mazāka koalīcija – mazāk balamušu! VL darbība līdz šim ir bijusi runāšanas un diskutablu pasākumu rīkošanā. Intelektuāls un mūsdienu realitātē dzīvojošs latvietis nekad neizvrizīs utopiskas un radikālas idejas, kas pārkāpj elementāras cilvēktiesības vai mēģina atdzīvināt feodālismu.
0
uldis_erglis > mary75 25.10.2010. 16.11
Paldies dzeris49 un paareejiem, kas komentee vinja komentaaru, vismaz var redzeet, ka ir.lv ir veel palikusi cilveeki, kas speej argumenteet savu viedokli.
0
viktorija_tetere > mary75 26.10.2010. 00.13
ir komanda un tās pakaļlēcēji ir aplami biezas putras vārītāji, kas savā ārprātā un stulbumā “sit pušu” pat šlesera “jaunieti”
0
mēbeļu izgatavošana 25.10.2010. 13.28
Re, Vienotības solītais joprojām makā nekrīt. Atliek vienīgi novēlēt Dombrovska kungam labākas sekmes savas “plašās telts” kopāturēšanai efektīvai lēmumu pieņemšanai kā prezidentam Obamam sanāca ar demokrātu partijas straujā tempā beigām tuvojošos vairākumu kongresā :)
1
Juris Millers > mēbeļu izgatavošana 25.10.2010. 14.32
Tur ir pavisam citādāk – Obama sāka pārak braukt augumā miljonāriem un tie izbīdīja cauri tiesas lēmumu, ka uzņēmumiem ir vārda brīvība un attiecīgi tie var neierobežoti tērēties politiskaja reklāmā. Un tagad kamēr Demokrati vāc ziedojumus no velētajiem (kur katram cilvekam ir 2500$ ziedojuma limits gadā) tikmēr Republikaņi saņiem 8-10 lielāku naudu no miljonariem un korporacijām (caur bezpeļņas organizacijām, kur limita nav). Attiecīgi 1 miljonārs ar savu 5 miljonu $ čeku viegli pārkliedz pāris tūkstošus parasto cilvēku.
Tai tea party nav nekāda sakara ar cilveku vēlmēm – miljonāru apmaksāts reklāmas pasakums tas viss ir.
0
Aldis Kaufmanis 25.10.2010. 13.28
Vēl tikko IR citēja Pabriku: „Lai tad “Vienotība” lemj un ar balsu vairākumu pieņem lēmumu.” Demokrātiem rociņu pietrūka?
1
lidija_stripkane > Aldis Kaufmanis 25.10.2010. 16.02
Kad demokrātiem pietrūkst rociņu, viņi izmanto veto tiesības. :)
0
edgars_linarts 25.10.2010. 13.28
Paši sev bedri rok.
3
Inese Birzniece > edgars_linarts 25.10.2010. 14.12
Tā izskatās. Domāju, ka nebūšu vienīgais, kurš šodien jūtas “Vienotības” pievilts un piesmiets.
0
reksa > edgars_linarts 25.10.2010. 19.53
Jā…
Balsojot par Vienotību, biju izsvītrojis pilnīgi visus SCP biedrus. Bet daži kangari tomēr ir tikuši iekšā…
Tas bija mans pēdējais balsojums par Vienotību. Vairs viņiem neuzticos.
0
viktorija_tetere > edgars_linarts 26.10.2010. 00.07
nekas, neuztraucies… dzīve gara, tev vēl būs iespējas kļūdīties :)
0
itommy_ 25.10.2010. 13.28
Varbūt Lembergam un Zatleram ienāk prātā Dombrovski nomainīt ar Sudrabu? Nav taču nekādu indikāciju, ka viņas sniegums būtu blāvāks.
2
anita_meistere > itommy_ 25.10.2010. 13.35
ir kāds sausais atlikums tam sniegumam? es neredzu. bet muldēt, zinot ka neko reāli nebūs ietekmēt, var jebkurš.
0
ilmisimo > itommy_ 25.10.2010. 14.32
Lembergam un Zatleram ienāk prātā Dombrovski nomainīt ar Sudrabu?
————————————————————————
..vajag neitrālu profesionāli.
Bezpartijesku.
Un nuo Neitrālas tautas.
0
P_Dancis 25.10.2010. 13.23
Štokijam un Pabrikam varētu būt jaunas palamas – kurmji.
1
Aldis Valters > P_Dancis 25.10.2010. 13.28
Štokijs nevar piedot Dzintaram naudas prasīšanas publiskošanu
0
marčiks 25.10.2010. 13.22
Apsveicu Pabriku un Štokiju ar svētīgāko izdarīto darbu kopš referenduma par pensiju palielināšanu. Gaidām vaimanas, pareģojumus par tūlītēju pārkrievošanu un Dzintara striptīzu plenārsēžu zālē.
2
Vaira Tempele > marčiks 25.10.2010. 13.29
Dzintara strips nebuus, bet nu vinjsh var no tribiines runaat briivi par jebkuraam teemaam, tai skaitaa par Vienotiibas neizdariibaam, paarkaapumiem. Nekaadi koaliicijas liigumi vairs rokas nesasien – runaat varees briivi un par visiem.
Un atliek paveerot kaa VL! reitings ir ceelies kopsh veeleshanaam, lai nojaustu, ka vinjiem atbalsts tikai aug.
0
anita_meistere > marčiks 25.10.2010. 13.39
pati LV politiķu esence, no tribīnes runāt par citu neizdarībām! bravo :D:D:D
ja LV ieviestu vienpartijas principu, tā izjuktu paris dienās, nebūtu uz kā savu retoriku balstīt.
muļķi VL, ja domāja ka saeimā tupot varētu darīt (un atļauties vairāk) kā savā sab. organizācijā…vienā no simta, kurai arī piedotu neko nedarīšanu.
0
Skujiņa 25.10.2010. 13.20
štokijs – vilis lācis
pabriks – kirhenšteins
lembergs – prezidents !
:))
3
hinanska > Skujiņa 25.10.2010. 13.26
Hūtainis TV teica – negribu! Negribu būt prezidents! Gribu lietas bīdīt!
0
dro > Skujiņa 25.10.2010. 13.50
Ļeģionāra mazdēls – Šustins?:)
0
ivetao2007 > Skujiņa 25.10.2010. 17.10
Kirhenšteins vismaz bija izcils mikrobiologs. Bet šis – 0. Lembergs nekaunīgs zaglis un simulants. Gaida, ka Ventspils būs Lemburgija un Latvija = Lemburglande. Tagad Ventspls “mēris” var apkakāt Latviju vēlreiz. Pie viena arī štokiju. Lai prezidents var braukt un dabūt beigta ēzeļa ausis.
0
Aivars Krauklis 25.10.2010. 13.20
Nav man nekad patikuši ne tēvzemes taurētāji ne vislatvijas karogu vicinātāji, tomēr atceros, ka Vienotība kaut ko solīja par koalīcijas saglabāšanu… solīja… solīja… Nu kā var nesolīt!
1
reksa > Aivars Krauklis 25.10.2010. 19.45
Tik tiešām. Tie solītāji sevi ir norakstījuši vēl ātrāk nekā Kalvītis.
0
austrisv 25.10.2010. 13.18
Lemberga akcijas ceļas! Interesanti, kurš tagad būs TM!
Lembergam jau galvenais, lai netiktu notiesāts un tagad viņam ir tik lielas izredzes atkal uzvarēt tiesā!
Tik ilgi muļļājās ar to koalīciju līdz nobrucināja uz 55 balsīm un tās jau arī nav drošas! grūti būs Dombrovskim, grūti!
3
andrisskrastins > austrisv 25.10.2010. 13.23
Bet, lūdzu izbeidziet izplatīt fantāzijas par tēmu, ka esot TM ir iespējams kaut ko panākt tiesā. Nu nav. Daudz reālāk ir kukulis vai spiediens tieši uz tiesnesi. Turklāt VL/TB gadījumā Lembergs neko nezaudētu, jo VL/TB valda ļoti liela mīlestība pret Lembi.
0
austrisv > austrisv 25.10.2010. 13.55
Pēcik!
Tad paskaidro man, muļķei, kāpēc lembergam tik ļoti vajadzīgs TM amats, ka pat iepriekšējā valdība palika bez TM?
Paskaidro, ja labāk saproti, jo es saprotu tikai tā, kā rakstīju!
0
andrisskrastins > austrisv 25.10.2010. 14.05
Tas BIJA vajadzīgs, jo šā gada sākumā pilnā sparā gāja kariņš Ventspilī par Ventspils grupas uzņēmumiem. Ja šobrīd tas kariņš iet vēl vaļā, tad tieši un tikai tāpēc viņam šis amats ir vajadzīgs. Nekam citam.
TM kontrolē UR un UR reģistrē visas izmaiņas uzņēmumu valdēs utt. utjpr.
0
itommy_ 25.10.2010. 13.16
Tagad skatīsimies, vai un kādas veto tiesības pie jaunā kandidāta nominēšanas izmantos prezidents Zatlers un zaļzemnieku saimnieks Lembergs.
0
andrisskrastins 25.10.2010. 13.15
Es neplēsīšu kreklu un nebļaušu, ka tas ir pasaules gals (it īpaši ņemot vērā ka VL pašiem nav skaidrības ar sevi), taču es neuzskatu to par pareizu soli. Ilgtermiņā tas var atspēlēties.
11
anita_meistere > andrisskrastins 25.10.2010. 13.34
ilgtermiņā…??? mums te miljards īstermiņa problēmu, ko risināt. tas tak ir tik acīmredzami skaidrs, ka šis gājeins ar zirdziņu. nekur VL nepazūdīs (jebšu jūs iedomājaties VL balsojam par sc/pll priekšlikumiem..ne tak!), un turpat vien tusēs, toties tās formāla neiekļaušana koalicijā Latvijai tik nāks par labu (ārpolitikas kontekstā).
0
andrisskrastins > andrisskrastins 25.10.2010. 13.39
Savā ziņā tev varētu būt taisnība. Bet kaut kas man šķiet tomēr ir palaists garām. Dzīvosim – redzēsim.
0
daina_tabuna > andrisskrastins 25.10.2010. 14.13
@pecisk
Palaists garām ir tas, ka Dombrovska valdību neapstiprinās. Ar 55 balsīm, no kurām 5 pieder SCP, būs vajadzīga dzelžaina balsošanas disciplīna un ne mazums veiksmes (t.i. neviens nebūs saslimis vai aizmirsies atnākt uz Saeimas sēdi), lai viņi izspruktu cauri. Plus- ja Lembergs sarēķinās “pareizi”, tad ZZS vispār nenobalsos par Dombrovski, jo ZZS jebkurā izkārtojumā nākas ņemt koalīcijā, lai dabūtu vairākumu.
0
andrisskrastins > andrisskrastins 25.10.2010. 14.17
Un ar VL valdībā tas tiek atrisināts kā…?
0
daina_tabuna > andrisskrastins 25.10.2010. 14.33
@pecisk
Elementāra matemātika. Kad ir 63 puslīdz garantētas balsis, tad nav tik ļoti jāiespringst rezultāta sasniegšanai. 55 protams ir labāk kā 51, bet smagi…
0
anita_meistere > andrisskrastins 25.10.2010. 15.09
nē nu Jūsu pesimism gan ir apbrīnojams. Ja jau SC publiski klārē, ka viņi saprot gaidāmos smagos lēmumus, saprot to vitālu nepieciešamību valsts attīstībai, tad principiāli balsot “PRET” koalīcijas virzītājiem jautājumie būtu atklātā pretvalstiska darbība (ok, viss SC ir viens pretvalstiks veidojums, bet whatever)….ja Dombrovskis spēs sabiedrībai normāli pasakaidrot savu lēmumus, pamatot tos…tas SC nekas cits neatliks kā stutēt tos! savādāt būs tas apts kas ar TP, kurai principiāla čekarēšana izmaksāja ļoti dārgi! laiks rādis!
0
daina_tabuna > andrisskrastins 25.10.2010. 15.14
@freifunkLV
SC publiski klārēs dajebko, lai tikai tiktu valdībā. Citādi viņu pastāvēšana ir bezjēdzīga. Puķins atradīs citus.
0
Una Grinberga > andrisskrastins 25.10.2010. 15.21
@Dolārs
Saeimā balso par lēmumiem nevis par principu, kas lēmumu isniedzis! Pieņemot, ka lēmums ir valsts un sabiedrības interesēs, neredzu iemeslu kādēļ par to nevarētu būt 100 balsis PAR. Tā matemātika balstās uz pieņēmumu, ka balso pēc partiju piederības nevis pēc būtības. Šeit nu Parādniekam ar komandu būs iespēja sevi pierādīt – atbildīgos un vajadzīgos lēmumos atbalstīt koalīciju!
0
daina_tabuna > andrisskrastins 25.10.2010. 15.37
@Nasing spešal!
Nejauc vēlamo/teorētisko ar to, kas ir dabā. Lielāko daļu balsojumu Saeima veic izejot tikai no principa- kā prasa sponsori, nevis kā vajadzētu sabiedrības interesēs.
Par VL! redzēsim- vai viņi spēs pārkāpt pāri rūgtumam par uzmetienu.
0
ilmisimo > andrisskrastins 25.10.2010. 15.56
…..ja Dombrovskis spēs sabiedrībai normāli pasakaidrot savu lēmumus, pamatot tos…tas SC nekas cits neatliks kā stutēt tos! …
——————————————————————
Un ticīgie aizver acis, apņemdamies lūgties vēl sirdīgāk.(apmēram pēc Naomi Kleinas).,
0
Una Grinberga > andrisskrastins 25.10.2010. 16.00
Tas jau ar tādu ironijas devu, ka visi balso pēc satura nevis pēc piederības. Tomēr VL ir savā partijas programmā ierakstījuši, ka Saeimā vēlas mainīt darba principus – tādēļ neredzu problēmas sarežģītajai koalīcijas-opozīcijas matemātikai, ja lēmumi ir labākie risinājumi un tiek veikti sabiedrības labā. VL ir visas iespējas sevi parādīt, esot ne-koalīcijā un arī ne opozīcijā
0
Oskaro 25.10.2010. 13.14
Opā!
Izskatās, ka vēlēšanas uz sevi liktās cerības, ka Latvijā kaut kas varētu mainīties uz labo pusi, neattaisnos.
Žēl.
4
Juris Millers > Oskaro 25.10.2010. 14.25
Interesanti kāpēc tad šāds viedoklies tagad varētu mainīties? Cerēji, ka VisLatviesi atnesīs citu politiku? Varbūt arī atnestu, tāpat kā viena cita nacionala partija atnesa citu politiku vācijā pēc piemā pasaules kara.
Neviens neliedz viņiem arī opozīcijā esot izteikt konstruktīvus piedāvajumus un balsot par vai pret pareizajiem likumprojektiem.
0
Oskaro > Oskaro 25.10.2010. 14.33
Salīdzināt VL ar Hitleru ir vairāk, nekā lēti un nožēlojami.
Cenšanās ierobežot jaunu cilvēku ienākšanu koalīcijā vien nozīmē, ka vispār nav nekādas vēlēšanās mainīt pašreizējo oligarhu-korumpantu politiku. Vienalga kādā virzienā.
0
mary75 > Oskaro 25.10.2010. 15.46
Jauni cilvēki jau tur varētu ienākt, bet, ne jauni neonacisti.
Tāpēc salīdzinājums vietā.
0
reksa > Oskaro 25.10.2010. 19.38
Dzerim – Cik atceros, krievu nācisti tev tīri labi patika. Tu pat gribēji, lai viņi būtu valdībā…
Bet tāds naids pret vienkāršiem latviešu nācionālistiem…
0
Vaira Tempele 25.10.2010. 13.13
Nu tad uz pavasari gaidam jaunu valdiibu. Pie visiem iespeejamiem variantiem buus visvaajaakis koaliicijas modelis ar 55 deputaatiem, nokuriem 5 buus SCPun ar to pietiek, lai norautu jebkuru balsojumu.
SCP turpinaas shkjelt Vienotiibu un visticamaak Vienotiiba peec gaidaamajiem smagajiem leemumiem aizies pa to pashu celju, kur TP un PLL. VL! shis variants ir pat labaaks – naakoshajaas veeleeshanaas vinji uzvarees.
28
andrisskrastins > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.19
Mani tomēr garlaiko “pavasarī jaunā valdība” fani. Nebūs nekāda jaunā valdība. SCP līdz šim nav rāvuši nekādus svarīgus balsojumus. un VL nākošajās vēlēšanās tiešām zinu ka neuzvarēs, jo nevar ar tik bērnišķīgu retoriku cerēt uz to. VL ir jāpaaugās.
SCP savā būtībā nešķēla Vienotību – liela daļa JL nav stāvā sajūsmā par daudziem VL izlēcieniem, un PS tikai Kristovskis par viņiem iestājās, pārējie tā ļoti šaubīgi skatījās uz viņiem.
Daļu vēlētāju Vienotība uz doto brīdi zaudēs. Taču iespējams ar šādu valdību būs lielāka iespēja uzrunāt SC mēreno vēlētāju. Kas varbūt arī ieguvums. Var arī nē.
0
daina_tabuna > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.33
Es domāju, ka nemaz pavasari nav jāgaida, jo jau esošo valdību neapstiprinās. SCP izmantos savas veto tiesības vēlreiz un izgāzīs balsojumu, lai kopā ar saviem biedriem no SC un PLL veidotu citu koalīciju.
0
Guncītis > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.33
gan štokijs ar babriku, gan ārkārtas vēlēšanu fani riktīgi lej ūdeni uz krievu dzirnavām. Bet lembim laikam šajā parlamentā atkal ir puse no deputātiem.
0
andrisskrastins > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.39
Dolār, atslābsti, tu vairs aiz dusmām nedomā loģiski. Par spīti visam SCP deputāti nekādīgi nav SC orientēti.
0
Elīna Barkovska > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.48
Jauki!!! SC var turpināt rīt vodku 9 maijā Pārdaugavā, bet latviešu patriotiskiem jauniešiem jāstāv kaktā.
Paldies Vienotībai, kura pati sev zem pakaļas degli aizdedzināja šodien!!!
0
Vaira Tempele > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.50
Nevaru piekrist. Jo SCP kaajas aug no Parex (Kokins), kas ir vispaarzinaams SC sponsors un noteiceejs.
0
andrisskrastins > Vaira Tempele 25.10.2010. 13.59
Jā, bet viņi K&K svarīgos brīžos vēl vecajā Saeimā balsoja PRET viņiem. Domā taču ar galvu.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.04
pescik, Tu nenovērtē VL, jebšu, Tu novērtē viņus par zemu. :) Šajās vēlēšanās, daudzi pārliecināti nacionālisti balsoja par “Vienotību”, jo Dombrovskis paziņoja, ka turpinās strādāt līdzšinējā koalīcija. Tagad, VL atbalstītāji redz, cik melīgi bija šie paziņojumi un daudzas jo daudzas balsis aizies VL un PCTVL tipa partijām, jo tie vismaz turas pie saviem uzskatiem. Cilvēki ir noguruši no meliem un puspatiesībām. Krievvalodīgie vēlētāji ir vīlušies SC tāpat kā latviešu vēlētājs “vienotībā” un, daļēji, arī zzs’ā! Lai gan man patika Dombrovskis, šobrīd es redzu, ka mana “fanošana” par JL ir bijusi bērnišķīga, viņi ir pseidoliberāļi, mīksti ( atšķirībā no Aināra ) kangari, par kuriem nevar būt drošs, ka viņi strādā Latvijas interesēs!
0
daina_tabuna > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.09
@pecisk
Nezinu kā citiem, kas te vārās par Štokiju un Papriku, bet es nekad neesmu spējis pieņemt Loskutovu. Un visa šitā trijotne ir kā russkaja troika. Komjauniešu šūniņa Vienotībā.
0
ilmisimo > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.23
Daļu vēlētāju Vienotība uz doto brīdi zaudēs.
————————————————–
Duotais brīdis”‘ Vienuotībai ir kļuvis par “‘Aizduotuo brīdi”.
Un procenti aug kā lavīna.
Kā arī-Lembergs ir panācis tuo, par kuo atklāti runāja pirms vēlēšanām:”Nav labi ZZS būt valdībā ar tiem VL”jauniešiem”.
Jau aizmirsām?
Un duomājam,ka šodien koalīcijas “‘pļaskas ” beidzas?
0
ilmisimo > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.24
SCP izmantos savas veto tiesības vēlreiz un izgāzīs balsojumu, lai kopā ar saviem biedriem no SC un PLL veidotu citu koalīciju.
————————————————
Un šuo tēzi derētu atcerēties.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.34
Neesmu Ždanokas fans, bet t.s. debatēs viņa un Zīle bija gandrži vienīgie, kuri teica, ka jāgriez’būs. Tāpēc Ždanokas tēls manās acīs ir daudz vērtīgāks par Dombrovski, kurš centās labākajās Aivara tradīcijās locīties kā zutis uz pannas.
0
Jānis > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.38
Mani kaitina, ka VL fani vienmēr muld par “tautas atbalstu” – par jums balsoja daudz niecīgāka daļa tautas nekā par V vai to pašu ZZS. Arī es jūtos piederīgs pie tautas, balsoju par V, bet man ne silts ne auksts, vai VL ir, vai nav valdībā, drīzāk jau labāk lai nebūtu, kamēr nebūs izārstējušies no sava antisemītisma un ksenofobijas.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.41
Māri, es Tevi nosaukšu par idiotu un man būs taisnība, man taču nav jāpamato kāpēc tu esi idiots. Tāpat tu mani vari saukt par “antisemītu” un “ksenofobu”, tev nav jāpamato savi vārdi. pseidoliberālis atradies. Bailes no VL = “VisuLatvijaifobija”
0
raimonds_bossltd > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.44
to pecisk
VL vēl jāaug un citiem arī viņiem līdzi. Bez patriotisma attīstība nav iespējama.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 14.44
mari, tu savā nožēlojamajā dzīvē baidies no visa, jo vienīgais kur redzi notikumus ir TV ekrāns un avīžu lapas, tā vietā, iesaku tev apceļot karadarbības zonas un uzzināt kas ir īstas “fobijas”, tad varbūt redzēsi, ka tava garlaicīgā dzīve ir viena liela “fobija”, jo tu baidies pat no latviskuma. ;)
0
Jānis > Vaira Tempele 25.10.2010. 15.16
Es gribētu no tevis dzirdēt kādu pamatojumu tam, ka VL būtu izārstējušies sev piemītošā no antisemītisma un ksenofobijas, nevis bērnudārza līmeņa apsaukāšanos un sūtīšanu uz “karadarbības zonu”.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 15.23
Bet es atbildu atbilstoši tevis izteiktajam: “ksenofobi” un “antisemīti”.. :) Esmu dedzīgs VL atbalstītājs, jā arī Dombrovska fans ( sāku jau nožēlot ), bet tu nevari karināt birkas, nezinot patieso situāciju. Iespējams, ļoti iespējams, kaut kāds “ksenofobijas velniņš” sēž arī amnī, taču man ir dažādu ādaskrāsu, dažādu tautību un ticību draugi, bet tas nebūt nenozīmē, ka esmu liberāls attiecībā pret latviskajām vērtībām, iespējams, tas ir labākais ko mēs spētu parādīt citām tautām, tieši latviskos ideālus: darba tikumu, taupību, mīlestību un lepnumu uz savu zemi, tautu un valodu! Pēc tevis rakstītā spriežot, mums visiem, ar steigu, ir jāmaina uzvārdi un jānorobežojās no latvietības kā no sērgas, jo būt latvietiem nozīmē būt homofobam, ksenofobam, antisemītam, necistam, fašistam, rusofobam un vienkārši lielam kretīnam!
0
Jānis > Vaira Tempele 25.10.2010. 15.53
“iespējams, tas ir labākais ko mēs spētu parādīt citām tautām, tieši latviskos ideālus: darba tikumu, taupību, mīlestību un lepnumu uz savu zemi, tautu un valodu!”
Šim es pilnīgi piekrītu – bet tad kāpēc VL lāpneši uzskata, ka viņi ir lielāki patrioti par mani? Varbūt tomēr pēc dažu VL fanu domām cilvēka patriotismu nosaka attieksme pret Ulmaņa režīmu, krievvalodīgo repatriāciju, “žīdu jautājumu” (izsakos VL atbalstītāju vārdiem) un tamlīdzīgi, nevis tas, ko uzskaitīji augstāk?
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 16.13
Māri, VL “rindās” ir vairāki krievi, tā ka totālu rusofobiju viņiem nevar pārmest. :) Jau nedēļu cenšos “apskaidrot” vārdu re patria ( brīvprātīga apvienošanās ar tēviju ) un deportācija (piespiedu izsūtīšana ) jēgu. Latvijas valsts nesniedz atbalstu repatriantiem, ne informatīvo, ne materiālo u.c. veida. Kritizējot VL programmas punktu par repatriāciju, visi saskata ksenofobijas pazīmes, kaut tur nekas ksenofobisks nav principā. Tas, ka VL izmanto lāpas ir aptuveni tāpat, kā SC izmanto Sv. Jura ordeņa lentītes, ar kurām, starp citu, tika apbalvots Latviešu “brīvprātīgā” leģiona ģenerālinspktors Ģenerālis Rūdolfs Bangerskis. Tāpēc pirms kliegt melns, vajag atvērt acis. :)
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 16.24
Und vēl, tieši Tevis peltais “Ulmaņa režīms” bija tas, kurš stiprināja latviskumu. :) Pirmās brīvvalsts laikā, līdzīgi kā tagad ar krievvalodīgajiem, bija cīņa ar baltvāciešiem. :) Tāpēc, kad cilvēki saka “aizmirstiet vēsturi”, man gribās kliegt: “nē” – jo aizmirstot vēsturi mēs pieļausim tās pašas kļūdas ko pagātnē!!!
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 16.28
Māri, kā domā, vai “vienotības” un ZZS, kā aŗi SC “fanu” pūļos nav cilvēku ar radikāliem uzskatiem? :) Iespējams, iespējams, ka daži no VL atbalstītājiem ir radikāli savā retorikā, taču tas nenozīmē, ka VL uzreiz jāpielīdzina IRA vai ETA drīzāk jau Sinn Féin, jo radikālie ir Šiškinieši bet VL ir mērenie nacionāļi. :)
0
a_oleinika > Vaira Tempele 25.10.2010. 18.13
>Ak Dievs
Vai vēstures grāmatas pēc 90. gadu sākuma ar’ ir lasītas?
Mēs varbūt pārdzīvosim Lembergus, Šķēles un Šleserus… bet otru Ulmani gan Latvijas valsts nepārdzīvotu! (Tādu kā oriģinālo, nevis to uzvārdabrāli.) Tik daudz podus sagāzt tik īsā laikā – tur vajag sevišķu talantu.
Un par to viņa nacionālo politiku un baltvāciešiem ir ļoti smalka tēma. Ne šim formātam un ne saldafoniskās noskaņās.
0
a_oleinika > Vaira Tempele 25.10.2010. 18.15
>Ak Dievs
No etnogrāfiskā viedokļa Ulmaņa “rūpes par folkloru” var pielīdzināt dainu grāmatu mešanai ugunī. Uz idejas sārta.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 18.32
Es, kā nacionālo “sīkburžuju” pēctecis esmu gana liels Ulmaņa fans, izņemot viņa nespēju risināt Valsts aizsardzības problēmu, taču viņam bija “spēcīga” palīgu brigāde, viens pats Munters vien ko nozīmē. :P Starp citu, tajā laikā “rusofobiskāki” bija tieši krievu laikraksti, kurus Ulmaņa “drošībnieki” ar “laipnu” padomju drošībnieku atbalstu apkaroja. Ja Ulmanis zinātu ko nodarīs padomju okupācija, viņš, iespējams, būtu vāciešiem bučas devis un vācu valodu par otru valodu padaŗijis. :)
0
a_oleinika > Vaira Tempele 25.10.2010. 18.45
>Ak Dievs
Vēstures zinātne nav sacensība par to, kurš lielāks vai mazāks germanofils vai rusofobs. Mēs varētu arī pēriet šajā diskusijā uz vācu valodu (esmu vienlīdz lielā mērā germanofils, rusofils un anglofils), ja vēlies, bet tas nemaina vēsturi. Arī ar sociālo izcelsmi tam maz sakara.
Ulmanis bija viens pagļēvs vīrelis, kurš uzurpēja vairāk varas kā spēja pacelt. Un no tā, kā mēs redzam arī pēc Šleseru un Kalvīšu piemēra, primāri cieši skatītāji, nevis paši “akrobāti”.
0
LR Aizsardzības mini > Vaira Tempele 25.10.2010. 18.50
Cilvēkiem vajag ideālus, savādāk viņiem ir grūti zināt pēc kā tiekties. Eksistēt patērētāju sabiedrībā, neatrodot kādus augstākus ideālus, kmhhh, manuprāt = strupceļš.
0
a_oleinika > Vaira Tempele 26.10.2010. 11.31
>Ak Dievs
Es arī tieši par to… par principiem un ideāliem. :)
“Latviju latviešiem”, manuprāt, ir nevis ideāls, bet sauklis, kas aizkustina seklākās dvēseles stīgas un slāpē dziļākās.
0