Neturpinās sarunas ar SC par dalību valdībā

66

Komentāri (66)

evita_uice 19.10.2010. 16.21

spožs gājiens no VD puses, jo okupācijas jautājums ir kā lakmusa papīrs.. nu redzam patieso SC seju..

+2
0
Atbildēt

0

helis 19.10.2010. 12.51

Ļoti labi! Nav ko piebilst!

0
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 19.10.2010. 08.45

Dažas dienas iepriekš dabūju pa mici (hūti), jo uzskatīju un uzskatu, ka visas četras varētu lieliski sastrādāties. Protams, varbūt ir stratēģiski pareizi uzdot neatrisināmus (dažiem) jautājumus un saukties par saskaņu un vienotību. Ne te saskaņas, ne vienotības. Jā, droši vien man ir cits viedoklis par valsts interesēm, kuras es šeit neredzu.

+2
-4
Atbildēt

0

maija_br 19.10.2010. 07.33

Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. Zudumā aizgāja 54 074 balsis (vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām). Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Kāda situācija veidotos, ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana? Varbūt tad veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija? Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Tad piecu partiju vietā, iespējams, būtu 2-3 partijas.

0
0
Atbildēt

0

AstraZeneca 18.10.2010. 23.12

Tas ka sāka šķelties Venotība, nevis Sskaņas centrs, ir Vienotības politiķu vājuma pazīme. Saskaņas centrā arī ir dažādi spēki, sākot no mērenajiem un beidzot ar radikāļiem. Man kā Vienotības vēlētājam žēl, ka Lembergam būs tik liela ietekme Saimā un valdībā. Kas tā par muļķīgu prasību, tieši SC atzīt Latvijas okupācijas faktu? Ja jau jātzīst tad visiem, kas vēlās iesaistīties koalīcijā. Tiešām vāja politiskā spēle, vai arī tomēr nevēlēšanās atbrīvoties no galvenā oligarha, iespējams arī oligarha aģenti pašas vienotības rindās…..

0
-9
Atbildēt

1

    dro > AstraZeneca 18.10.2010. 23.21

    Aigariņ, kam tad vēl jāatzīst okupācija? PCTVL taču neiekļuva saeimā? Kā tad ar Maskavas oligarhiem, kuri apciemo Ušakovu un Parex augļotājiem?:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

maris 18.10.2010. 23.04

Tas taču bija skaidrs jau no paša sākuma. Izrāde un tirgus, lai SC noliktu nedaudz neizdevīgākā pozīcijā pirms “Biškekas” un ierobežotu TB vecbiedru ambīcijas uz Satiksmes ministriju un VL radikālismu ( rietumu izpratnē) . Visu cieņu Dombrovskim par pacietību spēlēt šo teātri. Bez un ZZS nekādi nevar iztikt, kā jau daudzi pareģoja šeit arī pirms vēlēšanām.

Tā kā ekonomika mums ir tik trausla ka tā ciest nedrīkst, valdība un budžets būs vietā laikā, un tas būs nesaudzīgs budžets, kāds diemžēl mums vajadzīgs lai pārciestu iespējamu sekundāru krīzi pasaules ekonomikā 2011 gada otrā pusē kad ASV Banka izsmels savas spējas stimulēt ekonomiku un būs radījusi dolāru burbuli.

+8
-1
Atbildēt

0

maija_br 18.10.2010. 21.15

Saeimas vēlēšanās no 1 532 851 vēlētājiem piedalījās 965 509 vēlētāju. Zudumā aizgāja 54 074 balsis (vēlētāji nobalsoja par deviņām sīkpartijām). Šīm partijām bija iespējas iekļauties esošās partijās un ietekmēt partijas un sabiedrību. 567 342 vēlētāji nepiedalījās vēlēšanās. 263 902 vēlētāji nobalsoja par partijām, kas jau bija pie varas un kuras ir atbildīgas par valsts izsaimniekošanu. Kāda situācija veidotos, ja par Saeimā iekļuvušām partijām notiktu atkārtota balsošana? Varbūt tad veidotos spēcīgāka pozīcija un opozīcija? Ja vēlēšanu sistēma būtu pilnveidota un būtu iespējams nobalsot arī elektroniski, tad varētu sasniegt lielāku vēlētāju aktivitāti un vēlēšanu otrā kārta sabiedrībai dotu lielākas izvēles iespējas. Diemžēl iepriekšējo varas partiju ielikteņi nedomā par sabiedrības interesēm.

+1
-5
Atbildēt

0

maija_br 18.10.2010. 21.14

Saeimas vēlēšanās 13 845 vēlētāji nobalsoja par klaji cinisku okupantu politiku, bet 251 397 vēlētāji piekopj slēptu okupantu politiku. Draudzīga attieksme pret okupantu viedokli nedod pozitīvus rezultātus. Tiem, kuri neatbalsta okupantu politiku ir jāizstājas no Saskaņas centra, jo ir iespējams realizēt savu politiku ar esošām partijām.

+2
-4
Atbildēt

0

Ieva 18.10.2010. 20.56

Diemžēl mana prognoze bija pareiza. SC pierādīja, ka ir nacionāšovinistiska partija, kas izveidota pēc etniskā principa. Sociāldemokrātikie saukļi ir tikai aizsegs. Latvijas nākotne tai ir otršķirīga. Paldies Dombrovskim, kas to mācēja izgaismot

+16
-1
Atbildēt

3

mjantons 18.10.2010. 20.44

Izlūkošana beigusies un tagad pie darba, domu biedri! Atsakieties no nekonstucionālās bremzes, koalīcijas padomes , un tās vietā izveidojiet profesionāli spējīgu krīzes pārvarēšanas grupu ar kuru tad diskutējat Ministru Kabinetā, ministrijās un Saeimā. Jo vienkāršāka koalīcija, lēmumu pieņemšanas mehānisms un komunikācija ar sabiedrību, jo lielāka cerība uz ekonomikas un politisko atveseļošanos. Lai cik arī mīklaini nebūtu ZZS un VL/LNNK/TB mērķi un darbības, Dombrovskim ir jāmēģina piesaistīt kvalitatīvas ekspertīzes, kurām nav jābaidās izlietot finansu resursus, lai kādas arī nebūtu opozīcijas un lētas sensācijas meklējošo mediju gaudas. Tagad gan cieti.

+8
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > mjantons 18.10.2010. 20.50

    Tagad gan cieti.
    —————————————-
    Tad beidzot!
    Cietīsim un būsim iestērķelēti!?

    durch Kreuz zur Krone!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2010. 20.27

Ēlertes kundze uzsvēra, ka nevar ignorēt SC vēlētāju…
___________________________________
SC vēlētājus nedrīkst ignorēt, bet Vienotības drīkst. Tas jau izklausās ne pēc kundzes, bet biedres Ēlertes. Laba kompānija nolasījusies Vienotībā! Vai nepienāks brīdis, kad Štokijs ar Pabriku dosies uz strelku ar Šķēles labajiem latviešiem? Viņu vēlētājus taču arī nedrīkst ignorēt:)

+8
-14
Atbildēt

5

    ilmisimo > dro 18.10.2010. 20.52

    Vienvārdsakot tipisks latvietis.
    ____________________________________________
    Tevi atkal ķoššca ar slapju dvieli trenkāja pa kvarķīru?

    Nākamreiz glābies caur fortočku.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.10.2010. 21.31

    Ino – Neesi saslimis ar lieluma māniju, ka runā visu V vēlētāju vārdā?
    Tu jau vari piekarināt pie sienas šo triju histērisku dāmu bildes, blakus vēl arī Parādnieka un Dzintara portretus, un uztaisīt tur sev “sarkano stūrīti”, jo pēc domāšanas tipa tu un Haris esat īsti boļševiki – kas nav ar mums, tas ir pret mums, tikai, nevajag aizrauties un iedomāties, ka arī visi pārējie domā līdzīgi.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.10.2010. 21.35

    ..tu un Haris esat īsti boļševiki
    ——————————————
    un druoši vien arīg starptautiskā cionisma aģenti?…..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 18.10.2010. 21.47

    Lama – ” īsti boļševiki” vai “īsti boļševiki pēc domāšanas tipa” – tiešām nejūti atšķirību?
    Izraujam vārdus no konteksta, lai pazūd jēga?
    Slikts stils, lama!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.10.2010. 22.01

    Slikts stils, lama!
    ——————————-
    Labušuos.
    Aiziešu pie stilistēm un iekārtošu ne vien Sarkanuo stūrīti ar Džera bildi( pie kuras skalā balsī rečitēt fon der Golca “Kampf gegen bolschewismus”), bet arī Izbu čitaļņu ar Dž. kuopotajaiem rakstiem.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 18.10.2010. 20.20

Aleluja! Tagad tikai piekrist VL-TB/LNNK priekšlikumiem un aiziet!

+11
-4
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 18.10.2010. 18.55

nu ta ne kā…jāiztiek ar diviem…trešā būs Solvita…:)

+4
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Pauls Puķītis 18.10.2010. 20.48

    jāiztiek ar diviem…trešā būs Solvita…:)
    ———————————–DivValdībā Solvitas virsvaldībā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 18.10.2010. 18.53

Bija foršas batālijas, bet tas jau bija skaidrs jau no sākuma. Bet kas ir pēc būtības mainījies?

1) Ja Vienotībai pārmeta šaušanu kājās pirms vēlēšanām, tad SC uzkāpa uz divām kājnieku mīnām vienlaicīgi. Šis solis atbīdīja valdības gāšanas iespējamību vismaz pa pusgadu. Valdis nodemonstrēja teicamu izaugsmi. Nav jau ideāli, bet viņš vismaz izspēlēja savas labākās kārtis un cerēja uz pretinieka iekrišanu. Tas izdevās;
2) Vienotībai tagad ir unikāla un vienreizēja iespēja sākt runāt pa taisno ar lojālajiem krievvalodīgajiem. Lūdzu, nepalaidiet to garām. Par spīti iekšējai kaislei ir jāprot uzrunāt SC vēlētājs. Ticiet man, ne visus vajag uzpirkt lai viņu jūs klausītos;
3) JL vadībā dažam labam derētu saprast, ka viņiem līdz VD spējai domāt stratēģiski vienkārši nevelk – un laist pie stūres jaunus spēkus.

+36
-3
Atbildēt

8

    Sanšains > andrisskrastins 18.10.2010. 20.27

    Nav jau ideāli, bet viņš vismaz izspēlēja savas labākās kārtis un cerēja uz pretinieka iekrišanu. Tas izdevās.
    =======================
    Nevaru piekrist.
    Ja nu tiešām šāds iznākums tika plānots, tad jāvaicā: kas tad tika iegūts, salīdzinot ar 3. oktobri?

    SC diskreditēts? Kā acīs? Latviešu acīs? Pati “Vienotība” pēc vēlēšanām sa-kreditēja SC, par kuru kā koalīcijas partneri pirms tam nopietni nerunāja neviena partija.
    Tas viss varbūt tikai saērcinās krievus, kad attiecīgie plašsaziņas līdzekļi viņiem izskaidros, ka “latvieši atkal piečakarēja”.:)

    ZZS “neitralizēts”? Dažs te jūsmo, ka ZZS nevarēšot saiet kopā ar SC, “ja nu kas”. Kādēļ gan, situācijai mainoties, lai ZZS nevarētu atrast kādu ieganstu, lai sadarbotos ar SC, un kaut vai ar PLL? Tādi triki notiek ik dienas – lai paskatāmies kaut vai uz Āboltiņas “salto mortale”, vēlēšanu solījumu nepildīšanā apsūdzot nevis sevi, bet Druvieti, Čepāni, Kursīti!:)

    Bet, ja tas nebija plānots… vienkārši nožēlojami. Gļēvi, neizlēmīgi, nodevīgi (salīdzinot ar solīto).

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrisskrastins 18.10.2010. 20.28

    Vienīgi pats savus “ieguvumus” varu pārskaitīt:
    tagad precīzi un nepārprotami izgaismojušies tādi “kadri” kā Pabriks, Štokenbergs, Loskutovs, Āboltiņa, Ēlerte, Veiko Spolītis, Ījābs, Eduards Liniņš, arī Vīķe-Freiberga.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrisskrastins 18.10.2010. 20.37

    Vienotībai tagad ir unikāla un vienreizēja iespēja sākt runāt pa taisno ar lojālajiem krievvalodīgajiem.
    ==============================
    Vai cik naivi, rozā un jauki!:)
    Vai nevarat ieteikt dažus instrumentus (mehānismus, šamanismus u.c.), kā šos “lojālos krievvalodīgos” IDENTIFICĒT, iezīmēt un (vēlams) novietot atsevišķos… hm, geto, vai?:)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Tagad, kad esam skaidrībā par Saskaņas Centru, varam cerēt, ka sagaidīsim tā Saeimas frakcijas sadalīšanos starp Latvijai lojāliem “krievvalodīgajiem”(ja tādi vispār tika uzstādīti kā kandidāti) un Maskavas kontingentu. Tagad SC ir vienkārši nedabīgs konglomerāts. Ar lojālajiem vēlāk varētu runāt par piedalīšanos valdībā.

    Bez tam ir nepieciešama uzsvērta krievu un citu minoritāšu līdzdalība un pārstāvība Vienotībā. Tas atmaksāsies ja ne agrāk, tad nākošajās vēlēšanās.

    Vēl viena cerība, varbūt pagalam naiva, ir, ka Vienotība attīstīsies Ziemeļeiropas sociāldemokrātijas vai vismaz klasiskā liberālisma virzienā. Tagad Latvijā nav nevienas īstas politiskas partijas ar savu konsekventu ilgtermiņa programmu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > andrisskrastins 18.10.2010. 21.18

    tam Haris – Sastādīji savu personisko ienaidnieku sarakstu – no Freibergas un Ēlertes līdz Loskutovam?
    Visi, kas atļaujas nedomāt, kā tu, un kam pasaule nav melnbalta, bet, kuri saredz arī pustoņus?
    Cik saprotu, tur ir arī visi krievi, arābi, čigāni,ēbreji, utt?
    Spriežot pēc taviem komentāriem, tu, acīmredzot, vēl staigāji kājām zem galda, kad šie cilvēki daudz darīja Latvijas neatkarības sasniegšanai un vēlākai Latvijai.
    Bailes iedomāties, kas te būtu, ja pie varas Latvijā nokļūtu tev līdzīgie.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 18.10.2010. 21.44

    Par spīti iekšējai kaislei ir jāprot uzrunāt SC vēlētājs.
    ——————————————————-
    Jāuzrunā ir.

    Tikai, kas tā par “īekšējuo kaisli”,kurai vakar spītēt?
    Tā kā nuo Šekspīra”‘Vētras””… vai varbūt “”Spītnieces savaldīšanas”?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrisskrastins 18.10.2010. 21.48

    Dzeris: Bailes iedomāties, kas te būtu, ja pie varas Latvijā nokļūtu tev līdzīgie.
    ====================
    Nezinu, kādi būtu “man līdzīgie”, bet par sevi un savām pārdomām varu teikt:
    vērojot, piemēram, Ēlertes paštaisnumu, Vīķes-Freibergas aroganci, Liniņa neizkustināmo pašpārliecinātību un Pabrika konjunktūrista glumumu, katru reizi iedomājos – nē, tāds nu gan es nedrīkstu kļūt nekādos apstākļos… pat ja dažreiz neviļus gadītos ieslīdēt tādos noskaņojumos.

    Nē, ne ienaidnieki. Politiskie pretinieki gan viņi varētu būt.
    Ja tik es “kaut kas” būtu.:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andrisskrastins 19.10.2010. 15.07

    Bailes iedomāties, kas te būtu, ja pie varas Latvijā nokļūtu..
    ———————————————
    Bailes un trīsas.

    Tuoties nekāds ieduomu spēks nav vajdzīgs(tik jāpalūr apkārt)lai ieraudzītu, ko paveikusi paveikusi vara, kas radās sakombinējuoties kp nomenklaturščikiem ar70 gadu Laimas puksteņa farcovščikiem
    Kalvīša “zelta laikmets’ ar bleķa finālu jau tieši izriet nuo tā sauktuo pirmuo Godmaņlaiku varuoņdarbiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 18.10.2010. 18.52

“”Vienotības” vienotību iedragāja trīs ”Pilsoniskās savienības” deputātes, paziņojot, ka nebalsos par koalīciju ar SC”

Mūūūūhahahaha :) Un līdz vēlēšanām bija tik labi, tik vienoti – visi deputāti un visas deputātes, bet jo sevišķi Ēlertes kundze, Aboltiņas kundze un Jaunupa kungs, to vien tik vēlētājiem stāstīja, gan vienoti, gan pa vienam, ka SC ir nākošā labākā lieta aiz rabarbermaizes, ka SC nedrīkstot ignorēt, ka Urbanovičkungs ir dikti feins vīrišķis un būtu viens riktīgslietpratējs-ministrs, ka jāiet tik valdībā ar SC, ka nu tik būs feina, ilgtspējīga un visādi citādi cildināma jauna koalīcija, utt.

Un te pēkšķi, jau pēc vēlēšanām, 3 PS deputātes sliktenes kaut ko sashēmojās, sapolitizējās, ambīcijās nezkādās sapūtās un izdomāja iedragāt “Vienotības” vienotību :)

+7
-9
Atbildēt

5

    Ēlertes kundze uzsvēra, ka nevar ignorēt SC vēlētāju – to tiešām nevar darīt, bet būs jāmeklē citi ceļi kā to uzrunāt. Uzsverot – tos, kuri tiešām vēlēsies klausīties. Šis uzstādījums joprojām ir spēkā.

    Par Āboltiņu un Jaunupu man ir daudz un dažādi viedokļi. Viņi kļūdījās. Par šādām politiskajām kļūdām maksā dārgi. Domāju, ka viņi apzinās, ka viņu vara JL un Vienotībā tuvojas norietam.

    Nākošais posms ir – jāatrod veids, kā mazināt SC pievilcību un sākt beidzot runāt ar “pretējo pusi”. Atkal uzsverot – ar tiem no “pretējās puses”, kas ir gatavi runāt ar mums.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    “Ēlerte: nākamā valdības koalīcija Saeimā jau ir izveidojusies

    “Tas cilvēkiem ir ļoti skaidri jāsaprot, ka pašlaik Saeimā ir izveidojusies jau nākamā iespējamā koalīcija,” uzsvēra PS biedre un piebilda, ka šī “koalīcija” jau kopā balsojusi pret latviešu valodu, kā arī par to, lai bijušie “Parex bankas” īpašnieki Valērijs Kargins un Viktors Krasovicksi varētu saņemt miljonus.

    Kā norādīja Pilsoniskās savienības biedre, ceturtdien Krievijas Ārlietu ministrijas paziņojums paudis tieši tādu pašu viedokli kā J.Urbanoviča koalīcija.” 16. jūlijs (2010)

    “Noturēt savā ietekmē postpadomju telpu ir Krievijas ārpolitikas doktrīnas mērķis. Viens no līdzekļiem, kā to sasniegt – krievu valoda. Izpildīt šīs doktrīnas mērķus Latvijā ir Urbanoviča mērķis.” 27. septembris

    “”SC pēdējie politiskie soļi liecina par draudiem sabiedriskajai kārtībai Latvijā,” ir pārliecināta S. Ēlerte.” 19. Augusts 2010

    Utt. Bet groziet, groziet to Saeimas SC uz tiem SC vēlētājiem :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > mēbeļu izgatavošana 18.10.2010. 20.14

    Atkal uzsverot – ar tiem no “pretējās puses”, kas ir gatavi runāt ar mums.
    ————
    Tā ir labākā piebilde. Protams, ka jārunā, bet ne jau ar Latvijas ienaidniekiem.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mēbeļu izgatavošana 18.10.2010. 20.14

    zanE… tagad arī ZZS izsista kārts no rokām, jo zudusi pat minimālā iespēja kādreiz krītot valdībai…sastrādāties ar SC…tagad ZZS atliek balstīt VD.
    _______________________
    Ko tad Brigmanis izdarījis? Uzspļāvis uz Urbanoviča vestes?:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > mēbeļu izgatavošana 18.10.2010. 20.36

    ….lno…asprāti!..:))
    …ZZS vienmēr ir centušies visiem pieslieties, bez izņēmuma – kur vējš pūš, tur liecās…ja kādreiz hūtainais vīriņš izdomās kāju spert grīdā…tad, kur šim būs likties?…ar “izģērbtajiem” SC dejojot, var nākties vien izģērbties pašam….un tas vairs nebūs estētisks skats!…. :))…ZZS vēlētājs to nepavisam nesapratīs….

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 18.10.2010. 18.27

…loģisks solis, jo pēc sadarbības līgumu piedāvāšanas gandrīz visām partijām…SC savu kārti ir izspēlējusi…un smagi zaudējusi!…tagad arī ZZS izsista kārts no rokām, jo zudusi pat minimālā iespēja kādreiz krītot valdībai…sastrādāties ar SC…tagad ZZS atliek balstīt VD, lai valdība varētu nostrādāt visus 4 gadus….

+27
-1
Atbildēt

5

    Pauls Puķītis > andris902 18.10.2010. 18.33

    zanE, ja izdosies pārdzīvot Pirmajam Valdim otro termiņu, tad es sliecos domāt, ka Otrais Valdis varēs nostrādāt visus četrus gadus…lai gan- nebijis gadījums …(?) a ja nu nu tomēr- izdodas vēl viens Ginesa rekords!?…turēsim īkšķus…:)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 18.10.2010. 18.34

    …turēsim!…:))

    …lai cik arī tas dīvaini nebūtu…bet mūsu valstī pat šādas lietas ir sasietas vienā diedziņā…ļoti gribas ticēt, ka noticis lūzums ne tikai sabiedrības apziņā…bet arī politiķu vidū tiks pieņemti jauni politiskās kultūras nosacījumi…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 18.10.2010. 18.44

    Pirmajam Valdim …. ka Otrais Valdis varēs nostrādāt visus četrus gadus…lai gan- nebijis gadījums …(?) ..- izdodas vēl viens Ginesa rekords!?…turēsim īkšķus
    ————————————————–
    Kādam numeroloģija.
    Citam valdoloģija.
    Vajag vēl trešuo Valdi atrast, lai tā maģija tā riktīgi uzValduo!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > andris902 18.10.2010. 18.47

    lama,
    a kā Tevi godāt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 18.10.2010. 18.52

    a kā ……
    ———————————
    akā ne. Labāk avuotā.

    b lamas jau visur tāpat guodā.
    lamājas visapkārt, ka vai nu…populārakais maģijas veids.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.10.2010. 18.24

”Vērts pajautāt SC, kādu risku tā saskata okupācijas fakta atzīšanā, jo visi apvienības deputāti ir Latvijas pilsoņi un tikko ieguvuši mandātu pārstāvēt tautu parlamentā,” piebilda eksperts.
———-
Labs!
:)

+25
-2
Atbildēt

1

    astra_ozo > Pauls Puķītis 18.10.2010. 20.10

    Tāpēc, ka viņu istā dzimtene ir uz austrumiem no Zilupes. Ja par to ir šaubas – vajag paskatīties Youtube, vai citur, sižetus no 9. maija svinībām Rīgā. Tad viss kļūst skaidrs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2010. 18.02

Paldies kungi un dāmas par mīnusiem, tātad neignorējiet:)

+10
-6
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 18.10.2010. 18.46

    par mīnusiem, tātad neignorējiet:)
    ———————————————
    Runā kā Gudruna Eslina. ..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 18.10.2010. 17.47

nu ta visi Lemberga stipendiāti vienkopus

+1
-16
Atbildēt

0

dro 18.10.2010. 17.42

”Vienotības” vienotību iedragāja trīs ”Pilsoniskās savienības” deputātes
______________________
Manuprāt Vienotību šķel Āboltiņas, Ēlertes + SCP ambīcijas.

+13
-20
Atbildēt

8

    a_oleinika > dro 18.10.2010. 17.46

    Atkarīgs no tā, kuru uzskata par pamatgabalu, no kura attiecīgi atšķeļas “malējie”.

    Un neviens vēl nekur nav atšķēlies. Vienkārši dažiem cilvēkiem nervi netur.

    Turklāt, šķiet, viņi nav laicīgi noorientējušies par partejisko piederību. Krietna daļa PS pēc būtības ir VL! kontingents. Vienīgi viņiem varētu būt apkaunojoši vēlreiz migrēt – vēl Zīles azotē. :)
    Kā viņi nonāca līdz nosaukuma daļai “pilsoniskā” man ir mīkla. Kāds būs sajaucis vārdnīcas definīcijas ar “nacionāls” vai pat “etnisks”. Arī Ēlertes iepeldēšana tieši šajā ostā man ir mīkla – varbūt tieši nodevīgais “pilsoniskā” dezorientēja. (Vienīgi ēlertieši acīmredzot definīcijas nebija sajaukuši.) Vai pēc izslēgšanas metodes, varbūt tehnisku apsvērumu motivēti.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 18.10.2010. 17.58

    Kaspar, nu saņemies un atbildi beidzot uz manu jautājumu:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 18.10.2010. 18.26

    Piekrītu,
    ka šī nav nekāda dragāšana…
    dragāšana bija pirmo reizi…tagad “ne kā jauna šai pasaulē”…:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.10.2010. 18.49

    man ir mīkla. ..
    _________________________________________-
    Dzīve jau ir viena mīklaina padarīšana.
    Misterioza.

    Kā bole nuo pēdu platiem traukiem?
    Salda?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vismantsk > dro 18.10.2010. 19.54

    “Krietna daļa PS pēc būtības ir VL! kontingents.”
    Pareizi saki – daļa. Tie, par ko Tu runā, ir tikai daļa no “Pilsoniskās savienības”, tur ir apvienojušies dažādi cilvēki.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 18.10.2010. 21.55

    Ino – Tev taisnība, bet…. neaizmirsti arī PS pārējās madāmas un Kristovski ar Šadurski

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > dro 19.10.2010. 11.29

    lno: Manuprāt Vienotību šķel Āboltiņas, Ēlertes + SCP ambīcijas.
    ———————————
    Ambīcijas liktu otrajā vietā.
    Galvenais Vienotības un visas koalīcijas nesaskaņu cēlonis – atšķirīgā izpratne, ka darbojas sistēma, kuru saucam par sabiedrību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    helis > dro 19.10.2010. 12.53

    Ko piepi*ies?!!? “Viss būs labi!” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam