Ķīlis iesaka SC intereses ņemt vērā jau tagad

83

Komentāri (83)

Gints 07.10.2010. 02.06

Es negribētu visus SC ļaudis uzskatīt par pumpainajiem Jānīšiem, kuriem nevar dot mašīnītes, salauzīs!
Ir taču pilnīgi sociālas tēmas, kur mums kopumā nav domstarpību – kāpēc tur nevarētu būt kāds sakarīgs cilvēks- visiem bļauriem mutes ciet, un airēties arī ar papildspēkiem vieglāk.

0
0
Atbildēt

0

dro 06.10.2010. 17.56

Zviedris ir biedējošs piemērs, ko spēj izdarīt LU ar vidusmēra cilvēku, kuru /pēc viņa paša informācijas/ mācījuši tās labākie politologi:)

+1
0
Atbildēt

1

    Edzs > dro 06.10.2010. 19.46

    varetu but ka starp tiem labakais bija Bojars.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 14.36

to dzeris49
Esi drošs, ka ja tiks veidota koalīcija ar SC, būs dakšu revolūcija un desmitiem valdošo čekistu, komunistu, zagļu, krievu armijnieku un pederastu zarnas tiks uztītas uz dakšu zariem.

+1
-5
Atbildēt

4

    mariam > raimonds_bossltd 05.10.2010. 14.45

    Nu – var jau gan gvelzt..

    Kaut kā nemana, ka Rīgā, kur SC pie varas, piedevām vēl kopā ar LPP, kādas grupas dikti pret to protestētu. Kā zināms – daudzi latvieši pat atzina, ka tādi Jāņus, kā šitai gadā Rīgā, nevieni iepriekšējie domes vadītāji – ne sociāldemokrāti, ne TB, ne JL nav bijusi spējīgi sarīkot.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 05.10.2010. 14.46

    Nu, pārsmejos, un pederastiem ar to kāds sakars?
    Tos ta par ko sitīsiet?
    Man gan liekas, viss aprobežosies ar vārīšanos internetā, tur tev līdzīgie “varoņi” jūtas droši, var lamāt visus, kas jums nepatīk, nekas par to nedraud.
    Uzreiz atpazīstams VL elektorāts.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 05.10.2010. 15.15

    to žoržs
    Tādu 9. maiju kā šogad vēl nevienam izdzimtenim nav izdevies sarīkot.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > raimonds_bossltd 05.10.2010. 17.34

    ombros, tu bez ipashas vajadzibas netracini dzeri.
    liekiet nost vismaz te to savu seksu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2010. 14.31

Vispār, iespaids, ka taisni šeit ir salasījušies tādi sevišķi “nacionāli noskaņotie”.
Cik runāju ar cilvēkiem – vairums domā, ka būtu taisni normāli sadarboties ar SC.
Un, varu derēt, pat, ja SC būs koalīcijā, un Dzintars ārā, nekādas tautas demonstrācijas nenotiks, viss būs mierīgi.

+2
-4
Atbildēt

0

mxblack 05.10.2010. 14.30

Skatoties TV pēdejās pēcvēlēšanu intervijas ar Urbanoviču, man radās iespaids ka viņš nemaz neraujas iekļūt valdībā. Un viņam tiešām nav nekādu konkrētu piedāvājumu. Viņš tikai gaida piedāvajumus no Dombrovska. Tātad Dombrovskim viņu ir ar varu jāvelk iekšā valdībā. Tā nekur nenotiek, ja cilvēki meklē darbu un grib nopietni strādāt. Izskatās, ka viņi tieši gribētu palikt “aiz borta”, lai pēc tam varētu valstī radīt nemierus un destabilizēt situāciju šajā valstij tik grūtajā laikā. Izskatās, ka viņi tiešām varētu pildīt kādu “lielā kaimiņa” pasūtījumu attiecībā uz valsti kopumā. Arī Urbanoviča piedāvājumi pirmsvēlēšanu debatēs bija klaji destruktīvi, pilnīgi pretēji Dombroska iesāktajam valsts kursam. Ar tādiem priekšlikumiem mēs nonāktu pilnīgā pasaules izolācijā.

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 05.10.2010. 13.18

Lielā koalicīja-ZZS+V+ SC.
Latvijā miers un klusums.
Kā vecā lauku kapsētā,kur bēres sen vairs nenuotiek.

+5
-1
Atbildēt

1

    Sanšains > ilmisimo 05.10.2010. 13.38

    Paga, paga, bet tas jau nozīmē arī to, ka kapu zvani tomēr nav atskanējuši.:)
    Varbūt galu galā tik traki nebūs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 05.10.2010. 12.52

Kāpēc tika iznīcināta un izlaupīta Latvijas rūpniecība pēc neatkarības atgūšanas? Kādi bija motīvi? Atceraties, visos mēdijos pie varas esošie skandināja, ka mēs šeit tikai ievedam izejvielas un no šejienes izvedam gatavo produkciju, bet šeit paliek tikai atkritumi. Tas bija labs iemesls lai ar Godmaņa valdības svētību tiktu postīts un izvazāts, lai zagļi grābtu visu kas ir grābjams. Bet kad VEF, Radiotehnika, Alfa un pārējās rūpnīcas bija izpostīti grausti, tad to visu par Godmaņa sertifikātiem, kurus savukārt pirka no točku radītajiem dzērājiem, iegādājās šodienas miljonāri. Arī toreiz tā bija cīņa ar pagātni, viltīgi un gudri izvērsta cīņa, kura balstījās uz latviešu visvētākajām jūtā, uz savas zemes mīlestību. Vai tagad nenotiek tas pats, izstumjot trešdaļu vēlētāju no valsts pārvaldes? Es nedomāju ka igauņi, zviedri, vai jebkuri citi saprātīgi cilvēki tā rīkotos. Bet attiecībā uz Godmani man gribas atcerēties viņa pēdējo sasniegumu ar Parex izdevīgajiem līgumiem K&K.

+4
-3
Atbildēt

3

    astra_ozo > mxblack 05.10.2010. 13.03

    neraksti muļķības (esmu pietiekami vecs, lai labi atcerētos tos laikus) – neviens neko speciāli neiznīcināja. Nebija neviena, kas tās preces pirktu, tas bija vienīgais iemesls visu rūpnīcu bankrotam. Bija pat auto rūpnīca RAF – kas viņus kavēja turpināt ražošanu? Bet tādus mēslu par tādu naudu pat Krievijā 1993. – 1994. gadā neviens vairs negribēja pirkt. Bija pieejami Mercedess, VW , Hundai atkarībā no maciņa iespējām…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mxblack 05.10.2010. 13.12

    to andza
    Arī es atceros. Bija piedāvājumi no Chrysler un Mercedes būvēt Jelgavā mikriņus, bet Bodmaņa promaskaviskā kliķe visus piedāvājumus rupji atraidīja. Tāpat bija iespējams nestrādājošos valsts uzņēmumus pārdot starptautiskās izsolēs un atdzīvināt VEFu, Sarkano Zvaigzni, Alfu, Vagonu rūpnīcu un citas, bet kliķe visu valsts mantu desmitiem miljardu vērtībā izdalījā čekistiem, komunistiem un bandītiem un ar dzīvokļiem apdāvināja nelegālos imigrantus, lai sev sociāli tuvos šarikovus pieturētu Latvijā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 05.10.2010. 13.20

    VEFu, Alfu,Radiotehniku faktiski bija tikai nedaudz japārveido un to varēja izdarīt jau toreiz. Un pārājām rūpnīcām arī nebija jāsit ārā logi, jādemontē un pa dzelzceļu jāizved to iekārtas, faktiski visu jāiznīcina visrupjākjā veidā. Leiši prat saglabāt pat kolhozus. Nevajag šeit propogandēt mežonību. Tas viss notika galēji nepareizi, ar iemeslu nosist visam cenu un tikai.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

astra_ozo 05.10.2010. 12.51

Ja Latvija tagad sāks doties pārkrievošanas virzienā, esmu drošs, ka latviešu jaunatne aizbrauks. Te vairs nebūs neviena iemesla, lai turētos pie šīs zemes. Mans vecākais dēls (27 g.v.) visu laiku štuko par aizbraukšanu, meita pēc skolas arī domā par to pašu. Ir taču pasaulē 50 valstis ar labāku klimatu, lielākām algām un augstāku dzīves līmeni.
Bendiks pareizi teica – Latvijas pastāvēšanai nav cita iemesla – vienīgi latviešu tautas aizstāvība.

+8
-1
Atbildēt

2

    mxblack > astra_ozo 05.10.2010. 13.00

    Es gan nedomāju ka ielaižot valdībā SC mēs te kļūsim “lielāki krievi” kā esam pašlaik. Ne jau no krieviem valdībā, bet no savas pašcieņas un latviskuma zaudēšanas mums ir jābaidās visvairāk. Ja to SC atstāsim “aiz borta”, vai tad letiņi pārstās savā starpā bez kādas iemesla runāt krieviski? Es tā nedomāju. Šejienes krieviem jau arī faktiski nav vairs citas savas zemes kā šī. Krievijā viņi nevienam nav vajadzīgi un to viņi labi saprot. Bet ko var gaidīt no stūrī iedzītas trešdaļas vēlētāju? Vai valsts uzplaukumu? Arī mani bērni un mazbērni dzīvo UK. Viņi atgriezīsies tad, kad arī šeit varēs nopelnīt vismaz 2000 mēnesī, ne ātrāk. Neraksim kapu Latvijai.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 05.10.2010. 13.07

    ->opis
    savā starpā Tu varēsi runāt latviski. Ar sievu un bērniem droši. Tikai drīz būs tā, ka latviešu valodai zudīs jebkāda ekonomiskā jēga, nepieciešamība to zināt. Būs Ukrainas variants un pēc tam Baltkrievijas.
    Palasi ko raksta “Čeloveks” Dienā.lv , varbūt tad kaut kas kļūs skaidrāks…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 05.10.2010. 12.39

Arī es labprāt gribētu redzēt Latviju, kurā dzīvo vienīgi latvieši un kura nav Pasaules krustceles. Diemžēl mūsu situācija ir cita. Bet vai mēs, dzīvojot galēji principiāli nacionālajā jautajumā, nepakļaujam šo valsti pazušanai? Mums ļoti ātri ir jāsakārto ekonomika, jāatjauno un jāpaceļ augstumos ražošana, jāpanāk lai iedzīvotāji šeit nestrādātu par 200 LVL mēnesī, bet lai mūsu algas konkurētu ar algām rietumu pasaulē. Tik daudzi tautieši jau ir pametuši šo zemi un tas turpinās ļoti strauji. Kuri tad te beigās paliks? Ne jau latvieši. Kāpēc mums ir tādas bailes no krieviem valdībā? Vai mēs baidāmies ko pazaudēt? Lūk te gan ir jāievēro principialitāte lēmumu pieņemšanā. Mēs taču nevaram padarīt SC saņemto atbalstu par nebijušu, par Krievijas “piespēlētu”. Mēs tiešām pazaudēsim šo valsti, ja būsim stulbi un bailīgi.

+3
-7
Atbildēt

0

Sanšains 05.10.2010. 12.32

Man dikti gribētos izturēties pieklājīgi.
Bet vēl diktāk tomēr gribas pateikt, ko domāju: ir tāds īpatnējs, bet tomēr itin bieži sastopams fenomens – “izglītots muļķis”.
Arī Ķīlis tāds, manuprāt, ir.

+12
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 05.10.2010. 12.24

Pēc tam, kad viņa ekspertu komisija… :) kā labāko 9. Saeimā novērtēja PLL darbu, man komentu nav.
Es tikai pie citiem komentiem pieliku dažus plusiņus…. :)

+7
-1
Atbildēt

0

mariam 05.10.2010. 12.21

Domāju, ja vienotība rīkotos gudrāk un elastīgāk, ar laiku tā varētu mēģināt atšķelt no SC kādu mērenāk domājošu spārnu, ar kuru varētu itin labi sadarboties. Pastāv gan, protams, daudz ticamāks risks ka Vienotība pati sadalās pirmā.

+3
-2
Atbildēt

1

    Sanšains > mariam 05.10.2010. 12.40

    Tas būtu: Kabanovu atšķelt no Mirska, vai arī Rubiku dinastiju – no Ciļeviča?:)

    Bet diez vai tas izdosies, jo šī “Biškekas” piesolītāju konsolidācija taču nav plānota un veidota šeit, Latvijā.
    Vai Āboltiņai būs tik daudz šarma, lai pierunātu Putinu atslābināt “krievu vēlētāju” apņēmību?:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

itommy_ 05.10.2010. 12.19

Trīs scenāriji, kā apturēt valsts virzīšanos uz purvu.

1. Vienojas ZZS, PLL un SC. Lembergs premjers, ir autoritārisms valsts pārvaldē, bet sistēma strādā un ekonomiski patiešām sākas konsolidācija, nu faktiski tāds ļoti maigs Pinoceta variants. Pie viena notiek nacionālais izlīgums, ekonomiskajiem noziedzniekiem pasludina amnestiju.

2. Notiek nacionālo spēku likumiska revolūcija. Saeimā Ēlertes vai tml. vadībā no frakcijām iziet un apvienojas 3.Atmodas cīņā visi īstie latvieši un latviskie cittautieši, un izveido Jauno Koalīciju (kaut vai neformālu), ar mērķi sodīt oligarhus, nacionalizēt salaupīto un veidot jaunu, labāku, valsti.

3. V.Dombrovskis beidzot tomēr ieklausās padomos un kardināli maina savu padomnieku korpusu pret reāliem stratēģiem un izbeidz ļurbošanos duļķainā nekonkrētības ūdenī, kur Solvita, Ģirts un citi zvejo sev lielus amatus un taisa politiskus sūdus.

+2
-7
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > itommy_ 05.10.2010. 13.04

    Andrejs Zviedris
    PLL un SC koalīcija būtu bargs Putina variants ar pilnīgu valsts ekonomikas un lauksaimniecības sagraušanu un Latvijas atgriešanu parašas paspārnē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 05.10.2010. 13.15

    Nu ne gluži. Tie cilvēki jau paši saprot, ka putinisms ir “govno”, bet uz ko lielāku viņi nav spējīgi. Vajag padot draudzīgu un saprotošu roku cilvēkam, kurš slīkst. Tik vien. Un viņš pieņems, un būs pateicīgs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

lismanis 05.10.2010. 12.15

es tomēr atbalstu Vienotību tās sarunās ar SC kaut vai tīri no taktiskā viedokļa, jo, ja Vienotība ātri izveidotu koalīciju ar ZZS un TB/VL, tad nekas netraucētu tam pašam ZZS pēc laika samesties kopā ar SC, pievelkot vēl klāt arī varbūt PLL, un izveidot jaunu koalīciju.

tagad tomēr, noslēdzot kaut kādu līgumu ar SC, vai vismaz piedāvājot sadarbību, patiesībā tiek mazinātas SC manevra iespējas pēc tam šādu soli. un turklāt SC pēc tam nevarēs bļaut, ka viņus, nabadziņus apspiež.

+8
-2
Atbildēt

1

    astra_ozo > lismanis 05.10.2010. 12.46

    sadarbības līguma variantam es arī piekrītu, tāpat, ka viņiem var iedot divus ministrus, bet ārpus koalīcijas. Bet viņi jau ar šādu variantu nebūs apmierināti.
    Tas ir absurds – ir 63 balsis, gandrīz Konstitucionālais vairākums, kas veidots no cik necik normālām partijām, bet viņi grib sačakarēt tautas doto iespēju uzsākt 4. atmodu.
    Latviešu zagļus padzinām, krievu zagļus ņemsim pulciņā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 05.10.2010. 12.09

Es nevēlos ņemt vērā partijas intereses, kuru atbalstītāju pūli veido a) latvieši, kuri vienkārši grib paprotestēt neko nerubijot no politikas b) krievu, kuriem nav par ko citu balsot, jo nav piedāvājuma normāla no citām partijām c) kurai ir tūkstošiem viedokļu par dažādām lietām, tai skaitā arī fundamentāli atšķirīga attieksme un viedoklis par šīs valsts eksistenci.

Šī partija ir vienkārši neuzticama. Tāpēc ar to runāt nav nekādas jēgas. Uzlabojoties ekonomiskajai situācijai, tā pati izjuks.

Augsto plauktu teorētiķiem ieteiktu iedzert siltu tēju un atslābināties.

+15
-4
Atbildēt

2

    lailabidzane > andrisskrastins 05.10.2010. 12.12

    .
    Cik litri tējas ir Tava dienas norma?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > andrisskrastins 05.10.2010. 12.56

    Atvaino, bet šoreiz tavs komentārs lika pasmīkņāt!
    Vai ZZS ir uzticama!?
    Kāda ir iespējamā koalīcija, ja ZZS “uzmet”?
    Skeptiķi iemācieties skaitīt!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 12.09

Par līdzdalību valdībā SC drīkstētu sapņot tikai pēc tam, kad būtu pārtraucis savas perversās attiecības ar LPP/LC Rīgas domē.

+7
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 05.10.2010. 11.54

.
Vecās vecās un jaunās vecās koalīcijas.
Vecā koalīcija atdzimt nevar, jo nevar atdzimt. Divas no tās komponentēm ir mainījušās būtiski. Vienīgi ZZS’u var uzskatīt par iepriekšējo.
Nacionāļi ir radikāli nacionalizējušies, un no reāla darba pozīcijām – apaļas nulles.
Vienotie ir izcili saskaldīti. Kā minimums četrās “frakcijās”. Un tādēļ jūtas nedroši, ja nonāktu koalīcijā tikai ar ZZS, kā tas būtu visai loğiski no pēctecības pozīcijām raugoties. Un tādā kombinācijā V netiek “pie spēles” Rīgā. Rīgas naudiņa tad turpinās žvadzēt citu kontos.
Un tāpēc, neskatoties uz sašutušo elektorātu, tik ļoti V gribētu samīlēties ar SC.
Arī no 4 gadu perspektīvas tas būtu gudri.

+6
-15
Atbildēt

7

    mary75 > lailabidzane 05.10.2010. 11.57

    Atkal man tev jāpiekrīt.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 12.01

    .
    Savādi.
    Mani uzskati un vērtējumi joprojām nav mainījušies.
    Un izteiksme tā pati vecā…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > lailabidzane 05.10.2010. 12.53

    Ko padarīsi, ja elektorāts nespēj but tālredzīgs un tam nav svarīgi, lai tiktu nodrošināts valdība darbs uz četriem gadiem.
    Tik vien kā nodevību, pārdošanas spēles un labprātīgu “meitenes pakļaušanos puisim” sadarbībā ar SC spēj saskatīt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 05.10.2010. 13.30

    Ne visiem taviem vērtējumiem var piekrist.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 13.31

    .
    Elektorātam nav ne vainas. Tikai nevajag no elektorāta gaidīt to, ko gaidīt nevajag. Lai arī kā to kādam atzīt negribētos, bet 80/20 ir “mūžam dzīvs”. Elektorāta gadījumā tas pat varētu diezgan droši būt 90/10. Tikai katram desmitajam aploksnes metējam lēmuma pieņemšanai nepieciešama plaša informācija. Pārējās deviņas desmitdaļas labākajā gadījumā “filtrē” vienu vai pāris sakarības, kas tad ir tie desmit procenti no 10-20 kampaņu piedāvātajiem raksturotājaspektiem. Un tas ir normāli. Tas vienkārši tā ir.
    Un tagad, kad ķeblīšu pretendenti sāk kombinēt, sarakstusvītrotājs, kurš iedomājies, ka tajā lapelē gandrīz jau valdību sastādījis, ar visu programmu piedevām, jūtas apčakarēts. Un arī tā tas vienkārši ir.
    Bet drīz to aizmirsīs! ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > lailabidzane 05.10.2010. 13.45

    Ša vai tā elektorāts ir radikāli noskaņojies.
    Skat, kā tiek likti “-” tiem, kas pieļauj V sadarbību ar SC. Nav pat vairs svarīgi, ka gaužām neuzticamie ZZS var izveidot koalīciju ar SC un PLL, ka tik V nenodod kaut kādus iedomātus ideālus, kaut gan jau pirms vēlēšanām bija skaidrs, ka tāda sadarbība būtu ieteicama un valdības stabilitātes nodrošināšanai pat vēlama.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 14.09

    .
    Es nezinu, kas patiesi būtu vislabākais sabiedrībai kopumā, un katram indivīdam (ar vai bez aplokšņmešanas tiesībām) atsevišķi. Tādu spriedumu izdarīšanai man nepietiek atbilstoša informācija.
    Bet acīmredzama ir variantu iespējamība. Ir vienlaicīgie varianti – apvienojami, un arī savstarpēji izslēdzoši. Kur nu vēl, ja paskatāmies caur laika faktoru.
    Kādam šķiet, ka, sasvītrojot pareizo biļetenu, karš ir uzvarēts. Un tālāk tikai uzvaras parādes.

    Kāda atziņa krievu valodā (atvainojos par leksiku) vēsta: Vaina – h..ņa, glavnoje – maņovri!

    P.S.
    Bet “-” te nenozīmē neko vairāk kā attēlu greizajā spogulī. Stipri jau nu greizā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kristaps Sauketens 05.10.2010. 11.47

Ķīli, tu ar kuru no ķermaņa daļām domā? SC sevi pzicionē kā kreisu, uz sociālu ekonomiku orientētu partiju, bet Vienotība ir izteikti liberālas ekonomikas piekritēji. Jebkurā vietā, kur nedzīvo ķīļi un tamlīdzīgi frukti, kad ir krīze, stūrē labējie, bet kreisie tup malā un klusi burkšķ zeķītē. Bet, kad ekonomikā radīts pietiekami daudz labumu, ka ir ko dalīt, tad pie stūres tiek kreisie un visu fiksi tipa taisnīgi sadala… Līdz nākamajai krīzei. Brāļošanās te ir EKONOMISKI nepamatota. Ak, Ķīli, Ķīli…

+15
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 11.45

Ķīlim būtu jāņem vērā, ka krievu mužiks, būdams vergs, ciena labu bozi un pātagu. Ja pret to izturās kā pret līdzvērtīgu, tas kļūst nekaunīgs. Ļaunums, ko pastrādāja Latvijas ceļš, DPsaimnieks, TP un LPP, dalot nelegāļiem privilēģijas, dzen valsti postā.

+18
-1
Atbildēt

1

Evija Zauere 05.10.2010. 11.43

Jau trešo dienu lasot, ka SC ir jāņem valdībā tikai tāpēc, ka viņiem ir 29 vietas, es gribu uzdot jautājumu – kopš kura laika koalīcijas tiek sastādītas ņemot vērā nevis ekonomiskās vai politiskās programmas, bet vietu skaitu parlamentā?

Vai Zviedrijā sociāldemokrāti arī ņēma biedros moderātus, kad šamie ieguva gandrīz vienādu vietu skaitu? Vai Anglijā leiboristi ir sākuši draudzēties ar torijiem tāpēc, ka regulāri viņiem ir plusmīnus vienāds vietu skaits? Tak nē, katram politiskajam spēkam ir sava programma, ko tas īsteno.

Un es neticu, ka V ekonomiskā programma sakritīs ar SC ekonomisko programmu, kuru nu vēl runāt par to, ka viņu politiskās programmas nesakritīs nekad.

+20
-1
Atbildēt

0

mjantons 05.10.2010. 11.42

SC politiskas sacensības ieroči ir brutalitāte un draudēšana.Kā jau tās politthnologi ir gatavojuši – latviešu jau uz ceļiem un lūkojās pēc saules uzlēkšanas Austrumos. Uz to Dombrovskim ir jābūt morāli stingram un nav jāklausās dažādos parezējumos. Ja tā notiks, tad par to nav jāķērc pašlaik. Visvērtīgākais būtu koncentrēties uz risku mazināšanu pašā esoājā koalicijā – ekstremisms un tiesiskas valsts reputāciju.

+11
-1
Atbildēt

0

sarmīte 05.10.2010. 11.36

Vai tiešām šie daiļd.rsēji ar Ķīli priekšgalā vēl arvien nav sapratuši, ka tieši viņi ir pie vainas gam tam, ka SC elektorāts ir nostiprinājies savās pozīcijās un pāriet ofensīvā, gan tam, ka latviešu vēlētāji balso par Visu Latvijai, kaut gan bija gan 5% barjeras, gan kandidāti zaļi un nepieredzējuši? Viņi ar savām kuslajām pa kaktiem sagrābstītajām teorijām nav spējīgi nosargāt nevienu nācijai svarīgu robežšķirtni. Tikai nemitīgi atkāpties, atkāpties un atkāpties. Un, izmantojot pieeju medijiem, noslīcināt auditoriju attaisnojumos, kādēļ citādi nevar un kādēļ arī pārējiem jāpaceļ ķepas.
Ķīlis vispār ir līdzšinējās intelektuālās impotences iemiesojums: tik daudz vārdu, tik ekspresīva žestikulācijas, tik šokējoši piemēru par jebkuru tēmu. Vai šis pantomīmas lielmestrs ar visām savām brainstorm sesijām kaut vienu ieviešamu ideju dzemdinājis un līdz galam novedis, izņemot iespēju dabūt kārtējo posteni vai projektpasūtījumu ar daudztūkstošu algu un lepnu vizītkarti?

+20
-2
Atbildēt

2

    mincitis888 > sarmīte 05.10.2010. 12.07

    Piekrītu! Man ļoti nepatīk cilvēki, kas sarunas laikā pārlieku žestikulē, sajūtas tādas, ka cilvis pirmkārt-nav pārliecināts pat sacīto , otrkārt- cenšas vēlamo uzdot par esošo!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > sarmīte 05.10.2010. 13.37

    Lieliski pateici.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2010. 11.26

Viens jau kaut kur rakstīja – kam būtu izdevīgi, ja SC paliktu opozīcijā?
Tikai PLL, pareizi, un trijiem oligarhiem, kam būtu daudz vieglāk manipulēt ar V un stādīt tai ultimātus.
Brīnos, ka šeit, izskatās, nevienam tas neienāk prātā.

+8
-8
Atbildēt

5

    buchamona > mary75 05.10.2010. 11.34

    Dzeri – kādās zvaigznēs tu izlasīji, ka SC ir pēkšņi ir atteicies no pozicijas aizstāvēt “karginus” + Vienotas Krievijas intereses? Ar ko šis ļaunums atšķras no PLL? SC ir tādi paši nelieši kā PLL, tikai vēl viņiem papildus nāk – politisks mērķis – nojaukt 18. novembra Latviju un tās vietā uzcelt Urbanoviča trešo republiku

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > mary75 05.10.2010. 11.46

    Pieņemsim, ka SC koalīcijā (V,ZZS,SC). Kāda velna pēc SCentram tas vajadzīgs, ja nespēlēs galveno lomu? Pavisam cita lieta SC,PLL,ZZS, domāju uz to arī tiek tēmēts iespējams pavasarī. Patlaban viņi spēlējas, veicinot dalīšanos Vienotībā (par/pret SC iesaistīšanu).

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 11.49

    SC nav ideāls, savi grēciņi katram, bet, nav mēslos līdz ausīm un cietums pēc tā neraud, atšķirībā no PLL.
    Bez tam, Ķīlim taisnība – stratēģiski pareizi sākt ar to sadarboties pēc iespējas ātrāk, labs viņš, vai ne visai labs.
    Un ar ko labāka ZZS?
    pret sadarbību ar to tu taču nepiebilsti?
    Tā ka ne jau tas ir noteicošais.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 05.10.2010. 11.52

    dzeris49
    Ar ko 9. maija fašisti, kononovieši, SC atšķirās no PLL? Zog bez kavēšanās, tikko tiek klāt un atšķirībā no PLL nemaskē savu naidu pret latviešiem un Latviju.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.10.2010. 11.52

    Sabiedrība pret ZZS neiebilst viena iemesla dēļ- ZZS vismaz pagaidām necenšas “pagriezt stūri” atpakaļ, ZZS nebrāļojas ar SC

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

mario1 05.10.2010. 11.25

Ķīlis tiešām ir nekam nederīgs polītiķis, piekrītu rakstītājai iepriekš.

+10
-3
Atbildēt

3

    lismanis > mario1 05.10.2010. 12.18

    Ķīlis nav politiķis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > mario1 05.10.2010. 12.32

    Itkā “nav politiķis”…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mario1 05.10.2010. 13.10

    Itkā “nav politiķis”
    ————————————
    tāpat kā stendzenieks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mario1 05.10.2010. 11.23

SC intereses ir otra valsts valoda Latvijā un okupācijas fakta valstisks noliegums, vai to domāja kremliski kaismīgais Valsts prezidenta kancelejas darbonis?

+15
-1
Atbildēt

0

buchamona 05.10.2010. 11.23

Kaut kā visi pēkšņi sāk runāt sabiedrības vārdā :)
Par SC. Es vnk esmu apmulsis no tās “strausiskuma”, kurš šobrīd parādās argumentācijā arī cilvēkiem ar atpazīstamu vārdu.
Kāds var man atbildēt tikai uz vienu jautājumu – kāpēc SC būtu tagad jāsāk balstīt Dombrovska valdība, ja līdz vēlēšanām SC+PLL bija vienota komanda? Kas pēkšņi ir mainījies, par kādu cenu tad? Varbūt kāds ir noticējis Urbanoviča apgalvojumam, ka krīzes laikā SC “politiku” liek pie malas. Tas nu gan būtu- gluži kā no Kiplinga Džungļu grāmatas – skaista pasaka. Visiem taču ir skaidrs, ka SC elektorāts + Kremlis savas ambīcijas vieglāk var realizēt krīzes nomocītā vlastī.

+26
-1
Atbildēt

0

Vaira Tempele 05.10.2010. 11.22

Ak jee, shim veel vajadzeeja pieliet ellju ugunii! Kjiili, vienkaarshi AIZVER MUTI!

+13
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 11.21

Velns parāvis, vai tad ne SC bija tas, kurš dažādās valodās rakstīja dažādas lietas: latviski – mums nevajag varu, mums vajag glābt valsti un otra, krievu seja – mēs uzspiedīsism savu varas formulu http://miljons.com/lv/10730/?p=3

+19
-1
Atbildēt

0

peerku 05.10.2010. 11.15

Latvijai būtu labāk, ja Vienotība beidzot ietu kopā ar SC un ZZS.

+3
-22
Atbildēt

0

guna 05.10.2010. 11.15

Ķīli, tu esi slikts politiķis. Es arī pieņemu, ka SC būs kādreiz valdībā. Tikai vienīgi tad, kad publiski mainīs savu SC un “vienotās Krievija” ideoligiju, par krievu valodas dominanci, pilsonības nulles variantu Latvijā un Latvijas okupācijas atzīšanu. Ja tas nenotiks, tad izlīguma nebūs. Nelīdzēs pat šajās dienās masveida nopirktie sporta trenintērpi centrāltirgū, ko es novēroju ar Biškekas turpinājumu, kā piedraudēja Urbanovičš.

+32
-4
Atbildēt

3

    Tane-Dane > guna 05.10.2010. 11.57

    Ķīlis ir reālpolitiķis

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > guna 05.10.2010. 12.06

    Man par Ķīli arī ir izveidojies ļoti slikts iespaids – jau kopš laika, kad šī persona vadīja Latvijas attīstības plāna gatavošanu.
    Šā cilvēka idejas nav akadēmiski pamatotas, tā kā tam būtu jābūt no zinātnieka. Šās idejas daudz neatšķiras no uz pieņēmumime balstītas politikas – tā nav sociālantrapoloģija.
    Būtu labāk devis kādas zinātniski pamatotas idejas par to, kā pilnvērtīgi Latvijā integrēties tiem cilvēkiem, kas šiet ievesti rusifikācijas politikas īstenošanas dēļ. Diemžēl – nesagaidīsim.
    Mans iespaids, ka Ķīlis ir tāds pats sociālantropologs, kā Kārnīte ekonomiste – dara tik daudz, lai liktu par sevi manīt…

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > guna 05.10.2010. 12.15

    Ķīlis ir tāds pats sociālantropologs, kā Kārnīte ekonomiste ..
    ———————————————————
    Precīzī. Burvīgs pāris.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 05.10.2010. 11.14

Krieviem ir pārāk lielas ambīcijas. Ja kāds ir iedomājies ka pavicinās kaulu un viņi luncinādami astes skries, tad SORRY, tā nu gan nenotiks. Formula ir vienkārša- Vienotība njem SC koolicijā, kā pilnvērtīgu dalībnieku, norokot VL/TB/LNNK, vienlaicīgi pazaudējot savu vēlētāju. B variants, SC sēž nolemti opozīcijā, kas manuprāt ir vispareizāk. Ja kāds uzskata, ka mums ir vajadzīga savienība ar imigrantu pēctečiem, tad palasiet DELFI RUS:) Silti iesaku:)

+27
-1
Atbildēt

4

    elinaliepina > Elīna Barkovska 05.10.2010. 11.39

    Pie varianta “A” tiek arī pie lielās siles Rīgas domē, kas laikam arī ir Āboltiņas “baltais sapnis”!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 05.10.2010. 11.46

    Es jau rakstīju, ka notiekošais smako pēc kopīgiem sponsoriem. Vai jau kāds no JL netika piķerts kafijas pauzē ar vienu no K&K. Neesmu intrigu atbalstītājs, bet nav dūmu bez uguns.
    Un jaa iepriekšējā Saeimā pats JL ar lielu skaitu sēdēja opozīcijā, un kas tad Notika??? NEKAS

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Elīna Barkovska 05.10.2010. 11.49

    Par tiem komentāriem ir taču visai dažādi, arī šādi :

    hundzintao 11:05, 2010/10/05
    Кремль раздражен “малым”
    успехом «ЦС».
    ———
    а не пойти ли кремлю в попу,
    здесь без них справимся – они
    только латышей стремают .
    пускай свою страну в порядок
    приведут .

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 05.10.2010. 12.03

    Nu tur arī latvieši komentē jautrībai, jeb opozīcijai:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

anita_meistere 05.10.2010. 11.13

SC neatzīst Latvijas okupāciju. 9. maijā svin okupaciju.
SC jaunieši daugavpilī publicē rakstus, kur tiek atbalstīta Latviešu deportācija.
SC biedri publiski šņauca degunu Latvijas valsts karogā.
SC viena no prioritātētm, ir krievu valodas statusa maiņa, lai apturētu integrāciju.
SC lielākā daļa biedru nerunā latviski.
SC neatbalsta Latviju kā uz rietumnieciskām vērtībām vērstu valsti.
SC ārpolitikas nostādnes ir klaji pretrunā ar esošo ārpolitikas kursu, un ir vērstas uz vienas valsts (krievijas) ietekmes palelināšanu.

+46
-7
Atbildēt

1

    eva_o > anita_meistere 05.10.2010. 18.27

    freifunklv 11:13=> SC “ļaunumu” uzskaitījums ir populistisks, tendenciozs, nepatiess un ļoti tuvredzīgs. Kā Jūs domājat veidot attiecības ar “ļauno” Saskaņu? Vai Jums vispār ir vēlme pēc sadarbības ar SC vēlētājiem?
    Vai Latvijai nāks par labu šāda ienaidnieka tēla veidošana? Latvijas un citu valstu vēsture māca, ka ienaidnieku izveidot ir viegli, bet pēc tam nāk grūti laiki… Vai naids ir mums vajadzīgs? Vai varam atļauties būt iekšēji naidīgi? Vai ceļot naidu Jūs domājat par Latviju?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

photocom 05.10.2010. 11.13

Vēl viens plāna galdiņa urbējs
zvanīja no Antonijas ielas ?!

+7
-3
Atbildēt

0

Janis 05.10.2010. 11.08

Vai tad tas nav tieši tas par ko vakar bija sarunas – sadarbības līgums?

Es domāju, ka vajag piedāvāt konkrētu lietu un, ja atsakās, tad nav ko daudz kavēt laiku.
Vēsture rāda, ka ar tādiem cilvēkiem ir jārunā no spēka pozīcijām vai arī var nerunāt vispār.

+7
-1
Atbildēt

1

    Ivars Zvirbulis > Janis 05.10.2010. 12.48

    vai tad “Vienotība” pirms vēlēšanām nedeklarēja ka sadarbība ar SC nav iespējama? Ja tagad viņi saka pretējo, tad tā jau ir vēlētāju interešu ignorēšana. Patiesībā mani tas nepārsteidz, jo jau agrāk JL ir izcēlies ar vēlētāju interešu ignorēšanu… http://blogs.klauns.id.lv

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam