Āboltiņa par SC: nedrīkstam riskēt ar cilvēkiem ielās

188

Komentāri (188)

Sviitijs 06.10.2010. 02.42

Pag, un ja Vienotība nebūtu rīkojusi tik nemākulīgu kampaņu un uzvarējusi, dabūjot 51 mandātu – tad vispār nobītos un nolīstu opozīcijā? Vairākums ir vairākums, ja V+ZZS+VL pietiek, tad viņi arī veido pozīciju. Viss pārējais ir muļķības. Klausīties argumentāciju par ārvalstu vēstniecību viedokli ir vienkārši nožēlojami.

0
0
Atbildēt

0

jeers 05.10.2010. 21.33

Āboltiņa! Neviena valdība nepieņem kādu lēmumu tādēl, ka teroristi vai bandīti ir draudējuši ar vardarbbību prasību nepildīšanas gadījumā!
Neviena valdība arī neiesaistās oficiālās valdības līmenī ar cilvēku nolaupītājiem, izspiedējiem utml!
Tam ir elementārs iemesls – pirmo reizi to izdarīsi un mucai spunde vaļā. Vardarbības draudiem parādās attaisnojums!

Es tiešām nezinu cik klašu izglītība ir Ābotliņai, lai sāktu sarunas ar SC argumentējot to ar Biškeku ar kuru draudēja tās pašas pārstāvis Urbanovičs!!!

Varbūt Āboltiņas kundzei ir kāda fizioloģiska vajadzība taisīt sūdus. Bet tam taču ir partijas biedri, kuriem būtu nepieskaitāmie jāierobežo.

Tas nu ir pilnīgs SVIESTS!!! Vai tā V izturies pret saviem vēlētājiem, kuri zemi plēsa lai Jūsu partija uzvarētu, nevis lai laizītu kurpes SC!

PIed…siena sajūta. Tā Jūs zibenīgi izrausiet pret sevi tos pašus cilvēkus, kuri iedarbnāja savus resursu lai palīdzētu Jums uzvarēt vēlēšanās!

+3
0
Atbildēt

0

Edzs 05.10.2010. 20.54

bez autora atljaujas parpubliceju te vinja tekstu kas manuprat ir ieveribas cienigs un ari publiski novertets ar +19:
http://www.ir.lv/2010/10/5/elertei-parlieciba-par-sadarbibu-gan-ar-sc-gan-ar-vl/viedokli#viedoklis_58533
***
(c)rums_kola, 5.oct 15:14
Patiesībā man nav pārliecības, ka, mēģinot iesaistīt SC, Vienotība patiesībā vēl vairāk neapdraud koalīcijas stabilitāti.
Jo tādā veidā viņi leģitimizē ZZS tiesības darboties ar SC. Vajadzīgajā brīdī ZZS varēs pateikt – redz kā – Vienotība jau tāpat sadarbojas ar SC. Piesolīs SC kaut ko vairāk, un sanāks oligarhi + SC, kas būs pilnīga katastrofa.
***

+2
0
Atbildēt

0

dro 05.10.2010. 18.21

Laikam ne velti Einārs parāva fracinu. Saprata: ar diegiem nav aršana:)

+2
-1
Atbildēt

1

    Edzs > dro 05.10.2010. 18.43

    jaa, ka jau zinam Einars vinjai vienmer ir bijis shkjerslis, tapec 5 minutes pirms kongresa tika izslegts Titavs, zinot ka Einars to uztvers ljoti personiski, – pec labakas skolas panjemieniem partija tika partverta no iekshienes.
    par Aboltinjas flirtu ar SC:
    kapec neviens no Vienotibas neproteste? kapec netiek atsaukts shi vinjas iespejami privata iniciativa un vinjas privatais viedoklis??
    partijai pacelties eiforiskos augstumos un jau otra diena delj viena intriganta patvaljas gulet ar reputaciju dubljos vajag macet.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

KristapsRocans 05.10.2010. 16.18

Āboltiņa ir tas mūsu tautā, kāpēc mums kāpj uz galvas – Urbanovičs piedraudēja ar Biškeku, Aboltiņa nobijās. Un nobīšanos uzskata par pilnīgi normālu lietu, pati to bez mazākās minstināšanās atzīst. Būt bailīgam latvietim ir pilnīgi normāli, lai tik kakā uz galvas, galvenais, ka nesit pa purnu. Nožēlojami…Jāsaprot, ka neviens mūs necienīs kamēr mēs paši sevi necienīsim. Un sevis cienīšana prasa kaut nedaudz drosmes

+2
0
Atbildēt

1

    Edzs > KristapsRocans 05.10.2010. 18.28

    ruda lapsa-intrigante Aboltinja nenobijas, vinja censhas vaimanajot citus iebiedet lai pec Vienotibas uzvaras veleshanas Urbanovicham un SC nodroshinatu labakas pozicijas.
    Urbanovičs 03/10/10: “…iespējams, ka mēs varam sagribēt iet valdībā, dabūt kādus amatus…”
    nozhelojumi bus tas ka vinja netika aptureta un rezultats tiks pasniegts ka Vienotibas kopejais vajums – …nu jus jau pashi ta gribejat…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 05.10.2010. 15.42

džeri!
Nu, nu !!! Tava teorija, ka SC nav lobējis ebreju intereses saeimā gan ir smiekla vērta! tas pavisam nesen, kad tieši SC neatbalstīja privilēģiju atņemšanu K&K!!! tieši SC uz 16. martu atvilka uz Latviju Zurofu un Masakavas līkdegunīgos pārstāvjus, lai rīkotu konferenci, ka latvieši lūk ļaunuma iemiesojums! nedomā, ka visiem pēkšņi palikusi īsa atmiņa!
Interesanti, kur Urbanovičs dabūja to dārgo džipu par apmēram 100 tūkst Ls???? Manuprāt, viņš ir pilnīgi nopirkts no jaunā viļņa un vietējiem līkdeguņiem, kuri tagad prasa atstrādāt!!! Tāpēc jau tāds naids no Urbanoviča, ka , lūk stulbie latvieši aizskrēja nobalsot nevis par viņiem kā socdemokrātiem, bet par centrisko partiju! Nu stulbi tie latvieši, vai ne džeri!!!

+4
-2
Atbildēt

0

mario1 05.10.2010. 15.34

Āboltiņas kundzes teiktais par Visu Latvijai šajā rakstā daudz neatpaliek no prokremliskā Krievijas portāla Regnum retorikas, nebrīnos, ja viņa rīt vai parīt tos nosauks par “latviešu neofašistiem”. Kauns lasīt viņas sarunāto, vai tiešām latviešu tautu un savus vēlētājus viņa uzskata par tādiem stulbiem ērzeļiem? Saprotu, ka pirms v’welēšanām viss bija izlemts, bet negribējāt samazināt savu elektorātu, piesaucot patiesību – ka iesit kopā ar SC. Jāatceras, ka SC vienu kaulu (ministra amatu) no jums negribēs, bet gribēs proporcionālu līdzdalību un kompromisus nacionālajos jautājumos, ar ko noteikti jārēķinās. Pirmā prasība būs nomainīt Dudajeva ielas nosaukumu, nākamā – 2 valsts valodas visās lielākajās Latvijas pilsētās.

+6
0
Atbildēt

0

ievuliitis 05.10.2010. 15.16

Nu bet, ja ūdens ir aptrūcies:))

+2
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 05.10.2010. 15.15

Saskaņa ir Latvijas mērogiem liela partija, turklāt ar pastāvīgu elektorātu, kura izvēli neietekmē ne šīs partijas veiksmes, ne neveiksmes. Kā redzams no ievēlēto deputātu tautības, Saskaņas vēlētājs balso pēc etniskā principa. Ldz ar to Saskaņai nav tik daudz svarīgi šādi vai tādi principi, cik nokļūšana pie varas. Jo, lai arī par partiju nemitīgi nobalso, taču nemitīga atrašanās opozīcijā kļūst partijas reitingus gremdējoša – kam vajadzīgi politiķi, kuri neko nevar izdarīt?
Šis principu amorfums tad arī ļauj Saskaņai gan sadarboties ar oligarhiem, gan bīdīt KK intereses, gan tagad runāt par iesaistīšanos Dombrovska valdībā.

Nezinu, kā Latvijai būtu labāk – ar vai bez Saskaņas valdībā. Taču Vienotībai (kā apvienībai) sadarbība ar Kabanovu, Mirski, Cilēviču, Rubiku būs nāvējoša.

+7
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 05.10.2010. 15.15

Sarunām par koalīciju tomēr būtu jābūt lietišķām, bez personīgiem aizvainojumiem. Vienotībai tagad visi trumpji rokās, bet uz spēles likta valsts nākotne, tā ka “jauni puiši”, “cilvēki ielās” un tamlīdzīgi emociju izvirdumi nedrīkstētu būt lēmumu pieņemšanas iemesli.

Pirms vēlēšanām bija iezīmējušās iespējamo sadarbību modeļi: Vienotība ar ZZS un VL/TB/LNNK (Dombrovskim jāturpina strādāt) un PLL ar Saskaņu, varbūt arī ZZS. Tam bija diezgan liela nozīme vēlētāju izvēlē.

Ja jāizvēlas starp VL un Saskaņu, tad rodas jautājums – bez 29 vietām Saeimā, ar ko vēl Saskaņa būtu labāka izvēle?
Jautājums Saskaņai – ja viņi tagad gatavi iesaistīties koalīcijā ar Vienotību, tad kāpēc nostājās opozīcijā esošajai Dombrovska valdībai

+3
0
Atbildēt

0

Ieva Melgalve 05.10.2010. 14.32

Viens no strida elementiem-cik balsojuso par V atbalstitu sadarbibu ar SC?Pienjemsim,ka 10-20%,bet kur otrs jautajums(ipasi Dzerim),cik SC ir tadu,kuri pirms velesanam nelika vienadibas zimi starp visam nac.partijam?V,TB-VL,ZZS-vinjas visaa 70-80 %SC veletajiem bija tas lielakais ljaunums.Kur aug kajas SC,ja ne 90 gadu interfronte!”Svetaias”latviesu uzvards Rubiks tik palicis parejie(nu ja,vel Adamsons:),bet citadak visi latviskie uzvardi izsvitroti.Baigaa saskanja:)Ja toleranta Vienotiba-to pasu japrasa no SC!!!!

+6
0
Atbildēt

0

mary75 05.10.2010. 14.21

Parex izlaupīšanā nepiedalijās SC, bet, gan PLL, tāpat PLL atļāva mēnesi pēc faktiskā bankrota izņemt naudu.
Ne jau SC uzspieda valsts iestādēm glabāt naudu pareksā.
SC nebija valdībā, nevajag gāzt tam virsū to, kas nav. Viņi mēģināja izglābt KK %%, ko tie saņēma, un tas arī viss.
Nevajag putrot, SC pie varas nebija, salīdzināt to ar Šķēli vispār absurds.
Visu šo sistēmu, kas visiem pretīga izveidoja latviešu politiķi, nevis krievi.
Nu, ka pie visa vainīgi ēbreji, tā jau vispār ir klasika.

+1
-4
Atbildēt

0

austrisv 05.10.2010. 13.45

Manuprāt visam šim tracim ap vēlēšanām apakšā paslēpts ebreju intereses Latvijā!!!
Es tā secināju, jo visiem bija redzams, kā Lancmanis sāka vadīt Šlesera vēlēšanu kampaņu! Arī vēlēšanu vakarā pa PLL telpām grozījās Lipmans un citi. tagad izskatās, ka džudita iesaistās, jo nu izskatās, ka ebrejiem var nebūt priekšroka uz nodokļu nemaksāšanu(K&K) un arī valsts naudas piesaisti privātbiznesam( Liepājas metalurga elektrības apakšstacija par miljoniem no nodokļu maksātāju naudas! Tās ir manas personīgās pārdomas. Arī Repše prom, tad arī tam pašam belokoņam pieeja nav tik tieša… utt!
Vai tiešām vienreiz nepietiks viņiem izzagt mūsu valsti: gan Lavents, gan K$K! Sponsori prasa no SC dalību valdībā, lai turpinātu savas rebes, kā izskatās!
Interesanti, kā ir Igaunijā?

+4
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 05.10.2010. 13.30

Pievienojos Aboltiņai !
Viņa tomēr skatās tālredzīgi !!!

0
-12
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Agnese Lûse 05.10.2010. 13.49

    Viņa skatās pārāk tālu un neredz to, kas ir degungalā. Protams, pēc 300- 400 gadiem vairs nebūs ne krievu, ne latviešu- no tādas TĀLredzības viedokļa viņai ir taisnība, bet vēl jau ir gan vieni, gan otri, turklāt tie otrie pirmos grib iznīcināt un tāpēc varbūt nebūtu prātīgi viņiem tā tik vienkārši dot šo iespēju. Par sugu daudzveidību dabā mēs tomēr rūpējamies, tad kāpēc gan nerūpēties par sugu daudzveidību starp cilvēkiem?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.10.2010. 13.21

Āboltiņa varētu ieņemt Dobeļa atstāto tukšo vietu Saeimas “kaut-kā-stulbi-izmuldējos” amatā
————————————————-
Un dubultīguo uzvārdu Biškek – Ahbuolting.

Tad par Tautas saeimas priekšsēdētāju.

+6
0
Atbildēt

0

Sanšains 05.10.2010. 12.57

Āboltiņa: Es apzinos atbildību, ka mums šīm sarunām ir jābūt kabinetā, ka nedrīkst būt šeit Biškeka.
=====================================
1. Gļēva un agresīvo pretinieku iedrošinoša piekāpšanās draudiem?
2. Aukstasinīga izlikšanās par dumju un iebiedētu, lai beigu beigās sasniegtu kāroto vietu pie Rīgas Domes siles?

+3
0
Atbildēt

0

ievuliitis 05.10.2010. 12.56

Nē, Šķēle izskatās tikpat derdzīgi, kā KK. Pat vēl derdzīgāk. Viņš savu valsti apzog, ne mītnes zemi.

+4
0
Atbildēt

0

unknown 05.10.2010. 12.45

Problema Aboltinai tada,ka vinai trukst politiskas intuicijas un pieredzes. Vina atri uzsezas uz E.Jaunupa sludinatajam idejam, kas ir nevis balstitas uz strategisku un isvertu valdibas veidosanu, bet gan uz sausu aprekinu Rigas Dome. Tad, nav ari skaidrs, kapec SC ir vajadzigs valdiba. Kas ir tie riski? Vai risks ir bailes, ka pec 4 gadiem SC uzvares? Neuzvares,jo vieniem nepietieks balsu ar krieviem, savukart, lai dabutu latviesu balstis bus jaklust latviskakiem. Ta ir konkurence, bet zinama un paredzama. Ja nem valdiba, riski ir lielaki. Riski pirmkart, saistiti ar SC iespeju savu popularitati celt ar minitru posteniem, virzit kremlim draudzigus lemumus, iepludinat tautiesus ministriju aparatos, lenam un pamatigi. Bet galvenais, saskelt Vienotibu, novajinat to un pargrupeties. Tas ir tas,ko neredz Aboltina un Jaunups. Un zel ka Dombrovskis ir kluvis par vinu kilnieku, kuram nav tiesibas izveleties savus ministrus.

+5
0
Atbildēt

3

    Edzs > unknown 05.10.2010. 15.35

    kada fatala kljuda. reize ar Murnieci veletajiem kas svarstijas sava izvele starp VL un V vajadzeja svitrot no V saraksta sho merkantilo kombinetaju Aboltinju. nezinu ar ko vinja tagad tiek iebarota bet neticu ka vinja butu psihiski nestabila no dzimshanas. ta ir apzinata saspele ar SC vajinot Vienotibu.
    ir vel izeja no situacijas, ir varianti – PS un ja iespejams Shtokenbergam janak ar pazinjojumu kas nosoda jau sadarito un liedz JL Aboltinjai turpmak dot nesaskanjotas intervijas Vienotibas varda, vinja nedrikst uzstaties ka V publiska persona. izlietu udeni vairs nesasmelsi bet vismaz tagad to shljauku vajadzetu aiztaisit.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > unknown 05.10.2010. 15.50

    Tante Sidra!
    Āboltiņu neapskaužu, jo uz viņu izdara spiedienu! es nevēlētos būt ne viņas , ne Dombrovska vietā!
    līkdeguņiem vajag varu, lai tiktu pie naudas : mūsu nodokļu maksātāju maka!
    Tagad esmu par to pilnīgi pārliecināta!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > unknown 05.10.2010. 16.39

    Bet – taa ir. jau Lenons teica:
    zemlju krestjanam,
    fabriki rabochim,
    banki bankiram,
    djengi – jevrejam.
    uz Aboltinju tiek izdarits baigais naudas spiediens, es nezinu cik kilogramu bruto.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 05.10.2010. 12.33

priekshpedeja diena es izlemu balsot par Vienotibu lai palielinatu vinju parsvaru par SC, uz to pierunaju savas ghimenes locekljus, aktivi aghiteju visos man pieejamos socialos tiklos un pierunaju savus draugus.
sho gadsimta uzmetienu es Vienotibai nekad nepiedoshu un zinu droshi ka es tada nebushu viena.
ne visi musu tauta ir lenpratigi kordziedataji.

+6
-2
Atbildēt

2

    photocom > Edzs 05.10.2010. 12.38

    Tieši tā !
    lietussargs ar spicu galu rezervē

    jā – nevajadzēja visas oliņas likt
    salātu zaļā grozā
    darīju prātīgāk
    arī dzeltenā grozā pa kādai !

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Edzs 05.10.2010. 15.47

    Tante Sidra! Pilnībā manas domas!
    netaisos ne es, ne mani bērni te vergot svešzemju līkdeguņiem!
    Krievi nav vainīgi, ja viņi ir tik lētticīgi, ka ar viņiem var tā prasti manipulēt!
    Atcerēsimies kaut vai to zāļu biznesu( dārgo), kā arī to, ka tagad zālu aģentūras grib pārpirkt pat slimnīcas utt!
    Ceru, ka Tu arī saproti, no kuras puses īstenībā pūš mums tie bada un nabadzības vēji! Kamēr to nesapratīs daudzi, tad varēs manipulēt ar latviešiem un krieviem, bet aiz muguras labumus nosūks tādi lipmani un citi, pa biškam atmetot tādiem kā kampējs, buldozers un vēl citi no PLL!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 05.10.2010. 12.23

tas izskatas tik leti.
viens pie vinjiem var atnakt treninjbikses un pateikt – vsem krov pushchu, pastj porvu morgali vikolju i glaz na zhopu natjanu, odin zhivim ostanus… rizhija meitene sak vaimanat – oi oi oi, visus te sola sakropljot, redzi sabojat izdrazt un izmantot, glabjas kas var…
viss kabinets celjas virzas uz durvim bet tur jau prieksha gaida sagatavoti papiri, – ligums kas jadara lai nenotiktu tas ko atsaldenis piesolija, tie tiek parakstiti un visi atviegloti nopushas.
tfu, es nobalsoju par Vienotibu un esmu vilusies.

+4
0
Atbildēt

0

Edzs 05.10.2010. 12.08

Āboltiņa:_…ka mums šīm sarunām ir jābūt kabinetā, ka nedrīkst būt šeit Biškeka,” viņa atsaucās uz SC līdera Jāņa Urbanoviča minēto sociālo spriedzi un cilvēku iešanu ielās…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vai tiesham neatradisies kads kas shai aptrakushai mergai aizbazis muti ar lupatam un novaks no laukuma.
pie pirma shada izteikuma domaju ka tas ir neizdevies ironisks joks, tagad redzu ka vinja patiesi krit histerija un turpina bikses kakat.
lai gan, var but ari otrs variants – Aboltinja ir SC aghents un spele ir sarunata.

+8
-2
Atbildēt

2

    astra_ozo > Edzs 05.10.2010. 12.39

    ->tante_sidra
    Neapvainojies – piektdienas vakarā pirms vēlēšanām brīdināju. Gan par neloģiski daudzajiem ārzemju latviešiem, gan Kalniņu un Paegli.
    Kalniņa 2.p..k vēstures krieviskā versija man šķita simptomātiska. Faktiski visu iepriekšējo Latvijas vēstures skaidrojumu noliegums.
    Abrene – štrunts, tas, ka robežlīgumā nav atsauces uz vecajiem līgumiem arī sīkums, Kas tālāk – vēstures grāmatas pārrakstīsim, valodu brīvi lietosim mājās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 05.10.2010. 16.24

    @andza
    jaa, atceros to sarunu.
    Kalninju es ieteicu svitrot tiem kas nolemushi balsot par V. jaa, pashlaik savu balsojumu nozheloju. vel ir varianti un kautkada ceriba ka JL sasauc arkartas sedi, vai PS un Shtokijs (ka vinjam ellerata to partiju sauca – par atbildigu saskanju labaka Latvija, vai?), ka tas abas partijas nak ar demarshu kur pieprasa JL Aboltinjai vispar aizverties ar nesaskanjotiem publiskiem pazinjojumiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 05.10.2010. 11.54

Kādi cilvēki ielās ??? Ko viņa tur murgo ??

SC vnk ir jāiesaista uz atbildības dalīšanu par nākamā gada budžetu, lai pēc tam viņi nevarētu teikt “mēs jau nepieņēmām tos lēmumus” un nevarētu audzēt reitingus uz tā rēķina.

+4
0
Atbildēt

0

mariam 05.10.2010. 11.20

Racionāli lūkojoties uz to lietu – kā labāk Latvijai – atstumt trešdaļu vēlētāju vai mazu radikāļu pulciņu, atbilde nav grūta. Cita lieta – izdarīt to prasmīgi, lai panāktu labāko, ko no SC var sagaidīt.

+2
-8
Atbildēt

7

    daina_tabuna > mariam 05.10.2010. 11.29

    @žoržs
    Problēma tāda, ka nav neviena, kas to prasmīgi spētu izdarīt. Aiz SC stāv Maskavas polittehnologi, kam ir ne tikai resursi, bet arī pieredze zinātniskā līmenī kā čakarēties, lai panāktu sev vēlamo rezultātu. Domā Vienotībai nāks palīgā amerikāņu un angļu speciālisti pa to pašu līniju? Maz ticams. Viņiem lētāk un ērtāk būs ziedot Latviju Maskavai.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 05.10.2010. 11.57

    > Vladam
    tev taisnība par tiem procentiem, bet par TB/VL balsojuši tikai ~8% – tātad, tikai 1/12 vai 1/13 daļa vēlētāju. Ņemot vērā viņu antidemokrātiskā sun naidīgās nostādnes būtu tikai loģiski viņus atstāt ārpus koalīcijas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 05.10.2010. 12.06

    >Dolāram
    droši vien, ka tev taisnība. Vigli tas ar noteikti nebūtu. bet būtu tomēr vērts. Lai arī man ir gana aizspriedumu pret krieviem, tomēr apzinos, ka no valstiska viedokļa būtu jēdzīgi atrast SC iekšienē kādu spārnu ar ko sadarboties. Bet iespējams jau ar, ka mēģinot sašķelt SC pirmā pajuktu pati Vienotība. Pārāk jau nu atšķirīgi ļaudis tajā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mariam 05.10.2010. 12.47

    to žoržs
    Nav tev aizspriedumu pret krieviem, tev ir dzīvniecisks naids pret latviešiem, kas vēlas dzīvot savā valstī un kopt savu valodu un kultūru.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mariam 05.10.2010. 12.52

    ” Ņemot vērā viņu antidemokrātiskā sun naidīgās nostādnes būtu tikai loģiski viņus atstāt ārpus koalīcijas.”
    To tu rakstīji par Nacionālo apvienību. Vai to pašu nevarētu teikt par SC daudzkārtējiem izteikumiem krievu presē?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mariam 05.10.2010. 13.39

    Žoržs!
    Atstumt var ne tikai tos 7,…% no VL vēlētājiem, bet vēl lielāku daļu latviešu, kuri balsoja par Vienotību, kuras sastāvā ir arī PS!!!!
    Vai tīšuprāt negribi saprast, kā veidojās PS???
    Tā kā latvieši, kuri vēlējās SC valdībā par tiem arī nobalsoja!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mariam 05.10.2010. 17.33

    Žorž – bija iespēja, ka VL iet kopā ar Vienotību. Ja tā būtu bijis – varbūt pad būtu dabūjuši 50 % … Ko tad tu teiktu ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 05.10.2010. 11.02

Vienotības fani – steigšus māciet saviem bērniem krievu valodu – noderēs apkalpojot migrantus, kuriem uz latviešu valodu nospļauties. Pielāgojieties.

+5
0
Atbildēt

1

    austrisv > astra_ozo 05.10.2010. 13.36

    Piekrītu Andža, bet par tādiem ne šādiem ne tādiem nevēlos kļūt, jo tādiem globālistiem nav dzimtenes, ne mājas, kur labi, tur dzimtene. Taču ES valstīs notiek savu nacionālo interešu aizstāvība: gan Austrijā, gan Dānijā, gan Holandē , par Franciju nemaz nerunājot(it sevišķi jau pēdējā laikā!
    Par krieviem arī nerunāsim, jo viņi gatavi cīnīties par savām krievu interesēm jebkurā valstī! kur nu mums latviešiem līdz viņiem vēl augt un augt!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 05.10.2010. 11.00

.
Kas visvairāk ir ieinteresēti SC atstāšanā ārpus koalīcijas?

Ja neskaita sazombētos cietpaurīšus (jācer, ka tādu nav īpaši daudz, lai gan koncentrācija #ir komentāros varētu likt par to šaubīties), tad SC atstāšanā ārpus koalīcijas visieinteresētākie ir PLL.

Tas taču ir tik vienkārši. ;)

+3
-10
Atbildēt

7

    mary75 > lailabidzane 05.10.2010. 11.21

    šoreiz tev piekrītu par visiem 100%.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 11.27

    .
    Tu izjauci cietpaurīšu reğistru. Bija jau pieci pieteikušies…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 05.10.2010. 12.47

    Nejauc vienā putrā divas nesavienojamas lietas. Uzskatu, ka SC jāpiedalās valstiski svarīgu lēmumu pieņemšanā, kas ir pašsaprotama lieta. Lai pierāda, ka prot arī strādāt, ne tikai musināt un provocēt tautu. Viņu spēju strādāt es ļoti apšaubu.
    Un otra lieta – cilvēkiem ir absolūti nepieņemami Āboltiņas izteikumi. Man personīgi tie izklausās neprofesionāli un netālredzīgi. Vienīgais attaisnojums tiem varētu būt, ja arī pēc tik pazemīga ielūguma SC neies valdībā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 13.19

    .
    Neķer kreņķi, betij!
    Savus uzskatus, šaubas un izklausīšanās sakrauj tautiskā kulē, un nobāz dziļi skapi.
    Tas neko nemainīs, bet nebūs tā jākreņķējas.
    No otras puses, vari uzskatīt, šaubīties un izklausīties dubultā. Pat trīskārši, ja ļoti gribas. Tāpat Jēpja kundze būs tur, kur nu viņa ir, un arī Tev nebūs garlaicīgi!
    Priekā! ;)))
    P.S.
    Bet putra – jo vairāk jauc, jo putrīgāk! :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 05.10.2010. 15.14

    Nav interesanti.
    Varētu jau arī tikpat dzejiski par tavu mūžīgo neizlēmību – varbūt, ka tā, bet var arī otrādi:))
    Diemžēl jādodas no mājas ārā. Līdz vakaram:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 05.10.2010. 17.30

    …. SC atstāšanā ārpus koalīcijas visieinteresētākie ir PLL. …..
    ——————————————————————-

    Tev pilnīga taisnība, gudriniek. Tikai ko tas maina “raskladā” ? Pa lielam ?
    Tu ko, gribi teikt, ka lūzeru intereses ir pietiekams pamats, lai ņemtu drusku mazākus lūzerus koalīcija ??
    Nesmīdini, puis :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 05.10.2010. 19.08

    .
    Jā, atzīšos, man ir kāds milzīgs trūkums. Es mulstu. Mulstu gadījumos, kad nākas skaidrot, ka Zeme nav plakana, ka melns un balts nav vienīgās krāsas, ka… Bet recipienta jaudas ir kritiski limitētas.
    Tomēr mēģināšu.
    Konkrētajā gadījumā mani izteikumi nekādi nebija vērsti uz laimīgo uzvarētāju pamācīšanu. Ne arī uz gavilējošo līdzjutēju regulēšanu. Tika konstatēts, ka dotajā jautājumā dedzīgo V līdzjutēju vēlmes 100% sakrīt ar “lūzeru” interesēm. Tikai konstatācija.
    Bet ja par “lūzeriem”, tad vairāki no viņiem joprojām ir ar stipri lielāku ietekmi kā “lāčuks” vairumā no dzīves sfērām. Un arī šī ir tikai konstatācija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 05.10.2010. 10.51

Te nu ir
rudā bestija āboltiņa
Vienotības
stabilizācijas garants
derētu kā kalnieti aizfīŗēt
kur prom uz Briseli
ko šadurika vietā

+11
-1
Atbildēt

0

mariam 05.10.2010. 10.50

Jāpiekrīt pilnībā Āboliņai – VL lāpnešus jau nu labāk koalīcijā nelaist gan, lai pāris gadus pasēž opozīcijā, pamācās ko nozīmē parlaments, demokrātija utt.

+2
-18
Atbildēt

0

Arturs 05.10.2010. 10.36

Vajag SC valdībā.
Tad SC sadalīsies prorietumu un ‘deržimordu’ spārnā, kas Latvijai nāks tikai par labu.
Arī Vienotība sadalīsies, bet vai no tā jābaidās?

+2
-4
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Arturs 05.10.2010. 10.39

    @biodain
    SC sadalīsies prorietumu un ‘deržimordu’ spārnā

    Ar proporciju 1:99

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Ausha 05.10.2010. 10.35

Dievs sargi mani no draugiem (āboltiņa), no ienaidniekiem (SC) es sargāšos pats. Vienotība drīz izjuks, jo ne visi tur ir nodevēji. Āboltiņu tiesāt un sodīt, pēckara francijā bija neletāla metode ar matu noskūšanu utt.

+9
-4
Atbildēt

0

austrisv 05.10.2010. 10.33

Āboltiņai nepienāksies saeimas spīkera amats, lai kā viņa to vēlas, jo tas, tāpat kā iepriekš būs ZZS amats!!!
Bez tam koķetēšana ar SC nepatiks daudziem nacionāliem vēlētājiem. Vai tad nu tas nav skaidrs, jo latvieši (nacionāli noskaņotie , gāja , vai pat skrēja) vēlēt par Vienotību tikai tāpēc , lai SC netiktu pie varas.
Tai skaitā mani lielie bērni brauca pat 200 km uz galvaspilsētu un organizēja citus studentus ārzemēs, lai tikai SC netiktu pie varas, bet ko nu?
SC ir tikai normāli palikt opozīcijā, jo tas veidots pēc nacionālā principa: varu krievvalodīgajiem!!!! kamēr krievi veidos tikai savas partijas un svītros no tām pat tos dažus latviskos uzvārdus, tikmēr, skaidrs, ka varu grib sagrābt tieši viņi. SC ir savilcis visus savus spēkus kulakā un taisās mums zvelt, bet, mēs latvieši tad iziesim ielās, jo, kā redzams ir, tad Urbanovičam nacionālais jautājums ir spļāviena vērts!!! lai tad arī VL viņus piebremzē!

+16
-3
Atbildēt

6

    lailabidzane > austrisv 05.10.2010. 10.52

    .
    “Tai skaitā mani lielie bērni brauca pat 200 km uz galvaspilsētu un organizēja citus studentus ārzemēs, lai tikai SC netiktu pie varas, bet ko nu?”

    Kuram anekdošu krājumam šis teksts būtu piemērots?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > austrisv 05.10.2010. 10.56

    Tieši tā, mēs, tie kas balsoja par V, esam tas patiesais spēks, uz kuru V jābalstās! Mēs visa ģimene vēlējām Līgatnē:)
    Vakar, kad pateica, ka pavasarī šakāļi ar krieviem sāks šūpot valdību, mēs tā arī norunājām, iesim ielās, palīdzēsim, nepieļausim valdībā ne smakas no leščinskiem un šķēlēm, kur nu vēl kriev/ebreju diktatūru!
    Šodien lasu un paliek škērmi, ka solvita neredz kas ir viņas patiesais spēks:( Vai tiešām viņa nesaprot, ka tie, kas viņu atbalstīja, saprotam, ka būs jāpieņem nepopulāri lēmumi, un, ka urbanovičam vara ir tikai krievijas nospraustā politika, bet abiem šakāļiem savu neveiksmīgo biznesu reanimēšana ar valsts naudu!
    Solvita, atjēdzies!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > austrisv 05.10.2010. 11.28

    varbūt ka tā ., mēs aŗi organizējāmies, vedām cilvēkus uz iecirkņiem, sūtījām vēstules, skaidrojām cilvēkiem atšķirības. Personīgi, savos nopelnos varu ieskaitīt divu Latvijas krievu balsis Vienotības kontā, jo VL viņi uzska’tija par pārāk radikāliem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 05.10.2010. 14.36

    @varbūt ka tā
    tas nebija parspilejums.
    ‘Bet’ berni nedzivo Latvija.
    mana meita ari brauca lielu attalumu lai nobalsotu par sarakstu ko tai ieteicu mainot savu izveli priekshpedeja diena, – no VL uz V.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 05.10.2010. 15.32

    Tante Sidra!
    vai Tava meita ir N?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 05.10.2010. 15.40

    nee, mana meita jau 20 gadus dzivo Vacija, briva no shim musu problemam jo ir pilniba germanizejusies. es par to nepriecajos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 10.30

Un vēl, tieši ZZS, VL – TB/LNNK vēlētāji, kā aŗi liela daļa “Vienotības” vēlētāju, ir tie, kuri uzticējās un neskatoties uz turpāko budžeta konsolidēšanu, ir gatavi paciesties nākotnes vārdā, bet Āboltiņa ar savām replikām tam pārvelk TREKNU SVĪTRU, kaut agrāk uzska’tiju, ka viņai ir saprāts. Es nenoz”eloju savu izvēli, kaut šaubījos par labu “Vienotībai” vai VL balsot, tomērt noticēju VL – TB/LNNK

+9
-1
Atbildēt

0

don_basilio_basilio 05.10.2010. 10.29

un vispār izskatās ka jaunais laiks laikam ļoti sagribējis tikt pie teikšanas Rīgas Domē !

+6
-1
Atbildēt

0

don_basilio_basilio 05.10.2010. 10.28

laikam gan Āboltiņa nespēj saprast to, ka tikai viena tēvzemieša ievēlēšana Saeimā vistiešākajā veidā parāda 8% velētāju attieksmi pret vecajiem politiķiem !

+8
-1
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 10.22

Šajā gadījumā, Āboltiņa demonstrē “vienotības” vājumu, jo viņi ir gataavi piekāpties šantāžas priekšā, tātad, kā mēs, vēlētāji, varam būt pārliecināti, ka “vienotība” spēs aizstāvēt mūsu intereses kā iekšpolitiskajos jautājumos, tā aŗi ārpolitikā. Jāsāk domāt, ka viss, ko konkurenti teica par “v” nav “dūmi bez uguns”. 63 balsis ir deleģētas latviskajām partijām ( līdzšinējai koalīcijai ), tas nozīmē, ka neskatoties uz sīkām atšķirībām, 63% vēlētāju ir deleģējuši šīs partijas pārstāvēt Latvijas intereses un Latvijas iedzīvotājus, “v” pieviļ attiecīgi gan savus vēlētājus, gan ZZS un VL- tb/LNNK vēlētājus.

+15
-1
Atbildēt

2

    Edzs > LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 14.16

    @Ak Dievs
    _…Āboltiņa demonstrē “vienotības” vājumu, jo viņi ir gataavi piekāpties šantāžas priekšā…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    vai mikstie vai nodeveji.
    kaa es nozheloju savu izveli, nu butu vismaz svitrojusi to perkamo lapsu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Es nenožēloju, jo pirmo reizi, es nobalsoju ar sirdi nevis ar prātu! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.10.2010. 10.18

LATVIA is not going down the plug-hole. Outsiders and locals alike who worried that the economic austerity following the country’s spectacular financial crash would lead voters to choose a left-of-centre, pro-Russian government can breathe freely. Actually, I think the danger of a strong showing by the “pro-Russian” Harmony Centre was a bit overblown. But the result is clear. The leading party in the governing coalition, Unity, headed by the prime minister, Valdis Dombrovskis (pictured), won just over 30% of the vote. It may continue with its existing partners, or talk to others. But the danger of a big economic or political upset has receded. Doommongers can now turn their attention elsewhere. Latvian politics, it seems, is boring again.
http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2010/10/latvia
———————–
Garlaicīgi nav vis.Mums ir Āboltiņa!

+4
-1
Atbildēt

3

    daina_tabuna > ilmisimo 05.10.2010. 10.24

    Āboltiņa varētu ieņemt Dobeļa atstāto tukšo vietu Saeimas “kaut-kā-stulbi-izmuldējos” amatā.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 05.10.2010. 14.12

    jaa, un es biju cerejusi no shis dienas nesedet pie radio, TV, un kompja, atgriezties normala dzives ritma jo daudz nekartotu lietu ir iekrajushas.
    garlaicigi nebus. tpfu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 05.10.2010. 19.36

    Izrāde tikai sākas.Klaunāde kombinācijā ar gladiatoru cīņām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 05.10.2010. 10.12

Šausmas! Te jau Urbanovicham pat nav nekas jāsaka – Āboltiņa sāk viņa vietā biedēt cilvēkus. Kopš kura laika Āboltiņa pārstāv SC intereses?

+16
0
Atbildēt

6

    Tane-Dane > ievuliitis 05.10.2010. 10.20

    Vienkāršāk jau būtu pateikt, ka SC būs koalīcijas partija, nevis tur gvelzt šitādas muļķības un tas tīri matemātiski būtu tikai godīgi pret SC.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ievuliitis 05.10.2010. 10.27

    betij
    Izrādās, ka ne tikai TB vēlētāji (es, piemēram) ir naivi, bet arī Vienotības ir tādi paši… :)))
    Bet vai tad jūs (Vienotības fanus) nebrīdināja, ka tas ir iespējams?
    Nu kā jūs tā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 05.10.2010. 10.34

    Es neesmu pret to, lai SC uzņemtos daļu atbildības par valstī notiekošo. Esmu pret “likšanos zem viņiem”, ko šodien ļoti uzskatāmi ir izdarījusi Āboltiņa.
    Atvainojiet man aptrūkušies pieklājīgie apzīmējumi.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 05.10.2010. 11.02

    o…šodien ļoti uzskatāmi ir izdarījusi Āboltiņa.
    Atvainojiet man aptrūkušies pieklājīgie apzīmējumi.
    ————————————————
    Nuja. Pievienuojuos.

    Prasās “‘pa flotski”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ievuliitis 05.10.2010. 12.31

    Tas protams, nav smuki, tā atgādināt :) , bet es priekšvēlēšanu naktī jūs ar tante_sidra brīdināju. Gan par daudzajiem ārzemju latviešiem, gan Kalniņu, gan Paegli.
    Kalniņa 2.p.k vēstures skaidrojums man šķita simptomātisks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 05.10.2010. 14.06

    @betijacelmale
    _Es neesmu pret to, lai SC uzņemtos daļu atbildības par valstī notiekošo. Esmu pret “likšanos zem viņiem”, ko šodien ļoti uzskatāmi ir izdarījusi Āboltiņa.
    Atvainojiet man aptrūkušies pieklājīgie apzīmējumi_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    man ari sak trukt pieklajigu vardu.
    Aboltinja ir SC agente, neticu ka padumja no dzimshanas.
    shantazhe Vienotibu un meghina izraisit paniku cilvekos ar sen jau izrunatu muljkjibu kuras izteicejs pats no tas ir atteicies.
    man ir shausmigs kauns par shadiem tautieshiem ja visi butu tik planpratigi tizli mums nekad savas valsts nebutu bijis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 05.10.2010. 10.12

Godīga politika:). Tagad, pēc vēlēšanām, Rudā lapsa sāks rotaļāties ar Biškeku. Pārzviegties un nomirt:)))))))))))

+9
-1
Atbildēt

1

www.vecamate.lv 05.10.2010. 10.01

Manuprāt,atstājot aiz borta SC ielās neviens neies, bet pēc smago lēmumu pieņemšanas ir risks dabūt atpakaļ vecos labos pll+zzs+sc,gan ir visai reāls scenārijs.Un labi,ka Vienotība par to domā jau tagad.

+5
-7
Atbildēt

7

    disassociative > www.vecamate.lv 05.10.2010. 10.13

    Tieši tā – galvenais šajās vēlēšanās bija tikt vaļā no kampējiem. No diviem izdevās, daļēji no vēl diviem, bet vēl viens ir palicis un ir ļoti riskants tips.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Bet kā paliek ar godprātu? “Solīts makā nekrīt”? clash_clash, Raivis savu ir pateicis, ja SC atzīst okupācijas faktu, atsakās no sadarbības ar “VK” aka putļerjugendu un atsakās no pretenzijām valodas jautājumā, tad kāpēc gan nē, bet izlasi vienas no SC “partneru” = rubikiešu programmām, tur ir īss komunistiskās partijas kurss, pilnīgi pretējs uzstādījumiem par turpmāko sadarbību ar SVF un citas pretrunas!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 05.10.2010. 10.38

    Saprotams,ka Vienotībai ir pagrūta situācija,salikt klucīšus ilgākam laikam par pavasari.Bet perspektīva,kad vēlēšanu vinnētāji V paveiks nepatīkamo darbu, un pēc tam attapsies opozīcijā, nozīmētu šo visumā labo vēlēšanu ar pareizo virzienu rezultāta anulēšanu.Minimums,kas Vienotībai jāizdara, tiešām visiem veidiem jāvelk tie SC piedalīties.Ja šie dod kurvīti,tad lai sabiedrība to pietiekoši spilgti redz un apzinās.Kas pie koalīcijas maiņas vecajiem taukiem ar sc varētu draudēt ar vēl vienu lietussargu pasākumu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    SC nespēs strādāt konstruktīvi, un kas ir labāk, “sabiedrotais” ar dunci “aiz muguras” vai pretinieks kuru Tu redzi?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 05.10.2010. 11.06

    Nu,es teiktu,ka ZZS ir tikpat šaubīgs sabiedrotais.. Kopumā,vienīgie prognozējamie politspēki mums ir Vienotība un tagad arī VL.Pārējie- kā bites.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > www.vecamate.lv 05.10.2010. 11.18

    ZZS jau nu nav ne par matu uzticamāki un labāki.
    Vislabāk jau būtu, ja V būtu 51%, bet, jāstrādā ar to, kas ir.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > www.vecamate.lv 05.10.2010. 11.46

    @clash_clash
    …Vēršu uzmanību uz to, ka pat VL pieļauj sadarbību ar SC…

    Varbūt nejauši, bet Dzintaram ir sanācis ļoti diplomātiski norādīt uz to, ka viņš tāpat netic, ka SC izdarīs kaut vienu no tiem punktiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 05.10.2010. 09.57

Āboltiņas arguments par cilvēkiem ielās ir diezgan pievilkts aiz matiem. SC ir diezgan liela popularitāte, bet ne pietiekoši liela. Ja tiks risinātas ekonomiskās problēmas, tad SC saucieniem pēc grautiņiem neviens neatsauksies.

Otrs – Āboltiņas kundzei ir personiska cemme pret VL jauniešiem, jo ir notikuši kašķi. Īsts politiķis tomēr spēj norīt to un sākt normālu sarunu procesu, nevis vicināt pirkstus.

Treškārt – Dombrovskis veido valdību, nevis Āboltiņa. Viņas spraugšanās pa vidu sāk kļūt drusku kaitinoša.

+32
-1
Atbildēt

3

    Evija Zauere > andrisskrastins 05.10.2010. 10.02

    Dombrovskis veido valdību
    ——–
    Vispār jau neviens vēl neveido valdību, jo VP vēl nav nosaucis premjera kandidātu ;-) Pašlaik tiek veidota koalīcija.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > andrisskrastins 05.10.2010. 10.04

    Es vispār pabrīnos, kāpēc cilvēki viņu neizsvītroja – viņa taču atgādina nīgru un vīzdegunīgu vecmeitu, kas meklē kašķus un intrigas. Šādām sievietēm politikā nav ko darīt!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Aldis Valters > andrisskrastins 05.10.2010. 10.30

    Jā, tas, ka viņu neizsvītroja tiešam ir vilšanās.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

mary75 05.10.2010. 09.56

Nu bet kuram vēl nav skaidrs, ka V izjūt lielu spiedienu no Rietumu partneriem, tāda ziņa izskanējusi vairākkārt, ar prasību veidot koalīciju ar SC, jo tikai tā , pēc viņui domām, var garantēt stabilitāti.
Un, pa lielam, viņiem jāpiekrīt.
Var jau tagad atrast sev kārtējo ienaidnieku – Rietumus, var jau teikt, ka viņi nesaprot mūsu sūri grūto likteni un situāciju, bet, domāju, ka viņi to var novērtēt ar vēsu prātu, labāk par mums, un neviens tur mums ļaunu nevēl.
Bez tam viņiem te nevajag nestabilitātes perēkli, kaut arī, manuprāt, tas ir nedaudz pārspīlēts.
Un, cik noprotu, V sāk spēcīgi domāt, vai jāiet koalicijā ar VL, manuprāt, tas arī ir Rietumu spiediens, pēc viņu standartiem VL ir margināļi.
Un, kā jau vairākkārt atzīmēju, arī tas ir pareizi.
Koalīcija ar šiem zēniem radīs vairāk problēmu, nekā ieguvumu.

+8
-11
Atbildēt

23

    AUTOEXEC.BAT > mary75 05.10.2010. 09.58

    Džeri – nodefinē lūdzu – KAS ir “Rietumu partneri” ?? Tad var runāt tālāk .

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 10.01

    ES, NATO, ASV.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.10.2010. 10.05

    Dzeri, “rietumu partneri” tikai iegūs no līdzšinējās koalīcijas, bet ievelkot SC koalīcijā, “V” riskē ar nestabilu, gaudojošu TēPistiem – eLPēPē – eLCē līdzīgām “rokas drezīnām”, kuras brīvi pārvietojas pa “sliežu ceļiem” cerībā “nolaist vilcienu no sliedēm”. Labāk kritiska opozīcija, kura neļauj “atslābināties”, nekā slikts partneris, kurš Tevi gatavs uzmest jebkurā brīdī..

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 05.10.2010. 10.05

    ES, NATO, ASV.
    —————————
    Džeri, vienmēr ir kāds, kas to dara konkrēti. Kurš no šiem KONKRĒTI IR uzturējis prasību ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 05.10.2010. 10.10

    Dzeri – turies pie patiesības:)) Rietumu pārstāv demokrātiskas vērtības, bet demokrātiskas vērtības – tie nav meli un krāpšana, lai arī “tikai” krāpšana pirms vēlēšanām

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 10.13

    Neko konkrētāk nezinu, kā dzirdēju, tā atstāstu, pa TV 3 un TV 5 , arī agrāk tādas runas gāja.
    Droši vien caur vēstniekiem, kā parasti, domā, viņi nekad līdz šim nekur nav iejaukušies, ja redz, ka mēs darām šķērsām?
    Beilija par Kaulīša Drošības likumiem runājas tiešā tekstā.
    Un kā tu domā, kāpēc tad Vienotība pēkšņi tā mainījusi domas?
    Atklāsme atnāca?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 10.16

    Rietumu demokrātijas galvenā vērtība ir kompromisi un sadasrbība, nevis konfrontācija.
    Rietumu demokrātijās nekad neatļautos ignorēt tik lielu etnisku grupu, kā krievi Latvijā.
    Kā arī neiecietīga attieksme pret homofobiju, ksenofobiju, totalitāru ideoloģiju.
    Domāju, tāpēc viņi uzskata, ka ar SC jāsadarbojas, bet, ar VL nav jāsadarbojas.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 05.10.2010. 10.22

    @ARTs
    Es domāju, ka Tu pilnīgi nevietā uzbrauc Džerim. Rietumiem nekāda Latvija nerūp. Viņiem rūp stabilitāte reģionā. Ja tas prasa upurēt kaut kādu sīkvalstiņu Krievijai- neviena lielā valsts neiebildīs. Viņi to pietiekami skaidri ir parādījuši gan pirms, gan pēc Otrā pasaules kara. Un pat 80-to beigās, 90-to sākumā rietumu lielvalstis ta nemaz nerāvās atbalstīt Baltijas valstu neatkarību. Sāka mazās valstis un kad kļuva skaidrs, ka process ir nenovēršams, tad arī lielās nīgri piebalsoja.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.10.2010. 10.29

    Vai tev neliekas, ka arī pie tāda spiediena ir jāsaglabā pašcieņa? Āboltiņas teksti izskatās jau pēc piedāvāšanās. Neviens necienīs meiteni, kas brīvprātīgi liekas ar puisi gultā, ka tik pa purnu nedabūtu.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 05.10.2010. 10.36

    @betijacelmale
    Šis izskatās pēc gadījuma, ka tāpat pa purnu dabūs un vienalga nāksies likties gultā, bet cieņa no tā neradīsies, jo vispār sāka runāt ar to pa purnu solītāju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 10.42

    Dolārs – nedomāju, ka tik traki.
    Ja jau viņi gribētu mūs atstāt Krievijas ietekmes sfērā, mēs nebūtu ne ES, ne NATO.
    Ne jau Rietumi būs vainīgi, ja mēs tur nonāksim, kāpēc ne Lietuvā, ne Igaunijā par to pat nerunā?
    Pašu latviešu politiķu blēdīgums. zaglīgums, bezatbildība mūs tur var aizvest.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 05.10.2010. 10.43

    ….. Rietumiem nekāda Latvija nerūp. Viņiem rūp stabilitāte reģionā….
    ——————————
    Taisnība.
    .. un lai arī viņi ir šausmīgi stulbi, tuomēr par domino efektu ir kaut kuo pa ausu galam dzirdējuši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 05.10.2010. 10.48

    Džeri, man ir pilnīgi nepieņemami Tavi uzskati pat SC! Visā ES sāk pastiuprināties katras tautas nacionālās intereses! Sen jau visiem tas LIBERALISMS ir apriebies, kad nav ne tautas ne valstis!
    Dievs katrai tautai devis savu zemi, bet, ja vēlies dzīvot citur, tad pieņem tās tautas notteikumus, nevis mēģini uzspiest savus! tad miera nav un nevarēs būt, jo latviešiem, atšķirībā no krieviem, ir tikai viena Dzimtene, kur runāt latviski, bet krieviem tepat blakus ir lielā krievzeme, ja nepatīk, lai dodas prom! vai tad slikti pie Putina!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > mary75 05.10.2010. 10.56

    dzeris49
    jau rakstīju, ka sorosiešiem galvenais uzdevums bija aģitēt un iebalsot parlamentu, kas ieceļ marionešu valdību. Savējos gudros un bagātos, kas grib kalpot Latvijai, norokam, lai kalpotu ASV, NATO un SVF interesēm. Kauns.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 11.06

    Tu par kuriem “gudriem un bagātiem savējiem”?
    Par šleseri un Šķēli?
    Tak nesatraucies, būs viņi parlamentā, varēs bļaut pilnā kaklā un apsūdzēt V visos grēkos.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 05.10.2010. 11.06

    Rietumu demokrātijās nekad neatļautos ignorēt tik lielu etnisku grupu, kā krievi Latvijā. ———————————————
    Tur jau tā tava NELAIME, Džeri, ka tu uzskati, ka balsojums Latvijā bija etnisks un ka SC pieder “etniskais monopols” uz krieviem. Piedod, bet NEKĀ TAMLĪDZĪGA. Jo ātrāk mēs tiksim vaļā no šī greizā priekšstata, jo labāk.

    Savukārt TIEŠI SC IR IZDZĪVOŠANAS JAUTĀJUMS producēt mītu par etnisko pārstāvniecību, jo tikai tā viņi var izskaidrot savu izgāšanos. Pilnīgi noteikti, ka par V balsoja diezgan daudz nelatviešu, pilnīgi noteikti, ka par Lembergu balsoja Ventspils krievi (OK, varbūt nav ideāls gadījums) – bet ir principā jāizbeidz stāstīt pasakas par SC “ekskluzīvajām tiesībām” uz krievvalodīgajiem vai par to, ka SC atstāšana “aiz borta” būtu “krievvalodīgo” ignorēšana. MUĻĶĪBAS !
    Arī pats SC nav viendabīgs, galu galā, un tikai daļa no viņiem ir radikāli noskaņoti. BET – viņu vadoņi ir nopirkti, tapēc kā partiju viņus koalīcijā ņemt nedrīkst.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 05.10.2010. 11.08

    @dzeris49
    Paseko līdzi pasaules tendencēm! Krievijai drīzumā iedos Šengenu. Amerika un Vācija (nemaz nerunājot par Itāliju) jau labu laiku brāļojas ar Krieviju. Viņus var saprast- labāk smaidīt un turēt nazi aiz muguras, nekā stāvēt atklātā konfrontācijā. Vienu brīdi pat virmoja runas, ka kādā brīdī Krievija varētu būt NATO, bet runas par kopīgo pretgaisa aizsardzību vēl arvien ir dienas kārtībā. ES šajā kontekstā vispār ir neaktuāli- tūlīt Krievija būs PTO un pievienoties ES tai vispār būtu tīrais pīpis (ņem vērā, ka IKP uz vienu iedzīvotāju Krievijā ir augstāks kā Latvijā).

    Globālajā šahā ziedot vienu bandinieku… nieks. Tāpēc nekad neesmu atbalstījis iestāšanos ES un NATO. Labāk būt saspraudei lielajiem dūžiem uz krēsla ar asumu uz augšu, lai nedomā sēsties virsū. Tad ir lielāka iespēja, ka liks mierā. Nevis kā tagad mēģināt izpatikt visiem pēc kārtas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.10.2010. 11.11

    Bet – daudziem krieviem Latvija ir dzimtene, daudzi te dzīvo vairāku paaudžu garumā, daudzi ir Latvijas pilsoņi, un viņiem tādas pat tiesības, kā tev, un pat tiesības runāt savā valodā, saprotams, pārzinot latviešu.
    Un tev nepietiek ar to, ka no Latvijas brauc latvieši, gribi, lai ari krievi aizbrauc, un kas tad te paliks un strādās, kas maksās nodokļus?
    Jāuztraucas, ka latvieši brauc projām, nevis, ka krievu par daudz.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 05.10.2010. 11.14

    izlasi līdz galam viņu plānus = NELOJĀLAJIEm, t.i. tādiem, kuri mūs apsaukā par gansiem, nacikiem u.tml. Dzeri, tu uzskati, ka radikālajam nacionālismam ir latvieša seja, tad tu vēl neesi izbaudījis radikālo nacionālismu al la russe mērcē..

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > mary75 05.10.2010. 11.43

    dzeris49
    Tās vairākās tev mistiskās krievu paaudzes ir mana ikdiena, tā ir mana ģimene. īsa vēsture-revolūcija, ģimene bēg no Pēterburgas uz Rīgu, bērni-2 puikas un meitene, jau pēc gada runā perfektā latviešu valodā, brīvvalsts laikā divi bērni nodarbojas tirdzniecības jomā, bet viens kļūst par Latvijas armijas virsnieku, ar ko mēs visi vēl tagad lepojamies (protams, dzīvi beidza lāģerī). Tas,ko vēlos tev pateikt ir tas, ka nekas nav svarīgāks par latvietību Latvijā, ka nav nekādas tur integrācijas un kas tur vēl, tā ir kaķa vilkšana aiz astes! Ja cilvēks vēlas dzīvot ne savā etniskajā dzimtenē, viņš pieņem visu ko piedāvā valsts!!!! Tā politika, ko gatavojas realizēt sc ir krievu lumpeņu politika! Un vēl viena lieta, krieviem viss, pilnīgi viss ir politika, un tikai galēji naivs cilvis iedomāsies, ka urbanoviču uztrauc Latvijas ekonomiskā attīstība!
    Ak, jā, Rinalda sveiciens mums visiem ir diezgan zīmīgs sc fakucis Latvijas vēlētājiem!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mary75 05.10.2010. 12.18

    Paldies Ance! Arī es neesmu latviete, bet nemūžam negribētu piedzīvot nelatvisku Latviju. Un starp Vienotības un, ne tikai – arī citu “latvisku partiju” vēlētājiem ir ne mazums cittautiešu. Un man nenāk ne prātā pieskaitīt sevi krievvalodīgiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 05.10.2010. 18.19

    Sveika! Arī es neesmu latvietis, tādēļ laikam mums pretīga šī mazdūšība. Ancei žetons:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > mary75 05.10.2010. 22.04

    Atzīšos – arī mans tēvs ir krievs-ceturdaļebrejs no Sibīrijas, māte puslatviete/puspoliete … Nu re :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 05.10.2010. 09.51

Viņa “kategoriski” atsacījās pieņem, ka „Vienotība” nebūtu uzvarējusi vēlēšanās, ja vēlētāji iepriekš zinātu, ka notiks sadarbība ar SC. +++ Vienotība sāk slikti – ar vārda neturēšanu, jeb tā ir tikai Āboltiņa? Vienotības priekšvēlēšanu kampaņa tika balstīta uz apgalvojumu, ka VL/TB/LNNK ir apvienības tuvākais sabiedrotais. Ja es būtu zinājis, ka pastāv iespēja VL/TB/LNNK vietā valdošajā koalīcijā ienākt SC, es būtu nobalsojis par VL/TB/LNNK. Katrs jau mēs dzīvojam starp saviem domu biedriem, teiksim – starp manējiem ir tie, kuri par Vienotību balsoja gluži tādu pašu apsvērumu dēļ, kā es, jeb balsoja “pa taisno” par VL/TB/ LNNK. Cik liela daļa sabiedrība ir tāda Latvijā,kuru pārstāv manu viedokli, es nezinu. Kā Āboltiņa to var zināt?
Sliktākais ir tas, ka Vienotība parāda, ka apvienību ir iespējams iebiedēt. Tas nav ceļš uz demokrātisku sabiedrību.

+19
-2
Atbildēt

2

    daina_tabuna > buchamona 05.10.2010. 10.06

    @rinķī apkārt
    Man kā par VL/TB/LNNK nobalsojušam silda sirdi Dzintara svaigākie teksti par SC, bet ja tā teorētiski padomā- kas būtu, ja Vienotība tiešām pirms vēlēšanām būtu skaidri pateikusi, ka ir gatavi strādāt arī ar SC? Ir skaidrs, ka pieaugtu VL/TB/LNNK daļa pīrāgā, bet man ir aizdomas, ka ne vairāk kā par 10%. Lielāku uzrāvienu būtu dabūjuši ZZS, kas principā nozīmē tieši to pašu situāciju, kas šobrīd. Varbūt pat vēl sliktāku, jo tad arī PLL tiktu koalīcijā un vienīgā opozīcija būtu VL/TB/LNNK.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 05.10.2010. 10.44

    Dolār, es Tev piekrītu, ka tad pieaugtu VL un tēvzemiešu %! es un mana ģimene arī tad balsotu par VL!!!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 09.47

Vēlreiz atkārtoju – ĀBOLTIŅAI IR JĀAIZBĀŽ MUTE !!! Jo ātrāk Vienotība to izdarīs , jo labāk !

Pilnīgi pievienojos – ja kāds izies ielās, tad tie būs LATVIEŠI, Vienotības, VL, arī ZZS atbalstītāji galu galā ! Cik var locīties ??? Āboltiņa aicina uz kompromisu ar velnu, SC principā rīkojas kā terorists – viņiem NAV NEVIENA REĀLA ARGUMENTA, tapēc nekas cits vairs neatliek kā draudēt.

Runāt vajag, protams, var pat ministra vietu piedāvāt, bet par koalīciju – lai AIZMIRST !!!
Nu un tie Āboltiņas murgi par “jaunajiem puišiem” vispār ir kaut kāds SVIESTS ! Cilvēki ir saņēmuši tautas mandātu – VISS ! KĀDI JAUTĀJUMI ?!

P.S. no visiem ievēlētajiem no VL saraksta – tikai 1 no TB. Kāda mārrutka pēc tur jau Grīnblats-sesks bildē grozās ??

+44
-6
Atbildēt

14

    daina_tabuna > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 09.51

    Grīnblats tur ir tāpēc, ka sarunas notiek ar esošo koalīciju, kurā nav VL, bet gan TB/LNNK.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 09.56

    Ak šitā, tu gribi teikt, ka rudajai tas ir “pilnīgs jaunums”, ka TB gāja vienā sarakstā ar VL ? Ja viņa to mēģina kaut cik nopietni pasniegt, tad tā ir augstākā mērā liekulība, jo TB ir tikai 1 mandāts, viņi PAT FRAKCIJU NEVAR IZVEIDOT. Āboltiņa ir Vienotības NELAIME …

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 09.59

    V ir saistības pret TB, bet, ne pret VL, un kas te nesaprotams?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.00

    Nu jau gan aizgāji auzās, atradi vienīgo vainīgo, ne jau Āboltiņas iniciatīva tā ir.
    To prasa Ritumu sabiedrotie.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.02

    Kāda mārrutka pēc tur jau Grīnblats-sesks bildē grozās ??

    Kā Tu nesaproti – neviens nav labs – Grīnblats vecs sesks, Dzintars un Iesalnieks – jauni zaļknābji.
    Mīksti, Dombrovski, mīksti.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.03

    … V ir saistības pret TB, bet, ne pret VL, un kas te nesaprotams? …
    ———————————————-

    Nuja, saistības pret tautu neuzvesties kā tādiem idiotiem – tas, protams, tāds nieks, pupu mizas, vai ne ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.06

    “Tauta” ir arī SC elektorāts un arī tie, kam labāk patīk sadarbība ar SC, nekā ar VL, ja atceries, par TB/VL nobalsoja tikai 7%.
    Tā ka “iet pret tautu” – nedaudz pārspīlēti.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.08

    Džeri, dažreiz tev pasprūk kaukas sakarīgs, bet nu tas tavs naivums vienkārši NOGALINA. Kaut kur , pa ausu galam sadzirdējis, ka kaut kāds diplomāts izteica “bažas” vai ko tamlīdzīgu – un tagad stum visos caurumos kā baigo ARGUMENTU … Cik tev gadu, puis ??

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.10

    ja atceries, par TB/VL nobalsoja tikai 7%
    ————————————————–
    Ja atceries, tad par V un ZZS nobalsoja 55%, un 33% par V balsoja tieši pamatojoties uz V un SC PRETNOSTATĪJUMU ? Aizmirsi ?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.20

    clash
    Kas ir tauta? Tikai latvieši?
    ——-
    Skaists teksts, bet tauta ir dažāda un vēlēšanu rezultāts ir skaidrs – vienai no partijām ar nosaukumu SC ir tikai 26% balsu,
    vai arī vēlēšanas vairs nav nepieciešamas?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.29

    To prasa Ritumu sabiedrotie
    ——————————————————–
    Tikai tumsuoņi un nejēgas no kaktu lapeles Economist tuo nezin.

    http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2010/10/latvia

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.35

    ĀBOLTIŅAI IR JĀAIZBĀŽ MUTE
    ———————————————-
    Un Dombrovskis neko nezina? :) Tas jau kļūst smieklīgi… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 10.44

    Man gan liekas, ka to prasa kopīgie sponsori:) Vai tik no V kāds nav kafiju padzēris ar K&K?!:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > AUTOEXEC.BAT 05.10.2010. 13.37

    tas izskatas pec piespeles.
    merkakjis jau sen savu granatu ir atsaucis, pateicis ka ne ta bija to domajis jo bija piedzeries un vinjam tada nemaz nav jo ir macibu variants pildits ar lupatam.
    tachu ruda lapsa to ir parkherusi un meghina ar to tirgu izraisit paniku.
    es domaju ka vinja ir SC ietekmes aghente, kamer neparadis arsta zimi neticeshu ka tik dumja no dzimshanas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

zeltina 05.10.2010. 09.46

nu,nu-domaju,ka neviens par Vienotību nebūtu balsojis,ja zinātu, ka viņi draudzēsies ar SC.. briesmas. visi par Dombrovski balsoja!!!

+16
-3
Atbildēt

2

    astra_ozo > zeltina 05.10.2010. 10.15

    Kremļa pakalpiņiem ir izdevies mums iestāstīt, ka tieši latviešu politiķiem ir jābūt tīriem kā kristāls. Un nu vairs neviens nav labs – visi, kas Latvijā kaut ko darījuši ir sašmucējušies un netīri.
    Visas latviešu partijas ir oligarhu partijas. Nav Tautas partija – ir Šķēles partija; nevis LPP, bet šlesera partija, nav ZZS ir Lemberga partija. TB nav oligarhu, bet tie ir tūdaliņi.
    Bet aiz visām šīm partijām stāv mūsu tauta. ZZS nav tikai Lembergs.
    Mērķis – uzspiest latviešiem ideju, ka visi nelieši, izņemot V.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > zeltina 05.10.2010. 10.15

    SC – nepārtraukti skandāli (to, ka viņi bija saistīti ar Jūrmalgeitu, laikam jau visiem piemirsies), sadarbība ar GRU (Hapilovs kungs) un Antonijas ielu, dzīvošana pēc Maskavas laika – tas viss ir OK. It kā nav oligarhu, bet viņus nekautrējoties atbalsta “krievu” bagātnieki, miljonāri. Viņiem nav vajadzīgi oligarhi, jo krievu prese tāpat masē vienos vārtos. Pat pēc Parex bankrota viņus nekautrējoties atbalsta KK, bet SC nekautrējas balsot par KK izdevīgiem likumiem. Aizdomas par Kremļa finansējumu (VVF pirms pāris gadiem, Le’Monde tagad).
    Secinājumi? – tas viss ir sīkums!!! Normāla partija.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 05.10.2010. 09.42

nevajg muldēt, vajag strādat un tā klusi un cītīgi, latviski. Aboltiņai vajaga uz Dombrovski skatīties un mācīties. Izlietu ūdeni nesasmelsi un ja jau pilnīgi nepieciešamss krieviski un bez tā nevar iztikt, tad lūdzu, pospešiš -narod nasmešiš.

+12
-1
Atbildēt

0

kkristaps 05.10.2010. 09.42

Vācijā dzīvo apmēram 3 miljoni turku. Interesanti, vai viņi arī piedraud “iziet ielās”, ja netiks pie varas? Un neskaitāmie krievi, kas dzīvo ASV, diezin kāpēc arī nav pārstāvēti Kongresā un nebuntojas šajā sakarā. Man nav saprotama loģika, kāpēc imigrantiem būtu obligāti jāsaņem vara valstī, kurā viņi ieradušies bez uzaicinājuma un kuras pamatnācijai viņu aziātiskā mentalitāte ir sveša. Kas attiecas uz Biškeku – Drošības policijai vajadzētu būt spējīgai cīnīties ne tikai pret 70 gadīgām pensionārēm, bet arī pret reāliem draudētājiem ar terorismu.

+44
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > kkristaps 05.10.2010. 09.49

    @ABC
    Kopumā piekrītu. Vienīgi salīdzinājumi nevietā. Vācijā ir vairāk kā 80 miljoni iedzīvotāju un turki nav pat 10%. Par krieviem ASV pat nerunāsim. Latvijā, turpretim, latvieši ir nepilnas divas trešdaļas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

disassociative 05.10.2010. 09.32

Līdz iešanai ielās tālu nav. Un ielās var iziet arī Vienotības atbalstītāji, ja turpināsies bezjēdzīgs politiskais tirgus, neņemot vērā cilvēku viedokli. Jau vakar izskatījās, ka ir iestājusies tā fāze, kas iestājas pēc katrām vēlēšanām – moris savu ir padarījis, var būt brīvs. Tas par mums visiem, tā saukto tautu jeb elektorātu šajā gadījumā. Mēs savas aploksnītes esam iemetuši, četrus gadus mūsu viedoklis vairs nav svarīgs.

+27
-3
Atbildēt

11

    Tieši tā, cilvēki balsoja par vienotību, jo vēlējās turpināt demokrātisku virzību, mēs nevēlamies Latvija’divvalodību, nevēlamies šantāžu un draudus, kurus piekopj mūsu kaimiņvalstī, mēs vēlamies vārda brīvību, attīstību un izaugsmi, spēcīgā, latviskā Latvijā! Nododot savu vēlētāju intereses, vienotība parāda savu īsto seju, savas bailes no atbildības, savu nespēju vadīt stipru koalīciju!

    +23
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > disassociative 05.10.2010. 09.57

    Āboltiņa “kategoriski” atsacījās pieņemt, ka neuzvarētu, ja iepriekš būtu paziņojuši, ka būs kopā ar SC. Blēņas! Tad labi, ja 5% robežu pārkāptu. Sviests ir Āboltiņa, termini vien ko vērts : “jaunie puiši” ; labi, bet ko darīt ar “vecām kazām”?

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > disassociative 05.10.2010. 10.00

    … bet ko darīt ar “vecām kazām”? — un “ēzeļiem” ?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 05.10.2010. 10.19

    “Ja mēs no konkrētas etniskās grupas nosķiramies kā no spitalīgajiem, tad nekas labs mūs nākotnē negaida.”
    Neviens nenošķiras un vakar bija piedāvāta sadarbības iespēja, bet nav jāspēlē padošanās spēle.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 05.10.2010. 10.30

    Padošanās spēle nav jāspēlē, nav jāpakļaujas šantāžai ar Biškeku, bet valdībā SC vajadzētu iesaistīt. Piemēram, veselības un labklājības ministru amatos. Lai parāda, ka patiesībā ir tādi paši kampēji kā PLL. Un, lai parāda, ka patiesībā ir absolūti nespējīgi konstruktīvi strādāt. Bet Ābotiņas arguments par Biškeku ir pilnīgi garām.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 05.10.2010. 10.39

    Diemžēl Āboltiņa to jau izdarīja. Viņa ir parādījusi, ka ir nobijusies un noticējusi Urbanovicha draudiem. Tagad viņš turpinās šantažēt Vienotību.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > disassociative 05.10.2010. 11.06

    Runa nav par etnisku grupu. Runa ir par pilnīgi atšķirīgu Latvijas modeli. Vai nu demokrātiska, moderna, nacionāla Eiropas valsts, vai korumpēta, prokrieviska tuvo ārzemju teritorija. Šis nav tas gadījums, kad iespējami divi vienā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > disassociative 05.10.2010. 11.22

    Vācija un Itālija rāda, ka ir iespējams apvienot.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 05.10.2010. 12.23

    Itālija ir tipiska mafijas valsts. Nez vai mēs to gribam. Man liekas, ka drīzāk mēs gribam tikt no mafijas bosiem vaļā, ja jau tik ļoti priecājamies par PLL rezultātu vēlēšanās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 05.10.2010. 13.13

    nu kas te ir, – bernudarzs?
    ienak merkakjis ar granatu un rizhija meitene sak histeriski kliegt – paliga, paliga, visus izvarot un sakropljot taisas!!!
    abiem ir jaiedod pa muti un janovac no laukuma. tffu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 05.10.2010. 13.27

    pirmkart – nav jasteidzas ne ar kadam sarunam, pospeshish narod rassmeshish..
    otrkart – steidzami vajag ierobezhot Aboltinjas speju sniegt intervijas.
    nakotne vinja nedrikst but starp jebkadu sarunu vedejiem.
    tas ir nopietni.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 05.10.2010. 09.31

Super! Tātad krievi tagad varēs šantažēt valsti ar draudēšanu iziet ielās. Ja jau draud, tad varēju uzreiz uz pilnu klapi- tiekt, ka ievedīs armiju, ja labprātīgi nepievienosimies Krievijai.

No vienas puses- esmu priecīgs, ka nenobalsoju par Vienotību. Bet no otras- tas neko nemaina, jo viņi vienalga ir nostājušies slidenā ceļa sākumā…

+15
-4
Atbildēt

1

    Edzs > daina_tabuna 05.10.2010. 14.23

    Dolārs
    _Super! Tātad krievi tagad varēs šantažēt valsti ar draudēšanu iziet ielās…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tagad jau pat nekadi krievi nedraud, vinju vieta to dara Aboltinja, ta ka driz nebus redzams no kuras vietas kajas aug jo visi gali bus udeni.
    tiesham super.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 09.27

Āboltiņ, Āboltiņ, neies cilvēki ielās, neies, ja V skaidros savus lēmumus pirms to pieņemšanas, enies, jo mums nav tāda mentalitāte. Ja Tu baidies no Urbja, ta snozīmē, ka tauta nav deleģējusi Tevi un “vienotību”, jo būs jāpieņem smagi lēmumi, bet ar savām bailēm Tu jau aproc “V” potenciālu. Es atbalstu Vl nostāju nestrādāt ar SC, ne jau tāpēc, ka viņi baidītos no SC, nē, viņiem nav pieņemamas pretlatviskās noskaņas, pietiek locīties visu priekšā..

+46
-3
Atbildēt

2

    Una Grinberga > LR Aizsardzības mini 05.10.2010. 09.40

    Tieši tā! Tā vietā lai uķinātos ar SC ar steigu jāstrādā pie valdības deklarācijas un koalīcijas programmas izstrādes. Nepiekritīs programmai SC – paši vainīgi! Ja lēmumi būs pārdomāti un mazāk skars trūcīgos, tad neviens iebildumus necels. Vairākums ir. Ir tikai jāstrādā!

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    lielais V skaidro savu rīcību tikai pēc tam, kad sāk svilt pakaļa… bet šā vai tā tas atkal norāda uz to, ka viņiem nospļauties uz vēlētājiem uz nākamajiem 2 gadiem. Starp citu, Āboltiņa nav piemērota kandidatūra Saeimas spīkera amatam, tāpat kā Daudze tam nebija piemērots. http://blogs.klauns.id.lv

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 05.10.2010. 09.26

Jo vairāk privilēģiju tiek piešķirts nelegāliem imigrantiem, jo nekaunīgāki tie paliek. Basta. Šī valsti graujošā prakse ir jāizbeidz.

+23
-2
Atbildēt

1

    sarmīte > raimonds_bossltd 05.10.2010. 10.51

    Ja politiķis ar lielu pieredzi sāk lietot tik bīstamus izteicienus, par kuriem turklāt iepriekš viņa pārstāvētā partija nežēlīgi kritizējusi tā tiešo politisko oponentu, rodas aizdomas, ka šis politiķis ir paša pārstāvētās lietas sabotieris. Jo tik muļķa Āboltiņa vienkārši nevar būt, lai nesaprastu sen pārbaudīto. To, ka Nesaskaņu Filiāles reģionālā distributora Urbja autorība nevienu neinteresēs, kad Diversiju Centrs Maskavijā šeit būs organizējis Biškeku un atsauksies uz Āboltiņas prognozēm, piepūšot ar VIŅAS citātiem pasaules presi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 05.10.2010. 09.25

Aaboltinja laikam ir jau aizmirsusi, ka Vienotiibas priekshveeleeshanu kampanjaa Dombrovskis bija pretnostatiits tieshi Urbanovicham un visa ciinja notika pret SC! Un arii pirms veeleeshanaa tika doti soliijumu straadaat esoshajaa koaliicijaa. Vai vinjai dziivo iluuzijaas, ka ja pirms veeleeshanaam Dombrovskis buutu pateicis, ka veidos koaliiciju ar SC, Vienotiiba buutu dabuujus kaut 15%?
Veeleetaaji balsoja arii par patreizeejo koaliiciju un tieshi Vienotiibas veeleetaaji buus ielaas, ja vinji tagad sablokjeesies ar SC!

+23
-6
Atbildēt

13

    ievuliitis > Vaira Tempele 05.10.2010. 10.14

    Neesi nevienas debates redzējis, Kļeksi?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Vaira Tempele 05.10.2010. 10.16

    Bijušas koalīcijas taču vairs nav – TB/LNNK vietā ir VL.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > Vaira Tempele 05.10.2010. 10.34

    Izskatās, ka Āboltiņa domā, ka četrus gadus varēs fīrēties, kā patiks. Bet ko šobrīd lai saka visi tie cilvēki, kuri, balsojot par “Vienotību”, Āboltiņai pielika krustiņu? Vai tiešām tik ļoti “Vienotības” spici kaitina Dombrovska popularitāte, ka ar vieglu roku vēlēšanu rezultātus var noskalot klozetā?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Vaira Tempele 05.10.2010. 10.42

    Nepiekritu tiem, kas Vienotības mēģinājumā sastrādāties ar SC, saskata nodevību!. Saeimai ir jābūt stabilai un strādāt spējīgai. Un to nevar panākt bez pamatīgas koalīcija. Turklāt, nevar neņemt vērā, ka par SC balsoja arī daudzi latvieši (ko nebūt neatbalstu).
    Vienīgais, kā žēl, ka VL/LNNK pie SC iekļaušanas koalīcijā var palikt aiz borta.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Vaira Tempele 05.10.2010. 11.19

    Kā tad bija ar Repši?
    Repše savulaik teica, ka kompromisi nevar būt bezgalīgi.Kam tas nebija pa prātam, atšķēlās.Āboltiņa toreiz palika. Kāpēc īsti?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Vaira Tempele 05.10.2010. 11.19

    ABIA;
    Ko tu gvelz 63 balsis nav pamatīga koolicija??? Jo būs vairāk partiju, jo vairāk intrigu un ātrāgs gals pienāks. Krieviem vajag 100% varu un uz tu viņi ies kaut rāpus. RD jau iztiek bez Vienotības, iztiks arī Saeimā!!!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Vaira Tempele 05.10.2010. 11.42

    Bronks, negvelz pats. SC nekādi nevar nodrošināt 100% varu. Un to ka viņi to nemaz nespēj un negrib, jau pierādīja RD vēlēšanas, kad veikli sametās kopā ar lielāko uzmetēju Šleseru. Cerams, ka Ušakovs ir apdedzinājies.
    Un nevajag aizmirst, ka ZZS jebkurā gadījumā piesliesies varas partijām. Un tas jau būs 84 balsis.
    Man tomēr labāk patiktu V+ZZS+SC+(VL/LNNK)= 92 balsis.
    Neviss SC+ZZS+PLL = 59 balsis

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Vaira Tempele 05.10.2010. 11.49

    ABIA:
    ZZS vēlētājs nekad nepiedos laulības ar SC, tāpat kā Vienotības vēlētājs:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Vaira Tempele 05.10.2010. 12.05

    Par ZZS vēlētāju nebūtu tik droša. Jo ZZS vēlētāja argumentācija lielākoties ir apmēram šāda – ja jau Lembergs spēja pacelt Ventspili, tad pacels arī Latviju. Pat neskatoties uz to, ka bāza kabatā, pietika arī Ventspilij.
    Tā ka ar kādu koalīciju ZZS turpina strādāt valdībā, ZZS vēlētājam nav no svara.
    Bet par V vēlētājiem, jāaaa, lasot komentārus, izskatās, ka varētu arī nepiedot. Katrā ziņā esmu no tiem V vēlētājiem, kas šādu soli spētu novērtēt.
    Jāspēj skatīties plašāk!!!!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Vaira Tempele 05.10.2010. 12.19

    es Vienotībai bučošanos ar SC nepiedošu, un domāju, ka es tāds neesmu viens!!!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Vaira Tempele 05.10.2010. 12.29

    Neizprotami! ;-)
    Vai bez bučošanās kopā būšana un sadarbība nav iespējama!?
    Atklāšu tev noslēpumu: es arī neesmu viena, ir, kas saprot!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    velgarita > Vaira Tempele 05.10.2010. 22.22

    Atbildes 1.daļa:
    Domāju, ka to Vienotība izjutīs uz savas ādas nākošās vēlēšanās.
    Līdzšinējā Rīgas pieredze:
    Sociāldemokrāti ar Bojāru priekšgalā uztaisīja koalīciju ar kreisajiem un kur viņi pēc tam palika;
    Šlesakova kombinācijas rezultātā PLL Saeimas vēlēšanās Rīgā dabuja mazāk balsu kā viena pati LPP/LC pirms gada.
    Pozitīvais SC piesaistē ir tas, ka viņi būs līdzatbildīgi.
    Atsaukšanos uz SC 2.-o vietu vēlēšanās neko nedod.
    Vācijā socdemokrātiem ir 2.-ais labākais rezultāts, bet koalīciju veido kristīgie un brīvie demokrāti.
    L-britānijā leiboristiem ir 2.-ais labākais rezultāts, bet koalīciju veido konservatīvie ar liberāļiem.
    Plaša koalīcija vairāk derēja 2008. gada beigās un 2009.gada sākumā, bet tad tādas nebija.
    SC vajadzētu respektēt Saeimā. Tur var dot amatu Prezidijā, dot iespēju vadīt komisijas. Varbūt var slēgt līgumu par atseviškiem ministru amatiem (bet kādreizējā pieredze ar līgumu ar sociāldemokrētiem tepat Latvijā neko labu nenesa).

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    velgarita > Vaira Tempele 05.10.2010. 22.23

    Atbildes 2.daļa:
    Starp citu, ja būs šādi apstākļi:
    līdzīga pilsoņu proporciju (kurā krievalodīgo īpatsvars naturalizācijas gaitā tikai pieaugs);
    vairākas palielas latviskās partijas;
    viena liela krievvalodīgo interešu partija,
    tad
    pavisam drīz SC būs visvairāk deputātu mandātu ar visu, kas no tā izriet.
    Neapšaubāmi ir jāiet uz partijām, kurās ir gan latvieši, gan lojāli (bez Krievijas karodziņiem mašīnās un treniņtērpiem ar uzrakstiem ROSIJA) krievu, ukraiņu, utt. izcelsmes pilsoņi.
    Cienam tak Loskutova k-gu.

    Tā kā nav jāsteidzās iesaistīt SC koalīcijā. Gan jau mūsu vēlēšanu apvienībās sāksies izmaiņas un tad jau redzēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna > daina_tabuna 05.10.2010. 11.19

@clash_clash
Varbūt precizē par kurām rietumu vērtībām Tu tieši runā?

Par miljardieri un mafijas draugu, kas Itālijā premjera krēslā jau ilgāku laiku sēž?
Par bijušo Vācijas kancleru, kas parakstīja līgumu par Krievijas gāzes piegādēm Vācijai un par ekoloģiski bīstamā NordStream būvēšanu un tagad pats sēž Gazprom meitas uzņēmumā ar ļoti labu algu?
Par tiem 6 vai 7 ASV prezidentiem, kuri savus karavīrus pilnīgi bezjēdzīgi ir sūtījuši karot pa visu pasauli?
Par to bijušo Francijas premjeru, kurš savā dzīvē tā arī nevienu dienu nenostrādāja darbā, kur alga ir jānopelna?
Par to bijušo Anglijas premjeru, kurš pretēji sabiedrības nostājai piekrita karot kopā ar Amerikāņiem otrā pasaules malā?
Par katoļu priesteriem, kas vairumā izmanto skolaszēnus?
Par meskikāņu un brazīliešu ziepju operām?

+8
-1
Atbildēt

0

astra_ozo > astra_ozo 05.10.2010. 13.20

SC nacionālisms ir rietumniecisks… :)

+2
0
Atbildēt

0

Edzs > Edzs 05.10.2010. 14.48

clash_clash
_…ideāls civilizācijas stāvoklis ir izteikts Džona Lenona dziesmā “Imagine”. Lai arī iespējams esmu sapņotājs, tomēr daru savu iespēju robežās to, lai šim ideālam mēs tuvotos._
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pashlaik gan tu pa makonjiem dzivodams labu gribedams neapzinati lej udeni uz pavisam citam dzirnavam.
ta ka vienmer ir darijushi tavi domubiedri arzemju komunisti un socialisti.

+3
0
Atbildēt

0

astra_ozo > astra_ozo 05.10.2010. 10.43

Ar ko atšķiras “divas valsts valodas” no minoritāšu tiesībām brīvi lietot “dzimto valodu atsevišķās pašvaldībās”?
Cik būs tādu pašvaldību? Man sanāk, ka visas pilsētas plus Latgale. Latviski varēsi runāt Užavas pagastā un kēķī. Tāpat kā padomju laikos.

+11
-1
Atbildēt

0

ievuliitis > ievuliitis 05.10.2010. 12.35

” process daļēji ir noticis, pēc PCTVL izzušanas, ar to parādot, ka radikālisms krievu vairākumam vairs nav interesants.”
Nedomāju viss. Es sliecos domāt, ka šobrīd ir stadija “Runājam vienu, domājam citu”. Cilvēki ir sapratuši, ka nav pieklājīgi civilizētā sabiedrībā lietot “mātes vārdus”, bet tos lieto, nezinot, ka mikrofons ir ieslēgts.

+6
-1
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 05.10.2010. 11.34

@clash_clash
Ir būtiski nošķirt divas lietas. Vienotība grib rakt grāvi, bet SC grib aizbērt Zilupi un novākt robežstabus. Tāpēc nevajag cerēt, ka pasaucot SC palīgā rakt grāvi, vini to grāvi tiešām raks, nevis centīsies mest to zemi pa gaisu tā, lai sanāk tie divi viņu plānotie darbiņi.

+9
0
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 05.10.2010. 12.17

@clash_clash
1) Rīga vēl arvien ir Latvijas daļa un nāk tikai komplektā ar visu Latviju, 2) bet atbildot tīri uz Tavu jautājumu- zināmā mērā- jā! Tik krieviska Rīga kā šobrīd, tā nav bijusi kopš 1987.- 88. gada.

+9
-1
Atbildēt

0

mariam > mariam 05.10.2010. 11.16

Es ar, pirms biju te tā iedziļinājies, biju iedomājies, ka te cita publika apgrozās, bet tagad vairāk palasot sajūta, ka tādi VL lāpnešu vai nu arī – Kristovska PiSiešu piekritēji dominē. Diezgan sasmacis liekas.

+2
-12
Atbildēt

0

mariam > mariam 05.10.2010. 11.54

šad tad IR palasīju jau kādu laiku, bet profīli izveidoju tik pagājušo vai aizpagājušo nedēļu, jo citādāk neko nevar ierakstīt.

0
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam