1. decembra rītā plkst. 8 centrālē vienlaicīgi ienākuši 3774 zvani.
Lielā pieprasījuma dēļ savienojuma gaidīšanas laiks ar operatoru var sasniegt pat 10 minūtes, vai arī zvans nepienāk, noskaidrojusi aģentūra LETA.
Zvanu centrā strādā visi operatori, tomēr visus ienākošos zvanus vienlaicīgi nav iespējams apkalpot. Slimnīca atgādina, ka Zvanu centrs strādā līdz plkst. 19 katru darba dienu. Pierakstīties pie ārsta un uz izmeklējumiem ir iespējams arī Slimnīcas mājas lapā (www.stradini.lv), izmantojot pieteikuma formu, skaidroja slimnīcas pārstāve Lāsma Sīle.
Komentāri (22)
Absints 01.12.2016. 13.58
Krievu laikos bija taloni uz pieprasītajām precēm, tagad ir kvotas, Nākošais solis noteiktu būtu noteiktu apmeklējum skaitu izdalīt darba kolektīvam. “Kantoris x saņem kvotu y onkologa apmeklējumam… ” Varētu veikt arī apbalvošanu pēc nāves, piešķirot goda kvotas utt. Noteiktu kvotu skaitu varētu piešķirt arī kopā ar trīszvaigžu ordeni, pirms tam gan veicot pretendenta pārbaudi noklausoties viņa telefona sarunas.
Par cik tagad ir ekonomikas konvertācijas (no vārda konverts) un kvotēšanas laiks, būtu jāiet tālāk un šīs lietas jārisina nopietnāk, citādi kvotu atvēršanas dienā iestājas bardaks.
Tāpat piemēram, dakteris M varētu nodrukāt aploksnes ar savu logo, kuras varētu dabūt reģistratūrā utt. Īpaši izciliem dakteriem tās varētu būt aploksnes ar Zatlera iniciāļiem un uzrakstu “pateicība”… Ir jāiet tālāk, šīs lietas ir jārisina..
0