LVRTC: ja TV3 vēlas būt tikai reģionos, jākļūst par reģionālo TV • IR.lv

LVRTC: ja TV3 vēlas būt tikai reģionos, jākļūst par reģionālo TV

18
Gatis Gierts, F64

TV3 paziņo, ka no 1.jūnija reģionos paliek analogajā apraidē, par Rīgu lēmums vēl nav pieņemts

Telekompānija TV3 no 1.jūnija ārpus Rīgas un reģiona arī turpmāk būs uztverama analogajā apraidē, bet pašlaik vēl nav panākta vienošanās ar Latvijas valsts radio un televīzijas centru, vai TV3 analogajā apraidē paliks arī Rīgā, Ir.lv informēja TV3 pārstāve Marta Zandersone.

Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC), kas nodrošina analogo apraidi, gan uzsver, ka nekāda vienošanās ar TV3 attiecībā uz analogo apraidi pēc 1. jūnija nav panākta. LVRTC pārstāve Ieva Līne Ir.lv uzsvēra, ka TV3 ir nosūtīts jaunais, paaugstinātais tarifs, tomēr no TV3  nav saņemts dokuments, kas apliecinātu, ka telekompānija šim piedāvājumam piekrīt.

“Mēs esam šo piedāvājumu pieņēmuši, bet līgums vēl nav noslēgts, detaļas apspriedīsim tuvākajā laikā,” Ir.lv sacīja Zandersone.

Līne arī atgādināja, ka jaunais tarifu piedāvājums TV3 tika izteikts attiecībā uz apraidi iepriekšējā apjomā kā nacionālam TV kanālam, nevis tikai reģionos. Kā pauž LVRTC, ja TV3 turpmāk vēlas raidīt tikai reģionos, tad TV3 kļūst par reģionālo televīziju, līdz ar to ir jāvērtē tās atbilstība NRTP izdotajai apraides atļaujai.

LVRTC ir apliecinājis, ka analogā apraide visā Latvijā, kā iepriekš plānots, tiks atslēgta 1.jūnijā, Ir.lv norādīja Lattelecom Mārketinga dienesta direktors Toms Ābele, vaicāts, kā rīkosies Lattelecom, ja TV3 no 1.jūnija reģionos nepāries uz ciparu apraidi.

“Tas būtu absolūti ekonomiski neloģisks lēmums Latvijas valstij, kurai viena privāta kanāla dēļ nāktos uzturēt novecojušu infrastruktūru un bezjēdzīgi tērēt valsts resursus. Neizklausās arī loģiski, ka TV3, kas iepriekš uzsvēra ciparu apraides dārdzību, tagad ir gatavi maksāt dārgāk un vieni paši uzturēt analogo apraidi, par ko iepriekš maksāja četri sabiedriskie un nacionālie kanāli kopā,” pauda Ābele.

TV3 paziņojumā medijiem norāda, ka lēmums par palikšanu analogajā apraidē pieņemts, izvērtējot gan LVRTC piedāvājumu, gan datus par skatītāju pārslēgšanos uz digitālo televīziju. TV3 aprēķini liecina, ka pāreja uz digitālo televīziju ir bijusi vislēnākā tieši reģionos.

No 1.marta pilnībā uz ciparu apraidi jau pārgājusi LTV7. LTV1 un LNT visā Latvijā no analogās apraides izies 1.jūnijā, bet TV5 uz ciparu apraidi pārgāja jau pērn decembrī, liecina BNS arhīvs.

Komentāri (18)

Tamāra Nolmane 17.05.2010. 22.44

Neredzu nekādu ļaunumu, tieši otrādi – jau tagad AŠ kvadrātā sāk darbināt savus ruporus radio, un drīz jau sāks jāt uz Ēķa muguras. Labi vien ir, ka reģionos cilvēki to stulbumu vienkārši neredzēs. Līdz šim TV3 gods un slava, ar prātu viņi draudzējas un meli nav kļuvuši par realitāti. Kaut viņi uzturētu analogo apraidi vismaz līdz Oktobrim. Drīz redzēsiet, gan palielinās viņiem tarifus, gan ņems nost licences, jo viņi AŠ2 paliks kā skabarga pakaļā.

+8
-2
Atbildēt

0

terauds123 17.05.2010. 20.21

betijai 100% taisnība..uz mums tiešām reizēm skatās kā uz purva dīvainīšiem, tie, kam nācies sadarboties ar civilizētiem partneriem, mani sapratīs..pašiem jau gan liekamies pasaules naba esam..un pie tam ne jau visi kopā,,bet katrs savā ūķītī un pa savējam..uz tribīnes esam dižie taupītāji, feniņa p..sēji, bet pa nakts tumsu pārdodam visu un pa lēto..diemžēl..un pats galvenais visas reformas notiek ES direktīvu vārdā..bet kad sāc iedziļināties , bizojam lokomotīvei pa priekšu ar tādu ātrumu ka pat Eurostar ekspresis izskatās pēc lūzera..un pofig cik tas maksā..tā ir arī ar to televīzijas digitalizāciju, dikti jau vajadzēja vecos kempmayer lūžņus notirgot..nākamais laikam būs mājdzīvnieku obligātā elektroniskā čipēšana (atvainojos par jaunvardu):)..ak jā vēl jau rindā ir Daugavas rakšana..bet normālu celulozes rūpnīcu uzbliezt..to nafig nevajag..tur somu piķis..ievilkt nāsī neizdodas..tāpēc savus baļķēnus pa lēto joprojam kuģos kraujam..:)

+5
-1
Atbildēt

0

Artis Mazlazdiņš 17.05.2010. 22.22

ja TV3 tas izdosies, viņiem būs pieejams ļoti liels pirmsvēlēšanu reklāmas tirgus, kā nebūs citām televīzijām.

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu