Lai mazajiem un vidējiem uzņēmumiem būtu vieglāk izprast, vai to darbība ir sociāli atbildīga un līdz ar to ilgtspējīga, pirmoreiz tiek piedāvāts interneta rīks pašvērtējuma veikšanai
Dzintars Sarkanbiksis un Jūlija Gabrušenoka savu klīnisko pētījumu uzņēmumu AmberCro izveidoja tikai pēc tam, kad jau zināja, kas būs viņu biznesa galvenā vērtība. Tā ir kvalitāte
Izprotot, ka sabiedrībā aizvien vairāk būs rosīgu senioru, uzņēmums Lude nolēmis piedāvāt audējas darbu cienījama vecuma cilvēkiem, kuri alkst darbošanās un sabiedrības. Darbu, kurā maz nosacījumu, bet…
Mājaslapu izstrādes uzņēmuma Wunderkraut simbols ir apaļīgs burkāns kā zīme veselīgai pieejai darba procesā. Arī attieksmē pret darbiniekiem uzņēmums īsteno «burkāna politiku» - motivē darbiniekus ar priekšrocībām
Mazo veikalu īpašnieki ir nevis konkurenti, bet draugi, kuriem spēja sadarboties paplašina klientu loku, atvieglo informācijas apmaiņu un palīdz atrast jaunas biznesa idejas. Pārliecību par to SIA…
Lai gan pagaidām elektriskais transports ir ekskluzīvs, Blue Shock Bike piedāvā lielās pilsētās strādājošiem auto nomainīt pret elektrodivriteni - videi daudz draudzīgāku transportlīdzekli
Jo vairāk uzņēmumi iegulda sociālās atbildības pasākumos, jo lielāka ir to peļņa, pārliecināts britu jurists Dveins Baraka, kurš ikdienā konsultē uzņēmumus par šīm iespējām