Uzdrošinieties!

  • ir.lv
  • 27.11.2013
  • IR
Zīmējums — Ernests Kļaviņš

Zīmējums — Ernests Kļaviņš.

Baltijas tīģera faktors nav jūtams pircēju ikdienas paradumos - Igaunijā, Latvijā un Lietuvā tiešsaistes iepirkšanās tendences ir līdzīgas, secina Google Austrumeiropas tirgu menedžeri

Esmu dzirdējis teicienu, ka latvieši vispirms septiņas reizes nomēra un tad pieņem lēmumu - ar savām zināšanām par latviešiem jau drīz pēc iepazīšanās pārsteidz tehnoloģiju koncerna Google pētniecības projektu vadītājs Tomass Ucingers. Izrādās, šī senā gudrība sasaucas ar kompānijas aktuālajiem secinājumiem par latviešu rīcību iepērkoties. Proti, vairāk nekā divas trešdaļas pirms pirkuma veicot izpēti internetā. To ļauj secināt Google pētījums Consumer barometer, kurā šogad līdzās vairāk nekā 40 citām valstīm iekļauta Latvija un tās Baltijas kaimiņienes. Pirmdien - Tallina,  otrdien - Rīga, trešdien - Viļņa, tāds ir Google pārstāvju šīsnedēļas maršruts. Kamēr kolēģi seminārā iepazīstina interesentus ar pētījumā iegūtajiem datiem un praktiskajām iespējām tos pielietot, uz pusdienām gluži ne, bet kafijas pauzē ar mani atnācis arī Centrāleiropas un Austrumeiropas jauno tirgu reģionālais vadītājs Gecs Trilhāss. Sākotnēji tik stingri saplānotajā grafikā paredzētā pusstundas intervija nemanot ievelkas teju dubultā garumā.