4. decembris 2018
UX kā biznesa modelis
4. decembris 2018
UX kā biznesa modelis

UX kā biznesa modelis

Lai gan UX (lietotāja pieredze)  pēdējā laikā arvien vairāk tiek atzīta par svarīgu elementu veiksmīga produkta izstrādē, tomēr bieži vien tas ir ierobežots skatījums uz UX. Uzlūkojot UX primāri kā palīgu labāka produkta/dizaina izstrādei, bieži tiek ignorēts galvenais UX princips — iekļaut sevī visus gala lietotāja saskares aspektus ar uzņēmumu un tā produktiem un pakalpojumiem. Kāpēc uzņēmumam ir svarīgs mērķis, misija un UX stratēģija? Un kā saprast, kuri ir “aizmirstie” uzņēmuma saskares punkti ar klientu?

Darbnīca lieliski noderēs uzņēmējiem, kuriem ir interese uzlabot un pilnveidot savu biznesa modeli, pārdomāt uzņēmuma saskares punktus ar klientu un uzlabot sava uzņēmuma UX. Kā arī tiem, kuriem ir vēlme paskatīties uz UX no mazliet cita — plašāka, uz biznesu orientēta — skatu punkta.

Darbnīcu vadīs: Jānis Košeļevs, Accenture Latvijā Interneta risinājumu izstrādes nodaļas vadītājs. 
Jānis Košeļevs ir uz interneta tehnoloģijām bāzētu risinājumu izstrādes speciālists. Zinātkārs un ziņkārīgs UX un DT (dizaina domāšanas) evaņģēlists. Nodarbojas ar interneta risinājumu izstrādi jau vairāk nekā 10 gadus. Šobrīd jau 6+ gadus vada paša izlolotu interneta risinājumu izstrādes nodaļu Accenture Latvijā.

Dalības maksa 45 EUR (ar PVN).

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Print Friendly, PDF & Email
29. aprīlis
Roma, Florence un Florences mūzikas festivāls
Roma, Florence un Florences mūzikas festivāls
9. maijs
Darba ceļa darbnīca
Darba ceļa darbnīca
15. maijs
Ieguldīšanas ABC
Ieguldīšanas ABC
16. maijs
Sapulces kā komandas vadības instruments
Sapulces kā komandas vadības instruments
17. maijs
Video storytelling – aktuālākā mārketinga tendence šogad
Video storytelling – aktuālākā mārketinga tendence šogad

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu