Dīzeļdzinēju loma kravas pārvadājumos līdz 2030. gadam un pēc tam

5

Komentāri (5)

lindab456 07.08.2021. 09.49

Vai no ekoloģijas viedokļa atmaksājas un galu galā ir lētāks krekls, kas ražots komplektējot pa visu pasauli? Varbūt ir jāsāk ar to, ka jāmaina uzstādījums un ekonomika ir jāpadara vairāk pašpietiekama, tā vietā, lai domātu, kā efektīvi dzenāt kravas transportu.
Nav izdevies lasīt par aviācijas un satelītu biznesa % ietekmi uz ekoloģiju.

0
0
Atbildēt

1

    QAnon > lindab456 07.08.2021. 13.49

    Attīstoties robotizācijai visu varēs saražot uz vietas un Ķīna vairs nebūs planētas fabrika, jo roboti gan Ķīnā, gan ASV pelna vienādi. Korejā automobiļu dzinēju ražošanā cilvēks vispār nepieliek savu roku.
    Dzenāt transportu, protams, ir idiotisms, tikai es nespēju iedomāties, kā “chain migration” ietvaros Baidens un demokrātu partija, bez transporta pāri Atlantijas okeānam dabūs miljardu nēģeru un pus miljardu arābu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elektriķa dēls 06.08.2021. 14.00

Nezin kāpēc elektrotransporta ieviešanas fani aizmirst pastāstīt, kur tad ņems to elektroenerģiju ar ko šo transportu darbināt un par cik varētu kāpt tās cena ! Tikpat dīvaini ir protestēt pret gāzes vada NORD STREAM būvniecību aizmirstot, ka Vācijā joprojām darbojas akmeņogļu elektrostacijas ! Ieteiktu iepazīties ar elementāriem aprēķiniem par to ko nozīmē aizstāt pašlaik darbojošās elektroenerģijas ražošanas jaudas ar alternatīvatīvajām – https://odo.lv/Blog/200928?language=lv
https://odo.lv/Blog/210713

+3
0
Atbildēt

1

    J.Biotops > Elektriķa dēls 06.08.2021. 15.23

    Paldies, šo saiti nezināju. Bet i bez tās sen jau redzams, ka “zaļais kurss” apdraud cilvēci vairāk, kā tādas nelietīgas nodarbības kā narkotiku vai cilvēku tirdzniecība. Tikai ej nu iestāsti to “zinātniekiem” un politikāņiem, kas no zaļuma barojas. Vai sv.Grētas pielūdzējiem, brīvo presi ieskaitot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

QAnon 05.08.2021. 13.29

Visus dīzeļdzinējus, bet īpaši lielos, kā kravas automašīnām, autobusiem, lokomotīvēm un kuģiem var pārveidot, lai tie darbotos ar dabasgāzi, kur dīzeļdegviela sastādītu 5-10% no patērētā. Jau diezgan sen Volvo ražo tādus kravas auto. Protams ir jābūt tendencei visu transportu pārvest uz darbināšanu ar elektrību, kas būs gan lētāk, gan dabai draudzīgāk.

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam