Laižam!

1

Komentāri (1)

peterisaug pirms 2 stundām

Elektroauto baterijām, tāpat kā visām citām elektrobaterijām, ir arī pašizlāde, t.i., uzlādēta baterija zaudē daļu enerģijas, glabājot to bez lietošanas. Stāvlaukumā novietotai elektroautomašīnai ir arī enerģijas patēriņš, jo darbojas signalizācija, tehniskās kontroles iekārtas un ekskluzīvākiem auto arī sakari ar tīklu, lai īpašnieks vienmēr būtu kursā par savas mašīnas atrašanās vietu un tehnisko stāvokli. Mans konkrēts mērījums: Teslas 75 kWh baterija 5-cās dienās un 5-cās stundās no 70% izlādējās līdz 37%, tātad no 52,5 kWh līdz 27,75kWh, Pašizlādē pazuda un paškontrole iztērēja kopā 24,75 kWh, Teslai stāvot pagalmā. Būtu vērtīgi noskaidrot, kāda daļa enerģijas zuda pašizlādē un kāda – iztērēta paškontrolei. Iespējams, auto paškontroles jaudu var optimizēt. I-netā, nedaudz ieskatoties, figurē 10% mēnesī, ja baterija pilnībā uzlādēta, ja ap 50% – pašizlāde lēnāka.

0
0
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: