Velokaislības Rīgā

11

Komentāri (11)

Andris Ozols 23.03.2021. 22.26

Pilnīgi piekrītu arhitetam J.Krastiņam, ka šī nenormālā un bīstamā velceļu būve ielās jāpārtrauc.
Pretīgi izskatās tie stabiņi, tie ir arī bīstami kā gājējiem , tā braucējiem. Satiksme Bruņinieku, Čaka un Sporta ielās tiek lielā mērā bezjēdzīgi bloķēta. Bezjēdzīgi, jo uz 100 automašīnām tur brauc daži velosipēdisti. Šī RD strādā tā, ka jāsāk vēlēties iepriekšējās atgriešanās. Tā ar visu korupciju darīja arī daudz laba-LNMM, Ziemeļblāzma, iekšpagalmu remonts u.t.t…. Tagad nekā pozitīva neredzu-tikai dažu fanātiķu vēlmju piepildīšanu , terorizējot autobraucējus.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Lejnieks 23.03.2021. 10.24

Kopenhāgenai cita pilsētplānošanas vēsture un pārvaldības tradīcijas. Rīgas tradīcija- būvēt sapņu pilis un tās pamest neapdzīvotas, jo tās jau nav apdzīvojamas.

+1
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Jānis Lejnieks 23.03.2021. 11.14

    Pirmkārt,tas saistīts ar to,ka Dānija ir demokrātiska valsts,kamēr Latvija – korupcijas, beztiesiskuma, bezatbildības valsts.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 22.03.2021. 15.10

Krastiņa un Ozola kungi – uzrakstiet plašāk un konkrētāk – ik ir pilsētas Eiropā, kur braukšanas ātrums ir 30 km stundā, vai ir pētījumi, kas norāda, ka ierobežots transporta ātrums samazina biznesa attīstību? Vai veloinfrstruktūras aatīstība patiešām uzlabo cilvēku veselību vai tieši otrādi – vairāk sakropļoto – jo mums jau likumus tik izsludina, nevis kontrolē to izpildi

Kā ar skrejriteņu izmantošanas noteikumiem Rīgā un kā citās Eiropas pilsētās –

Tādi lozungi ir viena lieta, bet dzīve ir cita lieta

+2
-1
Atbildēt

1

    QAnon > Sskaisle 22.03.2021. 16.39

    Skrejriteņu parādīšanās atturēs daudzus jauniešus no automašīnu iegādes, jo mašīna jau sen nav labklājības rādītājs.
    Skrejriteņiem jābūt vienam noteikumam, tos maksimāli jāizmanto, bet tos, kuri apskādēs līdzcilvēkus, jāsoda tāpat kā skrējējus un velosipēdistus. Veciem graustiem kurus pilsētā tracina viss, lai pārceļas uz laukiem!
    p.s. Samazināts ātrums nebremzē biznesu, jo braucot no Juglas līdz Zolitūdei ar 50 vai 30, laika starpība nepārsniegs 5 minūtes, jo lielāko daļu laika ātrums ir 0 km/h, vienkārši vilkšanās gliemeža ātrumā tracina ikvienu normālu vadītāju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > altinyildiz 22.03.2021. 16.49

    ko jaucies – kas tas par biznesu, ka jābraukā cauri Rīgai?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    QAnon > Sskaisle 22.03.2021. 17.29

    Labi, pirms 40 gadiem, kad vēl bija ļoti augsta autovadītāju dzīves kvalitāte, no Rīgas centra līdz Tallinas centram visu ceļu nesoties 140-150, tos 315 km varēja nobraukt 3 stundās, bet nepārsniedzot 90, neriskējot, patērējot mazāk degvielas, ceļš aizņēma 3:30, turklāt, lēnāk braucot, var padzert tēju, vai paēst un palasīt avīzi, bet mūsdienās uzrakstīt kādu komentāru, vai paskatīties youtube, kas biznesam tikai nāk par labu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sskaisle 22.03.2021. 15.06

Atgādināsim par zelta tiltu – tiem 27 milj!!! – un cik tur vēl samaksājām bankām.

Pilsētai nav naudas, bet kur lai tā rastos, ja katra dome, kas tiek ievēlēta sola vienu, bet dara citu.

Es kā Pārdaugavas iedzīvotāja varu teikt, ka mani šausmina, kad smagās kravas mašīnas ar kravām uz vismaz 60-70km brauc pa Akmens tiltu, pa Uzvaras bulvāri, Raņķa dambi, bet kad tādas smagās kravas mašinas ar kravām šūpodamās brauc pa līkumōtajām Pārdaugavas ielām – es no bailēm esmu gatava pa stāvu sienu uzskriet.

Kad es mācījos skolā – mūs brīdināja uzmanīties no kravas mašīnām, jo nesen bija notikusi nelaime – uz Vulkānu braucošā baļķu krava izjuka un baļķi nosita pa ielu ejošus bērnus.

Rīgā taču nevienu tas neinteresē – drošība, veselība. Kārtējās pilsētnieku nodokļu izzgšanas
dzīres. Lozungi arī tādi paši . Nu kāda tur jēga kasīties – drošāk ir sēdēt baznīcā un lūgties.

Uz šo pārslogoto ielu fona, tagad vēl kārs virsū Panorāmas ratu . Būšot investīvijas – ha – politīķi ar uzticamajiem ierēdņiem varēs vēl pāris tūkstošus katram pielikt klāt – kā saka – cilvēkiem problēmas, politiķiem nauda – tas arī viss sausais atlikums

+2
-1
Atbildēt

0

lindab456 22.03.2021. 13.46

Pirms visas iespējamās ielas ir pārvērstas par apgrūtināti ekspluatējamām, dārgi uzturamām, bīstamām brauktuvēm, kas tiek iespiestas starp vizuāli grūti nolasām stabiņu rindām, būtu jāsaprot šī eksperimenta būtība un sekas un vai tādu Rīgu mēs gribam redzēt. Vai pie šādā veidā sašaurinātām brauktuvēm, noteicošais vārds pieder ceļu satiksmes speciālistiem? Kāds ir pilsētplānotāju u.c. speciālistu viedoklis? Un kas nav mazsvarīgi – tās ir stabiņu uzstādīšanas, apkopes, kas būs vesels rūpals, izmaksas un labuma guvēji.

0
-2
Atbildēt

0

Oto Ozols 22.03.2021. 12.48

Tikai atgādināšu Jānim Krastiņam, ka esmu RTU Arhitektūras un pilsētplānošanas fakultātes absolvents :)

+4
-3
Atbildēt

1

    J.Biotops > Oto Ozols 24.03.2021. 08.51

    Par tēmu argumentu nav. Ja šis ir vienīgais, tad tiešām bēdīgi.
    Jācer, ka tikai ar šo absolventu, kaut no citiem līdzīga vecuma arī piedzīvoti monumentāli brīnumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam