Anulēt privilēģiju pazemot

28

Komentāri (28)

QAnon 13.03.2021. 22.19

Prieka vēsts.
Mineapolisas pilsēta vēl nesagaidot tiesas procesa pret ASV policistiem beigas, nolēma izmaksāt no narkotikām nosprāgušā narkotirgoņa, laupītāja un izvarotāja, Kariņa, Streipa, Raudsepa un Kalniņa domubiedra, Džordža Floida ģimenei, papildus jau izmaksātiem 12 miljoniem vēl 27, tas neskaitot zelta zārku, kurā to noraka. Tik daudz tas visā savā narkotirgoņa dzīvē nebūtu nopelnījis, pat ja nodzīvotu tik ilgi, cik veselīgs eiropeīds, vai pat japānis.
ASV aizsardzības spēju stiprināšanai Pentagons apmaksās dienējošiem transvestītiem dzimuma maiņas operācijas, kas varētu izmaksāt kādus 200 000 katram. Tā kā transvestītiem paredzētas visādas privilēģijas un lielākas karjeras izredzes, noteikti daudzi tādu iespēju izmantos. ASV armijas izlūkošanas analītiķi Čelsiju Meningu, kurš nolaupīja un nodeva Asandžam militāros dokumentus, par ko mierīgi varēja saņemt nāvesodu, ieslodzījumā nomainīja dzimumu un morālo invalīdu: Kariņa, Streipa, Raudsepa un Kalniņa, prezidents Obama viņu par to apžēloja un atbrīvoja no ieslodzījuma.

0
0
Atbildēt

0

QAnon 13.03.2021. 16.02

Šādas bildes taisa īpaši jūtīgas personas, visādas burves – rozītes, kas uzskata, ka pederastus, nēģerus, čigānus u.c. nedrīkst saukt īstos vārdos, kas atbalsta marodierismu, vandālismu un policistu slepkavošanu
https://thehill.com/blogs/in-the-know/335691-kathy-griffin-defends-picture-with-bloody-trump-head

0
0
Atbildēt

0

murrey 12.03.2021. 20.45

[Droši vien nebūs daudz cilvēku, kuri aizstāvēs ietekmīgā ASV filmu producenta, par daudzu sieviešu izvarošanu apsūdzētā Hārvija Veinsteina tiesības turpināt karjeru.]
Es aizstāvu. Kaut vai tāpēc, kas cik zinu, tas nav pierādīts. Un es esmu pret Linča tiesu. Un kur tās dāmas bija agrāk?

+2
-2
Atbildēt

0

QAnon 12.03.2021. 19.01

KNAB dubultstandarti: politiķim Pūcem par tūkstošu eiro nozagšanu – neliels naudassods, ierindas policistam par brendija pudeli – kukuļdošanas krimināllieta
https://www.pietiek.com/raksti/knab_dubultstandarti_politikim_pucem_par_tukstosu_eiro_nozagsanu__neliels_naudassods,_ierindas_policistam_par_brendija_pudeli__kukuldosanas_kriminallieta

0
0
Atbildēt

0

gustaps 11.03.2021. 21.18

Ideoloģijas dzimst, nobriest, noveco un mirst.
Ja paskatās pasaulē, var nojaust attīstības virzību. Un it bieži jauni, enerģiski cilvēki izrādās aizkavējušies savā mīļajā omulīgajā, piepīpētajā stacijā… Viņi strīdās par guļamvagona mēbelējumu, bet vilciens jau sen aizgājis.
Īpaši Sūnu ciemā pa brīžam der pavērties apkārt.

+3
-1
Atbildēt

0

Sunflower 11.03.2021. 19.20

Citējot E. Rūzveltu – “Lieli prāti apspriež idejas. Vidēji prāti apspriež notikumus. Niecīgi prāti apspriež cilvēkus…” :)

+3
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sunflower 11.03.2021. 20.06

    Tad jau mēs te visi lielie prāti esam. Ko darīt – jāsaka kā ir – tu mums glaimo🤓

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sunflower > Sskaisle 11.03.2021. 20.10

    Protams, tas tā arī bija domāts 😆

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Sunflower 11.03.2021. 22.10

    ak tu – Koķete

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ināra Auziņa 11.03.2021. 19.06

Smieklīgi bija, kad luterāņu jānitis pats mani kancelēja, lai zem viņa postiem facebokā nevarētu viņam nepatīkamu viedokli paust. Nu īsts “klausieties manos vārdos, ne manos darbos” piemērs.
Domāju, ka homofobiem Latvijā nav ko uztraukties par cancelēšanas kultūru, spriežot pēc komentāriem zem šī raksta, saprotu, ka vienkārši raudat, satraucaties ar jānīti priekšgalā par to, ka Jūsu viedoklis drīz ne tikai nebūs vienīgais pareizais un nebūs pat valdošais.
Starp citu, vai viedokli nevajag pamatot, pagaidām labu argumentāciju par labu Jūsu viedoklim neredzu, jāpiestrādā, lai nesanāk, kā plakanās zemes teorijas piekritējiem, kuriem arī ir viedoklis, gaužām nepamatots.

+3
-3
Atbildēt

3

    QAnon > Ināra Auziņa 11.03.2021. 20.02

    Fobija, it kā, nozīmē bailes, tātad rusofobija un homofobija ir nonsens. Nicinājums un pretīguma sajūta, tās ir gluži citas jūtas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Ināra Auziņa 11.03.2021. 20.42

    Nū Ināra – raksiet taču par lietu. Lieniet laukā no grāvja un rakstiet tieši un konkrēti.

    Arī es esmu FB kancelēta ne vienu reizi vien. Oto Ozols – par konkrētu jautājumu par vēsturi, kur pamatojums viņa viedoklim. Atbildes vietā viņš mani atdraugoja.

    Tad Viesturs Rudzītis – atdraugoja,kad uzrakstīju,ka viņš ir varmācīgs savos spriedumos un vai pats ir padomājis kāpēc.
    Tad mani atdraugoja feministes. Viņas izveidoja ietakatu,ka tiekot pazemotas apaļo augumu dēļ. Es uzrakstīju,ka tas ir liekulīgi,jo iepazīšanās portālos vīriešu lielais vairākums meklē apaļīgas nevis kaulainas. Vārds pa vārdam un tinkš man ar kāju. Nu liekules. Piecēlos un gāju tālāk. Ko man raudāt tādu dēļ?!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Ināra Auziņa 11.03.2021. 20.50

    Nu un tad tās rakstnieces – nu tas vispār ir fenomens, frustrētas raganas ir maiga poēzija priekš tādām.
    Galvenais,ka es nezinu, kā man tādas vispār draugos tikušas. Bet ja tu uzraksti – pieklājīgi kā skolēns kam vajag labu atzīmi , aizvainojas. Prasa man – kāpēc es apvainojot. Nu es vispirms atvainojos, tad paskaidroju,ka mans rakstītais ir viedoklos, nevis tiesas spriedums ar iekļaujošu apvainojumu. Tā vietā ,lai pieņemtu manu atvainošanos un uzrakstītu – labi miers. Uzraksta,ka mana atvainošanās esot par vēlu un sāk mani skaldīt par apaļu nelieti. Ko darīt? Pareizi – tā arī uzrakstīju,lai skrien pa gaisu un labi tālu. Sēž feisbukā,drukā domu graudus un pieņem tik uzslavas. Nejūtos par tādām vainīga.
    Un perfekti iztieku bez visiem atdraugotiem ,perfekti

    Tā kā Ināra – nevajag mūs te pataisīt par neliešiem homofobiem, uz sevi spogulī paskatieties

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    murrey > Sskaisle 12.03.2021. 20.51

    Diemžēl, ļoti daudziem, tie, kuri nepiekrīt viņu viedokļiem, kļūst par personīgiem ienaidniekiem. Bezkaislīga viedokļu apspriešana un diskusijas sāk kļūt par greznību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

J.šveiks 11.03.2021. 12.23

Katram indivīdam ir tiesības uzskatīt vai viņš ir vai nav kancelēts. Par rubeni ( pat digitalizācijā bija pamanījies iesmērēties , pelnījis cietuma cietās nāras) vispār nerunāsim , komunistu un čekas lakstīgalai ir sava morāle.

0
0
Atbildēt

2

    murrey > J.šveiks 12.03.2021. 20.54

    [komunistu un čekas lakstīgalai] Par Rubeņa uzskatiem un darbību kā basznīcas amatperonai var spriest visādi, bet šis ir klasisks cilvēka apvainošanas piemērs, tā vietā, lai diskutētu par viņa viedokļiem un/vai padarīto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    murrey > J.šveiks 12.03.2021. 20.58

    Atvainojos, sajaucu Rubeni ar Vanagu (protams, kauns!) bet lietas būtību tas nemaina. Apsaukāšanās tā vietā, lai apspriestu viedokļus un paveikto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ivars Dzērve 11.03.2021. 12.08

…punktu pēc punkta oponējot režisoram par homofobiju, mizogīniju, rasismu… – atļaušos piebilst, ka neviena no šiem punktiem nebija Hermaņa tekstā. Tie radās tikai meitenes galvā…

+17
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 11.03.2021. 10.21

un ja par privilēģiju pazemot –

rakstīšu tieši un konkrēti – Anda Burve Rozīte ir izmantojusi savu privilēģiju kā IR žurnāla akcionāre sava subjektīvā – dziļi personīgā – kā es jūtos- viedokļa detalizētai aizstāvēšanai un sava viedokļa pretinieka -Hermaņa noniecināšanai – un tas nedara godu ne IR, ne pašai žurnālistei !!!

+11
-4
Atbildēt

0

Sskaisle 11.03.2021. 09.45

Kad es pirmoreizi lasīju , visticamāk, ka lasīju nevis dzirdeju, jēdzienu cancel culture- es to uztvēru burtiski – kultūras atcelšana, kultūras neesamība. Jēdziens, ko uzreiz izpratu ar 2 aspketiem – nr 1 – esošās kultūras devalvācija,nespēja sasniegt ne mākslas darbu augstumus, ne dziļumus , kultūras vienādošana ar izklaidi un nr 2- arvien biežāk sastopamā kultūras nepieejamība. Tingeļtangeļu bezmaksas kultpasākumi pūļiem un smalkās mākslas smalkajai sabiedrības daļai. Es to perfekti izjutu valsts simtgades laikā. Daugavas krastā auktsumā un tumsā popzvaigznīte bērna balsī dzied pophītus, kamēr smalkais gals klausās Māri Sirmo un citu smalko mākslu.

Un – laiks iet – vācu medijos, atšķirībā no Latvijas paštīksmē gulošajiem medijiem, par cancel culture rakstīja un runāja jau pirms pāris gadiem , tad es uzzināju šī jēdziena patieso nozīmi , bet to savu pirmo – pašas izdomāto – nespēju ne atmest, ne izspiest no sava prāta.Es patiešām domāju, ka tā arī ir.

Vēl – nekad Burvi Rozīti neesmu uzskatījusi par labu profesionālu žurnālisti. Arī šoreiz tā secinu, Pirmkārt, nav sabiedrībā tikai divi viedokļi – vai nu par vai pret vienu vai otru. Ir tādi un nenormāli daudz priekš tā budžeta, kāds kultūrai ir Latvijā – tātad – tādi , kuri neko nav dzirdejuši ne par Hermani , ne Zariņu un labākajā gadījumā viņi nepateiks neko, sliktākajā gadījumā – būs tādi, kuri atbildēs, ka tie pediņi, vai žīdi viņus vispār neinteresē. Tie,kas braukā tikai privātos auto un apgrozās vien smalkās kultūrtelpās – tiem to nesaprast un no tā nebaidīties, bet tā realitāte ir šausmīgi biedējoša. Arī pandēmijas sekas būs jau ir ekonomikas apstašanās un lumpenizētās sabiedrības daļas pieaugums.
Tad ir tādi kā es, kuri nepiekrīt ne Hermanim, ne Zariņai. Absolūti subjektīvi un personīgi man ir milzīgas antipātijas pret zariņu alisi kopš tās reizes, kad viņa aizstāveja sievietes tiesības staigāt – t.i. uzturēties sabiedrībā plikiem pupiem un pliku pakaļu un uzskatīt, ka jebkurš , kurš tādai pusizģērbtai sievietei pievērš uzmanību un neķītri apsaukā vai pat pieskaras – ir nelietis un cūka. Nu es nevaru nu nekādi un ne ar ko tam piekrist . Man ir viegls nelabums iztēlojoties, ka piemēram, man jāsēž uz tā paša sēdēkļa , kur tikko sēdējusi tā pusplikā grūpija un tur atstājusi daļu no sava ķermeņa šķidrumiem . Nu nē, nu nevaru. Kāda zariņu alise ir kā režisore, kā filmas autore – es nezinu – varbūt patiešām talantīga. Bet – te ir tā nenormālā netaisnība, ka man bļedj – puse no maniem ienākumiem jāatdod valstij, no tiem – cik miljoni aiziet kultūrai – kura mums nav pieejama . Nu nav. Kad
būs masu protesti – zvēru, ka skriešu uz kultūras ministriju un tur metīšu akmeni logā. Tā ir tik nenormāla netaisnība, ka naudu mums atņem un parāda pigu.

Vai ir taisnīgi no sabiedrības pieprasīt kultūrālu uzvedību no tiem, kuriem kultūrāla vide, iztika, kuriem kultūra nav pieejama?

Savukārt, zariņas publikācijas nu ne par mata simtdaļu neatšķiras no Hermaņa pašapziņas – vai ja ļoti gribiet – augstprātības. Nu te abi ir pilnīgi un absolūti vienādi. Un ir vēl būtiskāka lieta – visi raodšie cilvēki tādi ir. Nu ir! Ja pateiksi , uzrakstīsi, ka tas un tas nav izdevies – tad esi cancelled – atcelts . Silvija Radzobe bija no tām retajām drosmīgajām, kurā atļāvās sabiedrībai paziņot, ka NT Rubenis viņu nelaida teātrī pēc kritizēšanas, bet vai tad tas ir vienīgais gadījums?

Radošie ir kā dzemdētāji – lai kas ir piedzimis – tas ir viņu – tikpat svēts un neaizskarams kā mātei bērns. Nu Burve Roziņa – nu ir negodīgi un tendenciozi to pārmest tikai Hermanim, tāpēc, ka viņš ir baltais un vīrietis.
Ja žurnālists grib , lai viņam uzticas – ir necienīgi paust tikai savas subejketīvās intereses un jūtas. Nu ir.

+3
-2
Atbildēt

0

emils_sietins74 11.03.2021. 09.31

Didrihsones un Hermaņa iejušanās “upura lomā” Latvijas kontekstā ir gaužām pārspīlēta. Dienas beigās mums ir jāapzinās, ka šis “backlash” ko abi pieredzēja savu pausto uzskatu dēļ, neko viņiem nav nodarījis. Didrihsone pazaudēja dažus tūkstošus sekotāju, no savas 80 tūkstošu sekotāju armijas(!) un visticamāk uzaudzinās atpakaļ šo skaitu nākamajos mēnešos. Tāpat neesmu dzirdējis, ka kāds tagad atteiksies iet uz JRT izrādēm.

Tāpat arī nepiekrītu komentētājiem, kas uzskata, ka mēs tagad dzīvojam tādā laikā, ka tu pat nedrīksti ieminēties, ka tu neatbalsti viendzimuma laulības.. Jūt nopietni?? Es atgādināšu, ka mēs dzīvojam Latvijā, kurā katru gadu tiek reģistrēti vairāki simti naida runas gadījumu, kas ir vērsti pret LGBT cilvēkiem un arī vairāk fiziski uzbrukumi cilvēkiem, tikai tāpēc, ka viņi ir LGBT. Vien 2019. gadā Mozaīkai tika ziņots par 29 (!) šādiem fiziskiem uzbrukumiem. Atgādināšu, ka šeit tev pat nav jāpauž nekādi uzskati – tu vienkārši tiec pazemots tāpēc, ka esi LGBT. Tas būtu tas pats, ja Hermanim uz ielas uzbruktu tāpēc, ka viņš ir vīrietis, vai Didrihsonei, jo viņai ir pārāk gari mati.

Mēs dzīvojam sabiedrībā, kurā tu vēl joprojām vari tikt piekauts, ja kādam pasaki, ka esi gejs. Kur, izejot ārā no Rīgas centra, tu, kā viendzimumu pāris, nedrīksti iet sadevies rokās, jo jūs varat tikt piekauti. Šī ir īstā izstumšanas kultūra, par ko mums būtu jārunā daudz daudz biežāk nekā par “revolucionāro” Hermani vai “nevainīgo” Didrhsoni, kuri dienas beigās nezaudē neko un joprojām pārstāv sabiedrības vairākumu.

Jūs varat iepazīties vairāk ar statistiku par LGBT cilvēkiem Eiropā, un arī Lavijā, šeit:
https://www.ilga-europe.org/annualreview/2021

+6
-6
Atbildēt

4

    Sskaisle > emils_sietins74 11.03.2021. 09.55

    perfekti emīl uzrkastījāt – naida runa pret seksuālajām minoritātēm tiek reģistrēta, pat simtos gadījumos, sorosa fonda ietekme pat panāca Satversmes atcelšanu – padarīšanu par bezmaksas prostitūtu

    Toties netiek reģistrēti, pat uzmanība netiek pievērsta tam, ka tiek pazemoti miljons reižu dažādos veidos tiek pazemoti veci cilvēki, tiek pazemoti un drausmīgi pazemoti nabadzīgi cilvēki tieši nabadzības dēļ.

    Un arī tas vel būtu – piedodiet- sūds un pieci, ja šī covid pandēmija mums prerfekti slaidi un uzskatāmi neparādītu , ka tieši vecie un nabadzīgie cilvēki ir pirmie un masveidigākie upuri valsts un sabiedrības nespējai un neieinteresētībai tos glābt . Kādos sabiedribas slāņos ir visvairāk mirušo?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > emils_sietins74 11.03.2021. 09.58

    Mans viedoklis visu laiku bija tāds, ka vispirms ir jānodrošina visneaizsargāto – bāreņu tiesības dzīvot. Un tad var visi pārējie – seniori, minoritātes nabagi utt. Bet – kopš Osipovas vadībā seksuālo minoritāšu dēļ un sorosa fonda ietekmes dēļ tika atcleta Satversme – es vienkārši priekš sevis esmu atcēlusi , ka minoritāšu tiesību likumi varētu būt labi un tiesiski. Nekā citādi kā draudus nākotnei es tādus vairs nevērtēju. Ja minoritāšu tiesības ir uz citu tiesību rēķina – tad tas ne tiesiski, ne likumiski. Nu nav NU nav un viss!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > emils_sietins74 11.03.2021. 10.06

    mediji vispār nerunā, neraksta ar to, ka Latvijas valsts pieļauj, ka bārēnu adopcija uz ārzemēm ir peļņas avots , tā ir vesela uzņēmējdarbības nozare. Tas ir normāli Tas ir civilizēti ?
    Nezinu – tiešām nezinu vai paadomju okupanti tirgoja Latvijas bērnus kā to daram mēs.

    Un – vai Latvijas valsts var sniegt informāciju par visu adoptēto bāreņu labklājību? Ka visi ir dzīvi un veseli?

    Tik nenormāla liekulība un netaisnība , ka jāmeklē validols – sirds netur to necilvēcību!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    QAnon > emils_sietins74 12.03.2021. 13.01

    Tāpat arī nepiekrītu komentētājiem, kas uzskata, ka mēs tagad dzīvojam tādā laikā, ka tu pat nedrīksti ieminēties, ka tu neatbalsti viendzimuma laulības.
    —————
    Ja tā turpināsies, nonāks tik tālu, ka cilvēku varēs atlaist no darba kad atklāsies, ka viņš nav fekāliju stumdītājs, nemaz nerunājot par viņa uzskatiem, par laulības institūta apgānīšanu.
    Attiecības ar sava dzimuma partneri, mirušo kaimiņieni, vecmāmiņu, bērniem, sunīti, ķeblīti utt, nevar būt laulība un dzimumtieksmes apmierināšana netiklā formā, nav sekss.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lindab456 11.03.2021. 08.40

Konteksts ir pēdējais pieturas punkts, kas ļauj saprast, kas ir kas. Domājošs cilvēks spēj nolasīt kontekstu.
Hermaņa aicinājums – par domājošu cilvēku, domāšanas un vārda brīvības izceļ, kā cilvēka pamatbrīvības.

+5
-1
Atbildēt

0

imants_sulcs 11.03.2021. 07.55

Mani visvairāk aizkustina tas, ka visskaļākie bļāvēji pēc tolerances ir visnetolerantākie pret atšķirīgu viedokli. Ja tu atļaujies neuzskatīt, ka viendzimuma attiecības ir absolūta norma, esi pietiekami izglītots, lai zinātu, ka vārdi “nēģeris” un “čigāns” latviešu valodā neapzīmē neko nicināmu, negavilē par modeli “vecāks nr 1” un “vecāks nr 2”, tevi kaunina, izsvītro vai nosunī pēdējiem vārdiem. Daudzi jau pat baidās to skaļi pateikt, jo “ūbertolerantie” to mudīgi pārfrazē, papildina, lai šausmīgāk, un pasludina par naida kurināšanu – re, skatieties, šitas atpakaļrāpulis domā, ka tādiem sabiedrībā nav vietas! Nē, to jūs piegudrojāt paši, lai šausmīgāk. Samierinieties reiz, ka indivīda patiku, nepatiku un to, ko kurš uzskata par normu, jūs nevarat ietekmēt, un esiet tak reiz toleranti pret tiem, kam jūs nepatīkat! Citādi pēc histēriskās reakcijas var sākt domāt, ka nemaz tik pārliecināti un droši par pašu definēto normu neesat. Cien. Anda Burve-Rozīte, varbūt varētu konkrētāk par Rouligas, khm, „cinisko attieksmi” pret transpersonām? Absurds ir tieši tur, ka nekādas ciniskas attieksmes nav bijis, arī tas ir izķerts no konteksta un izpūsts, lai šausmīgāk. Tātad – par ko patiesībā nācija gandrīz nolinčoja Džoanu Roulingu: viņa tviterī viegli paironizēja par kādā tekstā pamanītu vārdu salikumu “menstruējoši cilvēki”, uzrakstīdama – hm, kas tie varētu būt? Varbūt sievietes? (Aptuveni tā) Viņu nolīdzināja līdz ar zemi, jo tā, lūk, esot pretīga attieksme pret cienījamajām transpersonām, blablbla. Skanēja aicinājumi Roulingu boikotēt, un tos izkliedza arī poters, hermione un Co. Kurp vēl? Un Roulinga ilgi un dikti atvainojās un taisnojās, ka nav tā domājusi, ka bērnībā pati gribējusi būt puika utt. Tikpat žēlīgas ir birkas par liberālajām un konservatīvajām vērtībām. Šis raksts ir kolosāls Overtona logu pielietojums praksē. Sirds silst!
(Lai nebūtu pārpratumu – komentēja Māra Vilde no sava kunga profila. Tagad gaidīsim, kad/vai ieraksts pazudīs)

+17
-4
Atbildēt

1

    QAnon > imants_sulcs 11.03.2021. 13.38

    “Un Roulinga ilgi un dikti atvainojās un taisnojās, ka nav tā domājusi, ka bērnībā pati gribējusi būt puika utt.”
    ————–
    Kādreiz jokoja:
    Viens prasa: “vai Jūs gadienā neesiet pederasts?”
    Otrs atbild: “tu pats neesi pederasts, tu pats!”
    Tagad jau vairs tā nejoko.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam