Jauna politiska partija “Kustība Par!” – par ko īsti tā ir?

166

Komentāri (166)

Aivars 17.09.2017. 17.17

Baibai Par Bastu Tu labi pateici – pilna mute smirdīgu vervelējumu. Es uzskatu, ka viņš ir zemas kvalifikācijas trollis, kuram uzdots strādāt ar “smirdošās siļķes” taktiku – baidīt prom sakarīgus cilvēkus no diskusijas. Reālajā dzīvē kaut kāds lūzeris tipa partybomzis, nav varējis sev jēdzīgāku veidu algu pelnīt atrast.

+4
-3
Atbildēt

10

    Ēriks > Aivars 17.09.2017. 17.52

    Vai tad šitais: ”Tāpat par citiem politiķiem vajag spriest pēc to darbiem. Vislabāk tas redzams balsojumos Saeimā un komisijās. Vienotības cilvēki, kuri tagad ir Par, daudzos balsojumos ir balsojuši par likumu variantiem, kas nāktu par labu Latvijai. Diemžēl vairākums, Saskaņa + ZZS + NA + Sudrabieši daudzos gadījumos viņus pārbalsoja un pieņēma lēmumus, kas kaitē valstij, vairo zagļu varu.” ir diskusija?Manuprāt,tā nav diskusija,tas ir apgalvojums bez jebkāda pamatojuma=neargumentēts vervelējums,zemas klases propagandista veikums,par kuru naudu maksāt būtu grēks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Aivars 17.09.2017. 18.06

    —————

    Dzejnieks, tulkotājs un publicists Jānis Vādons:

    “Mums šodien pietrūkst gudras un atklātas sarunas par valstī notiekošo. Valda plakātisms, saukļi, konfrontācija pašas konfrontācijas dēļ – gan starp latviešiem un krieviem, gan pašu latviešu starpā.” (LA, 29.06.2017.)

    ========================================================================================

    Kādas vēl diskusijas hibrīdkara laikā, kad NATO kaujas vienības Latvijā?!

    Tikai PAR – tikai Vašingtonas emisāru un/vai Briseles komisāru ieteikumu (lasi – pavēļu) izpildīšana! Mācās no šaha lielmeistara (“bandinieka”-ierindnieka):

    “Reizniece-Ozola: Junkera priekšlikums par ciešāku Eiropas integrāciju ir atbalstāms”

    http://www.changepartnership.org/wp-content/uploads/2014/07/Jean-Claude-Juncker.jpg

    http://www.la.lv/reizniece-ozola-junkera-priekslikums-par-ciesaku-eiropas-integraciju-ir-atbalstams/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Aivars 17.09.2017. 18.24

    ————

    “Rasisms nav miris, cilvēki vienkārši iemācījušies klusēt.” Džordžs Stīls (Diena.lv)

    ======================================================================================

    Pilsonīši, izbaudiet demokrātijas labumus – papļāpajiet, kamēr frontes līnija vēl nav šķērsojusi Latviju!

    “Clashes in St Louis after former police officer acquitted of murder”

    https://www.youtube.com/watch?v=EGiR83Aec3U

    https://www.theguardian.com/us-news/video/2017/sep/17/clashes-st-louis-after-ex-police-officer-acquitted-video

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars > Aivars 17.09.2017. 18.39

    Ērikam Gribi pamatojumu ? Piemēram balsojums Saeimā 8.jūnijā 2017.g.”Grozījumi kredītiestāžu likumā” Tie grozījumi bija izdevīgi administratoriem Sprūdam un Krūmam, citiem vārdiem sakot, organizētajai noziedzībai.

    Pret nobalsoja 20 deputāti no Vienotības.

    Par grozījumiem nobalsoja 56 deputāti, Saskaņa + ZZS + Sudrabieši + “nacionāļi” (vēl citi “nacionāļi” netieši atbalstīja nepiedaloties balsojumā)

    Tādus piemērus var daudz sameklēt, kad tā pieņēma likumus, izdevīgus zagļiem vai Kremļa aģentiem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars > Aivars 17.09.2017. 18.52

    Tie Vienotības cilvēki, kuri tagad ir jaunajā partijā Par, arī 8.jūnijā balsoja pret noziedzībai izdevīgajiem grozījumiem. Visu cieņu. Un tas ļauj spriest par jaunās partijas virzienu – būs par labāku, godīgāku valsti, pret blēžiem un zagļiem. Perspektīva partija, vecās liekulīgās zagļiem pakalpīgās partijas vēlētājiem apnikušas.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Aivars 17.09.2017. 19.28

    ————-

    Nekādu “pret”, tika PAR! Par finansistiem, bankām un “veiksmes stāsta” turpināšanos

    vienotā, federālā Eiropas Savienībā!

    Šteinbuka: Dombrovskim ir lielas iespējas ieņemt jauno ES ekonomikas un finanšu ministra amatu

    http://www.irlv.lv/upload/image_file/name/2017_09/91120/dombrovskis-media_large.jpg?1505365985

    http://www.irlv.lv/2017/9/14/steinbuka-dombrovskim-ir-lielas-iespejas-ienemt-jauno-es-ekonomikas-un-finansu-ministra-amatu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Aivars 18.09.2017. 00.16

    to Aivars

    Kā tev, zatļerast, paša sūds, ko tu nolaizi no sava partņera daikta. Saproti, kāpēc es jūs saucu par koprofāgiem?

    ko tu, sūdēdāj, vari zināt par mani?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Aivars 18.09.2017. 09.16

    2017.g.”Grozījumi kredītiestāžu likumā” izdevīgi Sprūdam un Krūmam?Cik atceros,viņus apcietināja pēc šī likuma pieņemšanas,kāds viņiem no tā izdevīgums?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Aivars 18.09.2017. 12.11

    Vienotība gribēja iedabūt administratora amatā savu cilvēku, kuram bija interešu konflikts. Tur arī viss “neizdevīgums valstij”, jo likums nepieļautu personām, kurām ir interešu konflikts, ieņemt šādus amatus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Aivars 18.09.2017. 14.13

    to Ēriks

    Kad pidarasi būtu atbildējuši par vārdiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

basta 17.09.2017. 12.39

to lno

“Bordāns 1 gada laikā izdarīja vairāk kā Rasnačs 8 gados”

Bordāna labo darbu sarakstu, studijā!!!!!

+1
-1
Atbildēt

0

Svešinieks 17.09.2017. 10.03

Jau pat partijas nosaukums izraisa neizpratni. Jūs nevarat būt Par kaut ko, nebūdams vienlaicīgi Pret kaut ko. Ja jūs esat par tiesiskumu, tad jūs esat pret noziedzniekiem, ja jūs esat par Latvijas valstiskumu, tad jūs esat pret tiem, kas to grauj. Jo citādi sanāk kaut kas jocīgs: «Mēs esam par tiesiskumu, bet neuzstāsimies pret noziedzniekiem, mēs esam par Latvijas valsti, bet neaizsargāsim to no tās ienaidniekiem». Kā pieredzējuši juristi varēja pieļaut tādu pārpratumu partijas nosaukumā?

+7
-1
Atbildēt

4

    puika > Svešinieks 17.09.2017. 11.52

    Ja esmu par tomātiem, tas nenozīmē, ka esmu pret gurķiem.

    Būt par augstāko izglītību nenozīme būt pret vidējo.

    Lietas un parādības var būt vai nebūt savstarpēji izslēdzošas.

    Nosaukums ir mulsinošs varbūt vairāk pat tajā partija-kustība daļā. Nākas atgādināt, ka tā nav sabiedriska kustība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Svešinieks 17.09.2017. 12.00

    to puika

    Pilnīgi piekrītu, ja kāds apkalpo čeku, tik pat labi tas ir arī PAR oligarhiem un valsts izvazātājiem. Tas ir kā gurķi ar tomātiem vienā salātu trauciņā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > Svešinieks 18.09.2017. 09.05

    puika Lietas un parādības var būt vai nebūt savstarpēji izslēdzošas.

    ————————

    Bet gadījumā, ja tās būs savstarpēji izslēdzošas, ko viņi darīs? Paies malā ar vārdiem «Tas neatbilst mūsu principam būt tikai par»?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Svešinieks 18.09.2017. 13.12

    Pēc noklusējuma pret, ja runa par savstarpēji izslēdzošām parādībām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 17.09.2017. 09.39

nu redz – nodokļus palielinās, bet pabalstus pazeminās.

Došot vairāk naudu medicīnai, bet mēs taču lasām, katru dienu ir par korupciju medicīnas sistēmā – dos vairāk naudas korumpantiem medīcinas nozarē, jo saeima cīnās par korumpantu cilvēktiesību ievērošanu, nevis pret korumpantu tiesībām.

Nu kāds te var būt patriotisms?

http://www.tvnet.lv/financenet/finansu_zinas/677660-bezdarba_pabalstos_un_vecuma_pensijas_nakamgad_izmaksas_mazak

+1
-2
Atbildēt

1

    Ēriks > Anonīms 17.09.2017. 09.59

    Bezdarbnieku daudz -slikti,bezdarbnieku mazāk,atkal slikti,instrukcijās rakstīts,ka Latvija ir slikta jebkurā gadījumā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Mantrausis 16.09.2017. 07.58

Par Laviju un partijām ir viena problēma. Partijas citviet tomēr veidojas savādāk un politiska karjera ir ar idejām un karjeras mērķiem saistīta lieta. Pie mums ilglaicīgākais deputāts, šķiet, bija Dzintars Ābiķis, vēl ilgstoši ap politiku grozās Ģirts Valdis un Sandra Kalniete. Par pēdējo var teikt, ka Sandrai ir uzskati un viedoklis. Līdz ar to, manuprāt, nav vērts runāt par Eiropas vai pieredzējušu valstu stilu politdarbībās. Otsr – ideju trūkums. Trešais – jēgas trūkums, ko darīt. Ja pašvaldībās var pateikt – būvēsim stadionu, ceļus, remontēsim to un to, tad vienigais, ko atceros, pirms tagadējās Saeimas vēlēšanām, Artuss runāja par lobiju likumu un vēl vienu leiu, ko vajag sakārtot. Vai Latvijā nepieciešama turpmāka ņemšanās ap vienu dīvainu biznesa projektu – “darbs ikvienam juristam” – apšaubu. Bet tas vismaz IR mērķis. Partijas var dibināt un dibināties, bet tas trulais tukšums…

Piemēram, es gaidu solījumu atcelt 97% likumu, lai t.s. “sistēma” netraucē Latvijas iedzīvotājiem. Jo tas gan ir tas, ko gaida no t.s. “valsts” – tās nepamanāmību, darbību bez skaļiem lozungiem utt. Vai to kāds jel solīs??? Ha! :)

0
-2
Atbildēt

7

    edge_indran > Mantrausis 16.09.2017. 09.58

    —————-Iveta Buiķe:”Pats galvenais jautājums, uz kuru es līdz šim atbildi neesmu atradusi ne programmā, ne intervijās, ir par to, kādā veidā partija gatavojas visus šos svarīgos un vajadzīgos mērķus sasniegt – respektīvi, kur ņemt naudu šo ambiciozo plānu izpildīšanai.”

    ========================================================================================

    Daudzi gaida, kad tiks nodrošināts kāds kārtīgs, Eiropas līmeņa atalgojums (vid. alga – 1000 EUR). Esošās sistēmas (iekārtas) ideoloģija kaut kādu tur Antiņu,Trešo tēva dēlu vai tādu ideālistu kā Konstantīna Pupura darbus tautas un dzimtenes labā jau neparedz, bet kādus aicinājumus apkaro visos iespējamos veidos. Jāgrābj, ko vien var sagrābt jebkurā līmenī – no sētnieka līdz pat prezidentam:

    “Kad Dainis Kalns Siguldas Opermūzikas svētkos gatavojās iestudēt “Zelta zirgu”, mums ar viņu bija saruna, kurā lūdzu, lai izdara tā, ka Antiņš grib Saulcerīti. Kāds ir Raiņa teksts, kad Antiņš atmodina Saulcerīti – es nākšu tavā kāzu dienā. Nu ja tev ir gana daudz testosterona, tad jāsaka – es tevi precēšu, es tevi atbrīvoju, būsi mana! Piemēram, norvēģu pasakā Halvors, kurš atbrīvo princesi no ļaunās varas, ierodas pilī un, kad visi pretendenti klāt, izdzer kausu ar vīnu, iemet tajā gredzenu un saka – es tevi izglābu un precēšu. Pasaku valodā ir pateikts – es gribu varu.”

    Latviešiem jāgrib vara. Intervija ar Dagmāru Beitneri-Le Gallu, kura bija sapulcē pie Rīgas pils

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2017/07/Beitnere_IP.jpg

    http://www.la.lv/latviesiem-jagrib-vara/2/

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Mantrausis 16.09.2017. 16.31

    —————-

    “Kritīs, kas uz runām klausās, / Kritīs, kas no mērķa vēršas.(..)

    Laipni smaidi nau priekš tevis, / Alga novērš nost no mērķa, / Domā vien uz augsto tāli!” (Zelta zirgs,3.cēliens, 6.skats)

    Nevajag kropļot Raiņa darbus, ja var paņemt norvēģu, vāciešu, somu, amerikāņu vai papuasu. Netaisiet kokteili, varoņi ir varoņi, varneši ir varneši.

    http://site-1650.mozfiles.com/files/1650/medium/Makjavelli_2.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Mantrausis 17.09.2017. 08.33

    es, mantrausi, vispār nesapratu Tavu domu, ko īsti gribēji pateikt.

    Bet ja runajam par mums un par valsti. Viena nopietna problēma ir nespēja komunicēt – ne valsts varai ar sabiedrību , ne sabiedrībai savstarpēji – ne par ikdienu, ne par eksistenciālām lietām.

    Piemēram, biju kalnos, staigāju pa tūristu, ne alpīnistu takām – visi skaisti sveicinās, uzsmaida, pajoko. Ja garām iet klusēdami, pat neskatās virsū un neatņem sveicienu – skaidrs – no bijušās psrs, kuriem elementārs kultūras līmenis vēl nav sasniegts.

    Vai otra lieta – riteņbraucēji – vispār satiksme. Mēdzu arī ārzemēs uziet uz riteņbraucēju joslas un skatīties apkārt – un vienmēr man tiek atgādināts ar zvana signālu, lai paeju malā, vai dažreiz pat ir bijis tā, ka jau esmu malā – bet ja ir šaurs ceļš – tieku pabrīdināta, ka brauks transports. Ja iznāk kaut kāda saskriešanās – man piecreiz atvainojas pat ja es pati arī pie vainas esmu bijusi un daru to pašu.

    Kā ir Rīgā? Brauks virsū – bet klusēs , apdraudēs otru, riskēs ar savu un otra veselību un labklājību, bet nezvanīs un neatvainosies, vai nepateiks paldies, ja tiek palaisti pa priekšu. Es kad braucu ar riteni – es zvanu pa lielu gabalu,lai mūk pa malām un uzvedas , kā pieklājas. Un ja mani palaiž pa priekšu vai kā – es vienmēr kaut p iecreiz , bet pasaku paldies.

    Tāpat cenšos pamāt ar roku, kad eju pāri ielai, jo te ir tik daudz pāreju, kur nav luksoforu un tad ir grūti saprast – tāpēc ir rokas , ja gadījumā nevar parunāt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Mantrausis 17.09.2017. 08.46

    Jaunajā Pastaigā ir tops par sievietēm līderēm. Izcili šo pasākumu nokomentējusi Zaiga Gaile, ka īstu līderu mums nav. Mums ir jauna, gudra, skaista, talantīga finanšu ministre Ozola Reizniece, bet kaut kas ar viņu nav kārtībā, ja viņa var kalpot oligarham lembergam. Tas ir zicili pateikts.

    Vairāki vērtētāji par līderi nr viens nosaukuši VVīķi Freibergu , bet – es tā neteiktu un nesaku. Viņa savai tautai , kurai nupat esot pieprasīts jauns luksusauto , ir parādā paskaidrojumu par čekas maisiem. Viņa bija tā, kas uzlika tam savu nē. Nu nevar būt līderis, ja kabatā ir tumši melni noslēpumi, kuri met garu ēnu.

    Vai – mana svēta pārliecība ir – ka ja jau prasi no tautas luksusauto – tad jau varēji pastāstīt tautai, ko tu domā par oligarhu lietu.

    Laikam žurnālā Ieva VVīķe Freiberga skaita pantiņus par ļaunajām ļaužu valodām – manuprāt, nevietā – ja esi eksprezidente – un dzīvo no tautas pateicības naudas – zinot, ka tik daudzi pie mums mirst nabadzībā – tad nav ko tādu tautu vēl sist, bet tad runā ar tautu – stāsti, skaidro, izskaidro, parādi piemēru ar savu autoritāti.

    VVīķe Freiberga jau mums praktiksi vienīgā , kura varētu būt līdere – pietrūkst tik maz -negrib, nespēj – nezinu – nav ne jausmas.

    Kalniete Sandra man ir absolūta nulle, neticu nevienam pašam viņas vārdiņam, kaut vai tāpēc, ka viņa kā viena no Atmodas līderēm nekomentēja VDK šefa Johansona teikto valsts televīzijā , ka Atmodas līderi paši skrēja uz čeku un prasīja, ko drīkst un ko nedrikst darīt. Nu ja visi klusē – tie līderi, nu tad Johansons teica taisnību un te mēs esam – pie sasistas siles, ap kuru tik un tā vēl bars liellopu cīnās …

    Mums Satversmē ir sludināta Nacionāla valsts, bet šī nacionālās valsts atbalsta – ar visu likuma spēku reālu divvalodību – Latvijas Vēstnesis vel iznāk latviešu valodā, bet sabiedriskie mediji, viss cits jau praktiski ir divvalodīgs. Zvani kur gribi – arī valsts iestādes – tev atbild – izvēlieties valodu …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Mantrausis 17.09.2017. 08.53

    nū – man patīk jauni puiši, bet pavērojiet kādi ir latviešu jaunie puiši – pavērojiet – nu tur ir viss cits, bet varaskāre varbūt katram simtajam

    Es tā spriežu, ka viena vaina ir spēcīgās latviešu sievietes – gudras un skaistas un viņas ar savu spēku – dailes un varas spēku nospiež gan savus vīrus, gan dēlus

    Kāpēc mums nav sarunas par mums – kas mums palīdzētu saprast kādi esam, kāpēc un vai vispār ir iespējams mainīties, būt citādiem , citādām

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Mantrausis 17.09.2017. 09.31

    Nu labi,ka tu vismaz neko nenospied.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Mantrausis 17.09.2017. 12.04

    to Skaisle

    “Es kad braucu ar riteni – es zvanu pa lielu gabalu”

    Tev, kas draudēja latviešu valstij un tautai ar SC, vispār būtu jāstaigā ar zvaniņu kaklā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anonīms 15.09.2017. 20.03

Tagad skatos, ka uz Turcijas kūrortiem dažām čarterkompānijām, dažas dienas ir vairāki reisi. Paskatos cenas – hm – pat lētākais gals sākot ar 600 – 700 eur , tad padomājiet, kas tur par nedeklarētām naudām apgrozās ?

Vai šodien kāpnēs satiku melnādainu meiteni. Nē nav tā, ka man mute vaļā, bet – es sev uzdodu jautājumu – jauni īrnieki, vai atkal kāds te viesnīcu taisa un pa nakti te dauzīsies. Vai valsts nevarētu sakārtot īres jautājumus – cik ne miljoni, bet simtu miljoni tur iet garām budžetam?

Kā interesēs tas ir ?

Vai milzu summām, kas tiek pelnītas Jūrmalā vasarnīcas īrējot tiek maksāti nodokļi ?

Nu labi – katrā ziņā – neticu es , ka Latvijā ir iespējama godīga ekonomika, godīga un taisnīga valsts pārvalde, un vismazāk jau es ceru uz tiem, kas visus šos gadus to ir postījuši un grāvuši sēdēdami saeimā un valdībā

+3
-1
Atbildēt

0

Anonīms 15.09.2017. 19.57

tāpat mani tracina tā kaunināšana par aplokšņu algām – cik nav politmafijai pietuvināti uzņēmēji , kuri maksā aplokšnu algas ?

Kā interesēs saeima nepieņem ziņotāju aizstāvības likumu ? Nabaga strādnieku , kuri paši vēl par to var nonākt cietumā , vai tomēr negodīgu uzņēmēju interesēs?

+3
-1
Atbildēt

0

Anonīms 15.09.2017. 19.53

http://www.la.lv/satraucas-par-policejisku-valsti/

“Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija trešdien apturēja interešu konflikta novēršanas likuma grozījumus, kas cita starpā paredz pienākumu amatpersonām deklarācijās norādīt savus kopdzīves partnerus un ierobežot atļauto skaidras naudas uzkrājumu apmēru.”

Es jau rakstīju, ka VID tagad drīkstēs tramdīt un kontrolēt katru , kam kontā ir vairāk par 15 000 eur, bet lūk, amatpersonas – ar tiem skaidras naudas uzkrājumiem – nē – tos kā saka aizstāvēs cilvēktiesības

Es jau būtībā vairs nesatraucos par pieaugošo netaisnīgumu un postu – es uzskatu, ka valsts jau ir nolemta, tikai apzinos, ka neiztikšu bez šausmināšanās.

Tiem, kuri nevēlas, ka viņu deklarācijas un privātā dzīve tiek publiskoti – citiem vārdiem, tiem, kuriem ir ko slēpt – tiem vienkārši neder darbs ne politikā, ne valsts pārvaldē.

Man ir pilnīgi vienlaga ar ko guļ vai neguļ ārlietu minitrs Rinkevičs, bet ja reiz viņš bija nolēmis lepnumu par savu orientāciju izteikt publiski – as bija jādara pirms vēlēšanām. Mana sapratne par daprātu to nosaka. °

Ja saeimai nav citu līzekļu , kā apturēt korupciju – tad ir jādod cilvēkiem iespēja izvelēties – būt atklātiem un godīgiem, vai tomēr slēpties.

Tā kā – problēma ir saeimas nespējā valstī nodrošināt tiesisumu un taisnīgumu

Mēs zinam, ka Norvēģijā ir redzami un pieejami visu nodokļu maksātāju dati – cik nopelna, cik nomaksā utt – valstī ir viens no zemākajiem korupcijas līmeņiem pasaulē

Un vienlaicīgi tur ir tik daudz homoseksuālu pāru – viss notiek , ja ir griba , bet ja nav – tad tā ir , ka zagšanu attaisno ar cilvēktiesībām

+1
-1
Atbildēt

9

    basta > Anonīms 16.09.2017. 11.11

    to Skaisle

    “Man ir pilnīgi vienlaga ar ko guļ vai neguļ ārlietu minitrs Rinkevičs”

    Pilnīgi vienalga, ar ko guļ privātpersona Rinkēvičs, ja vien tie nav latviešu jaunieši. Nav pieļaujams, ka viņš, būdams amatpersona, viedo Latvijas tēlu, kā pederastisku valsti.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.09.2017. 12.37

    basta – tu zemiskais nelieti,tu man brīžiem elpu atņem ar savu nelietību!

    Ja nebūtu geji un lezbietes – varu derēt , ka šī naciķu un korumpnatu sabiedrība kārtu augšā un liktu cietumos un nomētātu ar akmeņiem visas vientuļās māmiņas , tā kā to tagad dara musulmaņu zemēs un kā pie mums to darīja vēl agrajos visduslaikos

    Mēs esam zeme , no kuras bēg cilvēki, kurā mirst un dzīvo nabadzībā bērni, kurā labi dzīvo tikai tie, kuri konfliktē ar likumu

    Geji un lezbietes ir tikai dzīvais vairogs ar ko aizstāvas valsts vara pret pārmetumiem par korupciju, par valss izzagšanu

    Saeimas deputāt brēc, ka ieviešot godīgumu un taisnīgumu tikšot aizskartas deputātu cilvēktiesības, bet , ka manas un sasodīts, ar tavas cilvēktiesības, basta tiek pārkāptas – par to viņi gan nezutraucas – maukas nolādētie

    Cik un ko mēs esam zaudējuši saeimas deputātu atbalstītā beztiesiskuema un netiansīguma dēļ?

    liec mieru gejiem vai ej kādam atdodies un aizmirsti par to – labi, ka viņi ir tie geji – dzīvais vairogs , kas sargā citus neaizsargātos

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 16.09.2017. 12.48

    Es viņiem lieku mieru, lai tie fiziskie, garīgie un morālie kropļi liek mieru manai valstij un tautai un nedirs, prokremliskā pidaraska, par to, ko darītu nacionālisti tikumiskā un tiesiskā valstī!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.09.2017. 18.37

    nu ko tu bastiņ – naciķi un tiesiska godīga valsts nav savienojami jēdzieni

    skaties šai IR numurā – kas notiek Dzemdību namos – kamēr tavs parādnieks – nu tas, kurš regulāri pārkāpj laulību un vel nešpetni lielās ar to , cik viņš miljonus aprija ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 16.09.2017. 19.15

    to Skaisle

    “kamēr tavs parādnieks – nu tas, kurš regulāri pārkāpj laulību”

    Redzi, prokremliskā pidaraska, tāds “parādnieks”, būdams galīgā pālī, nodzēris sajēgu, varbūt, kādreiz tev kādreiz arī iespraustu, bet koprofāgi: dzēris, Streips un Rinkēvičs, nekad.

    Ja pie varas būtu tevis nīstie “naciķi”, mēs dzīvotu ne sliktāk, kā poļi, bet ņemot vērā, ka slāvi vienmēr ir dzīvojuši sliktāk, kā balti, vēl daudz labāk.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.09.2017. 08.50

    izvirtuļi sasodītie, ar kadiķkoku tev un parādniekam pa tiem plikajiem gailīšiem , tad redzēsiet kas būs ar to jūsu spraušanu , dzerstās, krapjās , melo un mānās un tad vēl baida cilvēkus ar spraušanām – nelieši pretīgie, fuj !

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 17.09.2017. 11.53

    to Skaisle

    Nepārdzīvo, tu esi pilnīgā drošībā, jo ne es, ne Parādnieka kungs, nekad nebūsim nodzīvojušies līdz tādam kliņķim, kad varētu par tevi rasties interese.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Anonīms 17.09.2017. 14.49

    Basta iedomājies, ka par viņu kādai sievietei varētu rasties interese? Par radījumu, kuram pilna mute smirdīgu vervelējumu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > Anonīms 17.09.2017. 15.00

    to Baiba

    Ja tādas kuces, kā tu, Sandra un zanE par mani izrādītu nopietnu interesi, es justos apdraudēts un iegādātos stroķi un neliec vienā grozā nodzītas slimas mauķeles ar normālām sievietēm!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

edge_indran 15.09.2017. 15.13

————-Iveta Buiķe: Nav skaidra partijas pozīcija vairākos būtiskos jautājumos.

========================================================================================

Vienam otram karstgalvim/-ei arī 1990.g.4.maijā nebija skaidra “parlatviešu” priekšteču auseklīšu pozīcija vairākos būtiskos jautājumos. Ar laiku tika doti visi skaidrojumi.

Domājiet līdzi, kad, iespējams, atkal būs jābalso PAR pārejas valdību pārejas laika periodam.

LATVIJAS PADOMJU SOCIĀLISTISKĀS REPUBLIKAS AUGSTĀKĀS PADOMES DEKLARĀCIJA

Par Latvijas Republikas neatkarības atjaunošanu

(..)

Satversmes 6. pants piemērojams, atjaunojoties tām neatkarīgās Latvijas Republikas valsts varas un pārvaldes struktūrām, kuras garantē brīvu vēlēšanu norisi.

5. (Zaudējis spēku ar 21.08.1991. likumu, kas stājas spēkā 21.08.1991.)

http://g4.delphi.lv/images/pix/900×471/BQ-hiXlnheU/4-maijs-1-44451830.jpg

https://likumi.lv/doc.php?id=75539

0
-1
Atbildēt

0

koals 15.09.2017. 12.02

Varbūt kāds arī nav pamanījis,bet man šķiet,ka “PAR” tikpat labi varētu skanēt arī kā”PRET”.Pret Latviju-kā latviešu nācijas vienīgo-mazo zemes pleķīti,kur pamatnācija ir tiesīga lemt par savu likteni.Tā vietā notiek nepārtrauktas(un ne tikai no “PAR”puses)darbības izveidot Latvijā latviešu vietā-tieši tā”latvijcus”.P.S.Zināms procents tādos jau ir pārtapis.Izeja kāda?Pāreja uz izglītību latviešu valodā,melīgās Rus propagandas un visādas citas”rus soft power”maksimāla mazināšana.Paliksim par”ģerevjņu”savādāk ātrāk nekā kremļa tehnologi ieplānojuši.

+15
-1
Atbildēt

9

    rinķī apkārt > koals 15.09.2017. 13.16

    koals”… Izeja kāda?Pāreja uz izglītību latviešu valodā…” +++ Valsts pārbaudījumi – vērtēt to, kas noderīgs! Ar šādu šķietami loģisku saukli Izglītības un zinātnes ministrijas prezentācijā tiek pamatota iecere no 2021./2022. mācību gada visiem 9. klašu beidzējiem atcelt atsevišķu eksāmenu latviešu valodā…

    http://nra.lv/latvija/izglitiba-karjera/222175-uzbrukums-valsts-valodai-vel-viena-flanga-velas-skolas-atcelt-latviesu-valodas-eksamenu.htm

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > koals 15.09.2017. 13.57

    …Riņķī apkārt…nu, kāda velna pēc Tu izplati melīgu un pie tam viltus ziņu!?!…Lemberga avīžele atrada alternatīvi apdāvinātos, kurus uzcepināt ar viltus ziņu…un tak atradās “apdāvinātie”, kas tai noticēja un vēl tādas glupības izplata tālāk…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > koals 15.09.2017. 14.21

    vispār zane, ar tām aviželēm ir nopietna problēma. Šorīt atkal LR3 -tātad valsts kanāls ziņoja tikai par to, kas rakstīts nra un diena. Interesanti – kāpēc tā?

    Jā un šo ziņu, ka valdības gaiteņos jau kursē projektiņi par latviešu valodas atcelšanu lietvedībā un uzņēmējdarbībā – to es arī lasīju nra.

    Tāpat kā – kasjauns.lv – ar visām bildēm ir info, ka pensionāre ir apkrapta, ka tiesa atsakās pieņemt un atzīt viņas apmaksātu ekspertīzi, ka viņas paraksts ir viltots, bet LR 3 šorīt ziņoja, ka pensionāre pati ir parakstus viltojusi un neiet no mājas laukā, kura viņai vairs nepieder.

    Tad kā ir? Kam man ticēt – oligarhu kontrolētajiem sabiedriskajiem – t.i. – valsts medijiem, jeb privātam, neatkarīgam medijam – kas jauns?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > koals 15.09.2017. 14.43

    …Skaisle…Tu lasi dzelteno kasjauns.lv?…lapsas alu arī apmeklē?…hmmm…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > koals 15.09.2017. 14.49

    nu zane – ko tad man apmeklēt? IR ir pilns ar naciķiem un arī ne viss man der, ko te raksta – viss nav patiesība – es jau pagurstu .

    Kādreiz ganījos dienā – bet tagad nē – basta -neveru vaļā, bija satori – neveru vaļā – jo bandīti – tur visi , nra neder , jo oligarhu

    tad kur man palikt?

    Kam ticēt?

    delfi ir pavisam agrā jaunībā izdzīvots, tvnet dzēš laukā komentārus

    LA man tā kā par lēnu – tad kurš nav dzeltens un kam ticēt –

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > koals 15.09.2017. 15.20

    —————–

    “− Kristus tur virs ūdeņiem kā smiltīm / Iet un negrimst, tāpēc ka viņš tic sev,

    Savam garam, darbam, ko viņš dara. / Ticiet jūs, un arī nenogrimsit, / Neatslīksit nebūtībā otrreiz, / Kur jau bijāt simtiem, simtiem gadu.”

    http://www.tautasgramatuplaukts.lv/sites/tgp/files/gramatas/muzhibas0001.jpg

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > koals 15.09.2017. 15.30

    LA man tā kā par lēnu – tad kurš nav dzeltens un kam ticēt –

    ————————–

    Ja liberasti atrod kādu kompramatu par Rasnaču, tad der arī Pietiek.com un pat “Kas jauns” …

    Nevajag tēlot intelibeņķus!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    edge_indran > koals 15.09.2017. 15.53

    ————-

    Rainim pieder aicinājums:”Ne nievāt pasauli, tik viņu saprast !”

    Noder apjēgt pagātnes vēstures mācības, lai šodienas situāciju labāk saprastu.

    Kas nesaprot, tas turpina jautāt. Kāds no Rīgas, kāds no Briseles, vēl kāds no Kurzemes mežiem.

    “– Vēl ir, piemēram, Egils Levits. Viņš darbojās Pilsoņu kongresā, Augstākajā Padomē izstrādāja Pilsonības likumu, proti, rosināja pilsonību dot visiem.(..) Pilsoņu kongresā Levits nerunāja par nulles variantu, taču ir Augstākās Padomes stenogrammas, kas liecina, ka bija izstrādāts variants – pilsonību dot simtprocentīgi visiem.” Raits Valters: “Tādi mēs bijām – uzasināti”

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2015-11/540px/149378_8dfd89c5fc.jpg

    http://nra.lv/latvija/155363-raits-valters-tadi-mes-bijam-uzasinati.htm

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > koals 15.09.2017. 16.07

    ————–

    “Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks/..”(E.Veidenbaums)

    Skat, J.Rožkalna kungs kaut ko sāk mēģināt saprast…

    Pilsoņu Kongresa 25 g. zinātniskā konference. 9/9

    https://www.youtube.com/watch?v=j6r68ORuZwo

    0
    -1
    Atbildēt

    0

nomale 15.09.2017. 10.48

Es ar īsti nevaru saprast uz kuru pusi partija “par” taisās Latviju vilkt. Atšķirībā no raksta autores mani gan interesē globālāki jautājumi, piemēram, attiecībā uz “bēgļu” laišanu Eiropā un to “godīgu” pārdali pa ES valstīm.

Tāpat interesē konkrētāks plāns par tēmu “Par Latviju priekš visiem” laikā, kad Kremlis iegulda miljardus naida propagandas uzturēšanā un stabili tur vismaz 90% procentus Latvijas krievu savā informatīvajā telpā.

+7
-2
Atbildēt

10

    lno > 15.09.2017. 11.10

    Ir tikai 2 partijas, kuras var izvēlēties – JKP un NA.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > 15.09.2017. 11.18

    lno Pēc Viņķeles uc Co aiziešanas no Vienotības, domāju – ir pienācis laiks politiķiem sākt domāt par Vienotības, NA, JKP pirmsvēlēšanu bloka veidošanu. Saknes taču šiem politiskajiem spēkiem ir līdzīgas. Laikam ejot, uz šīs bāzes varētu izveidoties viena normāla, uz pārbaudītām vērtībām orientēta partija, kas Latvijai tik ļoti ir nepieciešama. Tie pārējie – “brīvie radikāļi” :) varētu tad griezties ap sevi, nenodarot īpašu ļaunumu. Taču šim jaukajam sapnim ir viena bremze – atsevišķu ļaužu ambīcijas.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    nomale > 15.09.2017. 11.28

    riņķī apkārt, kas ir tās pārbaudītās vērtības? Junkurisms? MNA? TUA? Zaķis? Āboltiņa? Rasnačs? Ulmaņa ikgadējā godināšana? Iesalnieka piparkūkas? Vispārēja klanīšanās Lembergam? Deputātu kvotas?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > 15.09.2017. 11.34

    Varbūt, bet pretdarbosies ne tikai ambīcijas, bet arī sponsori.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > 15.09.2017. 11.36

    nomale Latvijā šīs vērtības ir noformulētas Satversmē. Pilsoniskajai Savienībai, Jaunajam Laikam (Vienotība), NA (LNNK/TB + VL) programmās ar lielām grūtībām varbūt var sameklēt atsevišķas nesaderības.

    Par tām “rozīnēm”, kuras Tu te uzskaiti – tās var sameklēt jebkurā partijā gan Latvijā, gan, pietuvinot kontekstus, ārpus Latvijas. Normāli ir, ja pilsonis balso par partijas programmu, kurai viņš piekrīt, nevis par “vadoni”, kuram viņš uzticas :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > 15.09.2017. 11.44

    riņķī apkārt. Nekas, nomale strauji progresē: agrāk visu ļaunumu sakne bija NA, tagad pieskaitīta arī Vienotība.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 15.09.2017. 12.03

    Valstī,kurā partijas savas programmas nepilda,balsot par programmām ir neloģiski.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > 15.09.2017. 12.14

    to rinķī apkārt

    sākt domāt par Vienotības, NA, JKP pirmsvēlēšanu bloka veidošanu.”

    Kā gan to stādies priekšā, ka NA vienā vezumā ar Latvijas kapračiem: LC mūdzi Bordānu un krievu militārista atvasi, Potapovu, ar taukmūļiem, Pabriku, Štokenbergu un Straujumu, saskaņiešiem, Kazlovski, Rinkēviču un Ķirsi un čekistu publiski piesmieto mēslu, gazpromizatoru un kolorādo lenteni, Dombrovski?

    Pēc tāda dunča dūriena latviešu valsts un tautas mugurā, es noteikti pārstātu iet uz vēlēšanām un sāktu apsvērt citus līdzekļus kā ietekmēt Latvijas politiku.

    Par vēlu piesaukt JL un PS, jo no tām Vienotībā nav palicis tik, cik melns aiz naga.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > 15.09.2017. 12.45

    basta Kā gan to stādies priekšā, ka NA vienā vezumā ar Latvijas kapračiem: LC mūdzi Bordānu un krievu militārista atvasi, Potapovu, ar taukmūļiem…+++ man nav jāmeditē par tēmu, tēma pati mūs atradīs un visiem uzkritīs uz galvas – neatgriezniski kā Rīgas dome ar kreisajiem pie varas.

    No vienas puses kreisais elektorāts, no otras starp sīkpartijām izšķaidīta pilsoniskā sabiedrība. Un tās ir atjaunotās LR beigas, protams, IR -ā varēsi turpināt apcerēt šo procesu, šādas tiesības Tev tiks saglabātas :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > 15.09.2017. 12.57

    to rinķī apkārt

    “neatgriezniski kā Rīgas dome ar kreisajiem pie varas.”

    Man pilnīgi bez atšķirības, pašas ietekmīgākās siles, ĀM un IeM, Rinkēviča un Kazlovska rīcībā ir, viņiem esot Vienotības vai SC biedriem un es liktu 10:1, ka ja SC un JaunaiKP kopā sanāks vairāk, kā 50 mandātu, tie abi savus amatus saglabās.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 15.09.2017. 10.27

….Kā to saprast, man skaidrs nekļuva – pieskaitīt “Kustība Par!” kreisajiem liberāļiem? Kaut kas līdzīgs Vācijas zaļajiem? Arī no VDR kompartijas nākošie “Die Linke” (kreisie) sevi uzskata par kreisajiem liberāļiem. Skaidrs, ka nekas nav skaidrs. ++++ viss ir pietiekami skaidrs. Ja par valsts ekonomiku – tad manifestā šai sadaļai ir atvēlēta vieta tikai tādēļ, ka tādai ir jābūt. Viņķele (ilgadēja labklājības ministre), Pavļuts ( ekonomikas ministrs), Judins, Loskutovs, Dalderis, Čigāne. Šie ļauži ir politiķi ar stāžu un pat ministrējuši labklājību un ekonomiku. Kāda pēkšņi jauna apgaismība ir nākusi pār viņu galvām? Kādi šķēršļi ir bijuši lai savas vīzijas realizētu iepriekš? :)

Kreisajiem liberāļiem nekad nav interesējusi labklājība. Viņi ir ļaudis, kuri pārtiek no “revolucionārām idejām”. Viņi grib pārveidot pasauli, padarīt to labāku :)

Latvijas kontekstā tās ir “ģimeņu līdztiesība”, “vienotu nāciju un vēstures izlīgumu”, “līdzpilsoņi nepilsoņu vietā”, “valsts, kas pastāv vienā valodā”.

Pieminētajiem Vācijas kreisajiem ir pēc būtības līdzīgi saukļi, tikai pietuvināti Vācijas situācijai. Viņi visi ir vienādi šie kreisie, sociķus ieskaitot.

Un pret viņiem kā pret sērgu ir vienādi jāizturas, ja vēlamies lai mūsu nākošās paaudzes dzīvotu pārtikušu, sakārtotu dzīvi.

+17
-7
Atbildēt

1

    Anonīms > rinķī apkārt 15.09.2017. 11.19

    vispār jau ir baigi ērti visus kreisos tagad nospārdīt beigtus – jo galu galā – visas slimības lapas , atvaļinājumi utt. utjrpj. – strādnieku – mazo cilvēciņu tiesības – tas ir socdemokrātu partiju darbības rezultāts

    tad , kad tā visa atkal nebūs – tad visi tie, kas tagad kreisos un liberāļus spārda – balsos atkal par viņiem un slavēs viņus

    cita lieta, protams, ja sevi sludina par socdemokrātiem, bet nekā no socdemokrātiem nav viņu darbībā

    kaut vai Francijas sociālisti – salvenais izvarotājs STROSS KANS vai viņu Olands – tā , protams, ir cita runa

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Aivars 15.09.2017. 09.59

Tāpat par citiem politiķiem vajag spriest pēc to darbiem. Vislabāk tas redzams balsojumos Saeimā un komisijās. Vienotības cilvēki, kuri tagad ir Par, daudzos balsojumos ir balsojuši par likumu variantiem, kas nāktu par labu Latvijai. Diemžēl vairākums, Saskaņa + ZZS + NA + Sudrabieši daudzos gadījumos viņus pārbalsoja un pieņēma lēmumus, kas kaitē valstij, vairo zagļu varu. Atceros kā Dālderis atteicās parakstīt protokolu, kad bandītu algotais aktierītis Kaimiņš bija pārvērtis Zolitūdes komisijas darbu par ākstīšanos. Ja vairāk deputāti tā rīkotos, godīgi, Latvija būtu labāka un ne tik nabadzīga.

+6
-12
Atbildēt

1

    basta > Aivars 15.09.2017. 10.34

    to Aivars

    “Diemžēl vairākums, Saskaņa + ZZS + NA + Sudrabieši”

    Nē, morālais kropli, zatļerast, tieši Vienotībai ar SC ir kopiski 90% balsojumu, turklāt latviešu valstij paši kaitīgākie, kā Putina favorīts, Vējonis, preža amatā, reakcionārākie saskaņieši, Kononova fanāti: Kazlovskis un Rinkēvičs un Šļesera ieliknīc, Matīss pie ietekmīgākām silēm, čekas maisu drošība un UA dalīšana krievu bandītiem un čekistiem.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Anonīms 15.09.2017. 09.56

man škiet, ka tās bija jau iepriekšējo minitru iestrādes, bet Pavļuts tikai apstiprināja – konfidenciālas cenas – t.i. – milzu atlaides par silutmenerģiju. Praktiski tas nozīmēja to, ka mans apsaimniekotajs (- toreiz – pirms gadiem 5 akcionārs bija arī šķele, plus 5 rieviski uzvārdi kā ir šodien, nezinu ), lūk, mēs par siltumu maksājām teiksim 10 eur , bet akcionāri tālāk RS pārskaitīja – 7 vai pat 5 eur – visu noteica tas, cik liels ir iepirkums – cik es saprotu – šī sistēma joporjām darbojas , ko es saprotu kā absolūti netaisnīgu – bet nu – kuru šai valstī interesē taisnīgums …

+4
-2
Atbildēt

0

zanE. 15.09.2017. 09.54

…Pavļuts ar parpariešiem cinismā var sacensties vien ar Ušakovu un saskaņiešiem…kādu rīcību nākotnē varam sagaidīt no parpariešiem, ja jau tagad Pavļuts uzskata, ka var nekaunīgi izmantot situāciju – veidojot “deputātu grupu” Saeimā, lai īstenotu savas partijas mērķus, lai gan neviens nav ne balsojis par tādiem parpariešiem, ne viņu programmu…tā būšot godīga politika, kas mūs sagaida?…ar negodīgu rīcību nevar veidot godīgu politiku, līdz ar to loģisks ir arī jautājums – kā interesēs ar tik “godīgu” politiku tiks strādāts?…

…ja tāds ir sākums, kāds būs turpinājums?…

+12
-4
Atbildēt

35

    Anonīms > zanE. 15.09.2017. 09.58

    jā Zane – bet šai atziņai būtu jāskan publiski, nevis tikai komentāros un savs vārds būtu sakāms ētikas komisijai , bet par cik saeima ir bez ētikas , tad tur nav cerību, ka tiks atzīti ētikas pārkāpumi – tā kā – grozies kā gribi – esam purvā un kretīni dejo

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    vvilums > zanE. 15.09.2017. 10.03

    Zane neuzmet nu lūpu. Es pagaidām uztvēru “Kustību Par” kā jaunu asnu uz vecā Vienotības “grauda”. Ja liberālisms veidosies uz Vienotības konservarīvisma pamata, tad jau būs labi.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 15.09.2017. 10.28

    to vvilums

    “Es pagaidām uztvēru “Kustību Par” kā jaunu asnu uz vecā Vienotības “grauda”.”

    No latvāņa saknes idiotisms būtu ananāsus gaidīt.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 10.40

    Zini zanE, arī par tādu Āboltiņu neviens nav balsojis, bet Vienotības valdei un partijai kopumā tas izskatās ir OK!

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 15.09.2017. 10.50

    Kurās Saeimas vēlēšanās vēlētāji ir balsojuši par partijas “Kustība «Par!»” programmu?

    Ak nav nevienās?

    Tad, manuprāt, pagaidām šai partijai nepienākas deputāti Saeimā.

    Vienotības vadībai (un vēlētājiem) noteikti ir tiesības pieprasīt, lai četri krāpnieki, kas tagad Saeimā pārstāv citu partiju, noliek mandātus un lai viņu vietā nāk nākamie Vienotības kandidāti pēc saņemto balsu skaita, kuri īstenos Saeimas vēlēšanās atbalstīto Vienotības programmu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 11.21

    fretka vai tas bija sarkasms?:) Vienotības vēlētāju procents, kurš kopš iepriekšējām vēlēšanām ir aizgājis noteikti ir daudzkārt lielāks par Vienotības frakciju pametušo deputātu procentu.

    Saeima būtu jāpamet tiem deputātiem, kuri nepilda partiju programmā rakstīto un vēlētājiem solīto – tas nozīmē ka pirmkārt jau Āboltiņas grupējumam! Par meliem, intrigām un noziedznieku piesegšanu neviens Vienotības vēlētājs nav balsojis! Nu labi droši vien kāds neliels ieinteresēto procents būs nobalsojis arī par šo šļuru.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 15.09.2017. 11.45

    …nomale…- “Zini zanE, arī par tādu Āboltiņu neviens nav balsojis […]”

    …Tu kļūdies!…par Āboltiņu balsoja un plusu viņai bija vairāk kā svītrojumu…var jau nīst un nīst no visiem sirds ankambariem, bet nevajag sagrozīt faktus vai izlikties par nesaprašu…

    …parparieši ir citas partijas biedri un tiem ir cita partijas programma par kuru vēlētāji nav balsojuši…un viņiem vairs nav nekādu tiesību aizņemt Vienotības partijas deputātu vietas…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 15.09.2017. 12.35

    > nomale

    Tātad Vienotības deputāti Saeimā nepilda partijas programmu? Ja esat Vienotības vēlētājs, tā tiešām ir Jūsu problēma.

    Bet tāpēc jau nav pieļaujama Vienotības deputātu pāriešana citā partijā, lai Saeimā īstenotu atšķirīgu programmu, par kādu NEVIENS Latvijas vēlētājs NEKAD nav balsojis Saeimas vēlēšanās.

    Es neesmu balsojis par Vienotības programmu, bet uzskatu, ka jaunas partijas pārstāvju iekļūšana Saeimā bez vēlēšanām ir VISU Latvijas vēlētāju krāpšana un bīstams precedents.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 12.40

    zanE …par Āboltiņu balsoja un plusu viņai bija vairāk kā svītrojumu…

    ——

    Plusiņi-mīnusiņi absolūti neko nenorāda, jo sevišķi Āboltiņas atbalsta gadījumā! Lēts trollisms nekas vairāk;)

    Āboltiņa netika ievēlēta tāpat kā simti citu kandidātu.

    “Par” nav cita partijas programma, tai ir klasiskās Vienotības programma, par kuras esamību Āboltiņas Vienotība aizmirsa uzreiz pēc vēlēšanām. Tā kā Āboltiņa un co var savākt paunas un tīties, jo par viņiem neviens nav balsojis – Vienotības vēlētājs balsoja par programmu.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 12.48

    fretka

    Ja pareizi saprotu, tad Jūs uzskatāt, ka pirms vēlēšanām partija var solīt labklājību, pārticību un nacionālu valsti, bet uzreiz pēc vēlēšanām uzņemt kursu uz Krieviju un neviens deputāts no šīs partijas nedrīkstēs aiziet, jo redz vēlētājs tak balsoja par partiju. Vai tā?

    Es NEKAD neesmu balsojis un NEKAD nebalsošu par “sejām” un “lokomotīvēm”! Neslimoju ar verga sindromu!

    Es balsoju un balsošu tikai par programmu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja partijas klīķe no tās pēc vēlēšanām atsakās un pagriež citā virzienā, tad deputātu aiziešanu no šādas partijas tikai atbalstu. Kaut gan vēl vairāk es atbalstītu spēju likt partijas vadībai pieturēties pie solītā. Savādāk lielas jēgas nav, ja mīkstčauļi dibina vēl vienu partiju.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 15.09.2017. 13.03

    > nomale: “Ja pareizi saprotu, tad Jūs uzskatāt, ka pirms vēlēšanām partija var solīt labklājību, pārticību un nacionālu valsti, bet uzreiz pēc vēlēšanām uzņemt kursu uz Krieviju un neviens deputāts no šīs partijas nedrīkstēs aiziet, jo redz vēlētājs tak balsoja par partiju.”

    ——–

    Es uzskatu, ka deputāti var aiziet no Jums vairs netīkamas partijas uz jebkuru citu Saeimā pārstāvētu politisko spēku, jo arī par to ir nobalsojuši pietiekami daudzi Latvijas vēlētāji. Šie deputāti var palikt arī ārpus frakcijām. Tas viss nav nekas jauns.

    Bet Saeimā nedrīkst parādīties jauna partija bez vēlētāju balsojuma. Manuprāt, tā ir vēlētāju krāpšana.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 15.09.2017. 13.18

    …ei, nomale, nu jau Tu brauc pa grāvjiem…tādas blēņas melst var tikai kārtējais “baltā zirga jājējs”…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 13.27

    fretka, vai balsoji par Vienotību un šobrīd jūties apkrāpts?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 15.09.2017. 13.44

    Lasiet augstāk ierakstu, kurš, starp citu, bija adresēts Jums.

    15.septembris 2017 12:35

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    nomale > zanE. 15.09.2017. 14.11

    fretka 15.septembris 2017 10:50 …Vienotības vadībai (un vēlētājiem) noteikti ir tiesības pieprasīt…

    ———————–

    Nu tad es kā Vienotības vēlētājs pieprasu, lai Vienotības deputāti (tie kas nepilda programmā solīto (Āboltiņa un co)) noliek mandātu, tie, kas atšķēlās, lai varētu īstenot Vienotības programmu (Viņķele un co) var palikt un strādāt tālāk.

    Kur problēma?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 15.09.2017. 14.40

    …taisni žēl cilvēka – nomale bija tāds sakarīgs komentētājs, bet…laikam, būs lodveida zibens trāpījis…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 15.09.2017. 15.27

    Es uzskatu, ka deputāti var aiziet no Jums vairs netīkamas partijas uz jebkuru citu Saeimā pārstāvētu politisko spēku

    ——————–

    Visnožēlojamākais ir tas, ka IRsis šos no V aizbēgušos deputātus sauc par kustības “Par” deputātiem, piemēram – A.Juģins (Kustība “Par”).

    Vēl es brīnos par mūsu kolēģi lno, kuram neizraisa bažas tas cik ļoti IRsis atbalsta nacionālo un konservatīvo :) Jauno KP. Bet kam negadās…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 15.09.2017. 15.44

    nomala. Es balsoju un balsošu tikai par programmu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ____________________

    Interesanti, vai tad no sejām nevar izsecināt, vai solītā programma tiks pildīta vai nē? Atkal Ir ticība, ka solot Viņķele nesakrustos pirkstiņus?:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 15.09.2017. 15.48

    andrejs. Diez vai IR sajūsmā par JKP noraidošo attieksmi pret Vējoņa iniciatīvu?:)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 15.09.2017. 16.03

    to lno

    Bordāna tekstos bija dzirdams kaut kas līdzīgs ar zanes spriedelējumiem – ka vajag skatīt kopā ar pāreju uz latv. val. skolās, ka vajag diskutēt… Zane varētu nomainīt taureņa krāsu un uzsākt propagandas kampaņu. Kāda ir JKP krāsa?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > zanE. 15.09.2017. 16.11

    Pagājušā gadsimta politiķis par “pagājušā gadsimta problēmām”. Galvenais, lai pats izskatās jauns :)

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=149&v=G22EOyVCVow

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 15.09.2017. 21.26

    …andrejs raksta: – “Bordāna tekstos bija dzirdams kaut kas līdzīgs ar zanes spriedelējumiem – ka vajag skatīt kopā ar pāreju uz latv. val. skolās, ka vajag diskutēt…”

    …skat, kā tie politiķi pārņem manas idejas un ieklausās manos vārdos…Ķīps arī to bija pamanījis…kļūšu vēl lepna… :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 15.09.2017. 21.38

    to Ino

    “Diez vai IR sajūsmā par JKP noraidošo attieksmi pret Vējoņa iniciatīvu?”

    Kamēr JaunāKP vēl nav parlamenta partija, tā var drāzt smadzenes pajoliņiem, kritizējot Vējoņa ierosinājumus, vai Ušmerika darbības RD. Protams, to saprot arī IR redakcijā un tie, kas stingri uzrauga tās darbu. Man Bordāns ir viens no tiem izdzimteņiem, kas piedalījās Pilsonības likuma “0” varianta pieņemšanā.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 15.09.2017. 21.57

    to fretka

    Pat no cilvēkiem, kas nedzer krutku un nesmēķē cigaretes ar Balkrievijas akcīzes markām, sanāk dzirdēt, ka LC vecbebrs, Bordāns, kurš bija klāt pie visiem LC pastrādātiem noziegumiem pret manu tautu un valsti, esot jauns politiķis. Kaut kā atgādina čekas viķirānes, VVF, čekas pidrillas, Šļesera, pasludināšanu par “balto lapu”.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 16.09.2017. 11.18

    andrejs. Ja jau ļoti vēlies, tad saklausīsi Bordāna tekstos, kas tur nav un Brokas tekstos, kas tur ir:) Tad nav pārsteiguma, ka iestājies pret Okupācijas muzeja paplašināšanu un “vecās zupas” sildīšanu. Atkārtošos, ja TB vārdi būtu sakrituši ar darbiem, tad NA nebūtu vajadzīga un nacionāļiem saeimā būtu vairākums. Ir daži jautājumi, kuros nacionāļi ir bijuši nepiekāpīgi, bet parasti tikai bla, bla, bla. Pagaidām JKP tikai zaķītis cilindrā, skatīsimies vai visa enerģija neaizies svilpē, bet vai, apkarojot JKP, NA joprojām redz savu ideoloģiski tuvāko Lemberga ZZS? Atkal miljardu sazāģēsim dzelzceļa eletrifikācijā un emigrāciju dzēsīsim ar māmiņu pabalstiem? Pat ezim skaidrs, ka nekas nesanāks.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 11.39

    to lno

    Kurš te tik ļoti raujās, lai OM netiktu izvietots Stūra mājā, kur tam vispiemērotākā vieta un telpu ir pietiekami, lai visu ekspozīciju varētu izvietot un nekas nebūtu jānogrūž arhīvos, kā piem: http://fronte.lv/2012/08/no-okupacijas-muzeja-pazud-neerti-dokumenti/, bet Stūra māja tiktu atstāta čekistiem biroju ierīkošanai un kur tiem tikties ar saviem pakalpiņiem, lai tie ar savu klātbūtni netraucētu čekistu atpūtu un hokeja skatīšanos.

    Apkarot JaunoKP? Vai ne LC mērglis, čekas kurmis Bordāns, kuram jau tikai par Pilsonības likuma “0” variantu sen bija jābūt pie Staļina, kuram NA bija uzticējusi vadīt TM, neuzsāka karu, ministra pienākumu veikšanas vietā, taisot savu parķiju un tagad ar čekas uzcepto dublikātu, cenšās atņemt intelektuāli mazattīstīto, bet nacionāli noskaņoto, NA atbalstītāju balsis.

    Interesanti gan, vai NA par ideiski tuvākiem būtu bijis jānosauc Vienotības prokremliskie zagļi, čekas kājslauķi un pidarasi, kuru balsojumi 90% gadījumos sakrīt ar SC balsojumiem? Neatceros, ka ZZS būtu izrīkojušies, kā čekistu publiski piesmietais kroplis, Dombrovskis, ar Grendes kundzi, vai demenci skārtais taukmūlis, kolorado lentenis Straujuma, ar Cilinska kungu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 16.09.2017. 12.43

    Bordāns 1 gada laikā izdarīja vairāk kā Rasnačs 8 gados, Brokai gan izdevās daļu norakt. Basta varētu iedot saitīti, par Bordāna atbalstu O variantam, lai nebūtu atkal bla, bla:) Kā gan NA tādam farizējam uzticēja TM amatu, ko?:)):)

    P.S. Gremdi Dombrovskim vajadzēja nogremdēt jau tūlīt pēc RU sūtniecības balles apmeklējuma:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 12.58

    to Ino

    Te būs atsauce:

    “1993. gadā J. Bordāns kandidēja 5. Saeimas vēlēšanās no apvienības “Latvijas Ceļš” saraksta, taču netika ievēlēts. 1994. gadā kļuva par 5. Saeimas deputātu ar “mīksto mandātu” uz aptuveni gadu Jāņa Vaivada vietā, kurš ieņēma ministra amatu. Neveiksmīgi kandidējis no “Latvijas Ceļa” saraksta 6. Saeimas vēlēšanās 1995. gadā un 1997. gada Rīgas domes vēlēšanās.”/vikipēdija/ Katrs izdzimtenis, LC biedrs, ir personīgi atbildīgs par visu ko latviešu valstij un tautai nodarījis LC.

    RU sūtniecības balli apmeklēja ne tikai Grendes kundze, bet arī tev mīļie zagļi un pidarasi, bet čekistu piesmietais morālais kroplis, bankrotējušais premļjaks Dombrovskis, par draudiem izrēķināties ar krietniem ministriem, kuri pie Brīvības pieminekļa atcerēsies mūsu sen aizgājušos varoņus, pēc visu čekas sūdu izdauzīšanas, bija izbeidzams, kā traks suns un lai no tā pirmsnāves kviecieniem ellē uguns sasaltu. Tas, ka čekas kurmis Bordāns nonāca tieslietu ministra amatā, bija drausmīga kļūda, tomēr svarīgāka ir reakcija uz kļūdu, proti viņa atsaukšana.

    p.s. Par to, ko Bordāns “paveicis”, nezin ne tikai viņa garā vārgie fani, bet lielākā daļa to toreiz pat nezināja, kas vada TM.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 16.09.2017. 13.09

    Ak tad saitīti tomēr neatradi? Muldi tālāk par par saviem iecienītajiem atribūtiem:):):)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 13.28

    https://lv.wikipedia.org/wiki/J%C4%81nis_Bord%C4%81ns

    Tas pac Jānis Bordāns un bilde tā pati, trūkst tikai personas koda. Mēģini vēl pārliecināt, ka tas nebija viens no komunistu cūku un čekas pidarasu, LC bandas!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 16.09.2017. 14.20

    Vēlreiz, kur atsauce par Bordāna atbalstu O variantam? Abbilde: A u vas njegrov vešajut neder:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 14.37

    to lno

    vai tiešām pulka polļitruks kādreiz bija tik dziļi savu sūdaino daiktu iebāzis tavās smadzenēs, ka nespēji pamanīt LC un DPsaimņieks 1998. g. 22. jūnijā kopiski pieņemto PL “0” variantu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > zanE. 16.09.2017. 14.51

    basta. Pošol na rečku…:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 19.31

    to lno

    Aizej pie psihiatra, varbūt viņam izdosies atbrīvot tavu anālu no sen jau nosprāgušā pulka poļitruka: alkaša, sadista un pidarasa, fantoma daikta!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > zanE. 16.09.2017. 20.00

    to Ino

    Es saprotu, krievu armijā pārdzīvotais pat pilnīgi psihiski veseliem cilvēkiem atstāj smagas psihiskas traumas. Aiziej pie psihiatra, varbūt viņš tev palīdzēs atbrīvoties no pulka poļitruka, kas jau sen ir nosprādzis, sūdainā fantoma daikta tavā anālā.

    Ja mani būtu piemeklējusi tāda traģēdija, kā varmācīga rekrutēšana sadistu, slepkavu un pidarasu armijā, mani čečenu draugi, kad es būtu bijis “karaulā”, būtu atvilkuši pie manis vienu, vai divus piedzērušos pulkvežus un es tos būtu nošāvis un pēc tam noskaitījis: “стой кто идет, замачю фашисткие ублюдки!”

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Aivars 15.09.2017. 09.40

Vērtīgāk par partiju programmām ir paskatīties uz darbiem. Kad Pavļuts bija ministrs, viņš uzlika OIK saņēmējiem SEN (subsidētās enerģijas nodokli). Ar to nobremzēja OIK augšanu vēl lielāku, kas būtu bijis rūpniecībai Latvijā nāvējoši. Pavļuts bija ļoti sakarīgs ministrs, daudz labāks par tiem zagļu sulaiņiem, kas tagad ministru krēslos sēž.

+6
-16
Atbildēt

1

    zanE. > Aivars 15.09.2017. 09.45

    ….saki, ka Tu pajokoji….

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

Austras koks 15.09.2017. 07.55

Kā jau te iepriekš kaut kas minēja, PAR ir būtībā Saskaņa Light. To apliecina arī daudzu galveno PAR personāžu izteicieni agrāk un arī dibinot kustību. Viņi nav par Latviju kā latviešu valsti, kas domāta latviešu tautas, valodas un kultūras aizsardzībai, saglabāšanai un attīstībai. Viņi ir par “latvijcu” valsti.

Par to jūsu cerību uz liberālu partiju. Jautājums par kādu liberālismu jūs runājat – par klasisko, vai par mūsdienu. Nezinu, kādēļ, bet mūsdienās sevi par liberāļiem dēvē absolūti kreiso ideju piekritēji. Vai varbūt vienkārši liberāļi ir pievērsušies kreisām idejām? Nezinu.

Jebkurā gadījumā – liberāļi klasiskie ir par vārda brīvību un brīvu labēju neregulētu ekonomiku. Tādējādi nekādas valstiskas ekonomikas regulēšanas, nekādi sociālie pabalsti nespējniekiem, nekādas “naida runas” regulācijas u.tml. Bet mūsdienās šādas idejas jau skaitās rasisms, fašisms un nacisms – kā nu kurš izdomā nosaukt.

+18
-9
Atbildēt

57

    Anonīms > Austras koks 15.09.2017. 09.29

    AK – bet par ko Tu brīnies, bērns?! Tavi naciķi cik gadus ir valdībās, saeimās – nu tajās, kuras ir panākušas, ka latvieši turpina strauji samazināties,kamēr latvijcu skaits – strauji augt.

    Tūlīt saeima pieņems likumu, kas radīs mums vēl jaunus latvijcus.

    Tu taču pats sev vēstules neraksti AK , vai ne? Tad kāpēc tu domā, ka politiķi sprediķos un cīnīsies par neesošiem latviešiem?

    Nu tā , tā kā – domāju , ka tā ir mūsu nākotne – Latvija ir – latviešu nav …

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 15.09.2017. 10.26

    to Skaisle

    “ka tā ir mūsu nākotne – Latvija ir – latviešu nav … ”

    Vai tad tāds nav tavs, krievu podsķilkas, mērķis, atbalstot čekas projektus?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 15.09.2017. 10.34

    lamā mani cik gribi, no tā jau latviešu skaits nepalielināsies – un aizbraucēji jau tāpēc neatgriezīsies

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > Austras koks 15.09.2017. 10.36

    Nebrīnos par skaisles sentenci “Latvija ir – latviešu nav”, jo viņai visu laiku acu priekšā valdības apstiprināts paraugs:

    “Okupācija bija – okupantu nav!”

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 15.09.2017. 11.33

    smejies smejies fretka – es dzīvoju Rīgas centrā – nu nav te latviešu – nu nav – iedod man slēpto kameru – safilmēšu savas dienas gaitas – tad varēsi ironizēt –

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 11.46

    Par ko strīds?

    Nacionāļi ir kreisie.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 11.51

    puika, liet nevajag, nacionāļos ekonomiski ir dažādi cilvēki – gan kreisie, gan labējie. Bet ja par nacionāļu programmu runa – tā nav ne par matu kreisāka par Vienotības programmu. Bet tā vispārīgi ņemot – Eiropā šobrīd ekonomiski labēju programmu vispār nav nevienai partijai, varbūt kādai marginālai vai nelielai pie varas neesošai ir. Bet visām lielajām tradicionālajām partijām (arī tām, kas klasiski labējas skaitās) ir vairāk vai mazāk kreisas, labākajā gadījumā centriskas, programmas. Visām programmās ir pilns ar kreisas sociālistiskas ekonomikas sūdiem.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 15.09.2017. 11.53

    Nacionāļi ir nacionāļi,to uzdevums – gādāt par savas tautas vienmērīgu,sabalansētu attīstību.No tā izriet,ka viņi var būt gan labēji,gan kreisi atkarībā no konkrēta laika izvirzītajām vajadzībām.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 11.53

    >Austras koks

    Šādiem sūdiem?

    ievērojami palielināts neapliekamais minimums;

    iedzīvotāju ienākumu nodoklis satur progresīvo principu;

    piemaksas pensijai atkarībā no bērnu skaita;

    zemāki izdevumi pārtikai ģimenes budžetos;

    taisnīgs nodoklis par kapitāla pieaugumu;

    dzimtas un pašapdzīvotiem īpašumiem zemāki nodokļi

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 15.09.2017. 12.00

    …Ēriks saka – “Nacionāļi ir nacionāļi,to uzdevums – gādāt par savas tautas vienmērīgu,sabalansētu attīstību.”

    …vai Tu vari izskaidrot, kāpēc nacionāļi bēg no Izglītības ministrijas vadības kā velns no krusta?…kāpēc viņi neuzskata IZM par iekārojamu un ultimātu vērtu savas darbības sfēru?…baidās, ka būs jānomet liekulības maska?…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 15.09.2017. 12.06

    Dabūs vairāk balsu,paņems arī izglītību.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 15.09.2017. 12.26

    to zanE …

    Kur bijusī čekistu un komuņjagu dežūrzanE rāva, ka NA bēg no Izglītības ministrijas vadības? Paskaidro labāk, kāpēc Vienotībai par visu varu vajag, lai Latvijas ārpolitikai būtu fekāliju smaciņa, bet iekšlietas būtu Solncevas brigāžu pārziņā!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 12.29

    >zanE

    Ēriks mēģina būt politkorekts un nesaukt kreisos par kreisajiem :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 12.51

    >Puikam.

    Tā, ņemsim iztirzāsim:

    “ievērojami palielināts neapliekamais minimums;

    iedzīvotāju ienākumu nodoklis satur progresīvo principu;”

    Es pats esmu kategorisks progresīvā ienākuma nodokļa pretinieks. Ja maksā, tad visi maksā vienādi, piemēram, 20%. Vienīgais izņēmums, kas arī nodrošina zināmu progresiju, ko uzskatu par pieņemamu, un arī attiecīgi ir atbalsts nabadzīgākajiem – ir neapliekamais minimums, kas ir papildus komplektā ar neapliekamā minimuma palielināšanu par katru bērnu.

    Bet parādiet man partiju, kura šobrīd nav par progresīvo ienākuma nodokli. Visi ir saslimuši ar sociālismu, un attiecīgi arī elektorāts jau ir ar izskalotām smadzenēm. Ja kāda partija teiks, ka ir pret progresīvo nodokli, tai elektorāts paliks stipri minimāls. Gribi vai negribi, lai realizētu tikšanu pie varas, jebkurai [partijai ir jāliek programmā sociālistiski-ekonomisks populisms.

    “piemaksas pensijai atkarībā no bērnu skaita”;

    Šis ir kas līdzīgs neapliekamajam minimumam par bērniem. Šī visa mērķis ir risināt demogrāfijas problēmu – t.i. – sabiedrības nākotnes izdzīvošana. Tādēļ šādus izņēmumus atbalstu. bet ar zināmu BET. Tiklīdz sabiedrībā tiktu sasniegta ekstra labklājība, un kļūtu stilīgi, ka ģimenē ir vismaz 3 bērni un tos attiecīgi varētu uzturēt bez jebkādas pabalstīšanas no sabiedriskās naudas puses, un ģimenēs arī reāli būtu tāds bērnu daudzums, tā es tajā pat brīdī iestātos par visādu šādu atbalsta mehānismu pakāpenisku samazināšanu.

    Bet tādā ekstra labklājība vairs nav panākama, strauja ekonomiskā izaugsme nav vairs iespējama (vismaz Eiropā) – jo valda jau minētais faktisks sociālisms, kas neveicina attīstību. Arī rietumvalstis ir iebuksējušas, vidējā klase tur iznīkst. Veidojas noslāņošanās, un tieši dēļ milzīgajiem regulējumiem, milzīgajiem nodokļiem un naudas pārdales.

    “zemāki izdevumi pārtikai ģimenes budžetos;

    taisnīgs nodoklis par kapitāla pieaugumu;”

    Šeit ir jautājums, ko tas vispār nozīmē. Ja zemāki izdevumi pārtikai ir domāts zemāks PVN pārtikai, tad ģenerāli es personīgi esmu pret visādiem izņēmumiem (t.sk. PVN pārtikai samazināšanu). Es gan būtu ilgtermiņā par vispārēju PVN samazināšanu uz ne vairāk kā 15%. Tomēr, ņemot vērā konkurētspēju starp valstīm, ja citur ir šāds (vai savādāks) izņēmums, tad ir vērts apsvērt vai tādu nevajag ieviest.

    Par kapitāla pieaugumu – kā jau minēju, esmu par visiem vienotu ienākuma nodokļa likmi par visiem ienākuma veidiem. Es gan arī šeit būtu par to, lai visas ienākumu nodokļu likmes ilgtermiņā pakāpeniski tiktu samazinātas uz 15%.

    “dzimtas un pašapdzīvotiem īpašumiem zemāki nodokļi”

    Šim gan es piekrītu. Es gan vēl tālāk ietu – NĪN vispār ir jābūt minimālam, tādēļ, ka īpašums ir mans un kādēļ man par to vēl kaut kādi milzīgi nodokļi jāmaksā, neatkarīgi vai dzīvoju tur, vai izmantoju biznesam. Minimāls nodoklis protams ir nepieciešams, jo apdzīvotas vietas infrastruktūra un līdzīgas lietas ir jānodrošina. Cita lieta – ja taisu biznesu, tad ar nodokli apliekas bizness, nevis man par savu īpašumu vēl kaut kas jāmaksā vairāk. Es esmu pret jebkādām progresivitātēm nodokļos. Bet ņemot vērā, ka kaut ko tādu vispār izdzīt cauri nevar (ka NĪN absolūti visiem ir minimāls), tad attiecīgi vismaz nodrošināt to, ka minimāli ir jāmaksā par vienīgo savu apdzīvojamo īpašumu, ir uzskatāms par normālu priekšlikumu.

    Bet ir viena lieta – visādām partijām ekonomikas programmās ir punkti, kas ir vairāk labēji un vairāk kreisi, varbūt kādai, par ko nebalsoju, ir labējāka programma. Bet ekonomika manā skatījumā nav galvenais. Lai būtu ekonomika normāla, nav vajdzīga sava valsts, tad varam arī kļūt par vienalga kā sastāvdaļu.

    Primārais nacionālas valsts uzdevums ir pamattautas pašas, tās kultūras un valodas ilgtspējas nodrošināšana. Respektīvi – pirmais Latvijas valsts uzdevums ir nodrošināt LATVISKAS Latvijas pastāvēšanu (ES GRIBU DZĪVOT LATVISKĀ VIDĒ). Un ja ņem partiju programmas, izanalizē cilvēkus un partijas, ko kurš saprot ar jēdzienu nacionāla valsts, latviska Latvija, ko kurš grib sasniegt iekš ES – nacionālu valstu savienības virziens vai federalizācijas virziens, tad attiecīgi – man nav citas izvēles kā Nacionālā apvienība. Citām partijām pat nekas vispār programmās nav par latvisku Latviju.

    Un izvēle paliks tāda pat tad, ja viņu ekonomiskā programma kļūs vēl kreisāka, jo man nav citas izejas, neviens cits par latvisku Latviju neiestājas, varbūt dažreiz tik vārdos. Ja pat ekonomika būs pārāk kreisa, es izdomāšu kā tikt galā, bet ja latviska Latvija pārvēršas par “latvijcu” Latviju, tad ir viss – Latvija ir beigusies.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 15.09.2017. 12.57

    Kas ir kreisie un labējie bez nacionālisma jēdziena?Nacionālisms tam visam piedod jaunu dimensiju,mērķi,kāpēc vajadzīga tāda vai citāda politika.Bez nacionālisma kreisums un labējums ir tikai deķīša vilkšana uz vienu vai otru pusi.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 13.07

    >Austras koks

    Visi tie punkti de fakto ir no kreisās atvilknes. Un tur ir vēl.

    Kāpēc jākautrējas?

    Vairākus no tiem es atbastu. :)

    Tad vēl tur ir protekcionisms.

    Un brīvas runas ierobežojumi.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 13.14

    >Ēriks

    Vadmotīvs var būt nacionālisms, taisnīgums, racionālisms vai arī vienkārši populisms, bet tas ir kreiss sociālekonomisks manifests.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 15.09.2017. 13.17

    to Austras koks

    Progresīvais ienākuma nodoklis ir taisnīgs, bet tam nav jābūt tikai formas pēc, bet arī ar iespējām to iekasēt. Šobrīd Latvijā tādu iespēju nav, tāpēc nav pat apspriešanas vērts.

    NĪN jābūt iekasētam 100%, ar nelieliem izņēmumiem tiem, kuri dzīvo dzimtas mājās un atlaidēm līdz N summai katrai dzīvesvietā deklarētai personai, bez tiesībām pašvaldību vadītājiem piešķirt atlaides savas sugas brāļiem, kas dzīvo miljonu vērtos īpašumos. NĪN kopā ar Luxus nodokli, kuru būtu vēlams ieviest dārgiem automobīļiem un jahtām, ir tie, no kuriem ir neiespējami izvairīties.

    Par Singapūrā vai AAE nopirktiem pulksteņiem un dārglietām valstij iekasēt nodokli būtu pārāk sarežģīti.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 15.09.2017. 13.20

    puika,Tā ir lietu nostādīšana no kājām uz galvas,ideja,vadmotīvs ir svarīgākais,kreisums vai labējums ir tikai instrumenti kāda mērķa sasniegšanai..

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 13.25

    basta: “Progresīvais ienākuma nodoklis ir taisnīgs”

    Kas tur ir taisnīgs?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 13.30

    >Ēriks

    Nea, ja par atskaites punktu ņem

    “Jebkurā gadījumā – liberāļi klasiskie ir par vārda brīvību un brīvu labēju neregulētu ekonomiku. Tādējādi nekādas valstiskas ekonomikas regulēšanas, nekādi sociālie pabalsti nespējniekiem, nekādas “naida runas” regulācijas u.tml. Bet mūsdienās šādas idejas jau skaitās rasisms, fašisms un nacisms – kā nu kurš izdomā nosaukt.” ©

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 13.38

    Vienkāršoti.

    Ekonomikā klasiskais liberālisms beidzās ar atziņu, ka brīvais tirgus uzvedas neracionāli – cikliskums, krīzes.

    Attiecīgi kaut kāds nebūt regulējums ir vajadzīgs – neoliberālisms.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 15.09.2017. 13.47

    to Austras koks

    Ja ir taisnīgi pabalsti un nodokļu atlaides trūkumcietējiem, tik pat taisnīgi ir no lielo peļņu guvējiem iekasēt procentuāli lielākus nodokļus, protams ne tā kā galīgi izkropļotā zociālismā: Zviedrijā vai Francijā. Es atkārtoju, ka šobrīd Latvijā tas nav reāli, jo progresīvāks nodoklis, jo lielākas tā optimizēšanas iespējas, kas radīs konkurences kropļojumus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 15.09.2017. 13.54

    Nu vot,neko neregulēt un regulēt visu līdz absurdam,bez jēgas, ir grāvji ceļam katrā pusē,kuros varam nokļūt,ja ņemam nepareizus atskaites punktus.Tas ir tāpat,kā sēņojot ņemt par orientieri brieža ragus,kuri vēl nav nokrituši no brieža.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 15.09.2017. 14.24

    ērik – lasīji manu komentāru , ko iekopēju no fb – ka rgvir ražotāji melojuši tiešajā ēterā un tur arī links par , ko pats vari pāriecināties?

    es ceru, ka iesalnieks par to tukšo muldēšanu tev neko nemaksās

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 15.09.2017. 15.17

    AK: Kas tur ir taisnīgs?

    ——————

    Ja sabiedrība nav taisnīga pret visiem tās locekļiem, pasākums var beigties ar piekto vai 17-to gadu.

    p.s. mana vecvectēva ģimene bija ļoti pārtikusi jau 19. g.s. beigās, tad nu pēc tam, kad Latvija izcīnīja neatkarību, vecvecmamma vienmēr sapņoja, atcerējās un priecājās par to cik labi viņi “miera laikos” esot dzivojuši, cik maz tad esot pelnījuši strādnieki un cik lētas bijušas preces – priekš viņas, protams. Latvijas laiks viņai nepatika.

    Starp citu, tā laika (1916 – 1918) latviešu liberāļi (klasiskie) esot bijuši pret Latvijas neatkarību un sapņojuši par “lielās mātuškas” atdzimšanu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 15.39

    Andrej, kurā vietā jūs netaisnīgumu redzat, ja visi maksā vienādu procentu ienākuma nodokli, turklāt vēl ja pastāv neapliekamais minimums, kas nozīmē, ka jo mazāka alga, jo mazāk procentuāli sanāk maksāt ienākuma nodokli? Neapliekamais minimums jau nodrošina progresiju.

    Bet likt vēl maksāt tam, kas saņem vairāk, papildus procentus nodoklī, tur nu nekādu godīgumu un taisnīgumu es neredzu. Kādēļ tas, kurš mācījies, strādājis, ieguvis pieredzi un sasniedzis ko vairāk, vai māk noorganizēt lietas labāk, nekā citi, būtu jāsoda ar lielākiem nodokļiem? Tas absolūti neveicina cilvēku censties kaut ko sasniegt.

    Visādi progresīvie nodokļi un pabalsti tikai veicina cilvēka veģetēšanu un papildus lielu daļu nosver par labu tam, lai necenstos. Bet savukārt vēl daļu, kas cenšās, nokauj par cenšanos uzliktie papildus maksājamie nodokļi (centībai ko sasniegt zūd jēga, cilvēki tikai izdeg). Rezultātā, tādi, kas cenšas ir mazāk, rezultātā ilgtermiņā noslāņošanās veidojas lielāka, rezultātā no bērnības tiek apziņā jau ielikts, ka izdzīvot varēs īpaši necenšoties vai pat vispār neko nedarot, vai arī ka censties nav jēga.

    Dēļ pabalstiem un progresīviem nodokļiem šobrīd rietumos arī ir nostiprinājusies šī kreisā marksistiskā domāšana, ka pienākas tāpat, ka bagātie ir slikti utt., un tā dēļ arī ekonomika buksē, ir pilns ar visādiem demonstrantiem kas pieprasa sev, ka viņiem vienkārši pienākas, iznīkst vidējā klase (ir nevis daudz dažādu pakāpju labklājības slāņi, bet ir tikai nedaudz saņemošie un ļoti daudz saņemošie). To visu kā reiz veicina šī sociālistiskā kārtība Eiropā.

    Un tad kad attiecīgi šī noslāņošanās izveidojusies un radusies situācija, ka nav vairs daudz dažādu pakāpju ienākumu slāņu, rezultātā nav iespējams vairāk dzīves laikā būtiski kāpt arvien augstāk pa šiem ienākumu slāņiem, un tas atkal vēl vairāk veicina noslāņošanos. Sanāk riņķa dancis, kas arvien vairāk pazemina kopējo sabiedrības labklājību, arvien vairāk vajadzīgi pabalsti utt., kā rezultātā vajag lielākus nodokļus, atkal tiek cilvēkiem atņemta nauda, kas atkal veicina noslāņošanos, un vēl vairaķa pastiprina domas par progresīvajiem nodkļiem un citiem sociālistiskiem murgiem.

    Rezultātā labi dzīvojošā sabiedrība lēnām mirst. Un mēs kā reiz esam šobrīd ietrāpījuši šādā miršanas posmā Eiropā. Plus, mums vēl ir nepaveicies ar to, ka mēs nesen tikām ārā no okupācijas, kur lielākā sabiedrības daļa bija bez zināšanām par normālas sabiedrības funkcionēšanu, par uzņēmējdarbību, notika kapitāla pārdale, bija pirms tam nekur nederīga ekonomika, kā rezultātā stipri atpalikām no rietumiem. Un izbēgot no PSRS komunisma/sociālisma mums uzreiz vēl uzgāzās virsū šis rietumu sociālisms. Rezultātā mums rietumus nepanākt, bet rietumi vēl turās uz iepriekšējiem sasniegumiem, bet ilgtermiņā plaši rietumu sabiedrības slāņi drīzāk pietuvosies mūsu situācijai, nekā mēs viņējai.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 15.09.2017. 15.50

    Visādi progresīvie nodokļi un pabalsti tikai veicina cilvēka veģetēšanu un papildus lielu daļu nosver par labu tam, lai necenstos.

    ———————–

    Sarunājam, ka nebūsim tik kategoriski.

    Ne nu gluži veģetē – par veģetāciju es vairāk esmu dzirdējis tieši anglosakšu zemēs ar itkā klasisko liberālismu (par kurām tā jūsmo mūsu Biotops) – ASV un Lielbritānijā. Tur tiešām ir milzīgs skaits dīkdieņu, kas tomēr, tomēr saņem pabalstus, dzīvo un ķieģeļiem stacionētos kemperos un dzerstās, narkojās un kā nebūt iztiek…

    Vācijā ilgstoši pie varas ir bijuši “sociālisti”, bet paskaties kā viņi tur dzīvo!… Ja esi bijis Anglijā un Vācijā, domāju, ka vari salīdzināt, vai ne?

    Sociālistiskās :) Zviedrija un Dānija kaut kā spēj turēties Pasaules ekonomiku konkurētspējas reitingu galvgalī.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 15.09.2017. 16.10

    Rezultātā labi dzīvojošā sabiedrība lēnām mirst. Un mēs kā reiz esam šobrīd ietrāpījuši šādā miršanas posmā Eiropā. Plus, mums vēl ir nepaveicies ar to, ka mēs nesen tikām ārā no okupācijas, kur lielākā sabiedrības daļa bija bez zināšanām par normālas sabiedrības funkcionēšanu, par uzņēmējdarbību, notika kapitāla pārdale, bija pirms tam nekur nederīga ekonomika, kā rezultātā stipri atpalikām no rietumiem. Un izbēgot no PSRS komunisma/sociālisma mums uzreiz vēl uzgāzās virsū šis rietumu sociālisms.

    ———

    Tam es piekrītu. Mēs dēļ okupācijas un pāŗkrievošanas esam citā situācijā. Turklāt, milzīga daļa kolonistu vispār nemaksā nodokļus, bet visu laiku īd par mazajām pensijām, sliktajiem celiem un nepieejamo medicīnas aprūpi – kā piemēram, te dežūrējošais dzeris.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 16.12

    Jā, ir nozīme arī mentalitātei. Bet kāds tur britijā vairs liberālisms, ja paši rakstāt, ka var dzīvot uz pabalstiem neko nedarot (esmu pats bija gan GER, gan UK, gan USA un vēl šur tur), un tādā garā. Tā jau ir tā kaite, kas visu grauj, un prasa palielināt ik pa laikam nodkļus. Par Skandināviju – norvēģiem ir nafta, tas mazliet savādāk, bet par to, cik ilgi zviedri noturēsies, vēl papildus ar milzīgajiem uzturamajiem migrantu pūļiem, to mēs apskatīsiemies. Savukārt dāņi jau šobrīd strādā pie ilgtermiņa programmas būtiskai (tiešām – būtiskai) nodokļu samazināšanai (ja pareizi atceros – pakāpeniski līdz 2025. gadam paredzēts mazināt nodokļus), tieši ar mērķi lai cilvēkiem būtu izdevīgāk strādāt un tērēt, nevis nestrādāt un tērēt.

    Bet par Vāciju ir atsevišķs stāsts. Tur nodokļi ir milzīgi, tur pat nodoklis ir par notekūdeņiem pēc jumta kvadratūras (šis varbūt nebija visvācijas, bet kaut kāds reģionālais vienā reģionā, precīzi neatceros). Tur lielie uzņēmumi dzen cauri atbalstu migrācijai, cenšoties dabūt lētāku darbaspēku. Daudzas lielās rūpnīcas pārceļ ražošanu uz trešo pasauli (atšķirībā no ASV, kur jau Obamas laikā daļa sāka celt ražošanu atpakaļ uz ASV, jo dažās nozarēs bija sasniegts vai nu pietiekams tehnoloģiskais līmenis, ka nevajag melnstrādniekus, kā arī atsevišķās nozarēs Ķīnā algas ir tik tālu uzkāpušas, ka nav vairs jēga ražot Ķīnā), ir problēmas ar to, kā tiks nodrošinātas pensijas tagad strādājošajiem u.tml. Vācija vēl turās dēļ vācu mentalitātes, milzīgās ekonomikas un milzīgās ietekmes ES maksimāli nodrošinot ka pārējie ES ir patērētāji Vācijas precēm. Bet tas viss ilgtermiņā izsūc gan Vāciju, gan pārējo ES.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 15.09.2017. 16.22

    ———Austras koks:”… viss ilgtermiņā izsūc gan Vāciju, gan pārējo ES.”

    =======================================================================================

    Tas jau arī “izsūca” Krieviju, gan pārējo PSRS. Ko nu darīt, ja negatīvo procesu ar esošajiem politiskajiem instrumentiem (parlamentārā demokrātija) vairs nevar ietekmēt?

    Catalonia independence referendum: Spain threatens to ARREST mayors in favour of vote

    https://www.youtube.com/watch?v=UjQzjWuO22I

    http://www.express.co.uk/news/world/853709/Catalonia-independence-referendum-public-prosecutor-summoned-700-plus-Catalan-mayors

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 15.09.2017. 16.29

    Tur lielie uzņēmumi dzen cauri atbalstu migrācijai, cenšoties dabūt lētāku darbaspēku.

    ————

    Tas pats jau notiek arī Latvijā – latvieši par tik mazām naudiņām negrib un arī nevar (dzīves dārdzības dēļ) strādāt un ir faktiski spiesti doties uz Rietumeiropas valstīm. Un tagad lieluzņēmēju lobijs dzen cauri visādus atvieglojumus lētā darbaspēka ievešanai no Ukrainas, Baltkrievijas, citām valstīm. UA, TUA, utt. lai tikai palielinātu iebraucēju skaitu. Man pašam nav neviena rada, kas dzīvotu ārzemēs, izņemot vienu brāla sievas dēlu, kas jau 15 gadus dzīvo ASV, bet manas sieviņas dzimtā (viņas senči nāk no laukiem) gandrīz visi darbaspējīgie ir Anglijā, jo laukos reāli nav darba un par grašiem vini nav ar mieru strādāt. Vienai jau vīrs melnais, otrai – albānis. Mazie (4-12 gadi) latviski vai nu vispār nerunā, vai runā ar grūtībām. (Bija mums augustā tāds paliels pasākums sievas lauku mājā, tad to visu kolhozu izbaudīju.) Šaubos vai viņi atgriezīsies

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 15.09.2017. 16.45

    ———–andrejs:”… Šaubos vai viņi atgriezīsies.”

    ========================================================================================

    Nešaubies par latviešu tautas gaišo nākotni vienā, apvienotajā valstī. Par ko cīnījās “dziesmotās revoļūcijas” laikā (tikai nevajag ierindnieku-īvāniešu fantāzijas atkārtot) to arī saņemam un saņemsim!

    http://spi4uk.itvnet.lv/upload2/articles/61/612143/images/Nacistu-noslepumi-4-15.jpg

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 15.09.2017. 17.26

    andrej, tā jau dara visur lielās kompānijas. Bet rezultāts ir tāds, ka tiek veicināts nevis darba ražīgums attīstot tehnoloģijas, bet tiek nosēdināts algu līmenis, kas ir vēl viens noslāņošanās veicinātājs.

    Par aizbraucējiem man ir līdzīgi. Manā ģimenē neviens nav aizbraucis, bet sievas rados ir aizbraucēji, un bērni viņiem latviski nerunā. Bet kā jau te esmu rakstījis, es nedomāju, ka no aizbraucējiem daudzi atgriezīsies, varbūt maksimums 10%. Bet ir arī jautājums – vai vajag. Kā jau esmu rakstījis – pasaule ir diezgan piesātināta ar precēm, pakalpojumiem, visādas ražošanas kļūst arvien tehnoloģiskākas, un rezultāts būs tāds vienā brīdī, ka tiešām daudziem varbūt nemaz nebūs ko darīt.

    Līdz ar to nekādu baigo demogrāfisko pieaugumu nemaz nevajag. Pēc statistikas latviešu demogrāfiskā situācija ir nelielos plusos, izmirst nelatvieši (to LV demogrāfijas negatīvo saldo veido tikai cittautieši). Bet nekādā gadījumā nedrīkst šeit laist iekšā nekādus migrantus, un absolūti necik. Mums, atšķirībā no tiem pašiem vāciešiem, ir daudz vairāk iespēju celt darba ražīgumu ar esošo cilvēku daudzumu, kaut vai ar to, ko jau šodien minēju citā komentārā pie cita raksta – sakārtojot uzņēmumiem perfekti loģistikas jautājumus – piegādes, darba kārtība utt. Lai vietējie uzņēmumi nodarbojas ar to, lai tie vispirms iemācās nodrošināt darba ražīgumu tās pašas Vācijas līmenī, un nevis prasa migrantus no lētākām zemēm.

    Bet migrantu spiediens no trešās pasaules tāpat būs milzīgs, jo tiem trešās pasaules cilvēkiem nebūs kur likties. Un attiecīgi vēl būs spiediens no visādiem ES un OECD, lai mēs viņus ņemam. Spiediens, kā jau runājām, būs arī no lielajiem uzņemumiem. Kā ar to visu mēs tiksim galā, es nezinu.

    Bet viena lieta gan ir strauji jāsāk mainīt – ir jātransformē pensiju sistēma no tagadējās, kad esošie strādājošie maksā tagadējiem pensionāriem uz sistēmu, kad strādājošie uzkrāj sev, respektīvi – pilnībā jāpāriet uz otro pensiju līmeni un pirmais jālikvidē. Lai to izdarītu vajadzīgi kādi 25-40 gadi. Lai to laicīgi paspētu un nebūtu nākotnes problēmas, tas ir jau jāsāk darīt tagad. Un jāveido sistēma, ka pabalstus saņem tikai pilsoņi, bet savukārt pilsonību dabūt ir ļoti grūti. Tad mēs varbūt vēl sevi nosargāsim, savādāk būs grūti.

    Vēl ir jābloķējas ar Višegradas valstīm un jāveicina Trīsjūru valstu sadarbība (apmēram kas līdzīgs Intermarium). Arī tas varētu palīdzēt pretstāvēt rietumu spiedienam uzņemt visādus migrantus. Un arī attīstīties, jo ņemot vērā ka mēs Austrumeiropā esam mazākattīstīti vēl, mums tomēr vēl ir iespējas augt un attīstīties, atšķirībā no rietumiem. Godīgi sakot, rietumiem, ja kas kardināli nemainīsies, labvēlīgu ilgtermiņa attīstības scenāriju es neredzu.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 17.45

    ASV bija tas stāsts, ka štati saņēma naudu no federālā budžeta bezdarbnieku atbalstam un, protams, nebija ieinteresēti bezdarba samazināšanā. Utlm.

    Šito pasākumu nokillēja B.Klintona laikā 1996. gadā.

    Personal Responsibility and Work Opportunity Act

    Stereotipi dzīvo ilgāk :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 17.58

    Atgriežoties pie raksta tēmas – Kustība PAR! šobrīd ir vienkārši (kreisie) populisti, kas mēģina sakasīt atbalstītājus partijas dibināšanai.

    Pēc tam, kad ir pašķirstīta Zviedrijas Socdemu partijas programma uz padsmit lappaspusēm tikai par izglītību, jāsaka, ka Latvijas partijas sev ļoti ļoti glaimo, saukdamas savas uzmetumus par partijas programmām.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 19.33

    Ups!

    Esmu palaidis garām, ka šie jau ir partija. :D

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 15.09.2017. 19.48

    Austras Kok, vai lielākas algas Latvijā saņem tie, kam ir labāka izglītība, labākas darbaspējas utt. , jeb tomēr tie, kuri ir korumpēti, neatkarīgi no tā vai ir vai nav tā korumpētība pierādīta.

    Būvniecība – kas saņem valsts pasūtījumus – ka tikai ne tie, kuri ir atbildīgi par cilvēku nāvēm Zolitūdē.

    Prātā nāk arī oligarhu sarunās piesauktais Lattelecom Gulbis , arī uz kremļa lakstīgalas ballēm operā gāja. Ja jau viņš ir tik talantīgs uzņēmējs – lai iet privātā biznesā, lai pierāda savas spējas bez valsts aizmugures, bez nodokļu maksātāju naudas. Igaunijā par dekoru maiņu katrs maksāja 5 vai 7 ls, Latvijā – 35 ls. Mums esot citāda ekonomika, nu protams, protams. Mums viss ir citāds.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 15.09.2017. 21.21

    …Puika: – “Esmu palaidis garām, ka šie jau ir partija.”

    …laikam, sen neesi bijis “alā”… :)

    …pēc Pavļuta paziņojuma tur nedaudz uzsprēgāju… :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Austras koks 15.09.2017. 21.26

    >zanE

    Neesmu. Neesmu bijis arī feisbukā, radio un TV nu jau gandrīz gadu.

    Toties lasu samērā daudz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 15.09.2017. 21.31

    to Skaisle

    “Būvniecība – kas saņem valsts pasūtījumus – ka tikai ne tie, kuri ir atbildīgi par cilvēku nāvēm Zolitūdē.”

    Un atkal sper pa olām savējiem – kremļjaģām:

    Пайдерс: Латвией управляет могущественный «клан закупок»

    http://kriminal.lv/component/k2/news/pajders-latviej-upravlyaet-mogushchestvennyj-klan-zakupok

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.09.2017. 09.55

    Skaisle, starp bagātajiem un lielu algu vai ienākumu saņēmējiem ir gan godīgi civēki, gan zagļi, krāpnieki un korumpanti. Bet tas nenozīmē, ka zagļi un krāpnieki ir krimināli jāsoda, nevis visiem turīgajiem jāuzliek papildus nodokļi, tādējādi arī godīgos sodot par negodīgo darbību.

    Arī starp mazu ieņēmumu saņēmējiem ir pilns ar šmaucējiem, tad jau pēc tādas pat loģikas arī visi nabagie ar papildus nodokļiem jāapliek.

    Savukārt par valstij piederošu uzņēmumu vadītāju algu ir divi varianti. Ja ir monopols, tad ir jāregulē, ja nav monopols un ir konkurējošā tirgū, tad nekādu problēmu neredzu – ja strādā ar peļņu, tad lai saņem vienalga cik. Klientam, ja nepatīk cena, var iet pie cita pakalpojumu sniedzēja.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 16.09.2017. 10.20

    ———-Austras koks:”…Savukārt par valstij piederošu uzņēmumu vadītāju algu ir divi varianti….”

    =======================================================================================

    Eiropas Savienībā pastāv divi varianti, jo tirgus ekonomika noregulē visu un visus vienlīdzīgi, tikai ne tos, kuri ir “vienlīdzīgāki par citiem (Dž.Orvels)”.

    “Jau gandrīz 1,6 miljoni eiro – šādu summu pērn atalgojumā saņēmusi Latvijas Bankas (LB) vadība. Gadu no gada šī summa aug un aug, turklāt tā ir tikai izmaksu “redzamā” daļa: piemēram, LB valdes locekļu dzīvības apdrošināšanai ar uzkrājumiem vien pērn iztērēti gandrīz 60 tūkstoši eiro.”

    Latvijas Bankas vadības algas: Vēl treknāk, vēl apšaubāmāk

    http://www.ceplis.org/ckfinder/userfiles/images/ceplis-logo-300px.jpg

    https://www.diena.lv/raksts/latvija/zinas/latvijas-bankas-vadibas-algas-vel-treknak-vel-apsaubamak-14177088

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 16.09.2017. 10.48

    Austras Kok, es Tev nekādi nevaru piekrist, bet es saprotu tikai to, ka man trūkst, pirmkārt , zināšanu, otrkārt, laika.

    Nezinu, nevaru nosaukt nevienu pašu uzņēmēju, kurš izdzīvotu bez nodokļu konsultanta kurš konsultē kā apiet nodokļus. Vai nezinu nevienu pašu ne saeimas, ne valsts pārvaldes likumu, rīkojumu utt., kurš būtu godprātīgi un veiksmīgi izdarīts darbs. Nu nav – ja ir – nosauc man vienu pašu vienīgo

    Nu tad – piedod tu man – par ko iur runa – ka es maksāju nodokļus šai valstij, kurā izdzīvo un labi dzīvo tikai nekaunīgie un savā nekaunībā drosmīgie?

    Veselības ministrija ir slepkavu kantoris – nu nav? ja katru dienu nesaņemto medicīnosko palīfzību laicīgi mirst desmitiem cilvēku, tad ministriem un visiem tiem sūda sekretāriem un kam tik vēl nē – jāmaksā lielākas algas, ko atņem nabagiem ?

    Nu nē taču. Vārds solidaritāte laikam ir sinonīms vārdam muļķība. Tad , kas mēs esam par sabiedrību?

    Mēs pilnām mutēm nosodam staļina vispār padlaikus un ko mēs dara šodien? Bēgļu jautājumu mēs pat nedrīkstam apspriest – kāpēc? Ar ko tādā gadījumā mēs atšķiramies no staļina laikiem? ka cilvekus nešauj? labi – nešauj – tie paši nomirst. Šorīt zvanīju atkal uz 112 – pieturā visā garumā izstiepies guļ cilvēks , bet mediji ziņo, ka Ivans nosalis –

    par ko visām valsts amatpersonām maksā tās milzu summas ,ja valsts kļuvusi par pašatražojošu kombinātu – represīvu pret tiem, kuri neprot zagt, korumpēties , melot – nē Austras Kok, es Tev nepiekrītu – Tu spried tikai savās interesēs , atrauti no visa tā , kas notiek ikdienā.

    Varu derēt, ka tu visur braukā ar mašīnu – tu neredzi , kas notiek uz ielām, veikalos, daudzdzīvokļu namos, pieturās, tirgos

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 16.09.2017. 11.04

    to Austras koks

    “Arī starp mazu ieņēmumu saņēmējiem ir pilns ar šmaucējiem”

    Labu gan attaisnojumu esi atradis Re&Re, Skonto būve, Binders un pārējiem čekas vai čekas kontrolē esošiem uzņēmumiem, pastāvīgiem valsts pasūtījumu saņēmējiem.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.09.2017. 12.20

    Pēdējā komentā nepareizs teikums, jābūt ” Bet tas NOZĪMĒ, ka zagļi un krāpnieki ir krimināli jāsoda, nevis visiem turīgajiem jāuzliek papildus nodokļi, tādējādi arī godīgos sodot par negodīgo darbību.”

    skaisle un basta, jums izskatās viss vienā putrā galvā un nav sapratne par to, par ko es runāju.

    basta, ja šmaucās konkursos, tad tas nenozīmē, ka jāpalielina nodokļi tādējādi sodot tos, kas nešmaucās konkursos vai vispār tajos nepiedalās. Šmaukšanās ir krimināls un kriminālsodi ir jāpiemēro. Un mazie šmaucēji neatšķiras no lielajiem, tikai nepietiek smadzeņu vai sakaru. Būs lielo šmaucēju vietā, neatšķirsies no lielajiem.

    Skaisle, nodokļu konsultanta pkalpojumi nenozīmē neko kriminālu, bet likumu analīzi, lai izdomātu kā organizēt biznesu, lai legāli likuma kārtībā maksātu mazāko iespējamo nodokļu summu. Savukārt, ja tiek taisītas likumu apejošas shēmas, tad tas ir krimināls, par ko jāsoda.

    Un tie nodokļu konsultanti kā reiz nebūs vajadzīgi, ja nebūs šī sociālistiskā nodokļu sistēma, ja nodokļu sistēmu veidos daži nodokļi ar samērīgām vienotām likmēm bez izņēmumiem. Ja likmes ir smērīgas un vienotas, nodokļi daži un sistēma nesarežģīta, tad neko arī nevarēs izshēmot, jo nebūs kā to izdarīt – vienkāršoti izsakoties būs viena likme bez izņēmumiem. Un arī šmaukties un tērēt resursus nelikumīgām shēmām nebūs jēgas, ja likme būs samērīga, nevis deviņu ādu plēšana. Pie samērīgas likmes shēmošana kļūst arī neizdevīga, jo shēmošanas pakalpojumu sniedzēji nevar nopelnīt pietiekami. Pie samērīgas likmes cilvēki arī daudz labprātāk maksā nodokļus.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 16.09.2017. 12.36

    to Austras koks

    “basta, ja šmaucās konkursos, tad tas nenozīmē, ka jāpalielina nodokļi”

    Nosauc vēl mani par boļševiku! Jau minēju, ka Latvijas apstākļos, kur čekistiem ir milzīgas privilēģijas un iespējas nemaksāt nodokļus, progresīvais nodoklis tikai vēl vairāk izkropļos konkurenci.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.09.2017. 13.00

    basta, es atvainojos, kaut kā palaidu garām vai nesapratu, ka esat pret progresīvo nodokli. Jeb esat pret progresīvo nodokli tikai Latvijā, jo te daudz čekisti?

    Es, savukārt, esmu pret progresīvo nodokli, jo to uzskatu par negodīgu neatkarīgi no tā, vai pie varas čekisti, vai kādi citi bezgoži, vai godīgi cilvēki.

    Kā jau vairākkart esmu atzīmejis, vienīgā progresija, ko atzistu, ir neapliekamais minimums un atbalsta mehānismi tiem, kam ir bērni.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > Austras koks 16.09.2017. 13.24

    to Austras koks

    Te būs pamatojums, kāpēc es esmu par progresīvo nodokli vispār un kāpēc esmu pret progresīvo nodokli Latvijā. http://www.irlv.lv/2017/9/15/jauna-politiska-partija-kustiba-par-par-ko-isti-ta-ir/viedokli#viedoklis_585176 15.septembris 2017 13:47

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE > Austras koks 16.09.2017. 15.42

    …Austras koks raksta: – […]nodokļu konsultanta pkalpojumi nenozīmē neko kriminālu, bet likumu analīzi, lai izdomātu kā organizēt biznesu, lai legāli likuma kārtībā maksātu mazāko iespējamo nodokļu summu.”

    …Tevis teiktais attiecas uz visiem, kuri drīkst organizēt biznesu, lai legāli likuma kārtībā maksātu mazāko iespējamo nodokļu summu…vai arī…ir kādi konkrēti izņēmumi, kuriem šādu darbību var pierakstīt kā nāves grēku?….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Austras koks 16.09.2017. 17.39

    Tiem,kuri kontrolē naudas plūsmas,dabiski ir lielākas iespējas šo plūsmu pagriezt savas kabatas virzienā.Visparastākais piemērs – asākas konkurences apstākļos samazinot savā uzņēmumā strādājošo algas,lai ietaupītu uz ražošanas izmaksām.Progresīvais nodoklis ir instruments,kā darbaspēkam kompensēt konkurences radītos zaudējumus.Šādā gadījumā tas ir tikai taisnīgi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Austras koks 16.09.2017. 17.39

    zanE, nesapratu jautājumu. Varētu precizēt. Par kādiem nāves grēkiem ir runa?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Austras koks 16.09.2017. 18.34

    AK – pirmais – tu man pārmet putrošanos, bet pats neatbildi manu jautājumu – nosauc man vienu likumu vai rīkojumu, kas ir visas sabiedrības interesēs?

    Otra lieta – par tiem konsultantiem – cik no viņiem ir bijušie vid un fm darbinieki un cik esošie?

    Un kā man izrauties no apburtā loka, ja piemēram, alga tik maza, ka mani nav kas konsultēt kā apiet jeb optimizēt nodokļus, ja valsts samazina vid nodaļu darba laiku un darbinieku skaitu, un samazina pārmaksāto nodokļus, zinot, ka mums klusi un mierīgi ir notikusi pāreja uz maksas medicīnu?

    Tu runā no spēka un varas pozīcijām, tu atbalsti negodīgu un netaisnīgu valsts varu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > Austras koks 17.09.2017. 02.07

    …Austras koks…vai tad aizmirsies sašutums par Zaķi?…Tava aprakstītā situācija, bez krimināla un likumu pārkāpuma, viss atbilstoši tā laika likumiem un tomēr – Zaķis tika sists krustā…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Svešinieks > Austras koks 17.09.2017. 10.32

    «Kāda bija laissez-faire ekonomiskā politika? Vairumā gadījumu atbilde ir šāda: tas bija “neatkarīgas no valsts ekonomikas” periods. Ātrā iepazīšanās ar vēsturisko realitāti varētu parādīt, ka atbilde ir nepareiza. Šajā laikā valsts izveidoja stingras īpašumtiesības, līgumtiesības, tiesību normu kopumu, kas attiecas uz partnerībām, uzņēmumiem un asociācijām, patentu tiesībām utt. Katrs uzņēmums un mājsaimniecība katru dienu darbojās, ievērojot valsts noteiktās normas, neatkarīgi no tā, vai tie pārdeva vai nopirka, izņēma aizdevumu vai veica citas saimnieciskās darbības. Kā šajā gadījumā mēs varam runāt par “neatkarīgas no valsts ekonomiku”?»

    Valters Oikens, «Ekonomikas politikas pamatprincipi»

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ģirts > Austras koks 17.09.2017. 19.47

    “PAR ir būtībā Saskaņa Light”

    Pārejot no dzērienu terminoloģijas uz cigaretēm iznāk “Saskaņa Blue”, vai ne?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Austras koks 17.09.2017. 21.03

    Zane nekaunīgāka par čīgānu zīlnieci:) Likuma robežās? Shēmošana, lai radītu ticamību. Auto atradās LV, bet pirka it kā no Lietuvas:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam